• 4.

    למה אין את טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו חיפה? (ל''ת)

    חיפאית, 23/01/06 10:13

  • 3.

    מגניב כמו יכנע

    נילי, 22/01/06 15:03

    וכריזמטי כמו אבצסט

  • 2.

    חיפה עולה!!!! בהצלחה (ל''ת)

    יולי, 22/01/06 13:54

  • 1.

    שאקל (ל''ת)

    אחד מהצד, 22/01/06 13:50