• 47.

    מקווה שהגרוש של רחל ימות ערירי

    נעה, 26/01/06 18:10

    ושילדיהם המשותפים יסרבו לקיים כל קשר עם האיש שהתעלל באמם קרוב ל-20 שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רבנות נתעבת

    נעה, 26/01/06 18:09

    מוסד רבני מסואב, נתעב. ממש השראה למבר ''הפרוטוקולים של זקני ציון''.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ואת זה נאכל עד שיהיו פה גירושין אזרחיים

    חגית, 26/01/06 14:50

    שזה, כמובן, לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברוך שלא עשני אישה אנחנו שרים בישיבה

    סקביאס חרדי, 24/01/06 22:58

    בישיבת ''השתמטותם ובערותם אומנותם'' בה אנחנו מאות אברכים יושבים בישיבה ונחים מתלאות החיים על חשבון אלה שמזיעים עבורנו למדנו שבשל נחיתותה של האשה יש למרר את חייה ככל האפשר.בזמן הגאולה בה אנחנו החרדים נשלוט הדבר הראשון שנעשה זה לטפל בנשים אחרי זה בחילונים ולבסוף בנוכרים.

    הגב לתגובה זו

    • דחוף פסיכאטר

      רועי, 25/01/06 16:22

      עוד סרבן בדרך תזהרו

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מבוי סתום

    אוראל, 24/01/06 13:03

    כל הכבוד לצוות מבוי סתום תעזרו לכל המסכנות ותעמידו את הדיינים במקום די לחומניזים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בין בני זוג, ל ע ו ל ם אין רק צד אחד צודק

    הצד השני, 24/01/06 10:32

    מוצגת כאן אישה מסכנה ואומללה שלכאורה על לא עוול בכפה ''איבדה'' את היפות בשנות חייה בגלל... בתי הדין הרבניים.
    סליחה אדוני, היינו בסרט הזה.
    יכול להיות שהיא באמת מסכנה, אבל קשה לי להאמין שהנתונים בכתבה הם כל האמת על כל פרטיה.
    כל טוב לך מר עיתונאי קטן.

    הגב לתגובה זו

    • זו קלישאה שיטחית

      אורית, 25/01/06 20:02

      אכן רוב המקרים בהם שני בני זוג נורמליים לא מסתדרים, אין רק צד אחד צודק.
      אבל יש מקרים, ולצערינו לא מעטים, שבהם מדובר בבעיות נפשיות של אחד הצדדים או בעיות פתולוגיות או התנהגויות חריגות ואלימות בהם רק צד אחד לא צודק. ברגע שאחד מבני הזוג מחליט להשתמש באלימות מכל סוג שהיא, כגון סרבנות גט, כדי לשלוט על השני אפשר לומר שיש צד אחד צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    שוויון בפני החוק

    עלית, 24/01/06 09:42

    כשאין שוויון לנשים בפני החוק - אז מומלץ להשתמש בחוק אחר - כמו נישואים בחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמה שאתה צודק 39 (ל''ת)

    אהובה, 24/01/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בוקר טוב איראן! (ל''ת)

    מיכל, 24/01/06 08:10

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב מיכל,הסירי שנאה מליבך... (ל''ת)

      משפטן, 24/01/06 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חרפת הדיינים האטומים והחשוכים. ינעלו בתי הדין הרבניים לאלתר! (ל''ת)

    מוריה, 24/01/06 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לבית דין אין סמכות לעכב גט

    גט שניתן, 23/01/06 23:51

    על ידי הבעל או שליח הבעל לאישה, הרי היא גרושה ואינה צריכה לאישור מרב או רבנות כלשהי, התורה קבעה שהיא גרושה ויכולה להינשא שנית גם בלי אישור של רב או רבנות, היא אך ורק צריכה שהבעל השני יקדש אותה בפני שני עדים והרי היא נשואה כדת משה וישראל ואין רב או בית דין שיוכל לעכב או להפר זאת

    הגב לתגובה זו

    • בענין איסןא עיכוב הגט

      שרה. ש, 24/01/06 16:42

      על מה אדוני מסתמך והרי זו עובדה
      שנעשה עוול לאשה זו בעכבם את הגט
      ובאומרם כי היא מנועה מלהינשא.

