• 36.

    פלגש אביך

    מנדי, 05/02/06 06:09

    אדם ברוך
    בענין כזה תעשה כמו אותו הרב אשר שלח את השואל להתנצר ע''מ שיבלבל את מוחו של הכומר ולא של הרב.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה אתה מקשקש?

    עילם, 04/02/06 13:21

    אם עמונה הייתה כפר קאסם היו שם עשרה הרוגים?!
    אתה לא קורה עיתונים או שסתם דילגת על אירועי סכנין מלפני שבועיים שם המשטרה פשוט לא עשתה כלום. אל מול ההתפרעויות הקשות של הערבים.
    ומה עם הלינץ' בשפרעם.
    עזוב אותך אדם. פשוט נמאס לי מכותבים כמוך. פשוט נמאס.

    הגב לתגובה זו

    • הוא צודק:

      מיסנויגד, 04/02/06 18:52

      רוזנבלום תטפטר!

      הגב לתגובה זו

    • הוא טועה:

      חבר, 04/02/06 18:53

      שלא יכתוב מכתבים בשבת ואולי יבין משהוא!

      הגב לתגובה זו

    • נו אז תפסיק לקשקש ותתחיל לעבוד! (ל''ת)

      עלם, 04/02/06 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני חושב שזו חוצפה פשיסטית

    כועס, 04/02/06 03:50

    ממדרגה ראשונה לתת במה לתגובות ואחר-כך לפרסם רק מה שבא לכם. מילא אם רק הייתם מסננים גסויות או סרות-טעם לשמה (מה שכידוע דווקא אינכם עושים). לא לפרסם תגובות ''נקיות'' מסיבות של ''שיקולי מערכת'' זה ממש חוצפה ותעודת-עניות לעתון. אם היה עם מי לדבר היה צריך להחרים אותכם ככה, שהייתם רואים. נו? את זה תפרסמו?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חברים יקרים:

    ברוך, 03/02/06 16:54

    גם אני צריך קצת לנוח ולפוש

    שתהיה לכם שבת שלום

    רות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    טומאת חובשי הכיפות בעמורה הגיעה לשיאים

    מתנחל טלאבני, 03/02/06 15:00

    מדד השפל המוסרי של פניה המכוערות של היהדות הגיע לשפל וכך אנחנו מתגלים לשמחת אויבנו ליותר ויותר עם תועבה ולא סגולה,עם טומאה ולא קדושה. על חובשי הכיפות נאמר כי פניהם כפני ה...........

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בתצלום:

    המשגיח, 03/02/06 00:28

    נראה לי יותר שזה הזאב שגנב מהגזר שלשה תפוחי עץ

    הגב לתגובה זו

    • אכן אושר צרוף

      ח.כ, 03/02/06 16:27

      רק מה עם הטלפיים? :-)

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    המחבל סאלח תעמרי

    דב, 31/01/06 21:52

    ישב בכלא הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע מוזר שפרסמתם תגובה

      דב, 31/01/06 22:01

      בלי התגובה שקדמה לה, כך שנוצרה
      מציאות בלתי -מובנת.

      הגב לתגובה זו

      • אכן מציאות פרדקוסאלי! (ל''ת)

        אני, 02/02/06 11:06

        הגב לתגובה זו

    • מה נזכרת בתעמרי פתאום???

      שמואל, 01/02/06 20:26

      מה ענין שמיטה להר סיני?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אהובת אביך?

    צלי, 31/01/06 14:53

    נשמע כמו סוג של סטיה לא?

    הגב לתגובה זו

    • אכן סטייה:

      אור, 03/02/06 16:31

      יש לכם קצת ברנדי או משהו אחר לשתות?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אדם ברוך מספיק חכם כדי לדעת שהחרדים מחבלים ב.........

