• 79.

    רצאבי - לא נשכח ולא נסלח

    תתבייש, 15/01/06 17:39

    אנחנו שהכנסנו אותך לכנסת ה- 16, קיבלנו ממך סכין בגב.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    זה הסוף של שינוי, וטוב שכך... (ל''ת)

    מפוכח, 15/01/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הדמוקרטיה של הצפוניים הלועגת על מרכז הליכוד (ל''ת)

    דוביק, 15/01/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא עשיתם כלום בכנסת אז הפרישה היא טובה לעם ולכם (ל''ת)

    לבית אבות, 15/01/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מיפלגת שינוי

    פקק תנועה, 15/01/06 09:14

    זו מיפלגה שדאגה לביטחון כלכלי לניבחריה מיבלי לעשות משהו נחרץ בחיים הפוליטיים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ככל שיפרשו יותר מוקדם כן ייטב. (ל''ת)

    מאוכזבי שינוי, 15/01/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה מזכיר לי את הסבתא של לפיד. (ל''ת)

    ברהום, 15/01/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חרא עליהם ! (ל''ת)

    ניסו שחם, 15/01/06 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא מתאים לדמוקרטים לקבל בחירת הבוחר.

    ירוסלבסקי, 15/01/06 08:29

    אותי זה לא מפתיע.
    מי נתן גיבוי לשרון להמנע ממשאל עם על ה''התנתקות'' המופקרת ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    סוף דרכה של מפלגה מטופשת

    א, 15/01/06 08:28

    מפלגת שינוי זאת מפלגה שכל מצעה זה שנאה כלפי חרדים והתעסקות בחיי החרדים יותר מאשר במפלגה עצמה וזה היה רק עניין של זמן עד שהם יפלו מפלגה לא יכולה לקיים מצע שמושטת על שנאה בלבד בלי אידיאולוגיה , מה גם שכל מה שהם הבטיחו לבחורים שלהם בבחירות הקודמות הם לא קיימו אפילו דבר אחד וגם בזה הם לא האשימו את עצמם אלא את הממשלה של שרון שלא נתנה לעבוג כלשונם.
    ככה לא יכולה להתקיים מפלגה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מיפלגת שינוי

    פקק תנועה, 15/01/06 08:15

    המיתפוררת יכולה להקים קואליציה .עים מיפלגה אחרת שמיתפוררת ושמה מרצו .וביחד עים נציגת נטורי קרתא .הם יכולים להציג ניבחרת מצוינת שהסיסמה שלה היא .,אנטי ונגד כל דבר שקשור ביהדות ובישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולי טומי ופורז ימנו את הכלב של פורז לח''כ כמו שקליגולה מינה סוס

    לסנטור, 15/01/06 07:47

    ואז ייושבו כל המחלוקות בשינוי

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שינוי בשינוי

    נופר, 15/01/06 06:33

    אני מאמינה בדמוקרטיה ומצביעה למועמדי שינוי שנבחרו בדרך דמוקרטית. מי שינסה לשנות בדרך לא דמוקרטית לא יזכה בקולי.לפיד היקר, היית עמוד האש לפני המחנה, אבל אם לא תהיה ברירה, נסתדר בלעדיך.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פלצנים שלא יודעים להפסיד ממילא שינוי מתרסקת

    חורחה, 15/01/06 05:46

    הם מקדימים רפואה למכה שיוני מתרסקת לרסיסים כדי למנוע מעצמם עגמת נפש ובושה הם בורחים עכשיו מהפוליטיקה זוג נוכלים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    על תשקלו להתפטר - תתפטרו מייד חבל על הזמן (ל''ת)

    קובי, 15/01/06 03:09

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אוייש לא !

    חיפאי, 15/01/06 02:42

    ממש עצוב לי.
    כל חיי רציתי אנשים כמו פורז ולפיד בהנהגת המדינה.
    הם מדינאים, אסטרטגים, תרומתם למדע לחברה ולביטחון מעל ומעבר למה שבכלל ניתן לצפות.
    ובעיקר, מגיע להם פרס נובל לשינאה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    השם אשכנזי (לוינטל) אבל הפרצוף שחור.

