• 132.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    נעמה, 06/02/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מי שמרחם על אכזרים סופו מתאכזר לרחמנים

    ירון, 02/02/06 19:59

    אלישיב כל כך צודק בכתבתו!

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    השמול שילך לעזאזל!!!!!!!!!!

    ליאור, 02/02/06 19:25

    היסמ שהיה בפינוי עמונה לא היו יהודים !!!! הם היו נצים מלוכלכים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אנחנו המיעוט לומדים איך להתייחס למיעוטים -עוד 20 שנה נהיה הרוב (ל''ת)

    הדמוגרפיה תנצח, 02/02/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    רייכנר צודק ב100%

    רפי, 02/02/06 13:06

    להפיץ את המאמר!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אוף איתכם! תגובה אחת לא מתהלמת אפשר לקבל כאן?

    דתיה, 02/02/06 11:09

    זה פשוט לא ייאומן! אתמול פינו מאחז באופן אלים ביותר- גם המפונים היו אלימים! למה אף אחד כאן לא רואה את כל התמונה? תפסיקו כבר לריב! מה אתם רוצים? שלא תישאר לנו מדינה? ריבונו של עולם! צו פיוס! זה לא נכון- שמאלנים לא אוהבים לראות דם! ויש מספיק דתיים שלא היו זורקים אבנים! די עם זה! בבקשה! תיראו איך אנחנו נראים!

    הגב לתגובה זו

    • למה 57% חושבים שהמתנחלים אשמים באלימות? (ל''ת)

      לא מתנחל, 02/02/06 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    לפחות 60% מהאזרחים רוצים פינוי

    אייבי סידי, 02/02/06 09:27

    לפחות 60 אחוז מאזרחי המדינה
    בה אתה חי
    מעוניינים בפינוי התנחלויות
    המתנחלים משניאים את עצמם
    מיום ליום יותר ויותר

    '' שמאל '' - הוא הגדרה של ציבור
    המצוי משמאל למרכז הפוליטי והכלכלי

    המתנחלים כבר מזמן השניאו את עצמם
    על אזרחים שרחוקים מהשמאל
    מרחק מזרח ממערב.

    הגב לתגובה זו

    • גירוש ולא פינוי. די לכבס מילים נוראיות, די לשקר (ל''ת)

      ץ, 02/02/06 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    חייל סרבן שהיה בעמונה

    יאיר, 02/02/06 09:15

    כן כמו בסרט רע....

    כמו לפני חצי שנה, נאלצתי לפשוט את המדים ולהצטרף לאחיי על הגבעות
    והתביישתי בצבא בו אני משרת ובמדינה שלמענה אני נלחם יום יום...
    כותב המאמר צודק בהחלט השמאל רוצה דם של מתנחלים!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      נועה, 02/02/06 15:38

      כל הכבוד לך שסרבת פקודה ועזרת לאחינו אשרייך גם אחי סירב הלוואי ולכל עם ישראל היה מעט רגש

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    במידה ותוגש תביעת דיבה ייצוגית נגד רייכנר, אני בפנים! (ל''ת)

    א, 02/02/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אתם לא מעל החוק.

    ישראלי, גבולות, 01/02/06 22:05

    אמנם המתנחלים חושבים שהחוק נוגע לערבים וחילוניים בלבד. אבל הגיע הזמן להעמיד אותם על טעותם.

    ההתנחלויות גורמות לישראל לנזק ודלגיטימציה בעולם. וגם קורעת את העם בנושא של השירות הצבאי בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • הגיעו הזמן שלאנשים יהיו רגשות

      נועה, 02/02/06 15:40

      תפסיקו ליהיות בובות של השילטון רואים שהטלויזיה עשתה את שלה אם היית נימצאת שם ולא צופה כל היום בטלויזיה היית רואה כמה זוועה את מדברת תתבגרי כבר ותתחילי לעשות למען עם ישראל ולא למען עצמך.

      הגב לתגובה זו

      • למה בובות של השלטון?

        ישראלי, גבולות, 02/02/06 20:13

        לדעתי צריך לפנות את כל המאחזים הבלתי-חוקיים כמו בכל מדינה מתוקנת בה אוכפים את החוק.

        אולי תפסיקי לעשות נזק לעם ישראל ולהגן על התנחלויות?

        הגב לתגובה זו

  • 122.

    זה ראינו כבר לפני שנים

    מה המסקנה?, 01/02/06 21:34

    מסקנה אופרטיבית- מה המסקנה? איך גורמים לכך שלא יפנו, לא יהרסו, ולא ישלטו- רק שליטה בכנסת ובממשלה- הם ראו דם, והם קבלו תיאבון, והם ימשיכו, כי ריח האלימות משכר- והמתנחלים ימשיכו להתחלק למחנות- המוכים, השתדלנים והבוכים... גלות, ממש.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לא מבינים שזה יבוא לשמאל בהפוכה!!!

    גיימס הטפילד, 01/02/06 21:28

    אנחנו מטפחים משטרה עבריינית שביום מן הימים תכסח גם את השמאל ואת הערבים, חייבים לרסן את המשטרה ודחוף

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    צודק מאד, ואני לא ימנית קיצונית.

    רחל, 01/02/06 21:14

    האכזבה שלי מהשמאל דוחפת אותי
    יותר ויותר לזרועות הימין. שנאת
    המתנחלים, אנשים ישריםוטובים
    ברובם ,היא חולנית ממש.מאחורי הנאורות השמאלנית מסתתר טמטום,
    או תמימות נוראה או שנאה עצמית
    כך מכים יהודים, והשמאל שותק?
    יפי נפש רק כשמדובר בערבים...
    ועלעת החמס עוד לא לימדה אתכם כלום?מהרסיך ומחריביך ממך יצאו..

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    צודק בהחלט !

    איציק בוטה, 01/02/06 21:13

    אין כמו החברה הדתית לאומית
    מובילה איכותית כריזמטית ( גם בניש''ם ) חברה אידיאליסטית ערכית ועוד ועוד בוגריה מובילים בחברה בישראל בכל ענפי המשק החברה הכלכלה וגם בקרוב בתקשורת !
    כה לחי .
    איציק בוטה
    עדיף מלרקוד במועדונים בתל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אתם,היהודים הטיפשים עושים לנו את העבודה מצויין.

    אבו יוסוף, 01/02/06 21:03

    תמשיכו לפנות את המתנחלים (שבעצם אוהבים אתכם יותר משאתם את עצמכם), תכו אותם ,תביישו אותם, ואנחנו נרויח. עושים את העבודה במקומינו מצויין, יהודים סתומים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אנחנו הונדלים המתנחלים מקנאים בפיגועי החמאס

    מתנחל חמאסניק, 01/02/06 20:46

    אנחנו המתנחלים מנסים לגייס אהדה יהודית אבל בדיוק ההפך קורה,התעוב מאיתנו ומהדת היהודית גובר ככל שנחשף פרצופינו המוסרי השפל שעליו נאמר כבר ''פני המתנחלים כפני ה..................''.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    איזו צביעות!

    זיו, 01/02/06 20:43

    איזה גלגול עיניים חסר בושה, כמה אפשר להסתכל רק על מה שרוצים רק?

    בכל פעם שאנשי שמאל נפגעים אני שומע אנחות רווחה וצחקוקים בכל מקום, אולי רק אתה כותב הכתבה לא שותף לזה, אבל זה לא אומר שזה לא קורה.

    אה, ועוד דבר קטן: שכחת להגיד שהאנשים האלה ידעו שהם הולכים להיות מפונים ושהם יכלו לעתור לבג''ץ ובחרו לעשות את זה דווקא ברגע האחרון, ושלמרות שבג''ץ פסק הם לא קיבלו את הפסיקה, והם התפרעו למרות זאת. אתם לא יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, או כן מה שיגיד בגץ, או שתלכו נגד כולם ותחטפו בכל מקרה.

    אתם נוקטים אותה טקטיקה ושיטות והתנהגות כמו החמאס, וגם אתם באים מהפאנאטיקה הדתית, רק של דת אחרת, ונוהגים בכם סלחנות שבעתיים, אז על מה תלינו? שבכל זאת מחטיפים לכם?

    הגב לתגובה זו

    • תתביש! ואתה עוד מדבר על צביעות?!

      רעות, 02/02/06 17:32

      אנשי עמונה לפני כמה חודשים כבר הגישו בג''ץ בבקשה לא להרוס את הבתים. ואפילו החליטו בעצמם לא להכנס לביתים (שכבר היו מוכנים) כדי להראות את הרצינות שלהם.
      לידיעתך באותו זמן הוגשה בקשה לבג''ץ ע''י מועצת הנגב שאמרה שהבדואים כובשים שטחים ובונים שם בתים ללא אישור. אך בג''ץהחליט לא לאשר את שתי הבקשות, להרוס את בתי עמונה, ולא להרוס את בתי הבדואים!!!
      בושה כזאת!!! מדינה שהורסת את בתיה, אך שומרת על בתי אויבייה!!
      עוד דבר: על איזה סלחנות אתה מדבר בדיוק?? על היד הקלה בשימוש באלות? על ההתחשבות מצד הבג''ץ? על הסוסים שרמסו נערים? על מה????

      הגב לתגובה זו

    • לכי יא מגעילה!!!....

      ליאור, 02/02/06 19:33

      את סתם מגעילה .! מגעיל ליראות את מה שאת כותבת אם אני הייתי את הייתי מתבייש לכתוב את כל החרא שאת אומרת !!! שבי בלול זה המקום בישבילך את כמו ילדה קטנה או שאת באמת את לא מבינה מה קורה בארץ שלך אני הייתי שם!וראיתי הכול איך זה הרביצו ואיך שאנחנו חתפנו וניסינו להגן על עצמנו אני לא אומר שנכון ליזרוק חול וביצים עליהם אבל ממש! לא נכון לפוצץ אנשים חפים מפשע הבג''ץ מעניים לי את ה... הימיני את יודעת !!! לכי יא מגעילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!..... את חרא בן אדם או שלא אדם ( חרא חייה)!

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    אולי די כבר, נמאס כבר עם העיניין הזה

    ניר, 01/02/06 20:31

    אנחנו ישראלים שכחתם את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    גאה בכם

    יאיר, 01/02/06 20:16

    גאה בכם, הימנים, שסופסוף התחלתם להראות נוכחות באינטרנט. השמאלנים מטקבקים? נטקבק בחזרה. נראה את דעת העם. נמאס להיות המסכנים שרק מושפלים כל הזמן. הגיע הזמן לקום, וזה מה שיקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    זה לא שהשמאל רוצה לראות אלימות

    בן, 01/02/06 20:00

    כולם אוהבים אלימות. הימנים צופים בארועים האלה בדיוק כמותם. זה כמו תאונה קשה שלא רוצים להסתכל אבל אי אפשר להפנות את המבט.
    בקיצור אלימות זה רייטינג ומי שיגיד שהוא לא נהנה מזה קצת הוא שקרן.
    כן, גם אתה שמגיב מתחתיי שקרן.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את המאמר

      משה, 01/02/06 20:38

      הכותב לא מדבר על רייטינג ברור שאנשים אוהבים לראות אקשן, אבל השמאל הצבוע שטוען כי מלחמות לא משיגות כלום וצריך לעשות פשרות כואבות הם שקרנים כי כאשר מדובר על מתנחלים הם לא מוכנים לשמוע אפילו על הצעות הפשרה ורק רוצים לראות דם.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    הערב רב הסמולני אנטישמי ושונא ישראל

    יהודי, 01/02/06 19:35

    אל נקמות ה' אל נקמות הופיע

    הגב לתגובה זו

    • מספיק אני כל כך מפחד...פרמיטיב (ל''ת)

      rr, 01/02/06 20:25

      הגב לתגובה זו

    • אינך יהודי ואינך יודע את דרך היהדות

      עופר, 01/02/06 21:13

      עובד אלילים שכמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    עדיין מתייחסים למתנחלים בכפפות של משי

    ט.ס., 01/02/06 19:28

    זהו מרי אזרחי. איתם ואלדד לכלא. מסיתי הימין לדין. יאושפז אריאל זילבר.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    השמאל ישלם בדם על הדם ששפך. (ל''ת)

    סולי, 01/02/06 19:12

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      ואמן, 01/02/06 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד לכתבה כל כך הגיונית

    חיה, 01/02/06 19:01

    כל הכבוד. סוף סוף מישהו שפוי רואה את הדברים כמו שצריך!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יחידם פה ששים אליי קרב זה עדיין אתם

    שמאלית, 01/02/06 18:16

    ולא יעזור לך לנסות ולהסיט את הדיון, ולנסות, כרגיל, בצדקנות ובהתחסדות העלובה של הימין, לנסות לשלוח אצבע מאשימה אל השמאל. קחו אחריות על החיים שלכם, קחו אחריות על המעשים שלכם ותפסיקו להתנהג כמו ילדים בני 3 שמנסים להפיל אחריות על האח הבוגר שלהם. היחידים שנוהגים פה באלימות- זה אתם.

