• 81.

    אין עליך אול מארט (תרגום חופשי) (ל''ת)

    מלאכי לונטל, 08/08/07 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עלילה על הישיבות

    ציון, 18/01/06 01:38

    ראשי הישיבות באיזור לא רוצים שתלמידיהם יסתבכו. כפי שידוע לי מהורה של אחד התלמידים באיזור קרית-ארבע/חברון , הם לא רוצים לשחרר תלמידים לפעילות פוליטית אלא אם כן יציגו אישור הורים. בכתבה מעללים עליהם את ההיפך הגמור....

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לבוגדים במדינה

    איציק, 17/01/06 20:16

    צאו מיד ,,,,,,,,,,,אתם אנרכיסתים אנתי דמוקרתים מלבי שינאה ,אתם שונאי העם היהודי ,עוד תביאו אותנו למלחמת אזרחים ,,, ולחורבן בית שלישי , מה שמדינות ערב לא הצליחו , את מי אתם חושבים לנצח את הצבריות את החברי שנפלו בשביל העם היהודי ,צאו או נחזיר אותכם לגולה, אתם גלותים מידי תנו שקט ,אתם וחיזבלה הדזיהד ושאר המטורפים מאותו בית ספר

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יאללה לסלק משם את הנבלות

    א.ב.מנחם, 17/01/06 17:52

    לסלק משם את הנבלות ולפתוח נגדם תיקים במשטרה.
    לסלק משם גם את הנבל איתמר בן גביר למרות שהוא כנראה סוכן שב''כ

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה מדבר על מי שעלול שילחם לידך במלחמה הבאה? (ל''ת)

      יהודי, 17/01/06 21:19

      הגב לתגובה זו

      • ילחמו לצידי אזרחי המדינה שלי (ל''ת)

        ולא בוגדים, 18/01/06 11:20

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    ממשלת הזדון גוררת אותנו למלחמת אזרחים. מי שמוסר רכוש יהודי גזול

    המטיף, 17/01/06 17:02

    לפורעים- משתף פעולה וממשיך את דרכם של פורעי 29.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מילוי פקודה לפינוי חברון או לנגיעה כל שהיא ביהודי היא בגידה!!! (ל''ת)

    מצביעים חרות, 17/01/06 16:59

    הגב לתגובה זו

    • אם נגיעה ביהודי היא בגידה (ל''ת)

      אתם האמא, 17/01/06 18:11

      הגב לתגובה זו

      • עשרת אלפים יהודים הושלכו מבתיהם

        בכח!, 17/01/06 19:02

        וזה לאחר שנים שבהן שוב ושוב נזרקו יהודים מארץ ישראל. גם בגירוש חבל ימין נזרקו המונים, ובמשך כל השנים פורקו נקודות התיישבות יהודית, כשהמגרשים חפים מכל ניצוץ יהודי או אנושי. שום אנושיות! המשך רדיפה בת שנות אלפיים!
        אבל אתם אינכם בוגדים, כי לא ייתכן שאתם יהודים. אתם רודפי ישראל כמו בכל דור ודור בהם עומדים עלינו לכלותנו!

        הגב לתגובה זו

        • ועשרות אלפי שוטרים וחיילים

          סודה קאוסטית, 17/01/06 20:09

          הוכו על ידי בוגדים.

          לא נסלח ולא נשכח, בוגדים!

          הגב לתגובה זו

          • סודה-קאוסטית בכפר דרום = עלילת דם אנטי-יהודית (ל''ת)

            ציון, 18/01/06 01:42

            הגב לתגובה זו

            • תפסיקו לשקר כבר, אתם מתנהגים כמו ילדים קטנים

              למדינה, 18/01/06 11:49

              מדינה שלמה הסתכלה על שוטריה מתרחקים מבית הכנסת כשגופם מלא סודה קאוסטית.

              הגב לתגובה זו

  • 75.

    מתנחלים יקרים - אל תתנו לאולמרט לחגוג בספין תקשורתי על חשבונכם

    יועץ אסטרטגי, 17/01/06 16:56

    אני מציע לכם לקבל החיילים יפה לחלק להפ סוכריות ולזרוק עליהם אורז

    לאמר להם שחירחורי המלחמה של אולמרט לא משפיעים עליכם ואהבת ישראל מעל הכול.

    פשוט תעלמו מהמקום - או תחלקו סוכריות ואורז :-)

    ולאחר הבחירות תחזרו למאבק במקום ובזמן שאתם תתכננו!





    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ישראל -()-()- יהודה

    הקרע לא חדש, 17/01/06 16:51

    דבר ראשון חשוב להרגע הקרע בנינו היהודים לא החל מהיום וגם לא לפני כ-60 שנה מאז ומעולם העם הזה היה מפולג ומשוסע: חילונים/דתיים, אשכנזים/ספרדים, בית הלל/בית שמאי שמאל/ימין.
    ''אין חדש תחת השמש יום הולך ויום בא...'' (שלמה המלך החכם באדם)
    הכל כבר היה וההיסטוריה חוזרת על עצמה משמע: חפשו אחורה בספרי ההיסטוריה או בטוב והאמין ביותר התנ''ך וראו פתרונות לכל הבעיות גם לבעייתנו עתה במקום לחלק את הארץ ביננו לבין הגויים בני ישמעאל נחלק את הארץ לשתיים ארץ ישראל וארץ יהודה, בארץ ישראל יחיו על פי מורשת בן-גוריון שמלכתחילה רצה לתשתש זהות יהודית אנשי מרץ החביבים יוכלו לנקות מצפון ולהשיב את הערבים לבתיהם וסוף סוף נוכל הקומץ שעוד נשאר מחובר ליהדות להקים מדינה י-ה-ו-ד-י-ת שלא תאמץ לעצמה תרבות זרה ובעזרת ה' נזכה להביא משיח
    שאלה לכל היהודים באשר הם (לענות ברצינות): מה זה יהודי? ומה עושה אותך יהודי?!

    הגב לתגובה זו

    • מה עושה אותי יהודי

      גוגלי, 17/01/06 17:03

      לפי מה שלמדתי (תקנו אותי אם אני טועה), מי שאמו יהודיה הוא יהודי.

      אמא שלי יהודיה מבטן ומלידה, משמע שגם אני.

      אם לא זה מה שעושה אותי יהודי, אשמח לדעת מה כן.

      הגב לתגובה זו

      • לגוגלי

        מוטי אטלנטה, 17/01/06 17:55

        תקרא את תגובתי ב- 63 ואז תבין

        הגב לתגובה זו

        • למוטי

          גוגלי, 17/01/06 18:13

          קראתי אך לא הבנתי מה הקשר.

          הגב לתגובה זו

          • לגוגלי

            מוטי אטלנטה, 17/01/06 22:07

            המוח שלך זה מה שעושה אותך יהודי.
            ובנוסף הדבקות בתורת משה מלשון נעשה ונשמע.
            קודם ציות ועשייה ולאחר מכן הבנה.

            הגב לתגובה זו

            • אף אחד לא ישפוט אחר מי הוא יהודי! כל אחד יבדוק אם הכיתוב בת''ז מספק

              למוטי, 18/01/06 10:16

              ציות לדבר מסויים ללא הבנת הכוונה חסר משמעות.
              הכוונה ב''נעשה ונשמע'' הביע את הגדולה של עם ישראל ברגעים שלפני קבלת התורה. כאשר שאר העמים שאלו ובדקו האם תורת ה' לרוחם והאם היא נשמעת להם מפתה עם ישראל הגדיל ואמר קודם נעשה מה שתגיד אח''כ נשמע.
              זה אומנם אבסורד איך אתה יכול לבצע דבר שעוד לא שמעת מהו?
              אך פה קבור הכלב וזהו עצם העניין
              והנה שאלה ליציאה שלך בקשר למוח!!! האם ערבי שחושב עצמו או יותר מזה מרגיש במוחו יהודי עושה אותו לאחד מאיתנו?!

              הגב לתגובה זו

      • עם הנצח!!!!!!!!!!!!!!!!