    גזען, 15/01/06 01:49

    אז מי זה הלונטל הזה?
    משלנו או ווסווס ???

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אין מקום לפורז בכנסת

    גלעד, 15/01/06 01:39

    צודקים המתנגדים לפורז בשינוי. נוסף לפרשיות עם פריצקי וחשיפת איילה חסון. האיש פורז מעל בתפקידו כשר הפנים. התפרסם שפטר פקיד בכיר , ידוע בניקיון כפיו ,כי הפקיד הודיע שיסרב לציית להוראות מושחתות. השר ידע היטב שההוראות מושחתות, אבל השר גיבה והגן עליהן. לא רק זאת אלא גם תפר תיק כדי לפטר את הפקיד הישר. כל זה בגיבוי של מי אכן ניחשתם. טומי לפיד .שר המשפטים פורש כנפיו על מעשים מושחתים. מבקר המדינה .היכן אתה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    דין קדימה כדין שינוי. שתיהן יתרסקו וייעלמו מהנוף הפוליטי.

    ושלא יעבדו, 15/01/06 01:25

    כמו ששינוי הולכת להעלם בקרוב, גם קדימה, מפלגת השעטנז והמיש-מש האופורטוניסטי, תעלם אחריה.
    שינוי תעלם מהמפה הפוליטית כבר בבחירות הקרובות.
    קדימה תעלם בבחירות שלאחריהן.
    גם קדימה וגם שינוי, שתיהן מפלגות בעלות אידיאולוגיה צרה ונבזית שמבוססת על שינאה.
    האידיאולוגיה של שינוי מבוססת על שנאת המזרחיים והחרדים ושינאת כל דבר ששונה מהם.
    במקביל לה, גם האידיאולוגיה של קדימה מבוססת על שינאה. שינאת המתנחלים - אלה שפעם היו בבת עינו של האליל הנערץ שרון. שינאה זו, מובילה לרצון בלתי נשלט ואובססיבי מצד מנהיגי קדימה, לגרש אותם ולהרוס את בתיהם.
    שינוי, נשענה על אדם אחד וכשלפידו כבה, היא התרסקה.
    קדימה, עם כל האופורטוניסטים המושחתים ועם כל אספסוף העריקים שמאכלס אותה, גם היא מתבססת על אדם אחד, וכשנרו הולך וכבה, גם היא בדרך לתהום.
    גזור ושמור.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שינוי - לא שינו שום דבר (ל''ת)

    שינוי, 15/01/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לפיד לא רוצה לגמור כמו שרון (ל''ת)

    לחלחלחלחל, 15/01/06 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הביתה בשימחה רבה !

    אמנון בן-יהודה, 15/01/06 01:06

    וזאת עבור זה אשר נועדתם על השם'' . לא השארתם חלקה אחת טובה ! בעזרת השם'' לכו לדרך חדשה אולי תגיעו לנחלה חדשה אשר בונים בטבריה למטיף מאמריקה שם מקומכם!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שקוף שהתגובות השליליות באות מפריצקי וחבריו

    ממש שקוף, 15/01/06 00:42

    שקוף שקוף!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. ויש לשינוי הרבה תומכים ומצביעים!!! (ל''ת)

      ענת, 15/01/06 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי שנילחם בתורה תמיד נופל (ל''ת)

    גבריאל, 15/01/06 00:36

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא נילחם בתורה אלא בסוחרי התורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 15/01/06 01:04

      הגב לתגובה זו

      • איזה סוחרים???..בולשיט....

        טפשון, 15/01/06 01:28

        כל נצח קיום תורת-ישראל הוא על טבעי ...
        כאשר בצפורניים ממשיכים ומקיימים את נצח ישראל ללא תקציבים ונגד כל הגיון ומול שנאה והתנכלות. ליהדות...בישראל ובעולם כולו...

        לא סוחרים ולא נעלים..

