• 42.

    אירן תעביר גרעין לחמס (ל''ת)

    נביא אמת, 28/01/06 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חנאן עשרוואי

    אלי, 27/01/06 08:35

    ניצחון החמאס זה רצונו של רוב העם הפלישתיני, להשמיד את היישות הציונית, וכל הניסיונות לטייח את זה במילים יפות ומרגיעות לא יעזרו.
    החיזבאללה בחסות איראן חודר לשטחנו, מפלגתה של חנאן עשרוואי לא זכתה אפילו במושב אחד בבחירות, אלא הפנאטיות המוסלמית,
    מה תיהייה תגובתה של הגב' עשרוואי ? האם יהייה לה אומץ לעמוד מול הפנטיות או שמא תתקפל, ותדאג לעורה?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה שמהמם הוא, שכולם המומים!?!

    ברוך, 27/01/06 06:26

    כנראה שמנהיגי המדינה, העיתונאים והסוקרים למיניהם, פשוט לא קוראים את תגובות הקוראים.
    איך זה שתמיד הסקרים מיצגים את ההזיות של השמאל, בעוד המציאות מוכיחה את תחזיות הימין? משהו במדע הסטטיסטיקה הזה דפוק לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    התסריט הזה ידוע

    מוטי אטלנטה, 27/01/06 06:23

    והוא נלקח בחשבון ע''י צה''ל,אז לכל
    המהמרים למיניהם קבלו זריקת ארגעה.
    מה שהיה הוא שיהיה!
    נכון לרגע זה אנו מחוץ לעזה ובדרך לסיפוח יהודה ושומרון.
    ובמילים אחרות ''אין חדש תחת השמש והארץ נוע תנוע''
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    החמאס מציב תנאים: ''כניעה או ג'יהאד''

    יהונתן הלוי, 27/01/06 01:28

    במסר שהפנה לישראל אמר עספור: ''העם הפלשתיני הצליח לקיים תהליך בחירות מרשים והוכיחה שהעם הפלשתיני מתנגד להגמוניה ולמשטר החסות (הישראלי). הכדור במגרש שלכם, ועליכם להכיר בזכויות הלגיטימיות של העם הפלשתיני (קרי: שיבת הפליטים תוך ויתור על פלשתין). אם לא תעשו כן, התוכנית אשר הצענו משלבת בין ההתנגדות (הג'יהאד) לבין הפעולה הפוליטית, ועתה עליכם לבחור את הדרך בה תוכלו להציל את עורכם

    הגב לתגובה זו

    • ליהונתן הלוי

      מוטי אטלנטה, 27/01/06 05:41

      נו באמת האם אתה באמת חושב שהחמאס יכול להכתיב תנאים.
      והדגש על המלה להכתיב.
      הרי כל טפש מבין שלא.
      אבל בהחלט אם ירצה להכיר בישראל
      יוכל להכנס בעתיד למשא ומתן לקבלת אזרחות בישראל זה כמובן ידרוש ממנו לשיר את התקווה ולהניף את דגל ישראל.וגם אם יקשה עליו בהתחלה אבל לבסוף מתרגלים-חיוך.
      מכל מקום נסיגה מיהודה ושומרון לא תהיה לא לכבוד החמאס ולא לכבוד אש''פ -מקווה שקלטת.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • צריך להחזיר בתשובה את החמאס

        מוטי נון-טלנטה, 27/01/06 06:14

        ואין מומחה יותר ממך לצאת אליהם חמוש בספר תורה וריר ניגר. אם תזעק ''אללה הוא אכבר'' אולי הם יגלו שטעו והם סתם שונאים יהודים.
        נסה ותהנה

        הגב לתגובה זו

      • ןעוד למדונו רבותינו

        מוטי אטלנטה, 27/01/06 07:03

        שלאיים זה לא בבחינת ''עשה טוב ולא רע'' לכן הייתי מציע לכול לאמץ לעצמם את מידת הצניעות,שהיא מרחיבה דעתו של אדם ומוסיפה שלום לכל,ולא יאמצו ממידת הכעס הגאוה ותאות השררה והשלטון.
        ולך יהונתן הלוי אל תדון אדם בזמן שמחתו ותשפוט הצהרותיו לשלילה,
        אלא המתן קמעא לרגע שיבין את גודל השליחות שלקח על כתפיו,ואז תשפוט אמרי פיו ומעשיו לשבט או לחסד.
        ואמץ מידת הסבלנות שהיא המידה החשובה ביותר כפי שאתה נוכח כעת.
        ואל תקרב את הקץ בטרם עת אלא תן לאלוהים לנהל עולמו בעצלתיים,
        תוך שימת לב לפרטים הקטנים.
        והייה זריז במצוות ובמעשים טובים
        שמקרבים את הגאולה.




