• 53.

    אנשים חסרי לב פשוט גועל נפש ככה עושים לגורים מסקנים (ל''ת)

    אליקים ישלם לכם עלזה, 21/03/10 19:56


    IP: 87.70.204.247דווח על תגובה זו

  • 52.

    יבוא

    אחד שאכפת לו, 24/08/09 19:49

    ההתאחדות עושה רבות על מנת למזער את הסחר בגורים מחו''ל ומנסה להזהיר מפני מחלות ובעיות אך יחד עם זאת מעודדת את המגדלים המקומיים לדרוש עבור הגורים סכומים דמיוניים שאינם מקובלים.
    אז מה הפלא שתעשיית היבוא צוברת תאוצה?!
    תעשו בדק בית- דחוף

    IP: 84.229.127.47דווח על תגובה זו

  • 51.

    שמעו, את הכלב שלי אימצתי מהרחוב

    שלמה, 16/07/09 22:48

    ואני רחוק מלהתחרט על כך (במילים פשוטות).
    הוא מעורב בכל טוב.

    כלב מעורב חסין ליותר מחלות מכלב גזעי,

    אין כמו כלב!

    IP: 85.250.195.113דווח על תגובה זו

  • 50.

    כלב זה כלב!

    אלונה, 26/11/07 12:45

    כל "ייפי הנפש" שאומרים שתערוכות זו התעללות וכלב מעורב הוא כלב טוב מגזעי שידעו כלב זה כלב!!!!!! זה לא משנה אם הוא גזעי או מעורב. אני אישית לא אקנה כלב ללא תעודות אבל אין לי שום בעיה עם כלב אחר אני חושבת שאנשים צריכים לקנות רק דרך ההתאחדות הישראלית לכלבנות או דרך העמותות השונות והמוכרות כמו "תנו לחיות לחיות" תלוי אם הם רוצים גזעי או מעורב לי אין הרבה מה לומר לי מכרו את הכלב שהיה שלי, שלי!! בפרדסיה שוק הכלבים הטיפשי הזה אבא שלי החליט להיפטר ממנו ולא פלא שאחרי שמכרנו אותומכרו אותו עוד 3 פעמים!! (הוא פאג סיני גזעי שהוריו אלופים ללא בעיות בריאות אבל את התעודות לא הסכימו לקנות לי כי זה "יקר") בגלל זה אני לא אקנה ללא תעודות ולא בפדסיה ולא ממגדל פרטי!

    IP: 79.183.131.171דווח על תגובה זו

  • 49.

    לקנות כלב בחוכמה

    סיון, 03/10/06 18:36

    הצרכן הישראלי בודק הכל גם שאנחנו קונים מוצר מסויים לבית אנחנו עושים בדק שוק הולכים על חברה מוכרת ובדרך כלל שואלים מישהו שמבין אז למה אנשים קונים כלב מבלי לבדוק את כל הדברים הללו אני מלומדת בתחום הכלבים גזעיים היתנהגיות חוקים ובריאות ואני חושבת שאם מישהו הולך וקונה כלב ממיטב כספו צריך קודם להיתייעץ עם ווטרינר או בעל מיקצוע בתחום לשים עוד כמה שקלים אבל להבטיח לעצמו הנאה ולא עוגמת נפש בכלבים ישנם כל כך הרבה דברים שאנשים לא יודעים שמילא בפגיעה בלב אבל את רוב הכלבים אנו קונים לילדינו ובעצם מבלי לדעת אנו יכולים לפגוע בהם בריאותית מי שלא מבין בכלבים שלא יהיה פזיז שילמד על הגזע אותו הוא רוצה על מחלות גנטיות הבולטות באותו הגזע ואת חוקי הגזע הוא יכול להיעזר בהמון אתרי אינטרנט ושלא לא יתבייש ללכת עם רשימה שבא הכלב אותו הוא קונה צריך לעמוד בה ובנוסף לכך יבין שסוכרים לא מטפלים בכלבים ולכן את כל הדברים שלטענתם קרו אחרי יום יומיים שהכלב הגיע הביתה קרו עוד לפני אך הם לא ראו אותם כי לא היסתכלו כאשר אתם הולכים לראות כלב בידקו אם פינות עינייו יבשות בידקו את שמיעתו את רעייתו ליחצו על ביטנו לראות שהוא לא מביעה קול כאב ואינו פולט שילשול תוך כדי לחיצה הישארו כמה זמן שיידרש ליד הכלב עד שיעשה את צרכיו בידקו שצואתו בצבע כהה ואחיד לא רך שאין שוב ''רירית'' בצואתו או דם ואינו משלשל ויש עוד מס' רב של בדיקות עם הכלב אותו אתה רוצים נימצא בכלוב עם עוד כלבים בידקו גם אותם וגם את צואתם רוב המחלות האלה מדבקות כך שגם עם הכלב שבחרתם ''תקין'' והוא נימצא בכלוב עם כלב חולה אל תיקחו את הסיכון ישנם הרבה דרכים לקנות כלב בריא ואתם הקונים צריכים להבין שהטעות היא שלכם שלא תבינו אותי לא נכון אני ממש נגד יבוא בעיקר ביגלל מה שעוברים הכלבים ובנוסף ביגלל שאני חושבת שעדיף שיפתחו בתי גידול נוספים טובים בארץ ושענף הכלבים יתפתח ואני הבחלט מבינה את הרצון של האנשים לכלב גיזעי אין מה לעשות בתעשיית החיים שלנו היופי מדבר בהכל כאשר אנו רואים תינוק יפה עם עיניים כחולות בעגלה אנו נישווים ורוצים לשחק עימו וההפך אפילו ילדינו חדי עין ובוחרים את חברתם של ילדים יפים את מהות האופנה היופי ודרך האדם אנו לא יכולים לשנות ומי שקונה כלב רוצה לדעת איך הוא יראה שיגדל ואני מבינה את זה אבל לקנות כלב כל כך יקר בנושא כל כך מורכב ולא מפותח בתודעה אצלנו בארץ זו אשמת הצרכן '' תפסיקו לקנות אצל סוכרים''
    ואם אתם מיתעקשים היתיעצו קודם בידקו ורק אז תחליטו ולבסוף תיקנו
    בהצלחה! והכי חשוב קניתם אין דרך חזרה גם ילד דפוק אנחנו לא ניזרוק זה בידיוק אותו דבר