      הגב לתגובה זו

      • ואילו הייתה נישאת בכל אופן

        אין בכוחם להפר, 24/01/06 17:24

        והייתה פשוט יוצרת עבורם בעייה שלא היו יכולים לצאת ממנה נקיי כפיים

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    בתי הדין הפקר

    מולי, 23/01/06 23:30

    אנחנו הציבור הדתי חייבים לצעוק למול העוול הנורא.
    זה נוגע לא רק לגיטין נושא שרחוק ממני אלא גם לעניני גיור אליהם אני קרוב.
    זה שמשאירים אנשים שהם שונאי גרים להתעסק בענין זו שערוריה.
    שם לא תשאר אשה עגונה שנים אלא אנשים יקרים שירצו להתגייר האנשים של בן דהן שלא גמרו להתעלל בנשים מתעללים בגרים.
    אם לא יוציאו את הגורמים השליליים כדוגמת מימון כולנו נשלם את המחיר .

    הגב לתגובה זו

    • מולי אתה צודק

      אירם, 24/01/06 07:34

      זה שאפשר בקלות לשנות את בתי הדין לגיור זה ברור.
      דווקא שם זה לא תלוי בדיינים אלא בפקידים כדוגמת השם שהזכרת.
      חבל שבגלל פקיד שונא גרים אלפים שרוצים להתגייר לא מתגיירים בגלל התדמית שהוא יוצר לכולם.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    יאללה נמאס כבר מהשקרים האלה של ארגוני הנשים

    צ/, 23/01/06 22:15

    מעריב הפך לבית חסות לדמגוגיה .
    חלק גדול מהנשים ההלו מסורבות גט באשמתן הן רוצות יותר כסף לא רוצות השגבר יזכה לביקור אצל הילדים ועושות הכול שהבעל יגיד-אז ככה לא נותן לך גט . הן רובן לא תמימות ולא צדיקות . מי שמכיר את זכויות הגבר בגט יודע שחוץ מלסרב לכל תעלול ותנאי של האישה אין לו שום דבר בקלפים במשחק המכוער הזה .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תמשיכו להיות דתיות, פראייריות.

    אנשופלה, 23/01/06 21:57

    לאישה הזו הלכו החיים.
    למה?
    כי היא דתיה ולכן בניגוד ליחס המבזה שקיבלה מאנשי הדת, היא כיבדה את הדת ולא הלכה לגור עם גבר ולעשות כמה ילדים שהיא רוצה וזהו.
    אז מי אכל אותה? נכון, היא.
    מה הלקח?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סקופ! וידויו של דיין

    זיו, 23/01/06 21:52

    כל הכבוד ל''קולך'' שחשפו את האמת על הדיינים הפושעים שמענים נשים מתוך סאדיזם לשמו.
    אבל אני אלך יותר רחוק , ואגלה את כל האמת.
    אני הולך לספר מהם המבחנים הנדרשים על מנת להיות דיין.
    שלב ראשון הדיין חייב להוכיח עד כמה הוא שונא את המין הנשי..
    לאחר שעבר את המבחן הזה הדיין עובר לשלב הבא ובו הוא חייב להוכיח שהוא מושחת לפחות כמו חבר בכיר במפלגת קדימה.
    ומי שעובר את 2 השלבים האלו מגיע לשלב חצי הגמר- אפיית מצות בדם של ילד נוצרי.
    השלב האחרון והסופי הוא הקשה
    מכל , הדיין האומלל חייב לשמוע טוענת רבנית מארגון ''קולך'' מטיחה בו שקרים ודברי בלע מכל הכיוונים מבלי שתהיה לו היכולת להגיב.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תגיב בלי ציניות

      יואב, 30/01/06 09:35

      כדאי לך להגיב לנושאים אלו בלי ציוניות.
      רחל הפסידה את שנות חייה בה יכלה לגדל משפחה.
      היא הפסידה את התקופה של חיי משפחה ואישות.
      וחיה בודדה לגמרי במשך השנים הנ:ל
      גדלה את ילדיה.
      בעלה לעומת זאת, יכול היה להתחתן, להוליד ילדים. לחיות חיי אישות. אך בעיקר למרר לה את חייה.
      בבתי המשפט יש כלל של חלוקת הרכוש.
      אז מה? לדעתך צריך לוותר על כל הרכוש.
      והרי היה חיוב גט. האלימות הגופנית והנפשית הוכחה.
      אז מה אתה מציע?
      כן, שלגברים, רבנים ודיינים תהיה הרשות המלאה, לכפות את דעתם, כל דעתם, כל משנתם על נשים???
      זה כותב איש דתי, שמכיר את הנושא מבתו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    איפה תגובת דובר בתי הדין הרבניים?

    אלי, 23/01/06 21:37

    אם אתה כותב כתבה על גוף מסויים האם לא ראוי לקבל את תגובתו?

