• 32.

    צודק 1000% (ל''ת)

    ש, 27/01/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המתנחלים והחרדים הם בעלי בריתנו האירנים

    אחמדינג'אד, 24/01/06 22:47

    האלימות הקשה,חסרת המעצורים של המתנחלים בשילוב ההסתה שלהם לסרבנות והפרת חוק וסדר במדינה משרתת אותנו האירנים אז אני קורא לבעלי בריתי החרדים והמתנחלים המשיכו בדרכם ויחד נצעד אל הניצחון.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אחמניג'אד,

      יגאל, 25/01/06 01:49

      חשבתי שהצעת לפנות את כל יהודי ארץ ישראל לאירופה, כי הם עושים בעיות לערבים, וזו בכלל לא הארץ שלהם.
      בעלי הברית האמיתיים שלך, הם אלה שמימשו ורוצים להמשיך ולממש את העקרון שהצעת- אם יש בעיה בין יהודים וערבים, מגרשים את היהודים, ואומרים שזו בכלל לא הארץ שלהם. בעלי בריתך מימשו את זה בעזה, ועכשיו הם רוצים להמשיך ביהודה ושומרון.
      אחמניג'אד, אולי תבוא לכאן? קדימה מתחילה לדרת בסקרים, היא זקוקה למנהיג רציני.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממש מ ז ע ז ע אבל כנראה נכון?!

    פתרונות מטורפים, 24/01/06 22:33

    לפני שפונים לדרך הקיצונית שהוצגה כאן כמוצא של יאוש לאור כשלון מוחלט של כל הדרכים האחרות...

    יש לימין עוד דרך שעדיין לא מוצתה - תפיסת השלטון ע''י איחוד!!!
    יש לימין ולמסורתיים רוב מוחלט בציבור הישראלי... אז, מדוע למען ה' בפועל כל רסיסי המפלגות המיצגות אותו אינן מסוגלות אפילו בשעה קשה זאת להתאחד?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבל שרק עכשיו

    זלי''ז, 24/01/06 20:35

    בשנת 2006 הגעתם למסקנה שהחרדים קלטו ב48...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המתנחלים הם הציבור היחיד בארץ שאין לו מוטיבציה לרצוח יהודים

    לכן אין לו סכוי, 24/01/06 19:59

    בהכללה, לכל תושבי הארץ הזו אין שום בעיה לרצוח יהודים ורק למתנחלים ואוהדיהם , ציבור גדול לכשעצמו, אין מוטיבציה כזו. רק לציבורים המוכנים ואף ששים בחלקם לרצוח יהודים יש סכוי במאבק אלים, שני הציבורים העיקריים העונים על קריטריון זה הם הערבים והשמאל. וכל השאר - זיל גמור

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודק הבחור

    מיקו הקיצוני, 24/01/06 19:31

    הגיע הזמן ללמד את הקלגסים לקח שלא ישכח, אולי 4 או 5 הרוגים ימלאו את מכסת הדם שדורש הר אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין ספק שאתה צודק, אבל

    חיים, 24/01/06 18:16

    אני חושב שהמאבק הבלתי-אלים בכלל לא מוצה, ולכן אין טעם לדון במאבק אלים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פירות הביאושים של ההתנתקות הם רק בתחילתם. לצערי הרב.

    ההתנתקות משחיתה, 24/01/06 18:05

    הכוחניות שבה נעשתה ההתנתקות, והזלזול המוחלט בדמוקרטיה (ע''י שרון ''אבי'' המדיה והשמאל הצבוע),יחזרו למדינת ישראל כבומרנג.

    מעליה חדה בבפשיעה העבריינית- אם אין דין ואין דיין בשלטון העליון, למה שלעברינים יהיה,
    ועד איבוד מוחלט של אמון האזרחים והעם במוסדות השלטון החוק והמשפט -ובצדק לאור התנהלותם האופורטוניסטית בשנים האחרונות- כמו שמוכח במאמר זה.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בכתובת, מפעל ההתנחלות היה זלזול בחוק מתחילתו...!!!

      אדי, 24/01/06 18:46

      ההתנתקות הייתה צעד בלתי נמנע, והתנהלותה הייתה נצחון החוק והסדר על פורעי החוק...

      הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק

      שוטר צרוב, 24/01/06 19:22

      עד עכשיו אני מקלף את העור הצרוב מהחומצה ששפכתם עלי.

