• 152.

    ליל הבדולח בחברון, כמה רומנטי.... (ל''ת)

    יהודי, 15/01/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    שמועה. אנשי ביבי מסיטים ועומדים מאחורי כול התפרעויות האלה.

    תושב חברון., 15/01/06 20:53

    וזה הסיבה שנתניהו נחפז ובקש מהשרים שלו לעזוב מייד את הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט, לפני שאתה מנפנף באידיוטיזם

      שלך בכל האתרים, 15/01/06 21:38

      תלמד לאיית - מסיתים! אתה מסית!

      לא שאכפת לי שמסיתים נגד היורש של שרון, להיפך, שילך גם הוא לכל הרוחות. אבל הטמטום מעצבן!

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    זה רישמי:

    אהרון, 15/01/06 20:06

    מתנחלים הם לא בני אדם.... הם לא יהודים... הם לא ישראלים. מתנחלים! (הכתבה אומרת זאת בפירוש!!!)

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    צהל גיבור על ילדים ופוחד ממחבלים. החילים פוחדים לצאת לפעילות מול (ל''ת)

    המחבלים, 15/01/06 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    קדימה למדה מאחמדי נז'אד לשנוא יהודים

    @ בנצי-א @, 15/01/06 19:20

    תכה ביהודים ותזכה בבחירות
    שינוי שנא חרדים לפרנסה
    וקדימה את המתנחלים
    ואייטולות מתפרנסים משנאת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • רק מוח מעוות יכול לחשוב שקדימה שונאים יהודים (ל''ת)

      בנצי א, 15/01/06 21:00

      הגב לתגובה זו

    • והחיילים לא יהודים? (ל''ת)

      נ, 15/01/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    תקראו מה רבין ודיין אמרו בששת הימים בחברון

    Human Being, 15/01/06 19:19

    אינני יודע אם יש פה מישהו שבכלל זוכר את הזמנים ההם. אבל כאשר דיין ורבין נכנסו לחברון ובמיוחד למערת המכפלה. הם הכריזו שחזרנו הביתה ושיהודים אף פעם יותר לא יסולקו מעיר האבות ועוד שכל הרכוש שנגנב בזמן הביזה והרצח של מאורעות תרפ'ט יוחזר כולו לבעלות יהודית. אני משוכנע שדיין המשונה מתהפך בקברו, ולא אתפלא אם גם רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אוהבי הארץ=חוד החנית=מגיני א''י=כל מתיישבי יו''ש ומגורשי עזה (ל''ת)

    מלח הארץ=, 15/01/06 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    כבר אין ליהודים בחברון מה לעשות

    שיספגו את כל, 15/01/06 19:09

    בשבת, רק להשתולל וליידות אבנים.

    הפרובוקטורים, חיילי צה''ל ועושי דברם, הפורעים הערבים יידרשו לתת את הדין.
    פשוט מדהימה ההתעלמות הזו מן האלוקים. גם אחרי המכה משמים שחטף שרון, הם ממשיכים בשחצנות שלהם.

    וזה טוב. אני אשמח אם יינעלו בפניהם שערי תשובה. לא מגיע להם לחזור בתשובה.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה, עוזבים את הארץ ...

      אברהם, 15/01/06 22:01

      אם אין ליהודים מה לעשות פה

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    עטרה, חבל על המאמץ, קראי את

    הדברים הבאים, 15/01/06 18:49

    סרן ד.ר מ''פ בגולני: 'אין שום בעיה לפנות מתנחלים. בתור התחלה לוקחים אחד ודופקים לו כדור אחד בראש. אחר כך לוקחים את המשפחה שלו, דופקים גם להם אחד לכל ראש. אחר כך מובילים מסק''רים (מסוקי קרב) לכיוון המאחז ומורידים עליהם 20 מילימטרים וולקאן, עד שמפסיקות הצרחות'' (אתר אינטרנט 'הפנקס הפתוח', המפרסם 'ספרות אלטרנטיבית').

    ''אם צריך אני מוכן לירות למתנחל בין העיניים'' (הקיבוץ, 1995).

    ''רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה''ל, והוא התותח הקדוש...'' (מאיר שלו, ידיעות אחרונות, י''ט בחשון תשס''ג).
    ''אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר'' (יגאל תומרקין חתן פרס ישראל, בראיון לעיתון תל-אביב, בפברואר 2004).
    ''... צריך יהיה לשתק אותם באמצעות ירי-כדי-לפגוע'' (ח''כ אבשלום וילן בראיון ל'הארץ').
    ''בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת'' (אלוף עמי איילון, ידיעות אחרונות, 14.11.03).
    ''בואו נפתור את הבעיה כאילו הם ערבים'' (אברהם שלום, ראש השב''כ לשעבר, ידיעות אחרונות, 14.11.03).
    ''...יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים'' (ידיעות אחרונות, 12.8.99).
    תמונה שלא אשכח: בנצר חזני הכול היה ארוז. תיקי היד מוכנים. אך האנשים לא הצליחו לזוז. לעקור את עצמם בכוחות עצמם, כפי שנקבע באסיפת התושבים. עזרתי להם להתחיל לקום ולצעוד לכיוון בית הכנסת. לאט לאט צעדו, משפחה אחרי משפחה, מחובקים, הורים וילדים, בוכים, לעתים מזמזמים שיר. אחת מנגנת בחליל. ומשני צדי השביל, שורת חיילים, פניהם אטומות.
    תמונה איומה זו שחזרה על עצמה פעמים אין-ספור, כמו זו של ילדים בנווה-דקלים שנלקחו מזרועות הוריהם 'בנחישות' והוכנסו לאוטובוס. המבטים המבועתים של הילדים באוטובוס, ההורים הנסחבים בכוח מול עיני הילדים, הצעקות, הבכי, הכעס, כל המראות האלה העלו רק אסוציאציה אחת במוחי. אין לנו שליטה על האסוציאציות שלנו. כשפרויד היה רואה רכבת היה חושב מיד על נסיעתו לרומא ולפירנצה. כשאנו מטיילים בגרמניה, בפולין, בצ'כיה ורואים רכבת, עולים זיכרונות השואה. זו אכן האסוציאציה, אין שליטה על כך. המודע, ההיגיון, הרגש, החוש ההיסטורי הכול מדבר נגד השוואה כזו. אבל האסוציאציה נכפית על נפשותינו''.
    ד''ר הטב נולד בטוניס לפני 63 שנים. סיים בית ספר לרפואה בפאריס ועלה לארץ בשנת 1969 עם אשתו ושתי בנותיו. כאן נולדו להם שני בנים ו-14 נכדים.

    הגב לתגובה זו

    • אם באמת חשוב לכם, כנסו.

      עטרה., 15/01/06 19:48

      זה נכון ששונאים אותנו, נכון שרוצים להרוג אותנו, אבל אם תשים לב בין השורות שכתבת, הרבה אנשים כותבים שם שאפשר לעצור אותנו רק בכדור בראש. נקודה למחשבה.
      ואם תסתכל על היסטוריית הגוש למשל, קרו כל כך הרבה ניסים כל כך הרבה כדורים מידי הפלשתינאים וכמעט כלום לא פגע - ה' איתנו.
      וה' הוא המלך.
      תזכור את זה.
      ה' הוא המלך.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה חשובה קראו

      סתיו, 16/01/06 19:53

      אינפורמציה חשובה לפרסם לפרסם

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    איך הם עשות זאת?

    גבלס: זה נורא, 15/01/06 18:47

    חברת הכנסת שולמית אלוני ביקרה אצל נתשה, ראש עירית חברון הערבי, והצהירה קבל חברון – חברון היא עיר ערבית – והערבים לא מטומטמים, הם הבינו – חברת כנסת ישראל סומכת בדיעבד את ידיה על טבח תרפ''ט ומצדדת בהמשך מדיניות היודן ריין בחברון.
    הערבים רוצחים יהודים.
    יוסי שריד מוזמן על ידי דן מרגלית לאולפו הטלויזיה להגיב על רצח נחום הוס ויהודה פרטוש באוטובוס כשעמד בתחנה בגבעת החרסינה. יוסי שריד נותן תגובה ציונית הולמת – המתנחלים בקרית ארבע מסתובבים כסומא בארובה (יוסי ידוע בלשונות המליצית), מה הם חושבים לעצמם, שהם יישארו שם?-
    הערבים מפנימים וממשיכים לרצוח.
    וזה שנים לאחר שנרצחו ששה בחורי ישיבה ועשרות נפצעו, בפתח בית הדסה בחברון, בשובם מתפילת ליל שבת במערת המכפלה. המצביא הדגול, חיים בר-לב קבע, ש''אילו לא היו שם לא היו נרצחים''.
    הערבים שומעים, אומרים תודה וממשיכים לרצוח.
    מרדכי לפיד ובנו שלום נורים מטווח קרוב בתחנת האוטובוס בקרית ארבע. האב ליווה את בנו שעמד לנסוע לישיבה בבני-ברק.
    בהלוויה נרגמו אלפי המלווים בבלוקים ע''י המרצחים. חיילי צה''ל שתפקידם לחזור הביתה בשלום, וגם רוצים בכך, מבלי לעבור את עינוי הדין של שלטון ה''חוק'' בישראל, ניצבו מנגד, לא נעו ולא זעו.
    הערבים קלטו, כמובן, גם את הרמז הזה.
    בליל פורים הקיפו הערבים את מערת המכפלה בקריאות אטבח אל-יאהוד. למחרת אמור היה להיערך פוגרום ביהודים. צה''ל ידע על כך, כי זה פורסם בראש חוצות. התגובה הציונית ההולמת של צה''ל היתה להורות לד''ר ברוך גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד, להכין בית חולים שדה עבור היהודים שייפגעו. האפשרות שצה''ל יפעל למניעת הפוגרום כלל לא עלתה. כאמור, תפקידו של צה''ל לשמור על ה''שלום''.
    ד''ר גולדשטיין עשה את המתבקש, במקום צה''ל. ופתאם נסתיימה האדישות. סוף סוף יש רוצח במזרח התיכון החדש. סוף סוף אפשר לתת פורקן לשנאה, סוף סוף יודעים מי הם המכשול לשלום.
    וגם מקימים וועדת חקרה. כי זו ממש שערוריה – הכבשה טרפה את הזאבים. זה לא כדרך הטבע, זה לא מתקבל על הדעת, זה דבר שאין להשלים אתו.
    וכל עם ישראל כורע אפיים ארצה לפני הערבים. הרב לאו יוצא לניחום אבלים אצל הקאדים, המטיפים כבר עשרות שנים לטבוח ביהודים.
    עמרם מיצנע מארגן צעדה משותפת לערבים ויהודים בחיפה.
    ילדי גבעת חביבה ויד חנה שולחים מכתבי תנחומים לילדים ערבים.
    הרב ריסקין, מאפרת, יורד לאל-חאדר ומספר לערבים שחג פורים שלו כבר לא יהיה מה שהיה ושנשמתו בוכה.
    וכמובן, לא נותנים להקים אתר קבורה ל''רוצח מקרית ארבע'', אבל קוראים כל צעד ושעל בישראל על שמו של רוצח היהודים רבין.
    כך זה במדינה שתלמידי סטאלין שולטים בה. גם שמאל, גם אנטישמים, גם בולשיביקים. כל הרע שבעולם.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על אינפורמציה.

      תגובות שוות, 16/01/06 09:18

      בליל פורים הקיפו הערבים את מערת המכפלה בקריאות אטבח אל-יאהוד. למחרת אמור היה להיערך פוגרום ביהודים. צה''ל ידע על כך, כי זה פורסם בראש חוצות. התגובה הציונית ההולמת של צה''ל היתה להורות לד''ר ברוך גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד, להכין בית חולים שדה עבור היהודים שייפגעו. האפשרות שצה''ל יפעל למניעת הפוגרום כלל לא עלתה. כאמור, תפקידו של צה''ל לשמור על ה''שלום''.
      פעם ראשונה שאני שומע על כך.למי היה אינטרס להסתיר טת זה מידיעת הציבור, כדי להשחיר משחור את הציבור בחרון??עכשיו אני מבין גם אם כי אל ממש מקבל, אבל להבין אפשר, את זה שהם מדי פעם עושים הזכרה לברוך גולדשטיין,ועכשיו מותר להגיד ז'ל.

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    ממשלה שהשתגעה

    אבי, 15/01/06 18:46

    איפה הפרופורציות בשביל מה היה צריך ליצור את העימות המטופש הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כך הם מכינים את הרקע כבר שנים רבות

    עוד נראה בנקמה, 15/01/06 18:45

    כשערבי נרצח בידי ערבים על רקע פלילי, מיהר ארגון אי''ל מיסודו של השב''כ ליטול את האחריות עליו, כלומר, על ה''מתנחלים''.
    הפושע פרס קפץ עם ''הרצח בחלחול כתם על העם היהודי'', ויוסי שריד קפץ עם לפנות את היהודים מחברון.
    כך הם עבדו כל השנים. בתל-אביב אירעו מאות מקרי רצח, האם מישהו העלה בדעתו לפנות את תל-אביב ולמסור אותה לערבים?
    מה פתאם, זו הרי עיר ש''השמאל בנה''. אפילו ויצמן אמר ש''לא נהפוך את תל אביב שלנו לגיטו בזוי'' ומנע את הצלת יהודי אירופה מידי הנאצים.

    גם פרס וגם שריד ידעו שאי''ל הוא ארגון פיקטיבי שלהם.
    וגם לו רצחו יהודים את הערבי הזה, טרם ידעו מי הם. וגם לו היה הרוצח מחברון, האם זו סיבה לנקות את עיר האבות, העיר אשר בה מלך דוד לראשונה, מן היהודים? האם הערבים ראויים לפרס הזה.
    יהודים, אתם חייבים להבין, מתנהלת פה מלחמת חרמה של בני החושך בבני האור, ואם חפצי חיים ומולדת אתם, הצטרפו למלחמה נגד לגיון הזרים של ממשלת הדמים והזדון.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    כל הכבוד לתושבי חברון (ל''ת)

    אזרח, 15/01/06 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אלו לא מהומות, זו המלחמה על ארץ (ל''ת)

    ישראל מול אויב, 15/01/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    כשערבי נרצח בחלחול בידי ערבים

    ויפה שעה אחת, 15/01/06 18:37

    על רקע פלילי, מיהר ארגון אי''ל מיסודו של השב''כ ליטול את האחריות עליו, כלומר, על ה''מתנחלים''.
    הפושע פרס קפץ עם ''הרצח בחלחול כתם על העם היהודי'', ויוסי שריד קפץ עם לפנות את היהודים מחברון.
    כך הם עבדו כל השנים. בתל-אביב אירעו מאות מקרי רצח, האם מישהו העלה בדעתו לפנות את תל-אביב ולמסור אותה לערבים?
    מה פתאם, זו הרי עיר ש''השמאל בנה''. אפילו ויצמן אמר ש''לא נהפוך את תל אביב שלנו לגיטו בזוי'' ומנע את הצלת יהודי אירופה מידי הנאצים.

    גם פרס וגם שריד ידעו שאי''ל הוא ארגון פיקטיבי שלהם.
    וגם לו רצחו יהודים את הערבי הזה, טרם ידעו מי הם. וגם לו היה הרוצח מחברון, האם זו סיבה לנקות את עיר האבות, העיר אשר בה מלך דוד לראשונה, מן היהודים? האם הערבים ראויים לפרס הזה.
    יהודים, אתם חייבים להבין, מתנהלת פה מלחמת חרמה של בני החושך בבני האור, ואם חפצי חיים ומולדת אתם, הצטרפו למלחמה נגד לגיון הזרים של ממשלת הדמים והזדון.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הבמאי והאמרגן מאושרים, הכל

    העם הזה ישלם, 15/01/06 18:31

    עובד לפי התסריט.
    מגבירים את מינון ההסתה. מעצימים את הדה-לגיטימציה, מעודדים את הערבים לפרובוקציות, כמו שעשו עם המואסי בגוש קטיף, צה''ל מוזעק לטפל ב''מתפרעים'' היהודים.
    והנה הדרך פתוחה לרווחה לסלק את היהודים מעיר האבות חברון.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    נמאס מהשמאל!

    xXx, 15/01/06 18:30

    יש עכשיו חסימת כבישים בכניסה לירושלים!!!
    נראה לכולם מה זה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מתישבים מתנחלים יקרים הערצתי נתונה לכם, יהודים מכביים.

