• 32.

    DON''T PANIC I''M ISLAMIC

    ציון הלוא תשאלי, 26/04/06 08:40

    הלכתי לטייל קצת בנוטינג היל, ביום אפרורי וריק. התיירים זרמו כולם לכיוון בקינגהאם בעקבות יום ההולדת של המלכה. נוטינג היל הייתה משובחת מכרגיל, וניתן היה להתבונן בסחורות מקרוב, במפות העתיקות, ברהיטים ובחפצי האמנות. גם בג'אנק ובחולצות המודפסות הזולות. הססמה השלטת: DON''T PANIC I''M ISLAMIC קונים תיירים יותר משקונים אותה לונדוניים, ובחנות של ניל'ס יארד במקום שתיים מהמוכרות הן אנגליות שהמירו דתן לאיסלם. בפאב הקרוב מגישים רק המבורגר כבש בפיתה ובכלל, איש אינו זוכר את קורבנות ה7 ביולי, והדיון הוסב למותו הטראגי של הפועל הברזילאי בידי המשטרה. ספין לא תמים. ואם יאמר אדם מילה על הפיגועים, יואשם בן רגע באיסלמופוביה ובגזענות. מה נאמר ומה נדבר....גרסה משוכללת ביותר של גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ליתר דיוק!!האירנים מכינים את השואה של עצמם!! (ל''ת)

    zvi, 28/01/06 11:04

    הגב לתגובה זו

    • Amen (ל''ת)

      Goodman, 28/01/06 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מחקר על כיבוש וכפיית איסלם על איראן

    @ בנצי-א @, 28/01/06 10:59

    בכל מקום שדרכו ערבים
    כבשו בחרב
    השתינו
    בנו מסגד כסמל הכיבוש
    שלהם
    והעולם השלים
    ועדיין סובל מהטרור שהתחיל לפני 1400 שנה
    הדיסקט הזה יוחלף
    והאנושות ינצל

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גילרמן - שגריר מצוין (ל''ת)

    רוני לוי, 28/01/06 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אל תקחו ברצינות את נשיא אירן....

    חדווה, 28/01/06 08:05

    הוא בסך הכל אידיוט ויודע בדיוק שאין לו מה להתעסק איתנו כי סופו יהיה רע ומר.

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט עם פצצת אטום זה לא מצחיק (ל''ת)

      מיכאל, 30/05/06 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ל-22: אני מקווה שלא נשב בבית ונמות מפצצה איראנית.

    רון, 28/01/06 02:48

    אם לא יהיו מספיק התנחלויות יהיה קל מאוד להשמיד את כל העם היהודי. פצצה אחת על חיפה, אחת לתל אביב ואחת לירושלים.

    רק אם נתערבב בין הפלסטינים זה לא יהיה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם היטלר התחיל בנאומים והצהרות בלבד

    רמי וונה, 28/01/06 01:40

    לכל המתנגדים למינהם להשוואת הפרסי הארור הזה להיטלר ולשואה בכלל הייתי רוצה להזכיר לכם שגם היטלר התחיל רק בהצהרות ונאומים
    וכל העולם כולל הרבה יהודים כמוכם חשבו שזה יהיה חרחור מלחמות לקחת אותו ברצינות. אם אתם בנים של קורבנות שואה אז צר לי לאמר לכם ,לא למדתם שום לקח. חבל שהאבדה האישית שלכם ושל העם היהודי בכלל היתה לחינם בלי שלמדתם שום לקח. הפרסי (ההמן של ימינו)הזה אומר הרבה יותר מהיטלר בתחילת דרכו. הוא גם מבצע חלק מזה בסיוע לחמס ולחיזבאלה.
    צאו מתרדמת החורף ידידי היקרים.

    שבת שלום לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שואת הערבים

    אזרח, 28/01/06 00:59

    הערבים כדי לגמד את השואה אומרים שגם להם ניגרמה שואה ב..48 וזה לא בתום לב .הם בסה,כ עברו דירה לגור ליד אחיהם

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לדעתי קיימת אי-הבנה של דברי נשיא איראן

    Observer, 28/01/06 00:33

    האם אתם באמת חושבים שנשיא איראן יהיה מעוניין לפגוע במעמדה של איראן בעולם?

