• 88.

    רק אדם ישר כזהבי מסוגל לומר דברים כל כך לא פופולריים אך אמיתיים

    תות, 04/02/06 19:28

    הלוואי ויהיו עוד הוגי דעות ועיתונאים עם יושרה מקצועית כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אביך

    אורן, 03/02/06 07:51

    במשך שנים רבות אני קורא את הטור שלך. מיותר לציין שכל מילה הינה דרך למחשבה חדשה והתחברות לדעותיך. כך גם גדלה הערכתי אלייך. במשך הזמן היית מזכיר את הוריך, ודרכך למדתי את הערצתך להורים. רק עכשיו קראתי שאביך נפטר ומיד נזכרתי שבכל שבת הייתי נוסע לבית האבות עם קופסאות פלסטיק שבהם כל מיני מאכלים שאביך היה אוהב. גרמת לי לשאול לשלום הוריך בכל פעם שקראתי את הטור שלך. נתן, משתתף בצערך. רק בריאות והרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אתה צודק נתן. להתחשב בעומרי (ל''ת)

    סינדרלה, 02/02/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    קראתי מילה במילה אהבתי

    רחלי, 01/02/06 10:30

    לאחר ששמעתי תוכנית רדיו עם זהבי ואת תגובתו הבוטה של אחד האזרחים כאילו זהבי טוען שאין להעניש את עומרי. אני חייבת להגיד זהבי הוא אחד האנשים היחידים במדינה שלנו שדובר אמת ואם הוא מכיר את עומרי הוא כנראה יודע עד כמה הוא סובל .אז שעומרי יתן שנה של שירות לקהילה ואת כל שאר הסוטים שיכניסו לכלא לשנים של עונש כי שם אולי הם ילמדו.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    זהבי, בד''כ אני מסכימה איתך, אבל...

    אור גולן, 31/01/06 08:41

    אהבת אב זה לא תירוץ לעבור על החוק ולא תירוץ להתחמק מעונש. כל אחד יכול לעשות מעשה פשע ולטעון להגנתו שזה בגלל דאגתו למשפחתו, ולהביא אלפי עדי-אופי שיעידו לטובתו. זה לא הולך ככה.
    ובקשר לעונש - נכון, לראות את אביו במצבו זה מכאיב, אבל לא להיות עם אביו ברגעים הכי קשים - ואולי האחרונים, זה מכאיב עוד יותר. אם אתה רוצה להכאיב לעמרי בעונש - תכניס אותו לכלא, שם מקומו. שם יהיה לו מספיק זמן לחשוב על מעשיו ולכאוב על אביו, ואולי גם להתחרט.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אוקיי ,אבל!!!

    עמוס, 30/01/06 16:47

    בסדר גמור הבנו שהבנאדם הוא בסדר ואפילו יותר.
    אבל, עם כל הכבוד ויש כבוד, אנחנו חיים במדינת חוק ואתה לא הולך לבית משפט עם עברך הטוב (במקרים מסויימים יש עדי אופי לטובת הנאשם), במיוחד לאחר שהודת בביצוע עבירות.
    אי לכך ובהתאם לזאת עם כל הערכתי לנתן אני חושב שהוא צריך למצות את מלוא חומרת הדין עם כל הצער והכאב .
    ובקשר לאביו (יש שיגידו שהוא החזיק אותנו יפה מאוד במצבים קשים אלו ועל זה אנחנו חייבים לו תפילה להחלמתו כי הוא עדין אריק שאני מכיר מההיסטוריה הצבאית ומהמורקי''ם) אני חושב שאין קשר בין עבירה פלילית לבין מצבו הבריאותי של אביו.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הבן ועונשו

    דורון, 30/01/06 00:38

    אכן צדקת זהבי, אין עונש כבד יותר
    כרגע מעונשו של עמרי, העומד למראשותיו של אביו ורואה אותו
    במצבו.
    רבים האנשים שאינם מכירים את עמרי האמיתי: המופנם, השקט, ובעיקר החבר הנאמן בכל עת ובכל צרה.
    חבל שהדברים התגלגלו לאן שהם כיום מכל כיוון שלא יהיה, גם האב וגם הבן.
    כתבה זו שלך הינה מרגשת, יוצאת מהלב ונכונה, כמו כל הכתבות שלך במדור בעתון.
    המשך בדרך זו !

    הגב לתגובה זו

    • איזה יופי!

      חברים, 30/01/06 09:14

      איזה יופי, חברים אוהבים חברים כי הם חברים של חברים. אבל לא חברים של לא חברים!
      ככה זה בממלכת שרון, ואתם שם.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פירות גנובים

    עמבה, 29/01/06 16:27

    אם העץ צמח משטחו הפרטי של אדם כלשהו וענפיו עברו את הגדר וכעת הם צומחים וממוקמים בשטח הציבורי (הווה אומר - אתה בפוטנציאל להיתקל עם הראש בענף כי הוא מחוץ לגדר של בעל העץ שלא טרח לגזום)- לפי החוק מותר לך לקטוף את הפרי ולאכול אותו או למכור אותו.

    זה תקף גם אם הבנאדם מגדל שיח עגבניות ועגבנייה אחת צמחה בין החריצים של הגדר לכיוון הרחוב, מותר לך לאכול אותה.

    אם אלה הפירות שקטפת, זו לא גניבה, זה חוקי, כי מה שנמצא בשטח ציבורי - שייך לכולם (למעט מגבלות מסויימות הקבועות בחוק).

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רגע, ועוד דבר

    Yossi V, 29/01/06 01:45

    מה פתאום שהשופטת תלאה עצמה בכלל בקריאת דבריך הנוגים והנגועים בחבירה לפשע?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אהה, ושכחתי להגיד שגם הבן של אלפרון עזר לאביו לדקור

    Yossi V, 29/01/06 01:42

    והוא בכלל לא פושע, אז רק בגלל שאלפרון עוד לא חטף איזה שבץ אז כן מגיע לבנו לשבת?
    אנאלוגיה של מופרע אנאלוגיותך.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    התדרדרת זהבי. נראה שחברותך לשרון הדביקה אותך בטירוף

    Yossi V, 29/01/06 01:39

    ''לאחר מות רעיית ראש הממשלה, לילי שרון ז''ל, ספג אריק שרון מכה קשה...''
    1. אתה מדבר כאילו ראש הממשלה ושרון זה לא אותו אחד.
    2. לאחר מותה, או עם מותה?
    3. ספג מכה קשה? איזה מילים. מה קרה מתה בדמי ימיה? נשלחה למבצע 'חומת מגן'?

