• 75.

    גורג בוש

    פקק תנועה, 29/01/06 14:27

    אתה תחמן דמגוג וקשקשן ללא תקנה ביגללך החמאס עלה לשילטון

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    העם הפלשתיני שם ''ז'' על הכספים של בוש

    Ahmad, 28/01/06 16:06

    העמדה שלנו לגבי איומים ברורה ! לא
    נכנע.

    הגיע הזמן שכולם יבינו שאיומים יביאו
    תוצאות הפוכות.

    הגב לתגובה זו

    • אתם עושים רוח, אתם אמורים לקבל את החסדים האלו

      חחחחחחחחח, 28/01/06 19:25

      הרי מלבד לסלסל בשפם, לאיים על העולם בטיפשותכם, לרכב על גמלים , ולבעול עיזים, אין לכם מה להציע.
      יש לכם הערבים אוצרות טבע מדהימים, ואיפוא אתם נמצאים?
      ליד הביוב של העולם.
      המשך לסלסל בשפם יחביבי

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לשמעון פרס ההזוי וחבריו....

    אבי, 28/01/06 15:48

    נא ללמוד מהאמריקאים איך נוהגים בארגון טרור....
    ''גימגומים'' כמו שלכם = הרוגים יהודים בפיגועים....

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אודי חמודי,בוש מפסיק את הסיוע, ואתה מעביר להם 200 מליון לטרור?נמאסת (ל''ת)

    חומי, 28/01/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בוש אבל אתם מחמשים את מצריים שהיא מדינת אויב שלנו (ל''ת)

    ליעם, 28/01/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    Financing terror

    Danny, 28/01/06 12:26

    Thank you Mr.Bush for not financing terrorists, .
    It is one of many ways to stop Hamas

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הערבים פה כמו מדוזות בים

    עודד, 28/01/06 12:12

    נימאס כבר מהם

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    גם ישראל צריכה להפסיק הזרמת כספים (ל''ת)

    ש, 28/01/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תוכנית השלבים עובדת לפי הספר,שלב ב' מאחורנו עכשיו בשלב ג' שלב ד'fin (ל''ת)

    משקפי הלפרין, 28/01/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אנחנו הבאנו את החמס על ראשנו ברשות הרשות וידידנו יצילו מידם . (ל''ת)

    שמעון פרס, 28/01/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קצת מידע על החמאס

    אורי, 28/01/06 10:26

    החמאס הוקם ב-1987 על ידי אנשי האחים המוסלמים ברצועת עזה בראשות שיח' אחמד יאסין ומוחמד טאהא ([1]), אחרי שצברו כוח במשך שנות ה-80 בעידוד השלטון הצבאי הישראלי שראה באנשי האחים המוסלמים משקל נגד לאש''ף, שנחשב אז לאוייב המרכזי של ישראל מהצד הפלסטיני.
    הארגון גייס את אנשיו באמצעות מערכת ארגוני הצדקה שהקים בשנים אלו, ועל תשתית ארגוני צדקה איסלאמיים נוספים אשר היו מזוהים עם חמאס אידיאולוגית. עם זאת, כארגון פוליטי עם מטרות סדורות, הארגון עלה לבימה רק עם פרוץ האינתיפאדה הראשונה ושילב בפעם הראשונה אידיאלוגיה לאומית פלסטינית עם אידיאולוגיה איסלמית. בין פעולותיו הבולטות בתקופה זו חטיפת ורציחת החיילים אבי סספורטס ואילן סעדון, בעקבותיהן נשפט ונכלא מנהיג התנועה אחמד יאסין.
    יעדים
    יעדי החמאס נגזרים מיעדי ''האחים המוסלמים''. החידוש שבתפיסת חמאס הוא שילוב התפיסה המוסלמית במאבק הפלסטיני. חמאס גורסת כי מדינת ישראל (או כהגדרתה, ''היישות הציונית'') היא יישות מלאכותית, שהיא פרי של כיבוש, עושק וגזל. בראיית חמאס, כל אדמת ארץ ישראל (''מהים עד הנהר'') היא אדמה קדושה (וקף) אסלאמית, אשר צריכה להיות תחת שלטון מוסלמי. נוצרים ויהודים רשאים לחיות כמיעוטים במדינה הפלסטינית האסלאמית רק אם הם יכירו בשלטון האסלאם. יעד חמאס, בקצרה, הוא מדינה אסלאמית פלסטינית על כל שטחי ארץ ישראל.
    אמצעי מאבק
    לשם השגת יעדה, חמאס דוגלת בשימוש בשני אמצעים עיקריים:
    ג'יהאד – ג'יהאד הוא מושג אסלאמי, שפירושו ''מלחמת צדק''. לפי חלק מהמומחים, משמעות הג'יהאד היא מאבק בכח על מנת להעביר את כל הכופרים. הג'יאהד, עם זאת, פוסח על בני ''דתות הספר'' (יהדות ונצרות), אם הן מכירות בשלטון האסלאם. בפרשנות חמאס להקשר הפלסטיני, ג'יאהד פירושו מאבק אלים כנגד ישראל, או כל כח זר אחר, השולט בשטחי פלסטין. במסגרת הג'יאהד, אנשי הדת של חמאס נותנים הכשר דתי גם למעשים שנחשבים אסורים למוסלמים, כגון פעולות התאבדות, פגיעה באוכלוסייה אזרחית ושימוש בנשים וילדים במלחמה. ההצדקה של חמאס לפעולות אלו היא שהעם הפלסטיני נמצא תחת כיבוש ואין לו כלים אחרים נגד ישראל, שלה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.
    דעוה – בתירגום מילולי לערבית, פירוש המושג הוא קריאה, או הזמנה (לאמונה באללה). בהקשר הפלסטיני, דעוה היא פעילות של צדקה, סיוע סוציאלי וחינוך, אשר מהווים ''הכשרת לבבות''. חמאס מעוניינת בכך גם לקרב את העם הפלסטיני לאסלאם וגם לקרב אותו להשקפותיה האידיאולוגיות. הדעוה יוצרת, למעשה, אינדוקטרינציה, ומקנה לחמאס תמיכה עממית. הדעוה משתלבת בשאיפת חמאס ליצור מדינה אסלאמית, משום שחמאס אינה מעוניינת בהפיכה אלימה, הכופה את האסלאם על העם, אלא בשינוי חברתי שיוביל לתמיכה עממית באסלאם - ''אבולוציה ולא רבולוציה''. בעיניי כמה מהמומחים, מטרת הדעוה היא הסתת הדור הצעיר כנגד ישראל והחילונויות וחינוכו לפעול באלימותם.
    חמאס מתמרנת באמצעות כלים אלו (ג'יאהד ודעוה), תוך קשב מתמיד לקשת הסיכויים ולסיכונים העומדים בפניה. שיטות השימוש בג'יאהד ודעוה משתנות באופן מתמיד, על פי המצב המדיני בו חמאס פועלת. עם זאת, חמאס משתדלת שלא לפגוע בארבעה עקרונות מרכזיים:
    אי-הכרה בישראל, ג'יאהד – בראיית חמאס, מדינת ישראל היא יישות מלאכותית, שנוצרה עקב קולוניאליזם.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין וחשוב עם מי יש לנו עסק

