• 60.

    קצין טיפש!צריך לירות בהם כמו בפורעים הערבים!!! (ל''ת)

    יהודי, 15/01/06 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה לא? רק לך מותר? (ל''ת)

    חובה לפגוע, 15/01/06 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נוסבכר תלמד!

    חייל מפנה, 15/01/06 19:59

    קודם יורים. הנוער ''הערכי'' הזה הוא אויב כמו החמאס

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מושחתים כל השמאל גם לרכוש לנו יש לכם בעיה

    חברונית, 15/01/06 19:37

    אמרו קודמי מי שנותן חלק ממדינתישראל ראו הוזהרתם מה קורה לשרון ולכל מנהיג שנתן את המדינה בפרוש אמר הרבי מלובביץ אף שעל קל וחומר רכוש יהודי אבות אבותי עמלו וזה שלנו

    הגב לתגובה זו

    • שלא ייזהרו! אכפת לך שיקרה להם (ל''ת)

      מה שקרה לשרון?, 15/01/06 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדינה דפוקה

    דורון, 15/01/06 19:31

    מדינה מטומטמת. אם ערבים היו תוקפים יהודים באותה צורה, היו סופרים הרוגים.
    צריך לירות בתוקפי ערבים ובתוקפי חיילים.... וטוב שעה אחת קודם !

    הגב לתגובה זו

    • החיילים תוקפים יהודים, תעשה קצת

      סדר בעובדות!, 15/01/06 21:32

      צבא המגרש יהודים מארץ ישראל הוא תוקפן ואויב נאצי!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה פתאום מתנחלים?

    יאיר מהצפון, 15/01/06 18:54

    לא מתנחלים
    מחללי שבת בפרהסיה
    נושאי שם השם לשוא
    שבתאים
    מחרחרי ריב ומדון
    בושה ליהדות וליהדות הציונית בפרט

    הגב לתגובה זו

    • לגמרי לא מתנחלים

      תירוש, 15/01/06 19:56

      מתנחלים לא פוגעים בחיילי צהל ומתנחלים ככלל משתדלים ובהצלחה לא להכנס לעימותים מיותרים עם הפלסטינאים המקומיים
      ועוד תיקון - לא שבתאים אלא משיחיים מהסוג הגרוע

      הגב לתגובה זו

    • גמרת, תרביץ גם יריקה ותוריד את המים! (ל''ת)

      ותודה - אני, 15/01/06 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לצבא : צאו מחברון ! לא מגיע להם

    מתנחלת, 15/01/06 18:36

    שתשמרו עליהם !

    הגב לתגובה זו

    • את מתנחלת כמו שאולמרט המנוול

      מתנחלת!, 15/01/06 20:04

      לצה''ל לא מגיע שה''מתנחלים'' ישרתו בו.
      ושיצאו כבר מחברון. אתם כל הזמן תוקעים את האיום הזה, אנחנו מתחננים לפניכם שתקיימו אותו, ואתם ממשיכים לאיים ולהתעלל ביהודים.
      לא רוצים את צה''ל ביש''ע! חיילינו יעשו את העבודה ברצינות, למען העם היהודי ולא למען האויב ולמען ממשלת דמים וזדון מושחתת מן היסוד!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני מקנאה בילדות האלה. מאיפה לוקחים

    עוז רוח כזה?, 15/01/06 18:19

    אני מפגינה מאז ההסכמים שחתם בגין עם הנאצי סאדאת. אך קשה לי להאמין שהיה לי אומץ להתעמת עם קלגסי צה''ל, צבא גירוש היהודים מארץ ישראל.
    הילדות האלה תיזכרנה בדברי ימי ישראל כיעל וכיהודית. גבורות אמיתיות!!!!
    הנוער הזה הוא שיציל את עם ישראל מידי רודפיו הישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה לוקחים... תשובה פשוטה !

      דני, 15/01/06 19:35

      מאיפה לוקחים מרשם להכדורים החזקים האלה שרק רופא יכול לתת ?
      אולי זה יעזור לך כי הגיע זמן להתחבר למציאות .
      אגב יש שמועות שתיבת נח נראתה בחוף הים של נהריה אבל זה רק שמועות אז לא נטריד אותך .

      הגב לתגובה זו

      • השנינות שלכם ממש מדהימה! גם (ל''ת)

        גבלס היה שנון, 15/01/06 21:36

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    איך הם עשו את זה?

