• 16.

    מבחינתי עד 2086 הוא חי

    בגיל מעל 100, 17/01/06 00:49

    כל עוד לא הוכח אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך להביא לפה את אחמדניג'אד החמוד באוזן ולדובב אותו (ל''ת)

    בעזרת מוזיקה, 16/01/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פתרון

    דרור, 16/01/06 14:01

    ישנם חכי''ם שיכולים לעזור לעם היהודי באיתורו של רון ארד אם הם יועילו בטובם.
    אני מדבר על החכי''ם הערבים כמובן!!!
    אלו שנפגשים עם נאסראללה (חוטף חיילנו), עם אסד ועם עוד ידידיי ישראל.
    הם חייבים לעזור גם לישראל לפחות ולא רק לארגוני מחבלים במסווה של דמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הודעה שנועדה להקל על הערבים - לעזור להם ולא לרון ארד

    לא שוכחים אותו, 16/01/06 13:42

    עושים שיעשה טוב לערבים. שירגישו טוב ושיפסיקו לנדנד להם. אז שיהיה ברור, לא שוכחים את רון ארד ועד שאין ממנו שריד - הוא חי וקיים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אז מי רצח אותו-ומה הצעדים כנגדו.

    soj, 16/01/06 11:03

    לדעתי קיימת הסתברות גדולה שהמפגרים הערבים הרגו אותו. מתוך
    טמטום של איזה פאנטי או סתם טעות
    בטיפול רפואי.
    כך או כך יש להביאם לדין או להפעיל חיסול ממוקד.
    תפקיד כוחות הביטחון הוא לכן לקבוע קודם כל את האחראים שמית.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדינת ישראל צריכה להמשיך ולהשקיע ולא משנה איך ולהביא את רון הביתה

    חרות לכנסת, 16/01/06 10:58

    חי או מת רון צריך להיות בארץ, ולא משנה כמה כסף ידרש לכך.
    רון הוא חייל שנפל בשבי על הגנת מולדתו - והמולדת שבשמה הוא יצא למשימה צריכה להחזיר לו את הכבוד ולא להפקירו בשטח.
    יש לעשות כל מאמץ על מנת להחזירו הביתה לחיק משפחתו במידה והוא חי או לקבורה הולמת בשטח ישראל במידה והוא מת, ולתת למשפחתו את היכולת לדעת המ קורה איתו., זה הדבר הכי נורא שיכול לקרות למשפחה - החוסר ודאות, האי ידעה מה עלה בגורלו.
    אני מאחלת למשפחתו שתפילותיהם יענו בקרוב והם יזכוט לדעת מה עלה בגורלו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה

      אבא של טייס, 16/01/06 16:55

      תודה!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אפה היית הממשלה שרון היה בחיים?

    חביבה רייך, 16/01/06 10:33

    הגיע הזמן שיכריזו עליו מת, יעשו לו הלוויה צבאית- בלי גופה אבל חלקה על שמו. יספדו לו, יקראו לרחוב על שמו וכדומה.
    נכון שאין גופה, אבל סביר להניח שהיא גם לא תמצא, אני מקווה שנכבד אותו שכל חבריו עדין בחיים ומשפחתו הקרובה (אימו נפטרה עם אני זוכרת נכון)מאשר להכין לו טקס קבורה אחרי שהוא יעבור את גיל האדם הסביר נגיד גיל 85.

    הגב לתגובה זו

    • ואז הערבים יראו לו את השידור....

      יואב צור, 16/01/06 11:31

      תארי לך,רק תארי לך שיש סיכוי קלוש שהוא בחיים,והערבים יתנו לו לצפות בשידור חי של ההלוויה שלו.
      חשבת פעם מה זה יעשה לו?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך להוציא את אשתו של ארד מעגינותה (ל''ת)

    מספיק היא סבלה!, 16/01/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רון ארד

    יפית, 16/01/06 09:45

    פאשלה ועוד פעם פאשלה שלנו, טעות גדולה ומייסרת שלא תשכח לעולם של כל הממשלות שלא החלפנו אותו בשבויים כאשר עוד היה חי אנחנו מכים על חטא ממש לא יסולח חבל חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועדה לא חכמה

    אבא של טייס, 16/01/06 09:33

    כראש אמ''ן אם לי היו מביאים לי מסקנות כאלה, הייתי מעביר את חברי הועדה מהחיל. מה מסקנות כאלה מועילות אם הן מבוססות על הנחות. מעניין מי הגאון שעמד בראש הועדה.

