• 50.

    הפעם חייבים להצביע רק עלה ירוק

    א, 09/03/06 01:00

    כולם שקרניים הגיעה הזמן לשינוי אמתי בכנסת הפעם לא נותר עלה ירוק חייבת לעבור את אחוז החסימה מי שתומך בלגליזציה של הסמים הקלים חייב לקום ולהצביע ולהשפיעה אין מצב שניתן לעצמנו להפוך למדינת עולם שלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    איחוד של הירוקים עלה ירוק מרצ-יח''ד והבחירה הדמוקרטית זהו צו השעה!

    ראובן שמבדוי, 23/01/06 12:12

    יש צורך לצור בלוק אלטרנטיבי ירוק שמאלי שיגן על זכויות הפרט של מיעוטים (הומואים, לסביות, ערבים, נשים, מעשני מריחואנה ועוד), יעניק סדר יום ליברלי למדינת ישראל ויהווה ברירה שפויה למאות אלפי אנשים בקלפי.
    אני מאמין שגוש כזה עוד יכול להגיע ל15 מנדטים. זה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לגליזציה

    בעילום, 22/01/06 19:43

    הלגליזציה טובה ליהודים ומי שעדייין לא מבין את זה כדאי שינסה להבין למה.

    מעבר לחסכון לקופת המדינה - תעשיית הקנביס יכולה ליצור מקומות עבודה, תיירות,
    והפחתה בהתעסקות של המשטרה ובתי המשפט בהבל הזה

    דמוניזציה של כ130- שנה
    בעלי תעשיית הכותנה באמריקה התנקלו למהגרים ממקסיקו - מכיוון שהיוו איום על תעשיית הכותנה - הוציאו את הקנביס אל מחוץ - משם גם השם - מריחואנה -
    הכל כסף
    ומאז ועד עצם היום הזה כמה בורים חושבים שהם יודעים משהו וכמה זה מסוכן וכו...

    לאלה אני ממליץ - תנסו בעצמכם,
    או שאולי אתם גם חושבים הזו ''המדרגה'' המסוכנת לסמים הכבדים - בורות!
    במדינות נאורות כמו דנמרק, שוויץ והולנד
    (ובקרוב גם באנגליה) - כבר הבינו מזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מיפלגת מרץ

    פקק תנועה, 22/01/06 09:22

    זו מיפלגה שנפלה מהפסים. ומיכון שהיא נפלה מהפסים .היא מנסה בכוח להעביר אליה קולות שעוסקים בנושאים שלילים .הרי ידוע שעישון סמים כל שהם החל מסיגריה וכלה בנרגילה .זו צריכת סמים לשמה ויש בישראל חוק שקובע שאסור לעשן בישראל .מרץ. בצורה זו מעודדת דברים שליליים בחברה הישראלית בנידוג למה שהיא טוענת שזו מטרתה הציבורית והחברתית .מרץ פוגעת בכך באיכות הסביבה ובבריאות האדם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    סטלנים/יות כנסו!

    חוני המגלגל, 22/01/06 01:46

    סוף סוף יש באופק תוצאות
    לשנים של זריעה:

    http://2005.ale-yarok.org.il/site

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חשוב, רציני, כנסו!

    שאיפה עמוקה, 22/01/06 01:39

    http://2005.ale-yarok.org.il/site/webpromo.wmv

    חשוב להכניס את עלה ירוק על מנת שהם יוכלו להמשיך לשכנע, גם את יתר המפלגות!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה שמסתמן .....

    ירוקית, 21/01/06 16:03

    הרשות למלחמה בסמים
    , או העומדים הראשה יותר נכון, רואים את המגמה שהגיעה כבר לכמה מוסדות (מפלגות כמו עלה ירוק החלוצה ומרץ ).
    הם מוטרדים מהמצב. כיוון שבכנסת הבאה ישבו הרבה מאוד חברים שיקדמו את מדינת ישראל למאה הנוכחית בהתיחסות לצמח הכאנביס. אז מה שיקרה שאנשי הרשות למלחמה בסמים יפסידו תקציבים ואולי אפילו את מקום עבודתם. ואז לא יוכלו להמשיך לפרסם מידע כוזב ומטעה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הידד לערבים