      הגב לתגובה זו

      • עוד שוטר שקרן

        מושיקו, 24/01/06 20:53

        כבר הוכח שלא היתה חומצה ולא סודה קאוסטית. אז אולי נצרבה לך הלשון מרוב שקרים

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא שוטר,רק שקרן (ל''ת)

          הרגע, 24/01/06 21:18

          הגב לתגובה זו

      • אפילו השופט צחק על המשטרה

        דנה, 24/01/06 23:23

        שטענה ש70 שוטרים אושפזו אך לא יכלה להביא מכתב אשפוז/שחרור של שוטר אחד!!!! פתטי.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא לשכוח לקבל את כוחות הרשע עם טלאי כתום.

    מגיע להם., 24/01/06 17:23

    לא צריך להתנגד בכוח. רק להרים ידיים וללכת. כל האלפים שיהיו שם. ושייראו את הטלאי.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יעזור לכם!! אתם תפונו!!! איזה כיף!!! (ל''ת)

    פפפפחחחח!!!!!, 24/01/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רוצים לללמוד מהחמאס? אין בעיה.

    ניב, 24/01/06 17:20

    הנה מקבץ אירועים דמיוני (בינתיים).
    ''בעקבות פעולת טרור של החתרת היהודית, צה''ל החל החיסולים ממוקדים בקרב ראש אירגוני הטרור היהודיים. המתחלים עוכבו שעות במחסומים לאחר שהוחלט להגביר את העוצר בחברון, ובערים נוספות בגדה. צה''ל מוציא את הכוחות מההתנחלויות המבודדות, ומשאיר אותם ללא הגנה. עשרות אלפי מתנחלים הופכים לפליטים בעקבות הפגזות כבדות של חיל האוויר, על ההתנחלויות הראשיות.''

    אם תהיו כמו ארגוני טרור, מדינת ישראל תגיב באותה מידה.

    הגב לתגובה זו

    • גדול-חומר למחשבה

      מיכאל, 24/01/06 17:35

      אמנם זה רק בגדר של רעיון שאין סיכוי שיקרה אך אולי המתנחלים יתחילו להפנים שאינם שונים בהרבה מהחמס-אני מתכוון למופרעים שבינהם ואלה לא חסרים!!!

      הגב לתגובה זו

      • הבדל קטן

        יגאל, 25/01/06 01:52

        החמאס עסוק בעיקר בתעשיית רצח, והמתנחלים עסוקים בעיקר בלבנות בתים. באמת הבדל פעוט.

        הגב לתגובה זו

    • ואז...

      רמי, 24/01/06 18:08

      מדינת ישראל תחליט כמו עכשיו שאין לה יותר כח לטרור ותתן למתנחלים מה שהם ירצו.
      זו בדיוק טענתו של מר לורד. אלא שהוא מאמין שזה יקרה הרבה לפני שצה''ל יזיז את עצמו לכיוון המתנחלים. בסופו של דבר צה''ל זה גם המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

    • חבוב את זה צה''ל אפילו לחמאס לא עושה אז מה (ל''ת)

      הקשקוש הזה?, 24/01/06 21:18

      הגב לתגובה זו

    • ניב שכחת משהו

      jak, 24/01/06 22:00

      ברגע שצהל אפילו יחשוב על זה
      לא יהיה צהל
      והמדינה תתמוטט

      יצטרכו לגייס עובדים זרים למשימה

      מה שהמאמר הזה אומר בעצם הוא שהמתנחלים יפסידו בגלל שהאיום שלהם לא אמיתי
      לערבים מאמינים שהם מוכנים להרוג ולכן לא מתעמתים איתם לשמאלנים כנ''ל
      הימין יחשוב 1000 פעם לפני שהוא יפגע ביהודים (ובבקשה תחסוך ממני את המקרים הבאמת בודדים) ולכן תמיד יפסיד
      כמו שקרה באלטלנה
      האצל יכל להלחם בהגנה או מה שזה לא יהיה אבל בגין ידע שככה הוא גוזר מוות על המדינה ולכן ויתר

      הגב לתגובה זו

    • מה קורה פה? אתם יהודים או אנטישמים?

