• 53.

    באמת חבל שאתם מתמקדים בפולטיקה!

    חבר, 06/08/06 18:02

    אני חייב להגיד לכם שלמרות שהייתי חבר של גודמן לא היו לי בדיוק את אותם השקפות פוליטיות שהיו לגודמן. אבל מה זה משנה בשעה מרה כזאת. יש לי הרבה חברים ואני מכיר המון אנשים, אבל תאמינו לי שאני לא מכיר אף בן-אדם טוב-לב עם לב גדול כל-כך ומעל הכל כמות עצומה כזאת של טקט כמו גודמן. אז באמת, באמת, חבל שכל אחד כאן מחליט פתעום לקשר את זה לפוליטיקה והתנחלויות ובלה, בלה, בלה...
    זה נישמה קיטצ'י לשבח את אלו שמתו. אבל תאמינו לי, באמת, באמת תאמינו לי שהבן אדם הזה באמת היה אבידה. בחור טוב-לב, חכם, מצחיק, חזק, יפה, דואג קודם-כל לחברים לפני שדואג לעצמו ובמילה אחת אבידה!...
    יהי זכרו ברוך...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למשפחת גודמן

    גל.נ., 04/02/06 04:47

    איתכם בכל לב באבלכם ובכאבכם הכבד, מן התגובות גם בכתבות אחרות עולה שיוסי שלכם היה אדם נפלא ומיוחד מקור וסיבה לגאוה לכם.

    המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תדעו דאבה עוד.

    ת.נ.צ.ב.ה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שימו לב על מה אתם מדברים

    מקוה להיות קרבי, 03/02/06 20:32

    נהרג פה לוחם מהשורה הראשונה, לוחם שקרע את התחת שלו מהרגע שהתגייס על מנת להגן על המדינה וללא מניעים אגואיסטיים, לוחם שמסכן את החיים שלו כדי שנוכל להמשיך לחיות פה,
    אבל קודם כל - בן אדם!

    ושימו לב על מה אתם מדברים? על כך שהוא בא מהתנחלות? על הרמטכ''ל? ועל יחידות בצה''ל? עדיף שתשקלו את המילים שלכם.

    אני רוצה לחזק את המשפחה, החברים, הצוות והיחידה.

    ולכל המערך הלוחם בצה''ל - תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למרדכי גודמן משתתפים בצערך

    אשר, 03/02/06 19:48

    למרדכי ולכל משפחת גודמן משתתף בצערכם מי ידע ולך תדעו עוד צער

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא ברור לי כמה דברים

    ע, 03/02/06 16:44

    למה צניחה עם מצנחים מלבניים
    ולמה הוא ניתק את עצמו - לפי דעתי הוא היה צריך לפתוח קודם רזרבי

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הכרתי את יוסף

    אחת, 03/02/06 13:26

    הכרתי את החייל ז''ל. הוא היה בן אדם מיוחד, טוב-לב בצורה יוצאת דופן, חבר אמת ובחור יפיפה.
    תנוח בשלום יוסף

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ליבי,ליבי, יום שחור למשפחה,מתנחל ביחידה מובחרת ,עומד לפני גרוש !!!

    שרה.א, 03/02/06 10:23

    משתתפת בצערה של המשפחה,חיזקו ואימצו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יהי זכרו ברוך.

    ע, 03/02/06 09:55

    אי אפשר להימנע מהמחשבה: כשהתקשורת ועורכי הסקרים מנסים ללבות את התיסה שהמתנחלים אשמים בכל הרע, וצריך רק להיפטר מהם. תזכרו מי הם המתנחלים... זו תזכורת כואבת איפה רבים מהם נמצאים ומה הם עושים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הזדמנות עצובה לשאול מדוע צריך את הצניחות הללו?

    חוץ מלרגש, 03/02/06 09:38

    מותו של הלוחם היא הזדמנות מצויינת לשחוט עוד פרה קדושה שצורכת משאבים (וחיי אדם ופציעות השכם והערב). אין צורך בצניחות ואם וכאשר יהיה צורך אפשר לחזור לכשירות בזמן קצר יחסית. עבר זמנה של הצניחה בשדות הקרב במזה''ת. עובדה שהצניחה האחרונה היתה ב-1956. 50 שנה אחר כך- עדיף מאוחר מאף פעם לא- שווה לשוב ולחשוב על הנושא מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''יהי זכרו ברוך''

    גילי הדרי, 03/02/06 09:09

    יח' מגלן, תיהיו חזקים שם.
    ותמשיכו להיות לוחמים תותחים ...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הוא היה בחור זהב (ל''ת)

    יהי זכרו ברוך, 03/02/06 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אחד מאלפים של נוער מובחר ומסור

    שמחה כהן, 03/02/06 08:41

    סמ''ר יוסי גודמן ז''ל שמצא מותו בתרגיל צניחה, שירת ביחידה מובחרת. יוסי מההתנחלות אפרת,
    הוא אחד מאלפי בני נוער מצטיינים, תושהי ההתנחלויות ביהודה ובשומרון, המשרתים ביחידות העילית של צה''ל.

