• 146.

    אין ''סערה ציבורית'' בתישקורת השמאלנית נוכח התבטאות חשין,המעידה על

    דרור, 29/01/06 23:47

    הפוליטיזציה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    פס''ד נפשע ושערורייתי! ממתי שופטים מחפשים טיעונים באינטרנט עבור אחד

    דרור, 29/01/06 23:45

    הצדדים?!

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    פסק דין פוליטי-שמאלני ונפשע!! השופט מסתמך על אתר אינטרנט,ואבירי

    דרור, 29/01/06 23:34

    שלטון החוק השמאלנים, לא מזדעזעים נוכח הנבלה המשפטית הזו.
    מתקרב הזמן שבו ימרדו ההמונים הנשלטים ע''י כנופיית הבג''ץ, נגד פסיקות הרשע .

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    התבטאויות בג''צ ופסיקתו- בושה לדמוקרטיה

    ירון, 29/01/06 22:34

    בהתבטאויותיהם הוכיחו שפטי בג''ץ שהם בעלי פניות ומוטים בגישתם לדון בענין. אחרי שהראו שיש להם בעיה אישית מול העותרים הם היו צריכים לפסול עצמם מלדון בעתירה.
    מדובר בהתבטאויות מובהקות של איפה ואיפה, שמוכיחות עד כמה בג''צ אינו ראוי לאמון במצבו הנוכחי, וחבל.
    אם לשופטים הנכבדים (בתקוה שיהיו ראויים לכבוד) יש זמן לשמוע את הצבור הנדהם, יתכבדו ויקראו את התגובות, יסננו 90% מהבוטות ועדיין ילמדו על חומרת מעשיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    השמאלנים משתמטים,גנבים שלא מוכנים (ל''ת)

    שיהיה טוב כאן., 29/01/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    חיילי צבא הגנה לישראל

    אוהב אתכם, 29/01/06 21:12

    פה אני ובני משפחתי נשבעים לכם, כי האזרח הראשון שיפגע בכם ירגיש את חוזקו של העם היהודי המגן על צאצאיו.

    תבורכו יקירי לובשי המדים, והכי חשוב- תחזרו בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    בג''ץ ידוע מראש - תחושת אין מוצא ודחיקת ציבור לקיר תתפוצץ בפרצופנו?

    עד מתי יחרישו, 29/01/06 21:10

    היה ברור שבג''ץ ידחה את העתירה תהייה צודקת כמה שתהייה - אין כמובן לצפות לצדק מערכאות משפטיות של מדינה מושחתת מהיסוד.

    האם מצפים שציבור שלם המרגיש פגוע ללא יכולת להוציא את אמיתותיו לאור ימשיל הבליג ולהתחבק עם אלו שפוגעים בו?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    החמאס מודה לכם................. (ל''ת)

    אזרח זועם, 29/01/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    איך ''השמאל בנה את המדינה''?

    כדאי לקרוא את, 29/01/06 21:03

    מלחמת השחרור

    רפאל קירש, הי''ד, היה ניצול שואה וניצול ה''תותח הקדוש'' של בן-גוריון, שהטביע את ה''אלטלנה''. וכך ביטא את הזוועה:

    אנחנו יצאנו לדרך
    לסבול וללחום בעדך,
    הבאנו את רוח המרד
    אניית נשק לשחרורך,

    שנים ארוכות באירופה
    עמלנו ללא הפוגה,
    ואת פרי עמלנו 'אלטלנה'
    הבאנו בעדך, מדינה.

    ואיך שקבלתם אותנו,
    אלוהים
    לעולם לא נשכח!
    על אחים חיילים חלמנו
    אך נתקלנו באש התותח.

    ואף כי 'אלטלנה' נטבעה
    זיקפו ראשיכם חיילים,
    לארץ ישראל השלמה
    לעד נישאר נאמנים.

    קירש, הי''ד, נהרג חדשים אחדים אחר כך בקרבות בנגב, נגד הפולשים ממצרים, מה שלא הפריע לאורי ברנר, מפקד עבר בפלמ''ח, להקדיש את ספרו – ''אלטלנה'' - ''לחברי ההגנה, שעמדו לרשות כל משימה, בטרם מדינה, וחישלו יד ורוח להגנה פעילה, נשאו על גבם את כל כבדה של מלחמת העצמאות, והיו לצבא ההגנה לישראל...''

    והרי זה מגוחך! ה''הגנה'' לא נטלה כמעט חלק במלחמת העצמאות ואף חיבלה במלחמתו של האצ''ל לגירוש השלטון הזר מן הארץ!
    להלן דבריו של ההסטוריון סידני ציון: ''... מעטים בלבד השכילו לראות את מדינת ישראל כאומה שזכתה לעצמאותה, עקב מרד עקוב מדם נגד מעצמה קולוניאלית. תחת זאת רווחת הדעה, שהיהודים קבלו את ארצם בתוקף החלטות של ארגון האומות המאוחדות...

    ''העובדות הן שונות. מדינת ישראל נוצרה על אף ארגון האומות המאוחדות, שניסה להחניקה בלידתה, משחילק את הארץ והשאיר את ישראל בלא גבולות בני הגנה...

    ''... מדינת ישראל דחתה מכל וכל את מהפכתה, משום שה'אנשים הלא נכונים' לחמו בבריטים. המאבק התנהל על-ידי ה'ארגון' ושותפו הקטן והנועז, קבוצת שטרן. ה'הגנה', צבא המחתרת ה'רישמי', נשאר מחוץ לזירת הקרב, בתוקף צו של הסוכנות היהודית, זו ממשלת הצללים ששלטה על האוכלוסיה היהודית בתקופת המנדט. לאמיתו של דבר היתה הסוכנות היהודית מחוייבת למדיניות שיתוף-פעולה עם האנגלים – ואולי אפילו לשיתוף פעולה שבא בעבירה. היא השתמשה ב'הגנה' כדי להכפיש את חיילי הארגון, להלשין עליהם, לחטפם ולענותם...'' (''מי גרש את הבריטים מארץ ישראל'', יוסף נדבה).

    המלחמה שעשה צה''ל בערבים, לאחר הכרזת עצמאות ישראל, בזכות האצ''ל, לא היתה-עוד מלחמת שחרור, אלא, הראשונה במלחמות מדינת ישראל בג'יהאד הערבי!!! בשעה שהאצ''ל ונגזריו חירפו נפשם למען שחרור הארץ מידי זרים, התעסקה מפא''י – הסוכנות היהודית, בבניית מעוזי ההגמוניה הפועלית בארץ; מה שנקרא – ''השמאל בנה את המדינה''.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ממתי בג''ץ איכפת לו מיהודים?

    רותי, 29/01/06 21:02

    מי שעדיין נישען על החלטות בג''ץ(וכי יש לנו ברירה???)בו חבר שמאלן מביא חבר שמאלן-קיבל שוב תזכורת.מופז ללא בושה דיבר על עברות בניה של יהודים-מעשרות אלפי עברות של ערבים הוא פוחד-אולי הגיע הזמן להיות מיליטנטי כמו הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    הגיע הזמן לשלוח את השמאלנים לאושוויץ

    אמיר, 29/01/06 20:45

    להקים שם מדינה לא להישמד לא צריך להתלהב...

    הגב לתגובה זו

    • הם הולכים לשם, הבעיה היא שהם לוקחים (ל''ת)

      אתנו אתם!, 29/01/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • לא די לפתחון פה שאתם מאפשרים לפרובוקאטורים, החפצים בשפך דם יהוד? (ל''ת)

      מערכת מעריב, 29/01/06 21:09

      הגב לתגובה זו

    • במחשבה שניה גם האופציה השניה קבילה (ל''ת)

      אמיר, 29/01/06 21:09

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% סוף סוף מישהו אומר את הדברים כמו שצריך! (ל''ת)

        גבריאל, 29/01/06 21:31

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    כואב לי...

    יהודיה לא כ''כ, 29/01/06 20:33

    אתם יהודים!!!!!!!
    כל השמאלנים הימנים התל אביבים הירושלים המתנחלים....
    אני קוראת פה את התגובות ובוכה....
    איך אפשר להתייחס ככה לבשר מבשרכם....
    אפילו אם אתם כועסים ושונים בדעות בפנים אתם כולם יהודים!!!!
    איך אתם לא מתביישים לדבר ככה???
    אני מבינה שאתם בעד הפינויים אבל למה לקלל??? למה לשנוא??? רקבגלל דעות שונות??? פשוט תשתקו... אתם שמחים לאיד של מי שיכולים להיות השכן ממול או אחיכם...
    ואתם המתנחלים: תרגיעו... אתם לא יותר טובים מכל אחד אחר ואני מבינה שכואב לכם אבל אל תקללו ואל תרביצו לעצמם... אתם לא פוגעים ב''שמאלנים'' אלא בעצמם כי הם חלק מכם...

    אני מקווה שכל מי שכתב פה תגובה מגעילה מוריד עכשו את הראש ומתבייש...

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מתנחלים בחוץ אחר זה כול אל יהוד אדמה שלנו

    עבדאלרזק יחיא, 29/01/06 20:22

    זה זמן סוף כיפוש אדמה פלסטין
    כל מקום מסג'דים מלה כל פלסטין
    לו עוזר לכם כולכום החוץ רק זמן
    מקום אל אתם אורופה לא פו

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 20:41

      סוף סוף הערבים החלו להגיב עם שמם הערבי,ולא מאמצים שמות יהודיים.
      לזה קוראים התחלת הגאולה.
      רק מסור גיל ותעודת זהות ותפונה בהתאם-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    למקרא התגובות לומדים להכיר את האוייב

    דניאל, 29/01/06 20:18

    והאוייב אינו החמאס, אינו הג'יהאד,אינו הליכודהמושחת ותאב הכוח, ואף לא שאול יהלום. האויב הם המתנחבלים שהמקלדת שלהם נוטפת כאן שינאה, שמדברים באוצר מילים כאילו תנכ''י (עמאלק עאלק, קלגסים יעני...) אתם עדר מטורפים שצריך לטאטא אל מחוץ לגבולות המדינה. אולי לאפגניסטן, לבורה בורה.

    הגב לתגובה זו

    • הערבים משתלטים על צרפת..... (ל''ת)

      מושון, 29/01/06 20:31

      הגב לתגובה זו

    • פשוט צריך להגיד להם שזו התיישבות חדשה... (ל''ת)

      נחמן מאומן, 29/01/06 20:39

      הגב לתגובה זו

    • פחדן שמאלן ומתנשא, גיבור מאחורי מקלדת (ל''ת)

      מכירים אתכם כבר, 29/01/06 20:41

      הגב לתגובה זו

      • הוא כבר עף, ב''ה. זה מרוב אהבת

        ארץ ישראל ועם, 29/01/06 21:05

        באמת לא יפה שאנחנו שונאים! אילו היינו מגרשים ומחריבים, מילא, אבל לשנוא שנאת חינם? ממש לא יפה!

        הגב לתגובה זו

    • המתנחלים הערבים בנגב? או אולי המתנחלים היהודים בחיפה?? (ל''ת)

      כריסטיאן שופגאר, 29/01/06 20:42

      הגב לתגובה זו

    • מזל שאותך הארץ פלטה לצרפת. מדבר כמו אנטישמי

      בלהה, 29/01/06 20:43

      אני לא יודעת אם אתה יהודי או לא. אבל האויב האמיתי הוא כן הגויים שאתה ואנחנו יושבים בתוכם ורוצים להשמידינו, מה חבל שבית המשפט משתף איתם פעולה להרס מדינת ישראל.
      המתנחלים הם היהודים שישמרו בסופו של דבר על הארץ הזו, שתישאר בידי יהודים.
      אתה לא מגיע לקרסולים שלהם, ולא יודע על מה אתה מדבר

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    וגם זו דרך ''לבנות מדינה''

    דרכו של השמאל, 29/01/06 20:14

    ''הברירה הטבעית''
    שניהם, ז'בוטינסקי וויצמן, ידעו כי יהדות אירופה עומדת בפני שואה איומה. ז'בוטינסקי הציע לבצע במהירות ''אבקואציה'' – פינוי מהיר של יהודי פולין לארץ ישראל. על כך זכה לקיתונות שנאה ומשטמה מצד כל המימסד הציוני, כשעל כולם מתעלה הסופר שלום-אש. כי לויצמנים היו תכניות אחרות.
    בשנים הבאות, כשהשואה כבר לא היתה רק חזות קשה, אלא עובדה, כששליחי ההעפלה של ה''ארגון'' ובית''ר עשו לילות כימים וסיכנו את חייהם, בשטחי הכיבוש הגרמני, כדי להציל יהודים, לא די שהמימסד הציוני לא נקף אצבע לסייע לפעילים, דלי האמצעים, אלא העמיד מכשולים על דרכם.
    כשהצליחו הפעילים להגיע, בקושי, אל נדבנים, טירפדה הנהלת ההסתדרות הציונית את מתן התרומות. זאת בהתאם לדוקטרינה של חיים ויצמן (גליון סתו, 1937(!) – NEW JUDEA, בטאון ציוני רישמי באנגליה, מובא בספר ''בן המאה העשרים'', של בן הכט): ''... ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה – רוצים אנו, כי רק מיטב הנוער היהודי יבוא אלינו. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה. שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההסטוריה ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח, אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל-אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי''
    ויצמן דן מליוני יהודים למוות במשרפות! הם הפכו לאפר דק מאבק, ועוד אומרים לנו – אסור להשוות שום דבר ל''שואה'', אבל, זה היה בשואה ! ואלה אותם האנשים היום....
    כבר אז הרגישו ''בעלי-בתים'' על ארץ ישראל. הם מנעו מיהודים להיכנס לנחלתם, שלהם. הם גזלו מן העם היהודי את ארצו, מקלטו האחרון.
    משה שרת מעיד גם הוא (''דרך בים'' ספור עליה ב', ד''ר דליה עופר): ''ויצמן נפשו סולדת מאד מענין ההעפלה, מאז ומתמיד, תמיד היה הדבר עליו לטורח ולמעמסה והוא משתדל לא לדבר בזה בממשלה (הבריטית. ח''א) ...''. לויצמן היה הכח לפעול, אך הוא, הבוס, נמנע מעשות זאת!
    יצחק בן עמי מספר (''שנות זעם ימי תהילה'') כי הצליח בקשריו להגיע לרובר רוטשילד בפאריס, שהיה מוכן לתרום להצלת היהודים וגם להתרים אחרים, אך בקש קודם את הסכמת המימסד הציוני, וכך מתאר בן עמי את אשר אירע (שם): ''.. אבל וייצמן סיים את הפגישות האלו בהבעת זהירותו מפנינו באוזניו של רוטשילד: 'כאשר אתה אוכל מרק עם השטן, עליך להצטייד בכף ארוכה'. יש להניח שוייצמן היה מאוהב במימרה הזאת, משום שחזר עליה לפני הלפרן ויעקבי כאשר רובר רוטשילד הפגיש אותם פעם נוספת. הפעם התלונן וייצמן ארוכות על התנאים האיומים בספינותינו, ויעקבי ענה שאכן התנאים רעים, אבל אלה עדיפים מההישארות בארצות שהעולים בורחים מהן. ויצמן המשיך ואמר שלא כל העולים האלה מהווים אלמנט משביע רצון כלל וכלל, וכי נוסף לזה הם קשים לקלוט. הוא הודה שמאות אלפי יהודים גרמניים מבקשים מקלט בפולין, צ'כוסלובקיה וצרפת – אבל הם 'מוסיפים לאנטישמיות' בארצות האלה והוא אינו רואה כיצד אפשר יהיה להכניס אותם במספרים כאלה לארץ ישראל''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב שיש בן אדם שפוי אחד במדינה שיקרא את הקישקושים שלך

      די לטימטום, 29/01/06 20:38

      ויאמין להם?

      הגב לתגובה זו

      • רק אפסים כמוך לא יקראו, והוא מודע לזה (ל''ת)

        עוד שמאלן אפס, 29/01/06 21:11

        הגב לתגובה זו

  • 131.

    פינוי יהודים זה התשובה של קדימה לחמאס. ומילה לחשין....

    דוד, 29/01/06 20:13

    אחרי מה שנודע עליך בכתבה שהתפרסמה לא מזמן בסופשבוע של מעריב היית צריך להתפטר מיד. איך אתה מעז בכלל להטיף מוסר למישהו? אתה מגלם בדמותך את האמור בנביאים ''במקום המשפט שם הרשע''.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    ארליך מספיק להתייפייף

    אורנית אוחיון, 29/01/06 20:13

    '' פסלו אותנו מראש בגלל כמה רעולי פנים בחברון '' - תפסיקי להתבכיין, פסלו אותנו וזרקו אותנו כי חשין שמאלן ובייניש שמאלנית וריבלין שמאלן ובית המשפט כמו אולמרט כמו הצבא כמו השב''כ נגדינו ואז תפסיקי לרקוד מה יפית בעיני השמאל - כאן זה לא הצנועות והחסודות ....