    נחמה, 15/01/06 18:18

    אני מחזקת את ידיכם. חיזקו ואימצו כי הצדק עמכם.

    הגב לתגובה זו

    • ועל כולנו להצטרף, כי הם עושים את (ל''ת)

      מלחמת העם היהוד, 15/01/06 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    בוא נבדוק, בסדר?

    מבקר עד ערב, 15/01/06 18:14

    כל האנשים שאני מכירה בחברון ובקרית ארבע, בגילי, וכמובן בניהם ונכדיהם, כולם ילידי הארץ.

    השבוע הייתי בחתונה בה רוב הקהל היה מקדומים. אנשים שלא פוגשים כל יום.
    אז כך, פגשתי חבר ילדות רב בישראל, היה רב צבאי, כשהשירות בצה''ל עדיין לא בייש את המשרתים בו.
    פגשתי קרובת משפחה, ילידת הארץ, אחיה אונקולוג ידוע בישראל, בנותיה, חתניה ונכדיה, כולם ילידי הארץ.
    הכלה שגם הוריה ילידי הארץ, היא אחת מלמעלה מעשרה ילדים.
    החתן והוריו ילידי הארץ.
    כל המכרים מקדומים ומירושלים, הם בניהם ונכדיהם, ילידי הארץ.
    בקרית ארבע חיים שרה נחשון ובעלה הצייר ברוך נחשון, שהם סבא וסבתא ל67 נכדים, הם ילדיהם ונכדיהם, ילידי ארץ ישראל!
    כדאי לעשות רביזיה בחמרי התעמולה השטירמרית שלכם, במיוחד בהתחשב בעובדה שארץ ישראל היא ארצו של העם היהודי, ולא משנה מאיפה הגיעו.
    מאיפה מגיעה משפחתך, שחבל שהגיעה?

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מדהים כמה השמאל שלא מוכן להלחם בערבים רוצה להלחם ביהודים (ל''ת)

    המרחם על רשעים, 15/01/06 18:06

    הגב לתגובה זו

    • רשעים=מתנחלים אוכלי חינם ונצלני קצבאות ילדים

      אורן, 15/01/06 18:53

      אוכלי חינם שחיים על משכורת ג'וב במועצה מקומית בשומרון וכספי תלמידי ישיבה. למה אני צריך להיהרג במילואים כדי לשמור על פרזיט ומשפחתו? מה מגיע לך אוכל חינם? הסחטנות של ההתנחלויות הבזויות מגעילה, כמו יהודי שנהנה מכספי החלוקה במאה ה- 19. עלוקות לכו כבר לעבוד - אינכם יותר אדוני הארץ - מלאה הארץ חמס ממשיחיים הזויים.

      הגב לתגובה זו

      • מה לקחת?? (ל''ת)

        מוטי א, 15/01/06 20:32

        הגב לתגובה זו

      • תשובה פשטנית אבל נכונה

        ללא שיוך פוליטי, 16/01/06 09:23

        אתה גם מפרנס מוזיאונים ותיאטרונים ואמנים. הכל בכספך.
        כי אלה יעדי מדינה. מדינה מציבה לעצמה מטרות ומקומות ששוה להשקיע בהם.

        הגב לתגובה זו

  • 132.

    כל הכבוד לנוער חברון. חזקו ואמצו מול קלגסי מופז (ל''ת)

    מתתיהו, 15/01/06 18:04

    הגב לתגובה זו

    • נוער חברון- את ההורמונים תפנו לסקס

      משה, 15/01/06 18:52

      ותשתדלו לא בין קרובי משפחה- תראו את אתם יצאתם...

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    מצלמות זה הנשק האמיתי

    ירושלמית, 15/01/06 17:57

    מי שהולך למקומות המועדים ללא מצלמת וידאו - פשוט לא מבין מה הכלי נשק הכי יקר בשוק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    כמה הסברים על 'המתנחלים' - מומלץ להיכנס.

    עטרה, 15/01/06 17:56

    אני 'מתנחלת' מהיישוב פסגות.
    מעט רקע לאידאלים שלנו ולדרך שלנו.
    אנחנו פועלים בשם ה', בשם אהבת הארץ, וכן, גם באהבת העם.
    אנו שומרים שבת ומקפידים על ההלכות מאוד, איננו מחללים שבת, ובטח שלא בפרהסיה.
    ע''מ לדעת מהו הציבור המתנחל עליך לבוא ולראות, לחוות ולגלות את האמת.
    אנו מארחים כמעט בכל שבת חיילים - שאוכלים איתנו סעודות שבת, ודואגים להם ולכל מחסורם.
    דע לך שאנו ציבור כל כך חזק, אידאלי, ומסור שמזעזע שככה משמיצים אותו.
    אני, כבר הגעתי למסקנה. כל המלחמות האלו שמאל-ימין אלו מלחמות על הרוח, הקדושה, האמת.
    אתם יכולים להכחיש, זוהי האמת.
    ותורה מנצחת. תורה ששורדת כבר יותר מ5000 שנה.
    ואותה תורה כותבת לנו במפורש שחברון, יהודה ושומרון, עזה - כל ארץ ישראל, שייכים לנו. אז מה הסיפורים האלו - שייך לערבים???
    אשמח מאוד לתגובה ריאלית.

    בברכת תורה, עבודה ושמחה.

    הגב לתגובה זו

    • אתם ממררים לשכנים הפלשתינים שלכם את

      ישראלי, 15/01/06 18:05

      החיים - רק בגלל שהם לא יהודים.
      אז תפסיקי לעבוד עלינו.
      אנחנו עושים מילואים בחברון ויודעים בדיוק מה הולך שם.

      הגב לתגובה זו

      • אם עשית מילואים- עשית אותם בשקם (ל''ת)

        יהודי, 15/01/06 18:58

        הגב לתגובה זו

        • ועוד דבר.

          עטרה., 15/01/06 19:55

          1. אנחנו אישית מארחים בשבת חיילים, כך שזה לא ניתן לוויכוח.
          2. לא, אנחנו לא חיים על חשבון המדינה, למה כולם חושבים את זה???
          אנשים שחיים בקרוואנים נראה לכם מקבלים תקציב מהמדינה?? הם היו עוברים לבית גדול - לא?! קצת היגיון!
          אנחנו משלמים מיסים בדיוק כמותכם ועובדים עוד יותר קשה, כי בנוסף לילד וכלב יש לנו עוד כמה ילדים וצורך לפרנס את כולם. ולא, המדינה לא נותנת לנו תקציב לפרנס אותם - שום תקציב!!! תסבירו לי מאיפה יש לכם את זה בראש.

          תבינו, זו מלחמה על הרוח, על האמונה שלנו, ואותה בחיים לא יוכלו לקחת מאיתנו. אם הצליחו להוציא אותנו מהבתים לזרוק לרחוב, בלי פרנסה, מקום מגורים ומקום לימודים ובכל זאת לא נפלנו, שום דבר לא יוכל להפיל אותנו.

          הגב לתגובה זו

      • כנס - זה חשוב

        עטרה, 15/01/06 19:02

        אנחנו איננו נוגעים בהם, אבל אם הם באים וזורקים עלינו אבנים, לא נחזיר להם??
        בנוסף, זוהי הארץ שלנו, זה מה שחשוב להכניס למודעות. הארץ שלנו. כל ביטוי כגון ''זה של הערבים'' זהו ביטוי שקרי, חסר כל בסיס אמיתי.
        הערבים רוצים את הארץ שלנו, את כולה, או במילים אחרות רוצים שלנו לא תהיה מדינה. אין להם שום אינטרס על חברון דווקא או על יש''ע, הם לא רוצים שנהיה, תפסיקו להיות חסרי היגיון.
        שים לב, אמרנו שנצא מעזה ויהיה טרור על אשקלון וזה מה שקרה, עכשיו אנחנו אומרים לכם שצריך וחשוב מאוד להיות בחברון - אולי כדאי שהפעם תקשיבו.

        הגב לתגובה זו

    • אולי תסבירי לי

      סטינגר, 15/01/06 18:29

      איך העובדה שכששמרתי על מאחז בחברון בערב ראש השנה (!), אפילו כוס מים לא נתנו לנו החברים שלך?

      הגב לתגובה זו

    • אל מי את מדברת? את חושבת שיש (ל''ת)

      עם מי לדבר?, 15/01/06 18:48

      הגב לתגובה זו

    • בואו לקבל הסבר על שוחטי הארץ- המתנחלים

      רבקה, 15/01/06 18:55

      יצאנו מעזה איזה יופי:
      אין יותר אוכלי חינם שמקבלים משכורת מועצה, אין יותר ימי מילואים חינם, אין יותר לזרוק מיליונים על פיתוח וסבסוד פיתוח לאופורטיוניסטים של נדל''ן.
      אפשר לפנות את השומרון גם- דמי אבטלה וקצבאות ילדים אפשר לגבות גם כשגרים בשלומי וירוחם. המתנחלים סוחטים את המדינה ותורמים לה אפס!!! תראו איזה נוער גדלתם - אספסןף גבעות ופרחות אולפנה סהרוריות והיסטריות!

      הגב לתגובה זו

      • טעות בסיסית

        הדס, 16/01/06 15:49

        בין הדברים שאין - גם אין יותר יישובים שיספגו את ירי הקסאמים (שכעת נופלים בחלקן של ערים מרכזיות יותר), אין אין גבול ממשי בין מצרים לרשות ובאופן כללי יש ירידה משמעותית בבטחון.

        והנוער שגדל שם, דרך אגב, הוא-הוא הקצינים והחיילים שמגנים עליך ורוצים בטובתך, גם את פחות.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ריאלית

      חרות, 15/01/06 19:11

      בלי השמירה של צה''ל והמישטרה לא ניתן לקיים את חוקי התורה וליישב את ארץ ישראל .

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת - אבל מלחמות היהודים מעוורות את ההגיון (ל''ת)

      ארז- מעגן מיכאל, 15/01/06 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אלה הגרועים שבאויבים

    אודי, 15/01/06 17:55

    שאלה תמימה:מה היה קורה אילו המתפרעים האלה היו ערבים?
    מזמן כבר היו לוויות. ראה ארועים בשטחים/ארועי יום האדמה.-ושלא תהיה טעות ,אין לי שום טענות,במדינת חוק אי אפשר לפרוע חוק,אם אתה ערבי וגם אם אתה יהודי.... אופססס... טעות - אם אתה יהודי אתה יכול לעשות ככל העולה על רוחך. ולכן התשובה היחידה שיכולה לתת מדינת חוק היא - דיכוי בכוח וללא שום סנטימנטים של האספסוף היהודי מחברון. ואם מישהו צריך למות אז יפה שעה אחת קודם לפני שנאבד הכל.ועדיף שזה לא יהיה שוטר או חיל - מה שנראה שהולך לקרות .
    בקיצור: האספסוף הפונדמנטליסטי הזה יבין רק שפה אחת וכבר מזמן הגיע הזמן להתחיל לדבר בה.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין , חשבתי שכל פעם שערבים מתפרעים נותנים להם כל מה שהם רוצים (ל''ת)

      מגורש מחבל עזה, 15/01/06 18:05

      הגב לתגובה זו

    • כולנו ראינו מה קרה בסכנין לעומת התפרעות השוטרים על מתנגדי ההינתקות

      מתנחל מת''א, 15/01/06 18:34

      אתה אידיוט שמדבר שטיות ללא כל קשר עם המציאות.

      האמת היא שזו מחלה שמאלנית ידועה (להתעלם מהעובדות ולהתמקד בחלומות[''מזרח תיכון חדש''])
      אני לא אדיוט ואני יודע שאת מקום זה קנו יהודים לפני שקמה המדינה
      על כן למדינה אין שום סמכות לגרשם...

      אלא מה: השמאלנים בטוחים שהמדינה של סבתא שלהם והם יקבעו לכולם את החיים ולשם כך רותמים את המשטרה ואת נציגתם טליה ששון
      אך אולי תנצחו פה ושם...
      בסוף הרי תארזו ותעופו מכאן כי הקאסמים יפלו ברמת אביב ואז אנו נאלץ להתחיל לתקן את הנזקים שגרמתם ואתם עדיין גורמים לכל עם ישראל כולל הערבים המעוניינים בעבודה.........................
      אני בטוח שגם אז נשמע גינויים של ''ישראלים לשעבר'' על שאנו מונעים קסאמים................................................................................................................................................................

      הגב לתגובה זו

    • בעזרת ה', כשהערבים ישלטו בארץ ישראל (ל''ת)

      הם יירו בך!, 15/01/06 18:41

      הגב לתגובה זו

    • אחי היקר

      דוד, 15/01/06 19:19

      אני חושב שאתה חי בעיורון!!!
      לערבים נותנים הכל איפה אהבת ארץ ישראל!? המתנחלים תראה איזה אהבת ארץ ישראל יש להם בזמן שלמשל אנשי השמאל המכנים את עצמם ''אנשי השלום'' הולכים לנטוע עצי זית עם הערבים בערב שבת(!) איפה הבושה לעמ''י הערבים חוגגים פה מספיק ליהות יפי נפש אני גר בדרום - אני רוצה לשער מה היה קורה אם במקום לפנות את חבל עזה היו מפנים ישובים בדואיים..אני מתערב שהתוצאות היו אחרות לגמרי! יהודי יקר פקח עיניך יש לנו אחלה מדינה בוא נשמור עליה.

      הגב לתגובה זו

      • מדהים מה אפשר ללמוד מתגובות !

        כמה טפשות..., 16/01/06 09:32

        עזרו בנטיעת עצי זית- בערב שבת ?!לא להאמין !!עד כדי כך???מלקקים את התחת לערבים ..אין לי מלה אחרת...?
        אז אולי תתאסלמו ותגמרו עם הבעיה היהודית אם אתם כל כך מתרפסים ...
        אני מבינה לעזור לנטוע עצים ,זה כן, אבל דווקא בערב שבת ..??
        טפשות וסיכלות של יהודונים .

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    '' חרה עליהם שישרפו ''

    ניסו, 15/01/06 17:50

    האימרה שאולי מייצגת את
    דעת כל המשטרה והמרצע
    יצא מהשק בזכות ניסו 'הגאון'.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הימין האנטי-ציוני מכה שוב

    דורון, 15/01/06 17:50

    חייבים להתייחס אליהם כמו למחבלים

    הגב לתגובה זו

    • זאת אומרת להכנע להם ולמלא את כל דרישותיהם?

      חכם בלילה, 15/01/06 18:05

      הרי זה מה שישראל עושה כבר 10 שנים מול המחבלים.

      הגב לתגובה זו

    • יבוא יום ואתה תיגעגע לאנשים האלו עם אידיאלים

      יצחק כהן, 15/01/06 19:14

      לא כמוך רדוד הם רוצים ניתן ,לאלו שאתה נותן אותם אנשים בהיזדמנות הראשונה הם יזרקו אותך מיפה למרות הסימפטיה שאתה מראה בתגובתך.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    אין לי אחים בחברון

    אזרח, 15/01/06 17:49

    ניחא שלילדים וילדות מחוצ'קנים בני 17 אין לאן לתעל את האנרגיות שלהם, אבל איך כל זה קשור אלינו?

    ראשית, מן הראוי שהמדינה תודיע למתנחלים - הוריהם של הזוועה המכונה נוער גבעות - שכל עלויות ההתפרעויות יקוזזו מתקציביהם.

    באותו עניין, כל חייל שצריך להתעסק עם ילדים מופרעים וילדות צווחניות (ולהיפך) יבוא על חשבון שמירה על מתנחלים וכבישיהם.

    ולסיום - גז מדמיע, אזיקונים, אלות - יש את האמצעים חסרה רק הכוונה.

    הגב לתגובה זו

    • אחד כמוך יש לו אחים בגרמניה (ל''ת)

      גם שם זה התחיל, 15/01/06 18:59

      הגב לתגובה זו

    • ל''אזרח''

      כל הארץ מאחז!, 16/01/06 21:52

      בלי לראות אותך אני יודעת שאת החילוני,
      למה?!
      כי רק חילוני ידבר ככה על אחים שלו!
      שחיים על קידוש ה', ואדמת ארץ ישראל הקדושה!
      אז לך, תלמד קצת על ערכים,
      ורק אחר כך תחזור לכאן!
      אנחנו לא צריכים אנשים כמוך!
      שלא יודעים מה הארץ שלהם שווה!
      שמוכנים לתת הכל תמורת הכסף והפוצי מוצי על הערבים!
      ועם ארצות הברית!
      לך, אתה לא יודע עוד כלום מהחיים!

