• 76.

    כלבוטק תיתבישו

    יוסי הרוש, 25/04/06 12:21

    כצרכן של טיב טעם אני רוצה לציין שהטריות והניקיון שם הם מהנקייםבעולם ורפי גינת צריך לעשות חשבון נפש ולהיתנצל על חוסר האחריות כנראה שטיב טעם לא פירסמו מספיק בידיעות מספיק רפי תיתבייש

  • 75.

    פרשת טיב טעם

    מוחמד, 25/01/06 20:48

    אני אישית יש לי דיעה שונה אני חושב שהפרשה הזאת יושבים מאחוריהא רשתות אחרות של בשר והם מקנאים מטיב טעם בכדי שהוא אכל את השוק והרס אותם ולקח את כל הלקוחות שלהם בכדי כך הם מחפשים אותו בכדי להפילו אני עובד בחברה שמשפדת לטיב טעם מסחורתו יש לו סחורה מעולה אבל זאת טעות קטנה שעשו כמה עובדים והם הגדילו את הפרשה יותר מדי בתוכנית הזאת חבל ץ.......

  • 74.

    מה קורה !!!!

    אני, 21/01/06 12:19

    מה קורה בחצי חינם ?

    מה קורה בחביב בצומת ירקונים ?

    שווה בדיקה

  • 73.

    כל הכבוד לרפי גנית (ל''ת)

    בטי, 18/01/06 21:59

  • 72.

    היופי הוא בעין המתבונן

    אסתר הון, 18/01/06 21:47

    רפי אם אתה רציני אתה מוזמן להשאיר לי הודעה כי אני דווקא מאוד רצינית אני רוצה שתעשה לי ילד עם שפם כמו שלך

  • 71.

    לא סנגורית

    אלמוני, 18/01/06 19:42

    של טיב טעם אבל דובר על הבשר המטובל של טיב טעם - שהוא בשר שעבר תאריך התפוגה שלו והם משרים את הבשר בחומץ ומטבלים אותו ומוכרים אותו. הבשר הטרי עבר את הביקורת והוא טוב

  • 70.

    לא חדש

    reni, 18/01/06 18:20

    כבר לפני שנתיים קניתי 2 ק''ג בשר וגיליתי בבית שיש לו ריח רקוב.
    לתדהמתי התווכחו איתי בחנות טיב טעם, שהבשר בסדר גמור.
    השארתי אותו בחנות עם השאלה:
    אתם מתכוונים למכור את הבשר הזה למישהו אחר??

  • 69.

    ''לאחרים פשוט אין את זה''...עכשיו אני מבין (ל''ת)

    דעה, 18/01/06 17:26

  • 68.

    למה שהשר בעצמו לא יפעל?????

    אוכל בשר, 18/01/06 16:01

    למה צריך לפנות לשר זו חובתו לפעול
    את האחראים לשים מאחורי סורג ובריח

  • 67.

    למה לא בדקו רשתות אחרות? (ל''ת)

    רוני, 18/01/06 15:58

  • 66.

    הייתי בוחרת בגינת לראשות הממשלה אתה מדהים

    אסנה, 18/01/06 15:27

    רפי גינת אתה גדול אם היו לנו עוד 10 אנשים כמוך אזי היינו ניראים אחרת.
    רפי אתה ''מנקה אוורות אבגיאס'' תודה רבה לך.

    לטיב טעם אתם מגעילים בדיוק כמו הממצאים.
    ולדובר: ''תקלות'' אינן קורות הן נגרמות יקירי היית רוצה ''תקלה '' בצלחת שלך???

  • 65.

    בארה''ב גם גויים מעדיפים בשר כשר

    שרית, 18/01/06 15:27

    אולי בגלל שהם לא עברו שטיפת מוח ...
    אם הייתם יודעים כמה כסף אפשר לעשות בבשר אם לא מקפידים קצת על הכללים הייתם מבינים כמה חשוב הפיקוח.

  • 64.

    הלקוחות של טיב טעם מטבקשים להעניש את הרשת כדי

    zvi k, 18/01/06 15:26

    כדי שההנהלה תדע שאת הלקוח לא מרמים, טיב טעם זה לא ממשלה!
    בממשלה הפקידים יכולים לרמות ולגנוב, אבל טיב טעם רימתה אותנו!
    אנו הקונים-----מחרימים את טיב טעם-
    כדי ללמד את המנהלים לקח!!!!!!!

    • עילג תכתוב בלי שגיאות וחוץ מזה הממשלה לא מתנצלת וטיב טעם התנצלו ! (ל''ת)

      אותיות א''ב, 18/01/06 21:04

  • 63.

    טעם טפל

    שלומי מהצפון, 18/01/06 14:40

    ראשית רפי גינת עשית עבודה חשובה מאין כמוה.מדובר ברשת שעושה מיליונים מידי שנה,ומסתבר שברוב חוצפתם הם מוכרים בשר פג תוקף,בשר מסריח וכן כל מיני סוגי בשר שאינם ראויים למאכל אדם.מי יודע כמה נפגעו מכך ושלא ידעו מכך.זו נבזות של ראשי הרשת שבאים לספר כי מדובר בתקלה.ההיפך הוא הנכון.מדובר ביד מכונת שעשתה זאת בכל הסניפים שלהם על מנת להרויח עוד כספים על חשבון הציבור.מדובר בפשע ולדעתי משטרת ישראל חייבת לטפל בנושא ומיידית.כמו כן ההנהלה חייבת מיד לפטר את אלה שנתנו את ההוראה למכור בשר כזה.וכמובן לאלה שקונים שם,הייתי ממליץ ייזהרו כי חייכם בסכנה

  • 62.

    וואלק צודק 48, שווה שתקראו אותו.. (ל''ת)

    רמי, 18/01/06 14:36

  • 61.

    מה יש לפנות לשר הבריאות?

    רוני, 18/01/06 14:31

    זה לא ברור שנציגי משרד הבריאות כבר חולשים כמה שבועות (מהיום שנודע להם על התחקיר) בסניפים ובודקים כל פיפס..

