• 46.

    מרגלית אתה כותב כמו סרט נע, תפסת מרובה לא תפםת.כתוב על ענין

    מגיב., 16/01/06 19:00

    אחד בהרחבה. או שאין לך כנראה הרבה מה לומר ולכן אתה מתפרס.ונמאס כבר לקרא עד כמה אתה לא מפרגן לפרץ. יש לו נסיון רב, לא לזלזל.רק יש לו מפלגה לא מאוחדת וקנאים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ביבי לא אמר לעולם שהוא היורש

    אשר, 16/01/06 13:50

    תקרא את תמליל הכתבה ותבין שביבי נתן מחמאות לשרון אבל לא אמר שהוא יורש,, אתה חייב להתנצל בפני ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עליך להתנצל קבל עם ועדה על צורת הכתיבה שלך על נתניהו. (ל''ת)

    אוהד נתניהו., 15/01/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קריאה בקרתית.

    קוראת מעריב., 15/01/06 14:34

    אינני חסידה של פרץ, ולא של נתניהו.כתיבתך היא שמרגיזה אותי.
    פרץ הוא מנהיג מפלגה שנבחר. הוא זכאי ליחס של כבוד.במיוחד בזמן בחירות כאשר מילים של עיתונאי אולי משפיעות.לירידה בסקרים סיבות אחדות, ולא גורם אחד.גם ההתעקשות שלך להצמיד לו את ברק מוזרה. למה דווקא ברק? חסרים שם גנרלים?
    העובדה שבקרת את נתניהו על סמך שמועה היא חמורה למדי. איך אפשר להאמין לעיתונאי שמסתמך על שמועה ולא בדק?ואם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר?
    נראה לי שגם אתה היית רוצה קוראים בקרתיים. מה דעתך?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למי שלא יודע. פרץ נבחר עכשיו אתם באים בטענות? מה עשיתם לפני הבחירות

    אזרח., 15/01/06 13:24

    נודף ריח רע של רצון להפילו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ההסבר על התרסקות פרץ הוא שטחי.

    עמי., 15/01/06 13:12

    רק סיבה אחת?הרבה סיבות. מפלגה מפוצלת, שלא מפרגנת לו. הופעת קדימה. הליכתו של פרס.ברק בתקשרת שאומר דברים שצריך לומר במוסדות המפלגה.וגם חוסר ניסיון להתמודד עם קן צרעות.בוודאי יש עוד כמה סיבות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני תוהה איך התקשרת מתעקשת לעצב את המציאות במקום לדווח .

    מתי., 15/01/06 13:07

    העיתונאים הפכו להיות חשובים בעיני עצמם עד כדי כך, שהם מכתיבים לכלנו איך צריכה המציאות להראות.מס2, ותפקיד רציני צריך לתת ל...לא משנה שהאיש כלל לא מתמודד ונכשל. מן הראוי שיקבל.בלי נסיון על פי העיתונאי האיש לא ראוי.והסקרים.. שוט אמיתי.למקרא המכבש הזה, של התקשרת אתה שואל איך תתגונן?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לפרץ יש זמן הוא רק בראשית דרכו. הבעיה שלו זו מפלגתו.

    מגיב., 14/01/06 15:26

    ולא חוסר נסיונו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרץ צריך לדלג על כמה דורשי תפקידים. ואז יהיה לו נסיון טוב. (ל''ת)

    מגיב., 14/01/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה נסיון היה לך כשהתחלת לכתוב?

    קורא., 14/01/06 15:16

    לא הניסיון הוא העיקר, ולפרץ יש ניסיון. אמנם לא כמו שאתה רוצה אבל יש.חבל שעיתונאי מנוסה כמוך לא יכול לפרגן ולתת סיכוי למנהיג שנבחר, על ידי מפלגתו. הזלזול בפרץ מקומם ואני עזבתי מזמן את העבודה. העקר הדרך והאישיות.ובמקצוע שלך כבוד לכל אדם ויושר מקצועי.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה?