    עוד נראה בנקמה., 15/01/06 17:59

    חברת הכנסת שולמית אלוני ביקרה אצל נתשה, ראש עירית חברון הערבי, והצהירה קבל חברון – חברון היא עיר ערבית – והערבים לא מטומטמים, הם הבינו – חברת כנסת ישראל סומכת בדיעבד את ידיה על טבח תרפ''ט ומצדדת בהמשך מדיניות היודן ריין בחברון.
    הערבים רוצחים יהודים.
    יוסי שריד מוזמן על ידי דן מרגלית לאולפן הטלויזיה להגיב על רצח נחום הוס ויהודה פרטוש באוטובוס כשעמד בתחנה בגבעת החרסינה. יוסי שריד נותן תגובה ציונית הולמת – המתנחלים בקרית ארבע מסתובבים כסומא בארובה (יוסי ידוע בלשונו המליצית), מה הם חושבים לעצמם, שהם יישארו שם?-
    הערבים מפנימים וממשיכים לרצוח.
    וזה כמה שנים לאחר שנרצחו ששה בחורי ישיבה ועשרות נפצעו, בפתח בית הדסה בחברון, בשובם מתפילת ליל שבת במערת המכפלה. המצביא הדגול, חיים בר-לב קבע, ש''אילו לא היו שם לא היו נרצחים''.
    הערבים שומעים, אומרים תודה וממשיכים לרצוח.
    מרדכי לפיד ובנו שלום נורים מטווח קרוב בתחנת האוטובוס בקרית ארבע. האב ליווה את בנו שעמד לנסוע לישיבה בבני-ברק.
    בהלוויתם נרגמו אלפי המלווים בבלוקים ע''י המרצחים. חיילי צה''ל שתפקידם לחזור הביתה בשלום, וגם רוצים בכך, מבלי לעבור את עינוי הדין של שלטון ה''חוק'' בישראל, ניצבו מנגד, לא נעו ולא זעו.
    הערבים קלטו, כמובן, גם את הרמז הזה.
    בליל פורים הקיפו הערבים את מערת המכפלה בקריאות אטבח אל-יאהוד. למחרת אמור היה להיערך פוגרום ביהודים. צה''ל ידע על כך, כי זה פורסם בראש חוצות. התגובה הציונית ההולמת של צה''ל היתה להורות לד''ר ברוך גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד, להכין בית חולים שדה עבור היהודים שייפגעו. האפשרות שצה''ל יפעל למניעת הפוגרום כלל לא עלתה. כאמור, תפקידו של צה''ל לשמור על ה''שלום''.
    ד''ר גולדשטיין עשה את המתבקש, במקום צה''ל. ופתאם נסתיימה האדישות. סוף סוף יש רוצח במזרח התיכון החדש. סוף סוף אפשר לתת פורקן לשנאה, סוף סוף יודעים מי הם המכשול לשלום.
    וגם מקימים וועדת חקרה. כי זו ממש שערוריה – הכבשה טרפה את הזאבים. זה לא כדרך הטבע, זה לא מתקבל על הדעת, זה דבר שאין להשלים אתו.
    וכל עם ישראל כורע אפיים ארצה לפני הערבים. הרב לאו יוצא לניחום אבלים אצל הקאדים, המטיפים כבר עשרות שנים לטבוח ביהודים.
    עמרם מיצנע מארגן צעדה משותפת לערבים ויהודים בחיפה.
    ילדי גבעת חביבה ויד חנה שולחים מכתבי תנחומים לילדים ערבים.
    הרב ריסקין, מאפרת, יורד לאל-חאדר ומספר לערבים שחג פורים שלו כבר לא יהיה מה שהיה ושנשמתו בוכה.
    וכמובן, לא נותנים להקים אתר קבורה ל''רוצח מקרית ארבע'', אבל קוראים כל צעד ושעל בישראל על שמו של רוצח היהודים רבין.
    כך זה במדינה שתלמידי סטאלין שולטים בה. גם שמאל, גם אנטישמים, גם בולשביקים. כל הרע שבעולם.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה תהנה ממדינת אפרטהייד!

      ל-52, 15/01/06 18:58

      אתה בכלל יודע באיזה עולם אתה חי? אתה לא מבין שמדינת ישראל לא ממוקמת בדיוק בבקעה שלווה בין הרי האלפים הקורנים? כשהוריך או סביך הקימו או הגרו למדינת ישראל הם חשבו שהם באוגנדה? תתעורר לעולם שבו אתה קיים, וביננו, אתה ואל קאידה שותפים לפרוטוקול - רק תשנה מילים ספורות.

      אריק שרון, שיהיה בריא ושלם, אמן, הבין בקשישותו את המצב.

      חבל, מעט מדי ומאוחר מדי.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הגולם קם על יוצרו

    שולטי, 15/01/06 17:53

    מי שירים יד על כוחות הבטחון יענש
    כמו שאמר נימולר בתחילה הם התעללו בערבים...
    עכשו אפשר לראות מה קורה כאשר המטרה מקדשת את האמצעים...
    כבר מזמן הגיע הזמן, שנפטור עצמנו מעונשם למרות שזה מסובך

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נוסבכר לצערי הם צודקים

    אלי, 15/01/06 17:42

    אתה הפכת שלא במודע לנאצים... אתם משרתים את המאפיה של מדינת ישראל... אין לתפקיד שלכם כיום שום קשר להגנה על מדינת ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אוהב את הארץ הזאת

    שמול, 15/01/06 17:23

    אני שירתתי ביחידה מובחרת קיבלתי צלש מהרמטכל על התנהגות תחת אש בלבנון כנגד מחבלים ואיבדתי שניים מחיילי באותה פעילות והיום מאוד קשה לי ללכת למילואים וכמוני עוד הרבה מאוד חברים שלי נראה לי שהמדינה או יןתר נכון שריה ויועציה הפנו לי עורף וירקו על כל אהבת המולדת שחונכתי עליה מקניטים אותי ואת חבריי והופכים אותנו לעשבים שוטים אז איך אתם רוצים שנרגיש?איך אתם רוצים שנבוא למילואים כשאנחנו יודעים שאנחנו צריכים בסופו של דבר לפנות את אבינו מורנו משפחותינו וכל הטוב והטוהר שגדלנו עליו.....למה אתם הופכים אותנו לאויב ?
    למה אתם חושבים שאנחנו המחסום לשלום המיוחל ? הרי בסך הכל אנחנו כמו אבות אבותיכם שבאו לארץ כדי לחיות בשקט ובשלום בלי לחפש שום צרות
    הלוואי ותבינו אותנו יום אחד ותדעו על מה אנחנו נלחמים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל-29, לא נמאס לכם מן הבלופים?

    עופו מחברון!, 15/01/06 16:56

    למה לא השארתם על מתיישבי גוש קטיף במקומם וסילקתם משם את צה''ל.
    צה''ל לא עצר את ששת אלפי הפצמ''רים שנורו בברכת שרון, ימ''ש, על גוש קטיף, הקב''ה הוא ששמר עליהם.
    הערבים לעולם לא היו מצליחים להוציא את היהודים מגוש קטיף או מחברון, לכן משתמשים מהרסינו ומחריבינו מבית בצה''ל כדי לרדוף את היהודים.
    קחו את צה''ל לכל הרוחות!
    מי שנלחם בסימטת הגברוה בחברון היו אני יחידת הכוננות של קרית ארבע, חיילי צה''ל פחדו להיכנס לשם, לבד מדרור ויינברגר, הי''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בטח לא בכוונה, כיוונו לשמים, נפל עליך. (ל''ת)

    טמבל, 15/01/06 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בני הרביעי כבר לא יתגייס לצהל-יגן על ביתו ומשפחתו (ל''ת)

    מתנחל, 15/01/06 16:21

    הגב לתגובה זו

    • אל תתגייסו

      קובי, 15/01/06 17:04

      לא צריל לא אותכם ולא את הטובות שלכם. תשארו בשטחים ותגנו על עצמכם אחרי שצה''ל יפנה את השטחים. ואז נראה אתכם גיבורים גדולים.

