• 55.

    חגי ניבא את אורבך כחבר כנסת (ל''ת)

    ארז, 19/04/09 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יש רק בעיה אחת....

    יהודיה שמחה :), 30/12/06 19:34

    האמריקאים לא ידידותים אלינו אלה אל עצמם......

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גם החלק האהוב עליי הוא 5 שאלות לתקשורת!

    רגב, 13/02/06 10:38

    סוף סוף קם גוף תקשורתי שמוחה על העוולות שנעשות לימין.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    סגל הוא פורץ דרך. (ל''ת)

    ר, 13/02/06 05:52

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איש צר ואויב (ל''ת)

    אניס דלמאר, 12/02/06 19:44

    הגב לתגובה זו

    • הוא בהחלט איש רזה

      כתומה, 03/08/06 15:47

      ואני יודעת זאת כמכרה ותיקה

      הגב לתגובה זו

      • חחחח (ל''ת)

        שלומי, 04/11/07 23:55

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    חוצפן

    משה, 12/02/06 04:23

    מהיכן אתה לוקח את העוז והחוצפה לזלז בתקנת חכמים על חנוכה וקובע, שה''נס'' שקרה לפני 58 שנה ''עצום פי כמה'', על איזה נס אתה בדיוק מדבר? על זה שהאומות ''הסכימו '' שנהיה פה, עם ישראל תמיד חיי בארץ ישראל, אבל לא שולט בו מאז החורבן והשליטה, תחזור לעם ישראל רק עם הגאולה הקרובה .

    הגב לתגובה זו

    • משה, אתה כל כך טיפש! תלמד קצת היסטוריה (ל''ת)

      דוד, 13/02/06 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    סופם של השבתאים להתאסלם (ל''ת)

    היהודי האחרון, 10/02/06 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תשובות כדורבנות (ל''ת)

    צביקי, 10/02/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שליפות של דברי הבל

    דתי שפוי, 09/02/06 18:11

    האדם חי בעולם האתמול (והמרמור), במקום להתמודד עם המציאות החדשה של פיכחון מחלום ''ארץ ישראל השלמה''.

    חגי סגל וחבריו הימנים הלאומניים שווים לא יותר מאשר 10 מנדטים (במקרה הטוב), אולם מדמים עצמם כמייצגי ''העם''.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה דתי שפוי??

      חיים, 10/02/06 13:46

      מי שיש לו דרך אמיתית ולא פועל לפי גחמות ורצונות רגעיים, אולי נראה לפעמים כ''לא שפוי'', אך בהסתכלות רחבה הוא הכי שפוי!
      אנחנו לא נלחמים על רצונותינו או תאותינו, אלא על ערכים של שנות דור, על דרך ה'!!

      לדעתי סגל מייצג יותר אחוזים מהעם, אך גם אם לא, הוא מרגיש ובצדק שיש לו תפקיד לסחוב אחריו בעז''ה את העם התועה והתוהה.

      הגב לתגובה זו

      • נווה דקלים ??? לא פינו אתכם??? (ל''ת)

        יוסי, 12/02/06 00:56

        הגב לתגובה זו

    • וכמה מנדטים שווים הדתיים השפויים?

      יקי, 13/02/06 10:08

      מנדט אחד שקוראים לו מלכיאור???
      ראינו כבר כמה אתם שווים ומה אתם שווים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    יפה!! (ל''ת)

    דני, 09/02/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שלא תעז להוריד את השפם

    מורי אל כניס, 09/02/06 15:50

    מה זה חגי סגל בלי שפם? אין אישיות!

    זה כמו צ'רלי צ'פלין עם רגליים ישרות...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חגי סגל הוא גאון. אוהב אותך.

    חגי, כתוב יותר, 09/02/06 06:55

    שנון פיקח יודע לראות את מציאות כפי שהיא ולתת את ההגדרה הקולעת למצב. תענוג לקרא אותו ולשמוע אותו.
    חבל שלא רואים ושומעים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם יחלקו את המדינה ל3 מדינות מי המדינה שתשרוד לדעתכם?

    תם ששואל, 08/02/06 20:26

    תחולק המדינה למדינה אחת חרדית,מדינה שניה מדינת מתנחלים ומדינה שלישית מדינה חילונית.אז חגי הפיקח איזו מדינה לדעתך תהיה מדינה מבוססת כלכלית עם מדיניות רווחה ואיכות חיים טובה יותר?או בקיצור איזו מדינה מה 3 תשרוד לאורך שנים?

    הגב לתגובה זו

    • מדינה אינה יעד , אלא כלי!!!!

      שחורי, 08/02/06 23:33

      כלי להגשמת יעד ומטרת היהדות ,שהוא עם ישראל החי ע''פ
      תורת-ישראל עם קשר הדוק
      לאלוהי -ישראל..
      לשגשוג כלכלי מספיק לעלות לארה''ב שם איכות חיים וכסף פי מיליון מהמדינה הזאת
      ולעולם לא תגיע המדינה העלובה כאן לקרסולי ארה''ב

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון מה שאתה אומר ואנחנו רוצים להקים את חרדיסטאן

        חרדי חמאסניק, 09/02/06 15:24

        יש לחמאס ולנו מטרה משותפת והמדינה היא כלי והחילונים הם החמור שיביא אותנו ליעד הנכסף אז בקרוב תהיה כאן מדינה חרדית נחשלת,עניה ומפגרת.''מי לטאליבן אלי''

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אוי אוי

    נפוליון, 08/02/06 18:29

    חשבתי שאתה חכם.התברר לי שאתה פשוט עם הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שאלה לכל המכנים את סגל טרוריסט

    חיים, 08/02/06 08:46

    מבלי להכנס לויכוח האם ההגדרה הזו מוצדקת, האם אתם מכנים אנשים כמו ערפאת, רג'וב ודחלאן טרוריסטים, בשל פעולות הטרור שלהם בשנות השמונים?

    הגב לתגובה זו

    • שנות ה80?? ומה אחר כך?

      מורי אל כניס, 08/02/06 11:00

      ערפאת כל ימי שבתו בכס הרשות מימן יחידות טרוריסטים והגן עליהם אפילו בגופו במוקטעה.