    הנוער החי וגדל ביהודה ובשומרון -
    הוא קודם כל נוער איכותי ומצויין.
    חבל, חבל שאולמרט,מופז, חלוץ, קראדי וחבריהם הפוליטיקאים מקדימה , ממהרים ליזום פעולות פוגעניות ומעליבות שגורמות קרע בעם וגורמות לנוער הזה לרצות להתנתק מהמדינה ומצה''ל.

    זה פשוט חוסר אחריות לאומית.
    כמה סמלי שבאותו שבוע עולים לכותרות שני מקרים - שבהם משתקפת דמותו של הצעיר מן ההתנחלויות באופן הפכי.

    הגב לתגובה זו

    • הרוב הכמעט מוחלט של חיילי צה''ל הם חילוניים ,לא תעזרו שום שטיפת מוח (ל''ת)

      בדוק !, 03/02/06 09:13

      הגב לתגובה זו

      • אידיוט, ביחס למספרם באוכלוסיה משקלם עצום (ל''ת)

        צנחנים במיל 551, 03/02/06 09:52

        הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד !!צודק..

        סא''ל אביב גפן, 03/02/06 10:13

        ללא שמירה על תורת-ישראל אין ערך לכלום...

        הגב לתגובה זו

    • מתנחלים = חיילים ''על תנאי''

      דיוויד, 03/02/06 10:08

      מקבלים את משנתם - ישרתו בצבא.
      מפנים אותם , מילא היו מסרבים אבל הם לוחמים נגד צה''ל.
      ובמילה אחת: בוגדים

      הגב לתגובה זו

      • אתה דיוויד לנדאו עורך הארץ, לא?

        מושון, 03/02/06 12:26

        וכלבלב של עמוס ''מדינת כל אזרחיה'' שוקן

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    ליבי אתך מרדכי אב יקר על מות הבן (ל''ת)

    יהודי, 03/02/06 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מעשה חמור באויר !

    שלום, 03/02/06 08:35

    לא מובן לי מה גרם לחייל לשחרר את המצנח באויר אין שום תירגולת מסוג זה באויר מה שכו היו צריכים שניים לפתוח את הרזרבי וכך היו מגיעים לקרקע בשלום מה עוד שאחד מיהם הוא קצין שבודאי יותר מנוסה בתירגולים
    מאחל לכל החיילים בריאות וללא תאונות נוספות
    שלכם צנחן ותיק מאוד

    הגב לתגובה זו

    • במצנחים החדשים יש שחרור מהיר (וקטלני) (ל''ת)

      צנחן ותיק ופעיל, 03/02/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    החייל - מתנחל מאפרת

    דיוויד, 03/02/06 08:31

    בימים אלו אין אחים. ספק אם האיש היה מבצע פקודות פינוי.
    כך שהוא חייל של צה''ל על תנאי שצהל מבצע את השקפתו הפוליטית .
    ולכן אני מסרב להזיל דמעה ולהשתתף בחגיגת הצביעות הזו

    הגב לתגובה זו

    • אל תזיל דמעה - אנשים כמוך...

      זה השמאל, 03/02/06 08:41

      גם אם ירצו לא יצליחו להזיל דמעה.

      הגב לתגובה זו

    • לא דוד נקרא שמך כי אם דאוד (ל''ת)

      דיידויד, 03/02/06 08:49

      הגב לתגובה זו

    • בטח אתה אחד מבניו סרבני הגיוס של אולמרט!! מגעיל שכמוך!!! (ל''ת)

      דני, 03/02/06 09:22

      הגב לתגובה זו

      • נראה לך שיש לי משהו משותף עם אולמרט - איש הימים הקיצוני (ל''ת)

        דיוויד, 03/02/06 09:57

        הגב לתגובה זו

        • כן. שניכם אנשים רעי לב ואכולי שנאה ! (ל''ת)

