• 19.

    זהירות! שחיתות...

    תלמיד מכללה, 23/07/06 15:57

    המכללה מתעה בתלמידים שלה מוסרת נתונים מוטעים לגבי התעודות ולגבי סמכויות מקצועיות של המכללה.
    כ''כ רוב הקורסים של הגברים הינם כ''ח קורס הכשרה מקצועית של התמ''ס ומונע קבלת קורס של התמ''ס.
    נתון אשר מספק הכנסה נוספת למכללה - כספי מדינה.. אך משום מה לא נמסר לתלמיד... ואני אחד מאילו שנפגעו מכך.... וכיום אחרי קורס כושל של המיכללה לא אוכל לקבל קורס של התמ''ס - כי לדאבוני המכללה קיבלה את הכסף הנ''ל על גבי....
    ישנם עוד פרטים נוספים על חשד בשחיתות ואנו מתכוונים לפנות למבקר המדינה אודות כך - כל אשר יש לו מידע נוסף בנושא ומבקש להיצטרף אלינו בתביעה קולקטיבית או לסייע בכל אופן אחר נשמח.
    לפרטים נוספים
    s_i@012.net.il

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מכינה?

    בעיקר אמא, 21/06/06 22:38

    האם יש למכללה מכינה גם לנשים?ועוד שאלה.... מה הטלפון שלהמכללה?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כדתית לשעבר אני קוראת לאיציק פרי יו''ר איגוד העו''סים

    עו''סית דתל''שית, 24/01/06 23:28

    להעביר את החרדיות הכשרה מתאימה ולהחתים אותן על טופס אתיקה מיוחד מאחר והן משרתות את ערכי הקהילה החרדית הטפילה והנבערת אשר חיה עפ''י קודים לפיהם טובת הקהילה קודמת לטובת הפרט,רווחתו ואושרו.הצפי הוא שעו''סית דתיה תמעל בתפקידה מאחר והיא רובוטית בשירות האיממים שלה.

    הגב לתגובה זו

    • ואני קורא לאיציק פרי להוציא אותך מהאיגוד מיד

      רחמנות על, 25/01/06 10:36

      התגובה שלך מאפשרת הצצה לנפש המסוכסכת של החוזר בשאלה.הוכחת קבל עם ועולם שאדם שמאבד את הערכים היהודיים מאבד אנושיות וצלם אדם בכלל.

      מה נותר ממך?
      גוש בשר ויצרים גועשים יורקי שנאה.
      מי ששונא לא מסוג להפיק מתוכו חום וחמלה אנושית בכלל.
      מי המטומטם שיפקיר בידיך חיי אדם?


      הגב לתגובה זו

      • אין מילים

        25, 25/01/06 16:09

        כל מילה שלי מיותרת......
        אתה צודק בהחלט.
        קודם תסגרי חשבונות עם עצמך ועם עברך, ואז לכי לטפל באחרים
        מסכנה שכמוך, רפואה שלמה.

        הגב לתגובה זו

        • יפה....

          שחמט, 26/01/06 15:06

          ממש תגובה לעניין!!!!!!!!!!!!

          אל תתיאשיי.....

          הגב לתגובה זו

    • בתגובה 7 היית עוד דתית ראלית וכבר הפכת לדתל''שית?

      בואנה,עשית, 25/01/06 10:41

      ומה יהיה בתגובה הבאה?תתאסלמי?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד, כדאי לפתח בעוד תחומים... (ל''ת)

    אילנית, 24/01/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קצת פרטים על המכללה...

    סטודנטית, 24/01/06 15:38

    א. אין שם רק מסלול לעבודה סוציאלית. יש מעבדה רפואית, קלינאות תקשורת, מחשבים ומדעי החברה.
    ב. נכון, חלק מהבנות עוברות ראיון אצל הרבנית עמאר (אני ב''ה לא) וזה יכול להיות לא נעים.
    ג. כחצי מהבנות שאני מכירה במכללה עשו שירות לאומי, שנה או שנתיים.
    ד. שיעורי קודש זו שעה יומית, זה מה שיתן לך לשלב עבודה?
    ה. הם מכסים את הדמי מנהלה במלגה, אז למה בדיוק צריך להיות עשירה?