      דחלאן אחראי ישיר לטבח באוטובוס של ילדי כפר דרום.(על פי הודאתו) ועוד.. וזה לא היה בשנות ה80.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאנשי השמאל כנסו דחוף!!!

    שמאלני גאה, 08/02/06 01:57

    מצטער.. אין כניסה במדור יהדות לשמאלנים מניאקים אוהבי הומואים וערבים, עוכרי ישראל.
    א י ו כ נ י ס ה ! ! !

    הגב לתגובה זו

    • הנה, נכנסנו. מה תעשה לנו? (ל''ת)

      מוגלי, 08/02/06 11:22

      הגב לתגובה זו

    • האם זו הרמה של הימין????? (ל''ת)

      איש, 09/02/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שליפה על חגי סגל

    אורי, 08/02/06 01:25

    טרוריסט.

    הגב לתגובה זו

    • אכן שליפה גאונית ומקורית (ל''ת)

      ציפי, 08/02/06 12:56

      הגב לתגובה זו

      • ומה השלפיה שלך על פרס וביילין? רוצחי יהודים??? (ל''ת)

        אורי, 13/02/06 10:09

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''כתב את הספר...על המחתרת היהודית

    מתחסדים, 08/02/06 00:17

    שבה היה חבר''...אוי, הנה, שלא יאשימו אתכם שלא הזכרתם את זה...בין כל המלל הגנבתם משפטון וכך בחרתם להתחמק. אכפת לכם להרחיב קצת על הפרק הזה בחייו? או שלא נוח לכם?

    הגב לתגובה זו

    • פשוט לא קראת את השליפות

      רוחמה, 08/02/06 10:12

      סגל מספר שם במפורש שהוא ישב בכלא. הוא לא מתבייש בכלל, ולא דופק חשבון לשמאל הצבוע.

      הגב לתגובה זו

      • כן, אבל למה הוא ישב? (ל''ת)

        במה בדיוק הואשם, 10/02/06 09:50

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    חגי סגל לראשות הממשלה !!!!! (ל''ת)

    ציוניתה, 07/02/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הכותב מספר 1 בארץ!! כל מילה בסלע (ל''ת)

    ערוץ 5, 07/02/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין על חגי סגל!!!

    אליהו, 07/02/06 22:09

    קראתי את שני סםריו ואני אומר אין עליו, הוא ואין בלתו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סגל איתונאי מצוין, אין סיבה להסתיר את העובדה שישב בכלא על טרור (ל''ת)

    הוא לא מסתיר, 07/02/06 21:33

    הגב לתגובה זו

    • לא שלנו היא ולא משלנו,זאת ששסתה שנת דור את הישראלים בנו,זאת שעמדה

      אסתי, 07/02/06 22:17

      מנגד וצחקקה לאבלנו עת החריבו הישראלים את בתינו,גררו את נשינו והכו את ילדינו.רחקו מאנשיה,אנשי לב האבן ועין הזכוכית שלא החסירו פעימה ולא העלו לחלוחית עת ראו את החורבן והצרה להם הטיפו וטפטפו מדי יום ומהדורה.רחקו מהתקשורת,חסדיה וטובתה.היושב במרום,נקמתנו יקום מיד מעוותי תדמיתם,זרזירי העט ומקרקרי המקרופון.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה איתונאי?

      אחד, 07/02/06 22:40

      זה אחד ששונא סמולנים?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נשארו לך אבנים?

    יפעת, 07/02/06 19:12

    היה לך מיצבור של אבנים לאחר שפיזרת לכל הכיוונים , או אולי עוד לפני כן אז כאדם דתי ראוי היה בעיניך - ראשית חכמה להשליך על הרבנים והרבנות , ואכן כמו זריקת האבנים על היהודים בעולם , כך יש תענוג חולני ליהודים לידות אבנים ברבנות.
    גם הכשרון הגדול ביותר לא יחפה על עזות המצח הזאת.
    טול קורה מבין עיניך!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מר תקשורת האמיתי (ל''ת)

    שלומי, חיפה, 07/02/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין, האיש הזה הוא כישרון מהלך!

    שקד, 07/02/06 16:30

    הספרים של סגל עוד יעשו הסטוריה- ונראה לי שהם כבר עשו- מהספר הכי דק שלו הבחנתי בכישרון המעולה שלו! אמנם לא הסכמתי איתו של בהגדרה: ''יהושע מור יוסף'' אני אישית סבור שליהושע מור יוסף דוקא יפה בלי זקן, אבל חוץ מהנושא הזה נראה לי שהכל יוצא מן הכלל!! שה' יברך אותך! ואת כל בני ביתך, נ.ב. רואים שגידלת ילדים שילכו בדרכך!

    הגב לתגובה זו

    • האיש הזה הוא כישלון מהלך

      בזזית הצנחנית, 07/02/06 21:20

      בכל תחום בו עסק

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אהבתי את התשובות ! (ל''ת)

    חילוני, 07/02/06 16:24

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות ובערות!!

      שחורי, 07/02/06 20:17

      מה זה יהודי ללא יהדות ?
      אולי התכוונת יהודי טועה !!
      או תינוק שנשבה !!

      הגב לתגובה זו

      • מה את רוצה?אל תשגעי את הבחור בבקשה (ל''ת)

        jak, 07/02/06 22:14

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    רוני סופרסטאר????????????????????????????????????? (ל''ת)

    מיקו, 07/02/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פולארד

    יונתן, 07/02/06 15:54

    תיקון קטן\ גדול
    פולארד לא ריגל במדינה ידידותית, אלא רק העביר מידע שהיה חשוף אליו והיה חשוב לבטחון מדינת ישראל. יחי ההבדל

    הגב לתגובה זו

    • איזה הבדל?

