• 61.

    היום יולי תמיר לימדה אותי איך להיות צבועה

    אילנה, 04/02/06 17:32

    אחרי המהומות המוצדקות באמונה יצאה הצבועה ומחנכת הדגולה - לסנוור את האנשים במתק שפתיים והיא עצמה לא האמינה למשמע דבריה בוז לך ולצביעות שלך ושל שלי יחימוביץ כנראה שקיבלת אבן על הראש כאשר ישבת בבית ומשם קל מאוד להעביר ביקןרת. מאלה שפעלו וזה לא היה פשוט. מציע לך לנסות ולא רק לדבר.

    הגב לתגובה זו

    • אילנה את מבולבלת מאד.

      מודאגת, 15/02/06 23:18

      תצביעי לפרץ ותמיר ואולי ילדייך יקבלו חינוך טוב ויוכלו להתקדם.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    רייכמן יהרוס את החינוך

    נדב, 02/02/06 12:54

    תפיסת העולם שלו מסוכנת. הוא יפריט את החינוך, במקום שהמדינה תיקח אחריות על החינוך ותדאג לילדינו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תמיר, מלבד היותה הראויה ביותר, היא סקסית בטירוף (ל''ת)

    zezo, 02/02/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הוא או היא, היא או הוא, זה לא ישנה כלום. (ל''ת)

    הארי, 01/02/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רייכמן או תמיר העיקר וטוב שנפטרנו מהמצורעת לימור ניבלת (ל''ת)

    בנצי א, 31/01/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נו,רייכמן ,נראה אם תוכל להיות ''יקה'' כמו אביך ז''K

    מאיר הדר, 30/01/06 18:38

    כשניהל את המוסך ברמת גן בצורה יפה ומסודרת -ואני עד -עבדתי כפחח שנים ארוכות.אם תוכל לתקן את כל הנזקים שגרמה לימור לבנת ואחת משותפותיה הפרוטקציונריות,מזל שיניאק,ולהנהיג חינוך נאות ובעל רמה גבוהה בישראל -אשריך וטוב לך !

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חומר טוב , הא??? (ל''ת)

    מחמוד החמוד, 30/01/06 17:00

    הגב לתגובה זו

    • אל תתערב - אבו מאזן קורא לך, אתה לא שומע? לך!

      בעד 2 מדינות, 30/01/06 18:01

      מדינת ישראל לעם ישראל ולצידה מדינת פלסטין לעם הערבי פלסטיני.
      צדק צדק תרדוף!

      הגב לתגובה זו

      • חשבתי שצדק זה שם של כוכב בשמים ? (ל''ת)

        מחמוד החמוד, 30/01/06 18:06

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    זו נבלה וזה טריפה. ומה עם לימודי הליבה?

    חילוני חרד, 30/01/06 16:44

    שמתם לב שאף אחד מהם לא הזכיר את לימודי הליבה. שניהם כבר קורצים לחרדים כדי להכניס אותם לקואליציה עתידית.
    להצביע רק שינוי או לבכות אח''כ על המדינה שהולכת לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רייכמן יעשה את מערכת החינוך לאימפריה

    המרכז הבינתחומי, 30/01/06 15:56

    רייכמן הוא היחיד שיכול לקדם את מערכת החינוך - ראו את האיפריה שבנה במרכז-הבינתחומי, בלי לקחת שקל מהמדינה.
    איש ישר, הלוואי שנזכה והוא יהיה שר החינוך.

    הגב לתגובה זו

    • רייכמן הרס את האוניברסיטאות הרציניות

      יאצק, 31/01/06 10:32

      באותו אופן יהרוס כל חינוך טוב אפשרי

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אחת הסיבות שאני לא מצביע עבודה זה בגלל תמיר - מה פתאום שרת חינוך?!! (ל''ת)

    אין יותר לא, 30/01/06 15:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק כל כך !!! (ל''ת)

      מישהי שמכירה, 30/01/06 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    יולי תמיר שרת החינוך??? לא בא בחשבון! (ל''ת)

    יונתן, 30/01/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דיאלוג- הבנה- סוציאליזם וגבולות!

    רק לא לימור, 30/01/06 14:43

    צריך משמעת! לא לפחד לשים גבולות! אצל לימור כל מורה פחד שההורה יתקשר לשרה ומחר הוא יהיה מובטל- אפילו אם הילד שלו- דקר, הרביץ וכדומה.
    הוריקן ךימו ר תודה לאל שעזבת אותנו.
    את שרת חינוך איומה- המערכת לא אוהבת אותך.
    כיצד חסרת יכולת כמוך הייתה שרה??? כעת שהטוב/ה ביותר יכהן.
    שניהם נראים מוצלחים!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אל תצביעו קדימה!!