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לאן הגענו ?!!! צבא העם נלחם בעם !!! (ל''ת)

    רוזנברג, 29/01/06 20:12

    הגב לתגובה זו

    • ומאידך המתנחלים נלחמים בצבא העם!!!

      אליעזר בוכני, 29/01/06 21:04

      תגובה לגולש-מגיב מס. 129 (רוזנברג) שאומר: ''לאן הגענו?!!! צבא העם נלחם בעם!!!''

      השבתי: ומאידך המתנחלים נלחמים
      בצבא העם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    חיילי צהל והמשטרה הנכם חרפה לכל עם (ל''ת)

    אין תקדים 1, 29/01/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    השמאל בנה את המדינה אומר מנוול אחד

    ב-96, 29/01/06 20:11

    ''השמאל בנה את המדינה''


    זה שנים נשען השמאל על הסיסמא ''השמאל בנה את המדינה'', כדי להצדיק את החרבת כל מה שנבנה, בדם, יזע ודמעות, מעבר לתחום המושב של המדינה ש''השמאל בנה''.
    בספרו - חוט השני - שהודפס ב-1987, כותב משה שמיר: ''הציונות הסוציאליסטית כיום פשוט אינה עובדת. לאחר כיובל שנים של עמידה בראש, לאחר מאה ועשרים שנות הסטוריה של חלום ומלחמה, גבורה והישג, עומדת הציונות הסוציאליסטית בחצר הרחבה והמפוארת של מוסדותיה, מוקפת דשא כסוח וורדים נותני ריח - אנדרטה של עצמה, לא מנוע - אלא ישות דוממת, גרוטאה''. אז מה נשאר לה לעשות? להחריב!

    הגב לתגובה זו

    • אכן

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 20:46

      השמאל בנה ובונה את החלק של המדינה שיהיה מתחת למים עקב אפקט החממה.
      כלומר את שפלת החוף.
      והימין בונה את החלק שיהיה מעל המים כלומר את יהודה ושומרון והנגב ורמת הגולן.
      ואכן החלוקה ברורה אלוהים נותן לשמאל לבנות דברים זמניים בלבד-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    בג''ץ פתח במלחמה נגד הקב''ה ותורתו

    שופט לשעבר, 29/01/06 20:10

    אוי לאותם שופטים כסילים, בז אני לך חשין שמתהלך כסומא באפלה ולא רואה את האמת. (פתחתם במלחמה גלויה בקב''ה ובתורתו כדברי הרבי מלובביץ המלך המשיח) ראו הסתכלו מה קרה לרבין לבגין לשרון ולכל מי שנוגע בארץ ישראל לא חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מכבה את הרמזורים יום שלישי (ל''ת)

    לא יהיה גירוש, 29/01/06 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מוריד את שלטר הכנסת יום שלישי (ל''ת)

    חכו ותראו, 29/01/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    המתנחלים בטירוף אני בחיוך

    אא, 29/01/06 19:50

    עוד הצגה כמו בגוש קטיף.
    ועכשיו יש אפילו טוויסט. אם איזה מתנחבל מטורף ירה המשטרה תירה חזרה....

    הגב לתגובה זו

    • הוא פרובוקאטור שמקווה לשפך דם יהודי. החזר את ת הזהות הכחולה. מחבל. (ל''ת)

      אא, 29/01/06 20:07

      הגב לתגובה זו

    • ל-אא

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 20:14

      המתנחלים לא בטירוף,מהסיבה הפשוטה הם יודעים שהם לוקחים את הבחירות האלה בגדול.
      אז מה קרה?אצה לך הדרך?תרגע
      זה יגיע!
      וביום שתשפט בפני הסנהדרין.אז כבר לא תחייך,נכון?-חיוך

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני מתועב!!

      אורי, 29/01/06 20:37

      כבר אין לכם בושה.

      אם לא היית יהודי אז בטוח היית הולך בראש האנטישמים!!

      תתחיל לארגן פוגרום בשיתוף עם ערביי חברון. הם כבר מומחים.

      עם ארור!!

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    יהודים הילחמו על חייכם מול עמלקי (ל''ת)

    השמאל, 29/01/06 19:47

    הגב לתגובה זו

    • המושג ''לשחק באש'' מעולם לא היה מתאים יותר (ל''ת)

      J.J, 29/01/06 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    תכלית של בית משפט

    נחמיה, 29/01/06 19:43

    תכליתה של בית משפט הוא לפסוק על פי החוק. לא נמסר לבית משפט לחוקק חוק או ליתן מוסר. כאן אמר מר חשין שהוא לא חושב שצריך לנהל איתם על פי חוק רק על פי הדעות שלו

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ב''ה השם יתברך עם ישראל יפנה את רוב המתנחלים מהגדה. אמן כן יהי רצון! (ל''ת)

    לפנות את כולם!!, 29/01/06 19:43

    הגב לתגובה זו

    • כן בודאי

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 19:59

      בעזרת האלוהים של החמאס,התכונת?
      אז דע לך שאלוהי החמאס הוא השטן
      אחרת לא היה שולח אותם לרצוח.
      אבל הוא מה זה קטן ליד אלוהים,אפילו יריקה הוא לא שווה-חיוך

      הגב לתגובה זו

    • פלסטין כולה נקיה מיהודים (ל''ת)

      אחמאד, 29/01/06 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    להפיץ את שיתוק המדינה (ל''ת)

    יום שלישי, 29/01/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נמאב משופטיה השמנים של המדינה הגרים במקומות מוגנים (ל''ת)

    מתנחל, 29/01/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לפנות את עכו ,קריית שמונה ואשקלון מייד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חילוני, 29/01/06 19:41

    תפנו את כול הארץ !!! , אם יש סיבה לפנות את עמונה ,אז בטח שיש סיבה לפנות כל חבל ארץ אחר שמיתישבים עליו יהודים , עלאדמות ארץ ישראל !!!!!!!!!!!

    לפנות , לפפנות ,לפנות ,לפנוץ,לפנות,לפנות,לפנות,לפנןת,לפנות,לפנות.לפנות,לפנותף,לפנןת,לפנןת,לפנחןת,לפנןת,לפנןת,לפנת,לפנןת,לפנןת,לפנןת,לפנות,לפנותלפנות,לפנות,לפנןת,לפנות,לפנות,לפנןץ,לפנות,לפנות,לפות,ללפנות,לפנות,לפנןת,לפנות,לפנות,לפנות,נלפות,לפנות,לפנות,לפנוץ,לפנות,לפנות,לפנוף,נלפות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנוצף,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנולף,לפנות,לפנות,לפנות,נלפות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנולץ,לפנות,לפנות,לפנותץ,לפנות,לפנות,לפנוןת,לפותנ,לפנות,לפנות,לפנות,לפות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנות,לפנוצ,לפנות,

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    צהל גבור על קומץ אנשים בעמונה ואפס מול הקאסמים (ל''ת)

    תושב נגב ''קאסמי, 29/01/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    חשין, שופט שונא מתנחלים. נאור בעייני עצמו. אסון לפלורליזם במדינה. (ל''ת)

    דרור, 29/01/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לחסום כבישים ביום שלישי (ל''ת)

    באופן חכם, 29/01/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ותעביר ממשלת זדון מן הארץ (ל''ת)

    תפילה, 29/01/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    שופטי בג'' ץ - שמאלנים קיצונים מתוסבכים במסווה איטלקטואלי. (ל''ת)

    פלצנים, 29/01/06 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חשין הוא שופט בן שופט. אביו היה נשיא בימ''ש העליון בשנות החמישים. (ל''ת)

    Family Business, 29/01/06 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    יהודים סרבו פקודה שמאלנית בלתי חוקית (ל''ת)

    אין לממשלת, 29/01/06 19:26

    הגב לתגובה זו

    • אם קצת מאמץ תצליחו כמו שהצלחתם בהתנתקות (ל''ת)

      דורון, 29/01/06 20:20

      הגב לתגובה זו

      • הם לא רצו לפגוע בכוחות הבטחון לכן ויתרו, אז אתה מסית נגדם על כך.

        'דורון', 29/01/06 20:35

        שותה דם יהודי. מתחזה.

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    בג,צ=סכנה קיומית!! (ל''ת)

    גופקל, 29/01/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יהודים, אין לכם מושג עם מי יש לכם עסק

    הילחמו על, 29/01/06 19:25

    הדוגמא השנייה לקוחה מדברי גולדה מאירסון-מאיר: 14

    בשאלת היחסים עם הפורשים נקטה גולדה עמדה חד-משמעית. בשלב מוקדם למדי, אחרי הכרזת ''המרד'' על-ידי בגין, בתחילת 1944, כאשר המלחמה נגד גרמניה התנהלה עדיין באירופה, היא תבעה להפעיל כוח נגד האצ''ל ולח''י. בישיבת הוועדה הפוליטית של מפא''י שנערכה ב-27.3.1944, היא תבעה ''לחפש דרך לעשות זאת''. בן-גוריון התערב ותבע ממנה לפרש את דבריה: האם ''לעשות'', פירושו ''לחסל''. גולדה השיבה בחיוב. בן-גוריון לא הרפה ורצה לדעת את כוונתה עד תום: ''האם לחסל זאת אומרת להשמיד אנשים?'' גולדה: ''טוב, גם להשמיד אנשים'', והסבירה כי אם רוצים למנוע את פעולות הטרור של האצ''ל ולח''י, יש לפעול נגדם ולא להירתע אפילו מ''חיסול כמה בחורים''. בן-גוריון התערב שוב: ''והם ישתקו?'' גולדה, שהכריזה במהלך הדיונים ההם, כי אין לה מעצורים מוסריים כשהמדובר בפעולה נגד הפורשים, הזכירה כי בזמן המאורעות [בשנת 1938], כאשר אנשי אצ''ל זרקו פצצה בשוק בחיפה והרגו אזרחים ערבים, וסוכם לפעול נגד האצ''ל, היא לא ביקשה שיפרטו מה מתכוונים לעשות, ''איך לחסל שהרוויזיוניסטים לא יזרקו פצצות גם בנו ... אני חושבת שזה רע, שהם מביאים אסון עלינו, לא רק על קצינים בריטים, ולכן מותר לעשות הכול''. (ההדגשות שלי, י.ל.)

    בן-גוריון ראה באצ''ל יריב פוליטי; וכך הסביר את ההבדל בין שני ארגוני המחתרת:15

    קיימות שתי קבוצות: האחת קבוצת שטרן, קטנה מאוד, שאין מאחוריה מפלגה. הם בחורים קנאים, המנהלים את מלחמתם לפי שעה כלפי חוץ ותכניתם היא לגרש את ה''כובש'' ולהשאיר את ארץ-ישראל ליהודים ולערבים. התעמולה שלהם מסוכנת. בחורים אלה מוכנים להרוג וגם להיהרג. מספרם לא רב ואין להם תומכים ביישוב.
    לעומת זאת קיימת קבוצה שנייה בשם אצ''ל, שמאחוריה עומדת מפלגה... אנשי קבוצה זו אינם רק אידאליסטים... עובדה מעציבה היא שלאנשי אצ''ל יש אוהדים ביישוב לא מתוך אהדה פוליטית, אלא סוציאלית, כי רואים בהם נשק נגד השמאל...

    אכן, בין אלה ששמותיהם הוסגרו לבולשת הבריטית, היו רבים מפעילי המפלגה הרוויזיוניסטית, שלא היו קשורים כלל לאצ''ל. באחד ממסמכי הבולשת הבריטית, אנו מוצאים את הדברים הבאים:16

    למרבה הצער, רשימות הסוכנות היהודית של טרוריסטים כביכול, ממשיכות לכלול אנשים רבים שאינם קשורים לטרור, אך מבחינה פוליטית הם בלתי-רצויים לסוכנות. דבר זה מוסיף לקשיי המשטרה בהפרדת העזים מן הכבשים.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    נתניהו לא מתאים. הוא לא מושחת. (ל''ת)

    עומרי, 29/01/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    יהודים אין לכם מושג עם מי יש לכם עסק!

    ספרו של יהודה, 29/01/06 19:21

    בנובמבר 1944 נערך בוועד הפועל של ההסתדרות דיון יסודי בדבר הפעלת הסזון נגד האצ''ל. בספר תולדות ההגנה נאמר על אותו דיון:4

    היו בקרב תנועת העבודה, בייחוד באגפים השמאליים, אנשים שסברו כי האצ''ל מהווה תנועה פשיסטית ומשום כך ראו לעצמם חובה מיוחדת להילחם בו.

    באותו דיון אמר גלילי, בין היתר:

    הגוון הסוציאליסטי במלחמתנו זאת צריך להיות ברור ומודגש ...

    ובאותו עניין, התבטא יעקב זרובבל (ממנהיגי השמאל) בישיבת הנהלת הסוכנות היהודית שדנה בעניין הסזון ואמר, בין היתר:

    אין לי מוסר כליות למסור אותם למשטרה. אין אני חושב זאת למלשינות; אין זו מלשינות לגבי גנב או שודד, ובמקרה דנן זה הרבה יותר מגנב ומשודד. לדידי זה פשיסט, ואין שונא יותר גדול לפועל, ליהודי ולציונות מאשר פשיסט וצריך לעקור אותו. ואם אני יכול לעקור אותו דרך הממשלה [הבריטית] - צריך לעשות זאת ואין זו מלשינות...

    יעידו על-כך גם דבריו של מיקי האפט, מן מפקדים הבכירים של הסזון: 5

    החינוך שקיבלתי בצעירותי בירושלים נגד הרוויזיוניסטים, הביא אותי לידי פחד מהם. הַרגשתי היתה רעה נוכח פעילותם הגוברת. ואני מוכן לעשות הרבה למען לא יהיו הם בשלטון''.

    ג. לאחר שהמוסדות הלאומיים והוועד הפועל של ההסתדרות אישרו את הסזון, זימן אליו בן-גוריון את משה סנה, כדי שהאחרון יפעיל את ההגנה נגד האצ''ל. על פגישה זו מספר סנה בעדותו: 6
    לאחר החלטת המוסדות הלאומיים בדבר הסזון התקיימה שיחה (בסוכנות בירושלים) שהשתתפו בה דוד בן-גוריון, אליהו גולומב ואני. יו''ר הנהלת הסוכנות ביקש מאת הרמ''א [ראש המפקדה הארצית של ההגנה] להטיל את ביצוע ההחלטה על ארגון ההגנה ואליהו נטה לכך. אני התנגדתי משני טעמים: הראשון עקרוני - ההגנה היא ארגון הכוח של היישוב ככלל כלפי חוץ ואין הוא צריך להיות מעורב במאבקים פנימיים; והטעם השני, מעשי - הגוש האזרחי במפקדה הארצית יתנגד לפעולה נגד הפורשים, והַכרעתי נגדם תערער את המפקדה הארצית, את הבסיס הציבורי של ההגנה, ובמקום לפגוע בפורשים, נפגע בעצמנו. לבסוף, נתקבל סיכום לפיו יעשו את הפעולה מתנדבים מקרב חברי ההגנה ומפקדיה, לא בפקודת הפיקוד העליון; הגוף הציבורי הקורא לפעולה ולמתנדבים יהיה ההסתדרות והפיקוד העליון של ההגנה יתיר את ההתנדבות ויסייע ... (הדגשות שלי, י.ל.).

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא לפנות !!!!! תיראו מה קרה לשרון ורמון

    אלי, 29/01/06 19:20

    האם זה עונש על גירוש היהודים מגוש קטיף ????????????

    הגב לתגובה זו

    • והרב כדורי ? גם הוא נענש?חחחחחחח (ל''ת)

      דני, 29/01/06 20:02

      הגב לתגובה זו

      • טיפש. הרב כדורי ז''ל נחשב כצדיק שמת כדי לבקש רחמים על עם ישראל. בור

        ראו כמה 'דני', 29/01/06 20:37

        נפלת, שחצן עלוב ושטחי. מתחזה.

