• 45.

    מלך!

    אלי, 08/03/08 13:19

    כל הכבו לאברי רן. מלך ישראל אתה. מעריץ אותך

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ממעצר בית לא ''נמלטים''.

    סתם אחד, 19/01/06 23:09

    ''נמלט מהמקום עם אופנוע''. ממעצר בית לא צריך ''להמלט''. מה זה השטויות האלה שכותבים כאן?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד וכה לחי לאברי רן

    אילן, 19/01/06 14:04

    ברכות על הזיכוי,רק שלא יירפו ידיך מהעשיה המבורכת כי זה בסופו של דבר מה שהמימסד רוצה. חבל שהידיעה מסתתרת במקם זה ולא זוכה לפרסום רחב יותר,אחרי הכל את המעצר וההאשמות פרסמו בהבלטה גם בטלויזיה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שאלת המיליון דולר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    נילי, 17/01/06 20:10

    למה הידיעה הכל כך חשובה הזו, שחושפת את פרצופם האמיתי של המעלילים על אנשי הגבעות, לא נמצאת בדף הראשי, או בדף הפוליטי?
    אהה, זו ידיעה מגזרית השייכת לגטו היהדות.
    שנגיד תודה שנתנו לנו בכלל גטו.

    הגב לתגובה זו

    • ממליצה לקרוא את הנ''ל (ל''ת)

      אורה שמורה, 17/01/06 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אברי תתבע פיצויים! חמישה חודשים של

    מעצר שווא והעסק, 17/01/06 17:52

    כלכליות. צריך ששוטרים ישלמו על מעשיהם ואם המדינה תצטרך לשלם פיצויים השוטרים שתפרו את התיק ינזפו באופן רציני.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היה עבריין נמלט, היה נגמר מזמן

      ישראלי, 18/01/06 14:25

      על מה יתבע? על שברח ממעצר ולכן לא הובא בפני שופט?
      אידיוט

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איך זה קשור ליהדות? מה זה עושה פה?

    דבורי, 17/01/06 15:53

    ממתי מנהיג נוער הגבעות שייך ליהדות. תפסיקו עם זה כבר, נמאס מהקישור הישיר לכל מה שריח ימני מובהק עולה ממנו לתורת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כך זה בבית משפט זה

    כפר סבאי, 17/01/06 14:43

    גם אם אברי רן היה רוצח (סליחה, הורג) ערבי ומודה ומשחזר זאת, בבית המשפט בכפר סבא, הוא כבר היה יוצא זכאי. שימו לב, כמה זיכויים היו למתנחלים בבית משפט זה, ותבינו לבד.

    הגב לתגובה זו

    • שים לב כמה כתבי אישום מופרכים מגישה הפרקליטות נגד מתנחלים (ל''ת)

      שכל ישר, 18/01/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    סוף האמת להתגלות - גם לגבי עצי הזית

    אביעד, 17/01/06 11:01

    אך מי יפצה אותו על עוגמת הנפש ???

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לתבוע את המדינה

    דובי, 17/01/06 10:58

    תשאל את פדרמן איך עושים את זה.

    אבל אם ישבת במעצר לשוא מדיע לך פיצוי.

    אל תוותר, לא רק בגלל שמגיע לך כסף, אלא כדי שבמדינה תדע שהיא צריכה לשלם על רדיפה פוליטית. בכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אברי ה''אמיש''

    ''נצח ישראל לא.., 17/01/06 08:44

    ליבי איתך אדם יקר , מעניין להגיע לגבעות עולם רק שאני לא יודעת אם אפשר להגיע בלי להודיע להתקשר אברי יצאת צדיק כבר ביום הראשון שעצרו אותך , רק תשתדל לא להתבלט ולא למשוך תשומת לב כי אתה מכאיב ומדאיג את אלה שאוהבים אותך ''הורה''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני שמח לגלות שעדיין קיימים אנשים ישרים בבתי המשפט שלנו

    קורא, 17/01/06 03:37

    אצל שופטי בג''ץ דבר כזה לה היה קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אברי רן אתה איש גדול אני מצדיעה לך (ל''ת)

    נורית, 16/01/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא מכיר את האיש אבל הוא נשמע תותח רציני (ל''ת)

    ראובן, 16/01/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מתנחלים אויבי העם של מושחתי קדימה

    @ בנצי-א @, 16/01/06 20:55

    לסטלין יש תלמידים בתל אביב
    הכה ביהודים ותזכה בבחירות
    קונדליסה אחריך

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אז מה?

