• 35.

    דתיים-נחנחים, דתיי מחמד, בוכים ומחבקים

    עמנואל גרטל, 08/02/06 22:42

    ספק אם הייתי מסייע לעקורי גוש קטיף במאבקם, אם הייתי יודע שבאמת מדובר בדתיי-מחמד.
    הנגיף המפד''לניקי הבזוי אותו חטפו אנשי גוש קטיף במהלך עשרות שנות שותפות 'הפועל-המדרחי' הבזויה עם שלטון מפא''י, בחטיפת ילדי תימן, ובשיתוף פעולה בכל ממשלת שמאל - הוא מדבק!
    עם ישראל - ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בשיא לא הואיל רק הזיק (ל''ת)

    מגורשת מגוש קטי, 08/02/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם הוא טוב למתנחלים אולמרט יעיף אותו (ל''ת)

    עוד לא הבנתם.?, 08/02/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אל תתנו לו ללכת

    א, 08/02/06 13:09

    אל תתנו לו ללכת לפני שהוא משלם את כל המחיר של מה שהוא וחבריו עשו
    השלכת אנשים מביתם ללא פיצוי ללא הסדרת עבודה ועד הרבה....

    הגב לתגובה זו

    • אל תתנו לו ללכת - עוד לא קיבלנו מספיק כסף (ל''ת)

      מתנחלים צבועים, 08/02/06 17:29

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אל תתנו לו ללכת

    א, 08/02/06 13:09

    אל תתנו לו ללכת לפני שהוא משלם את כל המחיר של מה שהוא וחבריו עשו
    השלכת אנשים מביתם ללא פיצוי ללא הסדרת עבודה ועד הרבה....

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תתרכזו באדם אלא בעיקר העניין המפונים

    השפוי, 08/02/06 12:54

    צריך לזכור שעיקר הבעיה היא במצב המפונים נכון להיום. הידברות שהיתה או שלא, אינה העיקר ולצערי גם לא מתקפות אישיות שמוצאן מתסכול וכעס לגיטימי, שבשיא כאיש ציבור מנוסה גם הבין וקיבל לעניות דעתי. מה שחשוב הוא- שכיום חצי שנה לאחר הגרוש הבין בשיא והמערכת שהוא מנהל, שיש לפעול בשיתוף עם המפונים ולהניע תהליכים לפתרון מצבם. האם עלינו לאפשר שמצב הפליטים בישראל ישאר במצבו האומלל חצי שנה נוספת? רק כדי שממונה חדש יכיר את צוותו, יבין את מצבו, ילמד מחדש את השטח, יתלבט בשאלות פוליטיות משפטיות חברתיות קהילתיות שעד כה לא עסק בהם מעולם- ויחפש את הגיבוי המקצועי הפוליטי והקשרים הדרושים לכך. עד כה רק בשיא עמד במערכת הציבורית בראשות מפעל שפינה אזרחים ישראלים מבתיהם ושיקומם מחדש על כל הכרוך בכך, וגם לו זה ערך יותר מדי זמן ללמוד להבין ולפעול לפתרון הבעיות שנכפו על כל הצדדים עם הפינוי.
    להזכירכם שוב לא בשיא הוא הנושא אלא המפונים שבהם הוא מטפל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השמצות הדדיות

    שג, 08/02/06 12:16

    לא הבנתי על אילו השמצות הדדיות מדובר במכתב. יונתן, באצילות נפש בלתי רגילה, שמר על כבודם של מתקיפיו ושולחיהם ולא השמיץ אף אחד.
    טוב שעם ישראל זכה להכיר ולהוקיר את האיש. חבל שזה קרה בסיטואציה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יונתן בשיא - איש אחראי ורציני

    אהוד, 08/02/06 11:35

    חשוב שישאר בראש המנהלת ויסיים את מלאכתו. שינויים בהנהלת סל''ע אינם לעניין בימים של נסיון להשתקם וליצור חיים חדשים

    הגב לתגובה זו

    • בשיא מרחן

      זיוית, 08/02/06 19:22

      בשיא אבי אבות המרחנים ולא קידם במאום את המגורשים-הוא האשם במצבם העכשוי

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אחים יקרים , המדינה מהתלת בכם - נתאושש למרות המניפולציות

    ציוני, 08/02/06 11:31

    בהחלט מבין את העקורים והנהגתם, הרי המדינה מסובבת אותם ואותנו בכחש - על כן כרגע הם ניתלים במושחת בשיא מתוך תקווה שמעט מהדברים יסתדר - הסבלנות בצידנו אחים יקרים והתשלום עוד יגיע גם לגמדי השמאל וגם לבשיא שמכר את נפשו.
    כולנו איתכם - כולנו כתומים.