    ומיד לאחר מכן אתה כותב:
    ''כשנפטרה לילי לאחר מחלה קשה, נטל עמרי חלק מתפקידיה...''
    תגיד, אתה סוטה? או שאולי שתית יותר מדי כוסיות?

    הצטרפת היום לחוג כותבים פאתטים שלא אלאה עצמי יותר לקראם.

    הגב לתגובה זו

    • זהבי איבד את יכולת השיפוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מלאך, 29/01/06 03:45

      זה בסדר, זה כבר קרה לרוב הציבור.

      לכן נראת כך מדינת הזבל.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    צבוע

    יוסי, 29/01/06 00:58

    אני אשתמש בביטויים שלך הבוטים:
    (לא בטוח שיפרסמו את תגובתי)
    אתה בסך הכל עיתונאי קטן, שמאלני מסריח מרחוק וצבוע.
    אני זוכר בדיוק איך התנפלת על אריה דרעי ואחרים שלא התאימו לדיעות הפוליטיות שלך.
    אם לא ההתנתקות, לא היתה אומר מלה טובה אחת עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עומרי

    ביקורתית, 28/01/06 23:45

    הקריב את אביו על מזבח האידאולוגיה השמאלנית!
    עכשיו, בלי בושה, מבקש להתחשב בכך שאביו חולה! והחברים השמלאנים שלו בתקשורת, בפרקליטות במשטרה לא מתביישים להשתמש בהתנתקות כטיעון לזכותו! איפה האנשים הישרים במדינה המסכנה שלנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    kol hachvod nathan

    ellie, 28/01/06 23:29

    i am glad there still some smart guys inthe barbaric crowd

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כל הכבוד לזהבי

    מוריה, 28/01/06 23:23

    התעלה על עצמו המכתב הזה מראה שהוא לא רק עיתונאי , הוא קדם כל אדם ,
    יישר כחך מר זהבי!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מרגש אבל לא רלוונטי..

    ע', 28/01/06 23:13

    את חלק מהפשעים (הרבים)עשה עמרי אכן למען אביו,ואז אולי (למרות שאיני מסכים) אפשר לבוא לקראת עמרי.

    אבל נתן זהבי,האם פרשה בה עמרי שרון נותן את כל זכויות חכירת חול ים לחבר מרכז,ובכך מוציא מחוץ למעגל העבודה עשרות משפחות,משרתות את פאפא אריק?

    גם אני סובל בחיי היום יום כשם שסובלים מרבית בני האדם בעולם בו אנו חיים,אובדן יקירים,לחץ בעבודה ועוד..

    אם אני או מישהו ממשפחתי היה עושה רבע מהמעשים,ששוב לא תמיד היו כביכול קשורים לאריק,היו תולים את אותי ובני ביתי בכיכר העיר.


    אז עם כל הצער על אריאל שרון...
    צריך למצות את הדין עם עמרי.לא להחמיר ולא להקל..

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תגיד לא הגיע הזמן שתסתום את הפה (ל''ת)

    אחד מהעם, 28/01/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ושוב אנו עדים להבדלים לפני החוק...

    אבי''ס, 28/01/06 21:57

    מה איתי?גם לי לא קל,אני מאוד מדוכא עוזר ואוהב...האם אני יכול לקנות בחירות...?אולי סתם לפרגן לחשבון הבנק שלי כמה מליוני שקלים...?

    אם כל הכבוד לסיפטיה שהפגין עמרי לנתן זהבי בשעתו הקשה,עליו לשלם את המחיר בדיוק כמו מר יאיר פרץ אותו הזכיר זהבי.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם אני בעד עונש חינוכי לעמרי שרון- שנתיים בכלא יחנכו אותו לציית

    המטיף, 28/01/06 21:33

    לחוק, ולא לחשוב שיש מישהו כאן במדינה מעל לחוק. ובאשר לזהבי- עוד עיתונאי עלוב נפש שחושף את פניו האמיתיות. מה קרה, וכל הגנבים והפורצים לא היתה להם ילדות קשה?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אוףףףףףףףףףףףףףףף נשבר מהשקרים...

    מיכאל, 28/01/06 21:17

    כמה כסף קיבלת זהבי?
    עמרי ממש גננת. תן לו כאלה שהתחילו בעולם הפשע, ואל תדאג, הם יחזרו אליך מרוחים בחמאה... מנהיגי פשע מאורגן, כמו ההוא שאתה מסנגר עליו.
    נגמרה הבושה בעולם הישראלי המטומטם.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אז בעצם המסר שלך הוא...

    ילחק, 28/01/06 21:14

    מה שאתה וכל אלו שנתנו עדות אופי בעצם אומרים זה ככה. כשאתה גונב, שקרן, רמאי מושחת, תדאג לסדר ג'ובים לכל החברים שלך בעזרת הכסף שגנבת או המששרה שקנית עם הכסף הגנוב. ואז כאשר יעשו לך המשפט תביא את האנשים האלו עם עדות אופי עבורך.

    תגידו שתם לא מתביישים להיות כאלו עלובים??????

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זהבי ליכלכת! מה הקשר למצבו של אביו?

    מלאך, 28/01/06 21:06

    פשע- עליו להענש לא?
    לפי התפיסה שלך להרבה אנשים במדינה יש זכות לבצע פשעים.

    מה תאמר לאב שאיבד את בנו במילחמת לבנון?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מעניין מה אתה חייב

    1 העם, 28/01/06 21:05

    לפושע ?
    או מה הוא יודע עליך .?
    האיש קשור בהרבה מאות פרשיות שחיתות ופשע..
    קשור למשפחת פריניאן - מינוי קראדי - כשהפרשה הזאת תתפוצצץ
    עדיף יהיה לקחת מרחק

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    סוביו-דיצה! סוביו-דיצה!

