• 53.

    על איזה חופש ביטוי אתם מדברים?

    מוסלמי, 06/02/06 10:52

    אם עכשיו אני ארד לרחוב ופשוק לקרוא לכל איש שחור כושי או מוקה! זה חופש ביטוי?

    אם אני שחקן של לאציו ואעשה תנועה ניונאצית באצטדיון רומא זה חופש ביטוי?

    אם אני מפרס תמונות של יהודים במחנה השמדה זה חופש ביטוי?

    לצערי אנשים בדנמרק ומקומות אחרים בעולם מבינים את החופש ביטוי בצורה לא נכונה!!

    הגב לתגובה זו

    • הקריקטורות הם חופש ביטוי ונמשיך לצייר אותם כמה שנרצה (ל''ת)

      דן, 19/02/06 01:05

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ומה עים הסילוף

    פקק תנועה, 05/02/06 11:42

    של היהדות במשך כל שנות קיומה?

    הגב לתגובה זו

    • מי סילף ומה סילף ?

      חולץ פקקים, 06/02/06 08:21

      פקקי, תסביר את עצמך לא מבינים למה אתה מתכוון. האם היהדות סילפה את האיסלם או שהאיסלם סילף את היהדות? ומה היה הסילוף שאתה מדבר עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנחנו מחרימים תוצרת ישראיל ונותנים במה לאנטישמיות איסלאמית

    קויזלינג, 05/02/06 08:26

    ...וזו התודה שלכם על ידידותנו האמיצה עם העולם האיסלאמי ?
    מה אתם רוצים ? את הבתולות הבלונדיניות ?
    אז תגידו ! למה לריב ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא יפה להעליב מוסלמים. מי שפוגע בערכי הזולת אינו ראוי לסלחנות. (ל''ת)

    דרור פיילר, 05/02/06 08:19

    הגב לתגובה זו

    • whats goes around comes around

      אהובה ברג, 05/02/06 17:21

      כמובן שלא אבל להם מותר להרוס את פסלי בודהה באפגניסטן להם גם מותר כל יום לפרסם קריקטורות ולהשמיץ את היהודים אז הגיע הזמן שהם ייכבדו דתות אחרות ושלא יכפיתו את דתם על אחרים

      תודה

      הגב לתגובה זו

      • Dear Ahova

        Abi, 06/02/06 02:12

        I speak Swedish and I like this
        country very much -as well as whole Scandinavia
        I am sure the Scandinavians
        wont let those fanatics destroy
        their lifestyle- at any cost

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    למערכת

    מוטי אטלנטה, 05/02/06 05:38

    תמחקו את כל התגובות לכתבה זו,ההשתלחות חסרת הרסן של איש באחיו אינה רמה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה שצריך לעשות לכנסת! זה יום הבוחר! (ל''ת)

    ישמח ישראל, 05/02/06 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בכל נקודה על הגלובוס

    אשכיהו פינקופץ, 04/02/06 22:16

    שבה חיים מוסלמים לא צומח דבר. פרט לתרבות הסכין,טרור,נשים מכוערות עם רעלות על הפנים ונפט מסריח, אין להם מה למכור.
    אם לא היה להם נפט, הם היו ברמת התפתחות של האבוריג'ינים באוסטרליה.
    אולי האירופאים הדבילים יתעוררו מהחלום שלהם ויתחילו לטפל בחיות האלו יחד עם ארה''ב, ויחסלו פעם אחת ולתמיד את המפלצת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע למה הם חיים במדבריות ?

      ידו בכל, 06/02/06 08:23

      כל מקום שהם מגיעים אליו הם הופכים למדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    העולם מתחיל להבין

    הזוי, 04/02/06 22:11

    את הפאנטיות המוסלמית. רק פרס עוד מאמין בהם ואולמרט וחבר מרעיו מוכנים להקריב את כולנו בשביל הקריירה שלהם.
    שמעתי שאצל שרון - הכל ''סידור'' שאולמרט אירגן לו בקונספירציה כמו שפרס דאג לחסל את רבין מתוך תקוה להיות סוף סוף ראש ממשלה...

