• 26.

    ליסגור את

    פקק תנועה, 22/01/06 14:29

    כל החניות בארץ שמוכרות נשק קר לסוגיו ולעם המיסכן שאחד יתחיל לשים לב מה השני עושה כגון הורים וילדים וכולי

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד

    לונה בלונה, 22/01/06 05:06

    כל הכבוד לכם
    תמשיכו לבלות ולדקור
    אני מקווה שיהיה לכם סוף שבוע מהנה!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה קשור ל-'יהדות'? (ל''ת)

    אסף-חיים, 22/01/06 02:19

    הגב לתגובה זו

    • ככה המדינה נראת ללא יהדות.... (ל''ת)

      אולי זו הסיבה, 23/01/06 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חילונים יקרים שלי -

    דובי, 21/01/06 23:59

    אני לא יודע איך להגיד את זה בלי להשמע מתנשא, אבל הנוער שלנו פשוט יותר טוב משלכם.

    שבוע טוב.

    הגב לתגובה זו

    • יאיר פרץ , הרב עמאר , אריה דרעי

      ליאור, 22/01/06 01:36

      ממש חסידי אומות העולם ...


      הגב לתגובה זו

      • יש פסק דין נגד הרב עמר????????????????

        עיזר וייצמן, 22/01/06 02:03

        טפל באוקינוס הפשע שלכם
        רצח יום יום טילי לאו וסכינים..

        מה אשם הרב עמר שגדל לו בן חילוני פושע????????

        הגב לתגובה זו

        • תמיד הם יחפשו את השעיר לעזאזל (ל''ת)

          שרון והשחיתות, 22/01/06 07:01

          הגב לתגובה זו

      • טיעון גרוע

        דובי, 22/01/06 10:26

        מכמה סיבות:

        1. האנשים שנקבת בשמם אינם נמנים על המגזר שאני נמנה עליהם.

        2. דיברתי על נוער. גם על ההגדרה הזאת הם לא נופלים.

        3. דיברתי על נושא אלימות. יאיר פרץ ואריה דרעי הואשמו בשחיתות, ולא באלימות. באשר לרב עמאר - מי שנהג באלימות היה בנו. אגב, הוא היה חילוני...

        4. בקשר לשחיתות הייתי יכול לטעון כלפיך שאתם אלופי הארץ בזה. הרי החונטה השלטת המדינה שלכם - שרון (אריאל), שרון (עמרי) ושרון (גלעד) - הם האם-אמא של המושחתים.

        5. ואם נחזור לאלימות. הנוער שלנו מואשם הרבה פעמים באלימות כלפי שוטרים, אע''פ שיש עדויות אחרות נאמנות, כולל סרטים, שמראות שהשוטרים אלימים. הנוער שלכם דוקר במועדונים. כמה שוטרים וחיילים נהרגו מה''אלימות'' של הנוער שלנו? כמה נערים נהרגו מהאלימות של הנוער שלכם במועדונים?


        ומילה אחרה - אם הטיפול שלך באלימות הנוער היא להגיד שדרעי הוא מושחת, אני מבין מדוע האלימות ממשיכה לגאות. תסתכל פנימה, ותתקן את הליקויים. להאשים אחרים במעשים אחרים, לא יפתור לך את הבעיות.

        הגב לתגובה זו

        • גדול!!!! (ל''ת)

          ש.אליהו, 22/01/06 12:11

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    סטטיסטקה היא מדע שקר בשירות המשטרה

    שקרים וסטטיסטיק, 21/01/06 22:30

    את הסטטיסטיקה ניתן לפרש כאוות רצונו של המפרש.לדוגמא,פירש המרן ברגיג:הירידה כביכול בפשע היא היאוש מהמשטרה.חוסר האמון בה ואוזלת ידה גורם לכך שאנשים שנשדדו,ניפגעו,נחבלו על ידי ביריונים וכו' בהדרגה מפסיקים להגיע למשטרה ולהתלונן.משטרה כ''כ אימפוטנטית וחלמאית לא היתה לנו מאז קום המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין ספק - זה ''נוער הגבעות''! איפה קראדי (ל''ת)

