• 43.

    אם יש לבני''שים כל כך הרבה זמן פנוי

    מושון, 25/01/06 18:15

    כדי לכתוב מכתבים, אז כדאי שינצלו אותו כדי לעשות 3 שנים צבא ולא שנה וחצי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עוד השתוללות של בני ישיבה

    רונן, 25/01/06 11:51

    מה יש, אסור להם לעמוד בתור כמו כל העתודאים ואנשי המילואים?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם לי יש תעודת מילואים

    סטודנט, 25/01/06 10:32

    אני מציע לצרף לתור החיילים גם את כל המילואימניקים במיוחד את הסטודנטים.
    כלומר כדי להיות רציני - אני מתנגד בתוקף ל''הנחה'' הזו שקבלו בעלי תעודת של''ת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכל הדתיים - תשכחו מצה''ל - לכו ללמוד ולאוניברסיטה

    אדם, 25/01/06 08:05

    תשאירו את רדיפת היהודים לאנטישמים החדשים שגודלים בישראל....

    הגב לתגובה זו

    • תלך ללמוד אתה, כותבים גדלים ולא גודלים..דמגוג (ל''ת)

      חוה, 25/01/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    יוסי ביילין, תעזור לסטודנטים שמחכים בתור בתחנה המרכזית

    יוסי, 25/01/06 02:12

    כן, הסטודנטים שעשו 3 שנים צבא וטוחנים מילואים. אבל בכל זאת עומדים בתור כמו כולם. אולי תסדר לנו כניסה בהצגת תעודה בלבד?

    הגב לתגובה זו

    • זהו ש.. לאורלב אכפת מהבוחרים שלו, לביילין אכפת רק מהערבים שלו... (ל''ת)

      טוויטי, 25/01/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתם לא מבינים כלום.

    בניש אחד, 24/01/06 22:39

    מי שמותר לו להיכנס בלי בדיקה בטחונית הוא איש כוחות הביטחון הנושא תעודה, ללא קשר לשאלה האם ברגע זה הוא לובש מדים.
    הסיבה הפשוטה היא שתעודה כזו כמוה כרשיון נשק, וממילא אין צורך בבדיקה גופנית. מאז המקרה בו חיילי נח''ל חרדי הכניסו מטען דמה, עוברים כל החיילים והשוטרים כולם שיקוף של תיקיהם האישיים, כשה''פריבילגיה'' היחידה שנותרה להם היא לדלג על הבדיקה הגופנית, דבר שחוסך מעט זמן.

    תעודת של''ת אינה מהווה רשיון לנשיאת נשק וממילא אין שום סיבה - בטחונית - שנושא תעודה זו לא יעבור בדיקה. חיילי של''ת לא ''עקפו בתור'' גם לפני ההתנתקות. כאמור, הדבר היחיד ששונה בעקבות ההתנתקות הוא שכל החיילים ללא הבדל דת עוברים שיקוף של התיקים. וממילא אין קשר גם לשרות לאומי, עובדי מדינה וסתם אנשים תמימים ונחמדים.

    מה שכן, ניתן לכאורה לומר כי חיילי של''ת, באשר הם חיילי צה''ל, ראויים לאמון המערכת באופן גורף. אולי. בכל אופן, אין קשר בין שאלה זו לבין שאלת המדים, השרות הפעיל ואורכו, או דרכה של הציונות הדתית בראי דורנו.


    ובסך הכל, מה אכפת לכם? הביינישים יעברו תור ויחסכו לכם האזרחים הלחוצים זמן.


    דרך אגב, התחנה המרכזית בירושלים היא כמעט המקום היחיד בארץ שלא מאפשר כניסה מיידית עם הצגת תעודת של''ת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך להנפיק לתלמידים תעודות של הפלנגות ע''ש הרב טומאה

    חרדי קנאי, 24/01/06 22:08

    יש להנפיק תעודה מיוחדת שבה יהיה כתוב שנושא תעודה זו משרת בפלנגה/מילציה אשר כפופה לאיממים ולפאתוות ומתנגדים למשטר הדמוקרטי הריבוני.אפשר גם להנפיק להם תעודות של מורדים פוטנציאלים במלכות.בכל מקרה אם תהיה סתירה בין הפאתווה של האימם שלהם לבין החלטת הפיקוד הצבאי ברור שפסק ההלכה של האימם חשובה יותר ומכאן מסוכנותם של תלמידי ישיבות ההסדר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק הם צריכים לא להתגייס כלל (ל''ת)