  • 60.

    מהיום אני קונה רק בטיב טעם

    מיכל, 18/01/06 14:26

    הרי זה ברור שאחרי התחקיר של אתמול, הם יספקו את הסחורה הטובה והטרייה ביותר. כל מי שלא קונה- מפסיד.

  • 59.

    דווקא בסופר סנטר קניתי עוף

    א, 18/01/06 14:08

    בגריל שהריח לא טוב וגרם לכאבי בטן. אבל נגד המפרסמים הגדולים גינת הרי לא יצא, יש לו גם עיתון לנהל.
    חוכמה גדולה.

  • 58.

    גועללללללל

    דנה, 18/01/06 14:05

    עבדתי בעבר במשקאות בטיב שעם בראשון ברור שבלי כל קשר למקום.. הריח מהאגף של העופות היה כל כך מסריח,עכשיואני מבינה למה. פרור לא לאכול במקום המטונף הזה.

    • פתאום כולם עבדו בטיב , וכל עם ישראל חברים בתאגיד הטעם. די! (ל''ת)

      זורבה, 18/01/06 17:14

  • 57.

    פיגולים גם בחנות עם הכשר בד''ץ

    מפוגל בעל כורחו, 18/01/06 14:02

    לצערי, אכלתי בשר פיגולים שנקנה בחנות בשר 'כשרה למהדרין' שהתקשטה בהכשר של בד''ץ ובתמונות הבבא-סאלי, בשוק תלפיות בחיפה. שתי חנויות שכאלה נסגרו לפני כמה זמן אחרי שהספיקו לפעול מספר שנים לא קטן. זה ממש מחליא לראות את כל הדתיים המקצועיים קופצים על הפיגולים כמוצאי שלל רב. במקרה שדווחתי עליו, הם מילאו פיהם מים כשרים, אבל עתה הם ממש מזילים ריר להתפרנס פוליטית מהפיגולים.

  • 56.

    מי שמשחק בבריאותנו שלא יצפה שנכנס אליו שוב

    נאור אביב, 18/01/06 14:01

    יש לשקול הגשת תביעה יצוגית כנגד האנשים שאחראים לכך כמדיניות ולא בטעות

  • 55.

    למה פונים לרפי גינת ?

    משרד הבריאיכס, 18/01/06 14:00

    סוד הפשעים שנחשפו הוא בפושעים הראשיים : משרד הבריאות .
    והעובדה העצובה מהתגובות ,שאף אחד לא סופר אותם , לכן הציבור מצפה לעזרה מתכניות טלביזיה במקום מהרשויות שזה תפקידם !!!

    דרושים יותר פקחים שיבואו כל הזמן , בגלוי ושלא בגלוי !
    והקנסות צריכים להיות באחוזים מהמחזור !!!

  • 54.

    מדיניות ולא טעות האם יש קייס לתביעה ?

    simon, 18/01/06 13:56

    אני לשם לא נכנס יותר בשום מחיר אישית אני מרגיש שדפקו אותי ואת משפחתי כמדיניות ושוקל אף לתבוע את הכולירות שעשו כך כמדיניות ולא כטעות

    • אם תצליח למצא את הנוהל הכתוב-שיחקת אותה

      שרית, 18/01/06 15:23

      לא יכול להיות שכל החנויות הגיעו לאותה מזסקנה ופעילות באופן עצמאי.
      צריך אבל למצוא נוהל כתוב
      או לחילופין עד בכיר ,שיאמר שמישהו בדרגת מפקח איזורי ומעלה אמר לו לעשות כן.

  • 53.

    באמריקה ידעו שהמשחטות מטונפות ומסרבים לקנות מאיתנו

    נילי, 18/01/06 13:44

    מדוע אנו האחרונים שצריכים לדעת ?
    הכי טוב - לא לאכול בשר ולהפוך צמחוני

  • 52.

    איזה קטע, ש''ס דואגת לבאי חנויות שרצים (ל''ת)

    דבח שוחט, 18/01/06 13:41

  • 51.

    כולכם בכינים

    לילי, 18/01/06 13:35

    כאילו אצל האחרים יותר טוב?
    אני קונה בטיב טעם ותמיד , אני מאד מרוצה. מהשרות , הניקיון וכו,.
    אז נכון , היתה תקלה והיא תתוקן.
    אני אמשיך לקנות שם, ביחוד בסניף רעננה. מספר 1 מכל הסניפים.

    • אם לא התחקיר שום דבר לא היה מתוקן ! (ל''ת)

      שרון, 18/01/06 18:33

  • 50.

    מעניין מאד מאד

    מוטי חיפה, 18/01/06 13:30

    אים התחקיר היה נעשה על הבשר ב''ברכת רחל'' החרדית, ההוא מש''ס היה רץ לצעוק?, צבועים בשם השם ובשם הכשרות, לידיעה כללית השחיטה היהודית היא אכזרית ביותר וזאת לפי קביעת מומחי עבוד בשר באירופה ובארצות הברית, כאשר שם מהממים את הבהמה בראשה בטרם שחיחטה למען לא תסבול.

    • השחיטה הכשרה דווקא מונעת סבל

      צפונית, 18/01/06 15:28

      כאשר מהממים את הבהמה היא סובלת כאב חזק אך אינה יכולה להגיב כיון ששריריה משותקים.
      לפי השחיטה היהודית החיתוך גורם למוות מיידי עקב חיתוך מהיר של עצבים ראשיים. יש להדגיש כי אם החיתוך לא נכון השחיטה פסולה.
      לא צריך לאמץ כל טענה רק בגלל שהיא אנטי דתית. אפשר לברר קודם.

  • 49.

    לא נשכח ולא נסלח!! לעולם!! בשר אני כבר לא קונה שם! (ל''ת)

    דורון, 18/01/06 13:13

  • 48.