      מסכים עם חגי, 07/02/06 18:38

      להעביר מידע שאתה חשוף אליו למדינה שונה מזו שהנפיקה לך דרכון, במיוחד כשאתה עובד בתפקיד בטחוני, זהו ריגול. נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • נדמה לי שהתשובה שלו הייתה צינית. (ל''ת)

      טועה?!, 07/02/06 18:38

      הגב לתגובה זו

    • ואני גם לא בטוחה שארה''ב כ''כ ידידותית (ל''ת)

      סתם הערה קטנוני, 08/02/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה העלמתם את ''הפרעות בתקשורת''

    קוראת, 07/02/06 14:48

    בעיתון שאתה עורך בו - מקור ראשון ??

    מדור 5 שאלות הוא חיקוי (לא רע בכלל) של המדור המצויין במקור ראשון. חבל שגדעתם אותו.

    קוראת מאוכזבת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נוער הגבעות-אימת היס''מ וסוסי המשטרה?

    מוטי, 07/02/06 13:26

    מצד אחד אלה בוכים על אימת היס''ם והסוסים ומד שני אלה טוענים שנוער הגבעות הם אימת היס''ם והסוסים.
    למי אתם מאמינים?
    אני מאמין לסגל ולא למתבכיינים.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת

      אאא, 07/02/06 16:42

      הם האימה של היס''מ בגלל התשקורת והנחישות שלהם ולא בגלל שהנוער אלים, ולכן היס''מ אלים בצורה מופרזת ובוטה.
      אין סתירה בין הדברים- אפשר להיות אימה גם בלי אלימות.

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת..... לא לזה הוא התכוון ואתה יודע זאת

        מוטי, 07/02/06 17:09

        הוא התכוון בדיוק למה שאמרתי ולמה שכתוב והוא לא היחיד שאומר זאת.
        הפרושים שלך בנוסח הפילפולים בשיעור התורה לא מחזיקים חצי כוס מים.

        הגב לתגובה זו

        • דווקא אני בטוחה שהוא התכוון לזה אני קרובת משפחה (ל''ת)

          אאא, 08/02/06 14:17

          הגב לתגובה זו

    • מי שהיה בעמונה זה לא נוער הגבעות

      ציקו בן בסט, 07/02/06 22:48

      נוער הגבעות זה סיפור אחר לגמרי, הם גם מחזירים

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תסתכל על המדינה היום ותגיד אם זה נס

    מודאג, 07/02/06 12:59

    או בושה. תסתכל על הנציגים בכנסת, איזו תת-רמה, על מצב השנאה של החילונים כלפי הדתיים. הכל בפשיטת רגל, בארץ הנפלאה הזו........
    כבר היינו כאן בארץ לפני הרבה שנים, ואיבדנו אותה. מי יודע אם לא נאבד אותה שוב בהתנהגותנו דהיום.

    הגב לתגובה זו

    • כן - למרות המדינה הזאתהיא נס!

      אלי, 07/02/06 15:01

      גם עכשיו, למרות כל הקשיים והצרות זהו הנס הכי מופלא שקרה לעם ישראל ב2000 שנה האחרונות ואסור לשכוח את זה! הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו! :)

      הגב לתגובה זו

      • הנס הוא !! ..שרק אצלכם במדינה נרצחים יהודים (ל''ת)

        משה ריבל .N.Y, 07/02/06 15:17

        הגב לתגובה זו

        • חשבתי שאתה יותר אינטיליגנטי עם ה''נס''

          חיים, 07/02/06 17:21

          עד שקראתי את החלק של ה''נס'' מלפני 58 שנים מול נס חנוכה חשבתי שאתה אינטיליגנטי יותר.
          אני המום שאתה משווה בין תקופת בית המקדש שה' שכן בבית הגדול והקדוש מול תקופת הכפירה החמורה ביותר.
          אני מתפלא עליך שאתה עדיין לא רואה שלצערי, סאטמר צדקו...

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    ממש תותח.הגדרות מעולות (ל''ת)

    סגל הוא תותח, 07/02/06 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עם זאת הוא ימני מדי - בומרנג. חבל. (ל''ת)

    האיש מוכשר, 07/02/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המשך מאסרו של פולארד - כתם מוסרי לכולנו!

    אבי פ., 07/02/06 11:45

    מר סגל כותב ''יונתן פולארד:
    בסוגיה הכאובה הזאת אני קצת שמאלני. אסור לרגל במדינה ידידותית.''

    בכך מר סגל מפגין בורות ואטימות מפתיעים. בנושא יונתן פולארד, אין בכלל חשיבות לשאלה ''מותר/אסור לרגל.'' פולארד הודה בעבירה המיוחסת לו, ואף הביע חרטה. העניין הוא אחר במהות - אנטי-שמיות, והפקרת יהודים.

    כל מרגל בתולדות ארה''ב שהעביר סודות למדינה ידידותית, נכלא מקסימום לשנתיים (ובד''כ שוחרר ללא מאסר כלל). פולארד הודה וחתם על עיסקת טיעון, ונגזר עליו עונש של _מאסר עולם_, ללא אפשרות חנינה. אין אף מקרה שמתקרב לעונש שלו - מרגלים שגרמו למותם של סוכנים אמריקאיים בברה''מ שוחררו כבר מהכלא, בעוד פולארד עדיין מרצה את עונשו.

    בקביעת עונשו, ארה''ב הפגינה מה דעתה באמת על יחסיה עם מדינת ישראל - בוז וניכור מוחלטים. ויותר גרוע - בכך שישראל לא דרשה את שחרורו באינספור הזדמנויות, ישראל הפגינה מה יחסה לנאמנים לה.

    פולארד הופקר ע''י ממשלות ישראל להירקב לכלא, לוחמי צד''ל הופקרו ע''י ממשלת ישראל אחרי הקרבתם למעננו, מדחת יוסוף נשאר בקבר יוסף לדמם למוות, מתנחלי גוש קטיף נזרקו לכלבים, על כך נוסיף את המראות בעמונה - ועוד היד נטויה.

    הפניית הגב של ישראל ליונתן פולארד היא חוליה בשרשרת ארוכה - לא של ''כל ישראל ערבים זה בזה'', אלא משהו מכוער, חולני, ונורא הדבק במדינתנו.