      צבא הפשע, 25/01/06 08:06

      הגב לתגובה זו

    • : - ) (ל''ת)

      איל, 25/01/06 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הגיע הזמן

    רפי, 24/01/06 21:14

    הסדרניקים הם חיילים לכל דבר משטרה תבאית יכולה לתפוס אותם על טרמפים וכדו' הם מקבלים הנחה מסויימת בשימוש באוטובוסים ונסיעות ברכבת חינם. ההבדל בינם לבין סתם מילואימניק הוא שמילואימניק יכול להיות אזרח שטס לחול וחזר ולך תדע מה עבר עליו (בלי לפגוע באף אחד). לעומת זאת להסדרנקים אסור לצאת מהארץ הם מתגייסים או טו טו או שנה אחרי צבא ולכן אין לראות בהם גורם עויין. מה שלא נכון זה שזה לא קשרו להתנתקות גם לפני כן לא נתנו להסדרניקים להיכנס דרך התור הזה.
    לפי דעתי זה פשוט ראש קטן יש הרבה מקומות אחרים שמכבדים את השלת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה ההתלהמות

    של''ת, 24/01/06 21:11

    התור נועד בכדי שאנשים יעברו בדיקה בטחונית. תלמידי השל''ת שהתחיילו אינם יכולים להוות סכנה בטחונית יותר מאשר כל חייל אחר , ולכן אין שום חיוב שיעברו בדיקה בטחונית יותר מאשר חיילים רגילים . המעבר על התור אינו פריבילגיה אלא ויתור על דבר לא נצרך . בדיוק כמו שכל מי שיש לו תעודצ ממשלתית עובר - הוא פשוט אינו סכנה לציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נמאס מהמאבטחים המטומטמים במרכזית

    הנוסע המתמיד, 24/01/06 21:08

    סוף סוף. יש בתחנה המרכזית אבטחה כזאת מטורפת, ויותר גרוע, מאבטחים מטומטמים ברמות. מי שנכנס, למשל מהכניסה האחורית ועובר את כל הבדיקות, צריך אח''כ לעבור שוב את כל הבדיקות כדי להכנס לתחנה עצמה. הם סגרו את כניסת הגשר התחתון, לבאים מבנייני האומה. והדבר המעצבן ביותר, כל שניה מישהו שוכח תיק והם סוגרים את התחנה לחצי שעה לפחות, למרות שאין מצב שמישהו הכניס לשם משהו, בגלל כל האבטחה. יאללה. תרגיעו! השמירה הזאת כאילו זה איזה מבצר רק מזמינה צרות...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כותרת של נקבות (תסלחנה לי הנקבות)

    חילוני, 24/01/06 20:09

    בכיינים! (הכתבים במדור אפילו יותר מה''חיילים'')

    הגב לתגובה זו

    • מסכן החילוני המוגבל במוח

      דוס, 24/01/06 21:22

      לא קלט שהכותרת היא בציניות וגם הניסוח של הכתב על ההתנכלות הזדונית

      הגב לתגובה זו

      • צודק, יצאתי טמבל

        חילוני, 25/01/06 21:25

        חייב להודות

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    תפסיקו!

    שלום, 24/01/06 19:45

    זה שטויות הרי אני בתור בניש לשעבר הייתי נכנס לתחנה מרכזית בירושלים ביחד עם כל האזרחים ולא עם כל החיילים וזה היה עוד לפני שמישהו העלה את תוכנית ההתנתקות על בדל שפתיות חדל עם הפרנוייה!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא לקחת אותם בתחבורה ציבורית!

    יהוידע אחיקר, 24/01/06 18:56

    שיעשו ב''ה ''קפיצת הדרך''. גם ככה הרוויחו יותר מחצי שרות בהשוואה לחילונים ועוד בוער להם. הגיע הזמן לסגור את ישיבות ההסדר ולפטר את הרבנים המסיתים

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התלונות על הנושא מגוחכות

    יונתן, 24/01/06 18:30

    לעמוד בתור בתחנה המרכזית זה לא ''חובה אזרחית'' אלא אילוץ בטחוני. אם אפשר לקצר את התור על ידי זה שלא יבדקו את התיקים הענקיים של הבינישים ויעבירו אותם ישר עם בדיקת חוגר (כמו שעושים לכל נושא חוגר אחר) זה יעשה טוב לכל הציבור שיצטרך לעמוד פחות זמן בתחנה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם הם לא במדים שיעמדו בתור כמו כולם