    הגב לתגובה זו

    • ומי פצע את החייל בבילעין? הימין? (ל''ת)

      נמאס משמאלנים, 01/02/06 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    חרא עליהם!!! שיישרפו!!! (ל''ת)

    תנ''צ ניסו שחם, 01/02/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מתנחלים נמאטתם!

    ישראל, 01/02/06 17:26

    לא רק מעשי הבריונות שלכם דוחים. אתם דוחים גם מבחינה אישית.

    הגב לתגובה זו

    • אז עוף לנו מהעיניים

      ר., 01/02/06 18:57

      כל הארץ היא התנחלות אחת גדולה,
      ואם אתה שונא יהודים, אז אין לך מה לחפש פה במדינת היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    דבר אחד

    הויקינג, 01/02/06 17:20

    שהמתנחלים והימין מסרבים להכיר בו זה שבערבים שעושים דברים כאלה, משטרת ישראל יורה! יורה! אז תפסיקו עם ההשוואות המגוכחות האלו. אני לא אומר זאת מאהבת ערבים, כי אם מהבנת המצב כמו שהוא.
    חוץ מזה, מדוע באמת נמצא המאמר הזה במדור ''יהדות''. המתנחלים אינם יהודים מאלו שבצד השני של המפה הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

    • הם כן!!!

      פוגרום, 03/02/06 02:10

      נראה איפה יהיו הנכדים שלך מבחינת יהדות ואיפה שליי :-)

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    לאלישיב

    ראובן, 01/02/06 17:12

    אתה כותב מהרהורי לבך כאילו השמאל אוהב לראות מתנחלים חוטפים,טעות גדולה-לפחות מבחינתי,שעמדתי היא שמאל מתון.
    המתנחלים סופגים אלימות בתגובה לאלימות.אלה שיצאו בשקט וללא אלימות מעזה לא סבלו אלימות אלא להפך- קיבלו עזרה באריזת חפציהם מחיילי צה''ל.אלימות היא תוצר של אלימות ולא נולדת יש מנין,אם כי פה ושם עשויים להיות מקרים נקודתיים חריגים.
    למקרה ושכחת-האלימות האמיתית בארץ לא באה מהשמאל.יגאל עמיר,נתן זאדה,יונה אברושמי-לא ממש שמאל ישראלי.. וזה לפני פראות נוער הגבעות,חילול בתי קברות במדינת ישראל בצלבי קרס,טלאי כתום ופיזור נינג'ות ושמן על כבישים.
    אז בוא נעמיד דברים על דיוקם ונרד לקרקע המציאות.

    הגב לתגובה זו

    • לראובן תתחיל לקרוא טוקבקים שמאלנים

      רות, 01/02/06 18:17

      הם פשוט צמאי דם
      לא מאמינה לאן הדרדרנו

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מהיום אני תומך בפירוקה המלאה של מדינת ישראל ,

    מהיום אני, 01/02/06 16:41

    אין למדינה הזאת זכות קיום ,הערבים חיו כאן לפנינו !
    תל-אביב שלהם ,חיפה שלהם ,אשקלון שלהם !!
    כול אדמה בארץ ישראל היא היתה של הערבים לפני שכבשנו את הארץ בכזו ברוטליות ב47' כאשר אנסנו נשים ערביות ,רצחנו תינוקות וזקנים ...
    דין כל עיר שנכבשה ב47' הוא כדינה של עמונה ,

    אנחנו גרשנו את הערבים הצדיקים האלו מכול שטח בישראל !!

    אני לא מסכים עם הזזת הגדר כדי שהערבים יעברו לרשות הפלשטינית , אין למדינה רשות לעשות זאת !! ,חוץ מזה הם צדיקים ,הם מלח הארץ ,הערבים האלו , אני הפגין בכול העולם נגד ההליך הבלתי מוסרי הזה !!
    אני הבזבז את כול הכסף שיש לי ,והדרוש ובטוח שהקבל כסף מארצות ערב כדי שיממנו לכול הערבים משכם לעבור לגור בחיפה ותל-אביב , ככה שהם ישארו כאן ,ואתם תפנו בכל זאת שטחים !!!

    אם השמאלנים יהודים ,אני לא יהודי !!!!!

    אני מבטיח שאני הגרום לחיסולה של המדינה המזדיינת הזאת עד סוף העשור !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שמאל = חמאס. משוואה פשוטה וכואבת. (ל''ת)

    אני, 01/02/06 16:40

    הגב לתגובה זו

    • לא התכוונת ''מתנחלים=חמאס?'' (ל''ת)

      אורי, 01/02/06 17:38

      הגב לתגובה זו

      • הוא התכוון ש''ס = גראס. (ל''ת)

        אפי, 01/02/06 18:05

        הגב לתגובה זו

  • 101.

    כך ייעשה למורדים

    אמנון, 01/02/06 16:28

    אנשים שמצפצפים על החלטות הממשלה ועל חוקי המדינה, וחושבים שיש להם זכות לגרור את רוב העם, נגד רצונו, לכיוון שהם מעוניינים בו.
    לתופעה כזו קוראים מרד, ומדינה חפצת חיים מדכאת אותו בכוח, אם יש צורך. המתנחלים לט שונים מוענונו, אולי גרועים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה? על מה אתה מדבר

      משה, 01/02/06 20:43

      החלטות ממשלה? הרי אין ממשלה חוקית הנשענת על 61 ח''כים היום. ראש הממשלה בפועל לא קיבל את אמון הכנסת, שלע לדבר על אמון האזרחים, והוא היה בתחתית רשימת הליכוד הקודמת.
      אתם חושבים שקדימה תזכה בבחירות הבאות? יכול מאוד להיות, אז למה שלא יחכה חודשיים ואז יפנה את עמונה?

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הרסתם לנו את המדינה. למה אתה מצפה?

    ישראלי, 01/02/06 16:18

    שנבכה איתכם?
    מתנחלים מנוולים. הלואי שיפנו כבר את כולכם ונוכל לחיות כמו מדינה נורמלית.

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שזה אומר ''לנו'' על המדינה הוא שמאלן חיוור ומשתמט (ל''ת)

      אל תעבדו עלי, 01/02/06 17:30

      הגב לתגובה זו

    • יפי נפש!!!

      מיכל, 01/02/06 18:20

      אם יפנו אותנו לא יהיה לכם איפה לשבת בשקט!כי בינתיים אנחנו אלה שמנהלים את המלחמות עם הפלשתינאים שרוצים אותנו בים.מתי תקלטו את זה ?! הערבים לא יודעים איך להתנהג עם יפי נפש כמו השמאל.תקומו תעשו מעשה , תגנו על המדינה באמת. די, עם התיפיפות הזו.די!

      הגב לתגובה זו

    • גם אחרי שיפנו את כולם לא נוכל לחיות (ל''ת)

      כמו מדינה, 01/02/06 20:44

      הגב לתגובה זו

    • מדינה נורמלית אתה רוצה?

      אלי, 01/02/06 21:11

      הצחקת אותי.
      בשם רעיון המדינה הנורמלית זרקת 10,000 אנשים מהבית ומה הישגת?

      החמאס עלה לשלטון וכל סיכוי למדינה נורמלית הלך לזבל.

      אתה לא מבין דבר אחד, ביום מסוים אולי יהיה הסכם שלום ויקבע קו גבול.
      קו הגבול הזה יכול להיות הבית שלך או המאחז הזה בעמונה.

      ההחלטה היא שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    השמאל מאשים את הימין בפיגועים ובטרור (ל''ת)

    במקום את החמאס, 01/02/06 16:15

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שבלי הימין,החמס לא היה חמס (ל''ת)

      בנת?ראש קרוב!, 01/02/06 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אולי הגיע הזמן לחשבון נפש של המתנחלים

    מממ, 01/02/06 16:12

    איך הם המאיסו את עצמם על רוב תושבי מדינת ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מי רוצה לראות דם???

    אבישי, 01/02/06 16:10

    מי הוציא מבין ידיו את יונה אברושמי, יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין, עדן נתן-זאדה?? מי?! השמאל?!

    איזה צד של המפה הפוליטית מכיל בתוכו מפלגה פוליטית שקוראת לטרנספר שיטתי של ערבים (רמז: שניים מחבריה נפצעו היום בעימותים בעמונה) ולא פועל להקאת והוקעת הכהניסטים מתוכו? השמאל?

    האם שמאלן אי פעם רצח מישהו שלא תאם את דעתו? התשובה היא חד משמעית לא. לימין כבר יש שניים. וזה לנצח יהיה ההבדל.

    אין אף אדם שפוי שמאושר או חוגג ממה שקורה היום בעמונה. זה אסון למדינת ישראל, ללא שום ספק. א-ב-ל! אסור לשכוח שמי שהקים את הישוב הזה עבר על החוק, וכשאתה מפר את החוק אל תצפה שינהגו איתך בכפפות של משי.

    הגב לתגובה זו

    • חרטטן עלוב

      גאבר יוסוף, 01/02/06 19:24

      מי הוציא מבין ידיו את הרוצחים: שרון, דו חלוץ, גולדה מאיר וחבריהם.
      רוצחי מאות ואלפי ערבים.
      שמאלן מתחסד במה אתה שונה מיתר הרוצחים!!!

      הגב לתגובה זו

    • כל המרגלים והבוגדים הגיעו מהשמאל

      ימנית גאה, 01/02/06 19:42

      רוצה שמות? בבקשה:
      אודי אדיב; טלי פחימה; מרקוס קלינברג; מרדכי וענונו...והרבה הרבה אחרים שלא הועמדו לדין, אך הביאו באופן ישיר לפגיעה בישראלים.

      הגב לתגובה זו

    • שחכת את ארלוזורוב....עוד שמאלני שנרצח (ל''ת)

      rr, 01/02/06 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אז הסמול נעשה ביג לא ??

    ספי, 01/02/06 15:59

    אם היום להרביץ לפורעי חוק מתנחלים זה בון טון אז אתם מה זה במיעוט. כמו המיעוט של הערבים שאף פעם לא התחשבתם בו.
    אני מוכרח להודות היום שזה הרבה יותר נעים להיות בתוך הקונסנזוס.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עצוב כמה שהוא צודק!! (ל''ת)

    נעם, 01/02/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כמה הערות על ה''פשרות'' שלכם..

    פשרן, 01/02/06 15:43

    1.פשרה בחברון-המתנחלים הפורעים פינו את השוק רק אחרי שהשפוטים שלהם ,הצבא,הבטיח להם שיחזרו בעוד זמן קצר!!
    2.בעמונה,ובכלל,ביה''מ(כן מתנחלים יקרים ,יש דבר כזה)קבע אחרי אינסוף דיונים שהמאחז אינו חוקי,אני חוזר אינו חוקי,אך מכיוון שאתם גזע עליון שרק אם דעתו מתקבלת אז הוא מכבד את החוק אז כמובן דחיתם את זה.
    3.כיום יש מעל 100 פלישות לא חוקיות של מתנחלים בשטחים ללא שום מעמד חוקי ,אז אולי בשם ה''הקרבה'' שלכם וה''אהבת אחים'' שלכם תפנו אותם ביוזמתכם?

