• 219.

    הצבת והעסקת השוטרים

    ד. שרון, 16/01/06 12:00

    במקום להציב ולהעסיק את השוטרים ברחובות, בכבישים ונגד ההאלימות, הם מעסיקים אותם כדי לגרש אנשים שיש להם זכות קנין ומגורים ושגורשו (אלה שנותרו אחרי הטבח הנורא) במאורעות תש''ח בדיוק מאותו מקום ומי שזוכר יודע בדיוק מה זה אומר.
    אבל פה במדינה יוצא כל דבר הפוך ובעזרת הדרג הפוליטי/צבאי.
    ומה עם ההבטחה שראש הממשלה הבטיח, שאחרי עקירת גוש קטיף שכל טיל שיפול בקו הירוק, יקבל תגובה אחת אפיים, או שזה כמו כל ההבטחות שראש הממשלה הבטיח, למשל: דין נצרים כדין תל-אביב.
    ועכשיו ראש הממשלה הזמני הולך בעקבות שרון! כי כנראה זה שהעקורים עדיין לא הסתדרו לא בעבודה ולא בדיור, זה עושה טוב לראש הממשלה הזמני.
    והשאלה היא האם יש מקום מוכן ומסודר לאלה שרוצים לעקור ולגרש אותם מחברון??? ושלא יהיו כמו אלה שעקרו אותם מגוש קטיף שעד היום הם חיים בסבל נוראי!

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    למה מה הם יעשו? ישרפו את המתנחלים?

    מצביעים חרות, 16/01/06 11:50

    בושה וחרפה שאלו הם חיילי מדינת ישראל, ביצועיסטים של רוצחי יהודים ואוהבי ערבים

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    קראדי- מינוי מושחת של עומרי

    אלי קופטר, 16/01/06 11:28

    ולא כל כך מוצלח

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    ''חברון עיר ערבית''

    לא ניתן!, 16/01/06 11:22

    בראשית פרק יג

    (יח) וַיֶּאֱהַל אַבְרָם וַיָּבֹא וַיֵּשֶׁב בְּאֵלֹנֵי מַמְרֵא אֲשֶׁר בְּחֶבְרוֹן וַיִּבֶן שָׁם מִזְבֵּחַ לַידֹוָד: פ
    בראשית פרק כג
    (ב) וַתָּמָת שָׂרָה בְּקִרְיַת אַרְבַּע הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן וַיָּבֹא אַבְרָהָם לִסְפֹּד לְשָׂרָה וְלִבְכֹּתָהּ:
    בראשית פרק כג
    (טז) וַיִּשְׁמַע אַבְרָהָם אֶל עֶפְרוֹן וַיִּשְׁקֹל אַבְרָהָם לְעֶפְרֹן אֶת הַכֶּסֶף אֲשֶׁר דִּבֶּר בְּאָזְנֵי בְנֵי חֵת אַרְבַּע מֵאוֹת שֶׁקֶל כֶּסֶף עֹבֵר לַסֹּחֵר:
    (יז) וַיָּקָם שְׂדֵה עֶפְרוֹן אֲשֶׁר בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא הַשָּׂדֶה וְהַמְּעָרָה אֲשֶׁר בּוֹ וְכָל הָעֵץ אֲשֶׁר בַּשָּׂדֶה אֲשֶׁר בְּכָל גְּבֻלוֹ סָבִיב:
    (יח) לְאַבְרָהָם לְמִקְנָה לְעֵינֵי בְנֵי חֵת בְּכֹל בָּאֵי שַׁעַר עִירוֹ:
    (יט) וְאַחֲרֵי כֵן קָבַר אַבְרָהָם אֶת שָׂרָה אִשְׁתּוֹ אֶל מְעָרַת שְׂדֵה הַמַּכְפֵּלָה עַל פְּנֵי מַמְרֵא הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן:
    בראשית פרק לז
    (יד) וַיֹּאמֶר לוֹ לֶךְ נָא רְאֵה אֶת שְׁלוֹם אַחֶיךָ וְאֶת שְׁלוֹם הַצֹּאן וַהֲשִׁבֵנִי דָּבָר וַיִּשְׁלָחֵהוּ מֵעֵמֶק חֶבְרוֹן וַיָּבֹא שְׁכֶמָה:
    (טו) וַיִּמְצָאֵהוּ אִישׁ וְהִנֵּה תֹעֶה בַּשָּׂדֶה וַיִּשְׁאָלֵהוּ הָאִישׁ לֵאמֹר מַה תְּבַקֵּשׁ:
    (טז) וַיֹּאמֶר אֶת אַחַי אָנֹכִי מְבַקֵּשׁ הַגִּידָה נָּא לִי אֵיפֹה הֵם רֹעִים:
    (יז) וַיֹּאמֶר הָאִישׁ נָסְעוּ מִזֶּה כִּי שָׁמַעְתִּי אֹמְרִים נֵלְכָה דֹּתָיְנָה וַיֵּלֶךְ יוֹסֵף אַחַר אֶחָיו וַיִּמְצָאֵם בְּדֹתָן:
    יהושע פרק יד
    (יד) עַל כֵּן הָיְתָה חֶבְרוֹן לְכָלֵב בֶּן יְפֻנֶּה הַקְּנִזִּי לְנַחֲלָה עַד הַיּוֹם הַזֶּה יַעַן אֲשֶׁר מִלֵּא אַחֲרֵי יְדֹוָד אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל:
    (טו) וְשֵׁם חֶבְרוֹן לְפָנִים קִרְיַת אַרְבַּע הָאָדָם הַגָּדוֹל בָּעֲנָקִים הוּא וְהָאָרֶץ שָׁקְטָה מִמִּלְחָמָה: פ
    שופטים פרק טז
    (ג) וַיִּשְׁכַּב שִׁמְשׁוֹן עַד חֲצִי הַלַּיְלָה וַיָּקָם בַּחֲצִי הַלַּיְלָה וַיֶּאֱחֹז בְּדַלְתוֹת שַׁעַר הָעִיר וּבִשְׁתֵּי הַמְּזוּזוֹת וַיִּסָּעֵם עִם הַבְּרִיחַ וַיָּשֶׂם עַל כְּתֵפָיו וַיַּעֲלֵם אֶל רֹאשׁ הָהָר אֲשֶׁר עַל פְּנֵי חֶבְרוֹן: פ
    שמואל ב פרק ב
    (יא) וַיְהִי מִסְפַּר הַיָּמִים אֲשֶׁר הָיָה דָוִד מֶלֶךְ בְּחֶבְרוֹן עַל בֵּית יְהוּדָה שֶׁבַע שָׁנִים וְשִׁשָּׁה חֳדָשִׁים: ס
    שמואל ב פרק ג
    (לב) וַיִּקְבְּרוּ אֶת אַבְנֵר בְּחֶבְרוֹן וַיִשָּׂא הַמֶּלֶךְ אֶת קוֹלוֹ וַיֵּבְךְּ אֶל קֶבֶר אַבְנֵר וַיִּבְכּוּ כָּל הָעָם: פ
    שמואל ב פרק ה
    ג) וַיָּבֹאוּ כָּל זִקְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶל הַמֶּלֶךְ חֶבְרוֹנָה וַיִּכְרֹת לָהֶם הַמֶּלֶךְ דָּוִד בְּרִית בְּחֶבְרוֹן לִפְנֵי יְדֹוָד וַיִּמְשְׁחוּ אֶת דָּוִד לְמֶלֶךְ עַל יִשְׂרָאֵל: פ
    מלכים א פרק ב
    (יא) וְהַיָּמִים אֲשֶׁר מָלַךְ דָּוִד עַל יִשְׂרָאֵל אַרְבָּעִים שָׁנָה בְּחֶבְרוֹן מָלַךְ שֶׁבַע שָׁנִים וּבִירוּשָׁלִַם מָלַךְ שְׁלֹשִׁים וְשָׁלֹשׁ שָׁנִים:
    דברי הימים א פרק ו
    (מ) וַיִּתְּנוּ לָהֶם אֶת חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ יְהוּדָה וְאֶת מִגְרָשֶׁיהָ סְבִיבֹתֶיהָ:
    (מא) וְאֶת שְׂדֵה הָעִיר וְאֶת חֲצֵרֶיהָ נָתְנוּ לְכָלֵב בֶּן יְפֻנֶּה: ס
    (מב) וְלִבְנֵי אַהֲרֹן נָתְנוּ אֶת עָרֵי הַמִּקְלָט אֶת חֶבְרוֹן וְאֶת לִבְנָה וְאֶת מִגְרָשֶׁיהָ וְאֶת יַתִּר וְאֶת אֶשְׁתְּמֹעַ וְאֶת מִגְרָשֶׁיהָ:

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    חברון זה לא גוש קטיף

    שרה, 16/01/06 11:01

    חברון זה לא גוש קטיף,תעביר ממשלת זדון שדואגת רק לכסא מן הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    חיילי צה''ל סרבו להיות בובות של כנופיית השמאל

    י. פרוע, 16/01/06 10:41

    נוער הגבעות= שיא הגשמת הציונות

    הגב לתגובה זו

    • ל-י.פרוע

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 10:52

      אחרי הבחירות,הכל יהיה בסדר.
      וצה''ל יהיה במקומו הנכון.
      אז סבלנות.

      הגב לתגובה זו

  • 213.

    עד אמצע פברואר התחייבו הפושעים

    לנקות את חברון, 16/01/06 10:40

    והם עושים זאת ביעילות פרוסית כמו שעשו בגוש קטיף. הכל על פי התסריט - זריקת דחף להסתה נאצית בת כמעט ארבעים שנה, פרובוקציה נגד היהודים בחברון, הזרמת כוחות לטיפול ב''טרור היהודי'' והכל מוכן להמשך מדיניות היודן-ריין.
    וכל האמרגנים, וכל השושבינים וכל הקלגסים, פשוט מתעלמים מן האלוקים.
    אז נזכיר לכם, הוא קיים. והוא מתעלל ממושכות באריאל שרון, וכווווולכם גם כן בתור.
    ואנחנו נצחק אחרונים - הלוך ילך ובכה נושא משך הזרע, בוא יבוא ברינה נושא אלומותיו.
    כל המגיבים פה בשנאה תהומית כל כך, האלוקים שונא אתכם! הוא לא אמר לי, אך הוא אל רחום וחנון, ארך אפיים ורב חסד ואמת, נוצר חסד לאלפים לאוהביו ולשומרי מצוותיו..

    נותן לרשע רע כרישעתו.
    אני, אישית, לא הצלחתי לראות את ההבדל, אתם יודעים בין מה למה, אבל אסור להשוות שום דבר....

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    יועצי שרון:עצרו!!דפקתם לשרון הבריאות לא תדפקו לנו הראש!! (ל''ת)

    מרדכי, 16/01/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    לכל המגיבים הכתומים וגרורותיהם

    דניאל, 16/01/06 10:26

    נראה שאתם בהיסטריה. הציבור הישראלי השפוי לכל הפחות דוחה אתכם מעליו, ולא מעטים בינינו אף שונאים אתכם. האם זה לא הזמן לפולסא דנורא קולקטיבי? כך תישארו לבדכם בארץ אבות, ותוכלו לכונן לעצמכם מדינת הלכה בעזרת השם יתברך ביום שלישי, בלי סמולנים ושמאלנים, בלי משטרה, בלי צבא, וגם בלי תקציבים לישיבות ובלי יכולת להצביע עלינו כעל קלגסים.... נסו את זה, אולי זה יעבוד, עדר חלאות צמאי דם שכמותכם

    הגב לתגובה זו

    • לדניאל

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 10:35

      אז ככה.
      -גבולינו הוא גבול ההבטחה של האלוהים לאברהם אבינו.ומה שנותר לך לעשות הוא להעלם מגבולינו זה ולתת לנו לשבור את הראש בהקשר לתקציבים.-חיוך

      הגב לתגובה זו

      • מוטי,קח את הכדורים. אבל אל תתמסטל (ל''ת)

        דניאל, 16/01/06 10:54

        הגב לתגובה זו

        • לדניאל הסכת ושמע.

          מוטי אטלנטה, 16/01/06 11:29

          חברון היא נשמת העם היהודי.ואין האלוהים מתיר לך לרצוח ולקחת נשמות העם.אני ניסיתי להבין דבריך ולא הצלחתי.מה שאני מציע לך הוא לחזור בתשובה,ולא לקשקש שטויותיך.
          גבולינו המזרחי הוא גבול הירדן אבל בעזרת האל לאחר שנלמד לחיות עם אחינו בני ישמעאל כאחים ולא כאויבים.אז האלוהים ירחיב ויאפשר לנו לגור בכל גבולות ההבטחה לאברהם-אז מה בעיתך?תרגע ותוכח
          כי הכל אפשרי עם האלוהים גם מה שבעיניך נראה כבלתי אפשרי,בגלל צרות אמונתך.
          אז ידידי תרגע ותחיה בגן עדן עלי אדמות עם אחיך בני ישמעאל.
          אין עוד מלבדו!

          הגב לתגובה זו

        • דניאל הנוכל - אילת היא לא בנגב המערבי.

          גבי, 16/01/06 11:44

          בטייבה לא לימדו אתכם גיאוגרפיה ?

          הגב לתגובה זו

    • אנחנו יודעים שאתה שונא. אז מה ?

      איטה, 16/01/06 10:41

      אתה גם חושב שאתה שפוי.
      אז מה ?
      אתה בטח תצביע למר''ץ.
      אז מה ?
      שק לנו בניסו שחם.

      הגב לתגובה זו

      • ניסו שחם צדק

        דני, 16/01/06 10:56

        תמשיכי ללבוש מנומרים ולחכות לקליינטים חוזרים בתשובה

        הגב לתגובה זו

        • ניסו שחם ואתה - מקס ומוריץ.

          איטה, 16/01/06 11:21

          הוא בעל פה מלוכלך ומוח קטן - ואתה בעל איבר קטן ומוח מלוכלך.
          מתאימים ממש כמו מקס ומוריץ.
          לך חפש את אופנהיימר שינענע לך....

          הגב לתגובה זו

    • דני אתה קטן עלינו***

      רועי, 16/01/06 11:22

      בעוד 20 שנה(הזמן רץ חביבי) אנחנו נהיה הרוב במדינה ואז נטפל בכם באכזריות וללא רחמים.
      שלום חבר ויום טוב

      הגב לתגובה זו

    • גרורות יש בסרטן, וזה אתם, על כל (ל''ת)

      הגרורות אצלכם!, 16/01/06 11:23

      הגב לתגובה זו

    • חלאות? אתה לא מדבר על עצמך? שמאל לא שפוי והזוי שכמוך (ל''ת)

      מצביעים חרות, 16/01/06 11:48

      הגב לתגובה זו

    • בנגב העערבי לומדים לחטוף ולשתוק - האישה המוכה..

      ציוני, 16/01/06 11:55

      מתיוון שמלאני הקשב : זו ארצנו כולל הנגב הערבי אותה חומדים הברברים הפלסטינים , אתה תמשיך להסית ואל תשכח את הברברים לא תשכנע , כי גם את נפשך הם רוצים - כתום עולה!

      הגב לתגובה זו

  • 210.

    זכותנו על חברון ברורה יותר מאשר זכותנו על ת''א

    אולמרט מושחת, 16/01/06 10:26

    את המקום קנו יהודים בכספם אחרי שרצחו בהם.
    מיהו אותו אולמרט פיון מול הסטורית התישבות היהודים מאברהם אבינו שמחליט לגרש יהודים ממקום שאברהם קנה בכספו.
    אולמרט מנסה להראות שהוא ממשיך דרכו של שרון.
    אבל-סופו אכן יהיה כשל שרון

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    קדימה - אפסים שמאלנים

    גו בראלי, 16/01/06 10:15

    אולמרט, יחד עם כל חבורת הגלמים בקדימה - יביאו לחורבן המדינה, ולמלחמת אחים !!!...

    הראו לי טיפש גדול יותר ממופז.
    הראו לי פסיכי גדול יותר מקראדי.
    הראו לי חמור גדול יותר משטרית.
    הראו לי כבש טיפש יותר ממזוז.
    הראו לי עגלה גדולה יותר מדליה איציק.
    הראו לי כלבה גדולה יותר מלבני.
    הראו לי פודל גדול יותר מזאב בוים.
    הראו לי עז גדולה יותר מרוני בראון.

    קדימה - חבורת אפסים
    קדימה - להחרבת המדינה.
    קדימה - למלחמת אחים.
    קדימה - לים...

