• 42.

    נכון שהכתבה מאכזבת, אבל - (ל''ת)

    יש לו זכויות, 21/01/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מס' 40 זה לא הבמה לממשות

    אבל אתה צודק, 21/01/06 10:17

    מאד מאכזב, צפוי ובנאלי. מוטב היה אם היה מכיר במורכבות החברה הישראלי/יהודית ולא רואה אותה בשבלוניות מטרידה בשטחיותה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קראתי שוב ושוב ולא מצאתי

    שאמר משהו ממשי, 20/01/06 17:24

    קראתי שוב ושוב את הראיון ולא מצאתי שהמרואין אמר משהו שכדאי לזכור. אז כבר שכחתי. אוסף הגיגי פרווה בפרוטה. כלום עם כלום. גורנישט מיט גורנישט. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמידרור - טול קורה מבין עיניך

    אתה גרוע מניסו, 20/01/06 17:19

    מאז שאמרת שהיהודים החילונים הם ''גויים דוברי עברית'' - אין לי יותר אמון בשיקול דעתך. למעשה אתה גרוע מניסו שחם הואיל וקיבלת חינוך ראוי (אף שלא הגעת לפסגה אקדמית כלשהיא) ואעפ''כ דיברת כאחד הריקים ולא התנצלת מעומק הלב עד היום. אכן ''אין בעל הנס מכיר בניסו'' (שחם).

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולה סיים BA ומדעי החברה?

    ד''ר לברברת, 20/01/06 17:15

    מאז שכינה את החילוניים גויים דוברי עברית הוא לא התנצל ולהיפך - רק התקדם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יישר כח יקי

    אסף-חיים, 20/01/06 15:57

    בית הכנסת 'קצין' עומד מאחורייך ומצדיע :-)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ביבי אטיה ---לנשיאות

    מ. מוצ'ניק, 19/01/06 21:45

    לא מבין איך בן אדם דתי אומר:אני לא אוהב את ההגזמה באשר להפרדה בין בנים לבנות, ולכן לא הסכמתי להרצות ''רק לבנים'' בסניף המקומי.
    תהרגו אותי,לא מבין

    הגב לתגובה זו

    • אז אני אסביר לך

      אריאל, 20/01/06 21:16

      דתי - אין משמעו חרדי דווקא.
      דתי, גם אין פירושו קיצוני.
      יש ענף שלם בדת יהודית האורתודוכסים - דתיים לאומיים - שחושב שההפרדה אכן מודזמת.
      אז מה הבעיה?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ישיבות ההסדר הן אכן רעיון מעולה! (ל''ת)

    גל, 19/01/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טוב שזה נגמר וחבל שזה התחיל

    מוניק, 19/01/06 00:27

    טומי לפיד ,טוב שזה נגמר וחבל שזה התחיל. אהבתי. אני מאמצת המשפט.
    מוניק

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא לשכוח לתלות מודעות שאסור לכוהנים ללכת ביום הבחירות בין השעות

    מת מצביע, 18/01/06 20:14

    14-16ברחובות הישובים הדתיים.אתם יודעים למה?השפל המוסרי,המירמה,החמדנות,תאוות הבצע והשחיתות במחנה הדתי גוברת משנה לשנה ויום הבחירות הוא אחד מהימים התורמים להתדרדרות הנורמות המוסריות של הדתיים.ולענינו לכהנים אסור ללכת ביום הבחירות ברחוב כי אז המתים הולכים להצביע.............

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עמי דרור - כל הכבוד חוץ מהעניין של המאחזים:

    מצביעים חרות, 18/01/06 13:47

    זכותו המוסרית המלאה של עם ישראל להתיישב בכל חלקי ארצו, ארץ ישראל, ולעניין זה גם המאחזים - הם קצת מעבר לאחיזת שטח ויותר כמו התיישבות חוקית בשטחי מולדת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אנשים חושבים

    ציוני דתי, 18/01/06 09:40

    מעניין,רוב תשובותיו של עמידרור דומות ואפילו זהות לתשובות שנתן לפני כחודש מנחם לנדאו(מהשב''כ)-מעודד שיש בציונות הדתית אנשים חושבים שאינם מהססים לומר את אשר על ליבם ,לעומת אלה שמדקלמים סיסמאות שרבנים''שתלו'' במוחם-כן ירבו,הידד לאנשים החושבים!!!

