• 39.

    דן......אם אין לך מה לכתוב אל תכתוב

    יויו, 25/01/06 08:29

    אני מבין שלא היתה לך ברירה היית חייב לכתוב משהו.......בוא נסכים אם אין לך מה לכתוב .......לפחות תשאיר את הדף נקי כי אני לאמאמין שאתה הבנת מה רצית להגיד.....איכזבת ובגדול

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתה לא עיתונאי תפקידך החדש אורי דן (ל''ת)

    רונן, 25/01/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    העמימות זה ביבי

    דודי, 25/01/06 07:57

    רק בנושא הכלכלי לא הייתה עמימות אין צורך לשמור על עמימות כשמקצצים קיצבאות זיקנה,לעצם הענין,נתניהו שוב אינו דובר אמת,הייתי מצפה מבן של הסטוריון שיציג את המשנה המדינית שלו כדי שהציבור יחליט לגופו של ענין,נתניהו רוצה להגיע לראשות הממשלה בכל מחיר ולכן הוא מצהיר על עמדות מתונות שהוא אינו דוגל בהם,בבחינת המטרה מקדשת את כל האמצעים,שרון להבדיל מנתניהו אמר ב2003 שיהיו ויתורים כואבים,ובכל זאת הוא נבחר לראשות הליכוד,נתניהו מתחיל להדמות לפרס
    ''כן ולא כן ולא''

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תגלית השנה,-סתירות אצל פוליטיקאי (ל''ת)

    אורי, 25/01/06 05:30

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הערות

    אאא, 25/01/06 05:14

    1)בכל מקרה פלסטין שלך תהיה גטו.
    או שהיא תתרחב לסיני,או לירדן...או לגוש דן.
    2)גם בתל אביב מספיקים סידורי ביטחון והריבונות מיותרת.
    3)אתה לא רוצה לשלוט בפלסטינים,אבל יש לך למעלה ממליון פלסטינים במדינה.למה לשלוט על הפלסטינים בגליל,המהווים 70 אחוזים מתושבי הגליל?
    4)תכלית מדינה היא לדאוג לאזרחיה.
    מדינה שבמקום לעשות את זה,מצייתת לתכתיבים של גרומים חיצוניים כמו ארה''ב והאיחוד האירופי בכל נושא,עדיף שתחדל מלהתקיים,למען תושביה בעיקר.
    אם ישראל מוכרת את כל האינטרסים שלה כדי לשמר את זרם הנדבות מארה''ב והאיחוד האירופי,עדיף שישראל תחדל מלהתקיים.
    5)מה זאת אומרת ''אפילו עם שופטי בג''צ בירושלים'' ? מה בכלל הבדל בין הסמולנים הלבנים בבג''צ לאלה שיושבים בהאג?
    6)הטענה הגלותית שלך אומרת כך ''נעשה כל מה שירצו האמריקאים והאירופאים,ובתמורה דעת הקהל במערב תהיה בעדנו,נקבל ערמות של כסף לבזבוזים ואפילו יקבלו עוד כמה סמולנים לבנים לתפקידי ניהול בארגון האו''ם''.
    ארה''ב כמו גם אירופה לא רוצות את טובתה של ישראל.יש להן אינטרסים משלהן שמנוגדים לאלה של ישראל בלא מעט תחומים.אם ראש הממשלה של ישראל לא מוכן ללכת לבית הלבן ולומר לאמריקאים ''אין סיכוי'' ולאירופאים ''תמשיכו לחלום'',ולשלם את המחיר הכלכלי-מדיני שכרוך בזה,סופה של ישראל הוא ענין של עשור עשור וחצי גג.
    6)ביבי עשה תפקיד מסובך בהצלחה לא מבוטלת וזה מציב אותו כמועמד ראוי לראשות הממשלה.
    אהוד אולמרט נמצא בפוליטיקה למעלה מ 30 שנה.אף אחד,כולל הוא עצמו,לא מסוגל להצביע על תפקיד אחד שאולמרט ביצע בהצלחה.
    למה אדם שנכשל בכל תפקיד שעשה,צריך לקבל קידום?

    הגב לתגובה זו

    • שפתיים ישק

      התומך, 25/01/06 07:23

      כמו שאומרים ביידיש:
      I COULDN''T HAVE SAID IT BETTER.
      ללא התלהמות. ישר ולענין. ולואי וכל הטוקביסטים היו כותבים כך.

      הגב לתגובה זו

    • מעולה

      מעולה, 26/01/06 06:16

      מעולה - הוא ציין בנבזיות שמאלנית את המשפט - אין הכרח להחזיק משפחות מרובות ילדים על אדמה לא להן.
      אני מסכים - צריך להעיף את כל הערבים מהארץ ע''פ תפיסתו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין שום תמיכה בנלאומית בישראל, לישראל אין לגטמציה להלחם בקאסמים

    איציק, 25/01/06 04:22

    מבחינת התמיכה הבנלאומית נשארנו עדין שנואים תסתכלו על החרם של שרת החוץ השוודית על מוצרים מישראל למרות התנתקות.
    כל חכמי השמאל אמרו שאחרי ההתנתקות נקבל גיבוי בינלאומי להלחם נגד יורי הקאסמים אפילו במחיר של הפגזת יעדי אוכלסיה, עכשיו הכל דבורים והעולם מתנגד לכך שנגן על עצמנו נגד קאסמים. הצבא מתנהג כמו מרגרינה במלחמתו בקאסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השכנים מצאו פתרון זרקו אבן וכל היונים נפוצו לכל עבר (ל''ת)

    מוטי א, 25/01/06 02:01

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הבלבול והסתירות - משותף לכולם

    א., 25/01/06 01:02

    למעשה כל הפולטיקאים מבלבלים
    כי הם עצמם מבולבלים ומתוך רצון
    למצוא חן בעיני הבוחרים הם
    מתאימים את עצמם. הם מדברים
    על הכל ובנפתולי ההתחמקות הלשוניים הם מתחייבים לכל מבלי להתחייב לשום דבר , כיסוי לעתיד
    שלא יאמרו שלא אמרו.
    ובעצם הדיאלוגים נהפכים למונולוגים
    בינם לבין עצמם וביננו, ומתווים תכניות שיהיו מקובלות עלינו -
    אך מתוך התעלמות מהתגובה
    וכיצד יקבל אותן הצד הפלסטיני
    כדי לממשן . תכניות יפות ככל שיהיו
    אבל לא יתממשו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האם הוא אותו מרגלית?