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    להרוס בתים של שופטי בגץ (ל''ת)

    אל תיראו מן, 29/01/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יום שלישי לא עובדים ומשתקים את המדינה (ל''ת)

    כל אחד לעצמו, 29/01/06 19:18

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצוין שיכול לעצור את הגירוש (ל''ת)

      להפיץ הלאה, 29/01/06 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    בג''ץ לא רוצה לרגיז החמאס. זה בסדר. (ל''ת)

    מג'דה - סכנין, 29/01/06 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לא יהיה גירוש בחברון ובעמונה שתקו את (ל''ת)

    המדינה, 29/01/06 19:16

    הגב לתגובה זו

    • כבר מכירים את ה''היה לא תהיה'' חחחחח (ל''ת)

      או סמה או שלא, 29/01/06 20:19

      הגב לתגובה זו

      • מאשקלון אלא מעזה, אתה רוצה את אשקלון גם. (ל''ת)

        אתה לא, 29/01/06 20:38

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    שרון, לפיד, חמאס, אולמרט.............. (ל''ת)

    ה' יילחם לכם, 29/01/06 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    יהודים תרימו ראש ותילחמו אל תתבכיינו (ל''ת)

    יואב בן צרויה, 29/01/06 19:07

    הגב לתגובה זו

    • תעיזו, רק תעיזו לפגוע בחיילים... אז לא הצבא הוא שיקום עליכם

      אלי, 29/01/06 19:17

      אלה כל עם ישראל

      הגב לתגובה זו

      • חייל שמגרש יהודים לא חייל יהודי (ל''ת)

        יהודי, 29/01/06 19:28

        הגב לתגובה זו

        • אבל הוא חייל. יהודי או לא זה לא משנה (ל''ת)

          דני, 29/01/06 20:04

          הגב לתגובה זו

          • של החמאס יכול להיות. חכה. יקימו לכם צבא. (ל''ת)

            מר 'דני', 29/01/06 20:39

            הגב לתגובה זו

      • הבנים שלהם חיילים קרביים בצבא, אז מה אתה משקר כאן? מנוול. (ל''ת)

        מר 'אלי', 29/01/06 19:28

        הגב לתגובה זו

      • אלי יאפס!!!!!!! מי פוגע בחיילים?????? (ל''ת)

        ש, 29/01/06 19:31

        הגב לתגובה זו

    • יהודים - היזהרו מהסתה לאלימות ! אל תיפלו לרשת הזו ! (ל''ת)

      יהודיה כשרה, 29/01/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    מה לכם שמאל עמלקי בארץ ישראל

    יהודי, 29/01/06 19:06

    יהודים אתם שונאים
    יהדות אתם מתעבים
    ארץ ישראל מיותרת בעיניכם
    למה שלא תתחפפו לגרמנים ונפולנים שכה אוהבים אתכם ומממנים את קמפיין התאבדות עם ישראל שאתם מקמפיינים.
    שהרי אחרי הבחירות יימחה עם ישראל את כל זכר עמלק.

    הגב לתגובה זו

    • הם יןדעים ששום דבר לא יקרה להם בדיוק כמו ד''ר קסטנר'' בהונגריה. (ל''ת)

      אלי, 29/01/06 19:33

      הגב לתגובה זו

      • יקרה גם יקרה (ל''ת)

        נחכה ונראה, 29/01/06 19:41

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      גלעד, 29/01/06 19:42

      לא שונאים יהודים, אוהבים את ארץ ישראל, מתים על המזג אויר ועמלק זה משהו מהתורה לא?
      אבל חוצמזה
      יש לנו משימה לאומית!! אנחנו רוצים להחזיר את כולכם למדינת ישראל.
      אחרי שתחזרו אלינו, ניתן לכם עוד צ'אנס להתנהג כמו שאזרח ישראלי שומר חוק צריך להתנהג.
      נראה לי שרובכם הגדול יפנים את המציאות החדשה ואם לא... יש יס''מ

      הגב לתגובה זו

      • כשיתחילו לירות ביס'מ העמלקי (ל''ת)

        תדבר אחרת, 29/01/06 19:50

        הגב לתגובה זו

        • הוסרה המסכה!זה הפרצוף הארור של המתנחבלים (ל''ת)

          מרדכי היהודי, 29/01/06 20:05

          הגב לתגובה זו

          • אתה ארור אך לא יהודי. פרובוקאטור. (ל''ת)

            'מרדכי', 29/01/06 20:40

            הגב לתגובה זו

          • עדיפים 100 ישבנים של מתנחלים מפרצוף אחד של שמאלן מסריח (ל''ת)

            אפרופו פרצוף, 29/01/06 20:57

            הגב לתגובה זו

  • 97.

    כפיות טובה לכל אורך הדרך

    יוחנן אברמוביץ', 29/01/06 19:06

    מי שמפקיר את צבא דרום לבנון אחרי שחשב בטעות שלא צריך אותו יותר,
    מי שמפקיר את יונתן פולרד להרקב בכלא אחרי שהשתמש וזרק,
    מי שהגלה את תושבי גוש קטיף בלי שמץ חמלה כאשר חשב שזה ישרת אותו,
    מי שמעדיף אינטרס של ערבים עלומים שאפילו לא פנו לדרוש את ''אדמתם''
    שלא יתפלא אם יקבל טילי קסאם על כפר סבא נתניה ותל אביב

    הגב לתגובה זו

    • זה במידה וכפ''ס ונתניה, וגם תלאביב

      יהודי, 29/01/06 19:31

      בקצב הזה של בג''ץ שונא עמו, (אגב יושבים בכלל בבג''ץ יהודים) שפוסק אוטומטית נגד האינטרס היהודי. אני לא משוכנע לצערי כי במצב בו במו ידינו נתנו את הכח בידי אנשים שחוץ משמם אין להם שום קשר עם היהדות, את האפשרות לגרש אותנו מאדמתינו. זהו בית משפט שהתורה הזהירה מפניו, ואנחנו כמו עוורים בחשיכה ממשיכים בתמימות הנוגעת בטפשות, להאמין כי ללובשי הגלימות יש מצפון, ואת טובת עמם הם דורשים.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    יהודים, עשו טובה לעצמכם וקראו

    כל אחד לעצמו!, 29/01/06 19:05

    כל מידע על שיבת ציון הנוכחית. חובה עליכם לדעת שהשמאל היה, הווה ויהיה האויב מספר אחת של העם היהודי והיהדות. אין לו שום עכבות. שקרים זה קטן עליו, וגם ''אלטלנה שניה'', כלומר - רצח יהודים.

    פשוט אין לכם מושג עם מי יש לכם עסק.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל בנה את המדינה שלך, אפס. הכוחות המשיחסטים מצד שני, תמיד היו (ל''ת)

      אנטי ציונים, 29/01/06 19:12

      הגב לתגובה זו

    • אני שמאל אמיתי ומקורי: בעד ישראל ובעד יו''ש

      אני בעדך, 29/01/06 19:31

      אז אל תהיה כ''כ נחרץ. תבין שהם שמאל , אם הם בכלל שמאל , כי אני לא רואה שהם סוציאליסטים- הם נרקבו. שמאל אמיתי הוא סוציאליסטים ובעד החלשים: אלה היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לשופט חשין - הם לא באים אליך ''בבקשת סעד''. אתה איש מקצוע!

    רון, 29/01/06 19:05

    אף אחד לא פונה אליך בבקשה לעזרה בתור טובה אישית או משהו כזה. אתה צריך לפעול לפי החוק, ולא לפי איך שמתחשק לך!

    הגב לתגובה זו

    • לא להכיר בבגץ המתועב (ל''ת)

      יהודי, 29/01/06 19:21

      הגב לתגובה זו

    • רון, יא עלוב נפש, קצת יותר עברית תעשה לך טוב

      דני, 29/01/06 20:09

      אמנם זה לא אוצר מילים של היומיום אבל גם בלי להיות עורך דין אדם רגיל צריך להבין את הדברים. כנראה שאתה לא אדם רגיל(אז תתאמץ הרבה ואולי תהיה)

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    בוקר טוב איראן (ל''ת)

    חמאסטן, 29/01/06 18:57

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב אחים שלי (ל''ת)

      נדיה, 29/01/06 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    הבג''ץ בשרות עוכרי ישראל.באמריקה בוחרים שופטים ולא שופטים בוחרים את (ל''ת)

    שמואל, 29/01/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    להלחם בעמלקים במקום לברבר (ל''ת)

    התעוררו, 29/01/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לחסל את בגצ העמלקי ולהציל את (ל''ת)

    עם ישראל, 29/01/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לצפצף על בגצ המתועב שונא ישראל (ל''ת)

    עם ישראל, 29/01/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    המדינה מתאבדת! השמאל משתולל! אין חוק וסדר במדינה!

    ארז, 29/01/06 18:50

    יש לאכוף את הסדר במדינה! לא ייתכן שחבורת שמאלנים בוגדנים משלום ''עכשיו'' ינצלו פרצות בחוק כדי לחלק עוד מתנות לערבים תאבי הדם!

    יש להכריז על ארגון שלום ''עכשיו'' כארגון תומך טרור לאלתר! ולסגור את כל מוסדותיו בבירת ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    השוטרים לא יודעים מה מצפה להם...

    מוות, 29/01/06 18:38

    הפתעה!!! זה הולך להיות הפינוי הכי קשה שראיתם בחיים שלכם, תתכוננו.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאתה טועה! אנשי עמונה

      ממשלת ישראל, 29/01/06 19:17

      הם עדינים יותר מאנשי גוש קטיף, מכירה אישית את ה''מתנחבלים'' האלה.
      המקום בו מחכה לקלגסים המתועבים מלחמה קשה זה בחברון! ולא בהפתעה. שם נמצאים בני המכבים!

      הגב לתגובה זו

      • כואב לי מאוד שהדברים הגיעו לידי כך. אני יודע שאין צדק. אבל הייתי

        אני נגד, 29/01/06 19:36

        ממשיך לחיות עם זה איכשהו, שביה''מש אינו נגיש לרוב העם, ששופטים אינם שופטים, שעורכי דין חסרי מוסר ולא מקצועיים, ומאלה מלמדים באוניברסיטאות משפטים , מרעילים סטודנטים, כן, כל זה , אבל אם רק לא יתעללו בקומץ יהודים דתיים, כמו שעשו ועושים כל האנטישמים בעולם. מדוע?

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני באמת ובתמים איני מבינה במה

    וכל העולם מבסוט, 29/01/06 18:31

    ממשלת ישראל טובה מן הרייך השלישי, וממש לא רואה הבדל בין כמה מן הגולשים פה לבין גבלס. ואם יש הבדל, הרי הוא לטובת גבלס.

    הגב לתגובה זו

    • נכון הם סתם שונאים לחינם - לגבלס הייתה תיאוריה שלימה (ל''ת)

      1 0, 29/01/06 19:02

      הגב לתגובה זו

    • אני באמת ובתמים מאמין שאתה מטורף

      אלעד, 29/01/06 19:05

      אולי כדאי שתחשוב על ביקור ביד ושם

      הגב לתגובה זו

    • יש מגיב, של הרבה תגובות, שהוא שכיר אש''ף במימון אירופי (ל''ת)

      ריקי גל, 29/01/06 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    עמונה היא לא רק המאבק שלנו אלה של כל עמ''י

    עמונה=הבית, 29/01/06 18:26

    ברגע שחס וחלילה הורסים את בתי הקבע(ולא את כל היישוב עמונה) זה נותן אור ירוק להרוס את כל בתי היהודחם בארץ!!! נקודה למחשבה: מעמונה רואים את ירושלים וים המלח וזו נקודה אסטרטגית חשובה!!אתם מוזמנים לבקר ואז נדבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מתנדב לפנות

    יואב בן גבריאל, 29/01/06 18:24

    קראתי את תגובותיכם אנשי הימין הקיצוני , איזו שינאה נשפכת מהמקלדת שלכם.
    הבית הראשון והשני נהרסו ע''י בוגדים כמוכם שבאיצטלת האמונה המטומטמת הרסו כל חלקה טובה בעם והביאו לאובדנו. אתם חיים מכיאוס ושמים מבטחכם באל שאינו קיים.
    שאלתם עצמכם מדוע המתנחלים לא הצליחו להתנחל בלב העם? כי אתם פסולת חברתית החיה על חשבון אחרים .
    אני מתנדב לעקור אתכם מארץ לא לכם מיד עם קריאה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

    • שיש לו סיבה טובה שלא כותב שם אמיתי. אני מעריך אתכם ואתם יקרים לי.

      אל תאמינו, 29/01/06 18:30

      תבורכו.

      הגב לתגובה זו

      • מאחל לך כדור בראש מצלף חמאסניק

        ללמוד ההבדל, 29/01/06 19:04

        אני לדוגמא, כמה שאתה חמור לעולם לא אכניס לך כדור בראש

        אבל הערבי שאתה כל כך אוהב ירצח אותך וכל קרוביך בלי היסוס

        ראה 70% הצביעו בדיוק לזה ....

        הגב לתגובה זו

        • אני גם חותם (ל''ת)

          בשתי ידיים, 29/01/06 21:14

          הגב לתגובה זו

    • חזק ונתחזק ב-ע-ד ארצנו ו-ב-ע-ד ערי אלוקינו

      יואב בן צרויה, 29/01/06 18:33

      כך אמר יואב האמיתי ככתוב בספר שמואל
      כמה התרחק הכותב יואב
      מעמו
      מארצו
      מעצמו

      רחמנות עליך אחי

      הגב לתגובה זו

    • ליואב בן גבריאל

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 18:35

      עכשיו עליך לפנות את החמאס מיהודה ושומרון,כי את היהודים כבר הצלנו מידי החמאס שבעזה.
      וזו עוד הוכחה שהאל קיים=חיוך

      הגב לתגובה זו

    • 85 ממתי הפכת למתנדב ?

      אפי, 29/01/06 18:51

      נבל הוזה וגמד בוא לפנות אני מחכה לך

      הגב לתגובה זו

    • מתנדב לפצח את ראשך עמלקי נאלח (ל''ת)

      יהודי, 29/01/06 18:53

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני! אתה כסיל! המתיוונים הליברלים העכו''ם של היהודים עשו זאת!

      עין פקוחה, 29/01/06 18:55

      המתיוונים מבן היהודים, קרי השמאלנים שונאי הדת היהודית, המסורת היהודית, הם שהביאו לחורבן... ודרוש פה עיון כדי להבין... וזה לא המקום כמובן...

      הגב לתגובה זו

    • מי צריך את החמאס כשיש לנו אנשים כמו יואב בן גבריאל

      יהודי אמיתי, 29/01/06 19:11

      אנטישמי מלוכלך

      הגב לתגובה זו

    • צבועים- בז לכם

      יואב בן גבריאל, 29/01/06 19:33

      אני לא מרושע ולא שקרן זה שמי ואת אבשלום בן דוד הרג היואב ההוא.
      לגופו של ענין, הכיבוש השחית את נישמתכם, מה לנו ולשטחים בהם יושב עם אחר, שוב לשלוט? אם הייתי פלשתינאי הייתי לבטח איש פת''ח פעיל הנלחם לעצמאות ארצו.
      תנו לנו מדינה יהודית , קטנה חכמה ממזרית ולא ענק מגושם עם גיס חמישי אני, אפילו את ואדי ערה מעיף לגדה המערבית .
      אני יודע שבתוך לבכם אתם יודעים שהצדק עמי אך ברוח התקופה ובהתלהמות הכללית אתם נסחפים לקיצוניות.
      קיצונים הביאו לאובדן בית שני קיצונים רוצים לעשות זאת לבית השלישי.

      הגב לתגובה זו

      • הגב לדברי, יואב בן גבריאל...

        חברוני מן הדרום, 29/01/06 22:05

        חבל שלא ציינת מהיכן אתה אבל בעצם זה לא כ''כ משנה כי אהוביך הערבים רוצים להעיף אותך ואותי ואת כולנו לא רק מן השטחים הכבושים אלא מכל פלסתינה! אז לאן אתה לוקח אותנו בתבונתך ובנאורותך?
        יש מצבים בהם אינמך יכול להיות יפה נפש! ומה תגיד על חברון? אבות אבותי חיו שם עד תרפ''ט ואז עונו ונרצחו על ידי פורעים הערבים. באותו ''צדק'' שאתה דורש לצאת מן השטחים ולפנות את כל המתנחלים, אני דורשת להשיב לי את חלקת אבותי שבחברון. אבל עם שמובל כצאן לטבח בידי חבורת שמנאלנים מעוותת איבד את ראשו ותבונתו ואתה בתוכם! כתבת שהיית מצטרף לפת''ח לוא היית ערבי, האם היית מוכן להיות שהיד? ולהרוג חפים מפשע בלי אבחנה? אינך ראוי להקרא אדם! אתה חלאת המין האנושי!

        הגב לתגובה זו

      • אינני מתנחל אבל...

        מרכז שפוי, 29/01/06 22:07

        קרא שוב את מה שאתה כתבת ותראה כמה אתה אכול שינאה וקיצוני עד כדי טרוף. אינך ראוי אפילו שנבוז לך!