    הגב לתגובה זו

    • איך עם כולנו כתומים יש 42 מנדטים לקדימה ? (ל''ת)

      מעניין מאוד..., 08/02/06 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    סוף סוף המתנחלים מקבלים שכל (ל''ת)

    אזרח, 08/02/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קדימה זקוקה לקאפו יודנרט מסוגו של בשיא (ל''ת)

    צופית, 08/02/06 11:06

    הגב לתגובה זו

    • צופית עוכרת ישראל (ל''ת)

      משה, 08/02/06 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי אלה בדיוק ראשי המפונים? איזו עמימות. (ל''ת)

    ''מקורב'', 08/02/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שליאור כלפא ילך הבייתה

    דניאל, 08/02/06 10:24

    הוא לא מייצג כלום חוץ מעצמו וגם זה בקושי. הוא אחראי לחלק מהאסונות שפקדו אותנו בעמדות הנוקשות, והבלתי מתפשרות, לא מתאימות טרום הגירוש. גם עכשיו הוא ממשיך בגיבוי כמה רבנים הזויים.
    אז ליאור לך לך לדרכך כי היא לא דרכנו.

    הגב לתגובה זו

    • דניאל הקנאי

      אורן, 08/02/06 12:11

      דניאל צא מאיתנו ליאור היחיד שהזיז דברים בצורה הטובה אתה תלך מאיתנו הוא חייב להישאר

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט שומר אותו להתנתקות הבאה מבקעת הירדן (ל''ת)

    אוהד, 08/02/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האומר אחטא ואשוב

    ציונות דתית, 08/02/06 10:09

    האומר אחטא ואשוב, אחטא ואשוב - אין
    מספיקין בידו לעשות תשובה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליאור כלפה רוצה להכנס לפוליטיקה??? (ל''ת)

    לא נראה שהוא, 08/02/06 10:03

    הגב לתגובה זו

    • נו מה רע בזה (ל''ת)

      דוד, 08/02/06 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בשיא - יש לך תיקון חזק לעשות. (ל''ת)

    חמורבי, 08/02/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נו, אז בשיא כותב לעצמו מכתבים, ביג דיל... (ל''ת)

    בני המשפחה שלחו, 08/02/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ראשי אשקלון מבקשים פינוי ...כנסו..

    ראש הועד, 08/02/06 09:47

    ראשי הישוב אשקלון ביקשו להתפנות עקב הקרבה לעזה כך אומרים מנהיגי המקום , שחר כזבי ראש ועד ההורים בבית ספר ''דבר אמת'' אמר לכתבינו שנמאס לו והוא רוצה להתפנות ולדבריו גם רבים מחבריו רוצים..
    הבנתם את הספין אדם שמעולם לא שמענו עליו שלח מכתב .. ובעתון זה כבר '' שראשי המפונים'' רוצים את בשיא...חה חה חה חה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עם טיפשות גדולה כל כך של אמון

    דינה בריזלאי, 08/02/06 09:47

    אוולי כל כך באדם שהרס לכם באופן אישי את החיים כדי להרוויח באופן אישי על חשבונכם, אתם עדיין מאמינים בו ? עדיין תולים מבטחכם באופן מטומטמם כל כך באותו האיש ?
    מגיע לכם שתמשיכו לאכול ממנו חרא עד הסוף המר ....

    טיפשים ללא גבולות.. לא לומדים כלום מהניסיון... אשכרה כמו אישה מוכה ונאנסת שכל הזמן מאמינה שהחלאה שעושה לה את זה יחזור עכשיו למוטב....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכסף למפונים צריך להלקח מהפורעים (ל''ת)

    מתנחלים נמאסתם, 08/02/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • וביבי המסית הרעיב מאות אלפי ילדים (ל''ת)

      בס''ד, 08/02/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בוודאי שישאר, זה לא חוכמה רק

    כתום, 08/02/06 09:36

    בוודאי שישאר, זה לא חוכמה רק לשבור ולהרוס ולהשאיר לאחרים את העבודה הקשה באמת: לבנות, לשקם.
    בואו נראה מצליח לשקם את מה שהחריב.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הם נשכו את היד שנסתה לעזור להם!

