• 95.

    לשחרר את פולארד (ל''ת)

    g, 21/01/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אנחנו אזרחי המדינה חייבים לעשות משהו.. תבואו להפגנות! אולי זה יעזור (ל''ת)

    אוריה לוגסי., 19/01/06 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    התדרדרות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    שולי, 19/01/06 12:44

    המדינה הזאת מדרדרת מרגע לרגע!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מוזר ומקומם!

    דיגר, 19/01/06 06:43

    נתן שרנסקי ישב בכלא ברוסיה על עבירות סמים ונחשב לאסיר ציון.
    מוזר איך פולארד שפעל למען המדינה אינו מוכר כאסיר ציון.
    עזבו אותכם מחוק יבש, קחו את זה רציני.
    מקווה שישוחרר בקרוב.
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    איזו כפיות טובה...!!!!

    רות..., 17/01/06 23:29

    זו התמורה למי שמסר את עצמו בשביל להציל אותנו?!
    איפה ההיגיון????

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    למגינים על פסק הבג''ץ - יש משמעות יותר רחבה ל'אסיר ציון' מאשר זו

    ברוך שאמר, 17/01/06 23:23

    שהגדיר הבג''ץ, והוא אסיר שנרדף על שעזר לציון בניגוד לחוקי מדינתו. והיינו פולארד! ועוד, ראוי הוא לתואר זה על ששפטו אותו בחומרה שאין דוגמתה, מה שלא עשו עם שום מרגל של מדינה אחרת, רק בשל עזרתו לציון, הגם שמדינה ידדידותית היא לארה''ב.

    לדעתי, הממשלה ועושי דברה הבג''ץ עושים כל שביכולתם שלא לשחררו, כי חושבים שיהא תחליף לרב כהנא וינהיג כאן את הימין האמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בית משפט גבוה לצדק?

    לא מבינה..., 17/01/06 21:02

    אז איפה הצדק???
    בושה וחרפה!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פשוט בושההההההה

    תמר, 17/01/06 17:47

    אדם שהיה מרגל ועשה הכל למען המדינה שלו יושב בכלא 20 שנה!!!!!!
    את קולטים?!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בושה למדינההההההההההההההההה!!!!!!!1

    אזרחית גאה[=, 17/01/06 16:05

    להשיב את יהונתן פולארד הביתה-
    ועכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    טעות

    איציק, 17/01/06 09:28

    עם כל הכבוד לבג''צ - ובלי להיות אמון על הפרטים שהביאו להחלטה:
    זה ממש טעות מבישה.
    למונח ''אסיר ציון'' יש משמעות ציבורית-יהודית עמוקה הרבה יותר משניתן לתאר בחקיקה כזו או אחרת ובטוחני שהציבור לא מסכים - לפחות בפן הרגשי - עם החלטה שגויה שכזו.
    ממש חבל לאן שהגענו...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    until when??????

    Sharon, 17/01/06 05:47

    Until when we are going to torch him??????? As an Israel citizen I will feel embarrassed to look at his eyes

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מדינה מזוינת

    מיכל, 17/01/06 05:43

    מדינה שמפקירה פצועים בשטח ומתעלמת מאנשים שפועלים לטובתה

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    יש יותר סיכוי שבגצ יכירו בואנונו כאסיר

    בית משפט פוליטי, 17/01/06 02:25

    ציון.
    אחרי הכל אין בכלל פוליטיקה בבית משפט עליון, הרי יש שם מגוון דעות רחב.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מה?????

    ישוחרר פולארד, 16/01/06 21:59

    אם הוא לא אסיר ציון, אז מי כן???

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    סליחה יונתן

    א, 16/01/06 21:59

    בס''ד
    יונתן היקר, עם ישראל מבקש את סליחתך הרשעה השתלטה על מנהיגי המדינה וכן על בג''צ. אנו נמשיך להתפלל לשובך ושוב ראיה שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ממש מגעיל!!!!!

    תושב ארץ ישראל, 16/01/06 21:54

    בג''ץ תתבישו לכם אדם יושב בכלא וסובל כבר 21 שנה ואתם לא מוכנים לתת לו אסיר ציון אז תתבישו לכם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בג''ץ: תתביישו!!!

    איתי, 16/01/06 21:25

    איך אפשר לא להכיר בפולארד כאסיר ציון כשהוא בכלא כבר 21 שנים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בג''ץ, עד מתי? מה אתם רוצים מעמינו. (ל''ת)

    כל קול ישראל, 16/01/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    חשוב-''אם פולארד לא אסיר ציון, אז מי כן?''

    Erez, 16/01/06 19:21

    אתיופי שגנב חמור באדיס אבבה ,נשפט למאסר = אסיר ציון.
    כל האתיופים שהעידו אחד בשביל השני = אסירי ציון ...
    מי לא אסיר ציון ?
    יהודי שחווה את התופת באירופה ,הגיע באונית מעפילים רעועה ,נתפס ע''י הבריטים והושם במחנה מעצר לשנה = סתם פרייר.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדינה בוגדדת

    יוסי, 16/01/06 18:37

    זה משמגיע למי שעושה למען המדינה.
    אני מתביש שאני ישראלי ויהודי שמפקיר את אחיו בכלא .
    שרון קיבל את העונש עכשיו בוש .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עד מתי לעדה הרעה הזאת בשם בג''ץ??? (ל''ת)

    חיים, 16/01/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המדינה בגדה בפולארד