    משה, 25/01/06 00:01

    אותו דן מרגלית שבעקבות החשיפה שלו על עשרים אלף הדולר התפטר רבין, עכשיו הוא מגונן בלהט על כל מושחתי קדימה, ולא מצא לו אובייקט לביקורת רק את הליכוד, שמה לעשות, הכי נקי היום?

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה כשאתה חבר טוב של אולמרט (ל''ת)

      נטלי, 25/01/06 01:22

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    דן מרגלית הנכבד כולם שקרנים

    אבנר, 24/01/06 23:26

    כל המועמדים משקרים ויש סתירות
    המצע שלהם.
    אם נבחר יכול לאחר הבחירות להגיד מה שרואים מכאן לא רואים משם ושניתי את דעתי בלי לקבל הסכמת הבוחר אז מה משנה מה הם אומרים או אם יש סתירות במצע שלהם .
    אתה וכל העיתונאים מעצבים את המועמד ועובדים להצלחתו ולא שואלים אם תשנה את דעתך האם תפנה בחזרה לבוחר לקבל את אימונו.
    לא ראיתי שכתבתה על מינוי השרה הנכבדה ציפורה לבני כאשר קבלה מנוי לשר החוץ כאשר תשב עם דפלומט זר ותשטח בפניו תוכנית כל שהיה האם יתן בה אימון
    אדון מרגלית .
    כאשר ישאל מתי את דוברת אמת את שקרת לבוחר שלך כאשר ברחת עם המנדט ששלח אותך כנציגת המפלגה שלו בלי חרטה או החזרת המנדט .
    מה תענה מר' מרגלית הנכבד.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מרגלית - מה עם השחיתות של אולמרט - מוחלים לחברים ? (ל''ת)

    דן מוחל לאולמרט, 24/01/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביבי הוא פצצה מתקתקת לעם

    מהצופה בשלט רחו, 24/01/06 20:09

    ביבי הוא פצצה מתקתקת וזה עניין של זמן תזכרו את הכתבה הזאת או שתשמרו במועדפים אתם שכחתם את כל מה שקרה -או עדיין אינכם ערנים למה שקורה אחד כמו ביבי -שרק מבטיח אין בטוח מקיף ולא ביטוח חובה ולא ביטוח נפגעים ממעשיו אל תאמינו לו הוא אינו אמין ואינו יודע לקבל החלטות והוא אינו ולא מודע למעשיו אחד שלא יודע לקבל אחריות הוא מסוכן ויסכן את העם לכן הוא הוכיח בעבר מספיק ולא לנסות להשתכנע שעכשיו זה לא יקרה על מנת למנוע זה הזמן והרגע הנכון ולהסיק מסקנות מהעבר לפני שיהיה מאוחר תחשבו היטב לפני כל צעד שאתם צועדים קדימה כי אחרת את הגלגל אי אפשר להחזיר נא לחשוב בהגיון ולנקוט זהירות ובשיקול דעת תזכרו את הכתבה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • לתגובה -28 כל מילה שלך ישר וקולע

      מהחכם המתוחכם, 24/01/06 22:01

      כל הכבוד לצופה בשלט רחוק קלעתה בול ישר וקולע כל מילה שלך היא אמת לאמיתה ביבי יוביל את העם שולל זה בדוק,

      הגב לתגובה זו

    • מי זה אולמרט????פרץ?????

      ליאור, 24/01/06 23:58

      בוא תזכיר לנו קצת פרטים על אולמרט

      הוא אמין?????!!!!!!!!!
      מה הוא עשה בעירית ירושלים??
      יש לך מושג עד כמה הוא הכניס את העיריה לגרעונות עצומים!!!!!!

      פרץ ראית כמה הוא משלם למקוריביו האיש הכניס את ההסתדרות לגרעונות עצומים הכל שקוף וידוע

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפלסטינים יסתדרו היטב בלי בקעת הירדן

    שלומי, 24/01/06 19:07

    גם עכשיו הם לא עושים שום שימוש חקלאי בבקעה. השימוש היחיד שלהם בבקעה הוא נסיעה בכביש 90, וגם לזה הם יכולים למצוא תחליפים מספקים.

    שטח סינגפור קטן הרבה יותר מהשטח שיש לפלסטינים ביו''ש ונראה לי שהסינגפורים מסתדרים מצויין.

    אין שום סיבה טובה לוותר על בקעת הירדן לפלסטינים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דן לא אובייקטיבי!!!

    ניב המגניב, 24/01/06 19:06

    כתב חצר של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לדן מרגלית אולמרט הוא לא מסוגל הוא לא יכול ,הוא יברח מכל מקום (ל''ת)

    גבי, 24/01/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • לדן מרגלית. ביבי לא יוכל לנהל את המדינה . הוא יהיה מסונדל מימין ושמ

      בנצי א, 24/01/06 19:45

      בוא נצה מתוך הנחה שאכן נתניהו ירכיב ממשלה . הוא יצטרך את המפלגות מימין בלבד. ואת החרדים.
      השסניקי''ם ימצצו לו את הדם וירצו לסחוט את האוצר כמה שיותר לטובת המוסדות והישיבות שלהם וכך גם האגודה . המפד''ל והאיחוד הלאומי ביחד עם ישראל ביתנו. לא יאפשרו לו ללכת לשום מהלך מדיני שידרוש ויתורים כול שהם. כך שהמדינה תהיה משותקת ונתניהו יכשל ויפול . וצטרך שוב בחירות תוך זמן קצר.