          לדיוויד המוסת, 03/02/06 10:52

          הגב לתגובה זו

    • לאולמרט וחבר מרעיו - אני מקווה שאתם מרוצים מטוקבקים מהסוג הזה (ל''ת)

      מערכת ההסתה של, 03/02/06 09:27

      הגב לתגובה זו

    • דייויד, אנשים עוד עלולים לאחל לך שיקרה לך אותו דבר, מרוב שאתה רשע!! (ל''ת)

      שמאלני מסית, 03/02/06 10:22

      הגב לתגובה זו

    • תגובה בשל הזדעזעות עמוקה

      ירושלמית, 03/02/06 12:21

      בחיי לא חשבתי שאדם יוכל לאמר דבר שכזה על אדם שנהרג. האדם הזה פעל ביחידה קרבית ונהרג בתרגיל שמטרתו היתה להגן בסופו של דבר על חייך.כפויות טובה שכזו רק מראה על הבורות שלך.
      שמעתי על יוסף ז''ל רבות כי הוא היה אדם מוכר בסביבתי ורק מתוך כיבוד שמו אני טורחת לענות לאדם שפל כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • האם זה דיוויד לנדאו, עורך הארץ? (ל''ת)

      בן יפונה, 03/02/06 13:02

      הגב לתגובה זו

    • דייויד!-אתה לא קשור במקרה לטלי פחימה?

      שונא משתפי''ם, 03/02/06 14:02

      תגובתך נוטפת ארס ושנאה שקשה למצוא אותם גם בשמאל הסהרורי ביותר. או שאתה משת''ף או שאתה סתם טיפש. מה שבטוח!- אתה לא שווה להגנה של אף חייל!

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך יא חתיכת אפס יא חרה

      דוד הרצל, 03/02/06 14:28

      איך אתה לא מתבייש? מה קשור ההתנחלות לשרות מסור בצהל?
      אתה אידיוט גמור ובטוח שהיית גם משתמת.
      הלוואי ואחד כמוך יפתור את העולם מנוכחותך ויפה שעה אחת קודם!
      אני מוכן ללחוץ על דוושת הבנזין כשאתה ניצב מול.
      זבל!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בתגובה לדו''ח צה''ל 23/1/06 מגיב אחד הזהיר מתאונות צניחה

    עצוב מאוד, 03/02/06 08:30

    האם החיילים מתורגלים להשתמש במצנח רזרבי בכל תנאי?
    יוסי גודמן זכרונך לברכה - והלוואי שיידעו להיזהר ולהישמר יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מפקד היחידה, סא''ל אמיר-מחזקת את ידיך. זוכרת

    מרגלית הבלשית, 03/02/06 07:53

    אותך מפנמ''צ חיפה. תמיד אמרתי שאתה תגיע רחוק.
    זוכרת גם כמה מחבריך:אלון, אודי, אליעזר, ירון, נהוראי ועוד כמה שאת פרצופיהם אני זוכרת אבל לא את שמותיהם. תהייה חזק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם הוא היה אתמול נאבק על ביתו

    היו קוראים לו, 03/02/06 07:38

    איזה שימוש ציני עושים במתנחלים שהם הציבור הכי מסור למדינה.
    תצאו מהיחידות הקרביות!
    פנו את הבמה לילדי השמאל.
    מתנחלים - לקריה ולממ''רמ
    שמאלנים - לשמירה על המדינה בגבול.

    הגב לתגובה זו

    • שמתם לב לטרימינילוגיה?

      שפויה, 03/02/06 08:05

      ביום אחד הוא מוצג כמתנחל ואז הוא לא לגיטימי ושנוא.
      למחרת הוא מוצג כחייל ביחידה מובחרת ואז הוא מושא הערצה.
      אבל זה אותו אדם בדיוק. ומה שגורם לו ללכת לגור בהתנחלות זה מה שגורם לו להתנדב ליחידה מובחרת.

      יהי זכרו ברוך.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה הם עשו בהתנתקות?

    נביא, 03/02/06 07:03

    אני תוהה בלבי......