      הגב לתגובה זו

      • וגם 'שפוי' הם ערבים. (ל''ת)

        גם 'קובי, 15/01/06 18:21

        הגב לתגובה זו

    • גם שלושת הראשןנים מוזמנים ללכת לכל הרוחות (ל''ת)

      שפוי, 15/01/06 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מסיתים נגד המתישבים

    יעקב, 15/01/06 16:14

    כל התקשורת נרתמה למשימה ה''קדושה''.

    ידוע שהקרקעות בבעלות יהודית, ומנסים לגרש את היהודים ולהתגרות בהם לצורך רוַח פוליטי וכדי לרצות את האמריקאים.
    שנים שמשטרת חברון תוקפנית מאד כלפיהם ומתעללת בהם.

    בעבר שתלו בתוכם פרובוקטורים (שאחד מהם היה אבישי רביב) שהפכו דוכנים לערבים במטרה להכפיש את שם היהודים.

    היום מכפישים את שמם, ולא נתפלא אם בעוד כמה שנים יתברר שגם אלה היו פרובוקטורים שליחי השלטון המושחת.

    ובינתיים שוכחים שהאדמות בבעלות יהודית, ונותנים פרס לרוצחים הערבים התוקפנים, במסוה של התיפיפות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לחיילי המחסומים שהם 'נאצים' בקביעות

    ''נשות ווטש'', 15/01/06 16:07

    אך את מי זה מעניין? רק לפני שבועיים הן אירגנו התפרעות המונית במחסום בית איבא, עם ערבים ועוד מקורביהן (כגון 'בצלם'), מוטטו את המחסום ואנשים עברו לכל עבר בלי בדיקה בטחונית דרך ומחוץ למחסום , בגבעה הסמוכה. אכפת לכם? שום 'תקשורת לא מדווחת. צבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט משקר ומחרחר מלחמת אחים משיקולי בחירות (ל''ת)

    הקצין חטף אבן, 15/01/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכל השמאלנים האנטי-ציונים

    דרור, 15/01/06 15:18

    אתם אף פעם לא תתקפו כך את חבריכם הערבים אחרי פיגוע!!!!!!!!!!!!!
    אם רק תשאלו את עצמכם מה הערבים נותנים למה שאנו מציעים (ראו אוסלו) אז תבינו את העיניין.
    כולכם בשבילי אוייב אחד גדול.
    איבדתי 6 חברים, אחד מהם בידיים בלבנון ובזכותכם ובזכות אהוד ברק הבנתי שהכל לחינם כמו כל הסכם פרו-ערבי שאתם עושים

    הגב לתגובה זו

    • רק חבל שאתה נשארת (ל''ת)

      אביב, 15/01/06 16:47

      הגב לתגובה זו

      • ב''ה, אתה לא תשאר. (ל''ת)

        יהודי, 15/01/06 17:34

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    סתם קטע ישן אך אקטואלי

    מלחמת השמאל, 15/01/06 14:53

    ב''ה, ט''ו בסיון, התשס''ג
    15 ביוני, 2003
    די לפאסיביות! צו השעה - הכרעת מלחמת האחים, לטובת העם היהודי לדורותיו
    היום של סירוב פקודה יהיה גם היום של סיום מלחמת האחים חסרת הפשרות שמנהל השמאל הישראלי נגד העם היהודי. ביום בו כל החיילים היהודים יבינו, שהם מתייצבים לפקודתם של מהרסינו ומחריבינו מבית ומסייעים לקידום מטרה שמשמעותה ביצוע פשע נגד העם היהודי ונגד האנושות, ביום בו יקומו כאיש אחד ויעזבו את צבא ההגנה לישראל, יאבד כוחם של הנשבעים ''עולם ישן עד היסוד נחריבה''. כשבגין נשא את נאומו שטוף הדמעות בלילה, שביומו הוטבעה האלטלנה ונרצחו ששה עשר אנשי אצ''ל, ואמר ''לא תהיה מלחמת אחים כשהאויב בשער'', ישבו בן גוריון וחברים והתפקעו מצחוק על עליבותו, המשחקת לידיהם, של בגין. הם המשיכו במלחמה והעצימוה, לא נגד הערבים ולא נגד הבריטים, נגד היהודים. וכך הם צוחקים עלינו עד היום, כשחבר בכיר במפד''ל מצהיר – ''אני אגיד לבן שלי שלא יסרב פקודה''.
    היום ברור, מעל לכל ספק, שממשלת ישראל היא אויבת העם היהודי. למי שהיה ספק בדבר, לא יכל עוד להיות מסופק לאחר הקמת הממשלה החדשה, שבה חלק נכבד לנושאים ברמה את דגל המלחמה בה' ובעמו. מלחמה המתבטאת בשנים האחרונות בפעילות נמרצת ואכזרית לגירוש היהודים מערש הולדתם, ארץ מורשת האומה, שעיקרו עשית דה-לגיטימציה ודה-הומניזציה לטובים שבנו, כדי להצדיק את התרת דמם!
    מעולם לא הצלחתי להבין – מדוע פעילות אקטיבית לגירוש יהודים מארץ ישראל, אינה נחשבת למלחמת אחים, וסירוב פאסיבי לבצע את הפעילות הלא אנושית הזו, ללא שום אלימות, נחשב למלחמת אחים. השכל המוגבל שלי אינו מבין זאת. גירוש יהודים בכח, נשים, גברים וטף, דור ראשון, שני ושלישי מבתיהם, איננו מלחמת אחים, ההתנגדות היא – מלחמת אחים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אל תסכימו להיות קלגסים בצבא הדקטטור