        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט בעזרת התקשורת מנסה למזער נזקים העם לא טיפש. (ל''ת)

    גל, 27/01/06 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שאלה לברק רביד

    שמחה, 27/01/06 00:04

    ציפיתי ממך שתמצא ,ותציג בפומבי במעריב ,את ''פושעי ''חמאס ''
    כפי שהתקשרת ידעה לפרסם בתרועה גדולה את ''פושעי אוסלו''אתה בטח יודע כמו כלמו שהחמאס זה מוצר מתוצרת ישראל
    מי היה היוצר של החמאס???????

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    today you are laughing,tommorow you will (ל''ת)

    christion, 26/01/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הכבוש והדיכוי יצרו את החמאס

    ליאורה, 26/01/06 23:05

    אם נמשיך בכבוש נקבל את הג'יהאד

    הגב לתגובה זו

    • הגיהד היה לפני ההתישבות שאת קורה לה כיבוש ליאורה (ל''ת)

      יריב, 28/01/06 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תקשורת מכוונת את העדר לקדימה

    @ בנצי-א @, 26/01/06 23:03

    קדימה התחיל ברגל שמאל
    שרון גמר רע
    חמס השתלט
    בקיצור קדימה מביא מזל רע

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת מגלה אחריות לאומית, כשהיא מכוונת את הציבור לקדימה...!!! (ל''ת)

      אדי, 27/01/06 02:04

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ושוב תודה לשרון ואולמרט על ההתנתקות (ל''ת)

    חמאסניק מצוי, 26/01/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    my parents were always right

    christion, 26/01/06 22:51

    israel and the jews are million time better than muslims.another proof of what muslims like ,war and terrorism.with israel christions are and we'll be forever with israel.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שלום,טרוריסט (ל''ת)

    ג'ים קארי, 26/01/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    islam is dangerous to us

    christion, 26/01/06 22:42

    more than ever,christions in israel are pro israel and will be forever pro israel.may god helps us from the muslims.i urge all christions in israel to go serve the israeli army .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סבא ג'פטו איננו ומה יעשה פינוקיו

    אנטוני הופקינס, 26/01/06 22:41

    פינקיו דופק לעצמו בראש מה עושים עכשיו,מה עושים עכשיו. אין לו תשובה הוא סתם בובה שבמקרה נושמת וחיה,סבא סבא תתעורר אני לא יכול יותר אני משתין במכנסיים,וסבא ג'פטו,לא עונה,פינקיו עכשיו בלחץ שואל את הדובי מה עושים,הדובי עונה לו אם אני המנהל אז תקפוץ לי,דובי יש לך קשרים ביער תעזור לי,ופינקיו לא מאמין שהוא נושם,הוא רק נושם כי יש לו ראש מקרש.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    Bibi, Ulmert Out, Liberman the King (ל''ת)

    julia, 26/01/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    העם הפלשתיני בחר ב-חמאס-טרורר.עם ישראל בוחר-קדימה-פרטנר לטרוריסטים (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 26/01/06 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני סומך על אולמרט ולא על ביבי

    ערן ג., 26/01/06 22:12

    בעבר היתה לי דעה טובה על ביבי עד שראיתי שהמסכה של האיפור על פניו חשובה לו יותר מלגלות מנהיגות ברגעים חשובים. רק לאחרונה הוא הוציא בפאניקה את שריו מהממשלה והיום קפץ על כל הזדמנות להתראיין ולהפיץ את תורת החמאסטאן שלו כאילו זה באמת משנה מתורת העראפתסטאן שהיתה לפני כן. אם הוא היה איש ישר הוא היה לפחות מאזן את דבריו ורואה שהפלשתינאים הם אלו שנכנסו לצרה פנימית וחיצונית גדולה אבל הוא לא ישר אז הוא רק עושה שיווק לסיסמאות הפחדה שאבד עליהם הכלח. אפשר היום כבר להודות שאולמרט הוא הרבה יותר קר רוח ושקול מביבי והעיקר לא מתלהם ומטמטם את העם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קץ האשליות! דרך חדשה נפתחה!

