• 65.

    תגובה ל-62

    שרה, 16/01/06 14:29

    הם לפחות לא ערב רב

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אתר צהוב צהוב

    עידן, 15/01/06 16:07

    זה אתר צהוב ושמאלני

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הזוג הטפיל ואשתו ייצרו הרבה טפילים נבערים

    נבער דתי, 14/01/06 21:43

    האברך הלומד בישיבה ,מה לומד שם זה שעולמו צר כעולם נמלה?סוגיות תלמודיות עבשות?ישב שם על חשבון העובדים בזיעת אפיהם ינוח 7 ימים בשבוע ואח''כ מטפיל קטן הוא יהיה טפיל גדול.

    הגב לתגובה זו

    • מה שבטוח !!רוצח הוא לא יגדל!!!

      מעיין ספיר ז''ל, 14/01/06 23:18

      אין רוצח חרדי מקום המדינה !!

      הגב לתגובה זו

      • יגאל עמיר הוא חרדי. אה, אבל הוא לא הרוצח. (ל''ת)

        אההההההההה, 15/01/06 00:28

        הגב לתגובה זו

        • נא ללמוד קצת לא יזיק!!!

          עמיר דתילוני, 15/01/06 01:40

          חרדי הוא מי שתורת-ישראל גדלה אותו...ורק בישיבות של הדוסים השחורים מאד שם אין פשרות ללא-תרצח..
          ועמיר דתילוני מבר-אילן לא עושה רושם ......

          הגב לתגובה זו

          • אבל אנסים חרדים..

            אבי, 15/01/06 10:29

            אנסים חרדים יש הרבה יותר מאנסים חילוניים..
            תבדקו את זה

            הגב לתגובה זו

            • מאיפה הסטטיסטיקה שלך?

              צפונית, 15/01/06 20:07

              מזה שרק כשתופסים אנסים דתיים מזכירים את היותם דתיים? או מזה שעל חילוניים כבר לא כל כך מדברים, כי זה כבר לא מעניין אף אחד?או מזה שפשוט נוח לך להתעלם מהעובדות?
              תגיד: גם סכינים, סמים וזנות קיימים בישיבות יותר מאשר בתיכונים חילוניים?

              הגב לתגובה זו

            • תן שמות לא השמצות!!! (ל''ת)

              בני סלע, 15/01/06 20:50

              הגב לתגובה זו

        • עמיר חרדי?????????????חחחח (ל''ת)

          דתילוני, 15/01/06 01:41

          הגב לתגובה זו

      • יש רציחות בקרב החרדים

        גבריאל שוטר, 16/01/06 15:19

        מכיוון שהחרדים אינם פונים ומתלוננים במשטרה, ואינם משתפים פעולה, מקרים של מוות שיש ראיות לכאורה שמדובר ברצח לא מפוענחים . התיק נסגר בדרך כלל כ''תאונה''. מלבד זאת ידוע לנו על אונס, אלימות, עברות מרמה וסמים {לא פחות מאשר במגזר החילוני} אך בחקירות שנעשות אין שיתוף פעולה וחבל. לפחות במגזר החילוני העבריינים נעצרים ומורחקים מהחברה.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    דתיים צרי מוחין ואלימים(לא כולם) (ל''ת)

    איכס, 14/01/06 18:51

    הגב לתגובה זו

    • הם לא ערב רב כמוך (ל''ת)

      שרה, 16/01/06 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הודעה שהגיעה אלינו זה עתה!!!

    באטמאן, 13/01/06 06:16

    מושקוביץ נחת!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צהוב... כל כך צהוב...

    טור, 13/01/06 00:44

    באמתהיה חוב ה52 אלף הזה?
    והמכות?

    הגב לתגובה זו

    • לא חוב

      ט, 13/01/06 13:16

      חשוב

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מצא מין את מינו -המפיק פדידה

    המבין המוזקלי, 12/01/06 20:38

    לא פלא לבלאגן ואלימות שכזאת עם המפיק של החתונה הוא דוד פדידה !
    ייצור מגעיל ודוחה שאינו מבין כלום בהפקות מגובה בחברו הטוב ישי שביחד מתחמנים את כל העולם וגורמים לריבוי חיי הזימה בקהל החרדי אותו הם מייצגים.
    אלימות וברבריות הם תולדה של יצורים חסרי תוכן!
    סופכם המקצועי קרוב הציבור יקיא אתכם את כל חבורת פדידה-עמירן דביר-ישי לפידות-מנחם טוקר-שימיקס-ועוף שימחאס!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סוכית (ל''ת)

    אבי, 12/01/06 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השידוך לא נפגע?אף חרדי לא קורא ברק לבן שלו

    עוזי, 12/01/06 19:15

    הוא בטח חוזר בתשובה.
    אם השידוך שלה לא היה נפגע אז היא קרוב לוודאי היתה מתחתנת עם בן של ראש ישיבה.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שהמשפחה שלו חזרו....