      אמיר, 28/01/06 11:52

      להכנס בהם ומהר, לפני שיתפסו בטחון.
      לחסל כל חכמולוג מהחמאס, ולהתחיל כבר עם הפצצת התשתיות. אם כבר שונאים אותנו, אז שישנאו אותנו בחושך וללא מים בברזים. אולי זה ילמד אותם לקח מי שולט כאן

      הגב לתגובה זו

    • אפשר להגיד גם היום תודה לרבין ז''ל

      ליעם, 28/01/06 12:34

      להזכיר לך שהוא זה שגירש מכאן לשנה 400 מחהלים ללבנון ישר לזרועות של החיזבאללה שהם ילמדו אותו את שיטות הטרור

      תודה לך חבר

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    יש גבר אחד בעולם,''בוש'''',השאר פחדנים מאניקים,מיליון תודה לבוש ...... (ל''ת)

    העם היהודי'''''''''', 28/01/06 10:19

    הגב לתגובה זו

    • לפי תגובתך אתה החוליה החסרה

      נח, 28/01/06 11:01

      בין קוף לאדם .
      בטח לא מייצג את העם היהודי

      הגב לתגובה זו

      • אני לפחות לא חלאה כמוך שלא מודה שבלי העזרה מארה''ב הינו מקבצי נדבות! (ל''ת)

        הכבוד והמצפון'''', 28/01/06 13:51

        הגב לתגובה זו

    • טרף קל

      חיים, 28/01/06 17:18

      אל תהיה שמאלני מטוטמטם ואטום
      הרי אתם הבאתם ומביאים חורבן על העם הזה. בוש אומר וגם עומד מאחורי מה שהוא אומר. פשוט סתום ת'פה, שלא נהיה טרף קל...

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה ישראל עוד מתחבטת בימי ערפת היו צריכים להפסיק את העברת הכספים

    עמיר, 28/01/06 10:16

    ולממן את פעולות הטרור ואת מפעיליהם.ועכשיו עוד צריכים לממן את ארגון הטרור הקיצוני חמס האים יש יותר טפשות הזאת..די על הישראלים ללחוץ גם על הפלסטינים ולא לכרוע ברך ולהתחנן ..

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לגבי הציטוט של השר הפלסטיני

    Joe, 28/01/06 10:11

    ''אי העברת כספים תהווה מסר להמשך האלימות''

    בחירת החמס היא מסר של שלום?
    תאכל את המרק שהעם שלך בישל.
    ושיהיה בתאבון.

    מצביע קדימה, המרכז הפוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי אמר שישראל צריכה לשלם משכורות ל 135.000 שוטרים שיפטרו את כולם (ל''ת)

    אור, 28/01/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד לבוש על ממשלת ישראל ללכת בעיקבותיו (ל''ת)

    אריה, 28/01/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חיזבאללה בגדה וברצועה

    שוגי, 28/01/06 10:05

    רק לי נדמה מצב כזה? שחיזבלונים יסתובבו לנו ליד הגדר שאנחנו בונים ויתחילו להטריד לנו את התחת????

    לא נראה לי שהחמאס יגיד לא לחיזבאללה ומה נעשה אז???

    על ישראל במצב הנוכחי יותר מאי פעם לחדש את כח ההרתעה להראות לערבים מי יותר חזק וחכם, ועל כל פרובוקציה קטנה להגיב בצורה הכי חריפה שאפשר כדי להרגיל את הערבים לכך שאנחנו כאן ולתמיד!!!

    הערבים ביסודם לאחר שמקבלים בראש וחזק מבינים את מקומם בעולם המתורבת..

    יהיו כאלו שיתקפו אותי לבטח, לכם אני רוצה לומר, הלוואי והיה לנו עם מי לדבר, הלוואי ויהיה שלום, הלוואי ואני טועה.

    הגב לתגובה זו

    • ואז יגיד לנו אולמרט איפוק זה כוח

      ברוך, 28/01/06 10:28

      אבל הצרה שאנחנו נאכל חרה

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שלום עכשיו.....

    חילוני אדוק, 28/01/06 09:53

    למה זה נשמע לי היום יותר הזוי מאי פעם????

    ואם אני טועה אנא תקנו אותי, אני פשוט מרגיש כך, וכן, אני חושש.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מהו ההבדל בין נתניהו לאולמרט...מה?

    ברוך, 28/01/06 09:52

    אולמרט מקבל הוראות מקונדליסה
    אולמרט מנהל את האינטרסים של
    אמריקה-בקיצור אולמרט נזק למדינה

    נתניהו דואג לאינטרסים של
    מדינת ישראל לכן הוא מותקף
    על-ידי התקשורת שנתמכת על ידי בוש

    הגב לתגובה זו

    • מה אגיד לך, אתה צודק ב 100 אחוזים (ל''ת)

      משה, 28/01/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ברבר בוש ברבר, אולמרט בולע בשקיקה (ל''ת)

    הפודל הבא, 28/01/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חמאס ארגון טרור

    דן א., 28/01/06 09:34

    כולם עכשיו רואים את פרצופם האמיתי של הפלסטינים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פרס לא ירפה עד וידוא הריגה גורף לישראל (ל''ת)

    פעם חתרן, 28/01/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בוש האדם היחיד השפוי

    ענת, 28/01/06 09:33

    כל הכבוד לו ושימשיך להיות כפי שהוא

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זוכרים היכן הכל התחיל ? ייבוא הטרור מטוניס + נשק (ל''ת)

    תודה רבין,,,, 28/01/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד לבוש (ל''ת)

    א, 28/01/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הטרגדיה שלנו היא שבחמש השנים האחרונות

    קוו וואדיס, 28/01/06 09:25

    יושב אידיוט בבית הלבן. הוא נתן לשרון לבשל לנו דייסה הגונה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מזל שיש את בוש!