    מחבל חרדי, 30/01/06 20:29

    כלכלתה וחוסנה המדעי והצבאי.אז למופתע ולכל המכחישים האחרים השוואה בין הנחשלות של העולם המוסלמי שנובעת מההשקעה בלימודי דת בלבד כמו אצל החרדים יכול להבין לאיזה קטסטרופה החרדים=אויבים של מדינת ישראל שהם אפילו לא מכירים בה מובילים אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • שוב תגובה מוגזמת ובחלקה מופרכת

      מי לקב''ה אלי, 31/01/06 12:22

      מה יש לך נגד החרדים? אתה משרידי שינוי הנעלמת?הגזמת לגמרי.

      הגב לתגובה זו

      • מי לחאמס אלי

        חרדי חמאסניק, 02/02/06 21:54

        החרדים,החמאס,הטאליבן והחומיינים אחים תאומים הם,מבחינת מדינת ישראל הסכנה מהחרדים גדולה לאין שיעור מכל סכנה עכשוית קיימת.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    יקירתי-כל השבועות הם שלך בלבד (ל''ת)

    יוני, 30/01/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בעניין יעלון (צניעות)

    אבי, 30/01/06 15:31

    בעניין יעלון (צניעות)
    הייתי מצפה לקצת צניעות כאשר מדברים על אדם שעמד בראש מערכת (צה''ל) המגנה בין היתר עליך ועל משפחתך.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא קדוש-היו גרועים ממנו

      מאור,סא''ל מיל., 30/01/06 18:38

      זה שיעלון היה רמטכ''ל אינו מונע התיחסות כזו או אחרת אליו ובלבד שתהיה ענינית.רפול ז''ל לא זכה ליחס עדיף.יעלון מעולם לא הוכיח כושר פיקודי יוצא מהכלל ולכן ביקורת לא פוגעת בו עובדתית.לצער מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שינוי ופאג''י...בדיחה מוצלחת וריאלית... (ל''ת)

    ענבר, 30/01/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאהבת אביך?

    גרשון, 30/01/06 11:21

    אין מחלוקת אצל הפוסקים שאין לאפשר לבן לקיים יחסי מין עם מאהבת אביו ז''ל.יש בכך משום זילות הלכתית-מסורתית שטוב להמנע ממנה ככל שניתן.טוב עשה אדם ברוך שהעלה נושא זה כיוון שבאחרונה,לאור יבוא נשים מחו''ל,הענין הפך ליותר נפוץ מבעבר.ראוי לבן להמנע ממעשה שכזה בכל מחיר למען כבוד אביו ז''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בדקה ה-90 לא לברק

    ראובן, 30/01/06 11:13

    רק לא ברק גם אם נפסיד...

    הגב לתגובה זו

    • די לקמפיינים נגאטיבים!

      א.ש, 02/02/06 20:59

      ברק זכויותיו לא קטנות
      הוא עשה מה שיכל
      תנו לו לנוח למען השם!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    י.ב אתה מעריץ או אדם פורה?

    א.ג, 30/01/06 10:27

    ראיתי וקראתי את שפע תגובותיך המקוריות ואשמח על תשובה לשאלתי.

    הגב לתגובה זו

    • אני י.ב.

      ד. תומפסון, 03/02/06 16:36

      ההוא סתם מתחזה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זכות להיות עני

    סימון, 30/01/06 10:25

    הפכה לצערנו לזכות יסוד בלתי מעורערת בארץ.בושה למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    היקירתי של השבוע איגליטרי, וגם:

    רחלה, 29/01/06 19:21

    הומני, פר, לא מתחכם, לא מתעלה, לא מבוסס על זימה, לא שטוף מוח, לא בנוי על אגדות נושנות, נטול משחקי כוח, אכפתי, בעל מודעות, שואף לאוירת שלום....ועונה לצרכים האמיתיים של כל בני האדם.

    הידד!!!

    הגב לתגובה זו

    • רק לא ברור לי מהו התקנון???

      גידי, 30/01/06 12:13

      יקירתי-מה יש בתקנון? ספרי אם את יודעת?