        מי אנחנו?, 17/01/06 18:59

        מאברהם (העברי) אבינו ליצחק ליעקב ומשם עם 12 בניו וכל שיבטו למצרים היינו נקראים העבריים (היברוז כפי שעד היום מכנים אותנו בלשון לעז) במעמד הר סיני קיבלנו מעמד של עם, מ-12 שבטים כונסנו לעם אחד - העם היהודי.
        יהודי לקוח מהמילה יהודה אחד מבניו של יעקב שמזרעו עתיד היה להיולד דויד המלך (לכן אומרים משיח בן-דויד) ובבוא העת גם המשיח יהיה מזרעו. אז כבר יש לנו עם וגם יש ארץ, היא ארץ ישראל שטיילנו במדבר אחריה 40 שנה כתוצאה מחטאים שעשו קודמינו במדבר, וכשהגענו לנחלה לא מצאנו שקט, למה?
        כי כמו היום גם אז לא כולם צדיקים והכף מוכרעת על פי הרוב ואז עברנו גלות בבל וגלות אשור (ובינהם עוד הרבה פרעות וגזרות שחסכתי לך) כאשר הגלות האחרונה נמשכה עד לחזרתנו לכאן ב-48' לא לפני שחווינו על בשרינו רדיפות בכל העולם רק עקב דתנו, אנוסים מוכים רדופים ומושמצים עברנו הכחדה (שואה) שלא נראתה בעולם (עכשיו יקומו החכמים ויתרגזו.. ''אם אלוהים שלך רוצה בנו ואנחנו עמו איך הוא נותן לדבר כזה להתרחש'' להם אני עונה: למה מי אתם?! מה אתם נתתם? *ראו איזו אירוניה גרמניה הנאורה המתורבתת המערבית קראה להכחדה בעוד יהדות תימן שחיה בלב אוכלוסיה מוסלמית ושמרה על דתה בקנאות לא חוותה גילויי אנטישמיות).
        עכשיו אחרי שהרגזתי את רובכם תירגעו עם הדימוי הבא אבא שיש לו בן סורר, הבן עושה מעשה שלא יעשה האב בא ואומר לבנו: בן אלו דברים אסורים אל תעשה זאת שנית
        הבן בתגובה: עושה לאבא אצבע משולשת ומוסיף נה נה נה נה ננה
        האב: מכניס את הבן לחדרו ומפציר עד שלא תשפר דרכיך תשב כאן.
        הבן בתגובה: לא אכפת לי ממך אבא אתה לא מחליט עליי ולא אשמע בקולך.
        האב: כאן סביר להניח שהילד כבר קיבל פליק ואם בראשון הוא לא הבין אני מניח שבשני הוא כבר השתכנע.
        למה לנו להיות אותו ילד שפעם אחר פעם אנו נאלצים לקבל מאבינו פליק אחר פליק אחר פליק אחר פליק מאחר ואנחנו מתרחקים מהדרך שהוא הורה לנו ומפרים ברית שחתמנו איתו בבשרינו (ברית המילה) מסתבר שלא מספיק לו לאלוהים שאני את ואתה נולדנו לאם יהודיה כל שהוא רוצה שנכיר בו שנחיה לפי תורתו.
        שלושה שותפים לאדם: אב אם וה', האב והאם רקמו לילד הנולד עור גידים ורידים עצמות וה' נתן את חלקו - הנשמה, יום בא והשותפות מתפרקת כל אחד נשאר עם חלקו האב והאם לפניהם מוטלת הגופה ואילו הנשמה חוזרת ליוצרה כשהיא מגיעה לשם (בהנחה שהנפטר היה יהודי) היא נשפטת כנשמה יהודית השאלה איך היא חיה כאן למטה ומה הספיקה לאסוף.... אז שכל אחד בסוף יחיה על פי אמונתו אך כולי תקווה שהשנאה לא תהיה מנת חלקנו כי כולנו ערבים זה לזה - וזה לא עוד סתם משפט.
        אז מה עושה אותך יהודי? האמת כטונתי מלהחליט שכל אחד יעשה חשבון נפש עם עצמו, רק כדי להרגיע אותך אני את שלי עשיתי ואני עוד ממש ממש ממש רחוק אך כל כולי תקווה שעוד יש תקווה ושלא תאבדו אותה כי אנו ע-ם ה-נ-צ-ח!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • דבר אחד יש לי לומר על זה

          גוגלי, 17/01/06 19:19

          מי שחושב שהוא זה שיחליט אם אני יהודי או לא, אני לוקח על עצמי להחליט אם הוא יהודי או לא.

          ואם אני אומר שאתה לא אז זהו זה וחבל על הזמן שלך כי אני כבר משוכנע ואתה לא תצליח ולא רק אתה, אף אחד לא!

          הגב לתגובה זו

  • 73.

    יש לי חלום-לגור במדינה בלי אף ערבי אפילו עם רוצחים יהודים (ל''ת)

    נכת טרור ערבי, 17/01/06 16:32

    הגב לתגובה זו

    • יש לי חלום- לגור במדינה בלי אזרחים שמכים חיילים (ל''ת)

      i have a dream, 17/01/06 18:21

      הגב לתגובה זו

      • לך לבילעין פרחח מפגר (ל''ת)

        שמוק, 17/01/06 18:36

        הגב לתגובה זו

        • פרחח הבן שלך שמסתובב רעול פנים ברחוב (ל''ת)

          ומכה חיילים, 17/01/06 19:00

          הגב לתגובה זו

    • יש לי חלום- לגור במדינה בלי אזרחים שמכים חיילים (ל''ת)

      i have a dream, 17/01/06 18:21

      הגב לתגובה זו

      • ולנו יש חלום לחיות סוף סוף במדינה יהודית (ל''ת)

        בה לא ירדפו, 17/01/06 19:03

        הגב לתגובה זו

        • ולנו יש חלום שתצאו מהמדינה (ל''ת)

          חתיכת, 17/01/06 22:27

          הגב לתגובה זו

        • ולי יש חלום שיהיה כבר שלום (ל''ת)

          גויבה, 18/01/06 01:50

          הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט כל מי ש''התחנף''לערבים בסופו של דבר כשל (ל''ת)

    ירושלמי, 17/01/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אנחנו שונים אותכם....

    אזרח מודאג, 17/01/06 16:21

    הגיע הזמן שתבינו כי העם שונא אותכם ... חד משמעי אתם ( המתנחלים) מקור הבעיות בארץ ובעולם תצאו משם תנו לנו ולהם ליחות בשקט ...נמאס לנו ממכם .... לא עובדעם לא משלמים מסים לא משרתים בצה''ל לא לא לא לא לא רק בוכים וחושבים שרק אתם היחדים שדואגים למדינה אבל בפועל אתם הורסים את המדינה .... מה אתם עושים בחיים האלה ... ילאאאאאאאא מספיק ....

    הגב לתגובה זו

    • גם שונאים את הערבים והם מנצחים (ל''ת)

      לך תז..., 17/01/06 16:52

      הגב לתגובה זו

    • אתה בכלל ערבי - אז אתה יודע ... (ל''ת)

      ערבי יקר, 17/01/06 16:53

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      שמעון, 17/01/06 16:58

      איש יקר!
      רק מספר מצומצם של דברים הדהים אותי כשקראתי את השורות אוצן כתבתהץ
      1. אנא, חזור לבית הספר ותפסיק להרוס את השפה העברית בשגיאות כתיב.
      2. אתה שקרו, כי ידוע לכל כי הם כן משרתים בצבא, כן משלמים מסים וכן עושים את חובתם.

      הגב לתגובה זו

      • ל''תגובה''

        מוטי, 17/01/06 17:14

        מה החירש צוחק על העיוור? ואו שלא סימת כבר כית ג'

        הגב לתגובה זו

    • אתה זה לא ''העם''..מבחינתינו אתם לא יותר ''העם''

      cyrano, 17/01/06 17:01

      ממה שהפלסטינאים המפגעים בנו...
      ולמרות אשר אני יודע שהשנאה הממלאת כל פרודה בך ובדומיך הסמולים הינה המרכיב העיקרי שעליה הינכם בנויים, הגיע הזמן שתדע שבשעת הצורך ובעזרת השם יתברך יכול נוכל לכם , קאניבאלים אנטישמים , בדיוק כפי שנוכל לחמאסניקים המשאהדים בנו...
      ובכל מקרה, אתם ערב רב אם לא הבנת, אין לכם כל שייכות לעם שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לפני ''אל חליל'' היתה חברון עיר יהודית. (ל''ת)

    איתן, 17/01/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט מוכן שישפך דם ובלבד שמצבו בסקרים ישתפר

    מורה נבוכים, 17/01/06 16:06

    מה בוער לו לאולמרט?
    היהודים גרים שם 3 שנים,וכל הוויכוחל הוא לא על הבעלות{בזה כולם מודים שזה שייך ליהודים} אלא על הזכות לגור שם.
    איזה סיבה שבעולם יכולה לגרום לאולמרט שהוא מ''מ זמני של רה''מ בממשלת מעבר להיות כל כך חרוץ ,פרט לשיקולים אלקטורלים?
    אין ספק שלשיטתו של אולמרט אם ישפך דם וממש לא משנה מאיזה צד זה רק ישרת אותו.
    חיילי צה''ל אל תסכימו להיות הברווזים של אולמרט!!!!

    הגב לתגובה זו

    • זה ספין תקשורתי: אלימות = מנדטים לפשיסטים של קדימה

      לא ליפול בפח, 17/01/06 16:57

      יש ללכת בדיוק להפך ממה שאולמרט רוצה

      לקבל החיילים בשמחה ובלי שום אירוע
      להעלם מהשוק

      ולחזור לאחר הבחירות בכל בכוח.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כנסו

    יהויכין, 17/01/06 15:46

    מתנחלים טינופות,

    המשיכו בטירופכם.

    קדימה ממשיכה לעלות.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מתנחל ,השנאה של חלק מהציבור

    שמואל, 17/01/06 15:44

    אני לא מאמין כמה שנאה יש לאנשים כלפינו הרי אנחנו אילו שעומדים בקו החזית אם זה לא אנחנו זה היה אתם בנתניה ותל אביב ממשלות ישראל היו אילו ששלחו אותנו לפה ועכשיו הם רוצין לעקור אותנו אולי אנחנו באמת שונים ואולי אנחנו צרכים להיפרד ולבקש מדינה משלנו אם הערבים היצלחו למה לא אנחנו

    הגב לתגובה זו

    • הפיתרון האולטימטיבי שתי מדינות לשתי עמים (ל''ת)

      להתחבר למקורות, 17/01/06 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    פינוי חברון

    לילי בלום, 17/01/06 15:40

    אין לי מילים להביע את הזעזוע , הכעס
    והשנאה שאני חשה לממשלה השמאלנית שממשיכה את פשעי שרון. הליקוק תחת שלכם לערבים לא רק שלא יביא לשלום אלא להיפך הם מבינים שלישראל יש מנהיגים דפוקים .אחרי הבחירות ברשות הפלשתינית הם ירצחו ויטבח בנו . כי להם יש את הנחישות לחסל אותנו כאשר ישראל מותרת להם כיון שהיא מפחדת מהם . ממשלה שמאלנית ללא אמונה בצדקתנו ובזכותנו למדינה הזו שחברון היא חלק ממנה בזכות אבותנו. למרות שהני חילונית אני מאמינה שהארץ הזאת כולה שייכת לנו לעם היהודי .אני מייחלת בכל ליבי שיקום לנו מנהיג חזק וחדור אמונה בזכותנו המלאה ולא יתרפס לא לפני הערבים ולא לפני אחרים ויחזיר את האמונה והגאווה ורוח הלחימה על זכותנו ושיגיב בנחישות ונחרצות לכל פגיעה וכל הפרה של הערבים לא יתכן שהם יצחקו עלינו ויבוזו לנו . נתניהו אינו התשובה לדעתי. לא שכחתי שנתן לערבים חלקים מחברון.
    ליבי אתכם תושבי חברון האמיצים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי שאלים זה היס''מניקים הבהמות

    חבורת סדיסטים, 17/01/06 15:39

    במתנחלים בגיבוי התקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה סוף סוף מפנים מחברון את הטרוריסטים הערבים??? (ל''ת)

    מצביעים חרות,, 17/01/06 15:33

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה דעתו של קליינר על מרי אזרחי, חסימות כבישים וסרבנות, לא?