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר יותר גרוע מבור מתלהם

      אל תעבדו עלי, 01/02/06 17:35

      לגבי ה''לא חוקי'' המתלהב שלך: חצי מהמרפסות שסגרו בשכונה שלך לא חוקיות. תבדוק את זה. הבניה הערבית בגליל ובנגב היא לא רק לא חוקית במאה אחוז מהמקרים, היא גם לא בטיחותית ופוגעת בסביבה. אבל ערבי מקופח מזעזע את נשמתך הסמולנית עד כדי כך שאינך מעיז לחשוב על התעקשות צדקנית שכזאת על מה ש''חוקי'' מולם.

      עוד שונא מתנחלים מחרחר קרב.

      הגב לתגובה זו

    • לחכות חודשיים עד הבחירות זה גם (ל''ת)

      פשרנות מוגזמת, 01/02/06 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    השמאל הישראלי וממשלת ישראל חברו לחמאס בהרס המדינה. (ל''ת)

    המטיף, 01/02/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לחסל את השמאלנים באופן מיידי! (ל''ת)

    ראול, 01/02/06 15:38

    הגב לתגובה זו

    • נו, נראה אותך ילד פחדן מאחורי מקלדת. (ל''ת)

      שמאלן, 01/02/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • בנתיים רואים מי מחסל את מי זמנכם אוזל ימנים קטנים (ל''ת)

      שמאלני, 01/02/06 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    כלכם כאן מטומטמים.

    gad, 01/02/06 15:38

    אני רואה מול עיניי את שנאת החינם,את הלל הקרב ושפיכות הדמים,אתם זוכרים מדוע חרבו הבתים לפני אלפי שנים,כן כן בדיוק מהסיבות והתגובות שנשמעות כאן,שנאת אחים,שנאה לשם שנאה,חברים זה לא בגלל המאחזים,זה לא בגלל המתנחלים זה לא בגלל השמאלנים,לא אולמרט לר שרון ולא רבין,אף אחד לא אשם,כולנו,כולנו אשמים,אין טובים ואין רעים,כולנו חארות כולנו רעים בסיפור הזה,גבירותיי ורבותיי ברוכים הבאים לגיהנום,מקום שבו השנאה והרוע הם המלכים,כולנו מלאים ביצרים ותשוקות לאלילים החדשים,יש פה כל כך הרבה שנאה ומטרתה אחת,ליצור אווירת שנאה,תארו לעצמכם שלא היו בעיות של שטחים,אתם יודעים מה,תארו שאיזה שואב אבק גדול היה שואב את כולנו כאן במדינה בלי ערבים בלי עובדים זרים,וזורק אותנו לאי בודד,מה היה קורה שם,בלי מאחזים וערבים,כן כן אתם צודקים היינו אוכלים אחד את השני,מדוע בגלל שאנחנו מכורים לשנאה והרוע,המלכים החדשים בסביבה,דרך אגב לשנאה העצמית ולרוע המכובד,שותפים כולם,בית המשפט העליון,הכנסת,הממשלה,המשטרה,צה''ל,מתנחלים,שמאלנים,וכל אזרחי ישראל היפה.כמו שכל אלה אשמים,על האלימות המשתוללת בקרב הנוער,רצח,אונס,שוד קשישים,פערים חברתיים,היחס לערביי ישראל,היחס לאתיופים,הנהיגה בכבישי ישראל,רמת המנהיגים,השחיתות.כל כך כואב לכתוב את זה,אפילו קשה להאמין,מה יהיה אני שואל,מה צריך לעשות,מאין יבוא עזרנו,אני מביט לשמים (יש תקרה אני בחדר) אבל נניח ואני מבקש מבורא עולם,תעזור לנו בבקשה נכשלנו,אני מודה בשם עצמי ובשם העם נכשלנו אנחנו ילדים רעים.אנחנו לא יכולים לעזור לעצמנו,אוליי נצליח אבל לשם כך דרושות סגולות טובות מוסריות,צריך ללמוד מהי ענווה,יושר,טוב לשם טוב,דרושים מחנכים,השכלה,צריך לחנך מחדש את עצמנו.

    טוב אני קצת דכאוני,אז מצטער אם התבאסתם,אני יכול להבטיח לכם שלאחר שתקראו את התגובה הזו (אם תקראו),ותכבו את המחשב ותצאו בחוץ לעינייניכם,אתם שוב תרגישו טוב עם עצמכם,ותשכחו כל מה שקורה כאן,יחי הזיכרון הקצר והרחמים העצמיים.

    סתם אחד.

    הגב לתגובה זו

    • מעורר מחשבה (ל''ת)

      את''ע, 01/02/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • אכן כך

      זיו, 01/02/06 20:49

      נראה שלמרות שאנחנו חושבים שהתקדמנו, ואולי באמת התקדמנו בכיוונים מסויימים, אבל יש לנו עוד הרבה מה ללמוד.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    כרגיל, מעולה וצודק. (ל''ת)

    דרור, 01/02/06 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נגעל? קנה שקית הקאה, אל תבלבל במוח

    אזרח, 01/02/06 15:27

    אין לך שום מונופול על הצדק או על משהו אחר. נמאסתם על רוב תושבי המדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אתה אדיוט מנוול שמוציא דיבה

    שמאלן, 01/02/06 15:20

    איך הגעת למסקנה המטופשת הזאת?
    שמאלנים שיושבים מול הטלויזיה ונהנים שאנשים מקבלים מכות?
    או שאתה מפגר או שאתה מניאק.
    יש בי רק צער שמקרים מגיעים לאלימות, יותר מכך, אל תשכח שאת הפינוי הגדול הימין עשה. אני וחברי השמאלנים התנגדנו (פסיבית) ועדיין מתנגדים לפינוי בכוח של אנשים מהבתים שלהם, ומזדהים עם כאב המפונים (כן כן), אם זה היה תלוי בשמאל (וזה לא) שום שוטר או חייל לא היה מרים יד על אף מתנחל. פשוט הצבא שולח מכתב רשמי למתיישבים ובו נאמר שבתאריך כך וכך הצבא מפנה את עצמו מהמקום ולמכתב זה מצורף צ'ק פיצויים שמן. לדעתנו כל המחזות הלא נעימים היו נמנעים ממדינתנו. איפה אתה חי? השמאל התעלם ממשאל העם והמשיך לדהור ולהרוס? מתי בפעם האחרונה השמאל היה בשלטון? תפסיק להסית יא נקניק, מתי השמאל פינה מתנחל אחד?!תן דוגמה של בנאדם אחד שהשמאל פינה. אתה דמגוג ופחדן עלוב נפש. הימין שולט במדינה כבר פחות או יותר 30 שנה אבל אצל אפס כמוך עדיין השמאל אשם בכל התחלואים. אתה איש קטן וחסר מצפון, סכסכן בחסד עליון.
    במחשבה שניה אני שם לב שאתה ירוחמי- בגלל שגם אני נמצא שם מידי פעם (משפחה) נראה לי שיש מצב שנפגש ואז נראה אותך ימני גיבור שלי, בטח אתה גר בבננות- אל תדאג- אולי אתה מרגיש מוגן כי אתה ימני - אבל בסופו של דבר אתה אשנזי.
    חכה חכה

    הגב לתגובה זו

    • שמאלן אתה תמים

      יהודי, א''י, 01/02/06 15:46

      תקרא את הטוקבקים פה ותראה שרוב השמאל רוצה דם אלימות ונישול מתנחלים, וזה כולל כמובן את רוב ככל הפוליטיקאים שלכם.
      אל תיתמם כשזה נח.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בתגובתך פשוט מוכיח עד כמה אתה אלים

      דוד, 01/02/06 15:59

      וצמא דם.
      אם אתה מייצג את השמאלנים אז מסתבר שאלישיב צדק בכל מה שהוא כתב.
      ואגב - הוא ממש לא גר בבננות, ולהבדיל ממך הוא לא עזב את ירוחם לת''א.

      הגב לתגובה זו

    • התנצלות

      שמאלן, 01/02/06 20:01

      אני מבקש להתנצל על הדברים שכתבתי למעלה.
      הייתי בעבודה, עצבני ואחרי קריאת תגובות רבות מידי.
      כתבתי בהתלהטות ובצורה מפגרת.
      זה לא תירוץ. יש לי הרבה עבודה על המידות שלי.
      אני אשתדל יותר ב''ה לא להגיב

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    צודק צודק ושוב צודק !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 01/02/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אתה קורה למתנחלים ימין.....אתם חלאות וטינופת. (ל''ת)

    שמאלני, 01/02/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לו הייתי יריב אופנהיימר...

    אוליב אויל, 01/02/06 15:06

    שבטח יושב היום וגאה במעשיו. מי שהשתחצן בתכניתו של רזי ברקאי שפינוי עמונה נזקף לזכותו, אם לא שלום עכשו אהוד אולמרט לא היה שומע על עמונה.
    יריב - כשמך כן אתה, ורק ריב ומדון אתה יודע לחרחר. הרבה שכל בטח אין לך.
    אבל בטח יספרו לך היאפים בשיינקין על הקארמה הרעה שתבוא על ראשך. אם הייתי אתה - הייתי נזהרת! יש ריבונו של עולם ויש דין ויש דיין.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כשתשתחררו מהשטות שאתם שווים יותר

    נטול תוכן, 01/02/06 14:56

    אז אולי יהיה לכם איזה שהוא סיכוי לקדם את עניינכם.בינתיים אתם מתבצרים בעמדה הזאת של 'אנחנו יהודים הכי טובים והם שמאלנים חסרי דעת וערכים'.בזמן שאתם מפרפרים במקום הזה מיטב הנוער שלכם מתפרע בגבעות ועוקר מטעי זיתים.בינתים שאר עם ישראל ממשיך בחייו,הלא קלים בדרך כלל ונאבק על פרנסתו ועל צלם אנושיותו.ואתם,כאמור,הולכים ומתחפרים מעבר לגדר.עצוב רק שאתם מעניקים לעצמכם את תואר נושאי דגל היהדות.אתם לא!

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב שדתיים מזרם אחר אתם כן אוהבים!

      חתיכת צבוע!!, 01/02/06 15:20

      כל היסוד של המדינה הזאת הוא עקירת יהדות ..
      אלא שהדלי''ם היו נאיבים והתפכחו

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    הוא צודק במיליון אחוז! שמולאנים אוהבי ערבים!!!!! (ל''ת)

    אבי, 01/02/06 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צודק - כנסו

    תומר, 01/02/06 14:49

    אני שמאלן, ואין הרבה דברים שיותר משמחים אותי מלראות מתנחלים חוטפים נכות. אחרי שהם שתו לנו את הדם 40 שנה, הגיע הזמן להחזיר מלחמה. וזאת לא תהיה מלחמת אחים, כי אתם ממש לא אחים שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל ההתישבות בישע היא חילול השם גדול (ל''ת)

    און, 01/02/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    you ARE hamas

    Doug, 01/02/06 14:39

    exactly the same moral values

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    השוטרים אוהבים דם של מתנחלים

    יוסי, 01/02/06 14:37

    שוטרים מושחתים בלי טיפת רגישות, פשוט באו והתחילו להחטיף מכות לכל הבא ליד.

    והכל בגלל שטיפת המוח התדירה שהם מקבלים מן הממשלה המושחתת

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא נפסיד - ננצח... (ל''ת)

    עד שאת קדומים, 01/02/06 14:33

    הגב לתגובה זו

    • במדינה שסועה אין מנצחים!!!

      מוישי, 01/02/06 14:46

      כל קיומינו כאן על האדמה הזאת מתנדנד ..וכולנו באותה סירה..ואין איש יודע מה ילד המחר
      למעט!היהודים שזכו לעלות ולהגר לארה''ב..שם פריחה. ושגשוג.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא נפסיק, לא נחדול... (ל''ת)

    עד שאת עופרה, 01/02/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ל73

    אפרים, 01/02/06 14:31

    בניגוד אליך,הדבר הכי מרגש בחיים שלנו הוא לא הוא לא הזכייה של יודה סעדו בכוכב נולד,
    ולא הקטע שבו מעיפים את אווילין מ'הדוגמניות'.
    מבין ? אז צא מהמהסרט המפגר שלך ותגיע לחיים !