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    חרא עליכם ! (ל''ת)

    ניסו שחם, 16/01/06 10:05

    הגב לתגובה זו

    • דברי השמאל החכמים!!! חרא עלינו? וזה למה השמאל הוא הזוי ובלתי נסבל-

      מצביעים חרות, 16/01/06 11:49

      כי אין לו טיפת כבוד לשאר החברים במדינה הזאת (אלא אם כן ערבים רוצחים)

      הגב לתגובה זו

    • באמת, מאות חתיכות חרא עולות עלינו! (ל''ת)

      סרחון שרון!, 16/01/06 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 207.

    מגורשי גוש קטיף בואו לגדוע את הזרוע הצבאית של קדימה

    יעקב, 16/01/06 10:01

    לא עוד התרפסות נוסח גוש קטיף.
    הפעם נילחם מול הדקטטורה ההזויה של השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת, זוהי ההזדמנות של מגורשי קטיף לבוא בחשבון

      זיו, 16/01/06 10:24

      עם אלו שגירשו אותם.
      גם אם הגירוש יעבור חובה עלינו לחרוט אותו כטראומה לאומית

      הגב לתגובה זו

    • ליעקב

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 10:27

      בבחירות.

      הגב לתגובה זו

  • 206.

    לעזוב את חברון ולהשאיר אותם שם

    ישראלית, 16/01/06 09:56

    נראה אותם מסתדרים בלי הצבא.

    הגב לתגובה זו

    • לישראלית-העזתית

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 10:25

      וכי חשבת שיוצאי יחידות קרביות לא יוכלו להסתדר שם גם לאחר שתסוגי עם שאריות צבאך השמאלני?
      מתפלא על שאלתך!

      הגב לתגובה זו

    • מתי סוף סוף תקיימו את ה''איום'' הזה

      למה אתם מחכים?, 16/01/06 10:44

      הרי זה לא מרוב אהבה. אתם יודעים היטב שהיהודים בחברון אינם צריכים כלל וכלל את צה''ל! להיפך, צה''ל הוא האויב!
      אז תפסיקו לבלבל את המח ותחנקו כבר בשנאת ישראל שלכם!

      יושבים להם יהודים בשקט, וחלאת המין האנושי, שמאלנים וסתם מושחתים מתעללים בהם, ואז הם, הקרבנות, האשמים.

      אתם תשלמו, וביוקר. הבעיה היא שאנו משלמים גם כן, בגלל טינופות כמותכם.
      כבר שנים אנו נרצחים בארץ הזאת בגללכם! בנשק ובחסות שנתתם לעוזריכם הערבים.
      כבר לא יהיה מקום בגיהינום בשביל כולכם!

      הגב לתגובה זו

    • מרימים את הכפפה

      אלי קופטר, 16/01/06 11:19

      נשמח להשאר בארץ ישראל ללא המועקה של מדינת ישראל הפוסט יהודית. אתם דווקא לא תתנו לנו את האופציה הזו כי אתם יודעים כי נצליח לשרוד ולשגשג.

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    לא יעזור לכם נכבוש את חברון

    ונהפוך המדינה, 16/01/06 09:49

    שמאלנים יתנו את הדין ויועלו לגרדום על פשעיהם ובגידתם.
    יש כבר כיתת יורים מוכנה לבצע את המשימה.
    נעשה זאת בהקדם דרך הרחם הדתית שתמלא את הערץ בילדים יראי שם שאיתם נעביר את הדמוקרטיה המשוקצת מן העולם.
    נקים מדינת הלכה ונגרש את הערבים מכל הארץ המובטחת כולל ירדן וסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    מתנחבלי חברון היקרים

    גיא, 16/01/06 09:44

    הפכתם באופן רשמי לערבים! ברכותינו. יחד עם כובעי הגרב ואופנת הפיגועים נשמח לספק לכם תנאים נוספים הדומים לאלו של לבני דודנו, ביניהם - עוצר בכל ערב, אי אספקת מים זורמים, עיכוב ביציאה וכניסה מהשטחים (במיוחד באמבולנסים בעת לידה) וכן אינספור צילומים עם חברי כנסת מהסמול.

    הגב לתגובה זו

    • לגיא

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:57

      ואנו נדאג לספק לך אישית את הצד השני של המטבע.
      עד שתיסוג חד צדדית מארצנו.

      הגב לתגובה זו

    • ואהדה מהתקשורת??

      חניבעל, 16/01/06 09:57

      זו שחובבת רוצחים מוסלמים??

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק!! (ל''ת)

      גש, 16/01/06 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 203.

    ''לפעול בנחרצות כנגד פורעי החוק'' גם בסכנין

    מוטי שחר, 16/01/06 09:42

    משום מה משטרת ישראל יודעת יפה מאד לטפל ביהודים אבל נכשלת מאד כשמדובר בפריעת החוק בידי ערבים.
    כך משום מה עולה ופורחת לה הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי.
    כך יכולים רוצחיו של נתן זאדה שתועדו בעת הרצח לישון בשלווה.

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    מעניין מי יקבל את השבץ המוחי הבא מאלקים (ל''ת)

    יהודי, 16/01/06 09:39

    הגב לתגובה זו

    • אין מחליפין ה' בקוף....

      אליעזר בן, 16/01/06 10:28

      אחרת היה שמי אליעזר בן יקודה

      הגב לתגובה זו

  • 201.

    לשלוח את המשטרה לטפל בסמולנים המסוממים

    דובי גל, 16/01/06 09:34

    מתל אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    ועל הערבי שירה בשלהבת פס, גם עושים עליהום? (ל''ת)

    מגעיל אותי., 16/01/06 09:31

    הגב לתגובה זו

    • דביל

      יהודי, 16/01/06 09:49

      זה המוסר היהודי שלך ?
      אתה בושה לעמך ולהוריך.

      הגב לתגובה זו

      • ע' תחת ע' = מוסר יהודי. (ל''ת)

        תגלת פלאסר 3, 16/01/06 09:58

        הגב לתגובה זו

      • אתה מוכן להסביר?

        סתמת ולא, 16/01/06 10:48

        אמנם זו שיטה שמאלנית ידועה, במיוחד ההיתלות ב''יהודי'', כאילו היה בכם משהו מן היהודי, אך אני רוצה הסבר.
        הדברים שלך לגמרי לא מובנים!

        הגב לתגובה זו

  • 199.

    במקום שיפנו כוחות משטרה לטרוריסטים

    מור, 16/01/06 09:29

    מפנים כוחות ומשאבים נגד ילדים יהודים... בושה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • דביל

      יהודי, 16/01/06 09:51

      הילדים האלו הם בושה וחרפה ומקומם
      בכלא !!

      הגב לתגובה זו

    • זה לא ילדים יהודים, זה גרוע מחיזבאללה (ל''ת)

      דניאל, 16/01/06 10:09

      הגב לתגובה זו

      • אז מה חידשת? חיזבאללה שותפים שלכם (ל''ת)

        ולכן לא גרועים, 16/01/06 13:51

        הגב לתגובה זו

    • שכחת מה הפירוש של טרור? (ל''ת)

      ., 16/01/06 13:17

      הגב לתגובה זו

    • יש טרוריסטים ערבים ויש טרוריסטים יהודים

      מיכאל, 16/01/06 14:13

      ובשניהם צריך לטפל ביד קשה.
      מתנחלי חברון המופרעים הם בעיני טרוריסטים יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 198.

    כל הכבוד לצה''ל ככה צריך לטפל בטרור

    מאיר, 16/01/06 09:26

    אופסס ססליחה זה לא טרור? !
    ככה צריך לטפל בקסמים ולא ביהודים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    יופי שיש לצה''ל כח אדם

    יהודה, 16/01/06 09:25

    בחצי שנה האחרונה נרצחו באיזור הר חברון
    6 ישראלים בהם 2 נשים ושני נערים בני 15-16
    צה''ל טען שאין בכוחו לתפוס את המחבלים כי אין לו מספיק כח אדם.
    אבל לתפוס כמה זורקי ביצים פתאום
    יש אלפי שוטרים,חיילים,יס''מניקים- סדרי עדיפויות להפליא!!

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    מוטי אטלנטה, כדור הארץ אתה פסיכי

    חיים שינקין ת''א, 16/01/06 09:25

    תגיד לי מוטי יש לך איזו בעיה נפשית ,או שאולי איזה פלשתינאי בחברון ביצע בך את זממו כשהיית קטן,אני מציע לך לחזור למוסד שממנו ברחת כי היום זה יום הבינגו בבית משוגעים,אז חבל תחזור.

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    המצולמים הם ערבים.לא נשכח ולא נסלח. (ל''ת)

    ., 16/01/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    אם נגד מחבלים אי-אפשר אז יאללה נגד יהודים

    אליהו המבין, 16/01/06 09:22

    צריכים להראות שיש לנו צבא חזק ואמיץ נכון, אבל מה לעשות ונגד משגרי קסאמים אי-אפשר כפי שהעיד הרמטכ''ל, אז את כל האגרסיה נפנה נגד יהודים אהובים, אז יאללה קדימה איפה אפשר לכסח בקלות ואודררוב, ממש פתרון מופזי הפכפחי.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    גם מופז יקבל שבץ מוחי!

    רינה, 16/01/06 09:19

    וגם קראדי בע''ה

    הגב לתגובה זו

    • תגידי רינה את פסיכית או מה?

      גש, 16/01/06 10:33

      תחזרי מהר למוסד בו בודאי היית מאושפזת!!!

      הגב לתגובה זו

    • בעזרת ה'! (ל''ת)

      אמן, כן יהי, 16/01/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 192.

    האימפוטנטים לטרור - גיבורים על יהודים (ל''ת)

    קדימה חמאס, 16/01/06 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    בול חמאסניקים הרעולי פנים בתמונה (ל''ת)

    דוד, 16/01/06 09:05

    הגב לתגובה זו

    • לדויד

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:31

      תודה,
      עוד לא ראית את המתאבדים שלנו.
      אבל אם תמשיך בדרכך אז גם תזכה!.

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    להקים מפקדה בסכנין

    יעקב, 16/01/06 09:01

    לא יתכן שמשטרת ישראל עם המכ''ל יתנהגו כבריונים.
    יש להוציא מיד את כל השוטרים והפרשים מחברון ולהעבירם לחלחול

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    ''גדודי נתן זאדה'' תוקפים שוב

    רענן, 16/01/06 08:58

    יש להלחם באינטיפאדת הימין הבוגדני כמו באנטיפאדה של ערבים

    הגב לתגובה זו

    • לרענן

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:09

      לך להתרענן ותפסיק לדבר שטויותיך ברבים.
      אתה לא מאיים על אף אחד.

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דניאל, 16/01/06 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    לטפל בכל סוגי הפנאטים הדתיים ביד קשה (ל''ת)

    אבנר, 16/01/06 08:52

    הגב לתגובה זו

    • לאבנר

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:10

      סתום פיך אדיוט,הפנאט היחידי זה אתה שאתה משלה את עצמך שתוכל לנגוע במתישבי חברון ולא תענש.

      הגב לתגובה זו

      • אתה איכסה (ל''ת)

        אלון, 16/01/06 09:37

        הגב לתגובה זו

  • 187.

    אצלנו בעיר...

    הנרי ה-8, 16/01/06 08:44

    אצלנו בעיר מגחכים...למה להזרים מאות שוטרים... כל מה שצריך באמת לעשות זה לסלק את הצבא ואת המשטרה . נראה אז את הקוזקים היהודים מנסים להפר את הסדר. לנו, הערבים יש שיטות בדוקות לשמור על השקט והסדר.

    הגב לתגובה זו

    • להנרי ה-8

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:13

      אני מציע לך לגנוז את גאותך-אתה כלום! וקוזאקים תקרא לאחותך השרמוטה.

      הגב לתגובה זו

      • ואו איזה רמה של תגובה!!!!!

        חילוני גאה, 16/01/06 09:40

        פשוט ביאליק.
        לא פלא שרמה כמוך של אנשים מייצרים גועל נפש כזה!!!

        הגב לתגובה זו

        • לחילוני האדיוט

          מוטי אטלנטה, 16/01/06 10:04

          עצם העובדה שאתה מתגאה בחילוניותך כבר מראה שאתה אדיוט.
          וכל מילה מעבר לזה מיותרת.

          הגב לתגובה זו

          • נכון העולם נברא ב''הוקוס פוקוס''

            חילוני, 16/01/06 17:39

            של קוסם משועמם

            הגב לתגובה זו

  • 186.

    פחות דיבורים,יותר מעשים

    יעקב ק, 16/01/06 08:35

    את גוש קטיף פינו תוך שבוע,בחברון אפשר תוך שבע דקות.פשוט לבוא עם עדיפות מספרית,לבצע חד וחלק,בלי בירבורים,ולהפעיל כוח .

    הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן גדול

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:00

      יותר מהגובה שלך-מדדתי!

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה אתה יודע מה הגובה שלו? (ל''ת)

        מתעב מתנחלים, 16/01/06 09:42

        הגב לתגובה זו

  • 185.

    יועצי שרון:הפסיקו את מחול השדים!!כולם יודעים שדפקתם הבריאות לזקן-

    מרדכי, 16/01/06 08:33

    ועכשיו אתם רוצים לדפוק לנו את הראש??

    לא יומרני מצידכם??

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    שמאלנים טיפשים.לכל אורך הגלות 2000 שנה התגוררו שם יהודים.

    ערס דתי ועצבני, 16/01/06 08:29

    חלקם קשורים למדינה וחלקם פחות.תוך כדי התישבותם במקום הוקמה לה המדינה ע''י משיחים מפאי''ניקים חילוניים ושמאלנים.שמהרגע להווסדה של המדינה עיניהם היתה צרה במתיישבי חברון.ועד לתקופה זו שמדברים על פינוי היישובים מבלי לדעת היסטוריה.בא הציבור הצעיר וזועק שיש לפנותם .מה הם עושים שם עם כ''כ הרבה ערבים יש לפנותם לא?הם לא יודעים שחברון הייתה מאז ולתמיד.ותישאר כך

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנית אחותך. כל העם נגדכם

      אבי, 16/01/06 09:01

      בוגדים משיחסטיים

      הגב לתגובה זו

    • ל184 אתה בור ועם הארץ מוחלט -המוח שלך ניזוק באופן מוחלט (ל''ת)

      רפאל, 16/01/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    חברון עיר האבות

    פקק תנועה, 16/01/06 08:28

    מחולקת לשניים על פי הסכמי ערפעת ונתניהו מין הראוי להגן בחוק כפי שצריך חלוקה זו וכך יפתרו בעיותנו בעיר האבות

    הגב לתגובה זו

    • לפקק תנועה

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 09:07

      תוציא את הפקקים מאוזנך-יהודה ושומרון לעד הם חלק בלתי נפרד מישראל.
      ואם כל העם היהודי יקבל אזרחות בארצות הברית אז נשקול פשרה.

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    שלטון יש אחד - אחרת הלכה המדינה! (ל''ת)

    המורדים לכלא!!, 16/01/06 08:27

    הגב לתגובה זו

    • שלטון אחד מוסר כפול

      מני, 16/01/06 11:24

      בסכנין הציגה המשטרה את נוהל ''ידיים בכיסים''. בחברון את נוהל ''בכל מחיר''.
      שלטון אחד, מוסר כפול

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    כנסו לפה...

    אוריאל, 16/01/06 08:25

    תשימו לב שלמשטרה ולצבא קשה לטפל במחבלים ובערבים ולכן היא הולכת על מה שקל לטפל ביהודים, שומרים אזרחיים יחליפו חיילים במעברי גבול, כבישים נסגרים לתנועת מכוניות ישראליות ביו''ש אך לא לתנועה פלשתינית, הטרור מתגבר אמל''ח זורם חופשי לעזה, קסאמים באשקלון, מפרקים היאחזויות שקרובות לעצים של ערבים אך לא מפרקים כפרים שיצאו משם מחבלים
    כל זה מראה שהמדיניות של שרון ובוש מביאה אותנו לאבדון

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    לזרוק את המתנחלים לעירק - מקום הולדת אברהם (ל''ת)

    משה, 16/01/06 08:21

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      יהודי, 16/01/06 09:57

      וטובה שעה אחת קודם. אמן

      הגב לתגובה זו

    • אם כבר, לזרוק לשם את הערבים

      בת יעקב, 16/01/06 10:22

      הם בני ישמעאל (גם הבנים של אברהם)

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    ידיים ורגליים

    יפתח, 16/01/06 08:18

    חיילים ושוטרים יקרים, אל תפחדו תשברו להם את העצמות{ידיים+רגליים}. בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • ליפתח

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 08:34

      לא לקחת את כל האופציות בחשבון : נראה לי שיהיה לך קצת קשה לבצע זאת תחת אש.