      הפעם לא מתפשרים, 17/01/06 16:01

      ''הכי נץ בימין'' עאלק.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני פותח את המחשב ומה אני רואה?

    עיניים גדולות ל, 17/01/06 15:17

    כל המתנחלים בטוקבקים. תגידו, אתם לא עובדים? איך בכלל אתם מתפרנסים שם? זה פשוט מגוחך ההתנפלות הזאת בתגובותכם, לא יעזור לכם כלום, העידן שאתם קבעתם מדיניות למדינה שלמה, ניגמר!! תפנימו! תצילו את מה שאפשר מההיתישבות בשטחים, תפסיקו עם העיניים הגדולות. תפסיקו להשניא את עצמכם! אתם מאבדים את כל הסימפטיה שעוד נותרה אצל הציבור הרחב! אנחנו, בשום אופן לא רוצים לחיות במדינה כמו שאתם רוצים ואנחנו הרוב!

    הגב לתגובה זו

    • למתנחלים אין קרניים

      יוסי, 17/01/06 15:45

      הם עובדים, כמו שאר האזרחים.
      מתפרנסים, לעתים בקושי, כמו כל השאר.
      גולשים באינטרנט, למקומות שמעניינים אותם, כמו כולם, אולי קצת יותר.

      הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לכם! את התגובות כותב

      עם ישראל., 17/01/06 15:45

      גירוש חברון הוא פשע נגד העם היהודי, כזו היתה הפקרת חבל עזה לידי הפארטנרים שלכם, וכזו היתה ההסתה הגבלסית שלכם שהתנהלה פה עשרות שנים.
      מי שכותבים את פנסיונרים כמוני, או מי שפתחו את המחשב בעבודה ועיניהם חשכו למראה כל הפראזיטים המקבלים בונוסים תמורת גירוש יהודים מארץ ישראל.
      מי ששכחו מזמן, אבל מזמן, מה זה לעבוד, הם השמאלנים. כי הם מקבלים שכר מן האיחוד האירופי ומנסיכויות הנפט הערביות. וכמובן מוצצים את קופת המדינה עד תום, כבר עשרות שנים. ואלו עובדות שאפשר להוכיח במספרים!

      למשל במליארדים הזורמים על חשבוננו לתשלום חובות הקבוצים על הימוריהם בבורסה. השמאל מהמר על הכל.
      נקווה שבסופו של דבר תשלמו את התשלום האולטימטיבי!

      הגב לתגובה זו

    • ''אתם'', ''מאבדים את הסמפתיה''

      אתה לא יהודי!, 17/01/06 15:49

      מי זה אתם, ולאיזו סימפתיה צריך להשתחוות?
      ארץ ישראל נמשכת מתחת לרגלי העם היהודי, חבל אחר חבל, בידי חלאת אדם כמוך. ממתי מצפים לסימפתיה מאויב?
      אני יושבת לי בירושלים ומתפוצצת מכעס על המשך ההתעללות בת שנות אלפיים בי, בילדי, בנכדי, בעמי!
      ואני שונאת אתכם, שונאת אתכם. ולי יש סיבה! לכם אין!
      העם היהודי רק היטיב עמכם. השתמשתם בקושאן שלנו, כדי להוציא במרמה את הארץ מידינו, ועכשו אתם מוסרים אותה לפארטנרים שלכם, חלאת אדם כמעט כמותכם.
      ואתם, כמו כל אנטישמי נאלח, שונאים אותנו, כי ''הלכה בידוע, עשו שונא ליעקב''.

      הגב לתגובה זו

    • לעיניים גדולות

      מוטי אטלנטה, 17/01/06 15:59

      תמיד אמרתי שיש לערבים עיניים גדולות.על אף כל המדינות הרבות שיש להם הם גם חומדים בלבם את מדינתו של היהודי.
      ומה שאני רוצה להוסיף ולאמר הם גם הצליחו לגדל פה דור של ערבים כמותם ואתה נמנה עליהם.
      כי אולי המתנחלים שנואים עליך אבל הם יהודים ואתה לא-הבנת?
      אין לנו כוונה להתחבב עליך וביום שאתה תהפך לרוב אסז אנו נדרוש הפרדות מוחלטת ממך כשאנו לוקחים את יהודה ושומרון ,אזור ההר שלא יישטף במים עקב אפקט החממה ועליית מי הים ב-100 מטר מעל המפלס הקיים.
      ואותך משאירים לשקוע בים, ולשכב תחת ההריסות של מגדלי תל-אביב שיצנחו על ראשך ברעידת האדמה שתבוא בשבר הסורי-אפריקאי.
      ואם הצלחתי להמאיס את עצמי עליך יותר אז אני יותר שמח.
      אין עוד מלבדו!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ועוד

        מוטי אטלנטה, 17/01/06 17:12

        עליך להעביר את עצי הגומי לגובה רב יותר.וכן את המפעלים החיוניים,גם לבנות נושאת כורים צפה לאספקת חשמל=הבנת?
        אז תפסיק עם המלחמות הטפשיות שלך ותרד מהעץ.

        הגב לתגובה זו

      • למוטי אטלנטיס

        איציק, 17/01/06 20:36

        יש רוב בדמוקרטיה ,אתם המיתנחלים הקיצונים לא רוב פו, אים תרצו,תשארו בהרים בלי הגנה מיאיתנו,י מספיק צעירים נפלו להגן עליכם שטר החוב נגמר מצידי שהערבים יהיו חברים שלכם אתם כבר שחכתם מה זו יהדות אתם שונאי ישראל,,,

        הגב לתגובה זו

        • לאיציק -ביי ביי

          מוטי אטלנטה, 17/01/06 22:04

          לי אין בעיה עם זה.כשתרצה להשתחרר מהצבא רק תבקש.
          ואל תשכח להשאיר את הנשק האישי.
          ואני מבטיח לך שהנשק לא יופנה כלפיך ולא כלפי כל אדם שוחר שלום.
          יהודה ושומרון שיכים לעם היהודי!
          אז ביי ולהתראות.
          ובאמת שאיני מבקש שתגן עלינו ועל דרכנו ,אל תשכח שאנחנו יוצאי יחידות קרביות ומאמינים שמי שיגן עלינו זה רק ה' יתברך ובודאי לא אדם.
          שלום,לך לדרכך ואלוהים יהיה עמך.

          הגב לתגובה זו

          • תשאר בדרכך וקח ת האלוהים שלך בדרך ואתה יוצה נעליים ולא יחידה קרבית

            משה, 17/01/06 23:07

            ותפסיק להטיף לנו מוסר העם פשוט מתעב אותכם
            לרגע שכחת את הפנצ'רים את הדריסת חיילים את התזת חומצה על חיילים יוצאי יחידות קרביות אל תתחסד גם אנחנו יהודים אבל דרך ארץ קודמת לכול בחור תתעורר טיפת דם של חייל שווה כל מתנחל שמחזיק מעצמו כפוי טובה שכמותכם,

            הגב לתגובה זו

    • ומה אני רואה,טרור ושוב טרור ועקירת נטוע ביזה שוד אלימות !!!זו תרבות

      משה, 17/01/06 22:57

      עד מתי יעלוזו רשעים ,

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    יד קשה בלי רחמים..!!!!!!!!

    סתם אזרח, 17/01/06 15:14

    מספיק עם הסלחנות והדיבורים!!!
    דין אחד לכל אזרחי מדינת ישראל.
    בהיתפרעויות דומות של תושבים ערבים ספרנו 17 גופות יש לנהוג באותה שיטה נגד רעולי הפנים הפוגעים בחילי צהל. כל יום ללא תגובה קשה וקשוחה מעודדת את רוחם של פורעי החוק האלו.

    הגב לתגובה זו

    • לסתם אזרח

      מוטי אטלנטה, 17/01/06 16:03

      המקור לדעותיך בא מזיווג של בבון עם גורילה.

      הגב לתגובה זו

    • כלפי הפושעים (ל''ת)

      נכון, 17/01/06 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אנחנו הפלסטינים מסכימים ליישב יהודים אך לא מתנחלים

    מג'די, 17/01/06 15:02

    אין כל ספק אחרי הניסיון שצברנו בחיים ליד מתנחלי חברון שאפשר להגדירם כמשוגעים שצריך לאשפז בבתי חולים לחולי נפש , ועל כן מסכימים כל תושבי העיר הערבים להחליף את המתנחלים ביהודים נורמליים שאפשר ללמוד מהם דמוקרטיה וליבלריזם וערכים הומניים ועוד ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

    • למה בחרת דווקא במג'די? יכולת

      נראה אותך חי, 17/01/06 15:53

      להישאר עמרי, או אחאב או ירבעם, או זמרי, זה בדיוק אותו הדבר!

      ואתה יודע היטב שלא היית מוכן לחיות עם ערבים אפילו רגע אחד. אתה חבר שלהם כדי להילחם באויב המשותף, היהודים!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לפנות אותם מהר! בנחישות ורגישות!! (ל''ת)

    איש, 17/01/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להפיץ בין כל התיירים בבתי המלונות עם תמונות על הטרור הדיקטטורי בארץ

    ישראל, 17/01/06 14:27

    יש להפיץ בכל העולם באנגלית צרפתית וספרדית על ההתעללות של המשטרה והנבלות אולמרט ומופז(באמצאות השב''כ והצבא) ביהודים שהתיישבו בחזרה על אדמה יהודית לאחר שנירצחו וחלקם ברחו. כמו כן במתיישבים שהתישבו בעידות ובתמיכת הממשלות הקודמות וכיום נזרקים לרחובות והורסים אותם נפשית כלכלית וכו''. כמו כן כמו הטרור שנעשה נגדם בתקשורת ובשטח.