    כמה שטויות אתם מדברים

    לקוח מרוצה, 18/01/06 13:12

    שכחתם שהבעיות התגלו רק בבשר המתובל ולא בכל סוגי הבשר שיצאו נקיים 100 אחוז (אפילו רפי גינת אמר את זה )
    הידעתם שהסכינים מוחזקים במתקן של אולטרה סגול ? כדי להרוג את החיידקים ? באיזה רשת אחרת יש את הדבר הזה
    התגלו בעיות והם יטופלו
    אני קונה שנים ברשת הזו ואני תמיד מרוצה , תקלות קורות ולפעמים שיש עובד שעושה דברים על דעת עצמו צריך לטפל בו ואני בטוח שהמנהלים יטפלו בשתי הנבלות הללו

    • תגובה שך טוקבקיסט מקצועי, צפו להרבה כאלה !!! (ל''ת)

      בולס בשר, 18/01/06 13:37

    • אתה לקוח כמו שאני האפיפיור..

      גדי, 18/01/06 13:44

      ואני לא:)...
      התגובה היתה הגיונית עד למשפט עם ה''תקלה'' והעונש לעובדים...
      מדובר במישהו מהרשת ללא ספק..
      התגובות שלכם לא יפחיתו את הנזק הכלכלי (שבצדק!!) תקבלו.

    • כן ברור אתה לא עובד שם...

      גלעד, 18/01/06 13:45

      לקוח מרוצה אלק..

    • אני לא עובדת שם

      יפית, 18/01/06 14:39

      ואני מסכימה איתו לגמרי.

    • למס 48

      שלומי, 18/01/06 18:44

      אתה צודק.כנראה שמרוב מוצרי חזיר שאתה אוכל וקונה בטיב טעם,הקיבה שלך פיתחה נוגדנים שמסוגלים לתת לך לאכול גם בשר מקולקל ומסריח.כנראה שגם חוש הריח שלך כבר לא עובד.לא נורא תמשיך לקנות שם עד שתחטוף את שפעת העופות ותתחיל לעוף ולקרקר כמו תרנגולת

      • אני מעדיף חזיר מקולקל מאשר בשר כשר

        שאשא, 18/01/06 22:59

        מעניין למה ב ארה''ב הפסיקו לקנות עוף ישראלי כשר? כיוון שבמשחתות הכשרות מזמן הפסיקו לדאג לנקיון אלא לכשרות. אני לא אוכל כשר, עדיף לוותר על בשר

  • 47.

    מה היה אתמול בתוכנית? אפשר תמצית?

    מסריח, 18/01/06 13:11

    יש בטיב טעם משגיח כשרות?
    בעבר קניתי פעמיים בטיב טעם עוף
    וזה הסריח מאז אני לא נכנס לשם קונה רק כשר קפוא.

  • 46.

    עם כל הרצון שלי לאכול גם לא כשר. גם אני זרקתי עוף מסריח ''טרי'' מטיב

    אוכל נבלות, 18/01/06 13:04

    טעם לפח כבר לפני יותר משנתיים.

  • 45.

    חרם צרכנים? הלו רבותי תרגעו!!!

    גבריאל, 18/01/06 13:04

    לכל המחורפנים, שבמחי זום אין של כתב,ה הורסים חברה שלמה:
    כן היה קלקול , היתה טעות, החלקה או מה שלא נקרא לזה, אך רגע קחו נומבון ותרגעו קצת. למה? ראשית בואו נחרים את חברות הסלולריות שעוד יתברר לנו שהם מזה מסרטנות לנו את המוח, את הירקות המרוססים ומתולעים והורסים לנו את המעיים, וגם את שיריו של מיקל ג'קסון, נכון אין לו קשר לטיב וטעם וגם צלילי המוזיקה הוא סרט נהדר, אבל הפדופיל הזה עוד יזיין גם את הילדים שלנו. הלו מה נגמר איתכם?

    • אוהבים אותך גבריאל! (ל''ת)

      אלוהים, 18/01/06 13:52

    • גבריאל שאפו-כרגיל, מצחיק וחד כתער (ל''ת)

      הרוסי, 18/01/06 15:21

  • 44.

    בושה וחרפה

    ניר, 18/01/06 12:59

    התביישתי אתמול לצפות בתחקיר הנוקב של כלבוטק ,התביישתי שרשת טיב טעם מטעה ציבור שלם ומוכרת לו זבל מטובל ,התביישתי שהדובר המלומד דיבר על קו ודרך שהרשת שמה לעצמה בעוד והיא מחפשת להרוויח ובדרכים כאלו והתביישתי שהוא אמר שהנושא בבדיקה והם מתחייסים לכך ברצינות -מה ואם לא היה תחקיר כלבוטק אז היינו ממשיכים לקבל סחורה פגומה אצליכם! מה אין לכם בקרה פנימית ? שקרן במצח נחושה .אני לעולם לא אכנס אליכם ומתבייש עבור אילו שיכנסו אליכם!

  • 43.

    לאכול רק בשר כשר

    גחלילית, 18/01/06 12:49

    צריך לאכול רק בשר כשר ואז יודעים שהבשר נקי ומוקפד. לא צריך להיות דתי בשביל זה. גם מטעמי בריאות עדיף לאכול רק כשר.
    ראיתי התחקיר אתמול בטלויזיה. הזדעזעתי. רגלי לא תדרוך בטיב טעם

    • שטויות

      ריאלי, 18/01/06 13:08

      כבר תפסו מספיק מקרים של מוכרי בשר כשר שמכרו בשר מקולקל.
      אתה רוצה להיות רגוע? תקנה רק בשר המגיע לרשת השיווק ארוז כבר מיצרן אחר. אין שום בעייה לקנות בשר כזה גם בטיב טעם.

    • עוד גחלילית ועבדנו

      דחליל, 18/01/06 13:40

      את/ אתה גחלילית עיוורת, או מה? אם עדיף לאכול רק כשר, כפי שאת מציין/מציינת, אז בוא/י ונחזור בתשובה. אני מציע שגם תלכ/י למקווה ותזדיינ/י בסבלנות עד סוף החודש - גם זה יותר בריא.

