• 194.

    עכשו כבר אין סיבה......

    יצחק, 26/01/06 19:45

    כל פעם שישראל היתה פועלת נגד הפלשתינאים כל העולם היה קם נגדנו.
    לא עוד! סוף סוף הבינו עם מי יש לנו עסק ,לכן אפשר ליראות ניצחון החמס גם באור חיובי.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    נקמת העם בערפאת וגרורותיו.

    סבתא יוכבד, 26/01/06 19:19

    הבחירה בחמאס היא בעיטה בפת''ח המושחת. הפלשתינאים שתקו מול פשעי חבורת ערפאת, מתוך פחד.
    היום הגיע יום הנקם והשילם בכנופייה
    שעשתה לביתה ולא למען העם.
    כדאי לפוליטיקאים בארץ ללמוד את הלקח...

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    אומר לכם את האמת

    Avi Ecuador, 26/01/06 18:20

    הכי טוב לפלסטינים היה שקדימה היתה נבחרת למוקטעה ומצליחה להיבחר שם.
    היו מאמנים צבא פלסטיני שהיה עושה ניקוי אתני לערבים לפחות בקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    אני מקווה שראשי החמאס

    תקווה, 26/01/06 17:14

    בנאום הניצחון יהיו מספיק הגונים לומר תודה לאריאל שרון שעשה להם את העבודה.

    קדימה ! עבודה במרצ יחד עם החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • לגבי סקרים שקרים במדינות המזרח התיכון

      Avi Ecuador, 26/01/06 18:26

      אז יתכן שהסקרים משקרים או שהנשאלים משקרים לסוקרים בכדי שהסוקרים ישמעו ויכתבו את שנעים להם לשמוע ולכתוב.
      בשני המקרים אין להאמין בסקרים מחלם ולעם-הארץ.
      היום ארצות הברית שחשבה להלחם ברשע בדרך שהיא הולכת הכל קורס לה, עכשיו רק חסר להם שהימין ''הקיצוני'' שלנו יעלה (הלוואי יהי רצון).
      הם יתחילו לשאול את עצמם את השאלות הנכונות ויבינו שהם משקיעים ברשע למעשה ואני מתכוון לרשע במדינות תרבות הרשע ובאידיוטים אצלנו מהשמאל שמדביקים בוירוס האידיוטיות את האמריקאים.

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    קדימה תתחילו לדאוש

    יצחק, 26/01/06 16:39

    שוב הוכח שלסק'רים אין שום משמעות ואני אומר לכם שקדימה לא תעבור את אחוז החסימה בגלל האופטריוניסטים הקיימים בה לכן תתחילו בקדימה לדאוג ליום שאחרי

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    הרוצחים הרעים נצחו את הרוצחים הטובים

    מיכאל בן חורין, 26/01/06 16:23

    אז מה? גם אמנת הפתאח קוראת להשמדת ישראל. הם לא שינו אותה, אפילו לא במילה אחת;
    ואין שום סיכוי שהחמאס ישנה את האמנה שלו.
    כי כל ה'ישות הפלסטינית' נובעת מהאמנות שלהם.
    אין אמנה-אין 'עם פלסטיני'. זהו!

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    ע, מרכז 61

    Avi Ecuador, 26/01/06 16:09

    שמע סרסור!
    אל תאשים את הנאנסת שהיא אשמה באונס.
    אתם השמאל התאגדתם לקבוצה של דבילים אידיוטים ועשיתם את כל שרציתם; עשיתם גרוש ליהודים, הבאתם לרצח ביהודים, סליחה, הזמנתם במדיניותכם, הפכתם את צה''ל לצבא השמאל והערבים שמתעסק בלהעניש יהודים, הייתם בשלטון ועשיתם את כל שאתם רוצים, אז מה בא ז' כמוך ועומד ומשפריץ לנו את השטויות שלו.
    לך לעזאזל אידיוט מדופלם.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    תקופה של ניסים עליך ישראל

    Avi Ecuador, 26/01/06 15:47

    אולי עם ישראל יתעורר מהארוע המוחי שעובר עליו,
    אולי קדימה הגדולה (טיטניק) תראה לנו שוב את ייחודה.
    קדימה מהמפץ הגדול לפלוץ הגדול.
    כנראה שהנס הבא בצרפת.
    פעם משם נשבו רוחות הדמוקרטיה שהגיעו אלינו מחר רוחות הטרנספר.
    עולם חדש.
    שמאל אידיוט שמאבד את עמו לדעת ובחר בקניבליות ובשנאה העצמית כתורה.
    מחר מיעדים את צבא הכנה לפלסטין להרביץ ולפנות מתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ההתנתקות הראתה שהחמס צודק

    ''קדימה'' להתאבד, 26/01/06 15:29

    ושרק באלימות נִתן להשיג מה שהוא מישראל.
    הם הבינו את זה ולכן הצביעו לחמס.

    כך שאם נמשיך בהתנתקויות הטפשיות האלה בסוף נִשָּאֵר מכווצים בארץ מקוצצת, בלי שלום, ועם קסאמים ומתאבדים.

    אז בואו נצביע ''קדימה'' ונתאבד ב''כיף'', עם הרגשה מרוממת ש''לקחנו את גורלנו בידים'' ו-''יצאנו בעוז מהשטחים'' ועוד כהֵנה וכהֵנה שטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    אמרנו לכם!!! (ל''ת)

    קטיף כתומי, 26/01/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    לרוב התגובות: הים נשאר ים והטיםטום טימטום (ל''ת)

    !, 26/01/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ניצחון ענק לחמאס, על אולמרט ושו''ת

    שלומי, 26/01/06 15:15

    מי שנתן יד להשתתפות החמאס בבחירות, צריך לשאת בתוצאות.
    אוי למדינה, שהחבורה מהחווה, תנהל את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    איזה קטע .הערבים תומכים בטרור (ל''ת)

    שי, 26/01/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    ל ק ר ו א ת ג ו ב ה 5 6 1 !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חובה לקרוא, 26/01/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    נצחון הטרור

    אליפלט בר-שאול, 26/01/06 14:35

    לו הייתי פלסטיני גם אני הייתי מצביע
    חמאס.שרון הוכיח שהוא נכנע לטרור
    אז בשביל מה צריך שיחות עם
    ישראל. נמשיך בטרור ונגרש את
    היהודים מכל פלסטין.
    בוחרי קדימה רציתם התנתקות
    חד-צדדית והרי לכם התוצאות:
    מזרח תיכון חדש נוסח שרון-פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    כשהוחלט על ''ההיתנתקות'' היה לי ברור ש

    שרה.א, 26/01/06 14:19

    כל ההיתנהלות של שרון ותומכיו, הביאו במיתכוון לעלייתו של אירגון החמאס.
    וברור שהחמאס יגביר את הטרור,זאת שאלה רק של זמן.
    יתכן ששרון תיכנן להוביל אותנו (ביגלל הבעיתיות של תמיכת השמאל)
    למהלך שכל העולם כולל השמאל שבתוכינו,יבינו שרק מלחמת חורמה
    כנגד הטרור,יביא לפרוק כל התשתיות של כל האירגונים (כנופיות)בשטחים.

    בשורה התחתונה ,שרון נתן את חבל עזה ,גרם לעלייתו שלהחמאס,והיתכוון
    להוביל למלחמה ,
    והלוואי שאתבדה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל יש כאן כוונה נסתרת. לא הבנת?

      יואל, 26/01/06 15:00

      ברגע שהחמאס עולה לשלטון - אין בעיה לישראל להתמודד מולו, לא עוד כפלוגות טרור חשאיות שקשה לאתר אותם בין הבתים, אלא כעמדתה הרשמית של הרשות הפלסטינית. וכך , בגיבוי בינ''ל כמובן שלא יתמוך בטרור בשום דרך, ישראל תוכל להגיב באופן מוחץ וישיר באויב החמאסי, בלי צורך להתנצל.
      מלחמה? עם מי בדיוק? לא זכור לי שלחמאס יש חיל שיריון וחיל אוויר...

      הגב לתגובה זו

      • יואל, מה לא הבנתי ? הבנתי מצוין,מלחמה=הרוגים (ל''ת)

        שרה.א, 26/01/06 15:34

        הגב לתגובה זו

      • אתה מתעקש בלרמות את עצמך (ל''ת)

        Avi Ecuador, 26/01/06 18:17

        הגב לתגובה זו

  • 178.

    בקרוב אצלנו

    המשקיף, 26/01/06 14:08

    הסקרים המחמיאים ל''קדימה'' ישתנו
    דרמטית לאחר ספירת הקולות בבחירות הקרובות.
    קדימה 14%
    עבודה 13%
    ליכוד 38%

    השאר לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    אני בהלם

    שמאלני מופתע, 26/01/06 14:06

    וואו!!!
    מסתבר שהמחבלים תומכים בטרור...
    ואני הייתי בטוח שניתן להם והם יאהבו אותנו ויהיו בעד שלום...
    אולי הפתרון הוא לתת להם עוד מה שהם מבקשים ואז בטוח הם יהיו נגד הטרור...

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    מי אמר הסכם ז'נבה ולא קיבל? (ל''ת)

    יש פרטנר!!!!!!, 26/01/06 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    המדגמים טעו,,,,אבל בתחום הטעות הסטאטיסטית.

    מינה רפת, 26/01/06 13:49

    גם כשקדימה תזכה בסוף ב-12 מנדטים, זה יהיה בתחום הסטיה הסטאטיסטית.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אופס. בשביל מה הבאנו אותם מתוניס? (ל''ת)

    כורדי נבוך., 26/01/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    מזל שערביי ישראל לא השתתפו.

    אחיעז הגרגשי, 26/01/06 13:44

    החמס היה זוכה ל-120.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    ניצחון החמס, מצויין

    איתמר, 26/01/06 13:39

    הבעיה הפלסטינית בעיקרה, היא אי היכולת להידברות. מכייוון ושיש לפלסטינאים הנהגה אך ''ידיה כבולות''. עד עכשיו היו ארגוני הטרור פועלים לכאורה מאחורי הגב של ההנהגה הפלסטינית. וזה בדיוק מה הפלסטינאים שידרו, שהם רוצים שלום אבל יש כמה טרוריסטים שאנחנו תרמנו לגידולם שפועלים בלי חשבון ומאחורי הגב של ההנהגה. דבר שתרם לסימפטיה העולמית כלפי הצד הפלסטיני. כעת המצב משתנה הטרור נמצא בהנהגה, אין יותר ''חוסר יכולת של ההנהגה לשלוט בטרור'' מפני שהיא היא המשלחת אותו. אם החמס לא ישנה דרכיו וימשיך בפעילות טרור, הדבר יגרור השתלטות מחודשת של מדינת ישראל על עזה אלא שהפעם תהיה לגיטימציה בין לאומית לעשות כך. לא משנה איזה ראש ממשלה ישב בכיסא או איזה מפלגה, זה מה שיהיה.
    (ולפי דעתי זאת היתה כוונת המשורר בביצוע ההתנתקות). תגובות בבבקשה לאימייל.

    הגב לתגובה זו

    • איתמר,אתה צודק,כנראה שזאת היתה הכוונה =שרון הוביל מהלך של מלחמה !!! (ל''ת)

      שרה.א, 26/01/06 14:23

      הגב לתגובה זו

    • תיקון

      מיכל, 26/01/06 14:37

      גם קודם הטרור היה מטעם ההנהגה רק בשמות אחרים. כמו הג'יהאד האיסלאמי ושות' שפועלים מטעם הפתח ומנסים לבצע ואף הצליחו מספר רב של פעמים לבצע פיגועים עד היום.

      הגב לתגובה זו

      • ביד אחד לוחצים לשלום ובשניה לוחצים על ההדק עראפת כבר עשה זאת!!!!!!!

        הראש היהודי הכי, 26/01/06 15:10

        קראו תגובה 165 והגיבו עליה דעתכם חשובה

        הגב לתגובה זו

    • תיקון

      מיכל, 26/01/06 14:38

      גם קודם הטרור היה מטעם ההנהגה רק בשמות אחרים. כמו הג'יהאד האיסלאמי ושות' שפועלים מטעם הפתח ומנסים לבצע ואף הצליחו מספר רב של פעמים לבצע פיגועים עד היום.

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שגם אני חושב

      רפי, 26/01/06 14:55

      חמאס בשלטון? לא רע בכלל. ולמה?
      א. אם הוא מתכוון להמשיך בפעולות האיבה נגד ישראל גם כשהמנהיגים שלו הם המנהיגים הרשמיים של הרשות הפלסטינית - אזי לישראל תהיה עבודה קלה יותר. כבר אין ''תקווה להסדר'' או ''שיחות שלום''. יש קרב פנים מול פנים לגיטימי שבו ידה של ישראל כמובן על העליונה.

      ב. אם החמאס יבין שבעמדת השלטון החדשה הוא לא יכול להמשיך לפעול כפי שפעל ''מאחורי הקלעים'', אזי ייאלץ לשנות את דרכו, להתמתן ולהציג חזות אחרת כלפי ישראל והעולם. בשני המקרים- ישראל תצא טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 171.

    אוי...יגיד שר הביטחון העילג והשקרן, לא ידעתי שיש דבר כזה

    דורי, 26/01/06 13:35

    חמאס, כמו שלא ידעתי שאין דבר כזה ''הסכם המעברים''

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אולמרט אדם חלש ולא מתאים (ל''ת)

    יונה, 26/01/06 13:34

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה משמיץ ולועג??? (ל''ת)

      דן, 26/01/06 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    נצחון החמס לא קשור להתנתקות ! אלא לשחיתות של הפתח

    פפר, 26/01/06 13:33

    שגנב ושדד (בחסות השמאל הישראלי כמובן) את הפלשתינאים, והעלים מליארדים לכיס מסיוע החוץ

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    ניצחון גדול לתנועה גדולה

    עלי, 26/01/06 13:33

    חמאס חמאס חמאס חמאס חמאס
    ניצחון ניצחון ניצחון ניצחון ניצחון

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    תוצאה ישירה של ההתנתקות

    האיומה, 26/01/06 13:32

    ועןד נשלם עליה לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    אמרנו לכם שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים.אבל לא (רציתם)שמעתם.עכשיו

    רגב, 26/01/06 13:29

    תאכלו את הכובע .תוזמנו בצו 8 לרצועה כדי להגן על אזרחי עוטף הרצועה מפני התוהו ובוהו שעוד רגע קט יפרוץ מבעד לגדר ההפרדה ומבעד ללבם האטום והמפגר של אנשי שמאל למיניהם שחושבים שיש פרטנר בצד הפליסטינאי..........