      סמי, 13/01/06 02:08

      ע''י הרב אמנון שהיה קטן

      מה שבטוח זה שהוא עילוי לא נורמלי,
      מספרים שכבר לפני שנתיים קיבל הסמכה ע''י הרב עובדיה שאף נדהם מהידע המדהים שלו.

      כמו כן מספרים שהוא חזן בחסד גם בעיראקית גם בפרסית וגם בתימנית.

      האור בחלון חדרו לא נכבית עד 3 בלילה ואת הכסף לחופה הוא ארגן בכמה הרצאות קצרות ומעלפות באמריקה

      הגב לתגובה זו

      • He has some preety girls in his room

        rita, 15/01/06 10:22

        till 3 am

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    האם יש אפשרות להוריד את המילים בתולתא וכו'? זה לא נעים (ל''ת)

    שואל, 12/01/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מישהי שהייתה שם וראתה הכל

    עבדתי שם, 12/01/06 15:48

    עם כל הכבוד שכן צריך להגיד להם מזל טוב, וואו הבת של הרב התחתנה, את מי זה מעניין בכלל? אני לא מבינה את כל התעניינות שיש מסביב הפרשה שלה שיש דברים הרבה יותר חשובים חוץ מ''הבת של הרב''.
    מה שקרה שם היה הדבר הכי מזעזע שראיתי בחיים שלי, שהבן ה''מכובד מאוד'' של הרב הראשי בא למלצר שקטן ממנו ב5 שנים נוגח לו בפרצוף ושובר לו את האף!?
    ואח''כ במקום לבקש סליחה עוד מגיע למטבח ושובר עם חברים שלו העבריינים בקבוקים על ראשים של עובדים שנמצאים שם? אז זה ממש מגוחך.
    הוריד לי את כל הטיפת הערכה שהייתה לי כלפי דתיים. ממש גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר, לא כל הדתיים כאלה כמו שאת מתארת. לא כולם!!!!!!!!! (ל''ת)

      ח, 12/01/06 16:50

      הגב לתגובה זו

      • עזוב, זה לא מעניין אותה; היא מחפשת תירוץ לגיטימציה לשנאה שלה לדתיים (ל''ת)

        פסיכולוגית, 12/01/06 18:21

        הגב לתגובה זו

        • אין צורך לתירוצים העובדות בשטח

          מספיקות ויותר, 15/01/06 03:50

          פסיכולוגית את ודאי שלא, מפני שעדיין לא מצאתי פסיכולוג או פסיכולוגית שתנסה להצדיק תגובה אלימה שכזו, אבל בהחלט ישנם הרבה שזקוקים או שנימצאים בטיפול פסיכולוגי שחושבים שלאלימות ולתוקפנות ישנה הצדקה.

          הגב לתגובה זו

    • עבדת שם או שאת עובדת עלינו.....?שקוף מידי ותמים מידי.

      ערס דתי ועצבני, 12/01/06 19:14

      בטח סתם בת טיפש-עשרה טיפשה ומטופשת. אשר ינקה שנאה מערוצי המונופול הממלכתיים בטלוויזיה

      הגב לתגובה זו

    • גזענית תמותי (ל''ת)

      א, 12/01/06 19:51

      הגב לתגובה זו

    • שאלה לי אליך!{למגיבה 55}

      הדס, 13/01/06 11:41

      עבדת שם או שאת עובדת שם עכשיו???
      לפי מלותיך זה באמת נראה שאת לפחות בת 15 !!!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    נראה יותר כמו מסכת מכות (ל''ת)

    אלי, 12/01/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רואים שזה בעל כורחה - מסכנה !!!!!! (ל''ת)

    לולי..., 12/01/06 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הייתי ראיתי ונדהמתי,,, בושה וחרפה