    הדרומי, 08/02/06 09:35

    הם הכפישו, החרימו, גדפו וקיללו אותו, בזמן שהוא והמנהלת שלו עשו הכל כדי להקל עליהם. והם ידעו זאת כל הזמן, אבל כהרגלם בקודש (?) הם עשו דליגיטימציה למי לא מסכים אתם. עכשיו, שהוא עומד לפרוש הם נזכרים . לא מגיע להם שהוא ימשיך לדאוג להם.

    הגב לתגובה זו

    • לא תמיד הכל שיקרי

      דרומית לשעבר, 08/02/06 10:43

      מתוך היכרות מקרוב.
      לא מאחלת לא לך ולא לשונאך דאגה שכזו.
      שתמיד יהיו מסביבך אנשים שהדאגה שלהם אליך תהיה אמיתית ותביא לדברים טובים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שישאר!!

    אברי זר-ביב, 08/02/06 09:23

    אנחנו רוצים שיעזור לנו גם בפנוי בית ק-ל!
    אצלו נקבל יותר פצויים - הוא איש עסקים ומבין ענין!

    הגב לתגובה זו

    • זר-ביב כל כלאב ביג'י יומו (ל''ת)

      הולסטיין, 08/02/06 09:37

      הגב לתגובה זו

      • אבי זרביב ושמואל הולשטיין - או המתחזים בהם

        חיים, 08/02/06 12:29

        הפסיקו את המשחק הזה !!!

        הגב לתגובה זו

        • למה שיפסיקו??

          ביתאלניק, 08/02/06 13:10

          אצל החברה האלו - זה הכל כסף - לשם שמיים כמובן!

          הגב לתגובה זו

    • לך תמיד יש תגובות משוגעות, תל אביבי (ל''ת)

      ץ, 08/02/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    להחלטות שקולות לא קובעים זמן מראש

    יבי, 08/02/06 09:19

    סוף סוף לא יורים מן המותן פתרון למשאלה, בקשה, בעיה.
    לא קל לפוליטיקאים, עיתונאים, ויחצ''נים לשמור בבטן ולצאת בדברים לאחר שקול דעת רציני ומעמיק של אנשי מקצוע בכל תחום - כי הכלל עד כה, שככל שתהיה קיצוני בדעה, כך תישמע, ואנו העם את האוכל שקדח, נאכל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי הם ראשי המפונים האנונימים הללו? (ל''ת)

    מי הם ראשי המפו, 08/02/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    המפונים התעשתו

    צפונית, 08/02/06 09:18

    סוף סוף הבינו מפוני גוש קטיף איזה אדם בעל שיעור קומה הוא יונתן בשיא, כפי שכל אלה שמכירים אותו ידעו מזמן.
    אני מקווה שהם יצלחו להתעלות על עצמם ולהתנצל בפניו על מה שהם עשו לו.
    למרות שלא תופסים אדם בשעת צערו, הם הגזימו בגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל על הזמן איזה אמינים אתם

    מוטי, 08/02/06 09:17

    עד היום שמענו שבשיא הוא עוכר ישראל, יודנראט, עמלק, שונא מתנחלים ולא מוכן לשמוע אותכם.
    פתאום כשמרגישים שהוא עומד ללכת אז מתחננים שישאר.
    הבן אדם ספג בשקט ובאצילות את התעמולה הארסית שלכם נגדו והמשיך לדאוג ולטפל בכם ועל זה הוא צריך לקבל את פרס ישראל לסובלנות ואהבת ישראל ללא תנאי.
    אני מציע לכם שלפני שאתם מבקשים בקשה כזו תבואו אליו ותבקשו ממנו (באופן פומבי) סליחה ומחילה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק. כל מילה אמת! (ל''ת)

      משה, 08/02/06 09:39

      הגב לתגובה זו

    • נראה אותך!

      רונה, 08/02/06 21:35

      קודם שיגרשו אותך מהבית שלך ישמיצו אותך יתעללו בך תבתובב ברחובות חסר כל, ואז תדבר, בטח שלא ירצו שיחליפו אותו עד שמישהו הבין תעבודה אחרי חצי שנה של משכורת חינם עכשיו הוא ילך הביתה?! נראה אותו משקם קהילות שלמות בישראל, והכל עבור בצע כסף איפה הלב?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם עוד יתחננו שגם אולמרט יישאר (ל''ת)

    מוטי, 08/02/06 09:08

    הגב לתגובה זו

    • כמו שהעם לא רוצה את אולמרט

      חנוך, 08/02/06 10:02

      כך גם המפונים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בשיא היקר... מה נשאר לומר?

