• 74.

    he's crazy lock him up (ל''ת)

    a jew, 10/02/06 01:40


    IP: 66.114.68.114דווח על תגובה זו

  • 73.

    כדי לא ליידע שהעיסוק במצעד מסוג זה אינו מתאים לקטינים. מדוע לא

    אתם מצנזרים, 09/02/06 23:07

    תאפשרו להזכיר נקודה חשובה זו, של התעללות חברתית בקטינים מצד התקשורת, תוך שימוש בהומוסכסואלים? הפעילות החברתית הזו נגד קטינים חמורה ביותר ומקוממת ביותר, היות ומדובר בילדי החברה כולה, שכולנו מחוייבים בשלומם. אילוץ ילדים לשמש קהל להומוסכסואליזם דראג וכו' מקשה עליהם את ההתבגרות המינית שהיא חלק מן הבגרות. התקשורת וחברות הענק מעונינות בטיפוס אדם קל יותר לשימושן, שאינו בוגר מנטאלית. מדוע אתם מוחקים? כדי להציג שמתנגדי המצעד פרימיטיבים? אולי לעיתים עשוי להתגלות שיש טעם והצדקה לנורמות מקובלות של עשה ואל תעשה?

    IP: 85.250.57.251דווח על תגובה זו

  • 72.

    שליסלת תרים בבקשה את הסבון מהרצפה... (ל''ת)

    יערה, 09/02/06 08:37


    IP: 81.57.111.63דווח על תגובה זו

  • 71.

    עונש ללא פרופרציה

    אברהם, 08/02/06 18:17

    בהתחשב בעובדה שקיום מצעד הגאווה בירושלים מהווה בעיני רבים מהירושלמים פרובוקציה לשמה -- העונש על תגובת שליסל הוא ללא כל פרופורציה.
    ראו איך העולם המוסלמי גועש ורועש על פרובוקציה הרבה יותר קטנה.
    יש לי רעיון: אולי תקבעו בשנה הבאה את מצעד הגאווה במכה?? תקבלו סיוע מנסיכויות הנפט...

    IP: 87.69.62.75דווח על תגובה זו

  • 70.

    למעלה,רוצח במכונית 4 אנשים קיבל 12 שנה

    שמוליק, 08/02/06 13:11

    אה ובכתבה ההיא, לא כתוב ''הנהג החילוני שדרס''..
    אלא סתם ''האדם''..

    IP: 84.229.8.15דווח על תגובה זו

  • 69.

    פניה לאשתו של שליסל

    יהודיה חושבת, 08/02/06 13:01

    אם ילדיך ועם ישראל חשובים לך, תתגרשי ממנו ותמצאי לך בן זוג אוהב, יהודי אמיתי.

    בהצלחה לך ולילדים.

    IP: 84.190.70.72דווח על תגובה זו

    • איזה אשתו ???הוא לא נשוי הוא מטורף!! (ל''ת)

      יי, 08/02/06 14:09


      IP: 88.152.94.20 דווח על תגובה זו

      • הוא נשוי+4 (ל''ת)

        מכירה, 08/02/06 17:10


        IP: 83.130.218.12 דווח על תגובה זו

  • 68.

    מדינה ששופטיה מחריבים אותה!

    יוחאי, 08/02/06 12:55

    אתם נורמלים????? למחבל שרצח עשרים יהודים לא נותנים עונש כזה!
    צביעות!

    IP: 212.179.33.82דווח על תגובה זו

  • 67.

    עונש ראוי למחבל היהודי

    אני, 08/02/06 12:46

    עונש ראוי למחבל היהודי שפיגע וניסה לרצוח רק משום שאנשים שונים ממנו. אין הבדל בינו לבין נתן זדה ימח שמו, ברוך גולדשטיין או יחייא עייש. מחבל הוא מחבל. פשע שנאה הוא פשע שנאה. שלושתם בעלי תפיסת עולם זהה שיש למגר.

    IP: 84.94.5.49דווח על תגובה זו

    • מה אתה גאה?.אצלכם יום יום רצח!

      צחי יעקב ז''ל, 08/02/06 14:31

      על כסא נוח בים אתם רוצחים!!
      השופט אזר ז''ל

      IP: 88.152.94.20 דווח על תגובה זו

      • וגם מעשנים סמים כל היום (ל''ת)

        דוס מטומטם, 08/02/06 19:35


        IP: 12.24.47.10 דווח על תגובה זו

        • גם מטומטם יתכן וצודק לעיתים!! (ל''ת)

          מעיין ספיר ז''ל, 08/02/06 21:17


          IP: 84.110.24.134 דווח על תגובה זו

  • 66.

    פוליטיקה של הומואים

    שי, 08/02/06 12:27

    אני לא מבין מה לוגי במצעד של הומואים בלב ירושלים. מה הם מנסים להוכיח בדיוק? שהם שולטים במדינה ? שלאף אחד אסור לדבר נגדם ?
    אין לי שום דבר נגד הומואים, זכותם לחיות איך שהם רוצים בדלת אמותיהם, אבל אלה שעושים מצעדים הם פוליטיקאים שמנסים להשיג זכויות בשם ההומוסקסואליות.
    עובדה שחצי מחברי עיריית ת''א הם הומואים או תומכי הומואים שבנו קריירה פוליטית על בסיס הנטיות המיניות שלהם... הם גם מתחתנים ודורשים הטבות של זוגות נשואים כמו זיכוי נקודות מס לבן זוג עובד, זכאות למשכנתאות וכד'.
    וכל הפגנות הכח שלהם מטרתן ללחוץ על הפוליטיקאים הסטרייטים לתמוך בהם.
    אז אני לא מסכים עם הדקירה, זה דבר שפל ונתעב, אבל מצעד הגאווה הוא פרובוקציה מקצועית והם מתגרים בכוונה בדתיים !

    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו

    • הם רוצים להוכיח שקיים דבר כזה ''חופש הביטוי''

      ארז, 08/02/06 17:09

      דתיים רבים אינם מוכנים לקבל זאת - אבל מדינה ישראל היא מדינה דמוקרטית, בה קיים חופש הביטוי לכל אחד. גם להומואים.

      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

      • מה זה קשור לחופש הביטוי ?!

        שי, 08/02/06 18:09

        תאר לך שמתנחלים יעשו את ''מצעד האדמה'' כל שנה בשכונת רמת אביב ג' או בעיר סח'נין... גם לזה אתה קורה ''חופש ביטוי'' או שלזה אתה תקרא פרובוקציה זולה והתגרות ?!

        IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

    • שי צודק

      זלצמן, 08/02/06 19:07

      הרעיון של המצעד הוא מטופש. אין שום הגיוון בפסטיבל שנושאו הוא העדפות מיניות. מאידך, אין זה עסקו של אף אחד אם חבורת הומואים מחליטה להשתטות בפרהסיה. בוודאי שלא מוצדק לתקוף אותם. כך גם לגבי המתנחלים אם יחליטו לבוא לרמת אביב - רעיון מטופש אבל שאינו מצדיק אלימות.