    עד ראיה, 12/01/06 14:48

    כאחד ממוזמני השמחה מתוך האלפים שנכחו בחתונה. נדהמתי לראות את עשרות מחוסרי הבית לאו דווקא חובשי כיפות שהסבו מסביב לשולחנות הערוכים גם אם זה היה על חשבון המקומות השמורים לבני המשפחה. ועוד יותר התפעלתי מגדלות הנפש של הרב הראשי וביחסו לאותם אומללים שנהנו מארוחה חמה ודשנה בליל סגרירי ירושלמי. אכן שתיים מהאורחים הלא קרואים שככל הנראה היין הרב ששתו בעבע במוחם ומשום שהמלצרים לא נענו לבקשתם קיבלו כאות הוקרה את הבקבוק הריק על הראש. בשונה ממרבית המגיבים אני מוריד את הכובע בפני אצילות נפשו של כבוד הרב והתייחסותו לכל אותם ארחי פרחי. ואיך שהרב צירף אותם למעגל הרוקדים כאילו היו חתני השמחה ממש

    הגב לתגובה זו

    • מדוע אתה מקלקל את מסע ההסתה נגד הרב?

      לא יאמן, 12/01/06 15:50

      הרב עמר אישיות אצילית ומרשימה..
      שהזבל מהרחוב לא מסוגל להתמודד איתה

      הגב לתגובה זו

    • אמנם את לטובת הרב אבל לפי כותרת תגובתך זה נראה כאילו את מזועזעת (ל''ת)

      ממנו.תלמדי להבא, 14/01/06 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני ראיתי אותה כמה פעמים

    שרה, 12/01/06 14:29

    והיא לא נראית כ''כ רע. פשוט דפקו תמונה כשהיא באמצע להתעטש או משהו. לכן היא נראית מסוממת/רצינית/מה שתרצו לכתוב. כולה אפצ'י

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מזל טוב להם

    ישראל, 12/01/06 14:04

    מזל טוב לזוג הצעיר, מזל טוב למשפחת הרב, שירבו שמחות בישראל, אצל כל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ישיבת סלובדקא דמרוקו

    ספרדי נכלם, 12/01/06 13:48

    מעניין שהרב הראשי לישראל ה*ספרדי* והמרוקאי הראשון - כלמור מאצולת הרבנות הספרדית - מצא לנכון לשדך את ביתו דווקא לתלמיד מישיבה אשכנזית חרדית עם ראש ישיבה אשכנזי.

    ניתן היה לצפות שהוא ישדך את ביתו דווקא לאחת הישיבות מ''התנועה הקדושה'' ומבית מדרשו של הרב עובדיה יוסף (הרב עמאר הוא, כידוע, מקורבו) . כמובן שהשידוך היה צריך עם אחת הישיבות המפוארות יותר כמו:

    ....
    ....
    .....

    מישהו יכול לעזור לי? מישהו יכול לנקוב בשמה של ישיבה מרוקאית (או לפחות ספרדית) מפוארת שהוציאה תלמידי חכמים?

    בטח הגאון הרב דרעי למד בישיבה כזאת? לא?? מה באמת לא???
    אתם אומרים שהוא למד בחברון שהיא ישיבה אשכנזית?

    לידע כללי: מרבית הדיינים הספרדיים למדו בישיבות אשכנזיות והן שהכשירו אותם לדיינות...

    אנא עיזרו לרב עמאר למצוא שידוך ראוי לבנותיו הבאות מבני עדתו מישיבה מרוקאית מפוארת שהוציאה תלמידי חכמים מופלגים

    הגב לתגובה זו

    • מזה התגובה הטיפשית הזו תתביש !!! (ל''ת)

      ליאור, 12/01/06 15:05

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לכל המגיבים באשכול הזה.

        ניר, 14/01/06 22:13

        א.
        מה זה הרב עמר ''חיתן''? הבת שלו התחתנה! הוא לא הולך לגור איתו עכשיו 60 שנה..
        שימו לב שבציבור החרדי לבחורה כזאת אין כאן בכלל יחס, בכל האשכול הזה לא הוזכרה ביתו של הרב, כאילו הוא מתחתן.