    אזרח מודאג, 30/01/06 14:40

    כל מי שהחינוך בנפשו, וכל מי שמבין שהחינוך הוא זה שיקבע את עתידנו, יתן קולו למפלגה לפי שר החינוך שהיא מציבה.

    אוריאל רייכמן מתנער מאחריותה של המדינה לחינוך, לפי תפיסתו החינוך יופרט, העשירים ישלמו בעד החינוך והעניים - בעיה שלהם (של כולנו בעצם). התפיסה שלו מסוכנת ביותר, אם לימור לבנת התחילה להרוס את החינוך בכוחנות ובגסות, רייכמן ישלים את המלאכה בדרכי נועם.

    אל תלכו שולל אחרי מתק שפתיו ונועם הליכותיו, לאדם אין שום השקפה חינוכית, לא ברמת התלמיד ולא ברמה בלאומית, אצלו מדבר רק הכסף. רק בגללו אסור להצביע לקדימה!!

    הגב לתגובה זו

    • המאנטרות של יולי ופרץ ?

      מרכז שפוי, 30/01/06 14:55

      ביבי מפחיד מימין ואתם מפחידים משמאל וזה מלמד את כולנו שהמרכז הוא אזור המחיה של השפויים

      הגב לתגובה זו

      • גם העבודה היא מרכז שפוי

        ירון, 30/01/06 17:36

        קדימה היא מפלגה לא ברורה בלי מצע בלי דרך, הדבר היחיד שכולם שם מסכימים עליו הוא המשך השותפות עם משפחות ההון כדי לשמור על מדיניות שמטיבה אך ורק איתם!

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    לימור לבנת מספר 1

    ירון, 30/01/06 14:40

    שרת החינוך הטובה ביותר לימור לבנת

    הגב לתגובה זו

    • ליבנת = גסות וכוחניות (ל''ת)

      מורל, 30/01/06 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שר החינוך הבא יהיה

    פקק תנועה, 30/01/06 14:38

    ממפלגת קדימה .ועלייו יהיה מוטל להחיל את חוק חינוך חינם בכל המדינה ושיקום מוסדות ההשכלה הגבוהה במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קדימה אחורה+אבודה מסכנות את ישראל (ל''ת)

    mig29, 30/01/06 14:31

    הגב לתגובה זו

    • ביבי מסכן את עצמו

      פחחחח, 30/01/06 14:39

      פחחחחחחחחחח

      די לטוקבקיסטים שמקלפים בננות וזורקים את הקליפות ברשות הרבים

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    רק יולי

    אבידן כלפה, 30/01/06 14:27

    פרופ' רייכמן, עם כל הכבוד יש לו הרבה מה ללמוד בכדי לעמוד במשרד כה חשוב. משרד החינוך גדול עליך מר רייכמן, אתה לא מבין בבעיות של עיירות הפיתוח, אתה לא מבין במצוקות של השכבות החלשות. להבדיל ממך, פרופ' יולי תמיר תמיד הייתה קשובה לבעיות ולמצוקות של הציבור, אפילו המגזר החרדי שאין לה קשר ואפילו סיכוי שיצביע בעדה נתנה את מלוא תשומת הלב לנושא מפעל האזנה. רק אם תוכל להזכיר לנו איפה אתה הייתה? או שהקצפת הסתירה לך את נושא מפעל האזנה

    הגב לתגובה זו

    • רק יולי. רייכמן טכנוקרט. (ל''ת)

      רק יולי, 30/01/06 14:42

      הגב לתגובה זו

    • אבידן כליפה - מה שכחת אותי?

      דניאל וקנין, 30/01/06 14:48

      אני אהיה שר החינוך אצל קדימה. מה שכחת אותי איך קידמתי את החינוך בעיר
      שלנו בית שמש.
      עניי עירך קודמים לא? מר אבידן כליפה
      אל תחליף סוסים שלא יהיה לי משעמם.