    הכתבה הזו מציגה את המקרה בצורה מאוד מסוימת אבל היה מענין לשמוע עוד זוית.

    אולי לדובר בתי הדין יש הסבר אחר מ''נקמנות'' של הרבנים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מוצדק ביותר כן כן כן כן

    גבר גבר, 23/01/06 21:07

    כדאי מידי פעם להאזין ל 103 fm שעה 9 לאיריס קול שם לפעמים תשמעו סיפורים קורעי לב על גברים סובלים ותבינו באובייקטיביות האם התמונה היא חד צדדית או לפחות דו צדדית

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המרתי את הדת וכך ניצלתי ממלכודת הרבנים

    עגונה הגונה, 23/01/06 20:52

    מאחר וסבלתי מהממיסד הרבני אשר כבל אותי והתעמר בי החלטתי לצאת מחושך לאור המרתי את דתי וניצלתי מעונשו של הגיהנום הרבני.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רחל אני מאחל לך חיים קצת יותר שלוים והרבה מזל''ט (ל''ת)

    דותן, 23/01/06 20:36

    הגב לתגובה זו

    • בענין הגט

      רחל, 24/01/06 16:43

      תודה רב לך דותן, שלא תדע צער בחייך.

      ר ח ל

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    עד מתי הרשעים החרדים יעלוזו?

    ניצול דת, 23/01/06 20:27

    החיבור בין כסף,דת,פוליטיקה ושררה הוא חיבור המשחית את הנורמות המוסריות של חובשי הכיפות וגורם להם להתעלל ולהתעמר בנשים ובחלשים.תאוות הבצע והשררה בבתי דין רבניים מעבירה את המושחתים על דתם ותמורת אתנן מתאים הם יפסקו (גם את רגליהם) כהלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה נתונים על נישואי קפריסין...

    רוני, 23/01/06 20:27

    עפ''י נתונים רשמיים, כ 20% מכל כשירי החיתון היהודים במדינת ישראל מעדיפים לערוך נישואין אזרחיים בקפריסין. הוסיפו לאלה את כל אותם זוגות שמקימים משפחה ללא נישואין (הסכם שותפות אצל עו''ד וכיו''ב) ותקבלו תמונה די עגומה... הממסד הרבני של מדינת ישראל צריך לעשות בדק בית רציני ומהר !!! חייבים למצוא פתרונות הלכתיים שיעלו בקנה אחד עם אורך החיים המודרני ובעיקר, כאלו שיקלו על מסורבות ומסורבי הגט.

    הדבר המעניין הוא, שכמעט כל זוג יהודי, כולל אלו שהתחתנו בקפריסין או לא התחתנו כלל, עושה לבנו ברית מילה ובדרך כלל גם בר מצווה. הטיעון הישן והנדוש של החוגים הדתיים שמדובר באנשים שיצאו לשמד ושונאים את דתם לא תמיד מוצדק... חלק גדול מהאנשים האלו רואים את עצמם כיהודים לכל דבר ואין להם התנגדות לצביון יהודי כלשהו אבל אוזלת היד (ובהרבה מקרים גם שחיתות ואטימות) של הממסד הרבני ''מבריחים'' אותם מהרבנות... חבל מאד וצריך לחשוב על פתרונות... לפני מאות שנים היו לנו גאונים וגדולים שידעו למצוא פתרונות, איפה הם היום ???

    לגבי הגירושים של זוג שנישא בחו''ל (בנישואים אזרחיים) יש מצב מעניין : מבחינת החוק הישראלי האזרחי הם נשואים לכל דבר מתוקף העניין שהנישואים שלהם היו חוקיים במדינה שבה הם התבצעו. מבחינת הממסד הדתי (כלומר הרבנות), המצב קצת יותר סבוך ולכן ההתייחסות היא (למיטב ידיעתי) כאל ''ספק נשואים'' ומכאן גם הצורך להעביר את הליך הגירושין דרך הרבנות – על מנת למנוע מצב של ''ספק ממזרים''

    אי לכך, הגט שיקבל זוג כזה (שנישא בחו''ל) הוא מה שנקרא ''גט לחומרא'' והפרוצדורות הן הרבה פחות מסובכות / הרבה יותר קלות. למיטב ידיעתי (ממה שקראתי / שמעתי) אין הרבה אפשרויות לסרב גט ומספיק אפילו בן-זוג אחד מכיוון שהרבנים יכולים (ואולי אפילו מעוניינים ?) במקרה כזה להכריז על הקידושין כלא תקפים (בגלל שהעדים היו פסולים או מכל מיני סיבות אחרות...) כלומר, במקרים של נישואים אזרחיים יש לרבנים ''גמישות הלכתית'' רבה יותר להפר את קשר הנישואין והם גם ''ששים יותר'' לתת את הגט מכיוון שמסגרת הנישואין האזרחית ממש לא עולה בקנה אחד עם התפיסה ההלכתית (למשל: מכיוון שאסור לבעל ואישה לחיות תחת קורת גג אחת ללא כתובה, אפילו יום אחד... ומעוד סיבות)

