• 143.

    הפעם ידעו החיילים כי זה עולה יקר..

    ברוך, 06/02/06 16:03

    הם יחטפו בחזרה... אני מציע להם לסרב פקודה

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    קדימה ואולמרט בראשם, מבקשים דם

    צריך לדעת, 04/02/06 08:53

    אלפי שוטרים על אלותיהם, על סוסיהם, על כל כלי המשחית שלהם, נשלחו אל עמונה כשהפקודה היא חד-משמעית: להכות, לפגוע, לא לחוס ולא לרחם. בעוד נערים נפצעים על-ידי גיבורי המשטרה מעביר אולמרט את המסר: ציפורן ידי, כבדה ממשקלו של אריאל שרון! אני לא אסתפק בהורדת ישובים, במחיקת גושים, אני ארד לפרטים הקטנים ביותר! לכל חדרון בשוק השואהדה בחברון, לכל בית בעמונה שאיש אפילו אינו מתגורר בו, כל גרגר יעבור מעתה דרכי.

    ונשאלת השאלה האם לערבים אין במקרה איזה מבנה קטנטן לא חוקי? אז רק להבהרת הדברים, הציבור הערבי בעזרת מדיניות השמאל הפרו-ערבית מפר באופן מופקר לחלוטין את חוקי הבניה והיום יש למעלה מ- 30,000 בתים ודירות שבנו ערבים במרחבי הקו הירוק שיש להם צווי הריסה שאינם מבוצעים, שהרי לא צריך להגזים, מי זה יהין להיכנס לואדי ערה, לתוככי המשולש ולג'ואריש?

    למעלה מאלף מבנים בלתי חוקיים נבנים מדי שנה על-ידי ערבים בירושלים וכעשרת אלפים מבנים בלתי חוקיים נבנים מדי שנה על-ידי ערביי הגליל, הנגב, רמלה, לוד והמשולש.

    הנוסע במרחבי הנגב והגליל משפשף את עיניו לנוכח הבניה המופקרת הבלתי חוקית המתרבה שם כפטריות לאחר גשם. מסמכים שנחשפו ברשות הפלשתינית מלמדים שהבניה הערבית הבלתי חוקית הינה חלק חשוב מאסטרטגית השלבים- בלימת יהוד ירושלים. הבניה הזאת אמורה למנוע את חיבור השכונות היהודיות הצפוניות כמו נווה יעקב, פסגת זאב והגבעה הצרפתית ואת חיבורה של מעלה אדומים לירושלים. הבניה הערבית הבלתי חוקית מערערת את השליטה היהודית בירושלים ועוצרת תוכניות להמשך בניה.

    אנשי עמונה שעתרו לבג''צ לדחות את ביצוע צווי ההריסה כדי לאפשר להם להכשיר את הבניה הושבו בשלילה, אפילו הבקשה להעתקת המבנים לתוככי עפרה לא התקבלה! ובאשר לטענה כאילו הבתים נבנו על אדמה ערבית? עוד לא נמצא הערבי שבא עם מסמכים חוקיים וטען שהשטח שייך לו. וסתם שאלה חטטנית? על איזה שטח בדיוק יושבת לה אוניברסיטת ת''א, התחנה של גלי צה''ל ביפו והכנסת עצמה?

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מה זה ''שתהליכי רכישתה טרם הושלמו''?

    תשובה בפנים, 03/02/06 15:55

    קרקעות שנקנו אלא שהמנהל האזרחי לא מוכן להעביר את הבעלות ליהודים.
    הממשלות האחרונות לא עודכנו שהמנדט הבריטי בא''י עבר וממשיכות במדיניות האנטישמית של ''הספר הלבן''.
    לגרש את השלטון הזר

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הר הבית

    איוב, 03/02/06 12:17

    אתם יודעים מה יקרה אם למשל
    אחד שנפגע משוטר,
    נגיד,יקח מטען להר הבית ויפוצץ אותו,
    משטרת ישראל תיהיה היסטוריה
    עכשו לכו ותסבירו לשוטרים ושולחם
    שלא היה כדאי למתוח את החבל יותר מידי
    צריך אדם להכיר את גבולות הכוח
    וכוח בידיים לא נכונות(כמו פעולת השוטרים)יש לו מחיר
    יכול להיות שאצלי זה דמיון ואצל אחר זה כבר בתוכנית מגירה
    גם שמשון אמר ''תמות נפשי עם פלשתים''

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אפילו הטיפש אכי גדול יודע שהיתה פרבוקציה של י''שע, בושה!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    המצפון והלב'''''''', 03/02/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    איך הגענו למצב כזה?????

    מאמין, 02/02/06 17:57

    שוטרים תקפו והפשיטו אם ל-9
    12:27, 2 פברואר 2006 / ד' בשבט תשס''ו

    שנים עשר שוטרים התנפלו אתמול על אם טרייה, בהפגנה במחסום משטרתי בצומת שילה, צפונית לעמונה, והפליאו בה מכות בכל חלקי גופה ואחר כך הפשיטו את חולצתה בפומבי.


    האישה סיפרה את המקרה לכתבנו בתנאי ששמה יישמר במערכת ולא יפורסם וזאת מפאת הבושה ממעשה השוטרים בה.

    קבוצה קטנה של אזרחים, בהם נשים וילדים, הגיעה אתמול למחסום משטרתי והחלו להפגין נגד הכוונה להרוס את הבתים בעמונה. ילדה אחת חצתה את הכביש ושוטר צעק עליה לזוז מהמקום. כאשר הילדה העיזה לענות לשוטר, הוא ניגש, יחד עם שוטרת, והם הפילו את הילדה לכביש.

    ''בשלב הזה'', סיפרה האישה, ''ניגשתי לשוטרים ואמרתי שהם מפעילים כוח מופרז ללא הצדקה. החברה שלי ניסתה לצלם את תג הזיהוי של השוטרת, אך זה היה מופנה לכיוון אחר. הושטתי את ידי כדי ליישר את התג, וחברתי צילמה את השוטרת עם תג הזיהוי''. לדבריה, על התג שענדה השוטרת היה השם יאנה רוזנפלד (תג מס' 7467875).



    לפי עדות הצלמת, זו השוטרת שענדה את התג בשם יאנה רוזנפלד


    ''יאנה תלשה את התג מידי וקראה לכל השוטרים שהיו שם לעצור אותי. בתוך שניות קפצו עליו 12 שוטרים כדי לעצור אותי. הם תפסו אותי, הפילו אותי לכביש, בעטו בבטני, בראשי וכל חלקי גופי. יאנה בעטה ברחם שלי וצעקה 'הכו אותה חזק! תכסחו אותה!' ''.

    נעמי שחור, אשתו של רבה של מעלה לבונה, ניגשה במהירות ששמעה שמנסים לעצור אחת המפגינות. נעמי סיפרה לכתבנו: ''ניסינו להחזיר אותה [את האישה המותקפת]. הם תפסו אותה... ראיתי אותה על הכביש, והם התחילו להוריד את הסוודר שלה... אלה שעשו את זה ודחפו אותה היו גברים...זה היה רגע נורא ומזעזע בשבילי. אני עדיין מנסה להתאושש ממה שראיתי''.



    לדברי המותקפת, זה אחד השוטרים שביצע את התקיפה נגדה


    האישה המותקפת המשיכה בסיפור: ''הם תקפו אותי והתחילו לקרוע את חולצתי. בלי בושה, בכוונה תחילה, כמה מהשוטרים הורידו את החולצה שלי והייתי חשופה בלי כיסוי בפלג גופי העליון. התחלתי להתנגד כל כך בחוזקה שהם נסוגו קצת, וחטפתי את החולצה שלי מאחד השוטרים שהחזיק בה וברחתי בבושה מהמקום''.

    נעמי ציינה: ''הרגשתי בעוצמה את הבושה של אותה אישה. אני מורה להיסטוריה. ראיתי תמונות של מעשים כאלו מתקופה אחרת ואני לא מסוגלת למחוק את מה שראיתי היום.

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה - תקיפת שוטר

      שוב שואה?, 03/02/06 09:29

      ערביה היתה נורית על דבר כזה

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    לפנות מכאן את הערבים ולא את היהודים.... (ל''ת)

    מצביעים חרות, 02/02/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    צריך בהחלט. לפנות מידי את כול ההתנחלויות הבלתי חוקיות עכשיו ומהר.

    בנצי א, 02/02/06 15:39

    וללכת עם המתפרעים האלה ביד של ברזל ולא לעשות חשבון עם הרבנים המטורפים ובוודאי לא עם כול שאר החוליגנים מימין. כי ממילא לטיפוסם האלה אין לא דין ולא דיין. והם פורעי החוק ומסוכנים לשלומה ושלוותה של המדינה ולדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    את מה שחשבתם לרע

    מוטי אטלנטה, 02/02/06 15:35

    את מה שחשבתם לרע אלוהים יהפוך זאת לטובה.
    על מנת להעמיד שונאי ישראל במקומם הראוי אני פונה לדרוזים ולבדואים המשרתים בצה''ל לבחור במפד''ל,ורק בה!
    ורק מפלגה יהודית דתית לאומית תהפוך את השמאל לסמול,כזה קטן שאפילו יריקה הוא לא שווה.-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    למתסיסים למינהם

    מוטי אטלנטה, 02/02/06 15:25

    אלו שמנסים לעורר מחלוקות בין בדואים ליהודים דתיים,התשובה הכי טובה שהבדואים יכולים לתת לכם היא בבחירות כאשר יבחרו הבדואים ללא יוצא מהכלל במפלגה יהודית דתית אשר תכשיר את בתיהם כחוק, כי הרי הם בני ישמעאל ששרתו בצבא והגנו עליכם בזמן שאתם חשבתם רק איך לירוק לבאר ששתיתם ממנה,וסוף סוף לזרוק אתכם השמאלנים ולעשות ממכם סמול.ואם חשבתם שזה בלתי אפשרי אז יש לי הפתעות בשבילכם
    גם מהמגזר הבדואי וגם מהמגזר הדרוזי.-לבחור רק במפלגה יהודית דתית!!!!-בום!!!!!-המשיח בדרך!!!!
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ''שלום עכשיו'' או ''מלחמת אזרחים עכשיו''?

    ע. הרשקוביץ, 02/02/06 15:04

    ראשית, עלי לציין שאינני ממחנה המתנחלים ולא תומך במעשיהם. אולם גם אותי מקוממת פעילותן של תנועות קיצוניות נגדם, ובהן ''שלום עכשיו'', בשיתוף פעולה מלא עם גורמים משפטיים שכל ילד בגן חובה יודע מה דעותיהם הפוליטיות (''שלום עכשיו'', אלא מה). הגורמים המשפטיים הללו התברכו בחוש צדק מאד סלקטיבי ומוגבל, והעתירות הקנטרניות שמובאות לפיתחם באמצעות ''שלום עכשיו'' מתקבלות בזרועות פתוחות ונידונות בכובד ראש ובשיא החומרה, כאילו עבירות זהות לחלוטין לא נעשות בכמויות גבוהות פי כמה ע''י הציבור הערבי והבדואי בגליל, בנגב ובכל האקס-טריטוריות של מדינת ישראל.
    מסקרן אותי למשל, מה הם יעשו עם עתירה נגד רמת אביב הבנויה על קרקע גזולה של כפר פלסטינאי? הרושם הוא שיושבים בבג''צ אנשים כה יהירים, שהתנשאותם גרמה להם תלישות מוחלטת מהמצב לאשורו, מהקרע המעמיק בעם, מהתקופה הרגישה בה הופיע מנהיג זמני בישראל שאיש טרם עיכל מחד, ומנהיגות חדשה וקיצונית צצה בשטחים מאידך.
    כנראה שגם שופטי הבג''צ שבויים בקונספציה החלודה, האנכרוניסטית, הנאיבית במידה רבה, שעל שמה נקראת תנועת ''שלום עכשיו'' ועדיין מסרבת לגווע. מדובר בהוזים שעדיין חושבים שהם בנורבגיה, אוסטרליה או השד יודע היכן - ומאמינים שישיגו עכשיו ומייד את השלום המיוחל אילו רק יפנו כמה התנחלויות בעייתיות. מעניין מה עוד צריך לקרות כדי שיבינו שאיש בקרב הפלסטינים לא מצפה לשלום עימם, בטח לא עכשיו ובטח לא בתמורה ליהודה ושומרון ''בלבד''.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף מלחמה

      איוב, 03/02/06 12:07

      מאחר ושלום עכשו זה כמו סרטן (שנתמך כספית ע''י האויב של מדינת ישראל)לפעמים צריך לחתוך בבשר החי הכדי להציל את הגוף
      שכל אחד יעשה משהו קטן
      תורת הכאוס בנויה על אירוע קטן
      שגורם בפעולתו לדבר קיצוני
      אל תגיד אלה עשה
      מי יודע אולי אתה תשמש כקלאטיזטור

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    לא יהיו פינויים נוספים,לא יכולים להיות.