    הגב לתגובה זו

    • ''25''- תסתכלי ותשכילי

      שח, 25/01/06 14:31

      הנה תגובה הגונה לכל אחת מטענותיך..
      אז אקווה שיסתתמו טענותיך על הדוסים..אפי' שאני מהם!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה על הפרטים... (תודה)

      25, 25/01/06 16:06

      חמודה, אולי את צודקת...
      אבל את מה שאני הרגשתי כשנוכחתי לדעת שלא מצאתי חן בעיני איזה רבנית, עוד לפני שאפילו סיפרתי על עצמי, לא אאחל לאף אחד..
      את צודקת לגבי זה שחייבים לעבור ראיון,ומזלך שלא עברת.
      חלק מן הפרטים שרשמת בהחלט אינם נכונים, ואני מדברת על הזמן שאני למדתי, אולי היום השתנו הנהלים..
      בכל אופן, הרבה הצלחה.רעיון פרויקט יפה ומבורך, והלוואי ותהיה בו המון סיעתא דישמיא

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כנסו ותחכימו

    בוגרת מכללה, 24/01/06 15:32

    עם כל הכבוד למגכללה ואני בוגרת שלה, רוב הציבור החרדי לא סופר אותה.
    זה לא נקרא מוסד חרדי שראוי לבוגרוןת בית יעקב. זה מוסד לבוגרות אולפנא חרדליות וחרדיות מודרניות.
    חרדים כבדים לא שומעים שידוך עם מכלליסטית.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רצוי לא להתפעל ממשפחת יוסף שכל מה שעושה לא עושה אלא לעצמה

    אריאל, 24/01/06 10:24

    משפחת יוסף הינה משפחה מושחתת ואינטרסנטית עד היסוד, מהקטן עד הגדול.
    הם לא יותר מאשר סוחרים עירקים קטנים שעשו את הדת קרדום לחפור בה.

    הגיע הזמן שיוסר הלוט מעל השקר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אין כמו החרדיות- נשות חיל

    דני, 24/01/06 06:56

    אשה חרדית זה טוב לעם ישראל. מה עדיף להיות אחת שהולכת כמעט ערומה בחוף הים וכל החולים רוצים להתנפל עליה. בת ישראל צריכה להיות צנועה ולא להתנהג בפריצות ובטח לא להיות בצבא בין כל הסוטים שיש שם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יישר כוח!

    שני, 23/01/06 23:44

    אני חושבת שזה פרויקט מאד מאד מבורך.
    אני שמחה מאד לראות שנפתח פרויקט מעיין זה המההוה גישור ונגישות בין החברה החרדית להשכלה גבוהה.
    יישר כוח לכל העוסקים במלאכה!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שקרנים כמו כל החרדים

    23, 23/01/06 21:48

    אולי בדיוק זה המקום לציין שהמכללה אינה מקבל כל אחת. אלא רק את אלא שמוצאות חן בעניה של הרבנית עמאר,כן, זו שאינה יודעת לחנך את ילדיה,בדיוק היא ולא אחרת.
    ניסיתי להתקבל לשם, אבל הייתי צריכהלעבור את מבדקה של ה''רבנית'' . כשקבעתי ראיון אמרו לי שיש כמה מקומות בכיתה, וכשהגעתי לראיון נאמר לי שאין מקום והייתה תקלה. למחרת התקשרתי בשם אחר, ונאמר לי שיש כמה מקומות פנויים...
    לאחר מכן הסברתי למזכירה הנחמדה מי אני ושאלתי לפשר העניין... והאחרונה הבטיחה שתחזור אליי,אך אני מחכה עד היום!!!!! אני יודעת מה הבעיה, הבעיה היא בזה שאני, בחטאיי הרבים שירתתי בשירות לאומי, אוי לי, איך עשיתי זאת?
    לא משנה מה הרמה הדתית שלי היום?! לא מצאתי חן העיניה של ה''עמאר'' וההיא חרצה את גורלי בשניה.
    רציתי ללמוד במקום חרדי כי אני מתחרדת, אבל, בזכות הרבנית הנחמדה, היום אני לומדת באוניברסיטה!!!!!!!!!!!!!
    בנות, לכו לאוניברסיטה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • דוסים שקרנים??