    עידו, 28/01/06 09:15

    כשנבחר פחדו כולם. עכשיו כשהוא מגן ללא לאות על ישראל, הפך ממש למלך. והכל בזכות מי? בזכות הלובי היהודי כאן. אתם עוד תראו, הוא יעשה סדר בעירק-יחזיק את חמאס קצר וימיט אסון על אחמדינג'אד. לאסד לא נותר אלא להמשיך לחרבן במכנסיים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    התשקורת הישראלית על כל ערוציה

    שרון, 28/01/06 09:09

    התחילה בשטיפת המוח של הציבור הישראלי .הסוקרת הההזויה עם אזני הפיל כבר פירסמה את הגיגיה וידיעות כבר הפיץ שרוב הציבור תומך בהידברות עם החמסכל אתרי האינטרנט כולל אתר זה משתתפים בשטיפת המוח.ואל תאמינו לאף מילה של בוש והבתולה הזקנה שלו הלחץ שלהם יהיה עלינו ואנחנו כרגיל נתקפל.המצרים אומרים שהפלשתינאים רוצים שינוי אכן אני מיחל לשינוי בתוך מצרים כאשר האחים המוסלמים יעלו לשלטון.ושלא יעבדו עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הסר דאגה מליבך, מר בוש....

    אבי געזונט, 28/01/06 09:07

    ישראל כבר תכשיר את השרץ הזה בשבילך, בין אם תרצה ובין אם לאו. בדיוק כמו שהכשירה את ערפאת וחבורתו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הכינו דרכונים לאירופה:השמדה ע''י איראן והחמאס (ל''ת)

    השמד מכאן, 28/01/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם ידידים כמוך בוש, מי צריך אוייבים ? (ל''ת)

    בוש מחסל את, 28/01/06 08:47

    הגב לתגובה זו

    • U R a fool. (ל''ת)

      Brosh, 28/01/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ימצאו הדרך(כנסו)

    ברוך, 28/01/06 08:03

    לא לדאוג אנשי חמאס.ממש אין לכם מה לדאוג.
    יהיו נשמות טובות בישראל(פרס,רמון,ביילין,עמי וכו')שימצאו את הדרך להעביר לכם הכספים של ישראל ואז בעקבותיהם יבואו האמריקאים והאירופים וכל שאר העולם .אתם מצידכם צריכים רק להמתין וללכת למכולת בטהרן לקנות נשק כדי להפנותו מולינו.
    האמינו לי זה מה שיקרה.אנחנו פשוט עם דפוק השונא את עצמו!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קדימנ לא עוברת את אחוז החסימה לפי סקר גנוז (ל''ת)

    של מינה צמח, 28/01/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אז זה הולך ככה:אם הם לא יפרקו את הזרוע

    הדיוט מצוי, 28/01/06 07:36

    הצבאית ולא יכירו בישראל בוש מודיע שהוא יעצור הזרמת הכספים כי הוא לא יסייע לשונאי ידידיו(אנחנו). אז קודם כל אנחנו ידידים, נכון? עכשו נכנסת לתמונה קונדולה ובתמימות נחושה פותחת לחמאס יציאת חירום: היא תעקוב אחרי המתרחש בימים הקרובים. לא נשאר אלא לוודא שהחמאס עומד בתנאים. אז עוד מעט קונדולה תגלה שהם ''התמתנו'' (ביילין ופרס יאשרו), כי כבר שבוע אין קסאמים (יש, אבל אין דיווח) והתאבדויות ג'יהאדיסטיות. (לפני שבוע היתה, ברח' נוה שאנן. בת''א.שכחנו). הם אוטוטו מתחילים לפרק את הזרוע ה''צבאית'' (טרוריסטים זה צבא, שימו לב!) רק צריך לתת זמן לתקן את עיוותי הפת''ח (שאעפי''כ קיבל מאיתנו כסף לעידוד הטרור). לזרוע ''המדינית'' יש אמנם עיקרי השמדת ישראל (ראו באתר החמאס) אבל ''שידברו'' העיקר המעשה, וחוץ מזה ''מה האלטרנטיבה'' (זכות יוצרים לפרס וביילין), ו''צריך להתקדם'' ('קדימה'). נו ועכשו אפשר לחזור למפה, לשים אותנו על השולחן ולאכול.קונדולה תצרח על ציפי/מופז; הנ''ל ידברו על ''ידידתנו הגדולה מעבר לים'' , ומי אנחנו שנדחה עצת ידידים?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    peace

    drorak, 28/01/06 07:14

    ONLY THE HAMAS CAN BRING PEACE THE SAME AS WE SAID IN ISRAEL ONLY THE RIGHT WING CAN BRING PEACE

    הגב לתגובה זו

    • רק הימין הקיצוני יביא את השלום הכי מהר

      ארז, 28/01/06 08:50

      טרנספר מעבר לירדן (כולל של ערביי הקו הירוק) והשלום יזרח על ארץ הקודש

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שמנו מבטחנו בארה''ב במצרים ובשרון וזו התוצאה (ל''ת)

    מדיניות נוסח, 28/01/06 06:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    המדיניות של ישראל אשמה בנצחון החמאס

    רן, 28/01/06 06:32

    מי שעשה הכל כדי להשפיל את אבו מאזן בעיני עמו גרם לעליית הקיצוניים ויצר במו ידיו חמסטאן על גבולנו. עכשיו מנסים להסיט את תשומת הלב מאחריות הממשלה ומאשימים את המודיעין שלא חזה. זו בדיחה עצובה אבל אני מקווה שהעם יידע לסלק מהשלטון את האשמים למחדל הנורא הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    70% תומכים בחמס.עובדה.

    גאנאם מחמוד, 28/01/06 05:56

    יש לחתוך להם 70% מכל תחומיי
    החיים.
    מיים, חשמל ,כסף ,תנועה,ליידות וכו'.
    היום , החמס הוא 70% מהעם,העם הוא החמס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חיסול איראן חובה!