      י, 24/01/06 23:26

      שום יישוב לא יתפנה בעז''ה, ועם ישראל ינצח! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    נמאס מהשחצנות הכתומה

    לא הספיק לכם?, 24/01/06 17:09

    זאת אותה שחצנות בדיוק שהפגנתם לפני שנה, כשאמרתם שלא תהיה התנתקות כי ''הסמולנים הם חלשים, מעניין אותם רק הבתי קפה שלהם, אין להם ערכים בלה בלה בלה''.
    בוא אני אגלה לך משהו: היתה התנתקות והיא היתה כי אנחנו, הרוב המוחלט של אזרחי המדינה, בהחלט מוכנים לצאת ולהגן על הערכים שלנו: העם בוחר כנסת והכנסת בוחרת ממשלה והממשלה מחליטה ומבצעת. דמוקרטיה קוראים לזה. אנחנו מוכנים לצאת לקרב כנגד כל מי שיאיים על היותה של ישראל קיימת ודמוקרטית. אנחנו מוכנים לשבת ולפתור סכסוכים. אנחנו מוכנים להציע הצעות נדיבות מאד (ושלושה קילומטרים של חוף ים משובח לחבורת פרזיטים שהתעשרה על חשבון עבודה תאילנדית ותקציבים מופקעים היא הצעה מאד מאד מאד נדיבה). ואנחנו מוכנים להגן על עצמינו ועל הערכים שלנו מול מי שלא יהיה מוכן לקבל את ההצעות שלנו. וזה כולל גם את החמאס וגם את המתנחלים.
    אז במקום לאיים, כדאי לך ולחבר מרעייך להתחיל לארוז. כי הממשלה הבאה, בלי שום קשר למי עומד בראשה, הולכת לפנות אותכם בחזרה לישראל. ומכיוון שאת החופיםן כבר נתנו למתנחלי הרצועה, הקרווילות שלכם יהיו באזור ירוחם.

    הגב לתגובה זו

    • על מה השנאה הגדולה? מקנאה?

      יעל, 24/01/06 23:36

      אם כ''כ היה קשה לך לראות את ההצלחה הגדולה והפריחה משובבת הלב שהיתה בגוש קטיף, היית מוזמן לעבור לשם! אכן, זה היה חבל ארץ מדהים ביופיו שהניב פירות משובחים. הפשע שבגירוש גדול מנשוא, ומבצעיו עתידים עוד לשלם עליו. ואם יש אנשים שממש קשה להם לראות בהצלחת האחר, זו בעיה פרטית שלהם! אנו שומעים יום יום על כשלון הפלשתינים הנסיונם לגדל בגוש גידולים שונים, ארץ ישראל שייכת לעם ישראל וכנראה שהיא משתבחת כאשר יהודים עובדים את אדמתה הקדושה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    פשוט נכון! יאללה להיסתער! (ל''ת)

    אילנית, 24/01/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הימין הסהרורי לא רוצה להבין את הכורח בהתנתקות...!!!

    אדי, 24/01/06 16:18

    נוח לו להתעלם מהסיבה העיקרית להתנתקות- הצורך להבטיח מדינה עם רוב יהודי יציב, משום שאין לו פתרון רציונאלי לבעיה זו...
    אין זה מקרה שמתנגדי ההתנתקות הם ברובם אנשים דתיים שמאמינים ברמה זו או אחרת שהם ממלאים את רצונו של בורא עולם...
    אין זה מקרה שחורבנו של עם ישראל פעם אחר פעם, נגרם בידי אנשים שהתימרו לדעת את רצונה של ההשגחה העליונה...
    הבעיה שעומדת בפני הציבור הבזוי בעיניכם, היא איך להציל את מדינת ישראל מהחורבן שאתם מביאים עליה...

    הגב לתגובה זו

    • אדי חשבתי שאתה לא מאמין בהשגחה עליונה ולא (ל''ת)

      בתורה מסיני !, 24/01/06 21:20

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    את אשר יגורתי בא

    יהודי - חילוני, 24/01/06 16:02

    הנה הם באים, כפטריות רעילות אחרי גשם חומצי, קמים ועולים הקולות אשר מהם כה חששנו, והפלסטינים כה ייחלו להם: הנה הם הקולות והדעות, אשר קוראות באופן מודע, לא ברמיזה, ולא בלשון עדינה - קוראות במפורש למלחמת אחים גלויה, קוראות לאלימות ולקרע גלוי.

    הנה הם האנשים הקטנים, הניזונים מהדם ומאמינים, כמו מוסוליני בזמנו, ש''הדם הוא המסובב את גלגלי ההיסטוריה''.