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    למה אתם מצפים מבית משפט שנתן אישור למדינה לגרש אזרחים ישראליים

    המטיף, 29/01/06 18:15

    מביתם?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זוהי ממשלה הגרועה מהבריטים

    בני, 29/01/06 18:08

    הבריטים, שפעלו ''על פי החוק'', לא העזו מעולם להרום בתים וישובים של יהודים.
    ממשלת הזדון והרשע, גרועה מהם.
    הם מחפשים בנרות היכן אפשר לפגוע, ונהנים לחבל ולהרוס את חייהם של טובי החלוצים של מדינת ישראל.
    הם עדיין לא תלו אף מתנחל, אבל אפשר להיות בטוח שבקרוב הם ינסו גם את זה.
    בית הדין הגבוה לצביעות ורשע, בודאי ימצא להם סעד לכל מעשה שיכול לפגוע בטובים ולחזק את הרשעים.

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב! העמלק (שמאל) מסתתר בכסות המדינה לכלות את כולנו... (ל''ת)

      בוגי., 29/01/06 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    עם בג''ץ כזה - מי צריך ח מ א ס ???

    ד''ר ארוין, 29/01/06 18:06

    הם עושים את זה אפילו טוב יותר מהחמאס
    ואפילו קוראים לזה שלטון הצדק
    ואתם ממשיכים לשתוק
    אז מה עדיף, אה ?

    הגב לתגובה זו

    • עם מתנחלים אלימים ורעולי פנים, מי צריך חמאס? (ל''ת)

      קדימה קדימה, 29/01/06 18:43

      הגב לתגובה זו

      • רוצים לגרשם מביתם. אז לא יתנגדו? (ל''ת)

        ממש 'מתנחלים, 29/01/06 19:38

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    האם אולמרט יהיה ראש הממשלה הראשון ששמו אינו עברי??? (ל''ת)

    אזרח, 29/01/06 18:03

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט בגימטריה 286

      לה לה, 29/01/06 18:56

      כינור, מרום, רועי, פארה, לימור, כינור, קמפוס, סוכר, מלפפון, כרכום

      הגב לתגובה זו

    • וואו.... צודק..... (ל''ת)

      ירון, 29/01/06 19:06

      הגב לתגובה זו

    • לעמלק לא דרוש שם עברי (ל''ת)

      ממשלת זדון של, 29/01/06 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ממתי בגצ דורש התחיבות להתנהגות טובה?

    michael, 29/01/06 17:59

    השופט חשין בהחלט צודק כשהוא מצפה מעותרים לכבד את החוק כמו כל אזרח אחר. אבל ממתי התחייבות מראש ל''התנהגות טובה'' הוא תנאי להישמע בפני בית המשפט העליון?
    האם יזרוק בית המשפט את מתפרעי בילעין על הסף אם יעתרו אליו בעניין הגדר או ידרוש מכל תומכיהם לחתום על הימנעות מוחלטת מהתפרעויות כתנאי להישמע?
    זוהי צביעות להיאחז בפרסומים על ההתנגדות הצפוייה כעילה לדחיית העתירה. לנושא יש פן משפטי אזרחי שאליו נזקק בית המשפט ופן פוליטי. מאבק נגד פינוי מאחז הוא חלק מהעניין הפוליטי כל עוד נעשה בצורה מרוסנת ובלי אלימות קשה. לא יפה. כב' השופט חשין.

    הגב לתגובה זו

    • הם מגדפים חיילי צה''ל. זו עבירה פלילית וכמובן אינם נעצרים

      הייתי בבילעין, 29/01/06 18:35

      וחופשיים ממשפט. רק את אנשינו מיהודה ושומרון הם תוקפים, כדי לכסות ולהסתיר את העוולה שבהפקרת חיילינו היקרים למגדפים ורוצחים. הם הרגו חייל אחד ולשני הוציאו עין. האם נעצרו? האם נשפטו? עוול כזה , מחלת רקבון כזו. אחת מבנותיו של אולמרט ב'תעאיוש'- תומכי מחבלים. לא פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    השמאלנים השמחים היום יקברו ילדיהם מחר (ל''ת)

    צוחק מי שצוחק, 29/01/06 17:50

    הגב לתגובה זו

    • ואני מניח שאתה תעלוז כשזה יקרה.

      נדב, 29/01/06 18:16

      כל העם הזה קובר את ילדיו בכל יום - בין אם ימנים ובין אם שמאלנים.

      הגב לתגובה זו

      • ורוצה שגם אני אהיה חולה כמוהו. אז ממש לא. (ל''ת)

        מר נדב, 29/01/06 18:47

        הגב לתגובה זו

      • נכון כולנו נסבול - אבל לפחות שנדע למה ... (ל''ת)

        שנאת חינם = טבח, 29/01/06 19:00

        הגב לתגובה זו

    • קברנו כבר מספיק ילדים בשביל מלחמה שרק הימין הקיצוני והחמאס מרוויחים (ל''ת)

      ממנה. וזאת, 29/01/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    למנוולת המזדהה כאמא של לוחמת (34)

    לא נשכח, 29/01/06 17:49

    יש לי שכנים ממוצא תימני (הורים לארבעה לוחמים!), והיום
    (לאחר שעברנו לשכונת חומת שמואל (הר חומה) והכרנו אותם הם החברים האהובים ביותר עלינו. היא אקדמאית, מורה למתמטיקה, שולטת בכל תחומי היהדות בצורה לא רגילה, הוא תלמיד חכם, היה עד כה קוק'ניק מושבע ו''ממלכתי'' משהו משהו.

    הם היו עם בנם ומשפחתו בכפר דרום ביום הגירוש, כמו כן היו גם המחותנים האחרים (ייקים) ואחי הבן המיועד לגירוש.
    בבקר, כשזרמו אלפי קלגסים לכפר דרום, הסתגרו האנשים בבתיהם והתאמצו מאד להמשיך, כאילו בשיגרת חייהם.
    שכנתי הציצה מבין שלבי התריס של השירותים אל הרחוב, והתחילה לרעוד. שורות שורות, בסדר פרוסי, עמדו הקלגסים, לאורך הרחוב, ואז קבלו הוראה לנוע. לבית פרצו ששה רובוטים. ראשית חכמה קרעו את התינוקת מזרועות אמה. שכננו איש עדין נפש, בקש מן הקלגסים לתת לילדים קצת זמן להתארגן, אחד הקלגסים דחף אותו בגסות. בנו הצעיר לא יכל להבליג על גסות הרוח הזו, ורצה להתנפל על הדוחף, ומיד נתפס, כבצבתות ברזל בידי ארבע מנוולים, כשאחד חונקו בגרונו (הם הרי עברו שטיפת מח לשנאת ''מתנחלים'', במשך כמה חדשים, על-ידי טובי הפסיכולוגים בארץ).
    הבן, בעל הבית, שלפני חן בכה בכי תמרורים ושאל בזעקות את הקב''ה, מה היה חטאו שנגזרה עליו גזירה כזו, הוא מקבל את הדין, רק רוצה לדעת במה חטא - שם עצמו שלו, עם כניסת המנוולים וניסה לאכול. הוא הועף מן הכסא לריצפה...
    אמו לא יכלה לשאת זאת עוד - התחלתי לצרוח - היא מספרת. כל הסיפור מסופר בבכי, על-ידי אשה שאיננה מן הבוכות.

    היא צרחה על הקלגסים, שעכשו היא יודעת איך זה היה ב''שואה''.
    היא לא ממש יודעת, אך די בזה שהגיעה לתחושה כזו, כדי להבהיר את גודל הזוועה.

    כפר דרום, הכפר בו נרצח הרב שמעון בירן, מן המייסדים, שבית הכנסת החדש נקרא על שמו ועל שם ארבעת טבוחי כפר דרום הנוספים, נחרבו! נחרבו! ע''י מדינת ישראל! מדינה רודפת יהודים! בלי סיבה לבד משנאת ישראל תהומית!

    ושאול יהלום, זה שקבע שהיחידים שלחמו למען הארץ, על הגג בכפר דרום - ''מביישים את הכיפה שלראשם - קופץ עכשו לתבוע את עלבונם של הנערים שהואשמו אשמת שווא ששפכו חומצה על חלאת האדם. סליחה הוא אינו מבקש, גם הרב שרלו לעולם לא יבקש, הוא ימשיך בשלו, בלי לבדוק את העובדות, לזרות מלח על הפצעים, ולהחרות להחזיק אחרי שונאי ישראל המתעללים ביהודי יש''ע בשיפלות ורישעות אין קץ.
    לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

    • מסריחים

      אגרומן, 29/01/06 18:17

      בני משרת בצה''ל והיה בעת הפינוי בגוש קטיף, הוא עומד בפני השיחרור מצה''ל לאחר שלש שנות שרות קשות, מסריחה אחת קוראת לו ולחבריו ''קלגסים''.
      טינופת שכמותך את משווה את בני לנאצי.
      לא תשכחי ולא תסלחי על מה , על שפינו 5000 איש משטח השווה לשליש מרצועת עזה בעוד בשני השליש הנותרים מצטופפים מליון וחצי תושבים?
      הרי 90% ממפוני גוש קטיף הם נפולת של אנשים שלא הצליחו להגיע לדירה של שני חדרים בעמידר לפני שקיבלו - ובטעות היסטורית- קרקע ודירה בחינם מהמדינה.
      חוץ מזה '' הקלגסים'' אחראים לבטחונך מסריחה ואם לא נוח לך אז לכי מכאן טינופת שחורה.

      הגב לתגובה זו

      • אז מה?

        מריו, 29/01/06 18:53

        הייתי רוצה לירואת את הבן שלך עם היו זורקים אותך מהבית שלך

        הגב לתגובה זו

        • ממש כמו המ''פ הגיבור מגוש קטיף לשעבר (ל''ת)

          שהשתתף בהתנתקות, 29/01/06 19:09

          הגב לתגובה זו

      • כן, אני משווה את הבן שלך לנאצי.

        הבן שלך פושע, 29/01/06 19:02

        הנאצים היו ברגים קטנים ומסריחים שמילאו פקודות לביצוע פשעים נגד העם היהודי!
        אז הוא נאצי! סימן קריאה!

        ואל תספר לי את האמונות והדעות המעוותות שלך!
        טינופת!

        הגב לתגובה זו

      • מאחל לו מפגש עם החמס - באזרחות או בשירות

        מצא ההבדלים, 29/01/06 19:02

        כך שידע להבדיל מי מכניס לו חרב בלב
        ומי מקלל אותו ולא יותר

        הגב לתגובה זו

    • תגידי תודה לחילי צה''ל

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 18:23

      תגידי תודה לחילי צהל שהוציאו אתכם מיד החמאס,לפי התאור את ממש מתגעגעת ל1550 טילי הקאסם
      שירו על ראשכם.
      אז עם כל הכאב הכרוך בדבר -היה מוצדק לעשות צעד זה.
      ויש לשמור אך ורק על יהודה ושומרון
      שהם העתיד מבחינת שטחי גובה נצחיים.
      עזה לעומת זאת תהיה מתחת לים
      עקב אפקט החממה ועליית מי הים ב-10 מטר מעל מפלסו הקיים.
      לפיכך אין דין יהודה ושומרון כדין עזה.
      ואת זה נוכיח בבחירות הקרובות בהם השמאל ירד והימין יעלה=חיוך
      ועוד חילי צה''ל אינם קלגסים אלא בנינו הטהורים שנשלחו לשרת.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לבלבל את המח, אידיוט!!!

        אתם ורק אתם, 29/01/06 19:00

        יש ''רשות'' ויש חמאס ויש קסאמים בגלל ממשלות הדמים והזדון והתנכרות לאמת, של מדינת ישראל.

        על מתיישבי גוש קטיף נפלו ששת אלפי פצמ''רים בעידודה של ממשלת ישראל, שלא נקפה אצבע, והפקירה את חייליה כבשר תותחים לקסאמים.

        קסאם אחד בשדרות קטל שני ילדים ואח''כ עוד. כל הקסאמים בגוש קטיף לא קטלו אפילו ילד אחד! ולא צה''ל הגן עליהם אלא הקב''ה.
        מדינת ישראל הפושעת קיוותה שהקסאמים יבריחו את המתנחלים, אך זה לא קרה, אז הפושעים הנאלחים שלחו חמישים וחמישה אלף רובוטים חסרי נשמה לגרש את הילדים של גוש קטיף לרחובות.
        הוציאו, הצילו מה עוד?
        לברוח ולברוח ולברוח זו תשועה!
        אתם חלאת האדם, יהודונים עלובים המביישים את העם היהודי קבל עולם. חסרי עמוד שדרה המשליכים על כולנו את עליבותם.
        עשו טובה והסתלקו מן הארץ הזו. ותראו איך אנו מטפלים בחמאס.
        נבלות!

        הגב לתגובה זו

    • גם אותך אשאל, האם ''מנוולת'' היא מילה מהתורה?

      אמא ללוחמת צה''ל, 29/01/06 18:34

      חמודי, אני את בני הבכור איבדתי בלבנון, הבן הצעיר כרגע משרת כקצין בצנחנים (וישתתף בשני הפינויים הקרובים), הבת לוחמת בתותחנים ובן הזקונים מתמיין ליחידה מובחרת.

      אז מה עושה אותם טובים ממשפחתי? האם העובדה שהם התגוררו בכפר דרום?

      בנוגע לשאר ההודעה שלך, אם אתה רוצה תשובה עניינית. אתה מוזמן לנסח מחדש ולהוריד את השימוש בשואה.

      ערב טוב.

      הגב לתגובה זו

    • אל תשכחו. מעניין ת'תחת. בקרוב יהיה לך לכם עוד ''מה לא ללשכוח'' (ל''ת)

      מני, 29/01/06 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    בעז''ה נזכה לראות בקרוב, בעינינו,

    עוד נזכה לראות, 29/01/06 17:38

    איך בג''צ של מעלה דוחה את עתירות השמאל ושולח אותם ישר לגיהינום!

    הגב לתגובה זו

    • ואתה יותר טוב?

      נדב, 29/01/06 18:21

      אולי בעולם הבא (לא יודע אם יש, לא יצא לי לבקר) אתה תלך לגן עדן,
      בעולם הזה השנאה שלך מחוללת גיהנום, והאמת - בעיקר לך ולקרוביך.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    בג''ץ-שמג''ץ,טרגדיה היא במקום אחר.

    LUBER, 29/01/06 17:37

    ראש ממשלה-רשע,אין בזה שום דבר מיוחד-לרשעים תמיד יש יתרון לכיבוש השלטון.
    טרגדיה היא-אותם 2000 רובוטים שילכו לבצע את החורבן
    במו ידיהם.מה לעשות עם זה?
    איזה ניסיונות צריך לעבור את העם המסכן הזה,עד שיעלה משפל מדרגה הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כותרת: ''עם נבחר, בטוח בעצמו

    מתאים לכאן, 29/01/06 17:36

    ושתלטן'' (דה גול). והקריקטורה מראה מוזלמן, כלומר שלד של יהודי, לבוש במדי הפסים של מחנות המוות, עונד מגן דוד, מחזיק את כף ידו בתוך דש ה''מדים'', כנפוליאון, זוקף את ראשו בשחצנות יהודית טיפוסית ורגלו הימנית נשענת על אחד מחוטי התיל של גדר המחנה....
    את הקריקטורה הזו אפשר היה להעתיק לכאן ועכשו!!!!
    יש כאן הרבה מאד כותרות מתאימות על ה''גזע העליון''. הקריקטורה הזו מתאימה לכמעט ארבעים שנות הסתה נאצית נגד יהודים נפלאים, שכל חטאם הוא היותם יותר מדי יהודים. מכירים בזכויות שמקנה להם היהדות ובחובות שהיא מטילה עליהם. הפשע הוא - בנין ארץ ישראל.