    IP: 62.0.143.97דווח על תגובה זו

  • 48.

    הטרור מנצח תמיד

    דניאל, 18/08/06 05:26

    אם אני מוכר גור ב 3500 שח
    ויש מישהו אחר שמוכר ב 1500 שח
    מי יקנה ממני?

    זה שהאמא היא מכונת המלטה והגורים יוצאים מפגרים
    את מי זה מענין הוא בן חודש הוא חמוד.

    שהגור היה חולה למי זה חשוב
    הויטרנר לא יעלה 2000 שח

    בקיצור למה לשלם יותר
    בשביל כלב

    צריך לסים סוף לתופעה הזו
    מה שזול תמיד יותר יקר.
    רוטוילר היה כלב עדין ובטוח לילדים
    היום הוא כלב מסוכן
    מחר הלברדור והגולדן יכנסו לרשימת הכלבים המסוכנים
    יותר ויותר אני רואה את זה לברדורים עם מחסום גולדנים שנושכים

    הי''ל צריכה להילחם לפני שלא היה כלבים גזעים בארץ

    כי זה ממש לא שווה
    לגדל גורים בארץ.


    IP: 89.1.61.202דווח על תגובה זו

  • 47.

    כלבית מגדים

    רות, 28/06/06 15:06

    המלצה לאוהבי ובעלי כלבים.
    הזהרו מאד מכלבית מגדים!!!!!!!

    IP: 88.155.116.29דווח על תגובה זו

  • 46.

    גורי שיצו גזעיים למכירה, תעודות FCI

    מיכל, 20/06/06 19:11

    שלום
    שמי מיכל , אני מגדלת כלבי שיצו כ-10 שנים ובתחום הכלבנות כבר הרבה יותר.
    כרגע יש אצלינו גורים מתוקים ויפים שהרבעת הוריהם היא מאושרת ע''י החוג הישראלי לכלבים זעירים.
    הגורים מתוקים וחכמים כמו הוריהם - ובצבעי טרי קולור.
    לכל המעוניינים בפרטים נוספים, ניתן לקבל טלפון במייל.
    כאמור, הגורים נולדו בארץ, ולא עברו חלילה טראומת טיסה.
    חרם על הכתבה, גם אני בעד חקיקה כנגד יבוא בע''ח בתנאים הללו, פשוט עצוב.

    IP: 88.153.8.230דווח על תגובה זו

    • שיצו

      שלמה טל, 25/12/06 15:13

      מיכל שלום
      מה מספר הטלפון שלך ? לא צויין בכתבה .
      או דוא''ל
      להזמנה

      IP: 213.8.41.254 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תפסיקו להטיף מוסר

    ויני ג'ונס, 13/02/06 12:57

    אני בהחלט מתומכי האימוץ בעמותות, אבל זה עדיין לא מצדיק את העליהום של רוב המגיבים כלפי אלו שמעדיפים לרכוש במיטב כספם כלב גזעי. זו זכותם המלאה, ואם שילמת 7000 שקל על כלב, אתה לא זכאי שירמו אותך ויגרמו לך לעוגמת נפש. המשטרה צריכה הלעצור את יבואני הכלבים ''המזויפים'', כי מדובר בנוכליפ כמו בכל תחום אחר. פשוט נבלות

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

  • 44.