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה ששרון רצה ,להוביל את השמאל להבנה שלא ניתן לעשות שלום (ל''ת)

      שרה.א, 26/01/06 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    היום נוכחנו לדעת מי עומד מולנו.....

    גלעד בטח לא לעד, 26/01/06 13:28

    לכול אותם האנשים שאמרו וטענו כי הפיגועים והטרור באים רק מקומץ קיצוניים שכופים דעתם על הרוב....
    היום אני בז לכולכם אותו רוב מתון הלך אתמול לקלפיות ונתן דברו בצדקת דרך החמאס, בצדקת הפיגועים, בצדקת מחיקת האויב הציוני וכל האמצעים כשרים.
    כפי שמעץ לימונים לא תצמח בננה או אם תרצו הייתכן שכושי יהפוך עורו?!
    לא ולא אבל בזמן הקרוב יציפו אותנו האירופים והאמריקאים (גם אם יקח להם מספר ימים/חודשים לרדת מהעץ כשקראו לא לממשלה בשיתוף החמאס) באלפי טיעונים מדוע עלינו לקבל את המציאות ולהשלים עימה, וגם תשמעו שהיא עדיפה (כן בטח השאלה למי?) אז הנה, מה קיבלנו?! ממשלה לא בשיתוף החמאס אלא בניהולו כפי שהיטלר ימח שימו ניצל את הדמוקרטיה לטובת דעותיו המטורפות אנו מקבלים את אותו חמאס שלמעשה הדמוקרטיזציה הטביעה לו על התחת תוית כשרות לא סתם, למהדרין בהשגחת האומות המאוחדות (גם כן מאוחדות אלאק)
    היחיד שאנו עוד יכולים לפחות לקוות שישגיח עלינו למרות שגם עליו נראה לי שנמאסנו הוא אלוהים, אז לפחות נקווה!!! מזה בטח אי אפשר למות!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אולי זה יעיר את שרון? ואז הם יראו מה זה. (ל''ת)

    איפוק זה כח, 26/01/06 13:28

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט, ציפי ליבני, ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים ! (ל''ת)

      ההתנתקות מתפוצצ, 27/01/06 07:32

      הגב לתגובה זו

  • 163.

    מי שלא רצה את אוסלו קיבל חמאס

    משה, 26/01/06 13:27

    יוסי ביילין הזהיר מזמן שצעדים חד צדדים יעלו את החמאס.

    מבצע חומת מגן, הגדר, והנסיגה החד-צדדית הביאו כולם לתוצאה היום.

    שרון המליך את החיזבאללה בדרום לבנון ואת החמאס בשטחים

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת - מגלומניה - אנחנו קובעים מה קורה שם - להם אין רצונות משלהם (ל''ת)

      די למגלומניה, 26/01/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    מסר ההיתנתקות הובן

    אחמד, 26/01/06 13:26

    צפו להמשך אנחנו בדרך

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    מר''ץ בהיסטריה,אין יותר עמלות על תרומות לרשות מהאחוד. (ל''ת)

    מוטי א, 26/01/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    בין כל היהודים,ביבי הכי מפסות,יקבל עוד מנדט. (ל''ת)

    בושינסקי, 26/01/06 13:21

    הגב לתגובה זו

    • ואני גם אהיה מפסות אם רק תלמד לאיית (ל''ת)

      אבשלום חום, 26/01/06 13:59

      הגב לתגובה זו

      • ''חכם''-לא תמיד צריך לתקן, אפשר גם כך להבין ! (ל''ת)

        שרה.א, 26/01/06 14:30

        הגב לתגובה זו

  • 159.

    זה הפרס שלנו להתנתקות - קידמנו מחבלים (ל''ת)

    צבי, 26/01/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    השמאל הוכיח שאוסלו זו הדרך.תנו להם

    הכל התחיל, 26/01/06 13:18

    כעת רובים ותתחילו לדבר איתם כך שכל העולם יכיר בהם, שמאל לעולם לא מודה בטעותיו.

    שרון היגלה את ערפאת לתוניס לניות מנודה על ידי העולם, ופרס הביא לו פרס נובל לשלום.

    למה שלא תנסו כעת ליצור פרס נובל לשלום לחמאס.

    שלום עם הפלשתנאים...בעולם הבא...

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הנה התשובה לכל הזבלים שבעד קדימה והעבודה (ל''ת)

    קדימה זבלים, 26/01/06 13:18

    הגב לתגובה זו

    • חוסר הבנה (או אינטליגנציה) מינימלי

      YZ, 26/01/06 14:07

      קדימה אומרת ''אם יהיה עם מי לדבר, ננהל מו''מ להסכם קבע. אם לא, אנו נחליט על הגבולות באופן חד צדדי (כמו בעזה) ונשאיר את הפלסטינאים להתבשל במיץ שלהם''.

      זה, בערך, גם מה שהעבודה אומרת.

      הליכוד אומר ''אנו ננהל מו''מ עד שנחתום הסכם. ואם לא יהיה עם מי לדבר, אז לא נדבר ונמשיך לאכול אותה עם מתאבדים ופעולות תגמול והרוגים''.

      הימין הקיצוני אומר ''לא ננהל מו''מ עם אף אחד. הכל שלנו. אם יהיו הרוגים, אז מה לאשות''.

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    יש לי רושם שחברי פתח גם הצביעו לחמאס. (ל''ת)

    אחמד, 26/01/06 13:16

    הגב לתגובה זו

    • אולי..אבל מדוע? (ל''ת)

      רוצה לדעת, 27/01/06 01:41

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    הפלשתינאים הפסידו שוב! (ל''ת)

    טיפשות, 26/01/06 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    עכשיו כולם(כולם?) יודעים עם מי יש לנו עסק (ל''ת)

    אצבעוני, 26/01/06 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    קדימה חמאס !!! (ל''ת)

    אריאל, 26/01/06 13:04

    הגב לתגובה זו

    • ותודה שהבאתם אותנו עד הלום (ל''ת)

      היהודי המטומטם, 26/01/06 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    דרך רבין ניצחה !!!! (ל''ת)

    אריאל, 26/01/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    היכן שישראל תכה היום אין סכנה

    אורי, 26/01/06 13:01

    שיפגעו חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    הניצחון הצפוי של החמאס

    אלי טופר, 26/01/06 13:01

    לחלק מאיתנו נצחון החמאס היה ברור וצפוי, בדיוק כמו נצחון ושליטת החיזבאללה בדרום הלבנון, ושני הנצחונות נובעים מה''בריחה'' של כוחותינו [ללא הסכם] משדה המערכה. הבריחה חיזקה את כוחות הרשע שהבינו שרק טרור נגדנו יסלק אותנו, והאופוריה שאפפה אותנו עם הנסיגות רק הגבירה את ההפתעה שחלק מאיתנו ספג.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    עכשיו יפלו קאסמים על גגות רמת-אביב, סביון ו.........

    נתן2000, 26/01/06 13:00

    .. הרצליה פיתוח - איפה שגרים כל גיבורי אוסלו ושאר אוהבי הפלשתינאים........

    הגב לתגובה זו

    • וזה הדבר החיובי היחיד מאז ההתנתקות.כך אולי הם יתעוררו סוף סוף (ל''ת)

      רגב, 26/01/06 13:34

      הגב לתגובה זו

    • ללא ספק

      פסיכולוג, 26/01/06 13:51

      עכשיו אתה מאושר באמת!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    פתח מבקש בחירות חדשות בעוד שבוע,רנטיסי הבטיח לשקול את הבקשה . (ל''ת)

    אבו זוידה, 26/01/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ניצחון החמאס מוצדק ומוכיח כי העם הפלסטינאי נורמלי יותר מהעם היהודי.

    עידו, 26/01/06 12:54

    וזה משלוש בחינות חשובות:

    המדינית:
    הטרור החמאסי הנחוש הוא זה שהביס את היהודים במלחמה.
    הטרור הפתחי לא הביא די תוצאות.

    אפשר להתכחש ולהכחיש עובדות,אבל אי אפשר להעלים אותן. תהליך הכניעה לטרור נמשך כבר שנים רבות, אבל הטרור החמאסי הרצחני קיצר מאד את התהליך.
    העם היהודי, כפי שהוא מצטייר היום בסקרים, הגיע למסקנה כי יש להגיע לפתרון הסכסוך בדרך הכניעה שמוביל השמאל הקיצוני בראשות שרון/אולמרט, לא כתוצאה מהארה שנחתה עליו, אלא כי הוא נכנע לטרור ולמנהיגות רופסת וסמרטוטית.

    החברתית:
    החמאס הוא תנועה שדאגה להמוני העם, בעוד שבכירי אש''ף המושחתים גנבו את כל הקופה לכיסיהם.
    היהודים ממשיכים לתמוך בעושקיהם כמו עדר של מסוממים.

    הבין לאומית:
    הפלשתינאים עשו נא,בתנועה מזרחית מגונה, ל''עולם'', אותו עולם שהיהודים תאבי הכניעה מרבים לנופף בו מולנו, כסיבה חשובה להטפות הכניעה שלהם. להם לא אכפת מה ''יגיד העולם''.
    אולי בגלל שלהם, בניגוד ליהודים, עדיין אין בורסה משגשגת שתמורת עלייתה הם יהיו מוכנים למכור את השאיפות הלאומיות שלהם ואת האמא שלהם.

    ועוד משהו:
    פתאום שכחנו את האימרה המצדיקה את הבוגדנות הימנית - מה שרואים מכאן לא רואים משם.
    אולי זה נכון גם אצל הפלשתינאים?

    המסקנה: ישראל הסמרטוטית תנהל מו''מ, והפעם בצדק, עם החמאס.
    גם ''העולם'' יתיישר עם המציאות החדשה, ומעבר לים של מלל, לא יפגע בסיוע לפלשתינאים, כי הרי לא מדובר בלחץ על יהודים.


    ובינינו, עם יד על הלב, מה איכפת לנו אם נכנע לממשלת פתח-חמאס או ממשלת חמאס-פתח

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    הנבלה של שרון עוד מטכסת עצות אחיתופל. (ל''ת)

    יהודי, 26/01/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    יש לברך את העם הנבון ורודף שלום אמתי בבחירה טובה (ל''ת)

    דאמשה זועבי, 26/01/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ברכות לעם הפלשתיני

    אחד, 26/01/06 12:45

    שיחקו הפשלתינאים עם הדמוקרטיה... להיטלר (ימ''ש) לקח כמה שנים טובות לחסל את ויימר מבפניםת החמאס עשו זאת במהלך בחירות אחד !!! עלו והצליחו שונאי ישראל !

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    כעת כל לוחמי הטרור יעברו לג'יהד האיסלמי

    משה מ,,,, 26/01/06 12:45

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אפילו אחמד טיבי וברכה מפסותים כי משכורת כח''כים יותר יפה ובטוחה משם, (ל''ת)

    מרשות, 26/01/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    זאת מתנה לביבי,הם נתנו,ביבי קיבל,עכשיו תור של ביבי לתת-השאלה אם הם (ל''ת)

    יקבלו., 26/01/06 12:37

    הגב לתגובה זו

    • ביבי תרם רבות למצב העכשיוי וקוטף פירות (ל''ת)

      כץ, 26/01/06 13:26

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    כל הכבוד לממשלתנו

    דוד דולן, 26/01/06 12:37

    התחזקות החמאס, היא פועל יוצא ישיר של החלטת הממשלה להסתלק מרצועת עזה.
    לאט ובטוח, מתגשמות כל הנבואות של אלה שהתנגדו לנסיגה חד-צדדית מהרצועה.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ''אולמרט הצילנו מהחמאס'' זועקים כל השמאלנים

    יוס2, 26/01/06 12:35

    ובאמת רק אולמרט ומופז יכולים להפחיד את החמאס ואת החיזבאללה, כן בטח חחחחחחחחחחחחחה

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הכל לטובה

    עודד מ, 26/01/06 12:29

    קודם כל החמאס הם אנשים הגונים ואחראיים ואצלם מילה היא מילה, לא כמו ערפאתניק המנוח ואוסף מושחתיו. רבים מהמועמדים שלהם הם פשוט אנשים מצויינים ואיכותיים מנקודת מבט פלסטינית ולא פושטקים עבריינים כמו חללי אל אקצה. כל הסכם שיושג איתם יהיה הסכם עם כל הפלסטינים - באותו מובן שרק הימין בישראל יכול לעשות פשרות.

    הגב לתגובה זו

    • הם אמינים כשהם אומרים שהם רוצים

      לרצוח אותנו הם, 26/01/06 12:39

      מתכוונים לכל מילה.

      הגב לתגובה זו

      • לך תסביר לשמאלנים שרגילים בשקר ובשחיתות שהחמאס דובר אמת ומתכוון...

        יוס2, 26/01/06 12:56

        לכל מילה שהוא אומר.

        הגב לתגובה זו

    • על איזה ימין בישראל אתה מדבר?

      יוס2, 26/01/06 12:49

      אריק שרון ואהוד אולמרט זה לא ימין חמודי והחמאס הם לא הפרייארים של השמאל. הם בניגוד למנהיגים השקרנים שלכם מתכוונים לכל מילה שהם אומרים. תמרחו את הוזלין טוב כי החמאס הטלך לקרוע לכם את הרקטום עודדי מאמי :-)

      הגב לתגובה זו

      • כמובן, גם בגין לא

        א., 26/01/06 16:13

        ומי אתה חושב שזה השמאל ''חמוד''
        שרון ?
        אתה אל תצחיק אותי בבקשה

        הגב לתגובה זו

  • 137.

    ביאת המשיח-אירן לידנו

    ביאת המשיח, 26/01/06 12:28

    אירן כבר לא רחוקה היא בפתחי ביתנו

    אז מפלגת קדימה היא לא התשובה

    לעתיד אפור

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לא נצתרך לחפס מבוקשים של חמאס,בום ברייכסתג שלהם ואללה אוכבר ! (ל''ת)

    תואפיק, 26/01/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    החמאס- זרוע של אירן - בתוכנו. (ל''ת)

    להיערך עם ישראל, 26/01/06 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    האם עכשיו יקיצו הלומי אוסלו ????

    הפרשן, 26/01/06 12:25

    ... או שהם שוב ימשיכו להתבשם מהזיותיהם הפרטיות על שלום עם הפלשתינאים ????

    ובינתיים האוטובוסים והמסעדות ימשיכו להתפוצץ בפרצופם של הלומי אוסלו, וקאסמים ירדו על גגותיהם ברמת-אביב, סביון והרצליה פיתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    קדימה לגיהנום (ל''ת)

    דובי שוורץ-פלסט, 26/01/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אני נדהם לגלות מחדש בכל פעם שהפלסטינים לא למדו דבר...

