• 147.

    אולמרט,מה דעתך על ''יתנו יקבלו,לא יתנו ,לא יקבלו''?

    יגאל כהן, 27/01/06 15:22

    או אולי כמו ההוא שהבריח קפה וכתב על המשלוח ''מזון לציפורים''.
    וכשגילו את שקי הקפה ושאלו אותו:
    וכי ציפורים אוכלות קפה?
    ענה:''ירצו יאכלו, לא ירצו לא יאכלו''.
    יתנו יקבלו ,לא יתנו לא יקבלו.
    מה דעתך על החרזוים הנ''ל?
    לא אחלא פוליטיקה.
    הפוליטיקה של הרוכל הנוכל, מורכבת מחרוזים ובוקי סרוקי של סוכן מכירות,
    והכי הכי חשוב ,הפניקה,ההיסטריה וההזעה.
    הכי בטוח שנשלח את ביבי להזיע באיטליה.
    או במולדתו.
    שם הלחות לא גבוהה כמו אצלנו והקרוק יזיע פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אולמרט יקירנו- כולם יודעים שלא אתה מחליט.

    משה, 27/01/06 15:11

    כבר כמה שנים ברור לכולם שהרשות היא טרורוסטית, ובכל זאת מדברים איתה. כשחבריך התכופפו והפנו את ישבנם לאמריקאים- הם חטפו, ומאז ממשלת המריונטות, עושה ככל העולה על דעתו של בוש.
    אפשרות שנייה לניתוח המערכה הוא בנתינת השילטון לאנשי התקשורת.
    הרי כולם בימין ידעו כבר לפני עשור, שכך יראו הדברים. מאמצי התקשורת לעשות מגנדי, איתם וחבריהם אנשים הזויים הצליחו מעל המשוער.
    כיום פרס, שחירבן את המצב, ולא ידע לקרוא את המפה, נחשב לחכם, ומוכשר, וח'כ אלדד נחשב לליצן החצר.
    טוב הוא רע ורע הוא טוב. הכל בחסות התקשורת 'כלב השמירה של הדמוקרטיה' (אם היא שמאלנית).
    על פי ניתוח זה לפחות ישראלים שולטים במדינהף ולא האמריקאים.,
    בכל מקרה לאולמרט, וחבר מרעיו נשארה משמעות שולית.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הליצנים באתר מדברים שטויות ''וקדימה'' רצה ''קדימה'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' (ל''ת)

    פרץ מלך הליצנים, 27/01/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אל תוותרו על תהליך השלום

    דניאל, 27/01/06 14:49

    לא שאני מאמין בכוונות הטובות של החמאס, ההיפך. אבל עדיף לתת לחמאסאת הצ'אנס לומר ש''ישראל אינה פרטנר''. מעמדו של החמאס בעולם, כולל אירופה, אינו מבטיח טובות לפלשתינים. כדי להמשיך לזכות בסיוע אירופי, כדאי יהיה לחמאס להניח את נשקו ולהתחיל לדבר על שלום. הפסקת המו''מ תביא את הרשות הפלשתינית לאסון כלכלי והמעט שנותר ממה שקרוי ''חוק וסדר'' יתפורר שם.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אולמרט מחמיץ את הזדמנות חייו !!!

    AVIVA, 27/01/06 14:32

    מהרגע שהחמאס נבחר באפן דמוקרטי- האופציה של דו קיום בשלום עם מדינה פלשתינית כבר לא קיימת .
    אם הוא לא יחיל שוב את המשטר הצבאי בשטחים, הוא יפסיד את כסאו,ורבּים מאתנו,את חיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    פרס? מזרח תיכון חדש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    קיקו, 27/01/06 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אפללו לביטחון דליה איציק לשב''כ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    קיקו, 27/01/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    תפסיקו להתעסק בשטויות

    מה עם העניים, 27/01/06 12:07

    עוד מערכת בחירות שמסיטים אותה להתעסק בפלסטיניים ולא בישראלים. איך זה שבכל מערכת בחירות אנחנו שוכחים שהבעייה העיקרית שלנו היא הישראלים. אותו עם עני שמנהיגי המדינה יחד עם עשירי המדינה והפושעים הגדולים. שודדים את הקופה ומשאירים כאן עוני מזעזע מדינת עוני. האויב שלנו הוא לא הפלסטיניים הוא כל אותם אנשים שהופכים את המדינה שלנו לרפובליקת בננות שכל אחד לוקח כמה שהוא יכול המדינה לוקחת מהעניים כדשי לפרנס את הפושעים שיושבים בכנסת, בממשלה . מספיק עם השטויות הגיע הזמן לעשות הפיכה בכוח ולפרק את הכנסת.. כל הפושעים שיושבים שם עכשיו ילכו הביתה ונקים ממשלה שדואגת לישראלים ולא מנסה לעוור את עינינו עם בעיות בטחוניות. הבעיות הם בפנים רק שבהם יותר קשה לטפל

    הגב לתגובה זו

    • At last!! Someone who ...

      Dudi, 27/01/06 16:02

      Talks tachles, isn't it nice, that wie're the same dstupid like the americans, in matters of national intersts and security?????

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    אולמארט שגרם לפיטורי עובד על רקע כבוד אישי מנופח

    יחזקאל מר''ג, 27/01/06 12:05

    אולמארט,זה שגרם למאבטח בב''ג לאבד מישרה,כיוון שביקש ממנו תעודה מזהה
    האם זה האיש שינהיג את ישראל?
    המקרה אירע לפני כמה שנים, ח''כ אולמארט התבקש בנמל התעופה ב''ג על ידי מאבטח להציג תעודה מזהה.לא הרתיעו את המאבטח איומי אולמארט שיגרום לפיטוריו ואכן כך אירע שאולמרט פנה למעסיקיו ודרש וקיבל את פיטורי האיש. האירוע הופיע בזמנו כידיעה בעיתון, לאחרונה כשהעיתונות מגויסת אף עיתונאי לא מזכיר את הפרשה .
    כל איש שמאל סולידארי צריך לדעת על נבזותו של אולמארט, לזכור,לא לשכוח ולא לסלוח.
    האם זה האיש שינהיג את ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    החמס ואנחנו

    יעקב, 27/01/06 12:03

    התגובה שלנו לעלית החמס היא דאגה.אבל התגובה של המנהיגים שלנו צריכה להיות מצד אחד קור רוח מצד שני נחישות לתבוע מהרשות שתקיים את כל התחייבויותה ולא לוותר על קוצו של יוד .להפעיל את הקהילה הבנלאומית בראשות ארה''ב. כי קיומנו יותר חושוב מהכל ואם צריך לייבש את הפלסטינים אין כסף אין עבודה ואין שום דבר גם לא הומניטרי. עד שאינם מכירים בזכות העם היהודי לקיום עצמאי וריבוני.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תמיד הזהרנו ואמרנו במקום ערפאת אתם תקבלו את חמאס אז בבקשה!!! תהנו

    עביר גאה, 27/01/06 11:53

    אתם עשיתם מצור על ערפאת לא חסכתם דיבורים על שחיתותו ואת המקיפים אותו כולל אבו מוזן ואבו עלאא , אנו תמיד אמרנו כל הזמן במקום ערפאת אתם תקבלו את חמאס אז הנה צדקנו או לא???
    העם הפלשתינאי לא עם טיפש ולא עם של עדר הוא ראה שחיטות העניש את המושחטים ושלח אותם הביתה ובחר באנשים אחרים בשונה ממכם היהודים -שרון והסובבים אותו מושחט והוא נכשל בחינוך בבריאות באבטלה ושוב רוצים לבחור בו שנית ... אין קל יותר מזה לדעת מי מהעמים משכיל יותר לנצל את הדמוקרטיה ?? הפלשתינאים ,זאת בטח התשובה!!,
    ויש לי עוד שאלה: 15 שנים הפתח היה בשלטון ושום התקדמות לשלום לא נעשתה אז עכשיו מה??? רק עכשיו כאילו אתם רוצים שלום??
    הההההההההההה
    אני מאחל לכם כל טוב ומשא ומתן מתיש עם החמאס באמת מברוק.

    הגב לתגובה זו

    • עביר גאה, אתם מקפידים ליפול לכל בור, ולבצע כל מעשה איוולת...!!!

      אדי, 27/01/06 15:22

      זו הסיבה שלא הצלחתם להקים מדינה כאשר ניתנה לכם הזדמנות ב-47 , ועד היום, 60 שנה מאוחר יותר אתם יורים לעצמכם ברגלים פעם אחר פעם...
      החמאס יצטרך לעבוד קשה כדי לשכנע אותנו ואת העולם שוויתר על דרך הטרור, ואם יכשל בכך אתם תשלמו את המחיר...

      הגב לתגובה זו

      • לשלם מחיר !! האא איזה מחיר להפסיד את מה??

        ערבי גאה, 28/01/06 09:38

        לשלם מחיר המחיר משולם כל יום שהכיבוש נמשך ואתם צריכים להבין שלא נשאר מה להפסיד להפסיד משא ומתן שמתחילה אתם שמים תנאים לא ל67 ולא לחלוקת ירושלים ולא להחזרת פליטים ולא לפירוק התנחלויות ??? תתגידו לי מה נשאר להפסיד??? על איזה הפסד את מדברים לפחות הפעם אתם הוא הצד המפסיד את ההזדמנות לחתום על שלום קבע ,כי אתם לא רוצים שלום ולא כי החמאס בשלטון!!!

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    המרכז השפוי מצביע לליכוד ולא לאולמרט השמאלן הקיצוני. (ל''ת)

    מרכז שפוי, 27/01/06 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    למה אין היום סקר? בגלל שהליכוד זינק?

    איתי, 27/01/06 11:51

    מן הסתם ההתרחשויות מוסיפות קולות לליכוד, והרבה.

    אז למה דווקא היום אין סקר, אחרי שכל שבוע יש?!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    למצביעי קדימה - מפלגתכם תהיה עוד מפלגה ערבית בכנסת. (ל''ת)

    תצביעו לאורגינל, 27/01/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    שרון תתעורר!!! אנחנו חייבים אותך,אל תשאיר אותנו לבד מול המרצחים!!! (ל''ת)

    מבועת, 27/01/06 11:43

    הגב לתגובה זו

    • אלילך שרון - המושחת, הנסוג ומגרש אחיו היהודים, הוא זה שיציל אותנו?

