• 106.

    מתנחלים פרצו לבסיס!!!גנבים שודדים גנבו לי את המדינה

    משה, 31/01/06 22:44

    לא נשכח ולא נסלח
    ושוב פעם פנצ\'רים
    זה ממש ונדלזים חצופים

    הגב לתגובה זו

    • עליהם אני צריך לשמור???

      חייל מילואים, 01/02/06 09:41

      הם השתגעו לגמרי?
      זהו, הם כבר לא חלק ממדינת ישראל?
      חבורה של עבריינים!

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    השואה ואנחנו

    יהודי, 31/01/06 20:46

    מי שנזכר במראות של השואה, לא יכול שלא לנענע את ראשו בצער.
    יש מקרים שמזכירים את השואה ואני לא מדבר רק על פינויים אלא בעיקר על השינאה היוקדת של השמאל לימין. זה הגיע עד כדי שחיילים ידרכו נשק על ילדים (שבשום אופן אינם פורעים!) ועכשיו אני שומע התבטאויות של רצח יהודים! תגידו לאן הגענו? לפני 60 שנה היתה השואה וזה לא מעביר בכם צמרמורת? תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לאן הגענו?!

    אזרח ''חף מפשע'', 31/01/06 20:31

    אני מדבר אליך, שמאלני. רואה את הנשק שם? יופי, עכשיו תתפוס אותו ותירה בי. כן יפה תכוון לי לראש יופי עכשיו תירה.
    יש לך אומץ לעשות מעשה כזה?
    אם כן, גש להיסתכלות, אני לא בטוח שהמצב אצלך תקין.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לא לרחם עליהם

    תנ''צ ניסו שחם, 31/01/06 19:16

    אני אומר מכות בפלג גוף תחתון!
    אני מכיר את החרדים האלה!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    רק אל תהפכו אותו לראש המדינה

    ירושלמי מאוכזב, 31/01/06 17:51

    כירושלמי חילוני אני יכול לומר לכם שכל מה שאולמרט יודע לעשות, זה לנסות להרוויח הון פוליטי מסכסכנות בין דתיים לחילונים.
    אני לא יכול להאמין שראש העיר הכי גרוע שהיה לירושלים, יהפוך לראש המדינה.
    תראו את עמונה לדוגמא: אין מה לעשות עם עשר מיליון ש''ח? רק לבזבז אותם על הרס בתים של יהודים?
    ומה עשית כראש עיר עם כל הבניה הלא חוקית הערבית??? הרסת בית אחד של ערבי?
    אזרחי ישראל, אני מתחנן בפניכם, אנחנו הירושלמים הצלחנו לגרש אותו מלהמשיך להרוס לנו את העיר - אל תתנו לו להרוס לנו את כל המדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני אחכה לכם בצומת זיו, לא מבטיח שיהיה נעים. (ל''ת)

    עודד, 31/01/06 17:14

    הגב לתגובה זו

    • אני אחכה לך בתל אביב

      מפנה שמאלנים, 31/01/06 17:58

      מבטיח שיהיה לא נעים

      הגב לתגובה זו

    • ברבו!! הצלע שחסרה כאן איזה חמסניק,שיצפה בכם מדממים,ברבו!!! (ל''ת)

      מוטי א, 31/01/06 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    מס' 99 לא יודע כלום

    יודע, 31/01/06 16:23

    בהוראות פתיחה באש של חיילי צה''ל מותר לפתוח באש כנגד אדם רק כאשר הוא פתח באש קודם המקסימום שניתן לעשות הוא לירות בזווית 45 מעלות באוויר כדי להפחיד ואני שמח לראות שכאשר מדובר ביהודים אתה רוצה להקל על נוהלי הפתיחה באש זה מראה עד כמה אתה הגיוני ושקול

    הגב לתגובה זו

    • הוראות זהות לכווווולם

      משה, 31/01/06 17:30

      אני לא מבדיל בהוראות בין מי שתוקף.

      גם כשהשמאלנים ניערו את הגדר והקצין ירה בהם (למרות שלא הותקף) הבעתי תמיכה ביורה .

      כל תוקף - אחת דינו .
      בין אם הוא ילד פלסטיני בן 10 או אברך חרדי בעיר ישראלית או מתנחלת בת 13 בשטחים .
      זה לא משנה כלום - מי שתוקף חייל צריך להביא בחשבון שיחטוף כדור

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הוראות פתיחה באש

    משה, 31/01/06 16:17

    חיילים זיכרו - מותר לחייל להגן על עצמו בעזרת נשקו האישי אם הוא מותקף , בייחוד ע''י רעולי פנים .

    מתנחלים זיכרו גם אתם - מותר לחייל להגן על עצמו בעזרת נשקו האישי אם הוא מותקף , בייחוד ע''י רעולי פנים .

    אני מצפה מחיילי צה''ל להגן על עצמם וע''י כך גם עלי ועל האזרחים האחרים מפני כל תוקפנות שהיא .

    הגיע הזמן שכל מי שתוקף חייל או שוטר יידע ש''דמו בראשו'' בין אם הוא ''זכר'' ''נקבה'' ''ילד'' ''יהודי'' ''ערבי''

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד!

      משה, 31/01/06 17:23

      יהיו יהודים הרוגים וגם חיילים ישבו בכלא!

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    באם התקשורת לא תצלם לא יהיו הפגנות

    שלום קדוש, 31/01/06 16:10

    אלימות.
    נוכחות המצלמות מעודדת אלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לירות גז וכדורי גומי ברעולי הפנים (ל''ת)

    אלדד, 31/01/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הנוגדנים שעדיין נשארו להלחם באיידס שמשתלט (ל''ת)

    Avi Ecuador, 31/01/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בסוף אולמרט יפחד יותר ממתנחלים מאשר מערבים. ואז אולי הוא ילחם בטרור (ל''ת)

    הלוואי, 31/01/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לפני עמונה- לפנות את בגץ לעזה (ל''ת)

    שחם, 31/01/06 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני בעמונה, ויש עתיד

    מנורה חזני, 31/01/06 15:13

    לקחנו יום חופש מהעבודה, העמסנו בגדים חמים מאד, בקבוקים, מוצצים, עגלה, שמיכות, אוכל, ספרים צעצועים, קשרנו את שני הילדים בכסאות הבטיחות ונסענו לעמונה.





    בדרך מצומת תפוח לעפרה כבר פורחות השקדיות. זה סימן טוב, סימן שהטבע מתחיל להתעורר מתרדמת החורף. כל טרמפיאדה בדרך עמוסה בבני נוער מתחננים שנעצור. אנחנו מלאים אבל המראה מרחיב את הנפש. למרות מכת הגירוש הנוראה יש עוד רבים שמוכנים להיאבק, להיאבק על דמותה השפויה של מדינת ישראל.




    כשמגיעים לעמונה נפתחות הריאות והלב מתרחב. אם נשכח לרגע מהמצב הפוליטי ומהסיבה שלשמה באנו לכאן נחשוב שהגענו למצפה בגליל. הגובה כאן משכר, הר בעל חצור הסמוך שהוא ההר הגבוה ביותר בסביבה במרחק הושטת אצבע. כאן חיים אנשים כמו שצריך לחיות - לא צפופים, דבוקים ולחוצים בבניינים אלא בפשטות ובצניעות. יש קהילה אבל יש כאן פרטיות. קרוב לטבע, לנוף, לאויר למרחב ולאהבה. אנשים כאן חיים בפשטות ומתפרנסים מיגיע כפיהם - הישראלים במיטבם.



    הבעיה של אנשי עמונה היא שהם חשבו שהם יוכלו לשבת בשקט, חיים של אמונה ועבודת כפיים ממש כמו תושבי גוש קטיף.... כשבאו אנשי שלום עכשיו לרחרח ולדווח הם נתנו להם להיכנס ולא עקבו אחריהם יותר מידי. כמו שאמרה לי תושבת עמונה ''אנשים פה באו לחיות בשקט, לא באו למאבקים''.



    הבעיה היא שיש כאלה שלא מסוגלים לראות אותם חיים בשקט ובשמחה. הם חייבים לקלקל. לאנשי שלום עכשיו יש כסף ואמצעים וקשרים במקומות הנכונים. ולאולמרט זה נפל כמו פרי בשל לפני הבחירות - הרי הוא צריך להיראות כממשיך דרכו של שרון ולהתחנף לגורמים בשמאל הקיצוני שתמכו בו עד עכשיו וסלחו לו על עברו האפור והמפוקפק.



    אחרת אין הסבר למה שהולך לקרות כאן הלילה. הסיסמא ''לא חוקי'' היא הרי מגוחכת. אנחנו חיים במדינת חוק וסדר. למאות המבנים הערביים הבלתי חוקיים על ההר הסמוך איש אינו שם לב. גם במזרח ירושלים, שם הערבים קובעים ממש עובדות בשטח, איש אינו מרחרח. ואילו כאן, שמונה מבני אבן, שלושה מהם כבר אוכלסו על ידי משפחות עם ילדים שקנו אותם במיטב כספם - חייבים להרוס. הרי ציפי ליבני לא תוכל לישון בלילה בגלל הפרת החוק הזאת. אין גניבת מכוניות, אין רצח ואין אונס - את החוק יש לאכוף ומיד וחובה קדושה שזה יהיה לפני הבחירות.



    אז מה אם זה יעלה למדינת ישראל 10 מיליון שקל? אז מה אם אלפי שוטרים, במקום למנוע תאונות דרכים, יהיו עסוקים בהריסת בתי יהודים?


    ואם אין מספיק שוטרים - לא נורא, הצבא יאכוף את החוק. אז מה אם זה לא התפקיד שלו? אז מה אם כל יום מחבלים מנסים לחדור לשטח ישראל ואלוף פיקוד מרכז יאיר נווה עסוק בלריב עם המתנחלים? קדימה כבר לא צריכה לגייס תקציב ופעילים. משטרת ישראל, צה''ל וכספי משלם המיסים עומדים לרשותה.