    די, 28/01/06 21:01

    השפעה על המשפט באמצעות פרסום במהלכו...

    הגב לתגובה זו

    • גאון,

      ., 28/01/06 23:24

      אם כבר- סוב- יודיצה סוב-יודיצה, ולא סוביו- דיצה סוביו- דיצה...

      אבל תודה על כמה רגעים קטנים של צחוק :-)

      הגב לתגובה זו

    • לטינית בעברית:

      ביקורתית, 28/01/06 23:37

      סוב יודיצה!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    זהבי - כל הכבוד !!! אתה חבר אמיתי !!!

    אני, 28/01/06 21:01

    ועומרי- שיתפוצצו הקנאים והמלעיזים, באמת נשמה טובה וענקית
    ילה שהשופטת תוציא אותו כבר מהסיוט הזה
    יש לו מספיק כאב בחיים !!!

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי אנחנו מתפוצצים ולא מקינאה,אע''פ שאנו מחופרים. (ל''ת)

      מוטי א, 28/01/06 21:47

      הגב לתגובה זו

      • מוטי- חכם גדול - אתה לא !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אני, 28/01/06 22:46

        הגב לתגובה זו

        • לא מתיימר,לא עוד פול' מושחתים,בטעותם,אקרא לדגל משל הייתי חייל בדיל (ל''ת)

          מוטי א, 28/01/06 23:16

          הגב לתגובה זו

        • בנוסף לא אני החכם העומד לתת הדין. (ל''ת)

          מוטי א, 28/01/06 23:27

          הגב לתגובה זו

    • מחמם את הלב לדעת שיש עוד חברים

      ויקי, 28/01/06 22:44

      אמיתיים,שיודעים להיות במקום ובזמן הנכון.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לעורך:תגובה מס 50 לכתבה על מופז??? (ל''ת)

    מוטי א, 28/01/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לזהבי

    יעל מכ''ס, 28/01/06 20:42

    זוכרת אותך מאשתורי הפרחי לפני שנים רבות. עוקבת בהתמדה אחרי התוכנית ב-103 בבקר אתה אדם אמיתי עם הרגלים על הקרקע ופועל רבות למען הזולת - יישר כח. לגבי עומרי אני תומכת בהצעתך אני חושבת שעומרי יכול לתרום לנוער, לאיכות הסביבה ובשעה קשה זו בה הוא נמצא צריך להקל עליו כי אביו היה נכס לאומה ועומרי היה לו לעזר

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תגיד זהבי האמת לא מטרידה אותך?תבע היועצים והרופאים,ותביא את האמת.

    מוטי א, 28/01/06 20:39

    ואחר כך בקש רחמים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קדיש על אבא

    ליאור, 28/01/06 20:22

    גם אימי ז''ל נפטרה לפני 7 חודשים לאחר מחלה קשה והיא רק בת 66.
    אני לא דתי בדיוק כמוך אבל למען כבודה של אימי שכיבדתי כל חיי בטח שאתן לה את הכבוד האחרון שזה הקדיש.
    לא יודע אם יש עולם הבא או לא אבל נניח ב-0.000001% שכן יש, אז אני לא אקח את הסיכון לצער את אימי.
    (אל תגיד לי ש-100% אין ,כי גם אתה לא יודע)
    מאז שאימי נפטרה אני כל יום ב-5:30 בבוקר כבר בדרכי לבית-כנסת בבני ברק בכדי להגיד קדיש, ואני עושה זאת 3 פעמים ביום.

    אני יודע שאתה אות ודוגמא למופת לגבי כיבוד הורים, אז אני מקווה שגם אתה כמוני אומר קדיש על אביך, כי חבל שתצער את אביך דווקא אחרי מותו ואפילו אם הסיכוי שזה נכון אפסי אל תיקח סיכון ואל תזלזל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ריגשת אותי מאוד ואני מסכימה איתך. (ל''ת)

    קרן, 28/01/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מאמר נוגע ללב, אבל...

    מיכל, 28/01/06 20:17

    זהבי, אתה אדם פשוט בן אדם, כתיבה רגישה ונוגעת ללב.
    אבל....
    אני לא חושבת שיש כאן טעות בלבד, עמרי ירש כנראה מאביו את הגישה כי המטרה מקדשת את כ ל האמצעים.
    האם מותר למשל לרצוח ולשדוד בן אדם אחר כדי שיהיה מה לאכול??
    זו דוגמא קיצונית אבל מה שאני רוצה לאמר הוא שעמרי יותר מטעה. הוא ואביו ואחיו הורידו את המדינה לשפל מוסרי מאין כמוהו, ולכן איני יודעת אם יש בכלל עונש שיכפר עליו, כי אני למשל, לא יכולה לסלוח להם על שעשו זאת
    השאלה האם עונש כלשהוא ירצה אותנו , התשובה כמובן לא, כי חטאיו אינם ניתנים למחילה.הנזק הכבד נגרם ואין עונש שיכפר עליו.
    עצם הלגיטימציה הציבורית לשחיתות של משפחת שרון -מסוכנת ומאכזבת כל כך
    על כן, כל עונש שייגזר עליו, גם עונש מהסוג שהצעת, לעולם לא יבטא את חומרת מעשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עומרי שרון טוב לחברים

    ענבר, 28/01/06 20:17

    הוא הביא את החבר שלו חלוץ להיות רמטכ''ל והעיף לקיבינמט את בוגי יעלון שלא היה סחבאק שלו.
    הוא לקח בחור צעיר ממחוז הדרום שפעם או פעמיים הסתחבק איתו והושיב אותו על כסר המפכ''ל, מקפיץ אותו מעל כל הניצבים שהיו מועמדים.
    ומה הוא עשב בשב''כ ובמוסד?
    עומרי חבר טוב רק לחברים שלו, ושהמדינה תתפוצץ.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נתן אתה טועה