    מדהים, 26/01/06 12:23

    הם פשוט אנשים נחותים , כנראה.
    לנצח תאכל פה חרב .

    הגב לתגובה זו

    • הם למדו, אנחנו לא למדנו (ל''ת)

      אריאלה, 26/01/06 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    אולי תרגעו ותתחילו לחשוב חיובי.

    א, 26/01/06 12:22

    תאירו את המקום הזה בכוונות טובות, והאור שלכם יפגוש את האור בצד השני.
    כי גם בצד השני יש בני אדם, שלהם, בדיוק כמו אצלנו, קשת שלמה של רגשות, וקצת אור יכול לגרש הרבה חושך.
    ותמיד תזכרו שכסאח מביא איתו רק עוד יותר כסאח, והרבה מאוד צער גם כן.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה , בסדר , א.

      ת, 26/01/06 13:05

      תופתע אם אומר לך , שלדעתי , אתה איש טפש ?
      לא תופתע. אני בטוח ששמעת כבר הערכות על יכולתך לנתח מצבים ולהעריך סכנות.

      הגב לתגובה זו

      • א. צודק מאד

        בעל הגיון, 26/01/06 13:35

        עדיף חמאס מאנרכיה אצל הפלסטינים. ובאשר לסיכוי להגיע אתם להסכם שיכובד - העתיד יוכיח

        הגב לתגובה זו

  • 130.

    כל הכבוד לגיבורי אוסלו

    יאיר, 26/01/06 12:22

    גיבורי אוסלו הבטיחו לנו שלום, אבל בפועל הביאו את אל-קעידה לפיתחנו.

    מה עכשיו ??? יתנו פרס נובל למחמוד א-זאהר, מנהיג החמ''ס ???

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    זהו אני חוזר סופית לביבי

    קצין_21, 26/01/06 12:21

    אולמרט ילחם בחמאס??? כן בטח.

    את הבנים שלו הוא לא שולח לצבא להילחם אז בטח הוא ידע להילחם בשביל המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    כהנא צדק. לצערי!

    שמאלני עד היום, 26/01/06 12:20

    הכתובת היתה על הקיר.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    תבואו לצפון תיראו כמה סרטים כמו של החמאס יש לערבים

    שיר, 26/01/06 12:18

    במכוניות לא לכולם אבל איפה שאני גרה ערביי ישראל לא מתביישים לשים את אותו סרט ירוק כמו הצבע של החמאס

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם תומכים בשמאלללללללל

      יוס2, 26/01/06 12:36

      אז זה בסדר

      הגב לתגובה זו

    • סרטים ירוקים

      עמיר, 26/01/06 12:41

      שיר היקרה,
      האם הם יוכלו להאכיל את הציבור הפלסטיני עם הסרטים האלה ?
      האם את לא מבינה ( מה שהם מבינים מצויין ) שברגע שהתעמולה שלהם להשמיד את ישראל תירגע, הם יהיו חייבים לפתור בעיות כלכליות של אלה שבחרו אותם.
      מה הם בדיוק יסבירו להם ?
      כמה סבלנות יכולה להיות להורים שאינם יכולים להאכיל את ילדיהם ?
      אני מאמין שהמציאות תגרום לכך שהם יהיו יותר מעשיים ופרגמטיים ובתוך זמן לא רב הם יחזרו בהם מרצונם ( שהם יודעים שאיננו מעשי ) לחסל את מדינת ישראל ויבינו שרק לצד ישראל חזקה ושלווה, הם יוכלו לשפר את מצבם הכלכלי והחברתי.

      הגב לתגובה זו

      • אתה פשוט פאתטי

        גאון הדור, 26/01/06 13:29

        אדם שמתפוצץ באוטובוס לא חושב בהיגיון. אתה אולי חושב שהם יעדיפו כמוך לשבת במסעדות יוקרה על חוף הים אבל מבחינתם הסיבה היחידה להגיע לים תהיה כדי לזרוק אותך לשם.

        הגב לתגובה זו

  • 126.

    זו רק אשמת ההתנתקות. לפני ההתנתקות זה לא קרה! (ל''ת)

    עופר, 26/01/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    בתאבון. ישראל ניזונה מהפירות הבאושים של הצמח מחוות השקמים. (ל''ת)

    היא הנותנת, 26/01/06 12:17

    הגב לתגובה זו

    • שכנראה

      ממממ, 26/01/06 13:55

      שאת וחבריך הצבעת עבורו...

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    עכשיו הפת''ח יפוצץ אוטובוסים. (ל''ת)

    מוטי א, 26/01/06 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יאכלו את מה שבישלו

    תשל, 26/01/06 12:16

    מעתה והלאה יוטלו עיצומים על הפלסטינים עד אשר יבינו שבחירתם בחמאס איננה משתלמת.רצו -זכותם, אבל שישאו בתוצאות .הקהילה הבינלאומית לא תסבול ממשלה ''דמוקראטית'' של פונדמנטליזם קיצוני איסלמי .די לה את אירן .

    הגב לתגובה זו

    • חכה ותראה לא רק שנאכל אלא נבלע וגם יתקע לנו בגרון (ל''ת)

      גלעד בטח לא לעד, 26/01/06 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    נתתם להם להצביע בבירה,איך תמנעו עכשיו תהלוכות ניצחון בבירה?? (ל''ת)

    מוטי א, 26/01/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אריאלה (103), תעשי לי ילד !!! (ל''ת)

    אדם, 26/01/06 12:13

    הגב לתגובה זו

    • מה הבוטות הזו? (ל''ת)

      אריאלה, 26/01/06 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    זה מה שיהיה

    מריו, 26/01/06 12:12

    גם כאן כל הסקרים שקרנים

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אולמרט טירון חסר ניסיון ! (ל''ת)

    אהוד, 26/01/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ישראל מגיבה לנצחון החמאס

    מודאג, 26/01/06 12:08

    והרי התהליך:
    א. ישראל מגנה,מנתקת מגע,עוצר,סגר,והכל בגיבוי ארה''ב.
    ב. אחרי חדשיים יוסי ביילין אומר שצריך לדבר עם החמאס.כל הפוליטיקאים מגנים.
    ג.אחרי שנה מפלגת העבודה מצטרפת לביילין.קדימה והליכוד מגנים.
    תוך שנתיים (אולי בסיוע כמה פיגועים)
    כולם מתחרים ביניהם מי היה הראשון שאמר שצריך לדבר עם החמאס במיוחד אחרי שארה''ב לוחצת ומאיימת.

    הגב לתגובה זו

    • אם זה לא היה כל כך עצוב...זה היה מצחיק (ל''ת)

      אודי, 26/01/06 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    תמשיכו בכיבוש ותראו מה יקרה...

    כובש בעל כרחו, 26/01/06 12:08

    למה אתם מצפים? מה אתם קופצים על השמאל? דווקא הימין כאן אשם!

    הרי אנחנו כובשים מליוני אנשים, מתעללים בהם ומשפילים אותם. זה ממש לא מפליא שזו התוצאה. מה חשבתם? שבכוח תצליחו לנצח את רצון העם הפלסטינאי?
    שבכוח הכיבוש תצליחו להכניע מישהו??

    האשמה במצב היא אך ורק על הימין!!

    הגב לתגובה זו

    • כשנהיה בגבולות 67 הכל יהייה טוב

      די נמאס משטויות, 26/01/06 12:26

      בסדר.......................................

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד כיבוש מלפפונים. דרך אגב מה עם המלפפון שלך? (ל''ת)

      חומץ בן יין, 26/01/06 13:43

      הגב לתגובה זו

    • יודעים שאתה ערבי (ל''ת)

      מזהים אותך, 27/01/06 01:31

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    הפלסטינים לא נשמעים לתקשורת הישראלית

    ציון צרויה, 26/01/06 12:07

    כל יום אנו שומעים על סקרים וכאילו ! שהמאבק בין החמס לפתח צמוד . ככל שהתקשורת הישראלית ניסתה לשנות את המציאות לא כך הדבר החמס כל הזמן הוביל והדבר היה ידוע לתקשורת היטב אך התקשורת חשבה שהפלסטינים צופים בערוץ 10 או שיש להם זמן לאינטרנט וכך ישנו את דעתם.אך המציאות היא שהחמס שולט בכל ובך הוכח בתוצאות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא נשמעים לתקשורת, אולמרט לא יקח גם 20 מנדטים (ל''ת)

      יוני, 26/01/06 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    הקמנו מדינת טרור מוסלמית קיצונית

    אלי, 26/01/06 12:06

    אל תחשבו שיפי הנפש לא יקראו לעשות איתם מו''מ. ''אז מה אם הם מפוצצים אוטובוסים אפשר לחשוב שערפאת היה טלית שכולה תכלת.''

    הגב לתגובה זו

    • סליחה ,לא '' הקמנו''!!!!

      דוד צימרמן, 26/01/06 12:18

      אני ל-א מוכן להיות שותף למעשי שרון+פרס+אולמרט אשר גרשו יהודים ובכך הוכיחו לערבים שרק החמאס יכול!!!!!

      במעשי הגירוש השלישיה הנ''ל הבטיחה את ניצחון החמאס.

      אני ל-א אתפלא שערבי ישראל יצביעו בבחירות למפלגות ערביות רדיקליות שידרשו עצמאות גם לנגב ולגליל...
      ולא...טרור

      לכל אילו שמתעדדים להצביע ''קדימה'':

      תקבלו גם אינטיפאדה ...בבית!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • דוד, ניתוח מדוייק של המצב ,מה ניתן לעשות ?? (ל''ת)

        שרה.א, 26/01/06 14:07

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    האם זה רע ?

    מישהו, 26/01/06 12:06

    כן, זה לא מצב אידיאלי לאף אחד, זה ברור.
    אבל אם נהיה חכמים זה היה רע לנו
    אבל קטסטרופה להם, והמוזניים יהיו לטובתנו
    כך שאי אפשר לדעת...

    אולי אף אדיף מצב ברור של אויב מולך ,מאשר מצב אי סטבילי שקשה להחליט החלטות.

    אגב, מה העניין הזה של ''לא תהייה להם זרימת כסף בין לאומית''
    מה עם איראן ?

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אבו מאזן למד מפרס

    איציק, 26/01/06 12:05

    אבו מאזן למד מהר מאד משמעון פרס, איך מנצחים.......בסקרים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הערבים מתחלקים לשנים, האחד רוצה לחסל את כולנו, והשני גם כן...

    יהודה, 26/01/06 12:05

    מתי נבין את זה, ונשיב מלחמה שערה.
    הכניעות מחזקות את הטרור. ראינו שדוקא בעזה לאחר ההתנתקות החמס התחזק. הם מבינים שאנחנו מתקפלים כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    למרות כל הסקרים. אינשאללה גם בארץ - לא לאולמרט! (ל''ת)

    איתי, 26/01/06 12:01

    הגב לתגובה זו

    • איתי, כל הכבוד----רק לא קדימה !!!!! (ל''ת)

      שרה.א, 26/01/06 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    יו ראיתם כמה אוהדים יש לחיפה בעזה? (ל''ת)

    בית''רי, 26/01/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ימין להיערך .

    תשל, 26/01/06 12:00

    מה שצפוי עכשיו זה שהשמאל יאשים את הימין ויציע ל''הידבר'' כלומר לוותר ויתורים , גם עם החמאס. אצלם אין קו אדום.
    או שכצפוי יאשימו את ה''מתנחלים''....

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    טוב מאוד אפילו. יאללה יא חמאסססססססס

    קיקו, 26/01/06 11:57

    בפתיחת החגיגות קטיושות על אשקלון ועל תחנת הכוח.אחר כך שדה התעופה בן גוריון.כל מי צריך לטוס שיעשה את זה מיד כי הטיסות יצאו מקפריסים.העם הפלסטיני רוצה ''שלום'' איזה כיף של עם.אם הימין עולה במנדט אחד כל השמאלנים מלכלכים שהאנשים קיצוניים.הסכם אוסלווווווו שכחנו את רבין לרגע(לא אגיד כלום התוצאות מדברות) יאללה חמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אולי יותר טוב ככה ...

    רוני ו., 26/01/06 11:53

    קודם כל החמאס ניצח, לא כי רוב הפלשתינאים רוצים טרור , אלא כיון שהפת''ח מושחת ושלטונו לא מביא להטבת מצבם.

    שנית, עכשיו העניינים יהיו יותר ברורים, גם במי יש לפגוע במקרה של מאבק טרור או מאבק מזויין וגם עם מי יש להגיע להסדרים.
    אני דוקא חושב שכעת נפתח סיכוי ממשי להשגת הסדר ביניים .

    הגב לתגובה זו

    • צודק.

      בחור פיקח, 26/01/06 12:14

      הסיבה היא לא ההתנתקות או לא
      זאת אולי סיבה, אבל די שולית.
      פת''ח מתקבלת שם כמושחתת, חלשה ישנה וכדומה...

      ועכשיו יהיה ברור אם אנחנו מול אויב שהוא אויב, או גוף חזק פרגמטי מתון.

      הגב לתגובה זו

      • ממש תסלחו לי אבל.... אתם שתי ד-ב-י-ל-י-ם!!!!!!!!!!

        קצת שכל רבותיי, 26/01/06 13:50

        עכשיו יש לחמאסניקים חיסיון של פוליטיקאים ולא יהיה חיסול ממוקד של ''נבחר ציבור'' היד שלהם על מנגנוני הביטחון והם ישחקו איתנו כמו עראפת ביד אחת לוחץ לשלום ובשניה על ההדק.
        ובטח שהפת''ח לא הצליח לשנות כלום שתי גאונים שלי כי כל פעם קאסמים נוחתים אוטובוסים מתפוצצים אזרחים נהרגים והם מסתכלים עלינו בעיני פרה חסרות אונים, החמאס מסתכל מהצד ומתפקע מצחוק ומחכך ידיים בהנאה ההצגה ממשיכה כמתוכנן

        הגב לתגובה זו

        • סולח לך

          בחור פיקח, 26/01/06 16:10

          על זה שאתה בור, כי מה לעשות שכך נולדת.

