• 73.

    ישראל תתקשה אבל תעביר ...

    AdamE, 27/01/06 22:48

    כי הרי יסבירו לישראל שאי אפשר להעניש את העם הפלסטינאי... אז מה אם הם הצביעו רובם ככולם למען החמאס ולמען חיסול ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    bla bla bla (read)

    Yoni, 27/01/06 19:49

    in teh end the money will continue to flow

    even before Hamas won, PA was giving money to terrrorists, and their ''policemen'' take part in terror and their schools teach kids to hate Jews.

    so what is different now? Israel will continue to send them money, you will see

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי אישר לחמאס לרוץ בבחירות בירושלים?

    אורן, 27/01/06 17:15

    תשובה: אולמרט
    האחריות היא של אולמרט. הוא נכשל ולא ראוי להיות ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ממתי מנכ''ל באוצר קובע למי להעביר כספים

    נערי האוצר, 27/01/06 16:58

    עוד אחד החושב את עצמו למשה זיכמיך וקופץ בהצהרות. בשביל זה יש את הזרג והדרג המדיני.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    המודיעין שלנו, שווה ל..חת. נותנים הערכות שנוחות לממשלה!

    היסטוריון, 27/01/06 16:23

    הם קבעו שעלית החמס נובעת מהשחיתות ברשות...בטח.
    פתאום הם מבינים גדולים...אםהם כאלוחכמים, למה לא צפו את עלית החמס לפי כן? הרי השחיתות ברשות היתה ידועה לכל!

    הגב לתגובה זו

    • המודיעין דייק אבל צריך להציל הממשלה... (ל''ת)

      AdamE, 27/01/06 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    GIVE THEM MONEY?

    CITIZEN MILITIA, 27/01/06 16:21

    WHAT ISRAEL NEEDS NOW IS AN ARMED CITIZEN MILITIA TO END THE LOW COST OF JEWISH LIVES THE GOVERMENT IS FORCING UPON US.
    LEARN FROM THE AMERICAN CITIZENS. WOULD THEY LET THEIR GOVERMENT GIVE MONEY TO BIN LADIN?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נצחון החמאס מוצדק ומוכיח כי העם הפלשתינאי נורמלי יותר מהיהודי,

    דרור, 27/01/06 16:10

    וזה משלוש בחינות חשובות:

    המדינית:
    הטרור החמאסי הנחוש הוא זה שהביס את היהודים במלחמה.
    הטרור הפתחי לא הביא די תוצאות.

    אפשר להתכחש ולהכחיש עובדות,אבל אי אפשר להעלים אותן. תהליך הכניעה לטרור נמשך כבר שנים רבות, אבל הטרור החמאסי הרצחני קיצר מאד את התהליך.
    העם היהודי, כפי שהוא מצטייר היום בסקרים, הגיע למסקנה כי יש להגיע לפתרון הסכסוך בדרך הכניעה שמוביל השמאל הקיצוני בראשות שרון/אולמרט, לא כתוצאה מהארה שנחתה עליו, אלא כי הוא נכנע לטרור ולמנהיגות רופסת וסמרטוטית.

    החברתית:
    החמאס הוא תנועה שדאגה להמוני העם, בעוד שבכירי אש''ף המושחתים גנבו את כל הקופה לכיסיהם.
    היהודים ממשיכים לתמוך בעושקיהם כמו עדר של מסוממים.

    הבין לאומית:
    הפלשתינאים עשו נא,בתנועה מזרחית מגונה, ל''עולם'', אותו עולם שהיהודים תאבי הכניעה מרבים לנופף בו מולנו, כסיבה חשובה להטפות הכניעה שלהם. להם לא אכפת מה ''יגיד העולם''.
    אולי בגלל שלהם, בניגוד ליהודים, עדיין אין בורסה משגשגת שתמורת עלייתה הם יהיו מוכנים למכור את השאיפות הלאומיות שלהם ואת האמא שלהם.

    ועוד משהו:
    פתאום שכחנו את האימרה המצדיקה את הבוגדנות הימנית - מה שרואים מכאן לא רואים משם.
    אולי זה נכון גם אצל הפלשתינאים?

    המסקנה: ישראל הסמרטוטית תנהל מו''מ, והפעם בצדק, עם החמאס.
    גם ''העולם'' יתיישר עם המציאות החדשה, ומעבר לים של מלל, לא יפגע בסיוע לפלשתינאים, כי הרי לא מדובר בלחץ על יהודים.


    ובינינו, עם יד על הלב, מה איכפת לנו אם נכנע לממשלת פתח-חמאס או ממשלת חמאס-פתח ?


    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ישראל של שרון/אולמרט תממן את הטרור ותחזיר את חאלד משעל כי אין חזרה

    דרור, 27/01/06 16:07

    ממסלול הכניעה לטרור שבו מוליכה אותנו ממשלת הרשע השמאלנית הקיצונית הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כותרת מעתון יהודי בברלין, 1933: ''היטלר יתמתן בשלטון, אין לו ברירה..