    יגאל כהן, 02/02/06 14:05

    יהיה פינוי קטן ואז ועדת חקירה ממלכתית לחקר הפינוי שתשב 5 , 6 שנים לחקור.
    ואחר כך יפנו עוד 8 בתים ועוד ועדת חקירה ממלכתית.
    אבל בינתיים יתוספו בשטח עוד 900 בתים וחוזר חלילה.
    לא יהיה פינוי.
    התרגיל של ביבי הצליח.
    איפה ביבי?
    נעלם כדי להכין לעצמו אליבי.
    מחר הוא יצא מתחת למיטה של שרה ויגיד:''אמרתי לכם''.
    והביבונים יניפו את זנבם ישאגו:
    הקרוק נביא הקרוק נביא הקרוק נביא.
    זה היורש של אריק,לא ידומה ולא ימושל.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הנוער שחי חיי אמת....

    מלח הארץ.., 02/02/06 13:23

    צודק . כל מילה בסלע. כל מילה נוספת מיותרת.

    הנוער הנפלא האידיאליסטי והפטריוטי ביותר שיש הוכה עד זוב דם . אך נצח ישראל לא ישקר ועם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אם יפונה עוד ישוב אחד אני אישית מתנדב לפנות את קיבוץ גן שמואל (ל''ת)

    cyrano, 02/02/06 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    במקום לבזבז מיליונים על פינוי יהודים לכו לבזבז על פינוי מאחזים של

    מצביעים חרות, 02/02/06 12:47

    לכו לפנות את כל המאחזים הלא חוקיים של הערבים בשטחי יו''ש ירושלים והצפון....

    כמה בנייה לא חוקית הערבים עשו ועל זה אנחנו שותקים- הפכנו להיות מדינה אוכלת יושביה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    פעם אמרו סיסמא מוזרה שכזאת: ''עם בונה צבא, צבא בונה עם'' היום זה - קד

    רות, 02/02/06 12:23

    פעם אמרו סיסמא מוזרה שכזאת: ''עם בונה צבא, צבא בונה עם'' היום זה - קדימה בונה צבא והורסת את העם.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מדיוע המפגינים הדתיים אינם משתמשים בקסדות אופנוענים?

    מפגין חילוני, 02/02/06 12:14

    יש להצטיד בקסדות, באלות בייסבול ואפילו בנשק.
    רבותי- האנטישמים הכריזו מלחמה על יהודי ישראל.
    במלחמה כמו במלחמה צריך להלחם!!!ולנצח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    הם עשו את עבודתם

    שי, 02/02/06 12:11

    אני התבוננתי בלייב בתמונות ופשוט נדהמתי מן המתנחלים. ילד בגיל שכזה שזורק אבן משהו בו דפוק מהיסוד ובמי שחינך אותו.
    התמונות היו קשות מאוד והשוטרים הגיבו בצורה הראוייה ביותר. הכוח שהופגן לפי דעתי לא היה מספיק ולא מובן למה היה שימוש בחומרים לפיזור הפגנות, דבר שהיה מפזר את ההפגנה בצורה מהירה יותר ומונע פגיעה בשוטרים. בכול מדינה באירופה השוטרים לא היו מראים איפוק שכזה, קשה לי לחשוב מה היה קורה אם השוטרים היו איטלקים או אנגלים. במדינות אחרות סוגרים את הענין בצורה מהירה והתנהגות השוטרים תמיד מקבלים תמיכה משום שהם אוכפים את החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מאסר בטחוני למתפרעים

    שטוקהומר יחיאל, 02/02/06 12:05

    לנהוג במתנחבלים בדיוק כפי שנוהגים במחבלים ערבים. אין הבדל ביניהם. החמאס היהודי והחמאס הערבי היינו הך הם.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הקמפיין של אולמרט עלה לנו 6 מ' ש''ח 300 פצועים וקרע בעם מחכים לספין (ל''ת)

    הבא של אולמרט, 02/02/06 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ולסיכום חברה

    מוטי אטלנטה, 02/02/06 11:33

    לילה טוב למגיבים,
    ואחרי הבחירות שיבואו,בהם ללא ספק המפלגות היהודיות הדתיות לוקחות בחירות אלו בהליכה,תמשיכו לספר לי מה חלמתם מבטיחים?!.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ++++ אולמרט וקדימה הצטרפו ל''שלום עכשיו'' כמו אישתו וילדיו!!!!

    מפוכח, 02/02/06 11:31

    +++++ הפינוי הבא הוא של אולמרט וקדימה מהממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    נגד אלימות ופרובוקציה

    סמירה, 02/02/06 11:29

    מה שקרה בעמונה מביש. איך יכולים קומץ של פורעים ומופרעים לזלזל בחוקי מדינתם ולגרום לאנדרלמוסיה. לדעתי כח השוטרים היה צריך להשתמש אפילו בנשק חי נגדם וגם אז זה היה לגיטימי.

    הגב לתגובה זו

    • גם נגד ערבים? (ל''ת)

      מתנחל, 02/02/06 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    התחום היחיד שאולמרט בעל יכולת הוא לדפוק מכות למתנחלים (ל''ת)

    ראש כנופייה, 02/02/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    איפה אנשי השמאל נגד בניה ערבית לא חוקית

    Erez, 02/02/06 11:22

    למען ההגינות אני מצפה מהשמאל להגיש בג''צ נגד השתלטות ערבים/בדואים וסתם אזרחי ישראל על אדמות מדינה.
    כמו כן אני מצפה לטפל בבניה הבלתי חוקית של האוכלוסיה הערבית ישראלית ,הקיבוצים והמושבים שהפכו קרקעות מינהל (חכורות) לשטחים מסחריים / מרכזי קניות. השטחים שייכים לנו תושבי מדינת ישראל ,אז קדימה שמאלנים צבועים נראה אתכם פועלים למען כולנו...

    הגב לתגובה זו

    • בירושליים אומרט הרס גם בתי ערבים (ל''ת)

      תיזכרו, 03/02/06 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    if the settlers were arabs so 13 would have died (ל''ת)

    aa, 02/02/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אולמרט נכשל בענק ! וועדת חקירה לאלתר !

    בני בגין, 02/02/06 11:08

    ההוראות של אולמרט היו בחיפזון רב והצליחו להביא פינוי קטן למצב בלתי נסבל של פצועים
    החיפזון מן השטן !
    היה כאן כשל ענק שיפגע קשה בחברה הישראלית
    זה צירוף של חוסר נסיון יומרנות יוהרת לב ופאניקה

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    צריך לפרק את כל המאחזים במכה אחת

    מוטי, 02/02/06 11:06

    לאחר שיגמרו לדון בבתי המשפט ויאשרו את פירוק המאחזים יש לעשות זאת במכה אחת.
    במקום ללכת בנפרד לכל מאחז ולתת לכל הפסיכים להגיע לשם, יש לפרק כמה עשרות באותו הזמן.
    יש כ-5000 פסיכים (ואולי עוד 5000 תומכיהם) בסך הכל ואם הם יתפזרו לעשרים מאחזים זה יהיה הרבה יותר קל.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    החמאס רואה

    פקק תנועה, 02/02/06 10:59

    מעשים אלו ומתחיל לישאול כל מיני שאלות.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אולמרט משחק משחק מסוכן של התססה לשינאה ואלימות - זה יפגע בישראל (ל''ת)

    לא מתאים לנו, 02/02/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בואוי נגיש אנחנו תלונה נגד הבתים הלא חוקיים של הערבים!!!!

    ארץ ישראל?, 02/02/06 10:56

    יאללה
    כל העולם מסתכל וצוחק עלינו
    זה פשוט לא יאומן

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מדינת החוק היהודי תנצח את אנרכית השחיתות של אולמרט (ל''ת)

    ק, 02/02/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    רעיונות לבגצים כנסו

    תמיר, 02/02/06 10:51

    כל המרכז בשפיים בנוי על אדמות מדינה שדודות ללא היתרים יש להרוס
    כנסת ישראל בית הנשיא בניות על אדמות שנלקחו בעורמה מהכנסיה היונית אורדודכסית ולכן נזרק האריכיבישוף מרקיוס
    בניה בלתי חוקית של אזרחי מדינת ישראל היקרים בלוד רמלה יפו נצרת שפרעם כפר מנדה דיר אל עסד רהט ערורה שגב שלום
    ןמי שרוצה יוסיף
    בבגצים תעשה לך מלחמה
    ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • מדינה מושחתת

      רועי, 02/02/06 13:54

      כל הכבוד,אני בדעה שלך,אבל בג''ץ העלוב המשרת רק את האינטרסים של בעלי ההון המושחתים במדינה,אינו עושה דבר בעניין.....
      יש עוד אין ספור דוגמאות.....
      לצערי ,אנו הולכים אל המצב בו המדינה תקיא אותה מתוכנו ותמסר לידי איובנו,אם לא נשכיל ונתעורר בזמן,כנראה שעלוב הנפש -אולמרט וחבורת הסמרטוטים ,מלקקי הישבנים,רוצים בכך.......

      הגב לתגובה זו

    • ומי ישים עליך?

      אהרון ברק, 02/02/06 18:37

      אתה לא יודע שמערכת המשפח בארץ נועדה להגן על האינטרסים האיסלמים מפני התוקפנות היהודית?

      תראו את יקיר נפשנו עזמי בישארה. הוא יכול להגיד ולעשות כל מה שהוא רוצה, אפילו יחריב את המדינה, לא נרשה לכם לנגוע בשערה מראשו!
      לעומת זאת היהודים המנוולים, לאלה אנחנו מראים מאיפה הדג משתין!!!
      רק יפתחו את הפה וכבר הם בבית סוהר. מותר ואפילו רצוי להכות אותם, להחריב את בתיהם, להפכם לפליטים... ככה אני זוכה להערכה רבה בכל העולם הנאור וכל המערכת נהנית.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    פצועי המשטרה קורבנות השלום

    חיים, 02/02/06 10:50

    היו גאים בעצמכם אתם קורבנות השלום בזכותכןם יגיע השלום והמצביעים של קדימה לקלפי

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    השמאל מכריז מלחמה על היהודים

    איש מרכז, 02/02/06 10:50

    פחד

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    תפונה עין הוד לאלתר

    אזרחית על כורחה, 02/02/06 10:45

    מעבר לקרבות הבלימה צריך הימין להגיש בג''ים נגד כל הכפרים והקיבוצים שהוקמו על חורבות כפרים ערביים לאחר מלחמת השחרור. אפילו לא צריך לעבוד קשה כל0כך רק לתמוך במאבקם של הערבים העקורים

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ל-48, זה לא ענין ''ימני'' זה ענין יהודי!

    לא נשכח, 02/02/06 10:43

    הארץ, ארצו של העם היהודי. החבלים הנחרבים ונמסרים לערבים, אינם של המתנחלים בהם בלעדית, אלא של עם ישראל כולו.
    יהודים התנחלו בהם, כמו שהתנחלו בעמק בית שאן, או בעמק יזרעאל, או בעמק זבולון או באיזור דן. בדיוק אותו הדבר!
    אבל אשפת האדם החליטה כי חבלים אלה, שהם ערש הולדתו של העם היהודי, אינם רצויים, יש להתייחס אליהם כאל ''שטחים'' אנונימיים ואפילו ''כבושים'' כך סתם, בידי אימפריאליסטים העוסקים במסע כיבושים.
    ובמקביל לעשות דמוניזציה ודה-לגיטימציה ליהודים הטובים מכולם, שזו עובדה, כדי שביום בו יחריבו את ההתיישבות של ה''מתנחלים'', כל העם ירגיש שזה ''מגיע להם''.
    כך הפכו אותם כל מיני חיים יבינים ואילנה דיינים, ימח שמם, לעבריינים וכו. כדי שהטינופת מגבעת ברנר, יכול לקרוא שוב ל''סזון'' הזקן והטוב.
    הגיע הזמן לשים קץ לשמאל. ה''סכסוך'' עם הערבים היה נפתר מזמן, אילולא מנע זאת השמאל. כל הדם היהודי שנשפך בארץ הזאת, וזו עוד בטרם קום המדינה, בראשו של השמאל!
    זה חשוב מאד לדעת.
    חשוב לדעת, ויש מספרים להוכחה, שאיכרי גוש קטיף היו החרוצים מכולם, אבל הם ''חיו על חשבון'' האנטישמים בגבעת ברנר ובכל הקבוצים שפשטו את הרגל, למרות שהיו כל חייהם קשורים לעטיני קופת המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אובדן המדינה בידיהם של מטורפים

    אדיר, 02/02/06 10:37

    אלו מכם החושבים שאני מתייחס למתנחלים טועה. אני מתייחס למטורף שעומד בראשות הממשלה.
    אדם שביאושו מנסה כביכול להראות מנהיגות על גבם של ילדים ונשים ומנהיגי ציבור. מעניין אותי לדעת מר אולמרט למה אתה לא נלחם באותה נחישות בערביי ישראל ובבדואים שמשתלטים על איזורים שלמים וענקיים בארצנו היקרה. למה בלוד וברמלה מותר לערבים לבנות איפה שהם רוצים ואף אחד לא אומר כלום. למה בואדי ערה ובכל הישובים הערבים יש בתים שברור שאינם בנויים לפי החוק ואף אחד לא עושה דבר וחצי דבר לשנות זאת?
    למה קיבוצים גמו געש ושפיים יכולים לבנות על גבי שטחים חקלאיים את מרכזי העסקים שלהם ולעשות כסף מזה ואולמרט לא נלחם באותה נחישות על ''שלמות שלטון החוק''?
    הכל צביעות! מדיניות בחירות שנועדה להראות לשמאל שאולמרט הוא הברירה הטובה בשבילם. ותר על הכסא שלך, עשה התנתקות חד צדדית מהחיים הפוליטיים כי אתה רק תזיק למדינה.
    כל נאמניו ומצביעי קדימה צריכים לשאול ולבדוק את התנהלותו בתור ראש עריית י-ם. הרי ידוע שאם מישהו רוצה לפתוח עסק בירושלים הוא צריך לפנות לאולמרט בשביל לקבל אישורים. מושחתים נמאסתם! אולמרט הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אולמרט ומופזהדיקטטורים =סכנה לדמוקרטיה

    שי, 02/02/06 10:35

    אולמרט נבחר במקום ה34 בליכוד והוא ראש ממשלה זמני יכל להמתין עם הגירוש עד אחרי הבחירות אך הוא ומופז בעריצות רצו למהר ולגרש כדי לזכות במנדטים וזה סכנה לדמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט כינה את היהודים חמאס, שלא יתפלא אם יכנו אותו שמאלנאצי (ל''ת)

    מזועזעת, 02/02/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    וכל הבלאגן בשביל 9 בתים

    hadgadia, 02/02/06 10:28

    כאשר לערבים יש אלפי בתים בלתי חוקיים, ולאף אחד זה לא איכפת.