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    Olmert wants to destroy EFRAT

    amir, 03/02/06 05:41

    This brave soldier was from Efrat, the same Efrat that Olmert wants to destroy...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דרך הצגתן של תאונות האימונים בצה''ל

    אזרח, 03/02/06 04:16

    טרם תקופתו של הרמטכ''ל אהוד ברק היו קיימות במונחים הצבאיים הצה''ליים תאונות אימונים בלבד.
    הם לא כונו ולא קראו להן בשם אחר. בפיקחותו ובשנינותו הרבה של הרמטכ''ל ברק (לא רק על מנת לקבל פרס מהנשיא על היעדר ''תאונות אימונים'' בשנת 1993) וגם על מנת להציג תמונת עקומה שחלה ירידה של ממש בתאונות-אימונים, סיווג צה''ל בשנת 1992 את תאונות האימונים ל''תאונות נשק'', ''תאונות עבודה''. ''תאונות אוויר'', ''תאונות מבצעיות'', וכו' וכו' וראה-נא זה פלא (?) - לפתע ירדה עקומת ''תאונות האימונים'' בצה''ל פלאים ואין קיימות יותר כלל ''תאונות אימונים'' בצה''ל. כך גברה הסטטיסטיקה על השכל הישר.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש. עדיין נספרים כולם ביחד וכל אחד לחוד. (ל''ת)

      די, 03/02/06 10:20

      הגב לתגובה זו

    • לא קבל את הפרס המיוחל מן הנשיא

      חיים, 03/02/06 14:02

      עפ''י מיטב זיכרוני הרמטכ''ל אהוד ברק לא קבל את הפרס המיוחל מן הנשיא עקב התנגדות ההורים. עד כמה שזכור לי סיווגן של תאונות האימונים ל''תאונות אוויר'', ''תאונות מבצעיות'', ''תאונות נשק'' ''תאונות עבודה'' וכיוצ''ב אכן התרחש בתקופתו של הרמטכ''ל אהוד ברק.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    למערכת

    מוטי אטלנטה, 03/02/06 03:58

    אבקש לפרסם את המערכת שהצעתי לפתיחה אוטומטית של המצנח הראשי במידה ולא נפתח ע''י האנוש.
    המערכת מחולקת כדלהלן:שלב הדרוך
    ושעון עצר משולב עם מד גובה, המביא לפתיחה אוטומטית.
    תודה!
    ורעיון זה בחינם.
    ומי יודע אולי ייושם בעתיד גם במטוסים אזרחיים.
    אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

    • וכפי שהרימון עובד

      מוטי אטלנטה, 03/02/06 04:48

      ואינו זקוק לחשמל לצורך פעולתו.
      כך גם המנגנון לפתיחת מצנח אוטומטית בעת תקלה יכול להיות מכני.

      הגב לתגובה זו

    • שלא נשמע בשורות רעות

      מוטי אטלנטה, 03/02/06 05:00

      אבטחה דטנטורית.

      הגב לתגובה זו

    • מה קשור?

      עליכם השלום, 03/02/06 07:00

      מה הקשר?
      הצניחה הנוכחית הייתה צניחה חופשית.

      חוץ מזה. מה נשמע ב ''דנוודי''?

      הגב לתגובה זו

      • לעליכם השלום-גשום פה. (ל''ת)

        מוטי אטלנטה, 03/02/06 08:11

        הגב לתגובה זו

      • לעליכם השלום.

        מוטי אטלנטה, 03/02/06 08:33

        הקשר: כאשר אתה טס לכיוון דנוודי
        מניו-יורק ויש תקלה חמורה במטוס והנך נוטש בצניחה.
        אז פשוט הנך מוציא את הנצרה וקופץ,
        ומנגנון אוטומטי כבר יעשה את העבודה של פתיחת המצנח עבורך,
        במידה והתעלפת בקפיצה.
        ואם לא התעלפת אז אתה יכול להקדים ולפתוח ידני.-הבנת?

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    very sad, sorry to hear

    Nitai, 03/02/06 03:02

    sorry to hear about the accident

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ועוד

    מוטי אטלנטה, 03/02/06 01:21

    יש לבדוק האם ניתן להגביל ולהקטין את מספר הצנחנים הנמצאים באויר בכל צניחה.
    קפוץ!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לפרק את מגלן פעם אחת ולתמיד!

    קוזו, 03/02/06 01:12

    יחידה שעסוקה בלהוכיח לכולם כל הזמן שהיא ''לא פחות טובה ממטכ''ל/שלדג''.
    מתי יבינו שם שהמשימות שלוקחים על עצמם לא למידותיהם בכלל?! (הן מבצעית והן באימונים)
    נכון שתאונת צניחה יכולה לקרות בכל יחידה, אבל משום מה במגלן זה ממש לא מפתיע. במקום להתעסק בשטויות שיתחילו ללמוד פרט - חוליה ווידוא הריגה כמו שצריך...