      הגב לתגובה זו

      • החינוך בבית שמש

        יוסי כהן, 30/01/06 15:02

        רמת החינוך בעיר היא אחת הגרועות אתה ראש העיר מזמן שכחת מהחינוך אתה עסוק בפוליטיקות פנימיות.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    לכל המתלהמים שר החינוך יהיה טוב רק אם יצור קשר עם המורים

    ש.לוין, 30/01/06 14:25

    מי שיצור קשר עם המורים בשטח העבודה שלהם ויהיה קשוב למה שמתחולל באמת בתוך המערכת ולא ישב במשרדו ויוריד הנחיות זה יהיה שר חינוך שירכשו לו אמון וערך. שר חינוך מתעלה או כזה כמו שהיתה הקודמת והעוזרת המזוייפת שלה לא יזכה לשום גיבוי והערכה מצד המורים.
    לא חשובות ההצהרות חשוב מה יהיה בפועל בשטח.
    אבל החשוב הוא שלא הליכוד ולא קדימה שוב ינהלו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יולי תמי ? לא ! בבקשה לא ! באמת לא !

    בבקשה - לא !, 30/01/06 14:25

    מה היא תביא איתה לחינוך ? את התרבות הפוליטית של חיסולים ? את מפקד הארגזים והאנוסים ? את החינוך לשביתות ? את המשנה הסוציאל דמגוגית של פרץ ?

    בבקשה - לא !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין בכלל וויכוח על כך שרייכמן עולה על יולי

    מורה בתיכון, 30/01/06 14:23

    יצא לי להכיר גם אותה ובנסיבות אחרות גם את פרופ' רייכמן. הוא איש מקצוע אימיתי והיא רק בחשנית פוליטית שקופצת מנושא לנושא העיקר הקידום הפוליטי האישי.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות. את כנראה לא ממש מכירה אותה (ל''ת)

      דוד, 30/01/06 14:51

      הגב לתגובה זו

      • אין צבועה ואופורטוניסטית יותר מתמיר. (ל''ת)

        עבדתי לידה, 30/01/06 16:08

        הגב לתגובה זו

    • שיירבו אנשים שחשוב להן החינוך והערכים לאהבת אדם,וזאת יולי (ל''ת)

      סימה, 30/01/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תומך ברייכמן וסומך על אולמרט

    משקיף מהצד, 30/01/06 14:22

    לי אין נאמנות לא לשמאל ולא לימין ואפילו לא למרכז. אין לי אלא נאמנות להיגיון ולשכל הישר. אהוד אולמרט שומר על פאסון, לא יוצא בהצהרות בומבסטיות ונותן הוראות מתאימות למערכת הביטחון. במקביל הוא עושה ''פאוזה'' ולא מוכן להזין את מנגנוני הטרור בכסף. מה יותר נכון והגיוני מזה ? יישור קוו עם מדינות העולם והמתנה דרוכה ומוכנה לכל התפתחות. זה מה שכל אחד מאיתנו היה עושה בדלת אמותיו. כל התקפה עליו מימין או משמאל נובעת משיקולי פופולריות אלקטוראליים (בחירות) ולא משום מקום רציונאלי הגיוני.

    גם איוש התפקידים על ידי אולמרט כמו רייכמן למשל מראה על רצינות וכוונות עשיה.

    יולי תמיר רק מעוניינת להתברג למעלה כדי להמשיך עם המאנטרות של ''שלום עכשיו'' היא בכלל לא תעסוק בעינייני משרדה אלא במדינאות גדולה ותפקיר את החינוך.

    רייכמן בא על מנת להיות שר מיקצועי לעינייני חינוך ובלי שהוא לוטש עיניים למאבקים פולטיים קטנים כמו הפוליטרוקית יולי שיצאה לי מכל נחורים.

    הגב לתגובה זו

    • רייכמן ועשייה !? הצחקת אותי...

      חילוני חרד, 30/01/06 16:41

      יש יותר פוליטרוק מאולמרט ?
      ורייכמן שאמר שהוא בא לעשייה ולכן לא נכנס לרשימת קדימה, אז מה הוא עושה במקום השמיני ברשימה ?

      כמו לפיד ופורז שערקו משינוי גם הוא הקדים לברוח כי הוא ראה שאין לו סיכוי להכנס לכנסת מתוך רשית שינוי.

      אנשים קטנים, לא דמוקרטים שעקרונות ואידאולוגיה לא אומרים להם כלום.