    ורן כהן?, 21/01/06 21:59

    הגב לתגובה זו

    • טיפשה, מה הקשר ל''נוער הגבעות''? (ל''ת)

      ?????????, 22/01/06 11:30

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    האמת?~!!!..שאנחנו בצרה עתידית גדולה!! (ל''ת)

    המרן שרעבי נ''י, 21/01/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יהודים !!.למה עזבתם את שולחן-שבת היהודי?למה? (ל''ת)

    למה? למה?, 21/01/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • למה

      יהודי, 21/01/06 18:43

      כי אני רוצה לעשות מה שמתחשק לי,ולא לנהל חיי לפי נוסחאות המוכתבות לי.

      הגב לתגובה זו

      • מי שחי כפי שמתחשק לו אינו בן-אדם אלא בהמה

        ובוודאי לא, 21/01/06 19:00

        איזה נוסחאות ??מי בלבל לך את המוח??
        ואתם יכולים להתמודד נגד נוסחאות השוטופות אותכם מהטלויזיה?ובידור הזבל מכל העולם??
        להיפך!תורת-היהודים היא נגד הרחוב וההמון!!ונותנת עומק וערך ומטרה לחיי האדם ! !לך ללמוד ילדון..

        דרך-אגב ..המונח''יהודי''הוא תורני פרופר ונא לא להשתמש בו ללא הבנה..

        הגב לתגובה זו

        • אני חילוני ואני מסכים איתך !!!!

          י., 21/01/06 19:18

          יש משהו בחברה שלנו שגורם או לא מונע את ההתנהגות הרע הזאת .
          בבית הספר שלי יש הרבה ערסים שמציקים לתלמידים , אנחנו כול הזמן אומרים את זה למורות , המורות מדברות עם אותם ערסים (רק מדברות , אפילו לא מזמינות את ההורים שלהם!)
          ואחרי שדיברו איתם הערסים שוב פעם מציקים (מרביצים ,מקללים , זורקים כסאות בכתה[הם עושים את זה בצחוק ,אבל זה לא מצחיק בכלל ,אלא מפחיד מאוד] , והם מעשנים הרבה [לפעמים גם סמים])

          הגב לתגובה זו

        • איש יקר,

          יהודי, 21/01/06 23:01

          א.לבין אדם יש הזכות לבחור את דרכו בניגוד לבהמה ההולכת עם העדר . ב.גם אתה חי כפי שמתחשק לך,וזה לקבל את מה שמכתיבה היהדות.
          ג.מי שנתון לשטיפת מח ולא חשוב מאיזה כיוון, יש לו בעיה.
          ד.אני לא בהמה, ולא ילדון,ואני יהודי.

          הגב לתגובה זו

    • אני מתעב את הדת היהודית בגלל הרובוטים הנבערים והטפילים החרדים

      אדם תבוני, 21/01/06 22:42

      גם ידי המתנחלים שמלאו שהידים יהודים פוטנציאלים גורמת לי לתיעוב.החבור של כסף,דת ופוליטיקה גורם להשחתת הנורמות המוסריות של הדתיים ולכן יותר ויותר חילונים וגם דתיים מסתובבים עם שקיות הקאה.