    הגב לתגובה זו

    • חחח אתה ענק

      אשר, 18/01/06 12:41

      מי שמדקלם מה שאמר לנדאו מהשב''כ הוא ''אדם שחושב לבד'', אבל מי שמדקלם מה שהרבנים אמרו הוא ''אדם שלא חושב לבד'' .

      ואני חשבתי שבשביל להיות אדם שחושב לבד צריך פשוט לחשוב לבד.

      נאיבי שכמותי...

      הגב לתגובה זו

      • הללויה.. פרשנות קוטלת! (ל''ת)

        מורי אל כניס, 18/01/06 20:50

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    ירעם - חזק ואמץ... (ל''ת)

    נתניהו, 18/01/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אהבתי. למה אתה לא בפוליטיקה ? (ל''ת)

    hgi, 18/01/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בעניין חב''ד, ידיעתך לקויה...

    דודי, 18/01/06 00:29

    בעניין המשיח יש לכך סימוכין הלכתיים...ושבעתיים כשאתה מעריך ומוקיר את הרבי...

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      חושב, 18/01/06 19:46

      הגב לתגובה זו

    • למה לקויי'ה?!

      אריה, 19/01/06 03:34

      הרי ידוע שהרבי נפטר, הוא נקבר כאחד האדם (ברוב הדר ופאר הראוי לו) אך לצערנו הרב הוא נפטר.
      נכון שהוא דור שביעי של צדיקים ועוד אלף ואחד סיבות שכתובות כולן, אך לא נאמר שיהיה רק אדם אחד העונה על הקריטריונים, כתוב שאלו הם הקריטריונים ועל כן מהרגע שהרבי נפטר הוא לא המשיח... חבל שכך, אבל זהו המצב...

      הגב לתגובה זו

      • הבט,על פי נבואת הרבי אין מנוס מלומר

        עקיבא, 19/01/06 23:49

        שהוא הוא מלך המשיח...[אגב באברנאל נאמר על משיח ''נגלה נכסה ונגלה'']

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    התשובה שלו על ניסו שחם היא ממש פחדנית. שחם רשע! (ל''ת)

    הוא אמר:, 17/01/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''יונתן פולארד - תאונת עבודה מצערת''??????????

    פלנגה, 17/01/06 23:09

    ותו לא???

    יעקב עמידרו - ציפיתי ממך ליותר.

    בושה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משנאיך ומחריביך ממך יצאו (ל''ת)

    זבולון, 17/01/06 23:05

    הגב לתגובה זו

    • למה?!

      אריה, 19/01/06 03:35

      פרט נמק והבא דוגמאות למשפט...

      הגב לתגובה זו

      • זה ברירת המחדל (ל''ת)

        דודו, 19/01/06 14:37

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אהבתי..

    גיימס הטפילד, 17/01/06 21:00

    במיוחד את התגובה בנוגע לרב מרדכי אליהו ולרב אבינר.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דמוקרטיה ויהודי חובש כיפה לא יכולים לדור בכפיפה אחת

    דתי כן, 17/01/06 20:50

    מסוכנותם של חובשי הכיפות לצביונה הדמוקרטי של מדינת ישראל הוא עצום מאחר והלכתית אין דמוקרטיה מתיישבת עם התפיסה ההלכתית.למה משולים הדתיים בארץ?לחומיינים באירן אשר שלטון ההלכה האיטולות והאיממים היהודים בראש מעייניהם ולא ערכים של שיויון,חופש בחירה,מוסר אוניברסלי וכו'

    הגב לתגובה זו

    • שרעבי אומלל שלי אתה חיב טפול נפשי דחוף (ל''ת)

      ויפה שעה קודם!!, 17/01/06 21:33

      הגב לתגובה זו

    • זה כמו לומר חילונים=גויים דוברי עברית. בדיוק אותה שטות. (ל''ת)

      חילוני, 17/01/06 21:48

      הגב לתגובה זו

    • שוב התימני מתבייש בשם שלו?