    הגב לתגובה זו

    • הסבר למה החמירו עם פולארד - חשוב

      איל, 07/02/06 18:48

      ידידי המלומד. הופקר, הופקרו, נשאר, נזרקו, הפניית גב, חולני, מכוער, מותק תרגע רגע ותקשיב.

      עם כל הרחמים על פולארד, אין לי עניין לשפוט את האיש ומניעיו, הם סבוכים מהנראה על פני השטח. אך לא בזה העניין.

      בארה''ב אוכלוסיה של מילוני יהודים, חלקם בעמדות בכירות, חלקם ממונם בכיסם, כולם כולם נכס עצום למדינת ישראל. הדבר האחרון שאתה או אני או כל ישראלי ירצה בו הוא שיוטל ספק בנאמנותם של מיליוני יהודים אלו. מחר לא יקבלו יהודים לתפקידים בטחוניים משום שלא ניתן לסמוך ב100% על נאמנותם- מי קודם, ארה''ב או ישראל? שאלת הנאמנות הכפולה היא כיס המרה של יהדות ארה''ב. יהודי ארה''ב הם הם שלחצו על הממשלות השנות שלא לשחרר את פולארד. שחרורו, במיוחד לאור הפה שלו שכה גדל בזמן ישיבתו בכלא, יטילו כתם על יהדות ארה''ב כולה. בא החכם ואומר שתמיד חשדו בנאמנותם של יהודים, כחלק ממסורת ארוכת שנים של אנטישמיות, אך כאן יש טעות בסיסית. נכון הדבר שתמיד חשדו ביהודים, אבל בארהב נוצר מצב שאין לו, באמת אין, אח ורע בהיסטוריה מבחינת שיוויון והשתלבות היהודים בחברה. מצד שני קמה לה מדינת ישראל, שבאופן מובן זוכה לאהדת יהודי אמריקה. עד כאן הכל בסדר, אך כשאתה מתחיל לערבב את הקדרה הזו היא קודחת. ידידות האמת בין ארהב לישראל אסור לה שתפגע על ידי העמדת היהודים בברירה כזו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    האיש הזה כשרון (ל''ת)

    עיתונאי, 07/02/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למל' השיחרור שאני בעדה כמובן, שכחת שהמכבים נלחמו על הישרדות התורה

    עוד הערה:, 07/02/06 11:06

    , כלומר על אורח החיים היהודי, ועצמאות-כי העריכו שלא יוכלו לשמור אורח חיים יהודי בלי עצמאות מדינית. השגם מנותב יותר מבחינת הענין היהודי , לעומתנו. אנחנו אפילו לא מסכימים בינינו, שמדינתנו יהודית באופיה. אגב, בזמן המכבים המתייוונים התנגדו, והמכבים כפו, לא נכון שבעיקר באמצעות טרור, זה היה סחף אל המנצחים. המרחק שלנו כיום מאורח החיים היהודי הוא עצום. גם מכבים לא יועילו...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    סמתם לב שרב הקיצוניים הדתיים..

    מומי, 07/02/06 10:58

    מדהים אותי שלהרבה קיצוניים פונדמנטליסטים יש קול רך והם משדרים רגיעה...ראו כדוגמה את אחמד יאסין, בן לאדן וחגי סגל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון - יש קול רך גם ל...

      מיכל, 07/02/06 12:34

      יוסי ביילין
      רון פונדק

      דווקא לטרוצקי, היטלר, מוסוליני ועראפת לא היה קול רך מי יודע מה שבעולם -
      אז אולי זה אומר שהם לא היו כל כך קיצוניים כמו שנדמה?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה ללכלך על ביבי ככה? הוא לא היה עם המפונים בקטיף בחום אוגוסט?

    לא בא לבכות, 07/02/06 10:37

    ואם במקרה הוא לא הגיע והיה בניו יורק באותם ימים קשים - זה כי הזיעה גורמת לדבק של השיער להינמס ואז כל ההלוואה והחיסכון מתפרקים ורואים את הקרחת .....וגם החליפה לא עומדת כל כך יפה בחום הזה ובכלל מאוד לא אמריקאי היה כל הפינוי הזה , מאוד לא נקי ואלגנטי.
    פעם הבאה תבקשו פינוי ועקירה באביב או בסתיו .

    הגב לתגובה זו

    • נקי? אלגנטי? אמריקה?

      אבי, 13/02/06 00:55

      על מה אתה מדבר? היית שם פעם?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הלל על ה''נס הגדול''.

    רות, 07/02/06 10:36

    אם אתה תפסיק לומר קינות על חורבן שהתרחש לפני קרוב ל - 2000 שנה ותתחיל לומר קינות ולקרוא מגילת איכה על חורבן שהתרחש לפני כחצי שנה, אז אני אומר הלל על ''נס'' שהתרחש לפני 58 שנה.
    אל תהיה אוילי! החרדים לא אומרים הלל על קום המדינה , (בלי להיכנס לויכוח האידאולוגי אם המדינה היא נס גלוי, נס נסתר, חזון הגאולה השלמה או אתחלתא דגאולה) בגלל שההלכה היהודית לא הורתה לעשות זאת!!!
    חרדים אומרים הלל וקוראים איכה אך ורק על מה ש''השולחן ערוך'' פוסק שיש לומר עליו!
    כל היתר - אינו פסק הלכה, אתה מבין???
    הגיע הזמן שתפנימו היטב היטב:
    ההבדל בין החרדים לבין דתיים שאינם כאלה נעוץ בסדר העדיפיויות!
    אצל החרדים הלכה קודמת להכל! זה אולי טפשי, נדוש, מרגיז ומעצבן, אבל אין אומתנו אומה אלא בתורותיה והכלל, שאין אומתנו אומה אלא באדמותיה - אינו קיים!!!
    ברי לי, שאם אנו נקפיד על קיום ''תורותיה'' כמו שצריך, הקב''ה כבר ידאג לשמור על ''אדמותיה'' כראוי (עיין פרשת ''והיה אם שמוע'').

    הגב לתגובה זו

    • ההלכה מחייבת לומר הלל ביום העצמאות!