    אבל, עוד תראו, שמי ישלם על פשעיו, באופן שהוא ממש לא מעלה בדעתו, כמו שרון, שלא חלם על סוף ראוי כזה. יהיו רודפי העם היהודי בארצו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פינוי בהכשר הבג''ץ של העדה השמאלנית

    כשר אבל מאד, 29/01/06 17:34

    אני תוהה כל פעם מחדש מיהו ראש הממשלה בפועל האמיתי, אהרון ברק אהוד אולמרט או חלאד משעל.
    הגיע הזמן להעיף את כולם ולבחור ראש ממשלה ימני אמיתי

    הגב לתגובה זו

    • רק שהחזיר יקבל הכשר מהבג''ץ

      השופט חשין, 29/01/06 18:06

      למי בדיוק אפשר להצביע???
      מזה כבר קרוב ל60 שנה דרוש ממלא מקום לראש הממשלה.
      דרישות התפקיד: לזכור תמיד שלא חייבים תמיד להקשיב ליועצים ולחמאס. ולפעול תמיד למען העם. כנראה שזה מאד מסובח אבל אם אתה חושב שאתה יכול נא לפנות בהקדם ללשכת התעסוקה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בג''צ ידוע מראש

    אזרח, 29/01/06 17:34

    כמה הערות:
    1) אם היה ידוע מראש למה הגשתם אותו?
    2) אכן, כל אדם בר דעת מבין שזכותה של מדינה להגן על עצמה גם מפני מתנחלים בהתישבות לא חוקית. ולכן התשובה אכן היתה ידועה מראש.
    3) לא שמעתי את הימין בוכה כשהבג''צ מקבל את עמדתם.

    הגב לתגובה זו

    • אולי כי מעולם הוא לא קיבל ??? (ל''ת)

      אורי, 29/01/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    חשין צריך לתת דין על דבריו. בית המשפט חייב לתת סעד משפטי לכל פונה.

    כבשה זועמת, 29/01/06 17:33

    גם אחרון הרוצחים והאנסים זכאי להתייחסות עניינית לעתירותיו. ממילא ''כוונתם'' אינה עומדת לדין כאן. הבורות השחצנית של הוד מעלתו, מעלה תהייות למידת כשרותו השיפוטי. אפשר היה לשאול גם את חשין, שמא עוד בטרם הוגשה העתירה כבר גיבוש לעצמו עמדה ברורה מאוד ביחס למתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בג''ץ = אירגון טרור אנטישמי (ל''ת)

    יהודי, 29/01/06 17:24

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שלא החליטו לצד שלך?

      נדב, 29/01/06 18:24

      אכן, קריאה דמוקרטית נשאת.

      הגב לתגובה זו

      • הם החליטו (כהרגלם) לצידך. אתה אינך יהודי. לא עבדת עלי. (ל''ת)

        מר 'נדב', 29/01/06 19:40

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    עמונה – כל העובדות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    זאת האמת, 29/01/06 17:19

    עמונה – כל העובדות

    איזה מין שם זה?

    ''ויעל גורל מטה בני בנימין... ויהי להם הגבול לפאת צפונה מן הירדן ועלה הגבול אל כתף יריחו מצפון...ועבר משם הגבול לוזה נגבה היא בית אל...

    והיו הערים למטה בני בנימין למשפחותיהם- יריחו... ובית אל... ועפרה... וכפר העמונה... (יהושע יח')

    יתכן ששם זה בא מפאת היכולת לצפות אל עבר הרי עמון.



    איפה זה בכלל?

    כקילומטר ממזרח ליישוב עפרה.

    מעמונה ניתן לצפות על ירושלים, הרי מואב, ים המלח, והיא מתנשאת ממש מעל עפרה.



    יש שורשים יהודיים למקום?

    השרידים הארכיאולוגיים בעמונה ובסביבתה מעידים על יישוב יהודי צפוף וחקלאות גפנים משגשגת בימי בית שני. יש כאן גתות ובורות מים לרוב, וטרסות עתיקות לאין מספר.



    חשיבות אסטרטגית יש למקום?

    כאשר הצבא עורך תרגילים גדולים באזור, הוא ממקם את עמדת התצפית לקודקודים החשובים – בעמונה.



    ממשלות הכירו בחשיבות ההיאחזות במקום?

    בימי כהונתו של אהוד ברק כראש ממשלה הוגדרה עמונה כמאחז חיוני מבחינה בטחונית. שטח B נקבע ממזרח לה.

    בשנת תשס''א גער ראש הממשלה אריאל שרון בתושבי עמונה: ''למה אתם לא בונים כבר?''

    ממשלת ישראל השקיעה ממון רב בהכשרת המגרשים לבניית הבתים המיועדים כעת להריסה!



    האם לא נושלו ערבים מאדמתם?
    ======================
    בעמונה לא הייתה נוכחות ערבית כלל קודם שהוקמה.



    אז למי שייכת הקרקע?
    =====================
    הקרקעות שעליהן שוכנים בתי הקבע נרכשו מידי הערבים שהן רשומות על שמם.

    אין שום תביעה מצד ערבי כלשהו על האדמות או להריסת הבתים!



    אז מה הבעיה בכלל?

    בגלל תככים פוליטיים, המנהל האזרחי מסרב לרשום את הרכישה.

    הריסת הבתים בעמונה נעשית על פי דרישת אנשי ''שלום עכשיו'', שממשלת ישראל קיבלה את עמדתם לחלוטין.



    בתי הקבע אוכלסו כבר בקיץ. בלחץ בג''ץ נאלצו המשפחות לצאת מן הבתים עד שיוסדר מעמדם המשפטי.

    המנהל האזרחי פועל בשיתוף פעולה מלא עם ''שלום עכשיו''. אנשי ''שלום עכשיו'' משמשים כפקחים מתנדבים עבור המנהל האזרחי.



    ולא היה ניסיון להדברות והגעה להסכמים?

    בודאי שהיו!

    בשכונת בתי הקבע נבנו תשעה בתים. שטחם –מחירם – 115,000$ לבית.- ועל אף שאנשים שילמו ממיטב כספיהם- למען השלום הסכימו לפשרה

    הוסכם שבינתיים לא יגורו רוכשי ובוני הדירות בבתיהם! – עד שיסודר סופית עניין העברת בעלות הקרקעות, תושבי עמונה הגרים כבר מספר שנים במבני קרוונים וכו' המתינו בסבלנות עד ש''שלום עכשיו'' עודדו גירוש והרס!

    לממשלת ישראל הוצעו אין ספור חלופות משפטיות למניעת ההריסה. הממשלה מעדיפה להרוס.

    באמצעות הריסת הבתים בעמונה מקווים גורמים ממשלתיים לייצר לעצמם תדמית ''חזקה''.



    מתי בעצם הוקם הישוב ומה יש שם היום?

    עמונה הוקמה לפני עשר שנים על הר טרשים קרח. כיום ישנם בעמונה דונמים רבים של מטעים: זיתים, גודגדנים, כרם ודיר עזים.

    בעמונה גרות כארבעים משפחות. לולא ההתנכלויות הפוליטיות, היו בה כבר 60 משפחות.

    רוב המשפחות גרות בקראוונים בגודל 45 מ''ר. כמעט כולן עם ילדים. חלקן עם שלושה וארבעה ילדים.



    ומה עם הצורך לעשות ''סדר'' ביש''ע בנושא הבניה הבלתי חוקית?

    ברחבי יו''ש ישנן עשרות שכונות במצב משפטי דומה לזה של עמונה. רק באיזור בנימין תלויים ועומדים עוד שישה צווי הריסה לבתים, חלקם בתוך יישובים ותיקים.

    ברחבי ישראל ישנם אלפי אתרי בנייה בלתי חוקית ערבית, שהוצאו להם צווי הריסה, אך הם אינם ממומשים כלל.

    הגב לתגובה זו

    • הכתבה שלך ממשמעניינת אבל היא ארוכה מדי (ל''ת)

      יהודי, 29/01/06 17:43

      הגב לתגובה זו

      • צודק! הרבה יותר קל וקצר לגרש את היהודים (ל''ת)

        למה לדעת משהו, 29/01/06 21:10

        הגב לתגובה זו

    • אף על פי כן עמונה קום תקום.עוד תעבור ממשלת הרשע מישראל

      נביא, 29/01/06 18:21

      ובנו את נחלת אבותם ונטעו כרמים ושתו את יינם כי לא שכחתי את הבטחתי לכם בני ישראל עם נבחר ובית ישמעל המדבר הוא נחלתו מן הירדן ועד הפרת ..

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    התענוג שלך הוא כאין וכאפס לעומת

    בקרוב בימינו,, 29/01/06 17:18

    התענוג שלנו על השבץ שחטף שרון, ושגם אתם, קרוב לוודאי, תחטפו כולכם, בדרככם לפגוש את נידוני נירנברג.

    הגב לתגובה זו

    • אם אין לך משהו ענייני להגיד...

      נדב, 29/01/06 18:29

      פשוט אל תגיד.
      המשאלות והייחולים המעוותים שלך לא מעניינים אף אחד.

      אפשר לחשוב,
      מה שאתה עושה מאז
      הפינוי זה לשבת ולשנוא.

      ראבק תעשה עם עצמך משהו טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    את ראשון של סוכות עשינו אצל חברים

    לא נשכח, 29/01/06 17:16

    בבית אל.
    היו שם גם הבת, החתן והילדים הגרים בעמונה. הילדים הזמינו אותנו לחגיגת הבית החדש. הם היו מאושרים. זה לאחר שנים של מגורים בקרוואן, שבו נולדו ארבעת הילדים.

    יש לשער שהילדים האלה עכשו בוכים ויבכו יותר. ואת נקמתם, אין לי ספק, אפילו השטן לא ברא.

    ימח שמך ממשלת ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • תחי ממשלת ישראל, תחי מדינת ישראל

      א.ב.מנחם, 29/01/06 17:45

      נא להמשיך לעקור ולהעיף לכלהרוחות
      את פראי עמונה.
      אנו תומכי ההנתקות ואף העקירה
      לא נשכח ולא נסלח על פשעי המתנחבלים הארורים.

      הגב לתגובה זו

      • פאשיסט (ל''ת)

        אתה, 29/01/06 18:33

        הגב לתגובה זו

        • חמאסניק (ל''ת)

          תחזיר את תעודת, 29/01/06 21:17

          הגב לתגובה זו

      • ממתי האימרה תחי ישראל שגורהבפיך

        אפי, 29/01/06 18:57

        המצחין. מנוול מי שמכנה את המתנחלים מתנחבלים ראוי לתליה נבלה סרוחה שכמוך זבל הארץ שתמות לא בישראל

        הגב לתגובה זו

    • כתובת הIP שלך חשופה תזהר !! (ל''ת)

      הכתומים איבדו, 29/01/06 18:31

      הגב לתגובה זו

      • וואוו איזה פחד!!

        הסמולני המאזין, 29/01/06 19:32

        אתה מה ק.ג.ב או מהסוקריטטה?

        יאללה עוד סמולני פחדן אתה מוזמן לפגישה.....

        הגב לתגובה זו

        • תגיד איפה חוליגן אני אגיע (ל''ת)

          סמולני לא מפחד, 29/01/06 19:49

          הגב לתגובה זו

          • חשבתי שאתה יודע קשקשני....

            הסמולן עם הקטן, 29/01/06 19:53

            עוד עבריין מקלדת.....

            הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה עם הבניה הפרועה של ערביי ישראל?

    ד, 29/01/06 17:06

    איתם לא מעזים להתעסק.
    מפחדים מהם
    מלקקים להם

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      שני, 30/01/06 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    רק עם כפיה או עיגולדים ניתן לעתור

    אילה, 29/01/06 17:04

    ביהמ''ש איבד את טיפת הלגיטימציה האחרונה שלו.
    מה הפלא שלוקחים חוק לידיים כאשר רק צד אחד זוכה לסעד מישפטי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מועצת רש''ע ועושי דברם - מחוץ לחוק ! (ל''ת)

    אחמד טיבי, 29/01/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אתם מבקשים צדק משופטי בגץ אנשי השמאל? השם יהיה בעזרתכם בוני המדינה (ל''ת)

    כי השם ילך עמכם, 29/01/06 17:01

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שקולה

      נדב, 29/01/06 18:34

      אני לא יודע על סמך מה היו ההחלטות של בג''ץ, ואני מניח שגם אתה לא קראת את הפרוטוקול.

      די ליבבנות הזאת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    פורעים נימאסתם

    יוסי כהן, 29/01/06 16:52

    די לקחת את החוק לידיים ולעשות כל העולה לרוחחם יש דין ויש דיין קבלו את פסק דחית העתירה בהבנה .לצ''הל ולמג''ב יש מספיק בעיות עם הערבים בשטחים על כן תרסנו את עצמכם ואל תפלשו למאחזים בלתי חוכים . על צה''ל ומג''ב להיתכונן למערכה שצפויה לנו עקב המהפח בשלטון הפלסטנאי כתוצאה מיזכית החמס בבחירות שעלול להצריך הרבה כוחות כנגד פעולות הטרור שעוד צפויה לנו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    צבועים מושחתים! מי ביקש מהעותרים נגד גדר ההפרדה לא להפגין בבילעין??

    איפה הצדק?, 29/01/06 16:45

    בג''צ לא ראוי לאמון הצבור. ולא ראוי לשמו (גבוה? צדק? הצחקתם את חשין)
    עצוב שהמוסד הזה נראה כמו שהוא נראה. זה חלק מקריסת הדמוקרטיה בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • על בג''צ השתלטה קליקה שמאלנית שאין דבר בינה לבין החוק.נימוקי חשין

      כבשה עונה, 29/01/06 17:36

      לפסילת העתירה הן דוגמא נהדרת לבורות שיפוטית מטובלת בסגנון דיבור גס ומתנשא.

      הגב לתגובה זו

    • בדומה לתגובתי למס' 65

      נדב, 29/01/06 18:38

      לא קראת את הפרוטוקול ועל סמך מה נתקבלו ההחלטות - אין לך זכות דיבור, כמו שלי אין.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט/קדימה ממשיכים בטרנספר יהודים כי זה טוב לבוחריו ערבים ודומיהם (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 29/01/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יאיר נווה

    קצין במיל., 29/01/06 16:42

    יאיר נוה .על זה שכמעט נהרגתי בגלל שחצנותך אולי אני מוכן לסלוח על כל השאר לא! אני מתביש שהצדעתי לך פעם .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מדינה אוכלת אוהביה ואוהבת שונאיה!!!!!

    שושי, 29/01/06 16:40

    מדינה שאין לה צידוק בגלל יצר הרס עצ מי. מדינה שיצר הממון והשררה מנחים את שיקול דעתה.חבל על כל מי ששלם בחייו למענה.אנשי חמס מנהיגי ארצנו האהובה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אילו היה בי כוח

    הריאליסט, 29/01/06 16:39

    ''כאשר יאמר משל הקדמוני מרשעים יצא רשע''.
    התלמוד אומר שכאשר אדם נפטר לבית עולמו, שואלים אותו בבית-דין של מעלה ''...ציפית לישועה...?''
    מה אומר ומה אדבר? ברור לכל כי ליהודי דתי אין היום מקום כלל במדינה זו. רדיפת יהודים הפכה למוטו מרכזי ובמיוחד כאשר ''שופטי'' בית-דין בישראל מתנהגים כך.
    איך אומרים הבוע עבדי פרעה לפאעה - ''הטרם תדע כי אבדה מצרים?''.
    חבל''ז. ונלכה עד כה ונשובה. סבורני כי כל מי שעיניו בראשו צריך לשאת רגליים ולהסתלק מכאן. שהחמאס יחסל את אלה הנשארים. חיכינו שנים רבות, נחזור וננסה שנית, כאשר יבוא משיח צדקנו, או כאשר שוב יבשילו תנאים להקמת מדינה יהודית (לאו דווקא עפ''י ההלכה, אבל עם לחלוחית של נשמה יהודית ולא של הערב-רב שהממלא כיום את המונה של ישראל).

    הגב לתגובה זו

    • אינני דתי

      נדב, 29/01/06 18:41

      אולם אני מתעניין קצת במסורת היהודית.

      ואני מדבר בשם ההמון רב - אל תתנשא, אינך מכיר אותי.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    למגיבי הימין ההזוי

    מוטי, 29/01/06 16:35

    א'. ישראל היא מדינת חוק ואפילו חבריכם מההתנחלויות כפופים לחוק זה (למרות שהתרגלתם להיות מעבר לכך).
    ב'. מי שבונה ישוב ללא היתר חוקי ועוד גוזל אדמות של אחרים לשם כך הוא עבריין והגרועים ביותר הם אלה שעושים זאת במימון עקיף של כספי המיסים שלנו.
    ג'. תפקיד הבג''ץ הוא לשפוט על פי החוקים של ישראל ולא על פי חוקי התורה או כל (אי) חוק אחר שאתם רוצים בו.
    ד'. מי שלא מוצא חן בעיניו שאנחנו במדינת חוק, יכול ללכת למקום אחר או לנסות לשנות את החוקים הקיימים על ידי הגוף המחוקק.
    ה'. לכל הקוראים ליהודים אחרים ובמיוחד למוסדות המדינה - נאצים, אתם מכחישי שואה וחלאות האדם.
    אתם לא ראויים להיקרא יהודים.
    תצטרפו לאנטישמים בימין האירופי כדוגמת לה-פן או לנשיא איראן ולכל מכחישי השואה המודרניים, שם מקומכם.