    מכיוון שנראה לי שאין לאיראן כוונה להלחם נגד אירופה וארה''ב, אני נוטה לחשוב שדברי נשיא איראן על השואה הוצאו מהקשרם

    הגב לתגובה זו

    • אתה פרסי? כותב כל כך יפה בעיברית... (ל''ת)

      כן נראה לי, 28/01/06 10:54

      הגב לתגובה זו

    • גם על היטלר אמרו כך.

      דניאל, 29/01/06 02:18

      כשהוא איים, היו ''חכמים'' כמוך שאמרו שדבריו הוצאו מהקשרם.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לצערי, המשך ההתבכיינות לעזרה באו''ם מוכיח חוסר יכולת ישראלית לפעולה

    כועס, 28/01/06 00:04

    קיימות שתי אפשרויות:
    1. דני גילרמן מכין בשם מדינת ישראל את מדינות העולם להתקפה צבאית ישראלית על איראן - תוך כדי פימפום בלתי נפסק על היכולות הגרעיניות של איראן והסכנה הנשקפת מהם.

    2. מדינת ישראל אינה יכולה לאתגר האיראני ולכן ''זועקת'' לעזרת מדינות העולם , תוך כדי ''ניצול'' יום השואה הבין לאומי להשוואה בין מה שהיה אז למה שעלול להתרחש כיום.

    לדעתי האפשרות השניה היא הסבירה יותר, היות ומדינת ישראל ידועה לאורך השנים (עד 1992) כמדינה שפועלת ולא מדברת. במידה והיא מדברת - כנראה שאין לה יכולת לפעול.

    ניתן רק לקוות כי ארה''ב תבצע פעולת מנע אווירית באיראן, לא לשם השמדת היכולת הגרעינית האיראנית (לא ניתן לבצע זאת בשלמות א''י התקפות אוויריות, רבות וקשות,ככל שיהיו) אלא לשם עיכוב תכנית הגרעין שלהם בעוד מספר שנים, תוך כדי שאיפה להפיכה במדינה ולשלטון שפוי יותר במהלך השנים הקרובות, איתו ניתן יהיה להגיע להסכמים.
    אגב, סקרים מראים כי דעת הקהל בארה''ב היא בעד מהלך כזה.

    בכל מקרה , כיום איראן ממשיכה לתעתע בקהילייה הבינ''ל ולמשוך זמן, כאשר העיכוב התורן כיום הוא הסכמתה לכאורה לדון בהצעה הרוסית.
    אל לו לעולם לבלוע את הפיתיון , מכיוון שברור שמשא ומתן כזה ימשך זמן רב, במהלכו תמשיך איראן במלאכת העשרת האורניום. מלבד זאת, גם אם תסכים להעשרת אורניום על אדמת רוסיה, די ברור כי הם ימשיכו בהעשרת האוראניום בסתר, עד אשר יגיעו לפצצה הראשונה.

    לאחר מכן, אף אחד לא יוכל לעשות כלום.

    אני מאוד מקווה שהעולם ידע לעשות את מה שצריך ולהנחית על איראן מכה אנושה. אנחנו , בכל מקרה נשלם את המחיר - גם אם יותקפו (לא משנה ע''י מי) וגם אם לאו.

    שבת שלום לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גילמרן אידיוט מושלם ... מדוע למזער את השואה ??? (ל''ת)

    ניצול שואה 78, 27/01/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט דפוק בשכל (ל''ת)

      דודו, 28/01/06 01:00

      הגב לתגובה זו

    • גם היטלר התחיל רק בנאומים גזעניים והצהרות

      רמי ונה, 28/01/06 01:30

      וכל העולם כולל הרבה יהודים כמוך חשבו שזה יהיה חרחור מלחמות לקחת אותו ברצינות. אם אתה בן של קורבנות שואה אז צר לי לאמר לך לא למדת שום לקח. חבל שהאבדה האישית שלך היתה לחינם.הפרסי הזה אומר הרבה יותר מהיטלר בתחילת דרכו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גילרמן, תפסיק להפחיד!