    תגידו לי, באמת יש פה כאלו שמצביעים למפלגה המטומטמת הזו, שהולכת כל כך בקלות למלחמת אחים, רק בגלל שנאה ליהודים???

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    קיבלתם דוגמית איך צריך להתנהג,יש ממשלה בישראל (ל''ת)

    דני, 02/02/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ושוב עתונות מגויסת

    מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:28

    ומי אמר שיהיו עוד פינויים,האם לא חשבתם לרגע כי צריך לזכות בבחירות על מנת לממש חלומות רטובים אלו של השמאל הישראלי.
    ולי דוקא נראה שיהיו סיפוחים נוספים-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כוחות השחור של השמאל

    וכך היה אז!, 02/02/06 10:25

    ארגון ההגנה והמרות הלאומית


    א. ההגנה כארגון ארצי הוקם, כידוע, בשנת 1920 בוועידת ההסתדרות הכללית של פועלי ארץ-ישראל. בכנס הייסוד של ארגון ההגנה (שנקרא תחילה ''הסתדרות ההגנה''), נאמר, בין היתר:
    על גוף זה לדאוג לענייני ההגנה, לארגון השתתפותם של העובדים במפעל ההגנה ולהבטחת תוכנה הלאומי והסוציאלי של הגנה עממית בארץ.
    במשך אחת עשרה שנים היה ארגון ההגנה כפוף באופן מוחלט להסתדרות העובדים, שהיוותה בשנות העשרים כ- 10% מכלל היישוב היהודי בארץ-ישראל.
    הנימוק שנתנו ראשי ההגנה להתנגדותם לקבל עליהם את מרות הוועד הלאומי היה, כי ראשי המוסדות הלאומיים מייצגים את היישוב היהודי בפני השלטון הבריטי ולכן לא טוב שהם יתעסקו בעניינים בלתי חוקיים. לכן צריכים למצוא מוסד אחר, שבחסותו יתבצעו העניינים הבלתי לגאליים וכמובן שהמוסד המתאים ביותר הוא ההסתדרות הכללית.
    רק ב-1931 הוקמה המפקדה הפריטטית (שוויונית) של ההגנה, שהיתה מורכבת חצייה מנציגי ההסתדרות וחצייה מנציגי ''האזרחים'', וכפופה למוסדות הלאומיים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זורק אבנים=ניסיון לרצח

    מישהו, 02/02/06 10:21

    חד וחלק !
    פעם הבא כדורי גומי וגז מדמיע !

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ==== אולמרט מחזק את החמאס והטרור....קדימה חמאס!

    מפוכח, 02/02/06 10:21

    +++++ הפינוי הבא הוא של אולמרט וקדימה מהממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    למתנחלים : נקודה למחשבה

    איך שלא יהיה, 02/02/06 10:19

    אם אכן יגיעו למסקנה שזה מסובך או יקר מידי או כרוך ביותר מידי כוחות, אל תופתעו אם מדינת ישראל תחליט חד צדדית גם כלפיכם - לצאת ותושארו שם לגורלכם בפלשתין של החמאס.
    לדעתי גישה פשוטה זו היתה צריכה להיות מיושמת כבר מזמן והדברים היו נראים אחרת.
    ישראל נסוגה מהשטח בלי לקחת אחריות על המתנחלים שכל כך רוצים ''להצמד לאבנים''.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמרט - אתה גדול!

    אזרח, 02/02/06 10:13

    עוד פינוי אחד - וגמרת עם המפלגה העלובה שלך. אתה גם חוסך כסף רב לתעמולה של מפלגות הימין!
    תמשיך כך...

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    היום העם העביר בקלילות מכות שיכלו להרוג,

    פעם הבאה, 02/02/06 10:12

    וגם הממלכתיים יצטרפו!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תפסיקו להטעות:יהודה שומרון הגולן והבקעה על הפרק,וע''י ההיתר לאלימות

    פעם הבאה, 02/02/06 10:11

    השולטים במדינה בחיים לא יתנו לציבור הדתי להיות השולט במדינה. גם כשנהיה רוב עוד 20 שנה, למרות גזרות שיטילו על הולדת ילדים כדי למנוע מצב כזהלא יתנו בנו
    כיום שוטפים לחיילים את המוח על דמוקרטיה בעתיד זה יהיה על הסכנה בדתיים כרוב. ואז כשנבנה התנחלויות יירו בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אולמרט משחק בשינאה והסטה - בכדי להשיג שלטון - זה יהרוס ישראל

    עבד כי ימלוך, 02/02/06 10:08

    השיטה הזאתי מתאימה לגרמניה של שנות ה 40

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קשה באימונים קל בקרב

    יהודי אמיץ, 02/02/06 10:06

    יש להתכונן טוב יותר נגד השימוש הציני של הממשלה בכוחות הביטחון. המשימה לנצח.
    הדרך כמה שיותר עוצמה ללא נשק.
    ניטרול הכוחות ע''י נחישות וכמות אנושית.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למערכת

    מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:06

    טוב נראה שהנושא מוצה,עד לבחירות.
    ועכשיו אולי תתנו איזה כותרת לירי הקאסמים מעזה ואיך צה''ל מגיב.
    או שחדשות ללא נפגעים אינן מענינות.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אומרים ששמו של האדם

    מוטי, 02/02/06 10:06

    מראה על האדם עצמו, הוריו של יריב אופנהיימר לא יכלו לחשוב על שם יותר מוצלח מזה, למרות שהוא כנראה נולד בטעות עדיין השם שנתנו ממש ראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה השוטרים שנפצעו קשה מאוד? (ל''ת)

    ועדת חקירה, 02/02/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הפינוי הבא יהיה

    רונן, 02/02/06 10:03

    של הציקלמט אולמרט מכסא ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    להטעים את אנשי ''שלום עכשיו'' במטעמים נוסח ניסו שחם.

    גלעדי, 02/02/06 09:59

    שילמדו גם מה קורה במטבחים אחרים....
    להטעים אותם - מלוא הסיר.
    ואם מישהו מהם ישאר נכה - מילא.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אולמרט וקדימה מחזיקים בשלטון במרמה

    משפטן, 02/02/06 09:58

    מני מזוז בפרשנות העקומה שלו מחזיק במרמה את אולמרט כמ''מ זמני של ראש הממשלה. הרי ברור לכל ששרון לא יכול לחזור לראשות הממשלה ולכן יש למנות ראש ממשלה קבוע, ולפי החוק הוא חייב לבוא מסיעתו הנבחרת של ראש הממשלה - ז''א מהליכוד!
    לאור התנהלותו הפושעת של אולמרט בימים האחרונים חייבים ללחוץ על מזוז לפעול לפי החוק ולא לעקם אותו לצרכים הפוליטיים של האליטות במערכת המשפט ובתקשורת.
    אני כבר לא מדבר על הספקולציות שמחזיקים את שרון בכח בחיים עד הבחירות רק לצורך המשך כהונתו של אולמרט בראשות הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תתעוררו !!!אולמרט זה לא שרון הוא לא ראוי!!! (ל''ת)

    חיים, 02/02/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יד ננסים זדונה ובוטחת

    יש להשיב מלחמה, 02/02/06 09:56

    רחל

    רק על עצמי לספר ידעתי
    צר עולמי כעולם נמלה
    גם משאי עמסתי כמוה
    רב וכבד מכתפי הדלה

    גם את דרכי כדרכה אל צמרת
    דרך מכאוב ודרך עמל
    יד ענקים זדונה ובוטחת
    יד מתבדחת שמה לאל

    כל אורחותי הליז והדמיע
    פחד טמיר מיד ענקים
    למה קראתם לי חופי הפלא
    למה כזבתם אורות רחוקים

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    צהל ומשטרה - הנכם חרפה לעם היהודי !!! (ל''ת)

    ההוא מגרמניה, 02/02/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הסוס שמונה לקונסול על ידי האימפרטור, ירש אותו ובועט ללא אבחנה (ל''ת)

    צופה, 02/02/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להוציא את ''שלום עכשיו'' ו''קדימה'' מחוץ לחוק! (ל''ת)

    משה, 02/02/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שתי שאלות אמיתיות

    יוסי, 02/02/06 09:55

    1. מדוע שיש משחק כדורגל בין ביתר לסכנין השוטרים מתנגים כמו גנטלמנים ואילו כאן השוטרים התנהגו כמו חיות טרף (מזכיר קצת ימים עברו כמו לפני 60 שנה)?
    2. מדוע לא מפנים את כל הבניה הבלתי חוקית של הערבים, מדוע יש צביעות כזו הרי חוק זה חוק וזה דבר כל כך מקודש

    תשובות בבקשה ...

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! צודק!

      עטרה, 02/02/06 13:15

      אולי שמישהו כבר יענה על השאלו האלה??!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ומי הבא בתור?

    עמי, 02/02/06 09:49

    מכבי חיפה

    סתם
    גבעת אסף

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    על המנחלים להקים עמותה משפטית ולהגיש בגצי''ים

    צופה, 02/02/06 09:49

    על בניה לא חוקית במושבים ובקיבוצים
    לבדוק טוב טוב אם יש בניה לא חוקית אצל החכ''ים המיועדים או האם תחת האחריות המוניציפלית שלהם נעשתה בניה לא חוקית.
    דו''ח מבקר המדינה האחרון התייחס לבניה הלא חוקית השיאנית הייתה מועצה איזורית בשרון שרמסה את החוק והעלימה עין
    לפנות לבג''ץ ולכפות צווי הריסה

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל את המח? (ל''ת)

      יוסי, 02/02/06 11:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה מאמין בבג''צ

      טיפש שכמוך, 02/02/06 11:58

      בג''צ לא רואה אותכם ממטר, הם חבורת דוקטטורים הפועלים להשלטת צפיסת עולמם האישית ולא לדין צדק.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    בגצים נגד בתי ערבים גם,צבועים!!!! (ל''ת)

    שמאל נבלות, 02/02/06 09:47

    הגב לתגובה זו

    • איפה הימין????? תתחילו להגיש בג''צים

      יהודי ציוני, 02/02/06 11:46

      בג''צים נגד הערבים והבנייה הבלתי חוקית שלהם בארץ!!!!!!! תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    בפעם הבאה יבואו מספר כפול של אנשים

    צוריאל, 02/02/06 09:47

    לא נלך כצאן לטבח - נבוא ונתנגד - ממשלת ישראל תהיה אחראית לתוצאות הקשות שיהיו

    הגב לתגובה זו

    • לצוריאל

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 11:05

      לא תהיה פעם הבאה,מהסיבה הפשוטה המפלגות הדתיות לוקחות את הבחירות האלה בהליכה.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי זה לא נכון (ל''ת)

      משה, 02/02/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    קדימה לאמריקה, כי פה לא נותר דבר

    אבי, 02/02/06 09:45

    קדימה לטירוף האוחז בנו,
    קדימה לאובדן הדרכנו הציונית,
    קדימה לעושר חומרי וזמני,
    קדימה לפרשי המשטרה חסרי הרסן,
    קדימה לחורבן הבית וגלות נוספת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הארועים בחסות ''אייל ארד הפקות''

    רוני, 02/02/06 09:44

    יועציו הערמומיים של אולמרט מחרחרי הפגנות כח ואלימות, ובמאים גדולים אשר בונים על כך שהציבור מטומטם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שלום עכשיו - יגרמו למלחמת אחים

    יוני, 02/02/06 09:44

    אלה שמתפארים ברצונם לשלום יגרמו להרוגים ולאלפי פצועים והכל בגלל חלקת אדמה ...
    תזכרו את זה טוב - שלום עכשיו בהנהגתו של יריב אופנהיימר יגרמו למלחמת אחים כמות הדם שתישפך תהיה גדולה!

    הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו הם לא אחים, הם ערב רב

      יהודי, 02/02/06 11:29

      הם האויב

      הגב לתגובה זו

    • הם מעדיפים להלחם באחים

      במקום להלחם, 02/02/06 12:09

      המדינה שלנו לא נורמלית.
      הלואי וככה היו פועלים כנגד משגרי הקאסמים. או כנגד העולם התחתון. או כנגד הגברים האלימים במשפחה.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    גורמי המתנחלים שמתכננים

    ספי, 02/02/06 09:42

    לשחוק את הצבא ואת המשטרה ע''י אלימות יווכחו שבכל פינוי האלימות תהיה קשה יותר. יהיו כאן הרוגים ואז המתנחלים ימצאו עצמם בעוצר כמו שהם אהבו שעושים לערבים תחת הכיבוש.

    הגב לתגובה זו

    • צוררי יהודים לא נגמרים - רק מתחלפים. (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 02/02/06 11:09

      הגב לתגובה זו

    • רציתי להגיב לך, אבל חבל על המאמץ (ל''ת)

      כתבתי כמה תגובו, 02/02/06 11:11

      הגב לתגובה זו

    • את טועה, רגע השבירה של צה''ל מתקרב

      ובלעדיו המשטרה, 02/02/06 11:28

      למרות יתרון המשאבים והארגון צה''ל מנסה לבצע משימה שאינו מיועד לה. אין לו אדולוגיה וחלק גדול ממנו מזדהה עם המתנחלים. לעומת זאת המתנחלים חדורי אמונה ואדאולוגיה. התבוננת היטב ביאיר נווה אתמול, הקשבת לו? כדאי שתעשי זאת ברגישות. נחישות יש כבר יותר מדי

      הגב לתגובה זו

    • אתה במקרה

      לספי, 02/02/06 11:42

      ''חמורו של משיח'' או סתם חמור?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    who is Kadima? didn't I voted for Likud

    Efi, 02/02/06 09:40

    somthing is wrong here
    Kadima kidnap the shilton from Likud
    why Bibi gaveup the goverement?
    The settelers voted Sharon and get Alot

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט והבניה הלא חוקית

    כנסו, 02/02/06 09:39

    זוכרים את אולמי וורסיי?
    האם אתם יודעים שנבנה על גג האולם גן אירועים והעיריה התעלמה מכך תמורת שוחד? האם לא ראוי שראש העיר של אז יתן את הדין על הנורמות המושחתות שהנהיג בעיר הבירה או שמא עם ישראל מעוניין להנחיל ערכים אלה לכלל האומה?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    להתכונן למלחמה

    איציק, 02/02/06 09:39

    לציבור נאמני ארץ ישראל : הכריזו עלינו מלחמה אז צריך להתכונו באופן הבא:
    לרכוש אלפי קסדות.
    לרכוש אלפי מגינים
    לרכוש עשרות אלפי אלות.
    להצטייד בחיצי הרדמה כדי להרדים את הסוסים
    לפזר ליד כל מאחז עשרות מיליוני נניג'ות כדי שלסוסים ''ידגדג'' ברגליים
    אין מה לעשות. זה עצוב זה מדכא . אני מאד נגד אלימות . אבל אין ברירה זאת מלחמה על הקיום היהודי בארץ ישראל ואם לא נילחם לא נהיה כאן.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!! (ל''ת)

      משה, 02/02/06 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפלסטינים בחרו חמאס!! לא לפינוי עכשיו!! בג''ץ לא במקום מדינה!! (ל''ת)

    לא לפינוי עכשיו, 02/02/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אהוד שונא ישראל. שובר ראשים לילדים. גבור. (ל''ת)

    מאיה, 02/02/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט הוא הסוס שמונה לקונסול על ידי נירון - שרון, ועכשיו בועט

    צופה, 02/02/06 09:35

    אולמרט הוא פוליטיקאי מושחת ותאוותן, שלא עשה מעולם מאומה מבלי שתהיה לו טובת הנאה מכך, והיה ראש העיריה הגרוע ביותר של ירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • למספר 66 - למה אתה מעליב אותי ?

      הסוס הקונסול, 02/02/06 12:13

      ואגב : מי שמינה אותי לקונסול היה הקיסר קליגולה. הקיסר נירון עצמו, העדיף לשרוף את רומא, תוך כדי נגינה על כינור. כל אחד והתחביבים שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מתנחבלים הורסים את המדינה (ל''ת)

    בוצ'צ'ו רפי, 02/02/06 09:35

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים בוגדים תמורת 3000 יורו בחודש (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 02/02/06 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    בפעם הבאה להפציץ בגז מדמיע

    אשר גולדברג, 02/02/06 09:33

    למה השוטרים והחיילים צריכים לסכן את עצמם? צריך לירות במתנחלים כדורי גומי ולהפציץ אותם בטונות של גז מדמיע.

    הגב לתגובה זו

    • לאשר גולדברג-לא תהיה פעם הבאה

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 11:08

      כי המפלגות הדתיות לוקחות את הבחירות שיבואו בהליכה.

      הגב לתגובה זו

    • להפציץ אותך בטונות של גז צחוק

      לאשר, 02/02/06 11:43

      מגוחך שכמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    השמאלנים מבינים רק דרך הרגלים

    SUZI, 02/02/06 09:33

    אז הם יקבלו שם מלוא החופן

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    change

    elli, 02/02/06 09:32

    the change occurred when they evacuated gazza and forgot to keep any of the agreements they signed- when ppl from neve dekalim are still waitng to get paid and living in hostels and have no way to make a living is it any suprise that no one trusts the government?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא פוחדים מהם.

    יקיר רוזן, 02/02/06 09:30

    כן. לשבור את המרד! לשבור ידיים ורגליים! רק כך נחזיר את החוק והסדר לשטחים. צריך לפעול שם כפי שג'וליאני פעל בניו יורק. המתנחלים פנו עורף למדינה. המדינה צריכה להחזיר לעצמה את הריבונות.

    הגב לתגובה זו

    • יקיר הלא יקר אתה צריך להבין משהו

      עמונה, 02/02/06 12:33

      אנחנו נלחמים על ארץ ישראל ולא על מדינת ישראל ארץ ישראל שלנו שהחזיקה אותנו אלפי שנים היינו עם בלי שפה מפוזר בעולם מדוכא ע''י הגויים וארץ ישראל הייתה התקווה שלנו התפללנו אליה וקיווינו אליה נלחמנו עליה מאז שהוכרזנו לעם נלחמנו ביוונים ברומאים בבבלים באשורים בפלישתים בנוצרים בתורכים בבריטים ובארצות ערב שהכריזו עלינו מלחמה מאז שחזרנו אליה (לפני הקמת המדינה) היה מרד ברומאים באבדות רבות ומי שלא, נמכר לעבד
      פוזרנו לכל עבר ועדיין היתה לנו ארצינו הקטנה האהובה שהייתה התקווה שלנו לא נשברנו ולא נישבר! רשעים היו כל הזמן גם בתוך היהודים ישמעאל שרצח את גדליה בן אחיקם יוספוס פלביוס הבוגד היודנראט המתייונים חברי הבריטים שהסגירו יהודים אפילו במצרים היו כאלה ואתה יכול להוסיף עוד
      ואנחנו המשכנו בכל זאת זה היה קשה וזה עדיין קשה אבל לא נישבר הובסנו כל כך הרבה פעמים במהלך ההסטוריה ובכל זאת הרמנו ראש וחזרנו וצעקנו שאנחנו כאן ולא שברתם אותנו
      עם ישראל חי וארץ ישראל שלנו לעד

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לפינוי הבא יבואו רבבות! (ל''ת)

    לא תמים, 02/02/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • לא יבואו

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 11:12

      לא יבואו מהסיבה הפשוטה, לא יהיה פינוי נוסף.
      - בבחירות תעלינה המפלגות הדתיות.
      הן תקחנה את הבחירות ''בהליכה''
      ללא בעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    להקיא את שלום עכשיו מהמפלגה !

    מהר, 02/02/06 09:28

    מר פרץ ,
    אתה לא ממריא בסקרים , כי האדון יריב אופנהיימר ראש שלום עכשיו הוא חלק מהרשימה שלך לכנסת .

    אתה חייב להקיא אותו מתוך המפלגה.
    המיאוס התיעוב הסלידה כלפיו מקיף את כל העם שמאל וימין כאחד.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדבר בשמי! כל הכבוד יריב המשך כך.

      שמאל שמאל, 02/02/06 12:00

      מה שאתה מסרב להבין זה שמזמן אין כאן עם אחד..המתנחלים הללו הם לא אחיי, אחי שוטר ומי שזורק בלוקים על אח שלי, הוא לא אחי.
      אם זאת היתה התפרעות של ערבים, אז שני צלפים של הימ''מ היו עושים סדר צ'יק צ'אק, כמו שקורה בכל פעולה של כוחות הביטחון.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        ממני, 02/02/06 17:53

        נערי היקר, (כי אתה נשמע נער)
        היעילות שאתה מדבר עליה הלואי והיתה נחלתנו בטיפול בערבים. אם זה היה כך, לא היו אינתיפאדות, והרבה מפגעים היו נמנעים...
        אתה מדבר ומתרברב, אבל הטיפול ''שלכם'' בערבים כושל מאד.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    בגצי''ם נגד בנייה ערבית!!! (ל''ת)

    עדו, 02/02/06 09:25

    הגב לתגובה זו

    • צודק!! הגיע הזמן שגם אנחנו נגיש נגד הערבים!!!

      גינות שומרון, 02/02/06 10:52

      אבל בטוח הם יידחו...הערבים מסכנים....

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אספסוף הגבעות- דוגמא לכשלון החינוך הדתי

    שלומי, 02/02/06 09:25

    פרחות הגבעות המשתוללות ועברייני הגבעות הם דוגמא חיה לכשלון החינוך הדתי. נוער שנפלט ממסגרות חינוך, שהוריו לא משתלטים עליו מנוצל בציניות ומוסת ע''י הנהגה סהרורית ופאנטית. אין הבדל בין נער חילוני ששולף סכין לאספסוף גבעות שמכה שוטר. זו אותה אלימות, זו אותה השחתת ערכים. הנער הדתי הזה יגדל להיות בעל מכה ופרחת הגבעות הזו תכה את ילדיה. אלימות לא מפסיקה מתי שבא לכם. אין פה אידיאולוגיה- יש יצרים והורמונים משתוללים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בניו של אולמרט כבר עזבו את הארץ. אולמרט נשאר לפנות אחרים (ל''ת)

    יוסי, 02/02/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    במלחמה כמו במלחמה

    דוד אוחנה, 02/02/06 09:23

    זו מלחמה בארגון לוחמני. ארגון, שחלק מנאמניו גורסים שאינם עוד חלק ממדינת ישראל, שהאידיאולוגיה המשיחית שלהם היא למעשה אנטיתזה למדינת ישראל, בוודאי בגבולות ה''קטנים'' שהיא מאמצת לעצמה. זו אידיאולוגיה, הרואה במדינת הלאום רק אמצעי זמני כדי להשיג את היעד הסופי: ביטול מדינת הלאום והקמת מלכות ישראל בכל שטחי ישראל והגולה הפלשתינית שלהם. אלה ארגון ונאמנים הבזים לכל מה שנעשה בחלק המערבי של הקו הירוק בין שמדובר בפוליטיקה או בתרבות ובוחנים את הנהגת ישראל רק לפי הקריטריון של ''טוב או רע למתנחלים''.

    הגב לתגובה זו

    • לא מפתיע שבאר שבעי אומר את השטויות האלה

      אדיר, 02/02/06 11:08

      והרי אתם שם בעומר משחקים אותה צפונים וחושבים שבשביל להרים את הרמה האישית שלכם כדאי לכם להצביע לשמאל. מעניין שאתה לא אומר את אותם הדברים שאתה אומר על הבדואים שעושים שמות בבאר שבע ובנגב. מעניין שאתה מסכים שיכו ויתירו דמם של יהודים :ילדים נשים וטף אבל דמם של בדואים וערבים שמהווים סכנה מוחשים ואמיתית למדינה אינו מותר. האם הגענו לימים בהם דם יהודי מותר בארץ ישראל אבל דם ערבי לא???
      אם כך עדיף באמת להעביר את השליטה על כל הארץ לערבים כי אנחנו צבועים יותר מידי בשביל להקנות לעצמנו את הזכויות המגיעות לכל אזרח במדינה.
      אז שלא יעבדו עליכם

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    די לאלימות המתנחלים! (ל''ת)

    בני חתוכה, 02/02/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    היום עמונה מחר כל ההתנחלויות! (ל''ת)

    אליעזר לובוצקי, 02/02/06 09:19

    הגב לתגובה זו

    • לאליעזר

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 11:29

      באיזה בית קולנוע בנתניה מציג הסרט הבדיוני הזה?
      הרי לכולם ברור שהמפלגות הדתיות עולות בבחירות,אז מה בדיוק חלמת?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בואו להתנדב לשמור על המדינה

    יריב, 02/02/06 09:18

    אסור להשאיר את השוטרים לבדם בזירה. צריכים להתנדב בהמונינו להקים משמרות להגנת הדמוקרטיה מפני המתנחלים המזויינים.