    הגב לתגובה זו

    • התעללות

      מאור, 17/01/06 15:34

      אני חושב שרצוי מאד להפיץ תמונות
      של ההתעללות בשוטרים ובחיילים ע''י מפירי חוק וסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה קרמתי. סבתא שלי ז''ל ניצלה בנס בפרעות תרפ''ט בחברון - (ל''ת)

    נירה, 17/01/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השוטרים ממשיכים את פרעות תרפ''ט

    חילוני שפוי, 17/01/06 14:00

    כאילו שום דבר לא התרחש במאה האחרונה.

    בהצלחה ליהודי חברון במאבקם נגד הפורעים הערבים ונגד עוזריהם הלא רגישים והנחושים בכחול ובשחור.

    הגב לתגובה זו

    • השוטרים היהודים הגיבורים

      מדינת ישראל, 17/01/06 14:24

      סופגים מכות ונאצה ממעריצי החמאס (ע''ע יהודי חברון).

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט יביא למלחמת אחים!!!

    עידן, 17/01/06 13:59

    לו אין תמיכה בימין כמו שהיתה לשרון.

    הפסיקו כבר קאסמים באשקלון שכל ענייניה של המדינה זה לפנות ארבע בתים של יהודים בחברון?

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש תמכת בשרון ?!

      עידן החרטטן, 17/01/06 14:45

      הרי תגובותיך בשליחות הביבי היו מפוזרות כאן נגד שרון בכל תקופת ההתנתקות. את מי אתה מנסה לבלבל ?

      הגב לתגובה זו

    • ביבי כבר מביא למהומות וסכסוכים

      מוטי ו., 17/01/06 14:51

      אתה הרי מגיב בשכר של ביבי השטיקיונר טריקיונר

      איך אומר יגאל ? הרוכל הנוכל

      תתבייש

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      פרחיה טליאס, 17/01/06 14:52

      עידן - תתבייש

      מי שמך להסית כנגד אולמרט ?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''לוחמי חופש'' (ל''ת)

    אזרח נאמן, 17/01/06 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הפסיקו את שילטון הפירסומאים והיועצים !!!עכשיו!!! (ל''ת)

    מוטי א, 17/01/06 13:47

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לך! הפינוי בוא יבוא בעז''ה!! (ל''ת)

      יהי רצון מלפניך, 17/01/06 14:55

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר לפנוי זה או אחר,אתה רוצא לחיות בפרסומהת,אני לא!! (ל''ת)

        מוטי א, 17/01/06 15:32

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    === רק אולמרט ופרס י-ח-ל-ק-ו את ירושלים ויברחו מחברון!!!!

    ליכודניק, 17/01/06 13:43

    ליכוד ג-ד-ו-ל בציונות גאה
    חייב לעמוד מול קדימה וכל השמאל
    המתרפס והנכנע לאוייבים
    בכל מקום ובכל זמן.....
    קדימה אפסים לפח הזבל הפוליטי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן כמו מנהיגך....

      סתם אזרח, 17/01/06 15:18

      לא פרס ולא אולמרט החזירו עד היום אפילו מילימטר אחד!!!!!!
      מי כן החזיר? נכון...הברברן הגדול מכולם ביבייהו.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבינו שבשמים! לא בני איש אחד אנחנו?

    אייל, 17/01/06 13:42

    מה נשתנינו מכל האומות שאתם גוזרים עלינו גזירות כאלו?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אשריך שרון שזכית/יצרת מלחמת אחים (ל''ת)

    אבי כל, 17/01/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • הוא כבר השתתף ב''סזון''! ומאז

      הרדיפה לא פסקה, 17/01/06 20:28

      העם הזה התרגל כל כך להידרס במגפי השמאל, שכבר הפסיק לחוש שמלחמת השמאל חסר העכבות בעם היהודי מעולם לא פסקה!
      מה שקורה היום בחברון ומה שקרה לא מכבר בגוש קטיף זה רק סיום שלב במלחמה הזו.
      כל שנות ההסתה הנאצית שהכינה את הרקע היו שנות מלחמת חרמה של השמאל ביהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    יוע''מ פזר הערפל לך להדסה עם שופטי ישראל,דברו עם רופאים ללא מקורבים

    מוטי א, 17/01/06 13:28

    ודברו בקול ברור

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממקור מהימן:המזימה האמיתית של אולמרט ושותפיו

    י. פרוע, 17/01/06 13:25

    למרות שהבחירות ייערכו בעוד פחות משלושה חודשים מתעקש אולמרט לפעול באופן מיידי.
    אותו אדם שהתקפל מול הדרישה הערבית לבחירוצ במזרח ירושלים ואותם שוטרים שעמדו בחיבוק ידים בסכנין מתגלים לפתע כצוק איתן.
    מדוע מתעקש אולמרט על מחטף כזה לפני הבחירות?
    התשובה היא מזעזעת.
    אולמרט שחושש שמצב קדימה בסקרים יתחיל לרדת מנסה להסלים בכוונה את העימות בחברון.
    אולמרט לא ילד הוא יודע שבחברון לא יתנהל מאבק רופס.
    פליטי גווש קטיף עדיין דחוסים בבתי המלון ואין סיכוי שמתיישבי חברון יסכימו להיות מובלים כצאן לטבח.
    התקווה הגדולה של אולמרט היא לראות גם דם.
    זה מאוד יעזור בסקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עכשו אני מבינה איך המכונה הנאצית

    ראו את הכונה, 17/01/06 13:24

    הצליחה להשמיד ששה (יש אומרים - שבעה) מליוני יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני הבנתי אחרי שראיתי (ל''ת)

      מתנחלים מכים, 17/01/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • נשק יום הדין

      לכלא !!!!, 17/01/06 14:49

      הימין הקיצוני ושלוחי המזיע שולפים את נושא השואה נגד שרון ? איזה בושה ? איזו חרפה ?

      הגב לתגובה זו

      • הוא עוד לא מת? - יש שמועות שמת מזמן ורק לעצור את ביבי לא מגלים (ל''ת)

        לא רלוונטי, 17/01/06 16:25

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ומי יחקור וימצא את מבצעי הלינץ' בשפרעם ?

    ענבל, 17/01/06 13:20

    המשטרה הפוליטית הזאת ?

    הגב לתגובה זו

    • שלטון החוק!

      מישהו אחר, 17/01/06 14:26

      שלטון החוק משמעו - כל חוק תקף על כל אדם. אין חוק אחד לערבים וחוק אחר ליהודים.

      לכן, באיחור קל של 4 שנים, מפנים את הפולשים מחברון, כיאה לשלטון חוק.

      כמו כן, גם אם באיחור קל, יעצרו בסופו של דבר את רוצחי הרוצח משפרעם.

      הגב לתגובה זו

    • ומי ימצא את גודעי עצי הזית? (ל''ת)

      לא יודע?, 17/01/06 14:56

      הגב לתגובה זו

      • למה שבכלל יחפשו ? שיעשה את זה גדעון פאקינג לוי. (ל''ת)

        יותם, 17/01/06 16:12

        הגב לתגובה זו

      • אני מוכן לשלם להם עבור כל עץ (ל''ת)

        פינוי פיצוי, 17/01/06 16:26

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    נגב

    בן-ויטאל, 17/01/06 13:20

    אם יפונו יהודים מחברון, תצטמצם נכחות צה''ל באזור, יכנסו ''קסאמים'' לפעולה - הנגב יהיה תחת אש צולבת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לטפל בפוגרומיסטים

    רוני, 17/01/06 13:19

    בני נוער שזורקים אבנים ושורפים בתים,הם פוגרומיסטים וצריך לטפל בהם ביד קשה וללא פשרות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זכותנו החקית וההסטורית על חברון

    רביב, 17/01/06 13:13

    דוד בן גוריון ידע לעמוד מול כל אומות העולם כשספר התנ''ך בידו ולהוכיח מהיכן זכותנו על ארץ ישראל.
    ככל הנראה יש לקיים ישיבת ממשלה ולפתוח בפני כולם את פרשת ''חיי שרה'' וללמד את השרים כיצד אברהם אבינו קנה בכסף מלא את מערת המכפלה .
    אבל נראה כי כולם אטומים ומה שמעניין אותם הוא רק למצוא חן בעיני הגויים ושהיהודים יאכלו אחד את השני.

    בושה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ''זכותנו החקית'' (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחח, 17/01/06 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא יפה לגרש את גדעון לפי מין אל חליל.

    עיז א דין, 17/01/06 13:12

    יהודי שאנחנו אוהפים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דרך מתוחכמת להשכיח את הקסאמים ואת כשלון המדיניות (ל''ת)

    א, 17/01/06 13:09

    הגב לתגובה זו

    • מה, להכות חיילים? (ל''ת)

      קובי, 17/01/06 13:49

      הגב לתגובה זו

      • קשיים בהבנת הנקרא? הכוונה לעיתוי הלא מקרי של המבצע.

        א, 17/01/06 14:54

        רק פתי יאמין שמה שדוחק כעת במצבנו הלא מזהיר, אלו דווקא היהודים שפלשו לחנויות בשוק בחברון(שנגזלו בימי פרעות תרפ''ט), או מלחמת החורמה במשחיתי עצי הזית. לא הקסאמים, פרי הביאושים של ההתנתקות, לא העוני, לא השחיתות, לא איומי הגרעין האירני, רק המתנחלים הם בעית העם בישראל בימים טרופים אלו. מה לעשות וקשה להאמין בכך, סביר יותר שזו דרך לליבה של התקורת השמאלנית, והאליטות חובבות הענין הערבי. מפלגת קדימה, החוששת מאבדן מנדטים בסקרים, מנסה כך להבנות, מחורבן החזון הציוני

        הגב לתגובה זו

        • טיפשות בסיסית?