      אהייה, 18/01/06 03:47

      מה קרה ל''מרן שרעבי נ''י?

      הגב לתגובה זו

    • ל-23 - הסכנה היחידה לעם ישראל ולמדינה באה מאנשים כמוך מלאי שנאה (ל''ת)

      מצביעים חרות, 18/01/06 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עמידרור אדם ראוי

    אבג, 17/01/06 19:31

    האלוף עמידרור ראוי לעניות דעתי להנהיג את הציונות הדתית , השאלה עם הזירה הציבורית תאפשר לו מרחב מחיה מסוים אחרי האמיאות שמייחסים לו (שממש לו מאפינות את האישיות שלו ותפיסת העולם שלו) הרי על החילונים אסור להשמיע ביקורת

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בקשר לדרעי...

    רוני, 17/01/06 18:32

    הורשע בבית המשפט על שוחד של 60 אלף דולר ושילם ב-3 שנים בכלא.

    בפרשה החדשה של שמעון פרס מדובר על 300 אלף דולר, פי חמישה. אני רוצה לראות אם פרס ישב בבית הסוהר שלוש שנים.

    שרון? 3 מיליון משלאף? מי סופר בכלל ולמי אכפת. זה פי 30, אגב.

    ויש עוד הרבה. עמותות ברק, חקירות וכיוצא בזה. ורק לדרעי לא ויתרו.

    למה?

    כי הוא שחור.

    הגב לתגובה זו

    • פרס לא חשוד שלקח כסף לכיסו!פרס לא גנב מכספי משלם המיסים הישראלי....

      הבדל ענק, 18/01/06 10:15

      אין שום מקום להשוואה ותשמור את הבורות שלך לעצמך. אריה דרעי גנב כסף לכיסו !

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה הקטע של רוני סופרסטאר??

    אריאל, 17/01/06 16:43

    אתם עושים את זה כל פעם. למה?? להוכיח את בורות המרואיין ב''זמרות'' בדמות בובות פלסטיק חשופות שד??

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ההלכה היהודית היא פלטפורמה גזענית,מיושנת ולא רלבנטית

    האימם עלי, 17/01/06 16:40

    טוב שיש את ההלכה היהודית אשר גורמת לחובש הכיפה להיות לא רציונלי ולא ריאלי.ההלכה היא כמו טריפ,אופיום וכולנו יודעים איזה ניתוק ואיזה מחיר נגרם למדינה כתוצאה מריבוי אותם חובשי כיפות.האקסיומה שלי אומרת שככל שיש יותר חובשי כיפות כך הסיכוי להמשך קיומה של מדינת ישראל חילונית דמוקרטית קלוש יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מלא בבורות ובשטחיות (ל''ת)

      רועי, 17/01/06 19:31

      הגב לתגובה זו

    • מטומטם ואידיוט (ל''ת)

      איממה, 17/01/06 20:25

      הגב לתגובה זו

    • איזה חמוד (ל''ת)

      חרדי, 17/01/06 21:10

      הגב לתגובה זו

    • שרעבי חמוד שלי אתה צריך טפול נפשי דחוף ויפה שעה אחת (ל''ת)

      קודם לפני מפלה!, 17/01/06 21:35

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מה הרציו של הגת מתימן?