    צחי, 28/01/06 20:13

    אתה יודע נתן, כל פעם שאני קורא בעיתון על עדויות האופי שנותנים אנשים לגנבים,אנסים, רוצחים, פושעים שהרביצו לנשותיהם ולילדיהם וכו' אני מתמלא בציניות. איך זה יכול להיות שהם אנשים נפלאים שב-מ-ק-ר-ה ''מעדו'' בשל מצבם הקשה. זה לא יכול להיות. גם עומרי לא שונה מהם. הוא פשע _והוד) באופן סיסטמתי במטרה להרוויח רווח אישי. במה הוא שונה מסתם גנב?
    מעבר לכך, לדעתי, בית המשפט צריך להתייחס במידה זעומה לעדויות אלו ובדיוק בגלל שלאנשים מפורסמים יש גם חברים מפורסמים - כמוך - שמה לעשות? נותנים להם יותר משקל. אני בטוח שאם אני הייתי נאשם בפשע דומה והשכן שלי היה אומר איזה בן-אדם טוב, רחום, לב-זהב, נותן בסתר וכו' אני, לא היו מתייחסים אליו כמו שהיו מתייחסים לך, שביט ושאר מכריו של עמרי. זה מחדד עוד יותר את הפער בהתייחסות לפושעים מפורסמים ו''סתם'' פושעים. אני מניח שאם אני הייתי במצב דומה, לא היה מופיע טור במדיה של עיתונאי אשר ממותג כלוחם בשחיתות כמוך. זה פשוט לא הוגן.
    אני לא זוכר מי אמר שצדק לא צריך רק להעשות אלא גם להראות. הייתי מוסיף שלפני כן צריך לתת תחושה שצדק אכן נעשה ולא הוטה משיקולים לא נכונים ולחץ זר ושעקרון השיוויוניות נשמר.
    בברכה,
    צחי

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יש לי רעיון לעונש חינוכי לא פחות טוב

    מוטי שחר, 28/01/06 20:13

    עומרי שרון יקבל לחוות השיקמים כמה משפחות של מגורשים מגוש קטיף.
    שם, כשמצד אחד הוא ישמע איך למרות הגירוש הירי הפלסטיני אינו פוסק ואדרבא מתקרב לישובי עוטף עזה, ומן הצד השני כמה שקר ואחיזת עיניים היו תשדירי השרות של אבא שלו כאילו מדינת ישראל הכינה מענה לכל צרכי ה''מפונים'' הוא יוכל לחשוב ולחזור בתשובה.
    הוא יוכל להרהר האם היה כדאי לעבור על החוק בעינים פקוחות ולהרוס את חיי 10000 תושבים?
    הוא יוכל לחשוב על איך מרגיש חקלאי שמחסלים לו את מפעל חייו.
    עונש חינוכי - מאד חינוכי.

    הגב לתגובה זו

    • זה עונש יותר רלוונטי

      סימה, 28/01/06 22:45

      מסכימה

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    משתתף בצערך על אבא

    דני, 28/01/06 20:09

    שלא תדע עוד צער
    שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה לא הגנת על אריה דרעי?

    צבי, 28/01/06 20:08

    למע הסר ספק. אני אשכנזי!
    למה להקל על עמרי שרון? אם הוא היה שחור ודוס כמו אריה דרעי היית מגן עלין? מה ההבדל ביניהם?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אמת לאמיתה כל הכבוד לך זהבי...

    רונית, 28/01/06 20:07

    עומרי סובל עכשיו מספיק...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מבקש מכבודה ....

    יעקב, 28/01/06 20:04

    פתאם איזה כבוד לבית המשפט...איזה כבודה ואיזה נעליים. ''האיש עם המכנסיים הקצרים והסנדלים'' הוא עבריין רודף בצע ושום ארגז פרות גנובים לא ישנה זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הוא מאיים והקאסמים מרחפים מעל חלוני. (ל''ת)

    מוטי א, 28/01/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה לא נקרא גנוב הפרי ועל מצוות כיבוד אב ואם מגיע לשניכם

    רק טוב, 28/01/06 19:55

    משמיים תנוחם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ובבנין ציון ננוחם

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אל תהיה תמים

    יוסי, 28/01/06 19:47

    אם הוא לא היה בעד התנתקות זהבי לא היה טורח בעדו.
    אם השופטת קוראת את הכתבה ואת התגובות היא צריכה להיות בעלת נסיון ולדעת ששיכנוע אביו במעשה ההתנתקות הוא מעשה שנוי במחלוקת
    ואין לערב פוליטיקה במשפט פלילי.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זהבי-

    ., 28/01/06 19:44

    אני מתעבת את עמרי שרון, כי פוליטיקאי שפשע הוא פוליטיקאי שפשע, וזה לא משנה כמה הוא יכול להיות איש נחמד.

    אבל לא פחות משאני שונאת את עמרי שרון, אני מאמינה לנתן זהבי, כי קיצוני ככל שיישמע לעיתים, הוא איש מוסרי ביותר, שהלוואי והיו לנו עוד כמותו.

    הצלחת לרגש אותי בדברים שכתבת, אפילו שכתבת אותם על אדם שקשה לי לחבב.

    אני משתתפת בצערך על פטירתו של אביך.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טבע בביצה

    ברוך, 28/01/06 19:39

    החדר של האסיר לשעבר אריה דרעי
    מחכה לעומרי שרון.
    כל דבר אחר הוא זלזול
    בצדק ובמשפט.
    קניית שלטון בכסף
    היא פשע נגד הדמוקרטיה,
    עומרי שרון למד משפטים,
    הוא לקח בחשבון שישלם את המחיר .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ומה קרה לדין בוזגלו?????????? (ל''ת)

    יצחק, 28/01/06 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פושע מסנגר על פושע

    אייל להב, 28/01/06 19:38

    שניכם רמאים שניכם גנבים, שניכם רימיתים ומרמים כל הזמן את הזולת
    אוי לכם ואוי לדור שחינך אתכם.....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צודק, מהיכרות - עומרי חבר ואדם טוב.