          קובי, 17/01/06 17:34

          תחשוב עוד שני על מה שכתבתי.

          הגב לתגובה זו

      • לשבור להם את העצמות.

        מוקי הראפר, 17/01/06 15:20

        לשמאלנים.

        הגב לתגובה זו

        • יופי ילד! (ל''ת)

          ברוך הבא, 17/01/06 17:33

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    קאסמים זה גדול על אולמרט,על יהודים הוא חזק

    //שימו לב**, 17/01/06 13:06

    זה אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • עזוב את הקאסמים,אלה '' החפצים המעופפים''של המעופף וייסגלס. (ל''ת)

      מוטי א, 17/01/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ניסו שחם יראה להם את דמות השוטר העברי. (ל''ת)

    אסתי פ., 17/01/06 13:05

    הגב לתגובה זו

    • חרא עליך ! (ל''ת)

      ניסו שחם, 17/01/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לקרוא את תגובת * 19 * ולהפנים

    אינג' יוסי הדר, 17/01/06 13:02

    הוןא שכח רק לציין שכל המימסד מעלים עין מהעבריינות של הערבים, שאגב גם פרועי חוק וסדר בכל הקשור לתכנון ובניה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צריך להיפטר מ- 13 הדגנרטים שקוראים לעצמם שופטי בית המשפט העליון (ל''ת)

    דגנרטים, 17/01/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התנהגות המשטרה מעודדת אנטישמיות בעולם

    ישראל היפה, 17/01/06 12:34

    מדינת ישראל כיום היא הסכנה הגדולה ביותר לקיום היהודי בעולם ולציונות האמיתית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כוחות הבטחון הם פורעי חוק!!! אסור להם לעשות זאת!

    שמאלני, 17/01/06 12:32

    איך אפשר לזרוק אדם מביתו אותו רכש בכסף מלא? הרי זה נגד החוק!
    איך אפשר לגנוב קולות של מצביעי ימין ולעשות ההיפך ממה שהובטח להם? זה נגד החוק!
    איך אפשר לסגור שטח יהודי בחוק צבאי (שטח צבאי סגור) שנועד למטרות בטחוניות? זה נגד החוק!
    מי כאן פורע חוק??? היהודים השומרים על בתיהם או שר הבטחון שנבחר על מצע הפוך ממה שהוא מבצע????

    הגב לתגובה זו

    • כוחות הביטחון מגנים על התחת שלך

      מדינת ישראל, 17/01/06 12:57

      1. הם לא קנו את הבתים.
      2. ''מה שרואים מפה לא רואים משם'', תיחי הגיבור שהוציאנו מהשטחים המקוללים.
      2. כשמתפרעים מאיימים על שלטון החוק, יש בעיית ביטחון, ואז סוגרים את המקום.
      3. היהודים שמכים את הגיבורים מכוחות הביטחון, הם פורעי החוק.

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנת מזמן, שמי שצורח כל הזמן

      ''שלטון החוק'', 17/01/06 13:18

      ''שלטון החוק'', ''שלטון החוק'' מתכוון לשלטון ולא לחוק?
      ראה - היטלר דיבר על שלום-העולם, והטביל את כל העולם בדם, באש ובתמרות עשן.
      סטאלין דיבר על חופש העמים, ודיכא ושחט אזרחים ועמים.
      במדינת ישראל מדברים על ''שלטון החוק'' ועל ''דמוקרטיה'', כאשר החוק כל הזמן מכה ברצון העם.
      אפשר לומר היום, בלי שום צל של פקפוק - מדינת ישראל היא המדינה המושחתת ביותר בעולם!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הוראה לא חוקית מממשלה לא חוקית. (ל''ת)

    מוטי א, 17/01/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא לשמור על זורקי האבנים! תשאירו את ה''גיבורים'' לחסדי הערבים (ל''ת)

    עידן, 17/01/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מטורפי השמאל מעודדים פיגועים

    י. פרוע, 17/01/06 12:26

    ערביי חברון שרואים בכוחות הצבא נלחמים במתנחלים מפרשים זאת כהצלחת הטרור.
    המסקנה היחידה היא שככל שיגברו פיגועי הטירור היהודים יברחו מהר יותר.
    זה המסר שאולמרט המבוהל משדר להם.
    התנהגות נוער הגבעות מראה להם שעדיין ישנם יהודים שלא נשברו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה הולך כאן? הבוגדים הכתומים האלה הכריזו מרד על המדינה? (ל''ת)

    אורן, 17/01/06 12:16

    הגב לתגובה זו

    • משהו לגמרי התהפך אצלך!

      על מה אתה מקשקש, 17/01/06 12:50

      אין שום קשר בינינו לביניכם. אילו הייתם יהודים הייתי אומרת שאתם בוגדים בעם ישראל, אך אתם לא יהודים.
      ומכיוון שאינכם יהודים, לא ייתכן שהיהודים בוגדים במדינה שלכם, היא שלכם, לא שלנו. אי אז בימים קדומים, כבר אז הייתם חלאות, אך עוד היתה איזו מראית עין של אינטרסים משותפים. היום אתם האויב מספר אחת של העם היהודי. אז אל תנפנפו לנו ב''מדינה'', ולא ב''שלטון החוק'' ולא ב''דמוקרטיה'', כי לכם אין שום קשר לדמוס היהודי. למעשה אתם עב''מים. לא כלום. מוטאציה טפילה על העם היהודי!

      הגב לתגובה זו

      • על מה אתה מקשקש?

        יהודי, 17/01/06 13:11

        ה''עם היהודי'' שלך מונה בודדים בלבד ודינו להירשם כהערת שוליים איזוטרית בהיסטוריה של המזרח התיכון

        הגב לתגובה זו

      • תראו מי מדבר על מוטציה, תתעורר, טומטום! (ל''ת)

        הרבי אמר..., 17/01/06 15:21

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    די לאיפוק| המשטרה חייבת לנקוט ביד קשה נגד המתפרעים (ל''ת)

    אורנה, 17/01/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט מכניס את החמאס לירושלים ומגרש את היהודים מחברון. תמיכת

    דרור, 17/01/06 12:13

    התישקורת השמאלנית מובטחת.

    הגב לתגובה זו

    • יופי! (ל''ת)

      ערן, 17/01/06 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מהכתבה אפשר להבין שמתנחלי חברון זקוקים ל''דחיפה'' כדי להפוך לאלימים

    דורון, 17/01/06 12:11

    אעלק.... מדובר בציבור המפורע והקיצוני ביותר במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני שונא מתנחלים! (ל''ת)

    הרב כדורי, 17/01/06 12:05

    הגב לתגובה זו

    • אתה שונא את עצמך

      יונתן, 17/01/06 12:22

      אתה שונא את עצמך

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להתעורר מההזיות. אין מקום ליהודים בחברון. (ל''ת)

    הרצל, 17/01/06 12:03

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכווין להזיות השלום המשיחיות? (ל''ת)

      אין מקום לערבים, 17/01/06 12:33

      הגב לתגובה זו

      • הזיות השלום אינן קשורות לפינוי חברון

        עינב, 17/01/06 13:09

        ליהודים מבקשי חיים אין מה לחפש בחברון. בהווה זו עיר פלשתינאית והיציאה ממנה תקדם חיים של שפיות עבור הרוב המוחלט של היהודים.

        הגב לתגובה זו

        • שאלת את עצמך למה תמיד כל כך קל ליהודים

          cyrano, 17/01/06 17:37

          ''נאורים'' ו''הומנים'' מסוגך לוותר על הנכסים הרוחניים המסוקתיים שעליו מושתת כל הזכרון הקולקטיבי שלנו המייחד אותנו כעם ?..
          למה , גם כאשר מדובר בכך שישלמו על כך בחייהם, לא מוכנים רוב העמים והלאומים לוותר גם על איזו שהיא פרודה מאדמתם השייכת להם, ואילו הסמולים במדינה שלנו מוכנים לתת את כל המדינה, בתקווה שיוכלו לזכות ב''שלום'' המזוייף, כמובן, זאת בהנחה שידמו לכל הגויים ה''נאורים'', שרק שומעים על האפשרות שיהודים יישבו בצידם, ובעיקר בכל מדינות אירופה, מקבלים חררה, כאילו היה מדובר במצורעים....
          למה נראה לסמולים שרעייה בשדות זרים והתקרבות לקוסמופוליטיות שהיא משאת נפשם תתן להם את המענה, לתסכול העמוק אשר הם חשים על כך שהם באו לעולם כיהודים ??.. כל כך מוזר ומעוות... כל כך סמולי הזוי ואנטישמי...
          האם יצא לך לחשוב שחברון זאת הינה אחד המקומות הכי מקודשים לנו כיהודים ?.. האם אינך מבינה שאת ודומייך משחקים לידי שונאינו הערבים, שכל רצונם בסה''כ בחיסולינו, כי תחשבי בעצם כמה קל היה , שאם היו באמת רוצים שלום, היו מוותרים לטובתינו על קמצוץ הקרקע הזה שהוא כל קך מקודש לנו... מעצם הבנתם שאם יגלו מעט גדולת רוח בעניין האחד הזה , נוכל אנו לגמול בגדולת רוח לא פחות כלפיהם לגבי אי כניסתינו למשל לקודש הקודשים שלנו- הר הבית...המצוי בידם, כאילו היה שלהם מאז קדמת דנא.. ולא היא..
          והלא זה המעט שבמעט... כמה קמ''ר, הרבה פחות מפרומיל מכל השטחים שיש להם - 22 מדינות בכל העולם.....
          את חושבת על איזה משהו הקרוי איזון וצדק ?.. זה חשוב לך ??... כאדם ??..
          אולי בכל אופן תביני שאת יהודייה ?..
          .. או שאת לא ?...

          הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, אין לערבים מקום בחברון (ל''ת)

      וגם לא לכם!, 17/01/06 12:51

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק ואתה יודע את זה...