      הגב לתגובה זו

      • אני טפיל חרדי המממן חינוך המגדל שונא ישראל כמוך!!! (ל''ת)

        יעקב שינפלד, 22/01/06 00:24

        הגב לתגובה זו

      • אני אוהב את הדת היהודית המונעת סכינאות רצח וטילי לאו... (ל''ת)

        לב לבייב, 22/01/06 00:28

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    הנתונים

    שאול, 21/01/06 17:43

    אינם על הפשע, אלא הם רק נתוני דיווח, וגם לא דיווח למשטרה, אלא דיווח לנו.
    הכי קשה לעוות את נתוני הרצח,
    הדיווח על פתיחות תיקים לנושאי סכינים ,ושאר נושאים, הינו דיווח על עבודת המשטרה ולא על הפשע,

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המשטרה גיבורים על המתנחלים שאילו אנשים

    האמת המרה, 21/01/06 17:06

    אידאלסטיים ובעלי ערכיים רוחניים.

    אבל להתעסק עם הפושעים האמיתיים זה גדול עליהם בעשרות מספרים....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תבקשו מהמתנחלים סליחה על שקראתם להם ביריונים ופורעי חוק !!!!

    ציוני-חילוני, 21/01/06 16:01

    נוח לכם להסית את העם נגד המתנחלים ,הם הרי מיעוט בעם , ואחרי אלפי שנות אפליה אנטי- יהודית , אחרי האינקויזיציה אחרי עלילות הדם והשואה יש לכם כול כך הרבה חומר על הצלחות וכשלונות של התעמולה האנטישמית ,
    (התיעודים של קציני הס''ס, פרוטוקולים של זיקני ציון , וכול העיבודים החדשים שנכתבו בארצות ערב )

    העיתונות הישראלית , היא ממש החלום הרטוב
    של יוז''ף גאבלס (ימ''ש)

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חשוב ביותר - חובה לקרוא:

    עידן, 21/01/06 15:01

    בכל מקרה אם המשטרה תעצור
    את העבריינים השופטים ישחררו אותם
    בכל מיני קומבינות עם העורכי דין שלהם. וגם בית המשפט יממן להם פיסכולוג
    בגין הסבל שנגרם להם בעת המעצר
    אה וגם פיצויים בגין עוגמת הנפש.
    אז שלא יעבדו עליכם :
    המדינה מאפשרת מתירה ומזמינה
    רציחות עתידיות כמו הרצח של מעיין ספיר ז''ל.
    הרבה נאשמים שקיבלו ויקבלו
    הקלות מפליגות לכת וזאת על חשבון
    האזרח התמים .
    אז אדוני השופט תחשוב על זה ברגע
    שאתה כותב פסק דין שנכתב בדם.

    הגב לתגובה זו

    • חייבתה ,אז קראתי

      ש, 21/01/06 18:13

      מלחמה בתופעה , היא קודם כל יחס נכון ולא סלחני של הציבור לסכינים[ולא עיוורון, ואדישות הקיימים היום],אח''כ יש תפקיד למשטרה לאתר התופעה בזמן,ולרכז מאמץ להדבירה,ולא לחכות שהתופעה תשתרש,ואז לבכות על בעיית כח אדם,ועל שופטים סלחנים.
      עם מערכת המשפט יש בעייה , אבל היא שולית בהשפעתה על התפתחות התופעה,ועיקר הבעיה איתה דוקא,היא חוסר היכולת לשפוט בזמן סביר.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לסגור אתרי בלוי בחצות

    נביל, 21/01/06 14:39

    לחייב שלא למכור אלכוהול אחרי 22:30. בעלי המועדונים הם האחראים לבטחון האנשים שנמצאים בתחומי המועדון.

    איך הם יעשו זאת? שישכרו מחלקת משמר הגבול....

    לאסור על בני 30 ומטה לקבל רשיונות נהיגה. הנה עצות טובות שיחסכו כמה אלפי נפגעים בשנה.