    ציטוט, 27/01/06 16:02

    ''הוא זקוק לקהילה היהודית כדי לבנות את הכלכלה הגרמנית. אסור להאזין לכל הפשיסטים היהודים שמפחידים את העם...חייבים לעצור את זבוטינסקי המטורף, הטוען שפני המפלגה הנאצית להשמדת היהודים.
    והכי חשוב: העם הגרמני בחר בהיטלר בבחירות דמוקרטיות. זהו רצון העם, ומי אנו שנאמר לגרמנים במי לבחור?''
    סוף ציטוט

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    המשותף והמבדיל בים החמאס שלהם לימין הקיצוני שלנו

    YZ, 27/01/06 15:38

    המשותף:
    שניהם ימין קיצוני (סהרורי).
    שניהם נגד הסדר עם הצד השני.
    שניהם אומרים כל השטח בין הירדן לים שלנו.
    שניהם אומרים שצריך לזרוק את הצד השני מפה.
    לשניהם לא אכפת שאנשיהם ואנשים אחרים בעמם ימותו למען הגשמת הרעיון שלהם.
    שניהם הקריבו ומוכנים להקריב את הילדים שלהם למען האידיולוגיה שלהם.
    שניהם נגד הסכם אוסלו.
    שניהם אומרים שאין עם מי ואין על מה לדבר עם הצד השני.
    את שניהם החוק לא מעניין.

    המבדיל:
    החמאס הם היום רב בעמם. הימין כבר לעולם לא יהיה רוב בעמנו, כי אנו קצת יותר חכמים מהם.
    הצבע של האחד ירוק ושל השני כתום.
    האחד מכחיש שואה והשני משתמש בשואה.
    החמאס פתח באש חייה נגד בני עמם. אצלנו רק זרקו חומרים צורבים.

    בטח שכחתי עוד כמה דברים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כספי הסיוע אינם אלא שוחד

    יודע, 27/01/06 15:17

    ומאחר שמנהיגי הפתח מושחתים לוקחים שוחד ומשכנעים אותנו שהם מסייעים לנו, אנחנו נותנים להם ומשמנים אותם ומצדיקים את מעשיהם.
    מנהיגי החמאס כנראה לא עד כדי כך מושחתים כדי לקבל מישראל סיוע, אבל לא כדאי לשמוח כל כך מהר.
    אם ארצות הברית לא תתן את ''הסיוע'' או השוחד, הכסף יבוא מאירן.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה פשוט מאוד. לא גובים את הכסף ואז לא צריך להעביר אותו!!!

    YZ, 27/01/06 15:16

    שהם ינהלו את כל עניין המיסים בעצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    החמאס זכה-טוב ליהודים

    קטן, 27/01/06 15:14

    נשקם האימתני של הפלשתינאים-זה שהיתל בממשלות ישראל ובדעת הקהל הבין לאומית- הוא הדו פרצופיות, השקרים והולכת השולל של הנהגת הפת''ח.
    למעשה עתה הפלשתינאים הורידו את המסכה.
    אפילו עכשיות לאחר התוצאות בקלפי בישראל לא מפנימים את המסר ( ראה דיסקין), לכן אחדד אותו:
    לישראל קיים אויב-העם הפלשתינאי, שבראש סדר העדיפויות שלו נמצא השמדת מדינת ישראל. נא להתייחס אליו כאל כזה.
    נא לגלות אחריות

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני יודע מי יבחר אצלהם בפעם הבאה

    אבי, 27/01/06 15:07

    בהתחלה דיברנו ככה גם על הפתח אל תישכחו גם הם טרוריסטים אבל אנחנו שוכחים מהר כי אנחנו מדינה בלי ראש הזונות של העולם כל מי שרוצה לידפוק אותנו מוזמן בחינם ואנחנו גם משלמים מה לעשות כאלו אנחנו אבל אל תידאגו עוד מעט אנחנו נישכח שהחמס הוא אירגון טרור כי בבחירות הבאות החיזבאללה ינצח וגם להם נשלם וכי למה לא שילמנו לכל השאר ואז יקומו כולם ויצעקו איך ניתן להם כסף הם מחבלים לא כמו החמאס הנשמות הטהורות אותי רק מעניין מי אחריהם אולי הטליבאן הם לא מצליחם בשום בטוח בארץ הם יצליחו
    חלק מכם בטח צוחקים אני בטוח שכל העולם צוחק עלינו אבל אני כותב את השורות האלו עם דמעות בעיניים לאן הגענו איך הידרדרנו ככה קדימה אחים יקרים הגיע הזמן להיתעורר לפני שמאוחר מדי או שאולי כבר פיספסנו את הרכבת תרגישו חופשי להגיב ולומר לי אם אני טועה כי אני לא יודע מה לחשוב כבר

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    THE TRUTH

    SUPER, 27/01/06 14:59

    Israel helped establishing the HAMAS to get rid of the PLO

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הסקרים אמרו שפתח ינצח ושקדימה מובילה (ל''ת)

    עמי, 27/01/06 14:57

    הגב לתגובה זו

    • זה לא אותם הגורמים שעושים את הסקרים.

      YZ, 27/01/06 15:40

      ובכל זאת, אנו קצת שונים מהם. אנו גם אומרים אמת לסוקרים ולא מפחדים שירגו אותנו.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הסיבה לעלית החמאס שחיתות?