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    כמו בעבדה - המזרחיים נבחרו - אז נוטשים (ל''ת)

    גזענים בעבודה, 14/01/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחריתם/סופם של גזענים מלידה (ל''ת)

    ה-''בועה'' שינוי, 14/01/06 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ועל הדמוקרטיה מה יהיה? (ל''ת)

    דמו......מה?, 14/01/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יחיאל חזן, טומי לפיד, פורז, דוד לוי - קססה איכותית

    רשם המפלגות, 14/01/06 22:58

    זו הרשימה ולפי הסדר של המוח, אם תהא כזו רשימה האמינו לי היא כמו עלה ירוק אבל יבש טוב טוב לקססה איכותית

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין אם יאיר לפיד יזמין את לוונטל אליו לראיון אחרי הנצחון ולמרות

    חנוני, 14/01/06 22:57

    שזה אבא שלו, אבל הוא לא יעשה זאת אחרת אבא טומי ינזוף בו קשות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איזה באסה עכשיו נצטרך לשמוע את לפיד בפופוליטיקה, נמאס ממנו כבר (ל''ת)

    גוג ומגוג, 14/01/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יפה שעה אחת קודם, מושחתים (ל''ת)

    חתולי, 14/01/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    זוזו הצידה ותנו לאולמרט לנצח בגדול

    בקשה לטומאש, 14/01/06 22:54

    טומי ופורז וחבורתכם המוזרה מהגועליציה ומהאופוזיציה - זוזו הצידה ותנו לאולמרט לנצח בגדול. אתם סתם עומדים לציבור כמו עצם בגרון עם סיסמאות שפג תוקפן. טומי ידוע כחבר של אולמרט אבל אולמרט יודע שאתם סתם סחורה משומשת ולא משתין לכיוון שלכם. זוזו הצידה ותנו לנו סיכוי לקבל ממשלה יציבה בראשות אולמרט. אתם נמאסתם !

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סקר האם תצביע למפלגה שבראשה עומד לוינטל?

    נאור, 14/01/06 22:51

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני אדם מבוגר , ועד היום בעיני לפיד הינו הפוליטיקאי (ל''ת)

    המגעעעעעעיל, 14/01/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צריך רק לראות את כמות תגובות השיטנה

    חילוני שפוי, 14/01/06 22:41

    בשביל להבין כמה ששינוי הפחידה רבים. זאת המפלגה הראשונה בהיסטוריה שהצליחה באמת לעשות שינוי ולהעיף מהממשלה את החרדים הסחטנים (שמצדיקים את שנאת היהודים בכל העולם).
    לא יאמן איזה זיכרון קצר יש לאנשים במדינה הזאת, ששוכחים איך החרדים חילקו ג'ובים וסחטו את הממשלות, בשזמן שהנוער החילוני מחרף נפשו למען הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      מני, 14/01/06 22:59

      כן יהיו הרבה אנשים כמוכה רק אנשים כמו לפיד וחבריו יכלם להיות הגוף החזק במדינה

      הגב לתגובה זו

    • מספיק עם השנאה המטורפת הזאת!!

      די לשנאה, 14/01/06 23:08

      מתי יהדות התורה היתה בממשלה?
      מעולם לא!!..איזה ג'ובים??
      היות ותיקצוב חינוך חרדי אינו מוכר .
      כל תקציבו הוא משתדלנות..
      קל מאד לתקוף פרוטות לחרדים כשתקציב חינוך ילדיך 100%..ללא דאגה..ועל רקבונו עוד לא דברנו!!

      הגב לתגובה זו

      • לבטל קצבאות לתלמידי ישיבות - שילכו לצבא ואז לעבודה - כמו כולם

        ארז, 14/01/06 23:20

        במקום להתבטל כל היום.

        הגב לתגובה זו

        • לבטל חינוך רקוב המגדל כאן רוצחים אנסים ויורי טילי לאו

          מעיין ספיר ז''ל, 14/01/06 23:30

          בתי ספר ללא מטרה עם דוקרנים ,מכות למורים ,ורצח מועדוני הזבל

          הגב לתגובה זו

    • שינוי עשתה את שלה, ושינוי צריכה ללכת...!!!