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    להלחם בחזרה במתנחלים הפורעים (ל''ת)

    דוד, 15/01/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מה זה צבא הגנה לישראל ?

    עליבבא, 15/01/06 17:44

    המושג הזה אמור לתת תדמית על צבא שמגן על ישראל.
    צבא שמגן על הגבולות
    וצבא שמגן על האזרחים.
    אולם הזמנים השתנו ולנגד עינינו לאחרונה
    נרתם הצבא ברובו וכנגד רצונו לפעמים, למשימות גרוש
    אזרחים ממקום מגורם ועבודתם.
    גרוש שנעשה באלימות אכזרית עיי מכות רצח לנשים לילדים לנערים ונערות שבאופן הכי טבעי
    בעולם מתנגדים בתוקף לגזרה.
    מסקנתי היחידה היא שצבא ההגנה לישראל נהפך
    לצבא פוליטי דבר שהיה אסור לפני 20 שנה
    ונהפך לכלי משחית בידי כל פוליטיקאי מושחת.
    לעניות דעתי צבא ההגנה לישראל האמיתי
    הוא כיום נוער הגבעות.
    נוער הגבעות מנסה לשמור
    ולהגן על השטחים והגבולות המעטים
    שעדין נשארו למדינתנו הפצפונת.
    הם משלמים ביוקר על זריקות ביצים
    ועל חסימות כבישים אולם אם יצליחו
    השכר יהיה גדול.
    מה הם מבקשים בכלל?
    תנו להם לחיות בשקט במדינת היהודים זה הכל!
    מי שמחפש דם ופרובוקציות הוא האשם.
    אני לא מבין למה לא עוזבים אותם במנוחה
    וכל הזמן הם צריכים לחיות ככה
    לא מספיק שהפלסטינאים טובחים בהם
    וממררים להם את החיים עכשיו גם צהל.

    הגב לתגובה זו

    • צהל ישנה שמו לצג''ל - צבא גירוש ליהודים (ל''ת)

      צה''ל נגמר, 15/01/06 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    להכות בקגלסים של חלוץ

    יוסי, 15/01/06 17:41

    לא נראה לי שחלוץ בכלל יהודי לפי האכזריות שלו

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    להפעיל כח כנגד אלימות השוטרים (ל''ת)

    לבנות למען שלום, 15/01/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    איפה הייתה המשטרה בסכנין

    דוד, 15/01/06 17:28

    איך יתכן שנגד המתנחלים המשטרה יודעת להפעיל את מלא כוחה , אבל נגד אלפי ערבים שכמעט ועשו בנו לינץ היא בקושי עצרה שניים?

    הגב לתגובה זו

    • יש לך דמיון מזרחי

      אוהד, 15/01/06 17:56

      כמו לאחוז גבוה מאוהדי בית''ר.אלפי ערבים עשו בכם לינץ'.?????????
      תרגיע....
      ואני הייתי שם .

      הגב לתגובה זו

      • נו..אז מה האמת? (ל''ת)

        שואל, 16/01/06 09:34

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    משטרה מושחתת

    יאיר, 15/01/06 17:24

    כנראה שאין מה לצפות ממשטרה שמתברר שלא מעטים מראשיה חשודים בעבירות שוחד , הטרדות מיניות וקשר עם משפחות הפשע

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לא אתפלא אם הפירסומאים שמנהלת את המדינה אחראים להסטה מעיניינם. (ל''ת)

    מרדכי, 15/01/06 17:22

    הגב לתגובה זו

    • אל תתפלא - קלעת בול לנקודה (ל''ת)

      בוקר טוב אליהו, 15/01/06 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    לשים קץ להתישבות ערבית בחיפה לוד רמלה עכו והרשימה ארוכה- (ל''ת)

    אזרח שנמאס לו, 15/01/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אולמרט תלחם כך בחמס בירושלים-אתה מפחד אתה מפחד (ל''ת)

    יהודי בכובע גרב, 15/01/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תיפסו את כל החולירות, שימו אותם

    שימרית, 15/01/06 17:15

    במשאיות ותורידו אותם באיזה חור בנגב, שיטפסו על הגבעות שם

    הגב לתגובה זו

    • תיפסו את כל החולירות, שימו אותם ---

      קיבוצניק, 15/01/06 19:24

      במשאיות ותורידו אותם באיזה חור בסיני. שיטפסו על הג'בלאות שם. הערבים והשמאלנים הקיצוניים מעוותי השכל זקוקים למעבר קבוע למקום שלא יפריע ליהודים לחיות בשקט - הם כבר יצאו לי מכל החורים

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    טוב עשיתי לחזרתי לאירופה

    אני, 15/01/06 17:12

    והשארתי את הערבים (מוסלמים נוצרים ויהודים) מאחור.
    רק לקרוא את התגובות של כל המתנחלים ותומכיהם גורמות לי להסכים אם אחמניגד האירני.
    באמת אין יותר קשר בין הציונות הדתית ליהדות. לצורך הנושא אפרט כי אני ימני בדעותי ושונא את הערבים לא פחות מהשאר אך בנוסף לזאת אני גם יודע לראות את המציאות...
    אם היום הם יורים עלינו קאסמים אז מחר הם ירו אותם אחד על השני בגלל זה ערפת לא רצה מדינהאז הם נלחמים בין עצמם ולא בנו. אם אתם באמת יהודים אז אולי תחשבו קצת ותזכרו מה כתוב בת''נך.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כולם ראו שההינתקות לא ממש עזרה לביטחון

    אלי, 15/01/06 17:11

    למה הם ממשיכים?

    הגב לתגובה זו

    • מי הבטיח לך שקט אחרי ההתנתקות?

      גלעד, 15/01/06 17:51

      אף אחד!!!
      ההתנתקות היא צעד שנועד לרווחים מדיניים ורווחים בטחוניים בטווח הארוך.
      כמה פעמים צריכים להגיד לכם את זה כדי שתפסיקו לזעוק כמו תקליט שבור??

      הגב לתגובה זו

      • גלעד - מזכיר לי את הבן של ההוא עם הקומה ולעניין

        אנטיטטנוס, 15/01/06 18:54

        דין נצרים כדין ת''א-הצמח
        מי שירה קטיושה ....-השיכור
        הנסיגה תביא רוח גבית לטרור-רמטכלנו במיל
        פצמר אחד ונרעיד את עזה-הפרסי העילג
        ועוד

        הגב לתגובה זו

      • אולי אתה שומע,אבל לא מקשיב.ראית את הזברה עפה?? (ל''ת)

        מוטי א, 15/01/06 18:56

        הגב לתגובה זו

        • אם זברה עפה - אז צריך לראות, לא לשמוע ולא להקשיב, יא נעל! (ל''ת)

          לתרגל חמוד, 15/01/06 20:55

          הגב לתגובה זו

          • דבר לעניין לא שומעיםו ולא מקשיבים,דבר על זברה שעפה ,ותקבל לב ואזן (ל''ת)

            מוטי א, 15/01/06 21:40

            הגב לתגובה זו

      • אז יש לי שאלה -

        תמים, 15/01/06 19:33

        אם יש כאן רווח בטווח הארוך - מהו?

        האם כניסת אל-קעידה לרצועת עזה נחשב ללרווח מדיני או בטחוני?

        האם התחזקות החמס בעיקבות ההתנתקות נחשב לרווח מדיני או בטחוני?

        האם הכנסת מאות טונות של חומרי נפץ ועשרות אלפי כלי נשק לרצועת עזה נחשב לרווח מדיני או בטחוני?

        האם פתיחת ''המעבר הבטוח'' בין עזה לגדה בעתיד הקרוב ואפשרות למעבר חופשי של ידע וטרוריסטים מאל קעידה נחשב לרווח מדיני או בטחוני?

        תשאל את יועצי עומרי שרון כמה כסף הם עשו ומתכוונים לעשות ממהלך ההתנתקות... (הקזינו באלי סיני)... זה נחשב להשג כלכלי - יא חתיכת אפס מאופס שלא יודע לקרוא בין השורות !!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • ללא שרון אין התנתקות.כך ראוי.

        תשל, 16/01/06 09:41

        שרון איננו .
        אולי לשרון איש משכמו ומעלה היו לו רעיונות .אבל לא לאחרים. ושלא יצטטו מה שרון ''רצה'' מה הוא ''הגה'',כי זה חסר שחר.
        וכששרון איננו, אין עוד התנתקות. ממשיכים במה שהיה לפני שרון. כך ראוי.

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    הימין הקיצוני בוגד במדינה (ל''ת)

    טל, 15/01/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לבעוט המתנחלים חזרה לאמריקה (ל''ת)

    יואב, 15/01/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ייהרס קיברו של ''ברוך אשם''גולדשטיין

    הרוצח-לברוקלין, 15/01/06 16:59

    ותפוזר התכנסות המשוגעים!

    ובכלל מדוע שאולמרט לא ימלא את הבטחת רה''מ רבין? לפנות את חברון!

    הגב לתגובה זו

    • להקים אנדרטה לזכרו (ל''ת)

      זצ''ל, 15/01/06 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    השוק הסיטונאי בחברון- שיעור קצר בהיסטוריה

    ד''ר יהודה צורף, 15/01/06 16:58

    (1) השוק בנוי על אדמה יהודית שנרכשה ב- 1807 על ידי יהודי בשם חיים המצרי, שהיה אז מראשי הקהילה היהודית בחברון.
    (2) במהומות 1929 רצחו הערבים את יהודי חברון.
    (3) בג''ץ קבע כי אין לערבים אחיזה במקום, וכי המדינה לא מעוניינת להשכיר להם את החנויות. אך הוסיף - ללא נימוק - כי היהודים יפונו.
    (4) ועדת הערר של המינהל האזרחי קבעה כי ראוי למדינת ישראל להשכיר את הנכס ליהודים ולא להשאירו נטוש.
    אם מדינת ישראל איננה מאמינה בצדק ליהודים, אזי ליהודים לא נותרת ברירה אחרת אלא להיאבק בכוח נגד העוולות של ממשלת העקירה.

    הגב לתגובה זו

    • לדוקטור

      גלעד, 15/01/06 17:50

      מה שהיה ב1929 לא רלוונטי כמו שמה שהיה ב-48 לא רלוונטי. מה שהיה ב-67 הוא הרלוונטי.
      מתי תלמדו את זה כבר?

      הגב לתגובה זו

      • הערבים עצמם חולקים על קביעתך , כנס

        עמי, 15/01/06 18:29

        קביעצך כי 48 ו 29 אינן רלבנטיות לא תואמות את המציאות.
        הערביים מציינים את הנכבה של 48 ומעלים על נס את עז אדין אל קסאם של 29.
        אז מי אתה שתקבע מה רלבנטי ומה לא. האם זה בגלל שאתה מתגורר אולי על אדמה כבושה מ48 ולא מ67?

        הגב לתגובה זו

      • מדהים כמה אתה טיפש

        גדעון, 15/01/06 19:01

        בחרת לך תאריך וכולם צריכים להתיישר על פיו?
        למה החלטת דווקא על 67' ולא על 29 או 48'? או על 2006? ולמה אני צריך לעמוד דום לפי מה שהחלטת?

        הגב לתגובה זו

      • או שאתה מטומטם או ששכחת כדור

        חוזה המדינה, 15/01/06 19:02

        מה נולדנו ב-67 וזהו אין היסטוריה אין ירושלים אן חברון אין כלום רק מה שצבא הגרוש גרש את אחיך הפלסטינאים על לו עוול בכפם -מכיוון שלא רצו אותך ושכמותך בגרמניה .לך לאוגנדה ועזוב אותנו אם האבחנות הנקורפיליות שלך כי אחרת לא ישאר מעם הנצח כלום ...אפילו לא עצמות.....
        (מעדיפים להשאר עם הנצח ולוותר עליך- חבל-אבל היו עוד כמה מקרים בהיסטוריה (לפני 67...)שנעלמו מעמנו במרוצת הדורות ויתכן שהם נהפכו לארים גאים מי יודע..........)יש עתיד.

        הגב לתגובה זו

      • נכון

        ד''ר יהודה צורף, 15/01/06 19:15

        במלחמת ששת הימים, שזכיתי להשתתף בה כלוחם, שחררנו את חבלי ארץ ישראל מהכיבוש הערבי המשחית. עם אחדות, נחישות ותבונה נשחרר את שאר המולדת מעול הכיבוש הערבי, כמו שכל עם נורמלי היה עושה. די לגיטו העכברושים של ''הקו הירוק''... רק כך יכבדונו הערבים, ישלימו עם קיומנו וישלימו איתנו, רק כך יגיע השלום...

        הגב לתגובה זו

      • לא רלוונטי

        יהודה ארן, 15/01/06 19:17

        מבחינת הערבים ,מה שהיה ב-48 כן רלוונטי יפו רמלה חיפה ורוב קיבוצי השמאל שנבנו על חורבות בתי הערבים. ולכן אנא אל תהיה עיוור כי בכל ויכוח יש שני צדדים, וזה מבחינתך כן רלוונטי.

        הגב לתגובה זו

      • אבל הבג'ץ ניתן לא מזמן כמדומה לי.. (ל''ת)

        תשל, 16/01/06 09:42

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    הכי טוב כאפיות, ככה לא יזהו אתכם.

    נאג'י, 15/01/06 16:57

    תלמדו מנסיון שלי נגד כוחות ישראל
    הכי טוב כאפיות, ככה לא יזהו אתכם.
    רצוי גם כיסוי פנים ירוק.

    הגב לתגובה זו

    • ככה לא יגעו בכם ולא יגרשו אותכם (ל''ת)

      עם, 15/01/06 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    בבונים, משחיסטיים ובוגדים (ל''ת)

    ''מלח הארץ'' עאלק, 15/01/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    בדיוק כמו ברוסיה

    ליאון, 15/01/06 16:49

    פשוט לא להאמין - מדינת ישראל מדינת משטרה, התקשורת מגוייסת לתעמולה נגד אזרחים והשוטרים מכים ומתפרעים.
    בקרוב יתחילו עם האקציות בהם יוצאו מתנגדי שלטון להורג והכל בשם הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז!! (ל''ת)

      אורן, 15/01/06 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    מה רוצים מהנערים.

    מלי, 15/01/06 16:46

    אולי תבדקו מה קורה אצל הערבים על כל ההתנחלות שלהם בשטחי מדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לטפל בהם כמו בערבים שלא עושים להם כלום

      גלית, 15/01/06 17:23

      הערבים מפרים כל חוק זורקעם אבנים ובקבוקים על השוטרים ועל החיילים. פצוע חייל שאיבד עין . יש נגדם אלפי צווי הריסה אבל השמטרה והצבא לא עושים להם כלום פוחדים לגשת אפילו לכפרים שלהם. אז אנחנו רוצים שוויון זכויות כמו לערבים. אחרי שיהרסו את בתיהם אפשר לטפל על הרס בתי יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    לטפל במתנחלים כמו שמטפלים במורדים (ל''ת)

    אורן, 15/01/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    קדימה, תיכנסו בהם (ל''ת)

    נו יאללה יאללה, 15/01/06 16:44

    הגב לתגובה זו

    • קדימה שנאת אחים (ל''ת)

      ביזיון, 15/01/06 17:10

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מדאיג מאד מה שקורה לבי עם החיילים

    ועם המתיישבים, 15/01/06 16:44

    מה שרון היה אומר ...?
    היה נדמה לנו עם ההתנתקות שכפי ששרון אמר זה ההתחלה וגם הסוף של פינוי מתיישבים.
    אני אמא של חייל והוא מספר שכנראה בשבוע הבא הוא יוצב לחסום מתנחלים מלהגיע לחברון למחות.ואני בדילמה קשה.בודאי שאני בעד שרות בצהל ונתינה למען המדינה.ויחד עם זאת ,אני בעד המתיישבים בכל חלקי ארץ ישראל. ולנוכח מה שטוענים המתיישבים ,נשארו הרבה שאלות בקשר לפעולת הממשלה והצבא היום.
    לזרוע מחלוקות ופירוד היסוסים והתלבטויות בין אזרחי המדינה...האם זו הולכת להיות חלק מהתמונה עד לבחירות??האם זה מה ששרון רוצה?האם בכלל יש מנדט לאולמרט ומופז לעסוק בנושא הזה עכשיו ??האם לא מוטב לחכות לאחרי הבחירות?

