• 15.

    חייך, אכלת אותה!

    הגירוש משחית, 24/01/06 01:56

    לםני חמישה חודשים המדינה ביצעה בדיוק את אותה תוכנית רק על אזרחים יהודים תושבי חבל עזה. זה עבד כל כך יפה ובקלות, אז למה לא לישם זאת כדי לפתור עוד כמה בעיות?
    תבין, כשנזכרים בגירוש יהודי חבל עזה הטיעונים שלך נגד גירוש הבדואים פשוט לא עובדים. גם לצביעות ולמוסר הכפול יש גבול.

    אופס..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל כך פשוט

    אוזה, 24/01/06 00:30

    איך לא חשבנו על זה? ''להחזיר'' את את כל הנגב לבדואים. שימשיכו לחיות שם כמו שחיו אלפי שנים. כל הנגב שלהם, וגם לפתוח את הגבול עם אחיהם בסיני. מה זה משנה שאנחנו במאה ה-21, ואין יותר חיי בדואים, כשם שאין חיי אינדיאנים. יש רק שמורות של אינדיאנים. הבדואים חייבים לחיות ביישובי קבע כמו כל אדם אחר. וגם לשמור לפעמים על החוק כמו כל אדם אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הבדואים בנגב - חבורת גנבי קרקעות וגנבי מכוניות ! (ל''ת)

    נאמן לארצי, 23/01/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבדואים באו מחצי האי ערב - ולשם עליהן לחזור !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 23/01/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעניין אם התקשורת תסקר את גירוש הבדואים

    שכטר, 23/01/06 19:24

    כמו שהיא סיקרה את פינוי המתנחלים מארץ לא להם.

    לא נראה לי שבמדינת הגזע היהודי התקשורת בכלל מכירה בקיומם של בדואים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בעוד 75 שנה 5 מיליון בדואים בנגב

    20 אלף חללי, 23/01/06 18:32

    בשביל מה נהרגנו?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    השמאלנים סופסוף מצאו רוסי שמאלני ??

    קוקו, 23/01/06 18:19

    למזלנו רוב הרוסים מכירים את הבולשביזם מקרוב והילד הטיפש הזה הוא החריג.

    רומן - תדליק את האורות בבקשה !!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כבודו משקר.

    כבשה יהודית, 23/01/06 18:13

    א. בתום ''פורענות 1948'' היו 50,000 בדואים-לא 11,000.
    ב. כיום יש למעלה מ-200,000 בדואים ולא 160,000 כקביעת ''המומחה''. המספר המדויק אינו ברור כי הווי ידוע לכבודו, כי חלקם הנם שוהים בלתי חוקיים המוברחים ממצרים והר חברון.
    ג. כמחציתם לא ''הגיעו עד הלום'' מתוקף הריבוי הטבעי המופרע שלהם, כי אם מתוקף חתימת הסכם קמפ-דויד ממצרים ב-1980, מתוקף הסכם אוסלו מ-1993 והן מתוקף ''הברחת כלות''.
    ד. לבדואים אין ולא היו ''קרקעות שלהם''. מדובר בעם נוודים שהוותיקים שבהם הגיעו לארץ ישראל עם תחילת המנדט הבריטי ולאחר ''הפלישה הציונית הגזענית''.
    ה. הבדואים אינם יותר ''פליטים'' ממך מר רומן. גם אתה, גם ''הם'' לא משרתים בצבא (אפשר להבין זאת מתוך גילך הצעיר ומן העובדה שכבר הספקת לסיים תואר ראשון) ומקבלים את מלוא זכויותיהם האזרחיות.
    ו. מיעוט כפריהם העתיקים (???) הם בני 30-40 שנה. אחרים בני 5-10 שנים-פרי ביאושיה של ממשלת רבין. הכפרים העתיקים היחידים באזור הם של שבטי הנבטים שנכחדו לפני 1000 שנה.
    ז. לבדואים מוצעים פתרונות שהיהודים יכולים רק לחלום ולקנא. גנבת לך גבעה בנגב לאורך הכביש הראשי? אנא תהיה נחמד ותפנה, ובתמורה, המדינה תיתן לך 2 דונם (!!!) בישוב חוקי.
    ח. אין ישובים ''לא מוכרים''. יש מאחזים ''בלתי-חוקיים''.
    ט. הגזענות היחידה המופגנת כאן היא שלך וכלפי תושביו הלא ערביים של הנגב, שעל גבם וחשבונם אתה מנסה לקדם ענייניהם של חבורת עבריינים מועדים שכבר מזה זמן מטילים חיתתם על סביבתם.
    י. ממשלת אשכול לא יצרה את ''תופעת הכפרים הלא מוכרים''. הכפרים הללו שאתה ברוחב לב אבירי מכנם-''בלתי מוכרים'' נוצרו רק ב-13 השנה האחרונות לאחר ההנחה המפליגה שקיבל העבריינות הבדואית מממשלת השלום של רבין.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך!!!!!