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר....

      עדו מ-73, 01/02/06 15:36

      אל תגיד לי מה ההעדפות התרבותיות שלי, מר תורה ו''ערכים'' שכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • אני אגיד לך מה העדיפויות שלך

        מוריד, 01/02/06 21:13

        סקס, כסף בלויים ולכייף. אתם מה שנקרא מבלי עולם=מחריבי העולם. הסתכל במדורי העיתון ותראה את הבבואה שלכם. אנחנו מפריעים לכם מפני שאנו אנטיטזה לצורת החיים הקלוקלת שלכם. כואב לכם שאנו בונים ואתם יודעים רק להרוס. הרסתם את גוש קטיף שהביא למדינה הכנסות במאות אלפי דולרים בשנה מלבד ערכו הבטחוני. וכמו שהעיר אחד הקוראים, האנטישמיות שלכם התחילה עוד הרבה לפני ההתנחלויות, המשיכה והתגברה עם מפעל ההתנחלות בארץ האבות. וכשעוד היה שקט, אתם עוררתם את השד הערבי ופתחתם לו את הבקבוק שהיה כלוא בתוכו. אל תאשימו אותנו אלא רק את עצמכם באסונות שהבאתם עלינו.

        הגב לתגובה זו

        • אתם וחמאס זה בדיוק אותו הדבר

          עדו, 02/02/06 06:03

          המציאות כואבת אני יודע- אבל דתיים מפגרים ופנאטים הם כאלה גם אם הם לא שייכים לאותה דת. יגאל עמיר וברוך גולדשטיין, המחבל משבות רחל, עדן נתן-זאדה, מחתרת בת עין, יונה אברושמי ויורם שקולניק, עמי פופר , מאיר כהנא, נוער הגבעות ועוד ועוד ועוד ועוד - כולם פנאטים מוכי עיוורון אמונה, כולם דתיים , כולם רוצחים- בדיוק כמו החמאס . אתם והם זה שני צדדים של אותו מטבע. המציאו כואבת אני יודע, אבל זו האמת. זה ה'' ערכים '' שלכם.

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא ננוח, לא נרפה... (ל''ת)

    עד שאת אריאל, 01/02/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המתנחלים אוהבים גם דם - של הצבא והמשטרה

    rom, 01/02/06 14:25

    כל אחד והעדפות הדם שלו. בינתיים המתנחלים הם הכח המסכן את קיומה של הדמוקרטיה ולא השמאל

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה בדיוק העניין - אתם וחמאס זה אותו דבר

    עדו, 01/02/06 14:16

    דתיים פנאטים מפגרים שמדמיינים שהם שומעים קולות מאלוהים ושהאמונה חשובה להם יותר מהחיים עצמם

    הגב לתגובה זו

    • מושחת !!

      עמרם, 01/02/06 14:25

      אדם בלי ערכים,
      בלי יושר
      רק פחד אדיר מערבים
      ושנאת מתנחלים

      הגב לתגובה זו

      • מושחת!!

        שי, 01/02/06 15:16

        אדם בלי ערכים,
        בלי יושר.
        רק פחד אדיר מערבים
        ושנאת שמאלנים

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    שמאלנים לא יודעים מזה להיות יהודי (ל''ת)

    דליה, 01/02/06 14:12

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הוא היהדות

      עופר, 01/02/06 21:17

      הימין, האלים, הפאנט, הרצחני מעוות את היופי והחמלה שביהדות.
      אינכם יודעים מהיא אהבת השם ואהבת האדם, אינכם יודעים דבר.

      עובדי אלילים !

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אבל הלל תמשיכו ?בעצמאות?.אה.נאיבים. (ל''ת)

    יואל קופרשטוביץ, 01/02/06 14:05

    הגב לתגובה זו

    • די לציונות האנטישמית הארורה ישראלים מטונפים

      ציוני לשעבר, 01/02/06 14:20

      אמירת הלל למדינה הישראלית זה פשוט חילול התפילה. אמרית טקסט בעברית שמזכיר תפילה ונקרא ''תפילה לשלום המדינה'' זה כמו להכניס חזיר לבית הכנסת.

      הישראלים ירקבו לבד, אין צורך לסייע להם. לנו כיהודים אסור מוסרית בשום פנים לפגוע בהם. בנוסף הם יותר חזקים מאיתנו והם מתים להרוג בנו . בואו לא ניתן לרשעים האלה את ההזדמנות. תסמכו עליהם.. הם כבר ירקבו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מצוין, עניין ה''פורעים'' וה''אויבים''

    אביאל, 01/02/06 13:56

    אבל גם הטיעון הפשוט והמוחץ שלך לא ימחק את אלף שכבות האיפור מפניו הצבועים של ''הארץ'', ושל השמאל בכלל בהקשר הזה. כי מתחת למסכה מסתתרת פחדנות פשוטה (מהחמאס הם פוחדים), וכמובן גם תלישות (מהתנ''ך, מרגבי הארץ - מכל מה שהיה פעם נשמת אפה של הציונות).
    ופחדנות זה דבר שמסתירים בכל הכוח. לכן הצביעות תמשיך לשרוק בחושך שלנו.
    (הכותב אינו מתנחל)

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אבל אתה כן חמסניק

    אורי יצחקי, 01/02/06 13:46

    רק יהודי כנראה, ובשלב של אינטיפאדה ראשונה (אבנים) ועוד לא בשניה (פצצות)

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אלישיב רייכנר אתה ורבניך אשמים בנסיון לרצח

    שאול, 01/02/06 13:37

    אליישיב רייכנר אתה ורבניך דב ליאור ושות אחראים להסתת הנוער להוריד לשוטר בלוק על הראש ולנסות לרצוח אותו. אתה ממדינת יהודה ניסית לרצוח שוטר ואתה הגרוע שבאויבי

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן! יותר מתנחלים נפגעו מחיילים

      אחת, 01/02/06 14:39

      אתה מחרחר ריב, מרוב ניסיון להיות יפה נפש נגמר לך את מי לשנוא, אז החלטת לשנוא מתנחלים ודתיים.
      אתה סתם איש צר אופקים, חשוך וגס רוח, מלא בדעות קדומות.
      תסתכל על עצמך במראה- אתה שונא ''אחר''.
      ועכשיו לך תלטף לעצמך את האגו עם עוד פגישבה נהדרת לדו קיום עם ערבים, ועוד מחנה קיץ למען השלום, האחוה והאהבה.
      הקושי הגדול הוא לאהוב את מי ששונה ממך. לא מיש אתה מסכים עם דעתו.
      אוי כמה שאתה פרימיטיבי ומגעיל.

      הגב לתגובה זו

      • שוטר שוכב בבית חולים ויש סכנה לחייו

        שאול, 01/02/06 14:59

        אשמים

        הרבנים שפירא ואליהו
        מועצת יש''ע

        הגב לתגובה זו

        • קוזק נגזל

          דוד, 01/02/06 15:30

          הוא היכה ילדים קטנים באלות, כשהוא מוגן בקסדות ומגינים.

          ואחר כך בוכים שהוא נפגע
          אין בושה.

          הגב לתגובה זו

        • השוטר יצא מכלל סכנה אבל 2 נערים במצב אנוש. את זה ידעת?? (ל''ת)

          נועה, 01/02/06 15:36

          הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני חמאסניק גאה !!!

    חומי, 01/02/06 13:32

    סוף סוף יהודים מושחתים למדתם מה צריך לעשות כדי להשפיע במדינה הציונית המושחתת הזאת.

    רק מכות, צעקות ודם. אחרת אף אחד לא יהיה נחמד. אחרת יזלזלו בכם.

    רק ככה תקבלו משהו במקום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ נכון , כ''כ עצוב. (ל''ת)

      במלחמה ננצח, 01/02/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    לאלישיב, תיקון קטן (אבל חשוב)

    רוני, 01/02/06 13:30

    הימין אומנם הציע משאל עם ואמר שהוא יקבל את תוצאותיו, אבל הסייפא היתה שאדם לא יצא מביתו ללא מאבק!

    כך שהכל בעצם חרטא. בעצם התחלפו היוצרות. פעם הגיעו המתנחלים בכוח להתישבות מוטלת בספק ועתה אותו כוח מפונה כלפיהם. זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • תכיר את המציאות ואז , תדבר...

      מיכל, 01/02/06 18:25

      גם ירושלים היא התנחלות מוטלת בספק !והרי ברק רצה כבר לחלק אותה ולתת לערבים המושחתים האלה . אנחנו כמו בובות משחקים את המשחק שלהם! לא היה פה שום ניסיון פשרה .בולשיט!!! המתנחלים רצו והממשלה והתקשורת השמאלנים שלנו(לצערי שלנו..) לא הקשיבו בכלל .
      די, עם התיפייפות המאוסה הזו.די!

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    להפסיק להתגיס לצה''ל ולשלם מסים

    גל, 01/02/06 13:24

    מתנתקים מהמדינה מתחברים לה'

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נ כ ו ן !!! (ל''ת)

    הדסה, 01/02/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אתה מזכיר לי אנטישמים

    מוטי, 01/02/06 13:17

    בימים הרחוקים כל אסון או ארוע פלילי באירופה הפך להיות באשמת היהודים.
    אצלך זה אותו הדבר רק עם ה''שמאל''.
    תראו מה קורה פה:

    אנשי הימין מקימים מאחזים לא חוקיים על כל גבעה ריקה.

    בית המשפט מורה למדינה להרוס אותם (9 בתים מתוך מאות בלתי חוקיים).

    הממשלה שבנויה מפורשי הליכוד (אכן שמאל קלאסי) מחליטה להורות על ההריסה.

    המתנחלים לא מקבלים את הפסיקה החוקית מתבצרים ופוגעים בחיילים ושוטרים.

    ומי אשם בכל?
    השמאל צמא הדם.
    אתה מגעיל אותי בדיוק כמו האנטישמים באירופה.
    תתבייש.
    חלאה.

    הגב לתגובה זו

    • את מזכירה אנטישמיים !!

      יוסי, 01/02/06 13:50

      הערבים מקימים בתים ומאחזים פי מליארד מאשר יהודיים ולאף שמאלן לא זזה הציפורן הקטנה.

      השמאלים מקימים אלפי מבנים בלתי חוקיים ברחבי המדינה רק שלא במאחזים ריקים משלמים קצת כסף ואפשר להעלים עין.

      התקשורת השמאלנית מאשימה בכל את המתנחלים. ואז כשבא לו אדם הגון וישר ומראה איך דוקא השמאל צמא דם את מאשימה אותו באנטישמיות.

      את אנטישמית בעצמך

      הגב לתגובה זו

      • את לא ממש משיבה לעניין

        מוטי, 01/02/06 19:53

        אם יש לך תשובה עניינית, אז בבקשה.
        אני הראתי באופן ברור שהבן אדם משתמש בטכניקות שהאנטישמים השתמשו נגד יהודים באירופה.
        אשמח לקבל תשובה עניינית.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    מעולה! כשהאמת כ''כ שקופה - יש כאלה שפשוט לא רואים אותה (ל''ת)

    איש חי''ר, 01/02/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שמאל או ימין - יש חוק במדינה !!!!!

    ניר, 01/02/06 13:16

    לא משנה מי אתם ומאיזה מחנה - יש חוקים במדינה ולא ניתן שקבוצה קטנה באוכלוסיה תקבע את החוקים לכל האזרחים. מי שזורק אבנים ובלוקים על שוטרים וחיילים ראוי למכות רצח שקיבל ומה שראינו בטלויזיה זה פעולה חוקית עם תגובה ראויה .