        זהבה, 17/01/06 13:07

        אחרי קצת רעש בלגנים מעט מכות מעצרים ושחרורים, יעזבו היהודים את חברון.
        ויפה שעה אחת קודם.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    אוי לנו שלכך הגענו

    יפתח, 17/01/06 12:03

    מופז ואולמרט עושים שרירים על ילדים כשכל הערבים באזור חוגגים עלינו מלמעלה.
    בוז לממשלת קדימה המובילה אותנו אחורה !

    הגב לתגובה זו

    • ''ילדים''שמכים חיילי צבא הגנה לישראל (ל''ת)

      ענת, 17/01/06 12:31

      הגב לתגובה זו

      • ילדים הם ילדים גם כשהם בני יהודים (ל''ת)

        עידן, 17/01/06 14:30

        הגב לתגובה זו

        • ולכן החיילים הם ילדים (ל''ת)

          תחי המדינה, 17/01/06 17:32

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    יהודים, הבינו, אילולא סיפק השמאל

    השמאל אחראי, 17/01/06 12:00

    את הדלק לערבים, כבר מזמן לא היתה מלחמה בארץ ישראל.
    כל נסיגה, גוררת אחריה מלחמה. וזה בדיוק דם החיים של השמאל.
    אם, חלילה, יהיה שלום, לא תיוותר להם שום אידאולוגיה חוץ מן המטרה הקדושה - לחסל את היהדות. וזה יהיה קשה אם לא יהיה התירוץ של ''תהליך השלום''.
    חייב להיות לכם ברור, שדמם של כל קרבנות האיפוק בראש השמאל הישראלי. ידיהם דמים מלאו. ממש כך! רק הם אחראים לשפך הדם בארץ ישראל. אילו רצתה ישראל, הערבים מזמן היו מתחננים לשלום, והם אלה שהיו נדרשים להחזיר לנו תמורתו את ארצנו בכל גבולות ההבטחה האלוקית.
    אבל בזה תהיה כל כך הרבה יהדות, שזה ממש מפחיד את השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • כן ממש... אנשי השמאל הם אלה שזורקים אבנים על שוטרים בחברון!

      אורן, 17/01/06 12:24

      השמאל הוא זה שהכריז מלחמה על המדינה, לא הימין הקיצוני...
      ואתה לא סהרורי... בכלל לא...

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא! הם השוטרים המבצעים את (ל''ת)

        מדיניות, 17/01/06 14:48

        הגב לתגובה זו

    • בוגדים נמאסתם (ל''ת)

      עידן, 17/01/06 12:26

      הגב לתגובה זו

      • לך תצביע לעלה ירוק אידאליסט סמולני

        מושון, 17/01/06 14:32

        אני מקוה בשבילך שלא יסגרו את הגבטול עם סיני כי אז תהיה חייב לצאת מהסמים ולהסתכל למציאות בעיניים

        הגב לתגובה זו

    • אשריך תגובה לעניין ! צריך לפרסם בראש חוצות! (ל''ת)

      בועז, 17/01/06 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הממשלה-שונאים את עצמם ואוהבים את מי ששונא אותם ,פשוט דפוקים

    דורון, 17/01/06 11:29

    המנהיגות הישראלית-מחלה אוטו -אימונית,תוקפים את עצמם,שונאים את האחים שלהם ומרחמים ואוהבים את מי ששונא ורוצה לחסל אותם,
    ובהגהה המקצועית-חולי נפש,
    מי שלא מבין ומאמין בזכות שלו על הארץ הזו אין לו פשוט מה לחפש כאן
    עם ישראל חי ועם ישראל ינצח.

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים- שונאים את מי ששומר עליהם

      ישראלי בנשמה, 17/01/06 11:43

      ותוקפים אותם- ממש דפוק.

      תחי מדינת ישראל!

      הגב לתגובה זו

      • אילו רציתם בחייה של מדינת ישראל,

        וזה, דווקא, סופ, 17/01/06 12:03

        הייתם נלחמים באויב ולא באזרחים הנאמנים מכולם.
        כשהילדים שלכם נדרסים בדרך להופעה של ריקים ופוחזים, הילדים שלנו נלחמים על ארצם.
        בשעה שהילדים שלכם מטיילים ביערות הגשם בארגנטינה, או נרקבים במאורות סמים בגואה, הילדים שלנו מיישבים את גבעות הטרשים של ארץ ישראל ומתגייסים ליחידות עילית.

        הגב לתגובה זו

        • אזרחים נאמנים לא צועקים בתקשורת

          ישראלי בנשמה, 17/01/06 12:19

          דברים כמו: ''לא מאמינים בדמוקרטיה'', ''זאת לא המדינה שלנו'', ''כוחות הביטחון לא קובעים את הכללים'' ונוספים...
          לעומת זאת, אותם חיילים שעושים יום ולילה למען המדינה, הם האזרחים הנאמנים ביותר שזכינו להם.

          אתה מדבר על הילדים שלי? אחת קצינה בנ''מ, אחד לוחםבמג''ב ועוד אחת בדרך למג''ב. אתה יודע, נו, אלא שמשמשים מגן חי לילדים שלך.

          הגב לתגובה זו

      • ישראלי מפגר! התבלבת הרבה הצבא לא שומא עליהם אלא מגרש אותם

        יואב אר, 17/01/06 13:47

        אתה באמת מפגר או שאתה משחק אותה?

        הגב לתגובה זו

        • החיילים משמשים מגן חי לך ולילדים שלך

          אל אל ישראל, 17/01/06 18:48

          ובתמורה אתה יורק להם בפרצוף (במקרה הטוב).

          הגב לתגובה זו

    • אתה טועה! שם כל אחד ואחד אוהב את

      עצמו עד מות, 17/01/06 11:53

      הם לא אוהבים את הערבים ולא מרחמים עליהם! הערבים לא מסכנים אותם, הם עוזריהם להשגת השלטון, ע''י רדיפת העם היהודי.
      שלא יתחלפו לך היוצרות. ואל תאמין לרגע שאנו אחים שלהם. זה פוגע בנו.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חברון מאז ולתמיד (ל''ת)

    חברון שלנו, 17/01/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • חברון מאז ועד היום. וזהו. (ל''ת)

      חבירי, 17/01/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נס

    מוטי אטלנטה, 17/01/06 11:13

    ראיתי היום דבר מופלא ממש נס-חמורים רוכבים על סוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להפריד בין המתפרעים שצריכים להיענש לתושבים ששומרים על הנכס ההיסטור

    אבי, 17/01/06 11:11

    חברון היא השניה בחשיבותה לעם היהודי(אחרי ירושלים). מיעוט שמתפרע צריך להיענש אך אין זה תירוץ לפינוי עיר שהיא נכס היסטורי עבורנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יושב בבית ומקליד את מחאתך,

      עשית את שלך!, 17/01/06 11:51

      הם נלחמים, אתה מבין? נלחמים על הארץ מפני צבא רובוטים לא אנושיים שהקים הפושע שרון.
      דברתי הבקר עם תושב חברון. והוא שיבח את הנוער הלוחם. הם, ורק הם, עושים את מלחמת העם היהודי על ארצו, ואתה קורא להעניש את ה''מתפרעים''?
      ואילו רעיונות יש לך למניעת הגירוש? משהו כמו זה שמנע את חורבן גוש קטיף?
      אידיוט!

      הגב לתגובה זו

      • הנוער הלוחם....

        חזן, 17/01/06 12:06

        אכן נוער יהודי מובחר... לוחם בחיילי צה''ל היהודים שמייצגים את הרוב במדינה דמוקרטית.
        יסולקו המשוקצים ותפונה חברון
        במהרה בימינו
        אמן

        הגב לתגובה זו

      • עד כה לא השגנו כלום במחאות אלימות, להזכירך,דרכי נועם היא דרך היהדות (ל''ת)

        יאיר, 17/01/06 13:27

        הגב לתגובה זו

        • יאיר ואבי, אני ממש נמסה מדרכי הנועם

          שלכם!, 17/01/06 14:46

          איזו אלימות? מתי היתה אלימות? ואיך בדיוק עזרו החיבוקים והנשיקות ואהבת חינם.
          נמאסתם. אני בעולם הזה כבר 63 שנים. ולפחות חמישים שנה אני רואה איך אפסים נעימים כמותכם מובילים אותנו לאבדון.
          ניצב מולכם השטן, באי כבודו ובעצמו, ואת מתחנחנים!
          אתם אשמים בכל החורבנות. לא אלו שניסו לעשות משהו, אבל אתם לא עזרתם!

          הגב לתגובה זו

      • הנימוק ''אידיוט'' היה משכנע במיוחד,''בימינו אין מי שראוי להוכיח''

        אבי, 17/01/06 13:35

        כך כתב החזון איש,וגם ר' אלעזר בן עזריה ,בדורנו אין מי שראוי להוכיח אלא אם כן ידע לעשות זאת בדרך התורה ש''דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום'' רק כך יוכל להיכנס ללבבות הזולת ואולי להשפיע.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    באמת גיבורים גדולים!!! נראה אותכם עוצרים את הקאסמים שבאמת מסכנים או (ל''ת)

    מנחם, 17/01/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תמיד הייתי שמאלני...

    ד''ר רן רותם, 17/01/06 10:58

    אבל כשאני רואה את אוזלת ידן של המשטרה, הפרקליטות, הבג''ץ, ועל כולם את הרשות המחוקקת וכל המופקדים עליה - נוכח העבריינות הגואה, הפשיעה המעפילה, והשחיתות הציבורית הדואה לגבהים מפחידים, ומנגד את ''טיפולם'' של כל הנ''ל בנוער שבס''ה נאבק על זכויותיו הבסיסיות (ואפילו שזה רק ע''פ אמונתו) - אני מעברי את המנדט שלי לאחת ממפלגות הימין. כי בישראל של שנות האלפיים, למדתי כי הימין המקומי - הוא השלטון השפוי והרציונאל היחידי שיש כאן.
    ועוד לא דיברתי אתכם על הפוגרום ועל הגניבות המאסיביות של הערבים בלוד, ביפו ובקיבוצי הנגב...