      ליאור, 18/01/06 03:46

      אתה עדיין מאמין שזה מעמ-- לך אותו?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    המתנחלים והחרדים בעלי בריתנו ואני קורא להצביע עבורם בבחירות

    אחמדינג'די, 17/01/06 16:24

    כל מי שעיניו בראשו מבין למה אנחנו החומיינים תומכים בתאומים הזהים שלנו. אם מישהו היה מתבקש להמציא אויב למדינת ישראל הוא לא היה מצליח להמציא משהו יותר מוצלח ממה שקיים במציאות.איך אומרים אצלכם ? ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו ''אז ברור לכם למה הכוונה ועל מי אנחנו ממליצים.

    הגב לתגובה זו

    • מוזר

      יגאל, 17/01/06 17:20

      חשבתי דוקא שאחמניג'אד חולק השקפה דומה עם השמאל בישראל, הרי גם הוא וגם הם מסכימים על העקרון שכאשר יש בעיות בין יהודים למוסלמים, צריך לפנות את היהודים ולהעביר אותם למקום אחר.

      הגב לתגובה זו

    • שרעבי לך לטפול נפשי דחף ויפה שעה קודם (ל''ת)

      ושעתיים באשפוז, 17/01/06 21:37

      הגב לתגובה זו

    • אני מבין אותך? שחור מכוער בראי=חיים קשים ותיסכולים

      אביאלי, 18/01/06 03:45

      רק מה הקשר בין החיים החרא שלך
      לחרדים? הם אשמים גם בזה?

      לך תלעס גת תימוני

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    קיבלתם הערה

    ארי, 17/01/06 16:15

    באמת NRG יהדות הוא NRG ימין. מספיק עם ההקשר הלא נכון בין ימין לדת. זה מביא רק לזנאת חינם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יעקב עמידרור בושה ליהדות אדם שמתחנף לשמאל

    מזרוחניק, 17/01/06 15:11

    יעקב עמידרור אדם שהוא
    בושה לאנושות
    ובפרט ליהדות

    הגב לתגובה זו

    • לא

      ניר, 17/01/06 16:01

      אתה ממש גאווה גדולה!

      הגב לתגובה זו

    • למזרוחניק היקר

      בועז, 17/01/06 18:48

      בעם היהודי דעות רבות ומגוונות. לכל אדם השקפת עולם אותה קיבל דרך חינוכו בבית הוריו דרך בית סיפרו וכן הלאה. כמו שלך דעות מוחלטות על דרך התנהגותנו עם אחינו מהצד השמאלי של המפה. וכמו שלא תאהב אם יבא אחיך ויאמר לך דברי גנאי על דעותיך. אך אם יבא ויקשיב לך בנימוס ויענה לך בנימוס וברצינות על טיעונך בנועם אני בטוח שתחבב אותו על אף מחלוקתך איתו.

      דע למד ונצור

      שלום שלום אמר ה' ורפאתיו.

      הגב לתגובה זו

    • שמא יוכל כבודו לפרט איפה יש התחנפות (ל''ת)

      לשמאל במאמר???, 17/01/06 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרב הזה הוא פופוליסט גדול ביותר

    יואב אר, 17/01/06 13:44

    רואים שדעת התורה חשובה אצלו
    רק כשהיא לא נראית מוזרה!

    אני לא סומך על אחד כזה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא רב

      ., 17/01/06 15:46

      הוא קצין בדימוס

      הגב לתגובה זו

    • הואט תת אלוף בצה''ל, רואים מה הידע שאתה מביא איתך. (ל''ת)

      יוני, 17/01/06 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    סיומת הכי מוצלחת!!!!

    השכן, 17/01/06 13:20

    הגדרה מצוינת לNRG יהדות

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ירעם נתניהו או עטיה?

    סקרנית, 17/01/06 12:20

    למה הוא שינה שם משפחה?

    הגב לתגובה זו

    • קבלי תשובה...

      זבולון, 17/01/06 13:41

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/997/469.html

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הראשון שהגדיר את nrg יהדות כפי שהוא. (ל''ת)

    תשובה יפה, 17/01/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה יש עוד כאלה???