    יעקב, 15/01/06 14:53

    לאט אבל בטוח הופך צה''ל לזרוע הפוליטית של השמאל.
    לא ירחק היום שבו יחשבו החילים שתפקידם להילחם עם המתנחלים..
    הציונות ברמה הכי גבוהה היום היא לסרב פקודה.
    לא נסכים לבצע פשעי מלחמה ולגרש יהודים מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא לשכוח שהצבא הוא כלי מילוי פקודות של הממשלה, כלומר:

    חרות לכנסת, 15/01/06 14:28

    אם רוצים למנוע את הגירוש צריך להחליף את הממשלה השמאלנית והמושחתת הזאת לממשלה ימנית רצינית בראשותו של מיכאל קליינר

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    28 כולנו איתך להעיף את השמאלנים ורוצחי היהודים מהארץ (ל''ת)

    מצביעים חרות, 15/01/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אריאל לא היית צריך להיות שם. התגייסת להגן על יהודים לא על פלשתינים (ל''ת)

    אברהם, 15/01/06 14:21

    הגב לתגובה זו

    • היהודים בחברון יורקים לחיילים

      חרות, 15/01/06 18:47

      שמגינים עליהם בפרצוף. שצה''ל יצא מחברון.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    שצה''ל יצא מחברון חד צדדית

    פל' מתקנים, 15/01/06 14:17

    הערבים והמתנחלים כבר יסתדרו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המתנחלים - סוג של....

    ספי, 15/01/06 14:15

    משום מה לאחר ההתנתקות ניתן לראות כי המנתחלים ובינהם גם ההנהגה מתנהגים כמו טפילים אשר שותים את תקציב המדינה ובעצם מבצעים פעילויות פברוקטיביות כנגד המדינה וכנגד החיילים וזאת בהתבסס על תקציבים אשר אושרו להם ע''י המדינה ואלו תקציבים שאזרחי המדינה המיושבים בדעתם מפסידים על מנת שהם יוכלו לחיות על איזה שהוא פיסטין נידח ושקבוצה של חיילים צריכה לשמור עליהם. כך היה כבר לפני 10 שניעם כאשר הייתי חייל הייתי אמור לשבת ולשמור על יישוב שלם שחוץ משני חיילים האדם היחידי שהיה ביישוב זה היה רכז הביטחון אז אל תלמדו אותנו מה לעות ופשוט להתנתק מהם אחד ולתמיד

    הגב לתגובה זו

    • לא נחזור על הדברים, כי עם גבלס לא

      ניתן להתווכח, 15/01/06 16:52

      אך אקבע שוב את העובדה - השמאל טפיל על העם היהודי בכל התחומים, השמאל הוא המוצץ את דמינו תרתי משמע, דם החיים והמסים על עבודתנו, כשהוא כבר מזמן אינו עובד, רק מחבל והורס.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק!!!

        נדב, 15/01/06 18:40

        השמאל אכן טפיל על העם היהודי בכל התחומים. הוא אינו אפילו ''נשא תרבות'' כי אם ''מהרס תרבות''!!!

        כיום יש הוכחות מדעיות שמבחינות רבות, השמאלנים אינם כמונו - מבחינת מבנה הגולגולת, גודל האף וכו'.

        אה... שכחתי גם שהם נפגשים בחצות בבתי קברות ומתכננים השתלטות על הארץ, וגם את העובדה שהם חוטפי ילדי מתנחלים ומכינים מדמם קורנפלקס!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    מפקירי האזרחים שלא היססו לשלוח ילדים שאך סיימו ביה''ס לכלא,תיעוב! (ל''ת)

    מרדכי, 15/01/06 14:11

    הגב לתגובה זו

    • הם זרקו גם תלמידי בתי ספר, וכמה

      זו לא מדינת, 15/01/06 16:53

      ילדות עדיין יושבות בכלא במקום עמרי שרון.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שוטה

    ע.ג, 15/01/06 14:10

    אם הוא עוד לא הבין שהם פגעו בו בכוונה ולדעתם היה צריך לפגוע בו קשה יותר אז שיקרא את ''הברכות'' שהחברים הנבזים של כלבי חברון כתבו פה. להוציא משם את צה''ל מיד ושיגנו על עצמם. אחרי שהערבים יטפלו בהם לסרב לקבל את גויותיהם כדי שלא תטמאנה את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הצבא מתנהג כמו אישה מוכה שמשכנעת

    עצמה שזה מיקרי, 15/01/06 14:09

    אבל זה חוזר שוב ושוב והגיע הזמן שצהל יבינו שצריך להכות את המתנחלים המכים ולא לחזור ולהתחנף אליהם.
    הבכיינות הצהלית מתחילה להמאס יותר מהאלימות המתנחליסטית. כנסו בהם כבר, אם הם היו ערבים כבר היתם יורים בהם

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אדוני הרמטכ''ל התיעוב והסלידה שאתה מעורר, שלחת ילדים שרק סיימו ללמו-

    מוטי א, 15/01/06 14:08

    -ד לכלא
    מפקיר אזרחים שכמוך,אתה!! צריך להיכלא במקומם של נערים אלו שרק סיימו בית ספר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי שמחפש עימות יקבל עימות (ל''ת)

    היהודים צודקים, 15/01/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לצה''ל אן מה לחפש בחברון. צריך להשאיר שם את המתנחלים לנפשם

    יהודי ציוני, 15/01/06 14:01

    ולחסדי הפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט- כולנו איתך להעיף את המתנחלים מחברון מיד. (ל''ת)

    מחבלים קטנים, 15/01/06 13:54

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט שמח בחלקך, המחבלים הקטנים

      אתך., 15/01/06 14:44

      רק לא הייתי אומרת קטנים. אתה ותומכיך, כמו תומכי שרון, חלאת המין האנושי.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד למיתיישבים

    יאיר, 15/01/06 13:53

    לא לוותר - עיר האבות ליהודים

    הגב לתגובה זו

    • כנס

      טל נוסבכר, 15/01/06 14:34

      אתה סתם אידיוט
      הלוואי שזה יקרה גם למשפחה שלך ואז נראה אם עדיין תצדיק ת'מתיישבים..יא דפוק אחד !!
      אתה לא מבין - מה זה כל כך קשה להבין שצה''ל לטובת המתיישבים הם עושים להם טובה הם מגינים עליהם ותראה איך הם מחזירים להם טובה !