      • בשר כשר הוא נקי ומוקפד- אלק, ואבא שלי הוא נפוליאון בונאפרטה.

        נפוליאון, 18/01/06 15:03

        הלו כנרית תתעוררי ! לא מספיק עיוורת, גם ישנה כמו סטלנית בעמידה.

    • אתה גם לא גחלילית ולא כמו גחלילית- אתה פשוט קנאי (ל''ת)

      שופט, 18/01/06 15:19

  • 42.

    לא כשר אבל מסריח :-) (ל''ת)

    מוטי, 18/01/06 12:48

  • 41.

    רציתם נבלות וטריפות?

    גלילית, 18/01/06 12:47

    קיבלתם. שיהיה לכם לבריאות.

    • צודקת

      הילה, 18/01/06 14:00

      כמה שאת צדקת כל הכבודדדדדד

  • 40.

    בושה וחרפה

    א, 18/01/06 12:37

    ממש רצח בריאותי בעבור כסף חברת טיב טעם ממש גרמה נזק לכלל הלקוחות כולל נזק בריאותי ונזק פסיכולוגי יש לסגור ולהחרים את הרשת באופן הדחוף ביותר

  • 39.

    חרם צרכנים

    ערן, 18/01/06 12:30

    הבעיה שלנו כצרכנים היא שיש לנו זכרון קצר עד לא קיים. בעוד חודש טיב טעם יצאו במבצע משתלם והמוני בית ישראל ירוצו לקנות שם. כך היה עם תנובה, זוגלובק והדוגמה הקלאסית - רמדיה, שאנשים עדיין קונים את מוצריה רק בגלל שהם קצת יותר זולים.

    בארצות הברית, למשל, הצרכנים היו מתאגדים והרשת היתה פושטת רגל תוך שבוע. רק בארץ ימשיכו לנהור לסניפים.

    חוץ מזה, מה שנפגע הוא לא הזיק היהודי (מספיק עם ההתקרצצות הזאת כבר!) אלא בריאותם של היהודים, שהיא הרבה יותר חשובה.
    יהודי המכבד את השונה ממנו ורואה בו את הצדדים החיוביים הוא היהודי האמיתי.

    טיב טעם תמשיך לצמוח ולהתרחב, כי אנחנו, כצרכנים, מטומטמים.

  • 38.

    קניתי שלוש קילו כרעיים בסניף הרצליה, הם היו מסריחים

    קונה מרוגזת, 18/01/06 12:23

    הזבלתי אותם לפח. ואיך יכלתי לדעת שהם מסריחים? הרי העוף נמצא מאחורי ויטרינה מרשימה, כך ששום סירחון לא יגיע לנחיריים.
    אני מציעה גם לבדוק את המשטחים של השקילה , מלאי הריר בקצבייה של ''בלאדי'' בסניף חצי חינם בצומת ירקונים. משטחי החיתוך מזוהמים ומשטחי השקילה דוחים מרוב ריר דביק. ראוי לבדיקה מר גינת.

  • 37.

    אינטרסנטים מזורגגים ש''ס

    זיו, 18/01/06 12:23

    כל המשגיחי כשרות שלה מקבלים שוחד כמעט בכל מקום שהם עובדים רק בשביל להעלים עין מאותו הדבר בדיוק.

    אולי ייטב לש''ס אם כלבוטק תעשה תחקיר על כל בתי המטבחיים שהמשגיחים של ש''ס והרבנות עושים שם כשרות? אה?

    תחשבו שוב

  • 36.

    ש''ס מקנאים כי זו הקשת המצליחה ביותר

    יעל, 18/01/06 11:49

    וזאת שמוכרת בשם טעים.

  • 35.

    בד''צ- בדיה מצטדקת, די!

    המלאך בושקפה, 18/01/06 11:40

    כבוד יושב הראש פיגולי,
    על מה ולמה יצא חרונך? האם קצפך הוא על בשר שאינו כשר, או שאינו ראוי למאכל אדם?למרות שאני אשה שדעתה לא נחשבת (כמאמר השפר של רבך), תן לי להמר: רירך השוצף איננו נובע חלילה מדאגה למאות אלפי האזרחים אוכלי החיידקים, אלא על עצם התסריט בו מוכרים טרפה (רחמנא ליצלן), בסדרה בה מככבות חנויות רבות ועוד ''בשבתות וחגים''. לידיעתך, קניתי בזוזים רבים בשר כשר למהדרין, שלא ראוי למאכל אדם? ועוד דבר שכדאי לך לתת עליו את הדעת לפני שאתה הולך להתחמם בשרפת הטרפה של המשוקצים: ישנם תחקירים ''כשרים'' רבים המצביעים על צורת שחיטה, תנאים סניטרים ועוד אכילת חלקי חיות ברמינניות שאינן ראויות. כן, בשר אשר לעיתים אינו ראוי אף לא למאכל בהמה. יתרה מכך, אתה וצוות מרעך עומדים ובודקים בשם האב, רוח הקודש ואלוהים (שאגב, עד כמה שידוע לי, אין לו עניין בכך)תעודות כשרות, מה שלא רק מייקר את הבשר שאתם מוכרים אלא מרחיב גם את מקומות עבודה ומן הסתם את תלושי משכורתכם שלכם. אז מה דעתך מר פיגולי כי בשל פיקוח נפש- הנדחה מזה שנים רבות, ומלא בחיידקי סלמונלה ובליארדי קוליפורמים, נסגור גם את כל הבד''צים הללו באופן גורף- רק מטעמי בריאות, כמובן?

    • וואלה בושקפה-צודק!!! (ל''ת)

      נמרוד, 18/01/06 12:24

      • שסניק עצור- תבדוק לי גם את השאסי מאחור !

        רפאל, 18/01/06 13:25

        בשם צוות משמיים אבקש מכל בודקי הכשרות להרתם לעבודת הקודש בחינם- מי שמעוניין באחת מאלפי המשרות הפנויות- שיקום!!!