    מרץ, 21/01/06 05:49

    לפי דעתי לפי המצע של מרץ זה ייראה ככה:
    קודם כל חזרה לגבולות 67' תוך כדי ''הסדרים'' , ואחר כך כל האוכלוסיה מעשנת בכיף בצורה חוקית וללא יריית כדור אחד - מדינת ישראל מתפרקת.הידד לערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא שותה לא מעשן אבל

    סוציאל-דימוקרט, 21/01/06 02:51

    עדיין מאמין בזכותו הדמוקרטית של כל אזרח לעשות את כל העולה על רוחו כל עוד אינו פוגע באחרים. האיסור על עישון ''נענע'' מוגזם ופוגע בזכויותיו הבסיסיות של האזרח. הלאה פאשיסטים ושוטפי מוח!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מר''צ אני מבקשת

    דלית, 20/01/06 23:07

    בשביל להשיג לפחות 3 מנדטים יש עכשיו לפנות לזונות בישראל

    הגב לתגובה זו

    • מה יש? זונות כבר לא מכובד? (ל''ת)

      ?, 21/01/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה צביעות!! מה עם שאר המפלגות? למה זה לא במצע שלהם? (ל''ת)

    שני (מעשנת), 20/01/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש למישהו בוף? :) (ל''ת)

    המגדיל, 20/01/06 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דווקא ברונפמן

    שמוליק, 20/01/06 09:59

    הח''כ הרציני היחיד. גם הבטיח גם קיים. בשבילי זה מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    weed/doop/grass/ghangha,,,,

    nisim, 20/01/06 09:11

    so good to see,when is it going to heppen hurry up cant wait will be cool im coming back asap if its going to heppen

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק ברונפמן פעל למענינו

    פרפר נחמד, 20/01/06 07:37

    טריק פוליטי זו של ביילין, שבחיים לא הוציא מהפה שלו מילת תמיכה במאהקינו. רק רומן ברונפמן הוכיח עשייה למען לגליזציה של סמים קלים ולכן אצביע לו

    הגב לתגובה זו

    • שימו לב

      לגבי ברונפמן, 22/01/06 01:43

      אין דבר כזה.
      אין חבר כנסת כזה ברונפמן.
      זו פיקציה.

      טוב נו, האמת היא שיש אחד כזה אבל עובדה שארבע שנים הוא שם ולא שמענו עליו. אז אם אתה, 36 היקר, הולך להצביע עבורו, לפחות יהיה לו קול אחד.
      אגב, 36, אתה ההוכחה לכך שגראס לא בהכרח עושה אותך חכם.

      חוצמזה, קלטנו שברונפמן מנסה לרכב על הגל של עלה ירוק. מאחד כזה לא הייתי קונה מכונית משומשת.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    השנה רק עלה ירוק

    תנו לחויות בשקט, 20/01/06 07:23

    מה נשאר ?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סטלנים לכו להצביע

    אור, 20/01/06 06:32

    אנחנו כמליון מצביעים . די נמאס מהטרדות המישטרע. הגיע הזמן שזכויות הפרט לתפוס ראש טוב יעוגנו בחוק. עלה ירוק או עלה לניידת...

    הגב לתגובה זו

    • כן... לרומן ברונפמן!!!

      מישהו, 20/01/06 08:10

      רומן הוא משהו שלא מוצאים בכנסת... משהו אחר. טוב, אמיתי ואכפתי. צדיק אחד מסדום.

      הגב לתגובה זו

      • כמה כסף

        ריאלי, 22/01/06 01:44

        משלם לכם אותו ברונפמן?

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    גם אני כבר בטוח - הפעם עלה ירוק

    הבטוח, 20/01/06 04:19

    כי כל השאר עלה תאנה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתמול החלטתי להצביע עלה ירוק

    אוהד, 20/01/06 03:13

    יש להם אתר מצוין, ומאוד אהבתי את המצע שלהם. ברור שגם לגליזציה של גראס זה סבבה, אבל יש עוד כמה סיבות טובות להצביע בשבילם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תנו לסטלנים לחיות (ל''ת)

    להצביע עלה ירוק, 20/01/06 03:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה זה השטויות האלה...חרא אני מצביע להם (ל''ת)