      IP: 12.24.47.10 דווח על תגובה זו

    • והסיבה שבגללה היא קיימת

      יובל, 06/03/06 21:31

      אין פסול בחתונות הומוסקסואליות (דבר שאינו קיים בישראל כלל, אגב). גם אין סיבה שהמונח ''ידועים בציבור'' לא יכלול גם לסביות והומואים.
      אם נסיון להשיג כזה שוויון נראה לטעמך ''הפגנת כח'', ''השגת זכויות בשם ההומוסקסואליות'' ו''בניית קריירה פוליטית על בסיס הנטייה המינית'', אז אולי כדאי שהנשים יחזרו למטבח, השחורים לשדה, ובכלל אפשר לבטל את ''חוק יסוד: כבור האדם וחירותו''.

      מאידך, אפשר לתת ללסביות ולהומואים להפגין את הצורך שלהם בהכרה בשיווין - זכויות, חופש הזדמנויות, וכל מה שכל אדם במדינה ראוי לו.

      המעשה כשלעצמו, כמו גם תגובתך - שי, הוכיחו שיש הגיון ב''מצעד של הומואים בלב ירושלים''.
      אותו הגיון שטמון בכל סוג של הפגנה או מחאה פוליטית. ההגיון הוא שבלי מחאה אין שינוי. צריך להיות שינוי.

      IP: 85.250.239.211 דווח על תגובה זו

  • 65.

    חוסר פרופורציה

    מאזני צדק יהיו, 08/02/06 12:17

    מעניין, גם איברהים אבו זינה קיבל היום 12 שנות מאסר. (הנהג השיכור שדרס למוות 4 אנשים כשהוא בשלילת רשיון. הוא הואשם בהריגתם של ארבעה בני אדם, בחטיפה, בגרימת חבלה חמורה, בנהיגה בזמן פסילת רישיון, בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ובאי-ציות לרמזור אדום. לפני כשבוע וחצי הוא הודה בעבירות שיוחסו לו).

    אם כן המשוואה היא:
    3 הומואים פצועים = 4 אנשים הרוגים

    מישהו שם לב לחוסר פרופורציות?

    IP: 80.230.222.130דווח על תגובה זו

    • הוא הודה במעשים, שנעשו בשגגה (ל''ת)

      יובל, 06/03/06 21:21


      IP: 85.250.239.211 דווח על תגובה זו

  • 64.

    עליו לקום

    עו''ד ניק קאופמן, 08/02/06 12:02

    י הפרקליטות תשקול להגיש נגדו כתב אישום נוסף בגין ביזיון בית המשפט וזה ירתיע אותו.

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 63.

    בנוסף שנים של טיפול פסיכאטרי!!!!

    LIZ, 08/02/06 12:02

    ברור שאדם שגדל כמותו בסביבה מסיתה ואטומה לכל התקדמות ופתיחות יסבול מאגרסיות ויגיע למעשים שפלים כאלו- לצערי מדובר לא רק בו אלא בחברה שלמה שזקוקה לטיפול מהשורש- חלאס עם קיצוניות- תתעוררו!

    IP: 217.132.163.51דווח על תגובה זו

    • תגובה !!מגעילה !!

      גועל נפש, 08/02/06 14:07

      1_ אצלכם יום יום רוצחים על כלום !!
      רק השבוע נרצחו בבת-ים וביפו
      2_ המטורף הזה קבל חינוך חילוני ונכנס לחברה הדתית לאחרונה מה אשמים הדתיים??????????

      IP: 88.152.94.20 דווח על תגובה זו

  • 62.

    טוב עשה שלא קם לפני הקלגסים

    אהרון ברק, 08/02/06 12:01

    החרדים לכבודם אך לא לכבוד האדם

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 61.

    ביהמ''ש מראה חוסר התחשבות

    יואל קדוש, 08/02/06 11:59

    ברגשות הדתיים ומאפשר מצעדי גאוה בעיר הקודש . שיעשו האומואים מה שהם רוצים בערים אחרות .בעמונה היה ניתן להסדיר הכל בשקט תוך שבוע אך אם אפשר לראות דם דתיים ניתז למה לא . הכניסו כמה דתיים לקישוט לביהמ''ש כתעודת יושר אבל כל פסיקה נגד דתיים היא מוגזמת לרעתם . מתנחלת שחסמה כבישים יכולה לשבת חודשים אין ספור . אין כאן הצדקה למעשה שהוא חילול השם .רק ציון עובדה . וזאת כי חבר מביא חבר וביהמ''ש הוא בעל אופי מאוד מוגדר . ברגע שניסו להכניס שופטת חרדית בעלת דיעה אחרת לא אפשרו זאת .

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

    • הפסיקה איננה נגד דתיים, אלא נגד אדם שניסה לרצוח יהודים (ל''ת)

      ארז, 08/02/06 17:10


      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

  • 60.

    איפה האיזון ?? כנסו חומר למחשבה

    מבולבל, 08/02/06 11:59

    באותו היום אני קורא שני כתבות פה
    1- נהג ערבי שנאשם בחטיפה, בהריגתם של 4 אנשים, (הורים לילדים ) ועוד ועוד.. קיבל את אותו העונש של הדוקר... אני לא מחפש לצמצם את חומרת מעשיו של הדוקר ולאאת עונשו .... אבל איפה הצדק האם לשני הפשעים יש את אותו משקל.... אולי השופט ששפט את הנהג הוא אוהב ערבים, והשופט של הדוקר שונה חרדים ?? ממש לא נראה לי רציונלי .. כנראה שאני מוגבל ולא אבין את כל מה שאני רואה ושומע בחיי

    IP: 193.251.29.8דווח על תגובה זו

    • כמה אתה צודק - אין צדק ומחשבה (ל''ת)

      חן, 08/02/06 18:08


      IP: 85.250.255.15 דווח על תגובה זו

  • 59.

    היו צריכים לתת לפאנט יותר

    qwerty, 08/02/06 11:57

    דוסים = פאנטים מסוכנים לציבור
    דת = חוסר לוגיקה

    IP: 212.179.48.84דווח על תגובה זו

  • 58.

    לשחררו מיד-הוא לא עשה כל רע! (ל''ת)

    רועי לרנר, 08/02/06 11:56


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 57.

    ואת הערבים שבצעו לינ'צ לא מעימידים

    אריק, 08/02/06 11:56

    לדין?

    האין זו אפלייה?

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 56.

    לא מצדיק את המטורף הזה אבל

    מיכאל, 08/02/06 11:53

    למה לעסות את המצעד הזבה הזה בירושלים עיר הקודש?תעסו 365 ימים בשנה בתל-אביב או שחייבים להתגרות בבני אדם שלא בראש שלכם?

    IP: 85.250.36.159דווח על תגובה זו

    • ירושלים היא עיר הבירה של כל הישראלים, לא רק של החרדים (ל''ת)

      ארז, 08/02/06 17:10


      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

  • 55.