    זהבה, 16/01/06 17:35

    איזה סיבה שבעולם יש לי להסתכן בשבילה בצבא, אם אני יודעת שהיא תבגוד גם בי?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    די!!!! תחזירו אותו כבר!!!!! די להפקרה!! (ל''ת)

    בושה למדינה, 16/01/06 17:06

    הגב לתגובה זו

    • בושה למדינה-מדינת הפקר (ל''ת)

      עדנה, 16/01/06 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    המדינה מתעלמת

    מירי, 16/01/06 17:03

    פולארד גיבור בממלכת הרשע

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בגצ לא מכיר בפולארד-אנחנו לא מכירים בבגצ ( חבורת מושחתים שהמליכה את

    בגצ, 16/01/06 16:25

    עצמה על הציבור - מי הם בכלל ?)

    הגב לתגובה זו

    • בג''צ מכיר בפולארד

      נדב, 16/01/06 17:24

      הוא רק אומר שהוא לא אסיר ציון, והוא באמת לא. אגב, ההחלטה היא של הרשות לאסירי ציון, ולא של בג''צ. בג''צ רק קבע שההחלטה חוקית.

      הנה ציטוט מהכתבה, שאולי שכחת לקרוא או להפנים:

      ''החלטת הרשות לאסירי ציון, לפיה פולארד אינו עומד בקריטריונים למתן המעמד מוצדקת, עם זאת ברק המליץ למדינת ישראל לאתר נתיבים חלופיים ולהעניק לפולארד את ההכרה הסמלית על פועלו למען המדינה, לה הוא מייחל''.

      בג''צ מכיר בתרומתו של פולארד ובקורבנו, והוא קורא למדינה לעזור לו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    בושה למדינת ישראל

    יהודי, 16/01/06 16:00

    במקום אחר היו מנתקים את היחסים עם המדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פולארד הוא הסנונית - אחריו יש צד''ל מדחת יוסוף, משתפי''ם פלשתינים

    ומי הבא התור, 16/01/06 15:57

    ואחר-כך גוש קטיף, ואחר-כך ירושלים, ואחר-כך המשולש, ואחר-כך יפו, לוד רמלה, עכו, ואחר-כך הגליל ואחר-כך הנגב ............................
    ויש הרבה מקום בשבילנו בים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מחכים לפולארד!

    ס, 16/01/06 15:14

    אנא עשו משהו כדי שיחזור ארצה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    העם עם פולארד. בגץ לא ציונים

    יוסי, 16/01/06 14:40

    בימים כאלה אני מתבייש בתעודת הזהות הישראלית שלי. אני מקווה שמי שמפקיר את פולארד ימצא בקרוב את מקומו בפח הזבל של ההסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אין מה לעשות, בג''ץ צודק

    נדב, 16/01/06 14:30

    המונח ''אסיר ציון'' מתייחס למי שעסק בפעילות ציונית במשטר שאוסר על פעילות ציונית, כמו ברה''מ, למשל. אין שום בעיה להיות ציוני בארה''ב, ולכן לא מדובר באסיר ציון.

    פולארד הוא מרגל, שריגל לטובת ישראל. בתור שכזה, ישראל צריכה לעשות כל שביכולתה על מנת לעזור לו, אבל ההצהרה עליו כעל ''אסיר ציון'' איננה חלק מזה. הצהרה כזו מאשימה את ארה''ב, ידידתנו הגדולה ומשענתנו החזקה, כאילו היא רודפת ציונים באשר הם.

    תפסיקו כבר את התגובות האוטומטיות והילדותיות האלו, ותתחילו לקרוא את פסקי הדין לעומק.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      עדי, 16/01/06 16:45

      בג''ץ הגיע להחלטה נכונה.

      אבל,אין זה מוריד מהאחריות שיש לנו ולמדינה לדאוג לחזרתו של פולארד לארץ..

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שופטי בג''צ לא מונו ע''י העם! שישפטו בסדום ובעמורה!!! (ל''ת)

    יהודי גאה, 16/01/06 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שאלות ועובדות שחשוב לקרוא.

    אל תעבדו עלי, 16/01/06 14:14

    למה הפך פולארד לעניין שמעסיק רק גופים ימניים נידחים?
    פולארד הוא גיבור בשיעור קומה שרואים אולי פעם בדור. בראיון עם נחום ברנע לפני כשנתיים הראה לו פולארד את התליון שהוא עונד ובו תמונה של יוני נתניהו (וגם של אבא שלו נדמה לי) שהוא הגיבור שלו. הדבר היחיד שמחזיק את האיש הזה בכלא השמור ביותר בארה''ב (שזה גרוע יותר אפילו מבית סוהר מצרי, לכו תראו ''אוז'') הוא האמונה שהוא פועל למען אחיו בני עמו וכי ליסורים שלו יש מטרה. איך ישראל מעיזה לקחת אדם נדיר כזה בצורה מובנת מאליה? למה השמאל ההומני המצפוני והפטריוטי לא משתתף בפרוייקט שחרורו של האסיר יהונתן פולארד? הרי פולארד הוא קורבן לאחת השערוריות המשפטיות הזוועתיות שידעה מדינה דמוקרטית מעודה: במשפטו הוא הגיע להסדר טיעון עם התביעה לפיו הוא יודה והם ידרשו עונש נמוך יותר, הוא הודה וביהמ''ש (כנראה בקנונייה עם התביעה) דחה את ההסדר והרשיע על- סמך ההודאה! יותר מזה: בתיק היו מסמכים חסויים שפולארד והסניגורים מעולם לא ראו, מסמכים שהכילו את הראיות שלפיהן הרשיעו אותו! זו התנהלות שבחיים, אבל בחיים לא היתה עוברת בבג''צ בארץ.
    אני קורא לדעת הקהל הישראלית להתגבר על האירועים המוחיים שעברו עליה ולצאת מהתרדמת. חברה שמתעלמת מגיבוריה שהקריבו למענה הכל היא חברה עם כתם שחור ובל ימחה. לא משנה בכמה פרץ יעזור לעובדים וכמה התנחלויות יפנה שרון, אנחנו נישאר מדינה לא מוסרית כל עוד לא נעשה כל שביכולתנו לשחרר את יהונתן פולארד.