    הגב לתגובה זו

    • שנאה לדת-ישראל לא החלה היום .ונא לא לערוך ניתוחי הבל. (ל''ת)

      שאין להם ערך.., 24/01/06 10:34

      הגב לתגובה זו

      • אין פה שום עניין של שנאת דת-ישראל

        רוני, 24/01/06 19:24

        ואם למשהו אין ערך (בולשיט, כלשונך...) הרי זה לתגובה חסרת הפשר וחסרת התוכן שכתבת.

        המלים שכתבתי התבססו על נתונים שפורסמו ע''י גורמים רשמיים שמתעסקים בנושא (כולל הרבנות הראשית ומכון עתי''ם) והניתוח, לצערי, הוא די מדוייק...

        הלוואי שיקומו בדורנו חכמים גדולים כמו הלל הזקן ורבנו גרשום שיקרבו את העם אל דתו בדברי נועם ושלווה.

        נכון לעכשיו, יש לנו הרבה מתלהמים וקיצוניים שרק גורמים לריחוק ופירוד. חבל מאד....

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד למבוי סתום

    אחת, 23/01/06 19:24

    למרכז צדק לאישה וליד לאישה, ביחד הם עושים עבודה מצויינת!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אי אפשר להביע עמדה על המקרה בלי להכיר את התיק

    לכו בעקבות, 23/01/06 19:13

    המקרה הזה ממוחזר בכל פעם שמעלים את הנושא של מסורבות הגט. אין ספק שמדובר במקרה קשה שמציג את בין הדין באור בעייתי במיוחד(בלשון המעטה); אכן יש מסורבות גט לא מעטות שגיטן מתעכב זמן רב (שנים), אך נדמה לי שאין עוד מקרה שאפילו מתקרב לזה.

    השאלה היא האם המקרה הזה כפשוטו, דהיינו, אשה תמימה שבעלה התעמר בה במשך שני עשורים ובית הדין לא עשה דבר כדי להפסיק זאת.

    מאידך יש אפשרות שגם האשה לא בדיוק טלית שכולה תכלת וגם לה חלק נכבד בעיכובים שחלו במתן הגט. לא הוגן להציג את מספר השנים ורק את נקודת המבט של האשה (כאשר המטרה הברורה היא לנגח על סמך מקרים בודדים מעין זה), מבלי שיהיה לנו מידע ממקור ניטראלי יותר מהטוענות שייצגו את האשה (הרי על פי החוק אסור למעשה לפרסם פרטים מתוך התיק ולכן הנהלת בתי הדין לא יכולה לפרסם תגובה ראויה).

    הגב לתגובה זו

    • 19 שנים כדי לפתור כזו בעיה זה ''קצת'' מוגזם. (ל''ת)

      יוני, 23/01/06 20:33

      הגב לתגובה זו

    • צודק, היא יכלה בכל שלב לוותר לו

      בועז, 23/01/06 22:09

      כל מיני ויתורים מפליגים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בושה וחרפא לרב עמר ולבת דין

    ישראל, 23/01/06 19:01

    לחייב בעל בגת נגד רצונו בגלל שאישה נחוטה מגבר לפי דין תורה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחרי 20 שנה גט

    זהבה, 23/01/06 18:52

    השם ישמור איך יתכן דבר כזה?

    חייבים לחוקק חוק עד כמה אדם יכול

    להחזיק ולהזיק לבת זוגו. הבעל והדיינים אינם ריבונו של עולם.

    הם השתגעו להרוס לאשה את חייה?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פתרון

    קב''ה, 23/01/06 18:42

    לשלוח את כל הרבנים שונאי הנשים לכלא על כל שנה של עיכוב גט.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הבעיה לא בבית הדין

    אברום, 23/01/06 17:09

    הרי מהאנשים האלה אין לצפות לכלום. הבעיה היא הדת היהודית בגרסתה דהיום וזו אין לה תקנה. האשה היתה צריכה להודיע לדיינים שהיא מתנצרת ואז היתה מקבלת את הגט צ'יק צ'אק.