      הגב לתגובה זו

      • תקנון = Constitution

        רחלה, 31/01/06 06:39

        לעניות דעתי, אדם ברוך מדבר על תקנון שצריך להכתב , כי הוא לא קיים. במילים אחרות, התקנון קיים בדיוק כמו שיקירתו של אדם קיימת.
        אבל....
        זה לא מאוחר אף פעם להיות הומני ואכפתי. אלפי נשים מחכות לזה כל יום. מבקשות שהגברים יפסיקו לדרוש כבוד בכוח. כבוד, הרי, תמיד ניתן לאדם שנותן כבוד.
        והתקנון חייב להתבסס על זה, אם הוא אי פעם הוא יכתב.

        תודה לך, גידי, ששאלת.

        הגב לתגובה זו

        • עוד פמניסטית מוצהרת...

          ליאור, 31/01/06 12:30

          כ-ב-ו-ד ורק כבוד גברי מענין אותה.

          הגב לתגובה זו

          • תודה על המחמאה

            רחלה, 31/01/06 17:20

            אכן, אני פמניסטית מוצהרת. אני גם הומניסטית מוצהרת, ואתה כלול בה. גם לכמוך יש מקום בעולמי השיוויוני. וכ-ב-ו-ד זה מילת המפתח.
            אתה רק צריך להתרגל לזה. זה הכל.
            כבוד גברי הוא נכס, היות וכרגע הוא לא נמצא בכל מקום, ואת זה יש לעודד.

            מקוה שבפעם הבאה, תשחרר קצת יותר כבוד עצמי וגם כבוד למגיבים אחרים. בהצלחה רבה.

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    בנוגע,''עומרי שרון''

    י.ב., 29/01/06 18:13

    נכון כנכון היום. אלא מה? אליה וקוץ בה.
    עומרי שרון נאחז בנושא הלא כל כך פוליטי כמו ''הגנת הטבע'' כמו טובע הנאחז בקש.
    כלומר,את כל פעילויותיו בכנסת בעניינים חשובים יותר היה מעביר בליחשושי אוזן באוזני אביו ובאוזני אנשים אחרים.
    ברם,כדי להראות כלפי חוץ שהוא בכל זאת ח''כ פעיל היה נואם מדי פעם מעל הדוכן במליאה ומתייחס בקול רם רק בענייני ''הגנת הטבע''.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בנוגע ל,''שינוי ופאג''י''

    י.ב., 29/01/06 18:07

    פועלי אגודת ישראל הקימו ישובים לתפארת בארץ.כבודם במקומם מונח,ואף אחד לא יקח את זה מהם!
    כמה ישובים הקימה שינוי ??

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בנוגע ל,''ערוץ 1 מתפרק?''

    י.ב., 29/01/06 18:04

    לא !
    הוא לא יתפרק.כל עוד ישאר שמאלני,הוא לא יתפרק !
    אצלנו מפרקים רק ערוצי תקשורת ימניים.
    ערוץ 7 למשל...!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בנוגע ל,''נאום אולמרט''

    י.ב., 29/01/06 18:01

    ישראליות,עבריות,יהדות מהווים יחידה אחת שבמשך אלפי שנים החליפה כמה שמות,אך מהותה נשארה אחת ויחידה.
    השם המקובל של שפתנו הוא עברית.אין ישראלית בנמצא בדיוק כשם שלא הייתה יהודית (יידיש?) בנמצא כאשר רבשקה,שר צבאו של סנחריב דיבר אל מגיני חומת ירושלים.
    כי בעצם עברית הוא דיבר,אך אנשי שבט יהודה ששלטו בירושלים רצו להדגיש את היפרדותם משאר שבטי ישראל,את עליונותם עליהם.אחת הדרכים לכך הייתה לקרוא לשפה בשם שיזכיר את השם של שבטם (מלכים ב' י''ח 26-28).
    שרון אכן בשורשו מפא''יניק.אך הדבר הזה הוא מבט מבחינה ביולוגית.
    מבחינה פיזיקאלית חומרית בלתי ביולוגית,מתכתית למשל, כל חומר הגלם שממנו נוצר שרון הוא מפא''י.
    רק מה ? המוצר השרוני המוגמר שנוצר מחומר הגלם הזה סיים לפתע את תפקידו שלשמו הוא נוצר ואז הוא נועד לתפקיד אחר ושונה.
    למשל,טנק שנוצר לפעילויות של קרבות צבאיים מלחמתיים,נשחק והתקלקל במשך שנים רבות.לבסוף מניחים אותו לשמש כאנדרטה או כמוצר צעצועִי למשחקי ילדים באחת מכיכרות העיר או באיזה מתנ''ס מסוים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בנוגע ל,''בעניין יעלון''