        ב.
        אתם חבורה של גזענים. במקומות שיש הכי הרבה גזענות בעולם זה באל קעידה ואצל החרדים.
        האשכנזים טובים יותר??
        פרופ' מור יוסף מנכ''ל הדסה הוא אשכנזי? והוא אחד למיליון פשוט עכשיו הוא בכותרות אז הוא עלה במוחי. אשכנזים נחמדים, אתם לא יותר חכמים, יפים, מוצלחים או משכילים מאף אחד רק בגלל שאתם אשכנזים. תלכו לרכוש השכלה ואז תתגאו.
        אגב, אני אשכנזי למהדרין, הוריי ילידי גרמניה. אבל זה לא משנה.

        ג.
        הישיבות האשכנזיות טובות יותר.
        מי אמר ומי קבע?

        ד.
        פוסקי הדור של האשכנזים טובים יותר?
        אין פוסק אשכנזי אחד שיש לו את הידע והאומץ ההלכתי של הרב עובדיה יוסף (ואני אינני נמנה על תומכיו).
        לא יהיה גם עוד המון שנים.

        ה.
        מרוקאי, תימני, אשכנזי, חלאבי. באמת נראה לכם שיש הבדל?
        כולנו יהודים.

        שבוע טוב לכולם.

        הגב לתגובה זו

        • ניר, השאר דואל, האם אתה פנוי לשידוך איתי? (ל''ת)

          בחורה מוקסמת, 15/01/06 00:32

          הגב לתגובה זו

          • לבחורה המוקסמת

            ניר, 15/01/06 10:27

            תחונה כבד עלי עכשיו...

            הגב לתגובה זו

        • תגובה לניר

          בשם 49, 17/01/06 10:29

          א. הרי אתה לא מספיק תמים לחשוב שבת הרב הכירה את בעלה באופן חופשי כפי שבני זוג דתיים רבים מכירים, למשל: ידידים משכבר הימים, מתנועת נוער, הכרות בחוג פנויים פנויות, או אפילו הכרות בין חברים. הרב, או משפחתו הם שארגנו שידוך לבת המבוסס לא מעט על מקומם בהררכיה החרדית (מעמדו הרי רם מאוד מתוקף תפקידו). לכן מבחירת בן הזוג הרב חיתן את ביתו ולא שהיא התחתנה (למרות שאכן היא זו שתחייה עם החתן 60 שנה).

          ב. אכן פרופ' מור-יוסף הוא דוגמה אחת מיני רבים לכך שלא אשכנזים הם חכמים, מוצלחים וכו'. אפרופו הפרופ', אחיו, שנושא היום בתפקיד חינוכי בכירה מאוד בציבור הדתי- ציוני הוא דוגמא מצויינת לכך שאין צורך בישיבות נפרדות לבני עדות שונות - בדיוק התופעה שש''ס הנהיגה - תופעה שהמגיבהמקורי (מס' 49) תקף.

          ג. טענתו של מגיב 49 (בסגנון מאוד בוטה שלא מקובלת עלי) שבחירתו של הרב עמאר בחתן מישיבה אשכנזית מעידה על העדפתו של הרב לתלמידים מהישיבות האשכנזיות דווקא על פני הספרדיות (להבדיל מעדתם של התלמידים עצמם).

          ד. אין ביכולתי להכריע מאיזה עדה הפוסקים טובים יותר. חבל שהרב עובדיה יוסף לא הסתפק במעמדו של פוסק ובוחר לעיתים לפעול כפוליטקאי פעיל (לרבות התבטאויות שבלשון המעטה אינן ראויות לגדול בתורה) - כי אכן הידע והאומץ ההלכתי והגישה ההלכתית שלו ראויים לכבוד והערכה עמוקים.

          ה. מסכים.

          הגב לתגובה זו

    • פורת יוסף ראשית חכמה קול יעקב ויש עוד (ל''ת)

      ששל''ח, 12/01/06 15:33

      הגב לתגובה זו

      • מגיב 1 צודק: אז למה כבוד הרב הראשי ממוצא מרוקאי לא השיא להםאת בתו ?

        שדכן, 12/01/06 15:53

        היכן הציות לססמא של ש''ס ותומכיה ''להחזיר עטרה ליושנה''...

        האם היא מיועדת רק לפשוטי העם, או שנועדו גם ''לאצולה'' הרבנית?


        הערה: הת''ח שרשם את רשימת הישיבות בכותרת התגובה לא מצטיין בכתיבה.... - היכן הפסיקים?
        ומה עם הפסיקים בין שם לשם??