      הגב לתגובה זו

      • אופורטוניסט חסר מנוח -

        יוסיניו, 31/01/06 10:37

        הגיע לשינוי כי חשב שיפיל את כולם וימלוך תחתם. בהתמדה הוכיח שהוא חסר כל כישורים פרט לחתרנות ונמלט אחרי שפעמיים תכננו להדיחו ורק לפיד ופורז שתחתם חתר הצילו אותו.
        אולמרט קצת יותר מתוחכם אולי יצליח להעמידו במקומו.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלוהים כמה שהיא שווה עדיין! (ל''ת)

    קיקו, 30/01/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל התגובות צודקות

    שניהם לא טובים, 30/01/06 14:20

    מה זה השטויות האלה - לשבת בחדרי מורים, להתקשקש עם ההורים.
    צריך להעביר את משרד החינוך לידי אנשי ההי-טק ולקדם את היכולות הטכנולוגיות כדי לעקוף את המורים ואת מוכרי הספרים ואת שאר האינטרסנטים שמחרטטים לנו את הילדים.
    רק ליכוד!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפי הדעות הקיצוניות של גב' תמיר, מתאים לה יותר להיות שרת החינוך של (ל''ת)

    הרשות הפלסטינית, 30/01/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שניהם עלובים

    ronush, 30/01/06 14:17

    שניה המועמדים מטעם עצמם לא הראו שום ידע בנושא המורים: הם לא יודעים שמה שרוב המורים ידעו במשך כל הקריירה שלהם (לעיתים 32 שנים) הוא מה שידעו ביום קבלת התעודה או ההסמכה. שום מקצוע (אפילו מכבי אש) לא סומך על עובדיו שילמדו בעצמם - עורכים השתלמויות ומי שאינו עובר מיבחנים (!!) באירגון רציני לא מקבל תפקידים ונישאר בקודם. רב בבתי הספר אפשר לקבל תפקידים של רכז מקצוע, רכז חברתי, ובמיוחד סגן מנהל, וכד' ללא כל הכשרה, ולמרות אי הצלחה מוכחת בתפקיד.
    זאת לא ידעו שני המועמדים [מי מהם ביקר בבית ספר או היה מורה במשך לפחות שנתיים?], שאני מקווה לא לראותם במשרד. כשלונם-כשלוננו ניראה באופן ומובטח.
    לצערי גם אנשי המשרד הוןתיקים לא הבינו שאין די ברעיונות אלא יש לבחון על ידיעת המקצוע מדי תקופה.
    זוהי הודעה ראשונה. יש עוד מידע בדרך.
    אודה לכם על תגובות לא מתלהמות וענייניות, במיוחד מ-130000 המורים!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מעליב להשוות את רייכמן לגב' תמיר!! למה מי היא בכלל?!? (ל''ת)

    לרייכמן יש, 30/01/06 14:17

    הגב לתגובה זו

    • קבלות מגישים למע''מ

      י, 30/01/06 14:32

      איזה קבלות יש לרייכמן. הביא את לפיד לשינוי וכשהבין שטעה, עזב אותם.
      עכשיו הוא בא לחרב בקדימה.
      נו טוף...

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון, חשבוניות מגישים למע''מ (ל''ת)

        צפוני, 30/01/06 16:10

        הגב לתגובה זו

    • יש לו קבלות על אי יכולת מוכחת

      רקפת, 31/01/06 10:38

      לא יודע לקבל החלטות, לחיץ, מחיץ, פגיע ועלוב.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק יולי תמיד תדאג לערבים!!! אין לה מה לחפש בעבודה,מקומה במרצ !!!!!! (ל''ת)

    מדינת היהודים, 30/01/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שר החינוך הבא - הרב מוטי אלון (ל''ת)

    הבטחה, 30/01/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יולי תמיר הרסה משרד הקליטה (ל''ת)

    אריה, 30/01/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ל-24

    רק יולי!, 30/01/06 14:00

    לך תלמד מה אופורטוניזם, רייכמן הוא זה שהצהיר שהוא מצטרף לקדימה רק אם יתנו לו את תפקיד שר החינוך.

    אין אין אין עליך יולי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין ספק יולי תמיר עולה על רייכמן בכל הפרמטרים

    רוני ינון, 30/01/06 13:59

    פרופסור יולי תמיר הכי ראוייה לאייש את תפקיד שרת החינוך-רק לה יש עמדות ברורות וראציונליות בכל נושא המתואר בכתבה .לא ניתן לבצע רפורמה במערכת החינוך ללא שילובם והסכמתם של המורים שגם ככה שכרם ומעמדם נשחקו בשנים האחרונות .הרזומה של יולי והכרותה עם מערכת החינוך רק יקלו להוציא את המערכת מהתלתלה שעברה בעקבות התנהלות הביזיונית של שרת החינוך היוצאת לימור לבנת.אין לי ספק שרק על יולי תמיר יהיה ניתן לסמוך בשמירת הפיקדון היקר לנו מכל והוא חינוך ילדנו-בהצלחה לה ולנבחרת העבודה .