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    אולמרט הוא לא שרון הוא לא מסוגל הוא לא יכול (ל''ת)

    גבי, 16/01/06 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    מורשת עראפת מתגשמת 1:1 ובגורפת (ל''ת)

    ניצן, 16/01/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    קראדי בהצלחה,קרע להם את הת#$

    נמאס לנו מפורעי, 16/01/06 08:05

    נמאס לנו מפורעי חוק מכל מגזר דת ולאום.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    כמות השטויות שאפשר למצוא בתוך

    איתמר, 16/01/06 08:04

    ערימת ה''תגובות'' הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    הפורעים האלה הם לא''עם שלי'' לשפוט אותם במלוא חומרת הדין

    אהרון, 16/01/06 08:02

    הפורעים האלה הם לא''עם שלי'' לשפוט אותם במלוא חומרת הדין. הם מסכנים את קיום מדינת ישראל, פשע היה לתת להם להתיישב בחברון. הייתי מוציא משם את צהל ונותן להם להסתדר לבד מבלי חיילינו יתערבו.

    הגב לתגובה זו

    • לאהרון השמאלני

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 08:50

      נכון,הם לא העם שלך אבל הם הם העם שלי
      וגם צה''ל הוא הצבא שלי.
      אז שמור את עצותיך לעצמך בזמן שאתה אורז את המזוודות.

      הגב לתגובה זו

    • אוי אוי אוי הם לא ''העם'' שלי אוי אוי אוי וווואא (ל''ת)

      אתה אפס ובכיין, 16/01/06 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    המתנחלים אוייב קיומי למדינה. הם בעצמם מודים (ל''ת)

    דניאל, 16/01/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    מה עם שפרעם

    ערן, 16/01/06 08:01

    שם את הרוצחים לא עוצרים כדי לא לחבל ביחסים המצוינים עם הערבים. אבל במתנחלים אפשר להיכנס

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    כמה שרעולי הפנים של התמתנחלים מזכירים ג'יהאד איסלמי (ל''ת)

    לא לפאנטיות, 16/01/06 08:00

    הגב לתגובה זו

    • גיהאד איסלאמי?

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 08:57

      מהם אתה מלקק דבש מאתנו תאכל חרא וזו הבטחה.

      הגב לתגובה זו

      • משכמותך לא נאכל כלום

        דוד בן, 16/01/06 11:05

        גם אם תחזור לישראל ותצטרף לחלאות רעולי הפנים לא נאכל מך ושכמותך כלום. אתם אימפוטנטים לחלוטין. תזרקו כמה אבנים, תתקפו כמה ערבים , בעדיפות לילדים שלא יכולים להתגונן, ואחר כך תמצאו את עצמכם בתא מצחין מתבכיינים על שעצרו יהודים ושכל העולם הוא נאצים.... אתם סתם עדר כבשים שמתכסים בעור זאב. אבל כל נהמה שלכם, כל מעשה אלים שלכם מקרב את קיצכם.

        הגב לתגובה זו

        • לדוד בן בית לחם

          מוטי אטלנטה, 16/01/06 11:59

          אנחנו לעולם לא נמצא עצמנו בתא מצחין וקטן -להתראות בבחירות.
          ואם לא נזכה בהם אז אני מבטיח לך שתהיה התפרדות בעם, ושלך לא יהיה ספק לגבי עובדה כתובה זו.
          לא לעולם חוסן אמר אלוהי!
          אין עוד מלבדו!

          הגב לתגובה זו

  • 170.

    כל הכבוד לצה''ל! תיכנסו בעוכרי ישראל האלה

    דוד, 16/01/06 07:59

    ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • לדויד

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 08:46

      אדיוט שכמוך משפחותנו משרתות בצה''ל.ומה חשבת שהם יפנו יהודים
      מחברון עיר אבותינו.
      הרי הם יקחו את הציוד הצהלי ויבואו להגן על מתישבי חברון.
      אז שמחתך מוקדמת עוכר ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הזוי עד הסוף? מה בדיוק לקחת מוט'ל??? (ל''ת)

        וילהלם רייך, 16/01/06 11:06

        הגב לתגובה זו

        • לוילהלם רייך

          מוטי אטלנטה, 16/01/06 12:03

          כך גם אמרו ביבשת אמריקה כשפגש צבא הצפון את צבא הדרום.
          אז מה שאלת?

          הגב לתגובה זו

  • 169.

    אדמת השוק שייכת לנרצחי תרפ''ט

    יואב, 16/01/06 07:58

    המתפרעים הם דווקא השוטרים שרצים בחברון כמו משוגעים וצורחים. ה''שוק'' שייך לנרצחי תרפ''ט, והפלישה אליו הייתה דווקא ערבית.
    יש סימנים של מזוזות על כל הדלתות, ורישומים בטאבו.

    הגב לתגובה זו

    • יפו, רמלה, לוד שייכים לפלסתינים מגורשים (ל''ת)

      רוצים להחליף?, 16/01/06 08:25

      הגב לתגובה זו

    • ואתם ודאי היורשים החוקיים... (ל''ת)

      דניאל, 16/01/06 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    רק תזכרו שהימין הקיצוני מבין רק כוח (ל''ת)

    אורי, 16/01/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    הגיע הזמן לעוד התנתקות: לשלוח המתנחלים להתנחל באפגינסטן (ל''ת)

    אריאל, 16/01/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    כנראה שאיזה טמבל ימני מתלהם מפציץ כאן בתגובות. חבל. (ל''ת)

    דני האדום, 16/01/06 07:50

    הגב לתגובה זו

    • דני, הטמפון המשומש (ל''ת)

      תבין: אתה פשוט, 16/01/06 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    קראדי יישפט בקרוב מאוד (ל''ת)

    משפטן, 16/01/06 07:49

    הגב לתגובה זו

    • צל''ש

      ע.ג, 16/01/06 08:14

      אם הוא יסלק את החמס היהודי הוא יקבל אות חסיד אומות העולם ואת המתנחבלים יזכרו בתור אס. אס. יהודי

      הגב לתגובה זו

      • קראדי - המפכ''ל הכושל ביותר בתולדות ישראל (ל''ת)

        קראדי, 16/01/06 10:49

        הגב לתגובה זו

  • 164.

    אתם תזרימו מאות שוטרים ואנחנו נזרים

    עדי אבריאל, 16/01/06 07:48

    אלפי יהודים הנאמנים לארצם ולמולדתם.
    ונראה מי יגזור קופון הפעם....

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    המינוים המנוולים של שרון נלחמים בעם שלנו

    אליק, 16/01/06 07:48

    במקום להלחם במחבלים...
    רק שונאי עמינו וטיפשי דורינו יצביעו לקדימה ומפלגות השמאל הקיצוני האחרות

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    היהודים ינצחו את השמאל העמלקי (ל''ת)

    בקרוב מאוד, 16/01/06 07:41

    הגב לתגובה זו

    • אני רק מקווה שיישתמשו נגדכם בנשק חם (ל''ת)

      אלי, 16/01/06 07:55

      הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שישתמשו נגדך בנשק חם!

        יהודי, 16/01/06 08:21

        אידיוט

        הגב לתגובה זו

        • גם אני מקווה שישתמשו נגדך בנשק חם

          יהודיה, 16/01/06 08:32

          מפגר ! אנחנו לא האויבים שלך.
          הלוואי שתגיד כך על מחבלים.

          הגב לתגובה זו

      • לאלי

        מוטי אטלנטה, 16/01/06 08:39

        מאותו רגע בתי השוטרים יהיו חלק מזכרונות העבר.

        הגב לתגובה זו

  • 161.

    להעיף את הצבא מהעימות (ל''ת)

    רק משטרה, 16/01/06 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מופז נראה אותך נלחם ככה בערבים יא פחדן (ל''ת)

    אני, 16/01/06 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    רק בכח!!!

    דורי, 16/01/06 07:17

    להמשיך כך- כל הכבוד!
    רק כך יש סיכוי שהמשטרה תירגע ותחזור בה מכוונתה לפנות יישובים ומאחזים. לא עוד ''כצאן לטבח'' כמו שהיה בגוש קטיף!

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    שיקח את פיחה מהתחנה בצפון

    חוחובה, 16/01/06 07:13

    עלוקה

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אותה הגברת בשינוי האדרת.

    aviv, 16/01/06 07:10

    חמאס וחיזבאלה במהדורה של (כאילו יהודים).

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אבי למדני

    מוטי אטלנטה, 16/01/06 07:06

    אבי למדני כי עוד הרבה ניידות ישרפו בטרם יצליחו השוטרים לפנות את מתיישבי חברון,אם בכלל.
    חביבי,פה זה לא צחוק ותמחק את החיוך האוילי מפניך.
    כי טבילת-האש קרובה אליך יותר ממה שאתה אפילו מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    יש לפתר קודם בעית הקסאמים. (ל''ת)

    אורי, 16/01/06 07:04

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    תיק קראדי ''רצח השוטר'' נגנז בהוראת פ' ברק (ל''ת)

    משטרה ? או, 16/01/06 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    תפעיל עליהם מכ''תז שמע לניסו שחם

    ניסו שחם, 16/01/06 06:27

    במדינות העולם השלישי זה מקובל להפעיל אלימות נגד האזרחים !

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    חזקו ואימצו אחינו המתנחלים (ל''ת)

    די לקלגסי מופז, 16/01/06 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אזרחים שומרי חוק-עליק

    מוטי אטלנטה, 16/01/06 06:21

    כל אזרח שומר חוק יכול לההפך לפורע חוק אלים,השאלה כמה לחץ
    של אי-צדק תפעיל כלפיו בשם החוק.
    לדעתי אני הופך להיות פורע-חוק ברגע שממשלת-ישראל מנסה להוציא יהודים מביתם בחברון בצורה שרירותית.
    אז לידיעת המגיבים ולידיעת עם ישראל מרגע זה אני בצד השני של המתרס,כלומר='' אני פורע חוק אלים'',וכולכם יכולים לקפוץ לי.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    צבא מרושע משטרה אנטישמית

    יהודי, 16/01/06 06:17

    הדורסנות שמפעילה המדינה בעזרת משתפי''ם, (הצבא והמשטרה) לגירוש יהודים מביתם מסוכנת מאד.
    העם כולו צריך להתקומם נגד התוקפנות האפילה שמזכירה תוקפנות נגד יהודים בכל מהלך ההסטוריה.
    ולצערי, הכל נעשה עם שיסוי התקשורת , שמסלפת עובדות ןמשמיצה את המתנחלים, כבר שנים רבות.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מייצגים את עצמם בלבד! (ל''ת)

    מועצת פש''ע, 16/01/06 06:05

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ללמוד מהערבים: כשיש מחלוקת בין ערבים - עושים פיגוע בישראל (ל''ת)

    הבוררות, 16/01/06 05:58

    הגב לתגובה זו

    • באינתיפאדה,כמו באיתיפאדה.להכנס בהם חזק !! (ל''ת)

      איש, 16/01/06 07:11

      הגב לתגובה זו

    • למתנחלים: לא לשפוך דם חיילים יהודים! - תריצו אותם ממקום למקום :-)

      צריך שכל!!, 16/01/06 07:31

      לא ייצא טוב לכלל ישראל אם תהיה כאן שפיכות דמים ומלחמת אחים יהודים ביהודים
      המדינה תהרס ותיכבש ע''י הערבים
      וכולנו נישחט על ידם - וזה ברור שלא רצוי לנו.

      צריכים להסיח דעתם של החיילים אבל לא ע''י שפיכת דם יהודי
      תפעילו את המוח ותמצאו משהו יצירתי :-)

      אסור גם לעבור בשתיקה על הפשעים שעושים בכם הפאשיסטים מקדימה....

      הגב לתגובה זו

    • צריכים גם להתייחס אליכם כמו אוייבים ערבים (ל''ת)

      דניאל, 16/01/06 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    המשוואה של אולמרט: דם מתנחלים = מנדטים לקדימה

    אזרח מזועזע, 16/01/06 05:54

    תדע שבגלל התנהגותך הלא פחות ממתועבת - תיכשל בבחירות!!!!

    עם ישראל לא סתום וברברי כפי שאתה מקווה !

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ציני מושחת ומסכן ישראל במעשיו

      הפוליטיקאים, 16/01/06 07:27

      הוא מוכן לחרחר מלחמת אחים או רצח מתנחלים רק בכדי לקחת את הבחירות

      הוא חושב שאזרחי ישראל עדר בהמות מטומטמות.

      הגב לתגובה זו

      • אולי מלא כל אזרחי ישראל, אתה בטוח!! (ל''ת)

        בהמה, 16/01/06 17:45

        הגב לתגובה זו

  • 146.

    קראדי נא לטפל בפשיעה הגואה

    יוחנן, 16/01/06 05:29

    מה עדיף בעיניך אדוני?
    לא חסרה עבודה למשטרה - הפושעים ממררים את חיינו גונבים מהשדות והבתים והמכוניות באין מושיע.
    עזוב את היהודים בחברון בשקט
    אל נא בכוח נגד יהודים יקרים אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אולמרט זקוק לאלימות לפני הבחירות

    תום, 16/01/06 05:06

    ולכן הוא מחממם את השטח

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    סוף סוף יש אוייב לעם ישראל - המתנחלים,כי הערבים הם פארטנר פוטנציאלי

    משיח, 16/01/06 04:31

    לשיחות שלום....
    אז כל הזעם והתיאטרליות מופהים אליהם.
    ודמם יהיה מופקר.
    וכל המשטרה תהיה שם.
    אז מה עם הכבישים?ומה עם הגנבים?
    ומה עם כל השאר - לא חשוב.
    סוף סוף יש אוייב מוצהר...
    אבוי לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    זהו מעכשיו כל שאמצעים כשרים, די עד כאן

    Human Being, 16/01/06 03:38

    עד עכשיו מהיום שנולדתי תמכתי בהיתנגדות פסיבית כדוגמת מרטין לותר קינג ומהטמה גנדי במצבים כאלה. עכשיו שינתי את דעתי. לדעתי למתנחלים בחברון וכל מקום אחר יש את כל הלגיתימציה להישתמש בכל הכח והאלימות גם עם צריך כדי להפסיק את חוסר הצדק הזה. פעם אחת הם רק צריכים להיתחרפן ולהיתנהג כמו ערבים ( או ישראלים של פעם) ולא להיות הפראיירים של המזרח התיכון ואני מבטיח לכם שאף אחד לא יעיז להיתעשק איתם

    הגב לתגובה זו

    • לא לוותר על מלימטר מהמדינה!

      אוהב, 16/01/06 04:52

      אולמרט ומופז החוצה.
      אולמרט יה פושע
      אף אחד לא סובל אותך כבר!
      מראות התנתקות חוזרות בגדול.
      תביאו את כל השוטרים,
      חשבתם שיהיה לכם קל?
      עם ישראל חי!

      תזכורת: היום יצאו טילי קאסם מחורבות אלי סיני.

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    קראדי נשאר הפודל...

    אלי, 16/01/06 03:06

    פעם של שרון והיום של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    חברון קדושה

    מוטי אטלנטה, 16/01/06 02:47

    לשמאלנים תפסו מרחק.
    -יש לאפשר ליהודים בני יצחק ולישמעאלים בני ישמעאל לחיות בעיר הזו בשלום כאחים.
    מערכת המשפט בישראל היתה צריכה לקרוא לבוררות בין שני הצדדים (בני אברהם) בהקשר לסכסוכים בעיר האבות.
    ולא לנסות להפקיע זכויות צד אחד בהחלטה שרירותית,לפני בצוע נסיון בוררות.
    אין עוד מלבדו!!!
    כל נסיון שמאלני לקבוע עובדות חדשות בעיר האבות שלא בהסכם בוררות יתקל בהתנגדות קשה.
    והפעם זה משחק סכום 0 -כלומר אין בו מנצחים, ויש מלחמה מתמדת.
    וזו האמת וכל האמת.
    אין עוד מלבדו!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם כי אלך

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 04:26

      גם כי אלך בגיא צלמוות לא לא לא אירא רע כי אתה עמדי.
      לא לא לא לא לא לא אירא רע כי אתה עמדי.
      אין עוד מלבדו-המשיח בדרך

      הגב לתגובה זו

      • תשמור על גרייסלנד

        ינטל, 16/01/06 05:15

        ותשאיר לנו את חברון ובעיותיה

        הגב לתגובה זו

        • לינטל

          מוטי אטלנטה, 16/01/06 05:32

          בתור בדיחה זה נשמע לא רע,אבל האמת כי הפקרות השמאלנים עברה כל גבול.
          הרי ברור לכל כי המשטרה תפסיד,אז למה בכלל לנסות?!-חיוך

          הגב לתגובה זו

        • לינטל-ועוד

          מוטי אטלנטה, 16/01/06 07:36

          בתור אחד שעומד לעבור את טבילת האש הנך נשמע דיי רגוע-חיוך

          הגב לתגובה זו

  • 140.