    אלעד יערי, 28/01/06 19:29

    עומרי שיהיה בהצלחה.
    משתתף בצערך.
    אלעד.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני לא מקנאה בשופטת. (ל''ת)

    חוק וסדר, 28/01/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לדרעי בזמנו כיסחת את האימאימא (ל''ת)

    נלחם בשחיתות, 28/01/06 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מכתב גלוי לנתן

    עמרי, כישרון, 28/01/06 19:22

    נתן שלום, אני מכיר אותך מפה ושם ודיברתי איתך כמה שיחות אגביות במרוצת השנים, אני חייב להגיד שקודם כל התרשמתי מהאנושיות שזעקה מהטקסט.

    אין זה אומר שאני מסכים עם דעתך, אך היא גרמה לי לחשוב על דעתי שלי ולבחון אותה עמוקות.

    נימוקיך משכנעים ויודע אני שאין זו כתיבה מטעם. הרי לא היתה לך כל בעיה להתכסח עם עמרי לפני משפטו. אין לי ספק שהשופטת בקנשטיין לא תתחשב בנימוקים מסוג אלה בבואה לגזור את דינו של עמרי.

    כישלונות הפרקליטות להביא נבחר ציבור שסרח לשבת מאחורי סורג ובריח, מגבירים את הלחץ להוציא מאסר בפועל לפועל.

    כבוד השופטת לא תפספס את ההזדמנות להיחרט כמי ששילחה את הבן מהחווה - למאסר ועמרי ייכלא.

    הצדק יהיה עמה , לפי החוק היבש. אך נסיבותיו של עמרי מקלות ושונות הן עשרות מונים עם זיוף ההצבעות, גניבת המוח והזמנת חברי מרכז למלונות פאר.

    בקיצור נתן - אתה בנאדם טוב וכך גם עמרי. שניכם אבל מתעלמים מהעובדה שכשנוגעים בחרא - מריחים חרא. גם העבודה שלך נתן גרמה לך להיות חרא רציני בהרבה מצבים שונים. האכזבה מעמרי היא במקום מסויים גם אכזבה מעצמך.

    שיהיה באמת שבוע טוב וכל של טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טבע בביצה

    איציק, 28/01/06 19:21

    נתן זהבי!
    אתה גדול מהחיים,איך נאמר על כמוך באידיש
    ''א מנטש'' ובאידיש זה אומר הכל.
    רק בנאדם מסוגל להתעלות מעל עמדות קודמות
    ולכתוב מכתב שכזה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למשחית סדרי עולם,15 שנה בפועל,והקנס: הפקעת כל נכסיו!!! (ל''ת)

    מוטי א, 28/01/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''מבחן חברים'' על פי זהבי או ''מושחתים אוהבים אותכם'' (ל''ת)

    גןרג, 28/01/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עומרי היה ראש המאפיה בשלטון

    לעזור בבית שאנט, 28/01/06 18:53

    למרות שעמרי היה ראש המאפיה בשלטון,
    בית הסוהר איני מתאים לעומי זהבי
    צודק. שיעזור בבית לוינטשיין או יעזור
    בבית שאנטיי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אנשי התקשורת והשחיתות.טול קורה מבין עיניך.

    עמך, 28/01/06 18:49

    מושחתים וחבריהם מהתקשורת אליטות ולקקנים שמסביבם..
    אתה עוד מדבר על צביעות..

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המחנך הדגול

    מייק, 28/01/06 18:48

    עמרי שרון חבר כנסת, שלא דיבר מעולם במליאה, לא ישב בועדה, אכל משכורת חינן וכל עיסוקו היה בסידור ג'ובים למקורבים הוא המחנך הדגול שמציע נתן זהבי.
    ממש מלהיב

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה לא מעמידים לדין את המתנחלים והחרדים על עושק וביזת קופת המדינה

    חרדי מתנחל, 28/01/06 18:47

    תאמינו לי כאחד שמכיר את עולם הדת מבפנים מה שעמרי עשה זה כאין וכאפס לעומת מעשי השחיתות והנזקים הכלכליים והצבאיים שגרמו,גורמים ויגרמו המתנחלים והחרדים שעומדים לקבל מהחומיינים באירן מדליות על הנזקים שה גורמים למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמו בנצרות: תגיד 3 פעמים שמאל, והכל נמחל

    בן הארץ, 28/01/06 18:39

    בנצרות: פעם היה אינדולגנציות
    היית צריך להאמין ב''אותו האיש''
    לא היה צורך בתיקון מוסרי
    ככה גם אצל השמאל
    ואין כמו שרון שראה זאת
    ביצעת התנתקות
    השחור הופך ללבן
    בצורה הכי צינית עשה את זה הניצב האחראי על הטיפול בואדי ערה
    אליק רון
    היו צולבים אותו
    אז הוא טס ל''יזמת ז'נבה'', מבין את הפלסטינים
    וזהו
    וזאת הרמה של המדריך הנוכחי למוסר
    הכומר לניפוס ושאר חטאים
    שהופך להיות מדריך המוסר
    אין כתב אישום.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואני זוכרת אותו כאדם רע. ומציעה גם

    משפט צדק., 28/01/06 18:35

    עונש חינוכי למען יראו ויראו.

    הגב לתגובה זו

    • סלחנות לפושע מועדף היא שחיתות (ל''ת)

      צודקת, 28/01/06 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    נתן לפוליטיקה !

    נתניהו, 28/01/06 18:20

    לוחם בשחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם לא יענישו אותו כמוני,שישחררו אותי,ויש עוד 10000 פה לידי. (ל''ת)

    אתי, 28/01/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד אדון זהבי!