      הגב לתגובה זו

      • עדיף מישהו שמסונדל

        אאא, 25/01/06 05:20

        ע''י הימין והחרדים על פני מי שמסונדל ע''י האיחוד האירופי והבית הלבן.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    שאלה יפה שאלת

    שאול סעיד, 24/01/06 18:52

    האם אתה חושב שביבי בעצמו יודע
    היכן הוא נמצא.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לנתניהו אין תוכנית

    ליכודניק, 24/01/06 18:16

    התוכנית היחידה שלו היא להיות רה''מ ולכבות שרפות מאותו רגע.

    הגב לתגובה זו

    • הוא הוכיח כשר אוצר שהוא מבצע תוכניות

      אבי, 24/01/06 19:13

      ואני מאמין שגם כראש ממשלה הוא יפעל ויצליח לממש את תוכניותיו המדיניות

      הגב לתגובה זו

      • אבי אתה תמים. הכלכלה הצליחה בזכות ההתנתקות ולא בגלל ביבי הקשקשן (ל''ת)

        ארצי, 24/01/06 21:47

        הגב לתגובה זו

      • שכחת שהוא כבר היה ראש ממשלה

        א.ג., 24/01/06 21:57

        וראינו את התוכניות שלו ואת הפעולות שלו. היה עסוק כל היום בסיכסוכים פנימיים עם השרים שלו, הממשלה התנהלה כמו טלנובלה ובשטח כלום לא נעשה.

        נתניהו אמר שצריך היה לצאת מלבנון ''אבל לא ככה'', ושצריך היה לצאת מעזה ''אבל לא ככה''. כשהוא היה ראש ממשלה היה יכול לצאת גם מלבנון וגם מעזה איך שהוא רצה, אבל לא עשה כלום. נתניהו הוא בלון נפוח ולא מנהיג.

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו לא יוכל להרכיב קואליציה.

      בנצי א, 24/01/06 19:31

      וגם אם בכול זאת יצליח להרכיב. זאת תהיה ממשלה אימפוטנטית. ונתניהו יהיה מסונדל מימין ומשמאל ואף מהמרכז. כך שנתניהו יהיה ראש ממשלה זה ממש בלתי אפשרי ושואף לאפס...

      הגב לתגובה זו

      • נעשה ונשמע זה לא מדיניות

        אאא, 25/01/06 05:23

        מי שחושב שארה''ב והאיחוד האירופי רוצות את טובתו,צריך להגר לשם ולא למסור את גרונה של המדינה לידיהם.

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך. נתניהו לא יוכל לנהל את המדינה

      ליכודניק אמיתי, 24/01/06 19:34

      ובניהולו הוא יביא לקפאון מדיני ובזיון גדול לתנועת הליכוד. ואני לא מתומכי סילבן שלום.

      הגב לתגובה זו

      • אתה בכלל תומך קדימה. (ל''ת)

        קדימה מושחת, 25/01/06 01:18

        הגב לתגובה זו

    • אני די נוטה להסכים

      אאא, 25/01/06 05:22

      אבל חושב שזה עדיף על תכנית ההתאבדות הלאומית של אולמרט שמטרתה,השמדת ישראל למען הזרמת עשרות מליארדים לאוליגרכיה הסמולנית הלבנה שתומכת בו.
      על פרץ,שהוא עסקן ברמה של ועד הבית,חבל בכלל להכביר מילים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    למה מתעלמים ממשאל העם?

    אבי, 24/01/06 18:16

    במאמר לא מזכיר דן את הבטחתו של בנימין נתניהו, לקיים משאל עם בכל שאלה שקשורה בויתור על חלקים מא''י. נקודה זאת חשובה כי היא מדגישה שביבי אכן לא שולל נתינת שטחים תמורת הסכם כפי שאמר, ויחד עם זאת ההחלטה אם לבצע את הנסיגה תהיה של העם היושב בציון, ולא של מנהיג יחיד.

    הגב לתגובה זו

    • כי משעל עם זו המצאה דפוקה

      גלעד, 24/01/06 20:03

      אני לא בוחר ר''מ כדי שיעשה לי משאלי עם, אני בוחר ראש ממשלה על מנת שיבצע כמו שמצופה ממי שעומד בראש הרשות המבצעת.

      הגב לתגובה זו

      • משעל יש רק בחמאס (ל''ת)

        רני, 24/01/06 22:51

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אלטרנטיבה לחד צדדיות לא קיימת

    לא שמאלני, 24/01/06 17:58

    וזו הסיבה שרוב מוחלט של אזרחי ישראל תומך במפלגות המציעות מהלך מסוג זה (קדימה, עבודה).
    אנשי ימין יקרים, עליכם להבין שהתכניות של נתניהו אכן טובות יותר לבטחון הפיזי של ישראל, ללא ספק, אבל לא ניתן למצוא ולו פלסטיני אחד (!) שיסכים להן...
    המצב, כמות שהוא היום, לא יכול להמשך. ישראל נקרעת מבפנים לא בשל הנסיגות וה''תבוסתנות'' של השמאל, אלא בגלל היותנו עם הכובש עם אחר.
    על הימין לעכל, לא הגענו לארץ ריקה, והטרגדיה הגדולה של העם שלנו היא שבזמן שלא היינו כאן התיישב בא''י עם אחר הרואה בה את מולדתו. אין לנו כל זכות שהיא לקבוע לו אחרת!
    נסיגה עכשיו, אל גבולות הקבע שלנו יאחדו אותנו כפי שלא היינו מאוחדים מעולם, ואז ישראל תהיה כה חזקה (וגם נתמכת מבחוץ ע''י העולם השפוי, כמדינה שוחרת שלום), ששום דבר לא יעמוד בפנינו בדרך לשגשוג והצלחה, על אפם וחמתם של הקמים להשמידנו.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ככה חשבו אבותינו היהודים בגרמניה. (ל''ת)

      אשליות, 24/01/06 18:14

      הגב לתגובה זו

      • לא הכל קשור לשואה (ל''ת)

        מאמין בישראל, 24/01/06 19:08

        הגב לתגובה זו

    • יתנו-יקבלו לא סותר את החד-צדדיות

      משה, 24/01/06 19:16

      נכון שזה לא נשמע כך, אבל נתניהו כבר דיבר בעבר (לפני ההתנתקות) שניתן אם צריך להפוך את יתנו-יקבלו גם ל ניקח מהם-יקבלו.