    ירושלמי, 20/01/06 02:35

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הרשות למלחמה בסמים היא אסון

    קנאביס, 20/01/06 02:05

    הרשות למלחמה בסמים היא גוף שמטרתו לטפח בורות בציבור בנוגע לסמים.
    קנאביס זה כמו לחגור ילדים בחגורות נפץ? דמגוגיה זולה ופרימיטיבית.
    האמת היא שקנאביס לא עושה שום נזק אבל שקרים ובורות במסווה של דאגה לציבור כן עושים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמר (ל''ת)

      ליאור, 20/01/06 03:01

      הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש....תקרא קצת מחקרים רפואיים (ל''ת)

      מה זה משנה, 20/01/06 07:39

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - ואני לגמרי נגד שימוש בסמים (ל''ת)

      אלון, 20/01/06 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הנושא הוזכר כבר במצע מרצ האחרון (ל''ת)

    ט.ס., 20/01/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איזו דמגוגיה? חגורות נפץ?! נו באמת!

    שפוי מלחמה, 20/01/06 01:44

    אם אלה הטיעונים שלהם, כנראה שהם בעצמם יודעים שהם מדברים שטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הגם את , ברוטוס ???????

    אמא, 20/01/06 01:29

    הגב' פרופסור נעמי חזן, הערכתי אותך ואת מפלגתך עד שקראתי כתבה זו.
    ראית פעם צרכנים של סמים ''קלים''?! מקרוב ?!?
    ראית פעם למה זה גורם להם ?!?

    את מוזמנת.....

    הגב לתגובה זו

    • מה זה גורם להם?

      תצביעו עלה ירוק, 20/01/06 05:33

      קצת לשכוח דברים? שטויות, אם זה היה חשוב היו זוכרים....

      מאנצ'? זה מבורך! ילד שבע זה ילד שמח , אם היית מרוקאית היית יודעת, כנראה שאצלכם האשכנזים לא מעריכים מזון! לכי תצביעי עבודה....שמאלנית!

      הגב לתגובה זו

    • ואת, אמא, ראית ?

      א, 20/01/06 08:57

      לא היית מאמינה אם היית יודעת כמה פעמים היית במגע יום יומי עם ''משתמשים'', ואפילו לא ידעת.
      הבוס שלך בעבודה, הרופא בקופת החולים, טכנאי המחשבים שלך...אין לך שום דרך לדעת מי מהם מעשן מדי פעם, ובמקביל חי חיים נורמטיביים לחלוטין.
      אם כל המעשנים היו מצביעים ל''עלה ירוק'', זו היתה המפלגה הגדולה בכנסת.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבל כמעט הצבעתי מרץ (ל''ת)

    זקס, 20/01/06 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מרצ יורדת לביבים

    א.ד., 20/01/06 00:51

    כמה עלוב, כדי לנסות להרוויח עוד חצי מנדט, מעודדים שימוש בסמים. מפלגה עם ערכים עלק'...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה מה שהשמאלנים מאמינים בו...

    יובל, 20/01/06 00:46

    ''פעילי שלום'' מסוממים ותמהוניים שמבזבזים את זמנם בשוטטות חסרת תכלית ברחבי תל אביב... חבל מאוד שזה מה שקורה להם... כשאדם מרוקן מבחינה ערכית ומרגיש חסר מטרה הוא מבזבז את זמנו בהריסת מפעל חייהם של שאר האנשים שמנסים לבנות מדינה מסביבו... חבל מאוד שיש אנשים כאלו בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק.

      שאול, 21/01/06 18:09

      חבל שזה כך...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה קהל היעד היחיד שנשאר להם כנראה אחרי שכל

    רות, 20/01/06 00:28

    הסמולנים עברו לקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה לא עושים בשביל עוד 2 מנדטים

    א, 19/01/06 23:44

    גועל נפש מה ההבדל בין הרואין לגראס אותו נזק רק שגראס פוגע לטווח הארוך והרואין זה מידי.
    מה אני צריך לראות את כל הסטלנים מעשנים את הסרחון הזה גם בבית קפה יחד עם החברים הערבים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טריק פוליטי זול של מרצ

    שימי, 19/01/06 23:44

    פשוט בושה וחרפה. קראתי את התגובה של רומן ברונפמן ואני מסכים לגמרי. לא עשו כלום למען הלגליזציה ועכשיו קופצים על המציאה...
    מרצ- מוצר ללר צורך... צריך להצביע או לעלה ירוק או לברונפמן ואני מאוד מקווה שהם יתאחדו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הרשות למלחמה בסמים יצאה מדעתה

    אסף, 19/01/06 23:43

    לפי הרשות, אסור בעצם לדבר על מדיניות הסמים. חס וחלילה דמוקרטיה, או חופש דיבור, או לחשוב אחרת מהרשות.