    אני אישית מאוד מקווה, שבין יתר הצופים במאמר המפחיד הזה, צופים גם נציגי הפרקליטות ומשטרת ישראל, אשר ייבקשו לעצור את ה''מנייאק'' הזה ויגישו נגדו כתב אישום בגין הסתה לאלימות ולהמרדה.

    רק כדי לסבר את האוזן, המונח ''המרדה'' מוגדר בחוק העונשין כאחד מאלה:

    ''(1) להביא לידי שנאה, בוז או אי נאמנות למדינה או לרשויות השלטון או המשפט שלה שהוקמו בדין;
    (2) להסית או לגרות את יושבי הארץ שינסו להשיג, בדרכים לא כשרות, שינויו של דבר שיסודו בדין;
    (3) לעורר אי רצון או מורת רוח בקרב יושבי הארץ.
    (4) לעורר מדנים ואיבה בין חלקים שונים של האוכלוסין.''

    העונש על מעשי המרדה - חמש שנים בכלא (דהיינו - עבירה מסוג פשע).

    הגנה טובה תהיה אם יוכח, שהדברים נאמרו במגמה להוכיח שהממשלה טעתה, או במטרה להביא לתיקון טעויות שנעשו, או במטרה לשכנע אנשים לפעול בדרכים כשרות לשינוי המצב הקיים, או להוקיע דברים המעוררים מדנים או רגשי עוינות בין חלקים שונים של האוכלוסין.


    ניכר שמגמתו של מר שומרון היא בדיוק ההיפך - לעורר ריב ומדון, ולהנהיג את אלו שיבקשו לפגוע באחרים.

    אני כולי תקווה, שרשויות אכיפת החוק יפעלו באופן החלטי נגד האויב המר והאכזר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אנחנו ניזלול בלי מלח את המילציות פורעות החוק

    לוחם גולני, 24/01/06 15:55

    המתנחלים ברש''ע חושבים שהם חיים באיזה רפובליקת בננות אנרכיסטית ושהם ישתפו פעולה עם הגדולים בשונאי ישראל.אז את הפאלגנות של המופרעים האלה ברשות ההלכה נפרק כמו שעשינו בעזה.המתנחלים משתוקקים לראות הרוגים,זה עושה להם טוב,אחרת איך אפשר להסביר את ההתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    השנאה תנצח

    מתנחל, 24/01/06 15:47

    אנחנו נאבקים על זכותם לההרג של החיילים,נשים וילדים כי אדמה חשובה יותר מדם.לצורך המאבק עשינו איבחונים מתאימים ולא קיבלנו אנשים שאין להם הפרעות אישיות לציבור המתנגדים באלימות לחתירתה של המדינה לשפיות כי אצלנו השנאה הכתומה תנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשמע נכון אבל מפחיד

    רותי, 24/01/06 15:28

    מעולם לא היתה לצמד המילים מלחמת אחים משמעות מצמררת מזו.
    אתה יודע מה, אני ימנית קיצונית ומוכנה להפסיד מול צבא הרשע ובלבד שלא להתעמת איתו. תקרא לי חננה תבוסתנית? שיהיה.
    לא אלחם ביהודים גם במחיר הפסד הבית שלי.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מתי תתעוררי....

      אילנית, 24/01/06 16:51

      אחרי שיזרקו אותך מהבית או רק אחרי שכל המדינה תהיה עיי חורבות...

      הגב לתגובה זו

      • ומתי את תתעוררי?

        מתנשאת, 24/01/06 17:26

        אחרי שתחריבו את המפעל הציוני כולו?

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק רגע, לא הבנתי

    מה אתה אומר?, 24/01/06 15:23

    אתה קורה לימין להתנהג כמו מחבלים? אז אפשר להתייחס לימין כמו למחבלים? כולל חיסולים ממוקדים? אז את מי אתה מציע לנו לשים בראש רשימת החיסול הממוקד אולי את ה''דוקטור'' אלדד משתיל הסיליקונים? אולי את פדרמן? אולי אתה תתנדב להיות ראשון?

    הגב לתגובה זו

    • של נעליך מעל רגליך

      דוד, 24/01/06 16:38

      כשאתה מדבר על דר' אריה אלדד.