    מי שרוצה כלב טוב

    ניב, 12/02/06 18:32

    מי שרוצה כלב טוב שילך לצער בעלי חיים או תנו לחיות לחיות ויאמץ כלב בריא וטוב שיוכיר תודה ויאהב אתכם בדיוק כמו כלב באלפי שקלים.
    תעשו מצווה אמצו כלב ,זה בחינם.
    הוא כבר יחזיר לכם תאמינו לי .

    IP: 80.230.17.200דווח על תגובה זו

  • 43.

    הכלבה שלי שמ לא מתללים באם ... (ל''ת)

    יעל, 12/02/06 16:39


    IP: 84.110.56.51דווח על תגובה זו

  • 42.

    להציל את בעלי החיים ומיד

    שוש, 12/02/06 12:01

    חייבים להחמיר בעונשים שח כל הסוחרים המתעללים בבעלי חיים חסרי ישע.דמו את הגורים לתינוקות חסרי אונים ,איזה רוע לב רשעות על מנת להרוויח כסף .
    כל בני האדם מחוייבים להתעורר ולהשמיע קולם כי חברה שלא יודעת לחוס לרחם ולאהוב בעלי חיים לא תדע לטפל גם בקשישים תינוקות וחסרי אונים אחרים.

    IP: 212.25.99.149דווח על תגובה זו

  • 41.

    כלבים והבטחון האישי

    אלי טופר, 12/02/06 10:13

    בעיית הכלבים בשקיות הניילון היא רק עוד מסמר בארון המתים של שמירת החוק והסדר והבטחון האישי במדינה שסדרי העדיפות נקבעים רק לפי משב הרוח הפוליטי, אין מספיק שוטרים או - אולי יש אבל הם מופנים למשימות שחשובות פוליטית ואינם קשורות לשמירת הסדר ברחוב האלים. יש לשים לזה סוף .

    IP: 85.64.21.242דווח על תגובה זו

  • 40.

     לאמץ מתנו לחיות לחיות גם כלבים גזעיים

    merav, 12/02/06 07:42

    אפשר לאמץ מתנו לחיות לחיות גם כלבים 
    גזעיים.
    אני אימצתי באסט גזעי עם תעודות. 
    אנשים חושבים שבמכלאות יש רק כלבים 
    מעורבים או כלבים חולים אבל זה לא נכון יש כל כך הרבה כלבים גזעיים שם.

    IP: 69.17.21.204דווח על תגובה זו

  • 39.

    בקיצור..אמצו רק מ''צער בעלי חיים'' וכדומה

    דקלה, 12/02/06 01:43

    שם הכלבים בריאים וזולים יותר. ויותר מהכל, אם לא ימצאו בית....

    IP: 83.130.187.214דווח על תגובה זו

  • 38.

    לא אלה ולא אלה הם אוהבי חיות

    אפי, 11/02/06 23:46

    מילא הסוחרים שכל מטרתם היא להרויח עוד כמה שקלים ובשבילם המטרה מקדשת את כל האמצעים...
    אבל האזרחים ה''תמימים'' שמחפשים רק כלבים גזעיים ובכמה שיותר זול , אינם אוהבים בעלי חיים . אלו אנשים שמעוניינים להתפאר ב''סחורה'' שיש ברשותם ואם קבלו משהו פגום מיד ירוצו להחילו כמו היה משהו דומם .
    אןלי באמת עדיף שאנשים מהסוג הזה לא יהיו בעלי כלבים כלל .

    IP: 212.235.57.109דווח על תגובה זו

  • 37.

    עד מתי ??

    אוהבת, 11/02/06 22:46

    הדבר הזה חייב להיפסק חייב אין להם לב תבינו זה נשמה כמו בן אדם זה נשמה זה ייצור חיי כמו בן אדם וזה סוג של חיה וגם בן אדם זה חיה !! אז כמו שלבן אדם לא עושים את זה גם לבעלי חיים הדבר חייב להיפסק דיי להתעללות אין כאן שום רווח רק הפסד , יצאת רוצח , רע ויצור חי מת !!
    חייב להיפסק!!

    IP: 82.81.7.236דווח על תגובה זו

  • 36.

    למה כולם משתפנים

    אלמונית, 11/02/06 22:44

    מעצבן שהרבה לא תובעים בסוף את המוכרים. צריך להתאחד ולתבוע אותם במשותף, לא לוותר.

    IP: 85.250.228.228דווח על תגובה זו

  • 35.

    כואב הלב

    שושנה, 11/02/06 21:31

    כאשה חובבת בעלי חיים אני פשוט מזדעזעת מהתופעה. קשה לי להבין שמשרד החקלאות מאפשר לייבא בעלי חיים מאזורים נחשלים כל כך כמו ארצות מזרח אירופה, רוסיה ואוזבקיסטאן. מי בודק את הכלבים לגבי מחלות? מי יודע אולי הם נגועים בכלבת או במחלות אחרות? כנראה שטיפוס נאלח כמו זיידנברג (שמו מעיד על טיבו) יכול להמשיך בעיסוקיו מפני שיש לו איזה ''פטרון'' בחלונות הגבוהים. עאלק מדינה לבנטינית שעושה עסקים עם אנשים סוג ב.

