• 40.

    רק במזל נמנעה התנחלות בלבנון מיד בתום מלחמת שלום הגליל

    יואב, 06/02/06 20:45

    וזה לא בדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עם עגיל נוסף על המצח ...

    י.ב., 06/02/06 19:56

    אז אולי יבין כותב המאמר את חשיבות ההתיישבות העברית בארץ.
    זוהי הרי תמצית הציונות שלנו ובלעדיה אין לנו חיים !
    חלוצי חניתה בושים ונכלמים כאשר הם נוכחים לראות שאין להם ממשיכים. בעוד שצאצאיהם של חלוצי ביריה לא איבדו כהוא זה מהדחף הציוני הסטיכי ליישב את הארץ בכל חלקיה לאורכה ולרוחבה.
    אם נסתגר באזור קטן מגדרה לחדרה,נחזור בזה על שגיאת הצלבנים שגם הם נסוגו מתוך הארץ והסתגרו רק באזור חוף הים מעכו עד יפו,עד שלבסוף הם סולקו גם משם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בעוד 20 אתה ושכמותך כבר לא יהיו פה

    איש ימיני, 06/02/06 13:23

    לא מבין מה אתםמ מחפשים במדינה המוקפת במיליארד מוסלמים
    לשיטתך צדק אחמיניג'אד שרוצה לשלוח אותנו לאלסקה או אירופה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני לא מבין את ביבי בכלל,ביבונים אולי תסבירו לי?

    יגאל כהן, 06/02/06 12:16

    ביבי אומר,שכדי להגן על נתב''ג מטלים צריך לדחוף את הגדר לכיוון חמסטן.
    אבל אם דוחפים את הגדר לכיוון חמסטן(המסוכנת),
    למה לא דוחפים את החמסטנים שלנו חזרה לישראל.
    שהרי החמסטנים שלהם לא מתים על החמסטנים שלנו.
    להיפך.
    לדעתי אותי הם החמסטנים שלהם שונאים פחות משהם שונאים את החמסטנים הוולרשטיינים והזמבישים.
    אז למה שלא נבריח את החמסטנים שלנו מחמסטן שלהם?
    ארור אבוקום איך השוטה הזה יכול שוב ושוב לשטות בכם.
    חמסטנים עלובים.
    אבל חמסטנים גלאט כשר.
    וההבדל בין החמסטנים שלנו הכשרים,
    לחמסטנים שלהם הטריפה.
    הוא הבדל חד משמעי.
    הם שלהם.
    ואלה שלנו.
    היא שלנו,היא שלנו.
    שרה שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • עייפנו מלהגיב לשטויות שלך (ל''ת)

      איש ימיני, 06/02/06 13:24

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הנאציונל סוציאליזם כאן! (ל''ת)

    היה להם ממי, 06/02/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    התישבות

    מתישב, 06/02/06 12:03

    כאשר היתישבנו בקיבוץ חניתה בלב הישוב הערבי למזלנו לא היו אנשים כמוך שאומרים לא להיתישבות היהודית בארץ ישראל עם אנשים כמוך ספק אם בכלל היתה לנו מדינה.
    מאז תחילת ה''משא ומתן '' עם כנופיות הרוצחים אנו עדים לנסיגה מתמשכת של עמדותנו והיום גם ירושלים כבר לא בקונצנזוס ורק העמדות של הרוצחים נישארות איתנות והם לא זזו מהן כהו זה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ומה לא בסדר באלה, אלו ציטוטים!!!

    אותנטיים!, 06/02/06 11:54

    ביום 9.6.1942 נשא הלורד מוין בבית הלורדים נאום מקיף על המדיניות הבריטית. בין השאר אמר: ''... הציונים מתכוונים להתקין צנור לרגשי ההשתתפות בצער מצד העולם בשואת היהודים ובסבל קדושיהם, בכך שהם דוחים כל הצעה אחרת ליישובם-מחדש של יהודים אלה במקום אחר – בגרמניה או בפולין או באזורים מעוטי אוכלוסיה, כגון – מדגסקר....''.