    קטן, 27/01/06 14:57

    אולי הסיבה היא הזדהות העם הפלסתינאי עם האג'נדה של החמאס?
    עם השחיתות היא הסיבה אז החמאס יכול לזכות גם בבחירות לכנסת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מושחתים

      ישראל, 27/01/06 15:31

      אצלנו הפוליטיקאים לא גונבים כמו שם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הליצנים באתר מדברים שטויות ''וקדימה'' רצה ''קדימה'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' (ל''ת)

    פרץ מלך הליצנים, 27/01/06 14:55

    הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת שכל תומכי ''קדימה'' תומכים בהעברת כסף לחמאס (ל''ת)

      יוס2, 27/01/06 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כסף לטרור - כל הכבוד - לא לעניים (ל''ת)

    לתפארת מדינת, 27/01/06 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    במקום כסף תנו...........(כנסו)

    ברוך, 27/01/06 14:47

    אני בטוח שרמון ופרס ימצאו הנוסחה להעביר להם רובים במקום כסף .לא חלילה כדי שיופנו מולנו ,לא,לא, פשוט שיופנו כלפי הכנופיות החמושות שמפריעות לחמאס לחדש הקשר עם ישראל.
    עופו לנו מהפרצוף כבר פוליטיקאים מושחתים,אין לכם מושג על מה אתם מקשקשים טועים בענק בכל הערכות שלכם וכל הזמן מוציאים לנו פטנטים ואנחנו נותנים לכם להוביל אותנו באף.
    נצביע בבחירות ברגליים ולא נלך לקלפי.
    מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חמאס

    משה גרין, 27/01/06 14:46

    נפילת הפת''ח נפילת השלום

    הגב לתגובה זו

    • לא! נפילת הפת''ח-הורדת המסכות! (ל''ת)

      סד, 27/01/06 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    Does anyone know why

    RK, 27/01/06 14:41

    Does anyone know why is Israel transfering money to the Palestinians? Where does this money come from, and why through Israel?
    This is a serious question - your answer would be appreciated

    הגב לתגובה זו

    • הסבר פשוט

      מסביר, 27/01/06 14:50

      בגלל שהמוצרים הנכנסים לארץ ומעוברים משם לרשות, ישראל היא זו שגובה את המיסים.
      היות ומוצרים אלו אינם נכנסים לארץ, אלה מועברים ישירות אל הרשות, ישראל צריכה להעביר את המיסים שנגבו לרשות.
      זה לא שונה ממיסים שאזרח חוץ משלם בארופה, ואז יכול להזדכות עליהם בשדה התעופה.

      הגב לתגובה זו

    • בצלם,שלום עכשיו,מרכז פרס,ביילין, GUESS (ל''ת)

      מוטי א, 27/01/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    xx

    x, 27/01/06 14:39

    שלא יהיו אשליות לאף אחד, ישראל לא תתקשה להעביר לאויביה המצהירים בגלוי על תכניתם להשמדת ישראל והיהודים :
    לא נתקשה להעביר לאויב כסף, מים, חשמל וכל השירותים אותם יבקשו.
    בכך נמשיך את המדיניות האיומה והבלתי מובנת של האדונים פרס את רבין ( שגם סיפקו להם נשק)ושל ראשי הממשלה שהמשיכו בעקבותיהם וזאת במקום להכריז על הפלסטינים כעל אויבים ולנהוג בהתאם.
    ואם מישהו חושב שהפתח שונה מהחאמאס טעות בידו:כולם , כולל מנהיג איראן אותו הדבר.
    ורק שמעון פרס עדיין חושב שעראפת היה ''ידידו וחברו''.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    התקשה להעביר = נעביר (ל''ת)

    יוס2, 27/01/06 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש צו עיקול על כספי החמס בארץ ובחול

    משה ישראלי, 27/01/06 14:32

    נפגעי הטרור הגישו תביעות נזיקין כנגד החמס עקב אחריותם לפיגועים.
    בתי המשפט הן בארץ והן בחול פסקו פצויים של מליוני דולרים לנפגעים שונים.
    רק לאחרונה פסק בית המשפט בארץ פיצויים על סך 90 מליון שקלים מהחמס למשפחה שנפגעה מהטרור .
    וזו רק ההתחלה.
    טכנית הם לא יוכלו לקבל כספים אלא אם אהרון ברק יבצע שוב להטוטים משפטיים כדי לטהר את אהובי נפשו

    הגב לתגובה זו

    • זה לא כספי חמאס.

      YZ, 27/01/06 15:42

      אם כי, אני חושב שצריך להקפיא את הכסף עד אשר נהיה בטוחים שהוא לא יופנה למימון הטרור נגדנו.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בישראל מבהירים: נתקשה להעביר כסף לרשות

    Erez, 27/01/06 14:28

    אני מבקש להרגיע את ישראל וממשלת השמאל לא יהיה קושי להעביר כספים.
    הגב' קונדוליסה רייס מאלבמה ''תבקש יפה'' ואולמרט ירוץ כמו כלבלב (ראה שרון) ,נספק גם תחמושת וכביש ''חוצה ישראל'' בים עזה לגדה.