    הגב לתגובה זו

    • לסגור לך את האינטרנט (ל''ת)

      א., 21/01/06 14:56

      הגב לתגובה זו

    • צודק !!!! (ל''ת)

      עכשיו, 21/01/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תגובת 6 בול ואמיתית

    מוטי חיפה, 21/01/06 14:17

    החינוך מתחיל בבית ולא מהמשטרה

    הגב לתגובה זו

    • גם למשטרה

      ש, 21/01/06 18:03

      יש חלק באחריות לבעיה

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מהו החוק ? עזבו את השופטים לרגע

    יוסי, 21/01/06 13:59

    נתפס נער עם סכין בכיסו במועדון בילוי - מאחר ואני מניח שלא הייה מעונין להכין סלט פירות במטבח - מה אומר החוק על החדרת סכינים למקומות בילוי? ואם נלכד - מה עונשו? אולי אנו צריכים להתחיל להפגין מול בתי המשפט - כך שהשופטים יחמירו ומאד. לכולנו ילדים חלקם נערים - באו ניתן להם ללכת לירקוד עם שושנה ביד - אך כשהסכין צצא - שנות מאסר! כן יקירי גם אם ילדי יתפס עם סכין - שנות מאסר - אנו ההורים המבוגרים יודעים כי לא לוקחים סכין לריקוד. אנא שופטי ישראל: ''חוסך שיבטו שונא בנו'' עקרו את הנגע מהשורש !!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים

      שאול, 21/01/06 18:02

      כי היחס לסכין צריך להשתנות, אבל השינוי צריך להיות אצל הציבור, ואצל המשטרה,אם לא נשדר כי נשיאת סכין מוקצת מחמת מיאוס,ומעשנו יעידו על חשיבתנו,לא נשיג תוצאות טובות.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הורים תנהגו כמוני

    אימא שיודעת, 21/01/06 13:47

    אתמול בני בן ה12 וחצי קבע עם חברים בקניון ואני הודעתי חד וחלק
    יום שישי לא יוצאים מהבית
    זה יום של סכנות כל הנוער המתוסכל שיוצא ביום הזה מחפש לפרוק עול בכול דרך ובכול מחיר, סמים אלכוהול נשק והכול מתפרץ סימו לב בסוף השבוע, מוצאי שבת הרבה יותר רגוע כי את הכסף והתיסכולים השאירו בבילוי ביום שישי

    הגב לתגובה זו

    • עוד שנתיים נדבר!! (ל''ת)

      מירו, 21/01/06 18:08

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, אלימות הנוער קיימת גם בבתי הספר. (ל''ת)

      אמא, 22/01/06 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפשיעה לא ירדה

    חסוי, 21/01/06 13:07

    לא ירדה הפשיעה פשוט לא מדווחים עלייה מכיון שהמשטרה לא עושה כלום אני אתן דוגמה במועדון הבראקה בבאר שבע היו מספר פעמים דקירות בחודש האחרון והבעלים לא דיווח למשטרה כי זה היה בתוך המועדון ומי שנדקר לא דיווח כי גם ככה לא יעשו כלום לדוקר

    הגב לתגובה זו

    • שאול

      שאול, 21/01/06 17:52

      אל תבלבל אותנו עם העובדות, תן לנו לעצום העניים, ןלהרגע.

      הגב לתגובה זו

    • נוהגים מנהג החרדים

      ש, 21/01/06 17:53

      אין דיווח אמת,ואז הכל טוב

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי???יש רוצחים חרדים ולא מדווחים??

        שנאה מטורפת, 21/01/06 18:22

        הפשע בחרדי שואף ל_0
        ולא יעזור לכם ולרקבון החינוך שלכם

        הגב לתגובה זו

        • אסביר

          ש, 21/01/06 18:50

          אין אצלי שנאה[ואני גם מקווה כי אין טיפשות], אצל החרדים יש פשיעה לא מדווחת,וכפי שכבר כתבתי, לא רק אצל החרדים.

          הגב לתגובה זו

          • !! הסבר עלוב שלא מסביר!!!

            רוני גודמן, 21/01/06 19:13

            לו היית מכיר את סיג ושיח של הנוער
            החרדי ובמה עיסוקו ,,היית נדהם
            וכפי שנדהמתי לפני שהצטרפתי אליהם....
            ולכן היות ואינך מכיר אותם אלא מעתונות ...לכן את הזר..שונאים!!..