    איבן דאוד, 26/01/06 22:09

    1.העם הערבי לא רוצה שלום.
    2.העם הערבי אף פעם לא רצה שלום.
    3.הטענות המגוחכות שהאזרח הערבי הוא שוחר שלום התנדפו.
    רק בדימיון הפרוע של מי שלא מבין את המנטליות הערבית(כן יש דבר כזה)רואים בפלסטינים בני ברית לחלום משותף על מזרח תיכון חדש.
    אז החלום נגוז,אולי זה יביא לפרוק השמאל החולם על שיתוף פעולה פלשתיני ישראלי.
    מעכשיו הענין ברור ישראל מול מדינה ערבית עוינת שרוב אזרחיה אינם שוחרי שלום!
    אין להם מה לחפש עבודה, פרנסה, עזרה רפואית או השכלה בשטח ישראל.
    יותר מחסומים!יותר הגבלות!אין יותר סיוע הומניטרי או טכני!הרוב הגדול של האזרחים ''הפלסטינים התמימים הצביעו להשמדת מדינת ישראל! ובמיזרח כמו במיזרח,אין רחמים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזעני .לא כל הערבים טרוריסטים!!! (ל''ת)

      לימור קרול, 26/01/06 22:33

      הגב לתגובה זו

      • לימור קבלי תיזכורת -והוא יהיה פרא אדם.... (ל''ת)

        יריב, 28/01/06 18:41

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך 100%. אין ולא היה פרטנר (ל''ת)

      להתעורר מאשליות, 26/01/06 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חמאס לניצחון ,השמאל בדיכאון ....האמת התפוצצה להם בפנים ...רבותי ...

    אריה, 26/01/06 22:07

    עכשיו באמת אין לנו פרטנר.העם- והדגש על עם- הודיע אתמול בריש גלי ובשער בת רבים כי פניו למלחמה להכנעת ישראל.אוקיי....צריך לכבד את דעתם והשאלה היא מה אנחנו נעשה במצב החדש שנוצר,האם 3 המפלגות הגדולות יוסיפו להתחרות בניהם מי יחלק יותר את ירושלים או שהשפיות תתעורר בנו ונפעל כעם שקיומו לא... לעולם חוסן

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המושחתים שרצו לברוח ממשפט

    אבי, 26/01/06 22:03

    הביאו עלינו את החמס גנבים הביתה רק במדינת עולם שלישי אולמרט שרון והנגבי הם מפלגת שלטון

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דרך רבין ניצחה !!! (ל''ת)

    אריאל, 26/01/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    We must be happy

    Uzi, 26/01/06 22:01

    Both Hamas and Fatah are rabid murderers. Fatah is more dishonest

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזל טוב! ברכותי! (ל''ת)

    יוסי ביילין, 26/01/06 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    Next step Kassam on Tel Aviv

    Gerard, 26/01/06 21:59

    But the Israelis have still to keep on the peace process.
    :-)
    Wake up Israel you are in war.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא תהיה נסיגה ביהודה ושומרון

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 21:54

    אבל תמיד תשאר דלת פתוחה לקבלת אזרחות בישראל.
    וכאשר יהיו הבחירות בישראל ויובהר לכולם כי מפלגה דתית יהודית עולה,אז כבר יפסיקו לשיר שירים נדושים על נסיגות ביהודה ושומרון ארץ אבותינו.לחכות לבחירות בישראל,ועד אז ניתן לטבול אפיפיות
    (ביסקוויטים)בכוס תה עם נענע,או מליסה לפי טעמכם ולנמנם.
    שינה עריבה!

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחלום...תמשיך...אתם מעכבי שלום! (ל''ת)

      שלום עכשיו, 26/01/06 22:02

      הגב לתגובה זו

      • איזה הצדקת קיום יש למדינה יהודית רוויה באנטישמיות?