      שחמט, 24/01/06 16:00

      חחחחחחחחחחחחחח- בת.....
      הפעם אני חייב להודות, התעלת על עצמך...
      מקווה הוצאת פה את כל הגרסיות השליליות.
      את לא פחות טובה כי שירתת בשירות לאומי....את בת של מלך!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • לשון הרע- דבר נורא

      בלי בת, 25/01/06 01:06

      לא חארם על הספר??
      אני אקח תבושם...
      למה להשמיץ??!!
      אבל. האמת שהחפץ חיים פוסק- שאם יודע שכתוצאה מהלשון הרע שמספרים לו עכשיו אז ירד למספר הלחץ מהלב, ויכעס פחות על הנשוא- מצווה לשמוע....
      כי בזה חוסך שנאה ואיבה!
      אז יאלללה מותק, שפכי פה תלב..
      תתפרקי...רוקני הכל!!!
      אל תשאירי כלום בבטן (גם לא עלי..)
      ותמשיכי הלאה- החיים לא נעצרים אצל הרבנית שליט''א...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למדתי שם

    15, 23/01/06 21:35

    למדתי שם, יותר נכון התחלתי ללמוד שם. כ''כ רציתי ללמוד עו''ס באווירה חרדית, והלימודים אכן ברמה גבוהה ואיכותית......
    אבל, על מנת שאוכל להמשיך ללמוד שם חוייבתי ללמוד לימודי יהדות, שגם גזלו מזמני היקר(וכך לא יכלתי לשלב עבודה) וגם דרשו תוספת תשלום של 2000 ש''ח......
    מה שגרם לנשירתי מהלימודים..
    הווי אומר, שהלימודים מתאימים לחרדיות ועשירות בלבדדדדדד

    הגב לתגובה זו

    • גם בבר אילן דורשים לימודי יהדות

      סר, 24/01/06 16:35

      ובכלל בכל מקום שלומדים לתואר ראשון צריכים ללמוד קורסים כלליים שאינם קשורים ישירות לתואר.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה על תגובה

        19, 25/01/06 15:55

        אני לא סתומה אוני יודעת שבכל מקום צריך ללמוד לימודים כלליים
        אבל, לא 10 שעות שבועיות, כמו שהיה כשאני למדתי..
        הבנתי שעכשיו הגיעו לפשרה והעניין מקובל, הן על הצוות החינוכי והן על הסטודנטיות

        הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד

          שחי, 26/01/06 15:07

          איזו פעילות....
          איזה מרץ...

          ממש מגיבה מקצועית...( ;

          הגב לתגובה זו

    • מה הקשר??

      פנטזיה, 25/01/06 01:02

      למה חרדיות??
      אם זה בי''ס דתי אך טבעי שילמדו שם גם יהדות...
      לא רוצה??!! בקשה ,לכי לאוניברסיטה...

      הגב לתגובה זו

    • מה עם הכסף?

      הוצאה לפועל, 25/01/06 01:09

      דרך אגב, אל תשכחי את החוב...
      שלא ידפקו לך יום אחד בדלת (כמו שלי קרה) וידחפו לך חוב פי עשר מהסכום- טפלי בזה בהקדם..

      ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    המחשבים במקומות העבודה של העו''סיות החדשות יוציאו אותן מאפילה לאורה

    מחשב האפשרויות, 23/01/06 21:01

    אני קורא לעו''סיות החדשות לנצל את המחשבים ע''מ להרחיב את עולמן שהיה צר כעולם נמלה וגם אתן מוזמנות לקרוא באתר חופש ודעת אמת על מעמדה של האישה בהלכה היהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הנזק שיגרמו העובדות החרדיות יהיה גדול מהתועלת בגלל דתיותן

    דתיה ריאלית, 23/01/06 20:58

    האשה החרדית היא רובוט מתוכנת בשירות סרסורי הדת.מגיל צעיר הן עוברות שטיפת מוח והן נתונות למרותו של הבעל ושל רב/אדמו''ר הקהילה.אם טובתו של המטופל עומדת מול ערכי הקהילה ברור מה הן תעשינה בניגוד לאתיקה של העוס''ים.עובדות אלו הן סוסים טרויאנים בשירות האיממים שלהן.

    הגב לתגובה זו

    • מילא דתיה אבל ריאלית?

      מיכל, 24/01/06 16:22

      קראת את גיבוב בדעות הקדומות ה''ריאליות'' שלך לפני ששלחת את התגובה המזהירה שלך?