    הגב לתגובה זו

    • דברים ראויים!

      ..לתומי, 16/01/06 16:29

      עם הדמות במראה קשה להתווכח!

      הגב לתגובה זו

    • דברים חשובים כתבת

      נדב, 16/01/06 16:49

      שרק מוכיחים את איכותו של בג''צ שלנו. בעצמך אמרת, שבבג''צ שלנו זה לא היה קורה.

      אבל זו לא השאלה שעל הפרק. השאלה היא אם הוא אסיר ציון או לא. התשובה היא שהוא לא.

      זה מה שאמר בג''צ, והוסיף, שמדינת ישראל צריכה לעשות ככל אשר לאל ידה כדי לסייע לפולארד.

      פולארד ריגל בארה''ב. לא בג''צ שפט אותו, ולא בג''צ החליט שלא לתת לו חנינה.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    בושה

    ישראל, 16/01/06 14:12

    בג''ץ הינו תחת השפעת הפוליטיקאים. השיבה שופטנו אמן

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בושה לעם ישראל

    בנימין, 16/01/06 14:00

    בושה למדינת ישראל שמתנהגת כך לגיבוריה, ובושה לכל מי ששותף לעניין ולכל מי שלא מוחה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בית דין גבוהה למה??? לצדק???

    אליאור, 16/01/06 13:51

    הצחקתם אותי הצדק נמצא כל כך רחוק מכם.
    הבגידה בפולארד מגובה על ידי כל אנשי ההון והשלטון.
    עוד יבוא יום הדין והגלגל יתהפך

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איזו מדינה דפוקה. הכל רקוב כאן (ל''ת)

    גיל, 16/01/06 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למתלהמים הקטנים

    נדב, 16/01/06 13:27

    המונח ''אסיר ציון'' מתייחס למי שעסק בפעילות ציונית במשטר שאוסר על פעילות ציונית, כמו ברה''מ, למשל. אין שום בעיה להיות ציוני בארה''ב, ולכן לא מדובר באסיר ציון.

    פולארד הוא מרגל, שריגל לטובת ישראל. בתור שכזה, ישראל צריכה לעשות כל שביכולתה על מנת לעזור לו, אבל ההצהרה עליו כעל ''אסיר ציון'' איננה חלק מזה. הצהרה כזו מאשימה את ארה''ב, ידידתנו הגדולה ומשענתנו החזקה, כאילו היא רודפת ציונים באשר הם.

    תפסיקו כבר את התגובות האוטומטיות והילדותיות האלו, ותתחילו לקרוא את פסקי הדין לעומק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אינך יותר מאשר חנפן מתרפס חסר חוט שדרה

      מתלהם קטן, 16/01/06 14:58

      אין לך מודעות לעצמך ולסביבתך, אם לא שמת לב אז אני יזכיר לך שאתה חי במדינת ישראל ולא בארה''ב ובניגוד למה שאתה אולי היית רוצה שיקרה אנחנו לא פרובינציה של ארה''ב ויש לנו אינטרסים לאומיים עצמאיים שלפעמים אינם עולים בקנה אחד עם האינטרסים של בנות בריתנו, זה עדיין לא אומר שיצאנו למלחמה נגד ארה''ב, גם ארה''ב כמו מדינת ישראל מנוהלת על ידי פוליטיקאים ומדינאים שמבינים משמעויות של הצהרות של מדינות, והם בהחלט יכולים להבין שאין בהכרה הזו בכדי להאשימם בקומניזם אלא בכדי לתת כתף ומשענה לאיש שהיטיב איתנו.
      אני בניגוד אליך דוקא כן שעיתי לפרטי פסק הדין ואני אומר לך חד משמעית שהנימוק שעולה בפסק הדין אינו יותר מהתחמקות מחפירה.
      ישראל מעולם לא חששה ''להאשים'' את המעצמה הגדולה בעולם דאז בריה''מ בכך שהכירה באסירים שישבו אצלם כ''אסירי ציון'' ולא זכור לי שטילים סובייטים התעופפו לכיוננו.
      יונתן פולארד נתן את נשמתו והקריב את חרותו למעננו וכיום הוא אסיר שיושב באשמת פעילות אליבא דהאמריקאים ריגול ולשיטתנו ציונית, אם זה לא אסיר ציון אז מה כן, ודי עם ההיצמדות למילה הכתובה בחוק כאילו נמסרה לנו מהר סיני.