    הגב לתגובה זו

    • כאבא לצנחן

      אבא ללוחם, 15/01/06 17:39

      שנמצא כרגע בחברון, אני יכול לומר שהחיילים צריכים להשתמש בכל נשק אפשרי ומתאים. מה שטוב למחבלי החמאס טוב גם למחבלי הימין הקיצוני.
      מי שירים ידו על אחד מחיילינו הגיבורים, שלא יצפה לתמיכת הציבור.

      הגב לתגובה זו

      • אבא ברברן וכעור לב ונפש

        נחמה, 15/01/06 17:59

        אם הבן שלך נפל ליד העץ מסכנים המתישבים שנפלו לידיו הזדוניות. לב יהודי אין לו בטוח. מכוער עלוב.

        הגב לתגובה זו

        • בושה לך ולהורים שהביאו יצור כמוך לעולם הזה

          גם אבא ללוחם, 15/01/06 18:22

          האבא שעליו את מדברת הוא אב שכול, שאיבד את בנו הבכור בחומת מגן, ובכל זאת התגאה בצעיר שהחליט ללכת בעקבות האח הגיבור. ביתו הצעירה מתגייסת גם היא לקרבי.
          מה את עשית בשביל המדינה? מי את בכלל שתדבר על אבא לגיבורים? טפו עליך ועל הוריך שלא ידעו חינוך מה הוא.

          הגב לתגובה זו

          • מהוא המדד או מהיא הזכות לשאלה הנדושה: ''מה עשית למען המדינה'' (ל''ת)

            מוטי א, 15/01/06 19:13

            הגב לתגובה זו

            • ומה הזכות

              נ, 15/01/06 20:49

              לומר לאבא שכול שהוא ''ברברן וכעור לב ונפש''?

              הגב לתגובה זו

            • לא מצדיק השמצות והעלבות,בכל אופן תשאל את נחמה למעלה.

              מוטי א, 15/01/06 21:48

              בני לא מזמן השתחרר,רוב השירות בעזה בתקופה הנוראית היותר

              אז מה אני אבא יותר טוב?
              שלחתי ילד נשמה,וקבלתי בחזרה שבר

              זהו הרקע שלי

              הגב לתגובה זו

            • אם הוא אב שכול זה לא אומר שמותר לו

              אבי, 15/01/06 21:56

              לשנא יהודים.
              אז נכון הבן שלו מת על קידוש ה'
              אז למה הוא צריך לחלל את זכרו
              מה אין מתנחלים שהקריבו עצמם למען המולדת ?
              בקיצור תתפלל לעילוי נשמתו ותעשה דברים טובים כדי שיזכרו אותו
              לא לגנות יהודים שרוצים להרוס להם את הבית

              הגב לתגובה זו

            • חיילים הם לא יהודים?

              אבא ללוחם, 15/01/06 22:25

              אותם מותר לך לשנוא?
              הבן שלי מת על הגנת המדינה ולא בשביל אלוהים.
              אני אגנה גם אלף פעם יהודים שמנצלים את השואה ומכים חיילים ששומרים עליהם.
              זה מובן?

              הגב לתגובה זו

          • זה אבא עם מוח מעוות ששכח במי צריך להלחם (ל''ת)

            גם אבא, 15/01/06 19:36

            הגב לתגובה זו

            • אחרי זה אתם לא מבינים

              נ, 15/01/06 20:48

              למה אתם מקבלים יחס שווה לזה של המחבלים?

              הגב לתגובה זו

      • הבן הצנחן שלך הרי יברח מהערבים שיעשה ככה גם מול יהודים (ל''ת)

        שמענו עליכם, 15/01/06 18:07

        הגב לתגובה זו

        • טפו עליכם ועל הוריכם שלא ידעו חינוך מה הוא

          עוד אבא ללוחם, 15/01/06 18:52

          האבא עליהם אתם מדברים הוא אב שכול. איבד את בנו הבכור בחומת מגן.
          הבן עליו אתם מדברים הוא קצין מצטיין, שעשה דברים שאתם בחיים לא תדעו. אחותי בדרך ללוחמה במודיעין שדה.
          ומי אתם? מה אתם עשיתם למען המדינה, מלבד להכות את חייליה?
          בושה למדינה שאלו הם אזרחיה.

          הגב לתגובה זו

        • טפו עליכם ועל הוריכם שלא יודעים חינוך מה הוא

          עוד אבא ללוחם, 15/01/06 18:55

          האבא עליהם אתם מדברים הוא אב שכול. איבד את בנו הבכור בחומת מגן.
          הבן עליו אתם מדברים הוא קצין מצטיין, שעשה דברים שאתם בחיים לא תדעו. אחותו בדרך ללוחמה במודיעין שדה.
          ומי אתם? מה אתם עשיתם למען המדינה, מלבד להכות את חייליה?
          בושה למדינה שאלו הם אזרחיה.

          הגב לתגובה זו

      • אתה אבא או אמא? (ל''ת)

        תוהה, 15/01/06 19:24

        הגב לתגובה זו

        • אתה בן 10 או 11? (ל''ת)

          תוהה, 15/01/06 21:55

          הגב לתגובה זו

      • שאלות הבהרה אליך אבא של צנחן

        אמא של חייל, 16/01/06 09:52

        אבא של צנחן...נראה שאתה לא חש סימפטיה למתיישבים בחברון. אותי מעסיקה השאלה ..אולי הם צודקים?
        הרי אם היה מדובר להלחם נגד ערבים לא היתה לי כל בעיה. הבעיה היא אך ורק בגלל שאלה יהודים מבני עמי שאני אוהבת ומעריכה ומוקירה על ישיבתם שם בתנאים לא תנאים למען ארץ ישראל...לך קל ופשוט כי לא מעניין אותך המניעים שלהם..

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    אויי כמה אנשים שרוטים יש במדינה הזאת (ל''ת)

    דניאל, 15/01/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לפנות אותם בכח - ויפה שעה אחת קודם

    קורא, 15/01/06 16:38

    יש לקיים את החלטת המדינה מייד ולפנות את היהודים מחברון, ויפה שעה אחת קודם. אם צריך, אז בכח, כולל פתיחה באש במי שמעז לא להתפנות מייד. כולם, ערבים כיהודים צריכים לדעת שרצונה של מדינת ישראל יאכף ויעשה ללא פשרות.

    הגב לתגובה זו

    • תתביש (ל''ת)

      דוד, 15/01/06 17:25

      הגב לתגובה זו

      • תתיבש (ל''ת)

        דוד, 15/01/06 20:51

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    כל הכבוד לצהל !

    דוקטור אחמד ג', 15/01/06 16:37

    אתים עושים יופי העפודה שלנו !

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אולמרט- כנס בחולרות האלה - אתה לא חייב להם כלום (ל''ת)

    לזרוק מחברון!!!, 15/01/06 16:35

    הגב לתגובה זו

    • לא, הוא לא חייב להם כלום, כי הוא

      לא יהודי!, 15/01/06 17:18

      ובדיוק מאותה סיבה צה''ל אינו חייב להישמע לפקודותיו הנאציות בעליל!

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    חיילי הס,ס הגיעו לחברון. (ל''ת)

    יהודים, למלחמה!, 15/01/06 16:34

    הגב לתגובה זו

    • אתה משווה את צה''ל לאס.אס חתיכת בוגד עלוב? (ל''ת)

      דורון, 15/01/06 17:04

      הגב לתגובה זו

      • יותר גרוע, הם לפחות לא היו יהודים (ל''ת)

        יאנוש קורצ'ק, 15/01/06 18:08

        הגב לתגובה זו

        • פרובוקציה משומשת - ממילא תתפנו עבור בצע כסף

          שמרית, 15/01/06 18:51

          מתנחלים = סחטני פיצויים ונדל''ן. ניתן לקנות כל מתנחל בכמה זוזים כמו נערות ליווי. ככה זה שמתנחל הוא אדם ללא ערכים, ללא בסיס וללא קרקע...

          הגב לתגובה זו

          • הא.... חחח... ראסמי חרות (ל''ת)

            אני, 15/01/06 20:50

            הגב לתגובה זו

          • הסתה עלובה שלא צולחת

            נמוך מאד, 16/01/06 09:54

            הרי ראינו בהתהתקות שהמתיישבים לא ששו לעזוב.

            הגב לתגובה זו

  • 97.

    להכניס את לראשי המאפיה של שרון למאסר עולם

    ניר, 15/01/06 16:33

    כולל את אולמרט האידיוט, ראשי הצבא והמישטרה!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מתנחלים אלה מנצלים את המצב ורוקדים לא רק על דם יערבים גם של שרון (ל''ת)

    רואה, 15/01/06 16:32

    הגב לתגובה זו

    • מסית ומדיח, מקרקר דבלולי שטויות כמה ריקים וערלי לב יש כאן. פחד. (ל''ת)

      נחמה דנין, 15/01/06 18:00

      הגב לתגובה זו

    • בעצם למה לא ?

      avi, 15/01/06 22:02

      מה שרון עשה לנו הנחות,
      וגם כשאולמרט יקבל את שלו בידי שמיים אתה חושב שאצתער על כך?
      וכשמופז ושאר החרדונים גם יקבלו את שלהם לא רק שלא אצתער אני אפילו אעשה סעודת מצוה

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    להפעיל כח כנגד אלימות המתנחלים

    לפנות למען שלום, 15/01/06 16:32

    אין להתפשר עם הורסי הגבעות ומקימי המזבחונים לעבודה זרה על כל גבעה רעננה.
    לפנות ומיד! ואם נחוץ לעצרם עם הרוצח בעלה המיועד של טרימבובלה.

    ימלא מר אולמרט את הבטחתו! וגם את הבטחת החבר יצחק רבין!

    הגב לתגובה זו

    • הורסי הגבעות? התכוונת לערבים המנוולים (ל''ת)

      שונא מושחתים, 15/01/06 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    נתקענו עם אולמרט...ו

    גילון, 15/01/06 16:29

    שעכשיו ינסה בכל מקרה להראות שהוא גם כן משהו ויתחיל להשתולל ולירוק לכל הכוונים.
    זה מה שאומרים לו היחצנים ה''איסטרטגים'' שמושכים בחוטים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    יושם קץ להתנחלויות! תפונה חברון!

    ראש הדג בחברון!, 15/01/06 16:25

    ככל שזה יימשך כך תגבר אלימות תינוקי הגבעות ומיניקיהם.
    לכן למלא, באיחור ענק, את הבטחתו של יצחק רבין: לפנות את חברון מ''יהודוניה'' ומיד!
    הערבים הוכיחו מזה מאות שנים שהם שמרו על מערת המכפלה, היא המסגד האיברהימי. נוכחות פרובקטיבית של המתחזים ליהודים היא רק מזיקה!

    הגב לתגובה זו

    • האלימות כולה היא של ממשלות ישראל!

      אפילו לא של, 15/01/06 17:25

      הם היו יושבים בשקט בחוריהם, אילולא קבלו במשך כל השנים עידוד וסיוע נגד המתנחלים מידי כל ממשלות הדמים והזדון בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • מגרד לי ת'ביצים!

        אפילו ביום קר, 15/01/06 20:49

        צא החוצה שטוף דת, צא ותתחבר לי לזרנוק.

        רק אל ת'זיין ת'שכל על אדמה ורגבים ונחלים.

        באהבה רבה,
        סנטה קלאוס

        הגב לתגובה זו

        • טיפת כבוד בבקשה

          בכל זאת..., 16/01/06 09:58

          האדמה הזו שאתה כל כך מוזיל את ערכה נשפך עליה דם רב, ונשפכו עליה תפילות של מיליוני יהודים אלפי שנים. הזלזול שלך לא מעיד על חכמה .

          הגב לתגובה זו

  • 92.

    אולמרט יא אפס, אתה גמור פוליטית!!! עוד חודשים תהייה בפנסיה! (ל''ת)

    שימי, 15/01/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא לצנזר. אל תתנו יד לפושעים!

    זו תעמולה נאצית, 15/01/06 16:24

    לשמור על צלם ערכי: התמודדות יהודי חברון עם אלימות המשטרה

    דר' אלי בוכבינדר

    בית הספר לעבודה סוציאלית, הפקולטה ללימודי רווחה ובריאות, אוניברסיטת חיפה

    מאמצע שנות ה- 90 משטרת חברון פועלת באלימות פיזית ונפשית כנגד יהודי חברון. אלימות זו היא תוצאה של נהלים מיוחדים לאכיפת חוק מטעם פרקליטות המדינה אשר מתייחסת אל יהודי חברון כאל אוכלוסייה פורעת חוק שיש לרסנה. כתוצאה מכך מופעלים כוחות משטרה רבים כנגד קבוצה מצומצמת של יהודים, תוך מתן יד חופשית לשוטרים לדכא באלימות פיזית, אלימות נפשית והטרדות מתמשכות.
    התנהגות זו היא כלפי נשים, גברים וילדים. ליהודי חברון נגרמו נזקים רפואיים, נפשיים, חברתיים וכלכליים ניכרים. דיון בתופעה זו מושתק בשיח הציבורי. מטרת הרצאה זו להיות קול בעד שיח דמוקרטי.
    הרצאתי מבוססת על ראיונות עמק עם יהודי חברון אשר נפגעו פיזית ונפשית מאלימות שוטרים. בהרצאה יושם הדגש על דרכי ההתמודדות, ובניית המשמעות של יהודי חברון בהתמודדות עם: תיוגם החברתי כקבוצה וכאחרים הראויים להפניית עוינות ורגשות שליליים ואלימות פיזית כלפיהם ולהצרת חייהם.
    המחקר הוא איכותני שמטרתו לתאר תהליכים ופרשנויות סובייקטיביות שאינם ניתנים לצפייה ישירה. איסוף הנתונים נעשה בריאיון עומק חצי-מובנה המשקף את מטרת הריאיון להשיג תמונה מפורטת של ראיית העולם, אמונות ותפיסות האדם בנושא הנחקר. הריאיון החצי-מובנה מאופיין במבנה גמיש ודינמי, המאפשר חופש ודיאלוג רב יותר מאשר ריאיון מובנה. סדר השאלות אינו נוקשה, למרואיין ניתן תפקיד עיקרי, סדר ואופן הריאיון תלויים בנושאים המרכזיים שעולים בריאיון ומכוונים ומתווים את המראיין בהכרת הנושאים המשמעותיים למרואיין בגבולות נושא המחקר.
    שיטת הדגימה מכונה ''דגימה מכוונת'' ((purposive sampling, המתאפיינת בשיפוט ובמאמץ מכוון בבחירת ''מקרים'' עשירים במהות הנחקרת, במקרה זה פגיעת המשטרה.

    המדגם כלל 18 מרואיינות ומרואיינים מיהודי חברון, בין הגילאים 19-64, 12 מרואיינות ו 6 מרואיינים. כולם למעט 2 נשואים, מספר ילדים נע בין ילד אחד ל- 11 ילדים. שנות מגורים בחברון משנתיים ועד 34 שנים ממוצע 15 שנה.
    בריאיון יש חלק קצר מאוד של שאלון סוציו-דמוגרפי, ומדריך ריאיון שכלל תחומי תוכן של: אופני האלימות והפגיעה של המשטרה, סוגי חוויות האלימות ביחס המשטרה, מערכות היחסים עם משטרת חברון, רגשות הנובעים מהפגיעה, הסברי המרואיין/ת לאלימות המשטרה, השפעת האלימות על תחומי חיים אישיים ומשפחתיים, דרכי התמודדות עם הפגיעות, שימוש במסגרות חוקיות לבירור האלימות.
    אופי המחקר הוא משחרר (EMANCIPATORY) כלומר, מחויבות החוקר היא למשתתפים מקבוצות המדוכאות חברתית ושקולם לא זכה לביטוי. החוקר מתמקד שואל כיצד הדיכוי מעוצב ומקובל חברתית, איך חיי הקבוצה מעוצבים דרך מבנים ומנגנונים של דיכוי חברתי, איך הקבוצות המדוכאות חיות ומתמודדות עם הדיכוי ובמיוחד כיצד הן מנסות להתנגד לדיכוי. באופן זה, מועצם קולם של המדוכאים והמחקר מאפשר להם להיות משוחררים מצנזורה ומכפיה.