    מילואימניק דתי, 24/01/06 18:29

    אני מחזיק בתעודת מילואים,גם לי מגיע קיצור בתור?
    אז לפחות הנחה בפלאפל ... (-:

    הגב לתגובה זו

    • ידידי

      רסר, 24/01/06 18:43

      אתה טועה
      תלמידי ההסדר נמצאים במעמד של חיל סדיר גם בתקופת הלימוד בישיבה. לכן הם זכאים לעמוד בתור של החיילים וגם לנסוע באוטובוס במחיר של חיילים.
      יפה שאתה משרת במילואים אך אתה אזרח משוחרר והם לא

      הגב לתגובה זו

      • גם למילואימניק הייתי מאפשר (ל''ת)

        מלואימניק לא דת, 24/01/06 19:16

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    2 מדינות ל-2 עמים 1 ליהודים 1 לישמעלים(שמאל בלעז) (ל''ת)

    גוטרמן, 24/01/06 18:27

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד

      דמגוג, 24/01/06 18:46

      הערבים ככלל הם אזרחים טובים שאינם קשורים לטרור
      אך בהכללה מדויקת ניתן לומר שכל הטרור נגד יהודים נגרם עי פרטים ממוצא ערבי ולכן יש חשד מוגבר כלפיהם
      זה לא נעים
      אך פחות נעים להתפוצץ

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה אתם לא מפרסמים את התגובה על היחצנית ???? (ל''ת)

    ש, 24/01/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לכל המגיבים והמתלהמים - כנסו ...

    מילואימניק, 24/01/06 18:15

    לידיעתכם -הלוחמים הטובים ביותר ,ביחידות הטובות ביותר , הם חובשי הכיפות הסרוגות . ( זה בדוק )
    אף אחד לא ביקש ממכם לומר להם תודה , אבל דחילק , למה להשפיל , ולמה לכתוב דברים בגנותם .
    כשאתם ישנים מתחת לפוך , הם תופסים קו . תחשבו על זה ...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא מסספיק שהם משרתים רק שנה וחצי (ל''ת)

    כל העם חיילים, 24/01/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה אתם רעים אליהם?

    יובי הראל, 24/01/06 18:09

    איזו חוצפה זו?
    הם לא עושים צבא, לא עושים כלום ועוד מתלוננים שמפלי אותם לרעה?

    הם לא לובשי מדים, לא נושאי תעודות שירות ביטחון ומבקשים הטבות?

    הם אזרחים סוג א' בזמן שכל העם נחשבים לאזרחים סוג ב' עלי מחויבויות והם רק בעלי זכויות.

    אני לא בוכה עליהם אלא על ח''כ אורלב שמעיז בשיא חוצפתו לעקוף את שרשרת הפיקוד ולפנות ישר למפקד מחוז ירושלים.

    אני לא בוכה עליהם אלא על מפקד מחוז ירושלים שצריך לקבל הנחיות מהרשות המבצעת ולא מהרשות המחוקקת.

    אני לא בוכה עליו אלא על המדינה שלי שנעלמת....

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין להם תעודת חוגר כי הם לא חיילים בפועל . (ל''ת)

    ככשישרתו באמת, 24/01/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בזיון לחבר הכנסת זבולון אורלב, על טיפולו המזיק בתלונה זו...!!!

    אדי, 24/01/06 17:34

    מה זכותם היתרה של תלמידים אלה על פני אזרחיה האחרים של המדינה???

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כי הם לא בצבא.יותר מחצי שרות הם לא חוגר ולא חיילים ומבלים בישיבה

    מי שמשרת חצי =, 24/01/06 17:33

    משרתים פחות זמן מחיילות , כל השרות שלהם שווה שנה וארבעה חדשים , אבל הם רוצים שגם כשהם אזרחים ואברכי ישיבה יקבלו יחס של חיילים . לא מספיק שהם מקבלים מענק שחרור כמו כל חייל ששרת מלא

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לנחלאים? (ל''ת)

      מיל, 24/01/06 19:17

      הגב לתגובה זו

      • הנחלאים בניגוד להסדרניקים-ברובם נותנים שנת שירות לפני הצבא...

        לא דומה בכלל, 24/01/06 23:41

        הנחלאים גם כשהם בשל''ת עסוקים בעזרת לזולת - בעיירות פיתוח בקיבוצים עם נוער עולה וכו' . הם לא לומדים בישיבה ומעשירים עצמם רוחנית- הבנת את ההבדל ? פרט לזה רוב הנחלאים הם חיילים שדחו שירות בשנה כדי להתנדב לעוד שנת שירות אזרחית .