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר לחנופה

        נדב, 16/01/06 16:11

        ישראל לא חששה להאשים את ברה''מ, משתי סיבות: ראשית, ברה''מ במילא היתה נגדנו בכל דבר. שנית, אסירי ציון בברה''מ אכן נכלאו על רקע היותם ציונים.

        זאת לא רק שאלה של חוק יבש, אלא גם של מהות.

        פולארד לא נכלא על רקע היותו ציוני, ולכן אינו אסיר ציון. פולארד הוא מרגל ישראלי הכלוא בארה''ב, כפי שיכול להיות מרגל צרפתי כלוא שם.

        הגב לתגובה זו

    • ומי גייס אותו??חייזרים??בג''ץ לא בעל המדינה. (ל''ת)

      מוטי, 16/01/06 15:03

      הגב לתגובה זו

      • ישראל אחראית אבל הוא לא אסיר ציון

        נדב, 16/01/06 16:43

        ישראל גייסה אותו, וישראל מחוייבת לנסות להביא לשחרורו ככל יכולתה, כמו גם לדאוג למשפחתו ולמצבו בכלא.

        זה עדיין לא עושה ממנו אסיר ציון. הוא פשוט לא. הוא מרגל ישראלי, שיושב בכלא.

        הגב לתגובה זו

    • בכל כלל יש היוצא מהכלל. (ל''ת)

      M, 16/01/06 15:15

      הגב לתגובה זו

      • הכדור הוא עגול, וכדורגל משחקים 90 דקות (ל''ת)

        נדב, 16/01/06 16:44

        הגב לתגובה זו

    • נכון ולכן...

      דורי א., 16/01/06 17:54

      נכון ולכן צריך לפעול ע''מ לשחררו ולאלתר!!!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    בית דין גבוה לשקץ! (ל''ת)

    יחזקאל, 16/01/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם ממשלת ישראל הודתה שהוא פעל בשליחותה

    פשיטת רגל, 16/01/06 13:19

    אם ממשלת ישראל הודתה שהוא פעל בשליחותה, אז מה ההתנכרות הזאת והסרוב לעסוק בענייניו. אם ממשלת ישראל מתנערת מסוכניה ומגויסיה, יקשה עליה להשיג סוכנים מהימנים בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דמי אחיך זועקים אלי מהאדמה (ל''ת)

    יאיר, 16/01/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חובה לצפות: פולארד עם יאיר לפיד - לצפייה!

    רפי, 16/01/06 13:09

    http://www.freepollard.org/lapid-pollard.WMV

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל כך מצחיק עד שבא לבכות...

    cyrano, 16/01/06 13:09

    פולאר, פאטריוט וגיבור לאומי, בן יקר למדינתינו שנצלב על קידוש השם בידי כוחות הרשע האמריקאים, עליהם היה חייב שרון, אם רק היה לו מספיק רצון, לכפות את שיחרורו ויהי מה, ולו במחיר אייום מרומז שאי ביצוע שחרור כזה יכול לחבל ביחסינו העתידיים עם האמריקאים, פולאר זה , היהודי החם שהוא גיבור אמיתי לכל דבר ועניין בא לפני אהרון ברק, האפס ''חסר האג'נדה'', לקבל איזה מחווה ולו קטנה לקורבן הנוראי שהוא מקריב יום-יום מלפני 20 שנה ועד היום, באבדו את חייו אט אט בכלא האמריקאי;
    ועלוב הנשמה הזה, המוקצה מחמת מיאוס, שכל אשר עשה למען המדינה עשה עם שכר מלא, ועוד עם פרות השררה מעל ומעבר לפועלו, ובכן עלוב נשמה זה, לא מוכן לעשות את המחווה הסמלי הזה שכל כך מתבקש...
    תגידו יש עוד עליבות כזאת בעולם הזה ?.. לאיזו דרגה עוד יכול אדם לרדת ?..ואני טוען שהכלבים על 4 פי 1000 עדיפים על כמה כלבים על 2 נוסח ''השופט העליון'' הזה...
    ואני לא רוצה להגיד עד הסוף מה באמת דעתי עליו כי גם ככה ספק גדול אם יפרסמו את דברי... מה לעשות, לא תמיד האמת מקובלת במחוזותינו...
    מה לעשות, זה ככה כשהעם בידי הסמול הנאלח, בראשות ''הכוכב העולה החדש '' אולמרט...
    ואללה , אפשר לא להקיא מכל זה ?.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    במילה אחת ביזיון, בשתי מילים גועל נפש. (ל''ת)

    משה, 16/01/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה היה כבר אפשר לצפות מבית משפט נוכרי ומתנכר (ל''ת)

    יהודי, 16/01/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איך נפטרים כבר מברק וחבר מרעיו (ל''ת)

    דיייי, 16/01/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה שמלמד אל ////למען המדינה. (ל''ת)

    מאיר, 16/01/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בית משפט רע מקצועית ומנוכר. מתי ברק הולך? (ל''ת)

    איתי, 16/01/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גועל נפש

    מזועזע, 16/01/06 12:47

    העליון מחזק את הפוליטיקאים שהפקירו את יונתן פולארד.
    גועל נפש!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפוסט ציונים קובעים מיהו ציוני ומיהו יהודי!!! (ל''ת)

    איציק, 16/01/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא להתפלא למה לא רוצים לתרום למדינה