    משטר בטלפטיה

    ישראלי, 08/02/06 11:43

    רוצח 4 וחוטף בת ערובה ללא רשיון בשיכרות מקבל רק 12 שנה כי הוא לא יהודי אם הוא יהודי מספיק דקירה בתועבה הפוגעת ברגשות ילדי ישראל התמימים כבר יש במגירה אותו עונש כמו הרוצח הסיטונאי מעיר האימה לוד
    שופטים מטלפטים ביניהם תוך כדי שינה בשמירת על האזרחים התמימים שנקלעים שלא באשמתם לפשע גואה ויס''ם שועט על נערות בסטיות מיניות.
    הלאה קדימה אודי חוסר הנסיון מוביל לאסון.

    IP: 194.90.55.29דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא מצדיק את המטורף הזה

    מיכאל, 08/02/06 11:43

    לא מצדיק את המטורף הזה אבל למה לעסות את המצעד הזבה הזה בירושלים עיר הקודש?תעסו 365 ימים בשנה בתל-אביב או שחייבים להתגרות בבני אדם שלא בראש שלכם?

    IP: 85.250.36.159דווח על תגובה זו

  • 53.

    הידעתם

    יניב, 08/02/06 11:35

    שגם בציבור החרדי יש הומואים?
    וראו זה פלא אף אחד לא קם לרצוח אותם
    היה מדובר באדם בודד לא שפוי שכמובן כולם יאמרו שהדת השפיע עליו לרעה וכולם ישכחו פתאום את הצד היפה של הדת ואנשים דתיים וינסו להכפיש את כולם
    הומוסקסואל בכל מקום בעולם חושש לחייו כשהוא הולך ברחוב וזה כולל אנגליה שבה אני גר .. ובשנה שעברה נרצח הומוסקסואל כשהוא הלך ברחוב בלונדון ואנשים מותקפים בכל יום (יותר מישראל)
    העונש מוצדק אולי אפילו צריך לתת לו יותר אבל אין להכפיש ציבור שלם
    תשאלו הומוסקסואלים שהולכים להבדק באיכילוב אם הם מרגישים עוינות מהרופא החרדי שמטפל במחלקה שלהם

    IP: 82.20.31.96דווח על תגובה זו

  • 52.

    בבית סוהר. מתעללות ביהודים דתיים. רדפו אותם דורות. מדוע לא תכבדו

    הפצועה ואמה, 08/02/06 11:30

    את המיעוט הנרדף הזה? נשים טפשות וחסרות חינוך. אני חילונית, ומתביישת בבארבריות האלימה הזו, דוקא מנשים שאיבדו כל רסן תרבותי, ומתחזות לנאורות. נשים בעייתיות המוציאות את תסכוליהן דוקא על מיעוט יהודי נרדף.

    IP: 217.132.189.94דווח על תגובה זו

    • התבלבלת

      יהודיה, 08/02/06 12:31

      שליסל הוא לא יהודי.
      ונראה לי שגם אתה לא.


      הקהילות שלכם נמצאות בטול כרם, עזה, רמאללה, ושכם.

      סעו לשלום.

      IP: 84.190.70.72 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לאן הומופוביה מביאה אנשים!?

    אוראל, 08/02/06 11:26

    מה הוא חשב שאם הוא ידקור אותו , אז המחשבות שבטוח היה לו על גברים יעלמו??? זה מה שקורה שהומופוב במקום ללכת לטיפול -לוקח את החוק לידיים... טוב אולי בתוך הכלא הוא יצא מהארון... מה אולי -בטוח!!!

    IP: 85.64.0.55דווח על תגובה זו

    • חתיכת טינופת!!את הבעיות אצלכם פתרת??

      צחי יעקב ז''ל, 08/02/06 14:34

      הדוקר הזה קבל חינוך חילוני !!מה אשמים הדתיים?

      IP: 88.152.94.20 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני לא מבין

    החסיד, 08/02/06 11:20

    הוא אמר שהוא שליח של אלוקים, אז פתאום מענישים אותו ?

    :-)

    IP: 212.150.47.230דווח על תגובה זו

    • זה גבר אמיתי--לא אומו

      רות בייניש, 08/02/06 12:06

      בעת הקראת גזר הדין סירב שליסל לקום ולעמוד בפני השופטים, למרות הפצרותיה של אמו ומשפחתו לכבד את בית המשפט. גם כשהשופטים פנו לעברו והודיעו לו בתחנונים שעליו לקום, סירב שליסל לעשות זאת. עו''ד ניק קאופמן מפרקליטות המדינה אמר בסוף הדיון כי הפרקליטות תשקול להגיש נגדו כתב אישום נוסף בגין ביזיון בית המשפט מאחר וזה יגרום לו לאהוב אומואים.

      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

      • בבית הסוהר כבר יחנכו אותו

        רב גונדר, 08/02/06 19:37

        כל הפושעים יהפכו אותו למאהבת שלהם. כשיצא הוא ישתתף ביוזמתו במצעד הגאווה.

        IP: 12.24.47.10 דווח על תגובה זו

    • הוא גיבור ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      המקדשים, שם שמ, 08/02/06 12:09

      ! ייתכן שהוא הציל את ירושלים מעונש קשה! כמו פינחס! בשם חופש הדיבור, והמעשה, הרצון להכעיס ושנאת הדת, אכן כן המדינה נהפכת לסדום ועמורה! הרי גם בסדום היה בית-משפט והיו דיינים...שקמו לפניהם



      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

      • דבר משה רבנו

        יהודיה, 08/02/06 12:34

        משה מסתכל עלינו מלמעלה עכשיו ומחייך בעצב. הוא מחייך מכיוון שישמנו את תורתו וחוקיו ואת הרוצח, בן העוולה השפל שמנו מאחורי סורג ובריח.
        והוא עצוב מכיוון שהוא לא מבין איך גויים כמוך וכמו שליסל, הצליחו להסתננן אל תוך עדת ישראל.

        אבל, אל דאגה - עם ישראל האמיתי, רודף הצדק השלום האמת וההגיון, יוכל לך ולצוררים שכמוך.


        IP: 84.190.70.72 דווח על תגובה זו

  • 49.

    הודעה לעיתונות-גזר דין דוקר הגאווה

    בסקסואליםבישראל, 08/02/06 11:18

    בוקר באמת טוב לכולם !
    בהמשך להודעתנו הקדמת מלפני מס' ימים, הריני להודיעכם כי היום ניתן גזר הדין בעניין ישי שליסל, ''דוקר הגאווה'', שהתפרע במצעד הגאווה בירושלים.

    שליסל קיבל 12 שנות מאסר וכן קנס כספי ע''ס 280 אלף ש''ח מהם ילכו 150 אלף ש''ח לנדקר הגאוה, אדם רוסו.

    פס''ד זה (כן, הכרעת דין+גזר דין=פסק דין הינו חמור (לא הכי חמור שיש אבל בהחלט לא מן הקלים באופן יחסי) ובהחלט ראוי. אני מניח שבתוך יום יומיים נוכל לשלוח לכל המעוניין את העתק גזה''ד.

    בהזדמנות זאת ברצוני לברך את אנשי הבית הפתוח ואת כל מי שליווה את אדם בעזרה ובתמיכה, בהפגנות ובאולם הדיונים.


    עכשיו נותר רק לקוות כי עוה''ד מטעם הנדקרים יפתח גם בהליכי נזיקין אזרחיים ויצרף לתביעה את עירית ירושלים והעומד בראשה וכן כל ישיבה ורבנים שהסיתו נגד המצעד (כן אפשר לעשות זאת בקלות) וגרמו לנזקי גוף.