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההבדל בין אולמרט

    גיל, 15/01/06 13:53

    לבין עראפת הוא שהאחרון דאג כל העת לבני עמו, והראשון דואג לבני העם השני

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מתנחלים -פרצופכם האמיתי נחשף

    רפי, 15/01/06 13:40

    פרצופם האמיתי של המתנחלים מתגלה לכל בחודשים האחרונים. רובם בורים, עמי ארצות, מכחישי שואה, מחללי שבת בפרהסיה, בריונים גזענים מן הסוג הגרוע ביותר. אין בהם מושג מהי יהדות כהלכתה. בוז למתיישבים ולרבנים שאינם מוקיעים את השבבניקים ואת הפוגרומיסטים היהודים. מפעל ההתנחלות הוא העבודה הזרה בהיתגלמותה , הוא הדלק במנועי השהידים המוסלמים בנוסף להיותו גזל לשמו ובעבורו ובעבור חטא היוהרה שאנו כולנו חוטאים אנו נענשים וכנראה עדיין לא מספיק נענשים.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      תדי, 15/01/06 14:19

      הגב לתגובה זו

    • תיסתכל במראה!! (ל''ת)

      מוטי א, 15/01/06 14:20

      הגב לתגובה זו

    • זהו? מרגיש טוב יותר? ניגבת את הקצף? (ל''ת)

      עכשו עוף מן, 15/01/06 14:36

      הגב לתגובה זו

    • רפי, אתה מאמין במה שכתבת? (ל''ת)

      קשה להאמין שכן, 15/01/06 15:49

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנים - את פרצופכם ראינו מזמן, לצערינו

      עיייייייייייייף, 15/01/06 16:00

      חבורת שונאי-עצמם, מיזנטרופים בוגדים שילככו את פינכתו של כל מי שיסכים לירוק בפניהם. אתה מחפש את הדלק של השאהידים??? תסתכל במראה, חוצפן שכמוך. רוב העם היושב בציון נענש על קיומכם. עופו לאירופה או שתצטרפו לחבריכם הערבים אותם אתם אוהבים יותר מהמתנחלים שנואיכם. ע ו פ ו כ ב ר ! ! ! ! !

      הגב לתגובה זו

    • כמה הסברים מאוד חשובים, כדאי להיכנס.

      עטרה, 15/01/06 16:15

      אני 'מתנחלת' מהיישוב פסגות.
      מעט רקע לאידאלים שלנו ולדרך שלנו.
      אנחנו פועלים בשם ה', בשם אהבת הארץ, וכן, גם באהבת העם.
      אנו שומרים שבת ומקפידים על ההלכות מאוד, איננו מחללים שבת, ובטח שלא בפרהסיה.
      ע''מ לדעת מהו הציבור המתנחל עליך לבוא ולראות, לחוות ולגלות את האמת.
      אנו מארחים כמעט בכל שבת חיילים - שאוכלים איתנו סעודות שבת, ודואגים להם ולכל מחסורם.
      דע לך שאנו ציבור כל כך חזק, אידאלי, ומסור שמזעזע שככה משמיצים אותו.
      אני, כבר הגעתי למסקנה. כל המלחמות האלו שמאל-ימין אלו מלחמות על הרוח, הקדושה, האמת.
      אתם יכולים להכחיש, זוהי האמת.
      ותורה מנצחת. תורה ששורדת כבר יותר מ5000 שנה.
      ואותה תורה כותבת לנו במפורש שחברון, יהודה ושומרון, עזה - כל ארץ ישראל, שייכים לנו. אז מה הסיפורים האלו - שייך לערבים???
      אשמח מאוד לתגובה ריאלית.

      בברכת תורה, עבודה ושמחה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לסג''מ נוסבכר

    ארז, 15/01/06 13:24

    אני דווקא מקווה שפגעו בכך במכוון - לא ספציפית בך, אלא בחייל שבא לגרש יהודים מרכושם ואדמתם.
    אין לך לבוא בטענות אלא למפקדיך ולהנהגה הפוליטית ששלחו אותך להילחם ביהודים ולא למטרה שלשמה התגייסת, להגן על מדינת ישראל מאויביה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      ירון, 15/01/06 14:00

      לכל החיילים שמגרשים - לא נסלח . ואל תתנו את התירוץ המטומטם '' רק מילאנו פקודות'' כבר הרבה השתמשו בזה ולפני הרבה שנים - זה לא עזר להם

      הגב לתגובה זו

    • כנס

      טל נוסבכר, 15/01/06 14:20

      אני דווקא ההפך ממך !!
      אתה סתם דפוק !!
      אתה לא מבין שצריך להעריך את צה''ל ולא לפגוע בו - הם הולכים לטובתכם הם מגנים עליכם - מתי תקלטו את זה כבר !! טיפש !