        ברל, 26/01/06 22:41

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18

        הגב לתגובה זו

        • לברל

          מוטי אטלנטה, 27/01/06 05:44

          אכן יפה דרשת ואת זה תפנה לשמאלנים ששכחו מהי יהדות!

          הגב לתגובה זו

      • שלום עכשיו?

        מוטי אטלנטה, 26/01/06 23:09

        אתה לא מתבייש לחתום בשם זה עכשיו ולהגיב?-חיוך
        השמאל הפך לסמול.

        הגב לתגובה זו

    • שתית משהוא עם הקלדת המחשב? (ל''ת)

      רבי עקיבא, 26/01/06 22:40

      הגב לתגובה זו

      • לרבי עקיבא

        מוטי אטלנטה, 27/01/06 05:46

        כוס תה עם מליסה, ואתה?

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    פחד אלוהים מהאנשים האלו! (ל''ת)

    טובי לילביץ, 26/01/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תוצאת הבחירות מצוינת.

    אחד, 26/01/06 21:38

    רק ביבי מוצא בזה רע. החמס בפניקה. מה כולם מייללים? עכשיו הלא אין הם יכולים להסתתר בחוסר אחריות כלפי העם הפלשתינאי. רק להתבונן מהצד ולהנות. מה הפניקה? מה השתנה? הרי גם קודם הם עסקו בטרור. רק ביבי השפן הקטן מ פ ח ד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הכל קישקושים. מעכשיו החמאס רודף שלום.

    ז'יד, 26/01/06 21:37

    ההצלחה של החמאס היא ההצלחה של שרון-אולמרט.
    גירוש קטיף נתן רוח גבית לשלום. הרי עכשיו שהחמאס בשלטון הוא רוצה שלום.
    עכשיו נוצר חלון הזדמנויות, יש לנצל אותו ולגרש את כל היהודים ממאה שערים.
    למה דוקא הם?
    ככה.
    חוץ מזה הם לא טובים יותר ממגורשי קטיף.
    ובנוסף הם לא עושים צבא, בניגוד לחמאס הנמצאים בשירותי בטחון.

    הגב לתגובה זו

    • גדול.גדול.גדול!!!-שונא ישראל שכמותך! (ל''ת)

      חרדי, 26/01/06 22:41

      הגב לתגובה זו

    • הכל קשקוש חוץ משוש!רק אתה חכם...כן...כן... (ל''ת)

      קשקשתה, 26/01/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כנסו, שמעתי בדיחה של אולמרט בערוץ 10

    נדב, 26/01/06 21:37

    אולמרט מודיע לערוץ 10 שעקב עליית החמס (שהוא הגורם העיקרי לכך) והמצב הקטסטרופלי שנוצר, הוא חושב שקדימה תתחזק בשבוע הקרוב בסקרים ל-50 מנדטים. בדרך כלל שהמצב גרוע הציבור מחזק ראש ממשלה מכהן. לפי טאוריה זו מתכנן לנו אולמרט בעצת יועציו עוד אסונות עד הבחירות. כך שעוד חודש אחורה תהיה עם 80 מנדטים, ועד הבחירות תגיע ל-121 מנדטים.
    הבעיה שיש בחירות וכפי שקרה עם הפת''ח, יתברר שיש לשמאלן הקיצוני עם הוזה אוסלו רק עשירית מנדטים בפועל.
    קישתה אולמרט, בפחות מחודש נמאסת עלי. אתה היפוכו של שרון!!

    הגב לתגובה זו

    • יכל להיות מאוד שקדימה תנסוק ל121 מנדטים!לפי מינה צמח...! (ל''ת)

      אלי ירח, 26/01/06 22:49

      הגב לתגובה זו

    • א...אנ...אנל...אנלפבית

      המורה צילה, 27/01/06 06:17

      הסכוי הגדול של הימין הקיצוני דתי להצליח בבחירות הוא רק אם כל האנל-פבתים שבו יתאחדו למפלגה חדשה.
      הבעיה תהיה מאחורי הפרגוד. לא בטוח שתצליחו לזהות את האותיות של המפלגה הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט מביא את מדינת החמאס אל