    IP: 82.156.32.11דווח על תגובה זו

    • תשובה לכואב הלב

      רות דמן, 28/06/06 15:15

      מעבר חיה מארץ לארץ מחייב הסגר למעקב ותעודת חיסון. הבעיה בהפרזת מחיר הרעבה ותנאי אחסון בלתי תקינים לחיה הגורם סבל רב עד שהקונה סוף סוף מגיע-בעל החיים כמעט בהתפגרות.

      IP: 88.155.116.29 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מעורב זה הכי, אחי!

    בילי, 11/02/06 20:27

    יש כלכך הרבה כלבים יפים וחמודים שעברו תחת פיקוח וטרינרי בעמותות למניהם בישראל, לקחת רק מהם.

    IP: 84.95.125.192דווח על תגובה זו

  • 33.

    מה הקטע עם ה''גזעיים''? תאמצו כלב! (ל''ת)

    רעי לב, 11/02/06 19:38


    IP: 84.228.139.32דווח על תגובה זו

  • 32.

    הכלבים האלה יכולים להיות נגועים בכלבת

    אנשים תחשבו קצת, 11/02/06 18:39

    שכידוע מסוכנת לבני אדם. חיסון כלבת אינו תופס לפני גיל 4 חודשים, לכן אם הגיל מזוייף, גם אם יש אישור לחיסון, הוא לא שווה.

    IP: 82.81.119.115דווח על תגובה זו

  • 31.

    בגלל אנשים כמו נעים ושאר הקונים

    אוי ואבוי !, 11/02/06 18:29

    העוול ממשיך!
    נעים רצה לקנות ''משהו טוב'' והלך לשוק של כלבים כזה???
    בזיון, חייבים להביא לשם פקחים בשבת ואת המשטרה!
    זה סחר מזוויע בנשמות חיות!

    IP: 85.250.68.210דווח על תגובה זו

  • 30.

    מי שקונה מהאנשים האלה, אשם כמותם!

    טיפשות, 11/02/06 18:29

    במיוחד אם רואים שהמוכר ''לא נעים''.
    יש המון מגדלים טובים בארץ ויש את כל העמותות שיש בהן כלבים נפלאים. למה להסתכן !?

    IP: 82.81.119.115דווח על תגובה זו

  • 29.

    ברגע שנפסיק לקנות - הענף הזה יחוסל. (ל''ת)

    הפתרון הכי פשוט, 11/02/06 18:28


    IP: 85.250.224.144דווח על תגובה זו

  • 28.

    יבוא כלבים

    א, 11/02/06 17:49

    בניגוד לאמור בכתבה אין כלל בעיה להעריך את גיל הכלב המיובא ולשם כך ניתן להעביר קורס קצר למספר אנשי מכס אשר יוכלו להקל על עבודת הוטרינר היושב בשדה התעופה/נמל

    IP: 85.250.37.184דווח על תגובה זו

  • 27.

    בכל העולם יודעים: לא להתקרב לסוחרי כלבים

    אבא של בוקסרית, 11/02/06 17:45

    לא להעיז לקנות מחנויות גור שנראה חמוד בכלוב, לא להתקרב בכלל לסוחרים שמפרסמים מודעות שיש להם הרבה סוגי כלבים.

    בדרך כלל הם מחזיקים גורים עם בעיות ולכן הבעלים המקוריים שלהם נתנו אותם לסוחרים בחצי חינם שייפטרו מהם.

    כלב זה ייצור חי זה לא סחורה משומשת. הייתם קונים תינוק בחנות?

    לקנות רק מאנשים פרטיים שהיתה להם המלטה של כלבת המשפחה בביתם ואתם ראיתם את הגורים מיניקים מהאמא כך שאתם יודעים איך הכלב ייראה כשיגדל.

    הנה שלושה אתרים מומלצים שיש בהם לוח מודעות שבהם אנשים פרטיים שהיתה אצלם המלטה של גורים גזעיים או מעורבים מפרסמים:

    www.petking.co.il
    www.petnet.co.il
    www.mypet.co.il

    או לחילופין לאמץ מצער בעלי חיים כלב בוגר שיאהב אותכם עוד יותר על שהצלתם אותו מבית המטבחיים.


    IP: 62.0.154.168דווח על תגובה זו

  • 26.

    סוחרים פה בבני אדם אז מה הפליאה ? (ל''ת)

    אופיר, 11/02/06 17:20


    IP: 62.0.144.2דווח על תגובה זו

  • 25.

    אדיוט מי שקונה כלב ''גזעי''

    חבורת טפשים, 11/02/06 17:10

    לי יש את הכלבה היפה והטובה ביותר בעולם, לקחתי אותה מ''תנו לחיות לחיות'' לפני 8 שנים, וזו הייתה הבחירה הטובה ביותר שעשיתי בחיי.