          זה שערפת שיחק פה ושם זאת טעות שלנו שנתנו לו לשחק ולא ממש קשור.
          פת''ח לעומת זאת באמת חלש :הוא לא עשה מספיק,לא רצה לעשות הרבה,והוא לא היה יכול לעשות גם לו רצה.
          חמאס זה סיפור אחר, כי נבחר ע''י הציבור ויש לו את הגיבוי הציבורי ובטחון עצמי שהחלטתו היא זאת שתכריע.
          כך שאם חמאס ירצה ואף ביד קשה להשליט סדר הוא יכול
          אם הוא רוצה להוביל את מדינתו בקו מדיניות אחיד הוא יכול.
          השאלה היא מה הוא רוצה.

          קשה לי להאמין כי זאב עטוף דם יהפוך ליונת שלום, כי זאת תהיה תפנית דרמטית אף יותר
          מזאת שעשה שרון.
          אני אישית צופה למיתונו, אך מפה לפרטנר לשלום הדרך היא ארוכה.
          לגדי המשחק של דו פרצופיות זאת, כבר בעיה שלנו, כי אנחנו סוף-סוף צריכים לבחור על איזו יד נגיב.

          הגב לתגובה זו

  • 106.

    עכשיו החמאס יפרק את הפת''ח מנישקו (ל''ת)

    רוני, 26/01/06 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יופי אנו יודעים כעשיו מה רוצים הערבים!!! (ל''ת)

    מה רוצים?1, 26/01/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נצחון החמאס הוא הצלה ליהודים

    יורם, 26/01/06 11:47

    עכשיו נגמלנו מהצורך לתת להם את יש''ע

    הגב לתגובה זו

    • יורם,אתה טועה,''קדימה''מתכוונת לנסיגות חד צדדיות , לא ???? (ל''ת)

      שרה.א, 26/01/06 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מכירת רעלות במבצע

    אריאלה, 26/01/06 11:46

    כולכן מוזמנות.
    הנחות לחברות מר''ץ וגוש שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עליית החמאס לא אשמתה של ישראל

    גרי, 26/01/06 11:46

    אשמת הניצחון של חמאס הוא הפת''ח, שנתן לגיטימציה לארגון הזה שכל העולם דרש מהרשות הפלסטינית להלחם בו ולהוציא אותו מהחוק. לכן רק הפת''ח ששלט ברשות אשם בכך שחמאס עלה לשלטון. אין ולא היה גרוע לפלסטינים מאשר ערפאת אשר נתן לגיטימציה לטרור המתאבדים של החמאס וכך הפך אותו לארגון אשר מייצג הכי נאמנה את המאבק הפלסטיני (ע''פ דעתו של העם הפלסטיני)

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    נצחון החמס הכרזת מלחמה (ל''ת)

    שלום, 26/01/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אמרנו לכם כבר ב93 שזה מה שיקרה

    הבלתי נלאה, 26/01/06 11:41

    אמרנו לכם שמאלנים חלמנים מטורפים חסרי אחריות מינימאלית.

    כל מה שאנחנו אומרים מתקיים ואתם תמיד טוענים שאנחנו הזויים.

    נמאס מכם!!

    הגב לתגובה זו

    • הימין תמיד חוזה את הטעויות של השמאל... (ל''ת)

      יוני, 26/01/06 12:13

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    תם עשור של אשליות ושקר מוסכם אם תרצו

    @ בנצי-א @, 26/01/06 11:39

    באוסלו התמסד שקר מוסכם על שלום עם ערבים
    מאז היו רק מכות ונסיגות ומכות
    האם העדר יתעורר ?
    לפי עבודה , מרץ וקדימה
    אפשר עוד להשלות את העדר
    יכול להיות עוד יותר גרוע
    פושעי אוסלו והגירוש לדין

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני מאשים את אולמרט שנתן לחמאס להשתתף בבחירות

    אהרון אני מאשים, 26/01/06 11:38

    למרות שהם מחבלים מפעילים טרור.
    - אולמרט אשם שנתן לתושבי ירושלים פלסטינים ללכת להצביע בעוד הם נושאים תעודת זהות ישראלית?! האם הם הולכים להצביע ,יש לקחת מהם תעודת זהות ישראלית!!!
    -אולמרט הוכיח את עצמו כשפן מתקפל בקלות מדהימה ללחצי ארה''ב ואירופה.אולמרט מהווה סכנה למדינת ישראל
    -שדרות וסביבה עדין מקבלים קאסמים כל הלילה וצה''ל מנוע להגיב בגלל החלטת פוליטית טיפשית של אולמרט,אחרת היתה פעולה צבאית תגמול בקנה מידה גדולה,היתה משפיע על תוצאות בחירות של פלסטינים!
    - אולמרט צריך להתפטר עכשיו ומיד,אחרת נידרדר למטה לתיהום ויהיה קשה לחזור לעצמנו.
    - אסור לסמוך על ארה''ב שיגן עלינו,אלא אנחנו נגן על עצמנו! נעשה מה נראה לנו בכל עת בלי שאלות ובלי התיייעצות עם ארה''ב. ארה''ב ירדה מגדולה.סין עולה על המפה.יש להכין את עצמנו לקראתם ולשמור יחסים איתם.
    - הממשלת ''שרון'' לא הקשיבה לאזהרות של ראשי צה''ל,במיוחד יעלון הזהיר ופוטר מיד מתפקידו.
    - עכשיו אנו נאכל חרא בגדול!
    - יתכן יהיו הגירה בממדים גדולים לארה''ב,בגלל אי בטחון בישראל.
    תהיו בריאים ושלמים.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא יכול היה לעצור את זה

      גרי, 26/01/06 12:42

      העם הפלסטיני, והמדינה הפלסטינית זו עובדה מוגמרת. לא השמאל ולא הימין וגם לא קדימה יכולים לעצור את התקיימותה של האומה הפלסטינית, כל מה שנותר לנו לעשות זה רק להגיע איתם להסכם שלום.

      הגב לתגובה זו

      • פראייר אתה (ל''ת)

        לא השתנה כלום ?, 27/01/06 01:25

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    האויב המושלם צריך להביא את השלום

    גרי, 26/01/06 11:38

    אם ניקח את אריק שרון כראשון הקיצוניים עד אשר נבחר לראשות הממשלה ואז לראשון שפירק ישובים התנחלותיים, אז לפי הסימטריה החמאס הוא שיביא קץ לטרור. הפת''ח מאז עראפת ועד היום דיבר בשני קולות מצד אחד שלום ומהצד השני טרור, וכך השקר חגג מולנו. סוף כל סוף נשמע את האויב האמיתי שלנו, החאמס, מבטיח וגם מקיים את הבטחותיו (כי אין קיצוני לו).

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ביבי צודק, זו תוצאה של כניעת אולמרט וכנופית קדימה לטרור החמאסי בצור

    זאב, 26/01/06 11:35

    ביבי צודק, זו תוצאה של כניעת אולמרט וכנופית קדימה לטרור החמאסי בצורת הגירוש והנסיגה מעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אני לא מודאג מהאפשרות שהחמס יזכה בבחירות.

    אולמרט שלשום, 26/01/06 11:35

    על כזה ראש ממשלה אתם מוכנים לסמוך?

    הגב לתגובה זו

    • מצויין שהחמאס ניצח - נגמר המשחק הכפול

      איתי, 26/01/06 12:07

      עכשיו הממשלה לא תוכל לטעון שהיא נושאת ונותנת עם חבורת הפת''ח ''שוחרת השלום'' ושהחמאס רק מפריע.

      עכשיו תדברו עם הדבר האמיתי!!!

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט כבר אמר מה הוא מתכוון לעשות: ''נמאס לנו לנצח, נמאס לנו להלחם''

        יוס2, 26/01/06 12:38

        הנאום הוא מלפני חצי שנה. אתם תלחמו בטרור כמו דמיקולו, וגם זה רק במקרה הטוב

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    יאללה להתכונן למלחמה (ל''ת)

    שמאלן מפוכח, 26/01/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כך גם יקרה לקדימה המושחתת והשקרנית

    יחזקאל מר''ג, 26/01/06 11:33

    מי ששם קול לקדימה מבזה את עצמו
    ומזבז את קולו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    טוב

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:27

    לאחר שמחת הבחירות נעבור להגדרת
    העוצר ותפקידו בהבהרת הענינים.
    ולמילואימניקים נא לנער את המדים
    הצבאיים ולתלותם במטחוי יד-חיוך.
    לנהגי התובלה-אין צורך במילים.ולהצטייד במפת דרך עד לגדר הטובה.-חיוך
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    החמאס זו מפלגה נאצית לכל דבר

    רונה, 26/01/06 11:22

    יהודים ישראלים יקרים!
    אל תתעוורו מכל הפוליטקאים שמטייחים,החמאס קורא במצע שלו להשמדת ישראל ושאולמרט לא יקשקש בבית הלבן שנמאס לנו לנצח!! הלו!!!!
    את מי בדיוק ניצחנו? מהפיגוע בנווה שאנן שבוע שעבר והקסאמים אז זהו הפלשתינאים הצביעולהשמדת ישראל ואם לא נתעורר עכשיו המדינה לא תחזיק עוד 10 שנים !!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מי שבורח מטרור שלא יתפלא שהטרור רודף אחריו !

    ליה, 26/01/06 11:21

    הטרור ניצח.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שמאלנים, מה הבעיה? הרי אתם בין כה וכה אתם בנויים על התנתקות חד צדדי (ל''ת)

    אוי, 26/01/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''דברי אמת אינם יפים...''

    שמעון, 26/01/06 11:18

    חברה האמת עלתה על פני השטח זה מה שהציבור הפלסטיני בחר ועם זה יש להתמודד.
    ישראל צריכה לקבוע מדיניות שמתאימיה לה, לקבוע גבולות קבע ללא קשר לצד השני.
    אם הפלסטינאים ירצו להגיע להסכם - נהדר ואם לא יש לפעול להתנתקות חד צדדית לפנות התנחלויות ולהבטיח את ביטחון תושבי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • רק שכחת...

      מ. מהמרכז, 26/01/06 11:49

      רק שכחת שהקסאמים שלהם לא נעצרים בגבול...
      ןלצערנו הרב גם המחבלים שלהם לא תמיד נעצרים בגבול...
      מסקנה: כל צעד מצידנו נתפס אצלם כחולשה וכפי שאמר בוגי: ככל שנוותר ונעשה פעולות חד צדדיות כך נותקף יותר.
      אז... לחיי השמאל המטומטם המוביל אותנו לאבדון ולחייך שמעון נרים כוסית. כי אכול ושתה...

      הגב לתגובה זו

    • מענין

      עומרי, 26/01/06 12:08

      מענין עם היית גר בשדרות גם היית
      חושב ככה?
      בטח יש לך מספיק כסף לברוח לאמריקה

      הגב לתגובה זו

    • יש רעיון אחר - לפנות כפרים ערביים

      איתי, 26/01/06 12:12

      כבר ראינו שהפתרונות של השמאל לא עובדים.

      הגיע הזמן לפתרונות של הימין - ויפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתחפש ערבי (ל''ת)

      מזהים אותך, 27/01/06 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אוי ואבוי

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:18

    אדם א': אוי ואבוי,מי זכה?אז תגיד מה יהיה ללא פיגועים?
    אדם ב': אל תדאג גם הם הבטיחו שיהיה שלום.
    ובנימה זו ניפרד-ביי

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    רק התנתקות!!!!!!

    ריאליסט, 26/01/06 11:15

    ויפה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

    • תתנתק מאיתנו, ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      cyrano, 26/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אלו תוצאות

    פקק תנועה, 26/01/06 11:15

    יוצאות מהכלל פשוט נהדר

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, קדימה לג'האנם!!!! (ל''ת)

      יוס2, 26/01/06 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ואחרי הכל אני רואה שדווקא רק

    קרן, 26/01/06 11:14

    נבואות הימין מתגשמות.


    ואני כותב זאת מתוך כאב אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ותודה לקדימה שהבאוני עד הלום (ל''ת)

    חמאס, 26/01/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין מגבלות ערכיות

    יאיר, 26/01/06 11:13

    העם הפלסטיני החליט בצורה דימוקראטית שהם מעונינים בחיסולה הפיזי של הישות הציונית בארץ ישראל . עכשיו לא יהיו יותר תירוצים לרמטכ''ל שאנחנו לא יכולים להגיב לקסאמים שנשלחים מרצועת עזה מחמת מגבלות ''ערכיות''. עכשיו זוהי הכרזת מלחמה כללית על המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    נו, שמאלנים! קיבלתם את מה שרציתם!

    ערן הוכבלד, 26/01/06 11:13

    הכניעה לטירור, הביאה לנצחונו. כי הוא הראה לעם הפלסטיני שהוא חזק ומביא הישגים מצד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בקיצור לא יהיה פה שלום בשנים הקרובות (ל''ת)

    אלי, 26/01/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אומרים ברדיו שנצחון החמאס יטיב למצבו של ליכוד בסקרים,למה באצם? (ל''ת)

    דוד, 26/01/06 11:11

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד

      שי, 26/01/06 11:54

      ראשית, מפלגות הימין ובראשם נתניהו הם שחזו עת עליית החמאס והטרור כתוצאה מהתתנתקות החד צדדית, ששידרה שעם ישראל חלש ונכנע לטרור. הימין קרא נכון את המפה באיזור, והציבור ידע להעריך זאת.

      מעבר לכך, נתניהו יודע לטפל בטרור טוב מכולם, העם מבין שמול החמאס צריך להעמיד אישיות חזקה ובלתי מתפשרת בלוחמתה בטרור, ולא ותרן ורכיכה כמו אולמרט או הליצן פרץ

      הגב לתגובה זו

      • אין יותר ''צעדים חד צדדיים'' רק אם ''יתנו יקבלו''= רק נתניהו !!!! (ל''ת)

        שרה.א, 26/01/06 15:03

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    נו...