      הוא תרם יותר משתתרום כל חייך למדינה. מדובר בפרלמנטר מעולה שגם יריביו הפוליטיים מעריכים את פועלו ואת יושרו והוא גם אחד הציונים האמיתיים האחרונים שנשארו בארץ. תא''ל בצה''ל שהיה קצין רפואה ראשי והינו מנהל מחלקה כירורגית בהדסה. החוצפה של אפס כמוך לשים את תוארו במרכאות ולקרוא לו ''משתיל סיליקונים'' מעידה שהסיליקון היחיד בסביבה זה משהו שהשתילו לך במקום מוח.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל מי שחושב אחרת ממך הוא ניהליסט

    דתי, 24/01/06 15:22

    ודקדנטי. זו אחת השגיאות הקשות ביותר של הימין הדתי-לאומני. ואתה עוד מדבר על מתנשאים? אם תפקח את עינך תוכל להבחין בהתפרקות שתי האידיאולוגיות גם יחד: ארץ ישראל השלמה מזה, ושטחים תמורת שלום מזה. אמנון היקר, התפכחנו. אתה עוד לא.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זו אנלוגיה? באמת? אתה ספינר.

    סבתא יוכבד, 24/01/06 15:07

    המתנחלים הם אזרחי ישראל, המתמרדים נגד החלטות של ממשלה נבחרת ולגיטימית.
    זאת אחרי עשרות בשנים של פינוק וסחיטה של משאבי המדינה.
    הערבים הם אוייבים, ואנו אוייבים שלהם. הטקטיקות שלהם אינם דוגמא להתנהגות של אזרחים במדינה, בדיוק כמו שטקטיקות של פושעים אינם מודל לחקוי, הגם שהם מצליחים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הצבא חזק על אחים לא נגד הטרור! (ל''ת)

    ג, 24/01/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתה יודע מה? בסדר

    תקשיב ותפנים, 24/01/06 14:39

    אם רק תעזו ללמוד מהשותפים האידאלוגים שלכם בחמ''ס, ולנקוט באלימות, אנחנו עשויים אכן לנקוט נגדכם באותה דרך: זה אומר במילים פשוטות, לתת לצה''ל פקודת נסיגה מכל שטחי יהודה ושומרון. בלי לפנות את ההתנחלויות, בלי לשלם פיצויים. בלי רגישות ובלי נחישות. פשוט לעוף משם. כל מוסדות מדינת ישראל: צה''ל, המשטרה, הביטוח הלאומי, משרד החינוך שמשלם משכורות למורים, מקורות, חברת חשמל, כולם. אתם, אוסף כתומים סהרוריים, מוזמנים להשאר שם, עם החברים שלכם מהחמ''ס והפתח. ואם (בעצם: כאשר) הם יכסחו אותכם, אנחנו מבטיחים להעביר למחות בצינורוצת הדיפלומטיים. אתה ידע מה? רק בגלל שאתה כזה בן אדם נחמד, זאת תהיה מחאה חריפה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף בן אדם עם קצת שכל. (ל''ת)

    רועי., 24/01/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האם כוח מצד המגורשים יעזור??? (ל''ת)

    ריקוש, 24/01/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוף סוף מישהו אומר מה שאלפים חושבים! (ל''ת)

    יורם, 24/01/06 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אותו הדבר עובד עם המתנחלים

    מוטי, 24/01/06 13:00

    אפשר לומר בדיוק את אותו הדבר על המאבק במתנחלים.
    כאשר באו אליהם מעט חיילים ושוטרים זה לא הצליח.
    הם ניצלו זאת ופגעו בכוחות הבטחון באלימות.
    כאשר באו אליהם במאסות גדולות ובעוצמה כמו בעזה המתנחלים התקפלו.
    אם הייתי גאון (וצבוע) כמו כותב המאמר הזה הייתי קורא לכוחות הבטחון להיות כמה שיותר אלימים ומטורפים כנגד המתנחלים.
    אבל אני לא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צריך לקרוא,הם כאלה (ל''ת)

      תן להם הזדמנות, 24/01/06 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה זה קשור ליהדות? - בסך הכל הגיון פשוט... (ל''ת)

    טוויטי, 24/01/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אמנון: דברים אינטליגטיים מידי בשביל עַם שהוא ברובו מטומטם (ל''ת)

    אפרים, 24/01/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דברים כהוויתם, בקיצור!