      אבי קרן, 15/01/06 01:36

      שאלה טיפשית. בוודאי שמרגלית לא החל לכתוב בעיתונות כבעל ניסיון. לכן בתחילת דרכו היה כתב זוטר לעניני משטרה או מוסף 'הארץ', ולא מיד עורך העיתון. פרץ בדוגמה הזאת הוא מי שרוצה להיות מיד עורך ראשי של העיתון.

      הגב לתגובה זו

      • מה לעשות? בחרו בו.גבר על קולות פרס וברק יחד. (ל''ת)

        מגיב., 15/01/06 13:13

        הגב לתגובה זו

      • פרץ נבחר. תבוא בטענות אל בוחריו. (ל''ת)

        מגיב., 15/01/06 13:36

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    חברה נחמדים במעריב

    שלו, 14/01/06 03:30

    איזה חמודים מעצבי דעת הקהל במעריב.
    מעריב צועד קדימה!
    בשבוע שעבר מרגלית, והשבוע בן כספית...........צובע את אולמרט בצבעים אנושיים..........מאמץ.........רגיש........
    טוב לב.........אנחנו מכירים רק את הצד הלא נחמד של אולמרט,אבל במעריב הם מכירים את אולמרט האחר
    היי מה החארטה הזאת?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היה נכון שתתן אשראי לפרץ ולא תדחוף לו את ברק. לא תואמים השניים.פואד

    קורא מעריב., 13/01/06 16:20

    היה שר בטחון טוב מאוד. גם וילנאי היה צריך להיות שר בטחון.ברק שם אותו שר תרבות, לא במקום. ואת בן עמי שר משטרה. נו באמת זה התאים? אתה כל הזמן מסה לקדם את ברק. למה? האיש נכשל בגדול. עובדה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למרות כל הברברת פרץ הוא מועמד עדיף

    לא מאנשיו, 13/01/06 15:42

    בין אולמרט, ביבי ופרץ, אין ספק בכלל מיהו המועמד הישר, המצפוני, האחראי, המתון בעל כושר ההקשבה ושיקול הדעת המאוזן והטוב ביותר לעתידה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    Margalit is wrong. There is nothing

    Dr. Rechtman, 13/01/06 15:28

    doctors or anyone else could have done for Sharon. With or without anti-coagulants, once he had a stroke it is highly likely that a second, possibly worse one, would follow. This is a pattern seen in most patients.

    Once Sharon decided to return immediately to his post and to the stress of his job, the anti-coagulant should have been stopped. As a doctor, I would have made it a condition that he rests. No excuses, no let-off.

    Unfortunately, the bottom line is that he who mistreats himself is likely to continue to do so (not to mention likely to treat others similarly). Someone who abused himself and his body, and allowed himself to reach almost double his normal weight - is unlikely to change overnight. There is a price to pay for that

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הנאשם האמיתי -צחי הנגבי

    יוסף, 13/01/06 15:21

    השאלה האמיתית שהועדה חייבת לחקור היא: מה היו המניעים שהביאו את צחי הנגבי לבחור בקראדי כמפכל בניגוד לכל הגיון ארגוני,,שם נמצאות כל התשובות לפרשה
    שרון בחר בצחי הנגבי לשר לבטחון פנים ,צחי בחר בקראדי ,קראדי בחר ביורם לוי ,שנפגש עם עברינים בביתו והעלים את התיק,, שכל המוזכרים כאן ,,קשורים אליו,
    לתשומת ליבך ,,השופט זיילר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שנאה

    רפי ירושלים, 13/01/06 15:02

    אדון דן מרגלית .השינאה שלך למר נתניהו לא חדשה לנו.זה גם היום באופנה. אבל שום דבר לא יעזור לכם .כולל הסקרים המפוברקים. ביבי יהיה ראש הממשלה הבא

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה זאת אומרת רשלנות פוליטית?

    שדה, 13/01/06 14:34

    זה כמו שתגיד שאנשי השב''כ המליצו לשרון ללבוש אפודת מגן והוא סירב!
    או לחילופין רופאיו המליצו לו על מנוחה מלאה והוא דחה את המלצתם על הסף.
    מדובר באדם בוגר, לא? אדון לעצמו שקיבל כל חייו החלטות לבד. בין השאר הצורך לפרק את הליכוד ולהכניס את המדינה לתזזית.
    דבר נוסף, כמי שהתבטא בערוץ 10 והודיע שהוא חברו הטוב של אולמרט, נראה לי נכון יהיה שתתרחק עד לאחר הבחירות מסיקור פוליטי.
    תקן אותי אם אני טועה!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שניים אשמים בהסתבכות המחלה של שרון: ראובן אדלר ואייל ערד!! (ל''ת)

    שרון בלי אפוד, 13/01/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • ויותר מכולם - ראובן אדלר!!!

      גיא, 13/01/06 15:06

      עוד חבר כזה ואבדנו....זה קרוב למעשה שעליו יש מאסר עולם....תודה אדלר....תתקע עוד פס אדום איכנשהו

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב 200% כספי הבחירות סינוורו את עיני היועצים שדאגו רק לעצמם!! (ל''ת)

      עם יועצים כאלה, 13/01/06 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרגלית, למה אתה משקר בעניין נתניהו ומה שאמר

    ברוריה, 13/01/06 14:24

    בניו יורק טיימס. קראתי את המאמר 3 פעמים ולא הייתה שם מילה אחת על כך שנתניהו רואה עצמו יורש של שרון. בקטע שהעתונאי מציג את נתניהו הוא אומר שנתניהו היה שר אוצר בממשלת שרון וייתכן שיירש אותו בממשלה שתקום לאחר הבחירות. לא הייתה שם מילה אחת שנתניהו אמר בנוגע לשרון שלא הייתה במקומה. מכובדת, מלאת הומור, געגועים והכרת תודה עלשלימוד אותו סבלנות. אפילו ירון דקל אומר את האמת, למה אתה עדיין משקר? אבל תמיד השתמשת בשקרים דרמטיים.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד ברוריה

      נתן מאיר, 13/01/06 15:17

      אדם לא חייב להיות בעד או נגד ביבי בעד לכתוב את האמת. דן מרגלית לפעמים מתעלה על עצמו וכותב מאמרים ברורים ואוביקטיבים. אבל מה לעשות הוא חי גם באשליות של אפשרות לשלום או אם לא ניתן להגיע להסדר אז צעדים חד צדדיים שנקראים התנתקות שלמעשה חייבים להיות קלפי מיקוח להסדר קבע.
      היחס שלו לביבי נובע אך ורק בגלל דיעותיו אז הוא לועג לו גם אם מדובר בשקרים. גם אני קראתי את מאמר הנידון ולא מצאתי בו שום פגם. נהפוך הוא היה באמת מכובד.הייתי מיעץ לכולם לא לזלזל בביבי הוא עוד יכול להפתיע.

      הגב לתגובה זו

      • בירור

        דן מרגלית, 13/01/06 18:47

        לברוריה ולנתן, מבירור שעשיתי עם מישהו ממקורבי נתניהו הבנתי כי הטענה שנשמעה מפי אחרים, ואני חזרתי עליה, שנתניהו רואה את עצמו כיורש טבעי לשרון אכן הופיעה ב'ניו יורק טיימס'. לאור הערותיכם אני אחפש את העיתון לקרוא את הראיון מחדש (אולי יש לכם עותק?) וברור כי אם אין ממש במה שפורסם על נתניהו בעניין זה על ידי מי שקדמו לי ועל ידי - אחזור בי כאן, בהקדם.

        הגב לתגובה זו

        • אבל למה מראש לכתוב משהו שכלל אינך בטוח באמיתותו וכבר נשמעו בתקשורת

          לא מתאים לך., 14/01/06 00:00

          טענות על האופן המטעה שבו הציג ירון דקל את העניין?
          לדעתי, כי חייבים לשלם את המס ולצחוק על ביבי. מי שלא יורד עליו לא שייך למקהלת התקשורת...
          ואולי זה המס לאולמרט החבר. האיש שידע לעשות לעצמו חברים בתקשורת בתקווה שיום אחד זה ישתלם לו.

          הגב לתגובה זו

          • עדיין לא בררת.סרן שמועתי. (ל''ת)

            יוסי., 15/01/06 15:33

            הגב לתגובה זו

          • זה לא רק על ביבי. זה על מי שמרגלית לא חפץ ביקרו.

            נתן., 15/01/06 15:37

            במי שחפץ ביקרו כבר ראינו.

            הגב לתגובה זו

            • בבקשה

              דן מרגלית, 15/01/06 22:09

              אם אתה טוען שבכתיבתי רדפתי את 'ביבי' סימן שלא קראת קרוב לשנתיים. ראה מה כתב עלי אחד יגאל כהן, או שאל את נתניהו. אשר לדברים החיוביים הדי מיתממים של נתניהו על שרון בראיון ב'ניו יורק טיימס' הנה מה שנכתב שם:
              he is now positioning himself as mr. sharon's former partner and heir apparent. זה מדבר בעד עצמו.

              הגב לתגובה זו

            • בכל זאת יש טעם לפגם ששמעת את הדברים לא במקור. (ל''ת)

              מגיב., 15/01/06 23:05

              הגב לתגובה זו

            • יש א-ב-ל ענק וגדול במה שאתה אומר

              דניאל סגל, 16/01/06 13:28

              נכון זה מה שכתוב, אבל ויש אבל גדול - כתב הוא שכותב את זה, כלומר מתרשם שביבי מציב את עצמו. ז''א שאם אני מתרשם מזה שדן מרגלית הוא שמאלי קיצוני זה מיד מציב אותך כאחד כזה. התרשמות של תקשורת זה לא עובדה ולא ציטוט, כלומר כן יש פה הטעת מכוונת של תקשורת ישראלית.

              הגב לתגובה זו

        • כמה זמן ימשך הבירור? (ל''ת)

          יואש., 15/01/06 16:29

          הגב לתגובה זו

      • לדן מרגלית היקר

        נתן מאיר, 14/01/06 19:35

        קראתי את התגובה שלך ושמחתי מאד. ברך כלל אני מאד מעריך אותך ותמיד עוקב אחרי הכתבות שלך.
        הכתבה על נתיהו נמצאת באתר הבא:
        Netanyahu Comes to Praise
        Sharon - New York Times.htm

        תקרא את הכתבה ותווכח שאין שמץ למה שנאמר כביכול על נתניהו היורש של דרכו של שרון. לפחות נתניהו לא אמר את זה אפילו לא ברמז.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אכן שרון הפך למותג

    זיו, 13/01/06 14:23

    מסכים עם כל מילה.

    אני חושב שבאמת הקטע הכי מכוער בכל הסיפור הזה הוא האנשים שקוראים לעצמם ''מקורביו'', כי הם אלה שבעצם מיתגו אותו, ומאותו הרגע בחנו הכל לגביו מבחינת שיקולי רווח והפסד. וכאשר אתה בוחן מותג בהיבטי רווח והפסד בלבד, הרווח וההפסד של המותג עצמו בדרך-כלל אינו נלקח בחשבון, כי הרווח או ההפסד שלך הוא הקובע, ולא של המותג החדש.

    אני שמח שכל הכיעור הזה יוצא אל האור, שכל עם ישראל יראה כיצד משווקים לנו חלומות בעזרת תרגילים זולים של סוכני מכירות מתחילים. זה לא עצוב שמנסים לעשות לנו את זה, זה עצוב כמה בקלות אנחנו אוכלים כל מה שיאכילו אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ish memormar ya ya

    dd, 13/01/06 14:05

    dont cry

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לדן למה אתה לא מספר לעם ישראל

    יוכי, 13/01/06 13:36

    למה אתה לא מספר לעם ישראל ששני בניו של אולמרט ירדו מהארץ אחד לארצות הברית ואחד לצרפת והבן שבצרפת סרב לשרת בצה''ל ולומד היום בסורבון {שכר לימוד 35000 יורו למי שלא אזרח צרפת }

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עיתונאי הגון מהבודדים שאינו מציית לדף היומי של יועצי קדימה, ישר כו (ל''ת)

    שלומי, 13/01/06 13:12

    הגב לתגובה זו

    • הגון?

      שדה, 13/01/06 14:37

      לא נראה שכך הדבר, אומנם ישר וכמי שהודה קבל עם ועולם שהוא חברו הטוב של אולמרט.
      לכן כל התבטאות שלו שיש לה הקשר פוליטי חשודה ככזאת המשרתת את הקשר בינו לבין אולמרט.
      היה נכון שיקח פסק זמן ולא ינצל את התקשורת לצורכי תעמולה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם מישהו קרא מאמר ההוא בו נתניהו מציב את עצמו כיורש? אני קראתי ו..

    דן, 13/01/06 13:07

    אין שום ציטוט או רמז מביבי על איזה שהוא כוונה לרשת את שרון. הכל אבל הכל ניחושים ולוגיקה של כותב המאמר. קראתי אותו פעמים באנגלית בגליון אינטרנטי של העיתון ואלה הם המסכנות - כל העיתוניים ש ק ר נ י ם, הם פשוט שונים את ביבי ומוכנים לסלף כל דבר ולשקר ולהמציא רק שהוא לא יזכה. מה שמענין שאותו דבר הם עשו לשרון לפני 3 שנים. אז נחכה עוד כמה שנים ואם ביבי יחלק ירושלים (כי זה מה שיקרה בקצב כזה) אותו דן מרגלית ישבח אותו ויכתוב על אותו ביבי כמה שהוא טוב, אחראי וכו' (ראו כתבות אחרונות על אריק). ולבסוף - חבל, לא מיקצועי, ישראלי כל כך...

    הגב לתגובה זו

    • הפנייה

      דן מרגלית, 13/01/06 18:48

      מדוע אתה קורא לעצמך דן, ואם אתה דן מדוע לא בשמך המלא? מכל מקום אני מפנה אותך להערה שכתבתי זה עתה ואני מקווה שהאתר יפרסם להערות במספר 28.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אירועי אוקטובר וסח'נין

    אילן, 13/01/06 12:50

    כנראה שכחת את הנקודה המרכזית בענין אירועי אוקטובר , השוטרים, לא המשטרה כגוף, למדו את הלקח, הם מסכנים את עצמם ומחרפים נפשם ואחר כך בשל שיקולים של בחירות מעמידים אותם לדין [ולא את הפורעים כמובן] והם בסכנה של עונשים, מאסר , פיטורין וכו', אז הם למדו את הלקח היטב, הם לא מוכנים לסכן את עצמם ועתידם במצב שכזה והם אכן צודקים, החברה שמעמידה אותם לדין משלמת ועוד תשלם את מחיר ועדות החקירה נגד המשטרה, באדישות ובאזלת יד מכוונת של השוטרים הפשוטים, והם צודקים, לו הייתי במקומם גם אני הייתי נוהג כך.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עליך להאשים קודם את שרון שזלל את עצמו לדעת

    מאשימה, 13/01/06 12:27

    והשמין במידה כזו שסיכנה את בריאותו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    היועצים, היועצים - כמה עצוב....

    אורון, 13/01/06 12:23

    בדרך כלל אני לא מסכים איתך אבל הפעם אני מסכים לכל מילה : בכל הנוגע ליועצים - שלפחות אחד מהם הוא חבר קרוב של שרון - בניגוד לאחרים - הם אלה שהביאו אותו לאן שהוא נמצא בו היום. חבל ועצוב - ההרגשה שמה שקרה יכל להימנע...אבל ההרגשה שהם נתנו - שצריך להמשיך קדימה כי חס וחלילה זה יקלקל להם את ההצגה...לא רוצה להשתמש בפועל בעל 3 אותיות - אבל מה שהם עשו קרוב לזה!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה שאתה חבר קרוב מאוד של אולמרט 35 שנה ....

    דן מרגלית, 13/01/06 11:58

    לא אמור למנוע מימך לסקר או לפרשן את מערכת הבחירות הקרובות ?
    כי גם אתה יודע שסיקור עיתונאי אמור להיות אובייקטיבי ............ !!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין אשמים! האיש לא ידע לפרוש בזמן ולפנות את מקומו לאחרים (ל''ת)

    78 זה יותר מדי, 13/01/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דן לגבי היועצים אתה צודק

    שייקה, 13/01/06 11:47

    דן אני ממש מסכים איתך שהיועצים והתדמיתנים דחפו את שרון למצוק, אבל גם אתה יודע שאולמרט שייך לשחיתות שיש סימנים של ריח , ואין טביעת אצבעותלהרשעות. אבל רק בישראל ראש עיר גרוע יכול להיות ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגיע הזמן שתתקן את המכה שקבלת בהונדה אקורד החדשה שלך ...... (ל''ת)

    לדן מרגלית, 13/01/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    האם זה יתכן שחובשי הכיפות שוב חיסלו לנו ראש ממשלה ? (ל''ת)

    בכלל דרכו, 13/01/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דני,מדוע לא התרעת על-כך לפני ''האירוע'' של שרון ?

    רפול, 13/01/06 11:09

    לאחר מעשה כולנו חכמים,כולנו גיבורים.היה חובה של התקשורת להתריע ששרון לא יחזור לשיגרה מהירה כל-כך,רק כדי לשדר לאומה שהחיים חזרו למסלולם.
    אני מעריך שבגלל שהזיכרון של הציבור בדרך-כלל קצר ולא ארוך,מפלגת ''קדימה'' תרד עד הבחירות עם 30-35 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בעניין הקצין בוקר

    ליאור, 13/01/06 10:40

    אכן שערוריה היא שמח''ש השתהה זמן כה רב בחקירת שתי הפרשיות בהן הוא נחשד. אבל, העובדה שהוא ''ניסה להתאבד'' אינה מצדיקה סגירת התיקים נגדו. אם יש ראיות, חובה להעמידו לדין, ככל אזרח אחר, ואף יותר מכך. אם אין ראיות, יש לסגור התיקים לגופם ולא בשל סיבות זרות. ניסיון התאבדות לכאורה אינו הצדקה לסגירת תיק, גם לא רצון מח''ש להסתיר את כישלונה במיזמוז בלתי מוצדק של חקירות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי שרצח את

    עיתונאי, 13/01/06 10:37

    מי שרצח את שרון כמובן במובן המטפורי הוא שמעון שיפר בידיעות אחרונות שפירסם ששרון שוקל 110 והלחץ דם שלו הוא 120 על 80 ובכלל הוא בריא כמו נער צעיר

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חוזר על דברי - המקורבים המקריבים.

    עין צופיה, 13/01/06 10:35

    הם הקריבו אותו בציניות.
    אך נראה קצת מוזר שאיש כמוהו לא ידע כלום על מצבו הבריאותי.
    לדעתי ידע, (גם נראה מאד לא טוב לאחרונה - לאה מאד, עפעפיים כבדים...וכו') לכן אולי, הירבה כל כך להתבדח על אריכות ימיו, לאחרונה.

    מה לאולמרט ול''מורשת'' שרון?
    נגיעה בשחיתות? ציניות ללא גבולות?
    אכזריות ליריבים?....ועוד היד נטוייה.
    רק חסר לו כל האגף שהיה כף הזכות של שרון...

    הסיכום על המשטרה מצמרר.
    באזור הדרום חיים ב''דרום פרוע'' כבר שנים.
    המשטרה חוששת מהבדואים!
    ברמת הפרט - הענשה אישית שלהם, פגיעות או איומים על המשפחה. וברמה מערכתית - לא נכנסים לאיזורים ולעניינים איתם, כמעט.
    כשדובר על זה לפני שנים - אנשים לא האמינו...לעגו...
    תקופת מג''ב כאן היתה טובה אך קצרה.
    והנה זה נוגע בכל המשטרה. בצפון הידיים קשורות מאז האירועים והוועדה...
    וכך משיגים כוחות ביטחון שבדואים וערבים ישראלים, בדרכים של שילוב באלימות ובשימוש ציני בחוק, הופכים לאימפוטנטים.
    הם משיגים את המטרה שלהם - החלשתנו!
    השחיתות הנוספת כבר מגיעה בעצמה במצב כזה.