        הגב לתגובה זו

        • חרדים מרוקאים לומדים רק בישיבות אשכנזיות

          מומחה, 12/01/06 17:11

          וזה בגלל דבר פשוט:
          רבני מרוקו לא קיבלו עליהם את הפסיקה במזרחית של הבן איש חי,וגם לא קידשו את מרן השו''ע -אלא פסקו לפי האמת גם אם זה היה הרמ''א....
          גם בתפילות-התפילה המרוקאית היא התפילה הספרדית-אנדלוסית ולא המזרחית...
          אשר על כן ילדי רבני מרוקו לא מוצאים את מקומם בעולם הישיבות ה''ספרדיות-מזרחיות'' אלא מעדיפים את הישיבות האשכנזיות-למורת רוחו של הרב עובדיה..

          הגב לתגובה זו

    • א. אתה טיפש. ב. אתה גזען. ג. היא לא מתחתנת עם ישיבה, אלא עם בחור. ד

      חגית, 12/01/06 16:38

      ד. הוא ספרדי

      הגב לתגובה זו

      • א+ב לא ראויים לתגובה, אך ההתלהמות מתאימה לסביבה החברתית

        מ, 12/01/06 17:34

        שמן הסתם תרצה להגן על העדה.

        אם תקראי היטב את תגובת ה''ספרדי הנכלם'' הראשונה ותנסי להבין אותה, תיווכחי לדעת שהוא לא התייחס כלל למוצאו של הבחור, אלא לכך שהרב עמאר העדיף באופן אישי בחור מישיבה אשכנזית ולא ישיבה שהתנועת ש''ס, עם הרטוריקה המזוייפת שלה בדבר ''החזרת עטרה ליושנה'', ביקשה להקים. כזכור במהלך השנים היא קיבלה לשם כך תקציבים במאות מליוני ש''ח מידי שנה (יצוין שלא הכל הגיע לישיבות, תשאלו למשל, את אריה דרעי ויאיר לוי על כך).

        שלא יהיה שום ספק, למרבה הצער, יש בעולם החרדי הבחנה ברורה בין ישיבות (ומוסדות) אשכנזיות לספרדיות, אף אם לא כל התלמידים משתייכים לעדה שהישיבה מזוהה אליה - סלובדקא היא ישיבה אשכנזית. לכן ההתפלפלות שלך בג' וד' אינה נכונה; יתר על כן, כאשר בחורה בחברה החרדית משתדכת עם בחור ישיבה, אחד הפרמטרים המרכזיים ביותר של השידוך הוא מעמדו של הישיבה שבה לומד הבחור.

        הגב לתגובה זו

    • איזה יופי שבציבור החרדי

      אוי, 13/01/06 00:43

      מוצאים על מה להסתכסך

      הגב לתגובה זו

    • הצילו אותנו מאנשים שכמוך

      פ, 15/01/06 21:48

      אין מילים פשוט אדםדפוק,פרמיטיבי וגזעני שכמוך.ברור שכל מה שאתה אומר נובע אך ורק מחוסר ביטחון ענק!

      הגב לתגובה זו

      • ''הפוסל, במומו פוסל'' (ל''ת)

        השם ''פ'', 16/01/06 21:31

        הגב לתגובה זו

      • אז בטח יש לך גם תשובה לשאלות שהועלו

        אנא תן תשובות, 17/01/06 10:05

        א. מדוע בחר הרב עמאר להשיא את ביתו לתלמיד מישיבה אשכנזית ולא מהישיבות שמטרתן ''החזרת עטרה ליושנה'' מיסודה של ''התנועה הקדושה'', שהרב נמנה עם מקורביה (או בוודאי של הרב עובדיה יוסף)?


        נא לא להתכחש ל-2 עובדות יסוד:

        א. בחברה החרדית אבי המשפחה מעורב מאוד בבחירת חתן לבתו, ובוודאי היה יכול להצביע על העדה או הישיבה המתאימה לבחור המיועד. אדם הנושא בתואר הראשל''צ (ולפני כן רב עיר וראב''ד) יכול לבחור את הבחורים המעולים ביותר.

        ב. מרבית הישיבות החרדיות מזוהות באופן מובהק על פי עדה (אם כי כמובן לא כל התלמידים נמנים עם אותה עדה).

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    חבל שהחתונה מנקרת עיניים...