    וזה חמור מכך. יש תחושה שמדינת ישראל סימנה את האויב שלה - המתנחלים. האנטישמיות בעולם גואה, הטרור האיסלאמי חזק כפי שלא היה מעולם, האיום האיראני ממשי מאי פעם, אבל מדינת ישראל עסוקה בהשמדה עצמית. האמת היא שהפסקתי כבר לקוות להתפכחות. אני גם לא חושבת שאולמרט, מופז וציפי לבני מודעים לכך שהם סימנו את המטרה. הם פועלים כסומא בארובה ולא מודעים לכך שיש מישהו מאחוריהם שמושך בחוטים.





    אם אצליח להתעלם לרגע מכל אלה, אני שמחה להיות כאן. שמחה לראות שרוח המאבק על הארץ חיה וקיימת. שמחה לראות שאחיי תושבי עפרה יישרו סוף סוף קו עם תושבי גב ההר ובחרו במאבק נחוש ובלתי מתרפס. שמחה לראות בתים פתוחים ולב רחב. שמחה לראות את הנוער המדהים הזה, שנותן תחושה שיש עתיד.



    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!! (ל''ת)

      שוטר, 31/01/06 19:17

      הגב לתגובה זו

    • שירבו כמותכם בישראל!! (ל''ת)

      אבי, 31/01/06 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אולמרט ממשיך מדיניות הפשע והאבדון... (ל''ת)

    מישהי, 31/01/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לפי מספר התגובות הימים לא עובד אלא רק על עם ישראל באינטרנט

    משה, 31/01/06 15:00

    איך אמר מישהו - לקנות דירה ולעבוד בלי גב של הרב זו הגבורה האמיתי...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מיתנחלים די לברבריות

    יוסי כהן, 31/01/06 14:56

    תכבדו את חיילי צה''ל שמגנים על נו מפני אויבנו שרוצים לחלותנו כבדו את החוק ותציתו לא על אף שזה לא לרוחחם .מה שאתם עושים בהישטוללות שלכם רק יזיק למצבכם כיום .הממשלה וצ''הל נחושים בעמדותהם ולא יתנו לכם לקחת את החוק לידים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולמרט עושה שימוש פוליטי בצבא! (ל''ת)

    אברהם, 31/01/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה הלחץ לעשות את זה עכשיו לפני הבחירות! (ל''ת)

    מרים, 31/01/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אולמרט עושה תעמולת בחירות לעצמו! (ל''ת)

    יצחק, 31/01/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    צבא של רובוטים תעזרו ליהודים לא לערבים (ל''ת)

    שי, 31/01/06 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אלו לא ''מתנחלים'', אלה יהודים מכל

    רחבי ארץ ישראל!, 31/01/06 14:43

    יש שם נוער מכל רחבי הארץ! אלו יהודים, להבדיל מן המגרשים!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    התקשורת מלבה שנאה (ל''ת)

    ד''ר יצחק שחר, 31/01/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    נמאס לנו להיות צודקים בדיעבד... (ל''ת)

    הימין השפוי, 31/01/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שמאלנים עוורים אם לא שמתם לב החמאס עלה (ל''ת)

    והרבה בגללכם..., 31/01/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אזרחי מדינת ישראל מחזקים את אחיהם המתנחלים (ל''ת)

    אורי, 31/01/06 14:33

    הגב לתגובה זו

    • כלל וכלל לא! בדיוק להפך. (ל''ת)

      ביבי החלול, 31/01/06 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ואנחנו החיילים שומרים על פושעים רשעים כאלה???? אנחנו מטומטמים! (ל''ת)

    שי, 31/01/06 14:29

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא שומר, והם לא פושעים ...

      די להסתה, 31/01/06 15:14

      וכל השאר שקרים

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    עיצרו

    עיצרו, 31/01/06 14:29

    החמאס עלו לשלטון לפני ימים ספורים.
    אתה מתכוון לפנות את עמונה בעוד ימים ספורים.
    לא יתכן שאתה לא רואה את הקשר ההרסני בין שני הארועים.
    לפנות עכשיו - זה להגיד לחמאס עלו והצליחו.
    אם אין בך ובממשלה שלך את הרגישות המינימלית הזו- אינך ראוי להיות ר'מ.
    זכור מר אולמרט. עם ישראל מורכב לא רק מכמה שמאלנים צעקניים שמשמיעים את קולם תחת כל עץ רענן. עם ישראל זה אנשים רגילים, יהודים פשוטים, שלמרות מלים כמו צדק, ובגץ ,לבם נוטה אחרי אחיהם היהודיים בעמונה ולאו דווקא אחרי הפלסטינים ויהיו אלה מי שלא יהיו .
    זכור את זה מר אולמרט. הבחירות קרבות !

    הגב לתגובה זו

    • כל הסימנים מראים שהבחירות הקרובות יהיו יום הדין שלכם! ואתם אשמים (ל''ת)

      רק אתם, 31/01/06 15:13

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי הפינוי דווקא יפגע באולמרט, כי יבינו שאין לו עמוד שדרה מול חמס (ל''ת)

      מתנפל על יהודים, 31/01/06 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אל לנו להלין.אנו קוצרים כעת את אשר זרענו!. (ל''ת)

    @@@@, 31/01/06 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    החלטות אומללות

    תוהה ונדהמת, 31/01/06 14:22

    אני אמא של חייל שאמור לשמור שלא יגיעו מפגינים לעמונה ,ואני מתקוממת שלוקחים את בני למשימה שנויה במחלוקת.
    כואב לי הלב על היהודים שכל פשעם הוא שאוהבים את א'י וקשורים אליה ורוצים ליישב אותה .גם אם הם לא צודקים ,גם אם עברו על החוק, כל אלה ניתנים לפישור ולגישור.
    תמהני על הממשלה הזו ועל החלטותיה האומללות.

    הגב לתגובה זו

    • יו, נשבר הלב

      איזה צבועה, 31/01/06 14:42

      כשלוקחים את בנך למשימות שהן לא פחות שנויות במחלוקת (נניח, לשמור על עמונה) את גם מתקוממת?

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות

      יחזקאל, 31/01/06 14:45

      גדולה מאוד אם את חושבת שמשהו פה שנוי במחלוקת - ממש לא

      הגב לתגובה זו

    • משימה שנויה במחלוקת? כמו מחסומים? כמו שמירה בהתנחלויות?

      קצין, 31/01/06 14:51

      צבועים.
      30 שנה אנחנו עושים דברים שנויים במחלוקת למען הימין, ולא הפריע לכם.
      עכשיו פתאום התעוררתם.
      הצבא ממלא את החלטות הדרג המדיני. סוף.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    יתרונו של אולמרט

    הוא לא בחכמתו, 31/01/06 14:20

    כאשר ימים אחרי עליית חמאס אולמרט מחריב בתים בנויים ומתעמת עם מתנחלים, העם מבין שיתרונו של אולמרט הוא לא בחכמתו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תושבי עמונה- העם אתכם!!! (ל''ת)

    משה, 31/01/06 14:15

    הגב לתגובה זו

    • חיילי צה''ל - העם איתכם! (ל''ת)

      העם, 31/01/06 14:46

      הגב לתגובה זו

    • בקושי 6 מנדטים לכל מפלגות הימין-ממש ''העם'' איתם (ל''ת)

      שונאים מתנחבלים, 31/01/06 14:58

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון!!!!! אתם פושעים!!!!! (ל''ת)

      דמוגרף, 31/01/06 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    תושבי עמונה - ב ה צ ל ח ה (ל''ת)

    אלון, 31/01/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולי גם הבסיס זה שטח שלכם?באמת תביאו מסמך קושאן מסבא של אבא שלכם ! (ל''ת)

    עלובי נפש, 31/01/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט מושפע ממשפחתו

    חכם, 31/01/06 14:12

    השמאל הקיצוני שוכן בתוך ביתו.
    קיבל עצה מבניו היורדים מח''ול שאחד מהם סרבן?
    מאישתו וביתו התומכות בסרבנות?
    האם תגיע עזרה ממפלגת העבודה?
    בטח שלא, קומוניסטים ושלום עכשיו השתלטו עליה ובנוסף המושחת הרצוג, שחוזר וניבחר ליקיר המפלגה בזכות שמירה על שתיקה במשטרה.
    אשא עיני למרומים, מאין יבוא עזרי.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    פוגעים בחיילים,בצה''ל....לא ברור לא חושבים לפני שעושים שטויות כאלו? (ל''ת)

    בושה, 31/01/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    דייג אוהב דגים ?

    אברהם, 31/01/06 14:10

    אז למה הוא אוכל אותם ? אה ?

    תגידו, מה עושה כלי הנדסי צבאי בעמונה ?
    עוזר ליהודים
    תומך ביהודים
    מסייע ליהודים
    לא מצאתם אף תשובה נכונה ?
    אז משהו לא תקין בכתבות האובייקטיביות האלה.

    הגב לתגובה זו

    • פעם היו שואלים,דייג אוהב נשים? אז למה אוכל לוקוס?? (ל''ת)

      מוטי א, 31/01/06 14:37

      הגב לתגובה זו

    • הדחפור הגיע לנקות את הברדק שלכם, פרחחים! עלק נוער ''איכותי'' (ל''ת)

      לסלק, 31/01/06 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט רודף שלום רק עם החמאס... (ל''ת)

    נדהם ותוהה, 31/01/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אחים יקרים- די

    אורי, 31/01/06 14:00

    אחים יקרים אנא מכם די. גם אני נגד פינויים , לבי נקרע ועיני דמעה.
    הגזירה כבר ניגזרה הפקודות ניתנו, תנו לקב''ה לעשות נס, יבאע הנס מה טוב. לא יבא כך ניגזר עלינו , אנא מכם אל תתעמתו עם החוק הנאיבי , מה לעשות אנחנו לא רוב ונצטרך לקבל את הגזירה בכאב. בעצב ובדמע. אל תתעמתו אל תפגעו אל תעמידו את כוחות הביטחון במבחן קשה.,
    ואל תגרמו לעצמכם נזק גופני ונזק גופני.
    שוב אנא מכם המנעו מעימותים, ראינו שבגוש קטיף זה לא הועיל

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      אסי, 31/01/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    להוציא את צהל לגבולות 67 ואת עם יהודה להשאיר לחסדי החמס (ל''ת)

    קמצא ובר קמצא, 31/01/06 13:59

    הגב לתגובה זו

    • ''יהודה'' לא יקום ולא יהיה, אף פעם. (ל''ת)

      רבנים פושעים, 31/01/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ממשלה מושחתת.ממשלה מושחתת.ממשלה מושחתת (ל''ת)

    מתנחלת יהודיה, 31/01/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חייל ושוטר שבאים לגרש בחסות המשטר הדקטטורי של אהוד פושעים.