    ביום 29.3.2005 כתב הסטודנט לתואר שני במשפטים, זיו ריצקין, באתר מעריבnrg באינטרנט, בישראל: ''הם מגייסים את כאבם האישי למאבקם הפוליטי. הם מתנגדים בחירוף ובטירוף לנסיגה משטחים, ושיברון ליבם האישי, זה שייגרם מפינוי האנשים, משתלב בתיאום עם שאר כלי המאבק העומדים לרשותם. הם מנסים לפנות לרגש האנושי של בני עמם, ולעיתים מצליחים. לא איתי. טיעוניהם, אופי מאבקם והרקע בו הם פועלים מוכיחים מעל לכל ספק – ליבם נשבר כתוצאה מהחזרת שטחים, ולא משום דבר אחר...''.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולי תפסיק? (ל''ת)

    אחד, 06/02/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    העיקר שהמסקנה תהיה התרפסות ונסיגה (ל''ת)

    משכנע פחות, 06/02/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אצל הסמול הטיעון הוא תמיד

    כתום, 06/02/06 11:28

    הכיבוש והמתנחלים - המציאות תשתנה הטיעונים לא

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפלשתינאים נגד המדינה- לא נגד ההתנחלויות

    ציוני עדיין, 06/02/06 11:27

    גדי יקר- כיוון שהלכת אחורה בזמן, בו נתחיל משלום עכשיו שהיתה בשנות שמונים תנועת שמאל קיצונית
    למרבה האימה דעתם של אלו הפכה להיות דעה רווחת כל עוד המשיכו הערבים סביבנו להוכיח כי מטרתם אחת- סילוק עם שיראל מכל שטח בין הירדן לים.
    אחרי קמפ דיויד איך אפשר לטעון שאם נוותר על התנחלויות יהיה טוב?
    הרי ברק הציע שם 96% ועוד 4% פיצוי מהשטח, בתמורה קיבלנו 1200 הרוגים.
    אחרי ההתנתקות המבורכת- קיבלנו קסאמים בכל הנגב המערבי.
    בריחה והתקפלות לעולם יובילו את הצד השני לדרישה נוספת.
    זה המזרח התיכון...
    wake up

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קבר הנביא דניאל נמצא בגבול אירן עירק הוא

    דולפי, 06/02/06 11:04

    מקום חשוב ביותר לעם היהודי ויש לשלוח לשם את המתנחלים האמיצים לתקוע מיד יתד ודגל - ועכשיו ברצינות :קבר דניאל ממוקם על גבול אירן עירק והוא מקום קדוש לקבוצה מובדלת באירן שאינני בטוח אם הם זארטוסטרנים - על פי ''כה אמר זארטוסטרא'' בכל מיקרה קבר דניאל היהודי מגלות בבל נמצא במקום מטורף לגמרי ואני לא מבין איך המתנחלים טרם הביעו את זכות העם היהודי על הקבר הקדוש....

    הגב לתגובה זו

    • אך מה שקשה הרבה יותר להבין זו (ל''ת)

      שנאת ישראל, 06/02/06 11:15

      הגב לתגובה זו

      • זאת לא שנאת ישראל

        תרגיעו !, 07/02/06 09:26

        לא כל מי שחולק על הימין הוא שונא ישראל.
        תפנימו !!!

        הגב לתגובה זו

    • מתי, במשך אלפיים שנה, בהן היהודים

      אתם אפס, הבל, 06/02/06 11:18

      ישבו בארצות גלותם מאות בשנים לפני כובשי אותן ארצות, הם טענו לבעלות על ארץ גלותם? מתי, בכל דברי ימינו, בקשנו העדפנו ארץ אחרת על נחלת אבותינו.
      ואתם לא תנחלו אתנו. פשוט אינכם ראויים. זו ארץ קדושה ואתם חלאה אדם טמאה!
      רשעים, גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים. שלא תזכו לראות בגאולה!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה אתה מומחה בגרוש ל''מתנחלים''?

    קצת מורכבות גדי, 06/02/06 11:03

    תארו לכם שמישהו היה מצטט מ''מעריב'' של שנות ה 80 כדי להוכיח מה העם בישראל חשב אז...

    התושבים היהודיים ביו''ש מעולם לא היו ולא יהיו מעור אחד. הכתבה הזו שטחית ופטתית

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חה חה חה

    אביהו, 06/02/06 10:59

    השמאל שכל פעם הבטיח לנו משהו אחר תמורת עקירת הישובים לא מפסיק - קודם תמורת שלום, אח''כ תמורת הפסקת הפיגועים ועכשיו תמורת כלום. ועוד מעז לדבר על קיבעון ? אין גבול לטיעונים המשעשעים, והפעם בכיכובו של הארכי פילוסוף הנחמד התורן

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    השמאל הוכיל לנו- הדרך היחידה לנצל היא באלימות (ל''ת)

    רוצים היפרדות, 06/02/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גדי! הסיבה היחידה-זאת הארץ שלנו!!! (ל''ת)

    יוסי כהן, 06/02/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גדי יש תחום שאתה מצטיין בו ?