    חלילה וחס! חס וכרפס!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולי בגלל שזה קהל עצום וכוח אלקטורלית לכל מפלגה (ל''ת)

    נוסטרדאמוס, 19/01/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מר''ץ מה יצא מכם. (ל''ת)

    אוי, 19/01/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עלוב ופתטי! (ל''ת)

    m, 19/01/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה מה שנשאר אחרי שכל הסמולנים הלכו לקדימה. חחחח... (ל''ת)

    רותי, 19/01/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין דבר כזה סמים קלים

    יאיר, 19/01/06 23:29

    מניסיון אישי אני יודע למה יכול להביא החשיש .ראיתי בחור ישראלי שהיה בהודו חייל משוחרר שנכנס לסרטים ולא יצא מהם..

    הגב לתגובה זו

    • אז אין גם סמים קשים...

      א, 20/01/06 08:48

      אם תשכנע כל ילד שגראס זה כמו הרואין, אחרי שהוא יראה שלמעשני גראס לא קורה כלום, למה שלא ינסה גם הרואין ?

      מנסיון אישי של מקרה אחד, אי אפשר לקבוע מדיניות שתשפיע על ציבור שלם.
      גם בשתיית אלכוהול, עישון סיגריות, ספורט אתגרי, נסיעה ברכבת או הליכה לדוכן שווארמה, יש סיכוי לפגיעה, ובכל זאת הפעולות האלה מותרות בחוק.

      העובדה שקורה מקרה נדיר מדי פעם, לא הופכת את עישון הסמים הקלים לפעילות מסוכנת בהגדרתה.

      הגב לתגובה זו

      • מלך!

        ב, 20/01/06 10:46

        כן, אני יודע ש''מלך'' זו תגובה של ילדה בת 12.
        בכל זאת, אהבתי

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה שמרצ בעצם אומרים זה

    מומרץ, 19/01/06 23:26

    שזה לא ממש משנה להם בכלל, לא שיהיה מותר ולא שיהיה אסור, אלא רק מה שיידרש ועד כמה שיידר ויתאפשר על מנת להביא בוחרים.

    וזה בעצם המסר של כל המפלגות הגדולות - מה שאתם תרצו, את זה אנחנו נאפשר, ואם עד עכשיו רציתם לאסור, אסרנו. לא בדקנו מה טוב ומה לא, פשוט עשינו את רצונכם. עכשיו תרצו שיהיה מותר? בסדר, רק תבחרו בנו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכל הילדים בני 12 בישראל

    ילדוני, 19/01/06 23:23

    נכון שהייתם מוכנים לקחת עליכם חגורת נפץ למען מדינתכם? נכון שאתם כל-כך קטנים טפשים וחסרי אונים שאין לכם מושג מה מסוכן? נכון?
    אז זהו, שלא
    וחשוב שגם ברשות למלחמה בסמים יפנימו את המסר הזה. הילדים אינם מטומטמים, אינם חסרי אחריות, לפחות רובם המכריע, והם יודעים להבחין בין רע לטוב, אבל תחשבו מה רב הבלבול שלהם כשהם מבינים שהאנשים שאחראים על מניעת נזקים בקהילה שלהם, אין להם מושג ירוק על מה הם מדברים. מה אתם חושבים הילדים האלה יחשבו? אולי לוותר על ההנאה כי ברשות בכל זאת צודקים? משהו סטייל אלוהים, ''אתה לא מרגיש אבל זה מזיק לך בכל זאת'' או ''זה יתנקם בך בגלגול הבא''? מה זה כח בלתי נראה? מה תספרו למי שהיה שם וחזר, והלך עוד פעם, וחזר, וכל פעם נהנה מאד?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    meretz

    david nagy, 19/01/06 23:22

    arab lovers you should run in election in damascus you all sonej israel afaszim

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם זה נכון אני מצביע מרץ (ל''ת)

    מורן, 19/01/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עכשיו אתם מבינים למה מרץ מתרסקת.