    חייל בסדיר, 31/01/06 13:50

    נראה את המשטרה מפנים את הכוחות האדירים האלה לטיפול בבניה הבלתי חוקית שמשתוללת במיגזר הערבי .
    אבל הם לא יעשו זאת כי זה יפגע באהדה של אולמרט בציבור השמאלני ערבי די לצביעות שמאלנים נימאסתם.

    הגב לתגובה זו

    • לא תצליחו לנצח את המדינה (ל''ת)

      עוז, 31/01/06 14:06

      הגב לתגובה זו

      • נצליח (ל''ת)

        א, 31/01/06 14:43

        הגב לתגובה זו

        • לא תצליחו, תכלאו הרבה לפני (ל''ת)

          תחי המדינה!, 31/01/06 16:43

          הגב לתגובה זו

  • 64.

    בהצלחה רבה לתושבי עמונה, ולאוהבי א''י.

    אריה, 31/01/06 13:44

    רוב העם איתכם במאבקכם.
    מוכרחים להראות לשלטון המושחת את הדרך החוצה, ורק במאבק עיקש אפשר להצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל המתנגדים לגירוש, חיזקו ואימצו, ליבי אתכם, תעשו ותצליחו (ל''ת)

    יהודיה, 31/01/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המתנחלים צריכים להציע לאולמרט הודנה תמורת נסיגת הצבא לגבולות 67 (ל''ת)

    אבי, 31/01/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי מתנדב לקסח מתנחלים?

    חולצה כחולה, 31/01/06 13:32

    הסעות מאיצטדיון הכדורסל ביד אליהו. נא להביא אלות וקסדות. יהיה כיף.

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח ששני בניו של אולמרט,סרבני הגיוס, יורדים החיים בחו''ל יסכימו (ל''ת)

      רעיון, 31/01/06 13:43

      הגב לתגובה זו

      • את סרבני הגיוס מישיבות ההסדר הערצתם ,פתאום סרבנות זה גנאי ? (ל''ת)

        חבורת צבועים, 31/01/06 13:59

        הגב לתגובה זו

        • אתה משווה את גיבורי ישיבות ההסדר, למשפחת אולמרט שברחה משרות? אדיוט! (ל''ת)

          מה?, 31/01/06 14:06

          הגב לתגובה זו

          • אתה משווה את גיבורי מש' אולמרט לבחורי הישיבות שברחו ??? (ל''ת)

            חיים, 31/01/06 14:50

            הגב לתגובה זו

          • אחד מתוך 5 ילדים- זה כבר נהיה ''משפחת אולמרט''? (ל''ת)

            ???, 31/01/06 14:59

            הגב לתגובה זו

    • בשם הדמוקרטיה והסובלנות, נכון? (ל''ת)

      גועל נפש, 31/01/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך הפכו המתיישבים האמיצים והערכיים

    פרופ' יעל מורן, 31/01/06 13:30

    להיות השעיר לעזאזל של שופטים מוטרפים ותקשורת נשכנית ומוטרפת משנאה לכל דבר הקשור ביהדות
    ה' ירחם

    הגב לתגובה זו

    • אמיצים? נראה אותם חיים בישראל קונים דירה ומשלמים משכנתא- זו גבורה ! (ל''ת)

      אוכלי חינם, 31/01/06 14:01

      הגב לתגובה זו

      • משלמים בדיוק כמוך

        משה, 31/01/06 14:52

        גם משכנתא גם על הדירה ארנונה וכל שאר המיסים. מאיפה עשו לך שטיפת מוח שלא משלמים?

        הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק מה שעשו

        חנה, 31/01/06 15:01

        9 משפחות מעמונה: בחרו לחיות בישראל, לקחו משכנתא, וקנו בית. אלא שמכיוון שהם לא בדואים או ערבים בלוד, רוצים להרוס להם את הבית שקנו. משהו לא ברור?

        הגב לתגובה זו

      • את בעצמך אוכלת חינם, חצופה!!!

        נעמה, 31/01/06 15:11

        המתנחלים משלמים משכנתא ועובדים בדיוק כמוך, שטופת תקשורת חצופה!!
        תיתביישי להעליל כבר כאלה עלילות שווא!
        אני מתנחלת שמשלמת מיסים ומשכנתא בדיוק כמוך, טיפשה.
        עד מתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    דמוקרטיה

    אלמוני, 31/01/06 13:30

    כיהודי ברור לי שאסור לפגוע בכוחות הביטחון. לא ברור לי מהיכן שואב מר אולמרט את הסמכות לפעול בעינינים שבמחלוקת קשה.לא הוא ולא מיפלגתו זכו בבחירות . זה מדאיג!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בג''ץ של חשין?? קל ל''נחש'' החלטתו. (ל''ת)

      מוטי א, 31/01/06 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לתפוס את עברייני הגבעות

    יוחנן מילר, 31/01/06 13:29

    ולהעביר אותם לידי החמאס. במדינת ישראל לא צריכים את האספסוף העברייני הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט: שמאלן מחפש ריב ומדון כנגד עמו...מה עם רבבות אלפי בתים ערבים

    רוני, 31/01/06 13:28

    הנבנים ללא רשיון??
    פחדן עלוב, נראה אותך הורס בית אחד לערבים.....איכס!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הערכה של אנשים בעמונה שיש כ5000 נוער במקום (ל''ת)

    אריה, 31/01/06 13:14

    הגב לתגובה זו

    • לך תזבל במקום אחר. חרטט (ל''ת)

      קיש קיש, 31/01/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי זה האיש הנודניק הזה משמאל שרוקד כבר שעה? חבר של אולמרט? (ל''ת)

    חמי, 31/01/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נעשה הכל בשביל שלום

    ראומה, 31/01/06 13:13

    לפי דעתי חייבים לפנות את המאחזים כי אם זה מה שיביא שלום אז זה שווה את זה כי מה זה חיים של אדם לעומת בית או חלקת אדמה, חייבים גם לנסות לדבר עם החמאס כי לדעתי הם באמת רוצים שלום והם יפסיקו עם הפיגועים אם רק נחזיר כמה שטחים אז ברור שננסה לא?
    דבר נוסף שיש לי להגיד- אמנם המתנחלים יודעים לחנך את הילדים שלהם ויש להם נוער טוב וכו' אבל אולי כדאי שישקיעו גם בתכנים אחרים וערכים נוספים חוץ מארץ ישראל למשל כבוד הזולת או קריאת ספרים.

    הגב לתגובה זו

    • האם לא פסה התמימות והעיוורון?? (ל''ת)

      נב, 31/01/06 13:23

      הגב לתגובה זו

    • תגידי, ישנת בשבוע האחרון?

      יואב, 31/01/06 13:32

      הערבים בחרו בחמאס. כן, ארגון טרור שמטרתו המוצהרת היא רצח יהודים והשמדת מדינת ישראל.
      שלום? תיתעוררי!

      הגב לתגובה זו

    • ראומה יקרה

      איש, 31/01/06 13:37

      יפה שאת נאיבית ומאמינה שזה מה שיביא את השלום. אבל גם אם נניח שכן, את הבית שלך את מוכנה לתת? ולגבי קריאת הספרים, אני בטוח שאם תעשי סקר באחוזים מי קורא יותר ספרות יפה, תגלי שבציבור הדתי האחוזים גבוהים בהרבה.

      הגב לתגובה זו

    • הרדיפה העיוורת אחרי שלום

      ירון, 31/01/06 13:47

      צביא להרס מדינת ישראל...
      אנחנו כבר בדרך אם לא שמת לב. לצערנו, כל החלטות השמאל במדינת ישראל הם של לסגור את הבאסטה...

      והמתנחלים מחנכים הרבה מאוד לכבוד הזולת, קריאת ספרים, ובכלל השכלה כללית (אני ממליץ לך לעיין ברפרוף בכמה מכתביו של הרב קוק - המשפיע העיקרי על הלך הרוח הלאומי אצל הכיפות הסרוגות)

      הגב לתגובה זו

    • אולי אם תקפצי פעם לבקר

      אריק, 31/01/06 13:52

      בס''ד
      אולי אם תקפצי פעם לבקר באחת ההתנחלוית תגלי ש''המתנחלים האלה'' הם אנשים שמאד מכבדים את הזולת מעשי החסד שלהם הם רבים ומגוונים ודוקא זה שכולם מתגייסים ועוזבים את עיסוקיהם ולא מפקירם את אחיהם לחרפת גירוש דוגמת גוש קטיף מעידה כאלף עדים על עזרה לזולת.
      מעבר לכך, אינני חושב שיש ציבור שקורא ולומד מיותר ספרים מאשר צבור זה.
      אני מאמין שדעתך נגזרת מאיך שהתקשורת מציגה אותם ולכן אומר לך שטוב מראה עיניים ממשמע אוזניים...
      בתקוה שבאמת תקפצי לבקר, ושיהיו רק בניות ולא הריסות, התחברויות ולא התנתקויות בעם ישראל...
      כל טוב וחודש טוב!

      הגב לתגובה זו

      • שטויות! הם נחמדים רק לאנ''ש, שחצנים ברמות גבוהות. (ל''ת)

        ביבי החלול, 31/01/06 15:23

        הגב לתגובה זו

    • עם מי לעשות שלום עם החמאסתינאים?

      רועי, 31/01/06 14:17

      שמאלנים שוקיסטים צאו מההלם ותתפקחו ותראו את המציאות המרה שהבאתם עלינו .
      די לצביעות נימאסתם.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    המתנחלים הם המחבלים האמיתיים (ל''ת)

    mr g, 31/01/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    את אחי איבדתי בגלל שגעון הגדלות שלכם

    עוז, 31/01/06 13:05

    לפנות את כל הפושעים הכתומים, או להשאיר אותם בלי צבא שישמש מגן חי.