      הגב לתגובה זו

    • בואנה אתה טיפש לא פלא שיש נוער דפוק

      חולרה אמיתי, 15/01/06 14:46

      אני חיילת ששירתה בחברון, שישבה במיתקנים ליד הקזבה , הדתיים הילדים היה להם תחביב לזרוק אבנים על החיילים ולנו אסור היה להגיב חטיבה שלמה שומרת על 7 משפחות בתוך חברון בושה , המתגוררים בחברון הם לא דוסים מישראל אלה דוסים מחו''ל אני מוכנה להתנדב לצבא ולדאוג להשפז כול ילד שפוגע בחיליים אני חיילת בעבר שאיבדה חיילים שמתו על הגנה על אזרחי ישראל בושה מתנחלים

      הגב לתגובה זו

    • ליאיר מר''ג

      צביקול, 15/01/06 14:49

      יאיר דעותיך פשיסטיות וחולניות!
      לפגוע באיש כוחות הבטחון שנשלח בהוראת הדרג המדיני החוקי והלגיטימי להגן על מתנחלי חברון מפני פורעי ארגוני הטרור הפלסטיניים, עד להיכן הדרדרנו? גועל נפש חולני! להקיא אותך לאלתר מהחברה הישראלית השפויה. ויפה שעה אחת קודם. מענין מדוע מנהיגות המתנחלים לא מוקיעה את המעשה הנואל והמביש?.

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק מה שהוא עשה

      לארז, 15/01/06 15:47

      להגן על מדינת ישראל מאויביה - היישוב היהודי בחברון והחמאס.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    טימטום-למה נכנסים לעימות מיותר?

    אלמוג, 15/01/06 13:22

    את מי בדיוק משרתת ההתחממות המיותרת הזאת.את מי מעניין בכלל בתים בחברון שבכלל שייכים ליהודים.למה לא עושים כלום נגד עשרות אלפי עבירות בניה של פלשטינים משני צידי הקו הירוק?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למה לא משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות?

    חיים, 15/01/06 13:20

    גז מדמיע וכדורי גומי.
    מה ההבדל בין אבן שזורק פלסטיני, לאבן שזורק אנארכיסט לבין אבן שזורק עבריין מחברון?

    ואל תנסו להבהיל אותם עם ''תגובה נחושה''. הרי את המתפרעים ששפכו חומה על השוטרים בהתנתקות שיחררתם בלי משפט ובלי עונש.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שנאת חינם הביאה לחורבן וגלות! די לגלויות !סלקו המשחיתיסטים מכם ומיד (ל''ת)

    רפי א, 15/01/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חיילים, תחשבו קצת...

    ברוך, 15/01/06 13:20

    לפני שאתם מבצעים פקודה של אדם שנושם באופן 'עצמוני'
    ושמזיז את בוען רגלו הימנית ''בתנועות יותר גדולות''.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למסור את מתנחלי חברון האלימים לידי ערביי המקום (ל''ת)

    יוס2, 15/01/06 13:14

    הגב לתגובה זו

    • מייד לערבים. (ל''ת)

      להחזיר, 15/01/06 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    איך הם מעיזים לפגוע בחיילים שמגנים עליהם כבר שנים? חוצפנים (ל''ת)

    אלי, 15/01/06 13:12

    הגב לתגובה זו

    • כנס גבר !

      טל נוסבכר, 15/01/06 14:21

      אני מסכים איתך אחי..
      המפגרים האחרים לא מבינים שהם לטובתם - הם קשיי קליטה הדפוקים האלו !!

      הגב לתגובה זו

    • טוב, ננסה בסבלנות - כל יושבי חברון

      המופ''סים השתתפו, 15/01/06 14:39

      היהודים הם חיילים בצה''ל, וגם באזרחי. הם מגינים על חייך חסרי התועלת!
      צה''ל מגיע לחברון, לא כדי להגן על היהודים, אלא כדי לאפשר לערבים להתעלל בהם!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נתניהו מלבה סכסוכים

    ביבי מסוכן, 15/01/06 13:09

    הוא לא יודע טקטיקה אחרת רק מהומות וסכסכנות

    אהוד אולמרט ידע לטפל בברנש ובברנשיו

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט רוצה יהודים בלי בית

      אולמרט סכסכן, 15/01/06 13:48

      העיקר שיאהבו אותו באו''ם
      כן , הארגון הזה שמציג מפות של האיזור בלי מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • תועמלן קדימה..אתה עלוב . (ל''ת)

      כמה נמוך..., 15/01/06 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    צה''ל- צבא הגירוש לישראל

    לא מתגייס !!, 15/01/06 13:09

    אין ליהודים מה לחפש בצבא של הדיקטטורה הישראלית החדשה.
    צבא שבו נותנים וממלאים כל פקודה.
    צבא של רובוטים מוגבלים שלא מסוגלים לעמוד מול הטרור הערבי אז הם נכנסים ביהודים ומצייתים לממשלה הפושעת.
    נקודת אור :
    לפחות שרון ורבין כבר מאחורינו...

    הגב לתגובה זו

    • לסגור את חברון!

      יוסף, 15/01/06 13:53

      להכריז עליה שטח צבאי סגור, ולפנות בכח, כל כח שיידרש, את הפסיכים הללו.
      מקומם של הכולירות הללו בכלא ולא בחיים על חשבוננו.

      חסל סדר הפקרות!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אז מה רצית? שיחבקו אותך? השגעון

    הזה חלף עם, 15/01/06 13:03

    הגיע הזמן לצאת למלחמה נגד צבא החורבן לישראל.
    שום חייל לא יינקה. רוצים מלחמה, תקבלו אותה!
    המדים אינם מחפים על הפשעים! להיפך. בנוסף להיותכם מבצעים פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות, אתם גם פושעי מלחמה.

    ואתם מרשים לעצמם את ההתנהגות הנאצית הזו, כי הבנים המטומטמים שלנו מסרבים לקלוט את האמת ולהסתלק מלגיון הזרים הזה ולהילחם בו.

    הגב לתגובה זו

    • ******חסוי******

      טל נוסבכר, 15/01/06 14:18

      דבר ראשון זה אחי שנפצע הקצין !
      ועכשיו הוא בסדר..
      אבל תאמין לי אני מקווה שאבא שלך גם יפצע מתישהו או אחיך אם יש לך..ונראה איך תרגיש יא חתיכת מניאק
      אתם צריכים להעריך את צה''ל שהוא מגן עליכם ולא לתקוף אותם = טיפשים!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תשאל את אחיך כשהתגייס, למה הוא נשבע?? (ל''ת)

        מוטי א, 15/01/06 17:02

        הגב לתגובה זו

    • מלחמה? אתם?