    הגב לתגובה זו

    • על המדינה שהשמאל בנה. החריבו את (ל''ת)

      ארץ ישראל!!!!!!, 02/02/06 10:45

      הגב לתגובה זו

    • להגן על המתיישבים מפני פוגרומים של השמאל

      יהודי, 02/02/06 10:45

      אין מה לעשות חזרנו 100 שנה אחורה צריך להגן על היהודים מפני הפוגרומים שהשמאל מתכמן לנו

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה? להזכירך: הימין ניצחו בבחירות האחרונות (ל''ת)

      משה, 02/02/06 10:55

      הגב לתגובה זו

    • ואת בטח קוראת לעצמך שפויה (ל''ת)

      מתנחל, 02/02/06 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט יישר כח

    יפה שיבי, 02/02/06 09:17

    המתנחלים הם אסון.

    הגב לתגובה זו

    • יא חמור (ל''ת)

      יריב, 02/02/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    פנייה לכל שוטר ושוטר באופן אישי

    סלין, 02/02/06 09:16

    מצופה מכוח מקצועי שיידע להתמודד עם כל בעיה.אבל התמונות שראינו כולנו בטלויזיה אינן מותירות מקום לספק. השוטרים ביצעו את תפקידם ''מעל ומעבר''.
    עם הרבה רגש מה שנקרא.אישור לכך קבלנו גם מהתמונות מבית החולים כאשר שוטר אמר לאבא של הנער הפצוע קשה ''שימות'' וכל יתר השוטרים הגנו על חברם ,סרבו להזדהות ,והלכו מהר מן המקום.
    ואני אומרת : שוטרים יקרים ....אתם בסך הכל מבצעים את תפקידכם .מחר הממשלה תתחלף. מחרתיים תבוא ממשלה אחרת, עם מדיניות אחרת כלפי קבוצות אוכלוסיה מסויימות. ואילו אתם - אתם תשאו על מצפונכם את מראות היום של אתמול.
    אז.... .בצעו את תפקידכם - אבל תהיו קורקטיים. תזכרו -אתם משטרה של כ ל העם, על כל פלגיו .

    הגב לתגובה זו

    • הם אינם מבצעים את תפקידיהם, הם (ל''ת)

      מצייתים לפקודות, 02/02/06 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שארגונים ימניים יגישו בג''ץ להריסת אלפי הבתים הלא חוקיים במזרח ירוש (ל''ת)

    דורית, 02/02/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המתנחלים סכין בגב האומה

    משה מרזוק, 02/02/06 09:16

    חבורת חוליגנים מסוכנת. חמושה. הם עוד יעשו הפיכה צבאית כאן. צריך לכסח להם את הצורה.

    הגב לתגובה זו

    • למשה מרזוק

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:22

      אתה באמת לא רציני,למה להם לעשות הפיכה צבאית,הרי בבחירות הם עולים.-לא חשבת על זה?

      הגב לתגובה זו

      • משה מרזוק. אמת בדברך. ואת זה רוב הציבור בארץ מסכים איתך

        אזרח הארץ, 02/02/06 15:44

        ואכן. המתנחלים הם סרטן ממאיר בלב האומה. והם למעשה ההוכחה שמוצאם מזרע העמלק שנגררו אחרי בני ישראל בצאת ממצרים.

        הגב לתגובה זו

    • כולך דיבורים - בא נראה אותך גבר! (ל''ת)

      אלי, 02/02/06 10:28

      הגב לתגובה זו

    • מרזוק - נגיע גם אליך

      -----------, 02/02/06 10:46

      שנקח את השלטון לידיים שלנו נטפל באנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

    • השמאל: סוכני האירופאים והאמריקאים להשמדת מדינת ישראל (ל''ת)

      משה, 02/02/06 10:56

      הגב לתגובה זו

    • איזה אומה?, איזה נעליים?!

      יהודי, 02/02/06 11:53

      על איזה אומה אתה מדבר?
      במקרה הטוב מדובר כאן בערב רבף חסר עמוד שידרה, חסר אופי, חסר כבוד, רודפי בצע,
      הוקמה כאן מדינת היטטק רקובה, ובמחצר בורסה\ קזינו, מדינה שדורסת את אזרחיה הטובים ביותר, אזרחים חדורי אהבת מולדת, חדורי אמונה בציונות, ולכן מכים \ אותם, כי לא סובלים כאן אנשים טובים ואימתיים, רוצים כאן רק מנובלים ומרושעים, וצבועים, רוצים את המשך הפשע, והשחיתות, רמיסת הזקנים, רמיסת המובטלים, רמיסת כל דבר טוב,! סכין בגב האומה אלק, קדימה זה סכין בגב האומה, טמבלים מסוג המגיב כאן הם סכין בגב האומה,
      כאשר תישאר חסר ארץ בכלל, וכפי שמגיע לך בוודאי תמשיך להאשים את המתנחלים, ואל את עצמך, ואתה בוודאי מחשיב עצמך לאזרח טוב , וברכז, ובכן אתה במרכז הרשע והטימטום.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נוסחת המשטר הפרוניסטי: פופולריות שחיתות ומשטרה אלימה

    ברקוביץ, 02/02/06 09:14

    כל מי שיודע מעט על משטרו של חואן פרון בארגנטינה, למשל, מכיר את הנוסחה: השתדל להיות מנהיג פופולרי בלי כל השטויות הדמוקרטיות (בחירות אמיתיות, פריימריס, שמירה על זכויות הפרט) והצטייד במשטרה חזקה ואלימה שתשבור כל התנגדות, בלי הרבה חכמות והתפתלויות.
    כן, שכחתי, גם כמה יועצים מתוחכמים ליחסי ציבור שיצליחו להטיט את הציבור מן הבעיות האמיתיות של המדינה וסממני שחיתות בלי היסוס.
    כל אחד בטוח ש''לו זה לא יקרה'' והוא לו יהיה קרבן של המשטר, אך כאשר המשטר (והמשטרה) מגיעים כבר אליו, הכל נגמר. אפשר לבדוק למשל את מצב האיגודים המקצועיים של הפועלים בימיו של חואן פרון ולראות באילו שיטות הוא שבר אותם.
    עמיר פרץ חושב שאם הוא יתמוך בשיטות של משטר כזה משום שהוא מוריד מאחזים, יתפלא להיווכח בריאליה כאשר הרעה החולה תגיע איליו ואל דומיו. אבל אז כבר יהיה מאוחר מידי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      יוסי, 02/02/06 12:01

      תיאור מדויק ובהיר. אכן סכנה גדולה נשקפת לנו. לאלימות אין גבולות והיא לא תעצר בהתנחלויות. אין ספק שאם נמשיך בדרך זו, האלימות תגיע גם לאיגודים המקצועיים ולכל גוף שמתנגד למשטר. בקצב הזה מתקרבים מאד לארגנטינה של פרון.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעניין מה היו אומרים אולמרט והנגבי הישנים אילו רבין ז''ל היה נוהג כך (ל''ת)

    אף אחד, 02/02/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    Vote Sharon and Get Alla Barosh (ל''ת)

    Efi, 02/02/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סדום ועמונה.....

    ע. מיכאלי, 02/02/06 09:08

    אין שום סימפטיה לפורעי חוק באשר הם. ידוע בודאי למתנחלים איך טופלו פורעי החוק בעמורה היום זו עמונה.

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיערסו את כל המבנים של הבדוים

      שמעון, 02/02/06 10:35

      לבדואים יש מאות בתים לא חוקים אם לא אלפי אז למה 9 בתים בעמונה יערסו ראשונים

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    המחאס היהודי משתולל

    נחום קדם, 02/02/06 09:05

    אם ערבים היו נוהגים באלימות כלפי השוטרים כפי שהמתנחלים עשו אתמול היו אצלם עשרות הרוגים. אסור לרחם על המתנחלים. צריך לכפות עליהם את שלטון החוק!

    הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק! היס''מ היו כמו חמאס... (ל''ת)

      אביתר, 02/02/06 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שם הסרט:'' האתרוג מס' 2'' כנסו והגיבו

    אבי, 02/02/06 09:04

    מפיק:'' תקשורת בע''מ
    שחקן ראשי א.אולמרט ביכנויו א.א
    שחקנית בלונדה: צ.ליבני בכינויה צל
    תמצית סרט אתרוג 1:
    כזכור בסרט אתרוג 1 השחקן הראשי
    א.ש מקבל אירוע מוחי אחרי שהחריב את כל הישובים הפורחים שהציקו לתקשורת בע''מ .
    התקשורת מחפשת אתרוג אחר שיבצע את רצונה ובוחרת ב: א.א
    האתרוג 2 שש ושמח להיענות לרצונותיה ומבצע מיד.
    מעניין מה יהיה סוף הסרט הזה ומה יקרה לאתרוג 2 בסוף הסרט?
    נסו לפתח את העלילה...

    הגב לתגובה זו

    • חזק אחי (ל''ת)

      צודק, 02/02/06 10:25

      הגב לתגובה זו

    • פשוט ענק!!! אהבתי! (ל''ת)

      שרון, 02/02/06 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    המתנחלים עברו כל גבול

    אמא של שוטר, 02/02/06 09:04

    כאמא לשוטר שחטף בלוק בראש אני מבקשת לחזק את ידי המשטרה וכוחות הביטחון. יישר כח. אלתפחדו מאלימות המנתחלים כי העם אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • לא חינכת כראוי את בנך! (ל''ת)

      אלי, 02/02/06 11:51

      הגב לתגובה זו

      • לא חינכו אותך כראוי (ל''ת)

        מ''פ לשעבר!!!1, 02/02/06 18:19

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לדכא את האינתיפאדה היהודית!

    איילת יפרח, 02/02/06 09:03

    הפרת חוק מצד המתנחלים הפכה לנורמה מקובלת בשטחים. הם הורגלו לכך שהכל מותר להם. מדינת ישראל מחזירה את הריבונות לעצמה. כל הכבוד למשטרה!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפטנט הכי טוב בעולם

    אלדו, 02/02/06 09:02

    פשוט מאוד ללכת עם שופל ולהוריד בית אחד או שניים מקובעי המדיניות הזאת.
    למשל ההוא משלום עכשיו,מה הבעיה ללכת ועם שופל להוריד לו את הבית? או השופטת פרוטקציה מה הסיפור להרוס לה את הבית?
    ככה גם בקארדי הלוחם קישוט
    לכל אלו אין לא שמירה ולא נעליים.
    פשוט להזמין שופל להכניס כמה נסיעות בקירות ולברוח תוך 3 ד' אין בית.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף רעיון הגיוני (ל''ת)

      מתנחלת, 02/02/06 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    המתנחלים התנתקו מהעם

    ד''ר אבנר ספקטור, 02/02/06 08:57

    הם לא חלק מעם ישראל. הם גרורה סרטנית ממאירה. הם התרגלו במשך עשרות שנים להיות הבן יקיר לי אפרים. הם מעל החוק, מחוץ לחוק. אדוני השטחים וישראל. מותר להם הכל. עשרוות מליארדים בזבזו עליהם. עשרות ומאות חיילים נפלו בשמירה עליהם. הם שדדו אדמות חופשי, בהם בנו מחוץ לחוק, הם כרתו זיתים התפרעו והתנהגו ככובש אכזר כלפי שכניהם בלי שהיה פוצה פה ומצפצף. זהו. נגמר הסיפור. לעם ישראל נמאס מהמתנחלים. עם ישראל מחזיר את גורלו לידיו. עם ישראל רוצה לעצב את גבולות הקבע ולהתקרב לסוף הסכסוך הנורא הזה. המתנחלים הם המכשול בינינו לבין סיום הסכסוך. עם ישראל לא יהיה בן ערובה של כת משיחית סהרורית שמאיימת להטביע אותנו בנהרות של דם ולדחוף את כולנו לתהום. כל הפוצ'י מוצ'י של ההתנקות - אחי, ההטפות לחיילים, הבכי המדומה, ההיסטריה הפנאטית, נגמר הסיפור. רק כח. כך צריך לטפל בהם. צריך לפנות את מרבית ההתנחלויות ולא לפחד מאיומי המיליציה הפאנטית הזאת. אסור לגייס אותם לצבא. צריך לקחת מהם את הנשק ולפרק אותם. כל הכבוד לאולמרט. כל הכבוד לצהל ולמשטרה. עם ישראל התעשת ולכן עם ישראל מצביע בהמוניו לקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • קיבוצניק לשעבר

      יוסי, 02/02/06 10:09

      אני מבין שבתור קיבוצניק וחבר של יצחק בן אהרון (שאמר ''צריך לעלות על הבריקדות של יקחו לנו את המדינה'' - על הנצחון של בגין 1977) יש לך הרבה מה לצייץ.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני.