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:11

    מי זכה?החמאס?אז הם בודאי יציעו להקים מחדש את גוש קטיף במימון איראני-חיוך.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי דחילראבאק

      מדוזון, 26/01/06 12:10

      תישאר שם תצחיק את האמריקאים..אולי הם יצחקו

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    הצעה לראובן אדלר

    ברקוביץ, 26/01/06 11:09

    מוצע בזה לראובן אדלר ללחוץ לצירוף כעת את השייח אחמד יאסין וד''ר ראנטיסי למקומות ריאליים ברשימה של קדימה בבחירות לכנסת הבאה.
    מקום ריאלי לתובנה ריאליסטית!
    אדלר, כפרסומאי מן המעלה הראשונה, יידע בוודאי גם להשתמש בכך במערכות הפרסום של הרשימה לקראת הבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • גדול אתה. (ל''ת)

      צל, 26/01/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    רק מזרחיים ידעו לדבר עם החמאס בשפה משותפת (ל''ת)

    אלברט פורוץ, 26/01/06 11:09

    הגב לתגובה זו

    • אלברט,יש לך אח בשם עמיר? (ל''ת)

      מוריס, 26/01/06 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אז מה עכשיו מלחמה? (ל''ת)

    מירו, 26/01/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עלה ירוק ניצחו? (ל''ת)

    סטלן, 26/01/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עכשיו לפרק את הפת''ח מנישקו (ל''ת)

    זיו, 26/01/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    להעמיד את אולמרט שרון ומופז לדין -על סיכון המדינה (ל''ת)

    רוי, 26/01/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האחריות תמתן את החמאס (ל''ת)

    רונן, 26/01/06 10:59

    הגב לתגובה זו

    • לרונן-יודעים זאת זה ברור (ל''ת)

      מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:41

      הגב לתגובה זו

    • כן, כשברוסיה יפסיק לרדת שלג בחורף. (ל''ת)

      חכימא, 26/01/06 11:44

      הגב לתגובה זו

    • האחריות תמתן את הטאליבן (ל''ת)

      קלינטון, 26/01/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • האחריות תמתן את חומייני (ל''ת)

      ג'ימי קרטר, 26/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו

    • האחריות תמתן את אולמרט

      כדור הארץ לרונן, 26/01/06 12:16

      שמאלן טיפש .שמענו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ועל זה אמרו הנביאים

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 10:59

    לא אללה אילה אללה ומוחמד ומוסא ועיסא ונבי שועייב הום ראסולין מן אללה-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בסקרים הפתח מנצח ב10% בפועל החמס מנצח ב-30%..סקרים=שקרים (ל''ת)

    נדב, 26/01/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תמשיכו להצביע לקדימה. עם מטומטם וחסר אחריות. (ל''ת)

    דוד, 26/01/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בקרוב אצלנו : בגלל עוני ושחיתות (ל''ת)

    הבינו, 26/01/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אתם תתגעגעו לעראפת!

    ביבי, ברק, 26/01/06 10:54

    חחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חבר'ה תפנימו: רק ביבי מציאותי כאן!

    דני, 26/01/06 10:54

    לפעמים האמת קשה לעיכול, ולהגיד אותה בפנים זה לא עושה אותך נחמד, אבל חייבים להודות שרק ביבי מנתח את המצב בצורה מציאותית, קרה וההגיונית כאן, ושני המועמדים האחרים יכניסו אותנו להרפתקאה מסוכנת ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • לא צפוף לך בבית של ביבי

      רני, 26/01/06 12:11

      עם שרה השמנה

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    בעברית

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 10:52

    בעברית יש ביטוי המגדיר מצב זה-''יצא המרצע מן השק'' סוף סוף רואים
    את הפרצוף האמיתי מאחורי המסכות.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הקפיטלזים החזירי . דוגמא רעה לשכננו (ל''ת)

    לשכנינו, 26/01/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא ניכנע נמשיך לברוח לסגת ולהתקפל עד הים- הטרור מנצח (ל''ת)

    קדימה=שלום עכשי, 26/01/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נו ימנים - קיבלתם מה שרציתם

    ע, 26/01/06 10:50

    כל הימנים עכשיו מבסוטים יהיו פיגועים
    ואין מי לדבר
    מי שהתריע על זה כל הזמן זה השמאל שאמר שאם לא נלך לפתרון מדיני הקיצונים יתחזקו . והימין אמר זה טוב כי אז לא נצטרך ללכת לפתרון מדיני

    הגב לתגובה זו

    • לע.

      מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:06

      אם לא היית אהבל לא היינו סולחים לך,אבל אנו סולחים לך כי אתה....

      הגב לתגובה זו

    • תקבע תור להשתלת מוח!

      מומחה, 26/01/06 11:08

      זה מה שאתה מבין מהמצב, טמבל, וקבל טמבל כמחמאה,
      הרי כל העובדות המתבררות אחת לאחת בימים ובשעות האחרונות מוכיחות שהשמאל לא רק הזוי, אלא ממש חולה במחלה סופנית, אתם לא רוצים לראות את המציאות, והיא כה ברורה, הפלשתינאים רוצים חאמס, כי החאמס רוצה בחיסול ישראל,
      אבל עזוב אין סיכוי שתבין,
      לאחר ההשתלה שתעבור , בתקווה שתצליח תחזור אלי ותקרא שורות אלו,
      אז תבין בוודאות, אבל בקש שישתילו לך מוח של אדם בוגר,!

      הגב לתגובה זו

      • פרופ מור יוסף התקשר...

        מדוזון, 26/01/06 12:14

        והודיע שיש לך לחץ תוך מוחי הנובע מריק באזור החשיבתי ימני..מלווה בפרימיטיביות ובורות ימנית אלימה שלא קשורה ללחץ.

        הגב לתגובה זו

        • המורה שלך התקשרה

          מדוזון החמודון, 26/01/06 13:57

          ובקשה שתעשה שעורים במקום לבלבל לאנשים את המוח באינטרנט, ילד.

          הגב לתגובה זו

    • ע. מהמרכז - אתה אפאטי

      רוני, 26/01/06 11:11

      נצחון חאמס רשום על שמו של אבי ההתנתקות והבריחה, מר אריאל שרון.

      הגב לתגובה זו

    • אתם שמאלנים קיבלתם את מי שאתם ראויים לו

      יוס2, 26/01/06 11:15

      יאללה לכו חבקו אותם, במילא זה מה שיקרה בסופו של דבר, על מי אנחנו עובדים כאן.
      בעיני אין הבדל בין החמאס לפת''ח - מדובר ברוצחי יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • נו זה הרי ברור שתמיד היהודים והימין אשמים

      רביד, 26/01/06 11:20

      לפי השמאלנים תמיד היהודים אשמים וכמובן מי מסית את היהודים הימין הסהרורי והקצוני. הרי החמאס כבר מזמן הכיר בזכותה של ישראל להתקיים בגבולות בטוחים ומוכרים ובלבד שהיא תהיה בתוך הים התיכון ורצוי עם הרבה צבע אדום.
      אאז יש לי הצעה צדוע שהשמאל לא יבנה מדינה יחד עם החמאס בגבולות פלשטין?

      הגב לתגובה זו

    • זה מעולה - כי כשהחמאס בשלטון יהיה לשמאלנים יותר קשה לרמות את הציבור

      ישעיהו ימני, 26/01/06 11:22

      רימיתם אותנו במצגי שוא, לימדתם את אש''ף לדבר בשפה שישראלי מבין.
      הם שיחקו את המשחק. גינו אלימות משני הצדדים ושיגרו מחבלים לרצוח ילדים.

      הים הוא אותו ים והערבים הם אותם ערבים.

      תקלוט, הפלשתינאים לא רוצים שלום, הם רוצים להשמיד את מדינת ישראל. בזה אין הבדל בין החמאס לבין הפת''ח. זה לא הגיוני בעיניים השמאלניות שלך? אתה הרי גירשת אותם, לפי האתוס שלהם, מהארץ שלהם.
      זה שאתה מתקשה להבין, זה בגלל שאתה מפחד מהאמת.
      האמת היא שלמדינה מערבית ''נורמלית'' אין זכות קיום במרחב הערבי של המזרח התיכון. אתה רצוי פה, כמו שתושבי נצרים רצויים ברצועת עזה. (ולמען האמת הרבה פחות מכך).

      בארץ ישראל לא תהיה מדינה נורמלית.
      בארץ ישראל יכולה להיות רק מדינה יהודית. (או ערבית)

      זה הזמן למלחמה על הבית.

      בשעה טובה.

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו גאון פוליטי ושהזהיר מעליית החמאס כתוצאה ישירה מההתנתקות. (ל''ת)

      מיקי, 26/01/06 11:28

      הגב לתגובה זו

    • השמאל ברפיסותו אשם בעליית כוחו של הטרור !

      נירה, 26/01/06 11:32

      פיגועי ההתאבדות של החמאס החלו בימי רבין ופרס - שלא יהיו טעויות

      הגב לתגובה זו

    • נו שמאליים, מה איכפת לכם. בין כה וכה אתם הרי בעד להתנתק חד צדדית . (ל''ת)

      כמו הבנים, 26/01/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • כולנו קיבלנו מה שהגייע לנו

      נו די!!!!!, 26/01/06 11:34

      מחשבה מטורפת היא לחשוב שימנים מבסוטים מפיגועים, ברור שאתה בעל דעות קדומות לגביי מי שלא חושב כמוך
      על מה התריע השמאל?
      אנו מאז הסכמיי אוסלו נמצאים(שלא לציטוט) בתוך תהליך מדיני (שנתן להם אפשרות לבחירות), וברור הוא שהדבר האחרון שזרז את הפלסטינים להצביע חמאס הוא ההיתנתקות. הפלסטינים רואים את חוסר הייכולת והרצון להתמודד איתם ולכן הבינו שעל ידי כח הזרועה פיגועים וכו יוכלו לדחוק אותנו מכל מקום שהיינו. הם לא בוחרים חמאס (כאילו הפתח נשמות טובות...)בגלל שלא הלכנו לפתרון מדיני, אלא, כי הם מאמינים בדרך החמאס (שהיתבטאה בעבר ע''י הפתח)והיא גיהאד,עימות אלים ומזוין,אי הכרה בציונות ו/או במדינת היהודים.ומי שיגיד אחרת אינו אלא מכשיל ומלעג עצמו בציבור .

      הגב לתגובה זו

    • הפתח היו מתונים? מי הפעיל את הטרור?

      ברק, 26/01/06 11:34

      אתה אולי חושב שיש הבדל בינהם. אני לא שמח, אבל מבין שעתה נדע מול מה אנחנו עומדים כי החמאס בד''כ לא הסתיר את עמדותיו. הפתח רק הונה את ישראל במסגרת תוכנית השלבים.

      הגב לתגובה זו

    • אני חושב דוקא

      ג'ורג', 26/01/06 11:36

      הפוך שזה מה שהשמאל רצה לימין לא משנה מי עומד ברשות לא מעוניינים לדבר עם אף אחד אבל אתם השמאל הישראלי חיזקתם את מעמדם של החמאס והקיצונים כשהראתם להם שהטרור מנצח ובעזרתו ניתן להסיג הכל
      החיבאללה ניצח בלבנון באמצעות טרור
      החמאס ניצח ברצועה באמצעות טרור
      אם כך שווה להמשיך בדרך מנצחת זו.

      מי שאוכל אותה הכי הרבה זה אנחנו ערביי ישראל שלא רק שדואגים לתושבי פלסטין יותר מאיתנו אלא אנחנו גם חשודים תמיד בשת''פ עם ה''אוייב'' וגם לא נהנים מההסגים שלו
      אם כך משתלם להצטרף אליו לא?

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לך ג'ורג'

        תשל, 27/01/06 01:14

        על הניתוח האמיתי ועל הכנות שלך.
        הלואי על כל הערבים.

        הגב לתגובה זו

    • אין גבול לעיוורון ?

      מצביע מרצ לשעבר, 26/01/06 11:46

      כמובן שאנחנו הימניים רוצים פיגועים ומתים על הרוגים. זה ממש כיף לנו לאבד אנשים קרובים ויקרים לנו.

      אבל מה לעשות שאתם תמיד מקלקלים לנו ועושים פעולות שמקרבות את השלום ומונעות מאיתנו את הכיף הזה ? למשל הסכם אוסלו, (שלצערי בעבר נפלתי בפח ותמכתי בו), שהביא עלינו כזה שלום נפלא, עם יותר אזרחים שנרצחים מאשר בכל שנות הציונות לפני כן ? הקמנו לצידנו מדינה דמוקרטית שוחרת שלום ונפלאה, עם מערכת חינוך שמגדלת שאהידים, ותקשורת שמשבחת אותם, רשות טרור שמתחמשת ומכינה את עצמה מהיום שהוקמה למטרה אחת בלבד - מלחמה להשמדת היהודים בארץ ישראל.

      מתי תבינו שהדרך הזאת מרחיקה מאיתנו את השלום ? כמובן שאנחנו הימניים בכלל שמחים מזה כי אנחנו לא רוצים שלום ואנחנו אוהבים שהורגים אותנו (אני לא יכול כמובן להתווכח עם התדמית שעושים לנו בתשקורת, כי היום מה שהתשקורת מחליטה זה יותר אמיתי מהאמת).

      הגב לתגובה זו

    • זאת קדימה שרוצה מהלכים ''חד צדדיים''

      אפי, 26/01/06 11:49

      וזה פרץ שאמר שאם לא תהיה ברירה הוא ילך למהלכים חד צדדיים (ועכשיו אין לו ברירה כי החמאס לא יסתפק בגבולות 49).
      נתניהו הוא היחיד שאומר יתנו-יקבלו, לא יתנו-לא יקבלו.

      הגב לתגובה זו

    • מי אתה?

      ימיני, 26/01/06 11:51

      מוח מעוות או שאתה סתם אידיוט?

      הגב לתגובה זו

    • הימין דוגל בהסכם ולא בצעד חד צדדי

      שי, 26/01/06 11:57

      דווקא הימין הוא זה שדוגל בהסכם ולא בצעדיים חד צדדיים.
      נתניהו טוען כי צעדים חד צדדים רק משקפים חולשה, ומהווים ויתור בלי לקבל תמוהר.
      נתניהו אומר שאם הם יתנו הם יקבלו, וזה כמובן יכול לקרות רק במסגרת הסכם

      הגב לתגובה זו

    • טעית בכתובת.

      LUBER, 26/01/06 12:01

      1)רבין,כמעת,חיסל את החמס ב חורף 92,כשגירש
      ראשי ארגון ללבנון.אז קמו שמאלנים,שהפגינו באוניברסיטה
      תל-אביב,לדוגמה,עם שלטים ''חמס-לא ארגון אלים'',
      קמו אמריקאים,קמה תקשורת שלנו עם כתבה יום-יומי:''פרשת מגורשים'',
      ובסוף,מה?-נכון,פסיקת בג''ץ להחזיר ראשי חמס לארץ.
      רבין ציית.אתה זוכר את רבין?(אותו אחד שלא נסלח ולא נשקח)
      פוליטיקאי אמיץ,נכון?
      2)אמריקאים,שהקימו בפרויקט ''אוסלו'' תשתית טרור עולמי
      באזור אסטרטגי מס''1,פעלו בניגוד מוחלט לשכל ישר וגידלו
      חמס,כמו שהם גידלו את בין-לדן בשנות 80-88.שם זה היה נגד
      צבה 40 של ברית המועצות,הכובשת את אפגניסטן.
      נכון-קיבלו,בדיוק,מה שרצו.
      רק הכתובת לתוצאות היוזמה נמצא במקום אחר,חביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לשמאל הסובל מהכחשה והדחקה- אלה הפרטנרים

    שלכם, 26/01/06 10:50

    אבירי ''הפתרון המדיני''- הנה הפרטנר שלכם לשלום. אל גבולות 67 כבר סיכמתם לשוב. עכשיו תלכו לנהל מו''מ על שיבת הפליטים. נתפשר על מליון וחצי (הישג יפה. החמאס רוצה 4 מיליון).