      למה, לאנשים ריאלים כמוך אין בעיה בתור עוס''ים כשהם באים לטפל בקהילות שמאמינות בקמעות ורבנים? מדוע זה לא נחשב בעינייך לסוס טרויאני מודרני בתוך חברה מסורתית?

      נחמד לראות את הריאליות שלך, כנראה עוד לא פגשת מישהו ממקצוע טיפולי שערכיו מתנגשים עם ערכי מטופליו.
      מרוב ריאליות גם לא הגיע לאזנייך שהפסיכולוגיה המודרנית מותקפת בדיוק על הרקע הזה - כמי שמנסה לכפות ערכים מערביים על אוכלוסיות בעלות ערכים אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רעיון יפה אבל למה רק עבודה סוציאלית?

    עוזי, 23/01/06 17:53

    איפה ימצאו עבודה ל400 עובדות סוציאליות?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מנהיג???

    משה מזרחי, 23/01/06 16:51

    עדינה בר שלום מחנכת את נשותינו האם אתם מכירים את האשה הזו היא הרי חילונית לכל דבר ואחר כך יאמרו שאביה מנהיג יהדות ספרד?
    המסורתית ..כןןןןןןןןןן
    החרדית .. לאאאאאאאאא

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פנייה למעסיקים - לא לקבל אותן לעבודה

    ר, 23/01/06 16:03

    לא לקבל את המשתמטות הללו לעבודה. צריך למצוא קודם עבודה לאלו ששרתו בצבא או עשו שירות לאומי ורק אחר כך המשתמטות.
    עניות עירך קודמים

    הגב לתגובה זו

    • ואחר כך תילל שהחרדים אינם עובדים

      שמרית, 23/01/06 18:12

      ואתה צריך לפרנס אותם.

      הגב לתגובה זו

      • אז פתאום יכולים לעבוד,אבל לשרת,חס וחלילה. (ל''ת)

        עמי, 23/01/06 20:37

        הגב לתגובה זו

        • מן הראוי באמת להתייעץ אתך לשרת או לא ..

          טפשוני, 23/01/06 22:18

          ובמיוחד לאור ההצלחה החינוכית שלכם..
          הבאנו יהודיות לעולם לתת אותן בידיים שלכם חחחחחחח

          הגב לתגובה זו

    • אני למדתי שם ועשיתי צבא

      שיראל, 23/01/06 21:39

      מאוד קומם אותי לקרוא את תגובתך, מסיבה אחת פשוטה.....
      אתה לא יודע אם זה נכון מה שרשמת.ואני דוגמא לכך שלא, אין לך מושג ואפילו חצי מושג..
      אני אישית שירתתי בשירות לאומי שנתיים מלאות(כמו חיילת) ולמדתי במכללה החרדית עו''ס.........
      אז, בבקשה, תחשוב פעמיים ואפילו יותר לפני שאתה מגיב ככה..
      כל טוב

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט- בנות לא צריכות לשרת בצבא

      משה, 24/01/06 06:52

      מה יש לבת ישראל לעשות בצבא? להגיש קפה לבוס? להיות השכבנית התורנית? לסבול הטרדות מיניות של קצינים שובניסטים? כסיל שכמוך.
      הנשים החרדיות הם עוברות בהרבה את החילוניות שהיו בצבא ואחר כך בקושי מקבלים אותן לעבוד בתור זבנית בקניון עם משכורת רעב. תחשוב טוב לפני שאתה פותח את פיך. בתנאי שיש לך מח.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא ראשון ולא יחיד!!!!! (ל''ת)

    ME, 23/01/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד מרשים ומשמח (ל''ת)

    נורית, 23/01/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ההצלחה -בדמות המייסדת

    אור צפון, 23/01/06 13:47

    יש לעדינה בר-שלום אישיות מרתקת , עצמאות , בטחון ואיפוק. ההכרות אצה היתה מאלפת , ויש שמחה לראות את המפעל הזה שהיא בו הרוח החיה.שמחה - ולא פליאה, כי זו דרכה ויפה שהצליחה.

    הגב לתגובה זו

    • עדינה בר שלום

      מרים, 12/06/07 22:54

      עדינה בר שלום היא מושחתת שגנבה את הרעיון והיוזמה מגבי בוטבול היא דחקה אותו החוצה במרמה

      הגב לתגובה זו