            והנך גם קצת טפש .....
            שעורך השוואה בין נוער חילוני בקריסה
            שדוף וחבוט מריקנות זנות וסמים..
            פשע ורצח יום יום

            לבין להבדיל נוער טהור שפשע אצלו הוא לשון-הרע וניבול פה.חוסר כיבוד-הורים ועוד אין סוף..הבנת ??

            אם תזכה פעם לבדוק את הנושא לעומק ..תזכה בערך וכדאיות לחייך ...

            הגב לתגובה זו

      • חתיכת טינופת.!!תפסיקו גם אתם לדווח..

        ונסגור את משרד, 21/01/06 18:40

        מנוול ...אתה פותח את פיך על הנוער שלנו ????????
        אתם ששקועים באוקיינוס של פשע ורצח?????
        מי לא מדווח?????
        מה לא מדווחים??..
        בשולי החברה החרדית אולי חרדית!!קורה שנופל אדם ביצרו ..
        ניתן להשוואה אליכם????
        בתי סוהר מפוצצים??

        הגב לתגובה זו

        • פי נשאר סגור,

          ש, 21/01/06 19:09

          כפי שכבר כתבתי, אצל החרדים קיים מצב ,שלא מדווחים על כל דבר[ולא רק אצל החרדים],אחת הסיבות היא לשמור על מראית עין של חברה טהורה,אך די לקרוא את הסיגנון של המגיב מעלי, בכדי להבין שלא מדובר בתלית שכולה תכלת.

          הגב לתגובה זו

          • הסגנון?!! ראוי בכפליים למי שישמיץ את

            העם החרדי!!!!!!, 21/01/06 19:29

            אכן !!לאור ''''''''ההצלחה החינוכית שלכם ''''''
            רק מטומטם יפער פיו נגד ציבור חרדי נפלא!!!!
            עדיין מחכה ???לרוצח חרדי שטואטא והוסתר..
            אם אין לך תן יורה טיל לאו חרדי!!

            הגב לתגובה זו

  • 9.

    לחלץ טננ-בארון יותר חשוב מאשר לשמור אל הסדר במדינה (ל''ת)

    אזרח, 21/01/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    Welcome to Sharonstan (ל''ת)

    observer, 21/01/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קראדי! הנה ההוכחה שלך שירדה

    אובי1, 21/01/06 12:53

    רמת הפשיעה!,
    עד שלא יהיה שר לבטחון פנים אם בייצים, ורפורמות גורפות במשטרה, מערכת אכיפת החוק פה תראה כמו זו של בוליביה!

    הגב לתגובה זו

    • ולשם כך

      איש, 21/01/06 17:55

      העם צריך להשתנות,כי ללא לחץ האזרחים, דברים לא ישתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    המשטרה אשמה

    דביל, 21/01/06 12:49

    מי שחושב כך, קוראים לו כמוני

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד ללימור לבנת!!!

    בני, 21/01/06 12:26

    איזה הצלחה נפלאה למערכת החינוך בהנהגת צרת החינוך היוצאת!!!
    אם יש דבר אחד חיובי שיצא ממערכת הבחירות הנוכחית,אז הוא שהאשה חסרת הכוחנית וחסרת התורבות המונעת רק על ידי אמביציות אישיות לא תחזור יותר למשרד החימוך (ובתקווה שגם לכנסת לא)

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה דפוק? זה תפקיד של ההורים

      כמה טמטום, 21/01/06 13:44

      אני לא ממעריצה של לימור לבנת, אבל מה אתה מצפה שהיא תכנס לא בית בישראל ותחנך את ילדכם?איזה טמטום יש בדברייך? כמה אטימות?
      אם הורים יעניקו לילדהם יותר זמן יותר אהבה ויותר תסומת לב הילדים יהיו יותר רגועים מחונכים וקשובים
      דברייך נאמרים מרוע גס

      הגב לתגובה זו

      • מי יחנך??ההורים גדלו באותה מערכת !!!?