      כלומר למשל, לתת להם ריבונות מלאה באזור מסוים ובתמורה לספח את הבקעה למדינת ישראל. אם ירצו או לא ירצו.

      הגב לתגובה זו

    • לא היה כאן עם פלשתיני בתחילת ההתיישבות הציונית.

      בנימין, 24/01/06 20:31

      אם תעיין בהיסטוריה הפלשתינית, תראה שאלה היו תמיד אוסף של חמולות ללא כל שאיפה מאוחדת ואתנית. ללא שם שום דבר המגדיר אותם כעם. גם זיקה מיוחדת לארץ זו לא היתה להם.
      עובדת קיומו של העם הפלשתיני כאן ועכשיו היא תוצאת טעויות היסטוריות של ממשלות ישראל והיישוב היהודי בא''י.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני חבר של אולמרט

    גילוי נאות, 24/01/06 17:57

    הניתוחים המלומדים שלך מרשימים נאוד. בית ספר לאנליטיקה. אין ספק שאין שום קשר לאנליזות שלך ולחברות האמיצה עם המושחת אולמרט. עוד פרשן דמיקולו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה אתה רוצה מאיתנו, הרי כל מדיניות שלא תגיע מכיוון קדימה פסולה אצלך

    דרור, 24/01/06 17:51

    מראש, לא?

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון (ל''ת)

      עדנה, 24/01/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    1.ביבי מדבר ברור בניגוד לאחרים. 2. לאחרים משום מה לא היו לך שאלות! (ל''ת)

    3.טעוניך חלשים, 24/01/06 17:49

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      עדנה, 24/01/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הסתירה היא אצלך דן

    אסף-ליכוד בחזרה, 24/01/06 17:29

    וויתור על בקעת הירדן פירושו סכנה קיומית לישראל. אין משמעות לסידורי בטחון בבקעה בלי ריבונות. מלבד זאת גם לפי תפיסתך הבקעה מאוכלסת בישובים ישראלים, אין שם בעיה דמוגרפית, למה אתה שש למסור אותה לאויב?

    זה יהיה מאד חכם להזיז את תוואי הגדר מזרחה כך נרחיק את הגבול ממרכזי האוכלוסיה שלנו. אין צורך לשמור על מרקם החיים התקין של הפלשתיניאים שיוותרו בשטח ישראלי. ניתן לפצותם ולפנותם לשטחים הפלשתינאים לפי תקדים גוש קטיף. וכך שוב נרחיק אוכלוסיה מסוכנת ואלימה מהאוכלוסיה שלנו.

    אין אפשרות לשלוח חיילים מעבר לגדר. אתה רואה שלא עושים זאת בעזה היום, ולא יעשו זאת בעתיד בשום מקום אחר.

    אתה מיתמם גם בשאר הדברים: הסכם ז'נבה מותיר בידינו כ 1-3% משטחי הגדה במקרה הטוב וכך גם תוכניות פרץ ואולמרט. זה כמעט לחלוטין קווי 67. תוכנית נתניהו מדברת על השארת כ 50-60% מהשטח בידינו זה בין פי עשרים לחמישים פעם מה שהחבר'ה שלך מציעים !!! אמור לי משהו. אם בעיניך נסיגה לקווי 67 מסוכנת איך נסיגה מ 97% אינה מסוכנת. מה יש שם ב 3% הנותרים שמגן על ישראל ? דבריו של נתניהו רציונלים ונכונים. הוא היחיד מבין מנהיגי המפלגות שמדבר על איזורים ומקומות בצורה מפורשת ולא בצורה מעורפלת כמו האחרים. הוא גם היחיד שיש לו תפיסת בטחון מסודרת ולא בליל סיסמאות כמו שיש לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      קורא סדרתי, 25/01/06 03:52

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חוץ מסגירה של המדינה - מה הפתרון שלך?

    שמוליק, 24/01/06 17:28

    דני מניח שאין ברירה אלא לאמץ את הקו התבוסתני של השמאל. כל עמדה אחרת היא בלתי ריאלית ותזכה להתנגדות של העולם.

    זה יפה, אך צריך להבין את המשמעויות: מדינת ישראל לא תתקיים בטווח הבינוני.

    תקדימי אוסלו וואי וההתנתקות מוכיחים - אנחנו בתהליך של קריסה!
    האם פרץ או אולמרט מציעים לכך פיתרון?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי אמר שדני לא יודע לשאול שאלות?

    ישעיהו, 24/01/06 17:24

    דני מקשה על נתניהו כאילו יש למישהו אחר תכנית שאין עליה שאלות.
    אנא תלמידים עזרו לדני לשאול שאלות את פרץ ואולמרט.

    שאלות לעמיר פרץ
    1. צילה :פרץ מדבר על הפשרות בתמורה לשלום - אבל הרי אין עם מי לעשות שלום. כיצד מתכוון פרץ להגן על תושבי המרכז מפני הקסאמים?
    2. שמוליק: האם לדעתך יש משמעות לחתימה של מנהיג פלשתינאי על הסכם? אם כן, כיצד תוכל ליישב זאת עם העובדה שכל נציגי הפלשתינים על מפלגותיהם השונות קוראים להשמדתה של מדינת ישראל?