    מוטי חיפה, 16/01/06 20:45

    גם איוון האיום יצא זכאי בבית משפט ישראלי

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם! (ל''ת)

      מה הקשר?, 16/01/06 21:20

      הגב לתגובה זו

      • לכל המגיבים נגד 31

        מוטי,דור ב, 17/01/06 12:35

        הדיאגנוזה.......האמת פשוט כואבת, מי שכותב על קירות חברון ''ערבים לתאי הגזים'' שלא יתפלא ש''אנחנו'' טובים מהים וכותב כתובות אילה פשוט לא ניתפס ואולי אים יהיה חשוד אז יצא זכאי, כי אולי ''ערבי'' כתב זאת?

        הגב לתגובה זו

    • מקווה שאתה בטיפול מקצועי (ל''ת)

      ז. פרויד, 16/01/06 22:06

      הגב לתגובה זו

    • נולדת אידיוט או שזה בא עם הזמן? (ל''ת)

      חיפאית מתביישת, 17/01/06 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד יגלו

    שאלתיאל, 16/01/06 20:44

    שכפריים פלסטינאים כרתו לעצמם את עצי הזית

    הגב לתגובה זו

    • יש צילומי וידאו...

      א., 17/01/06 15:41

      באתר של ערוץ 7 יש צילומי וידאו שבו רואים איך הערבים כורתים את עצי הזית בתקופה זאת, כדי לשבח את היבול בשנה הבאה....
      אבל אם אפשר ללכלך על המתנחלים בדרך אז הרוויחו שתי ציפורים במכה...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל תתלהבו כל כך מהר מבית המשפט. במקרה היו לו ראיות להוכיח את חפותו

    צחי, 16/01/06 20:36

    הרי הכל היה תרגיל של אנשי השמאל של תנועת תעיוש והפלשתינים, שהטמינו לו מלכודת.

    בדרך לא דרך, אנשיו של אברי הצליחו להשיג הקלטה שמוכיחה שזה הכל היה מלכודת ותרגיל להפיל אותו בפח.

    מה היה קורה לו, לא היו מצליחים להשיג כזו הקלטה. האם אז הצדק היה יוצא לאור, או שהפלשתינים ישר היו נחשבים דוברי אמת.

    אגב, אברי לא ברח ממעצר בית סתם כך, אלא רק לאחר שהמרשעת עדנה ארבל , קיבלה את ערעור הפרקליטות ופסקה שהוא יהיה במעצר עד תום ההליכים.

    בקיצור, בית המשפט עדיין לא הוכיח את ''חפותו'' (כלומר, של בית המשפט)
    מפסיקה על פי השקר

    הגב לתגובה זו

    • יופי של נוסחה. כל פושע שחושב שהוא זכאי

      שרית, 16/01/06 20:58

      יברח ממעצר לארבעה חודשים.
      ממש שיטה שיש להתגאות בה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אנו עוד נראה להם

    צופה נבוך, 16/01/06 19:28

    למשטרה ולפרקליטות - כיצד לא הצליחו לתפור תיק פשוט. הם מחבלים במאמץ הלאומי לטהור יהודה שומרון מיהודים פשיסטים עוכרי ערבים.
    אברי רן יזכה לטיפול מיוחד באמצעות תלונות חוזרות ונשנות של ערבים אוטנטים שאדמתם נגזלה לאחר שלא עיבדוה מימהם.
    השופטת תיכנס למחנה לחינוך מחדש לקורס מזורז לניתוח עדויות וופירוש המותאם למציאות פוליטית רלטיבית.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה על סמים? חשבתי שרק נוער הגבעות (ל''ת)

      גילי, 16/01/06 20:58

      הגב לתגובה זו

      • צופה נבוך צודק, נראה שאתה גילי על סמים

        מרכז הארץ, 17/01/06 08:44

        אם ממשל כמו שלנו יערך טיהור אתני לא רק ביהודה ושומרון, אלא בכל חלקי פלסטין.
        נראה אותך מדבר אז. כרגע מומלץ לך להפסיק עם הסמים שסרטו לך יופי את הראש.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    איש גדול. כל הכבוד.