      אבי פ., 07/02/06 11:54

      http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/sinay/halel-4.htm

      הגב לתגובה זו

      • להתנתק מהמדינה! להתחבר לארץ! (ל''ת)

        נתניה, 07/02/06 13:30

        הגב לתגובה זו

        • קודם תעבור אתה מנתניה לחברון, אז תדבר (ל''ת)

          הרב קוק, 08/02/06 13:04

          הגב לתגובה זו

      • על מה הלל??על 5 מיליון החיים כגויים בא''י! (ל''ת)

        טרוף המשיחי, 07/02/06 14:17

        הגב לתגובה זו

      • על מה הלל????

        הלל בולשיט, 07/02/06 14:27

        מעולם לא היה העם היהודי בשפל רוחני כפי שהוא היום כאן במדינה השואפת להשמיד את היהדות..
        הגלות היא גלות רוחנית ולא מדינה אקראית זו או אחרת ..
        להיפך !!הגלות בארה''ב היא המשגשגת והחיים הגשמיים שם אין לאין שיעור טובים יותר

        הגב לתגובה זו

        • ההתכחשות לגאולה - יריקה בפניו של הבורא!

          אבי פ., 07/02/06 15:44

          המגיב אמר ''מעולם לא היה העם היהודי בשפל רוחני כפי שהוא היום כאן במדינה...הגלות היא גלות רוחנית ולא מדינה אקראית זו או אחרת...''

          ובכן - אתה פשוט טועה.

          1. באשר למצבנו הרוחני - לפעמים יש מצב מורכב. לא שחור, ולא לבן, אלא משהו קצת יותר אמיתי.

          בכל תולדות עם ישראל, לא היו כל כך הרבה לומדי תורה במקום אחד, כל כך הרבה ישיבות, עם כל כך הרבה בני תורה (וגם בנות תורה!) - כפי שיש היום במדינת ישראל.

          באירופה, בשיא פריחתה של עולם הישיבות, היו פחות אברכים בכולל ממה שיש היום בכמה רחובות בבני ברק או בירושלים. תבדוק - ותגלה את האמת.

          הקמת מדינת ישראל הביאה לפריחה של עולם התורה כפי שלא היה מאז גלינו מארצנו.

          2. ''הגלות היא גלות רוחנית?'' שקר וכזב. זוהי טענה נוצרית מובהקת, ואין לה כל קשר לתורה. הגלות פירושה שהקב''ה מוציא את עמו מארצו, והגאולה היא שיבה לארץ. פשוט תלמד קצת תורה!

          כאשר הקב''ה הגלה את עם ישראל עם חורבן בית ראשון, רוב העם היהודי לא שב לארץ יותר. עם זאת, למרות הנפילה הרוחנית המוחלטת בבית שני, עדיין אין תקופת בית שני נחשבת לגלות כלל. אמנם רוב העם היה בחו''ל, אבל ההגדרה של גלות היא קיום עצמאות מדינית בארץ ישראל, או העדרו.

          מול כל טענה של חרדים כנגד יסוד זה, אוכל להביא מקורות עד בלי די - אמנם יש מצב של גלות רוחנית, שבה השכינה גולה עם העם, אבל ברגע שהקב''ה מאפשר לנו לשוב אל ארץ ישראל ולהקים כאן מדינה, זוהי גאולה.

          גם אם רוב מוחלט של היהודים כאן יהיו שונאי תורה ומצוות (מה שוודאי איננו נכון), לומר שאנחנו היום בגלות זוהי יריקה בפניו של בורא עולם, שגואל את עמו ישראל בדרך בה בחר.

          אתם לא תחליטו אם הגאולה תהיה ''אחישנה'' או ''בעיתה'' - ה' החליט. והעובדה שאתם לא מרוצים מההחלטה שלו - זהו החילול השם הגדול של דורנו.

          אחיי החרדים - חיזרו בכם מטעות נוראה זו! אילו עם ישראל השכיל להקשיב לקריאתו של הגר''א לשוב לישראל, ולהבין שאנחנו בתקופה של גאולה, כמה מיליונים של יהודים לא היו עולים במוקד? עד מתי תעשו עצמכם עיוורים?

          ''עתידה בת קול שתהיה מפוצצת בראשי ההרים ואומרת: כל מי שפעל עם אל, יבוא וייטול שכרו.''

          בואו!

          הגב לתגובה זו

          • אני עם אבי- כל מילה בסלע

            אחד, 07/02/06 18:55

            אני יהודי חילוני שמאלני שמברך על פריחת הדת והאמונה. זה עושה אותי מאושר לדעת שסבי וסבתותי, אמי ואבי שנתנו דם יזע ודמעות להקמת המדינה הפריחו בעזרתה עם שלם. הם אמנם חשבו סוציאליזם וחילוניות, אבל נצח ישראל לא ישקר, העם קם מהאפר בזכות מדינת ישראל. פריחת האמונה בארץ היא נס.

            הגב לתגובה זו

          • התכחשות למציאות -ויריקה בגדולי ישראל!!

            אתחלתא דטינופא, 07/02/06 20:06

            למול כל תגובות ההבל אשר בראשם
            ההשוואה לנצרות !!!!!!
            ברבורי סרק על גאולה מזוייפת
            ועוד אמרות טפלות ומטופשות ..
            שיצאו מרבני גובה דשא של הדתילונים עם כיפלה וסיכה נאיבים ...
            עומדים גאוני ישראל אשר חזו מראש את מטרת המדינה שהיא מכשיר להשמדת היהדות...ולא אתה ותינוקות שכמותך יחליטו אם הרקבון שאנו חוזים היום ,גאולה-היא,,
            עם כל הכבוד ..חזון-איש הרב מבריסק והחפץ-חיים ואין סוף גאוני ישראל בדורות האחרונים עדיין לא גדלים בדתילונים וגם לא יגדלו ....
            ובזכות מסירות נפשם לבניית הישיבות, תורת-ישראל קיימת למרות המדינה המחורבנת ..שמגדלת כאן שנאה לתורה ולכל דבר שבקדושה..
            זו גאולה????