    י.ב., 29/01/06 17:35

    יעלון מתחמם עדיין על אש קטנה בפוליטיקה.הוא עוד ידבר וגם יעשה בה חיִל' ועוד נשמע ממנו הרבה.כי הוא הגיוני,רציני,אמין וציוני אמיתי עם קבלות רבות !

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בנוגע ל,''העבודה בדקה האחרונה''

    י.ב., 29/01/06 17:32

    לעמיר פרץ לא תוצג שום ברירה,כשם שלראש החמס הנִייה לא יקרה הדבר.
    שניהם נבחרו בצורה דמוקרטית ושניהם עוד יתנו כאן את הטון ששולחיהם מעוניינים לשמוע.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בנוגע ל ,''בעניין העוני''

    י.ב., 29/01/06 17:22

    בסדר .שמענו,ראינו וכבר כתבת פעם לא מזמן על כך.וגם הגבנו כבר על כך שיש כאן אצלנו זכות נפוצה הרבה יותר.
    זוהי הזכות להיות פה ראש-ממשלה ללא שום הגבלה רפואית,גילית,הכשרתית,השכלתית,משפטית,עבריינית,מוסרית,ניסיונית ועוד...

    הגב לתגובה זו

    • זייר גוט י.ב:

      א.י.ב.פ.ש., 02/02/06 21:03

      זהו עקרון הרוב אבל צריך גם לזכור שאם הרועה חר... העדר יכול ללכת לאבדון וזה כבר לא טוב ליהודים
      כברכת רועה שלום לעדרו!

      הגב לתגובה זו

    • הלו זייה רדיו???

      שמעון, 02/02/06 21:08

      חביירים יקרים אבקש אייתכם שלא להפציר יותר מדי.
      אם הקב''ה רוצה אפילו מטאטא יורה...!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אוהבת לקרוא את ברוך בגלל

    ימנית גאה, 29/01/06 17:17

    שמעניין כמובן לקרוא דברים שאינך מסכים איתם, (ואינני מסכימה עם חלק גדול של דעותיו), אך הבונוס הוא בניסוח קצר בהיר ללא טרחנות ופטפטנות מעייפת, (למרות השחצנות השמאלנית הבלתי נמנעת)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נכון שהבעתי דעה קצת שוביניטית.

    יגאל כהן, 29/01/06 16:23

    אבל זו לא סיבה לצנזורית לצנזר אותי.
    ואפילו לא לסרס אותי.
    נגמר המזל שלי אצל הצנזורית?
    מה עם התקנון שלנו,יקירתי?
    נאמר בו שמוכרחים להסכים איתכן?
    שמוכרחים כל הזמן גם לאכול חרה וגם לבקש סליחה?
    אז סליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פועלי אגודת ישראל מחפשים פוסקות כהלכה שכמוהם מקבלות אתנן

    אצבע להשכרה, 29/01/06 15:16

    שבשבת הרוח החרדית נעה בעקבות האתנן שהם מקבלים.ישלמו יקבלו תמיכה בהצבעה ,לא ישלמו אתנן לכלכל את נטפילים הנבערים לא יצביעו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הצלחת אחינו החאמסניקים מעודדת אותנו החרדים

    חרדי קנאי להשם, 29/01/06 15:06

    ומהווה מקור השראה ועידוד כי בבוא היום נשתלט גם אנחנו על מדינת ישראל וכך נשליט את השריעה היהודית על כל האזרחים באכזריות ואלימות.

