• 36.

    אבו מאזן - קח אומגה וצא מהדיכי... (ל''ת)

    יונה, 22/01/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מרגלית מוכין אמת ישנה: המרכז = ימין

    מוסה, 21/01/06 13:49

    בישראל, מאז ומעולם (קרי ב 58 השנים האחרוניות) המרכז קיים את מדיניות הימין. נא לא לטעות, השיוך האוטומטי של גלגולי מאפ''י לדורותם (מערך, עבודה) לשמאל מטעה. בדרך כלל הכוחות הימניים במפלגה קבעו את הטון.

    בתמיכת המרכז קמו ושיגשו ההתנחלויות, שיותר מכל פעולה אחרת, מונעות כל דיון עם הפלסתינאים.

    אמור מעכשו בהצבעה לקדימה אני תומך במדיות הימין (קרי: חוסר מוכנות להתיחס לפלסתינאים כצד שווה למו''''מ, שאיפה לסיפוח שטחים ככל האפשר וקפיטליזם כלכלי קיצוני).

    הגב לתגובה זו

    • אני תמיד מופתעת מחדש מן הגאון (ל''ת)

      היוצר הישראלי!, 21/01/06 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כספית-חסון-אברמוביץ כתבלבים (ל''ת)

    סייעני דיקטטורה, 21/01/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דן,יו''ר לא יכול ''להדיח'' אנשים ממפלגה,הקרוק תמיד תופש אותך פרייר שלו

    יגאל כהן, 21/01/06 01:56

    אין חיה כזו.
    גם השרים לא היו אמורים לבצע את ה''הוראה'' של הרוכל הנוכל.
    אין חיה כזו.
    מאיפה היא באה?
    מרעיון הסתדרותי של פרץ ,שאנשי העבודה ההמומים לא העזו להעמיד אותו במקום כשביקש התפטרותם בכיסו.
    והקרוק שיטה בך להבין שזו הדמוקרטיה .
    ומי שמתנגד ,הוא שובר את החוקים.
    לקרוק תמיד היה קל לשטות בך.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל אתה חולה ביביופוביה זאת מחלה קשה .

      igal ben hui, 21/01/06 14:52

      אני מציע לך להפסיק עם הקוקאין ולהתחיל להסניף דבק מגע .

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מתי יהיה תחקיר על אולמרט?

    יעל, 21/01/06 00:10

    על גסות הרוח והגסות שנהג בכל ראשי המפלגה החל בבגין בשוסטק בשמיר בנתניהו בשרון כן גם בשרון ב99 מתי תספרו על אישתו שחברה ביש גבול על בנו שהוא סרבן שירות בצה``ל על שני בניו שירדו מהארץ על ביתו שחיה עים חברתה על ההלואה שקיבל מבנק צפון אמריקה על האי היווני ועוד

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט-מחריב ירושלים

      שלו, 21/01/06 02:11

      האיש שקיבל עיר מתפתחת מטדי קולק.ונאלץ להעביר את המפתחות לחרדים.
      האיש שהביא את הירושלמים לעזוב את ירושלים בהמוניהם.
      האיש המושחת שקידם שכונות של קיצוני ימין הזוים(מוסקוביץ).
      בשעה ששכונות ותיקות הסריחו מחוסר ניקיון ועזובה.

      מה לעשות?לאיש יש עיתון.......מעריב
      ובעיתון יש לו חברים,מרגלית,בן כספית,ועוד סוכני שב''כ למינהם

      הגב לתגובה זו

    • לא תראי

      יגאל כהן, 21/01/06 02:17

      תחקירים עיתונאים עושים רק על הקרוק וזורקת הנעליים

      הגב לתגובה זו

      • ביביופובים לא מתעייפים ,רק מתחלפים (ל''ת)

        igal ben hui, 21/01/06 15:10

        הגב לתגובה זו

        • ראו כמה יפה יודע לשקר שכיר החרב הביבי הלזה.

          יגאל כהן, 22/01/06 02:51

          הוא גם מתחרצף וכותב ''תגובה'' בשמי וגם מגדף את עצמו .
          והוא גאה בעצמו והקרוק גאה בו,
          על שהוא ''מוכשר'' ולשקר ולהונות את הציבור.
          עושים סוף לתרבות הביבים.

          הגב לתגובה זו

    • תגידי, השתגעת?

      קומפורטי, 22/01/06 00:15

      תקראי שוב את התגובה שלך ותנסי להבין על מה את רוצה להקים ועדת חקירה על אולמרט: 1. על נימוסיו . 2. על הפעילות הפוליטית של בני משפחתו.
      ועכשיו תעני לי: אם את גסת רוח, ואבא שלך גנב, את צריכה ללכת לכלא?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    דן כל הכבוד עיתונאי אמיץ.הגיע הזמן לשאול את אולמרט שאלות קשות כמו מ

    גל, 20/01/06 23:51

    מה עשה בכל שנותיו בפוליטיקה למה נכשל בכל משרד ותפקיד אותו ביצע למה הדימוי והאמינות בקרב הציבור שואף לאפס .אין ספק שעיתונאי חצר של קדימה מנסים לשווק מוצר אפור ונטול הישגיים .עיתונאים דוגמת אילה חסון+אברמוביץ+בן כספית ועוד פרשנים .לא מדווחים עובדות אלה דעות .לגבי הם עיתונאים קטנים .גם אם אתה חברו של אולמרט תרים את הכפפה ותציל את מה שהקולגות שלך הרסו וזה האמינות .

    הגב לתגובה זו

    • עיתונאי החצר לא ישאלו שום שאלה קשה .אולמרט איש אפור ינהל את מדינת ה

      אורי, 22/01/06 00:33

      הגמדים

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    טפשותו או צביעותו של הבג''צ

    אנטוני הופקינס, 20/01/06 23:50

    תנסה דן להגיש בג''צ על כפר ערבי לא מוכר ותנסה דרך בית המשפט העליון לפנות אותו,אני מתערב איתך שהם ימצאו אלף צידוקים פתלתלים לדחות אותך,אבל על יהודים הם גיבורים.
    אני נזכר שהיה פעם בג''צ נגד משרד החינוך על חיבור גנראטור לבית ספר בכפר לא מוכר של בידואים,משרד החינוך טען שאין לא אפשרות ויכולת על פי דין לספק גנראטור לבית ספר בכפר לא מוכר,ובג''צ חייב את משרד החינוך להתקין גנראטור לבית הספר.
    אף על פי שהמקום הוא ישוב פראזיטי לא מוכר ע''י השילטון.
    האנקדוטה הזאת מזכירה לי את בחרותי שטענתי בפני חבר שלא חשוב מה אומרים לבחורה,חשוב מי אומר.
    אלה הם גאונך ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בג''צ דן רק במה שמובא בפניו

      אריאל, 21/01/06 18:23

      לו היתה המדינה מנסה לפנות ''כפר בלתי מוכר'' (כלומר - פלישה ובניה על קרקע לא להם), והפולשים היו פונים לערכאות בתביעה שלא לפנותם - היה בית המשפט תומך במדינה ודוחה את טענות הפולשים.
      אבל כאשר המדינה משלימה לאורך ימים ושנים עם ישיבת הבדואים על אדמותיה - ורק מונעת חשמל - זה נראה כהתעללות גרידא.
      מי שפולש - יש לפנותו. לא תירוצים ולא גנרטור.
      הבעיה היא בממשלה - לא בבג''צ.

      הגב לתגובה זו

      • לא המדינה פנתה לבג''צ

        אנטוני הופקינס, 21/01/06 22:15

        למיטב זכרוני המדינה חוייבה לתת את דעתה ,דרך פרקליטות המדינה.
        וכאשר הדברים באים רק בטיעונים משפטיים,אז כל דבר פתאום נורא ואיום,ולכן גחמת השופטים.
        אתן לך דוגמה יש אדם מאוד מפוקפק בעיני הרבה אנשים במילייה קוראים לו דודי אפל,הבחור הזה לא רואה רק את טובת המדינה אלה גם את כיסו המתעשר.
        וכאן הדילמה,כידוע לך העיר לוד בסכנת הכחדה דמוגרפית היהודים פשוט בורחים רק אוכלוסייה ענייה נשארת שם,רצה הבחור לבנות שכונות חדשות באדמות חקלאיות שרכש באדמת המושב גינתון.אז נכון שמשפטית זה מריח רע אבל בגלל זה העיר לוד אמורה לנפול חלל לידיים ערביות,דעתי האישית שצריך לסתום את האף ולתת לו לבנות 20000 יחידות דיור ושיתעשר עד שיחנק,רק למען להציל את העיר לוד ליישב אותה חזרה ביהודים.בקיצור לא כל דבר שפיט אנחנו במיזרח התיכון המטורף.
        בוא ניתן לדן מרגלית לפנות לבג''צ,נראה אם יצליח לפנות בית אחד במיגזר.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    שנים טפתפת באזנו של אולמרט עד ש...

    @ בנצי-א @, 20/01/06 23:39

    הפכת אותו לעבד נרצע של מח' המדינה ומשומדים שונאי יהודים
    וסיסמתם
    רק לא חברון
    רק לא קבר יוסף
    רק לא קודשי ישראל
    בשלב זה של המאבק בין יהודים לישראלים ידכם נראה על עליונה
    אבל תבדוק כל מי שהרים יד על יהודים בארץ ישראל
    גמר רע
    ושרון כנראה לא אחרון

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    Best campaign of Olmert

    Jehova, 20/01/06 20:22

    There isn't a better campaign for Ehud Olmert than to let the fantic radicals show their real face in public.

    Any crazy ornge act ( yellow patch, Nazi... caustic soda, blocking roads, pulsa denura... )
    just bring more votes to the good guys. .

    Keep going forward Ehud!
    Thanks you Mitnachabley Hebron for playing the game for us

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צביעות תכונתך הבולטת

    אבי, 20/01/06 19:19

    ציפיתי למאמר חוצב להבות על הקיצוניים המסוכנים, אשר מעיזים לתקוף קציני צה''ל, ואפילו לפצוע אחד בעינו.
    אבל כנראה שאת חצי הביקורת הצבועה שלך אתה שומר רק למפגינים מהשמאל אשר מותקפים בכדורים חיים וכדורי גומי ע''י מג''בניקים שטופי שנאה.
    כשמדובר בקיצוניים ימניים המטופלים בכפפות משי, אינך פוצה פה!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דן, קדימה אני, ומצטער שחברת אלי.

    לוק, 20/01/06 18:53

    מזה זמן רב אני תומך של קדימה, וכדמוקרט בנפשי רוצה אני בנצחונה בבחירות הקרובות. צר לי שהסתלקותו של שרון מהזירה הפוליטית אפשרה לך לתמוך ''בקדימה''. אתה מפריע לי, אתה לא מייצג את ''קדימה'', ומאמריך רק ירחיקו לנו בוחרים. לך מאיתנו תומכי ''קדימה''. אל תפריע ואל תהרוס. אל נא תקשור עצמך אף במרומז אלינו. אין חפצנו תומכי ''קדימה'' בעתונאי כמוך ליצגנו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים.

      יגאל כהן, 21/01/06 01:52

      חוץ מזה שאין לי ספק שאתה נגוע מאוד באהבת הקרוק.

      הגב לתגובה זו

      • שני מטופלים בתגובה אחת? (ל''ת)

        הפסיכאטר, 21/01/06 19:54

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    בעוונותיי,אני מרבה לטעות בהבחנה בבני אדם,בפרט בצבועים.

    פ.ע, 20/01/06 15:54

    זו לא כתבה עיתונאית,זה בלבלה
    של מורעל.

    אני ח''ו לא חולק על הלגיטימיות של
    הבעת דעה של מאן דהוא.
    לכן קראתי בעיון את הדברים ואפשר לכתוב כמעט עיתון שלם שיחלוק עליהם.

    עניין אחר - ביחס לפתיח שלי.
    לפעמים אני משתעשע במתן ציוני יושר לעיתונאים, בעיקר ציונים,
    שהשקלול שלהם נעשה אינטואטיבית
    ולא ע''פ מדדים.
    דן היה בין המיוחסים, שהיה להם קרדיט אצלי.

    זה למעלה מחודש תכננתי להשיא לו עצה.
    למחרת אירוע מיוחצן שהיה בארה''ב התראיין דן, אצל רזי ברקאי ברדיו.
    דיבורו היה נרגש,וקולו של מי שהקיץ זה מכבר.
    הדיון נסב על ''שחיתות'' כביכול
    של אריק שרון (מה שהתברר כנפיחה
    ביום שאחרי) בשיח ברווזים באותו בוקר.
    אתה הכרזת שאתה הולך לקרוא את
    ''פרשת השור המועד''
    ובכן יקירי,
    אין פרשה כזו בתורה.
    קיימת סוגיית שור מועד.

    אבל מימיך לא קראת אותה,
    השתמשת במטאפורה כדי להלעיז על רוה''מ.
    לא כמו אדם הגון דברת אז,
    וגם עכשיו דבריך אינם של איש כזה.

    המלצתי לך, חפש פרשייה שעיניינה,''חמור קופץ בראש''
    בהקשר של אמירותך,בעיקר אלו שאמינותן לאחרונה יושבת על כרעי
    ברווז.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי זה דן מרגלית?

    מיכל, 20/01/06 14:59

    עיתונאי ''בכיר'' חבר של אולמרט, כלומר כרגע ליד אוזנו של מ''מ רא''המ. נכון בניגוד ל''עיתונאים בכירים'' אחרים מרקוס, ברנע, סמט ומידיעות אינו מלא שטנה כלפי הימין/ מתנחלים. הוא אוהב ''אחים כתומים מושפלים'' שיעשו איתו שלום לפי תנאיו וכך לדרוס אותם בתוך חיבוק. וכמו שכותב עורכו על סמך סקר לבצע עוד התנתקות. לאט לך עוד לא היו בחירות, ועוד יתכנו הפתעות (הלוואי שלטובה) גם שרון עמד להיות דיקטטור לשנים ארוכות ,והיום ברצות היושב במרומים הוא צמח!! גם קשה לי לראות מי מהאחים ''הכתומים המתונים,'' יתחבק עם מגרשים. ההתנשאות שלך ושל העורך שלך כל כך מרגיזה, שאני מתנתקת מעכשיו ממעריב.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב

      דן מרגלית, 20/01/06 16:06

      ודאי שיש בינינו מחלוקת אם כי היא יותר קטנה ממה שאת סבורה. תשאלי את אביגדור ליברמן מה הגבולות שהוא רואה לישראל ותתפלאי, הרי אני לא מוותר על סנטימטר אחד בגושי ההתיישבות. אבל כאן העיקר: אני רוצה לראות אותך מושפלת? אחים כתומים מושפלים? חס וחלילה, דיבה בערב שבת.

      הגב לתגובה זו

      • Humiliation

        U.S., 20/01/06 23:54

        The humiliation of the 'KTUMIM' is not that important.
        At times I think that they have earned their degradation with ease.

        The real moral issue is that they FORCE the entire
        nation to an APARTHIDE situation.

        And on the politics of it:
        It looks as a growing number of people understand
        that the 'territories' are LIABILITY rather than ESSET.

        הגב לתגובה זו

      • רק באיחור ראיתי את תגובתך

        מיכל, 22/01/06 23:37

        ויש לי כמה הערות:
        הבנתי מדבריך שמשום ''האחים הכתומים מושפלים'' עתה יקל להגיע איתם למן הסכם שיגלה את ''נדיבות'' המנצחים כלפי המנוצחים.
        א. כשם שלמרבה הצער, אין מפנים ישובים ערבים לא בגבולות הקו הירוק ולא ביו''ש בגלל פורעים ומחבלים רוצחים, שיצאו מהם, כך אין לפנות את יהודי חברון בשל התנהגות מתונה הרבה יותר אבל כזו שאינה תואמת את התנהגות מגורשי קטיף, בעת שבאו לגרשם. אחרי הכל ''פולשי חברון'' יושבים במקרקעים, השייכים ליהודים. נדמה לי דן, שבסתר לבך אתה רוצה לראות את הציונות הדתית מושבת לתפקיד, שבו שמשה עד מלחמת ששת הימים: מחלק התה ברכבת הציונית ולא נהג הקטר. אלא שעתה אין רכבת הציונית כמעט קרונות.
        ב. מובן שכל פינוי של מתנחלים משמעו עכשיו כניעה לערבים / ארה''ב/ אירופה האם זה האינטרס האמיתי של ישראל? הפלשתינים מתגאים, שהבריחו אותנו מגוש קטיף, ולכן ימשיכו בדרך זו.
        ג. ונקודה אחרונה: כתבת, שמזוז דחה הצעה להשכיר את החנויות בחברון ליהודים אחרים ''מתונים יותר'' מהנוכחים.יש מי שרוצה לשבור את המתנחלים לחלוטין.
        אז מי רוצה במלחמה? מתנחלי חברון המרגישים כמו מגורשי גוש קטיף, שהאליטות מבקשות את נפשם, או הממשלה+ אליטות, האומרות ''ככל הגויים בית ישראל''.
        אגב, גדר ההפרדה תחנוק את אפרת
        וגם הכביש שלנו בסכנה להפוך לציר כיסופים.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    מרגלית עיתונאי אמיתי,לא מפחד מתגובות

    לעומת כספית, 20/01/06 14:46

    לעומת כספית עתונאי החצר של קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא חיונית וודאי שלא אמיצה. (ל''ת)

    יושקו, 20/01/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לדעת מי האוייבים שלנו!

    ברוך, 20/01/06 13:55

    מר מרגלית הנכבד ! אתה מציע לדחות ביצוי הפינוי .ואתה כנראה בטוחשהרוב תומך בהתנתקות . האם אתה כעיתונאי בכיר מלאת את שליחותך בזכות הציבור לדעת . והבאתה בצורה ברורה מה היו תוצאות ההתנתקות ? האם היום ברצועת עזה יש התנתקות .?האם המטרות שהציבו ראשי המנתקים הוגשמו מלבד הרס ההתיישבות ?האם נמצא פתרון לאותם מתיישבים ואתה כעיתונאי בכיר דיווחת באמת על מצבם ? האם אתה יודע שמאות מהם זרוקים בבתי מלון יות ר מ-5 חודשים מאז ההתנתקות. ומאות נמצאים באוהלים תינוקות נשים ילדי?. האם ערכת תחקיר מה קרה לילדי המשפחות של העקורים? האם בדקת באמת מה קרה וקורה עם ''פינוי פיצוי''? האם קבלו את שנדרש לפצותם ,או שידוע לך שרבים מטוטרים בלהביא מסמכים משונים שלצורך השגתם נדרשים לחטט בחורבות בתיהם? האם אתה מסתיר ומעלים ומצניע כל הנ''ל בשביל לקדם את האג'נדה שלך . ושל חבריך בעלי העיתון ובעלי הממון. ואתה יוצר חדשות ולא רק מדווח עליהם ?.למה אתם דוחפים כל כך קדימה מהלכים שסופם פירוק כל רקמת החיים המשותפים שלנו בארץ הזו המוקפת מליוני אוייבים ? טילים על אשקלון ועוד מעט טילי גרד על אשדוד ולא יעבור זמן וגם כל המרכז יהיה תחת איום ואש. ראה דבריו של הרמטכ''ל יעלון על ''עגל הזהב'' שעושים מההתנתקות'' ואתה ממליץ לרקוד גם כן סביבו ?קדימה לאן ?! למשהו ברור באמת מה התוכנית ? קדימה לאן ?! פעם הבית הלאומי היה שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן. בשלב הבא ארץ ישראל רק מערבה מהירדן כי זו א''י ישראל ההיסטורית.צמצום נוסף אוטונומיה מוניציפאלית אך לא מדינית. אח''כ הסכם אוסלו . שעיקרו לא לטרור !! ויתורים תוך מתן אוטונומיה מסויימת וצבא משטרתי ומתן רובים. והתמורה אינתיפאדה . מאבנים ליריות . לפיצוץ אוטובוסים וכל ויתור נוסף הסלמה . טירור נוסף.ועדיין דובר על שטחים תמורת שלום . ושוב נסיגה חד צדדית בלחץ הטרור . שינאה למתנחלים עיורה רבים מהשמאל לתמוך במהלכים מסוכנים נסיגה חד צדדית . ועצימת עיין משחיתות ומהזניית הדמוקרטייה לחוסר אימון בנבחרי הציבור כשליחי הציבור לאור המצע שלפיו נבחרו . מה התמורה שקבלנו טרור נוסף איומים לפגיעה של טילים בטילים . מעבר נשק חופשי ממעברי רפיח . הרס גלוי של חומות פילדלפי .סומכים על המצרים . סומכים על האירופאים . וגם האמריקאים וכולם מכזיבים. ועתה קדימה רוצה לרוץ לנסיגה חד צדדית .כשהחמס שאינו מכיר כלל בקיומה של ישראל ומשתתף בבחירות בניגוד לכל ההסכמים כולל עם האמריקאים. ונסיגה מהריבונות הישראלית בירושלים ובעצם הפכנו גרורה אמריקאית שמבטלים כל זכות או חובה להגן על עצמנו ולקבוע את גורנו . התערבות גסה שאף פעם גם כשעמדו כנגדנו כל הגוש המזרחי . וכל ארצות ערב כאוייבים מרים לא קבלנו תכתיבים כאלה . השגריר האמרקאי הפך לנציב העליון. ועתה אולמרט וחביריו מוכנים למכור הכל ככונס נכסים לפני פירוק המדינה. אל נא תהמרו על חיינו . עצרו ! עצר! תבחנו מה קורה . לפני שרצים ריצת אמוק קדימה לתהום. ללא שטחים ללא בטחון הטרור לא יעצר בגלל שאתם אומרים כך . הסיבות לטרור הן עצם קיומנו כיהודים בא''י במדינתנו והם לא יסכימו לכך לא בגבולות 67 ולא בגבולות 48 ולא בגבולות החלוקה. להתאבד .האם זה מה שרוצים קדימה האם נמשיך ונאטום עינים ואוזניים ונמשיך בדקלומים של פרס וחבריו ''לא חשוב מה שהם אומרים חשוב מה הם עושים'' ובסופו של דבר מתברר שהם עושים יותר גרוע ממה שמדברים, וכן ממשיכים להצהיר . שלא יותרו על אף שעל ועל זכות השיבה . אז לאפשר להם לממש זאת ?! עם ישראל קדימה להתעורר! השלטון של הפוליטיקאים שעושים מניפולציות עלינו הוא לא העיקר . ואנא קראו בין השורות את הידיעות החמורות שמוצנעות כדי להזין אג'נדות של פוליטיקאים אנשי הון ותקשורות שמשחקים בנו ובגורלנו.


    הגב לתגובה זו

    • אה הבנתי. אם נדע מי האוייב הכל יסתדר.

      פלביוס, 21/01/06 07:46

      מוטב ''להרוס את ריקמת החיים המשותפת'' כדבריך מאשר להרוס את החיים באופן טוטאלי כמו שאתה מציע. אתה נציג העיוורון היהודי להסטוריה האנושית שרוצה לחזור על שגיאות העבר הטרגיות של העם היהודי שנבעו מעיוורון מוחלט לגבי המציאות ההסטורית ושהביאו לחורבן פעמיים בעת העתיקה. לא תודה. אנחנו רוצים לחיות ולא רק לדעת במי להילחם.

      הגב לתגובה זו

      • על איזה

        קובי, 21/01/06 14:29

        שגיאות אתה מדבר תרחיב ותפרט השגיאה היחדה המוכרת לי היא ההתייונות .לא המכבים וגם לא בר כוזיבא .תקרא טוב את ההסטוריה .

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוסר סלקטיבי, כמו אצל ''אבות הישוב''

    בסלקציית, 20/01/06 13:25

    כך הם הפכו את ארץ ישראל ל''שטחים כבושים'', כך הם הפכו את ארץ ישראל ל''גדה'' וכך הם הופכים את היושבים כדין בבתיהם ל''פולשים''.

    השוק הזה פונה לבקשת הערבים, בגלל שלא התאים עוד לצרכים, והם הועברו למקום טוב יותר.
    האנשים ש''פלשו'' קבלו מסמכים מיורשי טבוחי תרפ''ט המתירים להם לגאול את רכושם.
    האנשים בנו שם בכספם דירות יפות.

    המעוניינים לסלקם הם השמאל ואולמרט הרוצה בקולותיהם.

    אתם יודעים, המוסר האקסלוסיבי של השמאל ממש מותיר אותנו חסרי מלים - דן מרגלית מוכיח באותו ובמופתים שצריך לסלק את ה''פולשים''. דן מרגלית יודע שהערבים קנו לעצמם שליטה על הרכוש היהודי באמצעות טבח הקהילה היהודית בחברון.
    אבל לדן מרגלית חשובים מאד הסדר והחוק, וכל רצונו למנוע הפרות סדר. זה שה''פרות'' האלה נובעות מהפרת כל חוקי אנוש על ידי ממשלת ישראל, זה לא שייך לענין.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מישהו הציע לי כאן לקרוא עד הסוף.

    זה הסוף!, 20/01/06 12:45

    קראתי! ונזכרתי בקביעתו של הסופר ארתור קסטלר: ''לתופעת המלשין והמוסר היהודי, אין אח ורע בקרב העמים''.
    פשוט בא להקיא! גם הפופוליסט דן נדרש לזיתים.
    אבל איך הוא עבד ועבד ועבד לעקור את כל האנשים וכל החממות וכל הבתים וכל העצמם מגוש קטיף. הוא היה מוכן למות למען הענין.
    ''בן ערב ובן נצרת ובני'' - הגידו, לא בא לכם להקיא? בארץ הזו יש נרדף אחד בלבד - בני!!! היהודי!
    לבן ערב יש כל המזרח התיכון, אך את בני מגרשים מפניו, רק כך בן ערב ירווה עושר.
    איזו עליבות של יהודון!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''הם מעוניינים בעימות עם צה''ל''

    והוא מסית!, 20/01/06 12:39

    ''פינוי החנויות''? ראית את הדירות היפהפיות שנמצאות שם, במקום שהיו מאורות של שוחטים ערבים?
    אתה יודע כמה יהודים נרצחו בתוך השוק הזה אחרי מלחמת ששת הימים, בידי צאצאי מרצחי תרפ''ט, ימח שמם, שבתוכם היו גם ה''יהודים'' המופ''סים, מסוג אותה חלאה הרודפת את היהודים היום?
    ואתה אשם!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ומה עם הפלישות הערביות לקרקע? (ל''ת)

    סתם שואלת, 20/01/06 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ליברמן אל תנהל בשמנו מו''מ.

    XMD, 20/01/06 12:19

    אתה יכול להתחנן באופן אישי שירמו אותך, או יאנסו אותך. אנחנו לומדים מהנסיון. אתה זה לא אנחנו. סור הצידה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    האם אולמרט חתם ?

    אליוי, 20/01/06 11:54

    אני חושש שבתקופת המלוכה של אולמרט השחיתות תהפוך לנורמה !!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אז למה שהמתנחלים יסבלו, מהטעויות של כול אותם מנהיגים ??????????????

    רוני, 20/01/06 11:40

    אני מאמין שאותם מנהיגים תמכו גם בהקמת מדינת ישראל , הם שלחו את צבא ההגנה לישראל להלחם בערבים הטרוריסטים שחיו בכול ארץ ישראל ,לא רק בחברון ,גם בעכו חיפה ובגליל ובתל -אביב !
    אז למה אתם השמאלנים נטפלים דווקא אל המתנחלים , שסביהם נטבחו בחברון לפני 80 שנה , כאשר הערבים סילקו את כול היהודים מחברון ( טבחו ,אנסו ,שרפו בתי כנסת !)

    הפיגוע האחרון היה בתל-אביב ,אותה צריך לפנות ,היא זאת שמסוכנת ליהודים ,בא הערבים ביצעו את הפיגוע האחרון שלהם ,
    אם אתם ,הממשלה לא מתכננים להלחם בטרור ,אלא רק לחלק שטחים לטרוריסטים ,ולקוות לנס ,אז תתחילו בתל-אביב , הכיבוש של תל-אביב הוא זה שמפריע לסיום הטרור ( כול עוד לא נפציץ את האם אמא של הפלשטינים)

    הגב לתגובה זו

    • מי בדיוק ממתיישבי חברון הוא צאצא של קדושי תרפ''ט? (ל''ת)

      אסף, 20/01/06 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''החלטה אמיצה'' לפנות מאחזים בלתי חוקיים???

    אבי, 20/01/06 11:19

    מה שייך כאן אומץ? אם הם בלתי חוקיים, צריך לפנות אותם.
    כל-כך התרגלנו לאבסורד הפוליטי, עד שאיננו מבחינים בו יותר. איך קורה, שההחלטה על אכיפת החוק היא ''פוליטית'' וקשורה לשיקולים של עיתוי?
    מרגלית, זכור את המאמר המביך של עמיתך ז''ל עמירם ניר ''שקט, יורים!''. זכור, שגם בעיתות מלחמה, או גרוע מזה - בחירות, חובתה של המדינה להתנהל כמדינת חוק, ואוי לנו אם נרשה לעצמנו ''פסקי זמן'' בעניין

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפנות עכשיו ומייד

    אסף, 20/01/06 11:04

    השאלה היא פשוטה, ובכלל לא פוליטית. האם יש חוק אחד במדינת ישראל, כן או לא?
    אולמרט נוהג באומץ רב, כשהוא מתעקש להחיל את החוק על המתנחלים, בלי קשר למערכת הבחירות.
    מרגלית, שבד''כ אינני חושד בו בטיפשות, נקלע כאן למלכודת הרחמנות על ה''שבר'' שעובר על ''אחינו'' תומכי ההתיישבות.
    אלה יצטרכו להבין סוף-סוף, שלרוב העם פשוט נמאס לשלם את המחיר של הטירוף הזה, ונמאס גם לראות כמה אכיפת החוק במדינת ישראל היא דבר גמיש ויחסי. את זה בדיוק אולמרט מנסה להפסיק.
    אולמרט, יישר כח!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולמרט הוא לא מסוגל הוא לא יכול (ל''ת)

    בני, 20/01/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    די למשיחיות השקר החילונית! (ל''ת)

    דמוקרטיה, 20/01/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ומה על ההתנצלות לנתניהו

    אחד שזוכר, 20/01/06 09:59

    על שכתבת שהוא אמר שהוא היורש וזה הוכח כשקר גס של רוני בראון

    הגב לתגובה זו

    • צודק דן צריך להתנצל

      יעל, 20/01/06 10:54

      בכדי לשמור על האמינות שלו

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לפני שאתה משתמש ב''פולשים''

    עתונאי ''אמיץ'', 20/01/06 09:43

    שזה מונח המוכתב ע''י הדעות ה''פוליטיות'' שלך, בדוק את העובדות שלך!
    הרי אתה ידוע בתחקיריך, תחקירי עתונאי אמיץ חסר פניות.
    כך, מכל מקום, מאמינים כמה מן הקוראים והגולשים!

    ולמה רק לחכות? למה לגרש יהודים מחברון? כי אתם שונאי מורשת ישראל, עד כדי שיתוף פעולה עם מרצחים, לקידום תכנית השלבים שלהם?

    הגב לתגובה זו

    • לא קראת עד הסוף? (ל''ת)

      עיתונאי ''פחדן'', 20/01/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    קדימה לגבולות 48 אולמרט (ל''ת)

    גבי, 20/01/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דן-''האחים הכתומים''מצג שווא של אחדות, לוחם שחיתות כמוך צריך לדעת (ל''ת)

    רואה נכוחה, 20/01/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתכון מנצח.

    ש., 20/01/06 09:22

    קצת עימותים בחברון ,וקצת בירבורים על איראן וגם על הגרעין לא יזיקו,וגם הצהרות שאין מאחריהן כוונות ויכולות,אבל הכי חשוב לא לעשות כלום .
    להיות מאופק ,והתדמיות של פרץ וגם של ביבי יעשו את השאר.
    להיות חכם ולגרוף את כל הקופה ,כי הרי אין לקדימה שום מתווה מדיני גם לא היה וחשוב מאוד ליישר קו עם האינטרסים של ארהב וזה גם מצטלם טוב, וגם הכי קל כי אין עם מי לסגור ,כי אבו מאזן בדיכאון.
    אבל ראש הממשלה אולמרט עם כל הכבוד אינו ראש הממשלה שרון ,ויוש אינה עזה .
    והנבחרת של קדימה לא יותר טובה מאלו של העבודה והליכוד.
    גם שם יידעו לדקלם על מוטו הבטחון שאיננו.
    ומי בכלל רוצה לדבר על עוני ועל שחיקה ברמת החיים, ושלא נזכיר שחיתות.פרץ, ביבי תנו להמונים בטחון וניצחתם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טעות בסיסית: אולמרט הוא זה שרוצה עימות אלים. נוצר מצב אבסורדי

    דרור, 20/01/06 09:18

    בשיח המונהג על ידי התקשרות בו הציבור הכי קל לניגוח הוא יהודי. במקרה זה מתנחלי. אולמרט יודע שבכדי להראות מנהיג חזק הוא חייב אקט כוחני (כמו שהרבה מנהיגים עשו בהיסטוריה). במיוחד אם הוא רוצה להראות כממשיכו של שרון. אם יפעל כנגד הפלשתינים יסתבך עם התקשרות ועם האיחוד האירופי ואולי גם עם ארה''ב. אם יפעל כנגד הפשע יסתבך עם העולם התחתון וכל המקושרים שלהם. אם יפעל כנגד המתנחלים יקבל מחיאות כפיים מהתקשורת בתקוה שזו אכן מייצגת נאמנה את דעת הקהל. אנשים כמוני, כתום שומר חוק, אינם מעניינים אותו בכלל. הוא כלל לא סופר אותי. מצידו שאמחק מהמפה הפוליטית והתרבותית בארץ. הוא חושב שכך יגרוף הון פוליטי בדרך לקלפי. אני מפחד מהאיש הזה ותקותי היא (בניגוד לתקוותך) כי ינחל כשילון חרוץ.

    הגב לתגובה זו

    • Law abiding

      US, 20/01/06 23:31

      You are an APARTHIDE law abiding 'Katom'.

      Not much to brag about.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לך תצביע לקדימה לחבר שלך אולמרט (ל''ת)

    אובייקטיבי, 20/01/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    You too with: ''The law above all'' Mr Margalit

    Abi, 20/01/06 07:46

    I have a question to you

    The law must be implemented
    according your opinion- only
    against right wing settlers

    How do I know? what about
    the killers of Mr Zada the
    Jewish terrorist who was
    Lintzed 5 month ago and
    the whole leftist media
    is quiet...doesn't demand
    justice
    And I can continue with
    Arab illegal building which
    is being agnored by the
    authorities...so, don't talk
    about law and order- before
    checking yourself

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    דן-כבר 38 שנה שליטינו ''כאילו'' ממתינים-במקום קרע יצרו את אסון הכבוש

    Ehad Haam-Zioni, 20/01/06 06:46

    אסור להניח לבריוני השטחים להשתלט עוד ועוד על לא שלהם(וכל יישוב ערבי מעבר לקוי 67 אינו שלהם, אפילו היה יהודי לפני 48 או 29-אחרת אתה בעצם אומר שלפליטים יש זכות לחזור ליפו ועקיר ומג'דל וארבע מאות יישובים אחרים)

    בעקרון אנחנו חייבים לחתור להיפרדות בהסכמה-אך אני מסכים עם האומרים שיש סיכון מסויים בנסיגה חד צדדית ללא הסכם מלב הגדה-למרות שאני מסכים עם האומרים שהסיכון הזה הרבה יותר קטן מהמשך הכיבוש והטרור(ורק אתמול בתחנה המרכזית הישנה יש לנו תזכורת עגומה לכך)

    אני גם מקבל את העובדה שהסיכוי כיום להגיע ל''שלום של סוף הסיכסוך'' הוא קטן-אך בניגוד לאחרים ולך דן אני חושב שהסיכוי להגיע להסדר יציב של הסכם על מדינה פלשתינאית על 90% מהגדה שבירתה בחלק ממזרח ירושלים הערבית(לא העיר העתיקה בהסכם כזה)-הוא טוב!

    לכן אני מציע פעילות מדינית שתקטין את הסיכון שבחד צדדיות ותביא להסכם החלקי הריאלי:

    -פירוק כל ההתנחלויות, המחסומים ונוכחות הצבא באותם 75%מהגדה שאחרים מציעים לסגת מהם חד צדדית. לא רק חברון וקרית ארבע, אלא גם עפרה וקדומים ובית אל ושילה ועימנואל.

    -שינוי תוואי הגדר מערבה לפי בג''צ והאמריקאים (והפרדה בין מזרח ירושלים הערבית שמחוץ לחומות ובין ירושלים היהודית)

    -שחרור בראגותי וכניסה מקבילה למשא ומתן עם הפלשתינאים על אותו הסדר ביניים חכם.

    ואגב: אני לא משוכנע, אך אני חושב שאולמרט(ובוודאי ציפי ליבני) חושבים במושגים אלו של המהלכים קדימה-ואם אכן כך הם יחשבו אחרי הבחירות, אני אמליץ למר''צ לא רק לתמוך בהם, אלא גם להכנס לממשלה(בתקווה שבממשלת קדימה-עבודה-מר''צ, הצד הכלכלי חברתי יהיה ''נורמלי'' בהנהגת ברוורמן).

    כמובן שלגבי קדימה והעבודה ישנן תקוות שישתנו למפלגות בעלות גישה מערבית מרכזית(אך ''קדימה'' יכולה להקים ממשלת ימין עם הליכוד וליברמן-והעבודה יכולה לחזור לעסקנותה המנוונת מזה 40-50 שנה)-לגבי מר''צ אני בטוח לחלוטין בפרמטרים הנכונים והמרכזיים שלה.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לתת לאדוני הארץ לנצח

      עמיר, 20/01/06 09:12

      אסור לתת לאדוני הארץ (המתנחלים) לנצח , צריך לגמד אותם עד למינימום ולפנות אותם מחברון
      לא להשאיר יהודי אחד קיצוני מופרע ומשיחי בחברון
      בהקשר של פינוי כללי מהשטחים ברור לי שאין אפשרות כזאת לכן צריך לפנות כל התנחלות מבודדת ולא מאושרת בתחילה ובלי ויכוח
      ולרכז את המתנחבלים בריכוזים גדולים אבל שהם ידאגו לביטחונם בעצמם ובלי צבא ולהעיף את כל הקיצונים מהשטחים הכבושים אם צו איסור התישבות במקומות האלה

      האמת הייתי רוצה לראות את השטחים מפונים מיהודים והרשות הפלשתנאית שולטת על 100 % מהשטח אבל אני איש ראלי וברור לי שזה בלתי אפשרי אחרי משגי כל ממשלות ישראל משנת 67
      לכן לרכז את המתנחבלים בריכוזים גדולים ובלי תקציבים גדולים שאולי כך הם יתיבשו ויפונו לבד

      כבר היום הממשלה צריכה לצמצם את התקציבים הניתנים לשטחים ובתקציבים אלו להפנות אותם לרווחת הקשישים ומשפחות חד הורית בכוונה אני לא אומר למשפחות מרובות בילדים מכיוון שרוב משפחות המתנחבלים הם מרובות במתנחבלים קטנים וכך לא לא נייבש אותם

      הגב לתגובה זו

      • אסור שאדוני הארץ יהיו לא מאש''ח

        מתנחבל תל אביבי, 20/01/06 11:44

        משמים בחרו רק באשכנזים-חילוניים-שמאלנים להיות אדוני הארץ.
        אין אופציה אחרת.
        עדיף להרוס את המדינה
        ולא שאחרים ישלטו בה.

        הגב לתגובה זו

        • קדימה(אולמרט)=עבודה(פרץ)=לכוק(BB)=שנוי(לפיד)=בעד/ר ההתנתקות שביצעה (ל''ת)

          ממשלת ה3השנים, 20/01/06 12:42

          הגב לתגובה זו

        • גם בגרמניה הם היו אדוני הארץ

          אאא, 20/01/06 13:14

          גם ברוסיה הם אדוני הארץ (האוליגרכים)
          גם בארה''ב הם אדוני הארץ (התקשורת ותעשיית הקולנוע).
          גם בפולין הם אדוני הארץ (הכלכלה הפולנית).

          הסמולנים הלבנים משתלטים על כל מדינה בה חיו בעבר או חיים בהווה.
          הם כמו המטריקס.

          הגב לתגובה זו

    • דן צודק 100%.אני רק אוסיף:שההחלטה נועדה לטשטש בעיות ונושאים אחרים.

      בעיקר:עוני,חנוך, 20/01/06 12:38

      פערים חברתיים בעיקר שכר בין העשירונים .
      אני אחדד ואומר שגם לו ניבחן בפילוח במיגזר היהודי שממלא את כל חובותיו הציבוריות ושומר חוק וסדר , נגלה פערים מ-ד-ה-י-מ-י-ם.
      אבל כמובן שצריך לבדוק בין כלל האוכלוסיה הישראלית כולל דרוזים ויתר מיעוטים ואזרחים נאמנים למדינה.
      זו הסיבה למדיניות אולמרט חודשיים לפני בחירות לטשטש עוד בעיות כחינוך ,ת.דרכים,פשיעה גואה, סחר בבני אדם וסמים ,צווארון לבן, מה נעשה עם רצח השופט אזר ?!
      אולמרט היום ממלה מקום רה''מ למרות מיעוט בכנסת שהרוב בו לא רוצה לנצל מחלת שרון (שנאחל רפוא''ש) אבל אולמרט רוצה אקשן לטישטוש לפני בחירות.
      זו אחריות ?! זו התיקווה הפוליטית של ''קידמה'' זו נאורות זה פשוט : אופורטוניזים לשמו כמו כל קדימה+ליכוד (ביבי ) +שינוי(לפיד )
      בושה וחרפה !!!!!!!!!!
      שבת שלום ל/ כ-ו-ל-ם !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • חזור הביתה לפולין,קולוניאליסט לבן (ל''ת)

      אאא, 20/01/06 13:11

      הגב לתגובה זו

    • אכן צדקת בתחזית שלך וקדימה והאבודה ומרץ יחזירו את השפיות לאזור. (ל''ת)

      יגאל כהן, 22/01/06 03:01

      הגב לתגובה זו