    האיומים על המתנחלים נותנים חמצן לפעולה, חשבו היטב!

    ניסים אלבז, 16/01/06 02:35

    גורמים בכירים במשטרה מוסרים: נגלה אפס סובלנות ונפנה את המאחזים''. מספיק עם ההכרזות המאיימות, הן דווקא נותנות חמצן לכל מי שמאמין בקיום היהודי בחברון. כל עוד נופלים כל יום קאסמים על שדרות ואשקלון, וכל עוד חמאס זוכה לחיזוק בין ערבי ישראל, הגיס החמישי שיושב עם חץ דרוך, אני לא מוכן לפנות שום חלקת אדמה. מה שמצער הוא שמר ביטחון, החליט להשתמש במיקרופון של הרב משה... ןהאדון מופז גם הוא בין המאיימים בשבירת אצבעות וידיים.

    הגב לתגובה זו

    • כמו להגיד שאיום נותן חמצן לסחר סמים (ל''ת)

      ee, 16/01/06 07:34

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    צריך לכסח את המתנחלים עכשיו, אחרת יהיה רע

    המאחזים מתחזים, 16/01/06 02:19

    תנוקות הגבעות אינם מכבדים כלום חוץ מהאמונה המיסטית שלהם.
    וגם יחסם לתנ''ך הוא בררני. פרקים העוסקים במוסר אינם נראים להם...
    ןהשגעון פושה. לכן חייבים לפנותם עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • האמונה ה''מיסטית'' - ההצדקה היחידה להמצאותינו כאן (ל''ת)

      משה, 16/01/06 02:54

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אלמרט ולבני תמיד סכסכו והסיתו. הפעם זה לא יעבוד . (ל''ת)

    הגולם מקדימה, 16/01/06 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תשלחו שוטרים לסלק את הערבים שהשתלטו לנו על האדמות !

    מירית ארז, 16/01/06 01:59

    אולי אפשר לשלוח אלינו כמה שוטרים כדי לסלק את הערבים מג'אוואריש שהשתלטו לנו על האדמות של הקיבוץ?
    לא ראינו את השוטרים אצלנו כשהתלוננו בפעם האחרונה על הנחת מכולות על הקרקע החקלאית שלנו!
    במקום לסלק יהודים שזה הרכוש שלהם, בואו לסלק ערבים שהשתלטו!

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ארץ יהודה

    יהודי חילוני, 16/01/06 01:40

    באש ובדם יהודה נפלה.באש ובדם קום תקום יהודה.אחי המתיישבים-אני אתכם ורבים כמוני במאבקם למען עצמאות.למדינת ישראל קיום אין שום זכות קיום.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ליהודים מותר לעשות טרנספר

    זאב, 16/01/06 01:38

    המלחמה בפתח כי זה יתחיל להימאס לציבור רחב מאד מתישהוא

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לאסוף מהם את הנשק ולצאת מחברון עכשיו מי שירצה ישאר (ל''ת)

    רני, 16/01/06 01:30

    הגב לתגובה זו

    • יש לאסוף נשק מהיחידות הצבאיות

      מוטי אטלנטה, 16/01/06 03:03

      הפוך! יש לאסוף נשק מהיחידות הצבאיות ולתגבר את מתיישבי חברון-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    צג''ל - צבא גירוש לישראל

    יהודי, 16/01/06 01:30

    אבוי לנו!
    שאול מופז,דם חלוץ וקראצי קורעים את עם ישראל לגזרים.
    בשביל זה השקענו להקים מדינה כדי שהבנים שלנו יפעלו נגדנו?
    השלושה דוהרים לקראת סופו של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הפתרון פשוט- לנתק אותם מהחשמל והמים (ל''ת)

    מתנחלים נמאסתם, 16/01/06 01:27

    הגב לתגובה זו

    • אין קליטה

      ג, 16/01/06 10:14

      שום דבר גשמי לא יעצור את תושבי חברון . את ההתנחלויות כולן הקימו במקור בלי חשמל ומים.גם כיום בגבעות אנשים חיים כך. מה כולם כמוכם אכול ושתה כי מחר נמות?

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    נ ג ד ...

    פלוסי, 16/01/06 01:24

    שמתם לב ?
    משטרת ישראל - נגד יהודים
    צה''ל בחברון - נגד יהודים
    שר הבטחון של ישראל - נגד יהודים
    ממשלת ישראל - נגד יהודים
    הפרקליטות - נגד יהודים
    התקשורת הישראלית - נגד יהודים

    ואתם ממשיכים להצביע למפלגות הגדולות

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אבל...

      גדעון, 16/01/06 04:19

      אינך שם לב כי מדובר ב-כאילו יהודים!סתם מחבלים!דינם של מחבלים--מוסלמים,נוצרים או כאלה שנולדו כיהודים--חייב להיות זהה!!!

      הגב לתגובה זו

    • ל-פלוסי,לתשומת לבך

      דני, 16/01/06 08:58

      אז מה אם הם יהודים?
      יהודים לא יכולים להיות פושעים,פורעי חוק ואלימים?המשטרה פועלת נגד אלימות,ומה משנה מי מפעיל אותה?אם היית נשדד ומותקף ע''י יהודי או ערבי זה היה משנה לך?היית רוצה שהמשטרה תטפל בכך,נכון?
      להזכיר לך שיהודי רצח כאן ראש ממשלה?

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    די בכדי לקרוא את דברי הנאצה בשביל שנבין שדרכינו נפרדות לעד

    שימי, 16/01/06 01:24

    בנינו לא ילכו יותר לצבא, בנותינו לא ישרתו בשירות לאומי\צבא, אנחנו לא נתגייס יותר למילואים, נשותינו יפסיקו לקבל בחום ובאהבה את חיילי צה''ל אל תוך בתינו,ילדינו יחונכו כי המדינה במתכונתה הנוכחית ואנחנו הולכים בשני מסלולים שאינם מקבילים כלל, אולי גם נאמץ יותר את הדרך החרדית הקיצונית ונפסיק להשתתף גם בבחירות ולא נשלח נציגים לכנסת ולא נשיר יותר את התקוה ולא נחגוג את יום העצמאות ולא נשמח בשמחותיכם ולא נעצוב בעצבוניכם כי אחים חורגים אנחנו, גם לא נרגיש רע אם לא נקפיד על מצות מס הכנסה או על שאר חוקי המדינה החילונית בדיוק כפי שעושים אחינו החרדים כמו שהם רואים במדינה רק אמצעי בדרך להשגת מטרותיהם האמיתיות כן גם אנחנו.
    מילים קשות שאני לא מאמין שאני אומר אותם, אבל אין לי מילים יותר רכות כאשר אני קורא את כל דברי השנאה והמשטמה המכוונים נגדי מכל כיוון בציבוריות הישראלית אז תסבירו לי למה לי לעזאזל להמשיך להשתתף במשחק הזה שפועל נגדי.
    אני מתנתק טוטאלית ואני מקוה שלאט לאט כולם בציבור הדתי לאומי יעשו כמוני ואז נראה מה אתם שוים בלעדינו, נראה איך הצבא יראה, נראה איך הנוער יראה, נראה איך החברה תראה, אני אומר לכם שכלום לא יראה כי הכל יקרוס.

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך ...

      אברהם, 16/01/06 01:47

      בנינו ימשיכו ללכת לצבא
      בנותינו תמשכנה לתרום בשרות הלאומי
      ואנחנו נמשיך לקבל בחום חיילים אל תוך ביתנו
      עם ולמרות כל הקושי

      תראה, לשקר אין רגליים, והוא בסוף יחטוף קריש וישתתק, כמו כל שקר.
      לאמת יש סבלנות, ועם ישראל, בגדול, למרות התלאות שעברו עליו, נשאר נאמן לעמו, לארצו ולתורתו

      בוא לא נהיה הראשונים למצמץ
      תחזיק חזק, בסוף נגיע לחוף מבטחים, ותראה, היה כדאי לחכות.

      אני חוזר עכשיו מחברון
      ראיתי שם את לבושי השחורים, הירוקים, האפורים והכחולים באטימות המוכרת, עומדים מול היהודים,
      ובכל זאת ...

      הגב לתגובה זו

      • לקח 6 מליון יהודים לצאת מהאטימות באירופה

        לא לאנטישמים, 16/01/06 05:38

        כמה אתה רוצה להמתין כאן?

        הגב לתגובה זו

    • When

      Amir, 16/01/06 02:47

      When did you welcome IDF soldiers to your home? Who are we kidding here..

      הגב לתגובה זו

      • חתיכת ח ו צ פ ן (ל''ת)

        תסתום, יא אפס, 16/01/06 13:28

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    ''מראות ההתנתקות לא יחזרו'' לא נלך יותר כצאן לטבח,

    שלומי, 16/01/06 01:23

    עכשיו המתנחלים יכפרו על אוזלת ידם בגירוש הקודם , ויראו לכולם איך צריך להראות מאבק במוסדות שלטון מושחתים ומשולהבים, אם הצבא מבין רק בכח הזרוע, אז כנראה שזה מה שהוא יקבל,
    כי ''נהל ידיים בכיסים'' כנראה עובד רק כשמדובר בפורעי חוק אלימים,
    אם זה ככה כנראה שרק אלימות תפתור את כל הבעיות.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אולי המתנחלים בחברון רוצים שצה''ל יפסיק להגן עליהם?

    ערן, 16/01/06 01:11

    צריכים לשקול את האופציה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם חיילים שכן מוכנים להגן על חברון?? (ל''ת)

      מוטי א, 16/01/06 01:27

      הגב לתגובה זו

      • אלה כנראה מעולם לא היו שם

        מילואימניק, 16/01/06 03:15

        כל חייל / שוטר מג''ב שעברו תעסוקה בחברון יודעים שאין מקום גרוע מזה.

        מצד אחד אצה צריך להזהר ממחבלים פלסטינים.
        ומצד שני אתה צריך לשמור על הגב שלך מפני האנשים שעליהם אתה מגן.

        באירועים מיוחדים אתה חוטף אבנים משני הצדדים בו זמנית.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מזמן לא מגן עליהם - אתה מסכל פיגועים בת''א (ל''ת)

          חייל?- שקרן!, 16/01/06 05:39

          הגב לתגובה זו

    • צה''ל כבר מזמן מגינה רק על ערבים (ל''ת)

      דוד, 16/01/06 01:29

      הגב לתגובה זו

      • ועל מי את מגינה? סעי לחברון ותעברי לגור בקסבה (ל''ת)

        ויפה שעה אחת, 16/01/06 02:11

        הגב לתגובה זו

    • ראינו כבר מה עשיתם בשמאל כשהמתיישבים בעזה

      ימני, 16/01/06 01:35

      הציעו ברצינות לאמץ את ההצעה הזאת. אתה סתם מציע.

      תושבי חברון היהודים לא צריכים את צה''ל שישמור עליהם, צה''ל מגן שם בעיקר על הערבים.

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי הלוואי שהצבא יעזוב ונראה אותך ואת...

        חמימו, 16/01/06 02:10

        מאות חבריך שורדים בתוך חברון. בהצלחה.

        הגב לתגובה זו

  • 127.

    אפס סובלנות כלפי שוטרים שונאי ישראל! (ל''ת)

    משה, 16/01/06 01:06

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מתנחלים זה לא סכנין אין בקלוות

    אפי, 16/01/06 01:03

    בושה וחרפה הפכתם למשטרה מטעם. ראינו איך פעלתם בסכנין אכלתם בקלוות וברחתם כי זה ערבים לא יהודים,שם לא זורקים אבנים שם זורקים סלעים! אני בטוח גם שבשבוע הבא תעשו איתם סולחה כי זה לא יתכן שכך תתנהגו למארחיכם הנדיבים שחילקו לכם סלעים ובקלוות. אבל נגד יהודים שאין להם סלעים ובקלוות פה אתם גברים גיבורים ופתאום כולנו גם נראה שיש אלפי שוטרים שביום יום לא נראים וגם לא ברור היכן הם מסתתרים ? . לכו לערבים שפנים אוכלי אוכלי בקלוות

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    צה''ל - צבא ההגנה לפלסטין?

    אילן, 16/01/06 01:01

    האם אפשר עדיין ללבוש מדי צה''ל מבלי לחוש בושה?

    צבא שמצטיין בהגנה על חיי האוייב, ומפנה את כוחו כנגד בני עמו שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    כל הכבוד !

    ירון, 16/01/06 00:57

    העם אתכם

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מדינת ישראל נשחקת בין החמס ליש''ע. (ל''ת)

    חנן, 16/01/06 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    על בדואים אמור:ישובים לא מוכרים

    שיבי, 16/01/06 00:39

    על מתיישבים אמיצים ששבו אל עיר האבות אמור: מאחזים לא חוקיים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      איתי, 16/01/06 01:35

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    קאסמים מתפוצצים עכשיו,וצה''ל המהולל בגלל אילוץ ערכי צועק:''שחר אדום'' (ל''ת)

    מרדכי, 16/01/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    נ מ א ס ת ם !!!!!!

    דין, 16/01/06 00:29

    יש לנהוג בעבריינים ביד קשה ולמצות איתם את מלוא הדין! עברינים פרובוקטורים . להזכיר שעלה רעיון להציב מצלמות בחברון ואנשי חברון התנגדו והם יודעים גם למה... לשאול חיילים ששירתו בחברון אודות מעשי הנבלה שעושים אנשי חברון בערבים. בטענות יש לבוא לממשלות ישראל [ על העלמת העין ועל הסלחנות...

    הגב לתגובה זו

    • סע לארה''ב - אין לך מה לחפש כאן (ל''ת)

      פלצן צפוני, 16/01/06 05:40

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    יאללה אוד'רובו - העיקר לא לפגוע באוהדי סכנין (ל''ת)

    חיים, 16/01/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מה עדיף אבנים על חיילים או חסימת כבישים? (ל''ת)

    ירון, 16/01/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    גז מדמיע, קצת כוח, והם שקטים כמו טאטל'ה (ל''ת)

    יואב, 16/01/06 00:26

    הגב לתגובה זו

    • נראל'ך? (ל''ת)

      א, 16/01/06 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    הצבא הוא לא דבר קדוש! פעם הוא היה ,היום כבר לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    התנחלות קרית, 16/01/06 00:14

    פעם צה''ל היה צבא הגנה לישראל ,היום כבר לא , היום עומדים בראשו אינטרסנטים ,
    שהעם היהודי הוא הדבר האחרון שמעניין אותם !

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    חבורת מטורפים פורעי חוק דוגמת הסיקריים

    יוסי, 16/01/06 00:14

    בימי בית שני בטרם חרב בית המקדש.הסיקריים,קבוצה קיצונית שהשתמשה בכל האמצעים כנגד יריבים פוליטיים כולל רציחות של נשים,ילדים דוגמת הטבח בעין גדי.
    יש להלחם באותם מטורפים לפני שימיטו אסון על כולנו עם האדיאולוגיה המשיחית והמטורפת שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתטעה

      קובי, 16/01/06 01:13

      ותבלבל את ההסטוריה ,אתה יהודי בעקבות הפרושים שהם כותבי התורה שבעל פה והבסיס הוא בית המקדש והמשיח , הסיקרים הצדוקים הם מתייונים ,

      הגב לתגובה זו

      • הטועה במומו טועה

        מר ינשוף, 16/01/06 01:55

        הסיקריים ודאי שאינם צדוקים. הם כת גלילית (שהתרכזה בעיקרו של דבר סביב בית אב אחד: משפחת חזקיה הגלילי, בנו יהודה אחריו, ובנו מנחם אחריו). הגליל דווקא היה, באופן כללי, סביבה פרושית הרבה יותר מצדוקית.
        ואשר לפרושים קנאים הממיטים אסון - בית שמאי המיטו עלינו שתי מרידות, ר' עקיבא הכריז על משיח שקר, לא חסר.
        פרטים אצל יוסף בן מתתיהו הכהן, בתלמוד ובמדרשים.