    פראייר, 16/01/06 12:40

    ארץ אוכלת יושביה. המדינה מנציחה את המשפט העממי'' מי שטוב טובע, מי שמשקיע -שוקע ורק חרא צף'' ומצדיקה אותו בכול דרכי פעולתה. זה לא שהחינוך בארץ לאידיאלים לקוי- זו ההתנהלות המושחתת והלא הגיונית של המדיה ובג''צ אשר מחדירות לכול אחד את ההכרה כי לא כדאי וממש לא משתלם לתרום למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בושה וחרפה! מי שם לנו את השופטים האלו? (ל''ת)

    גועל נפש, 16/01/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אל עם אשר לא יחשה. שאת בניו לא יפקיר לזר..... (ל''ת)

    שיר ישן, 16/01/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יהודים תמיד מאשימים את עצמם

    אמנון, 16/01/06 12:34

    תפסיקו להתבכיין ולהאשים את ממשלת ישראל על כך שהיא לא משחררת את הבוגד פולארד.
    ישראל ניסתה ומנסה לשחרר אותו, אבל יש דברים שגם הממשלה שלנו לא יכולה לעשות. מי ש''אשם'' באי שיחרורו זו ארה''ב. אז לכל מי שחשוב שחרורו של פולארד, שילך ויפגין מול שגרירות ארה''ב ועדיף מול הבית הלבן.

    הגב לתגובה זו

    • אמנון, למה שרון לא התנה את ביצוע ההתנתקות בשיחרור פולארד?!

      ל -44, 16/01/06 13:27

      יש הרבה מה לעשות כדי לשחרר את פולארד, אבל יש כמה שקצים ורמסים שרוצים שהוא ישאר בכלא לנצח. אז לך אומרים שעושים הכל ואתה מאמין, אז יש להם שקט תעשייתי. למה להם לעבוד?

      צריך להרעיש להם את הנשמה עד שפולארד יצא מהכלא.
      וכשמורידים קצבאות (או מעלים) אנשים גם אומרים שהממשלה עושה הכל? צועקים ועושים להם את המוות! זו הדרך היחידה לשמור על משהו במדינה הזאת כמו שצריך.

      הגב לתגובה זו

    • ''אמנון'', אתה בור ועדיף שלא תתן פומבי לנבערותך

      אל תעבדו עלי, 16/01/06 13:51

      ''הבוגד'' פולארד?
      אתה לא מתבייש?
      אין לך ידע מינימלי בהיסטוריה אבל אתה כותב כאילו אתה מינימום הר-סגור ולא סתם מתחזה עלוב:
      ממשלת ישראל הפנתה עורף לפולארד מהרגע הראשון. כשהוא נמלט לשגרירות בוושינגטון לא פתחו לו את השער. מ1985 עד ממשלת נתניהו, כל הממשלות שהיו פה התכחשו לעובדה שהוא הופעל ע''י ישראל ולמען ישראל.
      ביבי היה הראשון שהיה לו אינטגריטי (כמו בהרבה מקרים אחרים שהתקשורת והעדר מעדיפים לחסל)
      להכיר בזה ולבקש מקלינטון בשיחות וואי ב 1998, להמתיק את עונשו של פולארד לאות ידידות עם ישראל. השרים לבנת ונווה ביקרו את פולארד מס' פעמים בבית-הסוהר אחרי עשור וחצי של התעלמות נפשעת.
      אז לך תעשה שיעורי בית ואל תתנפח כמו האהבל המצוי שלא יודע כלום אבל מדבר גבוהה גבוהה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אסיר ציון פולרד אני מבקש סליחה בשם ממשלת ישראל הנוכלים (ל''ת)

    ליאון, 16/01/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הוא עוד מעט ישוחרר

    jak, 16/01/06 12:33

    רשמו לפניכם את התחזית:
    ארה''ב תרצה לתת לישראל סוכריה שלא עולה לה הרבה אבל אומרת לנו הרבה
    ולכן כשידברו על התנתקות 2 או 3 ישחררו את פולארד
    התקשורת תעשה מזה שישו ושימחו
    אנחנו נרוויח בנאדם אחד אבל נפסיד הרבה

    הגב לתגובה זו

    • אם זה יקרה אנחנו נרויח גם את כבודינו כי כרגע אין לנו כבוד (ל''ת)

      אנחנו פחדנים, 16/01/06 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חרה של מדינה (ל''ת)

    ליאון, 16/01/06 12:32

    הגב לתגובה זו

    • חרא כותבי בא' ולא בה' (ל''ת)

      אהלן וסהלן, 16/01/06 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שרון הפקיר את פולארד והוביל את מדיניות ההפקרה! (ל''ת)

    א, 16/01/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ויקו למשפט והנה משפח, אמת דבר הנביא (ל''ת)

    אריאל, 16/01/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מעשה נבלה - הריגול של פולארד = ציונות במיטבה.

    חיים, 16/01/06 12:27

    יונתן פולארד הופעל כסוכן על מנת להגן על מדינת ישראל.
    זו הייתה יוזמה שלו, שהתקבלה ע''י המדינה שהתחייבה להעניק לו הגנה במקרה שייתפס.

    ההחלטה כי ריגול אינו מהלך ציוני, היא מזעזעת.

    אין ציונות יותר מאשר המוכנות לסכן את חירותך לטובת בטחון המדינה.

    שילכו לעזאזל כל השופטים הרשעים.

    הם חושבים שציונות זה רק התעללות ביהודים.

    יונתן אהוב יקר - מי הם המנוולים האלה שיחליטו מה מעמדך עבור עם ישראל.