      אתה כסיל, 27/01/06 12:03

      ''ככלב השב על קיאו, כך כסיל השב על איוולתו''

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    דמיינו שהחמס עותר לבג''ץ לתהלוכת ניצחון,''סוף מעשה במחשבה תחילה''רשעים (ל''ת)

    מוטי א, 27/01/06 11:39

    הגב לתגובה זו

    • בג``ץ הוציא צו ביניים האוסר את הריסת בתי הקבע בעמונה עד למתן החלטה (ל''ת)

      מוטי א, 27/01/06 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    זה בסדר - גם אף אחד לא מתכונן שהימין יזכה בסיבוב הבא בארץ

    אבל זה מה שיקרה, 27/01/06 11:29

    שלום קדימה, שלום שלום

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    התבטאות אולמרט שליפה מהמותן ולא אחראית

    ש.לוין, 27/01/06 11:26

    ממלא מקום ראש הממשלה אהוד אולמרט כבר עושה את השגיאה הראשונה שלו בתפקיד הבכיר ביותר במדינה.
    הפלסתינאים בחרו לעצמם את המועמדים שיעמדו בראשם. זו זכותם הליגיתימית. אולם, מדינת ישראל מחוייבת לשאת ולתת עם רשות פלסתינאית שתקיים א. את מפת הדרכים. ב. תסיר דרכה מאמצעי טרור. ג. ברור מעל לכל ספק שרשות כזו חייבת ומחוייבת להכיר בקיומה של מדינת ישראל.
    אז? מדוע אהוד אולמרט מקדים בירבורים לדברי אלה שנכנסו לנעלי שלטון הפת''ח . מדוע הוא מכריז הכרזות עוד בטרם הצד השני בהיותו כבר בשלטון יכריז הכרזות מדיניות.
    זה רק מוכיח בעליל שאולמרט לא קורץ מחומר של מנהיג על היכול להכנס לנעליו של אריק שרון.
    לפיכך זו היא שגיאתו המדינית הראשונה של אולמרט , ובוודאי יבואו עוד שגיאות , הוא לא מתאים להנהיג את המדינה כלל.

    הגב לתגובה זו

    • מה ז''א למה?

      עופר, 27/01/06 11:45

      כי הוא פוליטיקאי סוג ג' מעודפי יצוא. איך אחד כזה הגיע לראשות הממשלה (אפילו באופן זמני) אני לא מבין. זה כמו לתת לראש עיריית באר שבע להיות ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אולמרט,בלה-בלה-בלה,נראה כמה פעמים ישנה את דעתו? (ל''ת)

    בלה-בלה-בלה, 27/01/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    החלטתי למי להצביע

    יוסי, 27/01/06 11:16

    עד אתמול חשבתי להצביע קדימה אבל אחרי שראיתי את החמאס מנצח ברשות החלטתי להצביע לביבי נתניהו כי היחיד שיודע איך לעמוד מול הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המלים מהפה!

      אני אתך אחי!, 27/01/06 14:29

      חשבתי שאני לבד
      אבל מסתבר שלא
      ביבי הוא הרע במיעוטו

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    התעלמת מהחמאס ו'התנתקת' מעזה - תמשיך להתעלם והלכה המדינה

    יהודי, 27/01/06 11:15

    תתעלם מהחמאס אך תמשיך לעקור יישובים ולמסור אותם חינם לחמאס.
    פשוט גאוני!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולמרט שמאלן קיצוני. ב-28/3 נתעלם ממך, אפס!!! (ל''ת)

    צפי, 27/01/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אנטי ביבי יוטיקה אינה תרופה לחמאס.

    aviril, 27/01/06 11:13

    ...העם הפלסטינאי אמר את דברו?
    גם העם הגרמני אמר את דברו בשנת1933. לידיעת קונדליסה שלחצה וישראל נכנעה.
    ...אז כפי שנתניהו אמר בכנס הרצליה
    את גדר הבטחון יש להזיז לתואי שהומלץ ע''י מערכת הבטחון. כשהשיקול הבטחוני הוא השיקול הקובע !. גם אם המחיר הוא פגיעה בחיי היום יום של חלק מהאוכלוסיה הפלסטינאית ,זה המחיר שעליהם לשלם על בחירתם בשלטון פונדמנטלסטיי.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    רוצחים

    אלמוני, 27/01/06 11:08

    קדימה חיל האויר לתקוף בזמן שכל מנהיגי החמאס יושבים ביחד לחסל אותם פשוט לחסל בלירחמנות למחוק את כל ההרוצחים המנייקים האלה לפני שהם ישיגו אותנו

    הגב לתגובה זו

    • אדון אלמוני -נתניה- אתה מבקש תגובה

      עדי, 27/01/06 11:18

      גברית מאימפוטנט !!!

      הגב לתגובה זו

      • 124 צודק!! אתנה מוכן לשלם דמי חסות???? (ל''ת)

        מוטי א, 27/01/06 11:29

        הגב לתגובה זו

      • 100 0/0 !!! (ל''ת)

        AVIVA, 27/01/06 14:21

        הגב לתגובה זו

  • 123.

    חבל ששרון לא מודע למה שבישל

    לא תמים, 27/01/06 11:07

    תמשיכו להתנתק מהעבר ומהמסורת ותקבלו טילים על הראש

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט הוא טעות מס' 1

    אלי, 27/01/06 11:02

    אולמרט הרס לנו את העיר ומכר אותו לחרדים,
    ועכשיו הוא הביא לנו את החמאס הביתה, ולכן נדאג כולנו לשלוח אותו הביתה מהר,
    ונקווה לקבל את ביבי בתור רה''מ

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא ההפתעה מספר 1! (ל''ת)

      מצביע קדימה, 27/01/06 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    נתניהו שיקם את הכלכלה ישקם גם את הביטחון. (ל''ת)

    מרכז שפוי, 27/01/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אולמרט המתמחלים הם הבעיה מה?

    שמואל, 27/01/06 10:50

    אם אולמרט במקום לרדוף אחרי ילדים בשוק בחברון ולפנות יהודים מעמונה ולהכריז מלחמה במתנחלים היה לא מאשר למשל את הבחירות בירושלים ונותן את דעתו לבעיה של החמאס אולי זה לא היה קורה אבל כנראה שבחמאס הוא לא יכול להילחם במתנחלים כן אז עזוב אותך אולמרט את החמאס המתנחלים הם הם שצריך להשמיד נכון........

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    קוסמות! הפכו את אולמרט למנהיג

    נביא זעם, 27/01/06 10:49

    הטיפוס המאוס והשנוא , מקום 32 ברשימת הליכוד, עסקן, נהנתן, קומבינטור, הבולדוג של שרון, אגב את מקומו תפס בראון בנישת הנובחים. איך הופכים אנטיפת למנהיג ? קוסמות אמיתית. דיויד קופרפילד מאחוריך.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מהפשע מתעלמים?? לא!!! את הפשע מחסלים. (ל''ת)

    מוטי א, 27/01/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    יופי אולמרט! תוך פחות מחודש הבאת את החמס לי-ם ולפתח ביתנו!!

    ליאור, 27/01/06 10:45

    בבחירות גם אנחנו נתעלם ממך!!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    רוחמה אברהם לביטחון ח ח ח ח ח.... (ל''ת)

    משה ש, 27/01/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אולמרט מנהיג! ח ח.ח.ח..ח.ח.ח.ח.ח מצחיק (ל''ת)

    ירדן, 27/01/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    קדימה אוייבת הציבור

    אולמרט שמאלני, 27/01/06 10:41

    אולמרט השמאלני שניצל את מחלתו של ראש הממשלה כדי לחזק את השמאל עומד בראש מפלגה של שקרנים שגנבו ממשלה לא יזכה להיות ראש ממשלה בבחירות הבאות
    למועמד מספר 50 בליכוד סיכוי טוב להיבחר מאשר מועמד מספר 10 בקדימה קדימה מפלגה של חבורת כושלים אפורים מהדרג האחרון בפוליטיקה כל פעם שהם עושים פשלה מפרסמים סקרים שקרים
    הם גרמו לעלית החמס ומתכוונים עוד לברוח מיהודה ושומרון כדי לתמוך אפילו בחמס קדימה חבורה שמולנית תומכת באויב אפו שמגיע איש שמאל לכל מסרה או עמדה שם מתחילים הצרות היום יומיות של האזרח לא נבחר באולמרט וקדימה השמאלנים קדימה תאומה סיאמית לשינוי המערך רץ והערבים הם לא שייכים וחושבים עצמם לפטרונים לא משנה להם כמה כישלונות וצרות הם גורמים לעולם לא לוקחים אחראיות על מעשיהם

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה נכונה----בא לי לבכות מרוב שזה נכון. (ל''ת)

      אולמרט מסוכן, 27/01/06 10:53

      הגב לתגובה זו

    • חלומות באספמיה. כל בן אדם שלישי במדינה מצביע לקדימה. (ל''ת)

      מצביע קדימה., 27/01/06 11:01

      הגב לתגובה זו

      • אניני יודע מי המפגר שיצביע קדינה ? (ל''ת)

        ניקיון, 27/01/06 12:45

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    =====לכולם צו-8 לחזור לליכוד.===== (ל''ת)

    מצב חירום, 27/01/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    רק החמאס יכול...

    דוד מלך, 27/01/06 10:39

    אני נזכר בסיסמת השמאל הידועה ''רק הליכוד יכול''...
    עכשיו שימין שולט ברשות הפלסטינאית, התקווה לשלום ולוויתורים מצידם, עצומה...

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מה השמחה הגדולה ??

    דוד, 27/01/06 10:35

    נראה שחלק גדול מהכותבים ממש מרוצים מתוצאות הבחירות ברשות.
    זה לא הזמן לחגיגות. השלום ומדינת ישראל ואנחנו האזרחים חטפנו סטירה כואבת ואני מאמין שלכולנו היה עדיף שהפתאח ינצחו. כל פעם שנראה שאנו מתקדמים השפלים האלו חושפים את פרצופם האמיתי ותאמינו לי שהם יפסידו יותר מאתנו..

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זהירות זהירות==אולמרט סכנה גדולה לישראל. (ל''ת)

    מרכז, 27/01/06 10:35

    הגב לתגובה זו

    • האימפוטנט הזה עזר לחמס לקחת בבירתנו.

      יחיאל, 27/01/06 11:06

      אך לפחות נגמרו התירוצים לא להגיב על ירי הקסאמים בל ''זה יעזור לחמס לנצח'' !
      עכשיו קדימה , אימפוטנט !!
      הירי כבד לא יעזור לחמס.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    יש לכבד את תוצאות הבחירות

    שלום, 27/01/06 10:33

    הבחירות נערכו באופן דמוקרטי, זו בחירתם של הפליסטינים ויש לכבדה.

    אלא שהם צריכים להבין ולקבל את התוצאות של בחירה זו , כפי שהגרמנים הבינו זאת יפה יפה על בשרם.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כדי להנצל- ישראל זקוקה למדינאי בשיעור

    וינסטון, 27/01/06 10:29

    קומה כשל וינסטון צ'רצ'יל.
    במקום זאת קיבלנו את אול- מרד.
    איזה יאוש.

    הגב לתגובה זו

    • המידנאי הגדול שאתה מדבר עליו זה---נתניהו.