    הגב לתגובה זו

    • דוד שלי מאבטח נפל בנתניה (ל''ת)

      דוד, 31/01/06 13:19

      הגב לתגובה זו

      • בגלל מדיניות השמאל

        ארז, 31/01/06 13:52

        הפיגועים יתגברו בגלל הוויתורים

        הגב לתגובה זו

        • אחי השמאלני שמר על נצרים

          עוז, 31/01/06 14:02

          בזמן שאתה הסתתרת מאחורי גבם של חיילים.

          הגב לתגובה זו

          • מותו של אחיך הוא נושא כאוב ורגיש שחבל

            אפי, 31/01/06 14:42

            להתעמת עליו. ואל תשכח שהוא נהרג ע''י הטרור הערבי וזה יכול לקרות לא רק בנצרים

            הגב לתגובה זו

            • אם המתנחלים לא היו שם הוא היה בבית

              עוז, 31/01/06 16:48

              חבל שלהם האדמה חשובה יותר מחיי אדם.

              הגב לתגובה זו

          • בואו נגרש את כל הארץ ודי

            רינה, 31/01/06 15:15

            כי נהרגו ב-כ-ל מ-ק-ו-ם המון אנשים.
            העם היהודי לא פחדן עלוב שבורח!!
            ועם כל הכאב, עוז, כולנו לאורך שנים ודורות מקריבים בשביל זה!!!!!!!
            ואם אתה בוחר להתקפל ולברוח מכל מקום שנהרגים בו-כך את רגליך כבר עכשיו וחפש ארץ אחרת!

            הגב לתגובה זו

            • קל לך לדבר כשאתה מסתתר מאחורי טנק מלא בילדים (ל''ת)

              משפחת השכול, 31/01/06 16:47

              הגב לתגובה זו

          • ואחי המתנחל טס מעבר קווי אוייב בשביל שמאלנים בת''א. אז מה? (ל''ת)

            מגן אנושי, יש'ע, 31/01/06 15:22

            הגב לתגובה זו

            • טס מעבר לקווי אויב?

              נסה שוב, 31/01/06 16:46

              אין מתנחלים טייסים.

              הגב לתגובה זו

      • דוד תבוא בטענות למתנחלים שהתעללו והשפילו ערבים במשך עשרות שנים (ל''ת)

        כך נולדים מחבלי, 31/01/06 14:02

        הגב לתגובה זו

    • מאות אלפים איבדו את יקיריהם בגלל הזיית ''השלום'' של השמאל הסהרורי (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 31/01/06 13:25

      הגב לתגובה זו

      • אתה אל תחליט בשבילי למה אחי נהרג

        עוז, 31/01/06 13:49

        בינתיים הוא נהרג בשמירה על התנחלות נצרים לשעבר.

        בעזרת השם לא ידעו עוד שכול, ובטח שלא בשביל אדמה. חיי חיילינו חשובים משגעון הגדלות שלכם.

        הגב לתגובה זו

        • ללא הסכמי אוסלו האח שלך ועוד רבים אחרים היו בחיים

          ממשלת השמאל, 31/01/06 14:36

          ''בעזרת השם'' שלך נדע עוד הרבה שכול ועוד הרבה משפחות שכולות יבכו את יקיריהם.

          הגב לתגובה זו

          • ללא התנחלויות, אחי היה בחיים (ל''ת)

            עוז, 31/01/06 16:45

            הגב לתגובה זו

        • תבוא בטענות לערבים שהרגו אותו. לא לקורבנות שאחיך ז''ל ניסה להגן (ל''ת)

          הרוצחים ערבים, 31/01/06 15:20

          הגב לתגובה זו

        • לא לחינם

          הקם להרגך..., 31/01/06 16:07

          עם כל הצער ,מי שלא נלחם על אדמה מזמין תוקפנות נגדו.
          החמאס רוצה שהישות הציונית כהגדרתם תפסיק להתקיים.
          ואחיך מת לא לחינם, כי אם בהגנה על המולדת ועל העם.

          הגב לתגובה זו

          • לא לחינם? תנדב אתה את ילדיך (ל''ת)

            אב שכול, 31/01/06 16:44

            הגב לתגובה זו

  • 51.

    כולם נקראים להתשתתף במאבק!!!

    יעל, 31/01/06 13:01

    לא ניתן שככה יקרעו אותנו מארצינו!
    כל מי שיכול שיגיע לעמונה ומי שלו שיעמוד בצמתים וימחה.

    הגב לתגובה זו

    • מה עוד?

      מרדכי, 31/01/06 13:23

      שמעת על המושג חוק?
      דרך ארץ?

      אם לא טוב לך, את מוזמנת לעבור למדינת יהודה.

      הגב לתגובה זו

      • חוק???? איזה בדיוק???????

        שלום, 31/01/06 15:19

        מדינה מלוכלכת שבאופן סידרתי אוכפת ''חוק'' רק על ציבור אחד, באכזריות ובצורה כלכך כפייתית (מי בחר את אולמרט בדיוק?תזכירו לי?), כל זה על מנת לאנוס את המתנחלים ולמחוק אותם-
        אז אל תדברו איתי על חוק!!!
        רק לפני שבוע אסרו להרוס מבנה לא חוקי של בדואים כי ''אי אפשר להרוס בית בנוי'' בושה!!!!!
        פשוט עזות מצח וחוצפה!!!
        תפסיקו ללמד אותנו מזה חוק אנחנו לא מטומטמים!!!

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא מתנחלים מתעמתים עם צה''ל

    חיזקיה, 31/01/06 12:58

    אילו הם השבתאים המתיוונים שמזלזלים בישות היהודית בארץ ישראל,אילו שאולי מנצחים בקרב אבל בגללם נפסיד את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה לא קורא באותו פאתוס גם לגרוש ערבים ?..

      cyrano, 31/01/06 13:08

      אולי בגלל שאתה יהודי עוכר ישראל, אנטישמי, שמקומך לא בינינו, ושצריך ל\הוקיע אותך ולשלוח אותך כמה שיותר רחוק ממחוזותינו, כי אתה לא שייך לעם שלנו

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה וגם הוא מובילים לשנאת חינם

        ישראל בן יהודה, 31/01/06 13:30

        ובשל כך עלול להחרב ביתנו בפעם השלישית.

        כמו אז וגם היום המלחמות ביננו הם שיגרמו לרומא הנוכחית (ארה''ב) לעזור לאויבינו לסלק אותנו מהבית.

        תנו כבוד אחד לשני - שניכם יהודים ואף אחד ממכם לא יכול לשלוח את אחיו לאף מחוז.

        הגב לתגובה זו

        • נו אז זה לא הזמן להתעשת?משהו דפוק במערכת,השיטה לא עובדת. (ל''ת)

          מוטי א, 31/01/06 13:43

          הגב לתגובה זו

    • חיזקיהו=ממלוקי

      שלמה, 31/01/06 15:20

      והמבין יבין (ממלכתי)

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מופרעים, תעזבו את הילדים בשקט! אל תגעו בחיילים!! (ל''ת)

    מוטי, 31/01/06 12:56

    הגב לתגובה זו

    • אסור לחיילים לבצע פקודת גרוש, מהיותה בלתי מוסרית ובלתי חוקית בעליל (ל''ת)

      cyrano, 31/01/06 13:10

      הגב לתגובה זו

      • או בבקשה

        עוז, 31/01/06 13:22

        תן לי חוק אחד שמסביר למה אסור לחיילים לפנות מתנחלים משטחים שלא מסופחים לישראל:?

        הגב לתגובה זו

        • עוז תרגע ותתחיל לשתוק כבר (ל''ת)

          תרצה, 31/01/06 15:21

          הגב לתגובה זו

          • כולם לראות, מה קורה כשלימין אין מה לומר. (ל''ת)

            עוז, 31/01/06 16:49

            הגב לתגובה זו

        • חוק יסוד: הצבא. מספיק טוב? (ל''ת)

          תקרא., 31/01/06 15:23

          הגב לתגובה זו

          • אין שום חוק שמגדיר את זה (ל''ת)

            צר לי, 31/01/06 16:49

            הגב לתגובה זו

    • אני מניח שהתכוונת לממשלה

      דובי, 31/01/06 13:24

      שמטילה על החיילים תקפידים כאלה, שישחיתו את נפשם של ה''ילדים'' - חיילים.

      באמת ממשלה מופרעת, שראוי שתעזוב את הילדים בשקט.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט הפנוקיו דרכך מובילה לאבדון,יועצים,דחוף תקנו לו הראש. (ל''ת)

    מוטי א, 31/01/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ===== אולמרט וקדימה מחזקים את החמאס במדיניות הגירושים!!

    מול חמסטן, 31/01/06 12:53

    אולמרט מחזק את החמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שיפנו אותם כבר מהמדינה!!

    דני דני מלוכלך, 31/01/06 12:51

    נמאס מהחולירות המפונקות האלה, יאללה שיפנו אותם כבר מההתנחלויות ומכל המדינה לג'ונגל שיתנחלו שם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יאללה, להעיעף משם את הצבא (ל''ת)

    שהמתנחלים ישארו, 31/01/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ממה חוששים החיילים ???

    ע. מיכאלי, 31/01/06 12:43

    תתארו לכם ש-300 פלסטינים היו פורצים לבסיס צבאי ! ברור לכם איך זה היה נגמר. אז בבקשה אין הבדל ביו רעול פנים מתנחל או פלסטיני,לפושעים משני הצדדים מגיע בדיוק אותו טיפול. נמאס מכל אוכלי החינם והפרזיטים יש להעיף אותם לכל הרוחות ויופסק הפסטיבל התקשורתי סביב כמה פרחחים שאינם מעניינים איש.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ===== אולמרט וקדימה מחזקים את החמאס במדיניות הגירושים!!