    שאלה לאולמרט:
    1. צילה: כמו השאלה לפרץ
    2. שלומי: מפת הדרכים נכשלה בקדנציה הקודמת - על סמך מה אתה מעריך שיש לה סיכוי יותר טוב לאחר תקדים ההתנתקות ועליית החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • דן מתעלם מכך שנתניהו הוא היחיד שמציג מפה

      מסכים, 24/01/06 19:10

      מכל המועמדים לראשות הממשלה, כרגע נתניהו הוא היחיד שמציג מפה לגבולות קבע.
      כל האחרים מדברים רק בססמאות ולא ברור מה יתנו לפלסטינים ומה יספחו לישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    קצת עזרה מחברים?

    אוי אוי אוי, 24/01/06 15:27

    אולמרט צריך להודות לחברו משכבר הימים (מרגלית) על כך שהוא משתמש ביקרתו העיתונאית לפגוע ביריביו הפוליטיים. צריך לקחת את עמדותיו של מרגלית בערבון מוגבל ולבחון מהיכן הם נובעים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביב אחרי הבחירות פותח את פלפל בקיסריה. (ל''ת)

    שורק''ה, 24/01/06 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מר בנימין נתניהו כבר התליט-ב29 למרץ 2006 הוא פורש מהחיים הפוליטיים, (ל''ת)

    סופית, 24/01/06 14:28

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו יעוף לנו מהעניים ב29 למרץ. (ל''ת)

      וזה בטוח., 24/01/06 15:21

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ב29 למרס הליכוד יעיף אותו (ל''ת)

        שאול סעיד, 24/01/06 19:02

        הגב לתגובה זו

        • ב29 במרס ביבי יקבל 29 מנדטים

          שמוליק מפתח, 24/01/06 19:57

          ואז יהיו לכם 29 סיבות לאכול את הכובע.

          הגב לתגובה זו

          • 29 מנדטים לביבי??? זה המיית ליבם של כול האהבלים והדפקטים .

            ביי-בי. ביבי., 24/01/06 21:52

            שמאמינים לביבי . ביבי כבר מזמן לא רלוונטי. מכירים את השקרים והתחמנויות שלו.

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאולמרט נהיה שמאלן

    יעל, 24/01/06 14:02

    וצחי הנגבי הוא שמאלה ממרצ לא ביקשת מהם הסברים?הייתי רוצה לשמוע את דעתך האים ראוי הדבר בעינך שאולמרט שבניו הם סרבני גיוס ויורדים מהארץ הוא ישלח אותנו ואת ילדינו למלחמה {חס וחלילה }

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דן מרגלית היית צריך לציין שאתה 35 שנה חברו של אולמרט!!!

    שי רוזנברג, 24/01/06 12:29

    נאום נתניהו היה נאום מכונן , נאום ענק!!!
    כמו העימות נגד פרס ב 96 שאתה הנחית! הוא נאום שיביא את המהפך המיוחל...
    מכיוון שאתה חושש , אתה יוצא נגד...
    אגב אפילו אילה חסון באולפן אמרה שהנאום היה ענק ומרתק!!!
    והיא לא האוהדת של נתניהו כידוע לך!
    נתניהו הוא הראוי והמנוסה ביותר!!!
    לכן יבחר...
    מחכה לתגובות כולל שלך מרגלית!

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      דן מרגלית, 24/01/06 22:00

      כמה פעמים לומר זאת? 60 פעמים כבר מניתי בעיתונות וברדיו ובטלוויזיה. אם אתה רוצה עוד פעם - בבקשה, אני חבר של אולמרט.

      הגב לתגובה זו

      • לא יעזור לך,מחר שכיר החרב הביבי הזה יטיח בך את אותו השקר.

        יגאל כהן, 25/01/06 10:13

        הם קיבלו הנחיה מביבי ומפינקלשטיין לא להפסיק לשקר.
        מחר אמרתי?
        היום.
        סוכן מכירות מורשה למכירת רהיטים משלם לאלה מכיסנו כדי לשטות בנו ולהשמיץ אותנו.
        אבל לא לעולם חוסן.
        עושים סוף לתרבות הביבים.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    תמיכה בינלאומית?על מה אתה מדבר?

    אנחנו פשוט, 24/01/06 12:06

    דרישה או בקשה ואז מקבלים ליטוף על השכם שמצטלם יפה בטלויזיה ואז אפשר להגיד שיש לנו הכרה וגיבוי מהאמריקאים או מהאירופים.
    דוגמאות להתקפלויות:
    המעברים. אין פיקוח ישראלי, אין אכיפה זרה, אין כלום. נשק ומבוקשים זורמים מצד לצד בלי הפרעה.
    תפקוד הכוחות המצרים: קודם נכנענו והסכמנו להצבתם, עכשיו הם לא עושים כלום. נעיקר שפגענו בפיחרוז סיני.
    הבחירות לרשות: לא הסכמנו שהחמאס ישתתף ואז נכנענו.
    הבחירות במזרח ירושלים: לא רק שהחמאס משתתף בבחירות אלא שפתקים שלו מוצבים שתחנות דואר ישראליות ותעמולת בחירות מתנהלת בתוך ירושלים, ושיפסיקו לרמות, ראיתי במו עיניי.
    במקום להוביל את התהליך המדיני לפורמלין, כפי שטען וויסגלס, קיבלנו דרישות ולחצים להמשך נסיגות בלי כל דרישה מהפלשתינים.
    יש להתפשר ויש להתקפל. קדימה פשוט בורחת לקווי 67 ולא תישמור אפילו על גושי ההתיישבות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תסריט חלופי סביר?

    צבי, 24/01/06 11:55

    הנסיגה החד צדדית כוללת, כדברי התומכים בה, הכרה במדינה פלסטינאית.