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    משהו על הטבע הסמולי לכל מי שאינו יודע

    cyrano, 16/01/06 00:07

    הגעתי לארץ בהיותי בן 12 , והורי הכניסו אותי בבלי דעת לקבוצה מעורבת של ילדים מעליית הנוער בגן שמואל, שרובם היו ילדים עולים מפולין ורומניה.
    בהמשך שילבו אותי בקבוצה של בני המשק, כאשר הכוונה הייתה שהייתי אמור להתערות איתם...
    אין מילים לתאר את רשעותם של ילדים אילו בני הקיבוץ לכל אשר שונה מהם, וכל מי שלא נקלט בעיניהם כאחד ''החברה'''...
    הצלחתי להתיידד בדי עמל עם איזה אחד הילדים , והחברות הייתה לי די חשובה כי ע''י כל האחרים הייתי ממש מנודה..
    יום אחד התחיל הוא לספר לי כמה טוב הקומוניזם, כמה נכון, כמה עלי לאהוב את הדגל האדום ואת האחד במאי, ולנין שהוא התגלמות הטוב עלי אדמות..עניתי לו שבאתי ממדינה קומוניסטית ובעיקר זכור לי כמה אבי שנא את המשטר הזה של סתימת פיות והתיישרות מחייבת עם קו הממשלה הקומוניסטית, וכמה שלא הייתי רוצה לחזור לדבר הזה..
    הילד, סה''כ בן 12 , כפי שאמרתי, ממש התהפך, בין רגע ... עד היום זכור לי המילה הזאת שלא הבנתי אותה, אבל היות ונאמרה בכזאת שנאה ידעתי שהיא רעה...
    אתה מספר חזק אתה, אין לי יותר מה לדבר איתך, אתה אוייב שלנו, ולא רצוי כאן...
    זה הסמולים למי שלא יודע... אם לא תחשוב כמוהם, אתה אוייב שלהם, הרוע שלהם חובק עולם, ועד כמה שקשה להאמין , בעיניהם , אנחנו, היהודים האמונים, המתנחלים, הדתיים, יותר גרועים מהערבים...
    ובעיני הם לא טובים מקאניבאלים אנטישמים...

    הגב לתגובה זו

    • טפל בטראומות שלך ואל תפיל אותן

      ודייק, 16/01/06 00:59

      על ציבור פוליטי שלם....
      בחיים שלי לא הייתי ולא ראיתי קיבוץ אבל את מתנחלי חברון ראיתי ותאמין לי, מדובר במטורפים אחד אחד, מבחינתם כמה שיותר אסונות זה טוב, כי זה מקרב את ביאת המשיח.
      פסיכים אמיתיים, אמרתי?

      הגב לתגובה זו

      • תן לנו ליהודים לחיות

        קובי, 16/01/06 01:27

        ולהמשיך במסורת שלנו ,אתה לא מבין שאף אחד לא הצליח להשמיד את הזהות היהודית התורה שבעל פה ,אני חילוני ומתבייש בכם שאתם קוראים לעצמכם יהודים ,מה מזהה אותך כיהודי?שנאתך ליהודים שגרים בחברון על יד מערת המכפלה שזה אלד מהמקומות הקדושים ביותר ליהודים שם קבור אביך אברהם אבינו ,לא תצליחו לטשטש את הזהות היהודית ,

        הגב לתגובה זו

        • תודה, מילה בסלע קובי, כך יהי, בעזרת השם יתברך (ל''ת)

          cyrano, 16/01/06 07:56

          הגב לתגובה זו

      • כיליד קיבוץ השומר הצעיר

        קיבוצניק, 16/01/06 05:34

        הסיפור לא כל כך רחוק מהמציאות. רק היום במבט לאחור אני יכול לשפוט את ההתנהגות שלנו. ויש על מה להתביש

        הגב לתגובה זו

        • מעריך מאוד את הכנות בדבריך

          cyrano, 16/01/06 07:55

          מודה ועוזב, ירוחם...

          הגב לתגובה זו

    • פראנויה

      אנקדוטה, 16/01/06 01:28

      יותר מאשר זה מעיד על 'טבעו' של הסמול זה מעיד על פראנויה שלך שלא הצלחת להתגבר עליה אף שניטעה בגיל 12. די תתגבר ותתבגר השמאל שונה מהימין בדבר אחד, האמונה שהחזרת שטחים תיטיב עם ישראל. עברו כבר כמה שנים מאז עזבת את הקיבוץ, סלח לחבריך. כאשכנזי מבית שמאלני שגדל בקטמונים גם לא בדיוק התקבלתי בזרועות פתוחות. זה לא גרם לי אף לא לרגע, להשמיץ ציבורים שלמים או להפסיק לראות כל אדם לגופו.

      הגב לתגובה זו

    • אוי די אני עומד לבכות.... (ל''ת)

      אלירן, 16/01/06 01:34

      הגב לתגובה זו

    • כן גם אני עברתי כמעט בדיוק אותו דבר-ההבדל היה

      Human Being, 16/01/06 03:26

      שזה קרה עם מבוגרים בני המשק הבוגרים, שפויים, חכמים ובואו לא נשכח הומניים מדופלמים. ברע כזה בשום מקום אחר בעולם לא התנהגו אלי כמו בקיבוז אוהד השמאל הפנאתי הזה שאליו עברתי פעם אחת יותר מדי.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מי לה' אלי!!!! כולם למלחמה נגד כוח הרשע (ל''ת)

    הלוחם, 16/01/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    חבל שהקסאמים לא מתנחלים

    שחם, 16/01/06 00:04

    היו מטפלים בהם ''בנחישות''.
    צהל מזמן לא צהל.
    המשטרה מזמן חבורת פושעים.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    על רקע תוצאות ההתנתקות הגיע הזמן להיות יותר מיליטנטים

    אוריאל, 16/01/06 00:01

    כאשר התרחשה עלינו גזירת ההתנתקות הנפשעת חשבנו שאם נפעל בדרכי נועם באהבה ובחיבוק נשיג את מטרותינו ואולי הציבור הרחב יתן אל ליבו את שברון חיינו ומכח הזדהותו אולי נצליח לעצור את הגזירה הנוראית, אולם מסתבר בדיעבד שזה לא עבד וכוחות הרשע שליחיהם של זוממי הפשע ניצלו את האפאטיות שלנו וקרעו אותנו מחיינו ביד גסה ואכזרית והציבור אולי כאב את כאבינו כמה ימים והיום כולם שכחו ואפילו נראה שהציבור רוצה לראות שוב את המחזות האלו ויוכיחו אחוזי התמיכה במפלגת הרשעות והשחיתות, אז אם אכן בנפשינו הדבר עלינו לקום ולהיות אדונים לגורלינו ולחיינו ולהתנגד בכל תוקף עד שנוכל לומר בקול צלול ידינו לא היתה במעל ועשינו הכל בכדי למנוע את ההרס והחורבן הזה.
    מכיון שבני אדם ישרי דרך אנו צריך כמובן להימנע מכל סוג של אלימות שעלולה לגרום לנזק כלפי חיילים וכוחות הביטחון, אך בהחלט לא די בכך שניתן לכמה חיילים להרים אותנו ולזרוק אותנו לתוך אוטובוס שיקח אותנו לאיזה מלון שבו נהרוס את מרקם חיינו נריב עם נשותינו או אישינו, נפתח יריבויות ושברים בלתי ניתנים לאיחוי בתוככי משפחותינו וחברויותינו, זכרו בסופו של דבר אנו נישאר מופקרים לגורלינו המר כי הציבור רוצה את הענין והאינטרס האישי שלו ולא איכפת לו להקריב בדרך את גורלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    104- אתה חי באשליות...

    יונתן גרשון, 15/01/06 23:55

    אתה סתם מדבר שטויות זה תחביב של המדינה לפנות יהודים, במיוחד כשבצד השני היא מזרימה כמויות גדולות של כסף להתנחלויות ומאחזים.
    העם תומך ותמך בפינוי, ומיידי האבנים הם חבורת פורעי חוק וכפויי טובה לצה''ל ולמדינה!

    הגב לתגובה זו

    • דתי ?- חחחח

      יונית, 16/01/06 01:00

      אתה חושב שאתה דתי אבל אתה מהדתיים ''המתחדשים'' - לא יודע למי בדיוק אתה מלקק ..אבל אל תקרא לעצמך דתי!
      ואל תקבע עובדות לפני שראית בעינים ותפסיק להסתמך על התקשורת - כל מה שיש להם בראש זה ליכלוך

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    ויקם שדה עפרון אשר במכפלה אשר לפני

    אברהם, 15/01/06 23:43

    ויען עפרון את-אברהם לאמר לו. טו אדני שמעני ארץ ארבע מאת שקל-כסף ביני ובינך מה-הוא ואת-מתך קבר. טז וישמע אברהם אל-עפרון וישקל אברהם לעפרן את-הכסף אשר דבר באזני בני-חת ארבע מאות שקל כסף עבר לסחר. יז ויקם שדה עפרון אשר במכפלה אשר לפני ממרא השדה והמערה אשר-בו וכל-העץ אשר בשדה אשר בכל-גבלו סביב. יח לאברהם למקנה לעיני בני-חת בכל באי שער-עירו. יט ואחרי-כן קבר אברהם את-שרה אשתו אל-מערת שדה המכפלה על-פני ממרא הוא חברון בארץ כנען. כ ויקם השדה והמערה אשר-בו לאברהם לאחזת-קבר מאת בני-חת.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    קדימה רוצה לראות דם! נא לסגור איתה את החשבון בקלפי. (ל''ת)

    אחורה מושחתים!, 15/01/06 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    למה?

    אריאל, 15/01/06 23:38

    מישהו שואל למה צריך לפנות אזור שלכל הדעות (...גם ביהמ''ש) הוא רכוש יהודי. יש מספיק צרות ובעיות הארץ הזו - הנהגה חכמה לא מנסה ללבות אש במיוחד אחרי הגירוש הנורא שהיה בקיץ החרון - למה ? ?? ? ? ? ? ?

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הסיפתח של ''קדימה''

    יהודה צורף, 15/01/06 23:36

    למי שהיה ספק בדבר, ''קדימה'' מגלה את פרצופה האמיתי - מפלגת שמאל קיצונית מהסוג האלים והמסוכן ביותר...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    העבריין הוא מי שבא לגזול את בתיהם של נרצחי תרפ''ט!

    לא נשכח לא נסלח, 15/01/06 23:24

    מי שבא לגרש יהודים שגרים בבתיהם של יהודים שנרצחו בתרפ''ט ונרכשו כדין - הוא רשע גמור, ואין שום היתר לייפות זאת או להתחנף! מי ששותף לגירוש הוא גזלן שמגשים את שאיפתם הערבים מתרפ''ט. כל מי שלוקח בכך חלק אחראי למעשיו, מראש הממשלה ועד אחרון החפ''שים.

    הגב לתגובה זו

    • גם יפו, גם חברון גם רמלה גם ג'נין גם שכם גם חיפה

      אולי תחליטו?, 16/01/06 00:09

      (ואת הפלסתינים צריכים לגרש - או שילמדו
      לעוף מעצמם) לא אכפת לי מהעיניים הגדולות של המתנחלים, כל עוד אינם יוצרים פרובוקציות ואז מסתתרים מאחורי הגב של צה''ל (עליו
      הם יורקים בכל הזדמנות).

      הגיע הזמן, שראשי התנחלות חברון יכריזו
      קבל עם ועדה מה הם רוצים: לחיות כאזרחים
      ישראלים שומרי חוק, או להתנתק סופית
      מהגנת המדינה, צבאה וכספה - ובא לציון
      גואל.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    במדינת סדום ועמורה...

    ד''ר יהודה צורף, 15/01/06 23:22

    שבה עקירת יהודים הפכה להיות תחביב של שלטון עריץ ומושחת, אין דרך אחרת אלא דרך מאבקם האמיץ של בני חברון... העם אתכם אחינו בני חברון...

    הגב לתגובה זו

    • לאדון יהודה צורף

      אבנר, 16/01/06 06:54

      מתי בפעם האחרונה בחייך היית בחברון ? שאתה מדבר על בני חברון אתה מתכוון לערבים החיים שם ?
      לא יתכן שאתה מדבר על היהודים שיושבים בליבו של השוק הסיטונאי הערבי שם כי הם רק מנחלונים שבאו לשם זמנית כדי לעצבן .

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    תגידו דחוף!!

    אני, 15/01/06 23:20

    מה המצב?

    הגב לתגובה זו

    • הרגת אותי (ל''ת)

      הוא, 16/01/06 06:47

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ?!...מופז - השם מד'חאת יוסוף אומר לך משהו (ל''ת)

    אריאל, 15/01/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מופז מכריז מלחמה על הקב''ה-יסיים כמו שרון (ל''ת)

    מי מורד במלך???, 15/01/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יחסמו גם יחסמו

    מחאה לגיטימית, 15/01/06 23:15

    והשוטרים שוב יגלו את פניהם הרצחניות ויכו יהודים בכל הבא ליד.

    הגב לתגובה זו

    • כשמתנחלים זורקים אבנים זה בכלל לא רצחני?! הם ממש לא דומים למחבלים!? (ל''ת)

      יונתן גרשון, 15/01/06 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    רק שהשוטרים לא יסתבכו

    xxx, 15/01/06 23:06

    אני ממליץ לכל שוטר ושוטרת להוועץ בעורך דין לפני שיעשה מעשה ! דאו כי אתם חשופים לתביעות נזיקין אזרחיות בהן המשטרה והפרקליטות לא ייצגו אתכם
    ר א ו ה ו ז ה ר ת ם

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    נגמרה הרגישות! מעכשיו רק נחישות ונוקשות! (ל''ת)

    להסיר כפפות מיד, 15/01/06 23:02

    הגב לתגובה זו

    • רגישות ? ליהודים ?

      אברהם, 15/01/06 23:42

      עוד לא התחילה ...
      אולי אתה מתכוון למכות יבשות ולא רטובות ?
      או אולי לגרור יהודים בנחת ?
      או להסיע את המגורשים באוטובוס ממוזג ולא במשאית של בקר ?

      אף פעם לא הבנתי איפה הרגישות של המגרש כלפי המגורש,
      אולי תסביר לי

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    להכניס מתנחלים עבריינים לכלא! (ל''ת)

    מה, לא מובן?!, 15/01/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמרט רוצה להראות ''גבר'' כמו שרון

    צבי, 15/01/06 22:54

    אז גם בישיבת הממשלה וגם בתשכורת הנושא הוא לא הקאסמים או הבחירות במזרח ירושלים של החאמס - הנושא ''הבוער '' הוא 8 חנויות בבעלות יהודית מלפני תרפ''ת שפלשו אליהם ערבים!!! זה כל הסיפור. כמו השקר של עצי זית שהוכיחה ערוץ 2!! אבל הציבור לא מטומטם!!

    הגב לתגובה זו

    • קדימה, עוזבים את הארץ ...

      אברהם, 15/01/06 23:05

      תרתי משמע

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא מסוגל הוא לא יכול אולמרט הוא לא שרון (ל''ת)

      בני, 15/01/06 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    חוצפה של ערבים ...

    אדי, 15/01/06 22:49

    לפלוש ליישוב יהודי
    ולדרוש לסלק משם את היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מופז הקלגס. תלחם בקאסמים ולא ביהודים. (ל''ת)

    חייל עצבני, 15/01/06 22:46

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק

      naty, 15/01/06 23:18

      מופז ''הגדול'' גיבור על ילדים היכן הוא בקאסמים?

      הגב לתגובה זו

      • אני איתך אחי

        ז'קי, 16/01/06 01:06

        להילחם באוייבים

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    הגולם קם על יוצרו

    מוי, 15/01/06 22:45

    מה שהשקעתם קיבלתם
    טורבו ציונים,משיחונים מסוג היי טק
    ''שגרירי השלום שלנו בשטחים''
    ותוצאות פעולתם במקביל
    חיילי מורשת האבות ,אנשי גאולת הארץ,נוטעי זתים ועוקריהם,בחירי ליבם של הפלסטינים שכה הצליחו להתקרב אליהם, ממש אפוקלפטיקה,
    סלקו אותם מהארץ הזאת שלא יביאו עלינו חורבן,עוטרי הטלאי הכתום,ממרידי החיילים,מניחי מטעני הדמה,חוסמי הכבישים
    נשבר לנו מכם ,אמרתם עקירת ישובים קורעת את העם,מעולם לא הייתם מחוברים אלינו ואם כן רק למטרותיכם,בהופעתכם אתם מכריזים על בידולכם מהחברה הישראלית, ששגתה בכך שמימנה וסיבסדה אתכם, יצאתם לנו מכל החורים, אתם ודאי לא יהודים המייצגים עליונות רוח אלא את שפלות האדם.