    מאיר דרום, 06/02/06 10:19

    בכל תחום שאתה עוסק אתה די בינוני

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שמאלנים=מניאקם. (ל''ת)

    ברוך מאור, 06/02/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ישראל היא מדינה כבושה - :

    טלי פחימה, 06/02/06 09:57

    ההתנחלויות הן חלק קטן ממה שאנחנו צריכים להחזיר לעם המדוכא.
    אני מקווה שאוהד אולמרט ומפלגת קדימה אכן יעשו את הדברים הנכונים.
    קדימה! קדימה!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בולשיט (ל''ת)

    מרקו, 06/02/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השמאל צריך לצאת מהקיבעון שלו

    שי, 06/02/06 09:46

    כותבי השמאל מדברים במנטרות:
    ''הכיבוש משחית'',''להוריד התנחלויות'' וכד', אבל אף אחד מהם לא יוצא מהרדידיות הרעיונית שלו ומסתכל על הסכסוך הישראלי-פלסטיני באופן יותר גלובלי.
    ההתנחלויות אכן לא מתאימות לנוסחה של ישראל בגבולות 67 - הגבולות ה''בינלאומיים'' של מדינת ישראל.
    אבל הבעיה רחבה הרבה יותר:
    1) אין עדיין הכרה פלסטינית בישראל מצד ההנהגה הפלסטינית האמיתית שיושבת בדמשק, בלבנון ובעזה.
    2) הפלסטינים, גם ממשלת הבובות של אבו מאזן, עדיין לא ויתרו על זכות השיבה וחלוקת ירושלים.
    3) העם היהודי היושב בציון עדיין לא הגדיר לעצמו מהם הקווים האדומים שלו: הכרה בזכות השיבה? חלוקת ירושלים? הרס ההתנחלויות והעברת 250 אלף המתיישבים חזרה לתחומי ישראל?
    נראה שאנחנו, היהודים, עדיין לא החלטנו מה אנחנו: שלטון יהודי במדינה עם רוב יהודי (כלומר חקיקה לטובת היהודים) או מדינת-כל-אזרחיה שמוכנה לוותר על השלטון היהודי לטובת ערכי הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כותב מתוך קיבעון מחשבתי

    אבי, ירושלים, 06/02/06 09:44

    אתה ההוכחה למה שאתה כותב. אפשר לנחש מראש מה אתה תגיד גם לפני שקוראים.
    אתה לא חושב מחדש על תפיסותיך כשמשתנה המציאות וזה ניכר בכל מאמר שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גדי, עכשיו ברצינות

    איתם, 06/02/06 09:41

    סוף סוף מישהו מתחיל לדגדג קצת את התוכן עצמו, ולא דן בעטיפות של ''חוק'' של ''סדר'' ושאר שטויות. יפה, בא נדבר על התנחלויות. בא פתח על השולחן את כל טיעוניך, ואני את שלי. בוא תסביר לי למה הבית שלך מוסרי יותר משלי, אם גם כנראה הבית שלך בסיסו כפיית ערבים החוצה. בוא תסביר לי את הכשל הבלתי מובן שלכם שלא משנה מה הצד השני: מושחת, רוצח, שונא, מסית, ברור שאפשר לעשות איתו הסכם שלום. וברור שיכבד אותו. בוא תסביר לי למה כשיורים על שדרות ואשקלון זה פחות מאם יורים על תל אביב ורמת גן (אה, כי אתה לא גר שם בטווח האש, אתה מוגן). אל תספר לי סיפורים על הזדהות וכו, בסדר? בוא תסביר לי את ה-''רווחים'', ''האינטרסים'', שקיבלנו מכל אוסלו ומההתנתקות, חוץ מפחות שמירות במילואים. וכנראה זה העניין, העצלות הזו, הטבולה בפוסט מודרניזם, של: ''זובתי באימשך'', תן לשחק בפלייסטיישן.בוא תסביר לי, למה הפלשתינים בחרו בחמאס. כי הפתח מושחת? הלעטות פרשנים. לא, כי החמאס נתן להם תקווה שאפשר להסיג אותנו, תלוי כמה אש יורים עלינו. ''תארו לכם מה היה קורה אם היינו עכשיו ברצועת עזה'' - משמעו- על כל מקום שתירו ותפגיזו אותנו, נאמר כך. כי למה להילחם? מה? בתוך ים ערבים? אוכלוסיה צפופה וכו? קלוט חביבי, לפי הלוגיה שלך, לא צריך יותר מאשר להפגיז אותנו נון סטופ. כי מה? שווה להיהרג בשביל עוד אדמה? עזוב, כל זה עדיין לא עומק הדיון, כי אתם ממשיכים להתחמק משאלת הבראשית, של היותנו כאן בכלל, ומהי כן זכותנו, ומה מטרת המדינה. ואפשר להאריך, לא כאן.