    תירוש, 08/02/06 09:07

    מזל שאתה חזק. אתה איש יקר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע, בשיא הוא איש אמיץ וישר (ל''ת)

      מושית, 08/02/06 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לתבוע את בסי על עשיית עושר ולא במשפט (ל''ת)

    הפסיכיאטר, 08/02/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שלא יעיז ללכת לפני שימצא פתרון לכל תושב (ל''ת)

    מוטי, 08/02/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עדיף חרא ישן מתפורר, מחדש וצף. (ל''ת)

    אוהבים את הישן., 08/02/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמר''צ אינו יכול,אינו מסוגל, אינו מאתים לתפקיד רה''ם (ל''ת)

    גבי, 08/02/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סינדרום שטוקהולם?

    המתמיד, 08/02/06 08:57

    אתם מכירים, לא כן?
    זהו סינדרום שבו השבויים/חטופים, נוטים להזדהות עם שוביהם/חוטפיהם.
    אם זה הגיע לכך, כנראה שהגירוש והעקירה היו הרבה יותר קשים וחמורים, מאשר הדברים נראים.

    הגב לתגובה זו

    • לא יאמן בדיוק מה שאני חשבתי! (ל''ת)

      איתמר, 08/02/06 09:49

      הגב לתגובה זו

    • למתמיד

      רון, 08/02/06 10:12

      פסיכואנליזה בגרוש...אז רצית שכולנו נדע שאתה יודע מה זה ''סינדרום שטוקהולם''.אז אתה יודע.יופי.
      ודרך אגב,סינדרום בעברית זו ''תסמונת''.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לרון

        המתמיד, 08/02/06 10:40

        1. מה זה ''פסיכואנליזה''? אין מילה מתאימה בעברית? טול ... וכו'?
        2. לא רציתי לכתוב את הרישא של הדברים, אבל הנה זה בא:
        כאשר מתחבקים ומתנשקים עם הסיטא-אחרא, הדבר מסתיים בתסמונת שטוקהולם.
        לדידי ברור כי אני לא הייתי מסכים להיות מגורש, ללא תגובה ''כוחנית'' הולמת.
        3. ואם יאמר האומר ''הממשלה שלחה, המששלה מחזירה'', אומר כי זהו BS.
        יש פתגם האומר - ''הפה שאסר הוא הפה שהתיר'', אבל בכל ימי חלדי (קרוב מאוד ל-60) טרם שמעתי ''הפה שהתיר הוא הפה שאסר''.
        כלומרץ כאשר מישהו אוסר דבר מה וכולם חיים תחת האיסור, הרי שברגע שמתירים את הדבר, קל מאוד להתחיל ולקיים את ההיתר. מה שאין כן הדבר במקרה ההפוך. דבר שהיה מותר במשך זמן עתה הוא נאסר, קשה מאוד לכפות את האיסור ודרוש לכך זמן רב, שיכנוע וכו'.
        אשר על כן, זה מה שקרה כאן בגוש-קטיף. יום אחד קם הרודן והכריז ''מהיום - אסור''.

        הגב לתגובה זו

        • למתמיד

          ראובן, 08/02/06 11:06

          1.בסדר.ניתוח פסיכולוגי.
          2. לא תמיד זה מסתיים כך,ולמעשה תסמונת שטוקהולם נרקמת בין חוטפים לבני ערובה ולא במקרה הזה.פה לא היתה חטיפה אלא מהלך ידוע מזה חודשים ארוכים,המקרה אינו דומה.
          3. האמת,קצת הסתבכתי...אבל ברור לי שעולמותינו שונים והשקפותינו רחוקות זו מזו וזה לגיטימי.

          הגב לתגובה זו

          • ראובן - כל הכבוד

            אלי, 09/02/06 15:37

            סוף סוף תגובה עניינית ולא מתלהמת, תגובה שמכירה בעובדות (השקפותינו שונות) ומכירה גם בזכותו של אחר לחשוב אחרת (מימין ומשמאל)
            תגובה מכובדת.
            ראובן -
            ירבו טוקבקיסטים כמותך בישראל

            הגב לתגובה זו