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומה עם בנות שירות לאומי ?

    יעקב, 24/01/06 17:31

    ייתכן ואני טועה אבל ראיתי לא פעם בנות עם חזות דתית נכנסות מהתור הקצר בהצגת תעודה. לדעתי הן בנות שירות לאומי, אז אם להן מותר גם לחיילי הסדר בשל''ת (שירות ללא תשלום- זה הכינוי לתקופת הלימודים שבה אסור לעבוד ). ובכלל תפסיקו להתבכיין, תמצאו תעודה וח''כ שידאג לכם ותכנסו בתור הקצר. ( או ראש ממשלה נורמלי שיפסיק את ''שלום הבלהות'' שבו אנחנו חיים ואז לא יצטרכו בדיקות אבטחה כאלו קפדניות!!)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היחצנית של אורלב דחפה הודעה שקרית.

    תלמיד הסדר., 24/01/06 17:28

    אין שום אפליה.
    כל מי שבא עם מדים נכנס בתור החיילים.

    אורלב השקרן מנסה למשוך קולות, כי יודע שהמפדל נמחקת.
    כל הכיפות הסרוגות עברו כבר לאיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שהיית טועה

      ע', 24/01/06 18:41

      אלו הם פוליטיקאיך ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • לתלמיד הקטן

      אסף, 24/01/06 19:48

      כמה רעל יש בך.

      אם פרנקו חושב שזה מוצדק מה לך כי תכנה את אורלב בכינויי גנאי?

      כמה שילמו לך האיחוד הלאומי, תלמיד קטן?

      הגב לתגובה זו

    • אתה טומטום אמיתי,המדובר ללא מדים,

      דודי, 25/01/06 13:01

      אתה מנסה לומר משהו אך נפלת בפח, אם ישנם עוד טיפשים כמוך אז מקומכם הטבעי במסית הלאומי,השפויים נשארים במפד''ל,

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבל שחבר הכנסת אורלב לא מתעסק במה שחשוב באמת - איחוד כוחות פוליטי!

    איחוד עכשיו, 24/01/06 17:27

    די עם השטויות!!! מספיק עם ההרס העצמי!!!
    האם חברי הכנסת של המפד''ל אינם מבינים את עומק המשבר?
    האין הם קולטים שאיש לא יצביע עבור המפלגה ללא איחוד?!!!
    האם אורלב מודע לעובדה שאפשר להתחיל לספור את קץ ימיו כחבר כנסת - מכיוון שהמפד''ל ללא האיחוד לא תעבור את אחוז החסימה?!!!

    מי שאיננו מסוגל להבחין ב ח ל ו ן
    ה ז ד מ נ ו י ו ת היסטורי חד-פעמי, שנפתח רק פעם אחת ליובל לזמן מוגבל - בהחלט איננו ראוי להנהיג!!!

    אם יקרה הנס המיוחל והפוליטקאיים הקטנוניים ימחלו רק לפעם אחת בלתי חוזרת מהמלחמה על כבוד עצמי ויראו לנגד עיניהם את טובת עם ישראל האיחוד בין המפד''ל + ש''ס והאיחוד הלאומי אכן ירקום עור וגידים העתיד יהיה וורוד מתמיד...
    למפלגה בעלת עוצמה שכזאת יש סיכויים להפוך למפלגה הגדולה והחזקה בישראל (הסקרים של 'קדימה' הם סתם פיקציות... אבל, עלולים להפוך לנבואה המגשימה את עצמה ללא האיחוד הנ''ל).
    אין איחוד - אין הצבעה!!! הבוחרים יענישו את המפלגות המפולגות ולא יגיעו לקלפי!!! - זה יהיה צעד דרמטי נוסף בתהליך הניתוק ממדינת ישראל - שהחל עם ההתנתקות מגוש קטיף ואין סיכוי שלא ימשך באכזריות לשסע בעם תחת שלטון ביבי/פרץ/אולמרט...

    הגב לתגובה זו

    • מי מתעסק

      זה מיקו, 25/01/06 10:27

      ח''כ אורלב מתעסק בלתקוף את המדיניות הכלכלית-חברתית של הממשלה שהוא כיהן בה כשר רווחה. אופייני ליושרה של איש מפד''ל טיפוסי.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר מהבטן לא מהראש,אתה צעיר מלהבין (ל''ת)

      יצחק, 25/01/06 13:05

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה שלא רק נדבר ונאיים אלא בסוף ביום הבחירות גם ניישם...?