    תגידו, התעודה יכולה לחבק? ללקק? להסתכל עליך בעיניים אוהבות?

    לכל ''הגזעיים'' - במעשיכם אתם מעודדים תעשייה של פשע, ניצול וסבל, כמה טיפשים אתם יכולים להיות?

    IP: 85.65.86.230דווח על תגובה זו

    • תסלח לי...

      יאיר בן משה, 11/02/06 19:56

      אני עצמי מתעסק בהצגת כלבים גיזעיים בתערוכות ומכיר מגדלים רבים ממהתחום
      מה שאתה אמרת פה זה פשוט הוצאת דיבה בצורה הכי מגעילה שיש
      לי אישית יש כלבה בלי תעודות כבר כמה שנים טובות[ושכןן ירבו שנים אלו]
      נכון תעודה לא יכולה ללחבק ללקק ולהסתכל עלייך בעיניים אוהבות אבל הכלב בעל התעודה יכול בדיוק כמו כלב מעורב!
      אבל אם אתה רוצה כלב שגם תוכל להציגו בתערוכות מה ההלעשות תצטרך כלב בעל תעודות
      ואןיי שום דבר רע בזה!!!
      אז בבקשה ליפני שאתה פותח את הפה עם אמירות דוחות אלו תבין קצת על מה אתה מדבר ובבקשה אנחנו עוסקים בכלבים אז בלי שינאת חינם בבקשה

      IP: 80.178.192.224 דווח על תגובה זו

      • תסלח לי אתה

        אופיר, 12/02/06 05:04

        כל הנושא של תצוגת כלבים הוא מיותר וחסר טעם.
        כלב הוא נשמה, ונשמה לא צריכה להיות מוצגת לראווה.
        גם אנשים היו מוצגים לראווה פעם...מדוע עם זה הפסיקו? כי זה פוגע מזלזל ויוצר רגשי נחיתות אצל כולם.

        IP: 216.189.182.252 דווח על תגובה זו

        • מסכים איתך אבל...

          רומןד, 13/05/06 20:47

          אני ממש ממש מסכים איתך לגבי חוסר הצורך בתערוכות כלבים.. אבל יש לך טעות קטנה... לא הפסיקו - דוגמניות אלו נשים שמוצגות לראוות כולם....

          IP: 84.228.64.252 דווח על תגובה זו

      • ובכל זאת

        בעל כלבים, 12/02/06 13:38

        נכון שהוא הגזים עם הטון, אבל לכלבים גזעיים יש הרבה מאוד בעיות בריאותיות והתנהגותיות שלא קיימות אצל מעורבים.

        IP: 192.117.170.195 דווח על תגובה זו

      • לא סולח

        לא לתערוכות, 13/02/06 12:45

        מה זה הקטע הזה של תערוכות כלבים?
        זה בדיוק מה שמביע לגזענות ולניצול.
        כלב צריך להיות בן לוויה, ולא מוצג ראווה.
        בדיוק נגד התנהגות כזו יש לצאת.
        איכס.

        IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תסתכלו לכלבים בעיניים

    עידו, 11/02/06 16:58

    הם בני אדם. אין לאנשים לב?!?! הכל זה רק בצע כסף?! שיזכו למוות בייסורים המתעללים

    IP: 85.64.112.140דווח על תגובה זו

  • 23.

    שיא הטימטום!

    אור, 11/02/06 16:53

    מעניין שמדינה שלמה בוכה על עוני, רעב ואבטלה אבל לקנות כלב גמדי ומוזר ב-5000ש''ח? לזה יש כסף וזה אפילו הולך ונהיה אופנה! ובאמת, אין מספיק כלבים אומללים שמחכים לאימוץ, אז מזל שיש אנשים טובים בעולם שדואגים ''לייצר'' עוד ועוד כלבים כדי למלא את החסך. ובבקשה שמישהו יגיד לי, מי המטומטם שקונה כלב באלפי שקלים משוק כלבים מאוזבקיסטן?!?!?!?!

    IP: 80.178.101.174דווח על תגובה זו

  • 22.

    אני הייתי אוסף...

    הנוקם, 11/02/06 16:05

    כמה חברה והייתי מחפש את הזייןדנברג הזה ומשנה לו כמה דברים בגוף ואחר כך הייתי מתקשר לגברת זייןדנברג ושואל אותה אם היא מעוניינת בזייןדנברג חילופי!!

    IP: 85.250.47.180דווח על תגובה זו

    • אתה חמוד (ל''ת)

      אני מצטרף, 11/02/06 17:53


      IP: 62.0.154.168 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הסיפור על הכלבה הכי מדהימה בעולם

    קפטן צ'יפופו, 11/02/06 15:08

    את הכלבה הכי מדהימה בעולם פגשנו בתוך ארגז בחום של אמצע הקיץ, בת חודש, מיובשת, מטונפת ומוכת פרעושים, ונטושה באמצע הרחוב. הבעלים שלהם ניסה למכור אותה כל היום (יום שישי בשינקין, אתם בטח ראיתם), וכשלא הצליח (נו, כלבה מעורבת ולא מיוחדת, למה שייקנו אותה? קיראו את הציטוטים למעלה) הוא פשוט השאיר אותה שם.