    קול העם, 16/01/06 19:16

    אני שמח שיש במדינה עוד אנשים שאיכפת להם מהמידנה ומהאדמה -
    בניגוד לשמלאנים הסוטים-פאנטיים - שכל חייהם הבל וריק - רדיפה אחרי הממון העצמי - כאן עומד אדם דגול שכל חיוו מקדיש למען הכלל - בניגוד לשמאל הקיצוני המחריד, הוא מנסה לעשות למען העם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לאיש האמיץ הזה. גבר גבר (ל''ת)

    שמעון בן שטח, 16/01/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אפילו רשעי ביהמ''ש הבינו שהוא זכאי

    אהרון ברק, 16/01/06 19:11

    הצדק יצא לאור

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נבלות למה לא מצטטים את הביקורת

    דנה, 16/01/06 18:58

    שמתחה השופטת על התנהלות המשטרה והפרקליטות בפרשה.יש במדינה התנהלות אנטי דמוקרטית בכל מה שנוגע ליחס למתנחלים

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לארגנטינה

    שלמה, 16/01/06 18:41

    ממדינה שגאווה לחיות בה, הפכנו באמצעות שרון והחונטה שלו למדינה טוטאליטרית הרומסת ביד רמה את זכויותיהם של אזרחיה. אני בוש ונכלם מחברי בשמאל אשר באו לכל הפגנה כנגד משטרים אפלים, ועתה לא רק שיושבים בשוויון נפש, אלא מעודדים את התנהלות המשטרה ומוסדות אחרים כנגד אזרחים שומרי חוק ומתיישבים ציוניים למופת. לארגנטינה הפכנו לסין דמינו. לקינו כולנו באירוע מוחי חמור.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אברי רן הפך לשמפניה מובחרת (ל''ת)

    בציר 2004, 16/01/06 18:39

    הגב לתגובה זו

    • עוד שמאלני מסית (ל''ת)

      ישרל, 16/01/06 18:52

      הגב לתגובה זו

    • התבלבלת עם איתמר (ל''ת)

      דן, 17/01/06 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    התשקורת מסיתה נגד הימין.

    יהודי, 16/01/06 18:35

    אני מקווה שהעם חכם מספיק לראות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה האיש שצריך לחנך את הנוער שלנו!

    מחנך למופת, 16/01/06 18:31

    מחנך למופת ולא סמרטוט סמואלני

    הגב לתגובה זו

    • מסכים

      שמשון, 22/01/06 22:04

      אני מסכים

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חמש שאלות לתקשורת העוינת

    כלומר NRG יהדות, 16/01/06 18:31

    1. האם הוא זוכה רק מאשמת הכאת ערבים, או שגם מהימלטות ממעצר?
    2. האם אפשר להבין מדברי השופטת, שסכסוך בעלות על הקרקע מתיר אלימות?
    3. מהו ''הסבר מספק לכך שהעדות לא תועדה''? האם ''אמרתי לשוטר שירשום, אבל הוא סירב לרשום'' נחשב להסבר מספק?
    4. כשאתם אומרים ''פעילי שמאל'', אתם לא מתכוונים במקרה לצה''ל או למשטרה, נכון?
    5. איך זה קשור ל''יהדות'' לעזאזל?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חוצפת השופטת

    משפטן, 16/01/06 18:29

    היא לא יודעת שיש עתונות שופטת? היא לא יודעת שיש פרקליטות עויינת? שיש ערכאות יותר גבוהות שידאגו להראות לה מאיפה הדג משתין?
    חכו חכו לצייד המכשפות של העתונות עליה. הם ימצאו בעוד מספר ימים איזו פרשיה עלומה (נעליים שקיבלה כמו שרה נתניהו) ואז היא תלמד לעבור לצד החזק.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אברי - אתה המלך (ל''ת)

    יהושפט, 16/01/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יייישששש!!!! התקשורת השמאלנית אכלה אותה! (ל''ת)

    שתתנצל מיד!, 16/01/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שימו-לב לכותרת הראשית ולמשנה