    הגב לתגובה זו

    • קדחת

      רינה, 23/01/06 22:07

      שום גט היא לא תקבל בצורה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רועי יישר כוח. אתה עוזר בדיני נפשות (ל''ת)

    עינת, חיפה, 23/01/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אח''כ הדתים מתפלאים למה לא רוצים להתחתן ברבנות (ל''ת)

    n, 23/01/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה להתחתן ?! (ל''ת)

    אלי, 23/01/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מגיע לה-למה עזבה את בעלה

    אילן, 23/01/06 16:21

    אם הבעל מתיחס אליה באלימות פיזית או מילולית כמו שטוענת...
    היא צריכה היתה ללכת ליעוץ נישואין.
    מי שנידפק אלו הילדים.
    דבר שני כל אישה שניה שרוצה גרושים אומרת שהבעל
    מתעלל בה. אפשר לחשוב שהנשים לא מתעללות בבעל.
    יש לחייב את המשפחה ללכת ליעוץ נישואים של חצי שנה לפחות!!!
    אישה שעוזבת את הבעל היא אישה
    מורדת וסוררת ולא מגיע לה שום פרס עד שלא יגלו את כל הסיכסוך ביעוץ.
    יש כיום הרבה נשים אנוכיות שעוזבות
    את הבעל ואת המשפחה ללא כל נסיון לשפר את המצב עיי יעוץ או שיחות .
    נמאס מהנשים האלו שהורסות משפחות.
    לעומת זאת אם מוכח שהבעל מאד אלים והפגיעות הפיזיות
    מסכנות את חייה, בלי סיפורים על 'איים לרצוח אותי',
    אז באמת יש לעזור לאישה לקבל גט.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, נפלת ממאדים?

      מה זה החרטא, 23/01/06 18:44

      מה זה השטויות האלו NRG, אין לכם צנזור או משהו?

      הגב לתגובה זו

    • אני רואה כמה אתה מזדהה עם בעלים מכים.... (ל''ת)

      אבי, 23/01/06 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פתחו את הספר סגרו את הלב.

    יהודי טוב, 23/01/06 16:15

    מקרה מזעזע. ממש.
    עכשיו להעמיד לדין את הדיינים שהתעמרו באשה במשך 20 שנה. רשעות של ממש. ככה זה כשפותחים את הספר ולא את הלב, לא יאמן, ממש. והכל בשם שמיים. פיחס.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישראל גרועה מאירן.

    מכירה ויודעת, 23/01/06 16:02

    האמינו לי באירן מתחשבבים בנשים יותר מבישראל. בושה וחרפה .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנחנו מתחתנים בקפריסין

    דוד מסיקה, 23/01/06 16:02

    בדיוק בגלל העיוות המכוער הזה שמצויין כאן

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא יעזור לכם

      כולם מתגרשים, 23/01/06 18:30

      גם מי שמתחתן בקפריסין מתגרש ברבנות. זה הסוד שאף אחד לא מספר לכם. לכן הפתרון היחיד הוא להצטרף למאבק.

      הגב לתגובה זו

      • אבל נישואי קפריסין זה גט לחומרא

        רוני, 23/01/06 19:58

        גירושיהם של בני זוג שנישאו בקפריסין (או באמצעות נישואים אזרחיים בכל מדינה אחרת) אכן צריכים לעבור דרך הרבנות הראשית (במידה ובני הזוג נרשמו בישראל כנשואים) אולם, למיטב ידיעתי, זה נקרא ''גט לחומרא'' והפרוצדורות הן הרבה יותר זריזות ועם הרבה פחות בעיות וסחבת. עד כמה שקראתי / שמעתי אין גם יותר מדי אפשרויות לסרבנות גט מכיוון שהרבנים יכולים (ואפילו מעוניינים ?) פשוט לבטל את הקידושין בטענה שהם לא כשרים (למשל: מכיוון שהעדים לא היו כשרים ועוד סיבות כאלו ואחרות...)

        הגב לתגובה זו

        • יקירתי, שמעת לא נכון

          הרבנות מחכה, 24/01/06 00:19

          את עדיין תצטרכי לעבור ברבנות

          הגב לתגובה זו

          • זה לא יקירתי אלא יקירי... (ל''ת)

            ותקרא בדיוק מה, 24/01/06 08:46

            הגב לתגובה זו

          • שקר וכזב נשואין אזרחיים

            כדין פילגש, 24/01/06 15:46

            ופילגש אינה צריכה גט!
            מפני שאין קידושין וחופה לפילגש.
            נשואין אזרחיים הם בדין פילגש מפני שבנשואין אזרחיים אין קידושין וחופה, לכן זה לא גט לחומרה, זה גט לחמורים.