    מנחם, 12/01/06 13:46

    לא כדאי להיות פחות ראוותניים , בטח לא בתקופה שבה יש כל כך הרבה אנשים שמתקשים לגמור את החודש ולעומת זאת ש''ס מנכסת לעצמה את האנשים קשיי היום ?
    גם קצת צניעות אחרי הפרשה המביכה לא הייתה מזיקה לאף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שיהיה להם המון מזל טוב והצלחה-כנגד כל הסיכויים.. (ל''ת)

    בשם צנעת הפרט, 12/01/06 13:23

    הגב לתגובה זו

    • הילדה נראית עצובה מאוד!!!האם נכון או רק נראה?? (ל''ת)

      נראה מפחיד, 13/01/06 14:04

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה האומץ לקחת אנטיטזה למה מהתאים לה? (ל''ת)

      איזה אומץ.., 13/01/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • אשרי המאמין... (ל''ת)

      בשם נאמת, 13/01/06 14:14

      הגב לתגובה זו

    • אם יצליח להם צריכים לברך ברוך שעשה לי נס... (ל''ת)

      דן, 13/01/06 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    החינוך הדתי פושט רגל החילוניות קוראת (ל''ת)

    ziv, 12/01/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפרשה הזדונית היא התעללות משפחת הרב

    מזכיר נשכחות, 12/01/06 13:15

    ''הכי חשוב שהשידוך של איילה לא נפגע והפרשה הזדונית הזאת לא פגעה בה'' אמר אחי הכלה ורב בעצמו. להזכירכם שהפרשה הזדונית היא התעללות של אח אחר של הכלה בנער חרדי שיצר קשר תמים עם בת הרב, שאפילו כבר לא היתה קטינה אז, באינטרנט. אשת הרב ובניה ההגונים הם שקראו לאח העבריין מאיר לסגור חשבון עם הנער, וחלק מההתעללות נעשה בבית הרב ובנוכחות הרבנית. רק האח הרע נענש למרות שברור שהרבנית ובניה שלא יצאו לתרבות רעה אשמים לא פחות. והנשיא הטריח עצמו לחתונה. איזה בזיון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב100%

      דני, 12/01/06 14:39

      וגם הרב היה בבית אבל ''הוא לא שמע...................................................................................'' בושה, חרפה וכלימה שזה הרב הראשי לישראל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ממש בושה

    שוש, 12/01/06 13:14

    לאיזה רמה יורדים הכתבים של העיתון? תגידו מז''ט וגמרנו. החטטנות הזאת ממש לא לענין. עוד מפרסמים גם את הכתובה עם הסכום. ממש חטטנות שגובלת בגועל. לאיפה נגיע? בושה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חרדים מרוקאים - שילוב קטלני

    הדת אופיום לעם, 12/01/06 13:01

    אפילו במהלך חתונת הרב הראשי המנטליות הצפון אפריקאית מציגה לראוה את נחשלותה התרבותית.
    המלצר נגע בשגגה בכתפו של בבון והנ''ל הגיב מיד ממרום רגשי נחיתותו.
    ובקבוק בראש זה כנראה חלק מהמסורת הטרום אבולוציונית.
    המרוקאים תמיד נעלבים מבקורת עליהם ועושים גלים בתקשורת על כל התבטאות שלא לרוחם ובפועל קיימת הצדקה בשטח לכל הסטראוטיפים המיוחסים להם.

    הגב לתגובה זו

    • חילוני אשכנזי -שילוב רצחני (ל''ת)

      אלי פימשטיין, 12/01/06 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לדעתי - סיפור הכאת מאהב בת הרב מוצדק

    אלי, 12/01/06 12:50

    ועל פי החוק הישר היה צריך לעצור את ה''מפתה'' ולהכניס לכלא למשך כמה שנים טובות.
    ישנם גברים מלוכלכים המנצלים בנות תמימות וכפי שכל בת ששוטטה בצטים יודעת כי כמעט אין מנוחה מגברים המנסים להביא את הבחורה לניצול מיני ןאני אישית מכיר כמה כאלו.
    לכן יש לחוקק להגביל את האפשרות לנצל מינית בחורות בכל דרך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הרב עמר

    סודרי, 12/01/06 12:47

    כל הכבוד לרב ומשפחתו. מה להוסיף, ולתפארת מדינה ישראל. הרב אשתו ה''צדקת'' בנו העברין וכו. זה מה שמגיע לנו כנראה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכופרים: מי החליט שיש 7 ימים בשבוע? או מי קבע את האהבה והזוגיות ?