      יונתן, 24/01/06 00:50

      כל מילה בסלע. ''אמת מארץ תצמח'' כמי שגר בנגב ונוסע הרבה בכבישים אפשר לראות איך ''הישובים העתיקים'' נולדו בשנים האחרונות ממש. ושלא נדבר על הצרות האיומות שהם מעוללים בנגב.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מתערב שבחיים לא ראית אפילו בדואי

    א, 23/01/06 18:01

    אני מסכים לחלוטין שנעשה עוול לבדואים, ושהמצב הנוכחי רק דוחף אותם לפשע ולשנאת המדינה, אבל הדרך לפתרון היא בדיוק בתוכניות כמו זו שהילד הזה שכנראה לא יצא אף פעם דרומה מרחוב סלמה מבקר כאן.

    משעשע במיוחד לקרוא את ה''פתרון הפשוט'' שהוא מציע כאן: גם אם תאשר היום את כל הכפרים הלא מוכרים, איך תתמודד עם בניה חדשה, כתוצאה מהתרחבות טבעית או תפיסת שטח? איך תספק תשתית לכפרים מפוזרים כמו שיש היום, ואיך תקיים שרותים עירוניים בסיסיים או תגבה ארנונה?

    בסופו של דבר צריך להביא תוכנית כמו זו של המועצה לבטחון לאומי , להגיע להסכמה עם נציגי הבדואים ואז לכפות אותה גם על אלו שלא יתחזק להם לקיים את התנאים, כי זו מדינת חוק.
    (מדינת חוק דמוקרטית, אגב, שהוקמה כניסוחך האלגנטי ב''פורענות 1948'' - בין לאדן לא היה מנסח את זה יותר טוב)

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תמשיך כך ומבוא עלך הברכה , התרעלה שאתה

    ליכודניק, 23/01/06 18:00

    מפזר זה רק ממאיס יותר ויותר את השמאל מעיני הציבור , אתה עושה מה שהימין לא מצליח .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה היית, ילד ?

    אינדיאני, 23/01/06 17:43

    איפה היית כשהממשלה שלך רקחה את הפתרון הסופי ליהודי גוש קטיף ?

    תרשה לי לצטט אותך :
    ל''בעיית היהודים'' בנגב פתרון פשוט, אך הוא אינו עולה בקנה אחד עם יעדיהם האידיאולוגיים של אשפי המועצה.
    כל מה שנחוץ הוא לאשר את הכפרים המוכרים, להרשות ליהודים להישאר באדמותיהם ולהכיר בזכות השיבה של היהודים לארצם.
    אולם, על מנת שזה יקרה דרוש שישראל תהפוך למדינה דמוקרטית – ומכך אנו רחוקים שנות אור.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אנשי שמאל כמוך רק עושים לנו נזק

    עלי חסן משבט דר, 23/01/06 16:57

    תפסיקו לבלבל לנו את המוח ולשקר
    כל כך הרבה אתה לא מכיר את היסטוריה התרבות והבעיות שלנו
    מה שאותך מענין זה רק לחמם את היחסים בין ערביםהבדואים לישראלים
    המסורת שלנו היא של נוודי
    המדבר אנחנו לא תושבי קבע ואין לנו אדמות ומעולם לא היו לנו
    אין פלטים בדואים משום שהרבה בדואים התצטרפו לארצות הערב ב48 בניסיון למחוק את היהודים ואם ההפסד שנחלו הסתלקו מכאן
    היו רק קומץ של משפחות בדואיות שנישארו בארץ ועזרו ליהודים והמשפחות האלה נימצאו בישראל
    אנחנו אוהבים את ישראל ואנחנו אסירי תודה לשלטון היהודי שאילולא הוא החיים שלנו היו הרבה יותר גרועים את יכול להשוות בין מצבנו לבין המצב של הבדואים במצרים ירדן וערב הסעודית
    כול הבעיות בשלטון יהודי הם אפס לעומת שילטון ערבי וכולנו יודעים זאת
    אז עשה לי טובה ואל תתערב בעינינים לא לך

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה צודק, אבל זה לא יעזור. הבדואים

    ישראלי, 23/01/06 16:36

    הם הפראיירים שלנו. גם משרתים בצבא וגם לא מוכרים כאזרחים שווי זכויות ונדל''ן במדינה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הפורענות של 1948?

    ברוס, 23/01/06 16:12

    הוא מתכוון להקמת המדינה שהוא אזרח בה?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פלצן בחסד עליון . (ל''ת)

    יוסי אוחיון, 23/01/06 15:17

    הגב לתגובה זו

    • כשלב ראשוני לדעתי צריך להעביר את כל מתן השרותים מ-ב''ש לעיר אחרת.רהט (ל''ת)

      לדוגמא.המצב בבש, 23/01/06 15:52

      הגב לתגובה זו