            הגב לתגובה זו

            • כדאי שתבדוק את הנושא ברבנות לפני שאתה קופץ (ל''ת)

              זה דווקא כן, 24/01/06 19:26

              הגב לתגובה זו

            • אז זאת המצאה חדשה שלהם (ל''ת)

              ולא חיבים לציית, 24/01/06 22:24

              הגב לתגובה זו

  • 13.

    גיטין

    shoshi, 23/01/06 15:54

    המקרה של רחל אינו יוצא דופן. גם לי לקחו 16 שנים לקבל את הגט המיוחל למרות שכל הבתי דין הרבניים ניסו ללחוץ על האקס. לא היה חשוב לו להיות בכלא.
    מתי יקומו רבנים שישנו את החוק הנותן לבעל זכות בלעדית ''לתת'' גט?
    את מירב שנותיי ובריאותי בזבזתי במלחמות אבודות. בגיל 55 קבלתי גט שמאפשר לי לחוש חופשיה למרות הבדידות האישית.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מזל טוב שתזכי לשנים של אושר. (ל''ת)

    דליה, 23/01/06 15:43

    הגב לתגובה זו

    • לרגל החופש

      רחל, 24/01/06 22:24

      תודה רבה לך דליה,

      שלא תדעי צער כל חייך.


      רחל

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מכירה מקרוב את הסיפור

    טוענת רבנית, 23/01/06 15:42

    הצורה שהצגתם את הסיפור היא מעוותת מאד. האשה היא נוכלת ורמאית ועבדה על הדיינים בבית הדין, ושלא תבכה שאחרי שעלו על התעלולים שלה הם עיכבו את פסה''ד.
    אם היא היתה מתנהגת ביושר, היא היתה גרושה מזמן, ולכן זה עוול להציג
    את הסיפור בצורה כזו.
    הגיע הזמן לשים קץ לסיפורי בדים
    של ''יד לאשה''. ''מבוי סתום'' ו''מרכז
    צדק לנשים''. די!

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז'' העובד בית הדין'' המפורסם נהיה

      טוענת רבנית?, 23/01/06 18:22

      איזה מכירה ואיזה מקרוב את הסיפור.
      בעלה התעלל בה שנים
      ואחר כך ית הדין המשיך בהתעללות.
      נדמה לי שקוראים לזה אונס קבוצתי.
      מה אתה יוצא להגן עליהם?

      הגב לתגובה זו

    • אחרי 20 שנה

      יערה, 23/01/06 18:59

      אם כתבת מה שכתבת הרי אינך מכירה את הסיפור לאמיתו.

      עלייך להתבייש בעצמך, וסגוד לנשים אצילות נפש ובעלות שאר רוח הנלחמות לטובת הצדק והיושר.

      בושי לך.
      יערה

      הגב לתגובה זו

    • להזכירך:פסק הדין קובע שהיא כבר ''גרושה מזמן''....

      איש יהודי, 23/01/06 23:51

      פסק הדין בעצם אומר שהיא כבר גרושה מזמן, לפני שש שנים, וא''כ כל הסחבת, היא היא חסרת כל צידוק.

      כי אם היא אכן גרושה כבר שש שנים, הרי שאין כל צידוק לעכב את תעודת הגירושין שלה כדי להכריח אותה להסדיר את הענייניה הכספיים בביה''ד

      הגב לתגובה זו

    • רחל - הפסיקי, יודעים מי את (ל''ת)

      מכירים אותך, 24/01/06 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כרגיל כתבה חד צדדית

    תמשיך ככה, 23/01/06 15:38

    ועוד של העלת עניין.
    ממש עבודה עיתונאית.
    או אולי צריך לקרוא לזה תעמולה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התעללות באשה חסרת ישע

    haim, 23/01/06 15:27

    וזה לא מקרה נדיר יש הרבה מסורבות גט שמחכות המון שנים בגין סחבת בבתי הדין

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרבנות בושה וחרפה

    רוחמה, 23/01/06 15:24

    להתחתן רק נישאים אזרחים כל מוסד הרבנות הוא ביזיון מוסד שבז לנשים .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אשה צריכה לדעת עם מי היא מתחתנת ומביאה ילדים לעולם (ל''ת)

    א, 23/01/06 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אחרי 19 שנה קבלה גט

    nnnnnnnnnnnnnnn, 23/01/06 15:18

    בטור אדם דתי אין יותר בושה ממה שנעשה
    אני בטוחה שעל פי דרך השם זו לא הדרך
    חבל שהרבנים במקרה מתנהגים כאלוקים.............................
    nnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בושה וחרפה