    הם מנוולים רשעים ושונאי עמם, הם יגנו בחירוף נפש על זכותו של הפלשתיני לרצוח יהודים, וירדפו עד חרמה את אחרון החיילים או השוטרים שיילחם נגדו.

    אם היית מחבל כבר היו מעניקים לך פרס ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פעם המוטו היה אחרי - היום המוטו ''קדימה''

    מדינה ברוורס, 16/01/06 12:27

    אחרי פרושו שאני מוביל אני אחראי ואני מסכן עצמי יותר מכולם

    קדימה פרושו - לכו תשברו את הראש לבד ואני אספור הרווחים מהמשרד.....

    ישראל לא תתקיים אם המנהיגים ישלחו החיילים ''קדימה'' וידאגו רק לכיסוי התחת של עצמם

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מישהו ציפה למשהו אחר מבג''ץ ? ?

    יואב, 16/01/06 12:26

    בג''ץ הוא זרוע של השמאל הקיצוני. כל מי שעוזר ליהודים שנוא על ידיהם. ודאי שהם בזים לפולארד: הרי הוא הציל את מדינת ישראל !
    יש לשנות את הדרך לבחירת שופטים.
    פולארד, אחי היקר, אני מבטיח להיות בשדה התעופה כשתגיע למולדתך ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    להעביר את מגדל השן על תוכנו לג'נין,ובראשם הממנה הראשי ברק. (ל''ת)

    מרדכי, 16/01/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בג''ץ, מוסד משוקץ. אין סיכוי שבעולם שייפסוק בניגוד למה שנח לשמאל

    דרור, 16/01/06 12:19

    הישראלי. משחק מכור בידי צוות מנותק.

    הגב לתגובה זו

    • דרור, אני חושב שאתה טועה.

      יחזקאל, 16/01/06 13:29

      לא נוח לשמאל שפולארד בכלא. הם אנשים עם לב והעוול הזה מפריע להם מאוד. יש רק כמה שקצים ורמסים במרומי השלטון שנוח להם יותר שפולארד ימות בכלא ובג''ץ, כך מסתבר, משתף איתם פעולה. אה, בעצם בג''ץ זה הם.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מתי יקום הפוליטיקאי שבאמת יפעל למען פולארד?

    א, 16/01/06 12:18

    יש לו סיכוי לא רע להצליח בבחירות....

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך, נתניהו פעל לא מעט למענו ולא זכור לי שהוא קיבל (ל''ת)

      פידבק מהציבור, 16/01/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    צריך להעביר את מגדל השן בג''ץ לג'נין. (ל''ת)

    מרדכי, 16/01/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד יבוא יום...

    הללו-יה, 16/01/06 12:18

    אני מתביישת להיות חלק מהמדינה הבוגדת מושחתת רודפת בצע ומורעלת הזאת - זו אינה מדינת ישראל וצריך דחוף להחליף לה את השם - לא מגיע לה את השם ישראל בדרך בה היא נוהגת - כל עוד מנגנון כמו בג''ץ יושב בראשה ומייצג כביכול את הצדק בה ע''י מספר שופטים גועליים משוחדים עם מחשבה מעוותת ומעוותת מצבו רק יחמיר - זו אינה המדינה אליה נולדתי - זאת מפלצת שניזונה מהסבל פחד כאב אי-צדק ושנאה - ולצערי אנחנו העם שליבו נחמץ שוב ושוב יום יום לא קם וצועק - דיייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פולארד, היה חזק, כולנו איתך! (ל''ת)

    דבורה, 16/01/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בושה לבג''ץ

    א, 16/01/06 12:14

    בג''ץ מראה עד כמה הוא ביד דין גבוה לאי-צדק בכך שהוא נכנע ללחץ האמריקאי ולא פועל על פי האמת!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מספיק להפקרתו

    ג'קי, 16/01/06 12:14

    כל עם ישראל צריך לקום ולהרעים ביכדי שיונתן ישוחרר ומיד!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    במדינת ישרעל עדיף ליהיות סוחר סמים

    חיים, 16/01/06 12:04

    מפטריוט אוהב עמו

    ראה ערך טננבאום

    גועל נפש של מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מבקר המדינה יש גם שחיתות ערכית

    מאיר, 16/01/06 12:00

    פשוט עצוב
    אותי מאוד מענין לדעת מה הסיבה שגם ראשי הממשלות שלנו לאורך כל התקופה עשו כדי כן להגיע למצב שפולארד יצא לחופשי
    העם חייב הסבר גלוי ואם לא אני מקוה שועדת חקירה ציבורית כן תצליח לעשות כן
    מבקר המדינה אני פונה אליך שלא רק שחיתות כלכלית יש בעולם
    תנסה פעם ליבדוק את השחיתות הערכית בפרשת פולארד
    הסיפור הזה נוגד את כל הערכים שעליהם גדלנו
    וכל זה בלי שום קשר להחלטת בגץ

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הדמוקרטיה הורגת אותנו (ל''ת)

    סנהדרין עכשיו!, 16/01/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גם יש לשלול קצבה של אלמנת אלי כהן - מאותה הסיבה

    בובות אמריקניות, 16/01/06 11:52

    הסיבה שבג''ץ פסק ככה כי ארה''ב דרשה

    ואמרו לברק: ''אם פולארד אסיר ציון אתה אישיות לא רצויה בארה''ב''

    ואז הכל ברור ....