    הגב לתגובה זו

    • איתם צודק ועוד נקודה:

      משה, 06/02/06 10:38

      מפעל ההתנחלויות הוקם מסיבות דתיות אמוניות. השימוש בהצדקות לקיומו שאתה מכיר וציינת במאמר נאמרו כי במשך שנים טחנו לנו שאסור לבוא לאדם חילוני ולהגיד לו: '' ברמב''ם כתוב ש... '' כי מיד האוזניים נסגרות לו. אז הפנמנו לצערי הרב והיום הראית את זה. פעם כשהביטחון היה חשוב זה היה הטיעון שדרכו חשבנו שתקבלו, ואח''כ הדמוקרטיה הייתה שיא האג'נדה.
      מצאת מקום חרפתנו גדי טאוב. אנחנו צריכים לדבר אמונה נטו.

      הגב לתגובה זו

      • להחריב בשם האמונה- לגולשי הימין

        דניאל מירושלים, 06/02/06 11:35

        אין כל הבדל בין ''אמונתכם'' לבין אמונתם המחריבה של הקנאים והסיקריקים למינהם ולדורותיהם.
        הקנאות היא בעלת אותם דפוסים תמיד.
        יש לקוות שהרוב שהצלחתם לעורר עליכם ימנע מיכם את מימוש הטרוף האמוני.

        הגב לתגובה זו

    • העניין הוא ש...

      שביט, 06/02/06 11:45

      פשוט נמאס להרבה אנשים בארץ לחיות בשגרת חיים מטורפת ואינטנסיבית שכזו, וגם אין להם כוח להתמודד איתה (מסיבות שונות).

      מאז 48, כולל, המדינה נמצאת במלחמה כזו או אחרת עם שכנותיה הערביות. 57, אוטוטו 58 שנה של שחיקה נפשית בלתי פוסקת.

      אנשים כמהים לאווירת חיים כמו בשוויץ או אוסטרליה. נמאס להם להישחק. הם חוזרים מחופשת סקי שנתית בקלאב-מד בצרפת לטירוף הבלתי נפסק של מדינתנו הקטנה והצעירה. איזה כוחות נפשיים צריך בשביל זה.

      ''אז למה אנחנו נמצאים במצב כזה ואיך יוצאים ממנו?'' חושבים.
      המסקנה הפשוטה ביותר היא שאנחנו לא יכולים להיות שוויץ או אוסטרליה כי יש לנו אוייבים סביב. ולמה יש לנו אוייבים סביב? כי אנחנו מדינה כובשת. גזלנו אדמתם של אחרים בכוח. כדי לשמר את הגזלה צריך לעשות מילואים. מילואים זה לא ממש חופשת סקי.
      אז מה צריך לעשות להרגיש קצת שוויץ, לא לעשות מילואים ולשחק ב-XBOX 360? פשוט, להתמקד בערים הגדולות במרכז הארץ. להקים בועה וירטואלית בשטח ישראל המנותקת רעיונית ומחשבתית משאר חלקיה של הארץ.

      ולכן מתנחלים = נקראים ''מתנחבלים''.
      פלשתינאים-ישראלים = נכבש-כובש.
      אוניברסיטת ת''א = IN ולגיטימי
      אוניברסיטת אריאל = לא לגיטימי.

      וזה כל הסוד.
      רק אל תגלו לשמאלנים שעלינו עליהם....

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נפלא,פשוט נפלא!!נכון ומדויק. (ל''ת)

    אפלטון, 06/02/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קשה לומר שזה היה מפתיע, שהשמאלנים

    אדי לאוב, 06/02/06 09:34

    יסבירו לנו עכשיו שהתשובה הישראלית לעליית החמאס צריכה להיות להמשיך בויתורים. הבעיה בטיעון הזה מתחילה עוד לפני הטיעון עצמו. הבעיה היא שכבר שנים ארוכות הטיעונים מתחלפים כדי שהמסקנה תישאר. לא משנה מה קרה, לא משנה שיותר מ1000 בני אדם אינם איתנו, לא משנה שלצידנו קמה ממלכת טרור, לא משנה מה הקושי שלפניו אנחנו עומדים, התשובה, לשיטת השמאלנים, תמיד צריך לוותר. זה קצת פוגע באמינות, אם להתבטא בעדינות.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה מוחצת לבעל העגילים (ל''ת)

      ''ימני קיצוני'', 06/02/06 10:48

      הגב לתגובה זו

    • לא וויתורים. להיפטר ממה שלא היינו צריכים מראש. (ל''ת)

      לצאת, 06/02/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    גדי, לך יש בעיה אחת: אתה נגד התנחלויות.