        איחוד עכשיו!, 28/01/06 18:51

        מתי בדיוק ראית את גילי בתעודת הזהות והחלטת שאני צעיר מדי?
        ושוב לגופו של העניין הבוער: אין למפד''ל שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה ללא איחוד!!!
        הזמן פועל לרעתה... אורלב מטומטם ואטום לחולטין אם הוא סבור שמהשטויות הללו תבוא למפלגתו גאולה!!!
        מתי יגלה סוף סוף אחריות לאומית ויקלוט שאיננו מחסל רק את המפלגה אלא את המפעל הציוני כולו שחברי הציונות הדתית הם שרידיה האחרונים? כולמר הוא מיישם בפועל ככתבו ולשונו את הביטוי - 'הוא מביא לחיסול מדינת ישראל!!!'

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מאיפה צצתם כולם

    bob, 24/01/06 17:18

    כל היפי נפש מדברים פה, על איך זה שה''חברה'' שלהם הניחו מטען דמה בתחנה המרכזית.
    כולכם טיפשים, שכחתם מי הניח מטענים אמיתיים בתחנות מרכזיות, שלו נעליכם מעל רגליכם לפני שאתם מדברים על בני ישיבות ההסדר.
    דבר שני, הם חיילים לכל דבר, הם עברו שרשרת חיול, ומחכים לשרת, רובם כלוחמים. זה שהם צריכים לשלם על נסיעות, זה החוצפה האמיתית.

    מאז הסכמי אוסלו, השמאלנים האנטישמים במדינה זיהו פוטנציאל, הם התחילו להתקיף את המתיישבים, שבגופם עצרו את הפלסטינאים.

    ההתנהגות שלכם ושל הכתב האידיוט הזה בכלל, היא התנהגות שדומה מאוד להתנהגות של מפלגה מסויימת בשנות בשלושים של המאה הקודמת, וכולנו יודעים איך זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    השאלה היא האם הם במדים או על אזרחי

    תוהה, 24/01/06 17:16

    ממש לא ברור מהכתבה, אבל אני מנחש שהם ביקשו לעבור בתור של החיילים גם כשהם בלבוש אזרחי
    שזה כמובן משנה את התמונה לחלוטין!

    הגב לתגובה זו

    • השאלה אם יש להם חוגר או לא,התשובה - לא .מאוד פשוט (ל''ת)

      מתנחבכיינים, 24/01/06 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מספיק לרקוד על כמה חתונות

    מוטי, 24/01/06 17:11

    כמה שידוע לי לחיילים אסור להשתתף בפעילות פוליטית.
    למי מותר?
    להסדרניקים שנמצאים בשל''ת.
    רודפים אתכם פוליטית?
    הצחקתם אותי.
    לכם מותר לעשות מה שלחייל רגיל אסור.
    מרוב עדינות והתחשבות בסוף ניצור פה מיליציה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחחחח.... ביינישים

    שוש קבב, 24/01/06 17:07

    פעמיים יצא לי להיות סמל מחלקה של החארות הקטנים. איי זה היה כל כך כיף. 4 קבילות בשני מחזורי טירונות. הזכרונות.

    חלאות קטנים.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך במה להתגאות ...

      אזרח, 24/01/06 18:18

      אם זה מה שזכור לך מהשירות הצבאי.

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט פספסת הזדמנות פז לשתוק (ל''ת)

      ניסים, 24/01/06 18:24

      הגב לתגובה זו

    • כנראה היית כבר אז,

      איך אתה קורא לז, 24/01/06 19:49

      חרא לא קטן

      הגב לתגובה זו

    • אה שוש זה אתה

      מיכל, 24/01/06 22:30

      המ''כ הדביל שהגיע לשיא כוחו בלטרטר חיילים ומאז לא הצליח לו כלום בחיים וכל שנותר זה להתרפק על הזכרונות מימי הזוהר, בהם נתנו לאפס כמוך להרגיש פתאום כמו מישהו ששווה משהו.

      כל הכבוד לצה''ל. איך יודעים להתאים את האדם המתאים לתפקיד המתאים לו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    נפולת נמושות

    איל, 24/01/06 17:07

    חבורה של אוכלי חינם, משרתים פחות מחצי תקופת השירות של כל אזרח במדינה, נהנים מנסיעות חינם בתחבורה ציבורית - ו - רוצים לחתוך את התור בכניסה לתחנה.