    ריאליסט, 27/01/06 23:22

    מי אמר לך שאיראן מתכוונת לתקוף את ישראל? תראה הוכחות. אם אין לך, די עם ההפחדה וזריעת השנאה בקרב אזרחי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגמרי

      סטלן, 27/01/06 23:57

      האירנים הבטיחו לחבר קו בין ''קול ישראל'' וחדר הבקרה של מתקני השיגור שלנו, כך שכולנו נשמע בזמן אמת את הספירה לאחור.
      בדיוק כמו שהיטלר הזהיר את הפולנים, את הנורבגים, את הבלגים, את ההולנדים, את הצרפתים, את הבריטים ואת הרוסים כל פעם שהתחשק לו לקפוץ לכוס קפה ו''לדבר שלום''.
      בדיוק כמו שהמצרים והסורים הזהירו אותנו מראש ב-1948 וב-1973.
      בדיוק כמו שסדאם הזהיר את הכוויתים ועוד ועוד.

      אחי, אם לקיחת מנת-יתר אצלך עושה אותך ''ריאליסט'', אני מעדיף להיות שיכור (וחי). שיעור קצר בביולוגיה - חיות אינן מגיבות טוב להפתעה. ביחוד גרועה. גם ''ריאליסט'' יודע את זה.

      הגב לתגובה זו

    • ת''א היא שתאכל את הפצצה הגרעינית

      מתנחל, 28/01/06 06:36

      אז כדאי שתתחיל להיות קצת מודאג.
      זה לא הסקאדים המסכנים של סדאם שגם בגללם ברחתם מהבית...

      הגב לתגובה זו

      • Hopefully (ל''ת)

        כבשה כתומה, 28/01/06 09:38

        הגב לתגובה זו

      • כמתנחל, דווקא יש מקום לדאגה

        ריאליסט, 28/01/06 10:05

        השכנים שלך הם סכנה גדולה יותר לקיומנו. אני מתכוון לשני סוגי השכנים - הפלסטינים והיהודים. צא ולמד

        הגב לתגובה זו

      • מתנחל, ברור לחלוטין שאתה טומטום.. (ל''ת)

        מרכז, 28/01/06 10:57

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    למרבה הצער דברי השגריר גילרמן, הם הכחשת השואה.

    עמי, 27/01/06 23:14

    בדומה למכחישי שואה רבים, משתמש גילרמן בשואה באופן זול, למטרת התעמולה שהוא רוצה להפיץ.

    אפשר לדבר ולפעול נגד סכנת הגרעין במזרח התיכון.
    אך ההשוואה לשואה מגמדת את השואה לרמת מילחמה רגילה בין מדינות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שפוי ?

      הרואה שחורות, 29/01/06 02:29

      עומד ראש מדינה שאין לה שום מגע וקונפליקט עם ישראל, מדינה שעוזרת לאירגון הממשיך להלחם בישראל גם לאחר הבריחה המחפירה מלבנון, ומכריז בנאום קבל עם שיש להשמיד את מדינת ישראל. ואני שואל אותך האם גם היטלר איים להשמיד את רוסיה, צרפת ואנגליה?
      אני טוען שהשטן העומד בראש המדינה האירנית מסוכן עוד יותר מהיטלר. כדאי שקברניטי המדינה היהודית יקחו את דבריו ברצינות הכי גמורה ויקדימו תרופה למכה לפני שיהיה מאוחר. לא צריך הרבה על מנת להרוס כליל . אין צורך בכוון מדוייק, מגהטון אחד על איזור השפלה וגמרנו .

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שכל עוד ישראל קיימת לא יכפו על אף יהודי ללבוש טלאי צהוב, ולא יעשו ב

    דניאלה, 27/01/06 22:31

    ןכאשר לא תהיה מדינת ישראל אז יהיה מותר לכפות על יהודים ללבוש תלאי צהוב? איזו הצהרה זאת?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, ההצהרה לוקה בחסר...

      Observer, 27/01/06 23:38

      גם אם מדינת ישראל לא הייתה קיימת, זה לא אומר שצריכים לתת אור ירוק לפשעים כמו של הנאצים.

      הגב לתגובה זו

    • סתם נגרש אתכם לאליס איילנד

      Redneck, 27/01/06 23:51

      בתור ''שוהה'' בארה''ב את בטח מכירה את המקום.
      בתור יהודיה/ישראלית את לא ''מציאה'' גדולה גם אצל הדוד סם האוהב והמחבק. אם לא הרגשת בזה עדיין, קחי דחוף קורס באנגלית.

      הגב לתגובה זו

    • למיוחדת בקליפורניה

      שמעון 101, 28/01/06 00:00

      בישראל אנו גאים שזחוחי המוחות עזבו את המדינה ועברו ''להעשיר'' את ארץ זבת חלב ודבש בארה''ב!!!