    יואב, 23/01/06 15:18

    בושה וחרפה לא רק למוסד הרבנות החשוך, אלא גם לכל המערכת השיפוטית בישראל, שאין בכוחה לסייע לפרט חסר האונים במאבקו הצודק והלגיטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רועי, אתה הופך את האתר לבמה של תעמולה נשית

    גיל רונן, 23/01/06 15:17

    ולא מבין שהתעמולה הזו משמשת גם הרבה נשים לא-טובות ולא-זכות, שמנצלות את האווירה בכדי לרושש ולאמלל את בעליהן.

    אני מכיר מישהו שבגיל 74 עדיין נאלץ לשלם מזונות אשה לאשתו אחרי יותר מ-20 שנה שהם פרודים. היא מסרבת להתגרש! היא רודפת אחריו עם צווי מאסר ומכניסה אותו לבית הסוהר כל כמה חודשים. אז אולי די עם התעמולה הזו??? לא מספיק המדור של רבקה לוביץ'? מה אתה, שפוט של 'קולך'?

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר כאן על נשים וגברים

      ספי, 23/01/06 15:25

      אלא על מערכת דפוקה מימי הביניים שהורסת חיי אנשים - גברים ונשים כאחד.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לגיל רונן

      מישהי, 23/01/06 15:53

      באותה מידה ניתן לטעון שאתה שפוט של גברים מתעללים בנשים שמעדיפים לראות אותן נמקות בבדידותן בעוד שלהם מותר להקים משפחה חדשה בלי להינזק. אולי תסכים סוף סוף שיש גם כאלה וגם כאלה? שאי אפשר להטיל רפש באשה אומללה שנלחמה באומץ על חירותה במשך שנות חייה היפות ביותר ולקשור אותה אוטומטית לחלאות ממין נקבה שגם הן קיימות לצערנו? דווקא העובדה שאתה מגיב אוטומטית בלי להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו הופכת אותך לשופר מפוקפק למדי ופתטי שכולם כבר יודעים מה יש לו לומר. ההבדלים שהופכים את בעיית העגונות לקריטית ומחרידה יותר מבעיית גברים נרדפים הם השעון הביולוגי וההלכה הפרימיטבית שכולאים אותנו בכלוב אכזרי במיוחד. אם אתה באמת מחשיב את עצמך גבר חושב ונבון, נסה פעם להראות שאתה מבין את ההבדל בינינו ואז אולי יתייחסו גם לטענותיך ברצינות. נכון לעכשיו אתה נשמע כמו ילד מעצבן בפרובוקציות הדמגוגיות שלו שבכל פעם שהוא פותח את הפה, נאנחים בקוצר רוח ועוברים הלאה, להקשיב לאנשים צודקים יותר.

      הגב לתגובה זו

    • בשונה משאר האתרים, שהפכו לבמה לתעמולה גברית

      יקי, 23/01/06 17:08

      סוף סוף מישהו הולך נגד הזרם.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מזל טוב רחל!

    יוסי, 23/01/06 15:13

    עכשיו את יכולה לכתוב את פרק הסיום לספר שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דתי שקורא זאת ונשאר דתי הוא או אידיוט, או מושחת. (ל''ת)

    אלוהים, 23/01/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • אהההה, הבנתי

      אדם הראשון, 23/01/06 16:27

      ואם חילוני יקרא על משפט שמתנהל 20 שנה אצל החילונים ויישאר חילוני - הוא גם אידיוט או מושחת ?

      הגב לתגובה זו

      • לאדם הראשון: אנלוגיה טיפשית.

        אלוהים 2, 23/01/06 18:10

        הדתי יודע שצד אחד הוגבל ונפגע בגלל מינו. במילים אחרות, הוא יודע (אלא אם הוא שוביניסט, ואז הוא גם אידיוט וגם מושחת), שכל המערכת בנויה על אי צדק שמגובה בכל מיני טיעונים דתיים ''עמוקים''. אז אם הוא לא מאמין בעליונות הגבר, ובכל זאת מאמין שמערכת חוק דתית זאת (שאפליית נשים בה מובנית ולא קשורה לדיין זה או אחר), ואם הוא חושב שבכל זאת היא זכאית להתקיים, הוא גם אידיוט, וגם מושחת. מש''ל.

        הגב לתגובה זו

        • רגע רגע אתה באמת חושב

          מומחה למגדר, 23/01/06 18:20

          שגברים ונשים שווים?