    הגב לתגובה זו

    • תבין הוועדה נועדה לספק אליבי לדרג

      יואב צור, 16/01/06 10:17

      הפוליטי שמפחד לקחת אחריות.
      אם אתה שואל אותי(נו תשאל..)
      לפי דעתי יש להתייחס לרון כאילו הוא בחיים,ולו רק מהסיבה שרון הפך לסמל של נחישות המדינה להביא הביתה את חייליה.אסור לנו לוותר עליו.

      יואב צור-שמאל ציוני,דמוקרטי,מוסרי!

      הגב לתגובה זו

      • תודה!!!

        אבא של טייס, 16/01/06 16:52

        יואב כמה שאתה צודק.

        הגב לתגובה זו

    • לאבא של טייס

      שי, 16/01/06 14:02

      נראה לי שאם היה מדובר בלוחם שריון שנעלם בחולות סיני 19 שנים לאחר שנראה נלקח בשבי המצרים במלחמת יוה''כ היית מקבל את ההחלטה יותר בקלות.
      לא בכדי בוועדה יושבים (או אמורים לשבת...) אנשים המפעילים שיקול קר ולא מונעים מעצם היותם הורים.
      על פי כל הראיות ונסיון העבר אין סיבה להניח שרון ארד בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא צריך ועדה בשבילה מה שיודעים כבר כולם (ל''ת)

    נירה, 16/01/06 09:03

    הגב לתגובה זו

    • ועדה זה עסק טוב ומועיל

      מוסא, 16/01/06 09:25

      אל תשכח שכל חברי הועדה מקבלים שכר טוב ויפה - תגמול נאות על שטרחו לחשוב על העניין ולקרוא ניירות משעממים שאינם אומרים דבר.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה המידע שקיבל שרון מנסראלה..................

    זאת המסקנה?????, 16/01/06 08:52

    לאחר כל השלמונים שגרף אדון שרון בשיחרורו של טננבויים ,זה המידע שקיבל מנסראלה ????כאילו לא ידענו את זה קודם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איפכא מסתברא

    רן לוי, 16/01/06 08:47

    הרשו לי להציג את מערכת הבטחון במלוא טמטומה, קיבעונה הכביכול ''מוסרי'' ושמרנותה.

    שימו לב מה קורה כאן - ישראל משקיעה עשרות מליוני שקלים לאורך חמש וחצי השנים האחרונות בבירור גורלו של אדם אחד, חי מת, איפה, מה ומי?

    במקביל ישראל מנועה מלהשקיע את אותם עשרות מליונים כדי למנוע מכ-1100 איש למות מידי מפלצות החבלה הפלשטניות במהלך האינתיפאדה השניה.

    למשל ע''י האצת העבודות בגדר ההפרדה בגדה ועבודה במתכונת של 24 שעות ביממה כולל שבתות.

    למשל ע''י מיגון יישובי עוטף עזה לאחר ההתנתקות.

    המסקנה - גורלו של נעדר אחד ''טייס'' , ''גיבור'' חשוב למדינה המטומטמת הזו יותר מגורלם של כאלף אזרחים חיים שהפכו בשנים האחרונות למתים לגמרי.

    זה הרבה יותר מאשר סדר עדיפויות מעוות בהקצאת תקציבים, זהו טירוף לשמו המאפיין מערכת שלטונית שנמצאת בתרדמת עוד לפני שראש הממשלה נכנס אליה בפועל.



    הגב לתגובה זו

    • הנחתך שגויה

      מוסא, 16/01/06 09:19

      הגדר לא תמנע הרוגים - למרות שהיא טובה מאוד לקבלנים וליוזמיה. זכור את גורלו של קו בר-לב.

      עד היום לא עצרה הגדר שום קסאם וגם גניבות הרכב התגברו למרות קיומה החלקי.