    יוני, 06/02/06 09:33

    לא משנה מה יהיה המצב הפוליטי, הפתרון שלך יהיה תמיד להוריד את ההתנחלויות. ואם - ואחרי - שנוריד את ההתנחלויות ושום דבר לא ישתנה, מה תעשה אז? על מה תכתוב?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בוקר טוב מתנחלים!!

    דניאל מירושלים, 06/02/06 09:24

    נחמד שגולשי הימין עירנים בימים אלו.
    כדאי ש''במסגרת העירנות'' תתחילו לנסות ולהבין מה קורה.
    עידן ההתנחלויות עומד בפני סיום.רבים מאד , יותר ויותר מדי יום, מבינים איזה נזק נורא גרם ''מפעל ההתיישבות''.כל רעה חולה בחברה הישראלית קשורה איכשהו לכיבוש הבוטה והמטורף שבמחיר ישובים,מאחזים,וכבישים הזויים הרס את מירקם החברה.
    רבים גם מבינים ושוללים את היחס המעוות שלכם לדמוקרטיה ולשלטון החוקץ
    יחס אוהד - רק כל אימת שהשלטון לצידכם- שותף ל''מפעל'' המטורף.
    כעת כבר ברור.נשלם לא רק על הבנייה הלא- שפוייה ועל היותכם שנים רבות בנים יקירים,ואלא גם על ההרס ההכרחי שהוא,אולי,פתח התקוה היחידי של המפעל הציוני.וחשוב מכל אלה.בל תעזו להרים יד או אבן על נציגי החוק!!חציתם כל קו אדום אפשרי ושפיכות דמים,אם תהיה,תמיט אסון קודם כל עליכם.
    אינכם שונים במאום מקנאי ישראל לדורותיהם שתמיד הביאו אסונות.

    הגב לתגובה זו

    • עוד מגיב ערבי (ל''ת)

      איתי, 06/02/06 09:34

      הגב לתגובה זו

      • כולי תקווה דניאל:

        יואש, 06/02/06 09:54

        אפילו לא טרחתי לקרוא את גיבובי השטויות שלך - כולי תקווה שההתנחלויות יוחזרו - מאתיים אלף איש יעברו למרכז ולי-ם (הכבושה אגב) ליד הבית שלך בתוך הסלון שלך - עם שלל ילדיהם וצאציהם.
        על כל טפם ורכושם - והמנטליות וההמון. בבקשה - זה מה שאתה רוצה. זה מה שתקבל.

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק

          רון, 06/02/06 12:18

          באמת עדיף להשאיר את המתנחלים כולל נוער הזוועות בצד הפלסטינאי. דניאל מירושלים טועה שהוא מוכן לשלם כדי להחזיר את המתנחלים - שילמנו מספיק.

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    טיעון משומש ומגוחך

    קרל פופר, 06/02/06 09:21

    טאוב, טול קורה מבין עיניך. הלוא גם אתם, השמאל הישראלי, לוקים בדיוק, אבל בדיוק, באותו כשל לוגי. לא משנה מה יקרה, תמיד תהיה המסקנה שיש לפנות התנחלויות. אם הפלשתינים מצקצקים בלשונם ועושים קולות של שלום - סימן שיש לפנות התנחלויות. ואם הם ממליכים על עצמם את מחבלי החמאס - שוב סימן שיש לפנות התנחלויות.
    נו, באמת. ממרצה באוניברסיטה ציפינו לקצת יותר רמה...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    על טאוב וחברים -

    יצחק כצנלסון, 06/02/06 09:18

    המימסד היהודי סוציאליסטי וה''ציוני'' סוציאליסטי – ''... ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים עניי רוח ומסכנים בנפש מתוך הכרה בעניותכם זו! הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום, מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם, משכתם אותם לעבודות זרות וטמאות, הרעלתם המונים עם שאר רוח ושאר לב.....
    ''לא את תורת השויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל, בצורה ישראלית.
    ''לימדתם את המון עם ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה. טשטשתם את צורתם של המונים בישראל, סתרתם. כל כוחכם בסתירה, לבנות לא ידעתם! ארורים אתם, משכילים מן המין הגרוע, כפשע ביניכם ובין אלה ה''יהודים'' שנמכרו לגרמנים לרצוח ולכלות אותנו..... נכנעתם לכל תנועה בטרם שאלוכם, ויתרתם על ערכי עם ותרבותו, מחקתם את עברו, כיחשתם, כפרתם בעיקרים, נכנעתם – ולו גם לפ.פ.ס... ואם הפ.פ.ס. בתור תנועת פועלים סוציאל-דמוקרטית, שלא כפרה בלאומיותם ואתם כפרתם! עמי רוסיה המועצתית אינם כופרים בלאומיותם, באהבה ליצירות עברם הרחוק, לנושנות שאינן מתישנות. לאופי של חיים, לאדמת אבות, לתרבות עתיקה – ואתם עקרתם אהבה זו משורש וכיחשתם בה....''
    ''.... אתם לימדתם את לב המוני ישראל שלווה, השקט, שקטו במכונכם! ומכון אין....'',

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה האלטרנטיבה? נסיגות שיביאו לעוד טרור?