    הגב לתגובה זו

    • רק יולי (ל''ת)

      רק יולי, 30/01/06 14:43

      הגב לתגובה זו

      • לרוני ינון אתה תותח-אין על יולי תמיר (ל''ת)

        מעיין בתגובות, 30/01/06 15:19

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    רייכמן הוא רק טכנוקרט טוב ואיש ביצוע

    עמי, 30/01/06 13:58

    במשרד החינוך צריכים אנשי חינוך ולא ביצועיסטים .
    ומי שרואה את החינוך כעוד דבר שכסף וארגון פותר את בעיותיו אינו מבין בחינוך , הוא מבין בביצוע דברים שהם רק תוצאה של החינוך הנכון .

    הגב לתגובה זו

    • מה שחסר זה ביצוע

      רק ביצוע, 30/01/06 14:18

      הכל בלה, בלה - הבו לנו ביצועיסט כמו רייכמן

      הגב לתגובה זו

      • כולם כאן ''מנהלים ''ביצועיסטים'' - רק שאין להם מושג

        דליה, 30/01/06 14:43

        במהות.
        רק יולי תמיר!!!

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכי חינוכי,רייכמן

    ליאור לוי, 30/01/06 13:58

    ללא ספק לאחר קריאת הדיאלוג הזה רייכמן הוכיח יש תקווה לעתיד החינוך בישראל.פרופ' רייכמן הינו היחיד מבין כל המועמדים כי תפיסת עולמו באה לידי ביטוי בחינוך ע''י הקמת המרכז הבינתחומי. מודל שרבים התנגדו לו בתחילה בעיקר מקרב ראשי האוניברסיטאות יושבי מגדל השן.וכיום רוב האוניברסיטאות נוקטות בשיטתו של לימודי תעודה משולבים ובין-תחומיים.רק הניסיון המוכח של פרופ' רייכמן יוכל לרומם את המערכת אשר נמצאת במקום נמוך. ולהוסיף את העניין כי רייכמן לא מגיע ממקום פוליטי אלה לשליחות אמיתית וצודקת כפי שכינה זאת, שירות לאומי. עלה והצלח
    ליאור לוי

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יולי תמיר מועמדת מצוינת למשרת שרת החינוך

    מורה, 30/01/06 13:57

    רייכמן ואריאציה משולבת של לימור + דוברת - הקפיטליזם במרעו..

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד יולי. (ל''ת)

      רק יולי, 30/01/06 14:46

      הגב לתגובה זו

      • מטוס שלח קרב ממריא (ל''ת)

        חום יולי אוגוסט, 30/01/06 18:36

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    שניהם דחלילים בלי השפעה ממשית

    ישראל, 30/01/06 13:51

    למרות ההבדלים בינהם, מה שיקבע את איכות החינוך זה:
    א. התקציב.
    ב. מס' התלמידים בכיתה.
    ג. עידוד צעירים מוכשרים ללכת להוראה
    ד. לחזור לשיטה הישנה האומרת כי עדיף שתלמיד שלא רוצה ללמוד ומפריע ילך לעבוד ולא יפריע לכיתה שלמה ללמוד (מה שהיה עד שיקב שריד - אבא של יוסי שריד - נעשה מנכ''ל משרד החינוך).

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שהגברת תמיר תחזור לשלום עכשיו ולערבים שלה. ורייכמן ידאג לעם ישראל! (ל''ת)

    עמית, 30/01/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יולי תמיר היא אופורטוניסטית עלובה

    א.ד., 30/01/06 13:45

    נדבקה לברק - אחר כך למיצנע - אחר כך לפרץ. בלי דרך, בלי יושר, בלי כישורים. כל שמעניין אותה הוא הכיסא - ונקווה שהיא לא תגיע אליו.
    בדרכה לכיסא המיוחל, הייתה מוכנה לטרפד את ההתנתקות ולהפיל את ממשלת שרון כתף לכתף עם הימין הקיצוני - אוי לנו ואבוי לנו שזאת רוצה להיות שרת החינוך. לא חשבתי שיכולה להיות מועמדת גרועה יותר מלימור ליבנת המתלהמת והכוחנית, אני מתחיל לחשוב שכן.

    הגב לתגובה זו

    • רייכמן דואג לעשירים בבין תחומי, יולי תדאג לנו! (ל''ת)

      דותן, 30/01/06 13:58

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות אתה כותב

      אלונה, 30/01/06 14:53

      במשך שנים רבות יולי תמיר היתה היחידה בעבודה שהיתה לה אידיאולוגיה. היא תמכה בפרץ אך ורק בגלל שתפישות העולם שלהם דומות זו לזו.

      עלי והצליחי יולי, את תהיי שרת חינוך מעולה.