            הגב לתגובה זו

            • הכפשת קיללת ולא אמרת דבר

              אחד, 07/02/06 22:39

              סרק, מזוייפת, טפלות, מטופשת, נאיבים, גאונים, מחורבנת ועוד ועוד-
              הרבה שמות תואר, אבל איפה התוכן?
              מה אמר חזון-איש? למה אמר ובאיזה הקשר? חוץ מאשר להלל ולקלס גדולי דור אתה יודע גם משהו? חושב משהו? זה לא קשה לאסוף את כל קיטונות הרעל שבעולם לתוך תגובה אחת. הרבה יותר קשה לטעון, להביא מובאות, להוכיח. יצאת קטן ואפילו לא הזדהת בשמך

              הגב לתגובה זו

            • נו באמת !!מה רצית ??

              יצאתי קטן!!, 07/02/06 23:29

              שאני יעתיק לך כאן אלפי מקורות ומובאות מגאוני ישראל על הציונות ????
              עיין בילקוט דעת- תורה מהגר''א וסרמן
              התלמיד של החפץ חיים וראש ישיבה בישיבתו .....מה חשבו ואמרו החפץ-חיים והחזון איש..
              כנס לאתר ..''דת הציונות''''
              הוא מצטט שם כמות לא קטנה ..
              כולל ביטויים על עליבות מר צ''י קוק..
              שהחזיק על שולחנו תמונת החפץ-חיים ולידו להבדיל בין טמא לטהור תמונת הרצל ימ''ש..
              עיין בספר פאר הדור ח''ג..
              ספר מרן מבריסק ..
              מקטוביץ עד ה' באייר ..
              בעצם אין לדבר סוף!!!
              מכתבי הרש''ר הירש בספר ''שמש מרפא''''שהיה קיצוני מאד נגד הציונות .
              כתבי ר' עזריאל הילדסהיימר ..ראש בית-מדרש לרבנים ..יוצא על הציונות
              בשצף קצף..
              די נמאס לי..

              הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין חרדים לדתיים

      דוד, 07/02/06 11:59

      ההלכה (שולחן ערוך) לא אמרה דבר גם על שימוש בחשמל בשבת, השתלת איברים, והיחס למדינת ישראל מסיבה פשוטה: כולם לא היו קיימים בזמן כתיבת השולחן ערוך. אבל לקבל איברים בהשתלה להצלת חיים את מוכנה (ח''ו לא לתרום) וגם את משתמשת בחשמל בשבת (כמובן באופן שמותר) אבל רק הלל על המדינה לא תגידי - כי זה לא מופיע בשולחן ערוך.
      את יודעת טוב מאד שההלכה לא נעצרת בשולחן ערוך, אז אל תתכסי באיצטלה הלכתית שאינה נכונה.
      כמו שאמרת: ההבדל בין חרדים לדתיים נעוץ בסדר עדיפויות. אבל לא בנוגע להלכה אלא בנוגע לכלל ישראל. חרדים מסתגרים, והדתיים מנסים לפעול למען כלל הציבור גם אם הוא יורק עליו בתגובה.

      הגב לתגובה זו

      • לדוד,

        רות, 08/02/06 00:31

        אמת, כל אותם אלמנטים שציינת אינם מופיעים ב''שולחן ערוך''. בדיוק מסיבה זו נתנה התורה את הציווי ''ועשית ככל אשר יורוך''. יש לנו פוסקי הלכה בדור שאיתם אנו נועצים בכל שאלה העולה על הפרק, והם אלו שבסמכותם, מכוח תורתם והיקף ידיעותיהם העצום בהלכה, רשאים לקבוע לנו את אופן השימוש בחשמל בשבת וכו', כדי שלא יסתור או יצא חוצץ נגד ההלכה הפסוקה בשולחן ערוך.
        לדידי, פוסקי הדור של ימינו הם: הרב אליישיב והרב וואזנר - לקהילת האשכנזים והרב עובדיה יוסף - לקהילות הספרדים. כאשר הם יורו לי לומר ''הלל'' על נס התהוות המדינה או לקרוא איכה על שואת חורבנה - אעשה זאת.
        נדמה לי, שהסגירות של החרדים היא סוד קיומם במשך הגלות, אולם וודאי שמעת את הקלישאה הזו עשרות או אלפי פעמים בחייך, וכבר נמאס לך להתעמת איתה, אז עדיף לתקוף אותה מכל כיוון אפשרי, וזאת, עלי לציין, אתה עושה די טוב...

        הגב לתגובה זו

        • לרות מהדרום במס' 17

          מאיר, 08/02/06 22:07

          פוסקי הדור שאת ''עושה ככל אשר יורוך'' אומרים במפורש לא להתחבר לאינטרנט, והרב אליישיב חזר על זה כמה פעמים. הואילי בטובך להדיר אצבעותייך מהאינטרנט ולשמור על סגירותם של החרדים השומרת!
          גוד שעבס

          הגב לתגובה זו

    • לחגי סגל

      שימי, 07/02/06 16:07

      על מה בדיוק אתה אומר הלל ?? על גוש קטיף -הנס שכבר היה ??
      אולי על צימצום גבולות המדינה ???
      אתה יכול להסתובב חופשי במדינה ?? בסכנין ??..או בראמללה ??
      היום המתפללים בקושי אומרים ''מי שבירך''....אם בכלל , ואתה מדבר על ''הלל'' ביום העצמאות??

      על איזה עצמאות מדובר ??
      להיות עם חופשי בארצנו ??
      איזה חופש ואיזה נעליים.



      הגב לתגובה זו

      • לשימי

        יוחנן, 07/02/06 19:08

        גם מנס חנוכה לא נותרה שום השלכה מעשית בימינו, אפילו לא בית המקדש, ובכל זאת אחנו ממשיכים לומר הלל

        הגב לתגובה זו

        • יוחנן , עזוב

          שימי, 09/02/06 11:20

          אין מה להשוות בכלל.

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי אם לא טרוריסט יעודד ויחזק את הטרוריסטים מהגבעות?בקרוב חגורת נפץ

    תזכרו איפה, 07/02/06 10:30

    לא רחוק היום וחייל ושוטר ירצחו ע''י טרוריסט יהודי , עם להקת מעודדים כמו סגל , איתם וכל השאר אין ספק שהיום קרב ובא .