          אפילו הפמיניזם היותר מתקדם שקצת מודע לעצמו מבין שאין שום שיוויון במציאות, השאיפה (המוטעית לדעתי) היא להגיע לשיוויון הזדמנויות וכד'.
          כל עוד אשה משועבדת לשינויים פיסיולוגים החל בוסת וכלה בלידה והנקה,(הגם שמה''שיעבודים'' האלו היא יכולה להגיעה לנקודות מבט משמעותיות ועמוקות בפ''ע) מי שמדבר על ''שיוויון בין המינים, כפשוטו הוא שוטה במקרה הטוב, ובדר''כ גם צבוע.

          הגב לתגובה זו

          • ובגלל הבדלים פיזיים צריך יחס שונה?

            אנשופלה, 23/01/06 22:01

            בגלל שלאישה יש רחם אז היא הקורבן והגבר יכול להחזיק אותה בת ערובה עשרים שנה או שתיכנע לסחטנות שלו?
            מה הקשר בין הבדלים פיזיים בין נשים וגברים לבין זכויות להתגרש?
            האם זה שרק אישה יכולה להניק אומר שאסור לה להעיד במשפט, להיות רב ראשי, להיות שופטת בבית דין רבני, וכאמור להיות שבויה בסחטנות של בעלה?
            האם עם ההנקה בורח לה גם השכל ולכן היא לא יכולה?

            הגב לתגובה זו

            • אם שואפים לשלימות וצדק אמיתי

              המומחה, 24/01/06 10:19

              בהחלט כן.

              דין של שיוויון הוא דין עיוור, שלא מבחין בדקויות.

              אני לא אומר שבתי הדין הרבנים בהכרח עושים דין צדק, אבל רק דין תורה הוא דין שנותן את המסגרת לעשות צדק אמיתי, דוקא בגלל שהוא מודע לשוני בין המינים ולרגישויות המיוחדות לכל מגדר.

              לצערי רוב הדיינים לא יודעים/מבינים את זה. אבל בתי המשפט החילוניים רחוקים לא פחות מהם מהמושג צדק.

              בכל מקרה זה נושא שדורש עיון הרבה יותר משמעותי מטוק-בקים מתנצחים בNRG ...

              הגב לתגובה זו

            • ברגע שיש דין נפרד לנשים ולגברים

              אנשופלה, 25/01/06 09:50

              ועוד חד צדדי בגדול, זו גזענות.
              זה בדיוק כמו שיהיה דין אחד לשחורים ואחד ללבנים.
              דין אחד למזרחיים ודין אחד לאשכנזים.
              דין אחד לאנשים מסביון ודין אחד לאנשים משדרות.
              אותו דבר.

              הגב לתגובה זו

            • ראשית

              המומחה, 25/01/06 15:20

              נשים וגברים הם מאותו גזע, כך שהמושג גזענות ממש לא שייך.

              שנית, באמת נראה לך שאין דין שונה לאנשים שנמצאים במקומות שונים???
              שלישית לא התייחסת (אולי כי לא הבנת) את הטיעון שלי.

              כנראה צריך ללמוד כמה שנים בשביל לקבל רקע לדברים. (כפי שאמרתי בטוק בק א''א למצות דיון שחורג מהחלפת מהלומות הדדית)

              הגב לתגובה זו

      • לא הבנת ולא נעלים

        דתיה, 23/01/06 18:28

        זה לא עניין של משפט שנשמך 20 שנה, אלא אישה שחייה נהרסים על ידי בעל אלים בחסות בית הדין

        הגב לתגובה זו

    • נכון כי אצל החילונים הכל מושלם...

      מתן, 23/01/06 17:02

      בתי הדין שלכם מעולם לא שפטו חפים מפשע למאסר עולם (מי אמר עמוס ברנס???), הנוער שלכם לא יודע מה זה סמים (כמעט חצי ממנו צורך סמים) בתי הספר שלכם אלימים וכו'. מי שחילוני מטומטם?!

      הגב לתגובה זו

    • קצת פרופורציות

      נירה, 23/01/06 22:09

      מה הקשר ,ואם חילוני רוצח אז כל החילונים רוצחים???

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אחד המקרים הקשים בתיקי בית הדין?

    אחד מיני אלף, 23/01/06 14:58

    של מיקרי שחיתות ועיוות הדין על ידי הרבנות המיושנת והמטופשת.

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא פגשתי תיק קשה שהם פתרו בתבונה (ל''ת)

      רחל האם, 26/01/06 13:04

      הגב לתגובה זו