    פאתי גוש דן, 26/01/06 21:12

    הנסיגה המתוכננת של אולמרט לקווי 67 תוביל את כל גוש דן ואת ירושלים למצב שבו יהיו נתונות לחסדי מדינה איסלאמית שתוכל לשתק את החיים במדינה בנקל. תכנית גבולות ברי הגנה של שטייניץ, עמידרור, יעלון וביבי היא הפתרון המדיני היחיד שיאפשר לישראל להתקיים בצורה סבירה לצד המדינה החמאסית. הנסיגה המוחלטת של אולמרט תלמד אותם שהטרור משתלם ולכן הוא ימשך גם אם מחזור לקווי 67 עד המטר האחרון, שזזה מה שאולמרט עושה ושיפסיק לקשקש שהוא שומר על גושי ההתישבות. מי שמונה מתושבי גוש עציון ומעלה אדומים לבנות בזמן שהרשות הפשלתינית משתלטת על אלפי דונמים בשטח שבין גוש עציון לירושלים ובין מעלה אדומים לירושלים, יוביל לכך שבעוד עשר שנים הם יהיו מבודדים ודינם להתפנות.אולמרט מממש את מדיניות מרצ ומפקיר את ביטחון המדינה. חד וחלק!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הליכוד של ביבי = הפחדה ופאניקה

    ששון, 26/01/06 21:10

    מאז ומעולם הליכוד מפחידים אותנו, כמי שלא סומכים על עצמנו. תסתכלו בתשדירי הבחירות של הליכוד מ-1988 (יש בוואלה) ולא תאמינו. מתי כבר תתחילו להאמין בעצמכם ???
    הליכוד שמחים שהחמאס ניצח- זה כמו שהחמאס שמח שהליכוד ינצח. למה ? כי מדובר בשני צדדים שלא רוצים להידבר. אז מה ביבי- אתה חושב שאולמרט יהיה פראייר ? נו באמת.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתתעורר...

      חן, 26/01/06 21:29

      אתה נשמע כמו מישהו ששטפו לו ת'שכל חזק...
      המפלגה שיוצאת הכי רע מכל הסיפור הזה עם החמאס - זה קדימה, וגם הדרך שהם הגיבו (או יותר נכון - לא הגיבו), לא ממש עוזרת לתדמית שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ח'אלד משעל באלערביה השבוע:

    פלסטיני, 26/01/06 21:06

    ח'אלד משעל באלערביה השבוע: הרגיעה: צורך פנימי פלסטיני זמני

    פינוי עזה: הוכחה שכוח מתיש את ישראל

    הסכמה על גבולות 1967: כחלק מתכנית השלבים

    ח'אלד משעל, ראש הלשכה המדינית של החמאס, בראיון לערוץ אלערביה השבוע:

    ה''רגיעה'' - הפסקת האש - היא מנוחה זמנית להתאוששות: ''להסדיר את הנשימה''.

    ''הרגיעה אינו עצירה מוחלטת של הירי, היא תחנת חרום זמנית לרגיעה, בגלל צרכים ואינטרסים לאומיים,להערכת מצב, והיא אמצעי בניהול המאבק. כי בניהול של מאבק, פעם מסלימים, ופעם מרגיעים, זה טבעי, במיוחד מפני שאינך צבא, אתה מרי עממי, אתה התנגדות עממית, זה טבעי שתרגיע מתי שתרצה, ותסלים מתי שתרצה, בהתאם למצבך הפלסטיני, ובייחוד ההתנגדות שדואגת למצב העם הפלסטיני ולתנאיו, ותמיד נותנת לו הזדמנות להסדיר את הנשימה, ולהתכונן לסבבים הבאים כי מערכתנו היא מערכה ארוכה. זאת פילוסופיית הרגיעה שלנו, בכל הזמן שנמשכה הרגיעה, לא כיבד האויב את תנאיה, ולכן נשוב לעיקר תוכניתנו והוא ההתנגדות לכיבוש.''