    במקרה כזה, כל פעולה צבאית למניעת התקפת טרור, או תגובה עליה, תגרור מיד גנוי מועצת הבטחון, דו''חות משקיפי או''מ, גנויים ממדינות ערב ואף איומים בניתוק יחסים עם אותן מדינות ערב.

    אם כל כך קל לשלוח יחידות צה''ל במקום שיש צרכי בטחון, מדוע נמנעים לעשות זאת כיום בצפון רצועת עזה ושאר מקומות משם משגרים קסאמים?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תסריט חלופי סביר?

    צבי, 24/01/06 11:46

    הנסיגה החד צדדית כוללת, כדברי התומכים בה, הכרה במדינה פלסטינאית.

    במקרה כזה, כל פעולה צבאית למניעת התקפת טרור, או תגובה עליה, תגרור מיד גנוי מועצת הבטחון, דו''חות משקיפי או''מ, גנויים ממדינות ערב ואף איומים בניתוק יחסים עם אותן מדינות ערב.

    אם כל כך קל לשלוח יחידות צה''ל במקום שיש צרכי בטחון, מדוע נמנעים לעשות זאת כיום בצפון רצועת עזה ושאר מקומות משם משגרים קסאמים?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דן-נתניהו והליכוד לא רלוונטים יותר-יש ''ימין רך'' בקדימה.....

    Ehad Haam-Zioni, 24/01/06 10:59

    ואם אכן אולמרט וליבני רוצים להתכנס בהסדר ביניים הוגן לגדר המתוקנת מערבה לפי בג''צ והאמריקאים-ולאפשר הקמת מדינה פלשתינאית שבירתה בחלק מירושלים הערבית-גם צר''צ תתמוך בזה-ואם המדיניות הכלכלית חברתית תהיה נורמלית, הם עשויים להצטרף לממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לקשקש, מה ימין רך בנסיגה

      לגבולות 67, 24/01/06 12:09

      כל האינטרסים הלאומיים שלנו, ביטחוניים, התיישבותיים והיסטוירם-דתיים.
      המצב בשטח הוא שהרשות משתלטת על עוד ועוד אדמות וישראל לא מזיזה אצבע בשל החשש מלחץ בינלאומי.
      בקצב הזה לא נצליח לשמור אפילו על גושי ההתישבות ובעוד עשר שנים אחרי שיהיו מבודדים כתוצאה ממדיניות הממשלה יראה הגיוני לפנות גם אותם.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה =מפלגה שמאל קיצוני אל תבלבל לנו ת''מוח (ל''ת)

      ניקוי ראש, 24/01/06 19:02

      הגב לתגובה זו

    • ימין רך? קדימה???

      שי רוזנברג, 24/01/06 23:35

      אתה חי כאן???
      אולמרט יותר שמאלני מפרץ!
      וגם מברק!!!
      גבולות 67 זה ימין רך???
      תנחת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למי שעוד לא הבין

    יוסי, 24/01/06 09:32

    ביבי מנהיג דגול
    היחיד שיודע בדיוק מה לעשות
    היחיד שדיבר לעניין בנאום
    נאום של פרץ משעמם וחוזר על עצמו
    אולמרט הטיפש בטח יקח קרדיט על הכלכלה (שביבי הרים)
    ביבי מנהיג ברמה אירופאית
    פרץ ואולמרט ברמה של מנהיגי ארצות ערב

    הגב לתגובה זו

    • למי שעוד לא הבין.

      ארצי, 24/01/06 11:23

      ביבי הוא ערמומים שערמומיותו אומנותו.
      ביבי עובד על כולם בעניים. ואת זה רואים בתנועות שפת הגוף הערמומיות שלו.
      ביבי הוא יצור בלתי אמין והוא סתם שרלטן ונוכל.
      לביבי הצביעו כול האהבלים והפסיכים שמאמינים לו.

      הגב לתגובה זו

      • למי שעוד לא מבין.

        בנצי א, 24/01/06 14:03

        כה אמר יצחק שמיר. נתניהו מלאך חבלה.
        וכך העיד עליו אמנון ליפקין שחק. נתניהו מסוכן למדינה.
        ואריק שרון העיד עליו. שמעולם לא נשמע מנתניהו מילה אחת של אמת.
        וכך סבור רוב הציבור בארץ. נתניהו הוא יצול לא אמין ובלתי נסבל...

        הגב לתגובה זו

        • למי שמבין רק לאחר שניכווה.

          ההבדל ., 24/01/06 17:41

          אין הבדל בין ביבי אולמרט ופרץ.
          כל ה3 בעד/ר ההתנתקות .
          הויכוח היחיד 1 בינהם הוא, מי יהיה רה''מ .

          הגב לתגובה זו

    • אם אתב מתנחל ורוצה שנשאר

      נתניהו דגול?, 24/01/06 18:08

      עם כובש, בחר בביבי.
      האיש יהיה מסונדל ימין קיצוני מהשניה הראשונה.
      ישראל תקפיא את המו''מ המדיני (עם פרטנר או בלי פרטנר) והעולם יאשים אותנו.
      בנינו יהרגו בקסבות של הגדה המערבית והכלכלה תקרוס.
      אבל ביבי מנהיג דגול, זה כבר הוכח בעבר בקדנציה ה''מוצלחת'' שלו.
      איזה עיוורון.... טוב, ככה זה כשאתה מתנחל.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    יתנו יקבלו זה משחק שחמט