    הגב לתגובה זו

    • יש תגובות שעדיף שלא היו נכתבות. (ל''ת)

      איתי, 03/02/06 01:34

      הגב לתגובה זו

    • קוזו לא התקבלת לשם או לא סיימת? (ל''ת)

      רמי, 03/02/06 02:32

      הגב לתגובה זו

    • לפרק לך את הצורה

      קוזן אידיוט, 03/02/06 02:53

      אידיוט

      הגב לתגובה זו

    • עד כאן דבריו העמוקים והמלאלפים של פרשננו הצבאי.. (ל''ת)

      ונעבור לפרסומות, 03/02/06 04:01

      הגב לתגובה זו

    • קוזו,הלוואי שכל יחידה היתה מתחרה בזה

      נהרג חייל,הבנת?, 03/02/06 08:52

      יהי זכרו ברוך

      הגב לתגובה זו

    • קוזו - תגובה לא במקום, אבל כמה שאתה צודק...

      נועם, 03/02/06 12:47

      אם היו מפרסמים עשירית מתאונות האימונים שקורות בתוך כותלי היחידה, כנראה שמגלן כבר לא היתה קיימת מזמן... היהירות הורגת!
      יהי זכרו של יוסי ברוך.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ניחומים למשפחתו

    מוטי אטלנטה, 03/02/06 01:05

    שאלה ראשונה: האם ניתן להגדיל את הזמן שבין קפיצת צנחן אחד למשנהו?
    ואולי להגדיל בזאת את הסיכויים
    שלא יתקלו האחד באחר.
    שאלה שנייה: האם כדאי להגדיל את הגובה על מנת שיהיה זמן יתר להחלצות ממצב כזה.
    מכל מקום אני מקווה שיופקו לקחים אם כי אני מודע לעובדה שתמיד בעולם יהיו אסונות אבל נקווה שיהיה אפשר להפחית מספרם.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, צנחן נהרג אחרי 50 שנה של פעילות ואימונים

      איתי, 03/02/06 01:36

      ומה שיש לך לכתוב זה שאולי הם לא יודעים לצנוח נכון? ובניחוש אתה מוצא שיטה יותר טובה....?

      הגב לתגובה זו

      • לאיתי

        מוטי אטלנטה, 03/02/06 02:18

        אין לך הבנת הנקרא מינימלית.
        מה שאני טוען שבכל אסון יש להפיק לקחים.ותפסיק לכתוב מה שלא כתבתי.
        מכל מקום ניתן לבנות מודל סטטיסטי המדמה צניחה במרחב ולאחר הכנסת כל הפרמטרים,לבחון תקנים מחמירים יותר שמטרתם מניעה סטטיסטית של התנגשות.ולגורם האנושי ידאגו באימון המתאים ואין קשר למה שכתבתי

        הגב לתגובה זו

      • ועוד לאיתי

        מוטי אטלנטה, 03/02/06 02:32

        יש להבחין בין צניחה מבצעית לזו של אימונים,תמיד כדאי לשחק יותר לצד הבטוח במגבלות תקציב זמן ושעות טיסה נתונות.
        והמציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא.

        הגב לתגובה זו

    • ועוד...

      מוטי אטלנטה, 03/02/06 03:17

      אם צנחן קופץ ומאבד הכרתו לפני שהספיק להפעיל את מצנחו הראשי,
      האם ניתן לפתוח אותו אוטומטית ע''י מדידת גובה מינימלי לפתיחה.
      וזה רעיון שיש לפתח.
      וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא.

      הגב לתגובה זו

      • ועוד...

        מוטי אטלנטה, 03/02/06 07:58

        הרגע גיליתי את הפלא הזה שנקרא מקלדת. וגם גיליתי שאפשר לרשום בעזרתו תגובות מטומטמות.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי צריך את הצניחות האלה בכלל

    אורי, 03/02/06 00:49

    אם הצניחה היא דבר חשוב אז למה שכל חיילי צהל לא יצנחו?
    למה גולני לא וגבעתי לא?
    אם ברמת יש משימות מלחמתיות קרביות של צניחה - אני כמעט בטוח שאין- אז שיאמנו יחידה מיוחדת למטלות צניחה , למה כל כך הרבה חיילים צונחים? נכון זו גאוות יחידה, אבל הצבא לא צריך לשמש מקום לגאוות מיותרות.
    לפני שבוע הגבתי על תאונת האימונים של החייל מחיל התותחנים שנהרג מהתהפכות נגמ''ש כתבתי שיש לצערנו חללים רבים שנופלים בתאונות , וגם בפעילויות מבצעיות נופלים חיילים במקומות שעם שיקול דעת נכון וחכם ניתן היה למנוע את הפגיעה בחייל.
    חבל על דאבדין לבי עם משפחת גודמן היקרה. כבן למשפחה שכולה, אני מחבק את המשפחה בחום וכואב את כאבה.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא איכפת לך, האמריקאים הצניחו אלפים בעירק. גולני וגיבעתי שילכו (ל''ת)