    אין גבול לשחיתות...

    הגב לתגובה זו

    • לכל המגדפים

      דוד, 24/01/06 18:20

      אתם בטח דתל''שים או בדרך לשם..
      ועליכם נאמר: ''שנה ופירש, קשה מכולם''...
      מהו היחס המזלזל הזה? בושה וחרפה..יש ערך עצום למה שהם עושים..

      הגב לתגובה זו

    • גם אויל מחריש לחכם ייחשב (ל''ת)

      ניסים, 24/01/06 18:24

      הגב לתגובה זו

    • ואתה היתה בצבא כל הפוסל במומו פסל (ל''ת)

      חן, 24/01/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • ''איל'', 13, אין ספק ששירתת בקריה

      האזרח התותח, 25/01/06 15:33

      כי אם היית לוחם, כמוני, היית מעדיף לקבור את עצמך מתחת לסלע לפני שהיית קורא לבייניש''ים ''אוכלי חינם'' או ''נמושות''. היית יודע שאין אנשים שאתה יכול לסמוך עליהם כמו אותם נמושות ואוכלי חינם.
      אני מציע לכל הג'בניקים בכלל לשמור את דעותיהם העלובות על מה שקורה בצבא לעצמם.
      כחילוני שהיה בקרבי אני אישית הייתי מקבל חורפה אם הייתי רואה אותם עומדים בתור עם אזרחים כשהג'ובניק איל מתגובה 13 פה עובר בתור הקצר כי הוא על מדים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    החברה שלכם

    לטי, 24/01/06 16:57

    הולכים רעולי פנים בחברון וזורקים אבנים על חיילים, ואתם מתפלאים שמתייחסים אליכם כאל פלסטינאים?

    אל תשכחו מי החדיר את מטען הדמה לתחנה המרכזית המאובטחת בירושלים, בימי ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכחי מי אנס ילדה בת 15 בתל-אביב ! (ל''ת)

      יוני, 24/01/06 17:48

      הגב לתגובה זו

    • ואת אל תשכחי מה משותף לואנונו, אלי פימשטיין, האנס הסידרתי....

      אל תעבדו עלי, 24/01/06 17:57

      כולם חילונים כמוני וכמוך, אז גם אותנו אסור אולי להכניס למקומות ציבוריים ולי ההגיון השמאלני שלך.

      הגב לתגובה זו

      • ואנונו וסלע באו ממשפחות ומחינוך דתי ! (ל''ת)

        !, 25/01/06 07:38

        הגב לתגובה זו

        • כזבים של סמולן מתחיל

          אל תעבדו עלי, 25/01/06 15:28

          לגבי בני סלע: זה שקר וכזב!!! הוא חילוני ותמיד היה כזה.
          לגבי ואנונו: העובדה שאבא שלו היה עושה קידוש בשבת או משהו מעין זה הופכת אותו לבייני''ש? אין גבול לתועמלנות השמאלנית: הרי זה ברור שואנונו, סוציאליסט- שבכלל התנצר, בינו לבין חינוך דתי אין ולא כלום, אבל לכתוב דברי תעמולה ושקר- במודע? אם זה עוזר להכנס בדתיים / ימנים / ביבי או כל משמתנגד להחרבת ישובים באופן כללי- אז למה לא?

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    מפונקים!

    עינת, 24/01/06 16:51

    אני לא מאמינה שהם באמת העזו לחשוב שמגיע להם ! שיעמדו בתורים כמו שאר האזרחים (שכן עשו צבא ותרמו למדינה)!

    חוצפה !

    הגב לתגובה זו

    • בורות לשמה!

      חילונית, 24/01/06 17:22

      לידיעתך, תלמידי הסדר תורמים למדינה ומשרתים בצבא כמו כולם. סתם גזענות מלוכלכת וחסרת פשר. ההיגיון מניח שמקורה בטיפשות*

      הגב לתגובה זו

      • חילונית - תלמדי את החומר לפני שאת מקשקשת קישקושים (ל''ת)

        משרתים פחות, 24/01/06 23:43

        הגב לתגובה זו

    • לידיעתך

      qwe, 24/01/06 17:35

      מדובר בתלמידי ישיבות הסדר שמשרתים בצבא שרות של שנה וחצי מתוך חמש שנות התחיבות וממשיכים לשרת במילואים כרגיל ונמנים על החיילים הטובים ביותר שיש לצהל . קצת הבנת הנקרא לא תזיק

      הגב לתגובה זו

    • הם עושים צבא רק שהם משרתים רק שנה וארבעה חדשים שאר הזמן הם בישיבה (ל''ת)

      עושים צחוק, 24/01/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • אז זהו ש...