    חיפאי, 28/01/06 05:32

    נשיא איראן הוא מקור הגאווה החדשה של הפלשתינאים.
    לכן צריך להתחיל מהם על מנת להמשיך כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אהוד אולמרט - אני מכיר אותך מילדות.

    אלון ל., 28/01/06 05:23

    כן, גדלנו באותו רחוב ''החרות'' בבנימינה. את התכונות הבסיסיות של אדם מכירים בתקופת הנעורים ושום מסך עשן של פוליטקאי ממולח לא יוכל להסתיר ממני את האמת שאני יודע כבר שנים.
    מפליא הוא איך התגלגל המזל והביא את אולמרט להיות ראש הממשלה...
    לא יאומן, אבל מעורר בי הרבה מאוד חששות.
    אולמרט הגיע כבר מזמן לדרג חוסר הכשרון שלו אבל המשיך הלאה והפך לראש ממשלה בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • איך הפשפש עלה למעלה, התאוריה שלי

      אהרון, 28/01/06 08:24

      שרון השתמש בפוליטיקאים בינוניים וחסרי תמיכה ציבורית ושיבץ אותם תחת חסותו בתפקידים בכירים.

      אותם פוליטיקאים ידעו שברגע שהם יראו סימן של חוסר נאמנות לשרון, תגמר הקריירה הפוליטית שלהם.

      אולמרט הוא הדוגמה המובהקת ביותר לפוליטיקאי שכזה שהגיע למעלה דווקא בגלל שהיה לא מוצלח ולא אהוב בציבור.

      בוים, בראון וגדעון עזרא הם דוגמות נוספות.

      הגב לתגובה זו

      • לאהרון תקן - רכיכה ! רכיכה !!! לא פשפש (ל''ת)

        ה-''אפס !!!'', 28/01/06 09:00

        הגב לתגובה זו

      • 100% אתה צודק (ל''ת)

        דנית, 28/01/06 10:31

        הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      יואב, 28/01/06 09:12

      אני לא מכיר את אולמרט מילדות, אך אני מסכים עם כל מילה שלך.

      הגב לתגובה זו

    • תענוג לקרוא תגובות של אספסוף מתוסכל

      גדי, 28/01/06 11:04

      אולמרט.את האמת לא סבלתי אותך ...אבל מתחיל להאמין בך - עלה והצלח!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל שטויות,

    צח, 28/01/06 05:02

    אני לא מבין למה נותנים כל כך הרבה קרדיט לחמאס, זהו סתם עוד ארגון טרור.ואם הם יתחילו אתנו , הם יחטפו על הראש כזו פצצה, שחבל להם על הזמן...
    את כל מדינות ערב גמרנו, החמאס הוא כלום בשבילנו.

    הגב לתגובה זו

    • החמס זאת תנועה עולמית והפת''ח הם פישפש לידם (ל''ת)

      יודע דבר, 28/01/06 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    להסיק את המסקנות המתחיבות- ומהר.

    אלון ל., 28/01/06 04:57

    אם תמיד חשבתי שהקונפליקט מתמקד בין 15% - 20% של קצוניים ישראלים ועוד אחוזים דומים בצד הפלסטיני, תוצאות הבחירות מראות שיש כנגדנו אויב השולט ברוב דעתו של העם הפלסטיני.
    אם כך - יש להסיק את המסקנות, ומהר.
    הייתי בין הראשונים שהגו את חומת ההפרדה (שבוע בלבד לאחר פרוץ האינטיפדה) וכעת אני טוען לסיים מהר את החומה!!!
    ללא מעבר של אף אדם לצד שלנו (ההפך כן, מסיבות הומניתריות). לא תתכן כניסת פלסטיניים לתחום המדינה כאשר תוצאות הבחירות מראות סבירות של יותר מ - 50% שיהיה זה אדם הרוצה בהשמדתנו.
    לא צריך להיות שר בטחון או רמטכל בכדי לראות אמת כל כך שקופה...
    אם המנהיגים לא מבינים זאת, צריך לצאת להפגנות כדי להגן על שלום ילדיינו.
    יש לנצל במועד את דעת הקהל העולמית ההמומה מהתוצאות, ולהכריז על צעדנו כאקט הגנתי מובהק.
    המקברי ביותר יהיה אם ממשלת ישראל תעביר אגורה אחת נוספת ליידי הראשות הפלסטינית.
    זה לא יהיה חלם אלא אדיוטיזם, חוסר אחריות צבורית או סתם בגידה במולדת!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    all out war

    John, 28/01/06 04:46

    Israelis - you saw the sign. Stop having illusions about having peace with the Palestinians. They do not want to live side by side with you. They want to kill you. If you take time to decide what to do, they will use the time to get stronger. You have to act now. Declare war on Hamas and wipe them out. Think 1930. What would you do if you knew than that Hitler was going to rise? you would kill him. You have no choice. I am very sorry that this is the situation, but the sooner you realize it, the bettr. May God be with you.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    The US forced us to accept election which include the Hamas!!!!!!!!

    Arie, 28/01/06 04:41

    THEREFORE, WE MUST DEMAND THE US SENAT TO PROVIDE EVERY ISRAELI BORN PERSON AROUND THE WORLD AN AUTOMATIC US CITIZENSHIP AND A COMPENSATION OF $10,000,000 FOR EVERY ISRAELI FAMILY AND $25,000,000 FOR EVERY FAMILY THAT LOST SOMEONE TO TERROR OR HAS A FATHER, MOTHER, BROTHER OR SISTER WHO IS A TERROR VICTIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    THAT'S THE ONLY FIAR SOLUTION FOR WHAT THE US DID TO US BECAUSE OF A DREAM OF IDIOT PRESIDENT THAT THEY HAVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

    • לאריה

      מוטי אטלנטה, 28/01/06 06:44

      זו דמוקרטיה וזכותו של עם להתאבד.
      הם עשו זאת ברמה אישית ועכשיו עשו
      זאת ברמה חברתית.
      אי אפשר למנוע בחירות דמוקרטיות,ואתה מנסה להטיל עליו רפש,אבל למעשה בסיפור הזה ארה''ב
      רק עזרה כספית ומנטלית והיתה גם גורם מאזן.
      זה שהיא צריכה לתת אזרחות לכל משפחה יהודית זו זכות שעומדת לה בתור מגינת העם היהודי משחרור מחנות ההשמדה ועד היום,היא משמשת כבלם לקיצונים.
      לגבי פיצוי לאנשים שנפגעו מטרור
      אין זה מתפקידה .וזה תפקיד של ממשלת ישראל.שכידוע גם מקבלת תמיכה כספית מארה''ב ואיני מכיר אחד שלא נפגע מפעולת טרור בין אם פגיעה גופנית או שנכח בעת פיגוע,פגיעה נפשית.
      לדעתי אתה מפספס הרבה בדבריך
      ונראה שאתה מאשים אנשים שבאו במטרה לעזור לשני הצדדים,מה לעשות שלא הכל הולך לפי הצפי.
      ואולי טוב הדבר?לאלוהים פתרונים.