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הפפלשתינאים יודעים להתבטא טוב יותר מהיהודים

    קורבנות ''שלום'', 26/01/06 10:42

    הם את דעתם ואת דרכם הביעו בבחירות. אמנם אנחנו לא יודעים להתבטא חד משמעית, אז אולי נבין חד משמעית שהדרך בנבחרה ע''י הרוב הפלשתינאי היא דרך הטרור וההתשה. לפחות הם יודעים מה רצונם, בניגוד אלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ביום בו

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 10:40

    זה היום בו השמאל הפך לסמול-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יאללה, יאללה.שטויות במיץ. נגביה את הגדר בעוד 8 מ' (ל''ת)

    שמאלן שמח, 26/01/06 10:40

    הגב לתגובה זו

    • לשמאלן השמח וטוב הלב

      מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:38

      אפשר גם לקטוע את הגדר כל 50 מטר ולהעביר את הבטונדות האלו וליצור מכלאות לצאן(עיזים וכבשים)
      ואז לפחות יהיה לך אוכל לתת לאנשים.-ימני שמח וטוב לבב

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    עוד מעט יבואו המומחים הגדולים ויסבירו לנו למה זה מעולה לנו

    דרור, 26/01/06 10:40

    ולמה החמאס דווקא יביא את השלום. איזה עיוורים.

    הגב לתגובה זו

    • לדרור

      מוטי אטלנטה, 26/01/06 11:04

      יש כבר כאלה בין המגיבים.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מזרח תיכון חדש חחח (ל''ת)

    ווחשילאק קיאה, 26/01/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולמרט..תוך פחות מחודש..פיגוע,החמס מצביע בירושליים ומנצח!!!

    שקד, 26/01/06 10:36

    פחד ה' מה האיש הזה יעשה למדינה ב-4 שנים!!!
    חמאסלנד עליך ישראל!!
    אולמרט, איפה ילדיך? גם אני רוצה להבריח את ילדיי לחו''ל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מהיום מותר להרוג אזרחים פלסטינאים

    אופיר, 26/01/06 10:36

    החמאס הרג בנו ללא הבחנה. אזרחים. נשים וילדים.
    מדינת ישראל השתדלה לא לפגוע בחפים מפשע. אזרחים תמימים.
    עצם ההצבעה הגורפת עבור החמאס פירושה שרוב העם הפלסטינאי תומך בהרג ישראלים ללא הבחנה. דבר שהופך אותם אוטומטית לחברי חמאס ומחרחרי מלחמה.
    אם כך כל אזרח תומך חמאס הופך אוטומאטית לחייל בצבא החמאס.
    מהיום. על כל קאסם. על כל מתאבד, צהל יוכל להכות בתוך האוכלוסיה האזרחית בכל עיר ועיר .
    אני מבטיח שכל הקאסמים יעלמו . וכל המתאבדים יתאבדו בשכם.
    רק כאשר ''היהוד משתגע'' מבינים בחמאס שהם הגזימו.
    נראה להם ש''היהוד משוגע'' כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    טוב טוב

    רפי, 26/01/06 10:35

    עד היום לא היה לנו קולות ותמיכה בעולם
    ומהיום יש לנו אירגון טרור אם כתובת
    ואמון תמיכה מהעולם ובאירופה כבר מתחילים
    להחמיץ פרצוץ פלסטינה 2006 המדינה שרובו
    תומך בטרור אז אומר לכם החמס (בהצלחה)

    הגב לתגובה זו

    • יא רפי למד לכתוב עברית (ל''ת)

      שלום, 26/01/06 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ועכשיו

    מוטי אטלנטה, 26/01/06 10:34

    ועכשיו איך תקראו לזה?מהפך?הפתעה?
    זה רק מלמד דבר אחד שלא להאמין למדגמים ולחכות לתוצאה הסופית.
    וגם הודעה זו אינה תוצאה סופית אז לילה טוב ונמשיך לחכות.
    דרך אגב ארה''ב הודיעה שהיא לא תדבר עם החמאס כיון שהוא ארגון טרור השואף להשמיד את ישראל.
    אז ביי ביי ולהתראות בבחירות שיהיו בישראל בהם ללא ספק תקום מפלגה יהודית דתית שתספח את יהודה ושומרון.
    אז המשך צפייה נעים,אני הולך להכין לעצמי כוס תה עם אפיפיות(ביסקוויטים)לא שזה מעניין אתכם.
    -אין עוד מלבדו.


    הגב לתגובה זו

  • 50.

    === ותודה לאולמרט שאישר את הבחירות עם החמאס!

    מפוכח, 26/01/06 10:34

    קדימה לגבולות 67 ולקאסמים
    על כפ''ס!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מסתמן ניצחון למפלגת הירוקים בעזה.

    יוסי, 26/01/06 10:29

    זו הפעם הראשונה בה מנצחת מפלגה ירוקה בבחירות....

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אחריות לאומית !!!

    נס-ציון, 26/01/06 10:24

    כרגיל, האויבים שלנו מעירים אותנו. הרי החמאס והפת''ח זו אותה הגברת בשינוי אדרת.
    אנחנו התרגלנו להסתכל על הפרסומות ועל איך מוכרים לנו את המציאות. כל זה טוב ויפה עד שהמציאות בעצמה באה וטופחת על פנינו. וחזק.
    עד שלא נדע מה אנחנו רוצים בעצמנו מעצמנו, יבואו אחרים ויזכירו לנו לעשות את זה.
    העם שלנו לא צריך להיות תלוי בבחירות של אחרים. עם ישראל קיים בעולם כבר אלפי שנים, לא בשביל לחכות לתוצאות של בחירות של ''עם'' שקיים פחות מ-40 שנה...
    עלינו לזקוף את הקומה, לברר יחד את דרכנו המשותפת ולהתחיל ללכת קדימה (אבל באמת קדימה, לא כמו בפרסומת).
    לאמיצי המחשבה האידיאליסטים (אם נשארו עוד כאלה)
    www.amisrael.org

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מחה איכפת לקדימה ולעבודה? זה לא מפריע להתנקות חד צדדית (ל''ת)

    רה''מ- האבא של, 26/01/06 10:21

    הגב לתגובה זו

    • איזה יופי שהבנים של אולמרט סרבנים - זה נותן תירוץ טוב להשתמט

      יוס2, 26/01/06 10:34

      לא שהייתי זקוק לו בשביל להשתמט ממילואים אבל נותנים לך תירוץ טוב אז לא תשתמט?
      יאללה שאולמרט יגייס את הבנים הסרבנים שלו למלחמה בחמאס,אנחנו לא רוצים למות!

      הגב לתגובה זו

      • חתיכת חולה נפש שכמוך

        פקק תנועה, 26/01/06 11:24

        יום שחור לכולנו

        הגב לתגובה זו

      • יוס'לה, תפסיק לדבר ב''אנחנו''. אתה לא מיצג אף אחד (ל''ת)

        ידידי המופרע, 26/01/06 13:49

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה הפלא הרשות גנבה את כספי העם

    משה, 26/01/06 10:20

    הפלסתינאי זה היה צפוי החמס דואג לעם חינוך רפואה ורוחה ,מתי תבינו שהשחיתות הורסת גם אצלנו זה לא שונה ,כשיש עוני ופשע להגיע רחוק אי אפשר הכל מיתפוצץ בפנים,עכשיו אני רוצה ליראות איך האמריקאים יגיבו ,ושיבקשו עוד הקלות במעברים בכדי שהחמס יוכל לפוצץ אותנו,החמס אף פעם לא יכיר בזכותה של ישראל להיתקים ,אז תיתעוררו כי המילחמה בפח עם אירן שעומדת מאחורי כל המחבלים היום,לא סתם נשיא איראן מאיים על ישראל יש לו את היכולת להפגיז אותנו,אני מקוה שהצבא לא ישן עכשיו חיבים להפתיע אותם וטובה שעה אחת קודם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המציאות הקשה בה אנו נחייה בשנים הקרובות.

    nadav, 26/01/06 10:20

    אוסמה בין לאדן ;
    אם האמריקנים ייסוגו מעיראק ומאפגניסטן, ויעבירו את השלטון שם לאל קעידה, אוסמה בן לאדן מתחייב שלא לתקוף יותר את ארצות הברית, כפי שמחמוד א זאהר מתחייב לא לתקוף את ישראל.

    אוסמה בין לאדן מכתיב תנאים בעיראק. מחמוד זאהר מכתיב תנאים בעזה. זו המציאות הקשה בה אנו נחייה בשנים הקרובות.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שאנחנו נכנענו לתנאים...

      בטטה, 26/01/06 11:04

      ההתנתקות הוכיחה לעם הפלשתיני דבר כל כך פשוט שמרוב טרחנות אנו לא מצליחים לראות.
      הטרור הצליח להעיף את הישראלים מעזה!
      המסקנה פשוטה: עוד קצת טרור ונעיף את הישראלים מיהודה ושומרון ועוד הרבה טרור נזרוק את הישראלים לים.
      היחידים שמסוגלים לעשות זאת הם החמאס, עובדה!
      ההיסטוריה הוכיחה מאות פעמים שהתקפלות וויתורים חד צדדים מביאים התקשחות ותביעות נוספות.
      צר לי אבל אנחנו כבר הפסדנו את קלף המיקוח שלנו בוא ונקווה שלא נפסיד את כל המשחק.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לרגע חשבתי כפר סבא ניצחו סוף כל סוף (ל''ת)

    דני, 26/01/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ואיתם רוצים לעשות שלום ?!

    ארז, 26/01/06 10:19

    זו בסה''כ אוכלוסיה תמימה שלא תומכת בפיגועים...

    הגב לתגובה זו

    • ועם הפת''ח אפשר לעשות שלום? אז מה זה כבר משנה? (ל''ת)

      היכונו לפיגועים, 26/01/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    פירות ההתנתקות. נקודה. (ל''ת)

    'קדימה' לטרור, 26/01/06 10:18

    הגב לתגובה זו

    • כאילו את האזרח ברחוב הפלשתינאי מענינת התנתקות (ל''ת)

      אזרח, 26/01/06 11:01

      הגב לתגובה זו

      • בודאי שזה מעניין !

        תשל, 26/01/06 12:09

        האזרח הפלסטיני רוצה השגים כמו כל אזרח. והנה ישראל נתנה לו את כל גוש קטיף מתנה.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרשנון

    יודה, 26/01/06 10:18

    איך ישב אתמול היערי, זחוח יהיר ומתנשא כרגיל, אתמול בשידור וטען שהחמס זכה רק בשליש מהקולות תוצאה אותה חזה כמובן הפרשנון שלנו כבר לפהי שלושה שבועות. קצת ענוה לא תזיק לך מר יערי האוד לא נכבד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    KADIMA TO HAMASTAN! Thank you Sharon & Olmert

    rami, 26/01/06 10:16

    THEY GAVE AWAY GAZA AND BROUGHT US HAMASTAN !

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חמאס או פת''ח - מצא את ההבדלים

    אבי געזונט, 26/01/06 10:14

    שניהם מוכנים לפשרה מרחיקת לכת:
    הפתח רוצה שהגבול יעבור על קו הים התיכון ולעומתו החמס רוצה שהגבול יעבור בין האוויר לאדמה: הם למעלה ואנחנו מתחת.

    הגב לתגובה זו

    • טעות! טעונה תיקון!

      שושי, 26/01/06 10:37

      1)הפת''ח רוצה שלום בלי יהודים אבל יסתפק בדוגמית נשלטת
      2) החמאס רוצה שלום בלי יהודים, בלי ספק, בלי תנאי

      השמאלנים מצביעים 1 בתקווה להיות הפליטה בגן החיות של הרשות, מה שנקרא צומי....


      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ואמנון אברמוביץ אמר שביבי טועה ומטעה בהפחדות של חמאס מתגבר. (ל''ת)

    חוזר לליכוד, 26/01/06 10:14

    הגב לתגובה זו

    • אמנון אברמוביץ הוא שמאלני מטורף שאוהב לגנות את הימין (ל''ת)

      ימנית, 26/01/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ואין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים!

    בתשובה עכשיו, 26/01/06 10:14

    אירן עומדת להתקיף עם גרעיני!
    שחיתות ועושק!
    פשע ואלימות!
    הפלסטינאים עומדים לכלותינו!
    צה''ל משותק! אי אפשר לעצור אפילו קסאם אחד!

    הסבלנות האלוהית מתגלה בשיא תפארתה והזמן קצוב,הפנקס פתוח והיד רושמת ואין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים!

    היצטרפו לתנועה החדשה ''בתשובה עכשיו'' ואז יבוא שלום!

    הגב לתגובה זו

    • איזה טמבל

      כן נכון-צודק..., 26/01/06 10:43

      אנשים כמוך מדרדרים את העם-דוסים אטומים שלא מבינים כלום.
      לך תקרא תהילים ואז תידרס 2 דקות אחרי זה כשתוציא את הכלב, ואיפה יהווה שלך יהיה? אאהההה סליחה:אלוהים?

      הגב לתגובה זו

    • ואין לנו על מי לסמוך אלא (על עצמנו) ועל אבינו שבשמים(ובארץ)

      גלעד., 26/01/06 11:02

      ''אלפים שנה ישבנו בגלות הנוראה וחלמנו על ארץ ישראל. ישבנו בחיבוק ידיים וחיכינו לקוסם שיופיע וישלוף אותנו, ויביא אותנו לארץ ישראל על כנפי נשרים. כי כך היה לנו נוח להבין את הבטחותיהם הנפלאות של נביאי ישראל.
      רק לפני שני דורות התעוררו יהודים להבין אחרת את דברי הנביאים.
      הם הבינו שאנחנו צריכים להשתמש בכוח שהאל העניק לנו, כדי להגשים את חזון הנביאים.
      הם לא חיכו יותר לקוסם. הם קמו ועלו ובמו ידיהם, הגשימו את חזון הנביאים''.
      -----
      צר לי לאכזב אותך, אך אם תמשיך לסמוך על אבינו שבשמים, אני בספק אם משהו יקרה. זאת לא חוכמה גדולה להטיל את כל האחריות על אלוקים. לא באנו לכאן כדי להשתתף בסרט מוכן מראש, באנו כדי לערוך אותו במו ידינו.
      אולי אם תתחיל להטיל אחריות על עצמך, תצליח לשנות את המציאות.
      ולהתכונן כראוי לאיום הגרעני.
      להפסיק את השחיתות והעושק!
      לנצח את הפשע והאלימות!
      להתמודד עם בעיית הפלסטינאים!
      ולהחיות את צה''ל משיתוקו!
      כמובן שאת כל אלו תפעל מתוך אמונה גדולה בקב''ה ובכוחות שהעניק לך כדי שתפיק מהם תועלת.