    הגב לתגובה זו

    • אינך מייצג שום דבר ממשי...

      יהודה צורף, 15/01/06 23:58

      אלא אך ורק את פסיכוזת השלום, שהמיטה עלינו אסונות... של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר אל הטובים בעם הזה... המתנחלים הם מלח הארץ והסיכוי היחיד שלה לשרוד.
      בתור קיבוצניק לשעבר, אני יכול לספר לך היכן מצוי הריכוז הגבוה ביותר של פרזיטים - בקיבוצים המסובסדים וזוללי אדמת העם... בוש והיכלם והמשך להתחפר במאורה האנטישמית שלך...

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אני לא מתגייס לא לצבא הגירוש ולא למישטרת המחשבות! (ל''ת)

    רוני, 15/01/06 22:45

    הגב לתגובה זו

    • לא מתגייס

      רון, 15/01/06 23:26

      מצויין, אל תתגייס.
      המדינה וכוחות הביטחון שלה שמחים להודיע לך שאתה סתם פורע חוק מיותר.
      זה כבוד גדול לשרת את המדינה ומי שלא מעוניין, אנשים שכמוך, אולי אפילו עדיף שלא יגוייסו.
      מפחיד לראות אותך ואת חבריך נושאים נשק.

      הגב לתגובה זו

      • מה עדיף את השמאלנים? - חחחחחח

        יהודה, 16/01/06 01:09

        ענק פשוט ענק

        הגב לתגובה זו

    • פלספנים

      מוטרד ממך, 16/01/06 00:50

      מי אתה בכלל עוף מפו עם המטוס הראשון

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ידיים בכיסים נגד פורעים ערבים

    משפחת מדחת יוס, 15/01/06 22:45

    יש אילוצים מוסריים לכן אי אפשר לשתק את הקאסמים...
    סובלנות אפס נגד יהודים...

    היום האויבים של המדינה האנטישמית הנקראת ישראל ושל השר מובס שממונה על אי הביטחון הם היהודים!!!
    האם אתם זוכרים מי היה המפקד שהפקיר חייל צהל לדמם למוות בקבר יוסף בחברון?
    איזו נפילה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אורוול צדק

      דר יוסף ט, 15/01/06 23:02

      שלשום הוא הפקיר חיל צהל לדמם למוות
      אתמול הוא הפקיר 10000 שהפך לפליטים
      היום הוא מפקיר את ישובי הדרום כמו שדרות ואשקלון
      מחר הוא יפקיר גם אתכם-שמאלנים נאורים תושבי רמת אביב ורמת השרון.
      ולא יהיה מי שיחסום כבישים בשבילכם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מבניה עברינית ערבית אתם כן נרתעים (ל''ת)

    מדוע???????????, 15/01/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בקדימה חושבים שכמה שיותר ירביצו למתנחלים הם יקבלו יותר קולות בקלפי

    אהרון, 15/01/06 22:43

    קודם כל זהו ניצול ניפשע של הצבא והמישטרה להשגת מטרות פוליטיות, שנית הם צריכים אישפוז דחוף כי לא ברור מאיפה ב הרעיון החולני הזה של קבוצת בוגדי הליכוד שמכנה עצמה ''קדימה'' ולבסוף צריך לדלל 30% מהישראלים החולנים שאומרים שהם יצביעו עבורה בסקרים רק בגלל צמאון דם המתנחלים הזה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    1 צודק בכל מילה (ל''ת)

    גלעד, 15/01/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לפנות את העבריינים מחוות השקמים

    שרונוס, 15/01/06 22:41

    עבריינים מקבלי שוחד יפונו לבית הכלא הקרוב. ואת המפתח לזרוק לים של גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נפנה את העבריינים מהכנסת! (ל''ת)

    משמרת המהפכה, 15/01/06 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ליל הבדולח בחברון, והפעם ''אנחנו'' זה ''הם''! (ל''ת)

    יהודי, 15/01/06 22:33

    הגב לתגובה זו

    • אנטישמי ישראלי:

      ברל, 15/01/06 22:50

      ברל כצנלסון:
      ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
      ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אנשים יקרים ששומרים על עיר האבות

    בן הארץ, 15/01/06 22:32

    ( אגב, רובם מתחת גיל 18 )
    חזקו ואימצו
    אתם עומדים נגד שמאל שהתחרפן, וחושב שתפקידו להקים את מדינת פלסטין, וימין שנהיה שפוט שלו.
    תקשורת שפוטה של הפלסטינים, ומערכת משפט שפוטה של התקשורת.
    דעה ישרה ואמיתית - של ארץ ישראל לעם ישראל, נראית במערכת מטורפת - די מוזרה.
    לא פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    המשטרה: מצילה עבריינים מחיסול ומלבישה תיקים נגד אוייבי השלטון (ל''ת)

    לאחרונה, 15/01/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מבחן קצר ...

    ד''ר שלח, 15/01/06 22:21

    מאחזים או בתים יהודיים ?
    כבר הצלחתם לבלבל אותנו
    ובעצם מה זה משנה ?
    זו אותה אטימות של הרוב בישראל בגירסאות שונות.

    מבחן קצר לתומך בגירוש:
    האם זה משנה לך איפה מגרשים ?
    האם אכפת לך את מי מגרשים ?
    האם באיזה מקום שהוא בארץ אתה תרגיש שכורתים לך איבר אם יגרשו יהודים ויהרסו יישובים ?
    אם התשובות שלך הם ''לא'' - אתה שייך לרוב הדומם. תמשיך לישון. לילה טוב.

    כשתתעורר, בעזרת ה', אולי כבר לא תמצא את מה ששייך לך, אבל לפחות תבין איפה טעית ...

    הגב לתגובה זו

    • אלהים כמה נכון, וכמה אנחנו קרובים לזה, שזה פשוט נורא (ל''ת)

      cyrano, 15/01/06 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מופז המאפיונר (ל''ת)

    גדי, 15/01/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי שמבקש שישנאו אותו שלא יתפלא אם יום אחד יחזירו לו על מעשיו.

    דקלה, 15/01/06 22:16

    שייקספיר ב''סוחר מונציה'' אמר:
    ''מי הסוחר, ומי היהודי?''... השאלה המתאימה לתמונה למעלה היא''מי הבנאדם ומי הטרוריסט.''

    צריך להוציא את כוחות הביטחון מחברון. ש-כפויי הטובה יישארו שם לבד ויאכלו את שבישלו.

    מי שמבקש שישנאו אותו שלא יתפלא אם יוםאחד יחזירו לו על מעשיו.

    יפה להם.ככה ניתן להכניס בהם כדורי גומי ולטעון אחכ כי חשבו שהם ערבים

    הגב לתגובה זו

    • דקלה לא אותך הפכו להומלס סתם ככה (ל''ת)

      תהיי הוגנת, 15/01/06 22:32

      הגב לתגובה זו

    • מפלס השנאה והבילבול המוסרי

      omedia, 15/01/06 22:52

      מפלס השנאה והבלבול המוסרי
      מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.
      מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

      המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

      בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

      אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

      ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

      לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

      ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

      בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות ואם דקלה מראשון לציון מוכנה, היא תהיה נשוא המחקר על הישראלים שונאי היהודים


      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אכן צדק לייבוביץ כשקרא להם יודונאצים

    זאב, 15/01/06 22:16

    אין שום הבדל בין הפוגרומצ'יקים ברוסיה ופולין לבין הפושעים היהודיים בחברון.
    הם בושה לעם היהודי.
    אם חפצי חיים אנחנו עלינו להוקיע אותם מקירבנו.

    הגב לתגובה זו

    • ליבוביץ קרה ככה לצה''ל - ואני מסכים איתו

      ההסטוריון, 15/01/06 22:33

      הוא אמר שהשיטה הכוחנית של ישראל תתהפך כנגד אזרחיה

      ואכן ככה קרה.

      הגב לתגובה זו

    • על מפלס השנאה והבילבול המוסרי

      omedia, 15/01/06 22:41

      http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?MenuID=478

      מפלס השנאה והבלבול המוסרי

      מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.

      מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

      המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

      בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

      אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

      ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

      לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

      ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

      בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות ואם זאב מיבנה יפנה אליה היא בהחלט תהיה מעונינת בו כנשוא מחקרה על השנאה ליהודים.


      הגב לתגובה זו

      • נהדר - תיכנסו ותקראו את omidia

        שמאלני, 16/01/06 01:14

        צודק ב100% טעיתי

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    ב''ה יפנה את מופז מתוך עם ישראל (ל''ת)

    התקווה, 15/01/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    המשטרה שלא תדבר על עבריינים.כי הם עבריינים. (ל''ת)

    העוקץ, 15/01/06 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שוב אתה מבקש לפנות יהודים מבתיהם. תתבייש (ל''ת)

    גבר גבר, 15/01/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מופז המגרש הביתה!

    אברהם, 15/01/06 22:07

    על מי אתה 'גבור'? על יהודים שמחדשים את היישוב היהודי בחברון, מול הקסאמים אתה מבליג. תתבייש לך!! גם אתה תיפול מהשלטון שלא מגיע לך.

    הגב לתגובה זו

    • הערבים קוראים לו מובס (ל''ת)

      דר יוסף ט, 15/01/06 23:03

      הגב לתגובה זו

    • הוא באמת מגרש הביתה הוא מגרש אתכם הביתה (ל''ת)

      יאללה קישטה!, 16/01/06 00:18

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מי העבריין ?

    עו''ד אל-רואי, 15/01/06 22:05

    היהודי או זה שמגרש יהודים

    אבל אחרי הגירוש הגדול, אפילו שאלה פשוטה כזו תישאר ללא מענה.
    בנחישות, כבר אמרנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    וגם את המופז'ים

    תיאור נאמן, 15/01/06 22:01

    את הטור-פז'ים מתאר יצחק כצנלסון, הי''ד, ב''פנקס וויטל'', חדשים מעטים לפני שנשלחו, הוא ובנו ששרד לו, ל''מזרח'' ממנו לא שבו:
    '' ביום 22 ביולי, בשנת 1942 פשטו חבורות השוטרים, בחורים יהודים, על בתי הפליטים, העניים המרודים, הנגועים וגוועים ברעב, על בתי מחסה הילדים הדוויים וסחבום עגלות עגלות,מלאות אנשים נשים וטף, ככלובים מלאים עוף, אל תחנת הבכא, אל מגרש ה''אומשלאק'' (אנ'אומגליק און א שלאק ואלן זיי טרעפן,די יידישעפאליציי'' – שיבואו אסון ומכה נאמנה על המשטרה היהודית)......
    ''אלה השוטרים מישראל! החרפה עדי עד.... מה להם עם עם היהודים? .... הראשים שבהם גמרו חוק לימודי המשפטים, הנדסה וכד', וכדאי לציין, כל מה שגדלו במעלת הדיפלום, קלקולם גדול יותר.....
    ''אלה השוטרים – כמעט בלי יוצא מן הכלל, הפחותים שבפחותים, מזוהמים מתוכם, מזוהמי הנפש..... רקב החלודה הם העולה במי בצה, אם אתה נתקל בם, אתה בא לידי הקאה... הם המה החומר הרצוי ביותר לגרמנים, במין 'אנושי' זה שמחו כמוצאים שלל רב. מצא מין את מינו. הגרמנים, חיתו טרף אלה, לשו בהם, עיסו את השאור המסריח הזה, שמוהו בתנורם ויצא הטומטום המכוער והנעווה הזה – השוטר 'היהודי' כביכול, שאין בו אף משהו מן היהודים ואף משהו מן האדם. פרי גרמנים ורוח העם הרוצח הזה''!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גם במשחק בין בית''ר לסכנין המשטרה אמרה

    דו קיום, הא?!, 15/01/06 21:48

    שמי שירצה יוכל להתארח בסכנין וזה מראה על הדו קיום.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רגע!!! אלו ערבים או יהודים שם בתמונה למעלה? (ל''ת)

    איזה דימיון, 15/01/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מופז ואולמרט צריכים לקבל משכורת מארה''ב - רק לקונדוליסה הם שומעים

    פקידי ממשל, 15/01/06 21:43

    הישראלים המטומטמים לא מעניינים אותם בכלל

    הם בטוחים שאם יתחנפו לארה''ב בוש יקנה להם את הבחירות בכספי ארה'' ב
    ורק זה מה שבאמת יעזור להם....


    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שאול, ד''ש ממדחת יוסוף. (ל''ת)

    כנראה ששבץ אחד, 15/01/06 21:37

    הגב לתגובה זו

    • מי ייתן ומופז ייפגש עם מי שהפקיר בקרוב (ל''ת)

      גדי, 15/01/06 22:09

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מופז הוא העבריין הגדול

    ורד, 15/01/06 21:33

    אכזר ורע לב שעושה הכל לצרכים אישיים... הוא יתן על כך את הדין בבוא היום

    הגב לתגובה זו

    • אויש תסתמי!!! (ל''ת)

      אני, 15/01/06 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מופז, אתה לא סתם עבריין, אתה

    פושע מלחמה,, 15/01/06 21:27

    פושע נגד העם היהודי ופושע נגד האנושות.
    מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם בדור הזה המיישמת את מדיניות היודן-ריין הנאצית.
    שום יהודי הנלחם על ארצו אינו עבריין, אלא גבור ישראל, להבדיל מחלאת אדם כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • אתם הפושעים ומחריבי המדינה

      הציבור מוקיע את, 15/01/06 22:04

      פשוט לא יאמן איזה מופרעים ופורעי חוק יש שם בחברון אתם והרבנים האומללים שלכם מחריבי המדינה .אתם מאנשים כמוכם נחרבה ירושלים. אין לכם בכלל ערך וערכים. אתם חושבים שאתם מעל החוק אבל לא ואתם תקבלו את נחת זרועו של החוק והצבא ותעופו לנו מהעיניים.

      הגב לתגובה זו

      • על אנטישמים ישראלים כתב ב 1936

        דר יוסף ט, 15/01/06 23:06

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

        הגב לתגובה זו

      • שאל את עצמך אם (ל''ת)

        אתה באמת מעדיף, 16/01/06 00:35

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    מופז אל תוציא את המתנחלים מחברון

    מוטי, אב ללוחם, 15/01/06 21:19

    פשוט להוציא את צה''ל מישם, הפורעים יצאו בארונות, לא יותר פשוט?

    הגב לתגובה זו

    • למה בארונות?

      לא ברור לי, 15/01/06 21:41

      תעשה כמו שאומרים לחקלאים - ''הפעילו את התנורים''?
      מוכר לי ממקום כלשהו (סבי וסבתי חוו זאת על בשרם ממש).
      אתה לא אב ללוחם, אלא דרעק שבדרעקים. אני רק מקווה שבנך יצא טוב יותר ממך.

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו יהיה לך ברור

        אם ללוחם, 15/01/06 22:52

        מי שקרוא ללוחם/קצין בצה''ל נאצי, כאשר אותו ''נאצי'' שומר על חזירון כזה בחברון, כן מגיע לו שריפה בגיהנום, וכדורי גומי/חי

        הגב לתגובה זו

        • הבעיה של לוחם מתחילה כששוכחים (ל''ת)

          במי הוא אמור, 16/01/06 00:33

          הגב לתגובה זו

        • גם אני אב ללוחם ולא חושב כמוך

          אבנר, 16/01/06 02:22

          הלוחמים עושים הרבה וגם בני שנמצא ביחידה מובחרת - אבל בני יודע משהו שחד שהוא בא להגן על יהודים ולא לפגוע בהם.
          כל הכבוד שבנך לוחם אבל לא המיתיישבים קוראים לחיילים בשמות גנאי - זה מיעוט שנמצא בסערת רגשות ועליך להבין זאת.
          וכן אני גר בחברון ואני גאה בזה וכל ילדיי משרתים ושירתו בצבא ביחידות הטובות ביותר .
          גם לנו מגיע הגנה

          הגב לתגובה זו

    • הלוואי! שיוציאו כבר את לגיון הזרים (ל''ת)

      מחברון, היהודים, 15/01/06 21:45

      הגב לתגובה זו

    • אפילו לא צריך להוציא את החיילים

      חיים, 15/01/06 22:35

      פשוט להפסיק את הסיבסוד והבטלנים מחברון יצאו לבד, למקום אחר שבו לא משלמים שכר דירה, מים חשמל וארנונה.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אוי מופז מופז

    המגניב, 15/01/06 21:14

    אם רק היית משקיע את אותם המאמצים בלחימה בערבים, כבר היה לנו שקט ל20 שנה.