      הגב לתגובה זו

    • א.ד. אתה צודק, צודק, צודק.

      אחד שיודע, 30/01/06 16:13

      כל הקריירה שלה מבוססת על עבודה בעינים (הכחולות) שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבטחות כמו חול ואין מה לאכול (ל''ת)

    נטאשה, 30/01/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מצביע ותומך נלהב של קדימה. אבל! יולי תמיר היא הראויה ביותר .

    בנצי א, 30/01/06 13:33

    ואני משוכנע שכך חושבים רוב הציבור בארץ...

    הגב לתגובה זו

    • ראויה ביותר לשמש פטרון של הערבים. אותי היא שמאל קיצוני לא מייצג (ל''ת)

      רייכמן הראוי, 30/01/06 14:04

      הגב לתגובה זו

    • כן, בטח מצביע לקדימה...

      אבי, 30/01/06 14:06

      אם כך, אז אני מצביע לעבודה אבל בטוח,בטוח! שרייכמן הוא המתאים...
      מה, לא ככה?...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש פלנגות של ביבי ויש פלנגות של פרץ

    פרשנות, 30/01/06 13:27

    ויש את רוב רובו של העם שתומך בקדימה !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רייכמן רוצה להפוך את המכללה לאוניברסיטה

    י, 30/01/06 13:19

    ורק בשביל זה הוא רוצה להיות שר חינוך. לא בשביל שום דבר אחר. המרכז הבינתחומי הוא נפילה אקדמית.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך שמצ של מושג על מה אתה מדבר!

      עו''ד איקרא, 30/01/06 14:25

      אילו הלים אתה זורק לחלל האוויר...
      ''המרכז הבינתחומי הוא נפילה אקדמית''???
      קדימה.. בוא נראה אותך מתקבל ומחזיק מעמד ללמוד במקום הזה! מדובר במקום מכובד מאוד, שמכבד את תלמידיו ואת שמם.
      כשתרצה להתקבל למשרד עו''ד כלשהו ותגיד שאתה מרייכמן, אפילו לא ימצמצו. כשתגיד שאתה מבר-אילן, עוד יבדקו בציציות..

      בוגרת רייכמן, בתפקיד עו''ד.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אמנון רובינשטיין המליץ לי להחזיר את ההגרלות לתעודת הבגרות. קדימה (ל''ת)

    אלי, 30/01/06 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    התגלחתי על הציבור עם חוק הבחירה הישירה, אתגלח גם בחינוך (ל''ת)

    אוריאל, 30/01/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לצערי אף אחד לא הגיב עניינית...

    יואב, 30/01/06 13:08

    לא משנה מי מהם יבחר (אם בכלל) לתפקיד, בסופו של דבר שניהם (או כל מי שיבחר) יאלצו לשנות תוכניות/להתכופף/להתגמש/ליישר קו (בחר את האפשרות המתאימה) בפני כוחות פוליטים שיהיו הרבה הרבה יותר חזקים מהם! (רק לדוגמא, ש''ס בממשלה וסגן שר מטעם ש''ס...) הרי היינו כבר בסרט הזה. השאלה היחידה שתשאר פתוחה היא: האם הם יתפטרו או ימשיכו לאחוז בקרנות המזבח והשררה. לגבי רייכמן אני מאמין שהוא יתפטר, לגבי תמיר אני לא בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף דיון אמיתי וראוי

    דויד, 30/01/06 13:07

    לדעתי יולי תמיר עדיפה. אבל לדעתי בלי קשר על העיתונות לחזור ולבצע השוואות כאלו בין מצעי ותוכניות המפלגות בכל תחום ותחום. ואם לקדימה אין תוכניות אלה רק ספינים זו כבר בעיה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חינוך חילוני = מקרא אבוד עם תמיר או רכיימן (ל''ת)

    דורון, 30/01/06 13:02

    הגב לתגובה זו

    • לפי יכולת האיות שלך אתה פליט מערכת החינוך של לבנת ובעצמך מקרה אבוד (ל''ת)

      מפגין בורות, 30/01/06 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ספר מלכים

    הנביא, 30/01/06 12:59

    אל יתהלל חוגר כמפתח.
    שניכם נפלים ובלתי ראויים.
    במחשבה שניה, אולי אתם ראויים לעם הזה. מצא מין את מינו וניעור.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בתור מצביעה של קדימה, אני מעדיפה את יולי תמיר בחינוך (ל''ת)

    עדינה, 30/01/06 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמו שרייכמן הקים מכללה פרטית, כך יקים בתי ספר פרטיים (ל''ת)