    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סומך על ממשלת השמאל שתמצא פתרון יצירתי

    לא תמים, 27/01/06 14:25

    היא הרי כל כך רוצה להעביר להם כסף. מסכנים עכשיו היהודים יתמכו ברוצחים שלהם גם בכסף וגם בבריחה משטחים.
    בטח יגידו שאי אפשר לא להעביר כסף למחבלים מסיבות הומניטריות..
    כמה שאנחנו הומנים...

    הגב לתגובה זו

    • ''ממשלת השמאל'' של הום רק לא מזמן היתה ''ממשלת הימין''

      YZ, 27/01/06 15:49

      תראה מה זה מר צחי הנגבי - ברגע שאתה לא מוכן להסכים להיום ימין קיצוני, חבריך כבר מכנים אותך ''שמאלן''.

      לפחות 14 ח''כים ליכודניקים לשעבר ו-3 מהעבודה לשעבר, וכבר ''ממשלת שמאל''.

      חביבי, לא כל מה שלא ימין קיצוני הוא ''שמאל''. יש גם ''אמצע''. אז ''קדימה''.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תרשמו לפניכם אולמרט ייתן להם הכל כי אין לו שום אידיאולוגיה. (ל''ת)

    יוסי, 27/01/06 14:24

    הגב לתגובה זו

    • אם אולמרט יצטרך הוא ייתן להם גם מטוסים וגם טנקים

      יוס2, 27/01/06 14:37

      לא קשה לנחש זאת, הרי רק לפני כמה חודשים הוא אמר שאנחנו עייפים מלנצח ועייפים מלהלחם באוייב.

      הגב לתגובה זו

      • יאללה,יאללה, יא חרטטים! (ל''ת)

        ביבי החלול, 27/01/06 15:12

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    שיגמרו את החומה ושאפילו מים לא יעברו דרכה (ל''ת)

    אהרון, 27/01/06 14:23

    הגב לתגובה זו

    • מים ,מים

      ברוך, 27/01/06 14:51

      מים אולי לא יעברו אבל קטיושות ,קסאמים ורגמות יעברו גם יעברו.אתה חושש ממחבל בודד יותר מטילים?

      הגב לתגובה זו

    • צריך להגביה, שגם הציפורים לא יזדווגו בינהן. (ל''ת)

      ביבי החלול, 27/01/06 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביבי אמר מזמן שאסור להעביר להם כסף

    יוסי, 27/01/06 14:20

    הוא גם אמר שהחמס יתחזק בזכות ההתנתקות
    וגם שהם ירו קסמים על אשקלון
    אבל התיקשורת לועגת עליו כל הזמן
    שרון ואולמרט לא היפסיקו ללכלך עליו
    אבל לפני שניתמוטט מבחינה ביטחונית חייבים לבחור במנהיג חזק ואמיץ שיודע איך להסביר לעולם
    את הצד שלנו ויודע בדיוק מה לעשות
    בכל תחום כלכלי ביטחוני וכול
    ביבי = מנהיגי אירופה ואמריקה
    פרץ ואולמרט = מנהיגי ארצות ערב

    הגב לתגובה זו

    • ביבי מנהיג דגול---- ב 5 רמות מעל כולם

      משה, 27/01/06 14:44

      אין מה להשוות בכלל
      ביבי חכם אינטיליגנט והגון
      היחיד שבאמת איכפת לו מהמדינה
      שידע שישלם מחיר פוליטי
      אבל היה חייב להציל את המדינה מפשיטת רגל והרים את ישראל מבחינה כלכלית
      אל תישכחו שמבחינה כלכלית ישראל גם יותר חזקה מבחינה צבאית יש יותר כסף לרכוש כל נשק לביטחון ישראל (אם ישראל לא תהיה חזקה
      ינסו להשמיד אותנו

      הגב לתגובה זו

      • שמך משה או שרה??

        YZ, 27/01/06 15:14

        זה נשמע הרבה יותר כמו שרל'ה.
        רק היא או אנשים עם הבנה כמו שלה יכולים להגיד דברים כאלו על ביבי.

        הגב לתגובה זו

      • ביבי? יפה בחוץ,בפנים-נאדה! (ל''ת)

        ביבי החלול, 27/01/06 15:16

        הגב לתגובה זו

    • שטויות

      מגיב נסער, 27/01/06 14:55

      ביבי חיזק את החמאס כאשר שם רגליים בגלגלים של הסכם אוסלו.
      ביבי חיזק את החמאס כאשר הוא שיחרר את אחמד יאסין.
      ביבי הוא זה ששירת בממשלה אשר הוא טוען שחיזקה את החמאס. (הוא פרש כבר אחרי שהתקבלו כך ההחלטות)
      ביבי יכול לקשקש כמה שהוא רוצה בנושא הכספים, העובדה שהכספים אינם כספים של מדינת ישראל, אלה כספים שהמדינה מחויבת להעביר לרשות.
      נמאס כבר לשמוע ממנהיג שחושב שהוא כל כך חכם. הוא לא.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    למעריב: מדוע לא פרסמתם במבזק שילדה קטנה נפצעה מאבן של פלשתנאים

    איציק, 27/01/06 14:18

    הרי עם זה היה הפוך שמתנחלים היו פוצעים ילד פלשתנאי ישר הייתם מפרסמים. מדוע אתם מסתרים דיווחים כאלה ?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תרגעו....גם החמאס שלנו פעם ניצח...