    היום יום חשוב מאוד מבחינה פוליטית לקהילתנו וכולנו צריכים להפיץ את דבר גזר הדין הזה לכל מי שרק אפשר. אנו כביסקסואלים שצעדו לראשונה בצורה מאורגנת במצעד הזה, נחשפנו לאלימות וראינו עד כמה חשוב להחצין פוליטית את זהותנו המינית, לחגוג את השונות ואת זכותינו הבסיסית לאהבה.
    כביסקסואלים וביסקסואליות אנו מצטרפים לקהילת הלהט''ב בישראל במאבקה כנגד כל צורות השנאה הנובעות מבורות ודעות קדומות. לא ניתן לאיש לרמוס את היותנו אנשים שווים במדינת ישראל, גם ובעיקר בירושלים בירתה. ידע כל אדם הקם להורגנו, כי שלום ישלם את המחיר.
    או אז תדע כל אם עברייה, כי גם אם בנה הוא אדם גאה, הוא יכול לצעוד בגאווה אפילו בירושלים!

    שיהיה המשך שבוע טוב ומלא בשורות משמחות
    דניאל
    רכז ''ביסקסואלים לישראל

    IP: 217.132.212.67דווח על תגובה זו

  • 48.

    מתי כולנו נקבל את אבן היסוד של הדמוקרטיה, קרי הזכות להיות שונה?. (ל''ת)

    peron, 08/02/06 11:12


    IP: 85.64.96.209דווח על תגובה זו

    • מיתמם נבזה. אתם רוצים לכפות את עצמכם. (ל''ת)

      ,, 08/02/06 11:51


      IP: 217.132.189.94 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הייתי משחרר בערבות בלבד...

    אפשר גם אחרת, 08/02/06 11:10

    בשביל שטות כזו 12 שנה?
    באמת....

    IP: 192.168.101.138דווח על תגובה זו

    • יש להכניס האומואים לכלא ולשחררו

      ד''ר שולה ליפשיץ, 08/02/06 11:57

      מיד
      יש בתורה עונש מוות על אומואים

      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

      • סליחה דר' ליפשיץ ,אך דוקטור למה את ?

        יובל, 13/02/06 19:06

        דוקטור לטימטום ולטיפשות כניראה וגם לשגיאות כתיב,הומואים כותבים כך ולא ''אומואים'' ,וכמו-כן כך
        כותבים דר' בקיצור ,ולא '' ד''ר '' .
        אך עושה רושם שאת אותו יצור טיפש
        עלוב נפש המטקבק עצמו לדעת.

        IP: 84.228.49.210 דווח על תגובה זו

  • 46.

    משנה מפורשת

    המתמיד, 08/02/06 11:09

    בסנהדרין נאמר במשנה - ''הבועל ארמית, קנאים פוגעין בו''.
    אילו היה כך, בטוחני כי הדוקר היה יוצא זכאי. דא-עקא, כאן מדובר בבועל ארמי (עמוני ולא עמונית...) או נשים המסוללות זו בזו.
    במקרה זה, המשנה לא הצילה את
    הדוקר.

    IP: 217.132.171.36דווח על תגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד

    רעות יפעת, 08/02/06 11:07

    רציתי גם לציין כל הכבוד לדני מירושלים ''מקהילת כל הנשמה'' הרפורמית שעזר להם רבות
    מי יתן ואנשים כמו הדוקר ההוא ישבו בכלא עוד שנים רבות

    IP: 132.66.30.216דווח על תגובה זו

  • 44.

    הופה הופה הופה הופה היי

    גאה מאוד, 08/02/06 11:06

    שיר איתנו את ההופה הופה היי
    כשאתה עצוב כל כך
    תצא לדרך ואל תשכח
    לשיר איתנו את ההופה הופה היי...

    ד''ש לחבר'ה בפנים, שליסל
    חחחחחחח

    IP: 212.25.76.159דווח על תגובה זו

  • 43.

    רק 12 שנה על נסיון הרצח במצעד הגאווה???

    אנטי הומופוביה, 08/02/06 11:03

    נסיון הרצח בדקירות ופציעת שלושה משתתפי מצעד הגאווה בירושלים, ע''י החרדי ההומופוב, החשוך והאלים הוא דוגמא שטנית של ההסתה הדתית-חרדית הפושעת וההומופובית שיש לעצור אותה בכל מחיר.
    העונש שהושת על הפושע צריך לשמש אזהרה לכל ההמופובים החשוכים והנבערים מחוגו של הפושע ויש על כן להחמיר עוד יותר עם פושעים מסוגו.

    IP: 85.64.75.157דווח על תגובה זו

  • 42.

    אנשים שרוצחים ואונסים לא מקבלים ככה (ל''ת)

    אורן, 08/02/06 11:03


    IP: 213.8.50.58דווח על תגובה זו

  • 41.

    צריך להוציא הומואים מחוץ לחוק

    משפטן, 08/02/06 11:02

    כפי שהיה עד לא מזמן ברוב המדינות המערביות בעולם.

    IP: 62.219.50.195דווח על תגובה זו

    • למשפטן הפטפטן חמום המוח החשוךוהנבער

      אנטימ הומופוביה, 08/02/06 13:18

      צריך להוציא אותך מתחום החברה האנושית הנאורה ולהציגך לראווה בקרקס חבוש בתא מגודר כדי שיחזו ביצור נקלה ומאוס כמוך שנותר מימי הביניים החשוכים.
      די להומופוביה הנפשעת!

      IP: 85.64.75.157 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אתם יודעים כמה דוסים מסתובבים בגנים ומחפשים ......

    עמיר, 08/02/06 10:56

    לכו לגן העצמאות או לגן הרכבת וראו כמה דוסים מסתובבים ומחפשים גבר למשכב זוכר
    אז לאחר שליסל יצא מהכלא גם הוא יסתובב שם ויחפש מישהו שיעשה לו טובה גדולה

    IP: 217.132.70.42דווח על תגובה זו

  • 39.

    בית המשפט שונא דתיים

    אאא, 08/02/06 10:56

    ביהמ''ש מראה חוסר התחשבות ברגשות הדתיים ומאפשר מצעדי גאוה בעיר הקודש . שיעשו ההומואים מה שהם רוצים בערים אחרות .בעמונה היה ניתן להסדיר הכל בשקט תוך שבוע אך אם אפשר לראות דם דתיים ניתז למה לא . הכניסו כמה דתיים לקישוט לביהמ''ש כתעודת יושר אבל כל פסיקה נגד דתיים היא מוגזמת לרעתם . מתנחלת שחסמה כבישים יכולה לשבת חודשים אין ספור . אין כאן הצדקה למעשה שהוא חילול השם .רק ציון עובדה . וזאת כי חבר מביא חבר וביהמ''ש הוא בעל אופי מאוד מוגדר . ברגע שניסו להכניס שופטת בעל דעה אחרת לא אפשרו זאת .