    הגב לתגובה זו

    • 100% מסכים (ל''ת)

      chaim, 15/01/06 21:22

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    עכשיו תאכלו את מה שבישלתם במשך

    רבין, 15/01/06 21:14

    שנים בחסות שרון.
    קריצות העין, עידוד הפורעים והדמגוגיה שלכם על ''עיר האבות'' מוטחת עתה בפניכם כפי שה''סמול'' הזהיר אתכם כל השנים.

    הגב לתגובה זו

    • אמיתי בניגוד לך. אז מה? חברון זו לא עיר האבות? וסלק ידיך

      איזה טיפש, 15/01/06 21:26

      מרבין ז''ל. הוא עשה עשרות שנים למען השמאל שלי, ישראל היפה. חברון זו עיר האבות של ישראל היפה, האמיתית, הבריאה.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אלפי מאחזים בלתי חוקיים לערבים

    גורן, 15/01/06 21:14

    בירושלים וסביבותיה הערבים נהנים מחופש בניה פרועה בכל מקום שבא להם. הם מעל החוק, המשטרה מפחדת מהם, בית המשפט מפחד מהם, הכנסת מפחדת מהם והם ממשיכים בשלהם לבנות ולהתפשט ללא היתר ללא חוק וללא עוררין.
    כאשר יהודי שם קרוואנים בשטח הפקר, אדמות מדינה, או אדמות המשך של ישוב קיים, צבא הגנה לישמעאל יודע לשלוח גדודים שלמים, יס''מים אימתניים שהכשרתם לשבור ידיים ורגליים וטוב גם שיניים כדי להרוס עד היסוד כל זכר למבנה של יהודים . בשבוע שעבר סתמו יס''מים בנווה דניאל את כל הפתחים והחלונות של מבנה שלטעמם ''בלתי חוקי'' כאשר התבצרו בתוכם ילדים מגיל 10-17 מן הישובים הסמוכים וזרקו רימוני גז בתוך המבנה. את הילדים היו צריכים להוציא באלונקות ישר לבית החולים.
    אנו חיים במדינה שאין דין ואין דיין ורק הזרוע הפוליטי הקורץ אל השמאל הדשן והשונא יהודים משליט כאן מדינת טרור נגד טובי בניה של המדינה.
    הוצאתם לנו החשק לשרת יותר במדינה הזאת.
    הוצאתם לנו החשק לתרום משהו במדינה הזאת.
    הפכתם אותנו מן הצבור הכי יצרני, הכי תורם, הכי אידיאליסטי לצבור שנמאס לו לגור פה.
    החרדים צדקו. הציונות היא רוע חולה ואסונינו הוא שהאמנו בו ותרמנו את חיינו ומרבית שנותינו לאידיאלים רקובים יד היסוד.
    הריקבון נראה היטב.
    אולמרט ראש ממשלה!?
    ציפי ליבני שרת החוץ!?
    אוי מה היה לנו.מה יהיה בסופינו. נכנענו לאויבים, ויתרנו על אדמתינו ומסרנו אותו לאויבינו ואנו ממשיכים להבטיח לתת להם עוד כסף עוד נשק ועוד אדמות ארץ ישראל ואילו הם בשלהם ממשיכים להטיף להשמדת כל פלשתין עד טיפת הדם היהודי האחרון.

    מי יצילנו מאויבי עצמינו? מי?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא הגן על מדחאת. עכשיו הוא ''מאזן'' את התמונה?

    חבל מאוד, 15/01/06 21:13

    מי שלא מבין על מי להגן, ואת מי לתקוף. את המחבלים לא תקפו, שמנעו לתת למדחאת סיוע רפואי. עולם הפוך. הערבים שמחים ורוקדים על הצעד הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מופז הוא העבריין הראשי (ל''ת)

    יהודי, 15/01/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מופז תרגיע את הכוחות שלך לפני שיהיה מאוחר מידי (ל''ת)

    עמיחי, 15/01/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מופז: אזרחי ישראל יפנו אותך העבריין מהכנסת... (ל''ת)

    בחירות בפתח, 15/01/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בריונים בחסות הדת

    שימרית, 15/01/06 21:07

    בוזזים, שורפים ועוקרים נטוע.
    אני לא ראיתי בשום מקום בתורה את זה. אתם ראיתם?

    הגב לתגובה זו

    • שימרית, נשמה תקחי את הכדורים הכחולים הם יעזרו לך. (ל''ת)

      אני מקווה, 15/01/06 21:23

      הגב לתגובה זו

    • אל תערבי בין דתיים למאמינים, בין דת לאמונה

      דניאל, 15/01/06 22:16

      מה שמשחרר כל כך הרבה אלימות היא הדת, כלומר, הפוליטיקה של האמונה. הדת מנצלת את הנאיביות של המאמינים בכדי לאפשר לכמה חלאות לצבור כוח, ממון והשפעה

      הגב לתגובה זו

      • הבסיס של כל הדתות הוא הפרטה של האמונה. (ל''ת)

        יוק, 16/01/06 00:48

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    החיילים מנסים להעמיד לאולמרט את מה שנפל לו מזמן

    האשה מתלוננת, 15/01/06 21:06

    מדוע המתישבים בחברון צריכים לשלם בחייהם וברכושם כדי להוכיח שאולמרט איננו אימפוטנט?!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מופז ואולמרט- אתם לא תשקטו עד שתצליחו להצית כאן מלחמת אזרחים? אם

    המטיף, 15/01/06 21:06

    הבתים בחברון רכוש יהודי- אסור בשום אופן לפנות היהודים משם. אם זה רכוש ערבי- שיוחזר לבעליו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הפקירו את האשקלונים דואגים לפלאסטינים

    אולמרט ופרס, 15/01/06 21:06

    דואגים רק לערבים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ללמוד מהערבים - כל וויכוח פנימי פותרים בטרור נגד ישראל

    שיעורי בית, 15/01/06 21:04

    ועכשיו תבינו מה עליכם לעשות....

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    החמאס מקבל ריבונות בירושלים - יהודים נרדפים

    מצחיק לא?, 15/01/06 21:01

    מדינה רודפת יהודים ....
    עוד מעט נתגעגע לגרמניה?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט בהצגת בחירות מגעילה: ''גם אני יכול'' (ל''ת)

    לך לגרמניה, 15/01/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    2006 פרעות ביהודים ע''י ערלים גויים (ל''ת)

    להתנתק, 15/01/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    המח''ת הרביץ לאנשים (ל''ת)

    יהודי מחברון, 15/01/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''המשטרה תגלה אפס סובלנות''?!?

    שרה, 15/01/06 20:58

    אפס סובלנות כלפי הפשיעה הגואה? כלפי מחבלים? לא.......... חס וחלילה!!
    כלפי אנשים מסכנים שרוצים להוציא אותם מביתם. אכן, דמוקרטיה במיטבה!

    הגב לתגובה זו

    • כנס

      גוש קטיף בלב!!!, 15/01/06 21:14

      צודק ב- 100%

      הגב לתגובה זו

    • ממשלה מחורבנת

      גלי, 16/01/06 02:24

      מגרשת יהודים - לא נשכח ולא נסלח

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    זבל לובש מדים - איזה חוק שפושעים בצמרת?? (ל''ת)

    זמן החוקן, 15/01/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חזקים על יהודים מפחדים מערבים (ל''ת)

    משטרה דמיקולו, 15/01/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם המחיר שוה את הגירוש

    אשריקו, 15/01/06 20:55

    התשובה היא לא
    עובדה לפי הרמטכ''ל יש פיתרון לקסמים אך לא נשתמש בזה כי זה לא שוה את המחיר המוסרי שנשלם
    לא מפנים את הבדואים מהאדמות בנגב אלהם פלשו כי אין להם את הכח ,אז למה דווקא שמדובר ביהודים שגואלים את אדמתם יש להם את הכח ? האם בגלל שהם ילדים טובים ירושלים? לא עוד...
    מעכשיו אני לוקח חופשות יזומות מהעבודה ומתנדב להסיע לשם אנשים שיתנגדו בכח לגירוש הנלוז הזה
    ואני בעצמי אצלם ואפיץ את אלימות הזוועתית של משטרה כלפי תינוקות ואמהות. בעתיד כשנעמיד אותם למשפט לא יתקבלו תירוצים ''נשמענו
    לפקודות '' השוטרים יהיו אלו שהיכיתם אותם והם יתנקמו ועוד איך

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זמן החוק!!!

    רון, 15/01/06 20:53

    הגיע הזמן לחוק ושילטון. מי שזורק אבן ומסכן חיי, שוטר, אזרח (גם אם הוא ערבי) ולא מיתפנה או מפסיק יש לירות בו. ברגליים בידיים כמו שמג''ב והצה''ל יורים בשטחים. אחרי זה יהיה שקט.

    הגב לתגובה זו

    • אתה

      יצחק כהן, 15/01/06 21:22

      מגעיל את הנשמה אני מריח אותך מרחוק למה אתה נישאר בארץ?הרי היא לא שיכת לך ?לגועל שאתה מיצג
      בגלל אנשים כמוהם ההורים שלך יכלו להיזדין בשקט ולהביא אותך לעולם כך שתפריע לזוג אחר לעשות מה שההורים שלך עשו בשקט

      הגב לתגובה זו

    • מדוע אינך מציע לחסל את היהודים ביש''ע כפי שאויבנו רוצים?נבל שכמוך!!! (ל''ת)

      שלום, 15/01/06 21:35

      הגב לתגובה זו

    • תשובה למגיבים

      רון, 15/01/06 22:53

      זה הפרצוף האמיתי שלכם מי שלא מסכים עם האלימות והמשיחיות שלכם יושמד או יקולל. אין לכם מה לימכור חוץ מאלימות חורבן והשמדת האחר. את המדינה כבר הרסתם והאמת אני די בז לכם.

      הגב לתגובה זו

    • כמו בבלעין? שאתה זורק אבנים

      דר יוסף ט, 15/01/06 23:09

      על חילים?

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אסור לתת לשוטרים מנוחה

    מישהו, 15/01/06 20:53

    יש לפגוע באויב בכל מקום
    מכונית משטרה חונה היא רכב צבאי עוין

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כלפי ערבים יש סובלנות........... (ל''ת)

    דני-דין, 15/01/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גם זה ''ממראות ההתנתקות''

    ניסי, 15/01/06 20:49

    ממראות ההתנתקות- ''חרא עליהם, שיישרפו''. 174 ימים חלפו מאז פורסמו דבריו, ותת ניצב ניסו שחם עדיין לובש ומדים ודרגות במשטרה. לתפארת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • יצאתם פריירים בגדול

      לא רוצה לחמם, 15/01/06 21:02

      אם ההתנתקות לא הייתה כצאן לטבח בעזה
      היום לא היו חוגגים עליכם בחברון...

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    גלוחי הראש מהשמאל וקלגסי צנהל והמשטרה (ל''ת)

    גרמניה 42, 15/01/06 20:49

    הגב לתגובה זו

    • קלגסי צה''ל?!

      עמיה, 15/01/06 21:35

      הגזמתם לגמרי. זה מעשה בלתי מוסרי, דמוקרטי, אנושי. מעשה מתועב ודוחה- אבל קלגסים? גרמניה? זאת כבר הכחשת שואה.
      ואל תשכח שחייל צה''ל, על אף הפקודה המתועבת שהוא ממלא, ונכון שהוא אחראי לביצועה ואשם בכך, עדיין מקריב את חייו יום יום למענך. אז עם כל ההסתייגות- צריך לזכור לא להיות כפויי טובה.

      הגב לתגובה זו

      • צהל כבר מזמן לא שומר עלינו. עובדה יש קסאמים.

        אשר, 15/01/06 23:29

        אם צהל היה שומר עלינו לא היו לנו נפילות קסאמים בישוב. מופז הבטיח שלא יהיו. אף אחד לא קיבל פקודה לעצור את הקסאמים בכל מחיר. עובדה.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    ולקאסמים על אשקלון כן יש לאולמרט סובלנות?

    שאני אבין, 15/01/06 20:49

    השתגע אולמרט?

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט בובה של ארה''ב ולהם לא איכפת בכלל (ל''ת)

      האמת, 15/01/06 20:58

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חזקים על המתנחלים ורופסים בחלחלה מול הטרור (ל''ת)

    צהל והטרור, 15/01/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש שמועה שאנשי ביבי מסיטים ועומדים אחר ההתפרעויות האלה בחברון.

    תושב חברון, 15/01/06 20:46

    וזה הסיבה שנתניהו מיהר כול כך להוציא את השרים שלו מהממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • מסיטים את התנועה מחברון?? לא קונה. (ל''ת)

      מוטי א, 15/01/06 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מבקשים סליחה מניסו: צדקת ! חרא עליהם !

    זכרוני, 15/01/06 20:45

    שיישרפו ואיתם כל הצדקנים שלא הבינו שרק ניסו רואה את המגעילים האלה כמו שהם באמת !
    אז מה אם אמרת את זה בלשון עילגת ?

    הגב לתגובה זו

    • שתמות בפיגוע הבא... (ל''ת)

      אהבת חינם, 15/01/06 20:58

      הגב לתגובה זו

      • אמן! וגם ניסו ואולמרט! (ל''ת)

        די להתעללות, 15/01/06 21:15

        הגב לתגובה זו

        • תרגעו, גם הוא יהודי

          אוהבת העם והארץ, 15/01/06 21:38

          תשימו לב איך אתם מדברים. שכחתם לגמרי בשביל מי ומה אתם נאבקים.
          ''יהודי לא מגרש יהודי'' - בשם מה אנחנו אומרים את זה? בשם אהבת ישראל, אחוות ישראל, אחדות ישראל? אז כדאי שבאמת ניישם את זה.

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    למשטרה אין סובלנות אבל לנו יש סבלנות

    מתנחל גאה, 15/01/06 20:43

    גם אם יפנו אותנו נחזור לשם מיד, חיבוקים, מאיתנו הם לא יקבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אבקש לא להשתמש במונח ימין

    גולדמן, 15/01/06 20:40

    נכון לומר חוליגנים פורעי חוק , שבתאים , שונאי המדינה , מחרחרי מלחמה ומחרחרי ריב
    אני ימני בהשקפתי וכמוני עוד רבבות של אנשים שלא יוצאים לפגוע ומקבלים את הכרעת הבוחר גם אם זה לא נוח,נאמנים לחוקים גם אם לא נוח מעניין,בדיוק כמו אחינו מהקשת הפוליטית השמאלית ולכן אני מוחה על השימוש בטרמינולוגיה ימין

    הגב לתגובה זו

    • נורא נורא מרשים! אתה באמת ''הימין''

      להבדיל מן, 15/01/06 21:18

      הפאשיזם זה ימין! ואתם פאשיסטים! אתה ימין כמו אריאל שרון, ואולי גם תגמור כמוהו!

      הגב לתגובה זו

    • יפה נפש

      אלי, 15/01/06 21:22

      כן ימין ועוד פעם ימין
      לדפוק את השמאל אוהדי הערבים













      הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר?

      יצחק כהן, 15/01/06 21:30

      ההחלטה הזו היא לא החלטה של ישראל אלא של האמריקים המנוולים הם הורסים את העולם אתם לא רואים?עיוורים המדינה מחליקה לכם בין העצבאות

      הגב לתגובה זו

    • ימין כמו שמאל

      חבקוק, 15/01/06 22:19

      ימין ושמאל זה ישראלים שומרי חוק שמכירים בזכותה של ישראל להתקיים והם שומרי חוק
      היתר - משיחיים שבתאים מהסוג הכי גרוע ולידם אוהבי פלסטינאים רומסי חוק ושניהם שילוב של מופרעים גסי רוח המשתפים פעולה בביזוי החוק

      הגב לתגובה זו

    • גולדמן צא מזה

      ירון, 16/01/06 01:19

      ואם מחר יחליטו למשל שלכל האשכנזים אסור לעלות לאוטובוסים כי הם מגעילים ויהיה לזה רוב המדינה אתה תקבל את החלטת הרוב????????
      עכשיו תשאל מה הגבולות ואיך נקבע מה לגיטמי?
      א''י זה הגבול

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הם לא סובלניים ליהודים ומה סובלניים (ל''ת)

    לאנטישמים למינם, 15/01/06 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מקוה שפסיביות המגורשים לא תחזור (ל''ת)

    משה בודק, 15/01/06 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט העם איתך וסומך עליך. טפל בחוליגנים האלה כי הגעו מים עד נפש

    בנצי א, 15/01/06 20:29

    אהוד אולמרט יש לך מנדט מהעם והאומה סומכת על מנהיגותך. ומצפים ממך לא להבליג יותר למטורפים האלה. טפל בהם ביד ברזל וללא הנחות וכח בחשבון היצורים האלה מתנחלי חברון ונוער הזוועת הם אוייבי ישראל כמו ''בני הדודים שלנו'' וצריך לנהוג בהם כאל אוייבים לכול דבר...