      הגב לתגובה זו

    • ועוד לאריה

      מוטי אטלנטה, 28/01/06 06:53

      שים לב מה הנשיא בוש אומר-עליהם
      להצהיר ולהראות בפועל התנתקות מטרור-מה לא ברור?.

      הגב לתגובה זו

      • To Moti

        Arie, 28/01/06 13:51

        I see and read almost all the newspapers in Hebrew and English and believe me, what Bush is saying and what he is going to do are two different things. Here is an example, somthing that you said: There were democratic electionsin the ''PA'', right. A democratic move that the US practically forced on the ''PA'' and don't tell me that I'm wrong. The Hamas was elected in a democratic move, right. So after pushing for democracy over 12 years, including the time of President Clinton, you are telling me that the US will not speak with the body that was democratically elected? Well, let me tell you something my friend, EVEN THE US WILL EVENTUALLY HAVE NO CHOICE IN THAT MATTER! Because they so bluntly contradict themselves and what they are trying so hard to build in the ''new'' middle east. If they don't accept the Hamas as the leader of the ''PA'', they will lose their status in the Arab world!

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    טרנספר מידי של ערביי א''י המערבית לירדן הוא צו השעה !!

    יהודי שפוי, 28/01/06 03:15

    עלינו להבטיח רוב יהודי מוצק וגדול בין הירדן לים כי אחרת לא נשרוד פה.
    שום תוכנית מדינית ושום התנתקות אינם תחליף לטרנספר.
    בין הירדן לים אין שום אפשרות לקיומם של שתי אוכלוסיות: יהודים וערבים. הארץ קטנה מדי, הערבים מתרבים בקצב מטורף וקיצונויותם גוברת מיום ליום.
    זה או אנחנו או הם. עכשיו זה ברור יותר מתמיד.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      יואב, 28/01/06 08:16

      הגב לתגובה זו

    • טרנספר עכשיו (ל''ת)

      חסר סבלנות, 28/01/06 08:59

      הגב לתגובה זו

    • צודק וצודק (ל''ת)

      חושש, 28/01/06 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לעצור הכל ומיד ישראל דפוקים

    טל, 28/01/06 02:24

    לדעתי מיד לסגור להם את כל המשאבים כולל חשמל מים למה אני צריכה לתת למרצחים מזון חשמל מה קורה כאן ישראל דפוקים רדו מהעץ ועצור את הכל ומיד זה בדיוק כמו שאמריקה תעזור ואלקיאידה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי יכול להסבירלי

    יהודיה, 28/01/06 02:08

    למה לא מעבירים את כל אלה בשחרו בחמאס שיש להם תעודה כחולה איזה דבר שלא יאמן תראו לי עוד מדינה מטומטמת זאת אין נתן אולמרט להם לבחור בטרור אז שילכו כולם לעזה כולל אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו

      שמאלני שרוף, 28/01/06 09:07

      טני רוצה שלום והממשלה האימפוטנטית הזאת תומכת בחמס במקום בשלום. תנועת שלום עכשיו 2006 עוברת מטמורפזה ונקראת מהיום ''טרנספר עכשיו'' - כל הערבים נארזים ונשלחים חזרה לארצות מוצאם: מצרים, סוריה, לבנון, ירדן, עירק, סודן, לוב וכו'.
      כדי לדעת מי הגיע ומאין - עושים ראיון עם זיקני המשפחה והם יודעים מה המקור שלהם. מי שלא יידע או לא ישתף פעולה יישלח לירדן. (למי שלא יודע - לפני 150 שנה היו כאן פחות מ- 50 אלף מוסלמים!!!

      רק ככה אפשר לחזור ולנסוע באוטובוסים בביטחה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נורא איראן תתן כסף פשוט תוסיף למה שהיא כבר מממנת (ל''ת)

    אני, 28/01/06 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ארהב לא תתן כסף אין דבר, ישראל תתן

    תומך אוסלו, 28/01/06 01:52

    וגם ניתן להם רובים להשליט סדר, וגם קאסמים להגנה מפני ירדן ומצרים וגם חשמל ומיים ונתן להם לעבוד בישראל כדי שיוכלו לרצוח ישראלים ולקבל פרס כספי מאירן כי הם זקוקים לכסף....

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת הישראלית תלחץ לתת!

      חן, 28/01/06 08:14

      יראו לנו יום ולילה את הזקנה הערביה ללא התרופות והילד ''הרעב''. השמאל המצפוני ידרוש שישראל תקח אחראיות ולא מדינות ערב עם הפטרודולים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    איזה ניצול ציני של בני אדם

    מוטי אטלנטה, 28/01/06 01:40

    קודם אש''פ שפרנס עצמו ולא דאג
    לעניים ולאחר מכן החמאס הזדוני
    הרוצה למכור להם נשק כפתרון לבעיותיהם.
    ומי שראה את העוני המזויע בו חיים
    בני אדם כשהם היו באים לברז שריפה על מנת שיהיה להם מעט מים.
    והערבים בישראל החארות האלה שבמקום לטפל באחיהם מוכרים להם חלומות על הקמת מדינות חדשות.
    איזה ניצול ציני של סבל של ילדים
    נשים וזקנים.
    שהיו מחכים שהצבא יזרוק שאריות אוכל על מנת שיוכלו לאסוף פרורים אכילים.
    ואני אומר לכם טפלו באנשים עצמם
    פזרו אותם. וכל מדינה תקח מספר משפחות ותטפל בהם.ותוציאו אותם מהחור הזה הנקרא עזה. ומחנות הפליטים שישארו כגל עד לאטימות לבם של בני-האדם.ולניצולם של העניים ע''י חונטות צבאיות של אנשי פשע ורשע.
    אנשי אש''פ לזבל וגם אנשי החמאס לזבל וכן הגיהאד האסלאמי.
    תפסיקו לממן פושעים תוציאו את האנשים משם ופזרו אותם למדינות שיוכלו לטפל בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ארה''ב לא תפסיק העברת הכספים

    קומפורטי, 28/01/06 01:31

    אין ואקום. אם לא ארה''ב, אירן תספק את הכסף. החיזבללה לא מקבל כספים מארה''ב והוא לא קרוב לפשיטת רגל.