    IP: 82.80.48.208דווח על תגובה זו

    • בשנאה אתה מבין , חולה רוח. אין הבדל בינך לבין ראעד סאלאח. (ל''ת)

      כרכשתא, 09/02/06 18:22


      IP: 85.64.97.225 דווח על תגובה זו

  • 38.

    דופקים אותו כי הוא מזרחי. אין לי הסבר אחר. (ל''ת)

    בניזרי, 08/02/06 10:51


    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 37.

    כרגיל, כל החרא במדינה מגיע משחורים, לסוגם, ומתנחלים. להיפרד לשתי (ל''ת)

    מדינות, עכשיו, 08/02/06 10:49


    IP: 62.219.213.18דווח על תגובה זו

    • בשמחה, אצטרף למדינה שלא תהיה בה (ל''ת)

      דינה, 08/02/06 11:40


      IP: 82.80.39.96 דווח על תגובה זו

  • 36.

    ממה אני מרוצה? כנסו!!!

    יוסי כהן, 08/02/06 10:47

    בלי שום קשר למעשהו הנפשע של המוזכר לעיל. הרי אנשים בעלי נטיות מיניות כאלו ואחרות, לא יכולים להביא ילדים לעולם (רק אם הם יתייחדו עם המין השני הלא מועדף עליהם), כך שעם הזמן אין המשכיות לנטייה זו, ומה שיכול להיות שיצוצו אנשים חדשים בעלי נטייה זו, אך זה אחוזון קטן, שיעלם עם הזמן!!

    IP: 82.81.247.12דווח על תגובה זו

    • אתה אוממר שזה גנטי?

      דודו, 08/02/06 11:46

      על סמך מה?

      IP: 132.68.176.175 דווח על תגובה זו

    • חכם גדול ומה עם bi ? הם פוזלים לשני הצדדים ..... (ל''ת)

      מוסטפא האגזוזן, 08/02/06 12:10


      IP: 82.80.52.69 דווח על תגובה זו

    • כמה דברים:

      ו., 08/02/06 17:33

      קודם כל, הומואים תמיד יוולדו, זאת לא תכונה שעוברת בתורשה וגם אם זוג סטרייטי לחלוטין יביא ילד לעולם יש סיכוי שהוא יהיה הומו.

      דבר שני, גם אם מה שאתה הוא נכון, כבר יש פיתוחים שיאפשרו לזוג בנים ליצור תינוק שמורכב מהגנים של שניהם בתוך תא ביצית ללא חומר תורשתי.

      IP: 84.94.141.240 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ועוד ראיתי תחת השמש מקום המשפט שמה הרשע ומקום הצדק שמה הרשע (ל''ת)

    שלמה המלך, 08/02/06 10:46


    IP: 85.64.111.249דווח על תגובה זו

  • 34.

    סידר לעצמו 12 שנה לבדוק מקרוב יחסים בין בני אותו המין

    קוקו, 08/02/06 10:45

    כל הכבוד לבית המשפט, פשוט להוריד את הכובע. ולכל הסתומים שמשווים לנהג השיכור, יש הבדל בחוק בין נסיון לרצח (שמאחוריו כוונה), לבין הריגה (רשלנות נפשעת וחוסר כבוד לחיים, אבל ללא כוונה תחילה). הכוונה היא כל ההבדל בין הריגה לבין נסיון לרצח.

    IP: 85.250.222.116דווח על תגובה זו

  • 33.

    אין הבדל בינו לבין זאב שטרנהאל.

    זולו, 08/02/06 10:42

    שניהם , חולי הנפש , מייחלים למות מי שאינו מסכים לתפיסתם.
    חולי נפש , רק שאחד מהם מסתובב עדיין חפשי.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 32.

    להלן רשימת העברינים בקדימה שעליך לתת את הדעת:

    xxxyyy, 08/02/06 10:42

    אולמרט.
    צחי הנגבי.
    אפללו.
    רוחמה אברהם.
    שמעון פרס.
    דליה איציק.
    חיים רמון.
    גדעון עזרא.
    בראון-חברון.
    ושני הלא רלוונטים.
    אריאל שרון.
    ועומרי שרון.

    אם יש לך ספק לגבי אחד השמות.
    תבקשי הסבר ואני יענה בחפץ לב.
    אז לידיעתך.
    אני מחכה

    IP: 24.90.138.175דווח על תגובה זו

  • 31.

    על עיריית י-ם לממן את המצעד השנה!

    דרור, 08/02/06 10:38

    על העיריה לתמוך כלכלית במימון אירועי הגאווה העולמיים שיתקיימו בירושלים 2006.

    אירועים אלה צפויים למשוך לירושלים אלפי תיירים מחו''ל והרבה מבקרים ישראלים שהרבה זמן כבר לא ביקרו בה.
    יש לציין כי אוכלוסיה זו נחשבת מרמה סוציו-אקונומית גבוהה וצפויה להשאיר בעיר ממון רב.

    בטוחני כי ראש העיר, מר אורי לופוליאנסקי ישמח להקצות לאירועים אלו את התקציבים הנדרשים ואף להעמיד לחוגגים את שירותי הדגלול, ההגברה והאבטחה של העיריה.
    אני גם בטוח שהוא יוביל את המצעד וישא את הדגל בראשו על מנת להראות שירושלים היא עיר בינלאומית ופלורליסטית ויש בה מקום לכולם.
    יש רק אדם אחד שבטח ירצה להשתתף באירועים ולא יוכל. ישי שליסל אחד, שטרח להגיע למצעד בשנה שעברה והתנהג לא יפה (ניסה לפלס את דרכו בין החוגגים מצוייד בסכין מטבח). אני בטוח שהציבור ממנו הוא בא יוקיע את המעשה שלו ובשנה הבאה יקבל את החוגגים בפרחים ובאהבה.

    נתראה באוגוסט בירושלים!

    IP: 85.250.127.38דווח על תגובה זו

    • איכס !!!

      מנחם, 08/02/06 11:00

      היוםי של ירושליים הוא אחר לגמריי, אם תפגעו בקדושה שלה שום תייר לא יבוא !!!

      IP: 62.219.50.195 דווח על תגובה זו

    • אמן כן יהי רצון! (ל''ת)

      מוגלי, 08/02/06 11:20


      IP: 81.218.163.29 דווח על תגובה זו

  • 30.

    איך זה שאדם עם סכין השתלטו בלי לפגוע ובמתנחלים פרקו תצורה (ל''ת)

    לא נשכח, 08/02/06 10:37


    IP: 217.132.5.51דווח על תגובה זו

  • 29.

    מגיע לו!!!

    א.ג., 08/02/06 10:36

    12 שנים כ-12 השבטים שמתביישים בו. שליח ה' עלאכ מי מינה אותו בדיוק?

    IP: 80.230.116.184דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה ההבדל בין החרדים למוסלימים הקיצונים?

    נעמן, 08/02/06 10:33

    אלה וגם אלה מעוניינים לרצוח את מי שבעיניהם אינו מייצג את השקפתם
    אלה וגם אלה חושבים שהאור מצוי אצלהם
    אלה וגם אלה נגד כל סובלנות

    אין שום הבדל ביניהם.