    אנטוני הופקינס, 24/01/06 08:46

    במשחק הזה צריך עצבים מברזל,הפלשטינים קובעים את סדר היום מאז הסכמי אוסלו האומללים,אנחנו משחקים אותה בעלי כוח,אבל בגדול אנחנו מזדנבים אחרהם,גירשנו יהודים ונתנו שטח זה בכלל לא ריגש אותם,לא שמעת אמירת תודה,רק שמעת תן עוד.
    נתניהו לא מאמין להם בגרוש והוא צודק ,את סדר היום אנחנו צריכים לקבע מחדש אבל בשליטה שלנו,לכן האמירה יתנו יקבלו.
    היא אשר תרמה לרגיעה משמעותית בהורדת הטירור בתקופת נתניהו.
    אני מאמין כמו שנתניהו התחיל את שילטונו בתקופת רציחות איומות והוריד אותה כמעט לאפס,אני מאמין שאם הוא יהיה ראש הממשלה הוא ינמיך את התלהבות הטירוריסטים.צריכים ראש ממשלה שרץ למרחקים ולא ראש ממשלה של זבנג וגמרנו.
    ובשביל זה צריך שחקן שחמט ונתניהו הכי גדול בזה מכל הנבחרות והחכים שמצויים כיום בכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • ביב שחקן שחמט ? איפה אתה חי ?

      עופר, 24/01/06 09:36

      ביב נלחץ ופועל בפניקה במצבי לחץ
      ודוגמאות לכך ראינו רבות. ביב לא מתכן דבר אלה מובל ע''י הארועים וע''י דעת הקהל.
      אין לא, ואני חוזר, *אין לו* משנה מדינית. רונו להבחר נובע אך ורק ממניעים אישיים.
      לכן תמך בהתנתקות, כי היה לה רוב בעם, והתכחש לה כשראה שיש לו סיכוי לעמוד מול שרון במרכז הליכוד.

      פטטי שיש הרואים בו את התקווה של המחנה הלאומי. לנדאו לעומתו הרבה יותר עיקבי ואמין.

      אל תבכו אחרכך כאשר ביבי יבצע נסיגה חד-צדדית. אל תספרו שזה לא דמוקרטי. הכתובת על הקיר היום. ומי שתומך בו שלא יבכה אחרכך כשיפנו אותו. שלא ישים סרטים כתומים, שלא יצא בצעדות.

      אתם בוחרים בכך !!!

      הגב לתגובה זו

    • נוכל שמקבל שכרו מרב נוכלים בין לאומי,למי תתן וממי תקבל?

      יגאל כהן, 24/01/06 11:22

      מהכנופיות של עזה?
      או מהכנופיות של יו''ש?
      מה זה ''לקבל''?
      שיתנו לנו נייר?
      הסכם?
      ואנחנו נשרה את הנייר במים ונשתה את המים?
      זה יכול להיות סגולה לבנים זכרים.
      על מי הרוכל הנוכל הזה ,עובד?
      אפילו על דן מרגלית הוא כבר לא מצליח לעבוד.
      ואף לא על האספסוף.
      נשארו לליקוק בסביבות 10 מנדטים ועד הבחירות יש לביבי זמן לרדת ל5 מנדטים.
      פג הקסם של הלהטוטן.
      הוא כבר לא ישטה כאן אפילו בשוטים.
      עושים סוף לתרבות הביבים של פינקלשטיין.
      יצחק שמיר:הים אותו הים והביבי אותו הביבי,מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים.
      נכון שפינקלשטיין קיבל מביבי הרבה הרבה כסף לשכנע אותנו שביבי גאון .
      אבל לאחר שלקח את הכסף אמר על ביבי:''אני לא מתייחס לשוטים''.
      את זה הוא גילה לנו ''און ד'ה האוס''.
      חינם אין כסף.
      ביבי סכנה קיומית.
      והכהנט יוגנד נושאי שולי גלימתו מסוכנים כמעט כמוהו.
      באשר למאמר אומר רק :
      שפתיים תישק דן.
      קלטת את הקרוק.
      קלטת שהכל אצלו בוקי סרוקי של סוכן מכירות עלוב.
      תקפיד להמשיך על הדיאטה הנכונה שלך דן.
      הכל שאלה של מה אנו אוכלים.

      הגב לתגובה זו

      • הוא יגאל אותנו

        גאולה, 24/01/06 15:26

        יגאל יגאל יגאל אותנו מיגאל כהן הפסיחופט ונודה לך על גאולתנו מיגאל.

        הגב לתגובה זו

        • יגאל- אם יש צורך נעלה את המינון (ל''ת)

          הפסיכיאטר, 24/01/06 17:28

          הגב לתגובה זו

      • יגעל ??? זה אתה ?! (ל''ת)

        ., 24/01/06 17:42

        הגב לתגובה זו

      • יגאל יא אנלפבת ביביפוב שכמוך מה הסנפת היום קוקאין דבק מגע או הזרקת (ל''ת)

        igal ben hui, 24/01/06 19:01

        הגב לתגובה זו

      • ואתה אכלת אותה כנראה מביבי..

        שמוליק מפתח, 24/01/06 20:07

        זאת הסיבה להתקפות הארסיות.
        התוצאה.כלכלה מתאוששת מביבי..
        התוצאה.התפטרנו ממשפחת הנוכלים שהשתלטה על הליכוד.
        ב29 במרס 29 מנדטים לליכוד.לבריאות

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביבי בערבית זה פיפי. (ל''ת)

    פילולוג, 24/01/06 08:15

    הגב לתגובה זו

    • לאחר שהיה קאקי ? (ל''ת)

      ארמית, 24/01/06 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך בונים מצע ?

    ד''ר ארוין, 24/01/06 06:52

    מושיבים 3 עיתונאים
    עם 3 יחצ''נים
    ו-3 פסיכולוגים, שיודעים מה ההמונים רוצים

    פותחים עיתון לאנשים ''חושבים'' ו-''חשובים''
    מחפשים משהו שיישמע כמו אידיאולוגיה
    מוסיפים 50 גר' ציונות
    20 גר' יהדות
    30 טון כניעה
    100 מ''ל כבוד עצמי מדומה
    קורט מלח לעשירים
    קורט סוכר לעניים

    מכניסים לתנור
    ו-70% מאזרחי המדינה קונים
    מי אמר שאתה קונה ?
    ומי אמר שדיברתי על נתניהו ?