    ולסיום, בקרוב יהיו בחירות בישראל ואז תראו איזה מיעוט עלוב אתם.
    מה תעשו אז?
    מרד אלים?
    תרדו מהארץ?
    תפוצצו את עצמכם ברחובות הערים, ''תמות נפשי עם פלישתים''?
    לדעתי מה שתעשו זה להמשיך להפציץ תגובות באינטרנט.

    הגב לתגובה זו

    • למה לשקר?

      משה, 29/01/06 17:39

      כתבת שהם גזלו אדמות של אחרים.
      האם יש לך יסוד לטענה שלך?
      ברור שלא! אם כן, שופטי בג''ץ לא היו מסתכלים לכיוונם אפילו... האדמות האלו נקנו בכסף, והשקרים שלך לא ישנו זאת.

      אשמח לשמוע את תגובתך, אם יש כזאת.

      הגב לתגובה זו

      • קבל: ציטוט מאתר זה

        מוטי, 29/01/06 17:55

        ''לאחר שדוח המאחזים של עו''ד טליה ששון קבע כי המבנים במאחז הוקמו ללא היתר על אדמה פלשתינית פרטית''
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/954/572.html
        לא צריך יותר מכך.

        הגב לתגובה זו

        • שוב טעות.

          אלכס., 29/01/06 18:12

          השטח לא נדרש על ידי איש
          עד היום. (חוץ משלום עכשיו)

          וכעט הצליחו למצוא את הבעלים שלו
          בחול ולקנות את השטח.

          הגב לתגובה זו

          • אלכס, זה נורא עוד יותר. אפילו הערבים לא פנו לביהמ''ש בתביעה להוציאם

            אם זה אכן כך, 29/01/06 20:19

            משם? הממשלה פנתה? אוי כמה זה רע.

            הגב לתגובה זו

        • עובדות

          עפר, 29/01/06 18:31

          מוטי יקר.
          לצערי שנאתך מעבירה אותך על דעתך וכן לצערי את השקפת עולמך אתה קובע על פי אתרי אינטרנט.
          הישוב עמונה שהוא ישוב ליד עפרה לא נבנה על אדמותיו הגזולות של מאן דהו אלא על קרקעות הפקר בסמוך לישוב עפרה. נכון שעו''הד ששון כתבה את אשר כתבה אך חלק גדול מכתיבתה נובע מתפיסת עולמה .מאחר ואליבא דעוה''ד ששון כל קרקע חופשיץ באזור יו''ש שיכת אוטומטית לערבים...
          צר לי שאתה כ''כ מלא שנאה.

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    תנו לצה''ל לנצח (ל''ת)

    ארז, 29/01/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תשקיעו בחינוך - ועז נפגש עם השופטים בפנסיה

    רובי, 29/01/06 16:33

    לא ידענו מה זה בג''ץ?
    הרי ברו שבסבב הזה למדינה כמושהיא אין הרבה סיכויים.
    נשקיע בחינוך הילדים שלנו ועז נפגש
    עם השופטים של עכשיו כאשר הם יצאו לפנסיה וירגישו (הם ודומים להם בהשקפתם) חלק רדף ונרמס.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אלימות של המתנחבלים רק יקפיצו את קדימה לאזור ה50 מנדטים (ל''ת)

    מנועים קדימה, 29/01/06 16:30

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שאולמרט רוצה- באים לקחת אותך מהבית (ל''ת)

      לא תילחם?, 29/01/06 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    סוף סוף בשורות טובות! (ל''ת)

    מזל טוב!!, 29/01/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ומי חשב שבג''ץ יפסוק אחרת?

    אלי, 29/01/06 16:27

    חבורת שמאלנים שאוהדת ערבים יותר מיהודים... הפסק האכזרי שלהם היה צפוי

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הנייה - מתאבדים חדל-חבל - בג''צ מבצע המלאכה'' (ל''ת)

    בסיוע הרכיכה, 29/01/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מפריות הביאושים של חסר האונים שרון (ל''ת)

    נענש מספיק ?, 29/01/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אהה בכיינים (ל''ת)

    אלירן, 29/01/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איזה כיף. ממש תענוג. (ל''ת)

    המתענג, 29/01/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שופטי בג''ץ שחצנים פלצנים (ל''ת)

    אריאל, 29/01/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שופטי בג''צ הארורים מזרע מוחמאד (ל''ת)

    בג''צ נציגות, 29/01/06 16:24

    הגב לתגובה זו

    • כשמשהו לא מתרחש על פי רצונך...

      נדב, 29/01/06 18:47

      אתה תאשים את כולם,
      אבל זו בדיוק טיבה של דמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדינה משוגעת

    עמי, 29/01/06 16:21

    אחרי שבעמונה המתונים שב''נוער הגבעות'' פינו בעמם את הבתים לפני כחצי שנה ואטמו את הבתים לפני כשבוע במטרה למנוע אימות באה המדינה ברשות אולמרט ומופז בסיוע חשין ורוצים אימות - בכח מלחמת אחים אולי כדי שתרגו קצת

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צפוי עקבי עפ''י פסיקות חישין וברק הפלסטינים (ל''ת)

    בג''צ רק סניף, 29/01/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שלום עכשיו עושה את עבודתה נאמנה!!!

    שלומית, 29/01/06 16:21

    בתור מתעניינת בנושאים מעין אלה אני רק מתזכרת ששלום עכשיו עשתה יופי של עבודה בחשיפה של המחדל וניסיון לגרום למדינה לאכוף את החוק. חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

    • איפה שלום עכשיו היו במהומות סכנין (ל''ת)

      עזרו לערבים!, 29/01/06 16:49

      הגב לתגובה זו

      • למה שהם יעזרו ליהודים? שלום עכשיו אוהבים ערבים יותר מאשר יהודים (ל''ת)

        מצביעים חרות, 29/01/06 17:26

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    ביהמ''ש השמאלני מעדיף להמשיך ולהוציא שם רע למתנחלים והנה ההוכחה

    מצביעים חרות, 29/01/06 16:20

    מה יותר טוב מאשר להציג את המתנחלים באור כזה גרוע???? וכל זה קורה במדינה שאמורה להיות מדינת היהודים... להזכירכם את חוק השבות... באיזה עוד מדינה קיים כזה חוק? הרי חוק שכזה נוצר על מנת לתת מפלט ליהודים ... אנחנו רואים כיצד המפלט הזה הולך ונגמר - יהודים כבר לא יוכלו להרגיש בטוחים בארצם... חזרנו לימי 1939!!!

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם מרזל - חזית יהודית לאומית (ל''ת)

      לאומי, 29/01/06 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני לא יודע מי ישבור את מי ראשון,אני יודע מי ינצח, החאמס! (ל''ת)

    מוטי א, 29/01/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שקוף

    מוטי, 29/01/06 16:19

    ככה זה בבית המשפט של הרשעים הרי כבר נאמר '' מקום משפט שם הרשע'' , היה חבל על הזמן, אם לא קוראים לעותר מוחמד או מוסטפא אז אין לו סיכוי עם הרשעים, חשין מזמן צריך להיות בכלא ביחד עם בייניש והצורר ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    השמאלנים במדינה כבר שכחו מה זה להיות יהודים!

    ליכודניק, 29/01/06 16:18

    ניצור לנו מדינה, ונטמא את בור מכורתינו!

    שם פחדו פחד, כי ה' בדור צדיק

    מי יתן מציון ישועת ישראל, בשוב ה' שבות עמו יגל יעקב ישמח ישראל!

    מי ישכון בהר קודשך?
    דובר אמת אמת בלבבו
    לא עשה לרעו רע, וחרפה לא נשא
    כספו לא נתן בנשך, ושוחד ענים לא יקח

    שמרני אל כי חסיתי בך
    לקדושים אשר בארץ המה, אדירי כל חפצי בם!

    בצל כנפך תסתירני
    מפני רשעים זו שדוני

    כאריה יכסוף לטרוף,
    פלטה נפשי מרשע חרבך.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא נשכח ולא נסלח למתנחלים אשר במעשיהם גרמו לעשרות אלפים פצועים והרג

    פוסט טראומטי, 29/01/06 16:13

    פשע המתנחלים להקים התנחלויות שגבו דמים הרבה.לא ישכח ולא יסלח.

    הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח לשמאל את אלפי נרצחי אוסלו שהביאו על עם ישראל

      ממשלת השמאל, 29/01/06 16:49

      ללא השמאלנים נרצחי ''השלום'' של השמאל הסהרורי עדיין היו בחיים.

      הגב לתגובה זו

    • בור ועם הארץ

      אחד שיודע, 29/01/06 16:55

      פתח הוקם בשנת 1964 הרבה לפני ההתנחלות הראשונה.
      מעשי טרור היו גם לפני 67.
      הסכמי אוסלו הם נקודת המפנה אשר לאחריה עשרות אלפי נפגעים.
      לאחר העובדות-אמירה אישית:
      שנאה למתנחלים העבירה אותך על דעתך.

      הגב לתגובה זו

      • נכון ולא נכון

        ארנון, 29/01/06 20:23

        נכון שמעשי טרור היו כאן תמיד וחלק נכבד מהערבים לא ממש אוהבים אותנו. לא נכון שהטרור התגבר בגלל אוסלו, הוא מתגבר ככל ששלטון הכיבוש נמשך ללא זכויות ומינימום כבוד אנושי לפלשתינאים כך שאין להם הרבה מה להפסיד. היינו צריכים לסיים את השלטון הצבאי בשטחים כבר מזמן, חטאנו בחטא היוהרה - אשר המתנחלים ממשיכים לחטוא בו בעיוורון מדהים גם כיום כאשר רוב העם כבר התפכח.

        הגב לתגובה זו

    • למה לא נסלח? בטח נסלח!!

      גלעד, 29/01/06 19:33

      כשכל המתנחלים יחזרו למדינת ישראל אני אסלח להם בוודאי.
      רק לא בטוח שהם יסלחו לי על זה שנורא רציתי לפנות אותם, אבל האמת... לא כל כך אכפת לי.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    המנשלים ינושלו

    הומלס, 29/01/06 16:04

    חמסו שטח פרטי וכשפוסקים שהם ינושלו משם - הם בוכים.
    דמעות הקוזאק הנגזל

    הגב לתגובה זו

    • עם נבר תתברר ועם עיקש תתפתל (ל''ת)

      אילות, 29/01/06 16:22

      הגב לתגובה זו

    • העובדות

      במלואן, 29/01/06 16:25

      עמונה- איפה זה בכלל?

      כקילומטר ממזרח ליישוב עפרה.
      מעמונה ניתן לצפות על ירושלים, הרי מואב, ים המלח, והיא מתנשאת ממש מעל עפרה.

      יש שורשים יהודיים למקום?

      השרידים הארכיאולוגיים בעמונה ובסביבתה מעידים על יישוב יהודי צפוף וחקלאות גפנים משגשגת בימי בית שני. יש כאן גתות ובורות מים לרוב, וטרסות עתיקות לאין מספר.


      חשיבות אסטרטגית יש למקום?

      כאשר הצבא עורך תרגילים גדולים באזור, הוא ממקם את עמדת התצפית לקודקודים החשובים – בעמונה.


      ממשלות הכירו בחשיבות ההיאחזות במקום?

      בימי כהונתו של אהוד ברק כראש ממשלה הוגדרה עמונה כמאחז חיוני מבחינה בטחונית. שטח B נקבע ממזרח לה.
      בשנת תשס''א גער ראש הממשלה אריאל שרון בתושבי עמונה: ''למה אתם לא בונים כבר?''
      ממשלת ישראל השקיעה ממון רב בהכשרת המגרשים לבניית הבתים המיועדים כעת להריסה!


      האם לא נושלו ערבים מאדמתם?

      בעמונה לא הייתה נוכחות ערבית כלל קודם שהוקמה.


      אז למי שייכת הקרקע?

      הקרקעות שעליהן שוכנים בתי הקבע נרכשו מידי הערבים שהן רשומות על שמם.
      אין שום תביעה מצד ערבי כלשהו על האדמות או להריסת הבתים!


      אז מה הבעיה בכלל?

      בגלל תככים פוליטיים, המנהל האזרחי מסרב לרשום את הרכישה.
      הריסת הבתים בעמונה נעשית על פי דרישת אנשי ''שלום עכשיו'', שממשלת ישראל קיבלה את עמדתם לחלוטין.
      בתי הקבע אוכלסו כבר בקיץ. בלחץ בג''ץ נאלצו המשפחות לצאת מן הבתים עד שיוסדר מעמדם המשפטי.
      המנהל האזרחי פועל בשיתוף פעולה מלא עם ''שלום עכשיו''. אנשי ''שלום עכשיו'' משמשים כפקחים מתנדבים עבור המנהל האזרחי.


      ולא היה ניסיון להדברות והגעה להסכמים?

      בודאי שהיו!

      בשכונת בתי הקבע נבנו תשעה בתים. שטחם –מחירם – 115,000$ לבית.- ועל אף שאנשים שילמו ממיטב כספיהם- למען השלום הסכימו לפשרה

      הוסכם שבינתיים לא יגורו רוכשי ובוני הדירות בבתיהם! – עד שיסודר סופית עניין העברת בעלות הקרקעות, תושבי עמונה הגרים כבר מספר שנים במבני קרוונים וכו' המתינו בסבלנות עד ש''שלום עכשיו'' עודדו גירוש והרס!

      לממשלת ישראל הוצעו אין ספור חלופות משפטיות למניעת ההריסה. הממשלה מעדיפה להרוס.

      באמצעות הריסת הבתים בעמונה מקווים גורמים ממשלתיים לייצר לעצמם תדמית ''חזקה''.


      מתי בעצם הוקם הישוב ומה יש שם היום?

      עמונה הוקמה לפני עשר שנים על הר טרשים קרח. כיום ישנם בעמונה דונמים רבים של מטעים: זיתים, גודגדנים, כרם ודיר עזים.
      בעמונה גרות כארבעים משפחות. לולא ההתנכלויות הפוליטיות, היו בה כבר 60 משפחות.
      רוב המשפחות גרות בקראוונים בגודל 45 מ''ר. כמעט כולן עם ילדים. חלקן עם שלושה וארבעה ילדים.


      ומה עם הצורך לעשות ''סדר'' ביש''ע בנושא הבניה הבלתי חוקית?

      ברחבי יו''ש ישנן עשרות שכונות במצב משפטי דומה לזה של עמונה. רק באיזור בנימין תלויים ועומדים עוד שישה צווי הריסה לבתים, חלקם בתוך יישובים ותיקים.

      ברחבי ישראל ישנם אלפי אתרי בנייה בלתי חוקית ערבית, שהוצאו להם צווי הריסה, אך הם אינם ממומשים כלל.

      הגב לתגובה זו

      • לאיש העובדות. רק שאלה אחת בבקשה

        אזרח, 29/01/06 17:13

        האם גם למתנחלים שגרים בקראוון עם 3 ילדים נצטרך לשלם מיליון דולר בהתנתקות הבאה?

        הגב לתגובה זו

        • תשובה:

          עפר, 29/01/06 18:40

          יפה איך הצלחת להכניס כ''כ הרבה שנאה ובורות במשפט כ''כ קצר...
          לידיעתך אזרח יקר ומודאג חלק גדול מתושבי גוש קטיף טרם קבלו את פצויהם ועדין תקועים בלי תעסוקה ולגבי הסכום אז אנא תעריך את שווים של בית גדול (שכל משפחה בנתה מכיסה)ושווין של החממות ועוד לא הכנתי את עוגמת הנפש.
          אני מקווה שתנצל את כשרונותיך לדברים טובים .
          כל טוב.

          הגב לתגובה זו

      • מניפולציה ולא עובדות

        ארנון, 29/01/06 20:19

        השורשים היהודיים והחשיבות האסטרטגית לא מצדיקים בנייה בלתי חוקית ללא אישור מתאים. זהו לא תפקידכם להחליט איפה ראוי להקים יישוב, בדיוק כמו שאני לא רשאי להקים יישוב על קרקע לא מאושרת לבנייה (גם אם קניתי אותה) כי החלטתי שהיא ''אסטרטגית'' או עם שורשים. הגיע הזמן שתבינו ותפנימו שחוק אחד לכולם ואתם לא קובעי המדיניות כאן אלא ממשלת ישראל הנבחרת.