      רואה לעומק, 27/01/06 10:44

      נתניהו זה צ'רצ'יל הישראלי.

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו שיקם את הכלכלה ישקם גם את הביטחון (ל''ת)

      מרכז שפוי, 27/01/06 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    יועצים יעילים

    רחל, 27/01/06 10:26

    מתי יבין אולמרט שיש להחליף את יועציו הכושלים ביןעצים טובים וראליים? הגיע זמנו של וייסגלס ללכת

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    המכשפה מינה צמח תדאג ל.. - כנסו

    נביא הזעם, 27/01/06 10:26

    בקרוב יתפרסם, קרוב לודאי, סקר של מינה צמח שיראה, שעם ישראל מקבל בשלווה את עליית החמס ורואה בו פרנטר אמיתי לשלום, וכן שכוחה של קדימה עולה, ואלמרט מנהיג גדול.
    ולליכוד 9 מנדטים וכו'. לא נמאס לכם מהבולשיט המאוס שמאכילים אותכם, סוכנים מוטים אלו? בסוף הסקרים יתפוצצו להם בפנים, אבל לא ישארו להם כובעים לאכול.







    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז כל ילה בסלע (ל''ת)

      רונן, 27/01/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    הסקרים

    חנן, 27/01/06 10:18

    אני רוצה לדעת פעם אחת ולתמיד איפוא מינה צמח לוקחת את תוצאות הסקרים זה פשוט סקר שכולו שקר אחד גדול והוא מגמתי .

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט = אפס (ל''ת)

    יוסי, 27/01/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    זו התגובה?אולמרט לך הביתה,מועמדותך לראשות הממשלה מגוכחת

    דני, 27/01/06 10:15

    אולמרט זה לא שרון,מגוחך לחלוטין לבחור בקדימה,לקח לאולמרט יממה שלמה להגיב ולבסוף התגובה היא שהחמאס לא רלוונטי? בטח,גם הקסמים והפיגועים והמתאבדים גם לא רלוונטים?אולמרט תקרא קצת תגובות של שאר מנהיגי העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מתרים לאולמרט להתעלם. הוא התעלם מהעם שלו ומבוחרי הליכוד. העיקר הכסא (ל''ת)

    פוליטיקאי קטן, 27/01/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מזל-טוב - אוסלו- התנתקות- ''דמוקראטיזציה''

    אלי, 27/01/06 10:10

    של האיזור !
    החמס חוגג הערבים שלנו שולחים זרי פרחים והאולמרט מעמיד פנים ש''לא יידבר..''
    ועוד איך יידבר עם שריקה ראשונה של הבוס.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    התעלמות זו בריחה. חוץ מזה, אם בורחים ממישהו, אז לא ממש מתעלמים ממנו (ל''ת)

    לחזור לחיסולים!, 27/01/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    להמשיך בניתוק ובהתנתקות

    ירון, 27/01/06 10:09

    אין ספק ששרון ראה את הנולד. הדרך היחידה היא ניתוק. לא צריך לממן אותם. לא צריך לתת להם חשמל, מים ומזון. שיקצרו פעם אחת בחיים שלהם את מה שהם זורעים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תגובה ל 71 -השחיתות פרשה מהליכוד והקימה מפלגה בשם קדימה,תקראי עיתון (ל''ת)

    טלי, 27/01/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אולמרט מכין את הקרקע לעוד בריחה חד צדדית. הפעם מיו''ש. הרי אין פרטנר (ל''ת)

    הכסא גדול עליו, 27/01/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מדוע דוברי הימין שותקים?

    דוּדוּ, 27/01/06 10:03

    למה הם לא קמים בצעקה לקדימה ולמפלגת העבודה: אתם מסרתם את גוש קטיף לחמס! אתם נתתם לחמס רובים! הבאתם אותם מתוניס וכו' וכו' למה הם לא חושפים את השקר במדיניות השמאל. מה העדינות הזאת?
    ככל שמדינת ישראל מאמצת את מדיניות השמאל מצבינו הולך ומתדרדר.

    הגב לתגובה זו

    • כי המדיניות שלהם העלתה את החמאס (ל''ת)

      איציק, 27/01/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לאולמרט המסכן יש עוד בעיה. יש לעזור לו.. קדימה

    אזרח, 27/01/06 10:02

    האישה אמנית שמאלנית חברת יש גבול
    הבן הגדול סרבן גיוס יורד שחי הביו יורק
    הבן השני סרבן גיוס יורד שחי בצרפת ולומד בסורבון {35000 יורו לשנה }
    הבת פעילת שמאל קיצוני לסבית מוצהרת

    הגב לתגובה זו

    • לאנגלים תחת התקפה היה מנהיג

      שרון, 27/01/06 10:33

      כמו וינסטון צ'רצ'יל.
      לנו לצערנו שרון הוריש את אול-מרד.
      האנגלים התאוששו וניצחו.
      אנחנו נובס.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ליבני:ואם אירופה לא?תנפנפי במייבש שיער,כמו שניפנפת ילדי הגוש שבכו?? (ל''ת)

    מוטי א, 27/01/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    יתעלם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    קיקו, 27/01/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לאולמרט אין מה לדאוג

    יוש'לה, 27/01/06 09:58

    אולמרט עזר לחמאס לנצח בבחירות, ועכשיו החמאס יעזרו לאולמרט לנצח בבחירות.
    עד 28/3 תהיה הודנא חד צדדית.
    אחר כך - הגיהינום ייפתח.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדובר במחדל ענק

    עמי, 27/01/06 09:57

    של הצבא , השבכ, הממשלה.
    אף אחד לא הבין מה קורה פה מתחת לאף.
    חשבנו שבהתנתקות נחזק את הפתח, כנראה שאנחנו טיפשים יותר מהשכנים שלנו, וכאשר הם ישתפרו עו קצת, אנחנו אבודים.
    כי אנחנו מתעסקים במקום בעיקר, בטפל - פינוי מאחז מצחיק, טומי לפיד, אריק שרון כבר ''יושב''.
    השטויות האלה מתאימות לצהובוני אנגליה, מדינה בשיעמום. ולא לנו.
    ה ת ע ו ר ר ו כבר

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אולמרט מוטב שתשתוק

    Erez, 27/01/06 09:56

    החאמס הוא בין השאר מוצר הלוואי של מנהיגי קדימה.
    התוצאה האומללה של גירוש יהודים ונתינה חד-צדדית חיזקה את הגורמים הקיצוניים.
    היום יש יהודים בבתי מלון וחאמס על גבולות ישראל. אכן הישג גדול להתברך בו ,לאולמרט מי שמכיר אותך יודע שאינך רציני ,מוטב שתחריש.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ביבי צדק!!קדימה מפלגה של עסקנים פוליטים

    רואה, 27/01/06 09:54

    שעוסקת במאוויו של הציבור(אוטופיות)כדי לתפוס שלטון.הכל קישקושים. ישראל במלחמה נקודה. וזה רק עניין של זמן עד שיופל (השם ישמור)מטוס אל-על בהמראה!!בפרובוקציה הראשונה שיעשה החמס,יש להרוס את המוקטעה והפלמנט שלהם על ראשם בצצות הכבדות ביותר שנמצאות ברשותינו(בדיוק כמו האמריקאים),כך פועלת מדינה אמיתית.אני מאמין שרק ביבי יכול לעשות זאת.
    נ.ב. חשבתי להצביע קדימה,נמלכתי בדעתי,נמאס מהגימגומים של חידלי אישים.אצביע ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מי שמבשל ביום שישי אוכל ביום שבת

    ימני גאה, 27/01/06 09:52

    אנחנו אוכלים את מה שאולמרט ושרון בישלו לנו בהתנתקות. יאללה אולמרט ... עוד נסיגות ועוד כמו שרק פחדנים יודעים לעשות. ובסוף תביא אותנו לים. אל תשכחו את מה שהיה ב48!!!
    רק בנימין נתניהו יביא בטחון אמיתי. די לויתורים ודי לשחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    האמריקאים טועים אנחנו אוכלים

    ברוך, 27/01/06 09:51

    אולמרט לא מתאים לראשות הממשלה
    הוא נכנע בקלות לאמריקאים
    הוא ייכנע בקלות גם לחמס
    הוא יעמיד את המדינה בסכנות
    ומי שחושב שזה יהיה איכפת
    למי שהוא באירופה או באמריקה
    טועה- כי אירופה מחפשת להגיע
    עם הערבים להסדרים על חשבון
    ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אולמרט! המנהיג הנכון בזמן הנכון. קדימה - מפלגת התקווה. (ל''ת)

    מצביע קדימה, 27/01/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    חוכמה אמריקאית:עושים ואח''כ הם בהלם (ל''ת)

    כך עשו בכל מקום, 27/01/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ואני חשבתי שכולם בשטחים אוהדי מכבי חיפה... (ל''ת)

    אריק דורון, 27/01/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    את מי אולמרט משרת? את מדינת ישראל או את החמאס?

    ש. כהן, 27/01/06 09:15

    אם אולמרט מתכוון להמשיך את מדיניות גירוש היהודים מבתיהם, הוא ישחק לידיו של החמאס שכל מטרתו היא לגרש אותנו מכאן.
    בעיני החמאס, אנחנו כולנו מתנחלים ודין אחד לכולנו - גירוש או השמדה.
    בעיני החמאס, אין הבדל בין יהודי שיושב בתוך תחומי הקו הירוק לבין יהודי שיושב מחוץ לתחומי הקו הירוק.
    בעיני החמאס, כל ה י א ה ו ד י ם הם מתנחלים ודין אחד לכולם.
    אם עכשיו אנחנו לא נבין את זה דרך הראש ונפעל בהתאם, בשלב הבא אנחנו נבין את זה דרך הרקטום.
    אבל אז, זה יהיה מאוחר מדי!!!
    לפני שעוצרים את החמאס, על עם ישראל לעצור את תוכניות הגירוש של אולמרט ושות'.

    הגב לתגובה זו

    • את עצמו! והוא ימשיך לגרש. וגם

      ההנהגה הישראלית, 27/01/06 09:46

      ה''עם הערבי הפלשתינאי'' לא נוצר לשירות האינטרסים של העם היהודי, כי אם להיפך, להביא לחורבנו. והתוצרת כולה כחול-לבן!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    סקרים משקרים ביודעין

    שקר, 27/01/06 09:14

    הסקרים הינם כלי שאבד עליו הכלח.
    מטומטם מי שמאמין לכל סקר שהוא.
    מסתבר שמחשבות אי אפשר לדעת באמצעות שאלות.
    הניחו למזמיני הסקרים לשקר לעצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רק בגלל המילה - העולם.