      ציוני הגון, 02/02/06 10:11

      כנראה שהעם הזה מורכב מאנשי מר''ץ ו''שלום'' מטומטמים מאשליות וחדורי זדון וזעם קדוש מחד ,ושיעים ש''סניקים גזענים עמי ארצות וחשוכים מאידך.
      באמצע מלחך עשב הציבור הרופס של קדימה.

      אני לא שייך.

      הגב לתגובה זו

    • תראה מה כתבת

      איתם, 02/02/06 10:15

      אם רק תחליף את המילה ''מתנחלים'' במילה ''ערבים'' ו-''התנחלויות'' ב-''ישובים ערביין לא חוקיים'', תראה שאתה נשמע לא פחות גרוע מהפנאט הכי ימני שדמיינת. טוב,לא ציפיתי. הערכים של השמאל נכונים רק למצבים מסויימים, לאנשים מסויימים ולמתי שנוח.

      הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות. הם חמאס יהודי (ל''ת)

      שושי חתוכה, 02/02/06 10:15

      הגב לתגובה זו

    • לד''ר אבנר

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:18

      מה זאת אומרת כרתו זתים?!וכי איך רצית שיעשו זיתים חמוצים?!
      נו...אתה באמת לא רציני,חפש עץ אחר לטפס עליו.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לתגובתו של ד''ר ספקטור

      פרופסור דור דוד, 02/02/06 10:31

      ד''ר ספקטור יקירי

      אינני יודע מהו מקצועך ובמה הינך מתמחה אך בסכסוך הערבי ישראלי ובתרבות הערבית אינך מבין כלום.
      האדמה שבמאבק היא אדמה שנתונה בסכסוך.
      הערבי מעריך את זה שממולו רק לפי הנחישות והעוצמה שהוא מפגין. ברגע שהוא מזהה חולשה והתקפלות הוא מיד מנצל זאת עד לחסולו המוחלט של היריב ו\או זריקתו לים.
      אם נמשיך בגישת ההתקפלות נאבד את כל שטחי ארץ ישראל תוך זמן קצר.

      בנוסף קשה לקרוא את השנאה החולנית בתגובתך כלפי צבור המתנחלים היקר שלנו. אינני משוכנע שתשתמש במילים כה בוטות כלפי צבור המתאבדים הערבי וזו בדיוק החולשה החולנית - לאומית שלך.
      אל תשכח ד''ר ספקטור שהמדינה שלחה צבור זה להתיישב באדמתו והוא יושב שם באותו צדק שאתה יושב בתל-אביב.
      לסיכום אצטט מה שאמר אחד מבחירי הפוליטיקאים'' רק מי שמפנה יהודים עם דמעות בעיניים יוכל להצליח במלאכתו''
      עם שנאה חולנית כמו שלך הכשלון מובטח

      הגב לתגובה זו

    • יישר כח - אני מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      אזרח מודאג, 02/02/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • ד''ר אתה חולהה

      לוציפר, 02/02/06 10:58

      השינאה התהומית שלך מעוררת חשד אנשים ששונאים כמוך אף פעם לא מדייקים בעובדות ולא אומרים אמת
      לכן התואר ד''ר כנראה לא אמיתי ואתה סתם מתחזה :

      הגב לתגובה זו

    • זאת ועוד : כשירצו לחזור לישראל

      רואים את הסוף, 02/02/06 11:05

      חזרת המתנחבלים לישראל תותנה בהתחייבות לשמור את חוקי המדינה וכיבוד שלטון החוק

      הגב לתגובה זו

    • הערה

      שי, 02/02/06 11:52

      בקורת-לגיטימי ואף רצוי. אני שותף לה ברמה מסוימת.

      אך השינאה שנוטפת מדברך,בין השורות וגם בתוכן, היא זו שעלולה להמית עלינו אסון!

      הגב לתגובה זו

    • ישר כח! כולם לקרוא ולהפנים (ל''ת)

      אני, 02/02/06 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש לקבוע הוראות ברורות לפתיחה באש על האויב הכתום

    נעמן, 02/02/06 08:57

    יידוי אבנים יגרום לירי באוויר.
    זריקת בלוק - השבה באש מיידית לעבר המיידה
    שפיכת חומצה וחומרים כימיים - יידוי רימון זרחן על השופכים.
    התבצרות ושליפת סכינים - ירי של טנק.

    רק כך יבין האויב הכתום כי מדינת ישראל אינה מוכנה לשתוק.
    רק כל ייפסקו הפרות החוק על ידי חבר הבריונים הסהרורי המתקרא ''מתנחלים''.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      נ, 02/02/06 10:08

      אני אומר שיתנו להם לגור בבתים שלהם, יגדרו את הבתים ויחיזרו אותם לערבים שיוכלו אותם חיים.

      הגב לתגובה זו

    • ניפגש קנה מול קנה אדיוט ונראה... (ל''ת)

      דני, 02/02/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • תודה להוכחה שאתה ושאר המיעוט השמאלני - שונאי ישראל (ל''ת)

      משה, 02/02/06 10:11

      הגב לתגובה זו

    • לנעמן הלא שפוי

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:15

      ולחמאס הלא כתום.
      יידוי אבנים-יציאה מעזה
      זריקת בלוק-הריסת גוש קטיף
      שפיכת חומצה-תמיכה כלכלית
      התבצרות ושליפת סכינים-מענק רובים
      -רק כך יבין החמאס בדגלי אש''פ כי מדינת ישראל אינה מוכנה לשתוק.
      אכן ''אהבל'' יקרא שמך -חיוך.

      הגב לתגובה זו

    • לך לך לאוגנדה (ל''ת)

      יוסיפון, 02/02/06 10:16

      הגב לתגובה זו

    • מייד מזהים שאתה ערבי........כמה שצה''ל הפך צחוק לבוגדים!!

      ממשלת השמאל, 02/02/06 10:19

      טנק מול סכין!!

      חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה...

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד !!! (ל''ת)

      כתום זה חולירע, 02/02/06 10:23

      הגב לתגובה זו

    • גזען! נגד מחבלים ערבים אתם לא עושים כלום, אבל נגד ילדים יהודים (ל''ת)

      אתם ששים להשתמש, 02/02/06 10:45

      הגב לתגובה זו

    • יש לקבוע הוראות ברורות לפתיחה באש

      משה, שפוי, 02/02/06 11:53

      גם על הערבים אתה מדבר ככה?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ניצחון החוק??

    זאב, 02/02/06 08:44

    רק שמדובר במתנחלים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לבדוק אם בג''צ הם לא מושתלי הרשות (ל''ת)

    עם הנצח לא מפחד, 02/02/06 08:44

    הגב לתגובה זו

    • מיותר לבדוק, הוכיחו זאת מעל לכל ספק (ל''ת)

      עם עבודות, 02/02/06 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    את המנגינה הזאת כבר אי אפשר להפסיק (ל''ת)

    זאת רק ההתחלה, 02/02/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אשרי העם שככה לו

    לא מאמינה, 02/02/06 08:38

    המדינה (באי כוחה ואזרחיה) נפלה על השכל. התפרקה מערכיה- אזרחים שמחים פה לאיד כמו אוקריינים או פולנים בשנות ה-40...והכל התחיל כשהשאירו את מדחת יוסוף לדמם בקבר יוסף בשכם. כשערך של קדושת החיים נרמס והכל פתאום נהייה לא חשוב מול חלום השלום הרווחה הכלכלית או לא משנה מה, מגיעים היום לזוועה ששוטרים וחיילים (מפגרים או מסכנים אנני יודעת כיצד לכנותם )עושים מעשה נבלה שכזה, איפה יצחק קדקמן?איפה פעילי זכויות אדם? היו שיצאו בשצף קצף להגנת הסוסים...(פעם הבאה חיצי הרדמה)מדוע מותר בשם החוק להיות ברברים כמו גלוחי הראש ?ברגע שערך חיי האדם וכבודו נרמסים בלא הנד עפעף ויש היושבים ומצקצקים מנחת... תזהרו ,נפרצים פה סכרים ונוצרות נורמות שאת סופן מי שורן...מחר כל אחד הוא הבא בתור .

    ולכם נערים ונערות צל''ש .

    הנוער המופלא הזה הגיע לעמונה מבלי שינהיגו אותו כיון שאצלו לא כבתה להט האמונה. ולא חל טישטוש בין החשוב לשולי, והיום כשאין מנהיגים הראויים להם הם עושים את שצריך.
    אני מתביישת וכואבת את מה שעשו לכם ילדים נפלאים. היינו צריכים להיות שם המבוגרים -אנחנו בעצם שאוהבים את ארץ ישראל ורק שכחנו עד כמה. תודה שהזכרתם לנו מה חשוב באמת.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הצטמררתי, 02/02/06 09:25

      הגב לתגובה זו

    • אין לכם בושה בגוף

      נ, 02/02/06 10:11

      הייתי מעלה אותכם למשפט על ניסיון רצח, זורקים בלוקים על ראשים של אנשים, אתם יותר גרועים מערבים.
      אם אתם רוצים להשאר בבתים שלכם בהתנחלויות אז אין בעיה, אבל תשמרו על עצמיכם ואל תצפו שאנשים ישלחו את הבנים שלהם לשמור על 4 משפחות ויסכן את חייו, נראה אתכם שומרים על עצמיכם, ועוד אחרי ששומרים עליכם ונהרגים בשבילכם אתם אומרים שהצבא חרא !!! אין לכם גבולות.
      תשארו בבתים ותשמרו על עצמיכם ואז נראה כמה זמן תחייו

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך טובות, אתם לא תשמרו עלי ואני

        מתנחל, 02/02/06 15:48

        לא ישמור עליכם

        הגב לתגובה זו

    • צודקת ב 100% (ל''ת)

      אלי, 02/02/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מועצת ישע להציף את בגץ בעד פינוי מבנים (ל''ת)

    של ערבים, 02/02/06 08:36

    הגב לתגובה זו

    • בהצלחה, באמת. אני רק מקווה שבפינוי הבא גם ישוו את היחס אליכם ליחס

      צדק אחד לכול!, 02/02/06 08:52

      שקיבלו הערבים במהומות אוקטובר

      הגב לתגובה זו

      • אני מקוה שיהרסו בניה ערבית בנחישות כזו (ל''ת)

        רינת, 02/02/06 10:31

        הגב לתגובה זו

    • מועצת ישע עיקרה את הסיכויים אתמול ולא אומרת דעת תורה אלא פוליטיקה

      המנהיגים שלנו, 02/02/06 10:23

      מועצת ישע מנסה לדלות פירורים ממשלה אנטי יהודית מבכירי צבא שונאי מתנחלים. מנסיון לבוע במעט טוב משפיכת דמנו בתקשורת, מהבגץ ששונא את כל מה שיהודי
      די צריך להלחם בהם, לא להתחנף אליכם. אני לא מאמין במרזל אבל אני מצביע לו כי האיחוד הלאומי והמפדל לא אומרים את דעתם אלא מה שייראה טוב.
      נמאס המסר לעם הוא לא שיפלו קסאמים למרות שזה נכון. לא שהישובים מגנים על הערים למרות שזה נכון. לא כמו שבוגי אמר שבקווי 67 לא נשרוד למרות שזה נכון
      אלא שזאת ארצנו לפי התורה וחל איסור חמור לעזוב מילימטר ממנה. צריך על א''י מסירות נפש, ואם כופים אותנו אז ייהרג ואל יעבור- צריך להיות מוכנים למות. כמו אתמול שהמצב לא היה רחוק מכך

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שוטר שקיבל בלוק בראש, מה יעשה?

    צינה, 02/02/06 08:33

    הנוער של המתנחלים איבד את הרסן. מה הם חשבו, שיזרקו על שוטירים בלוקים והמשטרה תתקפל? ומה עמדת הרבנים שלהם? מחנכיהם? הוריהם?

    הגב לתגובה זו

    • דוד

      משה, 02/02/06 09:26

      יקח את הראש וילך הביתה. להיות עם משפחתו וילדיו

      הגב לתגובה זו

    • לא יתקוף מפגינים באלות בפעם הבאה. (ל''ת)

      יואב, 02/02/06 09:27

      הגב לתגובה זו

    • אני היתי שם לא זרקנו אבנים עד שלא ראינו את החברים שלנו נוטפי דם (ל''ת)

      מהאלות של, 02/02/06 09:47

      הגב לתגובה זו

    • ילד שיושב על הכביש וסוס דוהר עליו-מה יעשה?!