    מפוכח, 31/01/06 12:41

    קדימה חמאס!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד זה כסף טוב להיות טוקבקיסט של ביבי? (ל''ת)

      איפה נרשמים?, 31/01/06 13:18

      הגב לתגובה זו

      • הייתי אצל ביבי לא משלמים עברתי

        אפי, 31/01/06 14:53

        לקדימה, גם משלמים וגם סוף שבוע באי היווני.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    יעל דן מרגלית, שילון, חיימוביץ ויחימוביץ כולם חיים בסרט שהם עצמם

    עורכים עם החומר, 31/01/06 12:36

    למה שמים כאן תמונה מהפינוי של גוש קטיף? כי הכל אותו שקר-
    השוטרים , וכן, גם החיילים של הצבא היקר שלנו התנהגו באלימות בלתי מרוסנת בגוש קטיף, מול אנשים גיבורים ועדיני נפש אמיתיים שלא הרימו יד על אדם אבל כמובן שהתקשורת עמוסת השקרנים והפתיים שמאמינים לשקרים מפרסמת מציאות הפוכה וכבר נאמר ''עולם הפוך ראיתי''

    הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך (ל''ת)

      אתה יקירי זה, 31/01/06 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בתיאבון

    סילבי, 31/01/06 12:33

    חיילים מסכנים. התגייסו לצה''ל כדי להגן על תושבי המדינה, והנה אריק היפה-יפה הנרדם, ואולמרט החכם, משתמשים בהם כדי לגרש יהודים מבתיהם.
    העיתונות המגוייסת לטובת הערבים ממשיכה בדרכה לכנות את התושבים היהודים בתארים של גזלנים ופולשים, גם כשברור שקנו את הקרקעות בכסף מלא במקרה של עמונה, או כשמדובר ברכוש יהודי שהערבים ''ירשו'' לאחר רצח הבעלים היהודים בשנת תרפ''ט, במקרה של השוק בחברון.
    החיילים ימשיכו להוריד את הדגל שלנו מטה מטה וימשיכו להוביל את עם ישראל ל''מקלחות'' החדשות שמכינים לנו אנשי חמס, כפי שהנהלת היהדות האירופית הביאה את הקהילות שלהם עצמם ל''מקלחות'' לפני כמעט שבעים שנה.
    אותו תהליך, בשינוי תפאורה; הפעם נעשה הכל בשם המדינה ה''עצמאית'' שלא מקבלת שום תכתיב מאמריקה ולא תכנע אף פעם לאיומי החמס.
    תושבי ישראל מוזמנים לאכול את החרה שהמנהיגים הנאורים שלנו מבשלים עבורינו. (הם לא יסבלו, יש להם נדל''ן ביוון ובקנדה)
    בציאבון

    הגב לתגובה זו

    • ''בית שלהם''? בית זהמשהו שנבנה ברשיון ,אין להם שום בעלות או טאבו (ל''ת)

      כל אחד בונה, 31/01/06 13:21

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ממש אתם רואים בחומרה. הצחקתנו (ל''ת)

    יעקב, 31/01/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נראה אותם נותנים למתישבים לצלם באמת את מה שמתרחש בלי לצנזר (ל''ת)

    עירית, 31/01/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הגיע הזמן לזרוק את המתנחבלים בחזרה לעזה! (ל''ת)

    אסף, 31/01/06 12:29

    הגב לתגובה זו

    • ואותך מהמדינה הזאת, מהסיבה: לא שייך (ל''ת)

      cyrano, 31/01/06 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכתום היהודי הוא הירוק של החמאס

    מוטי, אב ללוחם, 31/01/06 12:29

    רק שאת החמאס אנו מחסלים ואת הטינופות שפוגעים בחיילם לא, אבל יש לי זמן במוקדם ובמאוחר, 3 המנדטים האילה יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ''שלטון החוק'' במדינת ישראל***

      רועי, 31/01/06 12:49

      מודל 2006 ,מזכיר לי את הצבע החום בגרמניה לפני 70 שנים...

      הגב לתגובה זו

      • ולי דווקא אתם מזכירים את הצבע הזה (ל''ת)

        רועי אחר, 31/01/06 13:04

        הגב לתגובה זו

    • מפלס השנאה והבילבול המוסרי

      omedia, 31/01/06 16:09

      http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=898&MenuID=478

      מפלס השנאה והבלבול המוסרי

      מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.

      מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

      המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

      בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

      אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

      ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

      לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

      ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

      בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות


      הגב לתגובה זו

    • בבקום? בקיריה? (ל''ת)

      אב של לוחם?, 31/01/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    להפסיק להגן על הפסיכופטים שתוקפים חיילים (ל''ת)

    אשר, 31/01/06 12:25

    הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון לפעילי השלום המזויפים

      אשר לא טיפש, 31/01/06 18:56

      שתוקפים את חילי צהל בבילעין
      הוא התכוון אל הגיס החמישי השמאלני- אויבי ישראל -אוהבי החמאס- הישראלים.
      הוא התכוון לכל ה''חברים'' שבאים מחו''ל כדי לסיע לטרוריסטים האיסלמים.
      לא כן? אשר?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כנסו בכל הכוח לא לוותר!

    איתן, 31/01/06 12:23

    אם הליכוד היה בשלטון לא היינו מגיעים למצב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • איך בשלטון? עם ביבי החלול? (ל''ת)

      שרפנו המועדון, 31/01/06 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    די לרפיסות!!! הגיע הזמן לטפל בפורעי החוק המסוכנים מהימין הקיצוני (ל''ת)

    אלעד, 31/01/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שהחולה רוח הזה, אולמרט יבוא ויסביר למה זה כל כך חשוב

    cyrano, 31/01/06 12:20

    להלחם נגד האנשים האלה...
    למה זה חשוב לבטחון המדינה, למה זה חשוב להרגעת הרוחות שגם כך לא שכחו לחלוטים אחרי זוועת הגרוש, למה זה חשוב למסר שעלינו למסור לעולם על עליית החמאס שהייתה התוצאה הישירה מגרוש זה....
    בכלל, למה כאשר יש בנייה לא חוקית של עשרות אלפי יחידות דיור של ערבים בכפרי הגליל, ירושליים, בנגב, אפילו ביפו, למה חשוב להלחם בקומץ ילדים טובים, שרוצים לחזק את אחיזתינו במקומות הקדושים לנו...
    למה , אני שואל מיליון פעם , למה ליצור תסיסה מיותרת, למה להחליש את כוח עמידתינו מול אילו שבאמת רוצים בחיסולינו, אלהים, כמה סימנים עוד צריך לתת לחרות האלה של אולמרט וחבורת הזבל שלו שיבינו שהדרך הזאת מובילה אותנו לאבדון ?..

    הגב לתגובה זו

    • חוק וסדר

      שחר, 31/01/06 12:42

      עם כל הכבוד לך, הגיע הזמן לעשות קצת סדר במדינה, לא הגיוני שכל אחד יעשה מה שמתחשק לו בשם ארץ ישראל השלימה, המפגינים האלו שתפסו שליטה על המוצב הם קבוצה של אנשים חסרי אחריות שלא מבינים שהם רק יוצרים סכנה.
      נמאס מכל דרכי המאבק הלא לגיטימיות האלו, מרגע לרגע רק גוברת השנאה כלפי ציבור המתנחלים והם מביאים את זה על עצמם עם ההתנהגות הברברית שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • כי ההתישבות לא חוקית ויש צו בית משפט נגדה

      ארנון, 31/01/06 12:58

      שלא לדבר על כך שזה סותר הסכמים בינ''ל עליהם חתומה מדינת ישראל. אתה היית מוכן שמישהו יחתום הסכם איתך ויפר אותו?

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנשים חולי נפש, פסיכופטים, בוגדים (ל''ת)

    נמאס מהימין, 31/01/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא יאומן. החיילים מגנים על התחת של המתיישבים, ולאות תודה המתנחלים

    הראל, 31/01/06 12:13

    תוקפים אותם!!!
    רק בישראל

    סליחה,
    רק בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • הם מגינים על בתיהם מפני החיילים

      יהודי, 31/01/06 12:22

      המדינה והחיילים חושבים שבגלל שהם שומרים על התושבים אז יש להם זכות גם לגרש אותם מבתיהם אם המדינה הייתה מאפשרת היינו מעדיפים שהצבא לא ישמור על ההתישבויות ומאידך גיסא גם לא יגרש אותם

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף אתה קולט מה זו סמכות מדינה ולא רק הרב הסהרורי שלך! (ל''ת)

        למד לקח!, 31/01/06 15:32

        הגב לתגובה זו

    • מתכננים להרוס את בתיהם - ככה ''מגנים''?? (ל''ת)

      יורם, 31/01/06 12:28

      הגב לתגובה זו

      • התיישבות לא חוקית, להזכירך! (ל''ת)

        ארנון, 31/01/06 12:59

        הגב לתגובה זו

        • חוק וסדר

          עידן, 31/01/06 13:13

          וממשלת החמאס חוקית, אז זה אומר
          שאתה הולך לשתף איתם פעולה?
          תשעים אחוז מהבתים של הערבים בנויים על אדמה לא שלהם או בלי אישורי בנייה, אבל אף אחד לא שולח עליהם 2000 חיילים....

          הגב לתגובה זו

          • נכון, מכיוון שאנחנו רוצים להתנתק מהם, אתם מוזמנים להשאר, בלי צבא. (ל''ת)

            ביבי החלול, 31/01/06 15:30

            הגב לתגובה זו

  • 30.

    די לפאשיזם ולהרס הדמוקרטיה. אולמרט - הבוז לך. (ל''ת)

    ספי, 31/01/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אה יופי, אתם מגיעים לחסום כבישים גם בחיפה? מבטיח לעצור בכתום! (ל''ת)

    באמת..., 31/01/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וההבדל מפלשתינאים הוא

    אורי זקס, 31/01/06 12:02

    חוץ מזה שהמתנחלים הם עם סגולה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפעלת (התקפת) חיילים נגד אזרחי המדינה - פסולה!

    אזרח מודאל, 31/01/06 11:57

    מקומה של תופעה שפלה זו - רק במשטר טוטאליטארי.
    חייבים להוציא את צה''ל מעימות פוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • ואזרחים ערביים שמוחים בבילעין - מותר לתקוף?

      משמרת הצביעות, 31/01/06 12:18

      תעשה לי טובה.
      הרי לא צדק ומוסר אתה מחפש, אלא אפליה גיזעית.

      הגב לתגובה זו

      • נכון !!!

        רפי, 31/01/06 12:40

        כי במדינה יהודית אנחנו חיים !!!

        הגב לתגובה זו

        • מדינה גזענית, רצית לומר

          ברדוגו, 31/01/06 13:00

          ובכן, אני לא חי במדינה גזענית (גם אם חלק מאזרחיה גזענים) ואעשה כל שביכולתי למנוע את הדרדרותה להיות מדינה גזענית.
          כמו שזה נראה עכשיו, רוב הציבור איתי, ולא איתך.
          פינוי נעים.

          הגב לתגובה זו

        • גזענות לשמה (ל''ת)

          ארנון, 31/01/06 13:05

          הגב לתגובה זו

    • ואת החיילים מותר לתקוף? (ל''ת)

      הבן שלי שם, 31/01/06 12:53

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל מהווה גם את כוח המשטרה בשטחים, להזכירך

      קצת עובדות, 31/01/06 13:04

      כל זמן שישנו בשטחים משטר צבאי. ניתן לספח את השטחים למדינת ישראל ולהחיל עליהם את המשטרה במחיר ''הקטן'' של נתינת אזרחות ישראלית לכל הערבים שם, אתה מעוניין?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט מסוכן!!!! פשוט נכנס לעימות מיותר לחלוטין. (ל''ת)

    מני, 31/01/06 11:53

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא המסוכן??? תגיד, קראת את הכתבה למעלה? (ל''ת)

      אבי, 31/01/06 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנחנו מאמינים בטרנספר לערבים אולמרט מאמין בטרנספר ליהודים

    שמואל, 31/01/06 11:51

    טרנספר טרנספר טרנספר כמה קל לעשות אותו ליהודים הרי לחמאס ישראל הפסידה אז הנה יש אויב חדש לישראל אנחנו המתנחלים

    הגב לתגובה זו

    • צודק!! (ל''ת)

      ליאור, 31/01/06 12:14

      הגב לתגובה זו

    • שום טרנספר ושום נעליים

      יוסי, 31/01/06 13:06

      מדובר בפינוי התישבות לא חוקית לפי צו בית משפט מאחר ועברו על החוק. לפי ההגיון שלך כל צו הריסה ועיקול דירה מחר יהיה טרנספר, אל תשתמש במלים שאתה לא מבין.

      הגב לתגובה זו

    • הדמגוגיה שלכם וגלגול העניים כבר לא עושים רושם, מה לעשות, זה נגמר! (ל''ת)

      לכו מפה!, 31/01/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חומצה קאוסטית

    חמי, 31/01/06 11:47

    היה, יהיה?

    הגב לתגובה זו

    • לא יודע , חמי . אתה תבוא ? (ל''ת)

      מושיק קאוסטי, 31/01/06 12:07

      הגב לתגובה זו

    • רק אם תשתה כוס ממנה לפני שתבוא (ל''ת)

      על שנאת חינם, 31/01/06 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עבודה בעיניים

    לוייתן, 31/01/06 11:47

    בYNET יש כעת מסע הסתה מתואם נגד עמונה. בתחילה הכותרת הייתה ''מתנחלים זרעו הרס במחנה צבאי''. רק אחרי תלונות ופניה לכתבת ההגונה יחסית (אפרת וייס) הם תיקנו וכתבו שמתנחלים פרצו לבסיס הסמוך לישוב והורידו את הכותרת השקרית. יש המון תגובות בנוסח זהה (על ידי העורכים?) ,''למה לא ירו בהם?''. ידוע לי שהם צנזרו תגובות של 4 מתושבות עפרה ובית אל ולא פרסמו. יש להניח שהם מצנזרים תגובות נוספות . לעומת התגובות המאוזנות בפורטלים מקבילים, CYNET השמאלני, יש רק תגובות אלימות של השמאל, ואולי של עורכי YNET בעצמם שמנפחים את הידיעה בתגובות די דומות זה לזה ובשמות דומים אפילו.
    הם נקטו דרך נוספת השהיית תגובות ימניות. חבר ימני עשה להם תרגיל ענקי. הוא שלח שלש תגובות באותה שעה. שניים שמאלנים שפורסמו מייד ואחת ימנית שעלתה לפורטל רק חצי שעה אחר כך אחרי שהאתר התמלא בתגובות שמאלניות אלימות ומסיתות

    הגב לתגובה זו

    • כל עוד לא יהיה גוף תקשורתי ימני רציני

      עידן, 31/01/06 11:53

      הם ימשיכו לשלוט במוחות העם ויובילו אותנו לאבדון....

      הגב לתגובה זו

      • אתה מוזמן להוציא מליוני שקלים ולהקים גוף תקשורתי ימני-רצוי סהרורי

        נראה מי יקרא, 31/01/06 13:44

        ומי יפרסם בו.

        בטח גם תפסיד את כל הכסף

        הגב לתגובה זו

    • זה בסדר גם כאן מצנזרים

      יהודי, 31/01/06 12:02

      רק בכח אפשר להכריח את ממשלת ישראל להבין שכדאי להגיע להסכמים עם גם עם יהודים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה באמת חושב כך?

        תפרט?, 31/01/06 13:19

        כי אני... שמתי לב שהם מפרסמים כל מה שכתבתי...

        הגב לתגובה זו

    • לוייתן מתי תבינו?לפרוץ לבסיס צבאי לא משנה למה-זה לא מקובל

      מתי תהיו לחלק, 31/01/06 12:04

      לימדו אתכם שנים שמותר לכם הכל , לכן לא נראה לך מוזר להסביר שפרצו לבסיס רק כדי להוריד כתובת או משהו כזה . ממתי פורצים לבסיס צבאי ?

      הגב לתגובה זו

      • איזה טיפש, למחנה שלי פרצו

        קצין צה''ל, 31/01/06 12:24

        בהפגנה של ההסתדרות (עמיר פרץ) פרצו עובדי מפעל תעשייתי בטחוני סמוך אלינו והשביתו את העבודה ליממה.
        אף אחד לא ירה. שלחו את הקל''ב לבית.

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל בין מפעל בטחוני לבסיס צבאי

          ארנון, 31/01/06 13:11

          אני מכיר את המפעל המדובר, זהו מפעל אזרחי במהותו למרות שהוא בטחוני, זהו לא מתקן צבאי. וחוץ מזה, ממתי עבירה אחת מצדיקה עבירה אחרת? גם לפרוץ אליו היה לא בסדר, אז זה מצדיק מעכשיו פריצה לבסיסים צבאיים? זה מה שלימדו אותך בקורס קצינים?

          הגב לתגובה זו

        • תודה על האינפורמציה

          אשה בעד, 31/01/06 13:17

          .
          גם אני הזדעזעתי, חשבתי שזה מי יודע מה נורא ....אז עכשיו אני מבינה.
          איפה ואיפה ...לצערנו.

          הגב לתגובה זו

    • צריך להפסיק לחפש הוכחות ...

      רפי, 31/01/06 12:49

      הלא זה ברור כשמש בצהריים שהכל מונהג ע''י השמאל
      שמו בראש איזה ליצן שחושב שהוא ימני למראית עין אבל את ההחלטות החשובות באמת הם אלה שקובעים הוא בסה''כ איזה מן חותמת גומי

      ואנו היהודים אשר מבינים את גודל הסכנה ממשיכים לשחק לידיהם ומנסים להוכיח שהכל פה בעצם שמאל קיצוני ומנסים להתראיין לתקשורת ולתרץ ולהסביר ופשוט עושים בדיוק מה שמצפים מאיתנו לעשות.

      הגב לתגובה זו

    • הנה, הבכינות המתנחלית, כזה לא עובד כמו ש ה ם רוצים! (ל''ת)

      ביבי החלול, 31/01/06 15:46

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מחנטרש! רציתי להגיב באתר ימני, נתנו לי? מה פתאום! קודם תרשם, (ל''ת)

      תזדהה ואז נראה., 31/01/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שוב ההנהגה בגדה

    ., 31/01/06 11:47

    למה לא החריבו את הכלים

    אגב שני כלים גדולים עולים יותר ממחיר הבתים שרוצים להחריב

    הפלוגה עכשיו היא אויב לא אוהב

    המוצב הוא מוצב אויב לכל דבר

    צה''ל צריך לסרב את פקודות ממשלת המיעוט עד לבחירות דמוקרטיות

    הגב לתגובה זו

    • ואם תפסידו בבחירות - מבטיחים לעוף משם? (ל''ת)

      שקרנים, 31/01/06 12:02

      הגב לתגובה זו

    • צביעות מיתממת

      ארנון, 31/01/06 13:14

      אתם הולכים להפסיד בבחירות הקרובות בגדול, זה ברור. אז מה, זה לא ישנה את ההתנהגות שלכם בגרוש, כי אתם נגועים בשחצנות בלתי נגמרת שאתם תמיד צודקים ויודעים מה טוב בשביל עם ישראל ו''מצילים אותנו מעצמנו''. תתחילו ללמוד צניעות מהי ולקבל את דעת הרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מבטיח לכם באחריות - לא יהיה פינוי עמונה. כנסו ותראו למה

    ביטלס, 31/01/06 11:43

    כפי שהבטחתי באחריות שלא תהיה התנתקות, כך אני מבטיח באחריות שלא יהיה פינוי עמונה.
    תסמכו עליי

    הגב לתגובה זו

    • היה לא תהיה - הרי הרבי הבטיח... :-) (ל''ת)

      ארנון, 31/01/06 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לשלוח את היס''מ נגד החמאס ולא לעמונה

    מילואימניק, 31/01/06 11:42

    אני קורא לחזור לשפיות ןלאהבה!

    האם כבר הפסיקו לירות קאסאמים?

    האם הרסו את עשרות אלפי הבתים הבלתי חוקיים שבנו הערבים על אדמות המדינה כולל על שטחי אש של צה''ל?

    מדוע אולמרט מופז ופרס משסים את החיילים והשוטרים דוקא נגד יהודים?

    האם למטרה זו התגייסנו לצה''ל?

    מי מרוויח ממלחמת האחים שיוזמים פוליטיקאים חסרי אחריות?

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך באמת שופעת שפיות ואהבה...