    תימת התיוג: כוונת המשטרה להוכיח שבחברון יש פושעים ומשוגעים
    התימה מרכזית בדברי המרואיינים היא שהם חווים את התנהגות המשטרה כמאמץ לתייג אותם ולשלול
    אותם מתכונותיהם האנושיות לכיוון של אובייקטיביזציה ודה-פרסונליציה.
    מרואיינת: ''אמרו לשוטרים יש פה אנשים קיצוניים, מסוכנים הם יכולים להצית את כל המזרח התיכון. תחשבו שהם סוחרי סמים מאוד כבדים. תתייחסו אליהם באותה מידה. אימנו אותם לזה…אחרי השוטר הזה הוא רובוט. הוא יכול אחרי זה להכות אישה, להעיף ילדים, לדבר בצורה חצופה להורים שכולים, לאנשים שיורים עליהם כבר שנה כי הוא רובוט, אדם שהסיתו אותו...אני לא מאמינה שאדם נורמלי יכול לעשות את זה אלא אם כן הוא עבר תהליך מאוד קשה''

    הגב לתגובה זו

    • מדהים, מרתק, ומפחיד (ל''ת)

      למה לא ידענו ?, 16/01/06 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מפקירי האזרחים לחסדי הקאסמים,שולחים נערים לכלא,שלעולם לא יכו באחים!

    מוטי א, 15/01/06 16:24

    את מפקירי האזרחים לכלא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    להכניס לכלא את חיות היס''מ והשמאלנים שמסיתים אותם!

    חיים, 15/01/06 16:19

    כל הכבוד למתיישבים!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ל2-נכון כי השמאלנים נגדנו ביחד עם הערבים (ל''ת)

    שוטר שנפגע, 15/01/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אולמרט מבצע תרגילי מנהיגות על גבם של המסכנים מחברון (והחילים) (ל''ת)

    הצגת בחירות, 15/01/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בחברון. מה אתם נטפלים אליהם. איזה עוול.

    עיזבו את, 15/01/06 16:17

    כל הערבים פה שכותבים מלאי רוק מרוב שנאה ליהודי חברון. היהודים הם כבשה בין זאבים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    קל יותר לטפל במתנחלים מאשר בקאסים-מנהיגי נכשלתם בהכל (ל''ת)

    תושבת שדרות, 15/01/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    חשדות...

    מה קורה פה?, 15/01/06 16:16

    קראנו בכתבה נימוקי המתיישבים בחברון. על פניו הם נשמעים הגיוניים.
    מאידך אין בכתבה התייחסות כלשהי לנימוקיהם מצד הממשלה והצבא.
    אין מנוס מהמחשבה.. שאולי יש כאן פרובוקציה כנגד המתיישבים...?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כללי משחק

    נוטר חברון, 15/01/06 16:12

    נכון, צה''ל והמשטרה לא קובעים עת כללי ההתנהגות. המדינה, בעמצעות הממשלה, היא זו שצריכה לקבוע את כללי ההתנהגות. והמחאה לגיטימית כל עוד היא נעשית במגבלות הכללים שנקבעים על-ידי החברה באמצעות מוסדותיה הנבחרים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כווווולם !! קדימה להתנתקות מישראל (ל''ת)

    סרח עודף, 15/01/06 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    המלחמה על היפרדות מישראל המוסלמים ניצחו (ל''ת)

    עת להיפרד, 15/01/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ------מה קרה לנוהל ''ידיים בכיסים''?----- (ל''ת)

    זה רק, 15/01/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה גם באום-אלפחם (ל''ת)

      אחמד, 15/01/06 16:20

      הגב לתגובה זו

      • גם אצל הבדואים בנגב (ל''ת)

        טאלב, 15/01/06 17:17

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    לגרש משם את חיילי צה''ל, לא את המתנחלים הגיבורים !

    יהודי, 15/01/06 16:02

    המתנחלים הם אלה שבאמת מגינים על המדינה כולה.

    תוציאו משם את צה''ל לגמרי, ותנו להם לעשות שם סדר.

    הגב לתגובה זו

    • זה מזכיר לי את הבדיחה

      זאב, 15/01/06 16:46

      החרא(יהודי חברון) שנדבק לאניה(מדינת ישראל) וצועק: הפלגנו !!!

      האספסוף היהודי בחברון נמצא שם רק הודות לכוחות הביטחון ששומרים עליו כבר 38 שנה יותר מדי !

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! תנו לצה''ל לצאת מחברון

      צפניה, 15/01/06 18:46

      ולערבים לנקום במתנחבלים על 38 שנות השפלה והתעללות. נראה אז את כל אותם ''גיבורים''בני 14 מתעללים בזקנים ערבים והופכים להם את הבאסטות בשוק

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לגרש משם את חיילי צה''ל, לא את המתנחלים הגיבורים !

    יהודי, 15/01/06 16:01

    המתנחלים הם אלה שבאמת מגינים על המדינה כולה.

    תוציאו משם את צה''ל לגמרי, ותנו להם לעשות שם סדר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עוד סממן לזהות בינם לבין מחבלי החמאס..אחים לנגד צה''ל (ל''ת)

    אורן, 15/01/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אין בי''ס היום?

    ירון, 15/01/06 16:00

    הם לא הולכים לבי''ס אף פעם הילדים האלה? רק הולכים מכות כל הזמן?

    הגב לתגובה זו

    • גם באירופה הנאצית הם הלכו לבית הספר (ל''ת)

      עד הרגע האחרון!, 15/01/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    המתנחבלים יותר גרועים מהערבים

    שחר, 15/01/06 16:00

    לנהוג בהם ביד קשה ולשבור להם את העצמות, אלה לא יהודים אלה פסיכופטים שצריכים לאשפז בכפיה

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לקחת את התרופות? (ל''ת)

      ד''ר אייזן, 15/01/06 16:04

      הגב לתגובה זו

      • מי שמצדיק את ההתפרעות והפגיעה בחיילים הוא זה (ל''ת)

        ששכח את התרופות, 15/01/06 16:25

        הגב לתגובה זו

      • להיפך, הוא לוקח את התרופה במינון (ל''ת)

        גבוה, שאל את, 15/01/06 16:36

        הגב לתגובה זו

    • מקומך לא איתנו...

      ד''ר יהודה צורף, 15/01/06 16:14

      אלא בין הסכינאים ברוסיה שדוקרים יהודים בבתי כנסת. המתנחלים הם מלח הארץ, ונקווה שהם אלה אש יחסמו את כוחות העקירה והחורבן. על חורבן גוש קטיף לא נשכח לא נסלח כל זמן שייוותר בחורבנו, ולא נשלים עם חורבן נוסף...

      הגב לתגובה זו

    • נו ברור

      נופר, 15/01/06 16:20

      המתנחלים במקרה הרע עשו למישהו פנס בעין.
      הערבים רצחו אלפים אלפים אלפים של יהודים,וימשיכו לרצוח אם לא יפסיקו אותם.
      אתה צודק,המתנחלים באמת יותר גרועים.

      הגב לתגובה זו

    • ברוסיה שמו ''פסיכופאטים'' כאלה

      לא נשכח, 15/01/06 16:27

      בבתי חולים לחולי נפש, ובאירופה הכניסו אותם ל''מקלחות'' לשטוף מהם את הפסיכוזה.

      כל מי שנותנים יד לרדיפת יהודי חברון הוא נאצי! ואם הוא יהודי, הוא גרוע מן הנאצים.

      באים אליהם להתנכל להם והם הפסיכופאטים.
      כשיתפרסמו המחקרים של הגויים על מה שקורה, כל עם ישראל יידע שממשלת ישראל והתיקשורת הישראלית לא היו שונים מן הנאצים!

      הגב לתגובה זו

    • צודק. המתנחלים אוייבי ישראל (ל''ת)

      ארז, 15/01/06 16:57

      הגב לתגובה זו

    • אז לך תגור בג'נין...... (ל''ת)

      מוטי א, 15/01/06 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    חברון עיר הקודש

    מתנחל, 15/01/06 15:55

    אנחנו לא יכולים לוותר על חברון אם נוותר על קברי אבות מה ישאר לנו אנחנו אוכלים את עצמנו מותרים על ארץ ישראל על עמונה, על שדה בועז (בנווה דניאל) ועכשיו גם על חברון

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זאת אני בתמונה

    מתנחלת, 15/01/06 15:55

    תמונה זו צולמה בשבת!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך (ל''ת)

      יהודי, 15/01/06 16:45

      הגב לתגובה זו

    • יופי מפגרת- נגעת בחייל? נהנית מאיסור הנגיעה? (ל''ת)

      שחר, 15/01/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    צה''ל פשט רגל - משרתם של אדונים

    ירון, 15/01/06 15:54

    צה''ל הפך מצבא העם לצבא הממשלה. מעכשיו אין כל זכות לחייליו וקציניו לבקש שייחסו אליו כאל צבא העם.
    המתיישבים צריכים למנוע גירוש נוסף בכל דרך שיראו וימצאו לנכון

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צה''ל הפך לצבא ''קדימה''??

    אורן, 15/01/06 15:51

    אולמרט ומופז נותנים לצבא פקודות ללהשתלח במתנחלים.
    מי שמע על מח''ט בצה''ל שדורך נשק על ילדים יהודים??? נכון שהוא שמאלני גדול והוא מאוד מאוד שונא אותם, אבל איך הוא לא מפחד? איך זה שאיןלו ממה לפחד?

    הגב לתגובה זו

    • אכן לדאבוננו זה נראה כך... (ל''ת)

      מודאג מאד, 15/01/06 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מח''ט חברון איבד שליטה הבוקר

    ודרך את נשקו, 15/01/06 15:47

    מח''ט חברון אל''מ מוטי ברוך דרך הבוקר (יום א 10:30) את נשקו לעבר יהודים תוך שהוא מעמיד קבוצת חיילים בשורה מול ילדי מתנחלים ומורה לחיילים בפקודה לדרוך את נשקם ולכוונו לעבר היהודים.(ללא כל סיכון חיים או סיבה אחרת).
    לאחר מכן עם נשק דרוך פנה ותקףבבעיטות את הקבוצה היהודית ואף פתח ראש לאחד הילדים עם קת הרובה.-מזלו שהוא מח''ט וזה היה מול יהודים כי מול ערבים כבר מזמן היו לוקחים את נשקו ושופטים אותו.
    חבל שאלו קציני הקריירה היום.
    חייל

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה קרה לצה''ל

    ד''ר יהודה צורף, 15/01/06 15:41

    כמי ששירת כשלושים שנה במערך הסדיר והמילואים והשתתף במלחמות ישראל - אני שואל את עצמי כיצד הפך הצבא שהתגאינו בו לליגיון פוגרומיסטי של עקירת יהודים. יישר כוח ל''מתפרעים'', הם מלח הארץ, ועליהם להיאבק בליגיונות העקירה בכל תוקף, שכן צבא עוקר יהודים אינו צה''ל כי אם מיליציה עויינת.

    הגב לתגובה זו

    • לנקות את הנגע הרע הזה מחברון

      אברהם, 15/01/06 16:48

      הישוב הפוגרומיסטי בחברון שהוא אנטי יהודי ואנטי ציוני !!!

      הגב לתגובה זו

    • לא כלום. זו אותה טינופת שירתה (ל''ת)

      ב''אלטלנה''!, 15/01/06 17:10

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לשבור להם ת'עצמות

    שימרית, 15/01/06 15:39

    ולשלוח אותם לכל הרוחות.
    טוב לא יצא מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ההורמונים של המתנחלים

    אזרח, 15/01/06 15:26

    ניחא שלילדים וילדות מחוצקנים בני 17 אין לאן לתעל את האנרגיות שלהם, אבל איך כל זה קשור אלינו?

    ראשית, מן הראוי שהמדינה תודיע למתנחלים - הוריהם של הזוועה המכונה נוער גבעות - שכל עלויות ההתפרעויות יקוזזו מתקציביהם.

    באותו עניין, כל חייל שצריך להתעסק עם ילדים מופרעים וילדות צווחניות (ולהיפך) יבוא על חשבון שמירה על מתנחלים וכבישיהם.

    ולסיום - גז מדמיע, אזיקונים, אלות - יש את האמצעים חסרה רק הכוונה.

    הגב לתגובה זו

    • כל חייל שמתעסק עם ילדי ישראל

      כך גם שרון, 15/01/06 16:28

      הדבקים בארצם. ימצא את עצמו בבוא זמנו בגיהינום.

      הגב לתגובה זו

      • וואי אני משקשק

        חחח, 15/01/06 20:45

        היי - שטוף דת - כן אתה. הצלחת.

        הצלחת להזיז לי את השערה על האשך הימני.

        עכשיו תעשה טובה, תחזור לישיבה להתנדנד קצת, הא? לא יזיק.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    יש לבצע התנתקות נוספת ומיד

    מתהחלים נמאסתם, 15/01/06 15:22

    על כל סטירה שחייל מקבל יש לעקור מאחז
    אולי גם איזה שן...:)

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    השמאל זרע את השנאה וילדנו צריכים להגיד כן המפקד... (ל''ת)

    אמא לחיילבחברון, 15/01/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    א-כ-ל-ת-ם- א-ו-ת-ה

    מגורש מגוש קטיף, 15/01/06 15:20

    חשבתם שאחרי גוש קטיף יגיעו החיים הטובים?????
    אכלתם אותה!!!!
    המטרה שלנו עכשיו היא הקמת אוטונומיה יהודית.
    יצחק רבין ימח שמו הקים מאירגון טרור מדינה.
    אנחנו נבצע עכשיו נגד צה''ל מלחמת טרור עד שנקבל מדינה יהודית אמיתית ולא מדינה נאצית כמו מה שקיים היום.
    דוד מלך ישראל חי וקיים!!!

    הגב לתגובה זו

    • לך על זה!

      סע לשלום..., 15/01/06 16:06

      תקים לך מדינה משלך, אבל אל תשכח להתנתק מהמיסים שלנו, מהצבא שלנו ומהתשתיות.

      בנה לך מדינה לוחמנית שתחזיק 20 דקות עד שיעלו עליך כל הערבים ועזוב אותנו בשקט!!

      הגב לתגובה זו

    • מגורש ידידי

      מיכאל, 15/01/06 16:12

      באברבנל ,במזרע ובבאר שבע צפון יש מספיק מקום לך ולאנשים כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • מחזיק לכם אצבעות - ישראלי מת''א (ל''ת)

      בהצלחה, 15/01/06 16:18

      הגב לתגובה זו

    • ברוך שפטרנו מעולו של זה. ביייייייי (ל''ת)

      שרון, 15/01/06 16:23

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שמשאלתך תתממש

      שפוי, 15/01/06 16:23

      ונוכל להוציא את חיילנו מישוביכם הארורים. אתה רוצה אוטונומיה? תסתדרו לבד עם הערבים.

      הגב לתגובה זו

    • לקרוא ולהפנים איזה מטורפים גרים בשטחים... (ל''ת)

      עצוב ומפחיד, 15/01/06 16:26

      הגב לתגובה זו

    • רוץ פורסט, רוץ... (ל''ת)

      אבי, 15/01/06 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למדו אותי שהמטרה מקדשת את האמצעים-המתנחלים רוצים לחיות בדרכם (ל''ת)

    תלמיד תיכון, 15/01/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כך עשו זאת גבלס והשטירמר

    זה נמשך כבר, 15/01/06 15:19

    רק חבל שלעם ישראל אין דרך להגיע אל האמת. מנגנון התעמולה הנאצי שולט על גלי האתר!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה עם עושי הלינץ' בשפרעם?

    תום, 15/01/06 15:19

    אפרופו שלטון החוק....

    הגב לתגובה זו

    • Uמה עם המתנחל שרצח 4 פועלים בגדה? (ל''ת)

      את זה שכחת, 15/01/06 16:26

      הגב לתגובה זו

    • ידים בכיסים (ל''ת)

      צופה מהצד, 15/01/06 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ל14-היה לכם מורה טוב השמאל הסהרורי הזורק אבנים במג''ב בגדר ההפרדה (ל''ת)

    תושבת שדרות, 15/01/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נשבר לנו

    מתנחל קיצוני, 15/01/06 15:15

    נשבר לנו שקוראים לנו מתנחלים קיצוניים, חשוכים ונבערים.

    נשבר לנו שאומרים שאנחנו לא מבינים, לא רציניים שחיים בשנות העשרים.

    נשבר לנו שדורכים עלינו, רומסים אותנו, מחריבים את הבתים שלנו ומוחקים את האידאולגיה שלנו כאילו אנחנו לא אנשים חיים.

    גם אנחנו גרים בזאת הארץ, עובדים, נושמים וחולמים.