    אמת מארץ, 24/01/06 11:19

    אין זה נכון שהעולם עמד מנגד, כאשר הגרמנים השמידו את היהודים. כולם נתנו יד להשמדה. וכי איך ניתן להתייחס לעובדה שכל מדינות העולם סגרו את שעריהן לפני היהודים בעיצומה של השואה? איך ניתן לראות, אחרת מנאציזם, את העובדה שהבריטים החזירו את אניות ניצולי השואה בחזרה לאירופה הנאצית? איך? איך בדיוק?
    ואיך ניתן להתייחס לדבקות המימסד ה''ציוני'' בארץ ישראל, להסכמה ל''ספר הלבן'' ולמלחמת החרמה שזה ניהל נגד האצ''ל, משום שסירב להבליג ונלחם ב''ספר הלבן''.
    הרי ויצמן עצמו פרסם ברבים, משום שהיה משוכנע כל כך בצידקת תורת הגזע השמאלנית, את משנתו, ש''מליוני היהודים האלה הם אבק אדם על גלגלי ההסטוריה, אפשר שיצטרך להיזרות ברוח..... לא נהפוך את תל אביב ''שלנו'' לעוד גיטו בזוי''. זה השמאל! ואתם מסרבים ללמוד! הם יעשו את כל המאמצים להחזיר אותנו ל''ארצנו הקטנטונת'' זו שהשמאל ניסה לעצב כצלמו וכדמותו האנטישמית, ובאו ה''פאשיסטים'' עם כפות צלב הקרס ודפקו להם את הניסוי.
    זו האמת יהודים! תקלטו! במקום שעם ישראל יעשה הכל, הכל כדי לגדול ולהתעצם, כדי להבטיח ש''לעולם לא עוד'', השמאל ממשיך את ניסוייו בבני אדם, יהודים, כמובן, ופושעי ה''ימין'', ככלבלבים, אלא לא נחמדים ככלבלבים, מכשכשים בזנבותיהם ונובחים - אני אעשה את זה טוב יותר.
    כך מתעללים בנו שנים. דמנו נשפך כמים, ארצנו חרבה והולכת לנגד עינינו, אבל כווווולם יפים ודמוקרטים - אנו נפעל רק במסגרת החוק. איזה חוק? אתם סומכים ידיכם על חוקי נירנברג?
    אל תחשבו לרגע, שכאשר תתחיל השחיטה הגדולה, מישהו בעולם הזה, שכל כך אוהב אותנו היום, בעיקר את שרון, ינקוף אצבע למעננו. ובמיוחד לא ארה''ב!

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה אתה היית ברצח, אונס והרס במזרח טימור?

      סבתא יוכבד, 24/01/06 15:02

      או בסודאן? או ברואנדה?
      די עם הצביעות.
      העולם תמיד עומד מנגד, עד שהוא עצמו מאויים. כולם מתנהגים ככה, גם אנחנו בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • נרדפתי ע''י מדינת ישראל!

        ועלי לשמרו על, 24/01/06 17:48

        ואת יודעת מה? היהודים גם לא הלכו להציל את הארמנים במוסה-דאג, מה שאתם אוהבים כל להזכיר, כי רדפו ורצחו אותם.
        אפילו בתוך המחנות ניהלו ה''סוציאליסטים'' את התעמולה שלהם. הם העבירו זמן בסיפור ''ארבעים הימים של מוסה דאג'', כדי להבהיר למוזלמנים שלא רק היהודים מושמדים.
        השוואה!

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אשליה

    ירון, 24/01/06 09:32

    השמאל והממסד עיף להלחם באויב האמיתי החיצוני.כלפי המתנחלים הוא יפעל ''בנחישות ורגישות'' במסורת אלטלנה ו ''התותח הקדוש''.

    הגב לתגובה זו

    • היו מתנחלים על האלטלנה? (ל''ת)

      רועי, 24/01/06 14:10

      הגב לתגובה זו

      • לא, אבל הם איימו על השלטון

        אילנית, 24/01/06 16:47

        בדיוק כמו המתנחלים של היום ולכן ירו עליהם. אהבל!

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    טעות אחת קטנה

    מרק טווין, 24/01/06 07:59

    למר שומרון יש טעות אחת קטנה. הסיבה לקשרים החמים בין ביילין, פרס, פונדק ואולמרט לרוצח המורשע ברגותי איננה אופורטוניזם.
    הסיבה האמיתית היא היא השנאה הפתולוגית, המשותפת לכולם, ליהודים ולמפעל הציוני.
    מטרה אחת יש לרוצח ברגותי ולאדונים הנזכרים: חיסולה המוחלט של מדינת הלאום היהודית - רצוי על תושביה.

    הגב לתגובה זו