      מילואימניק, 31/01/06 12:00

      אתה בסך הכל גזען קטן.
      ואגב, התגייסנו לצה''ל ע''מ לשרת את המדינה ואת ממשלתה הנבחרת. הצבא הוא לא תוכנית כבקשתך, טירון.

      הגב לתגובה זו

      • התגייסנו להגן על העם ולא לשרת ממשלה

        קמב''ץ, 31/01/06 13:22

        לתשומת לב המילואימניק מתל אביב, על פי החוק אסור להשתמש בצה''ל כנגד אזרחים שאינם מסכנים את חיי החיילים.

        לא, לא התגייסת כדי לשרת ממשלה זו או אחרת. התגייסת להגן על העם והמדינה. את הפקודות למשימה זו ורק למשימה זו נותן המטכ''ל הכפוף לממשלה.

        ממשלה זו שרוב שריה לא נבחרו במפלגתם הנוכחית ואין לה רוב בכנסת, מנצלת בציניות את ההזדמנות לחרחר קרבות ולהרבות איבה בין הפלגים בעם.

        לו היו השרים נוהגים באחריות הנדרשת היה נמנע העימות המיותר.

        לאחי החיילים והשוטרים- אל תתפתו לנהוג באלימות בניגוד לחוקים. כשיבואו התביעות נגדכם, אף אחד לא יעמוד מאחוריכם ותצטרכו לתת את הדין על החריגות והאלימות ועל הפגיעה באזרחים חפים מפשע וברכושם.

        אני מקווה שהממשלה תתעשת ותנהג בהגיון והעימות המיותר ימנע!

        הגב לתגובה זו

        • קמב''ץ, כנראה שלא הקשבת בשיעורים בבה''ד 1

          חיים, 31/01/06 13:47

          תפקיד הצבא הוא ליישם את החלטות הממשלה - סוף.

          הצבא לא מטיל על עצמו משימות, אלא מקבל אותם מהדרג המדיני. זה ההבדל בין דמוקרטיה לשלטון צבאי, שעליו אתה מדבר.

          הגב לתגובה זו

        • הקמב''ץ הקשקשן, בשטחים צה''ל הוא הריבון, זה לא שטח מדינת ישראל! (ל''ת)

          תח''תח במי''ל, 31/01/06 15:54

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    שלא יפנו. מה, רק נגד ערבים אנו ''חכמים''? (ל''ת)

    לא חבל על המאמץ, 31/01/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פינוי עמונה - היה לא יהיה! (ל''ת)

    הרב מרדכי אליהו, 31/01/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתם פוסחים על העיקר !

    משה מ,,,, 31/01/06 11:37

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית

    הגב לתגובה זו

    • לטפל בהם בכפפות ברזל בלי סימפטיה (ל''ת)

      אזרחית, 31/01/06 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עכשו מה נשאר? תעלו על משרד ראש הממשלה ובית המשפט העליון

    יואב, 31/01/06 11:37

    תניפו את הדגלים הכתומים, תזרקו את כל מי שמתנגד לדרכם למרתפים אפלים וחדרי ענויים ובא לציון גואל...
    רק תסבירו לי דבר קטן: אם ככה, אז מה בדיוק ההבדל ביננו לבינם (שאתם כל כך אוהבים לשנוא)? אני אגיד לכם: הם צועקים מן אללה ואתם בשם האלוהים. זה הכל, כל השאר ממש אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שאתם עשיתם

      יהודי, 31/01/06 12:05

      לאנשים שגירשתם מהבית.

      ב''ה יום הדין קרוב.

      הגב לתגובה זו

      • יהודי: יש לי שאלה אליך. אחרי שתחסל אותי ושכמוני מה תעשה? תשאר רק עם

        יואב, 31/01/06 13:17

        אנשים שאתה אוהב? זה מה שאתה חושב. כיון שעל אותו משקל, בין ''אהוביך'' יהיו כאלה שהזקן שלהם לא ימצא חן בעיניך וכאלה שהכיפה שלהם לא תהיה תקנית, שלא לדבר על כאלה שיקיימו רק חלק מהמצוות, ולא יקיימו דווקא את אלה שנורא חשובות לך. בקיצור, אתה מבין את השורה התחתונה? בסוף, תישאר לבד!!! ואתה יודע מה, גם זה לא בטוח, כיון שראיתי הרבה כמוכם שמסוכסכים עם עצמם...יש לכם מין נטיה כזו לדבר עם עצמכם ולגעור על עצמכם כל הזמן...

        הגב לתגובה זו

        • עדיף לבד מאשר איתך ועם דומים לך (ל''ת)

          עדיף, 31/01/06 16:03

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    ככה מאבטחים בסיס של צה''ל?

    חיים, 31/01/06 11:35

    באותה מידה אלה היו יכולים להיות מחבלים פלסטינים חמושים שנכנסים לבסיס צה''ל בתחפושת של אזרחים ישראלים (לא שזה כל כך שונה ממה שקרה באמת).

    איפה האבטחה? למה לא הדפו את העבריינים? ומתי צה''ל יתעורר? אם הם מתנהגים כמו אוייב, אז צריך להתייחס אליהם בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה הם חשבו לעצמם, כמה אפשר לבלוע?

    הפעם ה''סזון'', 31/01/06 11:34

    אתם תחריבו את ארצנו, אנחנו נחריב אתכם!
    די לרוע המוחלט!

    הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה!אף אחד לא סופר אתכם כבר ולא מתרגש ממכם (ל''ת)

      חבורת נודניקים, 31/01/06 11:48

      הגב לתגובה זו

    • you and what army? (ל''ת)

      סופה ממוגנת, 31/01/06 11:57

      הגב לתגובה זו

    • חח..תחזיקו אותי....אפס!!! (ל''ת)

      סזוניום יעבורום, 31/01/06 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה על ההפניה ל-SMS (ל''ת)

    אלי, 31/01/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סוף סוף מאבק רציני

    ירון, 31/01/06 11:32

    כל הכבוד לנאמני ארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    משטר שרודף אחרי יהודים

    דוד, 31/01/06 11:29

    איזה זכות קיום יש לנו כאן ?

    על בסיס רדיפת יהודים ?
    ממתי צבא העם פועל נגד עמו ?

    צה''ל הפך להיות לכלי פוליטי .


    הגב לתגובה זו

    • רודפים עבריינים. בלי עדות. (ל''ת)

      השטח בבעלות, 31/01/06 11:57

      הגב לתגובה זו

      • זה לא נכון אבל גם לא חשוב (ל''ת)

        חוק הוא חוק!, 31/01/06 13:52

        הגב לתגובה זו

    • המושג ''שלטון החוק'' אומר לך משהו? (ל''ת)

      ארנון, 31/01/06 13:18

      הגב לתגובה זו

    • יהודים שרודפים את המשטר.....איזה זכות קיום יש לנו? (ל''ת)

      דוד המלך, 31/01/06 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נורא ואיום....

    מיכל, 31/01/06 11:29

    בא לי לבכות, יש עוד אנשים שאין להם לאן ללכת , אין עבודה , גירושין והתאבדויות מגוש קטיף. והנה שוב כמו מזוכיסטים , שוב תמונות של יהודים הולכים מכות עם יהודים . מוכנים להכל , עד מוות! איבדנו את הצפון, את עצמינו , אנחנו האויבים של עצמינו?!? את כל הכוח להפנות לערבים שמחכים לרגע שנהיה בים !והם מודים בכך!

    הגב לתגובה זו

    • שלא יבנו ישובים לא חוקיים בכוח כדי לסחוט אותנו רגשית אח''כ!!

      ארנון, 31/01/06 13:23

      נמאס כבר מיללות ההתחסדות הללו. מדובר במאחז לא חוקי שנבנה בידיעה ברורה ככזה תוך התעלמות מאין ספור צווי הפסקת בנייה, ע''מ ליצור עובדות בכוח בשטח ולהכתיב מדיניות לממשלה. המאבק התחיל מעצם תחילת הבנייה, התושבים ידעו שהם נכנסים לגור ביישוב לא חוקי, כל נסיונות הסחיטה הרגשית האלה כעת מכוערים ולא לעניין. מדינה לא יכולה להיסחט ע''י מניפולציות של מיעוט, זוהי הדרך הברורה לאנרכיה.

      הגב לתגובה זו

      • ארנון כל הכבוד

        יללות הקוזק הנג, 31/01/06 14:01

        הדברים שלך חשובים למי שלא מכיר את הסיפור מהתחלה

        הגב לתגובה זו

      • מיללות הערבים גם נמאס לך?

        אריק, 31/01/06 21:11

        אולי תסביר לי רק דבר אחד מדוע אין זה חוקי לבנות ישוב יהודי בארץ ישראל?
        לאחר 2000 שנה בהם הוגלנו מארצנו ונאסר עלינו לחזור אליה ולשבת בה הייתי מצפה לעידוד ההתיישבות בארצנו ולא למלחמה בה!
        חוקים כאלה מזכירים חוקים של הספר הלבן ולא של יהודים.
        ואתה שכל כך חרד לחוק אולי תסביר לי מדוע מדינת ישראל לא דואגת לאכוף כך את החוק כלפי בנייה בלתי חוקית של הערבים?

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לאמיצים

    נחמן, 31/01/06 11:28

    אל תחזרו על הטעות של גוש קטיף. תראו לצבא מי הם המכבים האמיתיים

    הגב לתגובה זו

    • מכבים ''דה לה שמטא'' (ל''ת)

      המבין בסמרטוטים, 31/01/06 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרי אולמרט ויועציו מתים שיהיו כמה שיותר אקשן

    מאיר, 31/01/06 11:28

    וככה הם חושבים המושחתים להרויח עוד כמה מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האם בכל פורעי החוק כדוגמת אולמרט כבר טיפלנו???