    אכן התיישבות, 06/02/06 09:14

    מה רע בדבקות בעקרונות? מה רע בלדבוק בהתיישבות שהיא העיקרון המכונן של הציונות? בינתיים הוכח שהנסיגות והוויתורים מביאים רק לטירור נוסף וללחצים לנסיגות נוספות, שגוררות טירור נוסף. שמאלנים תתפקחו! ככה לא מביאים שלום! גם ההתנתקות כבר התפוצצה לכם בפרצוף. כל מה שהזהרנו התגשם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טיהור אתני של יהודים חלומך ושל חמס

    @ בנצי-א @, 06/02/06 09:11

    שיבת ציון הבסיס של ציונות
    ושנוא על ערבים
    ותמהוניים מחופשים ליהודים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תחזור לתוכניות ילדים של ערוץ 1 (ל''ת)

    מתנחלת, 06/02/06 08:48

    הגב לתגובה זו

    • הרמה שם גבוהה מדי בשבילו... (ל''ת)

      סטודנט שלו, 06/02/06 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    טאוב אתה צפוי ומשעמממם...

    המצחיק עם, 06/02/06 08:27

    כדאי שתתחיל לנוע בכיוון יצירתיות מחשבתית, הקיבעון שלך לא מאפשר לקור את מה שאתה כותב בלי להירדם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה הטיעון שלך?

    דניאל, 06/02/06 08:26

    עד עכשיו ראינו את כל הטענות שלך נגד דרכי המתנחלים, מה האלטרנטיבה?
    הינה לך דוגמה:פינוי עזה, האם הרווחנו משהו?
    האם השלום קרוב יותר מלפני הפינוי?
    האם עליית החמאס לא אומרת משהו?
    השמאל אף פעם לא יציג את התמונה המלאה, לא כדאי לו.
    לידיעתך עזה זה רק דוגמה למה שיהיה אם יהיו עוד ''התנתקויות'', יהיו עוד קסמים, במקום חמאס יהיה''ג'יהד איסלמי וכן הלאה..
    העובדות מולך זועקות, זה לא טענה, זאת המציאות, רק שהשמאל שדאגתו העיקרית היא ''השמאל'', ולא בידיוק המדינה או האמת, יסתיר כל הזמן את העובדות.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתבין מה הרווח

      יוסי, 06/02/06 09:06

      הרווח העיקרי ויחיד הוא המשך קיומה של מדינתו של העם היהודי.
      ללא ההתנתקות (שהייתה וההתנתקויות שעוד תבאנה) אנחנו במסלול הברור מאד של מדינה פלשתינית מהירדן לים.
      לחמאס ולג'יהאד יש אינטרס ברור שיימשך הכיבוש. אנשים כמוך רק מספקים להם את הסחורה. הסחורה העיקרית שלהם היא טשטוש הגבולות בין חלקה היהודי של הארץ לחלקה הערבי.
      יש לך חלק בטשטוש זה, ובאסון שהוא יביא.

      הגב לתגובה זו

      • יוסי,אתה מודע למה שאתה כותב?

        דניאל, 06/02/06 10:43

        אתה כתבת:''לחמאס ולג'יהאד יש אינטרס ברור שיימשך הכיבוש''.
        כלומר, מדבריך ברגע שתחזיר כל השטחים: יו''ש, ירושלים ועוד ועוד, אז החמאס יעצור את הטרור ביוזמתו הוא יעשה שלום איתנו והכל יהיה בסדר.
        צר לי אבל מי שמטושטש מביננו זה אתה.
        האוייב שלך כתוב לו באמנה שלו שהמטרה שלו להרוס אותך והוא לא מוכן למחוק זאת כבר 10 שנים, הוא הכריז שאין לו מה לדבר איתך (חמאס), הכריז שמדינתו תהיה מהים לירדן (חמאס) ובו תומך 85% מתושבי השטחים והרשימה עוד ארוכה.
        אתה לא חושב שהגיע הזמן להתעורר?

        הגב לתגובה זו

        • אני רוצה לראות כיצד בדיוק הוא ''מוחק''

          לא מפחד מהחמאס, 06/02/06 11:28

          אותי - (החמאס).
          נראה האם קסאמים ואפילו קטיושות יצליחו לנצח אותי -

          1) תנו להם 93% (או איזה אחוז שמשאיר את ריכוזי האוכלוסיה בהתנחלויות)

          2) תבנו חומה שתגן עלי ועל משפחתי

          3) אל תאפשרו כניסה של פלשתינאים למדינתי לאחר הנסיגה.

          4) תנו לפלשתינאים להתחנן לעבודה במדינתי - ואולי אולי בסוף - כאהיה בטוח שהפלשתינאי לא יהרוג אותי אתן לו עבודה במדינתי.

          5) ואחרון חביב - עזבו'תי באמש'כם מהסכסוך הפלשתינאי ישראלי - בואו נתחיל למצוא דרכים לשפר את התל''ג (תוצר לאומי גולמי) של המדינה ודרך לעזור לעניי ארצנו !

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    אפשר לקבל את הגישה ש''התיישבות בלב אוכלוסיה ערבית צפופה'',

    אנוניני, 06/02/06 08:05

    לא טובה לאינטרס, אם היתה הדדיות. כלומר התנחלות ערבית במרחב יהודי. אם התנתקות אז עד הסוף. אבל הכשל שלך/ם הוא שההתנחלות ב''שטחים'', למרבה הפלא, פחות''מתחככת'' עם ערבים מאשר התיישבות בתוך הקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

    • פחות מתחככת כמו בחברון? או ביצהר? (ל''ת)

      בורות, 06/02/06 09:30

      הגב לתגובה זו

      • אל תבלבל את המוח!

        בירבורית, 06/02/06 09:52

        פחות מת''א ויפו. פחות מחיפה. פחות מכרמיאל ומג'ד אל שאמס. פחות מקציר ובת שלמה בואדי ערה. פחות מירושלים. פחות מעומר ותל שבע. פחות מרהט והישוב החדש שמחמם להם את המוח. לא נמשיך כי נגמר לי האויר.

        הגב לתגובה זו

        • לא יודע איפה את גרה, אבל בחיפה דווקא סבבה (ל''ת)

          ואדי ג'וז, 06/02/06 12:15

          הגב לתגובה זו

      • כדאי שתלמד. כמעט כל ישוב ערבי בא''י הוקם על חורבות ישוב יהודי/עברי ע (ל''ת)

        אפילו לא טישטשו, 06/02/06 09:55

        הגב לתגובה זו

        • אולי על חורבות, אבל לא על האנשים עצמם (ל''ת)

          נווה מוחמד, 06/02/06 12:14

          הגב לתגובה זו

          • בטח שלא אנשים. אותם חיסלו.

            טרונצ'ו, 06/02/06 18:29

            או גרשו. כמו בקטיף.

            הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתנחלים = גזלנים

    הרב משה, 06/02/06 07:52

    מאחר והמתנחלים המשיחיסטים מקבלים בכל בוקר פקס מאלוהים הם יודעים בדיוק מהו רצונו של אלוהים ולפי האלוהים שלהם את כל בעיות המדינה ניתן לפתור ע''י התנחלות, גזל קרקעות והתעללות בפלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כבר יהום ניתן ליצור הפרדה בין האוכלוסיות מר טאוב.

    אתה בור וזהו., 06/02/06 07:33

    אל תפחיד אותנו בהתיישבות בחמאסטין כי וון שאין רובע יהודי (תודה לאלא) ג'נין בשכם או בכל מקום ריכוזי פלשתיני.
    אני מסכים שכמה יישובים בגב ההר הם מבודדים כמו שהיו חומש ושא נור שאם כל הכאב מוצדק היה לעוקרם. זה טרגי זה נוראי - אך מיקומם היה בלתי אפשרי לטעמי.
    את ר-ו-ב ה-י-ש-ו-ב-י-ם
    ניתן לספח לישראל ועדיין להיפרד מהפלשתינים

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שלא היית בשכם בזמן האחרון..... (ל''ת)

      איפה תשים את, 06/02/06 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ללא זכות על יו''ש אין לך זכות על כלום

    חילוני אך ימני, 06/02/06 07:30

    טאוב מקדש מלחמת ''גי'אהד'' נגד המתנחלים. כל מאמר שני ושלישי נגד המתנחלים.
    בשם מה יוצא הטאוב למלחמה.
    על כי המתנחלים עברו את הקו הקדוש.
    זהו פונדמנטליזם שמאלני שמאד מתאים לתפישה איסלמית.
    אני נגד א''י השלמה מסיבות דמוגרפיות, אך אני יודע שיש לי הזכות המלאה להתיישב בה.
    לא בכולה אך ברובה.
    מתוקף זכות זו אני רוצה להציל את מרבית היישובים. וכך גם להביא לשלם בית פנימי.
    טאוב הוא מחרחר מלחמת אחים. ההשנאה הכוללת והמכלילה שלו מקדמת את הקיצונים, ויש כאלה בקרב המתיישבים - אלו שמועצת יש''ע היא בעיניהם מועצת ישו.