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה טועה והעולם יפתח עוד את הרגליים

      אלון, 05/02/06 06:21

      ואז בגלל רגשות ההשפלה הוא יעשה רציונליזציה ויצדיק את המוסלמים ויפנה נגדינו בכעס על שגרמנו לו להשפיל את עצמו, בעקיפין.
      הפחד של המערב מהתמודדות מול הבעיה גדול מדי ולכן הם הולכים בכיוון ההפוך
      חוץ מזה הפחד ימנע מהם להביע מחאה בעתיד ובכך יעשה הדיווח על ההתמודדות שלנו עם הערבים לחד צדדי אפילו יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    וואלה צריך להראות להם בניין בג''ץ והגיד שזו שגרירות נורווגיה (ל''ת)

    מוטי א, 04/02/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש להפרד מהם ...ומהר

    יורם, 04/02/06 21:58

    כן מה לעשות הם הסרטן של העולם החדש , זהו מאבק בין העולם המערבי לעולם האסלמי אשר למנהיגיו יש עיניין שנתיניו יהיו בורים ועם הארץ !!!
    אם הם ישכילו הם יאיימו על המשטר , יש להיפרד מהפלסטינים הישראלים מהר ככל שאפשר , לבצע חילופי שטחים כל ואדי ערה מזרח ירושלים טייבה וישובים ערבים נוספים בצמוד לקו הירוק לפלסטינים ולנו את חלק מיישובי יו''ש . דונם בעד דונם .
    אסור לקחת מהם מטר אך יש לדאוג לכך ל\שלפחות חצי מיליון ערביי ישראל כיום יעברו חזרה להיות תחת שלטון פלסטיני - כך אנו לא מבצעים טרנספר , ברור שהם לא ירצו אבל כולנו יודעים שהם '' סוס טרויני'' .
    רק תחשבו כמה נחסוך מתשלומי הביטוח הלאומי של 600-700 אלף פלסטינים שלא שילמו מעולם מס הכנסה , ולא פעם העבירו מחבלים לתוך הארץ. לא לשכוח הם לא ערבים ישראלים הם - פלסטינים .

    דרך אגב אני תמיד מצביע מרץ !!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גוג ומגוג!!

    המאמין, 04/02/06 21:51

    ישנים עורו משנתכם ורדומים הקיצו מתרדמתכם המשיח בדרך מלחמת גוג ומגוג מתקרבת המצב עוד יחמיר העולם מתקרב להתגלות של יהוה צבאות הכל כתוב אסונות הטבע בשנים האחרונות פיגועים בשם האסלאם אירן בדרך לפצצה גרעינית עירק בתוהו ובוהו.
    יהוה הוא האלהים אטאיסתים סופכם מתקרב.
    חיזרו ליהוה אלהינו כי גאולת עם ישראל מתקרבת.
    הגאולה וההתגלות יקרו בניסן תשס''ז
    שמע ישראל יהוןה אלהינו יהוה אחד.

    הגב לתגובה זו

    • או במקום כל זאת פשוט תברחו לברזיל (ל''ת)

      אחד עם שכל, 05/02/06 23:24

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    Also the Swedish ambassy is on fire (ל''ת)

    Abi, 04/02/06 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    It's only a trigger for the Muslim world

    Abi, 04/02/06 21:29

    Like the first Intifada in 1987
    started because of a stupid accusation that a accsident with
    three dead Palestinians
    were caused on purpose...so,now
    the Muslim world have another stupid accusation to start
    the REAL war against Europe

    Isn't Jesus Christ holy to
    ? the Christians in Europe
    Nebertheless there is movies
    advertisements and funny
    books about him,and it doesn't
    make him less holy...so, be ready Europe to a holy war

    I know the Scandinavians very
    well,and they will crush
    eventually -with a lot of force
    the uprising fanatic Islam
    who indanger their life style

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הצביעות הערבית מוסלמית

    מוחמד, 04/02/06 21:28

    אין גבול לצביעות הגזענית הערבית מוסלמית.
    בעוד שהערבים מוחים נגד הקריקטורות המשוות את מוחמד לחזיר הם טוענים שמוחמד רואה את היהודים והנוצרים קופים וחזירים... (קוראן סורה 5 פסוק 60 סורה 7 פסוק 263)
    קודם תמחקו את הגזענות מהקוראן!!!
    אחר כך תטיפו....

    הגב לתגובה זו

    • THANK YOU (ל''ת)

      THANK YOU, 06/02/06 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תודה רבה רבה לוועדת אור(!!)

    אחמד, 04/02/06 21:28

    תודה לכם שופטים מנותקים שהטלתם את האחריות על השוטרים שעומדים בפרץ המוסלמים המתפרעים. תודה רבה!!

    תודה על כך שהשוטרים דואגים עכשיו, בזכותכם, לכסת''ח, במקום לטפל באותם מתפרעים.