      רמת ה IQ שלך לא מאפשרת לך להבין את דבריו של שגרירנו לאו''ם וכמובן לא להבין את הכוונה שבין השורות.
      שגרירך לאו''ם הוא מר בולטון הקשוח ואותו אני משוכנע שאת מבינה וגם אם לא, אינך מעיזה להעביר על דבריו ביקורת, כי את בעצם לא אמריקאית ולכן אין לך זכות לומר דבר שם.
      את אורחת בארה''ב ולא יעזרו לך כל הפיתולים שתעשי - את נשארת אורחת.....

      הגב לתגובה זו

      • המיוחדת את צודקת לחלוטין

        ישראל ישראלי, 28/01/06 08:50

        לצערי שמעון 101 הוכיח בתגובתו שהאיי קיו שלו הוא הבעייתי. הציונות מעולם לא דאגה ליהודים באשר הם יהודים (כולל בשואה שאז הציונות לא פעלה להצלת יהודים) אלא רק ליהודים בהקשר הציוני.

        הגב לתגובה זו

        • ישראלי, גם מתשובתך ברור שלמדת בבי''ס לילדים מיוחדים... (ל''ת)

          עמר, 28/01/06 11:02

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    schora achat yesh la'efes akarui gilerman

    SHO'A, 27/01/06 22:30

    When you really dont have any relevant high education or qualifications in your position, then you put all your energy and emphasis on sipurei ali baba

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הגיע הזמן שישאטל תחמש את הצצנים

    ליעם, 27/01/06 21:59

    הגיע הזמן שמדינת ישראל תחמש את כל אויבי מדינת רוסיה לא יתכן שרוסיה תחמש את כל מדינות האויב של ישראל יעזרו בהקמת הכור האטומי האירני ואומרים שאולי יהיה אפשר לדבר עם החמאס אולמרט ומופז תחמשו את הצצנים בנשק שיעיל רק בטווח לרוסיה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האו''ם שכח את השואה במשך 61 שנה

    אופיר, 27/01/06 21:45

    איפה הייתם במשך 61 שנה?
    איפה הייתם כאשר השוותם את הציונות לגזענות?
    איפה הייתם כאשר איפשרתם ל-7 מדינות ערב לפלוש לישראל במלחמת העצמאות?
    מדוע התקפלתם בפני המצרים לפני מלחמת ששת הימים?
    הצביעות בהתגלמותה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה בור מתבכיין

      איציק, 28/01/06 08:44

      האו''o הכיר בישראל ב-1948 וחברותיו בריה''מ וצ'כוסלובקיה סיפקו את רוב הנשק לישראל אז. (ארה''ב סירבה לספק לנו אז נשק).
      פלישת מדינות ערב נהדפה על-ידינו ולא היה לנו צורך בהתערבות האו''ם אז למה להתבכיין סתם?

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        מץע., 28/01/06 15:34

        חוץ מזה האו''ם רק הפריע לנו.
        במלחמת ששת הימים הינו יכולים להגיע לקהיר ודמשק.
        במלחמת יום כיפור הינו יכולים למחוק למצאים ארמיה שלמה.
        בשלום בגליל הגענו לטווח תותחים מדמשק.

        אבל האו''ם הציל את הערבים כל פעם

        הגב לתגובה זו

        • השם שלך זה מיץ עגבניות? מתאים לך

          איציק, 28/01/06 17:44

          כי אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות. אתה חושב שישראל יכולה לשלוט על 80 מיליון ערבים? (מצרים וסוריה). באמת עלה לך הש.. לראש.

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    When Netanyahu says this, it does not appear in the media

    orit, 27/01/06 21:28

    He is not less good lecturer, but the media does not give him the possibilty to be heard. Since the media is absoultly involved in trying to influence the democratic elections (in a non democratic way
    )The main question that Israel is phacing now is the threats of Iran, Israel should be united in trying to deal with this and elect the best person that will be able to deal with it in Israel and abroad. Before it is too late

    הגב לתגובה זו

    • u 100% right (ל''ת)

      ana, 28/01/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ומה אם שואת הפלסתינים?

    אחמד, 27/01/06 21:13

    שואה לא פחות גדולה!