        התגובה שלך גם מתעלמת נגד אין ספור צווי הפסקת הבנייה שהוצאו במהלך הבנייה. לא מדובר כאן על תושבים תמימים שבנו או קנו בתים בתום לב ופתאום נפל עליהם הפינוי כרעם ביום בהיר. הם ידעו היטב שזוהי בנייה שנוייה במחלוקת וניסו ליצור בכוח עובדות בשטח! כל ההבדל הוא שהפעם נמאס לממשלה ולשלטון החוק בארץ לוותר!

        הטענה בנוגע לבנייה הבלתי חוקית של הערבים לא רלוונטית ופונה ליצר (הגזעני...) הנמוך ביותר של הקורא. אם לא מטפלים כראוי בעבריינים אחרים יש לשפר זאת, אבל זה לא מצדיק לרגע הסכמה עם העברות בעמונה. לא מצדיקים עברה בעברה אחרת.

        כנ''ל לגבי כל הטיעונים המתחסדים של נסיונות הפשרה בטוב ליבם של המתישבים שהמינהל לא מקבל. המנהל לא מקבל בצדק ''פשרה'' שבסיסה הוא בנייה עבריינית בשטח וכפיית פשרה בכוח לאחר מכן. בצדק מעמידים אותכם במקום, הגיע הזמן שתבינו שיש לציית לחוק במדינה, גם באזורי השטחים.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא נשכח ולא נסלח ! ! ! ואין צורך להוסיף (ל''ת)

    משה, 29/01/06 16:01

    הגב לתגובה זו

    • הצביעות של הימין הבוגדני

      חייל במיל', 29/01/06 16:12

      עכשיו כשהפלשתינאים(האוייבים האמיתיים של כולנו) בבלגן ואוכלים את עצמם אני שומע מהימין בכי ונהי, מה בכי התמרורים שלכם על קריסת הרשות הפלשתינאית וקריעת המסכה מעל פרצופם של אוייבנו ? רק בגלל הבחירות ביבי מוביל קוו הפחדה ואתם מוכנים לתקוע סכין בגב הממשלה המתמודד עם המצב בצורה שקולה ?

      אתם כולכם צבועים גדולים ונאמנותכם למדינה מוטלת על ידי ברגע זה בספק רב !!!!

      אין לכם דין, אין לכם דיין

      רק היידה ביבי, היידה שרה. פולחן אישיות מטורף אפילו על גב המדינה והאינטרסים הישראלים.

      כמו שביבי חתר תחת אריק שרון כך אתם חותרים בעידודו תחת הממשלה המכהנת.

      בושה לכם - צבועים.

      הגב לתגובה זו

      • מי היה מדבר על פולחן אישי???

        דורק, 29/01/06 16:45

        התקשורת הצליחה לייצר אליל חדש
        - אריק שזה הפולחן האישי המגעיל האמיתי ולפי הנכתב אתה לא פסחתה על זה

        הגב לתגובה זו

        • לכל אנשי השמאל עוד תבלע אותכם אדמת הרשע פלסטין (ל''ת)

          אריה, 29/01/06 18:07

          הגב לתגובה זו

      • מה אתה מקשקש??!!

        א, 29/01/06 17:22

        על מה אתה מסתמך ומה הקשר בכלל?

        הגב לתגובה זו

      • שמאלני אומלל - מה אתה עושה כאן?

        ציוני, 29/01/06 17:26

        פולחן אישיות - רק בשמאל ואריק שרון העוקר והעוכר.
        צביעות - לך תיקח קורס אצל נוכלי אוסלו פרס וביילין.
        נתניהו - מנהיג רק חבל שמושפע מהתשקורת השמאלנית.
        אנו אוהבים את הארץ ובוחרים בחיים - אתה כאיש שמאל בוחר בדממת המוות שלאחר הפיגועים ובקניית שקט ע''ח דם יהודי.
        כולנו כתומים - חילוניים ודתיים.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    בג''ץ מסכן יהודים

    רונית, 29/01/06 16:00

    הרי התשובה הייתה ברורה - בג''ץ מחזיק בדעות שמאלניות קיצוניות

    הגב לתגובה זו

    • פושעי יש''ע לדין! (ל''ת)

      יומכם קרב, 29/01/06 16:31

      הגב לתגובה זו

      • עפ''י החוק הבינלאומי להקים ביתם ביו''ש, הפושע הוא אתה. (ל''ת)

        זכותם המלאה, 29/01/06 20:21

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם יש זכות קיום למדינה יהודית אנטישמית? (ל''ת)

    דר יוסף ט, 29/01/06 16:00

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא...

      אמא ללוחמת צה''ל, 29/01/06 16:09

      תשאל את המתנחלים, שמכים את חיילי צה''ל היהודים?

      הגב לתגובה זו

      • לפי מה שאני זוכר, הסמולנים בבילעין היכו חיילים (ל''ת)

        תשובה, 29/01/06 16:27

        הגב לתגובה זו

        • אז אם אתם קוראים נאצים לחיילים

          גם לי מותר לקרו, 29/01/06 18:17

          על אותו עיקרון...

          הגב לתגובה זו

          • שהם קוראים לחיילים נאצים ומגדפים אותם. השקרנים. (ל''ת)

            הייתי בבילעין, 29/01/06 18:38

            הגב לתגובה זו

            • ואני השתתפתי בפינוי

              מג''בניק, 29/01/06 19:05

              ושמעתי אתכם קוראים לי ''נאצי'', מה ההבדל?

              הגב לתגובה זו

      • מדהימה אותי יפות הנפש...

        gili, 29/01/06 16:34

        המגבניקי''ם לא מרביצים... בכלל.
        מדובר בחבורת אנשים עדינים למראה ולמגע....

        הגב לתגובה זו

        • הם שוטרים

          מג''בניקית, 29/01/06 18:15

          וככאלו, יש להם זכות להשתמש גם באלימות כלפי פורעים שמסרבים למעצר.

          הגב לתגובה זו

      • למה לא תשאלי את החיילים שמכים יהודים (ל''ת)

        שכולם חיילי, 29/01/06 17:43

        הגב לתגובה זו

        • ''מנוולת'' זה מילה מהתורה? (ל''ת)

          אמא ללוחמת צה''ל, 29/01/06 18:17

          הגב לתגובה זו

          • בטוח לא מילה מהקוראן

            מושון, 29/01/06 19:48

            זה שיש לכם הערבים איזה 20 חיילים בצה''ל לא עושה אתכם יהודים...ואמא ערבייה היא קודם כל ערבייה אח''כ אמא

            הגב לתגובה זו

            • גם שקרים זה מהתורה? (ל''ת)

              תודה שהוכחת, 29/01/06 20:19

              הגב לתגובה זו

      • למתנחלים בנים רבים קרביים בצה''ל. צבועה

        חוצפנית כזו., 29/01/06 18:37

        לדעתי אינך יהודיה. פרובוקאטורית.

        הגב לתגובה זו

        • אה אז אם הם קרביים מותר להם (ל''ת)

          להרים יד, 29/01/06 22:12

          הגב לתגובה זו

    • אתם הגייס החמישי ולא השמאל שהתגברנו על הזיותיו

      איש המרכז השפוי, 29/01/06 16:14

      בכל פעם שהשמאל תקע סכין בגב הממשלה המכהנת צווחתם - גייס חמישי

      מה אתה וחבורת מעודדי הביבי עושים כאן כבר יומיים שלמים ?

      מכפישים את אריק שרון שלא יכול אפילו להגיב, תוקעים לאולמרט סכין בגב כשהוא מתמודד עם מצב מורכב ועדין, משמיצים את שר הביטחון של מדינת ישראל ורמטכ''ל צבאה לשעבר, מתגוללים על שרת החוץ של מדינת ישראל, אפילו עחל נשיא המדינה היו לכם כמה נאצות לשחרר.

      זה משתלב היטב עם ההכרזות של הימין הקיצוניעל התנתקות מהמדינה והקמת מדינה נפרדת (נראה אותכם חכמים גדולים).

      כל כולכם עסוקים בלפגוע כמה שיותר בממשלה ובעומד בראשה - מה זה אם לא בוגדנות מהסוג הנחות, הבזוי, המסוכן ? מה זה אם לא גייס חמישי ?

      פיכס מהסוג הביבי והפייגליני הכי נחות שיש על המדף.

      הגב לתגובה זו

      • גם אחמד טיבי המרכז השפוי, שלא לדבר (ל''ת)

        על מה שהיו, 29/01/06 17:40

        הגב לתגובה זו

      • אולי קשה לך לקלוט, אך מי שבוגד פה

        אמת מארץ תצמח!, 29/01/06 17:42

        זו ממשלת הדמים והזדון. ואיני מתכוונת לבגידה בעם היהודי, כי חברי הממשלה הזו אינם יהודים, אני מדברת על בגידה במין האנושי.

        מדובר פה בחלאת המין האנושי, שעד לא מכבר עמד בראשה הטינופת אריאל שרון!

        הגב לתגובה זו

        • קללות וגידופים במקום התייחסות עניינית

          ארנון, 29/01/06 19:59

          מדוע את לא מגיבה לעניין? מדובר בפינוי של יישוב לא חוקי, דבר המחוייב לפי חוקי המדינה ועבר החלטה ואישור של ממשלה נבחרת ובית המשפט. מה ציפית, שכל מה שמתחשק לכם גם אם נוגד את החוק יאושר אוטומטית?

          הגב לתגובה זו

    • לא! וודאי לא נעלם מעיניך שהיא הולכת (ל''ת)

      פייפן! אנטישמית, 29/01/06 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    קריאה למתישבים

    מוטי אטלנטה, 29/01/06 15:57

    קריאה למתישבים: חברה,לא לחכות ליום חמישי תהרסו אותם היום.
    אל תתעמתו ,ואל תדברו עם החילים והמשטרה, גזרו על עצמכם שתיקה.
    ואתם תראו כי בבחירות האלו עם ישראל(שומרי המסורת)יבוא בחשבון עם השמאלנים והחילוניים,אותם הוא יוריד מטה מטה ואתכם יעלה מעלה.
    וגם הסקרים המזויפים שלהם לא יעצרו את המפולת.ולאחר הבחירות אז תרחיבו את ההתנחלות בחברון ובכל יהודה ושומרון לעדי עד ונצח נצחים.
    והמכה השלישית כנם.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לגמרי. (ל''ת)

      יום נקם ושילם, 29/01/06 16:04

      הגב לתגובה זו

    • וזכרו

      מוטי אטלנטה, 29/01/06 16:16

      עליית החמאס מצד אחד,החושפת את הצורך של ספוח יהודה ושומרון, והבלגה מצדכם מהצד האחר ואי התעמתות עם כוחות הבטחון,תכריע את הכף בבחירות שיבואו.
      השמאל יהפך לסמול ובקושי ניתן יהיה לסופרו.
      וכל מלה זדונית של הערבים השמאלנים בהקשר להתישבות בחברון תשפט בהתאם לאחר הבחירות שיבואו בסנהדרין יהודית.
      אז דע כי הסבלנות והצניעות היא המדה המתבקשת,והיא אשר תנצח.

      הגב לתגובה זו

    • מת לראות את הפרצוף שלך יום אחרי הבחירות

      אלי, 29/01/06 16:27

      קדימה - מעל 40 מנדטים

      הגב לתגובה זו

      • לאלי

        מוטי אטלנטה, 29/01/06 17:34

        40 לקדימה ו80 לדתיים.
        ואז נראה את הפרצוף שלך-חיוך

        הגב לתגובה זו

        • 80 מנדטים לדתיים??? (ל''ת)

          שכחת לקחת, 29/01/06 19:30

          הגב לתגובה זו

          • לא שכחתי

            מוטי אטלנטה, 29/01/06 20:38

            אבל הסקר שאני ערכתי גם ניבא את עליית החמס בעוד אצלך קבל הוא פחות מאש''פ.
            אז אל תשכח לקחת את הכדורים.

            הגב לתגובה זו

      • לאלי ועוד

        מוטי אטלנטה, 29/01/06 17:43

        צר לי לאכזב אותך עם 40 מנדטים תוכל לעשות קואליציה עם החמאס בלבד.
        כי האמת שהדתיים(חרדים,חובשי כפה סרוגה,שומרי מסורת יהודים,דרוזים ובדואים), לבדם ירכיבו את הממשלה הבאה.
        וכל השאר כחציר הנידף ברוח.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    עכשיו שהפסדתם בבג''ץ, קבלו את הדין!! (ל''ת)

    התפנו מרצון!!, 29/01/06 15:56

    הגב לתגובה זו

    • למה ? בג''ץ שופט צדק ???????

      כהנא צדק, 29/01/06 16:09

      יושבים שם רק שמאלנים אשכנזים חילונים ןמושחתים !
      אין להם דין יהודי ואין להם דין תורה !

      הגב לתגובה זו

      • אני לא חילוני, לא אשכנזי ולא שמאלני

        חייל דתי, 29/01/06 16:27

        ואני אומר גם 100 פעם, שאדם או קבוצה של אנשים שימרדו בסמכות המדינה ידעו כי דמם בראשם.

        הגב לתגובה זו

        • אתה בשום אופן לא יהודי ובטח לא דתי. שקרן בחסות האינטר.

          אתה פרובוקאטור, 29/01/06 18:39

          פוי. מסריח מעזה.

          הגב לתגובה זו

          • כשתרצה לנהל דיון רציני

            חייל דתי, 29/01/06 20:22

            שלא מערב קללות וגידופים, שלח הודעה.

            הגב לתגובה זו

            • אתה אינך חייל ואינך דתי. פרובוקאטור בשכר.

              אני חוזר:, 29/01/06 20:47

              אתה מנצל היטב את הקוניוקטורה, ואני אומר גם 100 פעמים: אינך חייל ואינך דתי, ולא משנה כמה פעמים תחזור על כך, כי מאמנים ומממנים אותך לשם כך.

              הגב לתגובה זו

            • אתה דמגוג בשקל

              חייל דתי, 29/01/06 22:13

              אתה לא מסוגל לנהל שיחה רצינית?

              הגב לתגובה זו

    • בחן את עצמך

      לא משנה מה דעתך, 29/01/06 16:21

      האם היה לך ספק מה יפסוק בית המשפט הזה בנוגע לעמונה?
      האם יהיה לך ספק מה יפסוק בית המשפט הזה בנוגע להרס כפר ערבי?
      אם התשובות הם כמו שכולנו חושבים - גם המסקנות הם בהתאם!!

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    כמו שאמר מנחם בגין

    הומלס, 29/01/06 15:55

    ''יש שופטים בירושלים''.
    ומוטב שהמתנחלים יישמעו להם כי עוד מעט יגלו שהם האחרונים שמוכנים להקשיב.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא יאומן,סוףסוף המתנחלים הם לא גזע עליון (ל''ת)

    כן לשלטון החוק, 29/01/06 15:55

    הגב לתגובה זו

    • נכון, עכשיו הערבים(החמאס) הם גזע עליון (ל''ת)

      אולמרט, 29/01/06 16:06

      הגב לתגובה זו

      • תנסה לגור בכפר ערבי תחת שלטון צה''ל, חכם שלי

        ארנון, 29/01/06 19:49

        אנשים עניים ומובטלים ללא חופש תנועה ועיסוק, ואתה מקטר לנו שהם מיוחסים? אתה רשאי להתחלף איתם בכל רגע.

        הגב לתגובה זו

        • אין אדמה. להם יש בכל מיני תואנות, למרות שהם השתלטו עליה בניגוד לחוק

          איזה עוות, 29/01/06 20:25

          אף אחד לא מעז להזיזם, ועם כל הילדים הרבים שיש להם, אינם מצליחים להתפרנס. לי אין אדמה, אין בית, וילד אחד. לו היה לנו יותר היינו רעבים. אבל לי אין על להוציא את תסכולי וללכת לרצוח, כי אני יהודי. להם ''מותר'', הם ערבים. אתה גזען.

          הגב לתגובה זו

          • צר לי לשמוע שאתה במצוקה כלכלית, אבל לא צריך להוציא את זה על הערבים (ל''ת)

            ארנון, 29/01/06 20:57

            הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנחנו הוהונים והונדלים המתנחלים נגיב באלימות

    מתנחל ונדל, 29/01/06 15:53

    אצלנו חובשי הכיפה המתנחלים אדמה קדושה יותר מדם ומצדנו שיהרגו אלפי חיילים,נשים וילדים והעיקר שלא נחזיר אדמה כבושה.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש תתבגר יא שמאלן קיצוני (ל''ת)

      חכם, 29/01/06 16:00

      הגב לתגובה זו

      • פרובוקאטור בשכר. אינו יהודי. (ל''ת)

        'מתנחל ונדל', 29/01/06 18:40

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לבית המשפט הוא הוכיח

    הפתעה, 29/01/06 15:53

    שכאשר הוא פוסק את הדין שיקוליו עטופים בפוליטיקה והקשר בין הדין לצדק מקרי בהחלט

    הגב לתגובה זו

    • נכון. (ל''ת)

      מאוד, 29/01/06 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד!!!