      הגב לתגובה זו

    • אני מרחם עליך

      אבא של טייס, 16/01/06 09:30

      יש לי 4 בנים ביחידות מובחרות, מהם אחד טייס. אני בוגר יחידה מובחרת ונכה צה''ל. ההקדמה הזו היא לא על מנת להתפאר אלא כדי שתבין עם מי יש לך עסק! מה שכתבת לא חכם ואין שום קשר בין ההתחלה, לאמצע ולסוף.
      כנראה שאף אחד מהמקורבים אליך לא חשוף יום יום לסכנות.
      בניי גם שומרים על המתנחלים, אף על פי שלדעתי הם לא צריכים להיות בשטחים. יום יום אני נחרד עד איפה הכתומים מתדרדרים, זה שהם קוראים לילדיי (נכדים של ניצולי שואה שאיבדו את כל המשפחה שלהם) נאצים שומט כל בסיס מוסרי למעשיהם ודבריהם.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר להודעתו?!

        בנימין, 16/01/06 10:01

        למעשה כן, ההודעה שלך כוונה *רק* על מנת להפתאר, ועל מנת לנגח את המתנחלים. שום תשובה לטענתו של רן לוי על בזבוז משאבים לא פורפורציונלי.

        הגב לתגובה זו

      • ''לאבא של''

        דמוקרט, 16/01/06 10:08

        אין ספק שאתה גאה להיותך אבא של טייס , אבל העובדות האלה אינן לענין,
        1. המדינה הוציאה הרבה כסף כדי לאתר את רון
        2. כאשר היה חייל תחת אש שגרמה למותו (מדחת יוסף) המדינה ביקשה מגבריל רגוב להצילו,

        זוהי פשיטת הרגל המוסרית, זה שאנו חזקים בלהוציא כספים בעיקר על יחסי ציבור, ופרסום (עמותת לחופש מנולד- איזה שם יפה קופירייטר מושלם) אבל כאשר באמת צריך להציל אדם ... לוחם אז המפקדים מתחילים לחשב חישובים. ראה גם מקרה של את נסיבות מותו של מורן (קצין השייטת בג'נין) תשמע את אביו גם הוא ''אבא של'' ותשמע את תשובתו של ''אלוף'' ישראל זיו על מה אנו מקריבים חילים. או יותר נכון על מה הם מוכנים להקריב חיי חילים

        הגב לתגובה זו

        • אתה צדוק 100%

          אבא של טייס, 16/01/06 15:01

          האם באמת חשבת שאני חושב שצריך לטפל רק בטייסים? הרי יתר בניי כלל לא טייסים אלא ''סתם'' ירוקים.

          מה שקרה למדחת יוסף הוא בזיון שאין סליחה עליו ושמדיר שינה מעיניי!

          בכנות אינני זוכר את המקרה של מורן מהשייטת, אבל אני בטוח שאתה צודק בעניין זה. אני גם מסכים איתך שיש מקרים שצריך למצוא את מי שנתן רב''ט לכמה מהקצינים הבכירים, כי אם אז היה עוצרים את הקידום לא היו מגיעים לאן שהגיעו.
          מה שבסך הכל רציתי להבהיר שאין לקשור את רון ארד להתנתקות!
          לסיכום אני חותם על כל מילה שכתבת!

          הגב לתגובה זו

      • במקום להתנשא, תקשיב

        מספר 4 מתלהם, 16/01/06 10:14

        אם במקום לטפוח לעצמך על השכם, ולהגיד ''תראו כמה אני גיבור'' היית מקשיב לדבריו, היית מבין. זה שהסגנון שלו מתלהם, וזה שכל מה שמעניין אותו זה ''המצב'', לא אומר שאין הגיון בדבריו.
        אז בוא אני אחזור על הדברים בצורה קצת יותר מסודרת:
        א. כולם יודעים שרון ארד מת, ויודעים את זה כבר שנים.
        ב. את הכסף שהשקיעו בחיפושים אחריו בשנים האחרונות, היה אפשר וצריך להשקיע בהרבה מאד פעולות מצילות חיים אחרות, ולא רק בתחום הבטחוני. הוספת תרופות לסל התרופות, שיפור תשתיות הכבישים, הפחת זיהום אויר (שממנו מתים בכל שנה יותר אנשים מאשר בפיגועים ותאונות גם יחד), ועוד הרבה דברים מצילי חיים.
        ג.כולנו חשופים יום יום לסכנות, ללא הבדל דת גזע ומין, ובטח שבלי שום קשר לעמדה פוליטית.