    חילוני צעיר, 17/01/06 11:56

    קודם כל אני רוצה לציין לשבח את התרבות של הדתיים(סליחה אם זו לא הגדרה נכונה או מדויקת אך באין ביטוי אחר ...) שמקדשת גם את המבוגר והחכם ולא רק את הצעיר (כמו אצל החילוניים)

    אנו עדים לקרע עמוק בין חילונים לדתיים , לרוב בגלל מובילי דרך הזויים ומשיחיים משני הצדדים והנה מישהו שאני מסכים עם רוב אמירותיו - אינו מתלהם ,מדבר לעניין ונותן הרגשה שיש מקום באמצע שאפשר להיפגש בו - כן ירבו

    הגב לתגובה זו

    • חילוני צעיר- תבדוק טוב היסטוריה של האיש אח''כ תכתוב ''לא מתהלם'' (ל''ת)

      דוד, 17/01/06 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עמידרור זה לא האנטישמי שכינה את חיילי צה''ל החילוניים ''גויים''?

    זה האיש ?, 17/01/06 11:54

    האם זה האיש שכינה את חיילי צה''ל החילוניים הקדושים ''גויים דוברי עברית'' ? .
    אם זה האיש הוא צריך להיות מגורש מהארץ ולא לקבל ביטוי מעל במה כלשהי. לפני שיגורש צריך לעבור מקבר צבאי אחד לשני ולבקש את סליחה מהנופלים והמשפחות , את סליחת האל אין לו סיכוי לקבל .

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן! ראה את התיקון מס' 3

      שלמה, 17/01/06 14:27

      ובכלל מי אתה לדרוש התנצלות מחיילי צה''ל (וגם מזה קשור כי בעצם גם גויים נפלו על הגנת הארץ).

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קשקשן-1000 חיילים בשנה מההסדר.איך הם יכולים להיות ''עמוד השדרה''

    קח שיעור בחשבון, 17/01/06 11:51

    עוד שקרן - 1000 חיילי הסדר יש בשנה . רק חלק מהם קרביים. היום רק קרביים עושים מילואים. נאמר שכל ה 700 הקרביים עושים מילואים - איך זה בדיוק הופך אותם ''לעמוד השדרה'' של יחידות המילואים?
    צריך עזרה בחשבון ? או אולי שיעור ביושר והכרת תודה לאנשי המילואים האמיתיים שמהווים את עמוד השדרה האמיתי של צה''ל - רובם המכריע חילוניים וחלקם הקטן דתיים ששירתו שירות מלא בלי הסדרים. אין בישראל 10% דתיים ציוניים ,ומתוכם חצי נשים וחצי מהגברים לא משרתים.

    הגב לתגובה זו

    • מי קשקשן?

      סתם, 17/01/06 14:00

      לידיעתך, למרות שרק 10 אחוזים מהציבור הם דתיים, בקורס קצינים האחרון הם היוו חצי מהמסיימים. חצי. אז קודם כל, אל תדבר שטויות.
      דבר שני, עם כל הכבוד, האיש הזה הוא אלוף בצה''ל, ככה שאני חושב שהוא יודע טיפה יותר ממך על מעמדם ותרומתם של בני ישיבות ההסדר והחיילים בכלל. יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • קורס קצינים זה לא מדד למספר המשרתים בצבא.אין שום קשר

        הבצא עומד על, 17/01/06 17:03

        רוב החיילים אינם הולכים לקצונה , לכן אין קשר בין מספר הקצינים לבין כמות המשרתים בצבא.
        היוםכל טמבל הופך לקצין . אצלנו הטמבלים הגדולים בשכבה הפכו ראשונים לקצינים. מדד לכלום

        הגב לתגובה זו

        • אין ספק שישיבות ההסדר סיימו את תפקידם

          לצערי הסדרניק, 18/01/06 10:21

          אם נכליל, מלבד ישיבות בודדות כמו ירוחם, הגוש, ואולי עוד אחת או שניים, אין שם לימוד רציני אם בכלל!!! בתכל'ס, שנתיים ראשונות זה הכנה לצבא, אח''כ השירות, ובשנתיים האחרונות עושים פסיכומטרי / מכון להוראה... אין חינוך של הרבנים!!! כמובן, שאין עבודה אישית על מידות!!!
          יש בינוניות בכל התחומים ואפשר לראות את זה גם בשירות הצבאי, בתרומה האישית, בהתנהלות של הבני''שים, ובהמשך לפיקוד וקצונה!!!