    בהתחלה רק הבאנו לה מים, אחר כך החלטנו לקחת אותה הביתה ולנסות למצוא לה בית. אחרי חצי שעה איתה הבנו שכבר מצאנו ליצור המתוק הזה בית, והיום היא גדלה להיות, כאמור, הכלבה הכי מתוקה וחכמה ויפה ביקום.

    מזעזע לשמוע על אנשים שמדברים על כלבים במונחים של ''אחריות'' ו''החזרה'', ו''תעודות''. זו תעשיה מעוותת שמסגירה חשיבה רדודה וגזענית. פשוט להקיא מהציטוטים של רוב המרואיינים בכתבה.


    IP: 62.90.144.75דווח על תגובה זו

    • אתה לא קפטן

      אתה מלך!, 13/02/06 12:46

      כל הכבוד, דברים כדורבנות!

      IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

    • לא נכון

      דניאל, 18/08/06 05:37

      כלב זה חבר
      וחבר צריך להיות מתאים לך ואתה צריך להתאים לו

      רק כלב גיזעי נותן לי את זה
      כלב מעורב זה ביצת הפתעה

      זה טוב למי שיכול להיתמודד עם זה
      אבל לא כולם מוכנים לקבל את האחריות הגדולה הזו.

      IP: 89.1.61.202 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מאסר למי שקונה כלב במקום לקחת מצער בעלי חיים וכו'!!! (ל''ת)

    נמאס ממכם!, 11/02/06 15:01


    IP: 84.110.23.58דווח על תגובה זו

  • 19.

    מאסר למי שקונה כלב במקום לקחת מצער בעלי חיים וכו'!!! (ל''ת)

    נמאס מחלאות אדם, 11/02/06 15:00


    IP: 84.110.23.58דווח על תגובה זו

  • 18.

    מי צריך כלב גזעי ??? (ל''ת)

    שרון, 11/02/06 14:40


    IP: 80.230.55.93דווח על תגובה זו

  • 17.

    עם כל הצער - כנסו - חשוב מאוד

    חיפאי, 11/02/06 14:25

    לפני שנתיים רציתי לאמץ כלב
    הגעתי לצער בעלי חיים בחיפה וראיתי כלב שמצא חן בעיניי - ביקתי לקחת אותו הביתה ואז בחור שעובד במקום הודיע לי שעבור הכלב אצטרך ''לתרום''
    400 ש''ח - למה ? ככה ...
    חזרתי הביתה - ומצאתי באניטרנט כלב למסירה שאיתי עד היום
    בבדיקה שעשיתי מסתבר שהכלב מצער בעלי חיים חיפה הורדם לאחר
    חודש - כי לא היו לו דורשים ...

    IP: 84.228.53.101דווח על תגובה זו

    • אולי אתה לא יודע

      אור, 11/02/06 15:46

      הכסף שאתה משלם לעמותה הוא על מנת שהיא תחזיק את המקום. אין לעמותה תורמים עשירים שמזרימים כספים אליה בלי סוף. לעמותות האלה תמיד יש מחסור גם בכספים וגם במתנדבים

      IP: 84.94.126.195 דווח על תגובה זו

      • וגם...

        אודי, 11/02/06 16:06

        הכסף הוא בעד החיסונים שמקבלים שם בעלי החיים.

        IP: 85.250.47.180 דווח על תגובה זו

    • Their dogs are high quality

      Joe, 11/02/06 16:48

      if you had taken him you would have had a good dog and he would be living today

      YOU are reponsible for them havimg to kill him. They are NON PROFIT and do an important work

      IP: 69.171.46.224 דווח על תגובה זו

    • קמצנות הורגת

      אוי אוי, 11/02/06 17:06

      זו ההוכחה.

      כמה חבל שיש אנשים כאלה...

      IP: 85.65.86.230 דווח על תגובה זו

    • חסכת 400 שח....לא חבל על הכלב..?

      בילי, 12/02/06 01:39

      אני לא מאשים אותך כי זאת הייתה גם הדילמה שלי אבל אחרי שהסבירו לי שבאמת המצב שלהם קשה והם מאכילים את הכלבים ושולחים אותם לבדיקות לפני המסירה הבנתי שזה באמת לא רציני
      אני לקחתי כלבה מ-SOS שילמתי 350 שקל(אם אני לא טועה) והתחייבתי על איזה סכום שאני מעקר אותה
      הכלבה באה בריאה אחרי שבדקו אותה, טיפלו בה ובנוסף עשו לה תילוע והכל ב-350 ש''ח + שקית אוכל לשבוע הראשון.
      לפעמים פשוט עדיף לחסוך בדברים אחרים

      IP: 84.95.125.192 דווח על תגובה זו

    • וכמה אתה שילמת על חיסונים?