    הגב לתגובה זו

    • רק כמו אלה יישארו כאן אחרי שאתם תברחו לכל הרוחות (ל''ת)

      חני, 07/02/06 22:01

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כסיל גמור

    משה, 07/02/06 10:25

    רואים שאתה מתחנף לממלכתיות ולציונות. בז לחרדים. תתביש לך החרדים הם מלח הארץ ובלעדיהם לא היית קיים. כל דבריך הבל הבלים.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה כל אחד רואה מה שהוא רוצה. לא ראיתי ממלכתיות יתר וגם לא בוז (ל''ת)

      לחרדים., 08/02/06 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    העדינות שבה הוא מדבר על החברים שלו מעידה על המשבר של הימין המתנחל

    רוב חבריו מזמן, 07/02/06 10:23

    הגמגום שלו על רוב האנשים שהיו חבריו ועכשיו החליטו שהחוק ודעת הרוב במדינה הם מעל ההתנחלויות והטרור הימני - מעיד על הבעיה והפילוג שיש בימין . הגבול עובר בין אלו שחושבים שארץ ישראל שלמה היא מעל כל חוק על מה הציבור בישראל חושב לבין אלו שחושבים שעם על הכאב יש שופטים ,חוק וממשלה בירושלים שיקרים יותר מכל רגב אדמה בשטחים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה דרך חמודה לכתוב ברזומה על העובדה שהיה ט ר ו ר י ס ט ! (ל''ת)

    זקן כתום לו עד, 07/02/06 10:19

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה יודע על פעולת טרור אחת שהיה קשור אליה, בור שמאלני קטן? (ל''ת)

      אל תעבדו עלי, 07/02/06 10:33

      הגב לתגובה זו

      • רק אחת?

        צייד הכתומטומים, 07/02/06 18:43

        הוא כתב ספר שלם בו הוא מפאר את מעליליו ומעללי חבריו.

        ירי על סטודנטים מוסלמים, גניבת חומרי נפץ מבסיס צה''ל, מלכוד מכוניותיהם של ראשי הערים הפלשתינים (חבלן ישראלי התעוור כתוצאה מכך!), תוכניות הזויות לפיצוץ כיפת הסלע, והכי כתום - מלכוד אוטובוסים ערביים בהם נסעו לא רק נשים וילדים ממזרח ירושלים (דמם מותר בעיני אנשים כמוך) אלא גם סטודנטים יהודים מהר הצופים (מצד שני, אם הם נסעו בשבת הם צריכים למות, מה?) - זה השלב בו סגל וחבריו נתפסו, הפיגוע סוכל, והם נשלחו אחר כבוד לכלא.

        כמה מהם עדיין בכלא? אף אחד - הייתה להם שדולה כזאת של חברי כנסת שלידה חברי הכנסת הערבים ואסירי הטרור הערבי נראים כמו מחווה רפה.

        הגב לתגובה זו

        • אם לא קראת את הספר, אז למה

          אישיהודי, 08/02/06 09:30

          אתה מצטט, קודם תקרא
          קצת פחות בורות לא תזיק

          הגב לתגובה זו

          • בוודאי שקראתי

            צייד הכתומטומים, 08/02/06 10:23

            ואתה?

            תיכף תבוא הצדקה כתומטומה למילכוד אוטובוסים ונסיון רצח של נשים וילדים (הם ערבים! הערבים עושים אותו דבר ויש להרתיעם!) וגם מה שסגל לא סיפר לך - שהאוטובוסים שמולכדו על ידי ארגון הטרור בו היה חבר היו גם מאוד פופולריים בקרב הסטודנטים של הר הצופים, שהיו יורדים איתם לשווקי מזרח ירושלים לאחר כניסת השבת.

            חגי והחבר'ה תיכננו את הפיגוע שלהם כך שלא יפגע ב''יהודים שומרי שבת'' - אבל יהודים שאינם שומרי שבת (וכמובן, נשים וילדים שאינם יהודים) הם מטרה ראויה בעיניהם.

            הגב לתגובה זו

            • וואלה אתה דביל מושלם

              אאא, 08/02/06 23:28

              ובהחלט לא קראת ת'ספר

              הגב לתגובה זו

            • כרגיל

              צייד הכתומטומים, 11/02/06 20:40

              מי שלא חושב כמו הכתומטומים הוא דביל, כי רק הכתומטומים צודקים - אלוהים אמר להם.

              ואלוהים גם אמר להם שלא תהיה התנתקות...

              הגב לתגובה זו

        • אתה מערבב דברים

          עושה סלט, 08/02/06 14:48

          סגל היה מעורב בפגיעה בראשי הערים תומכי המחבלים, לא בשאר הדברים עליהם כתבת.

          הגב לתגובה זו

      • כן- קטיעת הרגליים של ראשי הערים (ל''ת)

        זוכר, 07/02/06 18:55

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מלים כדורבנות

    אישיהודי, 07/02/06 10:09

    סוף סוף בנאדם שאומר דברי טעם
    כמעט הכל נכון

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טירוריסט שמקבל לגיטימציה מהציבור שלו (ל''ת)

    חילונית, 07/02/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממוקד ונכון-אבל בעניין פולארד אולי אסור לרגל במדינה ידידותית

    עוזי, 07/02/06 09:53

    אך זה לא צריך למנוע את המאמצים של המדינה לשחרור פולארד

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    את הרוב אהבתי. (ל''ת)

    איציק, 07/02/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה גדול

    עמית סופר, 07/02/06 09:48

    מסכים איתך בכל !

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תשובות כהלכה

    יוסי, 07/02/06 09:46

    ציון 10 אהבתי את כל מה שעניית -חגי סגל
    אף שלחלקם אני לא מסכים
    בכל תשובה שלך יש חן והומור משובח
    תצליח בגדול
    מברך -יוסי ו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דרישת שלום

    רות, 07/02/06 09:38

    ד''ש מהמשפחה במודיעין:)
    (גם אני הכרתי את עמית לפני שידע קרוא וכתוב).