      אדי, 14/01/06 23:14

      המשימה שעמדה בפניה הייתה לעצור את השתוללות המפלגות הדתיות, והיא מלאה את משימתה בהצלחה...
      הנסיון ליצור או למצוא נושא חדש שיצדיק את המשך קיומה לא עלה יפה, ולכן היא הגיעה לסוף דרכה...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מפלגה המבוססת על ''לא''

    גיא, 14/01/06 22:29

    קצרת ימים ודינה להיעלם
    כולי תקווה ששינוי תהיה גם בעד משהו לשם שינוי (חח)

    הגב לתגובה זו

    • כן - למדינה דמוקרטית וליברלית

      ארז, 14/01/06 23:22

      כן - לקידום החינוך וההשכלה הגבוהה
      כן - לגיוס שיוויוני לצבא לכווווולם
      כן - להפרדת הדת מהמדינה
      כן - לחוקה לישראל
      כן - לפשרה בגדה המערבית

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני קם בבוקר ואומר קדימה ואז רץ ל''קדימה'' ,@@@@@

    לי יש שכל ולכם, 14/01/06 22:29

    טומי תריח לי את האגזוז

    הגב לתגובה זו

    • מגיב 43 , שכיר מחלקת תעמולה של קדימה (ל''ת)

      שלוצי-משמרות, 15/01/06 00:07

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ל21 למה שלוניטל יעזוב

    אני, 14/01/06 22:29

    בחולדאי אוהב כאלהכל מקרה הוא לא עושה שום דבר

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לחברי שינוי

    מני, 14/01/06 22:23

    חברי שינוי הרבה שנים עמלתם ופעלתם לשנות את פי המדינה ואת החברה לחיים טובים יותר אבל רק בגלל דגי רקק אתם רוצים לברוח היו אנשים חזקים צאו לדרך חדשה והיו לראי חדש ורענן לעולם טוב יותר
    חזק חזק ונתחזק

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''באבוד רשעים רינה''

    שינוי, 14/01/06 22:19

    ב''ה אנחנו זוכים לראות את שינוי קורסת!
    וכמו שאמר אדם חכם: ''מטחנות הצדק טוחנות לאט אבל בטוח''

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    איפה הדמוקרטיה, לעזעזל? מה אם דין התנועה? טומי והגמדים התהדרו במה?

    שי שלום, 14/01/06 22:16

    תקפו את שרון על מה?
    חבורה של שקרנים אכולי שנאה, אשכנזים אלטיסטיים וסנוביים המנותקים מרחשי העם.
    ברגע שהדמוקרטיה הלבנה והגזענית נוסח לפיד לא עובדת, שוברים את הכלים.
    בושה וכלימה. לא להאמין יותר לפוליטיקאים המתהדרים בנוצות לו להם.
    קדימה על כל מגרעותיה היא כעת האופצייה היחידה לי ולחבריי בוחרי שינוי במיל'

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    באמת יש לי שאלה לכל מי שמחשיב את עצמו ,מצביע שינוי בפוטנציה,

    ירון, 14/01/06 22:15

    או אדם משכיל.
    מה שקורה עכשו בשינוי זה לא מצחיק/מדהים/מגעיל/רמיסת הדמוקטיה.? הרי היו בחירות ומר פורז הפסיד אז איפה ההוגנות איפה הדמוקרטיה איפה ''שלטון החוק'' שהיינו שומעים מתחת לכל עץ רענן ,תענו לי ברצינות אני באמת לא מבין מה אבדה הבושה.?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפיד ופורז צריכים לכבד את הכללים (ל''ת)

    גיא, 14/01/06 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שיוני-גועל נפש של מפלגה!

    גיימס הטפילד, 14/01/06 22:13

    בעבר הזכירה לי את ה-KKK בארה''ב

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לוונטל חושב שמישהו יצביע

    יונת, 14/01/06 22:10

    בשבילו?
    את מי הוא בכלל מעניין, ומה יש לו למכור לציבור?
    האגו שלו זה משהו. אכל לו את מעט השכל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מפלגה קיקיונית וחסרת עתיד

    להצביע קדימה, 14/01/06 22:09

    מדינת ישראל עומדת בפני שעות גורליות, הכרעות קשות, עיצוב גבולות הקבע, התמודדות עם החמאס, מצמצום פערים חברתיים. זוזו הצידה ואל תפריעו לאהוד אולמרט להוביל את המדינה. את הקירקסים של טומי תשאירו לפופוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מצחיק