    שמאלני, 27/01/06 14:18

    תקראו את התגובות כאן. רובן תגובות מוזמנות וממומנות ע''י מפלגות הימין הקיצוני. הרוב השפוי במדינה נשאר רגוע לחלוטין. לא צריך להילחץ. הפלשתינאים יעברו את אותו תהליך שאנחנו עברנו - שלטון ימני/דתי שהביא אותנו לקטסטרופה - ואח''כ התפכחות, התנתקות ו...קדימה.
    הכסף המדובר שייך לפלשתינאים על פי הסכמים חתומים ולכן חייב להיות מועבר אליהם. גם שם יש אנשים שצריכים לאכול !!! תפסיקו להילחץ ולהלחיץ - ישראל מספיק חזקה ותדע להתמודד עם החמאס - גם שלנו וגם שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמו האייטולה שרון, גם אולמרט מסוכן לישראל. (ל''ת)

    אבל העם מטומטם, 27/01/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למישהו יש ספק? הכסף ימשיך לזרום

    ואנחנו נשלם, 27/01/06 13:58

    ואם זה לא היה עצוב היינו צוחקים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש כסף לא לדאוג

    NY, 27/01/06 13:55

    את הכסף שמעבירה ערב הסעודית לצרכי טרור, יעבירו לקניית מזון, מערכת החינוך, ותשלומים לישראל.

    הגב לתגובה זו

    • זו לא סעודיה שמעבירה, זו איראן. (ל''ת)

      YZ, 27/01/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פושעי ההתנתקות לדין (ל''ת)

    תמי, 27/01/06 13:50

    הגב לתגובה זו

    • גברת תמי יש רשימת המתנה

      שיר, 27/01/06 14:10

      קודם כל להעמיד לדין את פושעי אוסלו

      הגב לתגובה זו

      • טועות שתיכן. קודם לדין את מועצת י''ש. (ל''ת)

        ביבי החלול, 27/01/06 15:18

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    להעביר כסף לרוצחים???

    רוני, 27/01/06 13:50

    לא להאמין מה שקורה פה איך אפשר בכלל לשקול לעבוד מולם ולקיים איתם סוג של יחסים הארגון הזה הם רוצחים,,,לא יכול להיות שישראל תעביר כסף לכזה ארגון ותשקול בכלל המשך פעילות מכל סוג איתם שיתמודדו עם עצמם לבד ,בקיצור מצד ישראל צריכה להיות התעלמות מוחלטת לעם כזה שבחר שהראש שלו יהיה ארגון כזה...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא לעשות מזה ויכוח בין שמאל לימין

    חיים קימל, 27/01/06 13:48

    לסגור להם את הכניסה למדינה ירו קאסם להוריד חצי עזה לא לוותר להם הם בחרו את עמדתם אנו נבחר בשלנו בהתאמה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המיסים הם שלנו התענוג שלהם

    גמל שלמה, 27/01/06 13:41

    אם זה היה משחק שחמט היו קוראים לזה אולי משחק אבוד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טיפשים !!! חייבים ומוכרחים להעביר כסף

    צימרמן, 27/01/06 13:40

    כדי לממן את אוטוסטרדת האמל''ח הזורם חופשי באין מפריע, לביסוס
    מדינת הטרור מייסודו של שרון-אסון
    לשלם משכורות לטרור ולשהידים
    לשרש חלחזק ולתמוך במדינת הטרור
    זאת, עד יגיע לפאתי רמת אביב ג'
    ולרחביה, מושב ארמונות הפאר של
    פרופ' ברק ושות' שסיפקו חיסיון מלא
    לשרון ובניו שקנו השלטון בכסף.

    הגב לתגובה זו

    • צימרמן ואני הנורמלים היחידים באתר (ל''ת)

      יגאל כהן, 27/01/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, סוף סוף מישהו עם היגיון ומחשבה (ל''ת)

      רציונלי, 27/01/06 14:49

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח אחד מאלו שדאגו שכסף שלנו יממן את...

      YZ, 27/01/06 15:55

      הכבישים בשטחים.
      הוילות בשטחים.
      סבסוד החקלאות בשטחים.
      אמצעיי ההגנה.
      ועוד, ועוד...

      וזאת מפיהם של ילדי המשפחות העניות, המשפחות החד-הוריות, הקשישים והנכים.
      הכסף הזה, כאמור, היה כסף שלנו.

      הכסף שמדובר בו הוא לא שלנו (אם כי, אני בעד להקפיא אותו).

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הסירו דאגה מליבכם- ישראל כבר הודיעה שהיא תעביר את הכספים לרוצחי

    המטיף, 27/01/06 13:40

    אזרחיה. עם ראש ממשלה כאולמרט, ושר ביטחון כמופז- מגרשי יהודים מבתיהם ומעבירי כספים לחמאס- עם ישראל בהחלט יכול לישון בשקט, אנחנו בידים טובות.

    הגב לתגובה זו

    • אנו בידים טובות ונהיה בידים טובות.

      YZ, 27/01/06 16:00

      קל מאוד לתאר לעצמנו מה יקרה פה, אילו הימין יהיה בשלטון (חסו''ש). הימין יגיד ''נמחץ אותם'' והחמאס יגיד ''נחסל אותם''.