      רק טוב.


      הגב לתגובה זו

  • 36.

    זהו. חזרתי לביבי. השפוי היחיד שמבין פה משהו. רק גדר נפרדה. נקודה. (ל''ת)

    דורי, 26/01/06 10:11

    הגב לתגובה זו

    • ביבי שמאלני מידי, רוצה לדבר עם החלאות

      אא, 26/01/06 10:39

      אין למי להצביע כי סתמנו את האפשרויות השפויות כבלתי חוקית אלק. השמאל הבוגדני תפר לחמאס את השליטה על הרשות ובקרוב על כל שטחי המדינה, תתרגלו לחיות בשטח כבוש תרתי משמע

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בעקבות הצלחת הסקרים נראה שנתניהו אכן יכהן כרוה'מ הבא (ל''ת)

    מינה צפח, 26/01/06 10:09

    הגב לתגובה זו

    • הסוקרים נכשלו ובגדול

      רלי, 26/01/06 10:34

      לאורך כל הדרך הם טענו שלפתח יש רוב.
      שקרנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • בסקרים האלה פרס ראש ממשלה (ל''ת)

        מורי אל כניס, 26/01/06 11:43

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    נצחון החאמס = כשלון מדינות שרון/אולמרט בשנים האחרונות (ל''ת)

    דוביק, 26/01/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש מישהו שעדיין לא מאמין ל'התלהמות והפחדה' של ביבי? (ל''ת)

    עם מטומטם, 26/01/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לפי הבחירות הפלסתינים רוצים טרור !!

    ש.לוין, 26/01/06 10:07

    עכשיו זה ברור כשמש אם אכן החמאס ניצח או אז השלום רחוק כמזרח ממערב. גם המערב יפסיק את התמיכה שלו בארגון הזה יסגרו כל הברזים ההומניטריים כולל כספים ,וניראה איך הטרוריסטים האלה יקימו לעצמם ישות.
    המצב בשטחים רק ילך ויחמיר למדינת ישראל אין ברירה אלא לבצע מהלכים של הנתקות חד צדדית ולבדל אותנו סופית מהפלסתינאים. כל מהלך שלהם נגדינו יתפרש כמלחמה ובמלחמה כמו במלחמה נשיב מלחמה שערה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן נכון

      עמיר, 26/01/06 10:29

      בדיוק כך כתבתי ( ראה מספר 20 ).
      מסכים איתך.
      התוצאה הזאת רק תביא לנו טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם קדימה לא היתה נוצרת היה היום ניצחון לפתח. (ל''ת)

    ברור כשמש, 26/01/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ביבי צדק ב100 אחוז. ההתנתקות העלתה את החמאס. (ל''ת)

    תודה לקדימה, 26/01/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אבל בסקרים הפתח ניצחו במשך 3 חודשים... כמו פרס ו'קדימה' (ל''ת)

    Lior, 26/01/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שלום עכשיו! = מוות עכשיו!

    שמאלני דביק, 26/01/06 10:00

    מי שרוצה להלחם בשלום שירים את ידו!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי אמר פרי הינתקות ולא קיבל?!

    ארכימדס, 26/01/06 10:00

    הנה לכם יהודים יקרים פרי הינתקות,
    החאמס מנפנף בגירוש היהודים מגוש קטיף, מהברחת צה''ל מגוש קטיף, החאמס אומר שהוא יביס את ישראל,
    ותודות לממשלת קדימה, הם גם לא רחוקים מהאמת, שכן מה אומרת קדימה, אם לא נצליח להשיג הסכם נמשיך בהינתקויות, כלומר בבריחות, ובנסיגות, ולכן ברור לפלשתינאים מי יביא להם את הניצחון, כלומר את חחיסול המדינה היהודית , ואת חזרתם לפלשתין השדודה, שהיא אגב, כוללת את יפו, עכו, רמלה, לוד, אשקלון, אשדוד, ובקיצור את הכל,
    וזה הרי מה שהם רוצים, בעוד שהיהודים נמצאים בקומה, ולא רק בקומה 7 בהדסה,
    אז יהודים יקרים ומטומטמים החיים זה לא רק בורסה,!
    כדאי שתתעוררו, כי מתחיל להיות מאוחר, מאורח ומסוכן מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוכחנו לפלסטינים שהטרור מנצח ואנחנו בורחים...זה התוצאה (ל''ת)

    קדימה לכלא, 26/01/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמעתי שמופז הוא שר ביטחון מוצלח(בן כספית אמר)

    יוס2, 26/01/06 09:56

    חה חה חה חה חה חה חה חה
    חה חה חה חה חה חה חה חה
    חה חה חה חה חה חה חה חה

    החמאס קרע לרב-עלוב(מיל) שאול מובס ורב-עלוב דן פלוץ את הצורה. שמאלנים תתכוננו לשם חדש אליו אתם הולכים לסגוד בקרוב(אחרי סטאלין,מאו,רבין,ערפאת,אבו-מאזן ושרון) : איסמעיל אבו-הנייה. עכשיו כל הנשיקות שלכם צריכות להיות על הישבן שלו ושלא תתבלבלו - זוז!

    הגב לתגובה זו

    • יום חרא

      פקק תנועה, 26/01/06 11:18

      אתה דפוק בתחת

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אמ''ן טיפשים! החפשי''ם הישראלים ידעו כבר! תסכלו על סקר מעריב פה!

    עם כזה אמ''ן, 26/01/06 09:56

    צה''ל נהיה אובר-חוכם אם הערכה כזאת ילדותית שהחמאס יקח בגדול, נכשל להעריך, אז מה על דברים יותר קשים להערכה, בטח טווח טעות של 100%

    כוחי ועוצם ידי אלק... אנחנו ילדים טיפשים ומפונקים רק שלא יורידו לנו סתירה בקרוב...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגורם לזה ההתנתקות של ממשלת שרון (ל''ת)

    רק נתניהו צדק, 26/01/06 09:55

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט, שרון הראה להם שבדרך האלימות הם משיגים יותר (ל''ת)

      פרי ממשלת שרון, 26/01/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מיומנו של ...(שמאלני?)

    מזועזע, 26/01/06 09:55

    תקנו אותי אם אני טועה...
    (ובאמת אני מקווה שאני טועה)
    אבל...
    החמאס, מפלגה שעיקר המצע שלה מדבר על 'השמדת מדינת ישראל ' ויותר מזה, על השמדת היהודים כעם, נבחרה בבחירות דמוקרטיות בראשות הפלסטינאית.

    עד עכשיו... הסתכלתי מהצד ואמרתי לעצמי.. טוב נו.. מי אני שאאשים את המוני הפלסטינאים המסכנים שבסה''כ רוצים שלום ונולדו לסיטואציה הזאת בעל כורחם, כמו שאני נולדתי למציאות שאני מכיר,
    המוני הפלסתינאים שנשלטים ע''י אנארכיה וארגוני טרור שמהווים 10% מהעם שלהם.
    (כי בסה''כ, ככה גם אנחנו היינו יכולים להיראות אם ש''ס ופייגלין היו שולטים בנו בכוח הזרוע).

    אבל (!!!)
    החמאס פאקינג נבחרו בבחירות דמוקרטיות (!!!@!@!@)!!!)
    מה זה אומר לנו?

    אני.. באמת לא יודע מה לחשוב.

    עצוב לי בעיקר,

    אבל יאללה, כנראה רק כוח הזרוע הם יבינו.

    נראה לי היום כאילו צריך למשמע אותם בצורה הבסיסית ביותר.

    הייתם בסדר חודשיים?
    קבלו מיליון דולר מאמריקה ומהאירופאים

    שלחתם מחבלים מתאבדים/רקטות קסאם/ עיזות חבלה?
    קבלו פיצוץ חזרה.

    אפשר אחרת?
    היום לא נראה לי בכ-לל

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תוצאה מצויינת לישראל

    אבי, 26/01/06 09:54

    עד כמה שיישמע מוזר, לישראל נצחון החמאס הוא תוצאה מצויינת.
    מעתה האחריות היא של החמאס, הוא יצטרך להחליט ממה נפשו.
    כמו במשחק השח, הכל גלוי על השולחן ואין קלפים נסתרים, מי שיודע לשחק בכליו יותר טוב הוא המנצח.
    יש לארגון החמאס הזדמנות היסטורית להחליט אם ברצונו להפוך לארגון פוליטי על כל המשתמע מכך או להמשיך במסורת הטרור ולשלם את המחיר המשתמע מכך.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות ועוד שטויות

      א.ד., 26/01/06 10:40

      נצחון החמאס דווקא מעיד כי דרכו של החמאס היא הדרך שלהם.
      ודרכו של החמאס: דרך הטרור והתשת מדינת ישראל. למעשה שרון הוא שקבע את תוצאות הבחירות ברשות בעצם ההתנתקות והכניע לטרור.
      החמאס מצפצף על כולם ודעת אמריקה וישראל לא מעניינות אותו.
      מעניינת אותו רק הדרך שלו ובזה הוא דווקא צדק.

      הגב לתגובה זו

      • צא מהיקבעון שלך

        אבי, 26/01/06 11:17

        מעכשיו לחמאס יש אחריות על 3 מיליון אזרחים.
        פיצוץ של מתאבד במסעדה או אוטובוס זאת לא מדיניות שמשרתת את האזרחים הפלסטינאים.
        כפי שאש''ף שינה את עורו גם החמאס יהיה חייב לעשות זאת.
        אולי הם משוגעים אבל לא מטומטמים, גם הם יודעים דבר או שניים במדיניות.
        מבחינה צבאית ישראל לא נחלשה בגלל ניצחון החמאס והאופציה הצבאית הטוטלית שמורה לישראל בכל רגע.
        הסיכוי היחידי של החמאס לבסס את שלטונו זה להגיע להסדר עם ישראל והם יודעים שהסדרים לא עושים דרך מתאבדים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    חמאס - פת''ח

    עמיר, 26/01/06 09:51

    כרגיל הערבים לא מפספסים שום הזדמנות על מנת לשגות.
    לא ייצא להם מזה כלום !
    רק יפסידו.

    אף גורם מערבי לא ישתף איתם פעולה ( כולל ירדן, מצרים, סעודיה - שיקבלו הנחיות מארה''ב ),
    הם לא יצליחו עם טרור כי יחטפו פי שניים ( נקבל גיבוי ולגיטימציה מכל העולם ), האוכלוסיה שלהם תהיה יותר ענייה, יותר מתוסכלת ובסופו של יום הם יישארו קרחים מכאן ומכאן :
    * בלי מדינה פלסטינית
    * אוכלוסייה רעבה
    * ללא כלכלה
    * חינוך לשינאה
    בקיצור, כמו איראן אך ללא הכסף והמשאבים.

    שורה תחתונה : זה רק לטובת ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • רק לטובת ישראל ???

      גלעד., 26/01/06 11:26

      צר לי לאכזב אותך, אך דווקא:
      *מיליוני תושבים ללא מדינה *אוכלוסייה רעבה
      * ללא כלכלה
      *חוסר עצום בתרופות
      *חוסר במקומות עבודה
      * חינוך לשינאה
      וכל שאר ה''מכות''(...) הן סיבות מצויינת בשביל כל פלסתיני להתפוצץ...
      צריך להבין, בן אדם לא מתאבד סתם, גם לא בשביל 70 בתולות או מה שזה לא יהיה. אלוקים ברא באדם ייצר עצום לחיים... ואת הייצר הזה ניתן ''לנצח'' רק אם לא רואים טעם בחיים. והם, כפי שהסברת יפה, כנראה לא הולכים למצוא טעם בחיים של סבל. והמשמעות לגבינו היא, לצערי, יותר מתאבדים.
      נכון, יכול להיות שהם לא יצליחו עם הטרור... ויכול להיות שהם יחטפו ''פי שניים'' אבל זה, לא יפתור את הבעיה ... זה רק יהפוך אותם ליותר מתוסכלים, יותר עניים, ויותר מיואשים.
      אני לא רוצה שהם יצליחו בעצתם המרושעת חס ושלום, אני גם לא ''מרחם על האכזרים''. אני רק יודע שעלינו מוטלת האחריות המוסרית - בתור הכובש. והיהודית - דתית... לטפל בהם, להפסיק את האנרכיה ולהסדיר שלטון ראוי לעם היהודי.
      החטא שלנו איננו השליטה בהם(!) החטא שלנו הוא בחוסר השליטה. ככה לא מתנהג שליט. לשליט יש אחריות.

      אנחנו בעלי הבית ועלינו מוטלת האחריות!

      רק טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    יפה יש לנו איראן 2 במרחק של ק''מ בודים

    תומר, 26/01/06 09:49

    מדינה איסלאמית קיצונית - בדיוק כמו שצפה הימין אצלנו.

    לצערי הרב - הימין יכול להגיד שוב :

    WE TOLD YOU SO.

    הריצה המטופשת שלנו לשלום תעלה לנו עוד ביוקר.

    מזל שעכשיו גל לאנשי השמאל כבר אין יותר תקווה...

    קדימה לכו לדבר עם אנשים שמצהירים בגלוי שמטרתם היא השמדת מדינת ישראל !

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה : התיקווה של השמאל(והחמאס) היא קדימה (ל''ת)

      יוס2, 26/01/06 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    זהו מסר לתקשורת שהסקרים טועים (ל''ת)

    חיים, 26/01/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה ממש לא טוב ליהודים...וגם לערבים. טיפשים בני חמורים. (ל''ת)

    ממש ממש, 26/01/06 09:47

    הגב לתגובה זו

    • הערבים לא טיפשים בכלל.לקרוא!