    הגב לתגובה זו

    • מסית לרצח או רודף שלום

      אני, 16/01/06 09:53

      לוגיקה פשוטה: מה עושים לאויבים? הורגים אותם. האם לכך התכוונת בן-ציון?
      או שמא רצית ללמד אותנו אהבה? כי לשטתך עם אויבים עושים שלום. התכוונת לעשיית שלום עם המתנחלים? הייתכן בן-ציון?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המשטרה היא כיום אויב העם (ל''ת)

    אורי, 15/01/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אכן, מראות הפינוי לא יחזרו

    ג'ק בריסטו, 15/01/06 20:27

    משטרת ישמעאל לא תזכה לראות שוב את מראות הפינוי.
    לא מחבקים, לא פינוי תוך בכי, לא משמעת לרבנים כלום.
    נגמר המשחק הממלכתי
    מעכישו, כל הכלים מותרים !!!
    אין שום סיבה שהמשטרה תשבור עצמות ואנחנו נשיר להם.
    כל שוטר שרוצה לחזור שלם, כדאי שיחשוב טוב לאן הוא הולך. את מועצת ישע זרקו וגם לרבנים לא יקשיבו.
    אכן, לא יהיו מראות כמו בהתנתקות. העם היהודי נכנס ל-MODE של אפס סבלנות.
    הגיע הזמן שהיהודים ינצחו את הישראלים !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבל שהמדיניות של ''אפס סובלנות''

    שירה, 15/01/06 20:24

    לא מופנת אל המחבלים והטרוריסטים הערבים.
    יותר קל באמת לטפל באנשים עם כוונות טובות...!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חאלס עם השנאה!

    שמעון, 15/01/06 20:22

    הכתבות כאן,כל כך מסולפות ונוטפות שנאה.מה תרויחו מזה? אני באמת לא מבין.אני באמת מבין את המתנחלים,ולא כ''כ מסכים עם דרך פעילות שכזו.אבל תפסיקו לשנוא!המתפרעים זה חלק קטן כל כך!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כאילו שבגירוש הם היו עדינים (ל''ת)

    משטרה זרה, 15/01/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    באהבה לא מנצחים. במיוחד לא מושחתים.

    יוסי בכינור, 15/01/06 20:17

    שקודם יפנו את כל הבנייה הערבית הלא חוקית. ואחרי זה יפנו אנשים שיושבים על שטח אדמה ברשות הבעלים. (השוק הוא רכוש הקהילה היהודית בחברון) רק בארץ זורקים יהודי מביתו משום שהוא יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • בצורה בלתי רגילה. (ל''ת)

      אכן מחריד, 15/01/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    המראות באמת לא יחזרו.....

    יהודי, 15/01/06 20:15

    הפעם לא נלך כצאן לטבח כמו לפני 5 חודשים. הפעם נילחם נגד שונאי ישראל במדים השחורים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חברון שלנו!!!!!!!!

    דנה, 15/01/06 20:10

    זה בכלל אדמות יהודיות שנקנו בכסף מלא!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תקשורת קיצונית וחוצנית

    שיבי, 15/01/06 20:08

    אלו הם הלוחמים האחרונים על כבודה של הארץ. אחרי שהצבא הלוחם שלנו הפך לאטום וחיצוני מצאו גיבורים אלו כוחות, אלוהים יודע מהיכן, להמשיך ולהילחם על כבודה של הארץ.
    לא הם כי אם התקשורת קיצונית ומנותקת-חוצנית.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טעות של יש''ע. חסימות ספורדיות ולא קוהרנטיות-מקטינות התמיכה הציבורית

    כבשה מסבירה, 15/01/06 20:05

    דווקא חסימת כבישים מסיבית ומתמשכת עם סממני מרד ברורים-היתה (לאחר זמן), דווקא מעלה את ההתנגדות לפינוי, מבטלת אותו או מביאה לידי מצב, בו ממשלה היתה מאבדת תמיכה ציבורית ולא היתה מסוגלת לתפקד.
    עד כמה שזה לא נעים לומר-חייבים להודות, הפסיכולוגיה של ההמון זה דבר פשוט להפליא המסתכם ביחסי גומלין מבוססי כוח. נוסחת המקל והגזר ושום דבר זולת זה. שיטת אילוף הסוסים עובדת נהדר גם עם עדרי מצביעים (ראו את תקדים קדימה).
    בפראפרזה על המשל הנוצרי-תכניס להם סטירה-ישנאו אותך. תכניס להם עשר, והמוני אנשים קטנים ישתו בצמא את הגיגיך ויאמצו בחדוה את תכניך. הגירוש עבר מסיבה אחת פשוטה: ''הם'' הראו נכונות להפעיל יותר כוח ממתנגדיהם ההססניים. לכן, (ולא משום סיבה אחרת) יש כיום למפלגת הרודן -42 מנדטים. מסקנה-ברומא תהיה רומאי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני

    שיבי, 15/01/06 20:04

    הרבה אנשים שכחו כנראה את ירושלים והאטימות שלהם אל הארץ ואל אוהביה היא גם ההוכחה ששכחו את ימינם.
    השלב הבא- תדבק לשוני לחיכי- ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גועל נפש!!!

    אהרון, 15/01/06 20:03

    המשטרה מודיע שלא יפהו וכשרואים שבכל מקרה מגיעים אנשים הם מביאים מאות שוטרים/ בהמות חסרי כל רגש כדי ''לנפח למתנחבלים ת'צורה''. לאיזה מין מדינה הפכנו שבה היס''מ רם מפלצות סדיסטיות שמצטרפים לתפקיד לצורך משימה אחת: ללכת מכות!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך לפתוח חזיתות למשטרה ולצה''ל

    אין דילים!, 15/01/06 20:00

    בכל אתר ואתר ולהתיש אותם. ובשום מקרה לא להניח למועצת יש''ע להנהיג את המלחמה על ארץ ישראל. אם ניתן להם, אפשר לוותר מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא כל דתי הוא מסוכן

    יאיר, 15/01/06 19:59

    אני לא מבין למה אתם קוראים לכל נער דתי ימני נוער הגבעות .בתקופת ההתנתקות אהבו לעצור ללא סיבה עוברי אורח תמימים שהיה להם כיפה על הראש

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה בנוער הגבעות?

      זה רק מחמאה, 15/01/06 20:45

      הלוואי על כולנו להיות נוער גבעות

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לאנשים הכי טובים בעולם

    אברהם, 15/01/06 19:56

    כול הכבוד לאנשים הטובים ולמי שלא מבין אלו ה''מתנחלים''.
    אנחנו איתכם ותומכים בכם
    כל הכבוד לכם
    ובוז לצג''ל (צבא גירוש לישראל )
    כולל כל השוטרים למיניהם שמשתתפים בדבר הנורא הזה
    גירש יהודים מביתם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חסימות כבישים

    חגי, 15/01/06 19:55

    אינני מסכים עם השיטה אבל אני מבין את הנוקטים בה.
    מטרתה לנער כבר את האנשים מהאדישות בה הם שרויים. יש כזו הרדמות בעם שלנו ונראה לי שהמון אנשים לא ישימו לב גם אם יחזירו את תל אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכי טוב שתחסו את חנות הסגרים של אהוד וולדמרט (ל''ת)

    ?, 15/01/06 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בזול! חומצה לשפיכה על שוטרים

    חלב חמוץ, 15/01/06 19:53

    מתכון בדוק. אחרי זה אפשר להכחיש שזו חומצה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד! רק יחד ננצח את אולמרט! (ל''ת)

    עוזי, 15/01/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחכה ל-''היו לא יהיה''

    כחול, 15/01/06 19:46

    כדי להיות בטוח שבעזרת השם או בלעדיה יוציאו סוף סוף מחברון את החוליגנים היהודים (וישאירו את החוליגנים הערבים לחיות עם עצמם. עזה סטייל)

    הגב לתגובה זו

    • כמו שבעזה הם חיים עם עצמם והורגים אותנו

      עמיחי, 15/01/06 21:16

      כמה נחכה עד שיגיע הקאסם הקטלני? מי שברח מעזה וגירש את תושבי גוש קטיף לא לומד לקח. ממשיך לברוח מהטרור ולהכות באחיו באכזריות

      הגב לתגובה זו

    • עוד קצת

      יהודה, 16/01/06 01:20

      בקרוב מדינת הלכה ונטפל באנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לקחת קרש אחד גדול

    רני, 15/01/06 19:39

    ולתת להם על הישבן ככה שהם לא יהיו מסוגלים לא ללכת ולא לשבת במשך שבועיים.
    כנאמר אצלהם, חוסך שיבטו שונא בנו או משהו בנוסך הזה.
    ואני מוכן להראות להם כמה אני אוהב אותם, ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • כתב ב 1936:

      על רני האנטישמי, 15/01/06 22:47

      ברל כצנלסון:
      ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
      ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אינטיפאדה יהודית - ומוצדקת!

    משה אופניק, 15/01/06 19:38

    הממשלה ויתרה פעם אחר פעם לפורעים הערבים, להרוג ולהשמיד יהודים בכל דרך שהיא. בתמורה לכך הם מקבלים מדינה. בתמורה לאלימותם הם נהנים מכך שצה''ל מבצע את רצונם לגרש יהודים. אז מה הפלא שיהודים משתמשים באותן השיטות כדי להשיב את כבודם הנרמס?

    אוסלו וגרורותיו הסרטניות הרסו את החברה בישראל. ועכשיו אל תתפלאו כשתראו מלחמת אחים. אתם הבאתם את זה עלינו, ואתם תשלמו. רק מקוה שתבחרו בצד הנכון.

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה מלחמת אחים, אתם לא אחינו (ל''ת)

      דניאל, 15/01/06 22:10

      הגב לתגובה זו

      • האדמו''ר דניאל פסק מי הוא יהודי

        עזרא ונחמיה, 16/01/06 09:45

        אם אתם לא אחינו, אנו מוכנים להחזיר מלחמה על כל עוולותיכם. החל ברצח יהודים על האלטלנה ע''י הקדוש זצוקלל''ה רבינסקי וכלה בגרימה ישירה לרצח יהודים בכל השטחים ממזרח וממערב לקו הירוק בחמש השנים האחרונות.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    ייש''כ לצדיקים בחברון ולחוסמים במרכז (ל''ת)

    זזס, 15/01/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פינוי חברון= ניתוק הקשר בין המדינה ליהודיה

    מרכז יהוד לשלום, 15/01/06 19:38

    התנתקות מחברון משולה להסכם אוגנדה.
    הזכויות של היהודים על חברון גודלות מזכויותינו על שייח מוניס

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בבקשה תמשיכו!!!

    בועז, 15/01/06 19:36

    תוכיחו לעם הזה כמה פסיכים אתם, תנדו את עצמכם וסופכם להתפנות במהרה בימינו אמן!!!! רק תמשיכו!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צריך להכריז בלא דיחוי שלא יהיו עוד טרינספורים

    cyrano, 15/01/06 19:33

    לא ייתכן שכאשר מדברים על טריספור ערבים הרץ כמרקחה וכל הסמול קם על ה-2 האחוריות שלו כאחוז אמוק, וכאשר מדובר על טריספור יהודים, נראה הדבר כלגיטמי.. זה פשוט לא יעבוד, הדם של היהודים לא פחות שווה מהדם של הערבים, והעובדה שהערבים יותר מיליטאנטים והם יהיו תמיד מוכנים להרוג ולההרג על העניין הזה, אינה גורם להפנות את נשק הגרוש נגד היהודים, בחינת ''יהודי לא מכה יהודי''..
    הטרינספור המזורגג הזה הינו בחינת אינוס לכל דבר ועניין, ואדם שהולכים לאנסו, יילחם בחרוף נפש נגד אינוס זה..
    יש כל כך הרבה בניה לא חוקית של ערבים בארץ , אלפי יחדות דיור , למה לא מטפלים בהם ?.. למה מתחילים עם הבנייה הלא חוקית של היהודים ?.. פתרנו כב ראת כל הבעיות ?..כבר לא עפים קסאמים ?..
    חקרו כבר את הלינצ'אים של שפרעם ?..הכל, הכל כבר פתור שצריך להתעסק עם כמה קרואנים מסכנים ?.. למה זה כל כך חשוב למען השם ?..

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמובן שהדיווח מגמתי

    אלי צ'רניאבסקי, 15/01/06 19:23

    אבל למה ניתן לצפות -
    הרי ברור לאיזה צד נוטה האתר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד

    אלי צ'רניאבסקי, 15/01/06 19:21

    אסור שהפינוי יעבור ללא התנגדות.
    לנהגים:
    אנחנו מצטערים, אבל נוכח דריסת בתינו ע''י הממשלה אין לנו ברירה אלא למחות בדרך הזו. מאבק אמיתי הוא מאבק בכביש (לפחות במדינה דמוקרטית)

    הגב לתגובה זו

    • נוכח דריסת בתיכם לא נותר לנו אלא לדרוס אתכם. דיר בלק לחסום לי הכביש (ל''ת)

      מתעב מתנחבלים, 16/01/06 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעולה! ככה ייפנו אותם בלי אהדה בסוף (ל''ת)

    שפויה, 15/01/06 19:20

    הגב לתגובה זו

    • תקראי לעצמך שפויה עוד כמה פעמים (ל''ת)

      שכולם יבינו עם, 15/01/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    קודם כל

    משה, 15/01/06 19:17

    תבין
    כשאדם לא מדבר חלש, חזקה עליו שידבר חזק. כשהוא מדבר חזק, גם הקולות בתוך הראש שלו מתחזקים והוא נכנס למצב של חפפה, ואז הוא מוצא את עצמו עירום בתור לרכבל בראש הנקרה, וכולם נותנים לו לעקוף, כי אין להם עניין שהוא יעמוד מאחוריהם.
    ורק כשהוא כבר בקרונית והוא מבחין בשוטרים שמתקרבים, הוא מנסה לברוח והדלת נסגרת אך משהו ממנו נותר בפנים והוא אומר למפעיל: ''עצור! עצור!'' אבל המפעיל לא שומע אותו וכולם סביבו אומרים לו: ''לא שומעים אותך, דבר חזק!'' אבל אסור לו לדבר חזק כי זה מה שהביא אותו למצב הזה מלכתחילה.
    ולכן אני מפציר בך חזור ופצור – דברי חלש!!!

    הגב לתגובה זו

    • LOL

      ק, 15/01/06 20:34

      גם אני רוצה כדורים כמו שאתה לוקח.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה כל זה קורה עכשיו - כנסו

    סער, 15/01/06 19:16

    כל הפרובוקציות הימניות שקורות דווקא עכשיו נעשות על מנת לשחרר הצהרת כוונות שמאלניות ממר אולמרט לגבי המתנחלים ודרכו המדינית - כמובן שמר ביבי יוכל לעמוד לצד המתנחלים ולהתנגח במר אולמרט ולהוכיח לכולם כמה שהוא לא מתאים
    בקיצור שתבינו מי מושך פה בחוטים .....
    ושתבינו שהכל פוליטיקה - רק חבל שזה נעשה על גבי נערות נאיביות וחיילים מוכים ששואלים עצמם יותר ויותר - האם המתנחלים הם חלק מעמי ? האם הייתי מגן עליהם אם צה''ל לא היה מכריח אותי ?

    הגב לתגובה זו

    • 1 צודק כמעט בכל מילה (ל''ת)

      רענן, 15/01/06 20:50

      הגב לתגובה זו

      • מה זה צודק? צודק זו לא מילה! (ל''ת)

        גבלס, 15/01/06 21:04

        הגב לתגובה זו

    • מבטיח לא להגן על סער התל אביבי (ל''ת)

      יהודי, 15/01/06 21:15

      הגב לתגובה זו

    • אני גר בשטחים ואני לא בטוח שאני רוצה להגן על ת''א עם אנשים כמוך

      רועי, 15/01/06 21:24

      או הרצליה פיתוח ומצדי אני מוכן להחזיר את תל אביב במקום חברון כי בחברון ישבו יהודים 2000 שנה ורק לפני קום המדינה הערבים רצחו אותם והשתלטו על האדמה שלהם ומיצד שני תל - זה אומר בנוי על ובמיקרה של ת''א זה על כפר ערבי אז מצידי אפשר לפנות אותך

      הגב לתגובה זו