    הגב לתגובה זו

    • אידיוטה עם של אידיוטים מאחל לך שואה כמו לשישה המליונים היהודים. (ל''ת)

      אברהם אבינו, 27/01/06 21:46

      הגב לתגובה זו

      • לאיברהים אז אתה מודה שנירצחו 6 מליון (ל''ת)

        אולי תמסור, 27/01/06 22:27

        הגב לתגובה זו

      • הוא אולי איננו אידיוט אך בוודאי בהמה. (ל''ת)

        בני, 28/01/06 09:06

        הגב לתגובה זו

    • מעניין כמה ''מליונים'' מתו ב''שואה'' זו

      אופיר, 27/01/06 21:49

      על איזו שואה אתה מדבר?
      מי פלש לישראל על מנת למחוק את שארית הפליטה היהודית בשנת 1948?
      מי גרם לבריחה המונית של הפלסטינאים מארץ ישראל?
      מי מנציח עד היום את הפליטים ומונע מהם לבנות את ביתם?
      מי מונע מהפליטים בלבנון מלקבל אזרחות לבנונית גם אחרי 57 שנים?
      אז את ה''שואה'' שלא קיימת למעשה גרמו שליטי ערב.

      הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחח עלק שואה פלסטינית

      ציוני בדם, 27/01/06 21:56

      אם כבר כמה מחבריך ממשיכים את דרכם של הנאצים שרצחו יהודים במשרפות גם חבריך שורפים יהודים אבל בעזרת בקבוקי תבערה וחגורות נפץ

      הגב לתגובה זו

    • השואה הפלסטינאית בדרך...

      AdamE, 27/01/06 22:00

      מאז חתימת הסכמי אוסלו, אתם הפלסטינאים עושים כל שביכולתכם כדי לשפר עמדות לקראת חיסול ישראל. הגעתם לשלב שמנהיגיכם בתחומי ישראל ובתחומי הרש''פ אחד קוראים לחיסול ישראל. בשלב כזה או אחר אנו היהודים לא נוכל להרשות לכם ללחוץ אותנו לפינה עוד ועוד ותקבלו את המלחמה שאתם כל כך רוצים. בסופה, תהיה לכם שואה שממנה לא תקומו עוד אלף שנים. חבל. חבל שבמקום שלום, תקבלו שואה.

      הגב לתגובה זו

    • ואני משלם מיסים כדי להאכיל את הילדים

      ליעם, 27/01/06 22:01

      שלך אתם מבינים את הטימטום של המדינה?במקום להגדיל את הכספי עזרה של ביטוח לאמי לקשישישם יהודים דרוזין וצארכסים שנאמנים למדינה הכספים הולכים לאטנשים מסוג הגייס 5 הזה שמגיב כאן

      הגב לתגובה זו

    • עוד מעט ב''ה השואה שלכם תגיע

      גבריאל, 27/01/06 22:03

      אם חיות אין שלום

      הגב לתגובה זו

    • בינתיים מי שרוצח פלסטינים אלו ערבים.

      :-), 27/01/06 22:12

      ומי שרוצח ישראלים אלו פלסתינים.
      נא לדייק, ולא לשקר ולילל.

      הגב לתגובה זו

    • go to

      moshe, 27/01/06 22:15

      hell.how dare you compare the two things? move to iran

      הגב לתגובה זו

    • אני מבין שאחמד לא מבין שואה מהי ? (ל''ת)

      שואל, 27/01/06 22:20

      הגב לתגובה זו

      • אתה חושב על אחמד יותר מדי טוב.... (ל''ת)