    פינוי עזה היא עדות שרק הטרור, אשר מתיש את ישראל, מצליח

    ''כמו שהשגנו בכח את עזה, איך נשיג בכח את שאר האדמה ושאר הזכויות הפלסטיניות הויטנאמים, מתי הצליחו באמצעות מו''מ להשיג בכח נסיגה אמריקאית מויאטנם? כאשר אמריקה הותשה במלחמת ויאטנם- רק אז היתה תועלת בשעה שניהלו מו''מ. לאורך כל שנות הסכסוך הערבי ישראלי תמיד יש ריצה אחר מו''מ. כשישראל אומרת שהיא לא מכירה בנו, אנו אומרים, צריך להסלים את ההתנגדות, להסלים את העמידה האיתנה, כדי להתיש את האויב, כמו שאילצנו אותו להסתלק מעזה, כך הוא יסתלק מהגדה ומכל אדמותינו, והוא יעמוד בפני מצב שאין לו ברירה אלא לסגת. ''

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון. וישראלים לא מבינים זאת. (ל''ת)

      גדר ומלחמה, 26/01/06 22:37

      הגב לתגובה זו

    • צריך להיות עמוד ראשון בעיתון (ל''ת)

      שנלמד עם מי, 26/01/06 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ההערכות קדימה עולה ל 50 מנדטים

    תגובה מ FRESH, 26/01/06 21:02

    הערכות בקרב גורמי קדימה אומרות שהתחזקות החמאס מבטלת את כל קישקושי המו''מ של נתניהו ומחזקת את מתווה מפת הדרכים

    ביבי אומר: יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו

    אולמרט אומר: יפרקו את הטרור נדבר ואז יתנו יקבלו לא יתנו ניתן להם בראש וניטול גורלנו בידנו בלי קישקושי הסרק של ביבי

    מי שלא מבין את המשוואה מוזמן לשעור אלגברה בשבוע הבא.

    (אהבתי)

    הגב לתגובה זו

    • הספין החדש של יועצי קדימה בדיבוב אולמרט!!

      zoro, 26/01/06 21:43

      ככל שהמצב יותר גרוע כך הציבור תומך בראש ממשלה מכהן.
      בשבוע הקרוב 50 מנדטים.
      תתכוננו לאסונות הבאים!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה הזוי לחלוטין. צא ולמד

      סטודנט למתמטיקה, 26/01/06 21:50

      מהי מפת הדרכים.

      הגב לתגובה זו

    • אירן תעביר גרעין לחמס (ל''ת)

      נ ביא אמת, 28/01/06 20:02

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מול החמאס צריך מנהיג חזק.אם אולמרט

    עייף שילך לנוח., 26/01/06 20:57

    תמכתי בהתנתקות ואני מסכים לויתורים של אזורים נרחבים ביו''ש אבל יש הבדל בין נסיגה לקווי 67 לבין ויתור על מה שמיותר ושמירה על מה שחשוב ביטחונית והיסטורית.
    אולמרט אמר בראיון לפני כחודש וחצי: עייפנו מלהילחם, עייפנו מלנצח ועייפנו מלהיות אמיצים.לא הגיוני להעמיד אדם עייף כה מול רשות שנשלטת בידי החמאס . במיוחד לא בתקופה שבה יקבעו גבולות הקבע של ישראל. אני לא סומך על אומרט, הוא לא שרון.
    בנסיבות הקיימות ביבי הוא המתאים ביותר לעמוד בראשות הממשלה. הוא הוכיח מנהיגות כלכלית מהמעלה הראשונה כשביצע צעדים שפגעו בו בצורה אנשוה בדעת הקהל. למה עשה זאת? כי זה מה שחייבה טובת המדינה והכלכלה. אני מצביע ליכוד, אמנם בלב לא שלם, אבל זו האופציה הטובה ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דמוקרטיה או לא?

    מור, 26/01/06 20:57

    אולי זה לטובה? אולי עכשיו נדע מה הפרצוף האמיתי של הצד הפלשטיני?
    עד עכשיו הם שיחקו אותה בדו פרצופיות עכשיו יש כתובת אחת וברורה ואליה אפשר לבוא בטענות ....או בהפצצות

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ההערכות בקרב קדימה 50 מנדטים

    תגובה מ FRESH, 26/01/06 20:54

    הערכות בקרב גורמי קדימה אומרות שהתחזקות החמאס מבטלת את כל קישקושי המו''מ של נתניהו ומחזקת את מתווה מפת הדרכים

    ביבי אומר: יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו

    אולמרט אומר: יפרקו את הטרור נדבר ואז יתנו יקבלו לא יתנו ניתן להם בראש וניטול גורלנו בידנו בלי קישקושי הסרק של ביבי

    מי שלא מבין את המשוואה מוזמן לשעור אלגברה בשבוע הבא.