    ניתוח טקסטואלי, 16/01/06 18:16

    במשנה נאמר שהוא זכה לכינוי ''מנהיג נוער הגבעות''.
    מי תווה את הכינוי הזה - בטח עיתואני שמאלני. כיוון שאים עם המכונה נוער הגבעות. יש נערים ויש גבעות. לא לכולם יש מחנה משותף.
    אבל מה שנאמר במשנה הפך בכותרת הראשית לעבודה.
    אברי רן - מנהל שדות אורגניים ליד איתמר.
    מינוח כזה מציג אותו באופן אנושי, לכן צריך להצמידלו את מימד הטרוף.
    זו הסיבה שנעשה שימוש בביטוי נוער הגבעות.
    אומנם רן אחראי על נערים, אך בניגוד לסטיגמה, הוא הצליח לגרום לנערים עזובים לעבוד בחקלאות ולתרום.
    או קיי. הם לא שמאלנים העובדים בפאלחה אלא ימניים לאומנים ביותר העובדים בפלחה.זהו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טוב שנזכרו לזכות אותו, אחרי שהרסו את מחייתו בחווה

    יודע, 16/01/06 18:16

    כל הזמן הזה (כשנה) לא נתנו לו להיות בביתו ולעבוד בחווה!! שיפצו אותו על עוגמת הנפש. די לציד המכשפות של השמאל!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חבל מאוד. האיש פורע חוק מסוכן. לא

    ישראלי, 16/01/06 18:13

    ברור כיצד עבריין נמלט במשך ארבעה חודשים מקבל פרס כזה מבית המשפט הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • עבריןן??? לא שמעת שלא היו דברים מעולם?

      אשרת, 16/01/06 18:40

      אז למה הוא ברח, אתה שואל?
      כי הוא לא אשם, ולא צריך לשבת סתם בבית מעצר.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא סוד שהוא מתנהג באלימות כלפי כל מי

        ישראלי, 16/01/06 19:11

        שלא נמנה על הקבוצה שלו.
        וזו לא הפעם הראשונה ששומעים על מעשיו.
        עבריין נמלט הוא עבריין נמלט. זה צריך להיות הדין לגביי על אזרחי המדינה - גם אלה שלא יושבים בתוכה.

        הגב לתגובה זו

        • ואיך אתה היית מתנהג אם היו ....

          שומר מסך, 16/01/06 20:19

          גונבים ממך, הורסים לך שורפים לך וכו'?

          הגב לתגובה זו

          • לא קונה. מצטער. העבריין הזה חושב שכל מי

            ישראלי, 16/01/06 20:57

            שהוא לא יהודי שמאמין בארץ ישראל השלמה - הוא אויב.
            הוא תוקף את שכניו הפלשתינים, עיתונאים, אנשי שמאל. אלה לא גונבים והורסים לו - אלא פשוט לא חושבים כמוהו.
            אתה מצדיק את זה שהוא לוקח את החוק לידיים. מה תעשה כשהוא יחליט שגם את אויב שלו?

            הגב לתגובה זו

            • שקר

              אשר, 17/01/06 10:11

              בהחלט גנבו לו והרסו לו.

              ערבים שכיבדו את זכותו להתיישבות ולקנין הסתדרו איתו בסדר גמור.

              הגב לתגובה זו

  • 12.

    שהתקשורת תתנצל על שהכפישה את שמו! (ל''ת)

    א, 16/01/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השמחה מוקדמת. עירעור למחוזי ואח''כ לעליון, יחזירו את הסדר השמאלני על

    דרור, 16/01/06 18:06

    כנו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמו שהפריכו את האשמות כנגד אברי רן

    אביב ישראלי, 16/01/06 17:58

    ככה יפריכו את סיפורי כריתת עצי הזית.
    השמאל ההזוי עושה הכל כדי להכפיש את תושבי יש''ע התקשורת עוזרת ללבות את השנאה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חדשות טובות (ל''ת)

    סוף סוף, 16/01/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא כל תלונה פלשתינית צודקת

    דוד, 16/01/06 17:57

    זיכויו של אברי רן מלמד עד כמה המשטרה והתקשורת מקבלים כתורה מסיני כל גיהוק ומניפולציה פלשתינית
    הגיעה הזמן לצאת מהקיבעון המחשבתי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא זכאי הוא זכאי הוא זכאי

    מוטי, 16/01/06 17:56

    אם כן מדוע כותב מחבר הכתבה באריכות על פרטי המקרה שהוכח כשיקרי בביהמ''ש.
    הוצאת לשון הרע לשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    במקום להדגיש את הזיכוי הדגשתם את

    מפוכח, 16/01/06 17:48

    האשמה, זה מתאים לקו שלכם, להסית נגד הימין ונגד אנשי ארץ ישראל הנפלאים שמוסרים נפשם ע''מ להגן על יושבי גוש דן.