    מעניין אם בחממות תל אביב וירושלים כבר הבינו את גודל האסון הזה?






    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נושאים אחדים ושטחיות בולטת.סלט. (ל''ת)

    קורא., 13/01/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דן מה שלום אולמרט הבובה נקון תקום של בוש (ל''ת)

    גבי, 13/01/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לדן מרגלית היקר

    חיים, 13/01/06 10:22

    אני מעריך מאוד את יושרך הנדיר במקומותינו אבל גם אתה נפלת בענין המאמר של הניו יורק טיימס תאמין לי דן קראתי את המאמר הזה פעמיים נעזרתי באשתי שהיא מורה לאנגלית ולא מצאתי בשום מקום במאמר שנתניהו אומר שהוא היורש של שרון מה שנאמר הוא שהכתב מתרשם שנתניהו רואה את עצמו כממשיך את דרכו של שרון בתחום הבטחוני חבל שגם אתה נסחפת לדמגוגיה הבוטה והמגעילה של רוני בראון ועוד חלק מהעיתונאים השטחיים שקונים את הספינים של קדימה בעניים עצומות מבלי לבדוק ובמקרה הזה קל מאוד לבדוק

    הגב לתגובה זו

    • כשישראלי כותב-תאמין לי....

      ,ת.אמין, 13/01/06 11:03

      דע שהוא משקר.

      הגב לתגובה זו

      • למרגלית . האם הערות לגבי כתיבתך אתה לוקח ברצינות? (ל''ת)

        מני., 15/01/06 13:27

        הגב לתגובה זו

    • מרגלית אינו עיתונאי טוב אלא מכור מראש (ל''ת)

      שלמה, 13/01/06 13:23

      הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה

      רחלי, 13/01/06 14:08

      אין בכתבה שום אימרה של נתניהו שמתקרבת למה שדן כתב ובראון צעק בכל התחנות פשוט אין

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    גאזונטהייט אונט יישר כויח דער כחלון. (ל''ת)

    עילג, 13/01/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא היועצים ולא הרופאים.

    ש., 13/01/06 09:49

    חולשות וריפיון ,לא אצל שרון ,הוא לא הירשה לעצמו לחשוף אותן.
    הבולדוזר המשיך הלאה עד שנעצר.
    ומי מאיתנו -חסרי כל הבנה ברפואה
    רשאי להעביר ביקורת על רופאיו שבידיהם תיקיו הרפואיים והם מהטובים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה עם ''תפנית'', דן? (ל''ת)

    אריה, 13/01/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דן, אתה הולך ומשתבח

    דרור, 13/01/06 09:24

    המשך לנסות ולהגן על הדמוקרטיה השבירה שלנו. כפי שראוי שכל עיתונאי יעשה. אני איתך.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זאת לא הנקודה

    ארז, 13/01/06 09:18

    לא זו בלבד שהיועצים הקלו ראש ולב בפיקוח הנפש של שרון עצמו, הם גם הקלו ראש בפיקוח הנפש הלאומי וזממו להעלות לשלטון אדם שידעו שיש לו אלצהיימר התחלתי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואני מאשים 40 מנדטים ...

    אברהם, 13/01/06 06:32

    שהיו מוכנים לתמוך במפלגה המושחתת הזו
    מי שרצה להפיל את המדינה
    הפיל בסוף את שרון

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    דן מרגלית - טעות קשה אתה טועה:

    סבתא יוכבד, 13/01/06 06:10

    על פי דבריך, שרון אינו מנהיג, אין לו שיקול דעת, הוא נגרר שלא בטובתו אחרי קבוצת יועצים.
    אם זה נכון, יש לברך כי לא זכה לקבל עצמה כה רבה, כפי שניבאו לו. תאר לך שהיה זוכה בכוח פוליטי עצום, ואז
    היועצים היו מאיצים בו לעשות
    נזק למדינה, כדי לקדם אינטרסים אישיים שלהם? אם הם לא חסו עליו, בודאי שלא היו חסים על ''סתם'' אזרחי המדינה, ואם הוא -כדבריך- נכנע להם, אוי ואבוי היה לנו.

    הגב לתגובה זו