    צופה מהצד, 14/01/06 21:59

    כל הזמן לפיד צחק על שלטון היחיד בש''ס, על אי קבלת הכרעות דמוקרטיות (ע''ע התנתקות) והנה בפעם הראשונה שהם צרכים לקבל הכרעות דמוקרטיות ככה זה נראה.....מצחיק...אין מילה אחרת....הצביעות מצחיקה

    הגב לתגובה זו

    • צודק. מועצת גדולי השינוי

      מיכל, 15/01/06 00:02

      דמוקרטים עאלק... לפחות לחרדים אין יומרות.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לוונטל צריך לייצב רשימה ולא לפחד לרוץ

    חילוני חרד, 14/01/06 21:58

    המציאות לא השתנתה בעיקבות פרישת פורז ולפיד. צריך רון בלב ושינוי בקואליציה ללא חרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא שווה ללכת נגד הדת!!!!!!!!! (ל''ת)

    נביא, 14/01/06 21:51

    הגב לתגובה זו

    • שיש דת מחורבנת אז כן!!! (ל''ת)

      המתנתק, 14/01/06 22:27

      הגב לתגובה זו

      • מתנתק יקר

        מתנתקת, 14/01/06 23:03

        אתה הרי גוי אז מה החוכמה הגדולה בשנאת הדת שלך!!
        הא 'שייגץ' קטנטן

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    ש''ס לבקנית על יד שינוי

    בוננזה, 14/01/06 21:51

    שינוי ובראשה לפיד היתה ( כן בלשון עבר) מפלגה שהכריזה והתיימרה להיות סמן ימני בפוליטיקה בכל הקשור לנורמות התנהגות של אנשי ציבור, אמות מידה מוסריות, דמוקרטיה פנים מפלגתית ועוד.
    המפלגה ובתוכה טומי לפיד הוכיחה ע''י מסע רמייה , בראש ובראשונה של ציבור בוחריה , שהיא פעלה בדיוק ע''פ אותם אמות מידה שליליות בהן האשימה את יריבותיה .
    שינוי, לכי ונוחי על משכבך לעולמי עד.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ש''ס לבקנית על יד שינוי

    בוננזה, 14/01/06 21:51

    שינוי ובראשה לפיד היתה ( כן בלשון עבר) מפלגה שהכריזה והתיימרה להיות סמן ימני בפוליטיקה בכל הקשור לנורמות התנהגות של אנשי ציבור, אמות מידה מוסריות, דמוקרטיה פנים מפלגתית ועוד.
    המפלגה ובתוכה טומי לפיד הוכיחה ע''י מסע רמייה , בראש ובראשונה של ציבור בוחריה , שהיא פעלה בדיוק ע''פ אותם אמות מידה שליליות בהן האשימה את יריבותיה .
    שינוי, לכי ונוחי על משכבך לעולמי עד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפיד איכזבתה בגדול

    אזרח מתוסכל, 14/01/06 21:50

    אני מאותם דפוקים שבבחירות הקודמות האמינו לך והצביעו עבורך ועוד ברוב טיפשותי עודדתי חברים להצביע עבורך ומה קיבלנו
    15 אוכלי חינם שעכשו יקבלו פנסיה על חשבוני מהמדינה כי לכנסת הבאה הם לא יבחרו
    יצא המרצעה מהשק
    הכול חרטה ברטה דיבורים בעלמה
    כל לפיד בלון נפוח שעכשו האוויר משתחרר ממנו והוא אף לכל עבר.
    מוסר השכל:
    חברים הזהרו בבחירתכם
    טמבלים לא מתים רק מתחלפים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''דמוקרטיה'' נוסח שינוי...

    אביחי, 14/01/06 21:43

    העיקר הם תוקפים את ש''ס והרב עובדיה...

    כל זה היה נוח כל זמן שהאדמור לפיד קבע את הרשימה והכניס את מקורביו ונאמניו...
    אבל ברגע שהרוב לא מסכים איתו- הוא מייד בורח ומנסה ללחוץ על כולם לשנות את דעתם....