          הגב לתגובה זו

          • דבר בשם עצמך

            נתי, 18/01/06 11:10

            על סמך מה אתה קובע את השטות הזאת?
            לא סיימו ולא בטיח. לומדים במלא המרץ ועושים צבא כנ''ל.

            הגב לתגובה זו

    • בליל של שקרים תלמד עובדות (ל''ת)

      עודד, 17/01/06 14:12

      הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן!! אני ג'ובניק הסדרניק ועושה מילואים!!

      איתי, 17/01/06 15:19

      אתה בעצמך שקרן! אני מש''ק שלישות בגדוד מילואים קרבי מאוד, שעושה כל שנה 24 ימים של תעסוקה ועוד ימי אימון בהתנדבות! אז אל תבלבל אם אתה לא מכיר.
      איתי בפלוגת מפקדה (ג'ובניקים) יש עוד כמה חיילים הסדרניקים.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע איפה אתה משרת

      נתי, 18/01/06 12:36

      אבל בגדודי המילואים ה''רגילים'' וה''אפורים'' דהיינו שריון וחי''ר שהם עמוד השידרה של הצבא בכלל ושל המילואים בפרט - אחוז הדתיים שרובם המכריע הסדרניקים לשעבר - גבוה מאוד.
      גבוה גם באופן מוחלט ועוד יותר גבוה דווקא לאור העובדה שיש כ''כ מעט הסדרניקים ביחס למחזורי הגיוס. ההסבר מאוד פשוט - יש כמעט אפס נשירה אצל ההסדרניקים. ובלי שום כוונה לפגוע - המצב הפוך אצל החיילים הלא-דתיים. אולי בקרב קצינים או בוגרי יחידות מובחרות זה לא כך אבל אחי - זו עובדה שחלק גדול מאוד מהחירניקי''ם או הטנקיסטים לא ממשיכים למילואים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מעולה!!!

    יהודי גלות א''י, 17/01/06 11:09

    זו הפעם הראשונה שאני מסכים לכל מלה ב''שליפות'' אם יורשה לי להוסיף:
    לגבי התבטאותך העדינה לגבי טומי לפיד, הנ''ל עיתונאי מתחת לבינוני ,מגלומן, שונא כל מה שריח דת נודף ממנו ,ואפשר ללמוד על אישיותו מהפתיח לספר בשול שכתב:
    ''יש אנשים שאוכלים בשביל לחיות
    ואילו אני חי בשביל לאכול...''
    מה שמעיד על אישיותו של חזיר זה.
    ועד נקודת הזדהות, גם אני הייתי קרבן לציונות החיולנית שקעקעה את יהדותי. על כך לא אסלח להם לעולם!
    ישר כוחך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נופת צופים

    שלומי, 17/01/06 11:00

    ראיון איכותי, מדוייק, מרשים ומעורר השארה.
    ירעם יכול ללמד הרבה מראיינים ותיקים את מלאכת הריאיון.

    תנו לנו עוד מאלה!

    תלמיד-חבר-מעריץ-נפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דתי מחמד (ל''ת)

    ע, 17/01/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שום כלום

    אליק, 17/01/06 10:14

    לגבי המאחזים - אתה טועה זו קריאת כיוון של אנשים שחשוב להם ולא במחיר של סמל בלבד . מקומות שהתחילו כמאחזים והיום הם לב הישוב, זו נקודה שצריך לחשוב עליה.