      מישי, 24/01/06 17:43

      בחורים שנמצאים בישיבות הסדר עושים צבא!!! ואפילו נמצאים ביחידות הקרביות!

      הגב לתגובה זו

    • את כנראה לא מבינה

      מישהי, 24/01/06 17:45

      שמדובר בבחורים מחויילים שנמצאים בשל''ת- שירות ללא תשלום. הם בעצם חיילים לכל דבר ואין סיבה שלא יעברו בתור של החיילים.
      חבל מאוד שהכתב בחר שלא להבהיר זאת בכתה. יותר מכך- הוא בחר לערפל את זה כדי שאת ודומייך, (שלא באמת קוראים את הכתבה, אלא מיד מתלהמים ומתייחסים אל ציבור שלם כמכלול) תתרגזו ותנבחו.

      אז לא הלך לך הפעם להוציא את כל המתנחלים קטנים. מציאות קשה, הא?

      הגב לתגובה זו

    • איפה את חיה?

      סתם, 24/01/06 18:03

      אחוזי הגיוס הגבוהים ביותר(במיוחד ליחידות הקרביות) הם מהציבור הדתי. חצי מהקצינים דתיים, למרות האחוז הקטן שלהם יחסית מכלל האוכלוסיה. רוב אנשי המילואים הם בוגרי ישיבות הסדר. ולך יש את החוצפה לבוא ולהגיד ''לא עשו צבא ולא תרמו למדינה''?! תתביישי!

      הגב לתגובה זו

    • עינת, הידעת כי..

      דוד, 24/01/06 18:18

      לאנשים אלו אסור לעבוד/לצאת לחו''ל ויש עליהם חובות כלשאר החיילים גם כשהם לא בשירות פעיל, אולם אין להם כל זכויות.
      אז מה יקרה אם יתנו להם לעבור בתור של החיילים, הרי הם משרתים כמו כולם?
      מהי צרות העין הזו?
      תתביישו לכם...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כיתת יורים (ל''ת)

    אש וגופרית, 24/01/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מילא התור

    רינה, 24/01/06 16:46

    אבל הם נדרשים עכשיו גם לשלם על נסיעות. אפילו שהם כבר התחיילו.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      מיכל, 24/01/06 17:21

      חיילים בשל''ת לא משלמים על נסיעות עם הצגת תעודת חוגר.

      הגב לתגובה זו

      • הם כן משלמים חוץ מרכבת (ל''ת)

        שלי, 24/01/06 18:29

        הגב לתגובה זו

      • הם משלמים תעריף מוזל של 9.2

        רפי, 24/01/06 21:11

        וברכבת חינם.

        הגב לתגובה זו

    • למה שלא ישלמו? הם תלמידי ישיבה ולא חיילים .כשירתו על מדים יקבלו ! (ל''ת)

      סחטנים נמאסתם, 24/01/06 17:35

      הגב לתגובה זו

    • עתודאים שהתחייבו לשרת 6 שנים בצבא-לא מקבלים נסיעות חינם בלימודים (ל''ת)

      אז שבני הישיבות, 24/01/06 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יא אללה, איזה בכיינים, הרי הם לא במדים. שידרשו גם הנחה בפלאפל... (ל''ת)

    דודי קינג, 24/01/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כנראה שאורלב שכח שחייל ישיבת הסדר הטמין מטען דמה בתחנה המרכזית...

    אני, 24/01/06 16:31

    זוכרים את זה? לא חלפה חצי שנה מאז...
    מה הפלא שאנשי הביטחון בתחנה המרכזית בירושלים הונחו לבדוק בדיקה קפדנית כל חייל בני''ש שמגיע לתחנה המרכזית - ביחוד על רקע הכוונה לפנות את מאחז עמונה.

    הגב לתגובה זו

    • למיטב ידיעתי מי שהניח את המטען ( המשך בתוכן )

      רועי, 24/01/06 17:34

      אלו לא היו הסדרניקים .
      תבדוק טוב לפני שאתה מטיל רפש בציבור כל כך ערכי .
      בשרותי הצבאי יצא לי להכיר בפעם הראשונה את חיילי ישיבות ההסדר ,
      וממש הופתעתי לטובה ,לדעתי הם אלו שירשו את האידיאלזם שהיה קיים בעבר בקיבוצניקים .