    תגובה מאוחרת, 27/01/06 09:11

    ישראל והעולם... ציפי היתה צריכה לברר אם העולם מסכים עם ישראל. המדינה מתנהלת כמו חנות מכלת עלובה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא לדאוג, הכל בסדר

    עובד, 27/01/06 09:11

    הליקוק והביבונים יפתרו את בעיות הבטחון אחרי שקדימה (לא הפלשתינים, שתמיד רצו בהשמדת ישראל) הביאה לבחירת ההחאמס. פרץ והבולשביקים יפתרו את בעיות העוני. פרץ ינהם תגובה אחרי שישנן מה ששלי לימדה אותו לנהום.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה? מה קרה? בואו נעשה חד צדדי...כרגיל... (ל''ת)

    כמו הבנים, 27/01/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אולמרט חובבן, פרץ הוא התקווה של ישראל ! (ל''ת)

    רביב, 27/01/06 08:58

    הגב לתגובה זו

    • העניים לא יצביעו לפרץ

      דודו, 27/01/06 09:04

      ולכן אולמרט ינצח.העניים פשוט מצביעים נגד ילדיהם,וזה טירוף יותר גדול מנצחון החמס

      הגב לתגובה זו

    • יש לו אפילו שפם גדול! הוא פשוט מתאים !!! (ל''ת)

      מפלגת השפם, 27/01/06 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אולמרט יתעלם מהחמאס כמו שאני צנצנת!

    דרור, 27/01/06 08:43

    עוד יומיים קונדוליסה תגיד לו שאין ברירה וזו דמוקרטיה והוא כדרכו יתקפל.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הנייה ''אולמרט נכס חד-פעמי לחמאס, נפעל לבחירתו'' (ל''ת)

    איסמעיל הנייה, 27/01/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ''קדימה'' לשחרור כוווול פלסטין והיהודים לאירופה (ל''ת)

    אולמרט - ''נשיא, 27/01/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סוקרים נמאסתם שקרנים לכו הביתה (ל''ת)

    פל, 27/01/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולמרט הוא מנהיג אמיתי

    דני מור, 27/01/06 08:30

    מה שאני אוהב במפלגת קדימה ומנהיגיה שהם לא מנסים להיות מתוחכמים מדי. הם פשוט זורמים עם מה שקורה. הם לא מנסים לכפות את מדיניות ההתנתקות שהחל בה אריק שרון, זה פשוט קורה באופן טבעי.

    לפני שהחמאס עלה לשלטון לא היה פרטנר אז עכשיו ברור שאין. אם לפני זה היינו חייבים לעזור לראש הממשלה הפלשתיני להילחם בטרור, אז עכשיו כבר לא חייבים לעזור לו. אם לפני זה ארה''ב דרשו מישראל לאפשר מעבר פלשתינים לישראל עכשיו אפשר לסגור את כל המעברים. אם לפני זה סיפקנו להם חשמל, מיים, מיסים ועוד, עכשיו אפשר גם להפסיק את זה.

    אם לפני זה נראה היה שההתנתקות נעצרת עכשיו ברור שההתנתקות תעמיק. עכשיו ברור שאין פרטנר ואף אחד בישראל לא ידרוש מהממשלה לדבר עם ממשלה חמאסית וישראל תהיה חופשית להמשיך בצעדים חד-צדדיים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בסקרים קדימה מקבלת 54 מנדטים??כנסו

    יוסי, 27/01/06 08:29

    גם הפתח קיבל בסקרים 74 מנדטים...
    סוקרים נמאסתם הבייתה

    הגב לתגובה זו

    • מדוע הערבים ינצחו

      קלאודיה, 27/01/06 08:47

      הערבים יודעים לשנוא את אויביהם ולהלחם בהם עד חורמה
      היהודים יודעים לאהוב את שונאיהם, לפעול למענם, למען זכויותיהם ולפגוע בעצמם.
      האינטרס המשותף של הערבים ושל היהודים הוא ~קדימה~ לחיסול המדינה היהודית
      והשנאה חזקה יותר, ומנצחת את האהבה

      הגב לתגובה זו

    • סקר: בעקבות נצחון החמאס

      דר זינה צמח, 27/01/06 09:58

      ~קדימה~ תקבל לפחות 172 מושבים בכנסת מתוך 120.
      זה הס(ש)קר המדעי האחרון שערכנו
      ואני צבטיחה לכם שקדימה תנצח כמו ששרון יחזור לפקד על יחידה 101 ולנהל פעולות תגמול..

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אנחנו נתעלם מרשות הטרור כמו שעד היום

    אול-מרד, 27/01/06 08:29

    התעלמנו מהטרור
    הקאסמים לא רלוונטים
    המתאבדים השהידים לא רלוונטים
    הפצצות במסעדות ובאוטובוסים לא רלוונטיות.
    הקורבנות הישראלים לא רלוונטים
    מה שרלוונטי הוא השחיתות הישראלית, ומה שחשוב הוא שהשלטון במדינה ישאר בידי ~קדימה~ אפילו אם זה יוליך לכך שלא תהיה יותר מדינה

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהליכוד נושא את דגל השחיתות במדינה (ל''ת)

      יעל, 27/01/06 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט חתעלם גם מהקסאמים

    יעקב, 27/01/06 08:21

    יש פרטנר אין פרטנר
    הכל מילים ללא תוכן
    יש ארגון טרור שנקאר חמאס
    יש לנו שכנים פלסטינאים
    שרובם המכריע בחר בארגון הטרור הזה,
    ולא בכדי!
    העם הפלסטינאי, אמר לעולם הדמוקרטי את דברו,
    ואין לאולמרט שום זכות לערער על בחירתו, בדיוק כשם שאין לפלסטינאים זכות לערער על הבחירות במדינת ישראל,
    ו...יחי ההבדל הקטן...
    אנחנו הוצאנו אצ השד מהבקבוק, או ליתר דיוק אנחנו המצאנו את השד, אנחנו גידלנו אותו, טיפחנו אותו, לימדנו אותו תורות לחימה...
    ברחנו חדצדדית!
    הם ימשיכו לרדוף בנו, ילמדו אותנו
    בדיוק את מה שאנחנו שכחנו...
    אנחנו עם נרדף
    אנחנו הבאנו את הצרות עלינו במו ידינו!
    אולמרט טירון
    פיון זעטוט
    מה תגיד לעם ישראל
    כיצד תצדיק את פינוי חבל עזה שהיית מיוזמיו?
    הכרזתך היום מעידה על חוסר הבנתך בפוליטיקה, וחוסר האחריות במעשיך,
    נכונו לנו ימים קשים מנשוא,
    לא מעט עקב תעלוליך הממעוותים
    אוי לנו ואבוי לנו,
    הקסאמים ירדפו אחרינו, והמתאבדים יהרגו בנו ואתה תחריש ותבליג, כי אין מענה לארגוני טרור ללא הבנת הנקרא, הבא להרגך השכם והורגו!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שרון, לפיד, חמאס, תקשורת בזויה....

    ה יילחם לכם, 27/01/06 08:21

    שרון, לפיד, חמאס, תקשורת בזויה.....
    ה יילחם לכם

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפתעה -SURPRISE

    אלימלך, 27/01/06 08:17

    מאז מלחמת יום הכיפורים הבטיחו לנו שלא יצליחו להפתיע אותנו, והנה שוב הופתענו, ממה אנחנו בדיוק מופתעים, הרי איטבאח אל-יהוד, לטבוח ביהודים ולהשמיד את היישות הציונית הייתה מאז ומתמיד שאיפתם של הערבים, והם אומרים את זה בקול ברור וצלול, אבל אנחנו לא רוצים לשמוע וממשיכים לחלום, תתעוררו בעלי החלומות לפני שתביאו אסון על המדינה

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט החליט להתעלם מהטעות שלו

      משה, 27/01/06 08:27

      אין הפתעות אמרו לכם התריעו לכם ,קראתם להם קיצוניים מתלהמים כולל לראש הצבא בוגי יעלון שננזף שהחליט לומר את האמת ,מה לעשות אולמרט יש הפתעות בחיים גם אתה נפלת עלינו ביום בהיר אחד והתקשורת מהללת אותך כמנהיג הבא אפילו את ירושלים עיר בישראל לא הצלחת להוביל .....שיעשו לנו טובה אולמרט????????

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    פשוט מדהים השנאה העצמית שיש לתקשורת. ......

    קדימה לחמאסטאן, 27/01/06 08:06

    מדהים, פשוט מדהים השנאה העצמית שיש לתקשורת. ארגון חמאס הוא ארגון טרור נקודה. הם אפילו לא מכחישים זאת, ורק התקשורת שלנו מנסה לטהר אותם. צריך לצרוח עכשיו: די ! די! די! אתם שבשבועות האחרונים מסיתים נגד תולשי עצי זית (למרות שאין הוכחות) אתם מטהרים אירגון שחי מאברינו המרוסקים ?? שנושם את גרונותינו המשוספים ? ביום הבחירות שלנו ננפץ את תקוותיכם, נרסק את המפלגה שאתם מריצים, ונקים פה ממשלה אוהבת יהודים ולוחמת באויביהם.



    הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתו (ל''ת)

      חיים, 27/01/06 08:14

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה נכונה. (ל''ת)

      א, 27/01/06 09:24

      הגב לתגובה זו

    • ישר כוח על מילות אמת אלו--התקשורת איבדה את אמון העם (ל''ת)

      חיים, 27/01/06 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תגובה ראויה ושקולה. כל הכבוד. (ל''ת)

    מפוכח, 27/01/06 08:05

    הגב לתגובה זו

    • ממש ראוי מהרצית שיגיד טעיתי והטעתי

      משה, 27/01/06 08:31

      ממש מנהיג דגול רק שלשוםבנאום הרצליה הוא אמר שלא יוליכו אותנו איימים בתרחישים הזויים של השתלטות החמאס =הבנאדם לא על הקרקע ...מה ראוי בתגובה נתעלם מהתוצאה שלא יעבדו עלינו כל מילה שלו כתובה על ידי ראובן אדלר אולמרט הוא גימיק של פרסומאי דגול ותו לו .

      הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחח............... (ל''ת)

      משה המגחך, 27/01/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הגישה הבטחונית

    מוטי אטלנטה, 27/01/06 08:03

    הגישה הבטחונית וזו הדרך בה תלך. אומרת כדלהלן:
    לא מעניין אותי מי בצד השני,אש''פ
    חמאס או חיזרים מהחלל החיצון.אני מיהודה ושומרון לא יוצא ומעזה יצאתי.
    סוף נקודה!
    וגם אם יבוא חייזר אוהב בצבע ירוק מכל מקום עובדה זו מוגמרת וחתומה.
    כל הסדר אנושי חייב להיות כפוף להנחת יסוד זו.
    ---מכאן ידידי המלומד אתה למד שהסדרים פוליטיים מדיניים כבר היו, מלשון עבר ונגמר.
    -ובעתיד, מה שנותר לך הוא לשלב את המיעוטים הגרים בתוכנו במדינתינו.
    אין המצאות חדשות והנושא לעוס
    וברור.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תדברו או לא תדברו החמאס יקח בכוח מה שרוצה (ל''ת)

    וויכוח סרק, 27/01/06 07:57

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 64

      אדם, 27/01/06 08:57

      כדאי שתלמד על יכולת של ישראל,
      ישראל לא מפחדת מחמאס,צה''ל
      בלי גיוס מילואים יכולה לחסל לא רק חמאס אלה קצת יותר,אם יהיה צורך בכך,תרגע,השעה עוד לא הגיע,זה
      הכח של ישראל שמתנהגת בסלחנות,דבקה בגלל הכח,כי לא חמס הי פירמה שתנצח את ישראל,אבל,כל זמן שאפשר עוד לנשות להגיע להסדר הגיוני בין
      שתי הצדדים,ישראל תעשה הכל
      בכדי לשמור על פרופיל נמוך,אבל,
      דיר בלקום,תזהרו,כאשר יתחיל
      לעבור מים מהדלי על הריצפה,
      אני לא מקנה בפלסטינאים ובפלסטין
      בכלל,
      אתם תכנסו ל היסטוריה שפעם
      היתם.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 64

      אדם, 27/01/06 09:13

      כדאי שתלמד על יכולת של ישראל ,
      ישראל לא מפחדת מחמאס, צה''ל
      בלי גיוס מילואים יכולה לחסל לא רק
      חמאס אלה קצת יותר, אם יהיה צורך
      בכך,תרגע, השעה עוד לא הגיע,זה
      הכח של ישראל המתנהגת בסלחנות,
      דבקה בגלל הכח,כי לא חמאס הי
      הפירמה שתנצח את ישראל,אבל
      כל זמן שאפשר עוד לנשות להגיע
      להסדר הגיוני בין שתי הצדדים,
      ישראל תעשה הכל בכדי לשמור
      על פרופיל נמוך,אבל דיר בלקום,
      תזהרו,כאשר יתחיל המים לזרום
      מהדלי על הריצפה,אז היה מוחר
      לחזור אחורה,ואני לא יקנה בפלסטין
      ובפלסטינאים,אתם תקנסו להיסטוריה
      שפעם היתם.

      הגב לתגובה זו

    • למה שיקח בכח? הוא מקבל הכל על (ל''ת)

      מגש של כסף, 27/01/06 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט חלש ויהיה בובה אמריקנית מודל ממשלת עירק

    לצערי, 27/01/06 07:56

    לכן מומלץ לחפש מישהו אחר....

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    צריך לחזור למפלגות הימין-השמאל מוליך ויוליך לאבדון (ל''ת)

    ימני, 27/01/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    היום ביילין נזכר כי''אנו עומדים לפני שוקת שבורה''-הוא האחראי (ל''ת)

    אם שכולה, 27/01/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גוניותו של שרון שוב הוכחה.

    דוד מלך, 27/01/06 07:50

    במחיר הפרדות מעזה, רואה העולם כולו מי הם ומה הם בדיוק הפלסטינאים שהשלום בכלל לא מענין אותם.

    הגב לתגובה זו

    • העולם ראה גם את היטלר, ואיך זה עזר? (ל''ת)

      משקפים לעיוורים, 27/01/06 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק החמאס יביא שלום - כמו הליכוד

    שהחזיר שטחים, 27/01/06 07:14

    והעתיד יוכיח - החמאס נחשף לכל הלחצים הבין לאומיים ובתור בעל האחריות הם יצטרכו להשתנות. זה קרה וגם יקרה פה...

    הגב לתגובה זו

    • ראינו איך אירן נכנעה ללחצים בינלאומיים (ל''ת)

      הגיון, 27/01/06 08:24

      הגב לתגובה זו

      • אירן של היום טופחה בצרפת (ל''ת)

        גם בגלל לחצים, 27/01/06 09:29

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט: נעצום את העיניים והחאמאס

    אחד תם, 27/01/06 07:04

    יעלם. אנחנו נתעלם מהחמאס - אז לא יהיה חמאס ואין בעיות.
    אחר-כך הוא ימכור לנו מניות של חברת חשמל ללא אנרגיה וימציא את הפלסטיק המלאכותי. הגשש אפס.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הערבים: מי שבורח נרדוף עד שיעלם! (ל''ת)

    פירות ההתנתקות, 27/01/06 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תגובה

    אדם, 27/01/06 06:49

    ומה יהיה אם חמס ירקיב ממשלה
    ויקבלו החלתה להקיר בקיום ישראל,
    ויפסיקו כל ההתקפות של טרור,
    ויסכימו ללא תנאים לשבת ולדון על
    שלום,על שיתוף פעולה כלכלית,פוליטית,מדינית,על הקמת
    מדינת פלסטין,ועל תיקון גבולות
    בהסקמת של שני הצדדים,אז מה יהיה
    עז?
    אי בכך,אין מיד לשלול אפשרות
    לנהל משה או מתן עם חמס,כי רק
    עם אויבים עושים שלום,ולזה יש
    צורך להשיר דלת פתוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הרוב הפלסטיני רוצה טרור, חד וחלק!

    המסכה ירדה!, 27/01/06 06:20

    לסגור להם את הברז!
    הפסיקו את הסיוע ההומניטרי.
    להפסיק לדאוג להם לפרנסה.
    אין להם מה לחפש בשטח הקו הירוק.
    יפי הנפש שמתגעגעים ל''שוחרי השלום''שיסעו לבקר אותם.הוכח מעל לכל ספק, העם כן העם הפלסטיני רוצה מלחמה! אז הגיע הזמן להוריד את הכפפות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חברה סימו לב לטוקבקים המקצועיים נגד קדימה ושימו עליהם פס מלגלג

    אלון, 27/01/06 06:19

    רואים שישנה שיטה מסודרת בכל הטוקבקים הימניים תומכי ליכוד.
    פתאום כל מה שקרה עד היום זה בגלל מה שאולמרט עשה בחודש אחד
    נו באמת סילבן עד לפני שבועיים הייתה בממשלה והשבועים האלה הם הסיבה לעלית החמאס?[
    הבעיה שיש מספיק טפשים שיאכלו את זה

    הגב לתגובה זו

    • על ראש הגנב בוער הכובע - רק קדימה משלמת למגיבים בפורומים (ל''ת)

      אופייני לקדימה, 27/01/06 07:53

      הגב לתגובה זו

    • ל54 אני דווקא תומך בפרץ ולא בביבי

      ליאור, 27/01/06 08:09

      במבחן התוצאה הממשלה הזו היא כשלון . התנהלות שמדברת בשני קולות ובעיקר רואה את החנופה לעם כיעד מרכזי, ועושה מעשים אימפולסיביים לפי הרוח הנושבת בעם. לדעתי לו העבודה בשלטון, לא היינו רואים את החמאס מגיע לנצחון. הוא היה מדבר עם אבו מאזן ומחזק את הכוחות השפויים שם.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה זה גימיק-לא מפלגה (ל''ת)

      שרית, 27/01/06 08:16

      הגב לתגובה זו

    • מי זה ''סימו''??

      סימו פארפולה, 27/01/06 09:22

      אנאלפבית.

      הגב לתגובה זו

    • ל 54

      קובי, 27/01/06 09:24

      לא לא לא .
      לא שבועיים ולא שנה .
      תחזור לרבין , פרס , ביבי ,ברק ,שרון

      כל אלה נתנו ומה קיבלנו ???

      אנחנו ב15 שנה האחרונות רק נתנו.

      לפני זה הם יידעו שבקדי לקבל הם ייצטרכו לוותר , אבל אז הגיע רבין הדגול
      נתן ונתן ונתן ונתן ו.... קיבל ז בחזרה.
      ואז פרס ואז ביבי ואז ברק ואז שרון
      והם למדו שהטרור מנצח כי אנחנו למדנו אותם.

      השמאל הזבל במשך כל הזמן המשיך לשנן באוזננו שיש עם מי לדבר , ומה עכשיו גם יש עם מי לדבר.

      נמאסתם , ברגע האמת חלק גדול ממכם ( השמאל הקיצוני ) ייברח ( או שאולי אתם מציעים סזון נוסף ).

      אז תעזבו אותנו ותלכו כבר עכשיו.

      ולכל השאר ימין ושמאל תפקחו עינים !

      צריך למחוק את החמס !

      אני לא סגור למי אני אצביע , אבל זה לא יהיה לאף אחד שנמצא ברשימה ( אולמרט זה כולל אותך )

      בהצלחה
      קובי

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הפלסטינים יבכו על הבחירה שלהם ויצטערו

    אלון, 27/01/06 06:15

    לנו זה לא נעים ומאכזב לראות מה צמח מעבר לגדר אבל בהחלט לא רק רע :
    ראשית אין יותר להסתתר מאחורי כלום ,לכל פעולה שלהם יש כתובת ברורה.
    שנית כמעט בטוח דווקא המצב הזה יכריח אותם להיות מתונים יותר.
    מי שבאמת אכל אותה זה פלסטינאים הטיפשים שבלי שרצו באמת יקבלו מדינה אסלאמית קיצונית שתתנהג בצורה ברוטאלית נגד כל רמז של חילוניות ותגרום להם להתדרדר יותר ויותר מכל בחינה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרץ הוא השפיות שתביא לביטחון ולקידום השלום (ל''ת)

    דורון, 27/01/06 06:10

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!!

      דוד, 27/01/06 09:05

      פרץ יבצע התנתקות חד צדדית וילחם בעוני המחפיר

      הגב לתגובה זו

      • אניתוהה אם פרץ יכול לאיית ''עוני'' (ל''ת)

        גוגל, 27/01/06 12:42

        הגב לתגובה זו

    • גם אני בעד פרץ, תתחילו להקשיב לו

      יעל, 27/01/06 09:50

      ערוץ 2 שעובד עבור חברות הפרסום של אדלר מריץ כמובן את קדימה ומשחיר את פניו של פרץ, אחרי מה שקרה אולי מישהו שם יעשה חשבון נפש. קרנפים, נמאסתם.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    רציתם דמוקרטיה, קיבלתם דמוקרטיה

    נועה, 27/01/06 05:58

    אבל עכשיו זה פתאום לא מתאים לכם? ומה אם הרשות היתה מסרבת למשא ומתן עם ממשלה ישראלית ימנית? בטח הייתם אומרים שהם לא מבינים מה זה דמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מכלול דברים רעים-שחיתות ברשות והשפלתה על ידי שרון-ושיטת בחירות רעה

    Ehad Haam-Zioni, 27/01/06 05:40

    העלו את החמס ל65% מושבים בפרלמנט עם 45% מהקולות בקרב המצביעים......