    הגב לתגובה זו

    • מסירות הנפש

      קפטיין אבו אמין, 16/01/06 18:02

      הם מוסרים את נפשם על הגנת גוש דן רק חבל שנפשם לא מלקחת מהם.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!! (ל''ת)

      מגורש, 16/01/06 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תחושה

    ברוך שטיין, 16/01/06 17:48

    מעניין, מדוע לרבים יש תחושה כי אברי רן (ודומיו) נרדפים באופן מכוון ע''י ''שילטונות החוק'' ?

    הגב לתגובה זו

    • למה תחושה? זו עובדה. (ל''ת)

      ולא עם, 16/01/06 17:58

      הגב לתגובה זו

    • היי ברוך

      חבר, 16/01/06 18:42

      ד''ש לדרור

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תאכלו את הלב, שמאלנים מצחינים (ל''ת)

    לכו לעשן משהו, 16/01/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אה.. יהודי חף מפשע יושב תקופה ארוכה במעצר ואין מי שנותן את הדין?! (ל''ת)

    אריאל, 16/01/06 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    התקשורת כבר מיהרה להכתיר אותו כמנהיג הפושעים. שיגיש תביעת דיבה! (ל''ת)

    תקשורת שמאלנית, 16/01/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לפלסטינים אין סיכוי בבית משפט ישראלי

    יוכי, 16/01/06 17:36

    לכן הם זכאים שתהיה להם מדינה עצמאית שלהם, שבה אדם כמו רן היה מבלה שנים רבות בכלא, ובצדק.

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי למתישביי יש''ע אין סיכוי (ל''ת)

      בבית המשפט, 16/01/06 17:56

      הגב לתגובה זו

      • מה הצלחת לחשוב? כל הכבוד!! (ל''ת)

        אביב, 16/01/06 18:13

        הגב לתגובה זו

        • לחשוב לא מצליחים, זה פשוט קיים אצל חלק מאיתנו (ל''ת)

          בקרוב אצלך, 16/01/06 18:26

          הגב לתגובה זו

          • עוד אחד/ת שלא יודע/ת על מה הוא/היא מדבר/ת (ל''ת)

            הנביא, 16/01/06 18:44

            הגב לתגובה זו

    • לערבים יש סיכוי רק(!!!) בבית משפט ישראלי

      אחד העם, 16/01/06 18:01

      הבעיה שהם והשמאל הישראלי (והתקשורת) כל הזמן משקרים רק כדי להשמיץ את תושבי יש''ע.

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      רותם, 16/01/06 18:05

      נכון לפלסינים אין סיכוי בבית משפט ישראלי כי משום מה הישראלים הטפשים מייחסים חשיבות לאמת וכאשר המתלונן הערבי משקר ובסוף בלית ברירה מודה ששיקר אין לו סיכוי.
      בתקשורת הישראלית לעומת זאת שם לא נותנים לאמת להרוס סיפור טוב ושם באמת יש להם סיכוי טוב אפילו יותר מזה

      הגב לתגובה זו

    • וואלה נכון

      אשר, 17/01/06 10:15

      לכן 400 פעילי חמאס הוחזרו לארץ בפקודת בג''ץ הפלסטיני, לכן מגרשים כלבוקר מתנחלים משטחים שנקנו בכסף מלא, לכן בניה בלתי חוקית של ערבים מקבלת תמיד לגטימציה לאחר מעשה, ושל יהודים לא.

      בשורה התחתונה אני מסכים, ערבים שמקבלים עליהם שבע מצוות בני נח (ששפיכות דמים היא אחת מהם) צריכים לקיים בתי דין משלהם. (שגם היא אחת ממצוות בני נח)

      הגב לתגובה זו