    שלומי, 31/01/06 11:26

    אולמרט הוא הרי אדם מושחת, אבל בו לא הצבא ולא הבג''ץ מטפל נקווה שהעם ידע לטפל בו ולשלחו הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • לא-אנחנו עסוקים בחקירת יחיאל ''המוח'' חזן (ל''ת)

      משטרת, 31/01/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שטויות ושקרים

    אסף-חילוני, 31/01/06 11:25

    תפסיקו למכור את הלוקש שתפקידה של הפלוגה לשמור על המתנחלים. הפלוגה עושה מה שהממשלה אומרת לה לעשות. אם היא אומרת לה להרוס למתנחל את הבית, זו לא הגנה עליו אלא פגיעה בו. אי אפשר לטעון שהצבא מגן על המתישבים וגם עושה מה שאומרים לו לעשות.מה עושים כשיש סתירה בין השניים ? בגוש קטיף למשל, הצבא לא הגן. הוא נתן לתושבים לספוג אלפי פצמ''רים וקסאמים ללא תגובה ואח''כ גירש את האזרחים והרס להם את הבית והפרנסה. הגנה כזו אני מאחל רק לאויבי. בכלל בזמן האחרון הצבא פחות ופחות מגן ויותר ויותר הורס. והיחס של האזרחים הנפגעים יהיה בהתאם. קצת מצחיק שנהג בולדוזר בא להרוס למישהו את הבית ואח''כ מתפלא שלא אוהבים אותו.

    הגב לתגובה זו

    • מזמן לא קראתי תגובה כל כך נכונה (ל''ת)

      שווה!, 31/01/06 11:40

      הגב לתגובה זו

      • מה שנכון נכון-היכנסו

        מאיר יוסקוביץ, 31/01/06 12:28

        הם נהרגו-נרצחו על ידי השותפים שלכם שציידתם אותם בנשק. מה לעשות ולא רק אוייבייכם, המתנחלים חטפו -כמתוכנן על ידיכם, גם החיילים. ואולי גם כמה חיילים של משפחות שמאלניות. אבל בעיניכם המחיר היה שווה, לא כן?!

        הגב לתגובה זו

        • שוה, שוה, העיקר ללמד אותכם לקח, מי בעל הבית כאן. (ל''ת)

          מועצת שינקין, 31/01/06 16:15

          הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק

      בגץ רע, 31/01/06 11:50

      מה שנכון נכון.

      הגב לתגובה זו

    • בגוש קטיף מתו עשרות חיילים בשביל להגן עליכם

      חוצפן, 31/01/06 11:53

      אח''כ תתפלאו למה הציבור רואה בכם פרזיטים כפויי טובה. תקראו את מר אסף ותבינו.

      הגב לתגובה זו

      • לך לא מפריע שיש מאבטח עשוק כל מטר?,העיקר נגב חומוס. (ל''ת)

        מוטי א, 31/01/06 13:00

        הגב לתגובה זו

      • לחוצפן- אינני מתנחל

        אסף -חילוני, 31/01/06 13:58

        אני חילוני וגר בתחומי הקו הירוק. איני מזלזל חס וחלילה במותם של חיילים, אני משרת במילואים ואפילו נכה צה''ל. אני אומר שקשה לבוא בתלונות לאזרח שהורסים לו את הבית ולהגיד לו ''אנחנו מגרשים אותך אבל תראה איזה יופי, אנו מגינים עליך''. אני מתאר לעצמי שאם היה חייל מתיצב בפתח ביתך ומעקל את כל רכושך היית מתרגז לאללה ולא היה בדיוק עוזר שהוא ''מגן עליך''. הגנה על אזרחים לידיעתך פירושה (חפש במילון אם אתה לא מסכים) שהצבא שומר שבתיהם, רכושם, חייהם וגופם לא יפגעו על ידי אויבי המדינה -קרי הפלשתינאים. זהו זה. אם הצבא עושה ההיפך שלא יבוא בטענות. אם הצבא הופך להוצאה לפועל של הפלשתינאים כנגד הישראלים האשמה היא שלו ושל הממשלה. מפריע לי שהשנאה מעוורת אותך ואתה לא מבין דבר כזה פשוט. הממשלה משחקת בשנאה שלך לציבור ענק כדי לגרוף יותר מנדטים. זה הכל. אתה מוסת ושמח על זה. צר לי עליך.

        הגב לתגובה זו

    • מזכיר לך את הפיגוע ליד עופרה בוא נהרגו 10 חייילים,

      ארנון, 31/01/06 13:27

      מה החיילים שנהרגו עשו שם לדעתך, פיקניק? שיעור סריגה? הם נהרגו בהגנה על המתנחלים, וזה לא המקרה היחיד.

      התגובה שלך לא לעניין, אם אתה וחבריך כ''כ גיבורים בוא נראה אותכם שורדים יום בלי צה''ל בשטחים.

      הגב לתגובה זו

      • ארנון כל הכבוד! (ל''ת)

        מישהי, 31/01/06 14:04

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק 10 הרוגים יעצרו את הטרוף

    דר יוסף ט, 31/01/06 11:22

    האנטישמי שהשתלט על מדינת ישראל.
    הכנופיה המושחתת של ALL_MERDE
    מוליכה למלחמת אזרחים
    הוא חושב שכך יבטיח את בחירתו.
    נוכיח לו שהוא טועה.
    היום השוטרים המגרשים הם קלגסים בשרות כנופיה פוליטית.
    הם אויב העם!!!
    יש להלחם בהם!!!
    יש לקרוא לחילים שלנו להשתחרר מצבא שאינו צבא העם אלא כלי פוליטי של כנופיה מושחתת שפוגעת בעם!!!
    המשטר בישראל הפך למשטר אנטישמי בברכתם של ''שופטי'' בית הדין הגבה לאי צדק!!!!.
    השאלה הצודקת של היהודים וגם של חמאס:
    איזה צידוק יש לקיום מדינה יהודית אניטשמית?
    איזה עתיד יכול להיות לה?
    אם לא נעצור את הטרוף - סוף המדינה כבר נראה באופק.

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה , נמאס כבר מהדיבורים ההזויים שלכם (ל''ת)

      מתנחבכיינים, 31/01/06 11:49

      הגב לתגובה זו

      • שנאה פתולוגית כנגד אנשים ערכיים וישרים (ל''ת)

        ד''ר דוד גנהו, 31/01/06 14:38

        הגב לתגובה זו

    • לא פחדנו מהפלסטינאים ולא מפחדים מכם (ל''ת)

      מילואימניק, 31/01/06 11:49

      הגב לתגובה זו

    • הקיצוניות שלך גובלת בטירוף, לקרוא ולהזדעזע (ל''ת)

      ארנון, 31/01/06 13:29

      הגב לתגובה זו

    • אזה צידוק יש לכל מדינה עם אזרחים כמוך?! אתה בררה! (ל''ת)

      מועצת שינקין, 31/01/06 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סופה של כל מדינה

    תומר, 31/01/06 11:21

    מדינה שפועלת נגד אזרחיה סופה להתפרק.

    נ''ב: צה''ל כבר מזמן לא ההגנה לישראל יותר נכון צריך לפרש את שמו

    כצבא הגירוש לישראל. כי הגנה בטוח הוא לא נותן.

    הגב לתגובה זו

    • בלי צה''ל לא היה מתנחל אחד חי בוילה שלו ! (ל''ת)

      כפוי טובה, 31/01/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל - צבא ההגנה למתנחלים

        יהושע, 31/01/06 13:25

        מתנחלים, נמאסתם!!!

        הגב לתגובה זו

    • סופה של מדינה מתחיל

      פיקס, 31/01/06 14:05

      שהיא מפסיקה לאכוף את חוקיה על ערימה של מטורפים הזויים המפרים את חוקיה ללא בושה.

      החבורה הנאה הזו היא ממש אור לגויים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט גורלך יהיה כשל שרון (ל''ת)

    אלה הם האויבים, 31/01/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לצבא ולמשטרה

      יהודה, 31/01/06 12:23

      לא להתעסק עם המתנחלים בחברון.
      הם פסיכים על כל הראש.
      גוש קטיף היתה קיטנה לעומת מה שעומד להיות פה.
      אני מקווה שאולמרט שאף אחד לא בחר בו ביכלל
      יאכל את הסיגר שלו.

      הגב לתגובה זו

      • אני מציע שתזכור מה קרה

        לנו, 31/01/06 14:11

        תקופה קצרה מאוד אחרי שניצח יהודה המכבי את המרד הקטן שלו...

        בגלל שכמוך יימאס לעולם מאתנו שוב.

        מה דעתך על עוד 2000 שנות גלות?

        הגב לתגובה זו

        • לך תלמד היסטוריה אידיוט

          עידן, 31/01/06 14:44

          יהודה המכבי וממשיכי דרכו הביאו לכינונה של ממלכה יהודית עצמאית בארץ ישראל בזמן התפוררות האמפריה היוונית....עכשיו אתם המתיוונים רוצים לשנות גם את ההיסטוריה.....מה קשור יהודה המכבי לגלות ?אולי קצת התבלבלת עם מרד בר כוכבא ששהתרחש שלוש מאות שנה מאוחר יותר, ידוע שאתם הסמולנים לא כל כל בקיאים במסורת ישראל, לפחות קיוויתי שאתם מכירים קצת היסטוריה.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    חזקו ואימצו נוער א''י !!!! (ל''ת)

    כפ''ס, 31/01/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ולא היו שונאי ישראל כמתנחלים (ל''ת)

    ג.לוין, 31/01/06 11:13

    הגב לתגובה זו

    • אכן ולא היו שנואים בישראל כמתנחלים ! (ל''ת)

      חולירות מפונקים, 31/01/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • על יהודים אנטישמים בישראל

        ברל, 31/01/06 16:02

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)


        הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?

      כתום, 31/01/06 12:01

      גם אתה מתנחל בעיני אויבינו (אז אתה גם שונא ישראל?)

      הגב לתגובה זו

      • מה שקובע זה לא מה אויבנו חושבים אלא מה רוב הישראלים חושבים!!

        ארנון, 31/01/06 13:38

        התגובה שלך טיפוסית לכתום - לא חשוב מה טוב ליהודים ומה רוב העם שלי רוצה, אלא רק מה חושבים הערבים. כל הלוגיקה שלכם היא רע לערבים = טוב ליהודים. תתבגר! רוב הציבור בארץ תומך באולמרט, קבל את את דעת הרוב. ותפסיקו לבנות בנייה לא חוקית בכוח ואז לא יצטרכו לפנות אותכם.

        הגב לתגובה זו