    עכשו הזמן לנקוט אסטרטגיה של הקטנת החיכוך, חיזוק מעמדו של הפתח והחילוניים על ידי שיחרור מרואן בראגותי-ועזיבת 60% מהגדה.

    -כולל רוב חלקי מזרח ירושלים הערבית מחוץ לחומות-ולעשות זאת יעיל ככל האפשר.

    הסיכוי להידברות עם דתיים קנאיים הוא נמוך מאד-ולכן חייבים בשלב הראשון לפנות התנחלויות מ80% משטח הגדה-ובשלב השני לבצע נסיגה צבאית שתאפשר להם הקמת מדינה.

    בסיטואציה הקיימת היום חייבים בינתים לשמור על בקעת הירדן(או חלקה הגדול)-ובמערב הגדה חייבים לסגת לגדר.

    אני מניח כי כעת יתחיל מהלך פוליטי מדיני ממושך של זיהוי הגורמים בחאמס המעוניינים בדיבורים והסדר-ובהכרה בזכות קיום ישראל כפי שאש''ף עשה ב1988-אך זה ייקח הרבה זמן שאין לנו-ולכן צריך לסיים את הכיבוש על ידי פינוי כל ההתנחלויות מ80% מהגדה ואז לסגת.

    ואגב: שרון (בעזרת מפלגת העבודה) ניצח!!
    -בהשפלת הנהגת הרשות הוא הביא לחיזוקו של החאמס-והצליח!!!

    הגב לתגובה זו

    • אן היית מתאמץ

      Avi Ecuador, 27/01/06 07:24

      להסביר את ההגיון בטרנספר שלהם במקום את הבניה של הרשע ומדוע מחובתנו לעשות זאת לפחות היית מגלה קצת השתיכות לפלנטה וליצורים שחיים עליו.
      אתה אסטרונאוט שמהמר בחלל.

      הגב לתגובה זו

    • שחיתות+טרור -הם מעולם לא התכוונו לשלום

      שרית, 27/01/06 08:18

      הם לא השקיעו בשיקום הפליטים אגורה שחוקה וגם דאגו למרר לתושבים את החיים.
      התוצאה-פיגועים
      הפיגועים הביאו למחסומים,ולטרטורים
      לחוסר היכולת לעבוד
      מה שהגדיל את הטרור
      בייחוד לאור העובדה שעבור הטרור
      משלמים!!
      (כן,זה מקצוע!,אתה מת-המשפחה שלך חיה טוב!)

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    Stop crying you people deserve Ulmart (ל''ת)

    Tal, 27/01/06 05:29

    הגב לתגובה זו

    • you right

      Eyal, 27/01/06 06:24

      where all of you people been when him and Sharon expeled jewsih people from thier homes?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    Like the Hamas win

    Mike, 27/01/06 04:49

    was/is a surprise, so will Bibi win the next election . Only Bibi can scare the s-t out of the Hamas leaders. I wish I could vote - I will go with Bibi all the way

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה לחמאס

    כפיר, 27/01/06 04:38

    אולמרט - תקרא לאלברט שיסגור לפלסטינים את האורות בבקשה

    לנתק להם את החשמל והמים

    ולשחרר להם אחרי 3 ימים דובים ונמרים לשטחים שלהם

    לשבש להם את הרדיו הטלויזיה ואינטרנט

    ואם ימאס להם ויצאו לתקוף אותנו - לגמור את העיניין הזה בשלוש שעות!!!
    מהים האויר והיבשה!!

    מהר להחזיר להם את הפרופורציות!!
    אחרת אבדנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אולמרט אחראי ושקול - חיכה עד שיועציי בוש יגידו לוויסגלס איך להגיב (ל''ת)

    חהלוץ, 27/01/06 04:01

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    KaKaFima אנשים עם המון נסיון שניכשלו בכל, תפקיד שמילאו.... (ל''ת)

    אנשים, 27/01/06 03:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גוש קטיף של החמאס עכשיו!, הודות לך צמח שמן! (ל''ת)

    מני, 27/01/06 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מדוע הפלסטינים ינצחו

    קלאודיה, 27/01/06 03:02

    הפלסטינים הצביעו נגד השחיתות
    בישראלים יצביעו בעד!~!קדימה!~!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מול זה בגלוי ובאומץ

    מפועח, 27/01/06 03:01

    הכרזות הממשלה הם גמגום חסר משמעות. העם הפלשתיני, שהיום הצביע ברוב מכריע בעד דרך הטירור לשחרור כל הארץ מ''עול הכיבוש'', הכריז בזה מלחמה טוטלית על מדינת ישראל וזכות קיומה. שוב לא תעמוד לו הטענה של ''חפים מפשע'' והעולם יבין אותנו יותר. על ''כולה שלי'' יש להשיב ב ''כולה שלנו'' בזכותנו על מולדתנו היחידה מראשית התרבות. חייבים אנו לומר תודה לאנשי החמאס על שהם מביאים אותנו למסקנה הבלתי נמנעת הזאת. גם מבחינה גיאופוליטית ובטחונית ארץ ישראל אינה ניתנת לחלוקה. גם אם ישרור בין חלקיה שלום אמת תמיד תישאר הזיקה בכלכלה, בתעסוקה ובתשתיות נושא לחיכוך ופוטנציאל למלחמות. מתבקשת לכן מסקנה דומה לזו של החמאס שמשמעותה בעצם שאין מקום לפשרות וזה- או הם או אנחנו. כך היה בעבר בתקופת השופטים והמשך לו בימי בית שני. לערבים יש עוד 22 מדינות זהות ולנו רק אחת שכבר חולקה ולכן אין לנו ברירה אלא לשמור אותה כולה לעצמנו ובטחוננו. הפלשתינאים ימצאו את עצמאותם בירדן ובשאר מדינות ערב רבות המשאבים. לערבים שיוותרו אצלנו וירצו לחיות אתנו תחת חוקינו ודגלנו יזכו לזכויות שוות ויהיו גשר לשלום. יש להכריע את המאבק בכל ההקדם. יהיו לזה בודאי קרבנות, אך עדיף כך מלדמם בלי סוף.

    הגב לתגובה זו

    • אין מקום לאופוריה מופרזת, והבורות ההיסטורית שאתה מגלה ממש מצערת...!

      אדי, 27/01/06 04:44

      לא נפתח פה חלון הזדמנויות להכריע ולגרש מכאן את הפלשתינים, ולא נוצרה להם הזדמנות להכריע ולגרש אותנו...
      המצב שנוצר בעקבות נצחון החמאס הוא באופן עקרוני בדיוק כפי שהיה, ואין מנוס אלא להגיע לפשרה טריטוריאלית ששני הצדדים יהיו מסוגלים לחיות איתה...

      הגב לתגובה זו

      • אדי, בסרט הזה כבר היינו!

        שנה גישה., 27/01/06 06:23

        במיזרח כמו במיזרח!

        הגב לתגובה זו

      • אדי באיזה סרט אתה חי?

        ירון, 27/01/06 09:31

        באיזה סרט אתה חי? אתה חושב שאתה באירופה? שני הצדדים יבינו....מה הם יבינו? מה אתה מבין מכל מה שקורה כאן בשנים האחרונות?
        חבל שאתה מבלבל בין שאיפות לב לבין המציאות. אין מה לעשות, הם לא יבינו שום פשרה, תפסיק להשלות את עצמך. זה אכזרי, זה לא הגיוני, זה מייאש - הכל נכון. אבל צריך להיות מפונק או ילדותי כדי להמשיך להאמין באגדות ילדים. זה גם עולה לנו בנפש. בבקשה מספיק.

        הגב לתגובה זו

        • ירון, אם הם לא יבינו, יש לנו מספיק כוח להביס אותם...!!!

          אדי, 27/01/06 13:03

          זה לא יהיה קל, אבל החיים כידוע אינם פיקניק...

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו כמובן בפנים

    קודם מלבנון, 27/01/06 02:48

    כל צעד של חולשה אצלנו מעלה עוד טרוריסט לשלטון.

    הערבים הפנימו את הכלל שפעם נהג כאן - מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח. ועובדה, הם צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הפרטנר הטוב ביותר

    דוד, 27/01/06 02:42

    שהיה לנו.
    החמס מסוגל לפרק את נשקו של הפתח ושל שאר הפלגים
    אולמרט טירון ולא מבין הבעיה היא לא החמס הבעיה היא אירן
    הם בנו את בית המקדש השני
    והם כהוקרה מהשם הם ישלטו על כל ערבי העולם
    חכו ותראו

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולמרט נכשל כשאפשר הצבעה לחמאס בי-ם

    אורן, 27/01/06 02:35

    אולמרט אפשר לחמאס לפעול במזרח ירושלים ואפשר להצביע לחמאס בקלפיות במזרח ירושלים.

    ההחלטה המשמעותית הראשונה של אולמרט - וכבר טעות שגרמה לקטסטרופה. אסור לתת לאולמרט להיות ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למי שעוד לא הבין-קדימה בראשות אולמרט מפלגה חלשה שמאלנית קיצונית. (ל''ת)

    אורן, 27/01/06 02:28

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה הבדל בין קור הרוח של אולמרט וההתלהמות של רקדן הדמדם.

    יגאל כהן, 27/01/06 02:25

    היסטריה היא לא מדיניות.
    תסבירו את זה לרקדן הדמדם.
    היידה שרה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא ממתין להוראות מקונדוליסה - אין לו שכל עצמאי (ל''ת)

      עבד כי ימלוך, 27/01/06 06:55

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פססט.. פססט.. זה לא אולמרט זה שרון (ל''ת)

    ששון, 27/01/06 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היום כל האזרחים קיבלו צו 8 לחזור לליכוד,קדימה מפלגת שמאל קיצונית! (ל''ת)

    אלון, 27/01/06 02:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כשבוש יגיד לו הוא ירקוד דבקה!!

    דמו, 27/01/06 02:17

    איזה הכרזה אמיצה...לפי פקודת הנשיא האריקאי מייד יחליף צבע העור כמו זיקית ויכשכש בזנב ....אבוי שזה
    ראש הממשלה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט לא רלוונטי

    אומר חמס, 27/01/06 01:44

    תעלומה: איך אותו בן אדם יכול להיות גם מגוחך וגם מקומם? אהוד אולמרט הוא ''הפשפש עלה למעלה'', אדם שלא עבד יום אחד בחייו, וכל מעשיוו מפוקפקים, וכל מניעיו אישיים, כולל ליקוק פינכתו הסרוחה של ראש הממשלה הגווע. אומה שתבחר חרק כזה לראשותה - ימיה ספורים, ויעברו אליה בייסורים תופת שתשיט עליה ממשלת החמאס השכנה כטוב ליבה. .