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      חשוך ימי בינימי, 16/01/06 12:30

      כנראה שלפי הבג''צ הסדומי והמושחת גם פעילותו של ואלנברג בבודפשט לא הייתה ''ציונית'' , וגם הוא לא היה מוכר כאסיר ציון. (של קסטנר דווקא כן...).

      אין ספק שלפי הפושעים בשחור גירוש יהודי קטיף והחרבת 25 קהילות פורחות הוא מעשה ציוני בתכלית (בשיא הרי אמר זאת במפורש).

      איפוא הכיור הקרוב, אני מרגיש שעולה לי משהו בוושט...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ריגול למען ציון - זה לא ציוני? (ל''ת)

    ציוני, 16/01/06 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פשוט גועל נפש- כל מילה אחרת מיותרת!! (ל''ת)

    ישראל, 16/01/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עוד בוגד יהודי...מה חדש?? (ל''ת)

    יודא, 16/01/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • מי שבוגד פה זה אתה!

      כפוי טובה שכמוך, 16/01/06 13:32

      פולארד הקריב את החיים שלו למען כל העם הזה ואתה קורא לו בוגד?! מאיפה מגיעים בכלל אנשים כמוך?!

      הגב לתגובה זו

      • איזה חכם אתה בגלל כסף הוא עשה את זה ומי שבגד במדינה שלו

        עוד אחד, 16/01/06 15:08

        בוגד גם בנו לכן שירקב בכלא טיפש

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    בושה וחרפה למדינה- כמו להפקיר פצוע בשטח.

    בלהה, 16/01/06 11:40

    ישועת ה' כהרף עין.
    אנחנו איתך, ונמשיך לעשות כמה שניתן למען שחרורך.
    לא להאמין עד כמה הבג''ץ אנטישמי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בתי משפט ישראלים - סיטקום (ל''ת)

    מה ציפיתם, 16/01/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דמעות בעיני

    qwer, 16/01/06 11:37

    פשוט תעודת עניות למדינה.
    השחיתות הגיעה לכל מקום..לצערי אתם תשפטו כנראה רק ע''י ההיסטוריה .
    אני לא ממש יכול להעלות על הכתב מה דעתי עליכם שופטי הנכבדים..
    תבדקו את עשרת בני ה..
    מה שחשוב שפרס אחרי שזרק אותו לכלבים יימשך לקבל שוחד

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אל תאמינו למנהיגים כשאומרים לכם ''לא מפקירים אנשים בשטח''

    ישראלי נכלם, 16/01/06 11:32

    כל חייל בצה''ל כל סוכן בשב''כ כל סוכן במוסד פועל ומסתכן כאשר בתת המודע שלו קיימת הידיעה שביום גשום יהיה מי שיעמוד לצידו ויהיה מי שיעשה הכל בכדי להביא אותו לחוף מבטחים, היום הוכח שוב שאלו הם הצהרות נבובות חסרות בסיס ואין בין אמירתם לבין כוונת עשייתם כלום.
    כבר הוכח בעבר לא פעם (למשל מקרה מדחת יוסוף המפורסם) שמדינת ישראל מתנערת משליחיה כאשר הם נקלעים לצרה ולכן אני מציע לכל אלו הפועלים בשליחות המדינה (בעיקר אלו ברמות הנמוכות, סוכני שטח, חיילים, שוטרים), תחשבו פעמיים לפני שאתם יוצאים למשימה מסוכנת כי בסופו של דבר אתם מפקירים את עצמכם לגורלכם.
    אם יהונתן פולארד אינו זכאי למעמד של אסיר ציון אז מי כן זכאי, ובפרט שסאגת פולארד היא רצף של בוגדנות ורפיסות לב מצד מדינת ישראל מיום תחילתה, החל בהוצאתו מתוך בנין השגרירות הישראלית לידי אנשי ה FBI (שאליהם אין לי טענות הם בניגוד אלינו דאגו לאינטרס הלאומי שלהם), עבור בהתנערות והתעלמות מכוונת וזדונית מצד גורמים רשמיים של מדינת ישראל לאורך כל תקופת מאסרו (להוציא נסיון אחד של בנימין נתניהו בפסגת וואי שניסה לכלול את שחרורו כמחווה של האמריקנים בדרך להסכם עם הפלסטינאים), ועכשיו הגדילו לעשות ואפילו תואר נבוב כמו ''אסיר ציון'' לא מוכנים לתת לו.
    מדינת ישראל בושי והיכלמי, גורמי המשטר והחוק אתם פשוט מתנהגים בבוגדנות וברשעות כלפי אותם אנשים שנתנו את עצמם למענכם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא תואר נבוב, זה סיוע כלכלי ופעילות אמיתית לשחרורו.

      לא נבוב, 16/01/06 13:36

      ולכן גם הם לא רוצים לתת לו את זה.

      בג''ץ מושחת!