    אפילו דיקטטורת קדימה יותר אמיתיים ממנו....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נעלבים!! נמאסתם!!! (ל''ת)

    אבי, 14/01/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לפיד והדמוקרטיה

    ליאור, 14/01/06 21:37

    אני מציע שלפיד יפרוש לביתו ובזמנו הפנוי יכתוב ספר הדרכה על מהותה של הדמוקרטיה, להלכה ולמעשה. פורז יכול לסייע לו ולהיות העורך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קדימה

    חיפאי, 14/01/06 21:37

    הדרך סלולה בפניכם והיא חד כיוונית

    הגב לתגובה זו

    • קדימה תתפורר כמו שינוי

      רינה, 14/01/06 22:41

      מדובר באוסף בהחלט מקרי של אנשים(פרס וצחי הנגבי לדוג) ולכן היא תתפורר כמו שינוי

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחח, מזמן לא נהניתי ככה

    איש, 14/01/06 21:36

    כל-כך טוב לראות את לפיד ואת פורז, המרוצים מעצמם, המנופחים, המתנשאים, שמסתובבים כמו שני גבירים ומסתכלים על כולם מלמעלה - כל-כך טוב לראות אותם מתפתלים. שלא יהיה ספק - אני נגד כל הסחטנות החרדית, אבל לפיד ופורז באים ממקום של שנאה תהומית ובוז כלפי החרדים, ואת זה איני מוכן לסבול. שלום ולא להתראות...

    הגב לתגובה זו

    • 23- כל מילה כסלע. (ל''ת)

      דנה, 15/01/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    להשאיר את הכסף בקופת המדינה

    ב.ק., 14/01/06 21:35

    אקורד הסיום של שינוי יהיה תרומת 16 המיליון ש''ח לקופת המדינה או למטרה ראויה אחרת.חבל לבזבז את הכסף כי הם לא יעברו את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לוינטל עזוב את עירית תל אביב (ל''ת)

    קר, 14/01/06 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפיד דיבר על הליכוד תלמדו מהליכוד

    יניב, 14/01/06 21:33

    מהי דמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק וגם יש לך שם יפה. (ל''ת)

      חויחוחיחוחיחוחי, 14/01/06 22:02

      הגב לתגובה זו

    • שאלה ליניב

      רק קדימה, 14/01/06 22:15

      תגיד, ביבי משלם לפי מילים ? גם אני רוצה להצטרף ולצעוק היידה ביבי, היידה שרה

      הו, הא מי זה בא ראש המלתחה הבא

      תמסור לביבי שהעם מאס בו ובטריקים המלוכלכים שלו. העם לא ישכח איך הוא והמורדים ירדו לחייו של שרון והביאו על הליכוד את הפילוג.

      ביבי נמאסת ! תפסיק לפזר שנאה, ריבים והשמצות !

      הגב לתגובה זו

      • סתום סתום תגור'ה שלך.מי שמחלק כסף זה רק מפלגות השמאל המסריחות. (ל''ת)

        זה מעליי דפוק, 14/01/06 22:59

        הגב לתגובה זו

    • שאלה ליניב, זה שלא רואה טוב...

      אמיר א, 14/01/06 23:41

      ולא מבין מה קורה סביבו. ואם אני טועה, אז איך זה שבליכוד, נתניהו ןשלום לא התמודדו בבחירות, הם פשוט היו מספר אחד ושניים. וזאת הסיבה שכולם בורחים מהם. אנשים עם עיניים טובות לא יכולים להעמיד פנים שהם לא רואים. והעם רואה. שתי מפלגות שוות לתחת...

      הגב לתגובה זו

      • תגיד באיזה סרט אתה חי?

        עידן, 15/01/06 00:25

        ביבי, למרות שקשה לך לקבל את זה, נבחר לראשות הליכוד בבחירות דמוקרטיות אולי כדאי שתקרא עיתונים מדי פעם. מרוב שששטפו לך את המוח התחלת להזות.
        אםילו מגיבים בשכר נורמלים לא מצליחים למצוא בקדימה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    פורז בא על עונשו

    אלי, 14/01/06 21:32

    פורז יומך הגיע לך הביתה ואל תחזור גרמת נזקים גדולים להרבה ישובים עם חוק המיזוג המטופש שלך

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לכו ואל תחזרו!