        • קופרייטר- תעשה לי ילד!!! (ל''ת)

          שאגל, 18/01/06 14:54

    • תגובה מעניינת - כנסו לקרוא (ל''ת)

      אהבתי, 18/01/06 13:39

  • 34.

    יצחק כהן מפליל עצמו , כמחוקק היה צריך למנוע מראש מצבים כאלו (ל''ת)

    ניר, 18/01/06 11:38

  • 33.

    חרם צרכני על טיב טעם

    אוהב עמי, 18/01/06 11:27

    רשת טיב טעם חטאה ברמייה כלפי צרכניה. תגובתה לתחקיר כלבוטק מבישה וחוצפנית. שום יחצ''ן ודובר מטעם, ושום ''איסטרטגיה לטיפול במשברים'' לא ימחקו את הטעם הרע של מוצריה ושל התנהגותה. בתחקיר מצביע על שיטה ולא על ''תקלה נקודתית''. שטיפת הבשר המסריח בחומץ ובמים קרים כדי להפיג את ריחו והסבתו ל''שווארמה מתובלת'', ''רולדה'' ו''שיפודים''נראית יותר כשיטה ולא ייזמה עצמית של קצב זה או אחר. היה ברור מהתחקיר שהנהלת טיב טעם גם מדרגת את הסניפים לפי סולם של ''איזה סניף משמיד הכי פחות בשר מקולקל'' ולא אתפלא אם היא גם מתגמלת את הסניפים בהתאם. טיב טעם חייבת להיענש עד כדי סגירתה. עד שהרשויות יפעלו אם בכלל, אנו הצרכנים חייבים להדיר רגלינו מרשת זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      רונית, 18/01/06 15:29

  • 32.

    הלך הטיב ברח הטעם

    חומץ, 18/01/06 11:09

    הלך האמון בחברה גדולה בשר מקולקל למרוח כדאי למכור איטליז קטן יכול להשמיד את הבשר והמסכן הגדול לא יכול להפסיד אסור ללקות להכנס למקום שרימו אותך בבריאות

  • 31.

    האם מדובר בתקלה?!

    צרכן מרומה, 18/01/06 10:54

    הדובר ''המוכשר'' שנישלח מטעם
    '' טיב טעם'' כדי להסביר לרפי גינת ולצופים את פשר שיווק הפיגולים והנבלות שאינם ראוים למאכל אדם, והייתי מוסיף גם לא למאכל כלבים,
    והדובר הסביר את הדברים בצורה של לעג לאינטיליגציה של ציבור הצופים והצרכנים כי לדבריו מדובר בתקלה, תקלה?!, הרי בתחקיר מתברר שהעובדים הונחו להסתיר את הריח הרע על ידי תיבול חריף,! ובמקרים של ריח נורא הונחו העובדים לטבול את הבשר הנורא בחומץ, למשך שעות, כדי להעלים את הריח הנורא, אז הרי לא מדובר בתקלה, דובר ניכבד או ליתר דיוק, בעלי הרשת, תקלה נחשבת כאשר מישהו לא שם לב ולא ראה מבעוד מועד, או שחוש הריח שלו פגום, או שהמקררים לא פעלו היטב, אבל כאן מדובר ברמיה, בהונאה,! בהולכת שולל, בהסתרת מידע מהלקוחות, כי התחקירנית שואלת פעם אחר פעם את העובדות האם יש לידע את הלקוחות, והתשובה היא , בוודאי שלא,! זהו סוד, זוהי רמיה כאמור,
    אז די !, גם אתם מוכרים דברים רעים ומסוכנים לבריאות, וגם גובי עבור כך כסף מלא, ולאחר מכן מוסיפים חטא על פשע, כאשר מנסים ל'' הסביר'' זאת בתקלה, די !!
    ומתוך ניסיוני האישי, לא רק בעופות מדובר , לא פעם קינתי אצלם בטיב טעם, אומצות בקר ( ככה לפחות אני מאמין) ובבית כאשר הורדתי את העטיפה של הצלופן הבית התמלא בריח של נבלה סרוחה,!
    אני ממליץ לא להיתקרב לשם, מי יודע מה עוד מסריח ורקוב שם,!?,

  • 30.

    בשר זה נבלה של חיה- תטמיעו

    לא אני, 18/01/06 10:50

    מי שאוכל גופה של חיה שלא יצפה לחסה שטופה.

  • 29.

    הרי תימחור העוף והבשר בטיב טעם ידוע

    מוטי שחר, 18/01/06 10:50

    הסיבה שבטיב טעם ניתן למצוא מוצרי עוף במחיר נמוך יחסית היא משום שהם מראש רוכשים את המוצרים הללו במחיר נמוך ביותר.
    למה?
    כי ''המועמדים'' למכירה לטיב טעם הם כל אותם בעלי חיים שלאחר שחיטתם נמצאו פגומים ולכן בלתי כשרים. אי אפשר למכור עופות כאלו בשופרסל, בחצי חינם וכדומה. המקום היחיד (חוץ מהמגזר הלא יהודי) שמוכן לקבל את הזבל הזה הוא טיב טעם.

    • חבל שלא בדקו רשתות אחרות

      סימה, 18/01/06 14:15

      מידע אישי אני יכולה לומר, שהתופעה מקיפה את כל רשתות המזון. הסיבה היא כלכלית. מנהלי המחלקות נבדקים כמעט כל יום. הם צריכים להציג שפע של בשר בדוכנים, וברור שלא הכל נמכר. כמו כן, הם חייבים להציג רווחים גבוהים, אז אסור לבצע השמדות. בקיצור, הם בבעיה רצינית.
      לא ברור לי למה לא בדקו רשתות אחרות ?!

      • אני יגיד לך למה

        עמי, 02/02/06 22:21

        הם לא בדקו רשתות אחרות כי שם עובדים הרוסים וכשהם נהיו פתאום יותר טובים מהיהודים אז כל המפגרים האלה (הישראלים ) קלטו את זה וכמובן נדפקו אל הרוסים ההומואים האלה

  • 28.