    גם אנחנו מנסים לתת הכל בשביל הילדים, היום, מחר ובעוד שבעים שנים.

    גם אנחנו אוהבים, בונים, מרגישים ונושמים.

    אפילו כמה מפתיע, רובנו משרתים בצה''ל כקצינים וחיילים קרביים, ומקדישים הרבה ימי מילואים.

    אפילו כמה מפתיע, המיסים שלוקחים מאיתנו באים מהיטק ושאר מקצועות חופשיים.

    אז אחים שלנו אולי תחשבו טיפה.
    זאת הארץ שלי, שלך ושלה.

    זאת הארץ שלנו בתל אביב וחברון, אבל זה העם שלנו שמביא את עצמו לאבדון.

    אז גם אם לא מסכימים, אל תשכחו אנחנו אחים.

    הגב לתגובה זו

    • אתם לא אחים, אתם לא כלום..

      בן יחיד, 15/01/06 16:41

      אתם כן מתנלים קיצונים, קלגסים, שודדי אדמות. אתם לא מבינים כלום, רק את שפת הכוח, חיים בימי בית ראשון וחולמים על בית דוד.
      אתם לא אחים שלנו, אתם לא חברים, אתם לא אוהבים ולא אהובים. אתם לא מהעם שלנו, אתם מנסים להכריח אותנו להיות עם אחר. אתם לא מנסים לתת דבר לילדינו, רק לילדיכם אתם מלמדים שינאה, אטימות ,רשעות, וחוקים שאבד עליהם הכלח. כשנוח לכם אתם אחינו, כשלא ,אז אנחנו נאצים. אתם שרפתם את העתיד המשותף, לא אנחנו. לכו כבר לעזאזל

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע! (ל''ת)

        ארז, 15/01/06 17:13

        הגב לתגובה זו

      • אתה חי בטלויזיה

        ''מתנחל קיצוני'', 15/01/06 17:17

        מתי בפעם האחרונה היית בחברון? באריאל? במעלה אדומים? בירושלים???
        אני לא מוכן לקבל את הכינוי שהדבקתי לי ונשבר לי להתנצל בגלל קבוצה מסויימת שיש בציבור שלי.
        כמו שאתה לא מרגיש צורך להתנצל בשם אוהדי בית''ר שהגיעו לסכנין.
        הדה לגיטימציה מהעם שאתה וחבריך עושים לנו היא הבעיה שלנו.
        וזה לא ילך לכם!!!
        העם לא טיפש, הוא רואה מי עובד איתו ומי בונה איתו.
        אם תמשיך להשאר בבועה האטומה שלך בסוף תשאר באמת בן יחיד.

        הגב לתגובה זו

      • אתה חזק!! אהבה חבר סחטיין!!! (ל''ת)

        עלה והצלח, 15/01/06 20:43

        הגב לתגובה זו

    • כנס וקרא

      ממיסדי המדינה, 15/01/06 17:09

      מתנחל טינופת,

      אתה לא אחי ואל תעזו לספח את הרוב בעם אליכם !!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    קטע מתוך מחקר של ד''ר אלי בוכבינדר

    ביה''ס לעבודה, 15/01/06 15:06

    לא נשכח ולא נסלח

    ''....גורם נוסף שצוין בראיונות כבעל השפעה וכפועל מתוך תיאום אינטרסים משותף עם המשטרה בהבנייה החברתית של זהותם השלילית והמסוכנת של יהודי חברון, וכהצדקה נורמטיבית לאלימות, הם אמצעי התקשורת.
    מרואיינת: ''…ניסו בכל השיטות, בכל הדרכים שיש לשלטון, למשטרה, וגם במיוחד דרך תקשורת
    להראות שהציבור שיושב בחברון הוא ציבור עבריין, חבורת עבריינים שצריך להילחם בה בכל התחומים האפשריים כיוון שהם חבורה רעה…''

    מרואיין מתאר תדרוך מפקד משטרת חברון לעיתונאים בסיור בחברון: ''הוא (מפקד המשטרה) נתן כל הזמן תחושה שאנשים פה לא שפויים. הוא אמר בפירוש יש פה בחברון אדם שפוי אחד, לא משנה כרגע מי זה. אנשים פה לא שפויים, לא נורמליים הם פורעי חוק, הם ברוטאליים, אין להם מה להפסיד. הוא נתן איזה מין תחושה שמדובר פה באנשים שהם מחוקי נורמליות. הם הפעילו מולנו מנגנון תקשורת שמפעילים בדרך כלל נגד אנשים כאלה ויצרו לנו תדמית של אנשים כאלה''

    התקשורת נתפסת כשותפה בהבניית המציאות ביחס ליהודי חברון דרך טיפוח קטיגוריות, סכמות, נרטיביים ודימויים של המציאות. במיוחד בדרך של מיקום יהודי חברון לשונים, לזרים מאיימים. הם תופשים את עצמם כעוברים אובייקטיביזציה ומוצגים באופן סטריאוטיפי על ידי התקשורת והמשטרה. כפי שמתאר המרואיין לגבי אופי התדרוך של אחד ממפקדי תחנת חברון. מטרת יחסי גומלין משטרה - תקשורת נתפס על ידי יהודי חברון כמשקף תהליך בו דימויים לשוניים וויזואליים המתארים אותם מכוונים להבנות קטיגוריות, סכמות, נרטיבים וכדומה, כך שהדימויים הלשוניים והוויזואליים יהיו כל כך מרכזיים ב''מאגר הידע החברתי'' בלשונו של שוץ .(Schutz, 1967) ברמה כזו שהם יחשבו לאובייקטיביים כחושפים את הסיפור האמיתי, העובדתי של התנהגותם וכוונותיהם של יהודי חברון, תוך התעלמות שהנרטיב המוצג הוא שיח אידיאולוגי גם מצד התקשורת White, 1981)). באופן זה, ימסגרו הדימויים את הפרשנויות הדומיננטיות בהווה ובעתיד ביחס ליהודי חברון. בהפיכת הדימויים לחסינים לביקורת הם מהווים מרכיב בלגיטימציה לאלימות המשטרה.

    אני מפנה את המעונינים לספרו של אברהם (2001) ישראל הסמויה מעיני התקשורת, גם במחקרו עולה שהכתבים המסקרים את ההתנחלויות עוינים אותם, בכתיבתם הם מתארים אותם באמצעות סטריאוטיפיים שליליים, תוך האשמתם בבעיות החברתיות בישראל, הצגתם כ- הם מול כל החברה הדוחה והעוינת אותם, ומעל לכל הצגתם כאחרים מסוכנים, השפעתם רעה, והם מאיימים כגוף אחד על הדמוקרטיה.....''

    הגב לתגובה זו

    • נכון ועצוב מאד (ל''ת)

      ארז, 15/01/06 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני רובוט (ל''ת)

    חייל מפנה, 15/01/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כתומים = קוזקים

    מחלוף רוזנקרנץ, 15/01/06 15:01

    יהודים לא ירימו יד על חיילי צה''ל
    הסבלנות של הרוב הדומם פוקעת וכדאי שהפרוגרומצ'יקים הכתומים יבינו את זה.
    כמה שהם יתפרעו ככה יתחזקו התומכים בפינוי בכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האם לירות במחבלים?

    איציק, 15/01/06 14:59

    אם התשובה לשאלה שבכותרת חיובית (ולדעתי היא חיובית), אזי יש לירות במתפרעים (באם יתפרעו).
    פגיעה בצה''ל ובכוחות הביטחון, שלא במסגרת החוק, כמוה כחבלה, והיחס אליהם כמו אל מחבלים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חשדות...

    מה האמת?, 15/01/06 14:59

    קראנו בכתבה נימוקי המתיישבים בחברון. על פניו הם נשמעים הגיוניים.
    מאידך אין בכתבה התייחסות כלשהי לנימוקיהם מצד הממשלה והצבא.
    אין מנוס מהמחשבה.. שאולי יש כאן פרובוקציה כנגד המתיישבים...?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לדאוג לצלם את הכל !!!!!!!!!!!!

    ממיסדי המדינה, 15/01/06 14:56

    למתנחלים הארורים,

    פרסום תגובותיכם וצילום העימותים האלימים אתכם יביאו את קדימה ל-60 מנדטים !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ולמי תראה התמונות לרומאים?? (ל''ת)

      מוטי א, 15/01/06 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא מוכן להתגייס לצבא של רדיפות פוליטיות שמבצע אולמרט לבחירות

    לא מתגייס, 15/01/06 14:52

    אולמרט רוצה להראות שהוא יכול כמו שרון

    ובשביל פלצנות וגימיקים זולים ומגעילים כאלה אני אתגייס ואלך מכות נגד אזרחים טובים של ישראל ?


    אולמרט ודומיו - לכו תחפשו מי ינענע אתכם - תגנבו בשקט ותעזבו אותי במנוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פורעי חוק

    אלון, 15/01/06 14:52

    מי שפורע את החוק יש לנקוט נגדו פעולות ביד חזקה ותקיפה. אין להרשות פגיעה בחוק ובאנשי צבא או משטרה בשום צורה ואופן.רק יד תקיפה וחזקה תוכל לשמור על הדמוקרטיה.
    על מורי הנוער המתפרע מוטלת אחריות ישירה ובלתי מסוייגת.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מפקירי האזרחים המתועבים לא מהססים לשלוח נערים שאך סיימו ביה''ס לכלא!

    מוטי א, 15/01/06 14:50

    אותכם צריך לכלוא ו לזרוק המפתח לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

    • בראשם:מובס,ונהג המונית חלוץ,שולחים ילדים,ועבודתם לא מסוגלים לעשות. (ל''ת)

      מרדכי, 15/01/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רק לפלסטינים מותר להיות רעולי פנים? קדימה בלגן (ל''ת)

    אבי, 15/01/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני רובוט (ל''ת)

    חייל מפנה, 15/01/06 14:47

    הגב לתגובה זו

    • אני שטוף דת (ל''ת)

      מתנחבל שנעקר, 15/01/06 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לפנות מייד בכוח וללא פיצוי - למה מחכים?

    אורן, 15/01/06 14:46

    אוכלי חינם שחיים על משכורת ג'וב במועצה מקומית בשומרון וכספי תלמידי ישיבה יעני. למה אני צריך להיהרג במילואים כדי לשמור על פרזיט ומשפחתו? מה מגיע לך אוכל חינם? הסחטנות של ההתנחלויות הבזויות מגעילה, כמו יהודי שנהנה מכספי החלוקה במאה ה- 19. לכו כבר לעבוד - אינכם יותר אדוני הארץ - מלאה הארץ חמס ממשיחיים הזויים.

    הגב לתגובה זו

    • לכן תייצרו עוד ילדים לאלימות בורות ומשיחיות- פרזיטים (ל''ת)

      ישראל, 15/01/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חיזקו ואימצו מתנחלי חברון!!!

    בלהה, 15/01/06 14:43

    המשטרה והצבא (אם כי בעיקר המשטרה והיס''מ), מחטיפים מכות רצח, גם אם לא עושים כלום.
    והייתי בהפגנות רבות, וראיתי במו עיני...
    וצודקים המתנחלים שאומרים שעל כל שוטר אחד פצוע , לנו יש 10 פצועים.
    בע''ה הצדק ינצח.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ההוכחה הכי ברורה- פינוי השומרון דחוף!!!

    נתן, 15/01/06 14:42

    יצאנו מעזה איזה יופי:
    אין יותר אוכלי חינם שמקבלים משכורת מועצה, אין יותר ימי מילואים חינם, אין יותר לזרוק מיליונים על פיתוח וסבסוד פיתוח לאופורטיוניסטים של נדל''ן.
    אפשר לפנות את השומרון גם- דמי אבטלה וקצבאות ילדים אפשר לגבות גם כשגרים בשלומי וירוחם. המתנחלים סוחטים את המדינה ותורמים לה אפס!!! פרזיטים לכו לעבוד אוכלי חינם!!! תראו איזה נוער גדלתם - אספסןף גבעות ופרחות אולפנה סהרוריות והיסטריות!

    הגב לתגובה זו

    • צודק לפנות בכוח את הפרזיטים מהשומרון (ל''ת)

      אייל, 15/01/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט יקבע עם הצבא ולא נוער הגבעות ...חוצפה. (ל''ת)

    גדי, 15/01/06 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני החייל שהוציאו לו עין בבילעין.

    מיכאל שוורצמן, 15/01/06 14:35

    http://news.walla.co.il/?w=//729928#section1
    החייל שאיבד עין: המפגינים שכחו שהם בטוחים בגלל אנשים כמוני

    רב''ט מיכאל שוורצמן, בן 19, שאיבד את עינו בתקרית, שיחזר השבוע מביתו את שאירע: ''עמדתי במרחק של כעשרה מטרים מהמפגינים. הם התפללו במקום, ואחר כך נשמעו קריאות הסתה וקללות. המפקד שלי קרא לי. הלכתי צעד אחד ואז חשתי פגיעה חזקה בעין''. לדבריו, לא ברור אם נפגע מאבן או מגולה שהושלכה באמצעות מקלע: ''כנראה שפגע בי משהו קטן כי העצם סביב העין לא נפגעה. הרגשתי כאב עצום, שמשהו חם נוזל לי על הפנים. זה היה דם''.

    שוורצמן נותח בבית החולים, ללא הצלחה. ''כשהודיעו לי שאיבדתי את העין הייתי בהלם. ההורים שלי קיבלו את הידיעה קשה מאוד. אני עדיין מנסה לעכל את זה. אני מחכה שהמקום יגליד ואז אולי ישתילו לי עין מלאכותית'', אמר.


    פרסומתבזמן ששכב בבית החולים ''שיבא'', הוא שמע את ח''כ אחמד טיבי מתראיין לרדיו על האירוע. רב''ט שוורצמן כועס: ''אני הוא זה שאיבד את העין בתקרית הזאת. הוא מאשים אותי שהבאתי את הדברים על עצמי. הבטן שלי מתהפכת כשאני שומע את זה''.

    העובדה שישראלים השתתפו בהפגנה מכעיסה את רב''ט שוורצמן לא פחות: ''אלה אנשים שפוגעים בי ובחברים שלי. קוראים לעברנו קריאות קשות, מהסוג הכי נורא שיכול להיות. אחר כך, הם חוזרים אל הבתים שלהם בישראל ומרגישים שם בטוחים. הם רק שוכחים שהם מרגישים שם טוב בגללנו, בגלל אנשים כמוני שכמה שעות לפני כן ספגו מהם קללות וגידופים''.

    ומה אמרו לי השמאלנים?
    http://news.walla.co.il/?w=//726696
    קואליציה נגד הגדר: החייל לא היה אמור להיות שם
    יום ראשון, 5 ביוני 2005, 10:35 מאת: מערכת וואלה!


    חייל צה''ל בבילעין. לדברי הפעילים, צה''ל יזם האלימות במקום (צילום ארכיון: רויטרס)פעילי השמאל שהשתתפו בהפגנה בבילעין, בה איבד חייל את ראייתו באחת מעיניו, אומרים כי הם משתתפים בצערו, אך הוא נוצל ע''י המדינה

    פעילי ''קואליציה נגד הגדר'', אשר השתתפו בהפגנה נגד תוואי גדר ההפרדה בבילעין, במהלכה נפצע חייל ואיבד את ראייתו בעין אחת, הגיבו בסוף השבוע על הפגיעה בחייל: ''צר לנו כי נער בן 19 יצטרך לסבול למשך שארית חייו מנכות שנגרמה משרותו במקום בו לא היה צריך להימצא מלכתחילה''.


    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא אתה שומר רק על עצמך והורס לאחרים החיים (ל''ת)

      שטוף מוח, 15/01/06 16:17

      הגב לתגובה זו

    • אם אני תופס מישהו מה*דבר* הזה - ''גועליציה נגד וכו'''

      אני עושה מהעין, 15/01/06 16:18

      נשבע נשבע נשבע

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    עכשיו אני לא מצביע קדימה רק הליכוד חברון שלנו (ל''ת)

    שיקו, 15/01/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מתנחלי חברון חוליגנים ושקרנים (ל''ת)

    ד.לאלו, 15/01/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שרון תתעורר! אולמרט הורס את המדינה!

    מושון, 15/01/06 14:35

    בבקשה רק לא אולמרט....