      קצת אמת, 02/02/06 10:09

      נוער שעמד על הגגות ראה את הוטרים דוהרים על חבריהם שישבו על הכביש ולא עשו כלום.
      נוער שעמד עם ידיים מורמות סיפר שבאו אליו שוטרים והתחילו לרסק אותו במכות.
      הנער יחיעם אייל שכב על הרצפה מפרפר והשוטרים לא מנעו ממד''א להגיע אליו אלא המשיכו להרביץ לו. כידוע, עכשיו הוא מאושפז במצב קשה מאד, מחוסר הכרה ומונשם.
      ונער בן 15 סיפר לי שהוא אמר ''שמע ישראל'' כשהוא ראה מה השוטרים עושים לחברים שלו כי הוא חשב שהוא עומד למות....

      הגב לתגובה זו

    • צריך לשפוט את האנשים האלה על ניסיון רצח (ל''ת)

      נ, 02/02/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • מה עמדתכם על הסמים

      עע, 02/02/06 10:28

      של הילדים שלכם?

      הגב לתגובה זו

    • בחור שסוס דורס אותו - מה יעשה? (ל''ת)

      אדם, 02/02/06 10:31

      הגב לתגובה זו

    • שלא יגיע

      ., 02/02/06 10:45

      שלא ישרת את קדימה

      תפקידו לשרת את המדינה לא את המפלגה

      לא לתקוף לא לשבור ראשים

      הגב לתגובה זו

    • השוטר היכה באלות בראשי הילדים. הם בסה''כ (ל''ת)

      הגנו על עצמם, 02/02/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ====קמה מדינת רשע - אולמרטדיסטאן==== (ל''ת)

    מרכז שפוי, 02/02/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמרט נדיב וגאון ואכזר.מחק את המיותר

    aviril, 02/02/06 08:31

    ..משאל דעת קהל: מה נותר אצל אולמרט מתורת ז'בוטינסקי שהוא ינק?

    הגב לתגובה זו

    • יש בקרוב אחלה משאל. קוראים לו בחירות. (ל''ת)

      ואחריו אתם, 02/02/06 08:47

      הגב לתגובה זו

    • תשובה: אולמרט- הוא המיותר

      (), 02/02/06 09:53

      שיתפטר עכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש להתחיל למפות כל מאחז בלתי חוקי ערבי בית או צריף ולהתחיל להגיש ע

    חי, 02/02/06 08:29

    עתירות להריסתם אתמול הוכח כי ניתן להתמודד נגד כל בניה בלתי חוקית
    להתחיל לנקות כל גבעה וגיא מהשתלטות ערבית שאינה חוקית

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הנבל פ' ברק ידע שהשלטון נקנה בכסף !!! (ל''ת)

    בג''צ נאורים ???, 02/02/06 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט מתגלה ככישלון צורב

    אולמרט הביתה, 02/02/06 08:27

    היה אפשר להגיע לפשרה ולגמור את זה אחרת לגמרי. הכישלון הזה מתגלה כלחיץ ועושה דברם של השמאל הקיצוני ''שלום עכשיו''.
    שילך לפנות את המבנים הלא חוקיים בלוד למשל , נראה אותו גבר שם. חכם על חלשים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברחובות פריז הבינו זאת היטב

    ארז, 02/02/06 08:26

    יש ללמד את השמאלנים המסוממים
    התקשורת הקנויה והצבועה
    הפוליטיקאים המושחתים
    שהם לא יהרסו לנו את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • שיריב אופנהיימר יפסיק לשגע את המדינה (ל''ת)

      מתנחלת במרכז, 02/02/06 08:41

      הגב לתגובה זו

    • ''שלא יהרסו לכם את המדינה''?!?! מי אתם בכלל? כולה מיעוט שולי של15-20% (ל''ת)

      דון ביביהו, 02/02/06 08:49

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך - בבחירות האחרונות ניצחה הימין - ובגדול (ל''ת)

        משה, 02/02/06 09:51

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם תקום מדינת יהודה אני עוזב את ת'א ועובר על בטוח ... (ל''ת)

    בלי שמאלנים, 02/02/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האשה מ''בצלם'' הבת לסבית והבנים משתמטים (ל''ת)

    זוהי משפחת, 02/02/06 08:25

    הגב לתגובה זו

    • לא רק משתמטים

      דור, 02/02/06 08:46

      בניו של אדון אולמרט גם מפגינים יחד עם המחבלים נגד בניית הגדר (ששם אגב, לא כל כך אוכפים את ''החוק'').
      ''תעודת כבוד'' למדינת ישראל זה העומד בראשה (בנתיים)

      הגב לתגובה זו

      • מה יש לכם נגדנו ? (ל''ת)

        ימנית גאה גאה, 02/02/06 09:39

        הגב לתגובה זו

    • חוץ מבת לסבית -- הכל בסדר

      יוספוס, 02/02/06 09:04

      כשם שמפגר לא אשם כי נולד מפגר, מה לעשות שהיא נולדה כך.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא מבין את המדינה המחורבנת הזאת

    יורם, 02/02/06 08:25

    למה 'שלום אחר-כך' לא מגישים בג''ץ לפינוי כל הבנייה הלא-חוקית של הבידואים בכל מקום, ערבים באשר הם, יהודים בדרום תל-אביב, ושאר מרעין-בישין, ולמה בג''ץ לא זורק אותם מכל המדרגות?
    למה במדינת היהודים נטפלים רק לחלוצים אמיצים ואנשים ישרי דרך, אבל תומכים בטירוריסטים, פושעים ופורעי-חוק.
    איזה עתיד יש למדינה כזאת?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתמול היתה רק הקדמה עדינה...

    מתנחל, 02/02/06 08:25

    די, נגמר!!! הציבור האמוני ברחבי ארץ ישראל השתחרר אתמול מההלם של ההשפלה בגוש קטיף. לא ניתן עוד לעשות רווח פוליטי על גבנו! תעצרו את זה לפני שהמדינה הזו מתמוטטת. מה אתם חושבים שיכול לקרות, כשציבור של 250,000 איש רק ביש''ע ועוד מאות אלפי תומכיהם ברחבי ישראל מרגישים שהופכים אותם מהציבור הכי נאמן למדינה לחבורה של פושעים ופורעי חוק? לא נותר לנו אלא להצדיק את השם הזה כדי להציל את המדינה מידי הממשלה הנפשעת והתקשורת המשת''פית.
    כמו שאמר אתמול ח''כ אריה אלדד: ''בפעם הבאה יהיה נשק חם ובפעם אחריה הממשלה תיפול''.

    הגב לתגובה זו

    • בתור מתנחל ותיק בגוש דן

      למספר 71, 02/02/06 09:08

      לא נותר לי אלא לחזק אותך, את חבריך, ואת דבריך. בתקווה שעם ישראל יתעורר מהטירוף השמאלני שאחז בו, ותימנע אלימות בעתיד.

      הגב לתגובה זו

      • אלו מילים! כל הכבוד! (ל''ת)

        שושנה, 02/02/06 10:33

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      עם הנצח לא מפחד, 02/02/06 10:11

      הגב לתגובה זו

    • מתנחל,כמה אתה פטתי ותמים.אין יותר יש''ע

      יוסי, 02/02/06 10:37

      יש רק י''ש וגם זה יעלם על תוך זמן קצר.נכון שלא האמנת שגוש קטיף יפונה?

      הגב לתגובה זו

      • מי שפטתי ותמים זה אתה!!!!

        אתה אידיוט, 02/02/06 13:35

        את חושב שהערבים רוצים רק את יש''ע? אז אתה חי בסרט, צא כבר מהאשליה, הם רוצים את כ-ל הארץ,
        מתי יפול האסימון, מתי???????

        הגב לתגובה זו

      • בקצב הזה גם תל אביב תיעלם (ל''ת)

        מתנחל, 02/02/06 15:50

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    בגין רבין שרון - היה כדאי ? ואתה הרכיכה מקדימה - לבדוק ? (ל''ת)

    פולסא דנורא, 02/02/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד! לעצור את המתנחבלים!! (ל''ת)

    ודייק, 02/02/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סקר אבי דגני(גל''צ)85% ספורים ''הפינוי פוליטי'' (ל''ת)

    אולמרט- כך, 02/02/06 08:22

    הגב לתגובה זו

    • גם במרץ טענו את זה. אז מה? שכחת לכתוב כמה תמכו בפינוי בכל זאת... (ל''ת)

      דון ביביהו, 02/02/06 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    halo shalom achshav!!

    Ruby, 02/02/06 08:21

    what happening with nezer sireni robbed land??

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא יאומן: שלום עכשיו שולטת במדינה

    ערן שטנברג, 02/02/06 08:18

    התנועה הכי אנטישמית שקיימת במדינת ישראל שולטת בעצם במדינה !!!
    שלום עכשיו הולכת להוביל לחורבן המדינה ע''י מלחמת אחים, עד ששמאלנים וימניים לא יתחילו לירות אחד על השני ברוחובות החולי נפש הללו מ''שלום עכשיו'' לא יירגעו.
    ובית המשפט העליון והשלטון כיום במדינת שיראל הוא העבד הנרצע שלהם.
    המקומות בהם נקבע במדינה שלטון החוק והנורמות של הצדק (?) הוא על בסיס אידאולוגי שלא היה מבייש את תפיסת העולם של הגי'אהד האיסלמי כנגד העם היהודי בישראל. קחו את זה בחשבון כל יום שאתם פותחים טלוויזיה או יש לכם עניין משפטי לסגור בבית המשפט. אתם נמצאים במדינה שנשלטת ע''י חונטה אנטישמית טהורה.

    הגב לתגובה זו

    • הימין האנטי-ציוני רוצה מלחמה? אתם תקבלו אותה ואח''כ תבכו (ל''ת)

      דון ביביהו, 02/02/06 08:43

      הגב לתגובה זו

    • כבר טדי קולק אמר על שלום עכשיו

      נרדף משטרה, 02/02/06 08:55

      בתקופה שהיה ראש עירית ירושלים - אלה מחרחרי הריב והשנאה, גדולי עושי הצרות.

      להגיש עתירה לבגץ זה כמו להגיש עתירה למזכירות שלום עכשיו. כל שופטי בגץ צריכים ללכת למאסר עולם על הטית משפט סיסטמטית.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הלואי הלואי הלואי

    חוני, 02/02/06 08:17

    שהיו משקיעים את אותן האנרגיות לפינוי התנחלויות לא חוקיות של הערבים בגליל במרכז ובדרום.
    או שהיו שמים קץ לירי הטילים של ארגוני הטרור הערבים לשדרות ואשקלון.

    בעצם כן, הרבה יותר קל לפנות חבורה של יהודים בני 16.
    כל הכבוד אהוד!
    אתה נראה יופי ב-CNN ובאל ג'זירה.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      כל הכבוד, 02/02/06 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    להעביר המאבק לשנקין בת''א (ל''ת)

    heli, 02/02/06 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שלום עכשיו =- איזה זכות עמידה יש להם

    יוספוס, 02/02/06 08:15

    כאמור ראוי שאכיפת החוק תבוצע ע''פ מדיניות הממשלה ולא לפי האגנדה של בג''צ.

    לו היו עותרים בעלי הקרקעות הפלשיתינים (לכאורה - לא מכיר את הפרטים) מילא, אבל מי זה שלום עכשיו? ואח''כ מספרים לנו שמשפטים קלאסים דוגמאת מוישה חושב ששלוימה חייב לו 20000 ש''ח נמרחים 15 שנה כאשר מוישה כבר מזמן הלך לעולמו.
    בתי המשפט נבחרו על מנת לשפוט ולא לנהל את המדינה.

    למה לא מוגשות עתירות לבג''צ כנגד כל הבניה הבלתי חוקית בגליל, בנגב, לוד, רמלה, שטחי מדינה ביש''ע? או אולי בג''צ מראה להם את הדלת ומפנה אותם לממשלה? והאם הממשלה תהרוס את הבניה הבלתי חוקית עם אלפי שוטרים, סוסים, אלות ומה לא, או שזה רק תפאורה להראות כמה ביצים גדולות יש לאולמרט ואיך הוא מזXX את המתנחלים?
    הבעיה היא לא האופטטוניזם כי זה שמה השני של הפוליטיקה אלא צבור שלם שרואה באחיהם (מי שלא מכיר מהעבודה \ לימודים \ צבא משהו מעבר לקו הירוק משהו שנראה ומתנהג כמוכם שיצביע) את האויב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      במאה אחוזים!!!, 02/02/06 08:30

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    להעמיד לדין את כל הממשלות שקרצו למתיישבים והפרו את החוק וסיפקו להם (ל''ת)

    חשמל מים כבישים, 02/02/06 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קראדי=פרניאן=עומרי=שרון=אולמרט=בראון= שלטון החוק (ל''ת)

    דמוקרט, 02/02/06 08:12

    הגב לתגובה זו

    • שלטון החוק

      אורן, 02/02/06 08:49

      נראה את אותם קלגסי שלטון החוק מטפלים גם בבדואים בנגב. מהיכרות אישית עם מאות!!! אנשי עסקים בבאר שבע שמשלמים פרוטקשן לכנופיות בדואיות. איפה נעלמו ונאלמו אותם אבירי החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צבא העקירה הוא לא הצבא שלי (ל''ת)

    לשעבר קצין במיל, 02/02/06 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתי כבר המופרע הסהרורי יחיעם יהפוך לשאהיד?