    יש לערוך חרם צרכנים על החברה הזאת

    ספי, 18/01/06 10:43

    הם סיכנו את החיים שלנו ושל משפחותינו.

  • 27.

    יצחק כהן המתלהם קשקשן גדול

    טום, 18/01/06 10:42

    אכן תחקיר כלבוטק היה קשה מאד מהבחינה הצרכנית, רשת הממחזרת בשר עוף שפג תוקפו ומוכרת לציבור בשר מסוכן לבריאות - ראויה להנזק ועל כך הציבור יצביע ברגליו

    אבל - כל מי שבא בשערי ''טיב טעם'' יודע בדיוק מה הוא מחפש, ''טיב טעם'' לא רק שאינה מנסה להסתיר את היותה רשת לא כשרה אלא אפילו מפרסמת זאת בראש חוצות.

    אף יהודי שומר כשרות לא יעלה על דעתו לקנות ממוצרי הרשת כך שטענתו של הח''כ המתלהם אינה מחזיקה מים אלא באה להתנגח על רקע דתי עם מי שמוכר בשר לא כשר.

    טיב טעם אכן ראויה לכל גינוי וענישה הקיימים החוק, למרות הסברי הדובר על ''תקלה'' ברור היה מצפיה בתחקי כי אכן מדובר בשיטה הנהוגה בכל סניפי הרשת.

    אגב, למען הסדר הטוב, חובה לציין כי מר גינת ציין באופן מאד חיובי את שאר מוצרי העוף הטריים של הרשת, אלא שאינם מטובלים, כטריים ובאיכות גבוהה מאד.

    אז לשסני''ק המתלהם, תרגיע, שתה כוס מים קרים, ותפסיק לנסות לגרום למלחמות יהודים. נסיון נואל ליצירת שנאת חינם גרוע בהרבה ממכירת בשר לא כשר.

  • 26.

    מה קרה מישהו מת?

    משה, 18/01/06 10:41

    מה הוא ''קופייץ'' השסניק הזה, לא ראיתי שהוא פנה לשרים הרלוונטים שמצאו שחיתויות ברשת אל המעיין הוא קניית תארים פיקטיבים של בכירים בשס.
    חוצמזה, הם אמרו שזאת תקלה וצריך לתת להם קרדיט - לא לשכוח כי אפילו רפי גינת הודה שהם בדקו בשרים נוספים והכל, אבל הכל נמצא כשר - לא במובן הכשר של המילה אלא במובן הבריא והטעים שלה

  • 25.

    לסגור את הרשת הזו לאלתר

    יעקב, 18/01/06 10:36

    ולא מטעמי דת ,אלא פשוט מטעמי הוגנות לציבור הישראלי שקונה אצלהם. אני בתור אחד הלקוחות הקבועים שלהם מצהיר בזאות שלחנויות האלה איני נכנס יותר,יצר בצע הרווח העביר אותם על דעתם ולא מענין אותם כלום פרט לרוחים שיגרפו לכיסם,
    בושה וחרפה.
    נא לסגור את הרשת הזו לאלתר

  • 24.

    בשר בקר טרי צריך ''ליישן''.

    אריה, 18/01/06 10:34

    לאמור,
    בשר טעים הוא זה שעל גבול הריקבון...

    • אתה נשמע מבין גדול בבשר...

      זיו, 18/01/06 12:26

      רק שלא שמת לב שבתחקיר דיברו על עופות, ויישון של בשר בקר מתבצע באופן מוקפד במיוחד בתנאים מבוקרים, ובטמפרטורה שקרובה ביותר לאס מעלות.

      אני אוכל בשר בקר מיושן, ואני לא חושב שיש עם זה שום בעייה. הבשר יותר טעים ואין בו יותר מחלות או יותר רקבון

  • 23.

    איך החומוס בטיב טעם? (ל''ת)

    י, 18/01/06 10:31

  • 22.

    קיבלתי הרעלת קיבה חמורה

    דנה, 18/01/06 10:29

    מעבר לממצאים המזעזעים שנ גלו אתמול בכולבוטק גם אני לפני מספר חודשים ''אכלתי '' אותה בעקבות סלט שקניתי בטיב טעם קיבלתי הרעלת קיבה חמורה. אל תקנו שם -לא טרי. חרם צרכנים.
    והם עוד טוענים שקרתה ''תקלה'' הצחקתם אותי-זוהי מגמה לחסוך על חשבוננו הפרייארים ולעשות קופות של 2 מליארד שקל בשנה. רק חרם צרכנים.

    • גם אני חליתי למשך שבוע

      יפתח, 18/01/06 19:16

      לאחר שאכלתי נקניק מ''טיב טעם'' נתניה. שלשולים והקאות וחום מרגע הנגיסה בנקניק. ומאז כף רגלי לא דורכת שם, עם או בלי תחקיר. בא לי להקיא רק מלהיזכר באותו דוכן הבשרים עם המוכרות הרוסיות והתור הנצחי של הפראיירים

  • 21.

    וואלה, כל כך קל להרוס את הזיק היהודי?

    אלכס מהכרמל, 18/01/06 10:28

    יענו, כל מי שלא אוכל כשר הוא לא יהודי?

  • 20.

    טיב טעם

    חגית, 18/01/06 10:28

    איפה משרד הבריאות בישראל??
    מדוע אף אחד לא סוגר להם את המקום??

    מה שברור לטיב טעם אכן יש טעם ייחודי לבשר שהם מוכרים...

  • 19.

    שס מה אתם דוחפים את האף הכשר?