    הגב לתגובה זו

    • אני יאמין לך כשאני אראה את החוק מופנה גם כלפי ערבים (ל''ת)

      איתמר, 01/02/06 14:14

      הגב לתגובה זו

      • הערבים הם ממש אדוני הארץ אה?

        מפוכח, 01/02/06 15:20

        איזה אדיוט אתה....

        הגב לתגובה זו

    • אין שום חוק במדינה !!!!

      אלכס, 01/02/06 14:15

      יש רק חוק נגד מתנחלים

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חצופים

    סמי, 01/02/06 13:16

    החוצפה ועזות המצח שלך ושל חבריך כלפי השלטון שפינק אתכם במשך למעלה משלושים שנה אינה יודעת גבולות.

    הגב לתגובה זו

    • אף ממשלה לא פינקה

      יהודי שזוכר, 01/02/06 15:19

      הם שלחו את המתנחלים לחזית בשביל אינטרסים פוליטים בטחוניים שלהם.
      המתנחלים היו החיילים של כל הממשלות לפחות עד 1992.

      עכשיו לממשלות אינטרסים אחרים, אז הם גוזלים מהם את רכושם,
      חוצפה ובושה שלא תיאמן.


      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא שלח..הם פשוט אוהבים

        עופר, 01/02/06 21:20

        הם נמשכים אל הסיכסוך, אל האלימות, אל הכאוס, בגלל זה הם בימין.


        הגב לתגובה זו

        • ועוד איך שלחו

          זוכר ולא סולח, 02/02/06 13:47

          קראו לזה איזור פיתוח א', אמרו שזה מגן על ת''א וירושלים (מה שנכון)
          לכן כ''כ קינאתם במתנחלים שהפכו לטובים וחשובים ממכם במערך ההתישבותי של המדינה.

          אריאל שרון בעצמו אמר ''לפתוס את הגבעות'' אממה שפתאום זה לא הסתדר עם האינטרסים הפוליטייים שלהם.
          והשאר יסופר בתולדות ישראל

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    כשהאמת כ''כ שקופה - יש כאלה שפשוט לא רואים אותה (ל''ת)

    איש חי''ר, 01/02/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש אלוהים והוא רוצה בפנוי עמונה.

    קפטיין אבו אמין, 01/02/06 13:02

    הכל מידי שמיים.
    מי שאמר כי אלוהים הכה בשרון בהקשר לפנוי גוש קטיף יסביר.ובעיקר לעצמו את פנוי עמונה.
    כל מי שמכניס את אלוהים לוכוח פוליטי דוגמת גוש אמונים סופו שיקבל סנוקרת מאלוהים בשתי צורות
    1.דרכו הפוליטית תנחל כשלון.
    3.אמונתו באלוהים תעורער.

    אלוהים אינו אוהב את השחצניים המדברים בשמו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בשמאלנים בכלל יורים בהפגנות-אז תגיד תודה (ל''ת)

    שמאלני, 01/02/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה אתה פה פחדן.....לך לעמונה (ל''ת)

    ימני אמיתי, 01/02/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עדיף להיות חמאסניק?

    בלומה נאכט, 01/02/06 12:58

    זה מדהים אותי שוב ושוב איך שעמיתי בציונות הדתית אינם מסוגלים לעשות את ההבחנה הבסיסית ביותר בין מאבק הקיומי של מדינת ישראל בתוך המציאות המפחידה של העולם הערבי, לבין סכסוך פנים-פוליטי בתוך מדינה יהודית ריבונית שפרגנה ומפרגנת לציבור הדתי שנים על שנים.
    אני הייתי בעד משאל-עם. אבל כל עוד שאין חוק משאל עם אי אפשר להגיד שאי-קיומו פסל את כל המהלך מבחינה דמוקרטית.
    במקום להטיח השוואות סרק מגוחכות בין התייחסות המדינה למפד''ל לחמאס -- מתי לאחרונה חוסל רב יישוב או חבר במועצת יש''ע? -- ייטיב הכותב לדבר בצורה עניינית, בגובה העיניים, עם הציבור הישראלי שהציונות הדתית מתיימרת להוביל -- ויסביר איך קיומו של עצמונה ושאר המאחזים משתבץ בתפיסה כוללת וריאליסטית של קיומנו פה -- מבחינה בטחונית, חברתית, דמןגרפית וכו' -- עכשיו ובעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • רק שאלה אחת בבקשה....

      רונן, 01/02/06 13:25

      למה משאל עם? עוד כחודשיים יהיו בחירות וכל מפלגה תציע את מרכולתה. זה משאל העם!!!

      מעולם לא היו משעלי עם להתישבות מעבר לקו הירוק ואין צורך במשאלים וכל הטררם הנלווה לזה להחלטות הממשלה והכנסת.

      הגב לתגובה זו

      • בסוף תבינו. אולי.

        המסביר הלאומי, 01/02/06 13:58

        ההבדל הוא, דביל קטן שלי, שההתנחלויות ביהודה ושומרון הוקמו ע''י ממשלות שנבחרו על מצע הקמת התנחלויות, ולא הפכו את עורן אחרי הבחירות.
        שרון לעומת זאת, גנב 38 מנדטים. אחרי שהצהיר שלעולם לא ייסוג חד-צדדית, ורק תמורת הסכם שלום מלא הוא מוכן ל''וויתורים כואבים'' (ד''א, מה זה בדיוק? למה אף פעם לא אמרת מה זה אומר?), הלך ועשה בדיוק ההיפך, ועוד אחרי ששאל את שולחיו - מפלגתו - והם אמרו לו - פעמיים!!! - לא.
        הבנת?
        ועוד דבר קטן - גירוש אנשים מביתם הוא פעולה שצריכה מעט יותר מנגנוני הגנה מטעות מאשר בניית בתים...

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    השוטר שקיבל בלוק בראש ימני? או שמאלני? (ל''ת)

    ככ, 01/02/06 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הבעיה של הימין הוא שהוא לא קיים

    קק, 01/02/06 12:57

    אין באמת ימין.
    יש שמאל ויש אלו ששונאים את השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא ימני. (ל''ת)

      חנוך, 01/02/06 13:22

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא ימני-אתה פשוט שונא שמאלנים

        טוט, 01/02/06 14:50

        אין לימין לא אידיאולוגיה ולא דרך.

        ימני הוא שמאלני חבוי ששונא שמאלנים מוצהרים.

        הגב לתגובה זו

        • ושמאלני הוא אנטישמי חבוי ששונא יהודים (ל''ת)

          כגדשכג, 01/02/06 17:47

          הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש מעט סתירה בדבריך

    ג'ורג', 01/02/06 12:54

    אתה מדבר על כמה ''הסכמים'' ו''פשרות'' עם המתנחלים, שהשמאל לא הסכים לקבל - כמו למשל משאל העם או ההסכם בשוק חברון.
    קצת קשה להגיע להסכם שיודעים מראש שהמטרה היא להפר אותו, כמו לדוגמא ההסכם בחברון - יתפנו מרצון כדי שיוכלו לשוב אח''כ''. על מי אתם עובדים?
    הסכמים עושים עם מי שמוכן לכבד אותם, את כולם!! לא רק את אלו שמתאימים לו באותו הרגע!
    משאל העם בזמנו יכול היה להיות תשובה אם המתנחלים היו מראים שהם אכן מקבלים את רצון הרוב, אך עצם הדרישה של משאל עם הראתה שהם לא מקבלים את רצון הרוב, את ההחלטה הדמוקרטית, ומנסים בכל דרך להתחמק ממנה.

    (כן, וברור לי שיהיה עכשיו מגיב שיאמר עכשיו שזו לא הייתה החלטה דמוקרטית אלא החלטה דיקטטורית של שרון...)

    הגב לתגובה זו

    • התחת שלך התחלף עם הראש

      גי, 01/02/06 13:06

      חמור, ואותו מגיב גם ייצדוק!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • זה שזה ברור לך לא אומר שזה לא נכון

      עדיין מקווה, 01/02/06 13:48

      ודווקא שרון הוא זה שהפר - שוב ושוב - הכרעות דמקורטיות. בבחירות ההן מצנע דרש נסיגה חד צדדית מחלק מרצועת עזה ופינוי נצרים ושרון יצא נגד זה. הוא זכה בבחירות על רקע זה.
      אח''כ הוא התחייב לקבל את תוצאות משאל המתפקדים בליכוד, והפר את זה.
      שלא לדבר על החתירה המסוכנת ביותר תחת השלטון של השנים האחרונות - קיום ממשלת הצללים והבגידה של ביילין בהליכתו לז'נווה. אחרי שהובס ללא תנאי בבחירות, ניסה לכופף את ידי ממשלת ישראל הנבחרת באמצעות עקיפת סמכותה ועריכת מו''מ שלא הוסמך לו.
      במדינה אחרת הוא היה מועמד לדין. אבל בדיקטטורה הישראלית לשמאל מותר הכול, גם לקרוא לימין נאצים בלי לפחד מחקירות משטרה, גם לקרוא למחבלים לירות ''רק במתנחלים'' בלי פתחת תיק על הסתה לרצח, וגם לפעול בניגוד להכרעת הרוב כפי שהתקבלה בבחירות.
      ומערכת המשפט, מע' הביטחון וברור שהתקשורת - כולם זרועות הביצוע של המחנה ה''נכון'' ברדיפת המחנה ה''לא נכון''.
      אבל לא נורא. כשמה שבישלתם לנו כאן באוסלו ובבריחות יתפוצץ לכולנו בפרצוף תם תברחו מהארץ עם הזנב בין הרגליים ונוכל להתחיל שוב מאפס.

      הגב לתגובה זו

    • יש הרבה סתירה בדבריך

      משה, 01/02/06 20:53

      כי הערבים הצהירו מעל כל גבעה שהם לא יקיימו את ההסכמים עליהם חתמו אבל אתם שכנעתם אותנו שהעולם ילחץ עליהם והם כן יקיימו.
      וחוץ מזה כול ההסכמים שנחתמו עם המתנחלים לפני ההתנתקות קוימו במלואם ע''י המתנחלים (ובזכות זה עבר הפינוי בשקט).

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מלחמה עכשיו

    ישעיהו, 01/02/06 12:50

    הם לא מותירים לנו ברירה, נצטרך לגלות כוחות מסוג חדש שלא היכרנו.
    הם הכריזו עלינו מלחמה, הם סימנו אותנו כאוייב.
    מסתבר שכנגד האוייב הציוני, אין בג''ץ ואין בצל''ם. זה מאבק של להיות או לחדול.
    השמאל יחריב את ההתישבות ביש''ע ואח''כ ירד מהארץ כדי לאפשר לנו להילחם על מה שישאר ממדינת היהודים.

    יהודים - מלחמה.
    אם לא עכשיו אז אח''כ. לא תוכלו להתחמק, הם לא יתנו לכם, הם רוצים דם.
    ת נ ו ל ה ם!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בעמונה חזרנו לגבולות 67 !

    דרור, 01/02/06 12:48

    או שלא התעוררת או שמישהו חוסם לך את הראיה. כאילו תתעורר כבר, אתה לא שם לב שלא ניתן בצורה הזו להיאבק, כמה שנרצה אנחנו מיעוט כאן, לא ככה נאבקים.
    בעמונה חזרנו לגבולות67 ויוסדה מדינת יהודה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שימו לב: אלוהים איתנו, זו הסיבה שהפינוי מצליח

    אאוריקה, 01/02/06 12:47

    יש מוסר עליון ויש צדק בעולם.
    הסיבה שתילותיכם לא נעינות היא אותה הסיבה שאין 72 בתולות שממתינות לשהיד - אין אוזן קשבת לתפילות הדיבוק !