    נעמן, 02/02/06 08:11

    בתקווה שאחרים ילכו בעקבותיו

    הגב לתגובה זו

    • סוג של שפיות

      נרי, 02/02/06 08:52

      לייחל למותם של נערים יהודים.
      אם זאת שפיות אני מעדיף להיות מטורף.

      הגב לתגובה זו

    • השהידים האמיתיים יגיעו...

      אל תדאג, 02/02/06 09:19

      אליך בקרוב...

      ולפני שתספיק לצעוק שאתה ''משלהם'' -תתפוצץ!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה כזה בושה לעולם!!!!

      שחר, 02/02/06 18:11

      מי אתה לדבר ככה על אנשים גדולים כמו למשל יחיעם אתה אפילו לא מקק לידו.לו יש עקרונות יש לו שאיפות ויש לו אמונה לך אין כלום!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בפעם הבאה גם אני אתנגד לפינוי

    צוציק, 02/02/06 08:07

    השוטרים היכו ילדים קטנים בלי רחמים. בפעם הבאה יחכו להם מבוגרים.

    הגב לתגובה זו

    • אלה הורים אלה? הם בדיוק כמו ההורים של השאהידים שמתגאים בחולרות שלהם (ל''ת)

      דון ביביהו, 02/02/06 08:45

      הגב לתגובה זו

      • הורים טובים שולחים את ילדיהם למועדוני בירה (ל''ת)

        צודק, 02/02/06 09:41

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר ?

          שונא קשקשנים, 02/02/06 11:08

          ואגב כולם על תופעות הסמים בהתנחליות ובעיקר בנוער הגבעות !

          הגב לתגובה זו

      • איזה חולירות? שוטרי היס''מ? (ל''ת)

        מתנחל, 02/02/06 15:51

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלמרט מכסה על ערוותו

    ר.ש, 02/02/06 08:07

    אולמרט שבעצם אין לו שום אידיאולוגיה מנסה לבנות אותה על גבי דמם של חיילים ומתיישבים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לדעתי בפעם הבאה האלימות תהיה בת''א

    יואב, 02/02/06 08:06

    בפעם הבאה נראה לי שהמתנחלים יבינו שלתל-אביבים לא אכפת כלם, אלא אם זה מתחת לאף שלהם, ויבואו להפגין כאן.
    המשטרה, כהרגלה, תנסה לרצוח אותם גם בת''א

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    השאלה היום היא האם ישראל הופכת למדינת מתנחלים-חמאס (אין הבדל ביניהם

    נעמן, 02/02/06 08:03

    או מדינתת חוק, בה שוטר הוא שוטר, והאויב הכתום נמצא בכלא ולא בטלוויזיה.

    הגב לתגובה זו

    • האויב הכתום? התבלבלת קצת. זה האויב הירוק- החמאס שלך!!! (ל''ת)

      בוקר טוב, 02/02/06 08:23

      הגב לתגובה זו

    • והתשובה היא שבקרוב נפסיד לחמאס וכל משאלותיך ייתקימו. (ל''ת)

      נביא מוחמד, 02/02/06 08:24

      הגב לתגובה זו

    • מתנחבלים??

      סתם משהוא, 02/02/06 08:38

      מה שאתה קורא ''מתנחבלים'' הם מיטב הנוער ,תבדוק בוגרים בב''ד 1 וסיירות מובחרות ,רובם זה אותו הנוער ,2 ילדי אולמרט חיים בארה''ב ובן אחד סרבן גיוס .

      הגב לתגובה זו

      • מדובר בערב-רב של סהרורים, זבי חוטם, נטולי ערכים

        נעמן, 02/02/06 08:50

        שיישוב ארץ ישראל הופך אצלהם לקיבעון אובססי.
        נוער ערכי לא זורק בלוקים על חיילים. נקודה.
        איך שתכשיר את זה - זה לא יעבוד.
        הנוער הערכי שלך ביקש להרוג חיילים ושוטרים.

        הגב לתגובה זו

        • מדובר בנוער מדהים שאוהב את הארץ שלו!!

          מפונה מעמונה, 02/02/06 10:12

          הנוער הערכי שלי לא ביקש להרוג חיילים אלא רק לפצוע אותם וזאת אחרי שהחיילים שלך ביקשו להרוג את הנוער שלי!!!

          הגב לתגובה זו

        • לנעמן

          מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:53

          והיית צריך להוסיף את מה שאמרת בתגובה 2 ש''המתנחבלים הכתומים
          הם לא אחיך והם האויב שלך'' ואז יבינו את דבריך לעומק ולא רק לרוחב.

          הגב לתגובה זו

      • תחליף תקליט. אף אחד לא קונה את השטויות האלה

        זרח מן השורה, 02/02/06 09:47

        ''מיטב הנוער''... ראינו את הנוער שלכם בפעולה.
        זה שבבה''ד 1 יש הרבה חובשי כיפות זה לא אומר שאלה מתנחלים.

        הגב לתגובה זו

        • גם בין אלו שהיו בעמונה ונלחמו באגרסיביותהיו רבים מאוד שאינם מתנחלים (ל''ת)

          הייתי בעמונה, 02/02/06 17:43

          הגב לתגובה זו

    • מה לעשות אבל ל''שפויים'' יש רק חמישה מנטים

      aviril, 02/02/06 08:54

      ...לביילין ה''שפוי'' מאוסלו שעשה עליה לערפאת .ואחר כך שוב הפעם ה''שפוי'' מז'נבה שמצא לו פארטנר לשלום....עוד מעט ה''שפוי'' ימציא לנו יוזמה יצירתית חדשה אחרי עליית החמאס לשלטון.
      ...ביילין הוא המודל המייצג של כל ה''שפויים'' כמו נעמן מתגובה -5-

      הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק (ל''ת)

      אבי, 02/02/06 09:51

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפינוי האחרון שייך ל'קדימה' ב28 למרץ החוצה מהממשלה. (ל''ת)

    מירי, 02/02/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הידעתם? הפינוי עלה למשלם המיסים 10 מיליון ש''ח!

    חנה, 02/02/06 08:01

    הידעתם? הפינוי עלה למשלם המיסים 10 מיליון ש''ח!
    וזה מכספי המיסים שלך ושלי!

    נפלו על הראש!
    גם החריבו יישוב בארץ ישראל (טוב, בזה כבר יש לממשלה דיפלומה)
    וגם ביזבזו המון כסף!

    מה, כבר אין בעיות חינוכיות או כלכליות שצריך בשבילם את הכסף, שזורקים אותו סתם?

    אז תשמעו מה דעתי- אולמרט עשה כאן תעמולת בחירות- בלי להוציא אגורה מכיסו! הכל על חשבוננו, והתקשורת שמסקרת לו בחינם!

    זה היה גאוני אם זה לא היה כל כך עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • 3 חנה היידעת?

      מוטי חיפה, 02/02/06 09:03

      מפעל ההתנחלויות שנימצאות במקומות שלא תורמות במאומה לבטחון ישראל עלו למדינה כ50 מיליארד דולר, (ולא בדובר בגושים הגדולים), צאי וחשבי מה היה אפשר לעשות בסכומים אילה לשיקום החברה והכלכלה.

      הגב לתגובה זו

    • וכמה דמים למשלמי המיסים עלה להקים אותו? (ל''ת)

      מתנחלים צבועים, 02/02/06 09:20

      הגב לתגובה זו

    • חנה: אני מוכן להקציב 20 מיליון שקל על כל פנוי אם הייתי בטוח שיהיה

      יואב, 02/02/06 10:03

      לזה סוף, כלומר שההתנחלויות יורדו, אבל לצערי אי אפשר להבטיח את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    במקום לבזבז מיליונים על מלחמת אחים תעזרו לעניים באוכל ותרופות. (ל''ת)

    מיקי, 02/02/06 08:01

    הגב לתגובה זו

    • המתנחבלים הכתומים הם לא אחים שלי, הם האויב שלי

      נעמן, 02/02/06 08:17

      אחים שלי לא מיידים בלוקים על חיילים

      אחים שלי לא קוראים לרצוח ראש ממשלה

      אחים שלי לא שיפכים חומצה וחומרים כימיים אחרים על כוחות הביטחון

      אחים שלי לא חוסמים כבישים ומונעים מנשים הרות להגיע לבתי החולים

      כל אלה הם האחים שלך, לא שלי.

      אתמול לא הייתה מלחמת אחים, היה טיהור קני צרעות של האויב הכתום

      הגב לתגובה זו

      • אתה, ידידי, לגמרי לא שפוי

        משה, 02/02/06 08:37

        וזה שחתמת 'שפוי' מראה בבירור שגם אתה בעצמך מבין את זה.
        שתזכה לחיים קצרים.

        הגב לתגובה זו

        • אוקי, אז לא ''אויב'', כנופיה שיש לדכא

          חיים, 02/02/06 10:25

          עכשיו בסדר ?

          הגב לתגובה זו

      • מי שחותם - -שפוי- זה מעיד שגם

        דר זיגמונט פרוי, 02/02/06 09:26

        לו,ברור שהוא לא שפוי.
        אדם שפוי בדעתו אינו מכריז על כך כל הזמן. הוא אינו זקוק לחיזוק מתמיד על שפיותו.

        הגב לתגובה זו

        • לנעמן

          מוטי אטלנטה, 02/02/06 10:55

          לפי דבריו של ד''ר זיגמונט פרויד עליך לכתוב ''נעמן לא שפוי'' ואז הוא יגיד לך שאתה צודק.-חיוך

          הגב לתגובה זו

      • מפלס השנאה והבלבול המוסרי

        OMEDIA, 02/02/06 09:31

        http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=898&MenuID=478
        מפלס השנאה והבלבול המוסרי

        מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.

        מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

        המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

        בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

        אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

        ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

        לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

        ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

        בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות.
        אין טעם להתיחס ל נעמן החותם שהוא שפוי, כי מכתבו מעיד שהבעיה שלו היא פסיכיאטרית ולא סוציולוגית, אך הבעיה ככלל קימת ומאימת על המשך קיומנו.

        הגב לתגובה זו

      • על ''שפיותו'' של נעמן כתב כבר ב 1936

        ברל כצנלסון, 02/02/06 09:35

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

        הגב לתגובה זו

      • איפה ההיגיון?

        מגורשת מעמונה, 02/02/06 10:08

        אתה יכול לנסות ולהתכחש כמה שאתה רותה אבל הם כן האחים שלך.
        חוץ מזה מה אתה רוצה שהם יעשו? יתנו לשוטרים להרביץ להם והם לא יתנגדו??
        אם מישהו היה נותן לך מכות ולא סתם מכות, כנראה מעולם לא קיבלת מכות מהיס''מ, לא היית מחזיר לו? לא היית משתולל?
        אם היו הורסים לך את הדבר שהשקעת בו את כל מאמציך, את כל הכסף שלך, לא היית מתעצבן? וכל זה בזמן שלערבים נותנים יד לבנות בתים איפה שהם רוצים וכמה שהם רוצים. איפה ההיגיון? איפה כל החלוצים שבנו את המדינה, נלחמו עליה ומתו למענה? למה היום יהודים נלחמים למען מדינה פלשתינאית?

        הגב לתגובה זו

      • HaAchim Sheli

        Ani, 02/02/06 10:28

        HaAchim Sheli lo mamtziim shkarim al haachim shelahem!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • עם ''אחים'' כמוך לא צריך חמאס! (ל''ת)

        משה, 02/02/06 10:36

        הגב לתגובה זו

      • את ממש לא יודעת על מה את מדברת!!!!

        שחר, 02/02/06 18:05

        מה את עושה כשאת רואה את האחים שלך בלי פרנסה ובלי מקום מגורים כי העיפו אותם מהבית מה את עושה!!!!!!???????????? יושבת בבית ואומרת בעיה של ''הכתומים''
        אז באמת לא מגיע לך הזכות להיום חלק מכלל ישראל שנלחם אחד בשביל השני!!!!

        הגב לתגובה זו

    • נכון. גולמרט מתחמק ממצב 1.5 מיליון העניים. (ל''ת)

      פרץ, 02/02/06 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    טמבלים. על כל מאחז שיפונה הנוער הנהדר הזה יקים 2 נוספים. (ל''ת)

    רק הידברות, 02/02/06 07:59

    הגב לתגובה זו

    • רק שניים?? עשרות מאחזים יקומו!! (ל''ת)

      מפונה מעמונה, 02/02/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • איזה הדברות?

      מוטי אטלנטה, 02/02/06 11:16

      בבחירות תעלינה המפלגות הדתיות,ולאחר שתקחנה את הבחירות ב''הליכה מתונה'' נבנה את ארצינו.

      הגב לתגובה זו