    מוטי, 19/01/06 23:14

    כי מרץ תמיד מחפשת למצוא חן בעיני כולם ולרצות את כולם. פשוט מחפשת את המכנה המשותף הקטן ביותר .

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כן, זה ממש כמו ילדים בני 12

    ילד, 19/01/06 23:13

    עם חגורות נפץ.

    ואחרי הדברים האלה הם עוד מצפים שאנשים צעירים שגם ההורים שלהם וגם הם עישנו ומעשנים, ילמדו את הילדים שלהם להקשיב למה שיש לרשות למלחמה בסמים להגיד?

    תגידו, איפה אתם חיים, הרשות? מאיפה אתם שואבים בכלל את האינפורמציה הכל-כך מעוותת שאת מפרסמים?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שילחו עים אחמד טיבי

    דיסלקטי, 19/01/06 23:11

    אולי יגרדו עוד קצת קולות

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אוהדי וחובבי???

    זיו, 19/01/06 23:10

    איזו שפה, נוטפת דבש. מה זה ''אוהדי וחובבי גראס''? זה כמו האוהדים של סכנין או בית''ר ירושלים?
    אולי
    רק שהאוהדים והחובבים של הגראס לא יוצאים לרחובות, להשתולל ולהכות, אלה יוצאים מהפאבים, שבהם מוכרים אלכוהול וניקוטין לכל דורש ובמחיר השווה לכל נפש.

    אני אישית מתחיל לחשוב שכל המשחק הזה של המלחמה בסמים משרת מישהו בשלטון, כי אחרת מזמן היו מגבילים צריכה של אלכוהול, שהוא הרבה יותר מסוכן וגורם לתוצאות לוואי הרבה יותר קשות, ממכר הרבה יותר וגורם לנזקים גופניים הרבה יותר מהר והרבה יותר ארוכי טווח. איפה שמאי גולן כאשר מדברים על מיסוי משקאות חריפים? למה דווקא על הנרגילות הם מוציאים את אלפי שקלינו בפרסומות חסרות תועלת? מישהו שם רואה מה קורה אצל בני הנוער באמת או שהם מוזנים רק מדיווחים וממחקרים מדעיים?

    אולי שיעצרו את סיטונאי המשקאות החריפים? הם באמת עושים חבילות של כסף מלהפוך את חלקנו למכורים ואת השאר למכורים-חלקית-בהכחשה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    במידה וזה נכון מרץ יכול להגיד שלום

    נדב, 19/01/06 22:53

    לקול שלי

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    במידה וזה נכון מרץ איבדו את הקול שלי (ל''ת)

    נדב, 19/01/06 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בישיבה אצלנו רוצים להצביע לעלה ירוק

    חרד סטאלן, 19/01/06 22:50

    אנחנו מעשנים באנגים לעיתים קרובות יחד עם רב הישיבה ותאמינו לי שאנחנו מתחזקים ומעמיקים יותר ויותר בדת. הצביעו ''מי לבאנג אלי''.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מפלגה שכל מרכיויה הם , מסוממים , הומואים , לסביות

    פסיכיאטר קליני, 19/01/06 22:47

    ואוסף של תמהונים הזויים המנותקים מהמציאות .

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את מצע המפלגה שוב (ל''ת)

      ירוקית, 21/01/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק עלה ירוק

    תצביעו עלה ירוק, 19/01/06 22:35

    כולם להצביע עלה ירוק , לא להפיל את המפלגה באחוז החסימה.

    רק עלה ירוק!!!!

    אחרי הבחירות מרצ השמאלנים ישכחו את כולם (ויש מצב שגם עלה ירוק, אבל זה כבר מובן....)!

    הגב לתגובה זו

    • ברור (ל''ת)

      שם, 20/01/06 03:37

      הגב לתגובה זו

    • כמובן

      יעקב, 20/01/06 04:24

      רק עלה ירוק

      כי מרצ ופרצ

      עלי תאנה

      הגב לתגובה זו

      • ללא ספק (ל''ת)

        ירוקית, 21/01/06 16:05

        הגב לתגובה זו

    • לא נשכח!

      שלומי סנדק, 22/01/06 01:49

      כנסו והתעודדו:
      http://2005.ale-yarok.org.il/site

      מבטיח רשמית שלא לשכוח
      גם אחרי הבחירות :-)

      שלומי סנדק
      סגן יו''ר עלה ירוק

      הגב לתגובה זו