        רוני, 28/01/06 09:04

        הגב לתגובה זו

    • אתה אומר את זה מתוך בורות מעורבת בסנטימנטליות לא פרופורציונלית

      דורון, 27/01/06 22:48

      אם היית בודק את הנושאים מתוך ידע
      ועובדות הסטוריות היית יודע:
      1. מעולם הישראלים לא כיוונו להרוג חפים מפשע רק בגלל שהם ערבים פלשתינאים. חפים מפשע נהרגו או בטעות, או מאיזשהו חריג אצלינו, אף פעם לא כמדיניות.
      2. אם היינו רוצים לעשות לכם שואה היינו יכולים
      3. היהודים באירופה לא נהגו באלימות כלפי סביבתם ולא ניסו להשמיד אותם(בניגוד לכם) ולכן האלימות שהופעלה כלפיהם היתה בלתי מוצדקת.
      4. הנאצים התייחסו לכל יהודים כתת-תת אדם. היהודים מתייחסים אליכם כבני אדם ופוגעים בד''כ רק באלו שמנסים לפגוע בהם
      5. איפה היה נסיון (עם עובדות) שהיהודים עשו בפלשתינים רצח עם??
      שלא לדבר על רצח העם השיטתי.
      שעשו הנאצים. כמה ערבים חפים מפשע נשים ילדים וזקנים מתו מידיים מכוונות ישראליות? 1000? 2000?
      6. ואם אתה חושב שגירוש 48 היה הושאה שלכם, הלוואי והנאצים היו רק מגרשים את היהודים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה אהבל ובושה לעם הערבי המשכיל (ל''ת)

      אחד 1, 27/01/06 23:45

      הגב לתגובה זו

      • הזבל הזה איננו ''בושה'' אלה נציג אופייני (ל''ת)

        גידי, 28/01/06 09:03

        הגב לתגובה זו

    • you are the colthis is our istoric land ,you have 22 arabic states

      adriana, 28/01/06 00:31

      like the americans in usa,we return to our country

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם הכיבוש הערבי במדינת ישראל?

      דנה, 28/01/06 00:40

      מה עם הכיבוש הערבי שהתחיל לפני 2000 שנות גלות שהאבות שלך התנחלו על אדמת אבותיי בזמן שאותם הגלו מכאן ל 2000 שנות גלות בהם העם שלי עבר רדיפות ושואה ואחרי 2000 שנות גלות העם שלי מתוך זכות חזר למדינת היהודים

      מה עם הכיבוש הערבי שערבים ישראלים מתחתנים עם פלסטינים מהרשות ומנסים בכח להיות כאן הרוב?
      לא נורא עוד מעט זה יגמר שאתם תיהיו מהצד השני של הגדר

      הגב לתגובה זו

    • כמה עובדות הסטוריות

      רמי ונה, 28/01/06 01:59

      לא אחזור על מה שהגיבו לך חלק מהמגיבים כאן אבל עלי להזכיר לך שהמופתי הירושלמי שהיה אחראי לטבח היהודים בחברון ב 39 היה בין מתכנני השואה בפגישותיו עם היטלר מספר שנים לפני השואה. ואותו מופתי הוא מורו ורבו של מנהיגך הנערץ ערפת . הוא זה שגרם לכם את אסון 48 כשלא רציתם לקבל את תכנית החלוקה של האום ובמקום זה החלטתם לחסל את הישוב היהודי הקטן שברובו היה ניצול שואה. לשמחתינו הפסדתם במלחמה הזאת ואתם לא מפסיקים לבכות כמו ילדה קטנה עד היום. היהודים קלטו לתוכם 4 מליון איש מכל רחבי תבל ואתם 200 מליון ערבים לא יכולים לפתור בעייה אנושית של חצי מליון פליטים. תתביישו לכם אם אתם עם. אתם לא עם אתם עמא.רק להרוס אתם יודעים. לבנות ,כלום. נמאס לנו לשמוע את הבכיינות שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • הפלסטינים בוכים רק על דבר אחד,שלא הצליחו ב48

      חבורת בכיינים!, 28/01/06 11:12

      ב48, 67 ,73 אין דבר במצבם של הפלסטינים שהם לא הרויחו בכבוד, על מה אתה מתבכיין? מלחמה זה צחוק? שילמנו לכם על כל מטר בדם. הגיע זמן שתארזו את הפקלאות שלכם ותלכו לבנות לכם מדינה וחיים במקום אחר.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שואת פלסטינים ?

      ישראל, 28/01/06 15:30

      אתם עדיין כאן.
      חוץ מזה ישראל לא עושה 1% ממה שעשו הנצאים.
      ובנוסף הפלסטינים מביאים את זה על עצמם הכך שהם תומכי טרור

      הגב לתגובה זו

    • הרי לא ייתכן שערבי יטען דברי שטות כאלה

      אחמד לא כתב זאת, 24/04/06 17:54

      הרי גם הוא יודע שבמשחק ב- 48' התוצאה היתה 420 ומשהו כפרים לעומת 11 כפריםפ יהודיים שנחרבו.
      אם הם היו מנצחים במשחק. התוצאה הייתה על האפס. לטובתם.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    Never Again!!! (ל''ת)

    Moises, 27/01/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האיום היחידח במדינה היה ונישאר העוני

    אריק, 27/01/06 20:37

    אם כל הכבוד לטרור העולמי..