    IP: 87.68.2.17דווח על תגובה זו

    • מה אתה משווה-מדובר באדם חריג

      אל תגזים, 08/02/06 10:56

      העובדה שהוא היחיד שעשה מעשה שכזה, מתוך כל המגזר בחרדי (המתנגד ליחסים הומוסקסואלים), מעידה בעד עצמה.

      IP: 85.130.133.130 דווח על תגובה זו

  • 27.

    והרוצח הערבי השיכור שאנס וחטף והרג 4 אנשים בתאונה קיבל 8 שנים ! (ל''ת)

    צדק צדק - ?!, 08/02/06 10:32


    IP: 212.179.42.194דווח על תגובה זו

    • אינטלגנט. שליסל עשה בכוונה, והערבי בתאונה (ל''ת)

      דוקטור דוקטור, 08/02/06 10:57


      IP: 212.179.205.148 דווח על תגובה זו

      • הערבי עשה משום שהוא ערבי. (ל''ת)

        מר דוקטור, 08/02/06 11:42


        IP: 217.132.189.94 דווח על תגובה זו

    • על אחת כמה וכמה

      רוב, 08/02/06 11:50

      כאשר אוייב מנסה להרוג אותנו, על בית המשפט לגזור עליו עונש כבד.
      ומה אם יהודי *מתוכנו* מנסה להרוג אותנו? על אחת כמה וכמה!

      IP: 192.118.28.70 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מה לא עושים כדי לזרז את בא המשיח! (ל''ת)

    ה...כל(!) כ ש ר, 08/02/06 10:29


    IP: 89.50.39.54דווח על תגובה זו

    • ה......כ ל ! (ל''ת)

      ה......כ ל !, 08/02/06 10:38


      IP: 89.50.39.54 דווח על תגובה זו

  • 25.

    תגידו משוגע פסיכי או כל דבר אחר....

    אבל 12 שנה???, 08/02/06 10:29

    לפלסטינים דוקרים אולי אבל אולי נותנים כזה עונש..... אבל ממש אולי...

    בית המשפט של הומואים???

    IP: 80.179.12.24דווח על תגובה זו

    • עונש

      MAX, 08/02/06 11:20

      עונש הוא עונש על פשע ולא עונש אחד ליהודי ועונש אחר לפלסטיאי.
      הערתך לגבי כך ש''אולי לדוקרים נותנים כזה עונש....'' מעידה על הגזענות שלך כמו גם על הבורות.
      הפינגווין דקר אנשים שנטייתם הסקסואלית אינם מעניינו אבל אולי הוא יתוודע לנטיות האלה כאשר ישמש כ''חברה'' של אסירים אחרים.
      יימח שמו של הנבל הזה וגם של כל מי שמנסה לדקור הן אם הוא יהודי והן אם הוא פלסטינאי

      IP: 192.117.236.29 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לבית המשפט!!ישר כוח! (ל''ת)

    סטרייט אבל תומך, 08/02/06 10:24


    IP: 62.0.133.96דווח על תגובה זו

  • 23.

    שיענישו כך כל מי שדקר ופצע משהו

    אאא, 08/02/06 10:21

    מהר מאוד בתי הכלא יהיו מלאים ויהיה סוף סוף בטוח להסתובב ברחובות . ולא לעשות איפה ואיפה ולפגוע בחרדים למרות שאותו בן אדם חילל את השם

    IP: 82.80.48.208דווח על תגובה זו

  • 22.

    ברור שאסור אפילו בהלכה,אב לא זוכר שהיה אכפת לכם שניסו להרוג בעמונה

    בגלל שלא אכפת, 08/02/06 10:20

    האדם טעה, אני לא יגיד שהוא משוגע כי הוא לא. הוא רק חסר כל היגיון ומפגר. אני לא סומך על ביה''מ שהוא באמת ניסה לרצוח.הוא סתאם רצה בלאגן. לא שיש הצדקה
    ואסור אסור אסור לפגוע ביהודי באשר דעותיו צבעו מקורו- אנחנו אחים לא משנה מה וככה זה לפי התורה.
    אלא אם הוא מנסה להרוג אותך. שבוע שעבר בעמונה ניסו להרוג אותי 3 יסמניקים ואני פה רק כי הגנתי על הראש אם הידיים. לא זרקתי אבנים. פעם אחת כשראיתי מה קורה בגגות רציתי אבל חבר שלי אמר עזוב.
    הם ניסו להרוג אותי! הם היכו אותי בכל הגוף ידים רגלים ירכים ראש חזה. ואין לי איך להציג מה שקרה שם מהצד שלי כי אתם סומכים פתאום על חכים ועל שופטים.
    נכנסנו למעגל שאין כמעט איך לעצור אותו שבוע שעבר אולמרט הציבור הדתי התקשורת והעם כולו יכלו לעצור אותו. זה לא קרה
    שמעתי מכל הפצועים גם הקשים שהם לא מאמינים שיהודי ניסה להרוג אותם אבל הם יהיו שם בפעם הבאה. הם לא מפחדים למות הם לא מפחדים לעמוד מול פרש בידים ריקות. גירשו אותם מהגוש ולאף אחד לא אכפת. פרקו אותנו בעמונה ולאף אחד לא אכפת. בסוף יהרגו פה אנשים. הנחישות שצריכה להיות זה מוכנות להרוג 2000 מאחיכם לפחות
    אסור שזה יקרה
    חייבים לעצור את זה
    תחפשו תמונות וידיואים ואנשים שהיו שם כי אם לאף אחד לא יהיה אכפת ימותו אחים שלכם, אני בספק אם במצב כזה אני יגמור את השנה בחיים

    IP: 217.132.5.51דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שאתה יודע קרוא יותר טוב מכתוב. (ל''ת)

      שלמה, 08/02/06 10:36


      IP: 89.50.39.54 דווח על תגובה זו

    • תגובה לנפגע עמונה

      נועם, 08/02/06 11:44

      קודם כל, כמובן ברמה האישית אני מקווה שאתה מרגיש טוב ומתגבר על החוויה בעמונה.
      אינני בטוח ששוטרי היסם ניסו להרוג אותך. ככשוטרים ישראליים באמת רצו להרוג אנשים, באוקטובר 2000, הם הצליחו ללא כל קושי להרוג 13 אזרחים ערביים. ואגב - איך חשת אז? האם הבנת אז שברגע שאתה וחבריך מרשים לשלטונות שלך לנהוג כך כלפי אזרחים במדינה שלך, יבוא יום והם ישתמשו באותן שיטות (או ליתר דיוק - בכ-10% מאותו כוח וברוטליות) גם נגד המחנה שלך.
      לא אכפת לי משגיאות הכתיב שלך, אבל אני רוצה לראות סימן שיש לך את השכל להתחיל לחבר קשרים ולהסיק מסקנות ממה שקורה מסביבך.
      שתהיא לי רק בריא,
      נועם

      IP: 192.114.45.226 דווח על תגובה זו

  • 21.

    איש צדיק היה , בתי המשפט סרחו לאחרונה.. (ל''ת)

    אזרח, 08/02/06 10:19


    IP: 192.118.0.2דווח על תגובה זו

  • 20.

    שונא הומואים ?12 שנות מאסר?

    18 סנטימטר, 08/02/06 10:19

    אתם רוצים להגיד לי שהדוסים חיים בשלום עם המצעד בת''א ???
    הגב לתגובה זו




    בד''כ שונאי ההומואים הגדולים הם אנשים בעלי נטיה מינית לא ממומשת שאינם מצליחים לקבל את עצמם ואינם יכולים להתמודד הידיעה שהם נמשכים לגברים.



    IP: 85.130.138.68דווח על תגובה זו

  • 19.

    שליח של הקב''ה?? באמת משוגע האיש! (ל''ת)

    ישראלי, 08/02/06 10:14


    IP: 88.152.214.114דווח על תגובה זו

  • 18.

    מאגודה או מש''ס ? ? (ל''ת)

    בס''ד, 08/02/06 10:12


    IP: 207.232.27.5דווח על תגובה זו

  • 17.

    בעוד 8 שנים שליסל פייגלה על התנהגות טובה ויצטרף למצעד הגאווה בעצמו. (ל''ת)

    ברונו, 08/02/06 10:11


    IP: 84.228.38.141דווח על תגובה זו

  • 16.

    בתקווה

    עמית רומם, 08/02/06 10:09

    שבזמן שהותו ימצא חבר שידאג לו לשהות נעימה ובוטחת

    IP: 82.166.84.195דווח על תגובה זו

  • 15.

    בהמה גסה בשם הדת

    רוני, 08/02/06 10:06

    אין שום דבר דתי בלנסות לרצוח מישהו בשם הדת. כשקוראים לזה ג'יהאד וזה נגדנו אז אפשר לגנות זאת עד בלי די.
    אין גבול לגועל ולחוסר הסובלנות ולטמטום.
    כנראה שהגיע הזמן לתרופות מקווה שידאגו לו בשב''ס.
    זה הסבר הכי עצוב שקרה ליהדות - כל מי שחושב שפשע כמו רצח, עושק, שוחד, רמאות וגזלה, ועוד להשתמש בשם האל בין אם אתה בן אדם פרטי ובעיקר אם אתה נושא תפקיד ציבורי- הוא לגיטימי.

    IP: 212.199.51.250דווח על תגובה זו

  • 14.

    יישר כח!

    צח, 08/02/06 10:06

    כל הכבוד למערכת המשפט שלא מאפשרת לפושע שמתיימר ליצג את אלוהים ושמנסה לרצוח ולפגוע בזכויות כל אדם באשר הוא.
    איש אומלל וחולה נפש.

    IP: 60.225.7.206דווח על תגובה זו

  • 13.

    הוא גיבור ישראל! ייתכן שהוא הציל את ירושלים מעונש קשה! כמו פינחס!

    המקדשים, 08/02/06 10:04

    בשם חופש הדיבור, והמעשה, הרצון להכעיס ושנאת הדת, אכן כן המדינה נהפכת לסדום ועמורה! הרי גם בסדום היה בית-משפט והיו דיינים...

    IP: 62.0.181.185דווח על תגובה זו

    • הוא לא גיבור, אלא רוצח שפל שניסה לרצוח יהודים

      ארז, 08/02/06 10:33

      ורק בנס לא הצליח

      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

    • אירן מחכה לך עם סל קליטה - הזדרז (ל''ת)

      גלית, 08/02/06 10:40


      IP: 62.219.234.192 דווח על תגובה זו

    • פנחס היה רוצח מגעיל. אני מקווה

      אפרת רגב, 08/02/06 10:40

      שהוא והמשוגע הנכחי יישבו בעולם הבא באותו תא כלא ויוכלו לחגוג אחד על הישבןשל השני.

      IP: 84.110.25.201 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בושה לבית המשפט

    אחד לעם, 08/02/06 10:04

    אותו ערבי שהרג 4 אנשים - קיבל רק 9 שנים, ואילו מי ש''רק'' דקר, הגם שהמעשה חמור, קיבל 12 שנים!!! - שופטי בית המשפט פשטו את השכל...

    IP: 217.132.185.104דווח על תגובה זו

    • על אחת כמה וכמה!!

      רוב, 08/02/06 11:48

      כאשר אוייב מנסה להרוג אותנו, על בית המשפט לגזור עליו עונש כבד.
      ומה אם יהודי *מתוכנו* מנסה להרוג אותנו? על אחת כמה וכמה!

      IP: 192.118.28.70 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מגמה נאה של החמרה בגזר דין בבתי המשפט

    דורי, 08/02/06 10:04

    זה חיובי מאוד. אולי אנשים יפסיקו לדקור פה אנשים אחרים סתם בגלל שהם לא נראים להם או לא נתנו להם סיגריה

    IP: 81.218.169.89דווח על תגובה זו

  • 10.

    בחיי, הפכתם לתת אדם!!

    אורית, 08/02/06 10:03

    עכשיו עזבו את הקטע של הדקירה, אבל אנשים! תסתכלו על עצמכם!

    משועבדים לתרבות הTV (כמו עבדים),
    זורקים ציבורים שלמים של אנשים יוצרים ותורמים לחברה - מהבית שלהם (כמו פושעים),
    מפחדים ממקיימי משכב זכר ומשכב בהמה (כמו סוטים),

    הפכתם את הטוב לרע ואת הרע לטוב..
    - עד מתי?!!??!

    IP: 82.80.52.15דווח על תגובה זו

    • בחיי, לא

      אפרת רגב, 08/02/06 10:39

      ''עכשיו עזבו את הקטע של הדקירה''

      לא רוצים - בן אדם נדקר

      ''זורקים ציבורים שלמים של אנשים ... לחברה''

      נכון, זה בדיוק מה שעשינו - זרקנו אותם לחברה. לפני זה הם חיו בבועה שאנחנו תחזקנו.

      IP: 84.110.25.201 דווח על תגובה זו

  • 9.

    סתם אידיוט. אבל יש גם משהו לזכותו...

    אלי, 08/02/06 10:02

    מדובר בסתם אידיוט.

    יאמר לזכותו, שלא פגע בשוטר שתפס אותו, למרות שנראה בברור שיכל לעשות זאת.

    IP: 83.130.48.201דווח על תגובה זו

    • אלי, אתה אדיוט

      צחי, 08/02/06 11:33

      מה קשור שלא פגע? באמת תודה רבה.
      היום לא דרסתי זקנה שחצתה את הכביש. אני שוקל להגיש את מועמדותי לפרס ישראל.
      הבן-אדם ניסה לרצוח שלושה אנשים (לפחות). להגיד משהו לזכותו באותה נשמה זה פשוט נלעג.

      IP: 62.90.164.62 דווח על תגובה זו

  • 8.

    קיבל שנים של מעשי סדום...12

    יערה, 08/02/06 10:02

    שיתחיל להתרגל, אני שמחה בשבילו

    IP: 81.57.111.63דווח על תגובה זו

  • 7.

    הדוקר על המנגל קיבל רק שנתים!!זו אפליה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יורי, 08/02/06 10:02


    IP: 62.0.221.122דווח על תגובה זו

    • למה ציפית?