    הגב לתגובה זו

    • ל''חרדי''

      עצבני, 29/01/06 17:59

      אתה ומס 6 יכולים לקיים זה בזה את פסוק ב בשיר השירים

      הגב לתגובה זו

    • ירדת מהפסים לגמרי?

      מני, 30/01/06 10:29

      חרדים במסגרת חוקי השעריעה או הדת היהודית -לא משתמשים באינטרנט!!! אתה קצת לא יציב?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אדם ברוך אתה עושה עוול לבוגי יעלון

    דני, 29/01/06 15:01

    מה פתאם הוא נזכר לדבר עכשיו אתה שואל בעניין בוגי יעלון.
    בוגי יעלון נתן ראיון מקיף ומעמיק עם שיחרורו מהצבא.
    הוא התיחס בראיון להרבה מאד עינינם בחיינו החל מחברה כלכלה צבא ערכים מוסר שלטון חוק וכו'.
    האיש אמר דברים מאד מאד מעינינם לגבי כל מה שקורה כאן.
    לאיש יכולת הבחנה וניתוח מעמיק שהלוואי והינו מתברכים בעוד כאלה .
    דומני כי גם אתה כמו רבים התרגלת לאנשי ציבור שמצקצקים בלשונם בספינים שטיקים וטריקים להמונים בוקר וערב ולא אומרים כלום.

    תפנה לעיתון הארץ יתנו לך העתק מהראיון .

    הגב לתגובה זו

    • בוגי יעלון איש אמיץ.

      יגאל, 29/01/06 15:56

      יש ליעלון דיעה מוצקה שהמניע שלה אינו ''טובת הבורסה'', אלא ראיה והבנה מעמיקה של הסכסוך הישראלי ערבי.

      הגב לתגובה זו

      • איזה טור נפיחה מנפוח

        ברוך במה?, 29/01/06 17:42

        יעלון נתן נאום מופת ביטחוני ובעיקר ציוני. תעשה ברור לפני שאתה כותב דבר-מה.

        הגב לתגובה זו

        • יעלון איש אפור נטול יצר מנהיגות

          לרר, 31/01/06 12:33

          הנה אף מפלגה לא חיזרה אחריו...זה מעיד שהוא אדם הגון אבל נטול מנהיגות טבעית.

          הגב לתגובה זו

      • יעלון מתנהל לא בחוכמה

        איתמר, 30/01/06 10:32

        האיש אינו מפגין חוכמה יתרה ומתנהל בצורה עקומה למדי.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    תענוג לקרוא את אדם ברוך

    אורי, 29/01/06 15:00

    כמעט ואין כותבים היודעים לכתוב כמוהו בהגינות, שיקול דעת, ידע רב ורחב, מהיהדות מהספרות, מההלכה , מהמציאות, מהפולטיקה מהמדיניות ומהכלכלה.
    תמשיך כך, וגם אם לעיתים אני לא מסכים לחלוטין עם דעה זו או אחרת תמיד היא מוצגת בצורה מאוזנת והגונה, כך שאני יכול להנות גם מלימוד והכרה של דעות אחרות שונות משלי.
    לאדם מאחל לך ולנו המשך כתיבה /וקריאה פוריים.

    הגב לתגובה זו

    • זה כל כך ברור שאני שוכח לאמר זאת כל פעם.

      יגאל כהן, 29/01/06 16:25

      מדובר בתלמיד חכם שהוא מגדלור.
      ואל תתמה שתלמידי חכמים מרבים שלום בעולם.
      כולל שלום בין איש לאשתו.
      תלמיד חכם ללא צל של ספק.

      הגב לתגובה זו

      • תענוג אמיתי-טור של חוכמה וידע

        שרית, 30/01/06 10:45

        תמציתי,מדוייק,מעולה,ידע רב.נדיר.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    האם יש דימיון בין החרדים לבין החמאס?