    הגב לתגובה זו

    • דבריך מחממים את הלב. תודה. (ל''ת)

      מגורש פוטנציאלי, 17/01/06 12:58

      הגב לתגובה זו

    • כן, בטח, ואני תמיד הייתי קנגורו

      קנגה, 17/01/06 13:32

      אני הייתי תמיד קנגורו, ועכשיו, כשאני רואה את התגובה המנומקת והאמינה שלך החלטתי להפוך להיות דוב נמלים.
      טוב, נו, לא בטוח לגמרי, אבל נראה לי שיש יותר סיכויים שאני הייתי קנגורו מאשר שאתה היית שמאלני.

      הגב לתגובה זו

    • דבריך מחממים את הקנה. תודה (ל''ת)

      מגרש פוטניאלי, 17/01/06 13:39

      הגב לתגובה זו

    • תמיד הייתי ימני קיצוני...

      פרופ' שמעון דן, 17/01/06 13:49

      כימני קיצוני נחרדתי מאז ומעולם מהתנהגותם הנלוזה של המתנחלים שלקחו לעצמם בעלות על הדת ועל החוק.

      הם מופרעים קיצונים וצריך לפנות אותם כמה שיותר מהר!!

      הגב לתגובה זו

    • נוער שנאבק על זכויותיו הבסיסיות...

      לא ד''ר ולא פרופ, 17/01/06 16:09

      להיום עברייני ואלים, לשרוף בתים ולזרוק אבנים על שוטרים וחיילים...
      ממש זכויות בסיסיות, בערבים שעשו את זה ירו למוות...

      הגב לתגובה זו

    • נוער שנאבק על זכויותיו הבסיסיות...

      לא ד''ר ולא פרופ, 17/01/06 16:10

      להיום עברייני ואלים, לשרוף בתים ולזרוק אבנים על שוטרים וחיילים...
      ממש זכויות בסיסיות, בערבים שעשו את זה ירו למוות...

      הגב לתגובה זו

    • נוער שנאבק על זכויותיו הבסיסיות...

      לא ד''ר ולא פרופ, 17/01/06 16:10

      להיום עברייני ואלים, לשרוף בתים ולזרוק אבנים על שוטרים וחיילים...
      ממש זכויות בסיסיות, בערבים שעשו את זה ירו למוות...

      הגב לתגובה זו

    • נוער שנאבק על זכויותיו הבסיסיות...

      לא ד''ר ולא פרופ, 17/01/06 16:14

      להיום עברייני ואלים, לשרוף בתים ולזרוק אבנים על שוטרים וחיילים...
      ממש זכויות בסיסיות, בערבים שעשו את זה ירו למוות...

      הגב לתגובה זו

    • נוער שנאבק על זכויותיו הבסיסיות...

      לא ד''ר ולא פרופ, 17/01/06 16:19

      להיום עברייני ואלים, לשרוף בתים ולזרוק אבנים על שוטרים וחיילים...
      ממש זכויות בסיסיות, בערבים שעשו את זה ירו למוות...

      הגב לתגובה זו

    • קנית אותי.

      קלוצמך, 17/01/06 17:25

      סוף סוף יש שמאלני אחד שמוכן להודות שהכל הזוי. אל תדאג אחי, האמת תצא לאור בסוף. אני מוריד בפניך את הכובע. כל הכבוד!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הממשלות מתעלמות מרכוש יהודי

    jose, 17/01/06 10:58



    משך 57 מתעלמות כל ממשלות ישראל מהרכוש ששייך ליהודים בשטחים שהיו תחת כיבוש ירדני.
    יש למשפחה שלי שטח שנקנה על ידי אבינו בקלנדיה, שמצפון לירושלים. יש לנו את כל המסמכים וכאשר עלה ארצה ב1951 רשם את השטח במשרד האוצר. אחרי מלחמת ששת הימים קיווינו שסוף כל סוף נוכל להנות מהרכוש אבל הממשלות מתנגדות להשבת הרכוש וגם פיצוי הולם לא מציעות.
    זה בדיוק המצב בחברון הרכוש ישנו ,המסמכים נמצאים אבל זכותם לא מתקיימת.
    אולי הגיע הזמן שהממשלה תתעורר.





    הגב לתגובה זו

    • ולנו יש בית בורשה, אולי סיירת מטכ''ל יכולה לעזור? אנא!! (ל''ת)

      פולני מדוכה., 17/01/06 15:06

      הגב לתגובה זו

    • הסיכוי או הדרך היחידה להשבת הרכוש שלך - בית דין בין-לאומי

      Human Being, 17/01/06 15:12

      הסיכוי היחיד שיש לך להשבת הרכוש הגנוב של משפחתיך הוא על-ידי תביעה בבית-דין בן-לאומי. ואל תתפלא אם תנצח. בגלל שהחוק הבן-לאומי הוא חוק יבש שמתייחס ל-''Squating'' ה-Anti-Squating Laws הבן-לאומיים יהיו חייבים להכיר במסמכים שלך אשר מוככים בעלות על קרקע או רכוש מסויים במיוחד בגלל שיהודה ושומרון מבחינת החוק הבן-לאומי מוגדרת כשטח חסר מוניציפליות מדינית כלומר אינו שייך ל- או מוכר תחת בעלות של אף מדינה בעולם. וכמובן עם יש לך מסמכים אוטנתיים של בעלות אתה בעל הזכות היחידה להישתמש, להשכיר, להחכיר או לימכור את השטח שלך והרכוש שעליו.
      זה ציטוט מדוייק של מתוך ספר החוק הבן-לאומי בנוגע לנדל''ן.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כבר שבוע שיש יריות סביב קרית ארבע

    תושב קריית ארבע, 17/01/06 10:57

    בכל לילה ולמרות כל הכמות של כוחות ''הביטחון'' אף אחד לא עוצר את זה .
    הערבים יורים בטירןף בטווח של 100 מטר מגדרות קרית ארבע ואף אחד לא מתייחס.
    מוזר או שמישהו למעלה מעוניין ביהודים נפגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מענין כל כך הרבה שוטרים

    עצרו רק 3 בנות, 17/01/06 10:54

    כנראה ההסתה בתקשורת לא קשורה למציאות!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המון שוטרים ורובם רושמים דוחות תנועה

    תושב קרית ארבע, 17/01/06 10:53

    מרוב שיעמום.
    שימו לב לקשת אנשי היישוב עזבו המופרעים כבר אתמול את חברון אבל מה לעשות שמשטרת התקשורת לא נותנת לעובדות לבלבל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה יותר טבעי וצודק מישוב יהודי בחברון

    @ בנצי-א @, 17/01/06 10:51

    לקדימה יש מזל רע התחיל ברגל שמאל
    להכות ביהודים לא ישנה את המצב
    כל מי שפגע ביהודים בארץ ישראל גמר רע
    בגין , רבין , ברק , פרס , ושרון
    כנופית קדימה בתור

    הגב לתגובה זו

    • יאללה עופו כבר מחברון (ל''ת)

      ספיר, 17/01/06 11:25

      הגב לתגובה זו

      • מוכן להסביר מה עושה נאצי בארץ ישראל? (ל''ת)

        באת לרדוף אותנו, 17/01/06 11:54

        הגב לתגובה זו

        • איך אתם מעיזים להאשים אחרים במה שאתם? הרי רק אתמול מתנחלים צעקו (ל''ת)

          ''זיג הייל'', 17/01/06 12:31

          הגב לתגובה זו

      • ספיר, בחברון כבר היית? או רק בברלין? (ל''ת)

        יהודי גאה, 17/01/06 12:58

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    חיילים נגד אזרחים = מלחמת אזרחים!

    דווקא שמאלני, 17/01/06 10:50

    במדינה תקינה הצבא תוקף רק את האיוב. ראו ערך צרפת לפני שלושה חודשים - סירבו להפעיל את הצבא למרות שכל צרפת בערה.

    הגב לתגובה זו

    • או שלטון טוטליטרי. או רפובליקת בננות (ל''ת)

      מחק את המיותר, 17/01/06 12:38

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    המעט השפוי שמגן על הרוב במשך 3300 שנה ועד היום

    מלח הארץ=, 17/01/06 10:47

    הפרדוקס הוא שישנם יהודים וגופים כדוגמת שרון, אולמרט, שמאל, בצלם, בגץ, שלום עכשיו...שבעיוורון מקפיא פורשים שטיח אדום לטרור הפלשתיני והעומדים בראשם ומפנים הגב ליהודים שכל חטאם הוא= יישוב ארץ ישראל מימים ימימה. אני תושב גוש דן מבין באיחור את שטיפת המוח שעשו לעם היהודי ולשאר העולם התקשורת ושאר הגופים השמאלניים שיסודם... ריקנות אל מול יהודים נאמני ארץ ישראל שרק ואך ורק בזכות מתיישבים היהודים אנו חיים...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האלימות נגד כוחות הביטחון

    יוסי כהן, 17/01/06 10:47

    פורעי החוק הצעירים שנשלחים על ידי הורהם ומנהיגהם עברו כל פרופורציות בהיתפערויות בלקיחת החוק בידיים בשוק הסיטונאי .ועל צה''ל לנקוט באמצעים נוקשים כדי שהמצב לו יצא מיכלל שליטה ויגיע לאנרכנה מוחלתט

    הגב לתגובה זו

    • אל תטיף לנו מוסר, צבוע אחד

      מתנחלת יהודייה, 17/01/06 12:21

      ראינו שאצלכם מתבצעים מעשי רצח על מקומות חנייה וכיסאות על חוף הים, ראינו את ההטרדות המיניות שעוברות בנות כל יום ראינו את האלכוהול והסמים שהפכו לנורמה אצל הילדים שלכם ואנחנו גאים בנוער שלנו שנלחם על הארץ ולא על איזה שאלת כבוד מדומה אז מי שמדבר על פרופורציות תתקן את החברה שלך קודם

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לצלם את החיילים שמגרשים על מנת שבעתיד ניתן יהיה להעמידם לדין

    י. פרוע, 17/01/06 10:46

    באשמת ביצוע פשעי מלחמה.
    אם אפשר מומלץ גם לקחת פרטים.
    בכל מקרה עצם רשימת הפרטים ,ירתיע את השוטרים שמוסתים ע''י הפרקליטות השמאלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שפיות?