      מכיר עמותות, 12/02/06 13:36

      כי העלות הכוללת שהם לוקחים נחשבת לנמוכה עבור כל החיסונים שהכלב מקבל שם.
      כמובן שקיימת האפשרות שלא חיסנת את הכלב שאצלך, ואז זה עניין של זמן עד שיקרה לו משהו.

      IP: 192.117.170.195 דווח על תגובה זו

  • 16.

    רשעים תנו לחיות לחיות

    שגיב, 11/02/06 14:23

    יש לאסור תופע שערוריתית זו
    ויש להטיל כנס כבד על פורעי חוק אלה ואם תשאלו אותי גם שלוש שנים על תנאי בפעם הראשונה ככה זה אנשים הם מבינים רק כאשר פוגעים להם בכיס

    IP: 84.110.52.148דווח על תגובה זו

  • 15.

    אכזרים לכו לכלביות

    עצוב, 11/02/06 14:01

    של תער בעלי חיים תראו כמה כלבים שבאמת זקוקים לכם יש שם

    IP: 85.64.122.53דווח על תגובה זו

  • 14.

    לאסור לאלתר

    גלי, 11/02/06 13:53

    גם ל''חופש העיסוק'' יש סייגים כשמדובר בהתעללות בבעלי חיים, כמו שקרה בפיטום האווזים.
    האכזריות היא כפולה - גם מייבאים כלבים וגם מונעים בית מכלבים אחרים שנמצאים בבתי מחסה ומחכים לבית חם.

    IP: 85.130.134.77דווח על תגובה זו

  • 13.

    היצע של רמאים וביקוש של נובורישים טפשים?

    שירן, 11/02/06 13:42

    למה לא לאמץ כלב? צנו לחיות לחיות? צער בעלי חיים? למה לקבות כלב? למה לממן תעשיה אכזרית בחיות?

    IP: 85.64.35.222דווח על תגובה זו

    • you are 100%

      joe, 11/02/06 16:49

      the empty minded Israelis care more about what will their 'freinds' say than waht kind of dog they get

      Get dogs from the LOCAL socieites, who cares about the breed

      IP: 69.171.46.224 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מעולם לא הבנתי בשביל מה לקנות כלב

    לא אני, 11/02/06 10:35

    זה כ''כ אדיוטי ומצביע על רדידות מהסוג הנחות ביותר (פרט למקרים ספציפיים של כלבי נחייה למשל).

    מה הסיפור הזה? למה לא לקחת כלב עזוב? זו מצווה כזו גדולה וכזו הרגשת סיפוק, שמי שלא עשה זאת לא יוכל להבין לעולם.

    IP: 217.132.150.98דווח על תגובה זו

  • 11.

    כרגיל– אין גבול לטיפשות.

    רינה, 11/02/06 06:48

    מדהים מחדש לראות, עד כמה נאיבים וטיפשים, יכולים אנשים להיות. עוד יותר מדהים ומרגיז, זה לקרוא שוב ושוב על הנוכלים האלה, דוגמת אדון זיידנברג, שמצליחים להערים על כולם, כולל הגורמים הרשמיים, כמעט באין מפריע.
    אין מילים...

    IP: 207.81.107.17דווח על תגובה זו

  • 10.

    מעורב זה גזעי יותר מגזעי

    homy8, 11/02/06 03:34

    אין לי מושג מדוע אנשים מוציאים אלפי שקלים/דולרים עבור כלבים בזמן שהם יכולים לקבל אהבה גם מכלב שנקנה מאגודה למען בעלי חיים .
    ובכלל כלב גזעי עם תעודות הוא
    כלב מזהב ? לא הוא לעולם לא יחלה במה הוא טוב יותר
    כיום אנו מגדלים כלבים למטרות אחרות מבעבר כיום אנו מגדלים
    כלבים כדי לאהוב אותם ושהם יחזרו לנו אהבה
    ומי שמזוג ומביא עוד גורים לעולם הוא ממש פושע..
    כי כיום יש כלבים/ חתולים רבים ללא בתים חמים ורבים מורדמים.

    IP: 62.0.122.75דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה פשוט גזר דין מוות לכלבים נטושים כל תעשיית ההרבעות הגיזעיות האלה!

    אין לכם לב., 11/02/06 02:51

    כלב מעורב לא שווה פחות מגיזעי.
    הוא דווקא בריא יותר ויודה לכם בדרך המיוחדת והטהורה שלו על זה שהצלתם אותו.
    פראייר מי שלא מאמץ..

    IP: 81.218.171.194דווח על תגובה זו

  • 8.

    אהבה לא קונים!!

    בתאל, 10/02/06 22:08

    אהבה מוצאים ומצילים,
    לכו לעמותה הקרובה היא מוצפת כלבים יפייפים, חתולים מדהימים,
    כולם שם רק רוצים שמישהו יאהב וידאג להם

    IP: 84.228.21.8דווח על תגובה זו

  • 7.