    הגב לתגובה זו

    • נצחון חמאס מחזק את הצורך בגבולות

      ברי הגנה ואת, 26/01/06 21:07

      לקווי 67. אולמרט מוותר על אזורי הביטחון ועל האינטרסים הלאומיים ההכרחיים.
      במצב כזה ביבי מצטייר כמנהיג היחיד שיכול לשמור על ביטחון המדינה מפני הישות האיסלאמית קיצונית הזו.

      הגב לתגובה זו

      • קדימה - חמאס !!! (ל''ת)

        אריאל, 26/01/06 22:02

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט יתן להם בראש???

      קדימה=אהבלים, 26/01/06 21:18

      חחחח! אולמרט? השוקיסט שלא זז מטר בלי היועצים הפרסומאים שלו?
      ועם מי הוא ''ייתן בראש'' לערבים?
      עם דליה איציק? עם רמון? עם פרס? עם מי?
      כל קדימה מושחתים וכל המצביעים שלהם מטומטמים.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע... (ל''ת)

        יריב, 28/01/06 18:44

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אנשי הדרום!הכינו המקלטים!!! (ל''ת)

    פנחס שלמון, 26/01/06 20:53

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להפחיד (ל''ת)

      כ.ע, 26/01/06 21:39

      הגב לתגובה זו

    • אנשי הצפון-חיזזבבללהה...מוכר? לילה טוב! (ל''ת)

      איש דרום, 26/01/06 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא הבנתי?עם מי הולכים לשבת למשא ומתן???? (ל''ת)

    ד''ר לאזרחות...., 26/01/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אחלה דמוקרטיה ברחוב הערבי!דמוקרטית הקלצניקוב! (ל''ת)

    לירון שרעבי, 26/01/06 20:51

    הגב לתגובה זו

    • אני בורח מראש העין!!! (ל''ת)

      חיים מניון, 26/01/06 21:41

      הגב לתגובה זו

      • בא אלינו -לאשקלון! (ל''ת)

        תמי כהן, 26/01/06 22:36

        הגב לתגובה זו

        • ...ותברח מהחלון.... (ל''ת)

          יריב, 28/01/06 18:43

          הגב לתגובה זו

    • הם עוברים תהליך...תנו צ'נס!!!יהיה שלום!!! (ל''ת)

      מרץ.חיפה, 26/01/06 21:48

      הגב לתגובה זו

      • גם אתם עוברים מהפך....של התרסקות!

        יניב חגי, 26/01/06 22:35

        שינוי ומרץ=מ ת ר ס ק י ם אידיאולוגית!

        הגב לתגובה זו

    • כל הערבים אוהדי מכבי חיפה!ירוק עולה.עולה.עולה(עד שמתפוצץ....) (ל''ת)

      אוהד מכבי חיפה, 26/01/06 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    סיכוי טוב

    איפי, 26/01/06 20:50

    להחזרת הרבה לטוניס ןעוד יותר לירדן
    כמו שאיסמעיל הנייה ואזאהר יהיו בקרוב מזוצ''לים

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תוך כמה חודשים נעבור לשגרה של הלוויות חיילים יומיות (ל''ת)

    לציבור האטום, 26/01/06 20:47

    הגב לתגובה זו

    • והכל בגלל המתנחלים!!!לטפל בהם!!! (ל''ת)

      אריה, 26/01/06 21:47

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור למתנחלים???? (ל''ת)

        צחי אריה, 26/01/06 22:36

        הגב לתגובה זו

      • בגלל מתנחלי שדרות ואשקלון נורים עליהם טילים-זאת תבונת השמאלנים. (ל''ת)

        ממשלת השמאל, 26/01/06 23:05

        הגב לתגובה זו

    • כל ה67 + 43 +כל היתר נטו אנטי ישראל.תודה שגילו לנו ת'אמת שלהם. (ל''ת)

      זה הפואנטה., 27/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו