• 155.

    אחלה רשימה. עכשיו לנצח בבחירות! (ל''ת)

    מפוכח, 18/01/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    הרצוג? זה לא זה ששמר על זכות השתיקה?

    nav, 18/01/06 15:23

    בטח ימנו אותו לשר המשפטים.
    איפה כספית ודנקנר? מדוע עכשיו הם לא זועקים?

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אם העבודה תיבחר

    יוסי, 18/01/06 14:41

    שלי יחימוביץ תהיה בממשלה.

    שלי אשה נחמדה, אבל יש
    גבול לציניות.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    נבחרת מדהימה - בוורמן כלכלן מספר 1 ואיילון ביטחון מס 11 (ל''ת)

    תומר שור, 18/01/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    לפי סקר מאגר מוחות דל פרופ' כץ העבודה מקבלת 12 מנדטים בלבד!!! (ל''ת)

    הליכוד 22 ועולה, 18/01/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    סוף סוף גזית ובן סימון אומרים האמת על ברק.

    אזרח., 18/01/06 13:10

    אחרי מקהלה תקשורתית מזיפת.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    טוב שקם גוף לשמור על התקשרת.

    אזרח., 18/01/06 13:09

    הלחץ של התקשרת על פרץ לצרף את ברק היא בלתי נסבלת. התקשרת רוצה להשפיע על מהלכים שאסור לה להתערב בהם. זכותו של מנהיג לצרף את מי שהוא רוצה. המענין הוא שברק הכניס את האנשים הכי לא מתאימים לתפקידים הכי לא מתאימים. איפוא הייתם אז?
    מספיק כבר עם ברק שאתם מטרטרים לנו השכם והערב. האיש מתענג לו בחול. הוא לא מתלכלך. רק שיתנו לו תפקיד ואתם עוזרים לו במקום לגנות אותו.
    טוב שקם גוף ששומר על התקשרת איפוא הוא?

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    עם פרס הם היו לוקחים 35 מנדטים(לא בסקר). (ל''ת)

    לא רוצה את פרץ, 18/01/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    השתיקה של הרצוג בחקירה עבר בשתיקה

    @ בנצי-א @, 18/01/06 13:03

    עומרי לפחות עשה כבוד לאבא ולקח על עצמו את אשמת השותף לפשע
    והרצוג השאיר כתם על שם של אבא

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    גזית הראשון שגילה לנו. ברק מתענג בחו''ל

    שוש., 18/01/06 13:02

    הוא לא משתתף ביום הגדול של מפלגת העבודה. הרי הוא שם כמו אבל בין חתנים. המסכן לא מס 1 וגם לא ממהרים לתת לו מס 2. למה, למה לתת לבורח לחול מס2? מה עשה למען מפלגתו, חוץ מאשר למען עצמו. מה הוא יתלכלך בנבחרת הזאת שסלקה את אוהדיו? ברק ושירי ויצמן שצעק ברק ברק, ועוד יצעק הם כשלונות העבודה.
    זו דעת העם.פרץ, רק לא ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מישהוא שם לב איך פרץ הזיע היום.??? (ל''ת)

    מוקי, 18/01/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    קקאדימה או הסתדרות? הבחירה לנתניהו פשוטה קלה הגיונית וטבעית. (ל''ת)

    מירי, 18/01/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    נראה את שלי חוקרת את עמותות ברק. זכות השתיקה

    רודף צדק., 18/01/06 12:51

    את תשתקי כי נעשית פוליטיקאי. ותדברי על השחיתות רק לא במפלגתך. מטעמי פוליטיקה. גם את תבאסי אותנו בשתיקתך. ואולי עוד תמליצי על ברק .

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אם הייתי שמאלני הייתי בוחר אותם (ליכודניק) (ל''ת)

    נבחרת טובה, 18/01/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    שמעתי את כולכם ולמרות זאת אני אומר קדימה ומצביע קדימה @@@

    קדימה @@@, 18/01/06 12:23

    כמה בלה בלה אפשר לכתוב ? יש בחירה קלה בין אולמרט המנהיג ובין ביבי הלא אמין ופרץ הלא מנוסה. אז מה בכלל ההתלבטות ? קדימה לקדימה @@@

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט

      יורם, 18/01/06 12:57

      יש ברירה בין פרץ המטומטם, אולמרט המושחט עד היסוד לבין ביבי המניהיג.
      מה לא ברור פה?

      הגב לתגובה זו

    • כולם ביחד.. קקאדימה קקאחורה... (ל''ת)

      תפסיק לחשש, 18/01/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    תוצאות הבחירות מוכיחות: 1. פרץ נבחר באמצעות זיופים 2. המפלגה מושחתת

    אפרים, 18/01/06 12:21

    1. בעשיריה הראשונה נבחר רק מזרחי אחד (פואד, מקום שמיני), כאשר השניים האחרים היו משוריינים (פרץ וכבל).
    2. מפלגה שקיבלה את הזיופים הנ''ל ובחרה את הרצוג למקום השני אחרי פרץ - היא מפלגה מושחתת.

    הגב לתגובה זו

    • הרצוג איש של ברק, פינס של פרס

      אבי, 18/01/06 12:56

      מה אתה מברבר שטויות?

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    זהירות לא לדרוך,גן קטנים יוצא לדרך. (ל''ת)

    שולה הגננת, 18/01/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    בלי ברק אני אצביע לקדימה (ל''ת)

    איש העבודה, 18/01/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    עמיר ושלי שניהם חובבי ש''ס ידועים-פתחו את הארנקים שלכם !

    היכונו לחזרת, 18/01/06 12:10

    היחיד ששם סוף לזרימה החפשית של הכסף שלנו לש''ס היה אהוד ברק ואח''כ היה זה שרון ולפיד. יחימוביץ טוענת שהחרדים מופלים ונרדפים ועמיר מאוד מעריך ''מסורת'' . אז היכונו לחזרת העובדיה

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    התקשרת עשתה דיל עם ברק ולוחצת את פרץ.

    בני., 18/01/06 12:08

    על אף שברק הוא הכשלון הכי גדול בפוליטיקה התקשרת נותנת לו את המקום הכי נרחב ולוחצת על פרץ לתת לו תפקיד. לא יאומן. רינה מצליח הגדילה לעשות מוכנה לטלפן על חשבונה לאיש שברח לחול כי הוא לא במשחק. לו צריך לתת את השלטון על מגש של כסף. בושת התקשורת.יש לגנות בכל פה את התקשרת.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אולמרט/הנגבי -זה ליכוד!!! נחש דו ראשי.

    כי הגיע הזמן, 18/01/06 12:06

    רק מלגת עבודה חזקה תאזן את הקטסטרופה של רואליצית ליכוד א וליכוד ב.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    דני בן סימון פרשן מעולה.

    ערן., 18/01/06 12:04

    הסביר יפה את הפער בין ברק בעבודה וברק שלא מקובל על עמו.
    יש בעבודה אנשים שאוהבים את ברק על אף כשלונו הגדול, על אף חוסר יכלתו לעבוד עם אנשים, על אף שבורח פעם אחר פעם, על אף השטיקים והטריקים המכוערים שלו.אולי הם חיבים לו את עלייתם.את הצבור אי אפשר לרמות. העם התבגר ויודע.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא הייתי ולא אהיה בעבודה- אבל הייתי בלבנון ואני אוהב את ברק (ל''ת)

      תמסור לקשקשן, 18/01/06 12:12

      הגב לתגובה זו

      • גם אני הייתי בלבנון ולא אוהב את ברק הפוליטיקאי.

        אורן., 18/01/06 12:43

        היה איש צבא טוב גם על צאלים היתה בקרת. אבל כשלון בפוליטיקה.לכן העם לא אוהב אותו. מה לעשות נכשל על אף התמיכה שקבל.

        הגב לתגובה זו

      • גם אני הייתי בלבנון ולא אוהב את ברק הפוליטיקאי.

        אורן., 18/01/06 12:43

        היה איש צבא טוב גם על צאלים היתה בקרת. אבל כשלון בפוליטיקה.לכן העם לא אוהב אותו. מה לעשות נכשל על אף התמיכה שקבל.

        הגב לתגובה זו

      • אדוני תמשיך לאהוב את ברק איש לא מפריע לך. אני לא אוהב אותו בפוליטיק (ל''ת)

        יוני., 18/01/06 12:47

        הגב לתגובה זו

      • אדוני תמשיך לאהוב את ברק איש לא מפריע לך. אני לא אוהב אותו בפוליטיק (ל''ת)

        יוני., 18/01/06 12:47

        הגב לתגובה זו

      • עם אהבה לא מתווכחים זה רגש לא הגיוני. (ל''ת)

        מגיב., 18/01/06 12:54

        הגב לתגובה זו

      • עם אהבה לא מתווכחים זה רגש לא הגיוני. (ל''ת)

        מגיב., 18/01/06 12:54

        הגב לתגובה זו

      • בן סימון כל הכבוד לך.אתה פרשן מעולה על אפו וחמתו של הכותב. (ל''ת)

        מאזין לבן סימון, 18/01/06 12:55

        הגב לתגובה זו

      • בן סימון כל הכבוד לך.אתה פרשן מעולה על אפו וחמתו של הכותב. (ל''ת)

        מאזין לבן סימון, 18/01/06 12:55

        הגב לתגובה זו

      • אולי תנמק מה לא מוצא חן בעיניך במקום להשמיץ? (ל''ת)

        מגיב., 18/01/06 13:03

        הגב לתגובה זו

      • אולי תנמק מה לא מוצא חן בעיניך במקום להשמיץ? (ל''ת)

        מגיב., 18/01/06 13:03

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    העבודה=מר''צ

    ירון.מ, 18/01/06 12:03

    עמיר פרץ=עדיין חושב שהסכם אוסלו הוא הפיתרון!!!
    שלי יחימוביץ'=חד''ש=לא ציונית
    יולי תמיר=שלום עכשיו=סהרורית
    עמי איילון=מיפקד לאומי=יוסי ביילין

    בקיצור 17 מנדטים בלחץ..... אך זה שמיפלגת שילטון לשעבר הפכה לשמאל קיצוני ?

    חבל פשוט חבל שלא משאירים לנו הבוחרים אופציה ליבחור במיפלגה !

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הרשימה מוכיחה שההסתדרות סידרה את הרשימה והמפקד היה מושחת (ל''ת)

    מפלגת פרץ, 18/01/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    גבי גזית הצדיק היחיד בתקשרת שלא מלקק לברק ואומר אמת. (ל''ת)

    מאזין לגבי גזית, 18/01/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    רק בלי ברק.תן לו תפקיד קטן. לא מס 2. (ל''ת)

    יושר בשלטון., 18/01/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    נבחרת טובה לאופוזיציה

    רק לאופוזיציה, 18/01/06 11:54

    זו יכולה להיות נבחרת נהדרת אבל רק לאופוזיציה את בעית הגבולות והגרעין האירני תשאירו בבקשה למדינאים מנוסים כמו אולמרט ופרס ולשר הבטחון מופז

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    חסר - ובגדול ...!!! - אריה עמית

    אגוזי, 18/01/06 11:53

    תחשבו רגע - מי יכול לתרום ולעשות יותר - מלכיאור או אריה עמית ? פואד או אריה עמית ? שלי האופורטוניסטית או אריה עמית ? קולט או אריה עמית ? מדוע לעזאזל השארתם את האיש הדגול הזה מחוץ לרשימה? פחד ממצליחים? רוצים רק לשמור על הקיים, כסא הח''כ, ולא להתקדם? פספוס המאה... ובנוסף זה גם יעלה לנו בקדנציות. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • זרקו את אריה עמית,זרקו את פנקס,זרקו את אורנה אנג'ל

      פרץ מסריח, 18/01/06 12:13

      כל מי שעבד עם אהוד ברק , אפילו אם היה שגריר בתקופה שלו - פרץ דאג שימחקו אותו ,לא משנה הכישורים.

      הגב לתגובה זו

      • אריה עמית איש של פרץ לידיעתך

        אבי, 18/01/06 12:58

        ופנקס אמנם מוכשר אבל זרק את עצמו בגלל טעות אסטרטגית

        הגב לתגובה זו

      • אריה עמית איש של פרץ לידיעתך

        אבי, 18/01/06 12:58

        ופנקס אמנם מוכשר אבל זרק את עצמו בגלל טעות אסטרטגית

        הגב לתגובה זו

  • 127.

    סקופ ענק

    סקופיונר, 18/01/06 11:52

    אמיר פרץ הודיע לפני דקות אחדות שבמידה ולא יקבל את תפקיד ראש הממשלה בכוונתו להשבית את המדינה לזמן בלתי מוגבל או עד לבחירות הבאות או עד שיקבל את התפקיד

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      מיכל, 18/01/06 12:17

      הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם מהבדיחה השחוקה הזו?

      גיל, 18/01/06 13:01

      היא מטומטמת ובעיקר לא מצחיקה. אם כבר אתה טורח להגיב לפחות תנסה להיות קצת מקורי.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    לניהול ממשלךה לא בוחרים איש לא מנוסה

    הגרעין האירני, 18/01/06 11:50

    מי ישתכנע שפרץ יתמודד עם סוגית הגרעים האירני ?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מי שמנצח בגדול אלו הפלסטינים. (ל''ת)

    עבד אל מוסווה, 18/01/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    פרץ בלי לוקשים בבקשה

    לא קונה, 18/01/06 11:38

    אדון פרץ, תפסיק למכור לנו לוקשים!!!
    אדון פרץ, כניראה שאתה מחזיק מרוב אזרחי מדינת ישראל כמטומטמים!
    אבל בבחירות הקרבות תראה את התוצאה ביחד עם חבורת ה''חבובות'' שלך...

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא יעזור כלום - עמיר פרץ לא ראש ממשלה !

    הוא לא מתאים, 18/01/06 11:36

    עמיר פרץ אפילו לא היה שר זוטר ! תזכרו נתון קריטי זה !

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ברכותיי למלגת העבודה. לדעתי העמדתם חבורה איכותית. בהצלחה לעם (ל''ת)

    בועז תומך ליכוד, 18/01/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    העבודה איבדה את האיש החזק בצפון

    תומך עטר דני, 18/01/06 11:33

    העבודה איבדה את הצפון. אין נציגות ראויה לכל האזור.
    המפלגה הזו היא מפלגת הוועדים המרכז והדרום.
    אם לא יקדמו מועמד צפוני מי בכלל יצביע עבודה????

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    רק היום, קילו בשניים וחצי שקל, רק היום (ל''ת)

    נשמע מוכר, 18/01/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עינת וילף בואי לקדימה @@@ שם מקומך

    קדימה @@@, 18/01/06 11:29

    את יותר מדי אינטליגנטית מכדי להיות ברשימה תחת האפס הדפ''ר הזה עם המגאפון מהוועד. יותר מדי שקולה ומאוזנת כדי להיות בחברה אחת עם שלי הקומוניסטית האולטרה-שמאלנית, ויותר מדי חילונית בשביל להתחנף כמוה לחרדים.
    עזבי את מפלגת ''העבודה'' שהפכה לרק''ח וכמוה תשקע במצולות.
    בואי לקדימה, מפלגת השלטון הבאה של מדינת ישראל. שם יש מקום לאנשים כמוך.
    מה שהבינו ציפי לבני, דיכטר ורייכמן טוב גם לך.
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • עינת - כנראה ראו אותה מדברת עם ברק מתשהו ויצאה הוראה לחיסולה (ל''ת)

      עוד אדם מעולה, 18/01/06 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    ה''נבחרת'' הזאת גרמה לחריימה שאכלתי לעלות למעלה :-( (ל''ת)

    מחמוד החמוד, 18/01/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מי כתב לפרץ את נאום הנצחון?... (ל''ת)

    אביגיל, 18/01/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אולמרט מול פרץ ... נו תגידו זה רציני ?

    הבחירה ברורה, 18/01/06 11:24

    אולמרט מדינאי, מנהיג ופוליטיקאי מנוסה. פרץ מנהיג שביתות וועדי עובדים. תבחרו לבד אני לא ממליץ. הבחירה ברורה.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מול פרץ ברור שפרץ!

      יעל, 18/01/06 12:09

      מנהיג אמיתי שצמח מלמטה ולא עורך דין נכלולי ומושחט שכמעט הורשע בבית משפט פעמיים, שמחליף את דעותיו בקצב של זיקית, חברם של בעלי ההון והממון, ובעקר פוליטיקאי מפוחד וחסר נסיון.

      הגב לתגובה זו

      • גם מלך השביתות ומנהל קרקס אולמרט

        מריו, 18/01/06 15:59

        צריכים לצחצח את הנעלים לביבי

        הגב לתגובה זו

      • גם מלך השביתות ומנהל קרקס אולמרט

        מריו, 18/01/06 15:59

        צריכים לצחצח את הנעלים לביבי

        הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי! אולמרט? מנוסה?

      יניב, 18/01/06 13:03

      במה הוא מנוסה? בעסקנות של מרכז הליכוד? איזה ניסיון מדיני יש לו? איזה ניסיון ביטחוני יש לו? הוא סתם עסקן סוג ז' עם גינונים מזויפים של ג'נטלמן אירופי יהיר ומתנשא. הסיבה היחידה שלא מטיחים בו בפרצוף את חוסר הניסיון שלו היא שהוא אשכנזי. בוא נאמר את האמת....

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    מפלגה מנצחת ובגדול

    שירלי, 18/01/06 11:24

    רק מפלגת העבודה תוציא את העגלה של ביבי שקרניהו מהבוץ

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תקנו אותי אם אני טועה

    יואל, 18/01/06 11:23

    יצחק הרצוג זכה במקום הראשון !
    עד כאן טוב ויפה,
    רק שאלה קטנה....
    זה אותו יצחק הרצוג ששתק בחקירת עמותות הקש של אהוד ברק בבחירות ???

    נחמד !

    ואתם תשיכו לומר שהשחיתות נמצאת
    במרכז הליכוד ...

    גדול !!
    באמת גדול !
    כנראה שבאמת אין גבול לחוצפה
    ולזלזול באינטלגנציה של הבוחרים !

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק את העבר של אולמרט בבתי המשפט,ותתקשר לעמדי ולמחסן המתנות

      !, 18/01/06 12:16

      עדיין חסרות מתנות במחסן....

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    נבחרת מנצחת אמינה ישרה ואחראית

    ש.לוין, 18/01/06 11:23

    זו היא נבחרת אמיתית המשקפת את הלך הרוח של הציבור זה לא מרכז ולא בטיח לא דילים ולא נהנתנים מושחתים מהליכוד המונעים על ידי חונטה של 3000 אנשי מרכז השולטים ביד רמה בנבחרים שלהם וגם בכנסת. סוף לשחיתות הציבורית ההורסת.

    מפלגת העבודה תנצח בגדול והסקרים השיקריים ילכו הבייתה עם קדימה והליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • ישרה? איך אם השופטת אמרה שמפקד מושחת ? (ל''ת)

      פרץ לא מכיר את, 18/01/06 12:16

      הגב לתגובה זו

    • נו, באמת...

      חבר מפלגה, 18/01/06 12:30

      אני מניח שכשתבת את זה רעדה לך היד, מרוב צחוק כמובן.
      אבל אם לא, בוא נספר לך משהו על משפחתי (וזו אינה מעשיה): אני חבר במפלגה הזו כבר קצת למעלה מ- 30 שנה, וכנראה שכמו עם הסיגריות - גם עם זה אמשיך עד 120. להצבעה אתמול נסעתי יחד עם אחי וגיסי. נחמד, לא?אלא מה, שני החבר'ה לצים האלה, מעולם לא היו תמכו במפלגת העבודה ולעולם לא יתמכו בה. חברותם במפלגה הינה על פי הנחית האיגוד המקצועי שלהם (שכמובן שלא אציין מהו, רק אציין שהוא זה שמשלם בפועל את דמי החבר). כמובן שהם, וכמותם רבבות חבריהם אנשי האיגודים המקצועיים שבאו להיות ''אורחים לרגע'' במפלגה שלי, מצביעים למי שהוועד ממליץ להם (ואתה בטח יודע למה וועד ממליץ על מישהו...)
      עכשיו, היות והאמת הזו ידועה למאות אלפי בני אדם, אז תחסוך מאיתנו את השטויות המתחסדות האלה.
      (אגב, בסופו של דבר, הפאנל שנבחר בכלל לא רע)

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    משחק מכור:

    שמעון, 18/01/06 11:21

    כולם קנו את כולם

    לכן אני עברתי לקדימה!

    קדימה הפועל! (אופס זה כתבה אחרת...)

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    נבחרת מעולה- עכשיו לעבוד!

    ארז, 18/01/06 11:07

    נבחרת העבודה בחרה אנשים טובים ומנוסים ולא כל מיני רונית תירוש או רוחמה אברהם שכאלה. אני מצביע עבודה ויאללה למהפכה ולחזור לשלטון!!

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאמרת: יאללה יאללה יאללה (ל''ת)

      לאן הגענו ?!, 18/01/06 11:32

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מימלא כל מי שבא להצביע, לא יודע מי יש בכל רשימה... (ל''ת)

    בזבוז זמן, 18/01/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    דחוף!!! (ל''ת)

    אמיר מולנר, 18/01/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ל- 106 לקדימה אין פריימריז זוכר?

    רק ביבי, 18/01/06 10:57

    זוכר שאדם אחד שולט על חבורת מושחטים שמתיימרים להנהיג מדינה? הכי קל להראות ממלכתיות כשאתה בממשלה וכשהתקשורת מגוייסת לצידך. אבל העם לא טיפש.
    ב''ה בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא.

    הגב לתגובה זו

    • גם בליכוד אין - בחירה של המרכז זה שחיתות

      דני, 18/01/06 11:39

      די להתיפיף , למרות שאני לא תומך במפלגת העבודה רק אצלם באמת יש פריימריז.

      לגופו של ענין - מה רע בבחירה של איש אחד , הוא בוחר ומציג אותם מול העם . אם נרצה נחבר בהם ואם לא נבחר נבחרת אחרת .

      הרי גם ממשלה בוחר ראש הממשלה וזה לא פחות חשוב מליצני הכנסת .

      אז לא חשוב צורת הבחירה אלא מי נבחר .

      אז בואו נמשיך קדימה

      הגב לתגובה זו

      • מה איכפת פריימריז? הכי חשוב שיהיו בכנסת אנשים ראויים (ל''ת)

        לא מי שמגייס, 18/01/06 12:18

        הגב לתגובה זו

      • מה איכפת פריימריז? הכי חשוב שיהיו בכנסת אנשים ראויים (ל''ת)

        לא מי שמגייס, 18/01/06 12:18

        הגב לתגובה זו

  • 107.

    איך אתם יודעים מי מוביל אם לא ראיתם את הפרקים

    מפיק בהוליווד, 18/01/06 10:52

    החדשים של 24
    נוהל ג''ק באוור

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כולם מקשקשים ואולמרט מייצב ממשלה באחריות

    קדימה @@@, 18/01/06 10:44

    אולמרט לשרים: הימנעו ממינויים במשרדים בתקופת המעבר

    הסתיימה ישיבת הממשלה במהלכה מונו שלושת השרים החדשים: זאב בוים, רוני בראון ויעקב אדרי וחולקו תיקים נוספים בקרב השרים המכהנים.

    ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ביקש מהשרים לשמור על היציבות ולהימנע ממינויים של בכירים במשרדים בשל רגישות התקופה. בישיבה השתתף היועץ המשפטי לממשלה שהדגיש כי יש לשמור על חוק ממשלת המעבר.


    (רוני סופר)


    הגב לתגובה זו

    • כולם מצביעים פה אחד שמה

      אישיהודי, 18/01/06 12:44

      מזכירים את קים איל סונג, כשהוא מת לפני כמה שנים, הבן שלו שהחליף אותו עדיין נקרא ממלא מקום

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אדיסו ....הכושי עשה את שלו...

    אחד העם, 18/01/06 10:27

    הוא גייס את כל העדה האתיופית שיצאה מגדרה כדי לעזור לו , אבל אדיסו לא מבין בטריקים ובדילים , והוא שהביא את הבוחרים האמיתיים ולא ארגזי המזוייפים נוסח פרץ ופואד נדחק הצידה כנראה ששלי יחימוביץ מצביעה של מפלגת בל''ד אטרקטיבית יותר בעיני מצביעי העבודה מאשר העדה האתיופית שהלכה ברגל אלפי קילומטר במדבריות סודן חצי מהם לא שרדו את המסע לארץ ישראל , ואלפי חייליהם מאכלסים את שורות גולני צנחנים ומג''ב . פעם אחת נבחר אדיסו אבל ברק ,דליה איציק ופואד ,עשו לו טריק והכניסו את סופה לנדבר במקומו , מתוך הנחה גזענית שהאתיופי הפרימיטיבי לא מבין במחשבים . בסוף יבוא יום ובני העדה האתיופית יתפקחו כפי שקרה לבני מרוקו שגרמו למהפך ונשבעו שלא לתת את קולם יותר למפלגת מפאי וממשיכיה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ח''כ ישי: ''העבודה בחרה רשימת גפילטע-פיש''

    ש''ס, 18/01/06 10:26

    יו''ר ש''ס אלי ישי אומר כי במפלגת העבודה נבחרה ''רשימת גפילטע-פיש''. לדבריו,''המפלגה עשתה התנתקות לעדות המזרח''.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אנאלפבית מוביל פרופסורים ! לאן ? (ל''ת)

    לא רצה ללמוד, 18/01/06 10:23

    הגב לתגובה זו

    • אחד שלא יודע אנגלית דחק את פנקס הרהוט! כי הוא לא מאמין יהיה רוה''מ

      מי מוותר על אדם, 18/01/06 12:02

      אם פרץ היה באמת מאמין שייבחר לראש הממשלה לא היה רומז לזרוק את פנקס מהרשימה- האיש עם קשרים ענפים בארה''ב , כולל בתקשורת , דובר אנגלית רהוטה , מסבירן נפלא של ישראל .
      העיקר שיש לו שלי ואבי יחזקאל ......בושה וחרפה

      הגב לתגובה זו

      • אולי תירגעו כבר עם הפנקס שלכם

        שי, 18/01/06 13:05

        בחור חמוד ובהחלט אינטליגנטי אבל זו לא כזו אבידה למפלגת העבודה....
        יש טובים כמוהו וטובים ממנו ברשימה הזוץ אם הוא לא היה מקלקל למפלגה שלו ושומר על הפה הגדול שלו, ייתכן והוא היה נכנס.

        הגב לתגובה זו

      • אולי תירגעו כבר עם הפנקס שלכם

        שי, 18/01/06 13:05

        בחור חמוד ובהחלט אינטליגנטי אבל זו לא כזו אבידה למפלגת העבודה....
        יש טובים כמוהו וטובים ממנו ברשימה הזוץ אם הוא לא היה מקלקל למפלגה שלו ושומר על הפה הגדול שלו, ייתכן והוא היה נכנס.

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    הדיל של התקשרת עם ברק הכושל.

    אזרח., 18/01/06 10:21

    דיל לא הוגן שעושה התקשרת למען ברק מיום שחזר לעשות לביתו. אסור לפרץ להכנע לדיל המכוער הזה.אין יום שהתקשרת לא עושה למען לחיצה על פרץ שיכניס לו סוס טרויאני להנהגתו.זאת תקשרת שרוצה להתערב ולשנות את הפוליטיקה. זאת חרפה לתקשרת.

    הגב לתגובה זו

    • הדיל המכוער היה במפקד המושחת של העבודה,בזה התקשורת לא עסקה (ל''ת)

      למה לא מציקים, 18/01/06 12:02

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הרצוג בפנים ועמית בחוץ ?

    ראובן, 18/01/06 10:21

    אין גבול להעדר הבושה.
    הרצוג ששם ללעג את החוק ואת יסודות החברה בישראל בשותקו בחקירות המשטרה כמו אחרון הפושעים נכנס לרשימה ועוד כמספר שתים !
    אריה עמית הנבון וההגון לעומת זאת נשאר בחוץ.
    אתם גם מצפים שאני אצביע למפלגה כזו ?

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פרץ בבקשה תן ספיץ' באנגלית שיהיו קצת צחוקים

    ארץ נהדרת, 18/01/06 10:18

    ואחר כך תקרא לכל העובדים לחזור לעבודה

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    קמתי בבוקר וראיתי רשימה שמאלנית קיצונית ואמרתי קדימה אני בקדימה @@@

    קדימה @@@, 18/01/06 10:16

    יוזמי ג'נבה בעלי תפיסת עולם סוציאל קומוניסטית כשבראשם איש שטרם הבשיל להנהגה ורק יודע להנהיג שביתות ולדאוג לוועדים לא עושה לי את זה. אני בקדימה @@@

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הרצוג ומפלגת הטריקים והשטיקים

    תום, 18/01/06 10:15

    מפלגת העבודה היתה ונשארה מפלגת הטריקים ושטיקים.
    הרצוג, השותק בחקירות המשטרה, הוא עוד כתם מסריח על דמותה של החבורה המגוחכת וחסרת הבושה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם אבי יחזקאל גם פליליסט ידוע (ל''ת)

      טיף וטף, 18/01/06 10:25

      הגב לתגובה זו

      • אבי יחזקאל זוכה מכל אשמה!!! (ל''ת)

        ניר, 18/01/06 12:17

        הגב לתגובה זו

      • אבי יחזקאל זוכה מכל אשמה!!! (ל''ת)

        ניר, 18/01/06 12:17

        הגב לתגובה זו

    • הוא לא סתם שותק

      אישיהודי, 18/01/06 10:27

      הוא לא הואשם בקבלת תרומות בחירות שלא כדין כמו שהרבה עשו, הוא גנב מאות אלפי דולרים מגופים בחו''ל בתואנה שהוא נותן אותם לעמותות של נזקקים וכדומה, במקום זה הוא נתם אותם לברק
      אז עכישו במקום הראשון של מפלגת האבודה עומד האיש שגרם נזק כלכלי למדינה ולמשק יותר ממה שגרמו אבו עמאר ואבו מאזן ביחד בשנים האחרונות, ובמקום השני גנב מדופלם, העיקר שבכנס שדרות אמרו שהוא הכי נקי מכל הפוליטיקאים

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מפלגת האשכנזים: בעשרייה הראשונה שני מזרחיים מתוכם שניים משוריינים (ל''ת)

    אשכנזי, 18/01/06 10:14

    הגב לתגובה זו

    • יש מועמד מזרחי לראשות הממשלה באיזו מפלגה פרט לש''ס ? (ל''ת)

      ???, 18/01/06 12:03

      הגב לתגובה זו

      • נכון, מזרחי מושחת שבאמצעות זיופים גנב את המפלגה (ל''ת)

        אשכנזי, 18/01/06 12:12

        הגב לתגובה זו

      • נכון, מזרחי מושחת שבאמצעות זיופים גנב את המפלגה (ל''ת)

        אשכנזי, 18/01/06 12:12

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    הרצוג מעמותות ברק שמר על זכות השתיקה מושחתים הביתה (ל''ת)

    אייל, 18/01/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קדימה ''קדימה'' !!! (ל''ת)

    ISRAEL, 18/01/06 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה הבדיחה הזאת ששמה פרץ?

    לא צבוע,, 18/01/06 09:55

    תשמעו אותו מתראיין ותבינו עם מי יש לנו עסק!!כששואלים אותו שאלה שקצת מעל לממוצע המקובל,הוא מיד מעביר סויץ' לדמגוגיה בגרוש של בזר מזרחי,ומיד מנסה להוביל אותך למאורתם של הנוכלים!! מה אין לכם עיניים?אין לכם אבחנות?לא קוראים ניואנסים?ואתם חושבים שהמשכילים,והאלופים (לשעבר )שמסביבו טיפשים עד כדי כך שיקבלו הנחיות מהבור הזה? כוונתם ברורה הם פשוט רוצים לרכב על גב החמור שיוביל אותם(אולי לאט)למנעמי השלטון.
    אני מבקש תראיינו אותו כמה שיותר!!!
    הערה:לבורות אין קשר לגזענות!!!המילה הזאת כבר לא מפחידה אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרץ = רק''ח. שלי יחימוביץ = חד''ש. אתם גמורים (ל''ת)

    שמאלנים מצחיקים, 18/01/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא השתכנעתי. אני ממשיך עם קדימה.

    חמורבי, 18/01/06 09:45

    מתעב את שלי יחימוביץ'.
    אדיסו מסאלה לא נכנס.
    מי צריך את מלכיאור במקום ה-10?
    ייצוג דרוזי במקום לא ריאלי.
    בקיצור שום דבר לא השתנה.
    רק קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש...

      מתעב צבועים, 18/01/06 10:09

      בקדימה יש דרוזי במקום ריאלי, אתיופי, שם אתה לא מתעב אף אחד/אחת.
      אתה סתם שקרן וצבוע או שכיר של בראון. אתה לא יודע מי יהיה היכן בקדימה, וגם לא יכול להשפיע, אבל כבר התחייבת להמשיך איתה.

      הגב לתגובה זו

      • בקדימה יש את מגלי והבה, דרוזי אסלי.

        אחד העם, 18/01/06 10:54

        לקדימה אולי אין מועמד אתיופי אבל את אדיסו מסלה דפקו כבר פעמיים במפלגת העבודה(אולי בגלל שהוא שחור?).

        הגב לתגובה זו

      • בקדימה יש את מגלי והבה, דרוזי אסלי.

        אחד העם, 18/01/06 10:54

        לקדימה אולי אין מועמד אתיופי אבל את אדיסו מסלה דפקו כבר פעמיים במפלגת העבודה(אולי בגלל שהוא שחור?).

        הגב לתגובה זו

    • לא פלא שאתה קורא לעצמך חמורבי (ל''ת)

      אחד העם, 18/01/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • חמורבי לך לקדימה ושלא תבכה אחרי הבחירות יה שפן (ל''ת)

      חמור-אבי, 18/01/06 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הרצוג במקום השני ? אין מלים !

    דן, 18/01/06 09:42

    אם עמיר פרץ לא יתעשת עכשיו ויסלקת את הסחי הזה - הסרחון ידבק במפלגה לאורך זמן.
    איך צריך האזרח הפשוט להתייחס למצב מדהים זה שבו טיפוס מסוגו של הרצוג ששתק בחקירות המשטרה ושם לצחוק את המדינה, נמצא במקום השני במפלגת העבודה (ואולי המפלגה האבודה) ?
    עמיר פרץ, איפה הכבוד ? איפה הממלכתיות ?

    הגב לתגובה זו

    • הרצוג השתקן פרצופה של מפלגת האבודה (ל''ת)

      אחד העם, 18/01/06 09:54

      הגב לתגובה זו

    • לדן בשביל ''אין מילים'', כתבת די הרבה מילים.. (ל''ת)

      אין תגובה, 18/01/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    למרות שאני מצביע עבודה קבוע,אין לי ספק שמדובר במפלגה הכי טיפשה שיש.

    האדם השלישי, 18/01/06 09:35

    אם אריה עמית,(אדם עם קבלות אשר כל מפלגה חפצה שלטון הייתה מתפארת בו),לא נכנס לרשימה,אזי אין ספק כי מדובר במפלגה הכי מטומטמת מבין כולן.יכול להיות שגם אני ממשיך ''קדימה''.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי אמר שכל הפליליים התנקזו ל''קדימה''? (ל''ת)

    לא אלמנה, 18/01/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רשימה נהדרת!!!!!

    דודו, 18/01/06 09:30

    פינס איילון ותמיר עדיפים על רוחמה אברהם ובוים והירשזון מקדימה ועל כחלון וארדן וכץ בליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אהוד ברק - אל תתפתה לעזור לדילים להתגשם.

    תומך ברק, 18/01/06 09:26

    שמפלגת הועדים הגדולים והדילים לא תעבור 10 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק- אל תתלכלך ברשימה הזו! (ל''ת)

      רשימה מוכתבת, 18/01/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    האמת - בתור יחידים יש פה את הקבוצה

    ע, 18/01/06 09:24

    הכי איכותית
    לא מצאתי שום משהו מההסתדרות ומהועדים למעט אמיר פרץ

    הגב לתגובה זו

    • כי אתה לא בעיניינים ! (ל''ת)

      תלמד את החומר, 18/01/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    סלקו את הרצוג - בושה למפלגת העבודה

    אביתר, 18/01/06 09:24

    שיגמור קודם את ענייניו במשטרה.
    בושה למפלגה העלובה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עמיר פרץ רימה את חברו אדיסו מסאללה (ל''ת)

    רשימה אשכנזית, 18/01/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ל 76

    יוסי אטיאס, 18/01/06 09:14

    למי התכוונתה שתק בחקירה.שרון,חזן,גורלובסקי,בלומנטל וסליחה לרשימה הארוכה מהליכוד אם שכחתי מישהו.

    הגב לתגובה זו

    • האם זה מכשיר את הרצוג ומעשיו ?

      דרור, 18/01/06 09:29

      זו בושה בכל מקרה, גם אם אחרים עשו זאת גם.
      זו בודאי בושה לשים אדם כזה במקום השני - זה מעיד על המפלגה.
      מיהו אדם זה ? זאת כבר הבנו לאחר ששתק בחקירות המשטרה !

      הגב לתגובה זו

    • לא דומה בכלל

      אישיהודי, 18/01/06 10:32

      שרון הואשם על עבירה נוהלית של תרומות לבחירות
      בלומנטל מואשמת על פחות מזה, לא מבין למה לא עמדה וסיפרה את העובדות, אין שום דבר פלילי באישום שלה
      חזן וגורלובסקי מואשמים בסתם שטות, הרי אותה הצבעה היתה עוברת ממילא, ואם אכן הם הצביעו כפול, זה לא זיוף, הם בסה''כ החליפו מישהו שיצא לשירותים או לעשן, הרי ישנם שרים שמשאירים הצבעה אצל מזכירות הממשלה

      הרצוג לעומתם גנב (ממש גנב) מאות אלפי דולרים מעמותות בחו''ל שחשבו שהם נותנים כסף לנזקקים בארץ, במקום זה הוא העביר אותם לברק
      שאר הכנופיה דאגה להשמיד ראיות, כאשר שלטונות החוק דחו את החקירה עד לאחר הבחירות

      הגב לתגובה זו

    • יוסי כל אלה שמנית יתנו את הדין

      ליוסי אטיאס 83, 18/01/06 10:39

      מר יוסי אטיאס ההגינות מחייבת , כל אלה שמנית הם פשעו והפרקליטות עושה הכל כדי שיתנו את הדין , להבדיל מהרצוג שהוא אחד האתרוגים של הפרקליטות המושחתת , ששמר על חוק השתיקה ועד היום לא נתן הסבר למשטרה לפרקליטות ולאזרחים מהיכן המליונים שגוייסו לעמותות ברק ?? אלא שהפרקליטות המושחתת קברה את התיק שלו כפי שנוהגת לעשות למקורביה , ואילו בני שרון שעברו על החוק אבל ממש ממש אותם עבירות שעבר הרצוג הם כן נותנים את מלא הדין . אם זה נראה לך בסדר אז כנראה שמובטח לך איזה ג'וב במפלגת האבודה .

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    שליחי ברק מחבלים בעבודה

    הצופה הנאמן, 18/01/06 09:14

    מאז נבחר עמיר פרץ מפעיל ברק מסע מאורגן בתקשורת להרס תדמיתו שלפרץ ושל רשימת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • כן. והרצפה עקומה... (ל''ת)

      אב, 18/01/06 11:08

      הגב לתגובה זו

    • פרץ לא צריך עזרה כדי להרוס (ל''ת)

      קילו בשקל וחצי, 18/01/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מי אמר שהפשע לא משתלם ???

    אזרח מהרהר, 18/01/06 09:09

    בעשיריה הראשונה אנו רואים את עמיר פרץ ופואד בן אליעזר שרק לפני חודשים ספורים הביאו למפלגתם עשרות אלפי קולות מזוייפים שנבדקו עי שופטת ונמצאו מזוייפים , את את איתן כבל שדאג שהעיניין לא יגיע למשטרה כמתחייב בחוק אלא פשוט לזרוק את הקולות לפח , את יצחק הרצוג ששתק בחקירות המשטרה ולא סיפר מהיכן גוייסו המליונים לעמותות ברק ?? אלא שלמזלו הפרקליטות המושחתת שרצתה להוריד את הליכוד מהשלטון קברה את התיק , ואילו את ילדי שרון שעברו בדיוק את אותם עבירות היא רדפה והם נותנים את הדין כשהרצוג מסתובב כמו מלאך אדונאי , ויש שם עיתונאית שהצביעה בל'ד אבל הכסף הגדול בכנסת המושחתת והתנאים לכל החיים שיכנעו אותה להצביע למפלגה ציונית . אכן יש המשכיות '' נאה '' למפאי המושחתת.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''חוות החיות''-חונטה של שמאלנים

    SOJ, 18/01/06 09:08

    מתן וילנאי היחיד שמסוגל לראות את המציאות - מעבר לשקרים השמאלנים נוסח סטאלין-בחוץ.
    קולט,פינס, תמיר,שלי והצבועים האחרים שבנתיים כבר מאמינים לחלק מהשקרים של עצמם-בפנים.
    שיהפכו,בזכות הבוחרים בארץ, ביחד עם מרץ ל''שמורת טבע'' שולית של יצורים בלתי מציאותיים.
    זה יקר ומזיק מידי למדינה לאפשר להם לקדם את החברים והמנגנונים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חוזר לעבודה

    דוד דהאן, 18/01/06 09:02

    התלבטתי בין עבודה,לקדימה והחלטתי.קדימה לעבודה

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאני חוזר מהמיטה של פריס הילטון (ל''ת)

      עאלכ ''חוזר''..., 18/01/06 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    העבודה,נבחרת מנצחת (ל''ת)

    חיים כהן, 18/01/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    נבחרות

    zigi, 18/01/06 08:59

    ממש לא קשה לזהות את ההבדלים באיכות הנבחרים שמעמידים את העבודה מול קדימה ומול הליכוד החשוב ביותר שנבחרי העבודה יפנימו שפרץ הוא המוביל ויתנו את עצמם למען הצלחת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יצחק הרצוג ? זה ששתק בחקירות המשטרה ?

    דרור, 18/01/06 08:58

    מפלגה שהעמידה במקום השני אדם מסוגו של הרצוג, אינה ראויה ואינה יכולה.
    הרצוג שתק בחקירות המשטרה בענין עמותות הקש של ברק. הרצוג פגע הן בשלטון החוק, הן בנורמות מוסריות, והן באושיות החברה.
    אז זהו הרצוג, אין מה לעשות. הבעיה היא לא אתו אלא בעיקר בהתאגדות הפוליטית שלא רק שלא מקיאה מקרבה טיפוסים כאלה, אלא עוד מטפחת אותם.
    מפלגת העבודה המגוחכת, שוב נכשלת ! אפשר להביא עוד מאתיים סטנד-אפיסטים כמו עמיר פרץ ועוד 300 כוכבי שביט מהזן של ברוורמן ויחימוביץ, את הכתם הזה אי-אפשר למחוק !

    הגב לתגובה זו

    • וביבי - זה שלא זכר זה בחקירות המשטרה

      Avi Ecuador, 18/01/06 09:46

      BIG deal עמותות ברק !

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הכבוד לשלי יחימוביץ (ל''ת)

    ענת, 18/01/06 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קדימה,לעבודה

    יעקב ק, 18/01/06 08:47

    נבחרת מפלגת העבודה היא גאווה למדינה,לכנסת,ולאינטלגנציה.אנשי אקדמיה מהמובילים בעולם,ביטחוניסטים מובהקים,נשים,דתיים, וצעירים כמו פינס ,הרצוג וכולם סוציליאסים,ולא קפיטליסטים כמו ביבי שפועל בשבילם הוא אפס,בטלן,ופרזיט. גם מהלך הבחירות,ותוצאת הבחירות הם אות כבוד למפלגה.הצורה שבה בוחרים ח''כ בבתי קפה על אוכל ושתיה יש רק בליכוד,ומי שזו גאוותו שילך לליכוד. ועכשיו העבודה הולכת קדימה. אני שחשבתי להצביע קדימה חוזר לעבודה

    הגב לתגובה זו

    • למרות שאני מצביע קדימה אין מה

      אילנית מחיפה, 18/01/06 10:06

      להשוות את ביבי לפרץ פרץ הוא תת רמה, לפחות ביבי משכיל יודע לדבר איש עשיה בתור שר אוצר היה תותח אין עליו. פרץ יכול להיות ראש ועד. פעם הוא עזר לנו עזר לחברה הגדולים חברת חשמל, נמל ואגד וכו'. לנ

      הגב לתגובה זו

      • פרץ גם יכול להיות בועד הבית (אולי ?) (ל''ת)

        דייר, 18/01/06 11:42

        הגב לתגובה זו

      • פרץ גם יכול להיות בועד הבית (אולי ?) (ל''ת)

        דייר, 18/01/06 11:42

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    המסקנות הן-כנסו !

    אורי, 18/01/06 08:44

    1.היה דיל באבו אבוה !.כל יקיריי פרץ בעשיריה הראשונה !.אנשיי ברק ?..מישהו ראה את אורנה אנג'ל ופנקס ?...
    2.העבודה שמאל קיצוני !.יחימוביץ,פרץ ויולי תמיר הם קומוניסטים לכל דבר.
    3.הנבחרת הזאת לא תחלץ את העבודה ממצבה העגום בסקרים !

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חבל שהתלהבתי מקדימה- רק עבודה !!! (ל''ת)

    חיים רמון, 18/01/06 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עכשיו ברור שהעבודה מפלגת שמאל תומכת רש''פ. (ל''ת)

    THeodor, 18/01/06 08:33

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר חביבי

      משה, 18/01/06 08:54

      אין שמאל אין ימין יש ימין קיצוני
      יש שמאל קיצוני וכל השאר מרכז.

      הגב לתגובה זו

      • מפלגת העבודה במתכונתה הנוכחית היא מפלגה שמאלנית

        עמית, 18/01/06 09:24

        ספק אם תעבור 10 מנדטים.

        הגב לתגובה זו

      • מפלגת העבודה במתכונתה הנוכחית היא מפלגה שמאלנית

        עמית, 18/01/06 09:24

        ספק אם תעבור 10 מנדטים.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    בהצלחה למפלגת העבודה עלו והצליחו (ל''ת)

    שלטון ישר!!!, 18/01/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תמיד הצבעתי למפלגת העבודה

    ג, 18/01/06 08:31

    הפעם קשה עליי ההחלטה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק העבודה מסוגלת להנהיג את המדינה (ל''ת)

    אריק שרון, 18/01/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קריירה מפוארת-מעמותות ברק לעמותה של פרץ (ל''ת)

    יצחק הרצוג, 18/01/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    במיפלגת העבודה

    פקק תנועה, 18/01/06 08:24

    מגיעים למקום הראשון האשכנזים החצופים והיהירים ביותר

    הגב לתגובה זו

    • בטח... עמיר פרץ עלה מפולניה

      אני, 18/01/06 08:43

      אתה אידיוט. קח חמש שקל ולך לעבוד במשהו אחר

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק.הציבו את פרץ כמו בובה.דומה ל''סליחה''של ברק.להתחנף לצ'חצ'חים (ל''ת)

        אבל כל השאר, 18/01/06 09:19

        הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

      • הוא צודק.הציבו את פרץ כמו בובה.דומה ל''סליחה''של ברק.להתחנף לצ'חצ'חים (ל''ת)

        אבל כל השאר, 18/01/06 09:19

        הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

        • האנשים לא מבינים

          פקק תנועה, 18/01/06 09:34

          שאני צודק בכל מה שאני כותב .ועוד מהיום הראשון שהיצטרפתי לתוק בקים .דבר שני מישהי אמרה לי הבוקר .שעדיף להצביע לקדימה ולא לעבודה .ביגלל היצתטרפותו של אדם כמו ברוורמן למיפלגת העבודה .והחששות שלה לצערי הרב מוצדקות.

          הגב לתגובה זו

      • ואתה מטומטם

        פקק תנועה, 18/01/06 09:29

        המיקרה של בוזי...... לא שיך לפרץאתה לא מזהה מה קורה במיפלגה זו עשרות שנים ואתה מצידי יכול לעבוד כזבלן בעירייה

        הגב לתגובה זו

      • ואתה מטומטם

        פקק תנועה, 18/01/06 09:29

        המיקרה של בוזי...... לא שיך לפרץאתה לא מזהה מה קורה במיפלגה זו עשרות שנים ואתה מצידי יכול לעבוד כזבלן בעירייה

        הגב לתגובה זו

    • 10

      Jehova, 18/01/06 09:18

      10 זה אחוז הלא אשכנזים ב 20 המקומות בליכוד

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    זוהי רשימה למשרות. הולכים לחמם את הכיסא באופוזיציה !!! (ל''ת)

    דוד ד., 18/01/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מקום שני

    פישנזון מרצועה, 18/01/06 08:22

    הרצוג נורא דומה לי

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם רק פרס היה עומד בראש, איזה פספוס!

    עוז, 18/01/06 08:22

    בוחרי העבודה, אתם לא נורמלים, אתם הבאתם על עצמכם את החורבן הזה, תתביישו לכם! הייתה לנו הזדמנות של ממש, אם פרס היה בראש בטוח הייתם מנצחים, איך עשיתם את זה???

    הגב לתגובה זו

    • עם פרס? מנצחים??? (ל''ת)

      נס 2006, 18/01/06 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    בוז'י תעשה לי ילד !!

    יעל, 18/01/06 08:21

    תחזור מהר להיות שר !!

    הגב לתגובה זו

    • איכס!! בוז'י מוכשר, אבל ילד ממנו??

      מאיה, 18/01/06 08:41

      נו באמת!!
      תיכף אקיא עליך

      הגב לתגובה זו

    • יה דגנרט, ביקשת את זה משלי, מה מכל אחד אתה מבקש את השטות הזו? (ל''ת)

      פרימיטיבסקי, 18/01/06 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    יופי ! שלי יחימוביץ , עכשיו יש לחד''ש נציג בעבודה (ל''ת)

    אנרכיסט, 18/01/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מקום שני לפושע

    אילתי, 18/01/06 08:19

    מקום שני למנהל עמותות של ברק
    שחיתות חוגגת אה?

    הגב לתגובה זו

    • פרץ אל תתן לברק מס2. לא ראוי. האיש ברחן סדרתי. (ל''ת)

      אוהד פרץ., 18/01/06 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ותחשבו גם על זה!

    משה מ,,,, 18/01/06 08:13

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית

    הגב לתגובה זו

    • פתרון הגיוני.

      אחת מכולם, 18/01/06 09:13

      זה הפתרון ההגיוני היחידי, אולם רק מעטים בעולם יאפשרו אותו:
      אירופה סוגדים לעגל הנפט,
      הערבים עדיין חולמים חלומות רטובים על חיסול מוחלט של ישראל,
      ובעם שלנו עצמו יש בלבול וקרע בקשר למה אנחנו רוצים בכלל.
      שרק יהיו הרבה שיחשבו כמוך.
      צדק=שם של כוכב.
      צריך למצוא פתרון שיאפשר לכולם לחיות-וזה הפתרון.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם לעבודה יש מושחתים בראש

    עבודה אבודה, 18/01/06 08:11

    ששומרים על זכות השתיקה כשמדובר בכספים שעברו תחת ידם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני מבקש לשמור על זכות השתיקה...

    עומר, 18/01/06 08:01

    ולא להגיב לכתבה :-)))

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    טפיחה אשכנזית על פניו של פרץ

    שמואל ל, 18/01/06 07:56

    אין הסבר אחר לתוצאות.השלד נשאר מפלגת העבודה והבוחרים אמרו את דעתם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין אף נציג לעולם התחתון ולישוב בחברון

    ישראל, 18/01/06 07:50

    ולא לחמאס ולא לחיזבאללה

    אכן רשימה חסיירה מאד

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רשימה מעולה!!! העבודה מנצחת!!

    נדיה, 18/01/06 07:42

    חסרה לי ברשימה עינת וילף !!

    כוח אדיר למפלגה - היא עוד תגיע רחוק!!

    הגב לתגובה זו

    • לא לדאוג. עם פרץ לא צריך אף אחד אחר (ל''ת)

      גאון תורן, 18/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שאלו את הרצוג מה דעתו. הוא שמר על זכות השתיקה (ל''ת)

    שמאלנים נמאסתם, 18/01/06 07:40

    הגב לתגובה זו

    • והם עוד ידברו על ''השחיתות'' של קדימה... (ל''ת)

      פרץ= רק''ח, 18/01/06 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מסתמנת רשימה לא רעה בכלל

    עדי, 18/01/06 07:18

    כל הכבוד !

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט, לבד אולי מהעומד בראשה (ל''ת)

      עמנואל, 18/01/06 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לנבחרת העבודה, דרך צליחה, העם אתכם (ל''ת)

    תומכים נלהבים, 18/01/06 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מרוב אשכנזים לא רואים את השפם של פרץ (ל''ת)

    מזל ששריינו לו, 18/01/06 07:13

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לפואד? כבל? שמחון? מרציאנו?

      נתי, 18/01/06 10:07

      וזה שבמקום הראשון נולד בוורשה?
      במפלגת העבודה יש הכי הרבה ייצוג למזרחיים (חוץ מש''ס)

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    נבחרת היהלום שבכתר, יותר טוב מזה אין בכל הארץ (ל''ת)

    תהילה, 18/01/06 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל הכבוד לעבודה, הדמוקרטיה היחידה בארץ (ל''ת)

    אמיתי, 18/01/06 07:11

    הגב לתגובה זו

    • כן נכון. גם זכות השתיקה של הרצוג דמוקרטית (ל''ת)

      שמאלנים מושחתים, 18/01/06 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נבחרת העבודה = הנבחרת האולימפית של ישראל (ל''ת)

    שיאני עולם, 18/01/06 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תראו את הנבחרת המובילה של העבודה לעומת הנבחרת העלובה של הליכוד (ל''ת)

    הידד הפועל, 18/01/06 07:09

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו מול השרץ? סער מול יחימוביץ ופואד? (ל''ת)

      עשה לי טובה, 18/01/06 07:38

      הגב לתגובה זו

      • ביביהו מול ברוורמן, איילון מול מי שם בטחוניסט בליכוד? (ל''ת)

        עשיתי לך טובה, 18/01/06 07:58

        הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

      • ביביהו מול ברוורמן, איילון מול מי שם בטחוניסט בליכוד? (ל''ת)

        עשיתי לך טובה, 18/01/06 07:58

        הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

        • לפני עשרים שלושים שנה השתחרר אחד סרן ביבי ..... (ל''ת)

          יש בטחוניסט, 18/01/06 12:07

          הגב לתגובה זו

      • יחימוביץ מול כחלון, פינס מול סטיבי וונדר המשתומם (ל''ת)

        הבנת את זה?, 18/01/06 08:00

        הגב לתגובה זו

      • יחימוביץ מול כחלון, פינס מול סטיבי וונדר המשתומם (ל''ת)

        הבנת את זה?, 18/01/06 08:00

        הגב לתגובה זו

    • קטנים משינוי

      אילתי, 18/01/06 08:05

      תשמור על פרופורציות
      עם פרץ אתם במקרה הטוב גדולים
      ממרץ או שינוי

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לעבודה ולמלאכה, העבודה לשלטון (ל''ת)

    אמת ויציב, 18/01/06 07:08

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אחת לא הספיקה לך? צריך 4? (ל''ת)

      קומוניסטים, 18/01/06 07:37

      הגב לתגובה זו

      • 15 מינימום ותאמין לי שלא משלמים לי על זה (ל''ת)

        הכל מהלב, 18/01/06 08:01

        הגב לתגובה זו

      • 15 מינימום ותאמין לי שלא משלמים לי על זה (ל''ת)

        הכל מהלב, 18/01/06 08:01

        הגב לתגובה זו

      • עדיף להיות קומוניסט, מאשר להיות שודד

        דודי, 18/01/06 08:06

        זקנים וגימלאים כמו הקפיטליסט החזירי ביבי

        הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

      • עדיף להיות קומוניסט, מאשר להיות שודד

        דודי, 18/01/06 08:06

        זקנים וגימלאים כמו הקפיטליסט החזירי ביבי

        הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • השרץ הביא את קרנות הפנסיה לפשיטת רגל!!!

          חוצפן, שקרן, 18/01/06 09:14

          וביבי הציל אותם בהסדר קרנות הפנסיה!
          המושחת הקומוניסט מעז לדבר על קשישים וגמלאים אחרי שהפך כמעט את כולם לחסרי פנסיה, חסרי כל?!
          אין בושה?!
          לא נורא, ביום הבחירות העם יבעט בכם ותחזרו לחורים שלכם.

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

        • טעות, אנחנו סוציאליסטים, תקפיד על מונחים מדוייקים (ל''ת)

          האמת לאמיתה, 18/01/06 09:30

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    חבל''ז. לקומוניסט השמאלני אין סיכוי. הוא גמור (ל''ת)

    פרצ=מרצ, 18/01/06 05:38

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מפלגת שחיתות מאפיוזית

    אאא, 18/01/06 03:35

    היא מפלגה המעמידה אדם ששמר על זכות השתיקה בחקירת המשטרה באחד משני המקומות הראשונים שלה.

    הגב לתגובה זו

    • מנהל עמותות ברק - גזלן וגנב אשר שמר

      גידי, 18/01/06 06:28

      על זכות השתיקה - מקום ראשון ?
      זה הפרצוף של העבודה ?!

      הגב לתגובה זו

    • וזה קורה רק בעבודה?

      נס 2006, 18/01/06 11:31

      איפה קדימה, הליכוד, ישראל ביתינו?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אישאללה שר חוץ שלכםmr PINES

    ##חיל ג'ובניק##, 18/01/06 03:12

    ISRAEL'S PINES

    הגב לתגובה זו

    • בנוגע לשם '' פינס''

      טלי, 18/01/06 10:18

      לציבור הגולשים !
      השם ''פינס'' אולי מעורר מעט אסוציאציות מסויימות.. אבל מדובר כאן בשם מזרח אירופאי. לידיעת הגולשים: במזרח אירופה הנשים היו דומיננטיות ולכן נהוג היה לתת את שם המשפחה כך שהתבסס על שמה של אישה כאשר הסימנת מתייחסת לבן או ילד (קינד (בקיצור קין באידיש) . באופן כזה בלקין וביילין משמע הבן של ביילה, חנין או חנקין הבן של חנה או חנק'ה, דבורין, דבורקין, רבקין רבקינד(הילד של רבקה) שולקין, סרקין (הילד של שרה) ופנקין (הילד של פינה ) . באיזורים מסויימים של מזרח אירופה אוקרינה וכו'' . הסיומת המתייחסת אל ''הילד'' הנה ''ס'' א ''יס'' , באופן כזה סירקיס משמעו הילד של שרה, אטקס הבן של אטקה, ופינס משמעותו הילד של פינה .
      הסופר יצחק בשביס זינגר הוסיף את השם לכבודה (או לזכרה) של אימו בת שבע (בשביס משמעו הילד של בת שבע) ..
      מקווה שהבהרתי את הדברים..

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תתארו לכם... שר חוץ שעונה לשם penis

    חיים, 18/01/06 02:58

    אולי זו האסטרטגיה של מפלגת העבודה, במקום שישנאו אותנו כמו בתקופת המאפיונרים של קדימה, פשוט יצחקו עלינו במקום...

    הגב לתגובה זו

    • אז שלא יסע לחו'ל, הגיע הזמן ששרים ישארו גם בארץ לשם שינוי (ל''ת)

      עבודה, 18/01/06 07:10

      הגב לתגובה זו

      • הוא עברת את זה ל''פז'' לפני מאה שנים בערך (ל''ת)

        חפשו עץ אחר, 18/01/06 12:08

        הגב לתגובה זו

      • הוא עברת את זה ל''פז'' לפני מאה שנים בערך (ל''ת)

        חפשו עץ אחר, 18/01/06 12:08

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    ### שאלה איך עמיר פרץ וברוורמן ....???

    ME, 18/01/06 01:38

    ### שאלה איך עמיר פרץ וברוורמן יודעים להגיד שזו תהיה הרשימה הכי טובה, לפני שנסתיימו הבחירות, הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים

    הגב לתגובה זו

    • כן! הם מסתכלים על שאר הרשימות.

      נס 2006, 18/01/06 11:28

      ויודעים שגם ברווז צולע עדיף על מה שיש לליכוד ולקדימה להציע.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמיר פרץ הוא המנהיג היחיד שיבצע

    עוז, 18/01/06 01:18

    תיקונים בסיסים בחברה הישראלית ,
    שם לו כמטרה לטפל בבעיות החברתיות ,מצוקות מחפירות שהם תוצר של ממשלות קודמות דיכוי אזרחי ישראל כלכלית ,
    איזון הקיפוח העדתי , שקים כנגד עולי איתיופיה,רוסיה,
    מלחמת חורמה , בשחיתות פלילית משומנת ממשלות קודמות , וההצלחה הכבירה זריקת פרס ממפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עליזה אולמרט ד''ש מגו''ש (ל''ת)

    אמיר קליין, 18/01/06 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יצא המוץ נשאר התבן

    ליאוניד, 18/01/06 00:30

    העבודה עד 10 מנדטים ,נגמרו הימים המפוארים,כך זה בחיים עולים, יורדים ,מחליפים צבעים ,רוחב, צורה ושם
    תמיד צריך להסתכל קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איך אפשר לתת למישהו להניג מדינה,שלמד רק איך להניג את מריצה?איך? (ל''ת)

    המטוס יתרסק, 18/01/06 00:25

    הגב לתגובה זו

    • איך אדם שלא יודע לכתוב מגיב??? (ל''ת)

      נס 2006, 18/01/06 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שופט פסק ש55% מהמתפקדים מזויפים אז איך הצביעו 54

    חיים, 18/01/06 00:17

    54%????
    ושלא תחשבו שהמאפיה של קדימה יותר טובה, כי לא... עדיף לשים פתק לבן או להצביע למפלגה אחרת

    הגב לתגובה זו

    • זהו, עלה לך הפילוגניק לראש? מקנה? (ל''ת)

      אמת, 18/01/06 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שמועות - ברוורמן נדפק !!!!

    שמועתי, 18/01/06 00:13

    השמועות אפילו הגיעו לניצן חן שדיווח עליהן בחדשות. פרץ לא מסוגל אפילו להביא את ''הכוכב'' (יעני כוכב) הזה לקדמת הרשימה אז מה הוא יהיה מסוגל לעשות בתור ראש ממשלה ?

    הגב לתגובה זו

    • כוכב נפל. הרצוג- הוא הרצוף המפלגה. (ל''ת)

      רוני, 18/01/06 06:31

      הגב לתגובה זו

    • תמיד ידענו שהפילוגניקים הם אנאלפבתים (ל''ת)

      תלמד לקרוא, 18/01/06 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפילו הבחירות שם משעממות

    אני מת משעמום, 18/01/06 00:12

    איזה מן מפלגה משעממת זו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ הסיכוי היחידי לשכירים

    אלעד, 17/01/06 23:12

    אולמרט כמו נתניהו ידאג לבעלי ההון דנקנר עופר בורוביץ וחבריהם

    אמיר פרץ הוא היחידי שיגרום לאיזון בכלכלה ודאגה לשכירים הוא בא נהעם ולא מלמעלה כמו נתניהו ואולמרט

    מ

    הגב לתגובה זו

    • אלעד,אל תיהיה נאיבי.פרץ לא מסוגל,אין לא את זה, והוא לא יוכל.שמוך על (ל''ת)

      עצמך !, 17/01/06 23:51

      הגב לתגובה זו

    • שמישהו הסביר לי,מאיזה סיבות פרץ לא סיים לשום תואר. עצלנות,חוסר כספי (ל''ת)

      חוסר זמן, 18/01/06 00:00

      הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ דואג רק לועדי עובדים

      א, 18/01/06 00:13

      הוא לא הסיכוי של עובדי קבלן למשל שמפוטרים באכזריות אחרי 9 חודשים רק בגלל שהמעסיק לא רוצה לקלוט אותם בחברה דבר שקורה בהמון אירגונים. במקומות עבודה הסתדרותים עמיר פרץ דואג יפה לועדים אבל הוא לא דואג לעובדי כח אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    קלפיות נסגרו מחכים שפרץ מלך הליצנים יפתח קרקס'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' (ל''ת)

    רק ''קדימה'''''''''''', 17/01/06 22:59

    הגב לתגובה זו

    • תעירו אותו קודם....................................................

      תעירו אותו קודם, 18/01/06 05:36

      תעירו את היושב ראש שלכם קודם . קראת את הספר ''פרש בלי ראש'' ...זה מה שאתם...........

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יאללה עמיר פרץ תן לי מהפך!!!!! (ל''ת)

    מהפך! מהפך!, 17/01/06 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק העבודה תדאג לפנסיה שלי - אני בעד פרץ ושלי (ל''ת)

    דוד, 17/01/06 21:58

    הגב לתגובה זו

    • רק אם אתה עובד בחברת החשמל או

      המטיף, 17/01/06 22:15

      ברשות הנמלים

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל לדאוג לפנסיה שלך ממחר ואל תשמך על אף אחד,רק על עצמך. תתפקח ! (ל''ת)

      יעוץ חינם, 17/01/06 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הצוות של פרץ יעשה מהפכים אמיתיים שרק יועילו לכולנו (ל''ת)

    שלום, 17/01/06 21:57

    הגב לתגובה זו

    • רק אם כולנו נעבוד בחברת החשמל

      המטיף, 17/01/06 22:15

      או ברשות הנמלים

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מחכה לראות את שלי בוועדת הכספים של הכנסת (ל''ת)

    חני, 17/01/06 21:57

    הגב לתגובה זו

    • שלי יחימוביץ, מגרשת תומכים ומכסחת מנדטים...!!!

      אדי, 17/01/06 23:35

      תנו לה יד חופשית והיא תוריד את העבודה אל מתחת לאחוז החסימה...

      הגב לתגובה זו

      • בגלל זה רבים ממצביע העבודה יצביעו לקדימה ******

        שלי המבריחה, 18/01/06 00:15

        שלי הצליחה להבריח הרבה מצביעים לקדימה והסיבה שמצביעי שינוי יצביעו לקדימה גם היא בגללה

        הגב לתגובה זו

      • בגלל זה רבים ממצביע העבודה יצביעו לקדימה ******

        שלי המבריחה, 18/01/06 00:15

        שלי הצליחה להבריח הרבה מצביעים לקדימה והסיבה שמצביעי שינוי יצביעו לקדימה גם היא בגללה

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לעבודה צוות מדהים חדשני ומנצח (ל''ת)

    דונה, 17/01/06 21:55

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה להיות מגיב בשכר

      מגיב בפוטנציה, 18/01/06 00:21

      איפה נרשמים ?!

      הגב לתגובה זו

      • לא לוקחים אימפוטנטים (ל''ת)

        זבל, 18/01/06 07:04

        הגב לתגובה זו

      • לא לוקחים אימפוטנטים (ל''ת)

        זבל, 18/01/06 07:04

        הגב לתגובה זו

    • לעבודה יש צוות מנצח (ל''ת)

      גאולה, 18/01/06 07:03

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק 37 די לחנפנות לברק יש מספיק כוחות חדשים כמו שלי יחמוביץ (ל''ת)

    חיים, 17/01/06 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    *****שלי יחימוביץ-העם איתך********** (ל''ת)

    שמחה, 17/01/06 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלי יחימוביץ - לוקחת בגדול (ל''ת)

    ענת, 17/01/06 21:47

    הגב לתגובה זו

    • היא במילא משוריינת מצביעת חד''ש (ל''ת)

      המטיף, 17/01/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אסור להכנע לתקשרת שלוחצת ברב חוצפתה על פרץ.לקחת את ברק.

    חיים., 17/01/06 21:37

    תקשרת מגויסת. חוצפה.

    הגב לתגובה זו

    • להעיף את ברק מהעבודה, סתם זבל, חתרן בלתי נלאה (ל''ת)

      תומך עבודה, 18/01/06 07:05

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    15 צודק. ברק מס 2 אני לא אתך פרץ.

    אוהד., 17/01/06 21:35

    איש שאי אפשר לעבוד אתו. תשאל את חבריו ואת שריו.הוא יחתור תחתיך הוא כבר עושה את זה עם שירי ויצמן שלא טוב לו בעבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני חוזר לעבודה מקדימה

    שמוליק, 17/01/06 21:31

    ניתן להשוות : פרץ,איילון,ברוורמן,יחימוביץ,יולי תמיר,פינס ,הרצוג,אריה עמית,סנה,וילנאי,פואד-נבחרת מעולה למול: אולמרט,הנגבי,רמון,ליבני,איציק דליה,אפלולו,רוחמה,פרס (בן 86),בראון-חברון ושאר פליטי ליכוד ואופורטוניסטים.
    חייבים להחזיר את מפלגת העבודה להנהגת המדינה אחרת אולמרט ילך עם הליכוד!!!

    הגב לתגובה זו

    • למה פארנויה?

      שרית, 18/01/06 00:38

      אולמרט ילך עם העבודה יש לו את כל הסיבות לטובתו, הוא ילך גם עם מרץ.. תרגיעו

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עם אחד כבש את העבודה כמו שפייגלין כבש את הליכוד! (ל''ת)

    אורלב ניסים, 17/01/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    העם צריך את שלי (ל''ת)

    אילנית, 17/01/06 21:24

    הגב לתגובה זו

    • העם צריך את שלי בעזה (ל''ת)

      המטיף, 17/01/06 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ****שלי יחימוביץ - גאוות המפלגה**** (ל''ת)

    מתפקדת, 17/01/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שלי יחימוביץ מחזיקים לך אצבעות (ל''ת)

    אורלי, 17/01/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצעה ידידותית לפרץ

    קדימה @@@, 17/01/06 21:08

    אם פרץ יקח את ברק אז עוד 3 מנדטים יעברו לקדימה. אני אמנם איש ליכוד לשעבר שעבר לקדימה אבל אני נותן מכאן עיצה לפרץ - אל תיתקרב לאהוד ברק. אם תצרף את ברק במס' 2 שלך הלכה עליך. הוא רק יבריח עוד מצביעים מהעבודה לקדימה ואצלנו כבר די צפוף. כל מי שרוצה מוזמן להצטרף כי בחורף כשצפוף אז חם ונעים. אז יאללה בואו לקדימה @@@

    הגב לתגובה זו

    • פרץ הולך לקחת ובגדול (ל''ת)

      שימי, 17/01/06 21:27

      הגב לתגובה זו

      • עמיר פרץ לא ראוי להיות ראש ממשלה

        דוד, 17/01/06 21:55

        כמו רוב אזרחי המדינה אני יכול לשפוט את מר פרץ רק על פי הופעותיו בתקשורת וכן על סמך התנהלותו בתפקידים קודמים.
        בשבועות האחרונים הופיע במספר ראיונות בתקשורת---התרשמתי שהוא לא מכיר את חומר גם כשמדובר בנושאים בסיסיים ביותר למשל הופעתו בלונדון וקירשנבאום לפני כשבוע היתה ממש מביכה ....הוא לא הבין את השאלות....ניסה כל הזמן לענות בסיסמאות שלא היו קשורות לשאלה...הרושם שלי היה שהוא טיפש מאד(האם לדעתך IQ נמוך גם כן לא נחשב כקריטריון לגיטימי??)+בעל כושר למידה מאד מוגבל _(הרי השאלות המהותיוית חוזרות על עצמן--ניתן היה לצפות שיכין את עצמו. כנראה החומר קשה לו מדי)
        האמת ריחמתי עליו כי בשבועות האחרונים הוא מתפכח ומאבד את הביטחון (הלא מוצדק ) שאפיין את הופעותיו הראשונות לאחר הפריימריס.
        דרך אגב העובדה שאיש בגילו ועם התפקידים שעבר עד היום לא הצליח להשתלט על אנגלית בסיסית של כיתה ד' בהחלט נהווה אינדיקציה מסויימת לרמתו השכלית --לא ברור לי למה אתה מתרגז על כך (אני בהחלט מסכים שהשפם לא קשור לעניין אם כי הוא לא מוסיף לקסמו בעיני רוב הציבור) כל טוב לך ואני מקווה שאנו עדות המזרח נצליח לשלוח לחיים הפוליטיים אנשים בעלי רמה ולא קריקטורות כמו דוד לוי או עמיר פרץ....כל טוב לך

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

      • עמיר פרץ לא ראוי להיות ראש ממשלה

        דוד, 17/01/06 21:55

        כמו רוב אזרחי המדינה אני יכול לשפוט את מר פרץ רק על פי הופעותיו בתקשורת וכן על סמך התנהלותו בתפקידים קודמים.
        בשבועות האחרונים הופיע במספר ראיונות בתקשורת---התרשמתי שהוא לא מכיר את חומר גם כשמדובר בנושאים בסיסיים ביותר למשל הופעתו בלונדון וקירשנבאום לפני כשבוע היתה ממש מביכה ....הוא לא הבין את השאלות....ניסה כל הזמן לענות בסיסמאות שלא היו קשורות לשאלה...הרושם שלי היה שהוא טיפש מאד(האם לדעתך IQ נמוך גם כן לא נחשב כקריטריון לגיטימי??)+בעל כושר למידה מאד מוגבל _(הרי השאלות המהותיוית חוזרות על עצמן--ניתן היה לצפות שיכין את עצמו. כנראה החומר קשה לו מדי)
        האמת ריחמתי עליו כי בשבועות האחרונים הוא מתפכח ומאבד את הביטחון (הלא מוצדק ) שאפיין את הופעותיו הראשונות לאחר הפריימריס.
        דרך אגב העובדה שאיש בגילו ועם התפקידים שעבר עד היום לא הצליח להשתלט על אנגלית בסיסית של כיתה ד' בהחלט נהווה אינדיקציה מסויימת לרמתו השכלית --לא ברור לי למה אתה מתרגז על כך (אני בהחלט מסכים שהשפם לא קשור לעניין אם כי הוא לא מוסיף לקסמו בעיני רוב הציבור) כל טוב לך ואני מקווה שאנו עדות המזרח נצליח לשלוח לחיים הפוליטיים אנשים בעלי רמה ולא קריקטורות כמו דוד לוי או עמיר פרץ....כל טוב לך

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא דוד ולא משדרות , סתם קנאי שלא מאמין שגם מרוקאי עם שפם יכול.. (ל''ת)

          ימותו הקנאים, 17/01/06 22:39

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • הגזמת

          שרית, 18/01/06 00:44

          גם דוד לוי לא יודע אנגלית .. אז מה ..
          על מתורמנים בזמן אמת שמעת ??
          מה הקשר בין מזרחי לצורך הזה להפגין ידע מוחלט .?
          חוסר ביטחון בסיסי ??
          שלך??
          ''לא למד את החומר ''
          ככה מדברים בבית ספר לא בפריימריז
          בהצלחה לך תלמד את החומר
          תגיש תגובה בתום הבחינות ..