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ישראל משלמת ביוקר על היד הרכה שנהגה בפורעים מפירי חוק האלימים האלה. (ל''ת)

    אדי, 15/01/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט והתקשורת ממשיכים ברדיפה הדיקטטורית אחרי המתיישבים !!!! (ל''ת)

    אלונה, 15/01/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה זה תרגילי מנהיגות של הדפוק אולמרט לפני הבחירות??

    ציניות של פולי, 15/01/06 14:26

    ועוד צריכים לשלם על זה צעירים מהצבא והמתיישבים גיבורי ישראל????

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בשקט בשקט

    יוסי, 15/01/06 14:26

    בשקט בשקט סרטן ההתנחלויות מביא אותנו לנקודה בה הגרמנים היו לפני 1933. נסיון העבר מלמד כי אפשר לטפל במתנחלים (כמו גם בחמאס) רק בכוח. נקודת הרתיחה הזאת היא טובה, כי היא מחלקת את האנשים לתומכי הפאשיזם ולשפויים.
    ולא, אני ממש לא שמאלני, ולא מאמין בדיבור עם הפלשתינאים. צריך שורה של מהלכים חד צדדיים בתמיכת ארה''ב, לעוף מהאדמות של הערבים ולהתחיל ליישב את הארץ. אמן!

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן ואמן - לפנות

      ארז, 15/01/06 19:52

      רמת הגולן זה שטח סורי כבוש ואין כמוכם מתנחלים הזויים שיודעים זאת. את קצרין צריך לפנות ללא פיצויים כי אתם עליתם למדינה יותר מדי. אתה יודע כמה טנקים הפסדנו - שלא לדבר על חיילים - רק כדי לשמור על התנחלות קצרין? אתם סתם משיחיסטים עוכרי ישראל שצריך לפנות אותם במיידי ואז יהיה שלום עם סוריה. יאללה יאללה - זה רק לעבור דירה

      הגב לתגובה זו

      • למה למה להתחפש?תזדהה בתור ערבי (ל''ת)

        זה יותר מכובד, 16/01/06 10:08

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    לזרוק את פורעי החוק לכלובים (ל''ת)

    יוס2, 15/01/06 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה הצבא בכלל נמצא בחברון ??

    יואב, 15/01/06 14:24

    אני לא מבין למה חיילים נמצאים במקום שהם לא רצויים בו? המתנחלים מצהירים שהם לא צריכים את הצבא ונגד נוכחותו שם, נכון? נו, אז מה הסיפור? צריך לתת הוראה פשוטה ולהעיף את הכוחות משם! מה יש לצבא לחפש שם, לא ברור לי? לא חבל על האנרגיות, הזמן והכסף? תשלחו את הכוחות האלה למקום שבאמת צריכים שם הגנה על המולדת: גבול הצפון, רצועת עזה, בבקעה וכו'. הרבה יותר יעיל וכך גם אפשר יהיה להמנע מפגיעה בקצין צה''ל לשווא!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הרעולי פנים האלה נראים ממש כמו חמאסניקים

    אריאל, 15/01/06 14:23

    וגם מתנהגים כמוהם

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לזרוק את המתפרעים להרבה שנים בכלא (ל''ת)

    דוב, 15/01/06 14:21

    הגב לתגובה זו

    • לא תוכלו לכלוא את הרוח היהודית. (ל''ת)

      אתם חלאת המין, 15/01/06 16:20

      הגב לתגובה זו

      • מי רוצה לכלוא את הרוח היהודית???

        אנחנו משלמי המס, 15/01/06 19:23

        רק להשאיר אותה שם בלב ''הרוח הפלסטינית'' - ולשבת עם הר של פופקורן.

        זה הרבה לבקש זה???

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    לגרש את החיילים !!! במקום מתנחלים (ל''ת)

    איש, 15/01/06 14:19

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!

      100%, 15/01/06 19:21

      גם אני אמרתי את זה!! ולא הקשיבו לי!!!!


      מתנחבלים היו צריכים להשאר בעזה - ורק את הצבא לגרש משם!!!


      *אז לפחות היה קצת אקשן עליהם חחחחח*

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט מספיק לפגוע ביהודים אשר גרים שם כחוק

    שערוריה, 15/01/06 14:18

    תלחם בקאסמים במקום זה

    הגב לתגובה זו

    • ההתנחלות בשוק בחברון לא חוקית ומזמן היה צריך (ל''ת)

      להעיף אותם בכוח, 15/01/06 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פשוט ללכת,הגיבורים יסתדרו בלי צה''ל

    תדי, 15/01/06 14:18

    לא מבין למה על צה''ל להגן על קומץ שאיננו מוכן להכיר בו ובמדינה. פשוט יש להחליף את ת.ז. הכחולות שלהם בכתומות, ולצפות בחבורה האלימה והאנטישמית הזאת מתמודדת בבחירות לראשות, גם בלי קולותיהם כנראה החמאס ינצח....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צה''ל משנה שמו לצבא הגנה לפלשתין ונלחם ביהודים. לא לצבא הזה פיללנו (ל''ת)

    מופז תתבייש, 15/01/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ל-5

    משה, 15/01/06 14:17

    תבדוק את השורשים שלך, זה נשמע שאתה פלסטיני מדיר אל-בלאח.
    ואם לא, אז כנראה שמקומך שייך עם הפלסטינאים שכל רצונם הוא ''לעקור מהשורשים'' את מדינת ישראל ה''ציונית''

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין להשתמש בצבא נגד אזרחים (ל''ת)

    ישראלי 1, 15/01/06 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני רובוט (ל''ת)

    חייל מפנה, 15/01/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צהל מגרש יהודים מחברון

    צדוק שלום, 15/01/06 14:12

    אבות הציונות ודאי מתהפכים בקברם שהגענו למצב שצבא יהודי מגרש בכוח אלים וחסר רחמים יהודים מביתם.
    גם זה מורשת שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כמה דברים קטנים.

    פלסטיני, 15/01/06 14:07

    אלפים של חנויות נסגרו, והרבה מאוד אנשים איבדו את הפרנסה בגלל שלקחו את שוק וסגרו. אני בטוח שהרבה אנשים בישראל לא רוצים לעשות סתם שנאה עם אנשים שעובדים בשביל לחיות.
    המתנחלים מתנהגים לאנשים זקנים כאילו הם כלבים. דוחפים זקנים שעוברים ליד, יורקים עלהים, שופכים שתנן.
    אלה לא אנשים טובים.
    כדאי שתעשו משהו עם האנשים שלכם האלה.
    הם עושים הרבה עוול לאנשים טובים והצבא לא מגיב, כבר הרבה מאוד שנים.
    אם יש לכם לב באמת תעשו משהו בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המתנחלים לא מפחידים אף אחד

    יאללה יאללה, 15/01/06 14:06

    שמענו את האיומים שלכם בעזה,
    ראינו איך התנהגתם באלימות ובטירוף,
    הבלגנו ושתקנו מול נסיונות רצח של המתנחלים ופינינו אתכם בנחישות ורגישות.

    כך גם עכשיו - אתם יורקים, מקללים מרביצים ומאיימים אך עם ישראל יפנה אתכם בנחישות ורגישות ובא לציון גואל!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגיע הזמן שהצבא ירתע מלהפעיל כוח!

    דאדלי שמדלי, 15/01/06 14:04

    כמו במהומות שעשו הערבים המשחק כדורגל של בית''ר ובני סכנין.
    המשטרה פחדה להסתבך, כך גם הצבא יפחד להסתבך עם מתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מחבלים

    ע.ג, 15/01/06 14:04

    הם מתנהגים כמו מחבלים והגיע הזמן שיתיחסו אליהם כמו למחבלים. כל מדינת ישראל צריכה להבין שהיהודונאצים מחברון פוגעים במדינה ומי שפוגע במדינה צריך לטפל בו כמו שמטפלים במחבלים הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאולמרט אין שום מנדט לפעול בחברון

    איתן, 15/01/06 14:04

    שיעשה כלום ויחכה לבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • אין לו מנדט- מסכים .חכו לאחרי הבחירות. (ל''ת)

      דמוקרטיה או לא, 15/01/06 16:19

      הגב לתגובה זו

    • ישנו צו פינוי מחייב של בית משפט, אחרי למעלה מ-3 שנים של סחבת!!

      ארנון, 15/01/06 16:25

      הצו ניתן לפינוי מתנחלים שפלשו לבתי ערבים לפני יותר מ-5 שנים !!. על מה בדיוק אתה מדבר?

      הגב לתגובה זו

      • הם פלשו לבתי יהודים!!! גם לפי השופטים (ל''ת)

        מרכז, 15/01/06 19:53

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    כול הכבוד לנוער הזה

    משה, 15/01/06 14:03

    אולי יצילו את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נוער נפלא!

    ורד, 15/01/06 14:02

    כל הכבוד! תמשיכו להלחם את מלחמתה של מדינת ישראל (אנחנו במלחמה!). לילדים האלה יש אמונה וגאוה יהודית. מה שכל המושחתים שיושבים בממשלה כבר מזמן שכחו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    על רקע תוצאות ההתנתקות הגיע הזמן להיות יותר מיליטנטים

    אוריאל, 15/01/06 13:57

    כאשר התרחשה עלינו גזירת ההתנתקות הנפשעת חשבנו שאם נפעל בדרכי נועם באהבה ובחיבוק נשיג את מטרותינו ואולי הציבור הרחב יתן אל ליבו את שברון חיינו ומכח הזדהותו אולי נצליח לעצור את הגזירה הנוראית, אולם מסתבר בדיעבד שזה לא עבד וכוחות הרשע שליחיהם של זוממי הפשע ניצלו את האפאטיות שלנו וקרעו אותנו מחיינו ביד גסה ואכזרית והציבור אולי כאב את כאבינו כמה ימים והיום כולם שכחו ואפילו נראה שהציבור רוצה לראות שוב את המחזות האלו ויוכיחו אחוזי התמיכה במפלגת הרשעות והשחיתות, אז אם אכן בנפשינו הדבר עלינו לקום ולהיות אדונים לגורלינו ולחיינו ולהתנגד בכל תוקף עד שנוכל לומר בקול צלול ידינו לא היתה במעל ועשינו הכל בכדי למנוע את ההרס והחורבן הזה.
    מכיון שבני אדם ישרי דרך אנו צריך כמובן להימנע מכל סוג של אלימות שעלולה לגרום לנזק כלפי חיילים וכוחות הביטחון, אך בהחלט לא די בכך שניתן לכמה חיילים להרים אותנו ולזרוק אותנו לתוך אוטובוס שיקח אותנו לאיזה מלון שבו נהרוס את מרקם חיינו נריב עם נשותינו או אישינו, נפתח יריבויות ושברים בלתי ניתנים לאיחוי בתוככי משפחותינו וחברויותינו, זכרו בסופו של דבר אנו נישאר מופקרים לגורלינו המר כי הציבור רוצה את הענין והאינטרס האישי שלו ולא איכפת לו להקריב בדרך את גורלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נראה לי שמישהו רוצה אלימות

    דובי, 15/01/06 13:50

    ונראה לי שלמישהו הזה קוראים אולמרט.

    הוא חושב שזה שהוא ישלח קלגסים לפוצץ את תושבי חברון יהיה לו טוב לבחירות, ולכן הוא מנסה לחמם את השטח.

    הגב לתגובה זו

    • והפער בחברה הישראלית רק מעמיק

      כרמלה, 15/01/06 15:17

      וזה טראגי בעיקר מנקודת מבטם של החיילים הצעירים (וכמובן , ההורים שלהם, ובעצם כולנו כאן בארץ חמדת אבות...)
      קודם החיילים רדפו בעזה אחרי ילדים פלשתינים שזרקו עליהם אבנים כי הם היו צבא הכיבוש המדכא,
      ועכשיו הם רודפים אחרי ילדים יהודים רעולי פנים כי הם צבא הגירוש......
      פורעי הסדר החוליגנים, המכונים בחיבה נוער הגבעות, הם טרוריסטים מסוכנים - בדיוק כמו הילדים הפלסטינים שנשלחו ע''י הוריהם להתנכל לצה''ל.
      אילו היה לי מטה קסמים ושלוש משאלות היו ניתנות לי -
      הראשונה - היתה להחזיר את שרון הבריא לכסא השלטון.
      והשניה - להעלים לצמיתות את כל המתנחבלים - כולל הרבנים המטורפים שלהם והילדים שטופי המוח שגדלו לתוך המציאות ההזויה הזו.
      והשלישית - להעלים כנ''ל את כל המחבלים הפלסטינים על כל פלגיהם, מנהיגיהם, ותומכיהם.
      ובנתיים יש לנו רק את אולמרט.
      נכון הוא רחוק מלהיות מושלם אבל הוא ברירת המחדל היחידה שתציל אותנו מתוהו ובוהו חברתי ובטחוני.

      הגב לתגובה זו

    • מישהו פה רוצה אלימות...

      מישהו אחר, 15/01/06 15:39

      המישהו הזה לובש כובע גרב ויוצא לזרוק אבנים על בתים של פלשתינאים.

      מה הלאה? ללבוש חליפות לבנות עם כובע משולש ולהצית מסגדים?

      מישהו רוצה אלימות... וצריך לעצור אותו.

      הגב לתגובה זו

    • לא חמוד

      חולה עליכם, 15/01/06 15:50

      דאווקה בשביל כיף.

      לי נראה יופי להצליח ולהצתיין בתחרות החדשה: עקירת מתנחבלים לרוחק.

      סיבוב ראשון היה יפה, אנחנו צריכים לעבוד על שיפור הטכניקה קצת... אתה יודע... עקירה עם קצת יותר רגש....

      כמו שאמרו חז''לינו: כל העוקר מתנחבל - הרי זה מבורח.






      *הרסת אותי - חולה על הסוג שלך מתוקי*

      הגב לתגובה זו

    • ואכן אם הוא יפוצץ אותם הוא יקבל

      קובי, 15/01/06 15:52

      את הקול שלי. כבר מזמן היה צריך לפוצץ אותם במקות ולשבור להם את העצמות. החמאסניקים רעולי הפנים פשוט מבקשים את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    המתנחלים הקיצוניים האלו מתנהגים בדיוק כמו הפלשתינים.

    אחדות העם, 15/01/06 13:49

    על המתנחלים הלא קיצוניים לצאת כנגד אותם קיצוניים על מנת לא להחפיש את כל העדה.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא קיצוניים אולמרט סוכן אמריקני! (ל''ת)

      די לסוכנים!, 15/01/06 14:29

      הגב לתגובה זו

    • נכון הם מתפוצצים באוטובוסים בחברון...

      עידן, 15/01/06 14:34

      עוד קשקשן סמולני...

      הגב לתגובה זו

    • אז המתנחלים מתפוצצים גם באוטובוסים?

      גוגל, 15/01/06 14:52

      זה העניין?
      הם גם אחראים לפשע, לרוב מקרי האונס והזכרים שבהם שמים זרעם בחומוס אותו הם משווקים?

      אתה פתטי.. כמעט כמו פרץ

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      יאיר, 15/01/06 14:55

      אבל מצחיק שאתה נטפל אל המתנחלים ולא אל הפלסטינים
      הם רואים שהפלסטינים מקבלים מה שהם רוצים בדרך של רצח וטרור, אז הם עושים אותו הדבר

      הגב לתגובה זו

    • נתגבר על נוער הגבעות ואז יהיה שקט...בין ההפגזות (ל''ת)

      LUBER, 15/01/06 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שולחים את הצבא והמיליציה להלחם בעם.

    אוגוסטו פינושה, 15/01/06 13:48

    רק שצה''ל הוא של כולנו.
    מה ,לעזאזל, אתם חושבים שתשיגו ?

    הגב לתגובה זו

    • עם? עם של מי?

      מתנחבלים לעזה, 15/01/06 15:46

      מתנחבלים עם כובעי גרב תוקפים חיילים?

      תן לי לנחש - יש לכם גם דגל בצבע ירוק עם אותיות לבנות, ואתם עסוקים בשלב הבא של מחרתות לטווח ארוך יותר, לא?


      אופס התבלבל לי עם החמס עוד פעם... טועים, קורה...

      הגב לתגובה זו

      • על מי אתה עושה רושם? בלי הגנה? (ל''ת)

        צה''ל הגן עליהם?, 15/01/06 16:39

        הגב לתגובה זו

        • וואלק הוריד של העצבים מתחיל

          צער, 15/01/06 19:18

          חבוב, אני לא עונה לך כי חבל לך על הזמן עם דיבור כזה. תאמין לי, שאני עם אח הרוג, ושלוש שנים של רפיח וקרני יכול לתת לך הרצאה על הגנה על מתנחלים.