    חרדי לשעבר, 29/01/06 14:44

    אני מבקש שנכדו של הרב וכטפוגל ממאה שערים יעשה אנלוגיה שבה נוכל להבין שהחרדים הם אחיהם התאומים של החמאס ושתי תנועות דתיות פוליטיות אלו מסכנות את עתידה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לחרדי לשעבר

      המופתע, 29/01/06 17:57

      אתה יכול לחשוב כך ואפילו להעלות את מחשבותיך על הכתב אבל מנין לך שנכדו של הרב וכטפוגל חושב כמוך?אולי הוא לא שונא חרדים עד כדי כך? אוךי הוא משווה אותם ''רק'' לפתח? בקיצור,קל להוציא את הבנאדם מן הקנאות (החרדית) אבל קשה יותר להוציא את הקנאות (האנטי חרדית) מן הבנאדם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מהנה...

    מרים, 29/01/06 14:44

    כרגיל, מהנה. תמיד אני מחכה ליום א' כדי לקרוא אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בענין הזכות להיות עני :

    אבי, 29/01/06 13:38

    1.אולי בגלל שאפילו הזכות לחיים כבר לא משהו.
    2.כיום נראה שזאת כבר לא זכות אלא חובה (-:(

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט!! (ל''ת)

      ש.פ, 02/02/06 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נהיית תומך ברק? אוי ואבוי לאן הגעת. אללה ירחמו. (ל''ת)

    המה''רל, 29/01/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אדם ברוך - אתה עוסק ביצאנות לשונית

    ברוך אדם, 29/01/06 12:31

    בקשר ליעלון: מחל לי, אבל תמיד אם אין מה לומר לגופו של עניין, ניתן להכפיש את האדם על איך הוא מתלבש, למה לא דיבר קודם, למה מדבר עכשיו, למה יש לו ריר בפה ודמעות בעיניים, למה קולו חלש, למה קולו ניחר וכו'. כל אלה - שלופים דמגוגיים. וכאשר אתה מגלגל עיניים ונעזר בלשון אבותינו וחז''לינו (במחילה על ההמצאה הלשונית, אבל אינה שלי) חבוש ''קסקט'' משל היית יורד ים ותיק או רוסי למוד גולאג, אין זו אלא יצאנות לשונית.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כרגיל - תפסת מרובה לא תפסת

    המבקרת1, 29/01/06 11:22

    אתה תופס את עצמך ברוב פלצנותך כמבין גדול ב ה כ ל, אז יוצא שאתה מקשקש הרבה בקומקום, נוסף לזה אתה מה זה טרחן, אז תתאפס על עצמך כבר סוף סוף נודניק.

    הגב לתגובה זו

    • בעניין עומרי

      אזרח, 29/01/06 12:09

      כרגיל אדון אדם מתעלם מהעיקר וזה הפוליטיזציה של מערכת המפשט. עד אופי טען בעד הקלה בעונש לעומרי כי ''מיתן'' את אביו.
      קרי, חבורת שרון משוכנעת שבית המשפט ירחם על עומרי, כי השפיע על עמדותיו של האב .
      וזו שחיתות ציבורית ממדרגה ראשונה.
      כי ממתי עמדה פוליטית זו או אחרת צריכה לעניין את בית המשפט ????

      הגב לתגובה זו

      • ובאשר לעדי אופי בכלל

        משפט צדק*****, 29/01/06 17:04

        א. עדי אופי אינם רלונטים לשום משפט. כבר שמעתי פעמים רבות שופטים מנפים פרטים שלא נוגעים ישירות למשפט, הנאשם לא נשפט על מעשיו הטובים אלא על כתב האישום בלבד.
        ב. האם ניתן לחקור את עדי האופי? דומני שלא. אז אין לעדות זו שום ערך.
        ג. ראוי שגם הצד השני יוכל להביא עדי אופי משלו.
        לאור כל זאת אני חוזרת ואומרת שעדי אופי לא רלונטים לחלוטין לשום משפט.

        הגב לתגובה זו

    • מבקרת 1 - את צריכה איפוס דחוף. (ל''ת)

      מבקר 1, 29/01/06 12:55

      הגב לתגובה זו