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו....

          נס 2006, 18/01/06 11:23

          גילית פוליטיקאי שלא עונה לעניין ומדבר בסיסמאות.באמת תגלית המאה, אפשר לחשוב שלעמיר יש על זה פטנט, זו השיטהככה מפמפמים את המסרים לציבור.אתה יכול להגיד שאתה לא מסכים עם המסר, אבל השיטה היא אותה שיטה אצל כולם.

          הגב לתגובה זו

      • את ועד הבית הוא לא לוקח יא ליצנים (ל''ת)

        המטיף, 17/01/06 22:17

        הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

      • את ועד הבית הוא לא לוקח יא ליצנים (ל''ת)

        המטיף, 17/01/06 22:17

        הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

        • תגובה 3 שלך מטיף עלק

          שרית, 18/01/06 00:39

          התחלתי מלמעלה הגעתי לתגובה 3 שלך אתה כבר מצעמם רצח

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    מפלגה עם הליך דמוקרטי תלמדו ישראלים ככה מתנהגים

    לוחם חברתי, 17/01/06 21:08

    תלמדו כל מי שרוצה להצביע למפלגות של דילים וקומבינות מרוב שלתקשורת אין מה להגיד הם מחפשים להוציא בכח דילים שמישהו יסביר לי איך עושים דילים עם 117 אלף חברה מפלגה עפ התיאוריה של כל הטמבלים האלה אפשר לעשות דילים גם בבחירות לכנסת ומי שאומר שכל מי שהצביע הוא איש עם אחד אז איך זה שמפלגת עם אחד מונה 2 מנדטים ומצליחה לגרוף 60 אחוז מהמפלגה שזה כמעט שני מנדטים

    הגב לתגובה זו

    • העבודה הולכת לקחת ובגדול (ל''ת)

      שאול, 17/01/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הלוואי שפרץ יקח את ברק

    קדימה @@@, 17/01/06 20:56

    אם פרץ יקח את ברק אז עוד 3 מנדטים יעברו לקדימה. אני אמנם איש ליכוד לשעבר שעבר לקדימה אבל אני נותן מכאן עיצה לפרץ - אל תיתקרב לאהוד ברק. אם תצרף את ברק במס' 2 שלך הלכה עליך. הוא רק יבריח עוד מצביעים מהעבודה לקדימה ואצלנו כבר די צפוף. כל מי שרוצה מוזמן להצטרף כי בחורף כשצפוף אז חם ונעים. אז יאללה בואו לקדימה @@@

    הגב לתגובה זו

    • רואים שהיית בליכוד.

      פרשן, 17/01/06 21:38

      מה שמפליא זה למה עזבת. אתה חומר מעולה של ביבי או פרץ.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איש מפלגה שפוי הולך עם פרס

    קדימה עם פרס, 17/01/06 20:53

    מה יש לנו לחפש עם האיש שרימה את שמעון וגנב את המפלגה ?

    הגב לתגובה זו

    • לא פרס רק פרץ הגבר (ל''ת)

      איציק, 17/01/06 21:27

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה ההבדל בין פרץ לפרס

      דודי, 18/01/06 08:20

      הסכת ושמע,עמיר פרץ מישכן את ביתו כדי לממן את הוצאות הפריימריז ולעומתו שמעון פרס קיבל 320000 דולר מאנשי עסקים,תרומות לא חוקיות בעליל,זה פועל יוצא של קשריו עם בעלי הון בארץ ובחו''ל
      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש מפלגה כזו ? עבודה ?

    רוני ז., 17/01/06 20:51

    די ! מה זו מתיחה ? פתחתם מדור בדיחות ? המפלגה הזו כבר מזמן התייבשה ועפה ברוח !

    הגב לתגובה זו

    • כן

      א.א, 17/01/06 22:03

      כן יש מפלגה כזו והיא חיה ובועטת

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    השמאלנים לא יעברו ! (ל''ת)

    גיל אזולאי, 17/01/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק הפולשים מעם אחד מצביעים

    ככה זה, 17/01/06 20:24

    השאר כבר עזבו או יעזבו

    הגב לתגובה זו

    • צודק-אני עזבתי

      מאיר, 18/01/06 11:33

      הצבעתי אתמול ולקחתי פסק זמן עד שתומכי רק''ח ועם אחד יעזבו את המפלגה.
      ואם נגזר על המפלגה להעלם לתמיד אז שתעלם.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    1/3, 1/3, 1/3 ...

    ד''ר ארוין, 17/01/06 20:11

    שליש למפלגת המושחתים
    שליש לליכוד, עבודה, ערבים ושינוי
    ושליש למפלגות הציוניות והיהודיות

    באיזה שליש אתה ?

    הגב לתגובה זו

    • אני בשני שליש השפוים ואתה? (ל''ת)

      יאיר, 17/01/06 21:11

      הגב לתגובה זו

    • המפלגות הציוניות והיהודיות

      ד''ר שמעון גת, 17/01/06 22:08

      למי מתכוון האדון הנכבד בדברו על ''המפלגות הציוניות והיהודיות''? להזויי ''האיחוד הלאומי'' המשוכנעים שהם ורק הם יודעים מה רוצה ריבונו של עולם? למפד''ל שזנחה את דרך תורה ועבודה והייתה לסניף המשיחיות הסהרורית החרד''לית? לאביגדור ליברמן, הקשור, מימי היותו שר וקודם לכן מימי היותו מנהל משרד ראש הממשלה לדודי אפל והפשרת קרעות מושחתת עבורו?
      האם אתה, אדון נכבד, מציע לנו להצביע עבור אחת מן המפלגות הללו?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נו כך נראת המפלגה ועל תאשימו את הליכוד אתם רק יכולים לקנאות (ל''ת)

    חן, 17/01/06 20:05

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-7

      הנביא יחזקאל, 17/01/06 20:31

      רואים שאתה ליכודניק-לפי השגיאת כתיב

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה ליכודניק

        גל.נ., 18/01/06 03:12

        לפי שגיעות הכתיב ולא כפי שכתבת השגיעות כתיב.

        אבל אל תקח ללב מבחינה זאת הליכוד הוא עדיין המפלגה הגדולה ביותר.

        הגב לתגובה זו

      • גם אתה ליכודניק

        גל.נ., 18/01/06 03:12

        לפי שגיעות הכתיב ולא כפי שכתבת השגיעות כתיב.

        אבל אל תקח ללב מבחינה זאת הליכוד הוא עדיין המפלגה הגדולה ביותר.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה פשר השריון למלכיור ?

    הושע בן יפונה, 17/01/06 19:47

    מה הוא מביא ? את מי הוא מייצג ? האם לא מדובר בתאומו הפוליטי של מנהיג הזרם האדיר 'גשר' וכוונתי לדוד לוי.אם זאת דמוקרטיה אז עד הסוף !

    הגב לתגובה זו

    • כלב בן יפונה יא אהבל (ל''ת)

      הרבי מגור, 17/01/06 20:16

      הגב לתגובה זו

    • עוד לכודניק

      הנביא יחזקאל, 17/01/06 20:35

      שלא יודע לכתוב.......
      כותבים-מלכיאור ולא מלכיור
      לך מכור פלאפל בועידת הליכוד........

      הגב לתגובה זו

    • השיריון למלכיור

      לאה פ, 18/01/06 09:55

      ח''כ הנ''ל בעל תרומה קטנה מאד בכנסת, ותרומה קטנה בהרבה למאגר הקולות של מפלגת העבודה.
      חבל.

      הגב לתגובה זו

    • מלכיאור איש מצויין ואני מתומכי מימד (ל''ת)

      שרון, 18/01/06 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הולכים רק קדימה...

    טום, 17/01/06 19:42

    הגיע הזמן להודות בעובדות, פרץ הוא לא ראש ממשלה, אין לו כישורים לכך, והוא לא יהיה ראש ממשלה.

    הולכים קדימה!

    הגב לתגובה זו

    • טום , אדיוט היית, אך למרות הזמן שעבר - לא השתנית.

      האקלברי, 17/01/06 20:41

      קדימה.
      הרגת אותי , טמבל.
      תצביע כבר ישר למר''ץ.

      הגב לתגובה זו

    • פרץ צריך לרכוש ניסיון

      שמוליק, 17/01/06 20:52

      פרץ צריך לחבוש את ספסלי האופוזיציה וללמוד מניסיונו של אולמרט איך מנהלים מדינה. בעוד 4 שנים נראה איך מה הוא קלט מהחומר ואם הוא הבשיל או שיצטרך ללמוד עוד קצת.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם מלכיור בפנים - אני רגוע.

    שולדנפריי, 17/01/06 19:24

    יש מצב להתבזויות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    '' האבודה'',מפלגה של ''חרטה'' ודילים,בושה בושה'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' (ל''ת)

    רק ''קדימה'''''''''''', 17/01/06 19:20

    הגב לתגובה זו

    • צודק, בקדימה אין דילים

      דרומי, 17/01/06 21:06

      הדוצ'ה מחליט לבד
      וכשהדוצ'ה הוא אולמרט, זה מתחיל להיות מגוחך.

      הגב לתגובה זו

    • לך תבחר בדיקטטור לךךךךךך!!!!!!1 (ל''ת)

      רק העבודה!, 17/01/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שלי לעשיריה הפותחת (ל''ת)

    שולה, 17/01/06 19:17

    הגב לתגובה זו

    • אל תדברי גסויות על שלי.

      שולינקה, 17/01/06 20:40

      גם לה יש יצרים ותאוות.
      אז מה ? היא לא בנאדם ?
      תתביישי- שדווקא אישה תדבר ככה.

      הגב לתגובה זו

    • שלי! תעשי לי ילד!!! (ל''ת)

      אורי, 17/01/06 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמה זה 30 אחוז מ117 אלף ? לא 400 אלף ? (ל''ת)

    פואד יחימוביץ', 17/01/06 19:12

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו

      אבוקאדה, 18/01/06 00:54

      מה ההתרגשות אז הצביעו כמעט 60 אחוז נניח ... מה עם עוד ארבעים אחוז ?.?
      על מה יש להיות מרוצים?
      מה זה אומר שארבעים אחוז לפחות לא טרחו להופיע ולבחור?
      במקום הנבחרת המצויינת הייתי מתחילה לדאוג .
      השאריות יעברו קדימה?
      כנראה
      את התסריט הזה , בחירות 2006 , צריך ללמד בבתי הספר הגבוהים לתסריטאות, אין גבול לדימיון, מה לא קורה , יאללה תקפיצו אותי במנהרת הזמן למרץ, אני מתה לשבת מול המסך מול מינה צמח לדלג בין 3 הערוצים .
      סאלאמת

      הגב לתגובה זו