    תודה על המקצועיות הרבה שבהסקת מסקנות, שהרי כולכם ''אנשי שטח'' המיומנים בטיפול בערבים, למדתם את זה במסדרונות הפרקליטות, לא?

    תודה על מתן העידוד לגייס החמישי ששוכן במדינה.

    מי ייתן ויום אחד נאנוס את בנותיכם ונשרוף את בתיכם, בעזרתכם האדיבה...

    הגב לתגובה זו

    • לאחמד....

      רפי, 04/02/06 22:00

      תפסיק לאיים שרץ שכמוך. העולם מתרגל לפעלוליכם ברחבי תבל ומכין את עצמו לאט לאט לקראתכם. המסידים הגדולים מהטרור והאיומים תהיו אתם. אני לא אומר לך שנאנוס את בנותיכם מסיבה אחת פשוטה הן לא שוות נעיצה( שמנות, מגעילות ומסריחות).עכשו אני גם מבין למה הפתגם: ''אחמד טיזק אחמר'', אז לך חפש מי ינענע אותך. כלב!!!

      הגב לתגובה זו

      • אינך צודק כלל וכלל

        נביל, 08/02/06 00:48

        יש ביניהן מגעילות ויש יפהפיות. יש ביניהם הרבה תאבי דם, אבל גם מעט מאוד נורמלים. האם חשבת פעם למה מעדיפים שפניהן יהיו מכוסות?

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    אבל אולמרט ומופז לא מודאגים

    חבורת אוטיסטים, 04/02/06 21:26

    ה2 מנותקים מהמציאות...העיקר הכסאות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא...

    יאיר, 04/02/06 21:02

    אם יתעורר עם פרעושים

    הגב לתגובה זו

    • זייר גוט איתן! (ל''ת)

      א., 04/02/06 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    שימו לב לקריאות לג'יהאד בנצרת, חייבים מיד לגשת לאו''ם ולבקש דיון

    המטיף, 04/02/06 21:00

    מיוחד בחלוקת הארץ בין יהודים לערבים- כך שבין הייתר נצרת הערבית תהיה בשליטה פלסטינית.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מוסלמים רגישים אלכ

    עירקי בניו יורק, 04/02/06 20:49

    מעניין שלא שרפו איזה שגרירות כשבאפגניסטן פיצצו את פסלי בודהא אללא ירחמו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא הנורבגים והדנים אוהבים להתחכך בהם ולטעון כמה צודקים הערבים? (ל''ת)

    יהודי פשוט, 04/02/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כיבוש העולם בידיי האיסלאם מתקדם ! (ל''ת)

    איל, 04/02/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדובר במאבק עקרוני

    בועז ארד, 04/02/06 20:11

    למי שמחפש דרך של פשרה עם הפאשיסטו-אילסמיים הדורשים לצנזר את חופש הדיבור כדאי לדעת כי סופה של פשרה כזאת היא בוויתור על זכות החיים של מי שאינו מסכים עם הדיקטטורה החדשה של האיסלם. התגובות האיסלמיות רק מצדיקות את השם הרע שיצא לאיסלם והקריקטורות הם הבעייה הקטנה ביותר בפרשה זאת.
    על אופי ההפגנות האיסלמיות ניתן ללמוד מהתמונות שהגיעו מלונדון ומוצגות כאן(חובה לראות): http://michellemalkin.com/archives/004448.htm

    כדאי גם לראות את הקריקטורה ב www.anochi.com

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מעריב נא להתעורר!!!

    רון, 04/02/06 20:10

    כבר שבוע ימים שאני כותב כאן ומפנה את תשומת ליבם של עורכי מעריב לעובדה שמה שקורה ברגעים אלו היא אחת מנקודות הציון החשובות ביותר בהיסטוריה.לישראלים קשה להבין את אשר קורה והעיתונים מפספסים את גודל הרגע.
    זכרו את אשר אמרתי

    הגב לתגובה זו

    • מהכרה קרובה של המציאות בסקנדינביה אני תומך בדבריך, ואוסיף שזו רק

      המטיף, 04/02/06 20:58

      ההתחלה, בקרוב נשמע על גרושים של מסיתים מוסלמיים מאירופה, ואח''כ את כל המוסלמים. זו מלחמת תרבויות, על כל המשתמע מכך, ובקרוב מאוד יבינו כל עמי אירופה שזה או הם או האיסלם.

      הגב לתגובה זו

    • You are so right

      Benadam, 04/02/06 21:05

      I have none religious Muslim friends what take this to the end of the world, or as they say ''its only the start'' and ''we have had enough''. I think that both the Israeli and the European media are under estimating the crisis, or apparently trust that things are under control.

      Things are not under control, there is a ticking bomb out there. The Muslims in Europe and world wide have had enough... So stay tuned!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש לי שאלה, באמת, רק להבין.

    גיא, 04/02/06 20:10

    הדנים פירסמו קריקטורה שמתארת את מוחמד עם פצצה על הראש כדי להראות כמה המוסלמים רצחניים, אז כדי להכחיש את זה הם שורפים את השגרירויות???

    מה עובר להם בראש? ''הם אומרים שאנחנו רוצחים מטורפים, אז בואו נשרוף אותם ונחטוף אותם ונירה בהם וככה נוכיח שאנחנו דווקא לא פסיכים לגמרי

    זה אני או שזה משולל כל הגיון??

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל אהבל יודע

    הקוסם, 04/02/06 19:54

    שכשמישהו נעלב כל כך ממשהו זה חייב להיות נכון...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    *** כל הקריקטורות באתר שלי, מתוך העיתון המקורי *****

    סיגל, 04/02/06 19:41

    www.pixelsboard.com/free/SIGAL/

    הגב לתגובה זו

    • סיגלי, תודה. עד עכשיו התעצלתי לחפש אותן (ל''ת)

      משה רבנו, 04/02/06 19:47

      הגב לתגובה זו

    • בגלל תאוות הפרסום החולנית שלך..את יכולה לגרום להרס

      גרמושקה, 04/02/06 21:56

      את מטומטמת או מה?
      תראי מה קורה בעולם..ואת הולכת ומפרסמת את הקריקטורות הללו?
      ועוד שמך ותמונתך מתנוססים שם??
      לא חוששת מאיזה מפגר ערבי קיצוני?
      קחי עצה בחינם....תורידי את זה........
      ו מ ה ר !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    האם לא רוצים או לא יכולים להבין באירופה?

    לסלו, 04/02/06 19:31

    אני לא יודע האם באירופה לא רוצים או לא יכולים להבין שהם גם מגדלים את העויב שלהם באירופה. אם היה להם טיפת סכל אז היו מבינים למי צריץ לעזור

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ערבים עושים גיהד בשם מוחמד=דרכו של האיסלם הטרוריסטי שיביא שואה (ל''ת)

    מוחמד...????, 04/02/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט יבזבז גם את ההזדמנות הזו

    גדול על אולמרט, 04/02/06 19:00

    נתניהו כבר היה מנצל את ההזדמנות לחיזוק יחסי אירופה-ישראל על חשבון הערבים במקביל ללחץ על איראן בעניין הגרעין.

    אלא שבמקום נתניהו יש לנו את אולמרט שתפקיד ראש הממשלה גדול עליו בכמה מידות. התוצאה: ישראל לא מנצלת את ההזגמנות של הארועים הנוכחים באירופה ובעולם הערבי, ובעניין הגרעין - מועברת החלטה שפירושה פירוק הגרעין של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתם נודניקים... כל דבר כדי לקדם את השקרן שלכם (ל''ת)

      אלון, 04/02/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק בישראל השגרירות הדנית מאובטחת

    אנטוני הופקינס, 04/02/06 18:57

    ולדנים בעיקר לדניות שלום.

    הגב לתגובה זו

    • שלום! (ל''ת)

      דנית, 05/02/06 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו נותנים כבוד למסגד אל אקצה שנבנה לכבוד סוסו של מוחמד. (ל''ת)

    :-(, 04/02/06 18:49

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם, תלמד היסטוריה. מאיפה השטויות האלה? (ל''ת)

      בור חסר השכלה, 04/02/06 20:20

      הגב לתגובה זו

      • למה בור הוא צודק

        רפי, 04/02/06 21:04

        בשום מקום בקוראן לא מוזכר הר הבית
        רק שבדרך למעלה רגלו של הסוס נגעה במקום ועל פי הפירוש זה הר הבית

        הגב לתגובה זו

        • זה דווקא היה חמור ולא סוס (ל''ת)

          נביל, 08/02/06 00:39

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה פאנטים דפוקים! איתם רוצים שלום.... (ל''ת)

    בושה וחרפה, 04/02/06 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אחמד טיבי ,האירופאים לא פריירים

    אחמדון, 04/02/06 18:45

    אין שם בג''ץ שפוחד משהידים מתפוצצים .
    חוץ מזה ,הסתכלת פעם בעיתונים של אותם מדינות שמפגינות ? - עיתונים עם קריקטורות מלאות שינאה , הסתה ,ופגיעה ביהודים ...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    *** שלוש הדתות ***

    כפיר, 04/02/06 18:42

    אמר משה לכל היהודים,
    נוכחתי לדעת שכולם בוגדים,
    כל העמים באלוהינו מורדים,
    לכך בעולם לא היה שום תקדים.

    לכן אתם הטובים ביותר,
    ואת התורה לא ניתן לאחר,
    הקדוש ברוך עליהם רק שומר,
    זאת הבטחתי אבל אני רק דובר

    אמר מוחמד לכל המוסלמים,
    לכם בעולם אין כל דומים,
    ההוא השוכן בגבוהי מרומים,
    ''אתם חכמים וכולם מטומטמים''

    הנה אני מושיט לכם יד
    להילחם בכופרים במלחמת ג'יהאד
    ואם לא תעשו זאת מיד
    כל האמון בכם אך יאבד.

    אמר ישו לכל הנוצרים
    אתם אנשים טובים וישרים,
    אנשי העיר ואנשי ההרים,
    סרו לנצרות כך הם בוחרים.

    יודע האל ממכם לדרוש,
    נתן לכם צלב ושמכם בראש,
    נתן לכם להוביל ולכבוש
    ושם בנשמתכם את השילוש הקדוש.

    3 דתות בדברי אך נזהרתי
    ואת שלושתם האמת קצת הכרתי
    ורק בסיום השיר אז הבנתי
    שאת בודהה המסכן כלל לא הזכרתי.

    כפיר.

    הגב לתגובה זו

    • Are you allright (ל''ת)

      Goodman, 04/02/06 19:13

      הגב לתגובה זו

    • נשמה שכחת לקחת את הכדורים ???

      רפי, 04/02/06 21:13

      את האמונה בא-ל אחד הנחיל אברהם אבינו לכל העולם לכן הוא נקרא אברהם העיברי ולא בגלל שהוא דיבר עברית אלא בגלל שהוא היה מעבר אחד וכל שאר העולם מהעבר השני

      את התורה קיבלנו אנו
      היהודים במעמד סיני
      ע''י משה רבינו

      מוחמד העתיק אותה
      וכך עשה גם יש''ו
      (שהיה יהודי)
      כאשר לקחו את מה שטוב וממה שלא העדיפו להתעלם
      וכך נוצרו האיסלם והנצרות
      כאשר בהקמה של שתי הדתות הללו נרצחו ונהרגו מיליונים בין אם במסעות הג'יהד ובין אם במסעות הצלב

      ולגבי בודה אולי ואני פה לא כ''כ בטוח זו הדת המקורית השניה

      הגב לתגובה זו

    • פושע!!!!

      המאמין, 04/02/06 21:53

      צוחק על יהוה צבאות חוצפן שפל ומרושע.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה טוב או רע לישראל?

    Avi Ecuador, 04/02/06 18:41

    מממ...
    תמיד אמרתי שהפיתרון יתחיל בצרפת; באירופה.
    הם לא יהודים, יש להם את השיטות שלהם?
    רוצים עובדות?
    ראו היהודים, כמעט כולם ברחו או נשרפו שם.
    נו, לא תמיד להיות יפה נפש מביא את התוצאות השפויות ואת הטוב, היום לדוגמה השמאל מביא ומגדל רוע, מזמינים רצח ביהודים, אומנם שמאלנים לא נאצים אבל הם כאלה ''חכמים'' שמגדלים ומזמינים נאצים לטפל ביהודים.
    צחוק הגורל אולי שלא יהודים יטפלו בבעיה האמיתית והייתי מסביר יותר אבל לא רוצה להסתבך...

    הגב לתגובה זו

    • very good (ל''ת)

      Goodman, 04/02/06 19:14

      הגב לתגובה זו

    • אין הבדל

      חילוני, 04/02/06 20:27

      שם הפונדמנטליסטים שורפים שגרירויות, פה הפונדמנטליסטים זורקים בלוקים על שוטרים. ההבדל הוא שהפונדמנטליסטים שלנו חובשים כיפה סרוגה

      הגב לתגובה זו

      • הבדל ''קטן'' נוסף

        Avi Ecuador, 04/02/06 21:29

        הם לא רוצחים שמאלנים כמו החמאס דבר ''שמאוד נחוץ'' לשמאלנים בכדי לתת פרסים ומדינה והם גם בביתם כך שאל תז' את המוח אידיוט.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    האיסלם הוא מקור הרוע בעולם.