          די אני צריך להרגע.... עזוב אין לי כוח בשבילך באמת אין לי דמעות יותר באמת

          הגב לתגובה זו

    • להלחם בעם?

      ארנון, 15/01/06 16:01

      ממתי קומץ מופרעים מפירי חוק הם ''העם''? אולי העם שלך, לא שלי...
      עניינית, שולחים את הצבא לשמור על החוק ולהילחם במפירי חוק. הסיבה שהצבא מעורב ולא רק המשטרה היא שחברון כמו כל השטחים תחת שלטון צבאי. הגיע הזמן שגם מתיישבי חברון יבינו שהם לא מעל חוקי מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עם הנוהל החדש של המשטרה?

    חשוך ימי בינימי, 15/01/06 13:48

    שמענו לאחרונה שהמשטרה אמצה את ''נוהל ידיים בכיסים''. נוהל מבורך שחוסך עימותים ושפיכות דמים. למה לא מאמצים את הנוהל הזה גם בחברון?

    רגע, שכחתי. זה נוהל למלחמה חסרת פשרות נגד שוחרי שלום ערבים. בפוגרומיסטים יהודים צריך לנהוג אחרת.

    סליחה. טעיתי, טועים, טעות ...

    הגב לתגובה זו

    • שאלה טובה.מישהו למעלה יענה? (ל''ת)

      שואלת, 15/01/06 15:00

      הגב לתגובה זו

    • יופי של מילים (ל''ת)

      מוות לשרון, 15/01/06 15:18

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לדמגוג

      ארנון, 15/01/06 16:04

      זהו נוהל מבורך ורצוי נגד מפגינים שלא נוקטים באלימות. קצת קשה ליישם אותו כאשר זורקים עליך סלעים, גם אם נזרקו ע''י ''מלח הארץ'' שלנו בחברון.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולמרט וצה''ל יקבעו גם יקבעו

    הסדר התקין, 15/01/06 13:46

    שליחיו של נתניהו עסוקים בפלגנות. הוא וסילבן עומדים בראש רשימה ימנית קיצונית אבל חיוורת ולא אטרקטיבית. מה נשאר להם ? ללבות מהומות ! זהירות ביבי בסביבה - סכנה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • תועמלן קדימה..אתה עלוב . (ל''ת)

      כמה נמוך..., 15/01/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ילדים, הקב''ה ועם ישראל סומך עליכם! (ל''ת)

    ראיתם מה קרה, 15/01/06 13:39

    הגב לתגובה זו

    • ילדים יקרים - נוער הזוועות

      אני, 15/01/06 14:48

      קחו את החוק לידיים, פורעים חמודים שלנו... כל מי שחושב אחרת - אחת דתו להמית!

      הגב לתגובה זו

    • ''ראיתם מה קרה לשרון?'' ?!

      חולה על, 15/01/06 15:41

      תגיד לי יא רופא אליל נאור שכמותך, יש לך גם בובות וודו עם סיכות בבית נכון? עם שו של אוגר ועין של קרפדה תלויים על השרשר ש'ך נכון?

      תן לי לנחש... עכשיו שהעכבר הצהוב - אה סליחה! - הרב המכובד והמתנדנד כדורי, באישפוז נמרץ אז מה זה אומר על הכת שלכם???



      קיצור לך תדחוף גזר-קדוש יא פנאט עילג.

      וכמו שאמרו חז''לינו:
      נ... נח... נחמ... נחמן ממומן!

      הגב לתגובה זו

      • הוא מדבר על עובדות

        אשר, 15/01/06 22:20

        גם אם זה לא מוצא חן בעיניך
        יא רכיל

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    החיילים האלה פשוט מניאקים (ל''ת)

    ישראל, 15/01/06 13:38

    הגב לתגובה זו

    • חיילים חזק ואמץ- הכלבים בחברון נובחים והשיירה עוברת!!! (ל''ת)

      מיכל, 15/01/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • סליחה?

      ארנון, 15/01/06 16:07

      החיילים האלו הם אזרחי המדינה הרגילים כמוני וכמוך, ומגיעים מכל שכבות האוכלוסיה. אנשים רגילים אשר רוצים לסיים את השרות שלהם ולהמשיך בחייהם. אם הם מגיעים לכזה עימות חמור עם מתישבי חברון זוהי אשמת המתיישבים בלבד.

      הגב לתגובה זו

      • כל חייל שמגרש יהודי מביתו - ארור יהיה.

        הרב בעדני, 15/01/06 17:41

        תבוא מארה על ראשו.
        בערב ישאל מי יתן בוקר , ובבוקר ישאל מי יתן ערב.
        ארור יהיה בבית וארור יהיה בשדה.
        ישב בכף הקלע יחד עם רישעי ישראל , עם רבין שר''י ועם שרון ימ''ש.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק הליכוד אשם

    דני, 15/01/06 13:37

    כששרוןניצח בבחירות בראשות הליכוד

    הוא נהג כאילו הוא הוא הקובע הבלעדי שכחו שעוד אין כאן שלטון
    נשואותי וכך מינה יועצים שרים בלי קשר למיקומם בבחירות לדוגמא אומרט כמה תפקידים הוא קיבל
    גולדפרב זהב על ידו מי אשם
    רק הליכוד שלא העמידו אותו במקומו
    ומיד וכך הוא עשה בניגוד למצע
    הליכוד וזה כולל את הפנוי
    שנעשה והפינוי העתידי של
    עם הנגבי

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חזקו ואימצו, חיילים תחשבו קצת...

    יהודי, 15/01/06 13:33

    לפני שאתם מבצעים פקודה של אדם משותק שנושם באופן 'עצמוני' ב''ה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן - מחשבה לא תזיק וגם ערכים

      ציוני, 15/01/06 14:03

      פקודה בלתי חוקית מבית המושחת אולמרט - יהודי חברון אנו מחזקים אותכם !!

      הגב לתגובה זו

      • זהו צו בית המשפט העליון

        ציוני לא פחות, 15/01/06 16:20

        אה, שכחתי... בשבילך גם בית המשפט זה עוכר ישראל שמאלני שאין להתחשב בו

        הגב לתגובה זו

    • החיילים מבצעים צו בית משפט, לא קשור לשרון. אתה זקוק לרענון דחוף (ל''ת)

      בחוקי המדינה, 15/01/06 16:15

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נכון לעכשיו ! החוליגנים המטורפים קובעים את כללי המשחק וצה''ל מחריש (ל''ת)

    מתנחלים נמאסתם, 15/01/06 13:33

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני מאוס ומעוך

      ציוני, 15/01/06 14:01

      הערכים שלנו למול הכלום שלכם .

      הגב לתגובה זו

      • ציוני? אתה?

        אני, 15/01/06 17:15

        אני כנראה גם

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה מאד! מי שנמאס על האומה

      ותודה לא-ל על, 15/01/06 14:24

      לדורותיה הם המלשינים, המוסרים והרודפים, מהרסינו ומחריבינו, כלומר, אתם!
      ותן לי סיבה אחת למה מדינת ישראל מגרשת את היהודים מארץ ישראל?

      לא ניתן! ייתכן מאד ששוב תצליחו לבצע את הפשע, אבל הפעם לא יהיו חיבוקים. ואם תצליחו זה רק יוכיח שעם ישראל אינו ראוי לארץ שהוא מוסר בקלות כזו לג'יהאד הנאצי.

      הגב לתגובה זו

    • לא ידידי

      יאיר, 15/01/06 14:56

      זה אתם, השמאלנים האנטיפאתים, אתם נמאסתם על האומה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עד שניפטרנו מימכם בעזה ... התחלתם במהומות בחברון ? (ל''ת)

    לעקור מהשורש, 15/01/06 13:33

    הגב לתגובה זו

    • מתי ניפטר ממך?

      ציוני, 15/01/06 14:00

      אנחנו נוטעים שורשים ואתה תומך בגדיעה - לא יעזור לכם שמאלנים גלותיים - אירופה לא מחכה לכם.

      הגב לתגובה זו

      • ''שורשים''... ''גדיעה''... אני עוד שנייה בוכה ממש!

        עובד, 15/01/06 16:12

        חאלס טמבל.
        לך תשלם מיסים אידיוט.

        הגב לתגובה זו

    • אליפות עקירה לרוחק...

      אני, 15/01/06 15:52

      סיבוב שני מתחיל!

      למקומות... היכון... עקור!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולי הנוער הזה יציל את המדינה מקריסתה (ל''ת)

    לזרועות החמאס, 15/01/06 13:31

    הגב לתגובה זו

    • הנוער הזה הוא חמאס בעצמו (ל''ת)

      יוס2, 15/01/06 14:27

      הגב לתגובה זו

      • יוס תפווווווו (ל''ת)

        תשנה שם, 15/01/06 16:20

        הגב לתגובה זו

    • הנוער הזה יביא לחורבנה של מדינת ישראל

      מושק, 15/01/06 15:28

      הקיצוניים הימניים יביאו לחורבנה של מדינת ישראל.
      זכרון הסטורי - הבית הראשון והבית השני חרבו בגלל מיעוט משיחי קיצוני שגרר את העם למלחמה חסרת סיכוי.

      הגב לתגובה זו

    • נוער מתנחל מוסת ללא השכלה וכישורים מייצר שנאה וילדים עניים (ל''ת)

      איתמר, 15/01/06 15:49

      הגב לתגובה זו

    • אולי הנוער הזה יהפוך לחמס בעצמו (ל''ת)

      עם פיגועי קודש, 15/01/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • הנוער הזה הוא החמאס היהודי, אין שום הבדל (ל''ת)

      ארנון, 15/01/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    המתנחלים הם צבא ההגנה לישראל והצבא הוא כנופיית פורעי חוק (ל''ת)

    זיו, 15/01/06 13:28

    הגב לתגובה זו

    • אכן - צה''ל הפך לבובת השמאל.

      ציוני, 15/01/06 13:58

      זיכרו את אימרת הרמכ''ל בשבוע שחלף אודות ירי הקאסם ותבינו שהצבא הפך לכלי בידי השמאל הקיצוני.

      הגב לתגובה זו

    • הפוך על הפוך

      מיכאל, 15/01/06 14:03

      בינתיים זה הפוך
      נ.ב דרך אגב לא ראיתי שהם היו הכי
      תורמים למדינה
      מי שבנה את המדינה זה השמאל.
      ומי שמפרק אותה זה הימין והמתנחלים.

      השמאל מדבר שהוא יפנה אבל
      בפועל לא מפנה
      הימין אומר שהוא לא יפנה אבל בפועל
      מפנה
      אז במי כדי לבחור......................?
      בשמאל?

      הגב לתגובה זו

    • הפוך על הפוך

      מיכאל, 15/01/06 14:03

      בינתיים זה הפוך
      נ.ב דרך אגב לא ראיתי שהם היו הכי
      תורמים למדינה
      מי שבנה את המדינה זה השמאל.
      ומי שמפרק אותה זה הימין והמתנחלים.

      השמאל מדבר שהוא יפנה אבל
      בפועל לא מפנה
      הימין אומר שהוא לא יפנה אבל בפועל
      מפנה
      אז במי כדי לבחור......................?
      בשמאל?

      הגב לתגובה זו

      • הפוך על הפוך על שמיכת פוך... (ל''ת)

        על זה נאמר, 15/01/06 16:21

        הגב לתגובה זו

    • המתנחלים המטורפים = חמאס יהודי (ל''ת)

      מנשה, 15/01/06 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    במפגינים שמאלנים כבר היו יורים!

    ודייק, 15/01/06 13:28

    נמאס מהיד הרכה מול החוליגנים המופרעים האלה!!!
    להיכנס בהם בכל הכוח שילמדו שעם צה''ל לא מתעסקים!!!

    חוצפה, לקרוא לחיילים ששומרים עליהם ימים כלילות נאצים!!! פשוט חוצפה שלא תאמן. לתת לפלסטינים להיפרע מפורעי החוק האלו ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • ממש !!!

      אסף, 15/01/06 14:04

      בגלל זה יש כלכך ''הרבה'' מפגינים הרוגים ליד בלעין, שם הסמול מתפרע כל שבוע, עוקר עניים, פוצע ואף הורג את אנשי כוחות הבטחון

      הגב לתגובה זו

    • יורים עליך טילים מרגמות פצצות - ואתה שותק!! (ל''ת)

      צבעוני, 15/01/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • את מתפרעי בילעין התקשורת דואגת להסתיר

      קובי, 15/01/06 14:11

      בחודשים האחרונים בכל יום שישי מתבצעת הפגנה אלימה של מאות פעילי שמאל וערבים כנגד חיילי צה''ל, גם שם נפצעו כמה פעמים קציני צה''ל. אבל את זה התקשקשורת דואגת להצניע .

      הגב לתגובה זו

    • this are the people we have to thank (ל''ת)

      love, 15/01/06 14:55

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר

      יאיר, 15/01/06 14:58

      בשמאלנים היו יורים? כשירו ב''פעיל שלום'' שחתך את גדרות המוצב של צהל וסיכן את החיילים ירו ברגל, ואתם עשיתם מזה כאילו הוא קורבן
      השמאלנים זורקים אבנים כל שבוע בהפגנות שלהם עם הערבים. כבר חייל אחד איבד את עינו בגלל זה ואפחד לא פתח את הפה, אז אל תשחק אותה.

      הגב לתגובה זו

    • רק שתהייה בעניינים החיילים האלה

      יוגו, 15/01/06 15:49

      אם הם לא היו לובשים מדים סביר להניח שלמעלה מ75 אחוז מהם היו תומכים באותם מתנחלים שבעיניך מותר לירות בהם.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמדט מחפש דם

    ארז, 15/01/06 13:26

    בדיוק כמו שרון לפניו - והפעם לא צריך להתקמצן ולהיות יפי נפש, וצריך לתת לו בדיוק מה שהוא רוצה. אם אולמרט רוצה מלחמה - צריך לתת לו יותר ממה שהוא מבקש

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מחפש טיפול פסיכולוגי

      מיכאל, 15/01/06 14:00

      עם החוליגנים בחברון לא צריך
      להתפשר גם לא איתך ואם אתה
      רוצה טיפול פסיכולוגי אז ניתן לך את
      זה נקודה.

      הגב לתגובה זו

      • שוב שכחת לקחת את הכדור... (ל''ת)

        שובב, 15/01/06 16:22

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט רוצה להוכיח שהוא שרון

      אנטיוכוס, 15/01/06 14:33

      והוא מנסה להוכיח זאת על גבם ושבונם של הטובים שביהודים כאן,!
      אז צריך להביא אותו ואת עדר תומכיו לידי מסקנה שמה שקרה עם שרון הייתה בבחינת טעות, שלא תחזור,!
      יש להבטיח שכל מי שמוריד הוראות שמביאות לשפיכות דם, גם אם הוא סבור שדם מתנחלים לא נחשב למי יודע מה, יגיע בסופו של יום למסקנה שטעה בגדול, טעה ככה שאין לו שום אפשרות לתיקון הטעות .

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה יהלום אח שלי (ל''ת)

      ארץ אחת, 15/01/06 15:16

      הגב לתגובה זו

    • יאללה בואו נראה אתכם

      מוטי, 15/01/06 15:54

      אולי גם תירו בחיילים ? את רבין כבר רצחתם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה וחבריך מחפשים דם, לא אומרט

      ארנון, 15/01/06 16:12

      מדובר בפינוי פולשים לא חוקיים אשר הפרו את חוקי המדינה, לפי צו בית משפט לאחר שהיתה להם כל הזדמנות ערעור שבעולם. אנו מדינת חוק אשר חוקיה נקבעים בכנסת ולא ע''י המתפרעים בחברון. אולמרט מבצע את חובתו הבסיסית כראש ממשלה לבצע פסיקת בית משפט ולשמור על החוק במדינה, אוי ואבוי לנו אם לא היה כך. מי שרוקד על הדם הוא אתה ודומיך, לא הממשלה, הצבא והתקשורת שאתם כ''כ אוהבים להאשים.

      הגב לתגובה זו

    • נכון! באיזו תורה כתוב שהיהודים חייבים (ל''ת)

      להיכנע לנאצים?, 15/01/06 16:31

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שאלוהים יתן לו עונש כמו שנתן לשרי''ן

      יהודי, 15/01/06 16:42

      שרי''ן= שם רשעים ירקב אמן!

      הגב לתגובה זו