      היהודי, 26/01/06 15:59

      הערבים בחרו במי שהשיג להם ניצחון שלישי רצוף מוחץ על פני האוויבת השנואה עליהם.אוסלו,לבנון,וגוש קטיף כולם נחשבים(ובצדק) לנצחון הטרור וראשיו
      בתחילת האינתיפאדה אמר שאול מופז משפט חכם(ולצערי גם היחיד שלו)''כדי לנצח צריך לצרוב זאת בתודעה של הפלסטינים.סורי טו טל יו מיסטר מופז אבל הפסדנו ובגדול.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולי עכשיו.........

    ליעם, 26/01/06 09:47

    אולי עכשיו תוצאות הבחירות שמראות על נצחון החמאס יעירו את אחינו השמולאנים משנת הייפי נפש שלהם ויבינו שרוב רובו של העם הפלסטינים בשטחים( וחלק מהפלסטינים בישראל) רוצים למחוק את מדינת ישראל מהמפה לחסל\ להעיף את היהודים מכאן ולהקים פה מדינה מוסלמית שתתפרס על כל שטח ישראל ואם זה לא יעיר אותם אז מה כן?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לישראל

    פקק תנועה, 26/01/06 09:46

    שבעת הקרבות ולמודת שכניה זה לא משנה זו אתה הגברת בשינוי אדרת

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפתעה הפתעה!!!! המדגמים טעו!!! (ל''ת)

    עדי, 26/01/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נו באמת

    אתי כהן, 26/01/06 09:43

    מה ההבדל זה נבלה וזה טרפה

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא רק אורך הקנה

      תודה לשלום עכשו, 26/01/06 10:09

      בקיצור, צודקת!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם ראשי קדימה והעבודה ירוקים בתפקיד (ל''ת)

    ניצחון הירוקים, 26/01/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תוצאות דרמטיות שאיש בפת''ח לא ציפה להן'',

    לכו להצביע, 26/01/06 09:38

    נו באמת, אני ידעתי ציפיתי לזה,
    אז הם לא?
    שקרנים צבועים. כולם ביחד רוצים
    את ירושלים .

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תמיד אמרתי שאין לנו פרטנר לשלום

    רמי, 26/01/06 09:38

    עכשיו כולנו יודעים את האמת המרה . רוב העם הפלסטינאי מת לחסל אותנו. תפנימו את זה יסהרורים. וזאת בהנחה שהפתח מתים עלינו. אבל כולנו יודעים שהפתח רוצה לחסל אותנו אפילו יותר מהחמס רק שהוא רוצה להראות נחמד כלפי העולם. זה אומר שבערך 90 אחוז מהפלסטינאים טרוריסטים או תומכי טרור. עכשיו לפחות יצא המרצע מהשק. לא יוכלו לעבוד עלינו ועל העולם יותר.
    מלחמת גוג ומגוג בלי משחקים הולכת להיפתח כאן אלא אם יקרה נס והחמס יכריז שהוא מת עלינו ושהוא חוזר בתשובה ומצטרף לשס.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איראן זה כאן (ל''ת)

    אבי געזונט, 26/01/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נצחון החמאס מוצדק ומוכיח כי העם הפלשתינאי נורמלי יותר מהיהודי,

    דרור, 26/01/06 09:35

    וזה משלוש בחינות חשובות:

    המדינית:
    הטרור החמאסי הנחוש הוא זה שהביס את היהודים במלחמה.
    הטרור הפתחי לא הביא די תוצאות.

    אפשר להתכחש ולהכחיש עובדות,אבל אי אפשר להעלים אותן. תהליך הכניעה לטרור נמשך כבר שנים רבות, אבל הטרור החמאסי הרצחני קיצר מאד את התהליך.
    העם היהודי, כפי שהוא מצטייר היום בסקרים, הגיע למסקנה כי יש להגיע לפתרון הסכסוך בדרך הכניעה שמוביל השמאל הקיצוני בראשות שרון/אולמרט, לא כתוצאה מהארה שנחתה עליו, אלא כי הוא נכנע לטרור ולמנהיגות רופסת וסמרטוטית.

    החברתית:
    החמאס הוא תנועה שדאגה להמוני העם, בעוד שבכירי אש''ף המושחתים גנבו את כל הקופה לכיסיהם.
    היהודים ממשיכים לתמוך בעושקיהם כמו עדר של מסוממים.

    הבין לאומית:
    הפלשתינאים עשו נא,בתנועה מזרחית מגונה, ל''עולם'', אותו עולם שהיהודים תאבי הכניעה מרבים לנופף בו מולנו, כסיבה חשובה להטפות הכניעה שלהם. להם לא אכפת מה ''יגיד העולם''.
    אולי בגלל שלהם, בניגוד ליהודים, עדיין אין בורסה משגשגת שתמורת עלייתה הם יהיו מוכנים למכור את השאיפות הלאומיות שלהם ואת האמא שלהם.

    ועוד משהו:
    פתאום שכחנו את האימרה המצדיקה את הבוגדנות הימנית - מה שרואים מכאן לא רואים משם.
    אולי זה נכון גם אצל הפלשתינאים?

    המסקנה: ישראל הסמרטוטית תנהל מו''מ, והפעם בצדק, עם החמאס.
    גם ''העולם'' יתיישר עם המציאות החדשה, ומעבר לים של מלל, לא יפגע בסיוע לפלשתינאים, כי הרי לא מדובר בלחץ על יהודים.


    ובינינו, עם יד על הלב, מה איכפת לנו אם נכנע לממשלת פתח-חמאס או ממשלת חמאס-פתח

    הגב לתגובה זו

    • הדרק שבתוכנו

      אתי כהן, 26/01/06 10:02

      עם יהודים כמוך לא צריך אויבים

      הגב לתגובה זו

      • אתי מנתניה , המציאות והאמת כואבת?

        יחזקאל מר''ג, 26/01/06 11:20

        נכון דרור מתבטא בדעתנות הנובעת מדעותיו המדיניות
        אך אי אפשר לדחות על הסף חלק ניכר מההדברים נשענים על עובדות.
        א. ישראל ברחה מעזה
        ב. ישראל מאיימת ולא מבצע ת
        איומי סרק.
        ג. ישראל אחראית במישרין על המהלך הלא מוסרי של השלטת חבורת
        נוכלים מושחתים וטירנים שהובאו מבחוץ על האוכלוסייה המקומית.
        ד. הוכח שהטענה הישנה כי אשף מייצג את הפלחיתינים אינה נכונה.
        הנה זו הפעם הראשונה שהייצוג עמד למבחן ובחירה והתוצאה חובטת הישר בפני מגזר שלם של בעלי חשיבה מדינית מאוד מסויימת.

        הגב לתגובה זו

      • אתי כהן,דרעק כמוך מסוגל לפלוט רק קללות,את יותר גרועה מהחמאס. (ל''ת)

        דרור, 26/01/06 11:28

        הגב לתגובה זו

        • נשארת דרק

          אתי כהן, 26/01/06 13:45

          אם היית מכיר אותי היית יודע את האמת לגבי אבל כנראה שקלעתי למטרה בתגובתי אליך אמת שהכאיבה לך ושהיית צריך כמו אויבנו לרדת לשפל המדרגה - אז כמו שאמרתי עם יהודים כמוך לא צריך אויבים

          הגב לתגובה זו

    • lets face it we are gone

      U.N, 26/01/06 10:04

      הולכת להיות פה מלחמת דמים נוראה ואיומה! והכל באשמת השמאלנים גרגרני השלום ותאבי העכשיו, המתיוונים הקרפה דיימים שהפילו אותנו, החטיאו אותנו והביאו אותנו לבור שחת.


      הגב לתגובה זו

      • אם אתה רוצה אתה יכול לברוח מכאן. נסתדר בלעדיך. (ל''ת)

        ניר, 26/01/06 10:30

        הגב לתגובה זו

    • תגובה חכמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      רלי, 26/01/06 10:33

      אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • דרור-מילים חקוקות בסלע-צודק 100% (ל''ת)

      וייס, 26/01/06 11:15

      הגב לתגובה זו

    • להפיק לקחים

      תשל, 26/01/06 11:48

      התגובה שלך אכן חכמה ,ונכונה, אבל המסקנה יכולה להיות אופטימית.אולי עם ישראל יתעשת ?
      בתור ישראלי אני מקווה שאנחנו נלמד ונפיק לקחים ,נדע במי לבחור הפעם, ולא להתיאש. זהו רק נצחון בקרב, ולא במלחמה נגדנו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לדמוקרטיה הפלסטינית

    בן הארץ, 26/01/06 09:28

    הפלסטינים צריכים להיות דוגמה לאזרחי ישראל שבוחרים מפלגה בלי מפלגה עם ראש מפלגה שהוא צמח וממלא מקומו שהוא אפילו לא היה נבחר למועמד חמש עשרה במפלגתו
    ונותנים לחבורת האופורטוניסטים והמושחתים שסביבו ארבעים ושתיים מנדטים.....
    הפלסטינים הצביעו לחמס לא בגלל שנאת ישראל, ובטח לא בגלל האמנה הפלסטינית הם הצביעו לחמס בגלל השחיתות הציבורית של אנשי הפתח.
    ומה קורה אצלינו כל המושחתים נעאספו למפלגה אחת והיא עוד תזכה בבחירות.
    היה ראוי לנו שנלמד משכנינו ונשלח את כל המושחתים לבתי התמחוי שם הם אוהבים להצטלם

    הגב לתגובה זו

    • חותמת על כל מילה (ל''ת)

      תגובה מעולה !, 26/01/06 10:47

      הגב לתגובה זו

      • שניכם אדיוטים.

        ניר, 26/01/06 13:47

        תמיד המפלגות הקיצוניות יוכלו להגיד שהן פחות מושחתות. ''מלחמה בשחיתות'' היתה אחת הנקודות החזקות בתעמולה הנאצית.

        בהקבלה לישראל, זה כאילו שכהנא היה נבחר, רק כי הוא לא מושחת - למרות שהוא פונדמנטליסט מחרחר מלחמה ויביא לבידוד עולמי מוחלט של המדינה. זאת הבחירה שעשו הפלשתינאים, ועד כמה שזה היה טפשי מצדם אתם עולים עליהם אלף מונים בטמטום שלכם, אם אתם חושבים שהם עשו צעד חכם.

        הגב לתגובה זו

    • המשפט צריך להיות

      ,ab, 26/01/06 11:43

      ''והיא עוד תזכה בבחירות ??'' עם סימן שאלה גדול .

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    התעלמתם מאבו מאזן, קיבלתם חמאס

    אבישי, 26/01/06 09:26

    ותודה לאריק שרון הגאון, שהביא עלינו את החורבן הזה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תהליך מקביל למה שקרה בישראל ב-77

    גיא, 26/01/06 09:25

    הליכוד זכה אז על רקע של עייפות מהשחיתות והסיאוב של מפלגת העבודה. הליכוד שניבחר ניהל מדיניות יונית וניצית לסירוגין. יש תקווה שהחמאס ישלוט טוב יותר, ושמילה שלו תהיה שווה משהו. אבל יש סכנה שהם יבנו הכל על ניצחון צבאי, מה שיכול להביא לעוד 5-10 שנים של טרור עד למהפך הבא ברשות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יום מאושר לעם בישראל

    יוסי, 26/01/06 09:24

    בשעה טובה הוסרה המסכה וסוף סוף נוכל להגדיר את הרשות כארגון טרור

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שתי מדינות לשני עמים ...

    ערן, 26/01/06 09:23

    בואו ניתן להם שתי מדינות שלא יריבו...

    הגב לתגובה זו

    • שלוש מדינות לשלושה עמים

      שי, 26/01/06 11:27

      1. פלשתינאים
      2. יהודים ימניים קיצוניים
      3. יהודים נורמאליים

      הגב לתגובה זו

      • תוסיף גם מדינה לחרדים (ל''ת)

        דכדכ, 26/01/06 12:12

        הגב לתגובה זו

      • היהודים ה''נורמלים'' כהגדרתך יצטרכולמצוא לעצמם מקום בים מרוב ויתורים

        יעל, 26/01/06 12:41

        (ע''ע השיר על הכריש של נעמי שמר)

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי יותר אמין/חזק/נחוש/ישר/נקי-כפיים איסמעיל הנייה או אהוד אולמרט?

    יוס2, 26/01/06 09:23

    פעם זה היה ההיפך, פעם למנהיגים של ישראל(שהפכה לישמעאל) היו מנהיגים שלא קישקשו הרבה(כמו שר הבידחון שאול מובס שכל יום מאיים על מישהו אחר) אבל עשו הרבה, ולערבים היו מנהיגים מתלהמים ששיקרו להמונים. היום זה בדיוק ההיפך...
    חברים יקרים הפסדתם, יאללה לסגור את הבסטה - לא יותר מ-15 שנה יש למדינה הדמיקולו הזו להתקיים. למי שיש ילדים שייברח.

    הגב לתגובה זו

    • דמיקולו מי שעשתה אותך, לא המדינה, חתיכת נפולת

      ניר, 26/01/06 10:29

      אל תתן לנו זמנים ואם אתה פוחד אז סע לשלום. לי אין ארץ אחרת ולא החמאס יקבע לי אם אני נשאר כאן או לא, ואנחנו נסתדר יפה גם בלי נמושות כמוך.

      הגב לתגובה זו

      • האלו, אל תריבו !אולי אתם באותו צד ?

        אוהב ישראל, 26/01/06 11:39

        עכשיו צריך לאחד כוחות ,לגבש עמדות.לא עת לריב עכשיו.

        הגב לתגובה זו

      • ניר!! לא נעים אבל הוא צודק

        נביל, 26/01/06 13:34

        היהודים בישראל ובעולם מנפנפים בדגל השמאל. התוצאה התרפסות וחולשה. כך בדיוק נהגו ראשי ממשלות ישראל אחרי יצחק שמיר.

        באם תנבל את עטך או לא, התחל להתרגל שבקרוב יהיו פה בוסים חדשים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אמאלה.. מה יהיה עכשיו?

    נועה, 26/01/06 09:22

    אני פוחדתת אלוהים ישמור!

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו משעל ידרוש להגיע לעזה...

      מדיניות כושלת, 26/01/06 10:02

      ראש החמס ידרוש להגיע ממשרדו בדמשק
      'בצורה דמוקרטית' לעזה וזכותו.
      ואגב לא ניתן לבצע חיסולים יותר!

      הגב לתגובה זו

      • אבל פיגועים יהיו? אהה שאלוהים יקח אותם (ל''ת)

        נועה, 26/01/06 11:11

        הגב לתגובה זו

    • החמאס רשמית-ארגון הטרור הגדול בעולם! (ל''ת)

      ישראל אשמה, 26/01/06 10:05

      הגב לתגובה זו