    עשו מצווה- אמצו מצער בעלי חיים! (ל''ת)

    חוחית נדירה, 10/02/06 19:11


    IP: 85.250.91.112דווח על תגובה זו

  • 6.

    מי צריך את הכלבים הגזעים הטיפשים עללו, קחו מעורב חכם בכלביות!!! (ל''ת)

    עומר, 10/02/06 18:50


    IP: 217.132.33.226דווח על תגובה זו

  • 5.

    עונש לזיידנברג החלאה!! לכלא לשנים ארוכות. (ל''ת)

    נטע, 10/02/06 17:47


    IP: 85.65.46.106דווח על תגובה זו

  • 4.

    כלב זה לא ג'ינס!!!

    הדס, 10/02/06 17:33

    כלבים לא צריכים בעלים עם תעודות בשביל לאהוב אותם- כלבים יאהבו אתכם בלי קשר לגזע שלכם או שלכם!
    יש כל כך הרבה כלבים מעורבים וגזעיים מהממים בעמותות השונות,
    אז בשביל מה להיות פראיירים וטפשים ולהוציא אלפי שקלים על כלבים מאנשים רמאים ורעים שרק מחפשים בצע כסף, ומחזיקים את הגורים בתנאים מחפירים?!
    ולאמץ גור זה לא תמיד הרעיון הכי טוב. כלבים בוגרים הם מחונכים ומאולפים ומתאקלמים בבית הרבה יותר טוב. אז נכון שגור זה חמוד, אבל הם נשארים קטנים רק ארבעה חודשים, ובינתיים יזדקקו להרבה חינוך וסבלנות מכם ויעשו הרבה פיפי בבית.
    עשו את הדבר הנכון, לחצו על הקישור ''בע''ח'' באתר ותראו איזה מתוקים מחכים לכם ולאהבה שלכם...

    IP: 88.152.123.25דווח על תגובה זו

  • 3.

    יופסק הסחר

    לאסור את היבוא, 10/02/06 17:00

    עשרות אלפי כלבים ממותים בהסגרים ובבתי המחסה השונים, עקב פיצוץ אוכלוסיות, מחלות שנגרמות מצפיפות ועוד...
    חייבים לאסור כניסת כלבים וחתולים לישראל. יש לנו די משלנו.

    IP: 62.0.188.164דווח על תגובה זו

  • 2.

    איסור יבוא בע''ח יפתור את הבעיה

    מוקי, 10/02/06 16:52

    משרד החקלאות צריך לאסור על כל היבוא המסחרי הדוחה והמתעלל של חיות מחמד,
    כל עוד משרד החקלאות ומדינת ישראל מאפשרים את היבוא הדוחה הזה הוא נותן יד להתעללות נוראית בבע''ח אומללים ומעודד את קיומם של הסוחרים הנצלנים ורודפי הבצע.
    למשרד החקלאות והמכס כניראה נוח שיש להם הכנסות שמנות מהיבוא : מיסי קניה ואגרותולכן במקום להתחשב בטובת בע''ח הם חושבים רק על הכיס של המשרדים שלהם וזהו.

    למשרד החקלאות לא איכפת שהיבוא תורם את חלקו לעודפי הכלבים העצומים ולהמתות של 100000 כלבים בשנה!

    במשרד החקלאות לא אוהבים בע''ח, אוהבים אותם כניראה רק כשהם מגודלים בתור מנת סטיק עסיסית,
    במשרד החקלאות לא חושבים בכלל ליישם את חוק צער בעלי חיים!

    ידוע שאנשים טפשים ורודפי מותגים ימשיכו לקנות את הגורים מהסוחרים רודפי הבצע, רק בידי משרד החקלאות הכוח להפסיק זאת על ידי הפסקה מוחלטת של היבוא,
    נראה אם יקום מישהו צדיק במשרד החקלאות שסוף סוף יעשה את המעשה הנכון ויפסיק את ההתעללויות האלה.

    אם מדינת ישראל לא תחליט להפסיק את ההתעללות כלומר להפסיק בצורה גורפת את כל היבוא והסחר המכוער בכלבים, ההתעללות באומללים ועבודה בעיניים על הרוכשים ימשיכו ללא הפרעה.


    IP: 85.250.64.41דווח על תגובה זו

  • 1.

    כלב רחוב- יכול גם לאהוב .אמצו כלבים מהעמותות השונות והמוכרות

    איריס, 10/02/06 15:09

    יש מספיק כלבים שמחפשים בית , והם מסתובבים ברחובות , ובצער בעלי חיים , פיתחו את הלב ואמצו אותם. גם כלב רחוב יכול לאהוב.
    ואני פונה לאותו אדם שסיפורו מופיע ראשון בכתבה, פתחו את הלב שוב , ואמצו כלב שישמח את בתך.

    IP: 212.235.2.176דווח על תגובה זו