    סהיב, 04/02/06 18:36

    האיסלם פושט על כל חלקה טובה בעולם - הוא משמיד והורס תרבויות יפות - התרבות האיסלמית היא פאנטית ורצחנית - חיות האדם האלו צריכים להלקח לאי בודד.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מאות מפגינים חרדים פרצו ל.......התפרעו,הרסו ושרפו

    חרדים=איסלם, 04/02/06 18:31

    משנה לשנה עולה מספר ההתפרעויות של כתות הפשע החרדיים כנגד כל מה שלא נראה להם או פוגע בכבוד או פוגע בפאתוות ההלכתיות שלהם.החרדים הם הטאליבן=חמאס=חומיינים במדינת ישראל וזה מגיע למדינה.המדינה טפחה מפלצת קטנה ואלימה ואותה מפלצת גדלה והולכת וזה ענין של זמן עד שהמפלצת תקום על יוצרה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש טיפשות להשוות בין המקרים, התנגדות לניתוח גופה מול רישום ציור

      יחזקאל מר''ג, 04/02/06 19:21

      ההתפרצות הייתה נוכח חוצפת המדינה לנתח גופה למרות התנגדות המשפחה.
      כך המדינה היא שפתחה באלימות.
      אני לא מסכים שעל אלימות שחלפה נכון להגיב באלימות
      אך המדינה היא האלימה הראשונה כאן.
      בארועי המרד והמהומות באוקטובר לא העיזה במדינה לנתח גופות נגד אישור ורצון המשפחות בשל החשש מאלימות הערבים.
      מה שמראה כי השפה שהמדינה מבינה
      היא אלימות.
      את זה אתה משווה לאלימות מול ציור בעיתון?
      אם כך כבר מזמן היינו צריכים לשרוף את השגרירות המצרית וכל שריד לפלסתינאים.
      עם דעות קונפורמיות כשלך אני מתחיל להבין איך הנאצים הצליחו לעלות ולפעול בשלטון בגרמניה.

      הגב לתגובה זו

      • על מה אתה מתפלא יחזקאל?

        חיים, 04/02/06 23:14

        מדובר פה בשמאלנים...

        הגב לתגובה זו

    • כשתצטרך פעם עזרה, תפנה לחרדים

      בז לאנטישמים, 04/02/06 20:41

      אם חס וחלילה מישהו במשפחתך יחלה במחלה קשה, תיקח ציוד רפואי מ''יד שרה'' או תפנה לייעוץ לרב פירר. ואם הבת שלך תברח עם ערבי, תפנה ל''יד לאחים'' או לארגון ''אחותנו''. אם תפצע בתאונה, סיכויים רבים שאנשי ''הצלה'' יגיעו לעזור לך. ואני מאחלת לך שלא תפגוש בשום מקרה את אנשי זק''א.
      ועד שתצטרך אותם, תמשיך ללכלך עליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הקריקטורה על הנביא מוחמד

    ישראל, 04/02/06 18:27

    זוהי בעייה מוסלמית-אירופאית. לנו אסור לפרסם את הקריקטורה על מוחמד בעיתונות הישראלית; יש לנו צרות משלנו עם העולם הערבי.
    לנו יש ניסיון עשיר עם שכנינו המוסלמים, אולי הגיע הזמן שגם אירופה תכיר אותם, ויבינו יותר את ישראל בסכסוך הארוך שלנו עם העולם הערבי.
    וכמה קריקטורות ארסיות פורסמו בעולם נגד ישראל, בשנים האחרונות?! אם מותר לפרסם נגדנו, אז מותר לפרסם גם נגדם! חופש העיתונות הבינלאומית!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שתבינו דבר פשוט

    Avi Ecuador, 04/02/06 18:25

    לא מדיבשם ולא מעוקצם, לא להיות בינם ושהם שלא יהיו ביננו, להיות רחוק מהם ככל האפשר, לא מלחמה ולא שלום איתם ולא להתראות בכלל.
    זה צריך להיות הכיוון.
    למה?
    למדו על רושדי שכתב משהו עליהם והוצא עליו שטר מכר, לימדו על הפנטיות שלהם, למדו על השנאה שלהם ולימדו מי הם.
    יעשו ''שלום'' איתם ומחר ידרכו במקרה למסלמי על הרגל, יגידו כיפוח ויגידו שיהודים רעים ויגידו ויגידו... והבעיה זה לא שיגידו מכיוון שמנטליות הסכין בדמם וצבע הדם בעיניהם.
    משה רבנו להבדיל אלף אלפי הבדלות הבין שדור עבדים לא מתאים לארץ ישראל ונדד במדבר וגמר את חייו בנסיון לחנך עם ולא נכנס לארץ.
    בארץ מנהיגי עגל הזהב שמתמחים בלהיות אידיוטים וללמד אידיוטיות ועובר עליהם אירוע מוחי רוצים לדרוך בירושליים על קוץ ולהצליח בחייהם לחנך פלסטינים רוצחים חיות אדם.
    תתעוררו ידידי, תזרקו את השמאל קדימה מערך ליכוד השותפים לאותם כסאות אסונות ושחיתות לכל הרוחות.
    קישתא, לא מחפשים עלוקות!

    הגב לתגובה זו

    • ומה אתה עושה באקוודור?

      דני, 04/02/06 19:11

      אולי תבוא לעזור קצת כאן?

      הגב לתגובה זו

      • ומי סיפר לך שאני שם? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 04/02/06 19:29

        הגב לתגובה זו

        • אולי אתה? (ל''ת)

          אלון, 04/02/06 20:43

          הגב לתגובה זו

          • אולי לך? (ל''ת)

            Avi Ecuador, 04/02/06 21:29

            הגב לתגובה זו

  • 14.

    האיסלם חיות אדם זבל של חיות (ל''ת)

    רפי, 04/02/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • מופע בחסות אסאד הבן (ל''ת)

      אזרח, 04/02/06 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי זה לעזאזל מוחמד?

    אלי, 04/02/06 18:19

    מישהו מוכן להסביר לי מי זה מוחמד ולמה אסור לצייר אותו?
    זו אמונה טפלה של התרבות המזרחית?

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד כמו משה. אסור לצייר אותו כטרוריסט. נקודה! (ל''ת)

      ישעיהו, 04/02/06 18:29

      הגב לתגובה זו

      • כריסטוס אהבלוס, כנס רגע

        המחלקה הסגורה, 04/02/06 20:13

        רק אצלכם ואצל המוסלמים הנביאים הם מושלמים. היהדות מלאה דמויות פגומות שאנחנו שמים אותן ללעג ולקלס מאז ומתמיד. זאת אגב, הסיבה שהתנ''ך הוא כזה רב מכר. הוא כמו אופרת סבון, מלא דמויות בשר ודם.

        משה, אם לא איכפת לך היה מגמגם (וגם נטל חייו של אדם אחר).

        הגב לתגובה זו

    • מוחמד (ל''ת)

      אבו סכין, 04/02/06 18:29

      הגב לתגובה זו

    • איזה לא קשור אתה אלוהים

      yair, 04/02/06 18:39

      הוא היה נביא יהודי אתה לא יודע? והוא נולד בכלל מרוח הקודש.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה. כנס ותראה קישור

      הדבק- הדפס, 04/02/06 18:42

      http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.html

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בסוף הם יאשימו אותנו

    אלי ברק, 04/02/06 18:13

    חכו תראו, עוד מעט הם יאשימו שזה בעקבות הסתה של היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מעודכן. הם כבר טענו שאנו שולטים (ל''ת)

      על העתונות, 04/02/06 18:43

      הגב לתגובה זו

    • אל חשש, גם בהתחלה הם מאשימים אותנו. (ל''ת)

      גבריאל, 04/02/06 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הפלישתים חיות

    אלי ברק, 04/02/06 18:10

    כבר 2006 שנה הנצרות מאשימה את היהודים ברצח ישו ועדיין שום יהודי לא הלך והיתפרע בעקבות ההסתה.
    הנה המוסלמים רק טיפה התחילו להסית נגדם והם הולכים ומצדיקים את המוניטין המפואר שלהם כברברים.

    הגב לתגובה זו

    • ישו מת בגיל 33

      דורון, 04/02/06 19:06

      ולכן הנוצרים מאשימים את היהודים רק 1973 שנה

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנחנו שמים כסף שהמוסלמים ינצחו

    המחלקה הסגורה, 04/02/06 18:10

    השילוב של נפט וטרור מול השפנפנות האירופית עובד לטובת בני המדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולי עכשיו יבינו באירופה שחבל לתמוך

    ורד, 04/02/06 18:09

    במוסלמים הפרימיטיבים, שרוצים לדרדר את העולם לחיי פיגור. עוד מעט מרבית אירופה תהיה מוסלמית, ואז כבר יהיה מאוחר מדי, ולחופש הביטוי ולזכויות האישה לא יהיה זכר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הקריקטורות...

    ידען, 04/02/06 18:08

    http://www.brusselsjournal.com/node/698

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איזה דת למופת הורסת כל דבר בדרכה (ל''ת)

    אבי, 04/02/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתם יכולים להעלות את הקריקטורה

    עליבבא, 04/02/06 17:58

    או שאתם מפחדים

    הגב לתגובה זו

    • they are SCARED (ל''ת)

      you know.., 05/02/06 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לא מפרסמים את הקריקטורה בעמוד הראשי של מעריב ושל ידיעות אחרונות (ל''ת)

    רוצה לראות, 04/02/06 17:56

    הגב לתגובה זו

    • אין מקום לכאלה קריקטורות בעיתון ישראלי

      א.ג., 04/02/06 19:00

      כמו שקריקטורות על השואה לא צריך לפרסם כי זה פוגע, ככה גם את זה לא. הקריקטורה היא לא ביקורת עניינית על מוחמד אלא סתם עלבון.

      הגב לתגובה זו

      • היא דוקא ביקורת עניינית ביותר

        מוחמד, 05/02/06 15:36

        מראים שם שמתחת לקובע של מוחמד מתחבא חומר נפץ
        וזה מה שמנסים לרמוז לו, לא יותר ולא פחות, התפות הדת המוסלמי גוררות הרג ללא רחם או הבחנה, הגיה'ד הגיע מהאיסלם קרי מוחמד ולא משום מקום אחר
        ושיתפצצו להם כל הערבים...
        בשריפת השגרירויות הם רק מוכיחם את טענת הקריקטורה

        הגב לתגובה זו

    • please take a look

      meggie, 04/02/06 21:56

      http://blog.newspaperindex.com/2005/12/10/un-to-investigate-jyllands-posten-racism/

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מנטליות מזרחית! (ל''ת)

    חיים, 04/02/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אחמד טיבי ושות.

    משה רבנו, 04/02/06 17:54

    הגם כשאר מפרסמים קריקטורות עלי ועל אחי היהודים באשר הם -גם אז אתה מוחה ? (לא שמעתי)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שעכשיו הדנים יגנו את ישראל

    דוד, 04/02/06 17:52

    שיראו עם מי אנחנו חיים ומה אנחנו סובלים, היה להם נוח כל כך לבקר אותנו נראה אותם עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הם מחפשים סיבה למסיבה... (ל''ת)

    המתנתק, 04/02/06 17:46

    הגב לתגובה זו

    • לכל כל המתלהמים

      מוסלימי, 06/02/06 02:17

      אתם לא יודעים כלום....
      מוחמד לא הרג ילד ולא הרג אישה ולא הרג זקן ולא עקר עץ, את רק מתלהמים סתם, אם יש אנשים מוסלימים שהם קיצונים זה לא אומר האיסלאם קיצוני, ותשאלו את גולדשטיין שרצח אנשים בשם היהדות, זה אומר משהו על היהדות? מוחמד איש של שלום ואהבה ודפקה היהודים בתקופת מוחמד היה הכי בטוחים אחרי שרדפו אותם כל אומות העולם, ומיא שלא מכיר את ההיסטוריה שלא יעז לפתוח את הפה

      הגב לתגובה זו

      • מוסלמי, יש לכם יותר ממוחמד אחד?

        נביל, 08/02/06 00:37

        מפני שההסטוריה מתארת דברים שונים ממה שאתה מציג.

        ככלל המוסלמים הם כאלה שחושבים לעתיד, תגיד מוחמד איך אנלפבתים בסוריה ובלבנון, באפגניסטן ובאירן וכיוצ''ב, איך פתאום יש להם דגלי דנמרק ונורווגיה? או כנראה שהם חושבים לעתיד וכל מוסלמי מצוי מחביא במגירתו את דגלי העולם?

        שמע מוסלמי, אתה לא משכנע. שמעת על 20/80 אז 80 אחוזים מהמוסלמים הם אנשי ריב ומדון ועשרים האחוזים הנותרים, נניח שהם אנשי שלום. יש בעולם כמיליארד מוסלמים אנשי ריב ומדון, אז הקביעה שהמוסלמים הם מחוללי הצרות בעולם נכונה ומדויקת.

        עכשו המוסלמים נמצאים בתהליך של ריסוק. מי ירסק אותם? אל תדאג, לא אנשי שרון אלא צאצאי הצלבנים. חכו וראו.

        הגב לתגובה זו