    הגב לתגובה זו

    • ד''ש מהמילומניקים שחטפו אתמול מכות מהמתנחלים שהם שמרו עליהם. (ל''ת)

      שכחת לציין גם, 07/02/06 10:32

      הגב לתגובה זו

    • הגברת סגל

      עמית, 07/02/06 11:36

      גם אני הכרתי אותך לפני שידעת לכתוב, וגם לפני שידעת לדבר...

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב

        רות, 07/02/06 12:09

        אתה בטח לא זוכר בכלל:)


        הגב לתגובה זו

        • חבר'ה לא לריב

          שהם, 07/02/06 16:47

          רות- ד''ש ממני

          הגב לתגובה זו

          • :) ד''ש ד''שים ד''שד''שד''שים (ל''ת)

            רות, 08/02/06 13:13

            הגב לתגובה זו

            • מזה מפגש משפחתי??

              ימית (יהודית), 14/02/06 19:07

              רות, מה נשמע? לא ראיתי אותך שנים... (מהחתונה של חן..) שוהם ועמית מה שלומכם?
              עמית, אני דווקא לא ממש זוכרת אותך שותק... או לא קורא
              ד''ש

              הגב לתגובה זו

            • אהלן, עשיתם מפגש ולא קראתם לי??

              עטרת סגל, 15/02/06 15:20

              סתם ממצב? מזל שיש אינטרנט אחרת מתי היינו נפגשים?? ד''ש לכל המשפוחה

              הגב לתגובה זו

            • משפחות לובינר וגפן? הלו?

              שהם, 19/02/06 00:13

              כבר מזמן לא שיחקנו תופסת מתקנים...
              זה הזמן לחדש ימינו כקדם...

              הגב לתגובה זו

            • שהם, ממצב? תסבירי ת'צמך.. (ל''ת)

              ימית יהודית, 19/02/06 23:22

              הגב לתגובה זו

    • סגל, להירגע!

      חן סגל, 16/02/06 11:22

      אני הכרתי את כולכם כשהייתם עוד בבטן.
      אבל יש לי הרגשה שחלק מהסגלים ידעו קרוא וכתוב כבר אז.

      הגב לתגובה זו

      • חן????!!!!!!!

        ימית, 19/02/06 23:21

        מה נשמע? איזה כיף לקבל ממך אות חיים, רק חבל זה רק בדרך הזאת...
        מתגעגעת. אין איזה אירוע משפחתי בקרוב??....

        הגב לתגובה זו

      • חן, את כבר מזמן לא סגל אז אל תתלהבי... מה את עכשיו? לא זוכרת.... (ל''ת)

        ימית יהודית, 19/02/06 23:24

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    חגי סגל טרוריסט יהודי

    עדי, 07/02/06 09:35

    איש מסוכן, לאומן משיחי פנאט וקיצוני. מפר חוק סידרתי. תחילה לקח את החוק לידיים במחתרת ואחר כך הפך לשדרן מוביל בערוץ שבע הפירטי והבלתי ליגאלי. מהרסיך ומחריביך מעופרה ייצאו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא ביחד עם חבריו הקדימו את הסיכול

      אישיהודי, 07/02/06 11:06

      הממוקד
      ההבדל היחידי שהוא טכני, הם עשו את זה לא במסגרת ממלכתית
      כל השמות שאתה מכנה אותו בהם נובעות מאנטישמיות צרופה לכל דבר שהוא יהודי

      הגב לתגובה זו

      • שני פרטים טכניים קטנים ששכחת

        בועז, 12/02/06 22:42

        סיכול ממוקד משמעו לחסל מחבל, והמחתרת לא התמקדה רק במחבלים. פשוט לקרוא עליהם קצת ולהזכר.
        דבר שני- משהו שהזכרת, רק שאולי אתה לא מבין את משמעותו- הם פעלו שלא בסמכות המדינה!! כלומר, מה שזה אומר- זה כמו שאני אתפוס פורץ לביתי ואכלא אותו למשך חצי שנה, במקום שהמשטרה תתפוס אותו, בית המשפט ידון אותו והשב''ס יכלא אותו. זה נראה הגיוני?

        הגב לתגובה זו

    • מוזר ואני חשבתי שמהרסייך ומחריבייך ממרץ יצאו (ל''ת)

      אזרח מודאג, 08/02/06 01:53

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    העלמתם עובדה חשובה מאוד !

    שרגא, 07/02/06 09:29

    חגי סגל היה חבר המחתרת היהודית והורשע בשותפות בארגון טרור.

    הגב לתגובה זו

    • לא העלימו ולא בטיח. קרא את הפתיח לאט לאט. (ל''ת)

      תקרא שוב, 07/02/06 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כרגיל הראשון שמגיב זה אני

    חגי, 07/02/06 09:29

    ירעם נתניהו
    עוד צפוי לו עתיד גדול!

    הגב לתגובה זו

    • הוא נתניהו כמו שאני בן גוריון - שום ת.ז לא תשנה את זה שזה בדיחה (ל''ת)

      נתיהו עלק, 07/02/06 10:28

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל זה שמכריז שהוא מגיב ראשון

      מגיב שלישי, 07/02/06 22:34

      מגיב שלישי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ענק! חותם על כל מילה. (ל''ת)

    קולע ומוצלח, 07/02/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גזען חילונים ! (ל''ת)

    תמיר, 07/02/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • תמיר תתאשפז או תתאבד או תתרחץ או תתגלח. (ל''ת)

      או תתבייש, 07/02/06 10:56

      הגב לתגובה זו

      • התמאבד הבא הוא דווקא יגיע מקרב המתנחבלים,אז תתבכיינו ''לא ידענו'' (ל''ת)

        לא יהיה בשפרעם, 07/02/06 11:52

        הגב לתגובה זו

        • כול יום שבוע נהרג אדם בקטטה של שיכורים !למה אתה נטפל דווקא על מתנח (ל''ת)

          על מתנחלים?, 07/02/06 16:22

          הגב לתגובה זו

    • גזען חילונים?? מה הביטוי המוזר הזה אמור להביע? (ל''ת)

      ??!!, 07/02/06 19:02

      הגב לתגובה זו