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו מרחמים עלייך, יצור שגידל בנים ''לתפארת'' אבל

        מצביעים חרות, 16/01/06 10:52

        לא יודע איך לכתוב משפט מלא ונכון בעיברית.

        לגבי הפינוי - יש דרכים לעשות את זה ורוב החיילים שלנו מרשים לעצמם להגיד מילים כמו ''חרא עליהם שישרפו'' בהפניה אל המתנחלים.
        לא שאני משווה, ואין מקום להשוואה (ודרך אגב גם אני בת למשפחה של ניצולי שואה, ובערך 15 איש ממשפחתי הלכו בשואה) - אבל את אותו משפט ביצעו הנאצים!!!
        אל תשפוט אדם עד שאתה לא נמצא במקומו - אין לך שמץ של מושג מעבר לדעותייך השמאלניות ההזויות, איך זה לבנות בית, לגדל בו משפחה - ילדים ונכדים, ובמחי יד והחלטה של אדם אחר לאבד הכל בן רגע ללא יכולת להגיד או לעשות משהו בנידון.
        החוסר יכולת של השמאלנים לנסות ולהבין מה עובר על המתנחלים מגיע מקום מרומם בשמי האליטה האינפנטילית, אנשים כמוך מנותקים מכל שמץ של מושג או יכולת התחברות למצוקות של אנשים אחרים.

        אתה ושכמותך צריכים להתבייש בעצמם על כאלו תגובות!!!


        הגב לתגובה זו

        • מצביעת חרות...את צריכה להתבייש

          Revi, 16/01/06 11:46

          את היא זו שלא עונה לעניין. כבר בחרת להגיב ל''אבא של..'' לפחות תעני לענין. לא אמרת כלום למעט כלום בתוספת משפטים חסרי בינה והגיון בריא בסיסי.
          ''אליטות'' ''שואה'' ''בלה בלה'' - את בכלל יודעת מה המילים האלו?
          ובואי אני אגיד לך עוד משהו - יגיבו עוד הרבה תגובות שלא תאהבי, מה תעשי? לנצח תעמידי את התגובות שלך כאל לוחמת המתנחלים?
          שמאלנים או לא, מי שגר בהתנחלות כשמה כן היא - ארעית. אז לבנות בית ולהיתמם שיבוא היום לעזוב זה כבר בעיה שלכם (אם את באמת חלק מהם...)
          שיהיה לך יום נהדר.

          הגב לתגובה זו

        • אשתדל לענות לעניין ולא להיגרר

          אבא של טייס, 16/01/06 15:11

          מעולם לא טענתי שהפינוי נעשה בדרך נכונה! טענתי שאין לנו מה לעשות בשטחים. דעתי לגיטימית כמו דעתך!
          עובדה שבניי משרתים בשטחים ואינם משתמטים!
          אם חייל אמר מה שאמרת, הרי שזה חמור באותה מידה כמו האמירה שחיילי צה''ל הם נאצים.
          אם נדמה לך שאין לי אמפטיה לרוב המתנחלים אשר מתנהגים בצורה מכובדת אין אתה אלא טועה.
          אבל מה זה קשור לרון ארד!!

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    צריך אומץ לומר למשפחה את שכולנו יודעים כבר שנים...

    גיא, 16/01/06 08:45

    רון ארד מת לפני שנים רבות. וראש הממשלה- גם הוא כבר לא יתאושש לתפקידו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבין את ההבדל בין ''ידיעה'' ל''הערכה''

      יואב צור, 16/01/06 10:17

      מאיפה אתה יודע?!?!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אים זה באמת

    פקק תנועה, 16/01/06 08:30

    כך מי שחיסל אותו צריך לבוא על עונשו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יפה שאחרי 19 שנה

    אינו יודע לשאול, 16/01/06 08:26

    החליטו שהוא לא חי ....טוב שלא אמרו את זה עוד 40 שנה....עצוב עד מביך

    הגב לתגובה זו

    • מה חדש? זו מערכת בטחון כושלת

      מוסא, 16/01/06 09:21

      הסיאוב הנו הצד הברור לכל בעבודת מערכת הבטחון. בזה היא מצליחה לעלא ולעלא. בכל השאר - שכול וכשלון.

      געוואלד!

      הגב לתגובה זו