    הגב לתגובה זו

    • גדול גדול גדול

      עונה אמן, 27/01/06 03:14

      הפלת אותי

      הגב לתגובה זו

    • מצחיק מאוד באמת (ל''ת)

      מלחך פינכה, 27/01/06 03:14

      הגב לתגובה זו

    • התלהמות מיותרת ולא מדויקת

      מתון יותר, 27/01/06 03:17

      לא כל הנאמר מדוייק וגם סייג לחוכמה שתיקה. אבל באופן עקרוני קשה להתווכח עם עובדות, ו''ראש הממשלה אולמרט'' זה קונספט מדאיג מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    השחרור של יאסין הוא שהחליש את החמאס,

    יגאל כהן, 27/01/06 01:35

    הכל באשמת אריק.
    השחרור של יאסין הוא שהחליש את החמאס,
    אבל צה''ל עשה טעות, שחיסל את הפרטנר, של ביבי.
    ביבי סכנה קיומית.
    מי שהביא אותו עלינו היה יצחק שמיר.
    ולכן ראה לעצמו, יצחק שמיר, חובה, להשאיר אחריו התנצלות וצוואה,כדלקמן:
    ''הים אותו הים והביבי אותו הביבי,
    מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים''.
    ראו איך האיש ששיחרר את יאסין והביא בכך לחיזוקו של החמאס, משלח בנו את הביבונים ולגיון הזרים שלו
    כדי להאשים את מי שחיסל את יאסין ורנטיסי ולא את מי ששיחרר את יאסין,בהתחזקות החמאס.
    ראו את האורגיה של הביבונים ואת ריקוד הדמדם שלהם על סמך הדם העתידי.
    יער של זנבות בבונים, מכסים את הג`ונגל של הפוליטיקה הישראלית.
    יער של ביבונים, זקופי זנב, שמצווחים:
    היידה שרה.
    אללה יסתור ,אללה יסתור.
    איזה פחד מפחיד.
    ביבנונים, אנחנו מ פ ח ד י ם.
    איך לא נפחד כשאנחנו שומעים את הצווחות שלכם,
    רואים את החמאס של יאסין בעליה.
    ורקדן הדמדם חוזר לימים ה''טובים'' של רצח רבין?
    איך לא נפחד.
    אתם מפחידים.
    היום שטיינץ האיום וביילין השוטה סיכמו ביניהם שביבי גאון קלקלי(כמעט).
    הבחירות מוציאות מהם את יצר הרע.
    סוף כל סוף יש לקרוק פרטנר.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מארגן ויזה וברגע שהאמריקאים יאשרו לו הוא אורז ומצטרף למשפחה (ל''ת)

      חלימה, 27/01/06 04:07

      הגב לתגובה זו

      • ביבי לא צריך ויזה,יש לו אזרחות אמריקקית.

        יגאל כהן, 27/01/06 14:00

        בטח ביבי גם מתגעגע לגרושתו הגויה שבאמריקה.
        רק ששרה לא תקלקל לו הכל.
        היא עצבנית האשה המסכנה הזו.
        גם אני אם הייתי נשוי לרמאי שקרן ונוכל הייתי עצבני.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    החמאס אכל אותה...!!!

    אדי, 27/01/06 01:30

    הפלשתינים תלויים בישראל לצורך קיומם היום יומי...
    ישראל לא יכולה לקיים קשר עם רשות שחרטה על דגלה להשמיד אותה...
    החמאס נקלע למלכודת...
    אם לא יוותר על האידיאולוגיה שלו, הוא יצור מצב שהפלשתינים לא יוכלו לחיות עמו, והנסיון להאשים בכך את ישראל לא יצלח...

    לא ברור עדיין איך הוא יצא מהביצה שרקח לעצמו, אבל יהיה מענין...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא יהיה מנוס מגירוש ערביי א''י אם חפצי חיים אנחנו !! (ל''ת)

    יעקב, 27/01/06 01:20

    הגב לתגובה זו

    • לא גרוש,החלפת אוכלוסין, והחלפת שטחים=התנתקות ,הם שם ,ואנחנו כאן !! (ל''ת)

      שרה.א, 27/01/06 08:02

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא חשוב מה אומרים הגויים (ל''ת)

    חשוב מה עושים, 27/01/06 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צריך להודות נתניהו הזהיר וצדק פרגמטיזים=פונדמנטליזים (ל''ת)

    אור, 27/01/06 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נצחון ראשון לטרור בבחירות ברשות, נצחון שני צפוי בבחירות שלנו

    משה, 27/01/06 00:59

    אם קדימה תנצח יהיה זה עוד נצחון לטרור, הטרור ימשיך לפגע ויקבל בתמורה את שטחינו ובתינו על מגש של כסף

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ושוב ביבי צדק. !

    אורי, 27/01/06 00:58

    מאז הסכמיי אוסלו ביבי למרות מסע של דלגיטימציה ודמוניזציה מצד התקשורת צודק בכל תחזית גיאופוליטית ומדינית-בטחונית.בתקופת ימי אוסלו העליזה,בשיא אופוריית המזרח התיכון החדש,בשנות ה90התייחסו בביטול ל''הפחדות''שלו שערפאת ימשיך בטרור ומי צדק....שנה לפניי 11 בספטמבר 2001,הרצה ואף פרסם בארה''ב שהטרור העולמי מתכנן פיגועיי ענק.איש האתמול..מחרחר מלחמה..פאשיסט קראו לו ומי צדק?..ולפניי ההתנתקות אמר ביב שתיווצר חמאסטאן ברצועה ותנופה לטרור ולחמאס עם הנסיגה החד צדדית...ימני קיצוני...מורד קראו לו ...ומה קרה בבחירות ברשות הפלסטינית...היום ביבי דיבר על הסכנות שיבואו מיו''ש לכיוון גוש דן והנתב''ג,כאשר הרשות נשלטת בידי ארגון טרור מוסלמי.למרות שהייתי בעד שרון וההתנתקות אני הפעם מתייחס ומאמין למה שהוא אומר אני אבחר בו,כי משום מה רק הוא מכל המדינאים מפוכח ורואה באמת מהלכים עתידיים ולא רץ לכל מיני יוזמות שמסתיימות בקטסטרופה !.




    הגב לתגובה זו

    • וחז''ל אמרו על כך: לטיפש לא מראים חצי עבודה...

      אדי, 27/01/06 04:15

      וחכם לא מתנבא באמצע תהליך על סופו...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברשות נקמו במושחתים ואצלנו קדימה מושחתים .כנראה שהם חכמים ואנחנו טי (ל''ת)

    אור, 27/01/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט עדיין תקוע בפרסומת של ג.יפית.הכל אצלו כאילו!! (ל''ת)

    מוטי א, 27/01/06 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פאשלה לאייל ארד, לקח לו הרבה זמן להפעיל את הבובה אולמרט

    ספין, 27/01/06 00:41

    יצרן הספינים והסיסמאות ארד, נחל כשלון כשלקח לו מדי הרבה זמן להפעיל את הבובה אהוד אולמרט, הייתי מציע לראשי קדימה, ולאנשי עמרי, להחליף יועץ ספינים דחוף, נראה לי שמוטי מורל פנוי

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, זה היה מתוכנן. חיכו להוראות מבוש. (ל''ת)

      גרון עמוק, 27/01/06 04:08

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו מה רוצים מאולמרט?חודש חזרות על נאום,היום הוא הגיב בבזק. (ל''ת)

    מוטי א, 27/01/06 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שוב מוכח ,שהסקרים הם בולשיט ומכשיר לנסות להשפיע על הבוחר[ראה קדימה] (ל''ת)

    גברי לוקוס-שרבי, 27/01/06 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הפת''ח כן פרטנר? מדוע א''כ היתה התנתקות?

    ראובן אדלר, 27/01/06 00:37

    עד עכשיו תירצו אולמרט ושות' את ההתנתקות החד צדדית, בטענה שהפת''ח בראשות אבו מאזן איננו פרטנר למשא ומתן, עכשיו נזכר פתאום אולמרט, שעם החמאס אין לנהל מו''מ כיון שהוא בניגוד לפת''ח איננו פרטנר, ואני שואל למה הולכתם שולל את הציבור כשהפת''ח שלט, וטענתם שהם אינם פרטנרים לשלום?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני הולך לישון

    המנומנם, 27/01/06 00:36

    תגיד מר מ''מ ?
    בשביל זה החזקת את כולנו ערים, עד עתה? בשביל לשמוע דברי הבל שכבר נאמרו ע''י כל העולם ואשתו, בשעות הבוקר המוקדמות?
    מה עשית עד שעה 22:00? שיחקת שש-בש עם הליבני ההיא? אולי שמעת הגיגים חדשים מפי מובס ולחוץ?
    נפל. אנא שחררנו כבר מנוכחותך המעיקה. די לך כבר לעזה. תרתי משמע.

    הגב לתגובה זו

    • לילה טוב ! הצחקת אותי.... (ל''ת)

      שרה.א, 27/01/06 01:07

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט וחבריו צריכים לעשות חשבון נפש בכמה הם תרמו לניצחון התמאס . (ל''ת)

    דורון, 27/01/06 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשו, לאחר שאולמרט את שרון ושות'

    נביל, 27/01/06 00:35

    הביאו את עמם אל נקודת השפל הבטחונית והחברתית מאז קום המדינה, אולמרט מכריז שהממשלה הפלשתינית לא רלוונטית, בשכחו שבעצם, ממשלתו אינה רלוונטית...

    החמס הוא נבחר הציבור הפלשתיני. החמס יקבע עם מי היהודים ידברו.

    באשר ליהודים, באם חורה לכם שהחמס בשלטון, הענישו את מנהיגיכם שמדיניותם השוגה גרמה לחמס להתרומם.

    וטוב שהיהודים יזכרו, שהיהודים השמאלנים הם הם שיצרו את העם הפלשתיני, ממש יש מאין. מאות אלפי יהודים התגודדו במשך השנים ברחובות והריעו ליצירה זו, במשך כמעט דור שלם, אז מה אולמרט מתבכיין עכשו?

    אני מאחל ליהודים הישראלים שיעברו את אותו התהליך שהפלשתינים עברו שעיקרו: סילוק המושחתים והעדפת המנהיגים שצמחו מהתנגדות לשחיתות. אם כך יהי, ''קדימה'' וה''ליכוד'' יקבלו מנדטים ספורים כל אחת. עוד תהיינה הפתעות.

    מי הוא המנהיג האמיתי, זה שלא צועק שלא ידבר עם החמס? כרגע זה רק עמיר פרץ....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולי לטובה?

    יורם, 27/01/06 00:32

    ראשית, כל מי שתפקידו היה להעריך את תוצאות הבחירות ולא חזה ניצחון לחאמס - פישל בגדול. הכתובת היתה על הקיר שנים רבות. החאמס צבר את כוחו מיום ליום ולאו דווקא בגלל פנטיות דתית.
    שנית, אולי יצא מהבחירות האלה דבר טוב. החאמס יכנס למסגרת הפוליטית ויאלץ לנהוג באחריות כמפלגה שלטת. מה שרואים מכאן לא רואים משם.
    להבדיל אלף אלפי הבדלות, אבל מי שעשה שלום עם מצרים היתה ממשלה ימנית שהיו שחששו מעלייתה לשילטון.
    לסיכום, התנהגות בלתי אחרית של החאמס תשטוף את השטחים בפרץ אלימות שימיט אסון על תושבי השטחים בעיקר. ליחס לחאמס גישה לא רציונלית ולא אחראית זה לא רציני ומדיף ריח של התנשאות. לכן, הייתי מציע להמתין ולראות לאן נושבת הרוח. לדעתי, אנו עלולים להיות מופתעים לטובה.

    הגב לתגובה זו

    • שמענו את השטויות האלו בעבר

      יצחק, 27/01/06 00:54

      את אותם שטויות אמרו על עראפאת כשהלכו על הסכם אוסלו.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא היתה הפתעה

    אבינועם, 27/01/06 00:30

    מי שעוקב אחרי הערכות המודיעין יודע שכל הערכה שהם נותנים יש להפוך אותה 180 מעלות ואז נקבל את התמונה האמיתית. כאשר ראש אמ''ן הודיע לכנסת שהפתח ינצח כל בר דעת היה חייב לדעת שהחמאס ינצח. זה נכון להיום וזה היה נכון מאז ומתמיד. אמ''ן טוב באיסוף מידע ואפס בהערכתו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם אולמרט אינו רלוונטי- עליו לזכור זאת-ניכנס לליכוד עם קומבינות (ל''ת)

    שרה.א, 27/01/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ULMERT, LIVNI & THE REST

    BM, 27/01/06 00:21

    GREAT PART OF THIS SITUATION IS DUE TO YOUR SUPPORT YOU GAVE TO SHARON PRIOR TO THE ''HITNATKUT'' = RUN-AWAY FROM GAZA RIGION, BY THIS ACT YOU GAVE THE TERRORISTS THE ISRAELI ANSWER TO TERRORISEM, RUN, AND RUN FAST AND FAR.
    YOU BOTH ARE NOT A LEADERSHIP I WANT IN THOSE DAYS AND THE ONE TO COME

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הכל לטובה

    הדיוט, 27/01/06 00:19

    אני אמנם לא חכם גדול, וגם לא מבין גדול בםוליטיקה וביחסי חוץ, אבל לדעתי הניצחון של החמאס זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות למדינת ישראל. כאשר הראיס הוא איש-חמאס, אז יש עליו אחריות ולחץ מדיני מצד מדינות העולם ולכן הוא יהיה מחוייב הרבה יותר לשקט מאשר אילו היה באופיזציה (ובוודאי ובוודאי אילו החמאס לא היה מורשה להשתתף בבחירות).
    בעיני, הזכיה של החמאס במרבית מושבי הפרלמנט יהווה גורם ממתן של התנועה הקיצונית הזו - בדיוק כמו שקרה בארץ כאשר הליכוד הניצי עלה לשלטון ודיעותיו התמתנו (ראה ערך התנתקות של שרון, הסכם וואי וחברון של ביבי וכד'). כאשר הליכוד היה באופוזיציה הוא לא תמך במהלכים דומים כאלה מצד מפלגת העבודה. בזכות העובדה שהליכוד עלה לשילטון ונאלץ להתמתן - התאפשרה ההתקדמות באפיק המדיני.
    אני מניח שאותו הדבר יהיה עם החמאס - הראיס ירצה ללכת לפגוש את מנהיגי העולם מאירופה וארה''ב, ויאלץ להתמתן. הפתח כמובן יתמוך במהלכים מתונים כלפי ישראל - והנה קיבלנו מפה פוליטית מפתיעה לטובה.

    אפילו אם אני טועה, והחמאס לא יתמתן - אני מאמין שהלגיטימציה של ישראל לפעול נגד טרור שיוצא מתוך ההנהגה (כמו בזמנו של ערפאת) תגדל ואם נאלץ להידרדר שוב למאבק אלים, אז העולם יהיה שוב לטובתנו. הם כבר לא יוכלו להגיד שההנהגה רוצה שלום ואלה השוליים הסהרוריים שתוקפים את ישראל.

    בשורה התחתונה אני רואה רק טוב מהמהלך הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי הכל, אתה לא כל כך הדיוט

      קשב, 27/01/06 01:54

      דבריך ניראים לי די הגיוניים

      הגב לתגובה זו

    • עד כה (43 תגובות) זו התגובה האינטליגנטית היחידה (ל''ת)

      יפה מאוד!, 27/01/06 04:17

      הגב לתגובה זו

    • שכחת דבר אחד

      אכ, 27/01/06 08:40

      שיש לך עסק עם ערבים. ההגיון שלהם איננו הצד החזק.

      הגב לתגובה זו

      • הערבים

        עמיר, 27/01/06 09:15

        קודם כל הערה לקשב, מרחוק :
        הדיוט איננו אידיוט.
        הדיוט הוא מי שאינו בקיא בפרטים.

        ולעניין העיקרי, אני מסכים עם כל מילה של ההדיוט מתל אביב.
        זה רק לטובה.
        אבל - אכ - להגיד שיש לך עסק עם ערבים, זה לא רציני.
        זה נכון שההגיון שלהם עובד שונה משלנו. זאת גם הסיבה שהפלסטינים עשו את כל הטעויות האפשריות כאשר בראשם עמד ערפאת שלדעתי הדבר האחרון שרצה זה : מדינה פלסטינית.
        הכל היה אצלו הצגה שקרית שנועדה לרומם ולהאדיר את האגו שלו : אני נלחם לקבל מדינה.
        הוא היה מנוול אבל רחוק מלהיות טיפש. הוא הבין שאם הוא יתעסק בביוב וחינוך וכלכלה, האג'נדה הלוחמנית שלו תתעמעם ואז למה צריך אותו ?
        שים לב, שערבים ששמו בראשם את סאדאת חתמו על הסכם שלום עם ישראל שפחות או יותר מחזיק מעמד, אבל יותר חשוב : מצרים הפכה להיות גרורה של ארה''ב ולא תעז לצאת למלחמה נגדנו ללא תיאום עם האמריקאים ( שקרוב לוודאי לא יקרה ).
        מהבחינה האסטרטגית, הערבים במצרים הפכו להיות פרגמטים, מציאותיים.
        כך גם - במשך הזמן - יקרה לחמאס:
        אחרי שמיליוני פלסטינים ידרשו אוכל, מים, חשמל, עבודה, חינוך, וכו'
        לא תהיה להם כל אפשרות, אלא להשתנות.
        הם כבר לא כנופיות רחוב.
        כעת מצפים מהם לפתור בעיות ולא רק לזרוק סיסמאות לא מחחייבות.
        זוכרים מה אמר שרון כאשר הודיע על ההתנתקות החד צדדית ?
        כי ''מה שרואים מכאן לא רואים משם''.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''מחדל אולמרט'' לכל שומרי האתרוג 2

    ירון, 27/01/06 00:17

    מחדל ברמת התיפקוד כראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בשביל משפט מחץ זה חיכית יום שלם??!! (ל''ת)

    איש ימיני, 27/01/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    במצב שנוצר הכי ראוי להיות ראש ממשלה זה נתניהו עם הנסיון והיכולת שלו

    דן, 27/01/06 00:15

    לא נראה לי שלאולמרט יש את הכלים הנכונים לשעת משבר וודאי לא לפרץ

    הגב לתגובה זו

    • עמדה תמוהה של פרץ

      לא ראוי להיות, 27/01/06 02:39

      היר פרץ כבר הודיע שאם לא יהיה הסכם, הוא מפנה שטחים (נותן להם ממתנות חינם )

      הגב לתגובה זו

      • פרץ עקבי בעמדתו דווקא

        יעל, 27/01/06 11:15

        מכל המועמדים, הוא היחיד שמבטא עמדה ברורה אותה לא שינה לפי הרוח הנושבץ. לדעתי, לו הוא היה בשלטון, היה דיאלוג עם אבו מטזן והיה חיזוק של הכוחות המעוניינים בשלום שם. לאסוננו, הטם הטיפש מכדיף את הסחורה שיוצאת ממכונת התעמולה של וייסגלס אדלר על פני אמיתות שצריל=ך להתמודד אתן.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מפחיד לחשוב שאולמרט יטפל במשבר שנוצר

    עדן, 27/01/06 00:13

    הוא לא נראה שהוא יצוק מהחומר של מנהיגים כמו שרון או ביבי

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת אותו? הוא יתעלם, ז''א אם ישוגר קאסם?זה כאילו קאסם,מממאוד חכם (ל''ת)

      מוטי א, 27/01/06 01:00

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כשלון חרוץ של אולמרט שמעמיד בסימן שאלה האם הוא יכול לכהן כראש ממשלה

    קובי, 27/01/06 00:12

    כבר במשבר הראשון הוא לא הוכיח מנהיגות

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממשלה שלא חשבה מראש על האפשרות שהחמס

    בר כוכבה, 27/01/06 00:03

    יצח או יפסיד אינה ראויה לאימון ממשלה שלא עשתה שעורי בית סימן שהיא מתנהלת אחרי הענינים ולא מנהלת את הענינים והיא לא ראויה לאימון להנהיג את מדינת היהודים

    הגב לתגובה זו

    • צפו לירידה תלולה של קדימה (ל''ת)

      נכון, 27/01/06 02:36

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לאור תוצאות הבחירות החלו להתקיים באירופה וארה''ב דיונים כיצד יש לנהו

    Arie, 27/01/06 00:00

    לאור תוצאות הבחירות החלו להתקיים באירופה וארה''ב דיונים כיצד יש לנהוג כעת.

    How to react? It's very simple, SEND THEM BACK WHERE THEY CAME FROM - JORDAN AND EGYPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • and send you back to poland (ל''ת)

      hamisa, 27/01/06 04:11

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי שמאמין לאולמרט ומופז שירים את ידו! (ל''ת)

    יוס2, 26/01/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כנופית קדימה מביאה רק מזל רע (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 26/01/06 23:47

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון ! (ל''ת)

      מסכים בצער, 27/01/06 02:35

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    WRONG AGAIN..

    Yossef, 26/01/06 23:46

    & AGAIN & AGAIN & AGAINAND SO ON & ON AND ON. STUPID PEOPLE ELECT DAGEROUS GOVERNMENTS AND LEARN NOTHING.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    Mofaz, Ulmert out , Liberman King

    julia, 26/01/06 23:43

    We don't want Kassam with atomic head on Tel Aviv

    הגב לתגובה זו