      יש רק הבדל אחד, אנו מדינה הכפופה לחוק הבינ''ל ולא יכולים ''למחוץ אותם''. לאומת זאת, להם יש מתאבדים בשפע. ואם יגמרו פה המתאבדים, אז יבואו עוד מחו''ל (ראה עיראק).

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט נא לא לגמגם מול ההתרחשויות!!

    דוד אפללו, 27/01/06 13:32

    מר אולמרט
    בתור תומך של קדימה אני קורא לך לא לגמגם מול ההתרחשויות. זו השעה לגלות מנהיגות. להתייעץ זה חשוב אבל עליך לקבל החלטה איסטרטגית לבד - לקח ההיסטוריה ברור -- בכל עת שכוחות טרורויסטים נצלו דמוקרטיה כפלטםורמה ולא נענו בתגובה נחרצת התוצאה היתה הרת אסון. אסור לישראל להסס ולגמגם. כל עוד החמאס לא מבטל האמנה שלו איסטרטגית ישראל אינה שהיא תתקשה לדבר עם החמאס אלא שישראל תעסוק בהשמדת החמאס כפי שהוא קורא להשמדת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ביוני 2005: ''אנחנו עייפים מלהלחם, נמאס לנו לנצח''

      יוס2, 27/01/06 14:40

      דוד תתחילו לחזק את הגגות בשדרות כי אולמרט עייף מלהלחם בטרור חה חה חה חה חה חה

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תעביר גם תמחק חובות,מה האלטרנטיבה? פיגועים,קאסמים ETC (ל''ת)

    מוטי א, 27/01/06 13:30

    הגב לתגובה זו

    • בקיצור דמי חסות לארגון פשע (ל''ת)

      מפיה, 27/01/06 13:36

      הגב לתגובה זו

    • אתה סמרטוט שמאלני טיפוסי. בגלל

      מיקי, 27/01/06 13:45

      שכמותך אנו במצב שאנו בו היום. הפיגועים והקסאמים זה ''תחביב '' מוסלמי ידוע, ולא להגיב עליהם - פירושו ללכת כצאן לטבח. אלא שהתגובה צריכה להיות כזו שתכניס אותם להלם. ממתי יצורים שהובסו במלחמה מכתיבים תנאים למנצחים ? ועוד תנאים מטורפים כמו זכות השיבה ? הם יצטרכו לעמוד על ארבע ולכשכש בזנב ולבקש יפה, כדי שיקבלו משהו !

      הגב לתגובה זו

      • מיקי חמוד למה להעליב?תגובתי ממש בצניות לנוכח המצב,אפשר לומר בלעג

        מוטי א, 27/01/06 14:00

        להנהגה

        נרגעת?

        הגב לתגובה זו

      • מזל שלא רוב העם ''ימנים גאים'' כמוך.

        YZ, 27/01/06 16:05

        אחרת היו פה עשרות מתאבדים חמאסניקים כל שבוע. מה תעשה? תתחיל להפציץ את האוכלוסיה? יש למעלה ממליון חמאסניקים. תהרוג את כולם? אנחנו השולטים בשטח. זוכרים?

        ע''מ לפתוח נגדם במלחמה כוללת (אולי מוצדקת), צריך קודם להתנתק מהם ולקבוע גבולות!

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    dinnerro

    molla, 27/01/06 13:30

    we have enough poor familys in israel..give them the $$$$

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא לתת כסף...די להיות פראיירים (ל''ת)

    הקם להרגך, 27/01/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מחדל שבמחדלים

    שוקי, 27/01/06 13:23

    כל אחד מבין של הצרה באה עלינו בעקבות מדיניותם הכושלתשל שרון ואולמרט. למה שלא ישלמו את המחעיר? איך הציבור יכול לתת אימון בקדימה עכשיו? גולם התעורר!

    הגב לתגובה זו

    • מה זה צודק

      אביתר, 27/01/06 14:08

      יש הכרח לצאת בקול נגד מחדלי הממשלה הזו. מה שעשה פעם מוטי אשכנזי היחיד בודאי יכולים לעשות רבים!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לדעתי חייבים לסגור את כל הברזים

    פץחיה, 27/01/06 13:17

    חשמל טלפון הכל תסגרו להם שיראו בדיוק למי הם בחרו את השילטון

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ממשלה אומללה

    יואב, 27/01/06 13:17

    ''בישראל מבהירים: נתקשה להעביר כסף לרשות''. ...זוהי אמירה פאתטית של ממשלה אומללה.
    נצחון החמאס הוא הדבר הטוב ביותר שקרה השנה לישראל! סוף סוף אנו יודעים מי הם שכיננו ומהי שאיפתם האמיתית. מה שהמודיעין הישראלי לא ידע ולא הבין, הבהירו באופן חד משמעי המוני הפלשתינים אשר בחרו להמשיך ולדגול בחיסולה של מדינת ישראל.
    הגיע הזמן להתעשת ולהתכונן למערכה הבאה במערכות ישראל.
    להעביר להם כספים? חס וחלילה!
    לנהל איתם משא ומתן?
    בהחלט! אך רק דרך כוונות הרובה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שאלה לעם ישראל?