    הגב לתגובה זו

    • כסף לא פותר את הבעיה

      מוטי אטלנטה, 28/01/06 04:27

      הוא פתרון זמני, ואם לא משקיעים את הכסף ביצירת מזון או ביצירת מוצר להמרה באוכל הרי שנשארת רעב.
      וקשה לאכול חומרי חבלה,חגורות נפץ או רובים.הם לא טעימים-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דינמיקה בעולם הערבי: החרמת אירופה וארה''ב

    אחמד מהצפון, 28/01/06 01:21

    למי שלא יודיע, רועה הבקר המטומטם בוושנגטון אינו מדווח עדיים בקריאות הרבות והדנמיקה המתפתחת בקרב עמי ערב והמוסלמים להחרים את כל הסחורות והמותגים של ארה''ב ואירופה על ידי פסקי הלכה מחייבים.
    ההיענות גדולה ומדהימה! החברות באירופה ובארצות הברית יבעטו בבוש ובמנהיגיהם.
    ישראל טועה בהצהרותיה ועמדתה אינה מתקבלת כלל וכלל בקרב עמי ערב. הקונפליקט עולה על פסים דתיים, וזה ממש לא לטובתה של ישראל! עדיף דרכי נועם להידבר עם החמאס, ולו בכדי לא להביא יותר אנטיגוניסם נגד ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים האנטיגוניזם הוא נגד האחים הרוצחים שלך. נועם?דרך כונת הרובה! (ל''ת)

      טובת ישראל, 28/01/06 02:13

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ארה''ב אינה שליטה של העולם

    עדי, 28/01/06 01:14

    היא רק חושבת כך וכל המחקים אותה לא מבינים כמה המדינה הזו מורקנת מכל תוכן תרבותי וכמה ברבריות יש בממשל של בוש שתומך במדיניות של מלחמה מזויפת שהרי עניין מלחמת עירק היתה מפוברקת לחוטין למען שליטה על נפט.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, מה אתה רוצה יא סתום ?!

      אחד, 28/01/06 03:21

      ארה''ב כמדינה הומניטרית החלטה לתרום כסף שנגבה ממשלם המיסים שלה... כמו שהכסף לא ילך לממן את בן-לאדן, הכסף לא ילך למימון ארגון שישתמש ולו בדולר אחד ממנו נגד בעלת בריתה של ארה''ב, שהיא במקרה הדמוקרטיה היחידה במזה''ת... אז לך תחפש מי שינענע אותך דפקט דעת קהל שכמוך !

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואיך זה שאף אחד לא שואל....

    אורי, 28/01/06 00:58

    אנחנו בעזרת 5 מליון יהודים מארה''ב אוספים ומקבלים בשמחה מיליוניי דולר תרומות של הקהילות והארגונים היהודיים.ואילו הלפלסטינאים ה''מסכנים''יש את האחים שכל כך דואגים להם בערב הסעודית,כווית,בחריין,אבו דאבי,איחוד האמירויות ושאר נסיכויות הנפט של המפרץ.לכל אחת מן המדינות הללו יש מיליארדים שמקורם בנפט.בכל ועידה פאן ערבית הם מחבקים את הנציגים הפלסטינאים ומכריזים על סולידריות אך אף אחת מהן לא נותנת ל''אחות הקטנה'',מפלסטין אפילו שקל ! ומי צריך לממנם:אנחנו שסופגים מהם טרור,ארה''ב שבעיני רוב הפלסטינאים היא השטן הגדול והאירופאים עם התרבות המערבית,שנואת נפשם של החמאס.אין גבול לצביעות הזאת איך אף אחד לא מעלה את העניין הזה!!!.

    הגב לתגובה זו

    • ולמה שיתנו?הפלסטינים מחרבנים להם על הראש! מזלנו שהפלסטינים כאלה (ל''ת)

      דפוקים!, 28/01/06 02:16

      הגב לתגובה זו

    • לאורי

      מוטי אטלנטה, 28/01/06 04:08

      גם אם הם היו שולחים כספים,כספים אלו היו נעלמים בדרך,לכיסם של ארגוני הפשע.
      אם באמת הם היו רוצים לפתור את בעייית עזה,אז פשוט כל מדינה היתה צריכה לאמץ מספר משפחות ועזה היתה נקייה מאדם.
      אבל בעולמינו זה מי רוצה לפתור באמת את הבעיות?לך תראה מה קורה שם עכשיו מלחמת כנופיות לגבי שליטה.
      ומי סובל?ילדים וילדות קטנים שנולדו לתוך עולם הפשע,ואינם מכירים דבר אחר,ואשר ישמשו כפצצות חיות בידי פושעים ובני עוולה במלחמות ללא תכלית.
      וכל אלו שבאו לשלוט רק לצורכי כיסם דאגו וזו האמת.
      בשביל לפתור בעיית רעב אתה צריך לשלוח כבשים עיזים פרות תרנגולות ועצי מאכל לנטיעה,טרקטורים לחריש האדמה ומכונות להפקת המזון ועיבודו.תן לאדם דג האכלת אותו ליום אחד,למד אותו לדוג ,או לפתח בריכת דגים, והאכלת אותו לכל החיים.
      וזה העיקרון בו צריך ללכת,לספק את הזרעים והבהמות על מנת לפתור בעיות רעב ולא לספק כסף שהולך לקניית אמצעי חבלה-בדוק לאן הולך הכסף ואיזה מטרות הוא משרת.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך זיכרון קצר

      ברוך, 28/01/06 08:20

      ה''אחים'' שלהם במפרץ תרמו מיליוני דולרים לפסטינים אבל או שנתנו הכסף למשפחות המתאבדים או שעראפת וחברין גנבו!!!
      הם לא תרמו לבתי הספר או השיכון ,הם תרמו למתאבדים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל מכירה בפת''ח שהוא ארגון טרור וגם בחמס