    שרית תל אביב, 18/01/06 10:23

    אם יש בעייה עם הבשר ויכול להיות שיש הוא לא ראוי מסיבות שאין להן קשר ליהדות וכשרות , מלכתחילה כל מי שקונה בשר בטיב טעם יודע שהוא לא קונה כשר לחיך אלא ערב לחיך , אם אין ערבים לטיב ולא רק לטעם , הדבר ייבדק ..
    עושה רושם שבינתיים אתם אוכלי הנבלות שחגים מעל גופה שטרם התקררה ....
    מצאתם תירוץ לחסום את הרמשים החזרזירים ומה לא שחילונים רבים מעוניינים לאכול??
    זה לא יילך
    נאכל מה שבא לנו

  • 18.

    יעקב אדרי קודם צריך לטפל באחיו

    יוסי קוקסי, 18/01/06 10:22

    יש ליעקב אח שגר בשכונה שקטה בחדרה, מאז שנכנס לשם רק רעש ןצילצולים. אחיו פתח חנות בגדים ותכשיטים בבית, ממש עזה .

    שיטפל בזה קודם.

  • 17.

    כמו משגיח כשרות צריך משגיח משרד של

    הבריאות!!!, 18/01/06 10:21

    במקומות גדולים בסדר גודל של ''טיב טעם'' וכו', צריך משגיחים קבועים של משרד הבריאות במשרה מ-ל-א-ה בתוך העסק שישגיח על המזון הנמכר שם ויבצע בדיקות מעבדה יומיות!!! במקום
    זה הרבה יותר חשוב ממשגיח כשרות

  • 16.

    יש לסגור את הרשת הזו לאלתר

    אורן (חילוני), 18/01/06 10:20

    גועל נפש אך מעדנייה מסריחה של בשר ירוד אשר מתנער מכל פיקוח וםוחד ממנו, ממצבת את עצמה כרשת לממכר בשרי איכות וזאת רק בעזרת גלי הרכיבה על המשווה המאוסה שכביכול כשר = לא איכותי (או לא טעים).
    אז זהו זאין קשר בין שני הדברים ואיכות המזון לא נובעת מכשרותו אלא מאיכותו, ובשר מסריח גם לא כשר וגם לא איכותי!
    הידעתם כי כל תהליך הכשרות הינו העצם תהליך תברואתי?!
    לדוגמא באניגליה מוכרים היום רק בשר מוכשר מכיוון שמי שאוכל בשר לא מוכשר חשוף לנגיפים ומחלות כגון פרה המשוגעת ועוד כהנה וכהנה...
    וישנם עוד המון דוגמאות...
    אני איני מטיף, לא מנהל אורח חיים דתי, אך יחד עם זאת לא שוכח מהם מקורותי ולא מזלזל במסורת עתיקת השנים של דתי, ולכם מנסה להקפיד לשמור עליה!
    אפשר להמשיך להנות ממזון מבלי להכנס לרשת הזוועתית הזו!
    יומטוב לכולם ושנה טובה.

    • מאין לקחת את השטויות האלה??? (ל''ת)

      רונה, 18/01/06 12:31

      • כן יש מדינות שמעדיפות לירות בחיות

        שרית, 18/01/06 16:04

        זה דוקא הרבה יותר נפסד

    • הרבה מדינות מערביות דוקא אוסרים על שחיטה כשרה

      רענ, 18/01/06 12:54

      הרבה מדינות מערביות דוקא אוסרים על שחיטה כשרה, כיוון שזה נחש שם לצורת הריגה אכזרית שגורמת סבל רב לבע''ח.
      פעם שחיטה כשרה היית שיטה הומנית, בעידן המודרני יש שיטות פחות מכאיבות כמו הרעלה בגז.
      שמירה על תברואה וניקיון לא מצריכה כשרות, צריך פשוט פיקוח יעיל והקפדה על כללים בסיסים.
      ואנגליה? זו מולדת הפרה המשוגעת!

      • ממש שטויות במיץ

        רועי, 18/01/06 14:25

        נהפוך הוא, השחיטה המוסלמית תואמת לזאת היהודית.
        לכן גם לעולם מוסלמי, לא יקנה בשר בטיב טעם, אלא בסופר עם כשרות, כיוון שלמוסלמי מותר לאכול רק בשר שנשחט ע''פ חוקי האסלם, או שנשחט בשחיטה יהודית.

        לכן ידען נכבד, מוטב שתשתוק

  • 15.

    כמו ברוסיה: העיקר המחיר !!! (ל''ת)

    עולה מרוסיה, 18/01/06 10:19

  • 14.

    הגיע הזמן

    אילי, 18/01/06 10:09

    איפה העירנות של הצרכנים
    תתעוררו שימו לב איפה אתם קונים, ומה אתם קונים.
    מעט מאוד ייצרנים מכבדים אותכם ומוכרים לכם כדין כל השאר הורסים לכם את הבריאות בלי שתרגישו

  • 13.

    ח''כ יצחק כהן.

    חיים לוי, 18/01/06 10:07

    הטפיל הזה נמאס כבר.
    הציבור ''שלך'' לא קונה שם , אז מה אתה נדחף?
    אתה מודאג מהמיקום שלך ברשימה של הרב? הלוואי שתעוף לנו מהעיניים.
    אתה קנית שם פעם? אתה יודע כמה משפחות מתפרנסות ב''טיב טעם''?
    אז יאלה תחזור ל''ישיבה'' אנחנו כבר נממן אותך.

  • 12.

    בזיון זאת היתה מדניות לא להפסיד כסף

    Phill, 18/01/06 10:04

    כלקוח של הרשת זה היה נסיון מחליא לנסות ולהציג את הממצאים כתקלה מקומית, ולימד אותי שאני כלל לא חשוב להם אלא כספי , תהיו בטוחים את כספי שלי לא יראו , ואני ממליץ לכולם לנהוג כך, זה הזדמנות לעשות מעשה ולשלוח אותם לכל הרוחות כמו ששלחו אותנו - אזרחים תעמידו רף שיגן על בריאותינו ומי שלא עומד בזה או הפר אימון זה שיחדול מלהיתקיים.

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      רונית, 18/01/06 15:25

  • 11.

    כל הכבוד לרפי גינת. (ל''ת)

    איציק, 18/01/06 10:02

  • 10.