    מוטי''קדימה'', 27/01/06 13:13

    האים אנו צריכים לספק כסף, שרותים חשמל, מים ותשתתיות ל95% מהפלסטינאים שהצביעו לחמאס, שאומר בפירוש שהוא רוצה להשמידינו?, מיד! לסגור תשתיות מים וחשמל, שיקימו לבד תחנות חשמל, שלחיל האוויר יהיה גם ''בנק מטרות'' נוסף, כדי להחזירם לתקופת האבן, ממתי אומה צריכה לפרנס את זה המתיימר להיות תליינה?, צודק טומי לפיד שהתריע היום ומשווה את האיסלם הקיצוני לתקומתו של היטלר !

    הגב לתגובה זו

    • לא, אנו לא חייבים

      לילי, 27/01/06 13:31

      אנו עושים זאת כי אנחנו מפגרים, ואין שום סיבה אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • לא, אנו לא חייבים. אנו עושים זאת כי אנו השלטון בשטח.

        YZ, 27/01/06 16:08

        רק אם נתנתק מהם, נוכל לא לעשות את כל הדברים המוזכרים (לא לספק חשמל ומים ולגבות עבורם כסף ולעביר אותו אליהם ולעביר פועלים לכאן וכדומה)!

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    רגע רגע, גם כספים גם חשמל גם מיים וגם

    אחינו הפלשתנאים, 27/01/06 13:01

    עבודה, אז בעצם הרשות הפלשתנאית זה פשוט ישראל.

    ומה שיש לנו זה פשוט מלחמת אחים, בקרוב גם נעביר להם נשים.....

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה??? כל הזמן ישראל מעבירה כספים

    תנו להם קאסמים, 27/01/06 12:59

    לרשות שנלחמת ורוצחת ישראלים???
    וכעת יתקשו?? אבל בסוף יעבירו כסף לחמאס שיקנה קאסמים!!!!

    אני לא מבין משהוא, פיספספתי משהוא, או שפשוט נפלתי על הראש??

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למה נתקשה להעביר???

    מירו, 27/01/06 12:53

    צריך לומר חד וחלק לא נעביר כסף לרשות. מה זה החורים בדיפלומטיה? שאחר כך לא יגידו להם אמרת לא נעביר? אז מראש הם מכינים את הרקע? הם בחרו בטרור הם צריכים להבין במה הם בחרו, והם צריכים לקבל בכוח את ההשלחות של כל מה שקשור בבחירת טרוריסטים. ישראל איבדה את הצפון טוטאלי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אבל למה???

    טרין, 27/01/06 12:51

    אני לא מבינה.
    הם טרוריסטים. הם עושים פיגועים והורגים את אזרחינו.
    ואנחנו מספקים להם כסף ?????
    דם יהודים על ידי הממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה לעזאזל אנחנו מעבירים כסף לרשות ???בשביל מה ??? (ל''ת)

    א, 27/01/06 12:50

    הגב לתגובה זו

    • משקרים לנו כל הזמן

      פרבדה, 27/01/06 13:13

      ואנו בולעים את השקרים כמו יין טוב.
      ההתנתקות לא הייתה התנתקות, כי אנחנו ממשיכים לשלם להם, לתת להם שירותי חשמל וטלפון כו', לקנות מהם את הסחורות החקלאיות שלהם שהם לא נמצאים תחת ביקורת בריאותית ובעיקר ללמד אותם כיצד להיות אחרים. בתמורה הם יורים עלינו קסאמים ובוחרים ברוב מוחץ ארגון טרור לעמוד בראשם.
      זו ממשלת שרון את אולמרט את כל אלה שהיו שותפים לזה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ההצהרות התקיפות נמוגו תוך שעה

    בולבול, 27/01/06 12:46

    למי שנבהל יש כבר הודעה חדשה ממשלתנו המבולבלת, מעבירים אצ הכסף

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אים אלוהים היה אוהב את החמ''ס,

    ג'מאל, 27/01/06 12:42

    היה נותן להם 67 מנדטים,ו 68 לפת''ח.
    הם לא רצו את זה, הם לא צוהלים,והם עדיין לא יודעים איך לאכול את ה''נצחון'' הזה.
    בלי הסכמה של הפת''ח לשמש להם שימלה,מתחתה יוכלו להמשיך להשליך אבנים ולקלל, ובלי ביבי,
    מצבם ומצב אילה שבחרו בהם,
    חמור ביותר!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תתקשה?, אבל תעביר כסף לרשעות!