      דינה, 08/02/06 11:47

      צודקת השרה ציפי לבני הדורשת לצמצם את הפערים בפסקי הדין הנוגעים לאותה עבירה.
      לא קשה לנחש עם מי יחמירו יותר.
      ככל שתהיה רחוק יותר מהאג'דה של השופטים מצבך יוחמר.

      IP: 82.80.39.96 דווח על תגובה זו

  • 6.

    איזו אכיפת חוק, אני ממש מתרשם...

    מאיר, 08/02/06 10:01

    הרי ברור שזה אדם שצריך לשלוח להסתכלות !
    בית המשפט גזר עליו עונש מקסימלי, חמור ללא פרופורציות, רק מפני שאין לו כסף לעו''ד פלילי טוב.
    מולנר ואברג'ל, כרישי הפשע הגדולים, מסתובבים חופשי כי יש להם עו''ד יקרים...
    אני מתבייש במערכת המשפט במדינת ישראל - גיבורים גדולים על חלשים.

    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו

  • 5.

    קיבל 12 (ל''ת)

    יערה, 08/02/06 10:00


    IP: 81.57.111.63דווח על תגובה זו

  • 4.

    נמאס מהמדינה הזאת!!!

    סער, 08/02/06 09:59

    כל פעם מחדש אני נדהם מחדש מהטמטום של בית המשפט במדינה הזאת! הבן אדם לא רצח אף אחד, על מה 12 שנה??
    אבל ההוא שנהג בלי רשיון ושיכור, והרג בדרך עוד 5 אנשים, הוא קיבל רק 9 שנות מאסר!
    למי יש הסבר הגיוני לכך??

    IP: 85.250.189.166דווח על תגובה זו

    • בוא אני אסביר לך

      מדינת שנקין, 08/02/06 10:20

      אתה יודע מה זה להרוג בכוונה?

      שליסל הסתום הזה בא להרוג אנשים זאת הייתה כוונה שלו וכל הכבוד לבית המשפט שנתן לו גזר דין כזה כי במצעד הבא אף חרדי לא יעז לפגוע באנשים חפי פשע שרק קצת שונים מהם....

      IP: 62.0.133.96 דווח על תגובה זו

      • שוטרים ניסו להרוג אותי ולך לא היה אכפת, בסוף הם יצליחו ועדיין לא (ל''ת)

        יהיה אכפת לך, 08/02/06 10:36


        IP: 217.132.5.51 דווח על תגובה זו

        • בפעם הבאה אל תזרוק עליהם אבנים

          חיים, 08/02/06 11:14

          תראה אותנו - אף פעם לא זרקנו אבנים על שוטרים, לא ניסינו לדקור סוסי משטרה ולא איימנו על קצינים ובכירים במערכת הבטחון - ואיזה פלא, מעולם לא היכו אותנו שוטרים.

          משתלם לשמור על החוק, אולי כדאי שתנסה את זה פעם.

          IP: 82.81.0.240 דווח על תגובה זו

          • כשיתחשק למי שהוא לגרש אותך מהבית נראה אותך (ל''ת)

            עדין נפש, 08/02/06 12:24


            IP: 212.143.108.138 דווח על תגובה זו

      • וכמה יקבלו השוטרים המרושעים מעמונה?

        מח''ש תסגור התיק, 08/02/06 11:28

        ככה זה, אם אתה דתי או ימני, יכנסו בך בכל הכח.

        כך יתעלמו ממעשי הזועה של השוטרים שהתנפלו על ילדים גם אם הם היו שלובי ידים, פוצצו את ראשיהם באלות, רמסו אותם בסוסיהם, הוציאו עיניים, והכו בכל הכח עד להבאת 3 בנים ו-4 בנות למצב שהם כבר לא יוכלו ללדת.

        כך אם ימני רצה (אך טרם בִצע) לחסום כביש ע''י הצתת גרוטאה עליו, השופטים שלחו אותו לשנתים מאסר.

        הכל איפָה ואיפָה. המשפט הוא משפט רֶשע ואין צדק.

        אך אין דבר. הדתיים מתרבים בקצב יותר מכפול מהחילוניים השמאלנים. כבר השנה, לראשונה מקום המדינה, רוב תלמידי כתות א' לומדים בחנוך הדתי והחרדי.

        לא יעזור לכם, מרושעים, כלום.
        תוך מספר שנים אנחנו נהיה הרֹב.

        ואנחנו לומדים מכם איך מתנהגים עם המיעוט.

        כדאי לכם לתת לנו דוגמה טובה איך מתנהגים עם אחים. כי אנחנו לומדים טוב טוב.

        IP: 212.143.108.138 דווח על תגובה זו

    • נכון!!!

      עפרה, 08/02/06 10:24

      וזה שאנס את הבת שלו במשך שנים או את הבת של השכנים ומשתחרר אחרי הרבה פחות מ-12 שנה???
      אני לא אומרת שלא צריך להעניש אותו אבל יש אנשים שבשם הדת עושים דברים עם תוצאות הרבה יותר חמורות ויושבים הרבה פחות ולא רק זה אלא מקבלים הרבה פחות חשיפה תקשורתית מאשר החולה נפש הזה.
      מרגיז!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 132.64.208.114 דווח על תגובה זו

    • מחזיק אני מהשוטרים שלא שברו לכם את כל העצמות .... (ל''ת)

      גרגורי מוסטקי, 08/02/06 12:12


      IP: 82.80.52.69 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כול הכבוד לבית המשפט!

    ציפי, 08/02/06 09:59

    אנחנו היהודים ידועים כסבלנים ולא אלימים, צריך לכבד כול אדם גם אם לא מסכימים איתו, קל וחומר לא להגיב באלימות .

    IP: 82.80.64.237דווח על תגובה זו

  • 2.

    זה עונש שמתאים לדוקר שפל והומופוב

    עמיר, 08/02/06 09:55

    אסור להקל בעונש שירצה את כולו בלי חנינה

    IP: 217.132.70.42דווח על תגובה זו

    • אז מה קרה? במציאות הישראלית

      נביל, 08/02/06 13:38

      זה לא מי יודע מה? הסך הכל דקר שלושה שמאלנים.

      אילו היו מתייחסים כאן לפגיעות ביהודים באופן נאות אז:

      ממשלת שרון היתה עומדת לדין
      ממשלת אולמרט היתה עומדת לדין
      משטרת ישראל היתה עומדת לדין
      השב''כ היה עומד לדין
      הדוקרים במלון דניאל היו עומדים לדין

      אבל מכיוון שכל זה קורה, החצירו עם דוקר זה רק מעיוון שדקר שמאלנים שהם גם הומואים...

      IP: 70.31.210.78 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לצערינו !!החוזרים בתשובה מכתימים את היהדות הדתית!! (ל''ת)

    קשים כספחת, 08/02/06 09:55


    IP: 88.152.204.63דווח על תגובה זו

    • מהיכרות אישית של משפחתו

      יעל, 08/02/06 11:51

      הוא אינו חוזר בתשובה!!!
      אבל מאז ומעולם היה מוזר .

      IP: 147.237.70.212 דווח על תגובה זו

      • הוא לא יהודי! (ל''ת)

        שונא ישראל, 08/02/06 14:44


        IP: 85.64.137.52 דווח על תגובה זו