    טיב טעם

    רלי, 18/01/06 10:00

    אולי הבעיה היא בזה שהם לא משלמים ומתחזקים כמה דוסים. ברור הרי שאם הם היו שם הכל היה נפלא...

  • 9.

    מה הקשר?

    יוסי, 18/01/06 09:53

    היה שקוף שהדוסים יקפצו על העגלה.
    אולם זו עגלה מקרטעת.
    מה שמפריע להם זה בשר לא כשר שנמכר שם, ופתיחת החנויות בשבת.
    מי מקונה שם הרבה, כמוני למשל, מבין שקרתה תקלה ותו לא. כל המוצרים שם טריים ונהדרים. תנו לנו להחליט מה ליקנות , היכן ומתי , ותפסיקו להכניס את האף שלכם לצלחת שלנו. נמאס כבר אם נסיונות הכפייה הדתית שלכם.

    • על העגלה הזאת הוא לא יקפוץ אחרי התחקיר (ל''ת)

      מאור, 18/01/06 12:45

      • לכל צרי העין וזבי החותם- קנאים נמאסתם!

        תרנגול, 18/01/06 16:40

        מה לא ברור כאן, חברה שהצליחה ובגדול ואנחנו קטני האמונה וצרי העין מתים מקנאה. ביננו, הרי רובנו היינו מוכרים את השלד של הסבתא שלנו כדי שנהיה רק טיב גם בלי טעם, ולחליפין טעם בלי טיב. כאילו שבמסעדות נותנים לנו הכל טרי, ובשאר האיטליזים ''הכשרים'' התרנגול נולד, מזדווג וגם מת ביום שמגישים לנו אותו.

    • לא נכון

      רועי, 18/01/06 14:30

      ממש לא אכפת לי איזה בשר נמכר שם, כיוון שזהו מקום לא כשר, ממילא לא אקנה שם כלום.

      מפריעה לי, שאתה אוכל בשר רקוב, ע''י רשת שגונבת את דעתך, וכל מה שיש לך להגיד זה שהדתיים אשמים.!!!!

  • 8.

    בעיה מתודולוגית הכולבוטק-מה קורה בשאר

    רופא, 18/01/06 09:53

    הספקים? אנחנו לא יודעים אם מה שקרה בטיב טעם יותר טוב או פחות טוב מספקים אחרים.
    אין ספק שטיב טעם במצב לא טוב. אבל לא ברור מה האלטרנטיבות נותנות.

  • 7.

    מה אכפת לך גם כך מי שקונה שם הוא לא יהודי

    דורי, 18/01/06 09:52

    אז מקסימום כל הרוסים יקבלו קילקול קיבה :-)

    • עלק לא יהודי

      מה אכפת לכם, 02/02/06 22:12

      ידפוק רואים שאתה לא יודע כלום , תאמין לי יש שם מלא יהודים שכונים שם ועובדים שם כמו המנהל באשדוד יהודי לחלוטין לא חצי רוסי או משהו כזה והוא מנהל שם תאמין לי אני יודע

  • 6.

    ואני האמנתי שהמשגיחים גואגים לכשרות ולטיב הבשר

    מירו, 18/01/06 09:50

    המשגיחים מקבלים כל כך הרבה כסף עבור ההשגחה, וחלק מההשגחה הוא טיב הבשר. אני אומר את זה מעומק ליבי אני באמת לא יודע למה אני צריך לאכול בשר כשר. אם המשגיחים לא עושים את העבודה שלהם אז אני לא יודע מה לעשות יותר. לא כשר אני לא יכול לאכול מסיבות דתיות וכשר כפי שנמכר בטיב טעם אכלתי הרבה פעמים, עכשו ההרגשה שלי לא טובה בגלל שכניראה אכלתי אוכל לא כשר!!

    • חשבתי שלטיב טעם אין בכלל כשרות

      אני, 18/01/06 12:20

      אז בודאי שהמשגיחים לא יכולים לדאוג גם לטיב הבשר...

  • 5.

    זיקה יהודית

    א, 18/01/06 09:48

    לרוב, מי שקונה בעיקר בשר בטיב טעם ,לא ממש מעניין אותו הזיק היהודי

  • 4.

    הוא לא יכול להתאפק???

    חנה, 18/01/06 09:48

    והרי ברור שכל מטרתו היא לסגור כל מקום שבו נמכר מזון לא כשר.
    דאגה לשלומם ולבריאותם של הקונים (הגויים, כמובן, הרי יהודים אינם אוכלים חזיר...) מעולם לא עמדה על הפרק, והנה נפלה לידיו הזדמנות פז גם לפגוע בחופש הפרט וגם להצטייר כמגן העם!

  • 3.

    כל הכבוד לש''ס (ל''ת)

    איתי, 18/01/06 09:39

  • 2.

    מדינה חרדית??

    חלי, 18/01/06 09:39

    מה שקורה כאן שהדתיים מעונינים להישתלט על המדינה ומעניין אותם מה החילוניים אוכלים
    נכון שיש כאן פאשלה ענקית של טיב טעם אבל בין זה לבין להוריד את הבשר הלבן רחוק מאוד.

    • למה מי אתה

      מישהו, 02/02/06 22:15

      מזה להוריד את הבשר הלבן, נכון שהדוסים הדפוקים האלה מנסים להשטלת על המדינה אבל מי אתה שתדיג להוריד את הבשר הלבן מהמעדפים

  • 1.

    גועל נפש טיב טעם

    גועל, 18/01/06 09:33

    דווקא טיב טעם ניסתה לדפוק את ציבור העולים הרוסים והקשישים שחיפשו אוכלו כמו ברוסיה הלבנה וגילו שמוכרים להם בשר מסריח ומקולקל.

    • כמו ברוסיה (ל''ת)

      הקיפוד הגדול, 18/01/06 13:46

      • גועל נפש

        מאיר, 24/04/09 15:00

        טיב טעם ללא טעם