    בר כוכבה, 28/01/06 00:52

    מדינת ישראל מכשירה כל טרוריסט
    מה ההבדל בנם לפת''ח אלה טרוריסטים רעים ואלה רעים מאוד אנחנו כבר נשכנע את האמרקאים שהם בסדר הגיהד אשם וכאשר הגיהד יהיה בסר נגיד שזה אל קעידה אנחנו שוטי העולם שעובדים על כולם ועצמנו המוסלמים בחרו מלחמה ומי שלא רוצה לראות את זה כך שימתין עד שאחרון היהודים יעזוב משכן רע בורחים ומשכן רע בורחים מהר מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    Read what all this means to us! We are going to be extinct!!!!!!!!1

    Arie, 28/01/06 00:49

    http://www2.debka.co.il/

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הטרנספר של ערביי ארץ ישראל לירדן

    יעקב, 28/01/06 00:43

    הוא הפתרון היחיד למצב שנוצר !!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להשלים את הגדר במהירות !

    הצילו, 28/01/06 00:41

    ושכולם יקפצו

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    USA policies Israel policeis as the blind leads the blind (ל''ת)

    homeless, 28/01/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פאפה סטון (אבא אבן) אמר פעם

    לא אני, 28/01/06 00:27

    או שזה הייתה גולדה, הפלשטנעים לא החימצו הזדמנות, להחמיץ הזדמנות,, עכשיו בו ננתח את המצב, רק טיפשים יחמיצו הזדמנות אחר הזדמנות, אפילו חמור ילמד אחרי עשר פעמים אם הוא יאכל קקטוס יכנס לו קוץ בלשון, אבל אני לא אוהב להכליל, אז אני הגעתי למסקנה שחלק מהפלשטנעים הוא טיפש וחלק או בעד השמדת ישראל על ידי טרור עכשיו אני מקווה שהשמאלני הכי קיצוני יסכים איתי שלהיות טרוריסט בימנו זה להיות טיפש, במיוחד שהעולם הנאור החליט שהוא לא מעוניין בטרורסטים, בגלל שהם לא תורמים לחברה דבר, ומתנהגים כמו פרעים רוצחים ילדים נשים וזקנים וכו'וכו', עכשיו נשאלת השאלה מה עלינו לעשות בנידון, מה העולם יכול לומר בנושא הרי החמאס הוא ארגון טרור מוכר ורשום, הפלשטנעים, בחרו בו, זאת תאמרת הם תומכים בטרור ובהשמדת מדינת ישראל, והם עוד מאימים אם לא תעבירו לנו כסף אנו נפוצץ אוטבוסים, אין לנו ולעולם הנאור סיבה לדבר איתם, מה שעכשיו נותר הוא להרוס אותם ולהשמיד אותם, אין אפילו סיבה לחכות, חיכנו כבר מספיק זמן אפילו ביילין אמר אנו ניצבים מול שוקת שבורה ואני לא רוצה להאריך מחשבותי עליו, להשמיד עם תומך טרור זה לא פשע מלחמה זה הגנה עצמית בכל מקרה לא צריך להשמיד את כולם יותר מחמישים אחוז בחרו בחמאס זה אומר שמכל שניים אחד הוא חמסניק חסלו אותו, הרי המצע שלהם הוא השמדת ישראל, וזה הגנה עצמית קלאסית, ואף מנהיג בעולם החופשי יכול לטעון אחרת, בגלל שהוא מחויב לעשות אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

    • באיטלקית אומרים: פפה בלטה (ל''ת)

      מורה ללשון, 28/01/06 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    No money - just food at water

    Yoni, 28/01/06 00:22

    Freeze all money transfers - at most, provide food, water and medicine.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להתנתק מהם לכלותים גם ליסגור מעברים (ל''ת)

    חזקי, 28/01/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט נכנע לאיומי הטרור של החמאס!

    חיים, 28/01/06 00:14

    החמאס איים שאם אולמרט לא יעביר לו כסף אז הוא יפגע במערכת הבחירות של אולמרט אתמול, היום כבר אולמרט העביר את הכספים!!!!! תקראו את הכתבה מאתמול ותווכחו!
    http://www.debka.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    bush is the man

    israelis, 28/01/06 00:05

    we love you bush

    הגב לתגובה זו

    • Imagine what would have

      AvnerA, 28/01/06 08:53

      happened to us without him. There IS a God.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הטרור שולט כבר הרבה שנים בפלאסתין

    dafna57, 27/01/06 23:30

    הגיע הזמן שארה''ב יפסיקו להשקיע בטרור.
    עכשיו ישראל תצתרך בצה''ל יותר השקעה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    החמאס לא צריך טובות מבוש! אולמרט מעביר להם 200 מיליון ש''ח (ל''ת)

    יוס2, 27/01/06 23:26

    הגב לתגובה זו

    • ובזה יקנו צאן וכבשים וינטעו עצים

      מוטי אטלנטה, 27/01/06 23:41

      ויקנו רשתות לדיג ויבנו חממות ויקנו סירות דיג. ותרופות
      כולם בעולם הזה שקרנים!ועולמם סובב סביב המוות והתעשיות הכרוכות בו.
      ורק תורת משה אמת!!!

      הגב לתגובה זו

      • מדינת ישראל ממנת ארגוני טרור מאז הסכמי אוסלו

        בר כוכבה, 28/01/06 00:56

        במשרים ועקפים היא הממליצה בפני האמריקאים והאירופים למי לתת התנזים של ערפת ואבו מאזן ודחלן וברגוטי הם ארגוני טרור שהורגים ילדים ומדינת ישראל מספקת להם מימון ישיר

        הגב לתגובה זו

    • יוסל יוסל, לא יכול להרדם?

      מרשמלו אלברטו, 27/01/06 23:51

      חייב להציק למישהו לפני השינה?
      אולמרט עוד לא חימם את הכיסא ועדיין ממלא מקום ואתה מלביש עליו אשמות מצוצות מהמוצץ שלך,תתבייש! בשליחות של מי אתה מקשקש, למי אתה חייב? מה מציק לך? לילה טוב וסע בזהירות.