      אזרח, 15/01/06 15:50

      חבורת פרזיטים אוכלי חינם שחיה על כספי המיסים שלנו ועל דם בנינו? מלחמה? על מי אתה מאיים פשפש?

      כל מה שצריך זה לסגור לכם את ברז התקציב ואז נראה אתכם. תכירו מילים כמו ''עבודה'', ''משכורת'' ''אין'' וכו'.

      אם תרגיזו אותנו פשיסטים קטנים - פשוט נשאיר אתכם שם.

      הגב לתגובה זו

      • אולי באמת תעשו לנו את הטובה הקטנה (ל''ת)

        הזו, השאירו, 15/01/06 16:59

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל אחינו החורגים בחברון...

    אורן, 15/01/06 12:59

    יומכם קרב ואין הנאה גדולה יותר גדולה מלהתרווח על הכורסה ולצפות איך גוררים אתכם החוצה מהמאורות שלכם בחברון (כולל כל 4 קיני הטרור שלכם בעיר - אברהם אבינו...וכו')

    הגב לתגובה זו

    • לכל אחינו הבוגדים מהס(ס!)מאל...

      פנחס ז-ה אליהו, 15/01/06 13:52

      יומכם קרב ולא ירחק היום עד שנקיא אתכם מקרבנו. לא נשכח ולא נסלח לכם על שנאתכם ורשעותכם!!!

      הגב לתגובה זו

      • להתייחס לחוליגנים בחברון כאוייבים לכול דבר.

        בנצי א., 15/01/06 18:19

        אלה לא אחים ואף לא אחים חורגים. היצורים האלה הם מזרע העמלק. יש לטפל בהם כמו שמטפלים בחמס ובחיבאללה. ובלי הנחות. ובטרם יעלו עלינו לכלותינו. ויפה שעה אחת קודם!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אפילו לא אחים חורגים.חבורת מנוולים. (ל''ת)

      יוסי, 15/01/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בשביל מה להתערב ?

    חיים, 15/01/06 12:50

    תתנו למתנחלים להרביץ ואל תתערבו גם כשהרוב יחזיר להם...
    פשוט וקל.

    הגב לתגובה זו

    • נזכרת? כבר שנים מתערבים, מחזיקים

      מדינת ישראל, 15/01/06 13:44

      את המתנחלים ונותנים לרוצחים להכות בהם.
      משטרת חברון ידועה לשמצה, בצידודה בתוקפנות של יורשי מרצחי תרפ''ט.
      מדינת ישראל שולחת לחברון חיילים מוסתים מן השמאל. מדינת ישראל אוסרת על חיילי צה''ל לקבל כיבוד מיהודי חברון, שמא, חלילה, הם יאמינו שמדובר בבני אדם, יתר על כן ביהודים הטובים ביותר שבהם התברך עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אינפורמציה מעניינת.

        מופתע ומזועזע, 15/01/06 15:05

        חידשת לי .אינפורמציה מעניינת. מחריד אם זה באמת כך ...

        הגב לתגובה זו

    • מסכים עם חיים לחלוטין!!

      יואב, 15/01/06 14:19

      הכי פשוט זה להוציא את צה''ל מכל הבלגן הזה. מה החיילים אשמים? מי שרוצה לגור שם שיבושם לו! הרי בכל מקרה הם לא רוצים את הצבא, אז למה לכפות עליהם משהו שהם מתנגדים לו? מישהו יכול להסביר לי את ההיגיון בדבר הזה?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מתנחלים - אתם פרימיטיבים

    איתן - יהודי, 15/01/06 12:50

    אתם פרימיטיבים ומביישים את העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • ממשלה שנבחרה על מצע ימני ומתנהגת כמו שמאלנית (ל''ת)

      היא הפרימיטיבית, 15/01/06 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    וזו האהבה של המתנחלים

    דוד, 15/01/06 12:48

    ומעניין מה ההגדרה של שנאה אצלם

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא נוצרים שאוהבים להגיש את הלחי השניה

      מתנחל מגורש, 15/01/06 13:39

      מזכיר לך שרוב חברי הממשלה הזו, כולל אולמרט עצמו, נבחרו על מצע של מפלגה ששוללת החזרת שטחים. הם פשוט רמאים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כאשר הצבא הוא אויב

    מישהו, 15/01/06 12:46

    יש להתייחס אליו ככזה
    כאשר יגנו על עם ישראל ישאו אותם על כפיים.

    אגב, מי גרם לבלגן, לא הממשלה בנסיונה לגרש יהודים?

    הגב לתגובה זו

    • אוייב של מי?

      מישהו אחר, 15/01/06 13:14

      של קומץ מטורפים?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לתושבי חברון...

    ירון, 15/01/06 12:40

    תהיו חזקים, אם תתייחסו לביקורת סופכם יהיה כמו גוש קטיף ז''ל.
    העם איתכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • העם ממש לא איתם

      גילי, 15/01/06 12:50

      העם ממש לא איתם!!!! דבר בשם עצמך!!!

      הגב לתגובה זו

      • העם לא עם גילי...

        ירון, 15/01/06 13:16

        ולא עם ''שוחרי השלום'' שפוצעים חיילים בהפגנות נגד הגדר?
        אני בטוח שלא.
        דברי בשם עצמך!!!
        תושבי חברון- חיזקו ואימצו.

        הגב לתגובה זו

        • גם הקב''ה לא סובל את מתפרעי חברון. (ל''ת)

          מילי, 15/01/06 21:40

          הגב לתגובה זו

      • העם עם תושבי חברון

        לוינס, 15/01/06 13:38

        ההסתה של השמאל והדיסאינפורמציה שזורעת התשקורת
        לא תעזור הפעם.

        בשביל זה יש טוקבקים.