    הגב לתגובה זו

    • דמגוג (ל''ת)

      דמגוג, 27/01/06 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    טוב מאוד שהוא העלה זאת בפני האום !! התקיפה הזו חיונית ביותר . (ל''ת)

    tom, 27/01/06 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טוב שיש שגריר מעולה!!

    מאור, 27/01/06 20:05

    טוב שיש לנו שגריר מעולה שמזכיר את העבר שלא יקרה עוד פעם שגריר טוב עובד קשה בשביל המדינה שלו ורואים את המעשיו

    לומרות שאני בן 12 אני מבין בפוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שלא יהיה מאוחר? לא למדנו מהעבר??

    נועם יעקב, 27/01/06 19:24

    אירן משחקת על העולם, מסכימה, לא מסכימה,
    מושכת זמן עד שיהיה לה גרעין ''אל חזור''
    אני מציע שלא לחקות הפעם, יהיה מאוחר, לתקוף מיד את אירן, עם אמריקה או בלעדייה

    הגב לתגובה זו

    • נועם יעקב, בתור מצביע של ''קדימה'' אתה יכול להמשיך ליילל עד מחרתיים

      יוס2, 27/01/06 20:31

      לאירן יהיה נשק גרעיני, והם לא שמים עליך, לא על בוש ובטח שלא על אולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    Sad, painful, horrible, inhumane, unimaginable but MUST BE REMEMBER

    Arie, 27/01/06 19:14

    Sad, painful, horrible, inhumane, unimaginable but MUST BE REMEMBERED!!!!!

    The holocaust and the ideas behind it must always be remembered! We cannot let this happen again! Not by Europe, not by Russia, not by Iran, Syria or even the Al-Qaida and the Hamas! We should be stronger than ever before and always treasure the memory of over 6 Millions of us who were killed in the most barbaric ways that humanity created just because they were Jews and never had a chance.

    Be strong Israel, we love this country despite its crappy political situation and the politicians who bring us to these situations!


    Shabbat Shalom Israel,

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    החרדים טוענים שהשואה האמיתית היא תנועת ההשכלה

    חרדי לשעבר, 27/01/06 18:58

    הייתי בהרצאות של ציידי נפשות מיסיונרים ורבנים אחרים והם המעיטו בערכה של השואה במלחמת העולם השניה אולי הם גם הבינו שאלוהים לא קיים בעצם ואין השגחה אלהית.פשוט לא היו להם הסברים איך זה שבשואה מיליוני חרדים ילדים ותינוקות נטבחו.

    הגב לתגובה זו

    • חרדים הם הפרכת האבולוציה

      צ. דרווין, 27/01/06 19:42

      הלכידות החברתית והערבות ההדדית מצליחים לגרום לשרידות שכבת אוכלוסין חלשה במיוחד בכל פרמטר, כולל הבנת המציאות. אלמלא היו החילונים שכבה מחונכת כהלכה לערכים ולהקרבה (ע''ע פריארים) היו החרדים נכחדים מזמן בעולם המודרני. אין להתרשם מהסיסמאות הריקות והנבובות שלהם בסגנון ''עברנו את פרעה נעבור גם את זה''. קל להפריח סיסמאות כאלה כשהן לא עומדות למבחן עכשווי.

      הגב לתגובה זו

    • מתוסכל! מה החרדים בעסק? (ל''ת)

      צפוני, 28/01/06 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הצביעות של האום זה לא יאמן

    ליעם, 27/01/06 18:55

    מי המדינות שיושבות באום???

    באום יושבות מדינות שיש להם יד ברצח 6 מליון יהודים מאחר והם לא ''סיימו'' את המשימה הם מקווים שאולי חבריהם ממדינות ערב העוינות את ישראל יסיימו עבורם את המשימה חלק ממדינות אירופה עוד לא השלימו עם הרעיון שיש לנו מדינה ושאנחנו קיימים בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שואה מעשי ידי יהודים..750.000 ילדים רעבים (ל''ת)

    יהודי, 27/01/06 18:50

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה טיפש שברת שיא עולמי

      ליעם, 27/01/06 20:13

      באיזה זכות אתה עושה שימוש בין השואה לבין העוני בישראל אתה טיפש גמור

      הגב לתגובה זו

      • אם הוא ילד רעב הוא לא טיפש

        אחד שמבין, 27/01/06 23:47

        הוא מדבר מהבטן שלא מספקת מזון למוח.