      הגב לתגובה זו

      • ההאשמות ''המצוצות מהאצבע'' פורסמו בכלי התקשורת

        יוס2, 28/01/06 02:16

        כנס לאתר של גלי צה''ל

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    לנתק להם החשמל

    המנתק, 27/01/06 23:03

    תומכי טרור וטרורסטים, לא משלמים חשבון חשמל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דברים וידיעות שמדברות בעד עצמם

    ברוך, 27/01/06 23:01

    מתגלה לנו לבושתנו שאולמרט
    סתם פקיד עלוב של בוש+קונדליסה
    חסר חוט שידרה וכבוד למדינה
    שהוא אמור לייצג הפכנו ליותר גרועים
    ממדינת בננות
    ומנגד החמאס עם גאה וכבוד עצמי
    ואני בטוח שהאמריקאים מזלזלים
    באולמרט ואולי גם בזים לו
    כי פשוט אולמרט לא מחליט שום דבר
    הוא סתם אפס אפס אפס מאופס

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קונדי ודובי IN

    אנטוני הופקינס, 27/01/06 22:52

    פינוקיו וסבא ג'פטוOUT

    קדימה להתאבדות קולקטיבית

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ואם אתה שואל אותי

    מוטי אטלנטה, 27/01/06 22:50

    אז אני בעד פירוק עזה והפצתה לכל ארצות ערב.
    בצורה זו יהיה הכי פחות כאב ראש.
    הכי פחות בזבוז כספים.והכי פחות בעיות אנושיות.
    נמאס כבר מהחור הזה.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס גם ממוטי הטומטום. (ל''ת)

      אא, 28/01/06 02:19

      הגב לתגובה זו

      • Motty is right. you, are an idiot! (ל''ת)

        David, 28/01/06 04:55

        הגב לתגובה זו

      • ''טרנספר עכשיו'' (ל''ת)

        בב, 28/01/06 09:13

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    נגמרו משלוחי הכסף?

    מוטי אטלנטה, 27/01/06 22:31

    מייד עוזבים מאות אלפים את עזה לכיוון ארצות ערב בחפשם אחר עבודה ואוכל.
    ורצועת עזה תהיה שממה-תנים ושועלים יהלכו בה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שיתוף הפעולה עם החמאס

    עובד, 27/01/06 22:28

    החמס העביר ביום ה` 26.1, באמצעות צד שלישי, שדר סודי המאיים, כי אם תפגע העברת הכספים לרשות הפלסטינית על ידי ישראל, הוא ידאג לבצע פיגועים גדולים בתוך ישראל שישבשו את מערכת הבחירות, בייחוד זו של מ``מ ראש הממשלה אהוד אולמרט. בשדר נאמר כי החמס יראה בפעולה כזו מצד ישראל עילה להכרזת מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • לעובד הממשלתי

      מוטי אטלנטה, 27/01/06 22:41

      זו הסיבה שנשארת עובד ממשלתי.-חיוך
      יש לדאוג יה אהבל לפרנסה של אנשים ולא למלחמות.
      ואם מישהו יגיד שהוא בעד מלחמות מיד מורידים אותו לעפר.
      למה איפה אתה חושב שאתה חי?

      הגב לתגובה זו

    • עובד, אל תפחיד אותנו... צה''ל הוא המחסום בפני הטרור ולא החמאס...!!! (ל''ת)

      אדי, 27/01/06 23:06

      הגב לתגובה זו

      • אדי שמאלני מתוק שלי, כמו שהחיזבאללה קובע מתי הוא יורה בצפון...

        יוס2, 27/01/06 23:29

        ומתי לא כך החמאס קובע מתי הוא מפגע ומתי לא. השליטה באירועים כבר מזמן יצאה מצע''ל שלכם, צע''ל שלכם ''טוב'' היום רק בדבר אחד: גירוש יהודים.

        הגב לתגובה זו

      • אדי אנשים כמוך מסוכנים לקיום המדינה

        ליעם, 28/01/06 00:52

        יותר מתנועת החמאס מאנשים מהסוג השפל כמוך אני דואג יותר

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    במקום לעשות תמיד שטויות ואח''כ לעקוב אחר התוצאות

    גב. רייס, 27/01/06 22:25

    כך אתם תמיד נהגתם בכל העולם וגם אצילנו היגיעתם לתוצאות זהות...ועכשיו???

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בוש חי באשליות, הכסף יבוא מאיראן

    יודע, 27/01/06 22:19

    ואנחנו מחוייבים למפת הדרכים.
    או שלפתע אנחנו לא מחוייבים למפת הדרכים? האם תכננתם לעשות שלום רק עם שליש העם הפלסטיני?
    אתם מכרתם לנו את הבולשיט הזה שהפלסטינים רוצים שלום.
    אז ככה
    הפתח לא רוצה שלום אבל כסף הוא רוצה ולכן הוא עוד מדבר עם המערב.
    החמאס לא רוצה שלום ולא את הכסף של המערב.
    האם השמאלנים ששטפו לנו את המוח שפרס היחיד שרואה את המציאות הנכונה סוף סוף יבינו שהכל שקר ותעתועים? או שגם הפעם יאשימו את ביבי בעליית החמאס?
    האם ראשי הבטחון שלנו יתפטרו בבושת פנים?
    מאיפה לכם לעזאזל שהפלסטינים רוצים שלום? הכל שטיפת מוח של התקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • ליודע

      מוטי אטלנטה, 27/01/06 22:34

      פרסים עד הכיס.-חיוך
      -וכי מה חשבת שהם יממנו מכספם את החמאס ומליון אנשים העוסקים בטרור ואינם יכולים לייצר דבר?אז אתה יודע בודאי שאתה אהבל!

      הגב לתגובה זו

    • לאף אחד פרט למערב אין רצון ויכולת לתמוך בפלשתינים..בקיצור גול עצמי

      אדי, 27/01/06 23:03

      הם ישלמו מחיר כבד על בחירת החמאס, אבל הם הוכיחו את טפשותם מאז שסירבו לחלוקה ב47, ולא נראה שהם לומדים מהנסיון המר...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אבל ממשלת אולמרט לו: 200 מיליון ש''ח מידי חודש

    ניר, 27/01/06 22:17

    ב-1 בפברואר מתכוונת ממשלת אולמרט-ליבני להתחיל ולממן את החמאס ב-200 מיליון ש''ח כל חודש.
    אולמרט אולי לא ידבר עם החמאס(לפני הבחירות, אחריהם הוא יספר לנו ''שמה שרואים משם לא רואים מכאן'') אבל לתת להם כסף הוא יתן.

    הגב לתגובה זו