      ברגל, 03/02/06 01:33

      הגב לתגובה זו

      • האמריקאים הצניחו בשביל הכיף

        ., 03/02/06 07:12

        הם כבר השתלטו על השטח הקודם, ויכלו בקלות להנחית עם מסוקים

        הגב לתגובה זו

    • מי צריך בכלל משחת שיניים

      איתי, 03/02/06 01:37

      אם המשחה הזו חשובה אז למה שלא תהיה גם אתה משחת שיניים, במקום אחד שכותב תגובות באינטרנט?!

      הגב לתגובה זו

    • מי צריך את צה''ל בכלל? (ל''ת)

      האא?, 03/02/06 04:03

      הגב לתגובה זו

    • רק בשביל הרושם

      אכ, 03/02/06 07:39

      הרי מאז הצניחה במתלה בשנת 56 לא היתה עוד אף צניחה קרבית. אז בשם ה''מסורת'' ועוד שטויות ממשיכים בצבא הרקוב את אימוני הצניחה ללא צורך ותוך סיכון מיותר של חיי חיילים.
      הלוואי שהיה זה הטמטום היחיד בצה''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביבי נתניהו - להצלת הכלכלה וישראל. (ל''ת)

    פרו' זהב בר אשר, 03/02/06 00:47

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל מה זה קשור לידיעה? (ל''ת)

      יוני, 03/02/06 01:20

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תנחומיי למשפחה !

    אברהים, 03/02/06 00:04

    תנחומיי למשפחה ! הלואי ונראה שלום בחיינו, ולא יהיה צורך באימונים ,ולא ייהרגו יותר צעירים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וחשבתי שכל המתנחלים פרזיטים... (ל''ת)

    fox, 02/02/06 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עוד מתנחל פרייאר שהתגייס לצבא הערבים והשמאל האנטישמי (ל''ת)

    יוס2, 02/02/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''בסך הכל מתנחל נהרג''

    יהודי, 02/02/06 23:50

    נכון אולמרט?
    נכון מופז?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדובר בעוד מתנחל פראייר.

    יוחאי, 02/02/06 23:14

    את אבא ואמא שלו זרקו הקיץ מהבית, והוא התנדב לצבא הגירוש.

    מעניין אם את הקבר שלו יחפרו ויפנו גם כן, כמו את הקבר של יוחנן הילברג מהשייטת , שהוציאו את עצמותיו מהקבר בגוש קטיף, וזרקו את הוריו מהבית

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עצוב מאד גם כשמדובר בצניחה אזרחית

    תנחומי למשפחה, 02/02/06 22:59

    עצוב מאד למשפחה. עצוב מאד לבית הספר לצניחה ועצוב מאד לצבא. תדע כל אם עבריה שגורל בניה מופקד בידי ראויים? משום מה ברירת המחדל במרבית התאונות שהיתה רשלנות אך לא ימצאו האחראים. אם ננער כמה פרות קדושות ונבדוק ברצינות איך הופכים את הצבא שלנו לחכם וחזק וממושמע נחסוך בחיים ובכסף. אחרי שהפנמנו את העובדה המצערת שגם הבנים שלנו יישרתו בצבא ו''השלום'' באיזורינו לא טוב בהרבה מ''מלחמה'' בואו ונתכנן כמה דברים בצורה רצינית. תגובה על תאונה בסדר גודל כזה בחברה שמניותיה נסחרות בבורסה לא היתה עוברת לסדר היום עד אשר הציבור מיצה את הדין עם כל שרשרת ההנהלה/הפיקוד. הפרטת הצבא חיונית בעיקר כשמדובר בגופים לא מקצועיים כמו בית הספר לצניחה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תגידו בצה''ל, איפה קציני הבטיחות?