        בשביל הילד הזה זאת שואה

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל עצום בין רעב ובין שואה זה

          ליעם, 28/01/06 00:38

          אפילו לא קרוב אבל אני אוהב את אלה שאומרים שאין להם אוכל בשביל הילדים שלהם ומדליקים לך סיגריה של מלבורו מול הפנים

          הגב לתגובה זו

      • גם טיפש גם עני עם מחשב ואינטרנט

        רמי ונה, 28/01/06 02:10

        ראית את העניים שלנו? גולשים באינטרנט וכוכים שהם רעבים.
        איך אפשר להיות רעב כאשר 300 אלף פועלים זרים דרושים על ידי המשק. סתם בכיינות
        כל מי שרוצה לעבוד ןלהתפרנס אין לו שום בעייה . הבעייה היא מחלת העצלות שלה אין פיתרון חוץ מרעב. כשהבטן תקרקר אז העצלן יצא לעבודמחוסר ברירה.

        הגב לתגובה זו

        • רמי - אתה עשר !!!! (ל''ת)

          סלי, 28/01/06 09:09

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    הבומבסטיות של גילרמן מחליאה. מוטב

    קצטניק, 27/01/06 18:33

    שישאל איך זה שניצולי שואה בארץ חיים בחרפת רעב.

    הגב לתגובה זו

    • כי הבנים שלהם שכחו מהר מאוד

      הרחובותי, 27/01/06 20:38

      שהרי ממשלות ישראל לדורותיהם הם בנים של יוצאי שואה, למרות שאבי עליו השלום היה ממוצא ליטאי, אני מתביש שכך הוא המצב צריך לעשות מרד מיסים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בעוד טכס השואה נמשך אלפים נרצחים באין מפריע בדארפור

    מאוס, 27/01/06 18:20

    אין ספק. האו''ם ואנחנו למדנו להפליא איך עושים טקסי שואה נפלאים ומרגשים, רק שכחנו שהשואה זה גם רצח עם שמתרחש כרגע, ממש הרגע, עכשיו, בדארפור.

    הגב לתגובה זו

    • אם היית אומר לנו איפה זה דארפור היינו מסכימים איתך

      ה, 27/01/06 21:01

      אל תאשים אותי בחוסר ידע. תאשים את התקשורת שלא טרחה לבצע את תפקידה ולהביא לי את הידע הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כיום ישראל תשמיד כל מי שיעיז במימוש

    אופטימי, 27/01/06 18:20

    חלומותיו לגרום לשואה שניה , ויש בכוחה להשמיד לא מעט עמים ועד היסוד , העולם מכיר ביכולת ומתנהג בהתאם לזה , ווענונו ודומיו יכולים רק לקפוץ .

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה חה חה איזו בדיחה טובה (ל''ת)

      יוס2, 27/01/06 20:30

      הגב לתגובה זו

    • אופטימי,איזה כעס יש בך, ממש מפחיד..ברררר (ל''ת)

      איזה קושמאר..., 28/01/06 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גילרמן שגריר מעולה!

    עמית, 27/01/06 18:18

    אחרי שורה של שגרירי פרווה סוף סוף מגיע שגריר שיודע לנאום, שיוצר קשרים ומגיע להישגים.

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק אדם אשר עושה ויעשה , אדם מרשים!

      אמנון בן-יהודה, 27/01/06 22:56

      להזכירך השגרירים בנימין נתניהו ,וגם דורי גולד עשו את עבודתם נאמנה והוסיפו כבוד למדינת ישראל שם בגוב האריות .

      הגב לתגובה זו

      • ביבינוקיו לא היה באו''ם (ל''ת)

        ע, 28/01/06 15:27

        הגב לתגובה זו

        • היה גם היה,וחבל שלא נשאר שם (ל''ת)

          מיקי, 29/01/06 18:24

          הגב לתגובה זו

    • נו.... (ל''ת)

      שום שום, 27/01/06 23:20

      הגב לתגובה זו