    הגב לתגובה זו

    • דר ארוין,מעניין אם עדר הליכוד יקנה ויטעם הפעם?!זו פעם1ראשונה שהלכוד (ל''ת)

      פעל180מעלות נגד, 24/01/06 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    נתניהו משחק בנדמה לי

    יעקב, 24/01/06 05:52

    לנתניהו אין תוכנית, ואין מדיניות. אך הוא יכל להמשיך להתל בשומעיו, כי האיש רהוט ולא טיפש. צודק הוא בהנחה, שאין נותנים דבר בלי תמורה. אבל פילוסופיה זו, נכונה לדברים, ששייכים לך, איש לא מצפה שביבי יתן את ביתו לסילבן בלי תמורה, הדבר יחשב לשוחד פוליטי. השטחים אינם שלנו , אנחנו שוהים במרביתם כמעט 38 שנים יותר מדי. אסור לנו לתת לצד השני להבין ( והם כבר יודעים זאת) שרק בכוח יוכלו להשיג את מבוקשם. ההרגשה שהזמן פועל לטובתנו בטעות יסודה, (ראה מה קרה ביוגוסלביה, שחלקה יושב ע''י ''מתנחלים'' מהאימפריה העותומנית, כאשר אין, ניגוד דתי, או ניגוד לאומי או גזעי, הזמן פועל לטובת הרוב, כי המיעוט נטמע עם השנים ונעלם . זה לא יקרה לעולם כאן. הרוב המוחלט של הערבים כאן, ישאר מוסלמי , והיהודי יהודי. כך שכל עול לאומי הנעשה על ידנו ישאר חרוט בדם לנצח. ואם לא נשכיל היום , להקטין כמידת האפשר את המחלוקות, להגיע לפשרה הוגנת,- שתספק את מרבית האוכלוסיות משני הצדדים, (מיעוט בלתי מסופק קיים בכל אספקט של החיים), אנחנו מסכנים את קיומנו וזהותנו היחודית. כבר היום איבדנו את המערכת הקיבוצית, שהיתה אבן הראשה בהתחדשות הלאומית, כי מה שנותר היום ממנה, הוא לעג לרש. לסיכום, לביבי אין תוכנית, וכשתהיה לו כזו, ''חבריו'' לדרך לא יקנו אותה, והשכנים בטח ובטח, עליו להתחיל במסע שיכנוע נפשי, שהנסיגות שלנו - הן הדלק להמראתנו בעתיד, והמתנחלים - אלה שנשלחו ע''י המדינה , יקבלו דיור חליפי, בשטח המדינה, ומחרחרי הריב, יהיו מתנתנו לברגודי, - ובואו נראה את כל הגיבורים האלה בגפם.

    הגב לתגובה זו

    • 1ראשית,נתניהו הצביע בכנסת בעד ההתנתקות.בונה רבות על דימוי שונה ממעש

      ומהנהלותו בפועל, 24/01/06 16:49

      ביבי עושה באופן שונה ממה שרוצה שהציבור יבין אותו.
      למה הכוונה, למרות שתמך בכנסת בהתנתקות רוצה שהציבור(החרותניק בעיקר) יחשוב שהוא ימני שנאלץ להוציא את פייגלין הימני מדיי ע''מ שלא תידבק בו ימניות יתר וימשוך קולות המרכז , כך שבוחריו יחשבו ובפועל אם ייבחר יאמר להם : הרי ידעתם מי אני לא ?!
      כמו שציניות ''קדימה''(=ליכוד ב') אומרים, נאמר: ''יהיו ויתורים כואבים'' באמת הציבור הבין שכוונתם עקירת כל יישובי גוש קטיף היהודיים יחד עם עזה ?! (שלא ניכללו בקוי יסוד תחילת דרכה של הממשלה +אי כיבוד מישאל מתפקדי הליכוד +דין נצרים כדין ת''א+++++) .
      זה כולל תוכניותיו הקלקליות של ביבי , והתעמרותו בעניים בחלשים ובעיקר בבוחריו.
      העיקר שביבי פרש מ-ממשלת שרון שבוע לאחר ההתנתקות (ומכל הערכים היהודיים) למראית עין ולהצטייר כאלטרנטיבי לראשי ''קידמה'' ?!
      ומי ניבחרו ברשימתו : שני סילבן +6 ב12 הראשונים שבעד/ר ההתנתקות של שרון ואולמרט ?!
      וכעת הביא מומחה תקשורת אמריקאי (לא פינקלשטיין ?!) שישפר תדמית , לא מצע ?!
      כמה אפשר לתהות ולטעות ?!

      הגב לתגובה זו

      • בוחרי ביבי מדומים בעיני:כבחורה שנאנסה והשלימה שככה גבר מחזר לבחורה. (ל''ת)

        מוגזם?!ככה נראה, 24/01/06 17:16

        הגב לתגובה זו

        • מה רה''מ לשעבר יצחק שמיר אמר ?!

          קרא/י ., 24/01/06 17:44

          ציטוט ממה שאמר יצחק שמיר רה''מ לשעבר. ''הים הוא אותו ים,הערבים הם אותם ערבים וביבי הוא אותו ביבי'' .
          אז ממש לא הבנתי אותו .

          הגב לתגובה זו

          • אולמרט לא מגיע ל אצבע הקטנה של שמיר (ל''ת)

            גבי, 24/01/06 18:56

            הגב לתגובה זו

    • תוכנית אלון+, זו לא תוכנית?

      גבולות קבע, 24/01/06 19:08

      למי יש תוכנית יותר מפורטת משל נתניהו?
      ביבי הוא היחיד כרגע מכל המועמדים שמציג מפת גבולות קבע לבוחרים

      הגב לתגובה זו