    מוטי, אב ללוחם, 02/02/06 22:42

    היום ברוחות עזות ומזרחיות היו תנאי צניחה מתאימים? ניראה לי שלא, יחד עם כך, פסק הזמן בן הטלה להטלה היה צריך להיות ארוך יותר עכב תנאי הרוח המזרחית החזקה, אני בוכה על הצנחן יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תנחומי למשפחה

    ירמי, 02/02/06 22:36

    כצנחן וותיק בצה''ל ברצוני להתריע
    שבכל צניחה יש נפגעים !!! כגון:
    שברים ברגלים, כאבים עזים בעמוד השידרה (כאבי תופת) וכל מיני נקיעות בשאר חלקי גוף,,, והחיילם חושבים שכך זה צריך להיות !!! והמפקדים מסתירים עובדות אלו וממשיכים קאיו כלום לא קרה,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עצוב מאוד מאוד תנחומי למשפחה

    בלהה, 02/02/06 22:06

    ושלא ידעו עוד צער, יחד עם כל עם ישראל שלא ידע צער ושכול. אמן.
    ממש כואב לי הלב לקרא

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צניחה

    זוזו, 02/02/06 21:55

    בכל צבאות העולם אין יותר צניחות
    לחיילים !!! רק צניחת עבור אספקה!!!
    כך שצריך להפסיק את צניחו החיילים

    הגב לתגובה זו

    • צודק במיליון אחוז! הרי ממילא אין יותר סיבה לצנוח בשדה הקרב!

      ג'חנון, 02/02/06 23:48

      זה סתם סיכון חיי אדם ללא כל תועלת.

      באף מלחמה כיום לא ניתן להשתמש באמת בצניחה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מקשקש, ראה מלחמת עירק האחרונה. (ל''ת)

      טאי, 03/02/06 01:34

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כנפיים לגאווה ?

    שלום, 02/02/06 21:46

    אני לא מבין למה צריך עוד צניחות!!!
    הרי אין יותר צניחות במלחמות ישראל,
    וצריך לחסוך ולסגור את בית ספר
    לצניחה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביבי - אתה המושיע - קדימה לשלטון!!! (ל''ת)

    העם השפוי, 02/02/06 21:40

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש! מנצל נפילת חייל לצרכים פוליטייים ! (ל''ת)

      גליה, 02/02/06 22:51

      הגב לתגובה זו

    • די להכניס פוליטיקה בכל דבר (ל''ת)

      תנחומי למשפחה, 03/02/06 00:24

      הגב לתגובה זו

    • מה קשור פה?

      jak, 03/02/06 01:05

      אני גם בעד בנימין אבל פה זה לא ראוי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה אנחנו צריכים בכלל את הצניחות הטיפשיות האלו?

    מאיר ברק, 02/02/06 21:38

    ואם כבר ספורט אקסטרים - אפשר לנסות גלישת מים בסירות אוויר.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך

      x, 03/02/06 00:19

      בגלל אנשים כמוך שלא חושבים לפני שפותחים את הפה

      אולי בגלל קצר בתקשורת בן המוח לפה או בעיה טכנית אחרת.
      יש אנשים שעלולים לטעות.
      עקב תגובתך המהירה והלא אחראית.

      צה''ל עושה משימות רבות ואל לך לתכנן את משימותיו השונות והמיוחדות של צה''ל.
      שנועדו להגן על מדינת ישראל .
      בכל דרך וגם אם לא תמיד ניתן לפרסמה.
      איזה נתון מקצועי נותן לך את הזכות להעיר הערותך ולמתוח ביקורת האם אתה בקיא כלל בפרטים?
      אתה בסה''כ צריך להצטער על האסון הנורא מכול עבור צה''ל והמשפחה.
      תנחומי למשפחת הלוחם

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל מאמן את חייליו לצנוח על גגות בתי

        חלוץ מושחת, 03/02/06 01:14

        המיתנחלים כדי להפתיעם ולגרשם מביתם.
        חבל שרוב חיליי היחידות המובחרות הם בנים לאותן משפחות שחלוץ וצבאו מאמנים לגרש!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדובר בסיירת מטכ''ל (ל''ת)

    שי רגב, 02/02/06 21:38

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון (ל''ת)

      אתה אפילו לא, 02/02/06 22:22

      הגב לתגובה זו

      • maglan (ל''ת)

        ggg, 03/02/06 00:00

        הגב לתגובה זו

    • מוות מיותר ביחידה מיותרת (ל''ת)

      מגלניסט, 02/02/06 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יהי זכרו ברוך. תנחומי למשפחה. (ל''ת)

    המתעניין, 02/02/06 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    די ,יהודים מתים ,עלינו לפנות את כול ארץ ישראל !!!!

    י, 02/02/06 21:28

    נחסוך ליהודי העולם מליארדי דולארים שהם תורמים לתל-אביב וחיפה !!

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?!?!?!?!?!?