    מנחם, 29/01/06 15:52

    כל הכבוד!

    הרי, זה לא פייר שהחמטס קיבלה רק 74 מושבים בממשלה. עלינו לעשות חשבון פשוט, בעקבות הפינוי בגוש קטיף, העלינו את השפעתם מ40 מושבים ל74.
    כעת, לאחר שנפנה את חברון, מזרח ירושלים וכו' נוכל להעלות את השפעתם ל100 מושבים לפחות.

    רק כך יבינו שכינינו אוהבי השלום, שהדרך היחידה להשגת שלום ולהגשמת חלומם היא דרכה של החמס!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בגצ= 13 מניאקים מסריחים (ל''ת)

    cdm, 29/01/06 15:50

    הגב לתגובה זו

    • לא להגזים, סתם ליברלים שמאלנים (ל''ת)

      ארז, 29/01/06 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בגצ=חמאס (ל''ת)

    הלוואי שייחרב, 29/01/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אנשים ולגרשם מבתיהם רק מפני שהם יהודים. הרי מגרשים אותם

    בושה וכלימה, 29/01/06 15:45

    גם ממקום שהם בעלים רשמיים, ומוסיפים מיני שקרים. הסיבה לגירוש היא אך ורק יהדותם. אנטישמיות.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון - מפנים אותם כי הישוב לא חוקי!

      ארנון, 29/01/06 19:55

      בדיוק כפי שהיו מפנים אותי מיידית אם הייתי פולש לאיזשהי גבעה בארץ סתם כי בא לי.

      הגב לתגובה זו

      • אין מפנים. מפנים אותם אך ורק משום שהם יהודים. (ל''ת)

        שקר. את הערבים, 29/01/06 20:26

        הגב לתגובה זו

        • דמגוגיה בגרוש. את הערבים גם מפנים

          ארנון, 29/01/06 20:55

          רק אתמול התפרסם שעומדים לפנות בדואים בנגב ולהעביר אותם ליישובי הקבע. ייתכן שיש סחבת, אבל אין כל אפליה על בסיס גזע, ואם יש היא לטובת היהודים.

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    אל תפנו לבג''צ

    מרדכי, 29/01/06 15:44

    מיותר וחבל על הכסף. שופטי בג''צ הם שמאלנים והם לא יכחישו זאת. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    על כל יהודי בוכה - ייבכו אלף ערבים ומשתפי פעולה עמם. הבטחה. (ל''ת)

    שאול, 29/01/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דמעות תנין של קוזקים נגזלים (ל''ת)

    בושה וחרפה, 29/01/06 15:42

    הגב לתגובה זו

    • קוזקים

      יהודי קוזק, 29/01/06 16:04

      כל ישראלי באשר הוא שאנו ערבי הוא קוזק ולכן אל תתקשט בנקיון כפיך
      זה פשוט עלוב

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בושי והכלמי ארץ. (ל''ת)

    מביש, 29/01/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאנשי עמונה היקרים

    יואב, 29/01/06 15:39

    ''ה' עימכם, בהיותכם עימו, ואם-תדרשוהו יימצא לכם'' (דברי הנביא עזריהו בן עודד).
    עוד ישבו בניכם ובני בניכם בעמונה. גם אם תיפול, נקימנה שוב. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.

    הגב לתגובה זו

    • לאנשי עמונה היקרים באמת

      אזרח, 29/01/06 17:29

      אכן יקרים, חלק גדול ממיסי עוברים אליהם ולשכמותם.

      הגב לתגובה זו

      • הוא מגיב בשכר. פרובוקאטור. (ל''ת)

        מר 'אזרח', 29/01/06 18:41

        הגב לתגובה זו

      • כדאי לך להכירם

        יואב, 29/01/06 20:05

        כמי שמכיר כמה מהם באופן אישי, אני יודע שמדובר באנשים שעליהם בנוי צה''ל, ושתורמים למדינה ולמשק המון.
        אשמח לסדר לך ביקור.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה עתרו לבג''צ?

    חשוך ימי בינימי, 29/01/06 15:38

    זה צעד מטומטם שלא היה לו שום סיכוי לכתחילה. עתירה לבית הדין של החמא''ס הייתה בעלת סיכוי גבוה יותר.

    צריך להסיר את ההכרה ואת הלגיטימציה מארגון הטרור הזה, הקורא לעצמו בשמות מכובדים שאינם שייכים לו כלל (''בית משפט עליון'', ''בית משפט גבוה לצדק'' וכו'). זהו ארגון טרור לכל דבר, תומך במחבלים ורודף אזרחים נאמנים ועונה על כל כל התנאים שנמנו לכך בפקודה למניעת טרור.

    נכון שהממשלה הנוכחית לא תכריז על המוסד הזה ארגון טרור, כיון שהיא בעצמה ארגון טרור. אבל זה לא משנה את המהות. כך או כך, לא היה שום מקום לעתור לבית הדין של מאפיית הטרור השמאלני נגד פעולת טרור שמאלנית מתוכננת. רק מוכי סנוורים לא יבינו זאת.

    ובכלל, מי היא הממשלה? מי בחר ב''קדימה'' בבחירות האחרונות? מי בחר באולמרט (מקום 32 ברשימת הליכוד!)? מדוע לא חוייב שרון ע''י היועמ''ש להתפטר כאשר פרש מהמפלגה שבשמה נבחר לכנסת? (אין חוק נגד כלנתריזם?) מדוע נמנע מזוז מלהכריז על שרון כמי שנבצר ממנו למלא את תפקידו (הרי הוא ''קאפוט'')? אה, מפני שאז החוק ברור מאוד ומחייב להכריז כראש ממשלה בפועל חבר כנסת מטעם הממפלגה שבשמה נבחר שרון (הליכוד), וזה לא מתאים למזוז.

    אם כך, מהו בכלל הבסיס הלגיטימי והליגאלי של הממשלה הנוכחית? מדוע צריך לציית לצווים שלה במקום להפילה בהפיכה אזרחית? ומדוע צריך בכלל לשים קצוץ על ארגון הטרור המכונה בג''צ?

    הלאה שלטון הטרור השמאלני. תחי המהפכה היהודית!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בג''ץ דואג רק לחמאס. בגצ רע ליהודים. (ל''ת)

    בג''ץ=כנופייה, 29/01/06 15:37

    הגב לתגובה זו

    • ביבי טוב ליהודים (ל''ת)

      שלומי, 29/01/06 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בג''צ

    מ. זוכמיר, 29/01/06 15:37

    נמאס כבר מהבג''צ האלה שלא משנים את האג'נדה שלהם בפני האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בג''צ? נגד המתנחלים? מי היה מאמין (ל''ת)

    ג'ון, 29/01/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מצויין!! סוף סוף חדשות טובות! (ל''ת)

    קדימה!!!, 29/01/06 15:35

    הגב לתגובה זו

    • ''קדימה'' ! אתם תאכלו את הכל מאחור (ל''ת)

      אחורה, 29/01/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''מתי נתפכח סוף סוף מאשלית השלום המוביל למחלמה? (ל''ת)

    מצעד האיוולת, 29/01/06 15:34

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי

      איתן, 29/01/06 16:17

      רק כשביבי יבחר אזי נתפכח ונראה להם מאיפה הדג משתין.

      הגב לתגובה זו

      • אחד ששכח

        זוכר, 29/01/06 17:55

        ברצוני להזכירך שביבי החזיר חלק מחברון.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    בית המשפט מצטרף להסתה נגד המתיישבים

    צדק, 29/01/06 15:34

    ביש''ע זה רק מוכיח שהדרך של מסדרונות בית המשפט ודילים בין פוליטיקים (מועצת יש''ע עם שאר הגורמים) לא מניבה פירות אלא רק מבססת את התפיסה שאנו חלשים וקל לצבור על גבינו הון פוליטי עלינו להתנגד לגירושים הבאים בצורה רצינית ואפקטיבית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הצילו! הופכים את צה''ל לקבלן של אולמרט!

    קצין, לשעבר, 29/01/06 15:34

    לא מספיק ששרון זיהם את צה''ל והפך אותו לקבלן הריסות פרטי, עכשיו אולמרט עושה זאת???? אני לצה''ל לא חוזר. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רשעות של ממשלת ישראל

    שלמה, 29/01/06 15:29

    רשעות של ממשלת ישראל לנסות לכסות את ערוותם של כשלון בטיפול בקסמים ובחמס על ידי ירידתם לחיים השלווים של אזרחים ישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה אתם לא מראים צילום של בתי הקבע? אלו בתים אמיתיים, לא קרוואנים! (ל''ת)

    שמאלנים מסריחים, 29/01/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • פפחחחח!!! :-) (ל''ת)

      ככה זה בחיים!!, 29/01/06 16:33

      הגב לתגובה זו

      • מתחמנות התקשורת, היות והוא פרובוקאטור בשכר. מדוע לא תשוב למדינתך

        מר 'פחחח', 29/01/06 18:45

        המקורית מר פרובוקאטור בשכר? לאחת ממדינות ערב הרבות, מהן רובכם היגרתם לכאן באופן בלתי חוקי בזמן המנדט, ממדינות ערב רבות מאוד (אין עם ''פלסטינאי'' - המצאה פרטית שלכם, בדיחה כזאת?) ומיד ניהלתם טרור בדרישה ששום יהודי לא יינצל כאן מהנאצים פן 'יתפוס את מקומכם'? רוצחים .

        הגב לתגובה זו

    • אז מה - היו אינסוף צווי הפסקת בניה נגדם, מדוע לא כובדו בזמן? (ל''ת)

      ארנון, 29/01/06 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בית הדין הגבוה לאי צדק - פשוט בזיון

    לא נשכח, 29/01/06 15:27

    שוב הוכח כי אין למצוא צדק בבג''צ. מוסד זה הפך לסניף של שלום אך-שווא. אבירי זכויות האדם שכחו את תורתם כשמדובר בזכויותיהם של האוכלוסיה המושמצת בארץ, אחינו החלוצים. רק התנהלות מושחתת יכולה להוביל להתעמרות כזו באחינו שבעמונה. חבל שיש כל כך הרבה פוליטיקאים קטנים המתפרנסים מליבוי שנאה כלפיהם.
    ''השיבה שופטינו כבראשונה ויועצנו כבתחילה''.

    הגב לתגובה זו

    • לשם שנוי...

      יהודי, 29/01/06 15:58

      במקום ''אחינו החלוצים'' אמור אחינו המחבלים! כן! אחר פרעות 29 ו-39 הגענו לפרעות 06.
      הפורעים החדשים,המתחזים ליהודים ייתקלו הפעם בעם יהודי החי במדינה יהודית. יומכם מגיע!

      הגב לתגובה זו

    • נגד ישראל, יש לה ענין עמוק לצלם עוולות בפעולה

      התקשורת היא, 29/01/06 15:59

      כמו גירוש יהודים, כדי לדכא את האוכלוסיה, זה מועיל לאינטרס של משטר חברות הענק, משטר שבנוי ומתבסס על דיכוי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בגצסטן (ל''ת)

    פייגלין, 29/01/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חשין ה''חכם'' לאתר החמאס נכנסת,שופט רשע!! (ל''ת)

    מוטי א, 29/01/06 15:20

    הגב לתגובה זו

    • שופטים חמסניים - רק כסף רוצים!

      ציוני, 29/01/06 17:38

      חשין - שמלאני , צעקני, שונא העם והארץ וחומס כסף... למה תשאלו?
      בסוף הדיון (המכור מראש) מציע לתובעים שוב את שירותי בית המשפט שכשל באומרו:''פנו להליכים משפטיים'' - הוא שאמרנו פרנסה לבתי משפט עלובים שאין בהם דין צדק או אהבת הארץ - לא נוותר לכם.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שנראה בנקמה, במהרה בימינו, אמן! (ל''ת)

    המדינה, 29/01/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ===זהירות---אולמרט שמאל קיצוני ==== (ל''ת)

    מרכז שפוי, 29/01/06 15:17

    הגב לתגובה זו

    • אין לו שום דעה עכל תלוי במצב הסקרים

      מאיר, 29/01/06 16:14

      ואינשאללה שיתרסק כמו שהפת''ח רוסק בשבוע האחרון, ובא לציון גואל.
      ונראה את ביבי בראשות.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נקמת דמעת יהודי מגורש ועם נרדף לא (ל''ת)

    ברא השטן!, 29/01/06 15:17

    הגב לתגובה זו

    • נקמת דם חייל צה''ל (ל''ת)

      עוד לא ברא השטן, 29/01/06 15:52

      הגב לתגובה זו

      • אין גרוע מהנקמה של חשין ובייניש !!!!!! (ל''ת)

        כהנא צדק, 29/01/06 16:06

        הגב לתגובה זו

        • אין נקמה מספיק גרועה (ל''ת)

          לאלימות נגד, 29/01/06 16:14

          הגב לתגובה זו

          • והאהובים לגרש מיעוט יהודי נרדף מביתו. הוא האחראי- ואני איני מאשים

            מי ששלח חיילי, 29/01/06 20:04

            את שרון, אלא אנשים כמוך שמסיתים פה נגד המתנחלים, הם שהסיתו את שרון.

            הגב לתגובה זו

            • כשאני אזרוק אבן על חייל צה''ל

              אל אל ישראל!, 29/01/06 20:20

              תעיז להאשים אותי, פושע!

              הגב לתגובה זו

          • שלנו לגרש יהודים? אנשים כמוך שמסיתים יחד עם התקשורת נגד מיעוט יהודי

            מי שלח את חיילי, 29/01/06 20:30

            חלש ונרדף. מיעוט זה, גם בניו חיילים קרביים ואחד מהם התאבד משום כך.

            הגב לתגובה זו

        • כהנא צדק? כהנא היה גזען פשיסט וכתם על היהדות (ל''ת)

          ארנון, 29/01/06 19:51

          הגב לתגובה זו

          • כהנא, אבל אצלכם זה לא חריג אלא יויומי, לשנוא ולגרש יהודים. פרובוקאט

            הרי אתה בדיוק, 29/01/06 20:32

            פרובוקאטור מתחזה ל'ארנון'.

            הגב לתגובה זו

      • ספר לאולמרט שמממן את החמאס (ל''ת)

        אני, 29/01/06 16:07

        הגב לתגובה זו

        • אני מספר לכם (ל''ת)

          שזורקים אבנים, 29/01/06 16:18

          הגב לתגובה זו

      • יא רשע! ותגעש ותרעש הארץ!

        לכסיל, 29/01/06 16:20

        צה''ל לא יכול לעצור קאסם אחד!?
        צבא המשיח בדרך...

        הגב לתגובה זו

        • לך תחפש את יהווה (ל''ת)

          אל אל ישראל!, 29/01/06 20:21

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה הם חשבו, ששלטון חוק סדום ימנע (ל''ת)

    גירוש יהודים?, 29/01/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שופטים מושחתים-נמאסתם

    דני, 29/01/06 15:13

    די לדיקטטורה הגואה
    פסק דין ידוע מראש

    הגב לתגובה זו

    • היה צפוי-היה צפוי

      אילן, 29/01/06 16:00

      לא יבא משיח לישראל
      עד שלא ירדו כל השופטים והשוטרעים בישראל.
      אולי הכוונה בזהר לבגץ וקראדי הגיבורים על חלשים.

      הגב לתגובה זו

      • 'גיבורים' על חלשים-על מיעוט יהודי נרדף. עצוב. (ל''ת)

        אני מסכים, 29/01/06 20:06

        הגב לתגובה זו

    • חשין ! לא למדת כלום !!!!!!

      כהנא צדק, 29/01/06 16:04

      תמיד היית תומך בערבים ?????
      מי שמך לשופט עלינו ? - רק במוסד מושחת שבו חבר מביא חבר יכולים לגדל שופטים כמוך !!!!!
      אני מקווה שגם את זה תקרא באינטרנט וחגיב !!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לבג''צ

      ארז, 29/01/06 16:30

      מעכשיו אני מסתכל על פינוי הערבים (טרנספר בסלנג) כעל מבצע חוקי. הערבים לא יוכלו לפנות לבג''ץ לצורך סעד משפטי כי הם השתלטו על אדמות מדינה בכוונה רעה והם מתפרעים כל פעם שמנסים להשליט את החוק בכפריהם.
      הכתובת על הקיר ערבים - הטרנספר בדרך. בקרוב נעביר אותכם דירה אל מעבר לירדן - שלום ולא להתראות

      הגב לתגובה זו