    בירה מהחבית, 28/01/06 18:11

    כתבה מרגשת.
    אותי שיכנעת.
    ובהזדמנות זאת, הרשה לי, בשם כל קוראיך, להשתתף בצערך ,על מות אביך.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נתן, גם כשאני לא מסכים

    אני, 28/01/06 17:01

    איתך -וזה קורה, מדי פעם- תמיד כיף לשמוע ולקרוא את דעתך המנומקת. ולכל המלעיזים אני אומר: לכו לשתות מהים של עזה (כי בתל אביב הים מזוהם מדי). זה שדעתכם שונה מדעתו לא אומר שהוא כותב מטעם... תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טלהנובלה של כתב מטעם ומגיבים מטעם

    עודד ב, 28/01/06 16:39

    אין לי שום ספק שזהבי מצפה שהשופטת תקרא אולי את הטור ואי לכך הכין כתבה נוגעת ללב עם גיבוי של כמה מגיבים מטעם שהפכו את המושחת הקטן לאיזה ילד מסכן ויתום מאם ,שכל רצונו הוא להגן על אביו שכרגע הוא שכיב מרע .ממש טלה נובלה סוחטת דמעות אבל, באם כבוד השופטת אכן קוראת את הטור הזה, היא אדם בעל נסיון ולא תיתן לכל הממבל גמבל הזה להסיח את דעתה שהאיש הזה הוא אכן כפי שזהבי ציין איש ציבור עבריין , וכפי שלא עשו הנחות לדרעי, גם הוא יענש בהתאם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נתן היקר- הפעם טעית

    יוסי, 28/01/06 12:39

    בגדול.אני קורא את מאמריך בשקיקה ובהערכה ובדרך כלל מסכים אתך ועם מלחמתך בממסד המושחת.אך הפעם-אולי בגלל ידידותך בעבר עם עמרי שרון-טעית .מצבו הטרגי של שרון האב לא צריך להשפיע על החלטת בית המשפט. למה הדבר דומה-לאותו בן שרצח את אביו ומבקש את רחמי בית המשפט-יתום אני.
    עמרי שרון צריך לתת את הדין על מעשיו- יהיו סיבותיהם אשר יהיו.
    הוא עשה אותם בהיותו בגיר בהכרה מלאה והחלטה צלולה.אין אנו עדיין למרות הכל רפובליקת בננות.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה עושה כדי להפוך את הקריאה לשוקקת??. (ל''ת)

      בודהה, 28/01/06 21:43

      הגב לתגובה זו

    • ההשוואה לא ממש לענין

      גל.נ., 28/01/06 23:09

      כנראה, שאינך מבין כלל את עוקצה של אימרה ידועה זו שהיזכרת , וראוי לסלוח לך על יישומה השגוי והבלתי הולם .

      לגופו של ענין , עם כל הצער והכאב שיש לרבים וגם לי למצבו של שרון האב והמנהיג ולמרות הכאב בו שרויה משפחתו, עומרי אינו קטין ולחובתו דברים קשים נוספים שעשה במהלך פעילותו הפוליטית , ( הדברים ידועים ,פורסמו בעיתונות , אך לא מוזכרים כלל בכתב האישום )
      ומיצוי הדין איתו ראוי שיעשה ובמלואו.

      החיים הפוליטיים / ציבוריים בישראל
      מצויים בשפל מוסרי ותדמיתי כה עמוק ומתמשך עד כי יש לדעתי חשש ממשי לעתידה של החברה בישראל ,

      הקלה או חריגה במקרה זה של עומרי ע''י בית המשפט , גם אילו נעשתה בתום לב תתפרש ממילא בעיני רבים בצבור (בצדק או בטעות ) כ''מריחה'' מכוונת, והעדפה לטובה ,שמשמעותה אי שיויון ואי צדק בדין, דבר שיגרום לקעקוע ופגיעה קשה נוספת באושיות החוק ותדמיתו ובמערכת המשפט בישראל בכלל.

      לעשית צדק חשובה מאד הסרת חשש למראית עין , דבר המעמיד את בית המשפט במצב עדין ממילא ובמקרים מעוררי ענין רב כמו מקרה ספציפי זה על אחת כמה וכמה.

      מאידך אם עומרי חכם ומוכן להקריב לטובת הכלל כמו אביו בשרות העם , יקבל עומרי את עןנשו בכבוד , ויוכיח תוך כך קבלת הדין והצדקת ערך השיויון בפני החוק.

      בכך עשוי הוא לקנות את עולמו ברוח דברי חז''ל על ''אדם הקונה עולמו בשעה אחת''

      בהתנהגות שכזו יפגין ויוכיח קבלת אחריות למעשיו ומופת ודוגמה למפירי חוק רבים ונוספים בקרב נבחרי צבור,

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חברים נוספים שלא העידו

    יואב, 28/01/06 10:38

    את הרשימה המלא המתחילה בשלומי עוז ונגמרת בדודי אפל ניתן למצוא היום ב''הארץ''.

    הם לא באו להעיד לטובתו. למה?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    NATAN; sorry about your dad (ל''ת)

    tom, 28/01/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ההתנתקות הפכה את זהבי לאוהב עמרי שרון ! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 28/01/06 07:32

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נתן חבר אמיתי כל הכבוד

    שרייר עמי, 28/01/06 06:28

    הדברים שלך נגעו לליבי לא להשאיר חבר פצוע,על אף שעומרי ניצל את כוחו הפרלמנטרי והמליך אנשים לגובים שלא הגיע להם,[מתוך העיתונות] .אחרי שקראתי את מאמרך עליו שיניתי דעתי וחושב שהצעתך סבירה .יש לי רעיון הרבה יותר פרודוקטיבי לעונש ,שרות לאיכות הסביבה לתרומה לקהילה .עם תתקשר אלי אפרט.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא נעים..אבל חייבים להזכיר

    מישהו, 27/01/06 22:59

    עמרי שרון עבר על החוק יותר מפעם
    אחת.

    פעם אחת היתה מימון מסע הבחירות.
    פעם שניה היו השקרים למבקר המדינה,
    - ההתחיבות להחזיר את הכסף - שנוהלה
    בדרך עקומה.

    עוד לא ברור כמה עבירות נעברו כאשר
    השיג עמרי כסף לממן את החזרת מימון
    מסע הבחירות של אביו.

    רוצה לומר אין מדובר כאן בעבירה
    חד פעמית שנעברה בקלות ראש
    אלא במכלול שלם של עבירות ושקרים
    לרשויות החוק.