    עוד שניים: נחשון בן עמינדב .
    והיציאה מבין חומות ירושלים.

    הדברים ברובם רגילים לא שמעתי חידוש גדול מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רגע,ה''גאון'' הצבאי לא היה נגד הנסיגה מלבנון? (ל''ת)

    חוכמולוגי.., 17/01/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כאשר עמידרור רוצה...

    יהודי-חילוני, 17/01/06 10:00

    עמידרור מסוגל להיות מאוד ממלכתי ודיפלומטי כאשר הרוח שורה עליו, או לחילופין כאשר הדבר נדרש לו ממניעים פוליטיים.

    ''לא נשכח ולא נסלח'' את ההתבטאות האומללה שלו בדבר ''הגויים דוברי העברית'' שאני נמנה על שורותיהם (של הגויים), וחבל שהרב עמידרור, שהתבטאויותיו דלעיל דווקא משקפות עמדה בהחלט רצינית ומעוררת חשיבה רבה, אינו מתכחש להם או למצער מתנצל עליהם.

    אני תקווה שעמידרור, בדרכו לפוליטיקה, אכן יפעל לקירוב לבבות בין דתיים לחילוניים, להבאת אדני היהדות לציבור החילוני והבאת קידמה, פמיניזם והומניות לציבור הדתי. כולנו נהנה מכך.

    הגב לתגובה זו

    • רגע למחשבה

      שלומית, 17/01/06 11:31

      דבר ראשון, עמידרור אינו אב, ואיננו מתיימר להיות רב.
      דבר שני, בואו נחשוב רגע ביחד, למה אנחנו מאמינים? לראיון בעיתון צהוב או בשליפות מדויקות?
      בחיים הציבוריים והפרטיים הוא מלווה, תומך שותף עם דתיים, חילונים, דתלשים, חרדים ודתים מחמד ללא הבדל בינהם. אז קדימה, הגיע הזמן שנניח את ההתבטאות הנ:ל בצד, לא?

      הגב לתגובה זו

      • אלוף אורי אור נמחק ממש העלימו אותו על אמירה הרבה יותר קלילה מזו . (ל''ת)

        אבל לדתיים מותר, 17/01/06 12:43

        הגב לתגובה זו

        • האלוף הנ''ל הנו גזען שונא דתיים סתם (ל''ת)

          אשכנזי מנופח!!!, 17/01/06 21:43

          הגב לתגובה זו

    • יש אמירות שאין עליהן סליחה.

      ביזה את חללי, 17/01/06 11:57

      מה שיותר מדאיג שהמחנה שלו לא יצא בהכחשה ובבהלה אחרי האמירה. ציפיתי לגינוי חריף מכל רב בישראל ומכל ח''כ דתי . מזה הבנתי שהאמירה הזו משקפת מחשבה וגישה גורפת בקרב הציבור הדתי שחיילים חילוניים הקריבו עשרות שנים חייהם למענם . בושה וחרפה שהאיש הזה עדיין מסתובב בקהל עם ישראל .

      הגב לתגובה זו

      • מעבר להעלבות המובנת

        אשר, 17/01/06 12:47

        מה מאפיין ישראלי חילוני כיהודי, מלבד זה שאמא שלו יהודיה?

        מבחינת אורח החיים מדובר עפ''י רוב, באדם בעל אורח חיים גויי לחלוטין שאמנם מדבר עברית,וגם חוגג את ליל הסדר, וצם ביו''כ (בהרבה מקרים), יש עוד משהו מעבר לזה ?

        התבטאות קצת פוגעת אבל לא כ''כ ''לא נכונה'', הלא כן?

        הגב לתגובה זו

        • מי בכלל צריך להסביר לך ולעמידרור?מי אתם בכלל ?