        הגב לתגובה זו

      • הקב''ה איתם ותתפלא גם חלק גדול מהעם (ל''ת)

        ישראל, 15/01/06 13:43

        הגב לתגובה זו

        • הקב''ה לא פינה אותם? (ל''ת)

          אזרח, 15/01/06 15:51

          הגב לתגובה זו

      • העם כן איתם מי מינה אותך ליודע ? (ל''ת)

        עינת, 15/01/06 13:45

        הגב לתגובה זו

      • אני לבי איתם !

        עוד יהיה טוב, 15/01/06 13:47

        יהודים היושבים בבידוד פיזי ומדיני ומרגישים שהמדינה מפקירה אותם.

        הגב לתגובה זו

      • דבר אתה בשם עצמך (ל''ת)

        שמאלן מתרומם, 15/01/06 16:10

        הגב לתגובה זו

    • העם לא איתם הבחירות הקרבות

      קובי, 15/01/06 12:59

      בעזרת השם יוכיחו את זה

      הגב לתגובה זו

    • לתושבי חברון...

      ירון, 15/01/06 13:00

      אמן תגמרו כמו גוש קטיף

      הגב לתגובה זו

      • לתושבי חברון.

        ארצי, 15/01/06 21:39

        העם שונא אותכם ואתם היצורים המאוסים והנתעבים ביותר בעם.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    כשבאזור הפלשתנאי כפר בליעין כל שבוע פוצעים חייל אין כאלה כותרות

    איציק, 15/01/06 12:39

    ופעילי שמאל יהודים משתתפים בהפגנות בימי שישי באזור קו התפר בליעין ווכמעט כל שבוע נפצע שם חייל אבל התקשורת משתיקה את זה ולא נותנת כותרות. הגינות תקשרותית הא?!. והיא קוראת להפגנות בבליעין הפגנה של שוחרי שלום לעומת זאת של מתנחלים התפרעות למרות ששבליעין זורקים בולקים על חיילים ובהפגנה שהשתתפו יהודים הוצאי לחייל עין בזריקת אבן, נא לא לצנזר את תגובתי תודה

    הגב לתגובה זו

    • צודק - צריך להפעיל אותו כוח, ובלי שום

      מיקי, 15/01/06 12:46

      רגישות, כלפי האנרכיסטים בבילעין.

      הגב לתגובה זו

    • למה,פעילי ימין שחוסמים כבישים ופוצעים חיילים,מקבלים יחס יפה?

      איש, 15/01/06 13:35

      בינתיים מי שנורה ונפצע ,ע''י כוחות הביטחון זה מפגין מהשמאל,ליד גדר המערכת.מפגיני הימין זוכים ליחס מפלה לטובה,אז תפסיקו להתבכיין ולקרוא לחייליי צה''ל ''נאצים'',תפסיקו להתנהג כאילו אתם אדוני הארץ,כי אתם לא. אתם משניאים את עצמכם
      על הציבור. '' יהודי לא מפנה יהודי?''
      אז למה יעקב אבינו פינה את כל היהודים וירד מצריימה?ולפניו גם אברהם ירד מצריימה. כי היה רעב כבד
      ולכן בגלל תקדים זה גם אתם יכולים להתפנות ,ויפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

    • אני מייחל ליום שבו ייתיחסו אליך כמו שמתייחסים אליהם

      יוסף, 15/01/06 13:56

      אני אשמח מאד לראות את התגובות שלך כאשר תחטוף כדור גומי ליד כשאתה מנסה להשתמש בה בכדי לפגוע בפלסטינאים תמימים.
      ובלי קשר, כך גם צריך לעשות בבילעין.

      חוק זה חוק, מדינה זו מדינה וכלא - ב''ה תפגוש בקרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צהל נהיה פאטתי (ל''ת)

    גג, 15/01/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בחברון יש חלאות ערבים ויהודים ללא הבדל

    מוטי, 15/01/06 12:38

    מסכנים החיילים שלנו.
    מקדימה ערבים ומאחורה מתנחלים מטורפים (ולהפך).

    הגב לתגובה זו

    • את המתנחלים המטורפים שלחה הממשלה ליישב את חברון. (ל''ת)

      ימנית, 15/01/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    המתנחלים מבינים רק כוח (ל''ת)

    סוף לרגישות!, 15/01/06 12:35

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים הציבור הערכי והמוסרי במדינה (ל''ת)

      פרופ' יעל מורן, 15/01/06 13:21

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תמשיכו לדפוק את המתנחלים ולהגן עלינו בבלעין (ל''ת)

    שמאלני קיצוני, 15/01/06 12:35

    הגב לתגובה זו

    • על מי זה עלינו? על הערבים? בכמה חיילים כבר פגעתם? (ל''ת)

      ימנית קיצונית, 15/01/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הפוגע בחייל לשבור לו את העצמות!!! (ל''ת)

    אביגיל, 15/01/06 12:34

    הגב לתגובה זו

    • גם לגבי שמאלנים שתומכים בערבים בבלעיין, נכון? (ל''ת)

      א.ד., 15/01/06 13:07

      הגב לתגובה זו

      • את המתנחלים עוד אפשר להבין איכשהו (ל''ת)

        לשמאלנים לירות, 15/01/06 16:09

        הגב לתגובה זו

    • לא לשבור, לירות ברגליים (ל''ת)

      חיים, 15/01/06 13:43

      הגב לתגובה זו

    • והקריאה הזו מכוונת לכל ערבי באשר הוא . (ל''ת)

      מצטרף, 15/01/06 13:44

      הגב לתגובה זו

    • כל המגרש יהודי-דמו בראשו

      פנחס ז-ה אליהו, 15/01/06 13:59

      ושלא תגידו שלא הודענו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני.....לצבא ההגנה לישראל....אני נשבע!! (ל''ת)

    מוטי א, 15/01/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש עוד דרך,והרבה יותר מכובדת. (ל''ת)

    מוטי א, 15/01/06 12:27

    הגב לתגובה זו