    הגב לתגובה זו

    • על תהיה בטוח ביציבות האדמה תחת רגליך! (ל''ת)

      העתיד כאן לא, 01/02/06 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אלימות השמאל היא עוד לפני

    אזרח, 01/02/06 12:46

    הקמת המדינה, אז הלשינו לאנגלים על יהודי המחתרת, אלימות נגד פועלים שנלחמו על לחמם בנמלים ע''י ההסתדרות אלימות נערי רבין הידועים לשמצה ועוד ועוד, אין חדש תחת השמש

    הגב לתגובה זו

    • אזרח צודק,בעיקר אלימות נערי רבין ולכן

      יוסי, 01/02/06 13:00

      לא היה מנוס אלא לחסל אותו.אזרח,אתה גרוע מהחמסניקים,עלוב נפש.מה שמנחם אותי זה שדרכו של השמאל תנצח.תתפוצץ.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    האמת, כתבה אווילית הניזונה מרעיונות משיחיים

    קול הצדק, 01/02/06 12:46

    אתם, חדורי האמונה, אשר אין להם ספקות בצדקת דרכם - מעולם לא הסתכלתם מעבר לחוטם שלכם. למרבה הצער, גם ממשלות ישראל נסחפו אחריכם לאורך השנים, ועכשיו, לא נותר אלא לתקן את המעוות. אם כל חטאת הינה ההתיישבות המסיבית של יהודים ברחבי יהודה שומרון וחבל עזה. אותם אנשים כמוך, שהקרקע, לשיטתם, היא רכושם הפרטי, אין דין ואין דיין מלבד הציווי האלוהי - לשיטתכם - ואין לסלקם אתכם ממנה גם מכוח החוק. אולם, זו הבעיה הקטנה. הבעיה האמיתית היא, שאתם פוגעים בנו, היהודים. אתם מבקשים הלכה למעשה לספח קרוב ל- 3 מליון ערבים, שונאי וצוררי ישראל, לשטחי מדינת ישראל דה-פקטו. אתה לא יכול להותיר אותם ללא מדינה משלהם - אלא אם כן תיתן להם שוויון זכויות בפני החוק. אלא אם כן, תיתן להם חינוך, תרבות ובריאות כפי שמשקיעים בישובים היפהפיים שאתם בניתם לעצמכם. אין להפריד בין אוכלוסיה א' ל- ב'. שאחרת אתה גזען! כן, ודבר נוסף - מעט אמפטיה מצידך ומחבר מרעיך. אין ספק שאילו אתה היית פלסטינאי צעיר אשר רואה איך לאורך שנים, היהודים מסביבו חיים ברווחה, בהוד ובהדר, וכאשר חיילי צה''ל, על מנת לשמור על זכויות היהודים, רומסים ברגל גסה את זכויותם שלהם כערבים - גם בך היה מתעורר רגש השנאה, ויתכן, רחמנא לצלן, כי בצר לך, מתוך תחושת מצוקה וחוסר ברירה, היית מחליט להיות מחבל מתאבד. בעצם - דווקא לאור דעותיך, המפלות בין דם לדם - אין לי ספק שהיית נמנה על אותם מטורפים... הנה לפניך, מה רב כוחה של האמונה המשיחית, זיק הטירוף הזה שבעיניכם, אשר ממאן לכבות! די לנו מכם, די לנו מעונשכם, די לנו מתכתיביכם. כן לפעמים אני מקווה שתקימו לכם את מדינת יהודה שלכם ותפטרו אותנו, הרוב השפוי, הרוב המוחלט, מהעונש שאתם כופים עלינו. או לחילופין, אגב, שתישארו שם, בשטחים שיפונו, ואנחנו נצא באופן חד צדדי - גם זה פיתרון לא רע בכלל...

    הגב לתגובה זו

    • פשוט קלעת בול בתגובה. כה לחי! (ל''ת)

      שמאלני שפוי, 01/02/06 13:08

      הגב לתגובה זו

    • רק חבל שלא ענית לשום טענה

      דוד, 01/02/06 13:10

      מה הקשר בין הדעות הפולטיות שלך, לבין המאמר של הכותב???
      רק שנאה ושנאה!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתה מסית שפל ומסוכן

    אסף, 01/02/06 12:43

    השמאל אוהב דם?? לאיזו רמה של שפלות וטמטום אפשר להגיע?
    פתח עכשיו את הטלוויזיה ותראה את פושעי הגבעות פוצעים פצעי-מוות שוטרים שבאו לקיים צו של בית משפט.
    השמאל דורש בעקביות לסיים את הכיבוש והדיכוי בכל דרך. והדברים שטיפש כמוך אומר יכולים, וכבר היו דברים מעולם, להתפרש כהתרת-דם של ציבור שלם, שכל רצונו בשלום

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה במדור יהדות?

    אורי אלפי, 01/02/06 12:42

    מה הקשר בין דעותיו של הכותב לבין המדור? העובדה שהוא חובש כיפה? אתם באופן אוטומטי מקשרים בין דתיות לבין התנגדות לפינוי עמונה. סחתן על התרומה לקיטוב בין דתיים וחילונים.

    הגב לתגובה זו

    • כי במדורים אחרים סותמים לימין את הפה (ל''ת)

      די כבר נודניק, 01/02/06 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    קישקוש בכייני ימני טיפוסי

    גיא, 01/02/06 12:38

    לבניו של אלוהים יש רמה מנטלית של ילדים,וכשהם לא מקבלים את מבוקשם הם בוכים ואחר כך מקללים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    סוף סוף הם חוטפים, הפושעים (ל''ת)

    אמיר, 01/02/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לשבור למתנחלים את הידיים והרגליים !!!

    דוד, 01/02/06 12:36

    פורעי חוק!
    ונדליסטים!
    פראי אדם!
    חוליגנים!

    הגב לתגובה זו

    • כל הפוסל - במומו פוסל (ל''ת)

      פוגרום, 03/02/06 01:59

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הפעם אני מסכימה איתך (ל''ת)

    מתנחלת (בינתים), 01/02/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתה שוצף רעל ושטנה נגד בני עמך

    לא אני, 01/02/06 12:28

    מר רייכנר.

    במקום להטיף לאהבת חינם בשעות קשות, אתה מעדיף לשנוא.

    למרבה הצער, אתה מייצג בצורה מאד ברורה ושקופה את הציבור ממנו אתה בה, ועל כן אין מנוס מלראות בכם נטע זר וגיס חמישי במדינת ישראל.

    אתם מפריעים לשלטון החוק בכל דרך אפשרית, ועל כך יש לשים אותך ושכמוך מאחורי סורג ובריח. לא בשל דעותיך, אלא בשל מעשיך (אלא אם כן אתה רק כותב ולא ממש משתתף באופן פעיל בעימותים).

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בורחים מערבים ומרביצים ליהודים!כמו

    כל העולם, איזה, 01/02/06 12:26

    עם ככל העמים!
    יהודים החוצה!
    לפרק למתנחלים ת'צורה, מוות ליהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה אני שמח לראות מתנחלים חוטפים מכות ?

    אדי, 01/02/06 12:23

    באותה מידה שאני שמח לראות חמאסניקים מתפוצצים במכונית שלהם.
    עם קיצוניים פנאטים שמקריבים את הילדים שלהם ופוגעים בצבא שלי, אין דרך אחרת חוץ מכוח

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מקווה

      ע, 01/02/06 13:13

      שהחמסניקים יתפוצצו ליד המשפחה שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הצעה לסדר.

    יואב, 01/02/06 12:21

    הגיע הזמן להשיב באותו מטבע: בדיוק כמו שההר בעמונה נבע מתביעה של ''שלום עכשיו'', צריך לאסוף את כל הפרטים על הבנייה הלא חוקית של הערבים והבדואים בישראל ולאתגר את מערכת המשפט ולהציג את צביעותה לעיני כל.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נכון מאד, לקח לך יותר מדי זמן להבין זאת (ל''ת)

    השמאל הישראלי, 01/02/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נראה את המדינה מפנה בית ערבי אחד

    עופר, 01/02/06 12:19

    במזרח ירושלים, בוואדי עארה, בתל שבע, בנייה בלתי חוקית בעליל ולא מעיזים לפנות רבע בית.

    למועצת יש''ע אני ממליץ להתחיל להגיש בג''צים בנושא ולראות איך המדינה תפעל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ראו במה הסמאל מתעסק.

    להפסיק, 01/02/06 12:19

    רבותי סמאלנים מה קרה לכם, התחרפנתם לגמרי? העולם כולו נרעש ונפחד מנצחון הטרור בבחירות לרש''פ. העולם המערבי מייעצים לישראל לשכוח ממפת הדרכים ומאוסלו ולא להמשיך בנסיגות ובהתנתקויות אבל שינאת הסמאל ליהודים טובים היא כה גדולה עד ששוכחים שמחר נצטרך כולנו לעמוד על נפשנו בפני אוייב המצהיר בקולי קולות שמטרתו להשמידנו. אני שואל מה יחזיר אתכם סופסוף לשפיות,
    האם צריך לקרות אסון גדול כדי שתתפכחו?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השמאל לא זורק בלוקים על שוטרים

    איל, 01/02/06 12:19

    אם אני לא טועה זה לא השמאל שזורק בלוקים על שוטרים..

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לשבור, כן - לשבור!!! (ל''ת)

    ז'בוטינסקי, 01/02/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אלישיב רייכנר אתה פשוט מטומטם

    יוסי, 01/02/06 12:17

    מי צריך את ארץ ישראל השלמה אני צריך כסף לגמור את החודש וזה יותר מעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שלום, אני סמולנית, ואם היית מגיע

    דנה, 01/02/06 12:14

    להפגנות בבילעין היית רואה איך חטפתי כדורי גומי, ספוג וגז מדמיע מבלי להרים את היד, בלי לזרוק אבנים, ובטח שלא לצרוח בהיסטריה ''נאצים!!!!'' על החיילים.
    בקיצור, לו היו אלה מפגינים סמולנים, או חלילה ערבים, בעמונה, היה מדובר עכשיו על הרוגים. אגב אכיפת חוק סלקטיבית.

    טול קורה מבין עיניך, כמו שאומרים אצלכם במגזר.

    נ.ב.
    אני לא רואה טלוויזיה, מלא שם בזבל.

    הגב לתגובה זו

    • מותק את השתתפת בהפגנה אלימה

      די לקשקשת, 01/02/06 13:36

      (אם את לא משקרת)

      אותם גירשו מהבית,
      בהפגנות פולטיות סתמיות (ולימין היו הרבה מאוד כאלו)
      זבוב לא נפגע.

      הגב לתגובה זו

      • בעמונה זה לא אלימות?

        קשקשן, 01/02/06 15:32

        בבילעין גוזלים להם את האדמות והפרנסה. זה הרבה יותר גרוע מכאלה שמגורשים מאדמה לא להם...

        הגב לתגובה זו

    • אם באמת היית בהפגנה בבלעין היית רואה

      הקוסם, 01/02/06 17:46

      איך שמאלנים יפי נפש ועדינים הוציאו לחייל עין.

      הגב לתגובה זו

    • מטומטמת. בבילעין רצחתם חייל! (ל''ת)

      אער, 01/02/06 19:03

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    החוק הוא מפלטו האחרון של הנבל (ל''ת)

    אנטישמים יומכם, 01/02/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עכשיו זה ברור-

    ר.ק, 01/02/06 12:09

    מתנחלים יעשו הכל- יטלטלו את התינוק שלהם מול השוטרים, יאשימו את החיילים בנאציזם, יפנצ'רו ויהרסו ציוד צבאי, וכו' וכו' -הכל כדי לצאת קדושים מעונים ולא לקחת אחריות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    החמאס היהודי

    אסף, 01/02/06 12:05

    זה לא מדוייק שעדיף להיות חמאס. פשוט משום שאין הבדל משמעותי בין הפורעים היהודים לפורעים הערבים.
    בשני המקרים מדובר באנשים קיצוניים בדתם ובהשקפת עולמם, אלימים, אינם מייחסים חשיבות לחוק או דמוקרטיה, אפילו דומים במראה החיצוני.
    ההבדל בין יהודים לערבים הוא בכך שאצלנו, היהודים, הרוב הגדול של האוכלוסיה מתנגד לדרכם האלימה של הקיצוניים. בעוד שאצל הערבים - הרוב הוא החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני דורש

    עמיקם, 01/02/06 12:02

    אני דורש שתנתן לי הזכות לא להסכים עם המתנחלים, ולממש את זכות זו.