      הגב לתגובה זו

      • התכוונתי נבוב יחסית למה שמגיע לו שנעשה למענו

        ישראלי נכלם, 16/01/06 14:44

        כי אני חושב שלא די במעמד אסיר ציון, אלא צריך גם להכיר בו כגיבור ישראל ולהעניק לו את אות העוז של צה''ל, ולאור מצבו הבריאותי המידרדר יש גם להכיר בו כנכה של משרד הביטחון, מכיון שכל מה שהתרחש עליו בשנותיו בכלא האמריקאי נובע כתוצאה ישירה מפעילותו במסגרת המוסד הישראלי וכפי שלא יעלה על הדעת שלא להכיר בכל נציג מוסד אחר כאשר הוא נפצע או ח''ו נהרג כחלל או נכה מערכת הביטחון כך הוא הדין גם לגביו.
        אני לא יודע אם בג''ץ מושחת אני נוטה יותר להאשים את כלל החברה הישראלית שמגלה אפטיות מוחלטת כלפי האיש ובסך הכל בית המשפט הוא פניה או בבואתה של החברה בכלל.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא צריך שיהיה אסיר ציון- אבל שחררו אותו שיהיה חופשי בציון! (ל''ת)

    עצבני, 16/01/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חברה אתם לא יודעים על מה אתם מדברים

    יוםי, 16/01/06 11:27

    האיש הזה גרם הרבה נזק גם לארה''ב וגם לישראל בכל אופן התנהלותו.
    הוא אומנם אוהב לנופף בהיותו בעל לב יהודי חם - אבל בינינו הוא לא שונה מוענונו.
    אני לא יכול לפרט הרבה. אבל לא מגיע לו שהמדינה תכיר בו. לא משנה מה מנסים למכור לכם.

    הגב לתגובה זו

    • סייג לחכמה שתיקה (ל''ת)

      אדיוט, 16/01/06 12:22

      הגב לתגובה זו

    • כפוי טובה!

      מילים גבוהות., 16/01/06 13:38

      אתה משווה בינו לבין ווענונו?!

      ''אני לא יכול לפרט'' מילים גבוהות! שקרן! אז אני כן יכול לפרט. הוא העביר לישראל מידע חשוב מאוד שבהחלט היה נחוץ והועיל למדינה מאוד בשמירה על ביטחונה. אתה מוזמן לבדוק את זה. ''ולא משנה מה מוכרים לך''.

      הגב לתגובה זו

    • הנזק היחיד שהוא גרם זה שאתה בחיים (ל''ת)

      דוד, 16/01/06 13:55

      הגב לתגובה זו

    • מי אתה לעזאזל, ראש המוסד??!! מה אתה מקשקש

      שמעון, 16/01/06 14:46

      אם הוא גרם נזק אז מדוע הפעילו אותו, אתה לא יכול לפרט, בלבל את המוח למישהו אחר יא אפס מוחלט.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תעודת עניות למדינה (ל''ת)

    שולה, 16/01/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא להאמין

    מימי, 16/01/06 11:13

    בית המשפט בארה''ב לא קצב את עונשו, החמיר איתו בניגוד להסכם, מתייחס אליו כאל טרוריסט לכל דבר, בעוד שישראל אישרה כי פעל לטובתה... לא להאמין שהדברים מתרחשים במאה הזאת, במדינת ישראל ה''עצמאית'' וב''ידידתה'' הטובה ארה''ב....

    ובאמת, מה כבר מגיע למדינה כה כפוית טובה ????

    הגב לתגובה זו

    • אין למדינה הזו זכות קיום! (ל''ת)

      יהודי, 16/01/06 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בג''ץ ופרקליטות המדינה, שיא האטימות!!! (ל''ת)

    אחד העם, 16/01/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בושה ! בטוח שהיו מכירים בברגותי.. (ל''ת)

    אבי, 16/01/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נורא

    אחת, 16/01/06 11:07

    הבן אדם מסכן את חייו בשליחות המדינה וככה מפקירים אותו להרקב בכלא. כתבה אחת ליד מספרת לנו איך לא מפסיקים לחפש את רון ארד שלצערינו בטח מת מזמן. מה ההבדל בין זה לזה? בגלל הפוליטיקה המדינה מתעלמת. פולארד זה גם מתחרז עם ''לחופש נולד''.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה לא חדש- בג''ץ מפקיר יהודים

    דקלה, 16/01/06 11:06

    תפיסתו של שופט ביהמ''ש אהרון ברק היא מהמסוכנות שהיו לישראל

    הגב לתגובה זו

    • בג''ץ דואג לערבים!

      יהודי, 16/01/06 12:23

      ואין צורך להוסיף דבר.

      הגב לתגובה זו

    • בית דין גבוה לשקץ (ל''ת)

      ח, 16/01/06 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פולארד, העם איתך!

    יעל, 16/01/06 11:06

    ההסטוריה תשפוט את הממשלה ובג''צ על ההפקרה!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה וחרפה! בג''צ לא ציונים! (ל''ת)

    רועי, 16/01/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בג''ץ - חבורה של אנטי-ציונים! (ל''ת)

    יעקב, 16/01/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    ליאור פנחס, 16/01/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האיש הזה הציל אלפי יהודים

    שר, 16/01/06 10:59

    למה לא כועסים על ארה''ב שלא מסרו לנו את המידע החשוב הזה? הם היו הבוגדים ויונתן פולארד הוא גיבור וכל הכבוד לו

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרייער מי שעוזר לישראל (ל''ת)

    נזרק כמו כלב, 16/01/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זו בושה למדינת ישראל על כך שהם מפקירים אותו (ל''ת)

    יוסי, 16/01/06 10:52

    הגב לתגובה זו

    • המשיח לא יגיע עד שיסולקו השופטים

      מה ציפיתם, 16/01/06 16:11

      והשוטרים בישראל.

      הזוהר.

      אהוד אולמרט=ברק גימטריה

      הגב לתגובה זו