    הגב לתגובה זו

    • ללא זכות על יו''ש נבנתה פה מדינה

      ציונות אמיתית, 06/02/06 09:28

      עוד לפני ששכתבתם את ההיסטוריה היתה פה ציונות חיה ובועטת.

      הגב לתגובה זו

      • את טועה. יש נאום מפורסם של בן גוריון.

        בנג'י., 06/02/06 10:01

        בעקבות ההסכמה לגבולות החלוקה. בו נאמר בין השאר: אין לשום יהודי ביום מן הימים לותר על זכותו של עם ישראל להתיישב בכל מקום בארצו. ההסכמה על גבולות החלוקה, לא גורעת מזכותנו זו. פחות משנה לאחר מכן הוא הראה למה הוא מתכוון. גבולות 48 שונים בתכלית.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מתכוון להגיב לדבריו של כל אידיוט?

          חבל לבזבז עליהם, 06/02/06 10:44

          ובדיוק לאידיוטים האלה נותן מעריב במה חפשית ואחרים הוא מצנזר.

          למה בן גוריון? על מה הסתמך בן גוריון? מי הביא את בן גוריון ואת האידיוטית כאן לארץ ישראל?
          כמובן, ההסטוריה שאנחנו התחלנו לכתוב, אבל לא עכשו, אלא לפני ארבעת אלפים שנה.

          ואנחנו רואים מה קורה למדינה שרצתה להיות תחילתה של הסטוריה בלי שורשים. הם נחרבת, וכדאי שתעשה זאת מהר, כדי שנוכל סוף סוף להתחיל הכל מהתחלה, מדינה יהודית, עם הסטוריה יהודית, עם מורשת ישראל עם ארץ ישראל. נתחיל סוף סוף להבריא ולצאת מן המטה החולה הסופנית שבה השכיב השמאל את העם היהודי.

          הגב לתגובה זו

          • אתם כמו הפלשתינאים וזכות השיבה. אותן שטויות

            נו באמת., 06/02/06 12:13

            ''אין לשום ערבי ביום מן הימים לותר על זכותו....''
            וכו' וכו'. תחסכו מאיתנו את השטויות שלכם.

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואני תוקף את השמאלנים שמגיעים תמיד למסקנה הפוכה ... (ל''ת)

    להיות ציוני, 06/02/06 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גדי הפעם פישלת ובגדול

    אלי, 06/02/06 06:10

    ערב פרוץ אינתפידאת אוסלו 98% מהערבים לא היו בשליטת ישראל אז מה הקשר להתנחלויות. אני מאד מקווה שאתה לא שותף לטרנד החדש הכו במנתחלים והצילו את פולין סליחה את ישראל

    הגב לתגובה זו

    • תמים או טיפש?

      מילואימניק, 06/02/06 09:27

      כנראה לא ממש היית בשטחים בתקופה ההיא.
      המציאות הפלסטינית הורכבה ממחסומים, סגרים ועוצרים.
      אז נכון שהם לא שיות תמימים, אבל להגיד שהם לא היו תחת כיבוש זו שטות מוחלטת.

      הגב לתגובה זו

      • תמים?

        עובדה היסטורית, 06/02/06 09:46

        וקודם 67 הם היו תחת כיבוש? אז למה הוקם הפתח ב64?

        הגב לתגובה זו

        • כי בעטנו להם בתחת חזק (ל''ת)

          בקהאם, 06/02/06 12:09

          הגב לתגובה זו

      • מילואימניק תמים או טיפש?

        כ, 06/02/06 09:50

        אני חושב ששניהם.
        נכון שהיו סגרים, מחסומים וכו'.
        אבל הם נועדו בראש ובראשונה להגן על ערי ישראל ואין להם קשר ישיר להתנחליות.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות. המחסומים הפנימיים בשטחים לא תורמים כלום.

          רק מחסומי פתע, 06/02/06 12:11

          המחסומים הפנימיים הם מס-שפתיים של צה''ל למתנחלים. כל מילואימניק יודע את זה.

          הגב לתגובה זו