    אסף, 30/01/06 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יולי תמיר טובה לישראל

    בנדה, 30/01/06 12:57

    ברור לעין במבט ראשון כי הפרופ' הנכבד רייכמן לא ממש מוכשר לתפקיד, הוא אינו ענייני, ועושה רושם כי עמדותיו ישנו כיוון תוך כדי הנסיון.
    לעומתו פרופ' יולי תמיר היא שיא האינטיליגנציה והנסיון, כמו לפני עידן הימין, כאשר מר יוסי שריד היה שר חינוך, גם היום מר''צ מוכיחה כי משורותיה יוצאים האנשים הטובים ביותר. ח''כ יולי תמיר היום מהווה חלק ממפלגת העבודה וכך היא מעלה את מניותיה של זו. יישר כח לאישה המדהימה הזו, מי ייתן ונראה אותה כשרת החינוך במדינת ישראל, אז אולי נוכל לישון בשקט בלילה ביודענו כי צעירי ישראל נתונים בידיים טובות.

    הגב לתגובה זו

    • את מי אתה מצחיק

      אכ, 30/01/06 16:19

      כמה ימים היה שריד שר החינוך ? כמה זמן שולמית אלוני ? תוסיף את אמנון רובינשטיין שלא היה גרוע ממנו (מכללות דמי, הגרלת בחינות בגרות ועוד) ותתחיל להבין אילו שטויות כתבת ! אם יולי תמיר באותה קליקה - אינני יודע מה עוד יכול לקרות.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרסומת

    מריו, 30/01/06 12:56

    עד מתאי תכתבו נגד ליכוד אני מזכיר לכם סקר של הפלסתינים אז לא לחיות בחלומות רק הליכוד יקח בגדול

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רייכמן- חינוך לעשירים בלבד. תמיר- חינוך ראוי לכולם (ל''ת)

    חיים, 30/01/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האמת, נראה שיולי תמיר מבינה יותר ממנו בחינוך.... (ל''ת)

    מיכל, 30/01/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה חי רייכמן? איזה קרנות יממנו בי''ס בפריפריה? ערבי? (ל''ת)

    חנן, 30/01/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בקיצור- רייכמן רוצה להפריט את המערכת. שקרנות פרטיות יממנו..אסון!

    יובל, 30/01/06 12:53

    בית ספר עשיר יצליח ועני ייסגר!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רייכמן יעלה את תשלומי ההורים...עדיף יולי תמיר (ל''ת)

    פנינה, 30/01/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ==שניהם דחלילי שמאל קטן שהולך ונעלם== (ל''ת)

    מרכז שפוי, 30/01/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רייכמן- חינוך לעשירים. כמה מורים תפטר? (ל''ת)

    אהרון, 30/01/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הגברת יולי תמיר משתייכת לשמאל הקיצוני וכל עוד היא שם-אני עם קדימה!! (ל''ת)

    יולי תמיר=מרצ!!, 30/01/06 12:38

    הגב לתגובה זו

    • וקדימה זה לא שמאל קיצוני?!

      חנוך, 30/01/06 12:54

      מה עושים שם פרס, דליה איציק וההוא שהרס את מערכת הבריאות (חיים רמון)?

      הגב לתגובה זו

      • ובראשם אולמרט שהפך את ירושלים לחור מגעיל... (ל''ת)

        ציק, 30/01/06 13:39

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    רייכמן הוא פיגורה עם קבלות

    בוגר הבינתחומי, 30/01/06 12:27

    רייכמן הקים מאפס את המרכז הבינתחומי בהרצליה כאשר יולי עוסקת בפוליטיקה קטנה והזדנבות אחרי מנהיג וועדי העובדים עמיר פרץ. ההשוואה בכלל לא אפשרית. רייכמן גם יודע מה לעשות וגם מסוגל לבצע.

    הגב לתגובה זו

    • רייכמן דואג רק לעשירים..אלק הקים מאפס.. (ל''ת)

      סטודנט, 30/01/06 14:00

      הגב לתגובה זו

    • בוגר בינתחומי זה לא משהו להתגאות בו! (ל''ת)

      י, 30/01/06 14:04

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שזה משהו להתגאות בו!!!

        בוגרת הבינתחומי, 30/01/06 14:29

        אתה איש כ''כ קטן... אני בטוחה שאינך יודע אפילו מעט ממה שאה מדבר. סתם פולט דברים נבובים..

        אני בטוחהשאם תתקרב לשערי הבינתחומי, לא יאפשרו לך להיכנס..הבורות תרחף מעליך כמו הילת כשפים.. אין מקום לכאלה במחוזותינו.