          מי הפך אתכם, 17/01/06 13:07

          מתי תבינו - אף אחד לא מינה אתכם להיות אלוהי העם הזה. מי שמכם שתחליטו מיהו יהודי ומי כבר לא יהודי והפך לגויי? מי? מי? עד מתי תמשיכו לחשוב שאתם ממונים בעם הזה על המוסר הדת הערכים וכו'? עד מתי תמשיכו לגדל דורות שחושבים שהם טובים יותר מכל שאר ישראל ? שהם יהודיים יותר ?
          מתי יקומו רבים מכם ויתנערו מאנשים כמוך וכמו עמידרור.

          הגב לתגובה זו

          • למה אתם תמיד לא עונים לענין?

            אשר, 17/01/06 14:01

            עד מתי תמשיכו לחשוב שאתם יודעים מה אני ועוד ''דורות'' חושבים ועל בסיס זה תמשיכו להשמיץ אותנו (שלא לדבר על לשפוך את דמינו ולגזול את רכושינו) עד מתי?

            הגב לתגובה זו

            • אשר- קרעתי אותי מצחוק (-: קומיקאי נולד (ל''ת)

              טמבל, 17/01/06 17:05

              הגב לתגובה זו

            • לפחות אתה מודע למצבך התבוני (ל''ת)

              חכם, 17/01/06 17:10

              הגב לתגובה זו

          • מי מצנזר אותי? (ל''ת)

            אשר, 17/01/06 14:43

            הגב לתגובה זו

          • מי שאמר את זה לא התכוון לזה שהחילונים באמת גויים

            אני, 17/01/06 16:42

            אלא שהם מתנהגים כמו גויים.
            מי שנולד יהודי ישאר תמיד יהודי ולא משנה איך יתנהג.
            אף אחד לא מחליט את זה. הכל כתוב בתורה. כל אחד יכול לראות בעצמו מה כתוב בתורה, אלא שלא כל אחד קורא מה כתוב שם .

            הגב לתגובה זו

    • תיקון

      האחרון, 17/01/06 13:40

      הביטוי ''גויים דוברי עברית'' אינו של האלוף (במיל') עמידרור. בשיחה עתונאית איתו, עמידרור הזכיר את הביטוי הזה בשמו של חבר חילוני שיש לו, המצר על המצב התרבותי של חלק מן העם היהודי.
      ראוי לדייק.

      הגב לתגובה זו

      • ועמדירור- הוא התנער מהדברים או שחיזק אותם? (ל''ת)

        חוששני שכן, 17/01/06 14:18

        הגב לתגובה זו

      • גויים דוברי עברית

        יהודי, 17/01/06 18:44

        אין לכם מושג, כמה צדק עמידרור באמירה זו.
        החילונים יהודים מכוח לידתם לאם יהודיה ותו לא.
        איזה קשר יש להם ליהדות?

        הגב לתגובה זו

    • הוא התנצל, וחבל.

      חילוני לאומי, 17/01/06 21:46

      בעיני השמאלנים הקיצונים - אלה שפלשתניותם אומנותם הם לא יהודים והם דוברי עברית.

      זכותו היתה להגיד זאת. אולי לא חכם אך זכותו. זו הייתה טעות קשה - כי מולו עמד ברקודות התבטאויות רונאל פישר, שהפיל גם את עמוס גלבוע שקישקש שטויות לפני שהתמנה להיות מפקד גל''צ - מינוי שלא יצא לפועל.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל שאינך בפוליטיקה

    מומו, 17/01/06 09:49

    הייתי מצביע עבורך.
    עלה והצלח.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא יודע אבל הוא נשמע ''עם הארץ''

    אורן, 17/01/06 09:31

    נשמע אדם קטן מאד
    בכלל מי שמוכן לשליפות האלה מחפש רק כותרת בלי לקחת בחשבון שהוא בעצם מצמצם את עצמו ואת עולמו - זה מתאים לאנשים קטנים

    הגב לתגובה זו

    • וואו, אורן. אתה כנראה באמת לא יודע. (ל''ת)

      צל, 17/01/06 12:39

      הגב לתגובה זו