    ולא אכפת מה שאתה כותב.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנטישמים

    רן, 01/02/06 11:59

    שמאלנים ,זה נורא כיף להיות אנטישמים נכון.
    תחגגו במרתפי הבירה
    לחיים מתנחל שפיצצולו את הראש

    הגב לתגובה זו

    • מפגר

      אלון, 01/02/06 12:13

      מה הקשר לאנטישמיות, זה שאני שונא בדם מתנחלים בכלל לא קשור - כמו שלהם אין ערך לחיי הפלסטינאים כך לי בתור בנאדם נאור אין ערך לזכויותיהם!
      מתנחלים=זבל שלא ברא השטן

      הגב לתגובה זו

      • מתנחלים-ערבים

        דוד, 01/02/06 14:51

        הערבים לפחות מגדירים עצמם כאויב. המתנחלים חושבים שהם חלק מהעם.

        הגב לתגובה זו

    • אל תחמיאו לעצמכם

      אזרח, 01/02/06 12:31

      לשנוא אתכם זה לא לשנוא כל יהודי ומי שקרוב יותר לתרבות הגזענית של מרתפי הבירה זה אתם, רק הדת מחליפה את האלכוהול.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הגיע הזמן (מזמן!!!)

    נירה, 01/02/06 11:58

    היו צריכים לעשות זאת כבר מזמן, ולשמור על צביון של מדינת-חוק, שלא נהייה כמו הרשות הפלשתינית עם פלגים חמושים פורעי חוק!

    הגב לתגובה זו

    • ולכן את מטפלת בבדואים שמטילים אימה על כל הדרום?

      דולפין, 01/02/06 12:52

      ולכן את מטפלת באלפי יחידות דיור הבנויות באופן בלתי חוקי ונוגסות כל חלקה טובה משטחי המשולש רמלוד וכו'?

      אין גבול לצביעות ולאנטישמיות של השמאל?

      האם אכן מתממש היום בשוטרי משטרת ישראל הביטוי של ליבוביץ' ''יהודו נאצים'' - הרי הם חובטים באלות ודורסים בסוסים יהודים עם כיפה וזקן

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אחרי שפתרנו את הבנייה הלא חוקית

      שלומית, 01/02/06 14:24

      הערבית, והתמודדנו עם הפשיעה האדירה של הבדואים בנגב... הכל תקין ומתוקן במדינה ורק המתנחלים האלו פורעי חוק. מזל שהתפננו לטפל בהם, אחרת מי יודע לאן המדינה הזאת היתה מדרדרת...

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שמאלנים זבלים יודעים להפעיל חוק רק על מתנחלים

    איתמר, 01/02/06 11:53

    איפה ישום על מאחזים דרוזים, פלסטינים וערבים בלתי חוקיים שגם נגדם עומדים צוי בית משפט כבר 10 שנים!!!!
    המתנחלים צריכים להפסיק להתייפייף. אני לא מוכן יותר להגן על קיבוצים בצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אז למה המתנחלים רצים ליחידות קרביות. תשתמטו מהצבא הגרמני.

    יהודי חרדי., 01/02/06 11:52

    בדרכי הכופרים אין אנו הולכים , ובחוקותיהם אין אנו מאמינים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז

      דתי לאומי לשעבר, 01/02/06 12:28

      נגמר החלום הציוני

      הגב לתגובה זו

      • צודק באפס אחוז (ל''ת)

        לאומי דתי לשעבר, 01/02/06 17:12

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    די לטירוף המתנחלי

    כג, 01/02/06 11:51

    לשמחתי הפינוי של גוש קטיף הוכיח כי פינוי ההתנחליות מאחד את כל עם ישראל, אתם תקבלו את שלכם בבחירות , קדימה תזכה ברוב, אולמרט יפנה אתכם, מתנחלים - אתם כבר לא מעניינים אף אחד, עדיף שתתפנו בעצמכם מרצון.

    הגב לתגובה זו

    • נחיה ונראה

      הבחירות בפתח, 01/02/06 12:04

      מענין למה אולמרט לא חיכה עד הבחירות כדי לפנות?

      בטח מאותה סיבה ששרון לא רצה משאל עם.

      הנקמה בוא תבוא.

      הגב לתגובה זו

    • אנטישמים

      דני, 01/02/06 12:25

      סמולנים כולכם ממשיכי דרכו של דוקטור מנגלה ביילין עד שלא תיראו את כל המיתנחלים בתאי הגזים לא תרוו נחת

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחחחחחח...טמבל היסטרי! (ל''ת)

        שמאלני, 01/02/06 15:35

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    מתי המדינה תתעורר מהרעל שנקרא השמאל??

    צודק, 01/02/06 11:47

    לאולמרט אין שום מנדט לפנות שום מקום

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתבה אינפנטילית של חי בבועה

    יניב, 01/02/06 11:46

    באותה מידה אוכל לומר שהתמנחלים יושבים עם גרעינים מול מראות הפיגועים כי הם נהנים שהשלום מתרחק.

    הגב לתגובה זו

    • חבל..

      בחורה, 01/02/06 12:05

      לצערי אתה לא יכול לומר שהמתנחלים נהנים לראות פיגועים, כי הם סובלים מאוד מהפיגועים.
      הכתבה הזו לצערי מאוד נכונה כי השמאלנים לא עושים שום מאמץ כדי להתקרב אל ה'מתנחלים'..

      הגב לתגובה זו

    • לא קשור

      יהודי, 01/02/06 12:07

      כאן היו עשרות אופציות לפשרה, שהשמאל דחה בבוז.

      גם הפשרה שהושגה בחברון, נראתה לביילין ושות', כ''כניעה מבישה''.

      השמאל לא רוצה לפתור שום בעיה, הוא רוצה לרמוס את המתנחלים והדתים-חרדים , ואם יהיה גם דם מה טוב.

      בבוא היום הנקמה תבוא,
      והיא תהיה כואבת, כל כך.

      הגב לתגובה זו

    • הרי ידוע שמעשי המתנחלים הם חילול השם (ל''ת)

      און, 01/02/06 14:54

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גאון, מבריק

    ברי, 01/02/06 11:43

    לא חשבתי על זה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שטויות

    שמאלן צימחוני, 01/02/06 11:43

    אינני אוהב מכות, אינני רוצה לראות דם, ואינני מקשקש קישקושים באינטרנט. מי שמך, מר רייכנר היקר, פסיכיאטר לשמאלנים?

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא אתה - אבל כל מי שלא

      עמית, 01/02/06 12:53

      קיבל שום פשרה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה ההבדל בין חמאסניק ומתנחל?

    אזרח, 01/02/06 11:42

    אוי אוי אוי, מרביצים לנו!! באמת, אנשים עדינים כל כך אתם המתנחלים מה כבר עשיתם? התעמרתם באוכלוסיה ערבית, עשקתם, בזזתם גררתם אותנו בעקבות החלום המטורף שלכם לשירות צבאי חסר תוחלת לבזבוז משאבים חסר אחריות ואתם עוד מצפים שנאהב אתכם?
    שנים לעגתם לנו ולעמדותנו אז עכשיו, שהגלגל מסתובב, אתם פתאום בעד פשרות?
    השתמשתם בתירוץ הדמוקרטי כדי להתנחל תוך כיפוף מתמיד של החוק ועכשיו אתם פתאום אבירי הדמוקרטיה?

    לכו לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה כולל הסיפא (ל''ת)

      רון, 01/02/06 12:04

      הגב לתגובה זו

    • הא לכם יהודי אנטישמי

      סמאל, 01/02/06 12:07

      אנחנו מצטערים, דעותיך אמנם מתאימות לנו, אבל אין אנו מקבלים יהודים לגיסטפו.

      הגב לתגובה זו

      • ולחמסאל אפשר לתקבל? (ל''ת)

        מתנחבל, 01/02/06 13:00

        הגב לתגובה זו

    • אדון יקר!

      בחורה, 01/02/06 12:09

      מה שבעצם אתה אומר זה שכל יהודי שגר בארץ מגייס את הערבים המסכנים, חלאות האדם האלה, לצבא שלהם, הרי גם אתה עשקת אותם ובזזת אותם לא משה איפה אתה גר, ברגע שהקמנו פה מדינה הרסנו להם את החלום.. אם אתה חושב שההתנחלויות זה הסוף אתה מאוד מאוד תמים.. חבל שאתה לא חושב קצת לפני שאתה כותב תגובות..
      הערבים שונאים כל יהודי במדינה הזאת, כן, כן גם את פרס ויוסי שריד.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פורעי חוק - מקומכם בכלא

    ספי, 01/02/06 11:39

    כך זה בכל מדינת חוק. כך זה צריך להיות כאן.
    אתה בעל עבר פלילי ומתגאה בזה. זוהי הצרה של החינוך שלכם.
    תחילתו ב-''גוש אמונים'' המשכו בהפיכת המפד''ל על מוסדותיו החינוכיים למוסד לחינוך טוטאליטרי והתוצאה ב-2006 נוער שאי אפשר להשתלט עליו ומכנה את מוריו ''מועצת ישו'' ו-''מועצת פשע'' . יצרתם מפלצת - גולם שקם על יוצרו ואתם עדיין לא מבינים מה עשיתם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חלאס עם ההסתה כנגד הגוף הקרוי שמאלנים, ילדותי, לוזרי ופשוט מתלהם (ל''ת)

    שמוליק, 01/02/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אלישיב, כדאי שתשב תשתה קצת מים קרים ותרגע...אף אחד לא אוהב לראות דם

    יואב, 01/02/06 11:36

    בטח לא אנשי שמאל (אם כבר אז הפוך...) ואף אחד לא רוצה לתת מכות. אנשים רק רוצים לחיות בשקט (עד כמה שנתן) ולדעת שהם חיים במדינה מסודרת ומתוקנת שבה חוק הוא חוק והעובר על החוק נענש (כן, כן גם ערבים אני יודע...) ויש דין ויש דיין. זה הכל! אלו דרישות מופרזות לעניות דעתך? אמ-מה, החיים במדינתנו הקטנה לא פשוטים, למה? כי יש אנשים (כמוני) שבאמת מאמינים במה שאמרתי ושכך צריך להיות, אבל (וזה אבל של חלי מארץ נהדרת) יש אנשים כמוך וחבריך שחושבים שלא כך הדבר ושאלוהים הוא הפוסק, הוא הריבון, הוא המחוקק, השופט והמבצע גם יחד. ופה קבור הכלב, מה לעשות!! לצערנו, זוהי תהום מאוד עמוקה ואני כבר 50 שנה מחפש גשר ולא מוצא! אז אתה מבין אלישיב, אנחנו רק רוצים שקט...

    הגב לתגובה זו

    • אז תרד מהארץ

      עמית, 01/02/06 12:55

      כי רק שם תקבל.

      הגב לתגובה זו

      • תרד אתה מהארץ, למה שאני ארד? אני אמשיך להאבק כדי שכן אפשר יהיה

        יואב, 01/02/06 13:53

        לחיות כאן חיים נורמליים. ההורים שלי, ושל רבים אחרים, לא ברחו מאירופה והגיעו לכאן כדי שאני אעזוב! אני לא מוכן להשלים עם המצב הזה ואפשר וצריך לשאוף לכך שיהיה פה אחרת!

        הגב לתגובה זו

        • גם אני רוצה לחיות כאן, אבל בשקט!

          דתיה, 02/02/06 11:00

          בלי קשר אם צריך לפנות או לא- מה זה היה צריך להיות? שני הצדדים צריכים להתבייש להם!
          כזאת אלימות? מה לעשות שבג''ץ קבע אחרת ....אז תפגינו אבל למה עם אבנים? ומי למען השם נתן לשוטרים האלו לצאת עם אלות?
          פשוט ביזיון! במקום להתלהם חבר'ה- צו פיוס! מהר! עכשיו!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • כל הכבוד! סוף כל סוף קול שפוי בתוך כל הכיאוס הזה. תבורכי ושבת שלום! (ל''ת)

            יואב, 03/02/06 10:05

            הגב לתגובה זו

  • 12.