        הגב לתגובה זו

    • כדאי שתודה להורים שחל ששילמו סכום אסטרונומי כדי שהבן

      כל אפס יכול, 30/01/06 14:07

      הלא מספיק מוכשר שלהם (אחרת היה הולך לאוניברסיטה) יהי עו''ד

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לריב - וכנסו לקרוא

      שרון, 30/01/06 14:59

      המרכז הבינתחומי הוא מוסד אקמי מעולה לעשירים בלבד. מי שיש לו 30 אלף שקל לשנה יוכל ללמוד שם, מי שאין לו לא ילמד.

      זה מה שפרופ' רייכמן רוצה לעשות עם האוניבסיטאות, אוי לנו ואבוי לנו אם הוא יהיה שר החינוך.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק יולי תמיר! (ל''ת)

    ישראלי, 30/01/06 12:24

    הגב לתגובה זו

    • מי שמקיים:''ואהבת לרעך כמוך'' הוא המתאים להיות שר חינוך לדעתי.

      למה רייכמן לא, 30/01/06 16:01

      או לפחות מקיים ''מה ששנוי עליך אל תעשה לחבריך'' .ומזה ניגזר ''סור מרע ועשה טוב'' .
      רק לאחר שבנאדם לא עושה רע יכול להיות טוב. נקודה !!
      קדימה ש=שווה לליכוד ש=שווה למדיניות שינוי האם יכולים להיות טובים לאחר כל הרוע שעשו לכלל אזרחי ישראל ?!
      ובכלל למה פרופ' רייכמן מוצג כמועמד להיות שר חינוך מטעם ''קידמה'' וכעת את התפקיד ממלא השר מאיר שיטרית מס' 5 + - ב-''קדימה'' ?! למה פרופ' רייכמן לא שר בכלל כעת?!
      תזכורת : שיטרית מונה לשר חינוך לפני כשבוע/יים לערך יום לאחר התפטרות ליבנת שכמה ימים לאחר הבחירות במרכז הליכוק , ששם אנשי קדימה השחילו את כל תומכי מדיניות ''קידמה'' ל12 הראשונים בליכוד ?! כולל את ליבנת (+ישראל כ''צ +נווה +מיקי איתן +שטייניץ ) לקידמת במת הליכוק ?!
      אז מה כל הכיסאות המוזיקליים הללו שניסמכים עפ''י סקרי דעת קהל ?!
      ראש חודש (שבט ) טוב לכולם !!

      הגב לתגובה זו

      • הפרמטרים לחשיבה והוויה ישראלית.

        קרא/י., 30/01/06 17:46

        בבחירות האחרונות הליכוד (כולל קדימה וישראל בעלייה) + שינוי קיבלו 55 מנדטים (2+38 =40+ 15 =55 ) .
        גולת הכותרת של מדיניותם היא :
        1. ההתנתקות מחבל ארץ שלם בגוש קטיף ( עזה ) .
        2. מדיניות כלכלית קשה עם החלשים , שהוסברה במצב המשק הקשה.
        3. פירוק שרותי המועצות הדתיות והדת בישראל.
        4. תימצות העניין : א. סטייה של 180 מעלות ממצע הליכוד.
        ב. יישום (בהצלחה )מדיניות ''שינוי'' של טומי לפיד .
        ג. 15 גברו על 40 .
        אם הליכוד+קדימה+שנוי(ה3) יתהללו בתמיכתם בכך במע' הבחירות ויזכו באותו מספר אזי הציבור רוצה סעיפים הנל.
        אם ה3מתביישים ויסתירו עי פרסומאים מקצועיים את ערוותם ויזכו אזי הנושא שנוי במחלוקת.
        אם יקבלו פחות מ 35 מנדטים ה3 זה אומר שהציבור מאוכזב מהם.
        חשוב שיגידו האמת לפני ולא כפי שנהגו.

        הגב לתגובה זו

      • שיטרית שר החינוך הזמני כי הוא ח''כ

        ב. ל., 30/01/06 19:27

        אם היית מקשיב, ולא רק פולט שטויות, היית יודע שרק ח''כ יכול להתמנות לשר בממשלת מעבר. רייכמן אינו ח''כ ולכן לא יכול להתמנות לשר.

        הגב לתגובה זו

        • ל-ב.ל. לא נכון.גם מופז אינו חכ והצטרף לקדימה כשפרש מהתמודדות בליכוד (ל''ת)

          העיקרון:שטרית,, 01/02/06 20:19

          הגב לתגובה זו