    איתי, 17/01/06 10:38

    אני מציע שכל כוחות הבטחון באיזור חברון יצוידו באלות גומי. כל מי שיורק/ זורק צבע/ ביצים או כל חומר אחר שפוגע בכבודם או בגופם של שומרי החוק שמייצגים את המדינה ואת דעת הרוב!!!! כן הרוב!!!! במדינה הזו , יתקלו בתגובה הולמת. שילמד כל נער פורע חוק ושלטון במדינה הזו , על בשרו , מה המשמעויות של מעשיו. מנסיוני אין ולא תהיה דרך אחרת פרט לאש חיה שתוכל לפתור את הבעייה שנקראת תושבי המובלעות בחברון. כמובן שהרעיון נוגע רק להם ולא לתושבי שאר יהודה ושומרון כולל קרית ארבע שהם תושבים שלווים ושומרי חוק שהמדינה הציבה אותם היכן שהם היום והיא צריכה לקחת את האחריות עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • אני הרוב

      ציניות, 17/01/06 12:22

      מה שאני חושב הרוב חושב

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    המשת''פים השמאלנים המעוותים של הטרור הפלשתינאי מסכנים את בטחון

    דרור, 17/01/06 10:32

    המדינה ואת קיומה.
    השנאה החולנית שלהם למתנחלים היא עדות מצערת למחלה של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    צה''ל הפך לזרוע הצבאית של מופרעי קדימה

    זיו, 17/01/06 10:29

    בקצב הזה המעשה הכי ציוני שיוכל נער יהודי לעשות הוא להתחמק משירות בצבא.
    לאט אבל בטוח הופך השמאל הקיצוני את נוער הגבעות הנוער הכי ציוני במדינה לאויב הרשמי של צה''ל.
    קדימה ההזוייה כבר ממזמן איגפה את מר''צ משמאל ומצביעי הליכוד רואים את ניבחריהם מבצעים את מדיניות חד''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לכלוא אותם עם פושעי החמאס לתמיד (ל''ת)

    ציונית, 17/01/06 10:25

    הגב לתגובה זו

    • זה יהיה ממש לא נעים להיות אתך בתא (ל''ת)

      אחד. איכסססס, 17/01/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לפנות את הנוער היישר לפנימיות

    כרוב כבוש, 17/01/06 10:21

    ולהוציא אותם מחזקת ההורים שלהם שויתרו מראש על חינוכם ועל סיכוייהם להשתלב בעתיד בחברה. עצוב שהמתנחלים משתמשים בילדיהם, כמו הפלסטינאים, בשביל לעורר מהומות ושולחים אותם לבצע עברות ופשעים (להבדיל מהפגנות), במקום לשלוח אותם לבי''ס ולחנך אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא לשחק לידי אולמרט - תזרקו על החיילים סוכריות ופרחים

    ללמוד, 17/01/06 10:21

    לאחר הבחירות
    תנהגו בחיילים כפי שעשו להם בלבנון..

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא נשכח ולא נסלח וגם נראה בנקמה

    יש אלוקים!, 17/01/06 10:17

    צה''ל בלוחמה פסיכולוגית נגד האויב החדש

    כשפניתי למפקד בכיר עם שורת הממצאים המוכיחה בעליל שבפרשת המואסי הופעלו טכניקות של שקר ספינים וקומבינות כלפי המתנחלים תוך שימוש בתקשורת ההמונית לנושא, נכונה לי הפתעה. הוא לא הכחיש ולא התפתל ואישר אפילו את התיזה. אבל גונן בלהט על ''המהלכים'' (כך קרא להם).

    הייתה זו לוחמה פסיכולוגית מוצדקת כנגד מי שמתייצב נגד צה''ל ומאחר ובין המתנחלים וצה''ל שורר עימות, הרי ש''במלחמה כמו במלחמה''!

    הצעדים הללו (לאמור שקרים ספינים וקומבינות) ,כך הכריז באוזני, רק יגברו מפינוי לפינוי. הוא גם סיפר לי שמיטב המומחים בנושאים אלו מתגייסים למילואים והם נמצאים ב''צוותי התערבות'' שהורכבו, כך התגאה באוזני המשתאות ומול ראשי הסחרחר מצה''ל החדש שנפרס לפני במלוא עוזו.

    הרי צוותים כאלו, אמרתי לעצמי, בדרך כלל נבנים למתאבדים שמצווה להורידם מהגג בכל טריק ושקר אפשרי. איזו הצדקה יש להפנותם למתנחלים, אלא''כ בעיני אותם ה''מומחים''- אנשי שמאל בד''כ שנענו לקריאה –אנשי הימין נמצאים בהחלט על הגג!

    ואכן על פי דווח YNET : היה פסיכולוג צמוד לפינוי בכוח שעקב אחרי המפקדים החיילים והמפונים לבדוק את תורת הלחימה שנלמדה וכמה היא פועלת והוטמעה.

    כדי להטמיע את תורת הלחימה עושים תרגילים לכוחות, לדבריו לא רק כדי שידעו איך לסחוב מתיישבים, אלא גם כדי להטמיע בהם פסיכולוגית את המשימה. בלשונו, כאיש ח''א, צריך להטמיע בחיילים שמי שהיה עד היום '' עמית '' הופך מהחודש הבא ל '' טורף '' ! זו משימה לא קלה בעיניו, כי צריך לשמור בכל זאת על פרופורציות ועל מינון, שהרי בכל זאת אחים אנחנו, אמר בנעימות.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו את אלוהים שלך בהתנתקות

      כדורי, 17/01/06 11:32

      מתנחלי חברון- אתם נמאסתם גם על אלוהים.
      לנו אתם כבר יצאתם מכל החורים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    המתנחבלים הצטרפו לחמאס

    אייל הראל, 17/01/06 10:15

    שנים היה ידוע שהמתנחבלים והחמאס הם באותו צד, אבל רק עכשיו הם חשפו זאת סופית כשלבשו חולצות על הראש והפכו לרעולי פנים.
    אני חושש שהשלב הבא יהיה קסאמים על כפר-סבא - מאלקנה.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו? התחברנו אליכם? תגיד, יצאת (ל''ת)

      מדעתך? אתם, 17/01/06 10:31

      הגב לתגובה זו

      • חיילים=יהודים גיבורים

        אריק מלך ישראל, 17/01/06 11:45

        מתנחלים=פעילי חמאס רעולי פנים.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מוזמן להצטרף להאלוהים שלך בביה''ח (ל''ת)

          קדימה לפח הזבל, 17/01/06 12:39

          הגב לתגובה זו

          • לפחות ה''אלוהים'' הזה קיים

            אריק מלך ישראל, 17/01/06 13:06

            מה שלום יהווה?

            הגב לתגובה זו

            • אבל אלוהים שלי לא ימות לעולם (ל''ת)

              מתנחל גאה, 17/01/06 17:10

              הגב לתגובה זו

            • בטח שלא

              ריאליסט, 17/01/06 17:31

              בשביל להפסיק להתקיים קודם כל צריך להתקיים.

              הגב לתגובה זו

        • ומה תגיד על הנוער המשתכר והורג בכבישים? (ל''ת)

          על הסכין!, 17/01/06 13:01

          הגב לתגובה זו

    • השמאלנים הם החמס''ניקים! חברון הם אלה ששומרים על ת''א

      דניאל, 17/01/06 10:32

      בגלל שהשמאל מעודד פלשתינים בכסף ועידוד משפטי, צה''ל לא שומר על היהודים בחברון ולכן הם מתפרעים. אנשי חברון עשו שירות צבאי מלא, ואעפ''יכ הצבא שבו עשו שרות משמש כנגדם!. השמאלנים הם החמ''ס הם נותנים את הכסף את הנשק ואת העידוד - הערבים הם רק המבצעים= היורים בפועל!.

      הגב לתגובה זו

    • וראית מה הקלגסים שלכם שמו על הראש? (ל''ת)

      כדי להרביץ, 17/01/06 10:33

      הגב לתגובה זו

    • אנשי חמאס עבור השמאלנים הם לאוחמי החופש-עבור היהודים רוצחים

      ממשלת השמאל, 17/01/06 12:19

      זאת אומרת בשביל שמאלן כמוך יהודי חברון הם לוחמי החופש היהודים!!!

      יהודי חברון מודים לשמאלן הטיפש..

      הגב לתגובה זו

    • לך דבר עם החמאס,אם תחזור? ישקלו עצתך.. (ל''ת)

      מוטי א, 17/01/06 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנשי חברון היקרים!

    ירושלמית, 17/01/06 10:09

    חזקו ואמצו! והמשיכו להלחם על אדמת ארץ ישראל הקדושה.

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלי חברון-המשיכו ככה

      אחמד טיבי, 17/01/06 11:28

      אתם עושים לנו את העבודה!

      הגב לתגובה זו

      • וואי יהודים, כלכך כיף לראות אותכם

        ערבי, 17/01/06 12:24

        ככה מרביצים אחד לשני כדי לתת לנו את האדמה שלכם אנחנו אפילו לא צריכים להמשיך בפיגועים

        הגב לתגובה זו

        • יום יבוא

          מתנחל גאה, 17/01/06 17:13

          יימח שמך. יבוא יום ונצחק עליכם כולנו ימניים ושאלנים ביחד

          הגב לתגובה זו

      • אולמרט - תמשיך כי אתה עושה לנו את העבודה (ל''ת)

        אחמד טיבי, 17/01/06 12:41

        הגב לתגובה זו