    אתי אלון גנבה כספים למען אחיה -
    חולה ההימורים. המטרה כמובן נאצלת -
    אך אוי לנו אם ''מטרה נאצלת''
    מקדשת את כל האמצעים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למרות

    אורי אב אור, 27/01/06 22:12

    שהיו זמנים ששנאתי את אביו של עומרי , על ערמות ההרוגים שהשאיר אחריו בכל כך הרבה מקומות , הרי בנו ראוי לפרס ותהילה , בחור טוב שהציל את עם ישראל מחנק בעזה , הוא שהמליך את אביו להוציא אותנו מעזה ועל כך יזכר לטוב ולנצח בתולדות עם ישראל. תודה עמרי!!!תודה על הכל, ולואי ותדע אך הרבה ימים טובים - והרבה אושר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש הגיון במה שהצעת,נתן.

    רפול, 27/01/06 21:27

    למרות שאני מתעב את עמרי שרון,שהוגדר כממליך מלכים ושרים.ברצותו מקדם (למשל יו''ר מפעל הפיס ,כצנלסון ) וברצותו מקמבן,רק לפני כ-חצי שנה היה כל יכול ופתאום נהיה כלומניק.
    עליו לשלם חובו לחברה.בתוספת עונש מרתיע.לאו דווקא ישיבה בכלא !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    העונש לעומרי שרון

    אזרח, 27/01/06 20:55

    כמה טוב שאיני אמור להיות השופט החורץ דינו של הנאשם!!
    והרי לכל נאשם יש נסיבות אישיות מקלות בעונש, ומה ת/יקח השופט/ת בעת גזירת הדין? מחד גיסא העברה ,חומרתה (ובמקרה זה השפעתה על הציבור)ו''האלמנט'' החינוכי
    ומאידך גיסא נסיבותיו של הנאשם לקולא וגו'.....
    כמה טוב שאיני השופט היושב בדין.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מבריק

    עודד, 27/01/06 20:44

    טור מבריק מלא כאב והבנה. שוב הוכח שזהבי אניננו ''נבחן אוטומטי'' ושהוא מסוגל להגיב בצורה שקולה ואוהבת אדם ישר כח

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זהבי,,כל הכבוד,אתה אכן בן -אדם וכן אנוש (ל''ת)

    יוסף הצדיק, 27/01/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חסר כותרת

    עמבה, 27/01/06 19:48

    ''ענישה צריכה להכאיב לנענש, להזכיר לו בכל רגע, בעת שהוא נושא את העונש, שעבריינות אינה מיטיבה עם העבריין.''

    פספסת את הרעיון של הענישה. מערכת בתי הכלא לא נועדה להעניש את העבריינים אלא להרחיק אותם מהחברה הכללית.

    החוק בישראל מבוסס בחלקו על החוק העברי הקדום שלפיו אלוהים מעניש את העבריין בדרכים שונות, התפקיד שלנו כחברה זה למנוע מהאדם להפוך לעבריין, לבודד אותו באם הפך לכזה ולשקם אותו כדי שיוכל לחזור לחברה.

    בחברה מעוותת כמו שלנו שבה אין מניעה של אנשים מלהפוך לעבריינים ואין בידוד ושיקום שלהם, נדמה שהמוצא האחרון הוא להעניש.

    אני חושבת שה''עונש'' שאתה מציע לעמרי שרון הוא לא עונש אלא תרומה לחברה ועשיית צדק אמיתית וחבל שהמערכת המשפטית לא מוצאת כאלה עונשים לכל העבריינים.

    משקל התרומה לחברה במקרה כזה עולה בצורה ניכרת על העונש שאפשר לדרוש שיגזר על עמרי בכלא, משום שהתרומה הזו משרתת את האידאל המקורי - שיקום של העבריין בחברה, את החשבון שלו הוא יעשה עם בורא אליו כאשר יגיע אליו.

    05.0%

    :-)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זהבי, גם אתה במושחתים ? כנראה שהכל באמת אבוד.

    אזרח, 27/01/06 19:25

    כל מעשי משפחת שרון טבולים בשחיתות, עד שלא רק עומרי צריך ללכת לכלא, אלא גם גלעד, ואפילו אריק עצמו אם אי פעם יחזור להכרה.

    השחיתויות האלה נעשו לא רק כדי לקדם אג'נדה פוליטית (שאני דווקא לא מתנגד אליה) אלא גם כדי להרבות ולהגדיל את נכסי המשפחה, וראה פרשות ''האי היווני'' והדודי אפלים למיניהם.

    עומרי הוא אמנם אדם נחמד (יש לי ולו מכר משותף) אבל הוא מתנהג כבן מלך שעושה כרצונו בממלכת אביו, בלי להבין אפילו את חומרת הדברים שעשה.

    ואי-ידיעת החוק, אינה פוטרת מעונש.

    מה שאסור לש''ס, לא יאה להתיר למשפחת המלוכה, למרות כתבי החצר שלה, האורי-דנים שגם אתה הצטרפת אליהם לצערי.

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה חושב כך?

      המתנתק, 27/01/06 23:57

      האם אתה מכיר כל כך טוב את עומרי שרון שאתה אומר זאת או סתם מתוך שנאה שהימין זרע בליבנו מאז שנות ה-80 הכולל רציחת אחד מהפגינים של ''שלום עכשיו''.

      הגב לתגובה זו

      • כן, הימין זרע המון שנאה בליבינו.

        סטודנט, 28/01/06 19:54

        במיוחד מאז שנות ה80. שנאה לשרון. חחחח

        תפסיק עם הסמים...