      הגב לתגובה זו

    • כנרא שזיכרון זה לא

      אמת???, 24/01/06 17:51

      הצד החזק שלך.
      לא אבל ממש לא חייל מישיבת הסדר הוא זה שהניח את מטען הדמה.
      לא כל חייל עם כיפה וזקן הוא בניש

      הגב לתגובה זו

    • הוא היה על מדים-מהנח''ל החרדי (ל''ת)

      סתם, 24/01/06 18:04

      הגב לתגובה זו

    • וחילונים ריגלו נגד המדינה

      חנוך, 24/01/06 18:11

      וענונו, אורי אדיב ועוד...

      הגב לתגובה זו

      • מה עם יהודה גיל? (ל''ת)

        שכחת?, 25/01/06 11:29

        הגב לתגובה זו

    • לא, הם היו מהנח''ל החרדי.. (ל''ת)

      חיים, 24/01/06 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חוצפה!

    אסף, 24/01/06 16:28

    הם לא בשירות, לא לובשים מדים, למה הם אמורים לעמוד בתור המיוחד?

    האם מישהו היה חושב, לדוגמא, שמי שלומד בעתודה אמור לעמוד בתור החיילים עוד טרם גיוסו?!

    הגב לתגובה זו

    • תסביר לי למה לובשי מדים צריכים לעמוד בתור מיוחד (ל''ת)

      י, 24/01/06 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה עם מילאומיניקים?

    מתבייש, 24/01/06 16:27

    שלא יעשו טובה..........

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טמבלים

    דתיה, 24/01/06 16:20

    אני דתייה, בעלי גם היה בישיבת הסדר, ואני לא מבינה את התלונה המטופשת הזאת. למה שתקבלו הטבות בזמן שאתם לא חיילים בפועל? כשאתם משרתים בתור חיילים בפועל ברור כי עליכם לעבור בתור של החיילים אבל כשלא, תעברו בתור הרגיל. אין שום סיבה לתלונה הזאת ולדעתי היא קטנונית וילדותית.

    הגב לתגובה זו

    • דתייה ומדברת בשפה לא נקייה.. באמת, איזה ייצוג! (ל''ת)

      דתייה מתביישת, 24/01/06 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומה עם המילואימניקים?

    חייל במילואים, 24/01/06 16:05

    האם המילואימניקים הינם מסוכנים לציבור? האם הקשישים מסוכנים לציבור? האם הילדים מסוכנים לציבור? עם כל הכבוד לבני הישיבות, הפרוטקציה הזו מוגזמת!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צבא הגירוש

    יהודי, 24/01/06 15:58

    זה מכפיר איך שצתייחסים ליבנישם (בני ישיבות) זה פשוט חוצפה! חושבים שאנחנו מחבלים

    הגב לתגובה זו

    • קצת שגיאות איות צורמות*

      עו''ד לשם, 24/01/06 17:43

      מחפיר*
      ביינישי''ים*
      ואף 1 לא חושב שאתם מחבלים - פפשוט ככה זה כשלא לובשחם מדים. די סביר...
      לדעתי אתם אחלה בסה''כ - אם לא המצטיינים שבחבורה!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה שתהיה עדיפות למילציה החתרנית של מועצת פשע

    קנאי לאדמה, 24/01/06 15:42

    אני חושב כמו אלה מהפלנגות של ישיבות ההסדר שהפאתווה של האימם חשובה יותר מפקודות הצבא והדרג המדיני.לבטל עכשיו את המילציות האלה שיכולות לסכן את הדמוקרטיה במדינה.יש מספיק סוסים טרויאנים במחשבים.

    הגב לתגובה זו

    • הם יותר מסוכנים מהאנסים בתל-אביב ,שרק מחכים שתשאירי את הילדה שלך בב

      סרגיי, 24/01/06 17:55

      הם יותר מסוכנים מהאנסים בתל-אביב ,שרק מחכים שתשאירי את הילדה שלך בבית ,כדי שיוכלו לחטוף אותה לביתם ולאנוס אותה עם כול החבר'ה ?


      די לגזענות!

      הגב לתגובה זו

    • נחש שכמוך מענין האם שירתתה בצבא והיכן (ל''ת)

      שלי, 24/01/06 18:30

      הגב לתגובה זו