        שחרחורי..ששב, 21/01/06 18:44

        ומה זה חינוך ??
        מי יקבע אמת-מדה לחינוך ?
        ומי יקבע מה הנורמה ..
        ומי יקבע שהורה, האמת איתו?
        ואיך ניתן להעביר מסר לילד ללא כיבוד הורים?
        בקיצור ..אתם בצרות...

        הגב לתגובה זו

    • עוד אחד מעמך ישראל פשוט עם מפגר (ל''ת)

      חוזה, 21/01/06 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני רגוע , המשטרה הודיע שהפשע בירידה !!!

    הייתי צוחק, 21/01/06 12:17

    במסיבת עיתונאים לפני כשבוע הם הודיעו שבכל הפרמטרים הפשיעה בארץ בירידה !!!

    כן ! כן ! אתם מאמינים ? כי לי יש הרגשה שמי שנתן את הנתונים האלה לא היה בארץ בשנה האחרונה !

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Need to show zero tolerance

    Elad, 21/01/06 11:46

    Police needs to show Zero tolerance for stabbings, give these Jewish terrorists Huge sentences.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה לא לקרוא לזה בשם המתבקש:ליל הסכינים הארוכות?

    סו ג, 21/01/06 11:44

    והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • אני לא הבנתי

      מ, 21/01/06 14:15

      תסביר לי

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    What u expect from secular education ? (ל''ת)

    Marcus, 21/01/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • נכון, צודק! אצל החרדים הרב רק אונס את תלמידיו/תלמידותיו

      המתעניין, 21/01/06 13:58

      זה הרבה פחות נורא, במיוחד כשגם משתיקים את זה ומנדים את הקורבן מהקהילה.

      מרקוס, אתה גאון.

      הגב לתגובה זו

      • הכי עצוב שאתה מאמין בדברייך האהבליים

        אלה, 21/01/06 16:15

        אני לא דתית ואמן על כל ילדי ישראל חינוך תורני, זה שיש רב מתחזה שמתעלל מינית בילידים עצם זה שמגיע לכותרות זה מראה על יחודיות העניין ויוצא דופן תשעים אחוז מהחברה הזאת מגדלת ילדים לתפארת לא כמוך פושטק

        הגב לתגובה זו

        • פחח, דברת שטויות

          נועה, 21/01/06 16:43

          מה שמגיע לכותרת זה מה שלא הצלחתם לטאטא מתחת לשטיח או שלא התלחתם ל סגור את הפה של הנפגעים.

          המצב אתלם גרוע כמו אצלנו רק שאצלנו מדברים על זה ואצלכם נו ...
          קוברים את זה עמוק באדמה.

          הגב לתגובה זו

          • איך אתה יכול להגיד משהו אם אין לך הוכחות

            חילוני, 21/01/06 17:57

            אפשר לחשוב שהאנסים\פדופילים החילונים ,ישר רצים למשטרה לספר על האונס שהם ביצעו .

            הגב לתגובה זו

          • שטויות-רצח לא ניתן לטאטא!

            שוויש, 22/01/06 11:28

            עובדה, אצל בני הנוער החילוניים יש יותר רצח, יותר דקירות - ומן הסתם זה מצביע על השחתה מוסרית יותר גדולה בכל המובנים.

            הגב לתגובה זו

        • הממ.....

          עוד קשקשן, 21/01/06 17:46

          יש חינוך טוב, וחינוך לא טוב,וזה לא חופף לדתי/לא דתי

          הגב לתגובה זו

          • יש לכם רוצח חרדי???אני מחכה.. (ל''ת)

            אלי פימשטיין, 21/01/06 18:24

            הגב לתגובה זו