    ק, 14/01/06 21:32

    וברוך שפטרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא. לאאא. לאאאא. אל תעשו לי את זה! (ל''ת)

    אלי ישי, 14/01/06 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין מקום למפלגת שנאה בישראל!! (ל''ת)

    דוד זוסמן, 14/01/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צר לי עליך פורז!

    האזרח המודאג!, 14/01/06 21:28

    אתה משלם את מחיר הטעויות שביצע יו''ר מפלגתך טומי לפיד .
    ניתנה ביד מפלגת שינוי מנדט בדמות 15 חברי כנסת לנסות לשנות קדימויות בהחלטות הרות גורל בחקיקה מתאימה בבית הנבחרים .
    התנהגתם (בעיקר טומי לפיד =קשקשן , דיקטטור גדול ודמוקרט קטן ) כמפלגת טווסים נפוחים .
    במקום לנסות להתריע על המצב נגררת אחריו ואתה הוא שמשלם את המחיר הכבד = הבעת אי אמון בך , אתה שהקמת את מפלגת שינוי .
    לא ניתן להחזיר עטרה ליושנה . בכל מצב מפלגת שינוי היא פסה. מקסימום במקרה הטוב תהפוך למפלגה קיקיונית בכנסת הבאה ללא שום השפעה רצינית על ההחלטות הכלכליות,החברתיות והמדיניות בעתיד .
    לי באופן אישי כנראה שיהיה חסר לי טומי לפיד ( אם לא יבחר לכנסת הבאה) ששימש בתקופה מסוימת כליצן החצר בכנסת , ולא כראש מפלגה רצינית ומובילה .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מכל האלטרנטיבות הדרך המומלצת היא

    אזרחי, 14/01/06 21:27

    ללכת הביתה ולהניח לאפיזודה לחלוף
    כמו כל דבר בעולם.
    מפלגה איננה מטרה בפני עצמה ,מה שארע זה בבואה של כשלונכם וזה קרה ויקרה עוד הרבה בפוליטיקה.
    מודים לכם על הכוונות והרצונות הכנים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טומי ופורז, נכשלתם- לכו הביתה!!!

    מצביע שינוי, 14/01/06 21:25

    לפיד ופורז הביאו אפס תוצאות למצביעי שינוי, ולכן עליהם ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יאללה ביי (ל''ת)

    נסים גבאי, 14/01/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה מה שיקרה ל''קדימה'' בעוד כמה שנים (ל''ת)

    תזכרו מה אמרתי, 14/01/06 21:15

    הגב לתגובה זו

    • עוד כמה שנים אולי אבל השנה היא שלהם (ל''ת)

      חיים, 14/01/06 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפיד - יאללה הביתה ! מספיק איתך ! (ל''ת)

    עילם, 14/01/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שנוח ללפיד זה דמוקרטיה! מה שלא לא! (ל''ת)

    עמי, 14/01/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    שימרית, 14/01/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלוש שאלות

    אלעד, 14/01/06 21:06

    למה טומי צריך ללכת בגלל שפורז הפסיד?
    למה טומי לא הולך לקדימה?
    למי אכפת מה קורה בשינוי, מדינה על סף ריסוק סופי?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לפיד יפרוש מהפולטיקה !!! בדיחה טובה! (ל''ת)

    קדימה, 14/01/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא ישן בלילה, לאן ילך בריילובסקי? (ל''ת)

    יוסף, 14/01/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אכן, דמוקטטורה במיטבה (ל''ת)

    יואל, 14/01/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רוצים מפלגה נקייה ,שתילחם למען ביטחון ישראל,אנשים טובים. (ל''ת)

    האיחוד הלאומי, 14/01/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עם שינוי הם לא היו עוברים את אחוז החסימה שלא לדבר על בלי שינוי

    עאלק, 14/01/06 20:58

    ועכשיו הם ''שוקלים'' פרישה חחח
    עדיף שתתמודדו ונראה אתכם לא עוברים את אחוז החסימה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא יודעים להפסיד בכבוד, ומעשיהם הם לכבודם (ל''ת)

    חביבה רייך, 14/01/06 20:57

    הגב לתגובה זו