    חאטולוג, 27/01/06 12:38

    '' ממשלת'' ישראל במיוחד כאשר היא בראשות החדל אישים הזה אולמרט, אולי תתקשה אבל בסופו של דבר תעביר כספים לרשות שבראשות החמאס, ואל רק זאת היא גם תנהל מו''מ איתם, ותנסה להגיע איתם להסכמים שלא יכובדו כללל וכלל, כפטי שלא כובדו קודם על ידי אש''פ, אבל מי אשם בכך , מכשלת ישראל, לדוגמא בכל ההסכמים נחתם והוסכם בין הצדדים שלא תינתן אפשרות לגופים או תנועות טרור לקחת חלק בבחירות , ומי לא עמד על קיום ההסכם ממשלת\ מכשלת ישראל,
    ולכן ברור שבעתיד תתקשה ממשלה שבראשה אולמרט ושאר הנמושות שסביבו לעמוד בלחץ של ארה''ב, והאיחוד האירופאי שיתבעו מישראל העברת כספים , שכן יטענו הללו שאי העברת כספים פירושה , הרעבת ילדים פלשתינאים, וכ' וכ', וכמובן שההמשך ברור, כניעה ללא תנאי של ממשלת הסמרטוטים השיראלית,
    וכן לא רק שלא למדו מאומה מההינתקות המטורפת שהיא היא שהעלתה את החאמס לשילטון ובצדק מבחינת הפלשתינאים, ולא רק לשא מפנימים את העובדה שכל וויתור מזמין לחצים וסחטנות , וטרור נוספים,
    אלא אף יקבלו על כך תמיכה מהעדר ההזוי שתומך בקדימה, ובליכוד, שכן הציבור כאן איבד מזמן כל רצון או יכולת להילחם , ובעוד שהפלתינאים מתחזקים והזמן פועל לטובתם,

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    על מה מתערבים (ל''ת)

    שאולמרט, 27/01/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השמאל צדק ........

    ימני שפוי ., 27/01/06 12:32

    מורשת רבין תנצח . מדינת חמאס 5 דקות מהארץ .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לנתק לפלסטינים ברשות את המים והחשמל

    ליעם, 27/01/06 12:23

    שהמצרים או הירדנים יספקו להם את החשמל ואת המים אנחנו לא צריכים לספק את זה לממשל שדוגל בחיסול מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בוש ''עם חוקן לאולמרט תעבירו כל מה שאומר'' (ל''ת)

    צייט אולמרט !!!, 27/01/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט

    יעקב, 27/01/06 12:20

    אין ברירה. אתה רוצה להיות ראש ממשלה.
    רוצים לשמוע אותך, מה דעתך.
    דבר חופשי חופשי, כאילו אין בחירות.
    לא כמו שהקראת מהדף בכנס הרצליה.
    אולי תתיעץ קודם עם הילדים שלך, כמו שאריק היה מתייעץ עם עומרי וגלעד. אופס, שכחתי, הילדים שלך באמריקה. הם לא מוטרדים מהחמאס.
    אפילו בצבא לא שרתו - סרבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בוש ''אתם תעבירו כמו טטל'ה על אפכם וחמתכם!!!'' (ל''ת)

    בוש ''אני כאן, 27/01/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט העלה את החמאס לשילטון ועכשיו יממן את הפיגועים והנשק שלהם. (ל''ת)

    אלון, 27/01/06 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הרשות הפלשתינית מאז ועד היום וגם מחר=אירגון טרור=ישראל תמכה בטרור!! (ל''ת)

    מנהיגי ישראל ==, 27/01/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה? נשק לא היה לכם בעיה לתת להם, נכון?

    רון, 27/01/06 12:17

    השאלה מופנית כלפי כל השמאל, ולא רק כלפי קדימה (עם שמעון פרס בראש).

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האמת

    עמי, 27/01/06 12:17

    בואו נתחיל איתם יפה. אולי יהיה שלטון נחמד. נעשה גסטה, נחסוך להם מאמץ,
    במקום לתת להם כסף, ישר ניתן להם נשק.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שהחאמס יממן אותם או השמאלנים במדינה

    א, 27/01/06 12:14

    בעצם השמאלנים כבר ממנים אותם כל שבת הם הולכים לאכול בכפרים הערביים את החומוס והבקלאווה המסריחה שלהם ב 10 שקל

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה מדברים כל כך הרבה?

    מאיר, 27/01/06 12:11

    אם לא רוצים להעביר כסף, אל תעבירו. למה להצהיר הצהרות ולדבר בלי סוף?
    רוצים לעשות? תעשו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למי אכפת??

    נמאס מהם, 27/01/06 12:09

    למי אכפת מהפליסטינים שאין להם כסף לשלם משכורות?? הרי זה שקוף שברגע שניתן את הכסף הזה הכסף יילך למימון פיגועים ונשק ואז בכל זאת העם הפשוט שם יהי עני ומסכן ולא בגללנו חוץ מזה הם בחרו ולא הבינו מה הם עושים שיישאו בתוצאות אסור לדבר עם ארגון טרור!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אלוהים!!!!!

    מישהי, 27/01/06 12:08

    איזו מדינה פסיכית זו שמעבירה כסף לאויביה...יופי, כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממשלת טרור

    שי, 27/01/06 12:08

    מה לטרוריסטים ולניהול מדינה? הפלשתינאים בחרו במדינת כאוס, ואם המצב הכלכלי שלהם עוד היה סביר, הם הולכים עכשיו לשלם מיסים כבדים לפיתוח נשק נגד ישראל.

    חשבתי שהפלשתינאים חכמים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה מה שהם בישלו שיאכלו (ל''ת)

    שיתפגרו, 27/01/06 12:05

    הגב לתגובה זו

    • shalom?

      mario, 27/01/06 14:22

      ze shalom?????????

      הגב לתגובה זו