    פשוט אידיוט

    אובייקטיבי, 01/02/06 11:34

    לא צריך להוסיף מילים נוספות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הייתי רוצה יותר

    שמאלני, 01/02/06 11:33

    אך אסתפק במכות שחוטפים המתנחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צודק לגמרי! אולנמרט והשמאל מוכנים

    לשפוך דם, 01/02/06 11:33

    קולות בקלפי. בושה!

    הגב לתגובה זו

    • גולדשטיין, אמיר, אברושמי, לוינגר והרשימה של שופכי הדמים ארוכה מאד (ל''ת)

      און, 01/02/06 14:52

      הגב לתגובה זו

      • אכן , התכונה החזקה ביותר אצל המתנחלים

        מנורה, 01/02/06 15:56

        היא היכולת לזעוק את זעקת הקוזאק הנגזל ואינם יכולים לראות את צערו של הזולת.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    המזל היחיד של החברה שלך הוא שהם לא

    !, 01/02/06 11:32

    ערבים.
    אם הם היו ערבים, ממחר ועד שנה הבאה הם היו עסוקים בללכת להלוויות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קשקשן בגרוש. לא היית מחזיק בתור חמאסניק 5 דקות

    רגע ימדוד לי, 01/02/06 11:30

    אם היית בידי כוחות הבטחון...
    דמגוג עלוב!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גם אם תחזרו על השקרים שלכם זה לא יהפוך לאמת!

    חושחש הנחש, 01/02/06 11:29

    תמשיכו להאשים את השמאל בכל דבר ובכל צרותיכם- בבצורת, בעליית מחירי הנפט ובאובאדראפט שלכם.
    רוב העם במדינה הזו קץ בחלומות המיחיים שלכם והעובדה שהוא נטש בהמוניו את הליכוד והימין רק מדגיש זאת.
    הצד היחידי שמפגין אלימות זה הימין- אמיל גרינצוייג רבין וברוך הגבר רק מחזק את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלימות - מתנחלים זבלים מפעילים אותה על כוחות צה''ל

    יואב, 01/02/06 11:29

    יש חוק
    יש מדינה

    אתם לא מעל החוק

    הגב לתגובה זו

    • בצורת הדיבור שלך הוכחת הכל

      דוד, 01/02/06 11:41

      זה בדיוק מה שאמר הכותב.
      יש 72000 מבנים בלתי חוקיים במדינת ישראל לפי נתוני משרד השיכון.
      אם חוק אז לכולם.

      הגב לתגובה זו

      • לא ! דווקא עליכם ! אתם בעדיפות

        ספי, 01/02/06 15:40

        כי ב-72000 מבנים לא חוקיים יש עדיפויות.
        העדיפות היא קודם כל כלפי מפרי חוק סדרתיים שהרי אם לא יעמידו אותם במקום הם ימשיכו בשלהם.
        אח''כ לפי מדיניות. והמדיניות היא 2 מדינות ל-2 עמים והפטרות מרוב ההתנחלויות.
        אח''כ מקומות שנגזלו מבעליהם ונבנו בתים על קרקע פרטית.
        וכו' וכו'. אתם עכשיו בראש העדיפות.

        הגב לתגובה זו

    • מרגישים כמו השטיח בכניסה לניגוב הבוץ

      תמר, 01/02/06 11:43

      של המנהיגים. אנחנו אזרחים שומרי חוק ומשלמי מיסים בדיוק כמו כולם, אך זוכים ליחס של השטיח בכניסה לבית: מורחים עלינו את הבוץ , דורכים עלינו, ואנחנו תמיד בחוץ!! הסערה והזעם שהיו עד עכשיו בפנים עומדים להתפרץ!!

      הגב לתגובה זו

      • חוצפה!

        רון, 01/02/06 12:53

        פתאום ''אנחנו תמיד בחוץ''?
        במשך שנים קיבלתם הטבות מס, הושקעו בהתנחלויות מיליוני שקלים על חשבון הגליל והנגב- ופתאום קמה ממשלה שיש לה סדר עדיפויות הגיוני, ואתם הופכים למי שהיו תמיד בחוץ, שלא השקיעו בהם, שמרחו עליהם בוץ?
        ההגיון של המתנחלים מאוד פשוט: או שהממשלה תעשה מה שאנחנו רוצים או שיהיה קרע ומלחמת אחים.

        פשוט ביזיון.

        הגב לתגובה זו

      • אתם אזרחים הגרים מחוץ למדינה ומחללחם את השם ושופכים דמים (ל''ת)

        און, 01/02/06 14:51

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    על מה המאבק? אף אחד לא נעקר מביתו

    יעל, 01/02/06 11:28

    בניגוד לקיץ הנורא שעבר עלינו, בו אנשים נעקרו ממקום מגוריהם וקהילתם, ואזרחים טובים אמיצים וגיבורים הושלכו לכלבים על-ידי ממשלתם, על מה המאבק הזה? מדובר על 9 בתים, שאף אחד לא גר בהם עדיין, הקרקע עליה הם בנויים אינה שייכת למתיישבי עמונה (הם מנסים לרכוש אותה וטרם הצליחו), ומראש הם עלו על הקרקע ללא היתר, תוך הסתמכות על זה שיצליחו להסתדר איכשהו. על זה נאבקים באלימות? על זה זורקים אבנים על חיילים ושוטרים? יותר מדי אדמה, פחות מדי בני אדם.

    הגב לתגובה זו

    • שקר-שקר-שקר!!! גיבוב של שקרים

      תמרה, 01/02/06 12:05

      מדובר בבתים שאנשים רכשו ב-115 אלף דולר כ''א. האדמה שייכת ליהודים. הם קנו אותה מערבים, ויש חוזים חתומים שיכולים להעיד על כך. חלק מהרכישות טרם נרשמו על ידי המינהל האזרחי בשל תככים פוליטיים הקשורים, בין היתר, לעובדה ש''קדימה'' בשלטון (מי בחר בהם, לעזאזל?) ושחלק ממשקיפי המינהל האזרחי הם מתנדבים של ''שלום עכשיו''. קאפיש?
      תקשיבי לרדיו קול חי ולערוץ-7 ותשמעי את אמת, שבין כה י=תיחשף בסוף, בשולי חדשות ערוץ-10 בעוד כמה חודשים (כמו סיפור החומצה שלא היתה): תשמעי שלמעשה, מי שמרביץ בעמונה כשצרי ובעיקר כשלא צריך - באלימות חסרת רסן - אלה השוטרים המנוולים. טיפוסים נאלחים שנבחרו למשימה הזו במיוחד, על פי השקפותיהם הפוליטיות.
      כמו במיטב הדמוקרטיות בדרום אמריקה...

      הגב לתגובה זו

      • ככרגיל גם חילול השם וגם שקרים האדמה ערבית פרטית (ל''ת)

        און, 01/02/06 14:50

        הגב לתגובה זו

      • אם את מאמינה בגיבוב השקרים הזה

        ספי, 01/02/06 15:45

        אז אולי תלכי למקום אחר.
        אנחנו כאן מקבלים עלינו שלטון חוק. כשזה היה לטובתכם, במשך 30 שנה , לא הרגנו אף אחד ולא הרבצנו לאף אחד. ניצלנו את זכותינו לדבר, להפגין ולהצביע. אתם קבוצה של חולרות שחושבים שהחוק זה התורה והתורה היא הרבנ'ס שלכם. בדיוק כמו חמאסניקים מצויים. ובכן אצלנו הממשלה קובעת, ובית המשפט פוסק. ככה זה במדינה חילונית !!

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק!

    משה, 01/02/06 11:28

    לצערי, חותם על כל מילה

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה במחללי שם שמים (ל''ת)

      און, 01/02/06 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    השמאל לקיר (ל''ת)

    ירון, 01/02/06 11:27

    הגב לתגובה זו

    • ואתה בכיתת היורים?

      שמאלן צמוד לקיר, 01/02/06 11:48

      ואתה תהיה בודאי בכיתת היורים! למה זה לא מפתיע אותי?

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מתנדבת (ל''ת)

        להקיא עליך, 01/02/06 12:05

        הגב לתגובה זו

        • אשת שטן, עובדת אלילים

          עופר, 01/02/06 21:22

          מצחיק שאת קוראת לעצמך יהודיה.
          קטעים איתך

          הגב לתגובה זו

      • כן, אחרי אמירת ''לשם ייחוד''...! (ל''ת)

        חשוך ימי בינימי, 01/02/06 12:34

        הגב לתגובה זו

    • כרגיל חלול השם גדול (ל''ת)

      און, 01/02/06 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שיבי, גם ההיפך נכון

    ירון, 01/02/06 11:25

    שנים רבות מטיפים לנו בעיתונות הימנית (מי אמר מקור ראשון) שעם איומים בכוח לא מתפשרים, וצריך להחזיר את ההרתעה למדינה ולהימנע מכניעה לאלימות והתפרעויות. והנה, ברגע שמדובר בנו, לפתע רוממות הפשרה בגרוננו (כמובן שנציע אותה רק אחרי שהשוטרים כבר מולנו. מבינים רק כוח, לא?), ואנחנו מדברים על פשרה, פיוס, ואחווה בגלגול עיניים, תוך שאנחנו מסבירים ש''אי אפשר להשתלט על כל נער'' ומי יודע אם חס וחלילה ''נגיע לשפיכות דמים''. אני רוצה להזכיר לך, שיבי, שלפני הפשרה עם החמאסניקים ישראל ניסתה גם כמה טכניקות אחרות.

    הגב לתגובה זו

    • מספרים לנו שנים על ''עשבים שוטים''

      ספי, 01/02/06 15:47

      מדובר בשדה בור.
      עם הארץ בניגוד למלח הארץ. פורעי חוק עלובים שהרבנים וחינוך המפד''ל שיבשו את דעתם. גולם שקם על יוצרו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם אני רוצה שופט עליון פרטי!

    חמאסניק, 01/02/06 11:20

    למה לי אין שופט עליון פרטי שאני יכול לבוא אליו ישר הביתה (בלי לעבור דרך המזכיר הראשי, כמקובל) ולקבל ממנו צו כבקשתי!

    הגב לתגובה זו

    • מאד אובייקטיבי...

      זאב, 01/02/06 12:31

      אתה מדבר על מדינת חוק? מה אתה מבין בזה בכלל? יש שופט תורן, ואליו ניגשים. פתאום כולם מתנפלים על אליקים רובינשטיין וטוענים שהוא חבר של חנן פורת בימי סבסטיה. אבל כולכם זועקים לשמים כשמדברים על האג'נדה השמאלנית של איילה פרוקצ'יה, עדנה ארבל והוד רוממותו הנשיא העליון, הנבחר והמושלם אהרון ברק. תחליטו. שופט בג''ץ הוא אדם נקי כפיים או לא? לפלסטינים מותר למחות ולהגיש בג''ץ נגד הריסת בתים ולמתיישבים אסור?. כולכם צבועים. שלטון החוק הוא תמיד כלי נכון, כשהוא צבוע בצד ה''נכון'' של המפה הפוליטית...

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק אבל ביום שיהיו לנו רוב של

        ספי, 01/02/06 15:53

        שופטים דתיים ששופטים לפי חוקי התורה ופסיקות רבנים נהיה איראן שבה חיים לפי חוקי הדת.
        הרב עובדיה יפסוק שאסור לחטט באף בשבת ואלייקים רובינשטיין יפסוק בהתאם.
        מזל שאין יותר מדי רובינשטיינים כאלו שחותמים על צווים בלי לבדוק אם המשפחות מוכנות להסדר ובלי לבדוק אם יש להיכן להעביר את הקרוונים ולא חושב לעצמו מדוע חיכו עם ההצעה הזאת עד הדקה ה-90.
        או שהוא יודע בדיוק למה... חנן פורת - אבי אבות הטומאה המתנחלית מגיע באישון לילה לאדם ששמו אליקים . הוא כנראה יודע למה...

        הגב לתגובה זו