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    אשם או טועה

    דקל (שם בדוי), 27/01/06 18:58

    נתן היקר
    רוב האנשים שיושבים בכלא לפעמים
    גם על מעשים איומים ונוראיים עשו
    גם מעשים טובים בימי חייהם עבור
    משפחתם עבור חבריהם ועבור מכריהם זה אינו מפחית במאומה
    מהמעשים האיומים אותם עשו
    ובגינם הם ראוייםלשבת בכלא
    אני בטוח שלשרון הבן יש גם תכונות
    טובות אבל האם זה מפחית מחומרת מעשיו כשהיה בשיא כוחו.
    קל לגלות אמפטיה לשרון הבן בשל
    מצבו הקשה של אביו אבל האם זה
    הופך אותו לטועה ולא לאשם
    ומה עם עברינים אחרים מדוע לא לראות בהם טועים ?רק בגלל שאבא שלהם בריא ( ואולי לא בריא רק מקבל טיפול גרוע ממערכת הבריאות הציבורית הקורסת)
    השופטת המכובדת צריכה לשקול
    את המעשים של שרון את חומרתם
    ולהטיל עליו את העונש שהיתה מטילה עלי או עליך אם היינו נאשמים באותם מעשים.
    עמרי שרון הוא לא היחיד שאביו נמצא במצב קשה בבית החולים יש עוד אלפים שהוריהם נמצאים באותו מצב
    והם נאלצים לא רק להתמודד עם מחלת הוריהם אלא גם עם מערכת בריאות קורסת ואדישה המעניקה לעיתים טיפול איום ונורא למי שידו אינה משגת



    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא ''מעידה'' אלא שיטה

    משפטפטן, 27/01/06 18:57

    הרבה אנשים טובים מועדים ומקבלים עונשי מאסר.
    העונש על מעשים מהסוג שעומרי עשה הם קלים בדרך כלל.
    אין שום צורך להקל על ההקלה.
    גם אין לראות במעשיו של עומרי שרון ''מעידה חד פעמית''. זו היתה שיטה מושחתת שבסופה אף העיד תוך נקיטת שבועת שקר בפני שופט.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב מה הוא כבר עשה תכלס

      משפטן, 28/01/06 20:26

      גם ברק, ביבי והרצוג עברו על חוק מימון מפלגות.

      בסה''כ רצו לממן ביותר כסף את הקפמיין לבחירות. הכסף לא הלך לכיס שלהם אלא חזרה למשק הישראלי.

      לגבי ברק, ביבי והרצוג קברו את התיק בפרקליטות ובכלל לא הגישו כתבי אישום על אותם מעשים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    קשה לך נתן לראות אשכנזי שמאלני

    פרץ לא יכול לחנ, 27/01/06 18:22

    יושב בכלא

    הגב לתגובה זו

    • האמת שהוא במיעוט קטן שם... (ל''ת)

      בועז, 28/01/06 20:32

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    טור אנושי ומרגש.

    לוק, 27/01/06 17:55

    אני לא משתמש בביטוי ''אמרתי לך'', עכשיו כן. אמרתי לך שיש לך חוש צדק טיבעי. מצטרף לקריאה שלך לבית המשפט. חולק רק על אחת, והיא עמרי לא טעה, לדעתי, פעל נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עונש לתפארת

    חכם מימון, 27/01/06 17:30

    כל הכבוד זהבי,
    ולמגנים, סורו מדרכנו
    אין אני נמנה על מחנה פוליטי זה או אחר,
    עברתי עם הורי מצב דומה מאד,אבי ז''ל היה ''צמח'' חצי שנה ואימי ז''ל 3 חודשים,
    אין עונש כמו לראות את ההורים שוכבים במיטת חוליים ללא יכולת לעשות דבר,לדבר או להקשיב,
    את אבי אני מגדיר תמיד כ האבא הכי טוב בעולם, כנראה גם עומרי חושב כך על אביו,
    אם השופטת אשה חכמה ונבונה, הקשיבי לזהבי וגזרי עונש כזה או דומה על עומרי, רק לא להכניסו לכלא במצבו הוא,

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוף סוף גיליתי בך קצת אנושיות, זהבי

    שלום, 27/01/06 16:30

    כל הסיסמאות שאתה אוהב לזעוק הם לא יותר מפופוליסטיות זולה, המאמר הזה אינו פופוליסט, ואם אני חש נכון, הוא באמת יוצא מהלב

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מסר ציבורי

    רועי, 27/01/06 14:44

    שלום נתן,
    אין ספק שבבחינת הנסיבות לא יהא זה מוסרי לחברה שמתיימרת להיות מוסרית לשלוח את עמרי שרון לכלא. אולם יש לזכור ששרון אינו אשם בפשע כאיש פרטי, אלא כאיש ציבור. וכמו שאמרת, העונש צריך להיות למען יראו וייראו. בסופו של דבר, אין זה מעניין את אלמוני ופלוני מהן הנסיבות בהן נכנס לפוליטיקה, כפי שלא מעניינות אותו הנסיבות בהן נכנס יאיר פרץ. הדבר היחיד שמעניין הוא פועלו, ואם בפועלו היה פשע, עליו להיענש. ואף בחומרה רבה יותר מאיש פרטי, לטעמי. אינני בטוח אם מאסר בפועל הוא העונש המתאים, את ההחלטה הזו אשאיר לכבוד השופטת, והיא, כאמור, החלטה לא קלה. אולם בטוחני שיש להרחיקו מהפוליטיקה לעד (ולא לתקופת צינון) ולהטיל עליו עונש שיבהיר לכל הפוליטיקאים: מושחתים נמאסתם. ולסיום: אתה עיתונאי מבריק, עושה עבודה נאמנה, ותרמת רבות לעיצוב דעותיי. יישר כח.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מסכימה עמך ב100% הוא נענש מספיק!

    שלגיה, 27/01/06 14:40

    גם אני שעברתי את אותה הטרואמה עם שני הורי ז''ל שגם הם הוגדרו כצמח לאחר אירוע מוחי, ולמרות שזה עבר וקרה לפני יותר מ-8 שנים, אני עדיין נושאת את הטראומה, הזכרונות, הכאב לראות את הוריך החזקים שגידלו אותך והיו חומת המגן שלך כל ילדותך פתאום הופכים לחסרי אונים,זהו עונש שמספיק לא רק לכל החיים אךפילו לשני גלגולי חיים, אם יש מה שנקרא הגלגול הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    העונש מקובל +הרחקה ל10 שנים מפוליטיקה (ל''ת)

    השופטת, 27/01/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה דווקא כן

    אריק, 27/01/06 11:38

    חרא בן אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זהבי כל הכבוד (ל''ת)

    sroner, 27/01/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נתן זהבי הפך מכתב לוחם לכתב חצר (ל''ת)

    זהבי-=ארי שביט, 27/01/06 10:50

    הגב לתגובה זו