      דב, 03/02/06 01:38

      זאת היתה תאונה

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך גם ועדת חקירה לאירועי עמונה (ל''ת)

    חיימון, 02/02/06 21:23

    הגב לתגובה זו

    • בכתבה מדובר על חייל שנפל כשהתאמן כדי שביום קרב יצא להלחם באוייב

      לא על מי שמנסה, 02/02/06 22:01

      כרגיל חושבים רק על העניין שלכם - חייל נ ה ר ג ,הבנת את זה ? אתה מדבר על ישראלים שיוצאים להרוג בבלוקים חיילים ושוטרים

      הגב לתגובה זו

      • המתנחלים כבר רגילים שחיילים מתים בשבילם

        רון לוחם בסיירת, 02/02/06 22:55

        זה כבר מסורת , מה שמפריע להם זה רק כשהורסים להם בתים,
        אני משתתף בצער המשפחה, מי יתן ולא תדעו עוד צער לעולם...

        הגב לתגובה זו

      • חייל מתנחל חביבי

        תרגיע, 03/02/06 00:03

        עוד היית מרוצץ לו את הגולגולת כשהיית בא לפנות אותו מהבית.

        אולמרט הביתה

        הגב לתגובה זו

        • לתרגיע

          מוטי אטלנטה, 03/02/06 04:42

          תגובתך לא במקום,האם כונתך להתסיס?

          הגב לתגובה זו

      • החייל שנהרג גר באפרת. והוא מיחידה מובחרת. אומר לך משהו? (ל''ת)

        איתי, 03/02/06 01:40

        הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך - אתה בדיוק כמו ערבי

      אביתר, 02/02/06 23:58

      זורק אבנים על כוחות ביטחון...
      אולי בפינוי הבא זה יתפוס אותך...
      הלוואי

      הגב לתגובה זו

    • לחיימון

      מוטי אטלנטה, 03/02/06 04:41

      תגובתך לא במקום.
      האם מטרתה להתסיס?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    ארז, 02/02/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה

    שרון, 02/02/06 21:19

    אים היו מצניחים את החיילים בתיזמון של 3_5 שניות זה לא היה קורה ואני בטוח שהחיילים היו אחרונים בדבוקה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כסף לעניים ולא למשרד הבטחון (ל''ת)

    רוני, 02/02/06 21:12

    הגב לתגובה זו

    • תמות היום

      טיפש, 02/02/06 21:23

      זאת התגובה שלך עכשיו יא סתום

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נורא. אין מילים. יהי זכרו ברוך. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 02/02/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מטורף מי שעדיין מתגייס לצבא ההכנה לפוליטיקה (ל''ת)

    סדומאי, 02/02/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נמאס מהתאונות בצ''הל!! רמטכ''ל חלש, למה אתה לא דואג לחיילים שלך?! (ל''ת)

    ינהעילדגנהלח, 02/02/06 21:07

    הגב לתגובה זו

    • הוא דואג לתחת שלו שיהיה מוכן לכסא בכנסת (ל''ת)

      ---!---, 02/02/06 21:52

      הגב לתגובה זו

      • עצוב כמה שזה נכון (ל''ת)

        יוני, 03/02/06 01:21

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא מדובר ביחידת צנחנים ....

    מ, 02/02/06 21:06

    מדובר ביחידה מובחרת אחרת ...
    מאוד מובחרת...

    הגב לתגובה זו

    • איזה יחידה? (ל''ת)

      צומפי, 02/02/06 21:22

      הגב לתגובה זו

      • סיירת מטכל

        המבין, 02/02/06 23:31

        אם זו הייתה יחידה אחרת אז היה מותר לכתוב את השם שלה

        הגב לתגובה זו

      • מגלן

        אני, 03/02/06 13:58

        אחי גם היה באימונים האלה ביחד איתו..
        יהי זכרו ברוך.

        הגב לתגובה זו

        • סתם שאלה

          סתם, 03/02/06 14:16

          ממתי מגלן משתמשים ב''עוזי''?

          הגב לתגובה זו

          • לא יודעת

            אני, 03/02/06 16:20

            אני לא מבינה בזה..

            הגב לתגובה זו

    • כאילו שזה משנה - יהי זיכרו ברוך (ל''ת)

      רני, 02/02/06 21:28

      הגב לתגובה זו

    • הסייירת (ל''ת)

      אוהד, 02/02/06 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוי ואבוי

    Donna In, 02/02/06 21:05

    שלא נדע.

    הגב לתגובה זו