    ערס דתי ועצבני, 12/01/06 12:45

    נכון.אלוקים קבע את כל אלה.......ואלה שהולכים בדרכיו גם יהנו מזיו שכינתו בחיים וגם בזוגיות כמו הזוג שלעיל........זאת לא אומר אני אלא גם הסטטיסטיקות שאומרות שכל זוג שלישי(!)מתגרש ואלה ש% הגירושים בהם הכי נמוך הם הדתיים .אני לא אומר שהכל מושלם אך הבחירה היא בין הפחות מושלם(הדתי)לבכלל לא מושלם(כופר)

    הגב לתגובה זו

    • לפרימיטיבי: ומי החליט שצריך...

      דני, 12/01/06 14:44

      לשבור בקבוק בראש למלצר אחד ולאחר בגלל שנגע עם המגש? ומי החליט שצריך לטאטא את הצרות במגזר מתחת לשטיח ובגלל זה האחוזים הנמוכים שהזכרת?

      הגב לתגובה זו

    • לערס: אתה דפוק. יש כאלה שלא מתגרשים כי הם לא מעזים. (ל''ת)

      ערססססססס, 15/01/06 00:34

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם לשניה חשבתם שהתמונה נבחרה...

    רפי, 12/01/06 12:41

    במקרה ???

    כולי תקווה שבאמת למערכת מעריב הועברה רק תמונה אחת מכל האירוע והיא זו שפורסמה .

    אבל אם לא והועברו כמה תמונות וזו התמונה הגרועה מכולן אזיי אולי... ואני מסייג את דבריי ואומר שוב :
    אולי.... ישנה מגמה לנסות ולהראות אותם בצורה הכי פחות יפה ונעימה לעין
    ועוד דבר שימו לב שכשהאורחים מרביצים אז מדובר באנשים אלימים ששוברים אחד לשני בקבוקים על הראש אבל כשמדובר במלצרים הערבים והמסכנים אז הכל קורה רק במקרה
    ושוב בזהירות אני אומר :
    אולי... ישנה מגמה ...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לציין שהתמונה מראה התרגשות יותר מאומללות

    אלי, 12/01/06 12:34

    ותגידו בחתונה שלכם לא יצא לפעמים איזו פוזה לא מוצלחת,הבעה בתמונה אחת לא אומרת כלום.ובכלל כנראה יש פה בחירה מכוונת של תמונה ע''י העיתונות לשדר את דעותיו של הכתב לקוראים ואינ שיקוף אובייקטיבי לנעשה(וביננו מי חשוד היום על נתינת חוות דעת אובייקטיבית???).

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אופס, הרב ואשתו בטח לא ראו את המכים. (ל''ת)

    ישראלה, 12/01/06 12:19

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מאיר עמאר, 15/01/06 00:34

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אחלה משפחה (ל''ת)

    סתם, 12/01/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אממ...

    טוביה, 12/01/06 12:01

    ברוך השם שזה הסתיים טוב עם היא לא היתה הבת של.....היא לא היתה זוכה בבעל תלמיד חכם כזה ....אז לכו ללמוד תורה לפחות בשביל שידוך ילדכם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כתבה מבזה בושה וחרפה ,לקרוא.

    אור, 12/01/06 11:59

    מה שחשוב שהיתה ''קטטה'' ,במקום לומר מזל טוב לחתן ולכלה אשר בשעה טובה ומוצלחת הגיעו וזכו להקים בית בישראל . כתבה מגמתית ומשפילה אשר מנסה לנגח ולהשמיץ את כבוד הרב ואורחיו על זאת נאמר תקשורת במיטבה בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק , (ל''ת)

      סטימצקי, 12/01/06 12:45

      הגב לתגובה זו

    • לבן המשפחה אור

      יוסי, 12/01/06 13:29

      מדובר במשפחת פשע אם לא הבנת.

      הגב לתגובה זו

    • התבלבלת קצת?

      יוסף, 12/01/06 13:30

      אכן כתבה מבזה, אכן בושה וחרפה- מה שחשוב שהיתה''קטטה'' במקום להגיד מפורשות שאורחים של הרבה עמאר הרביצו למלצרים בגלל היותם ערבים. זו לא קטטה, זו תקיפה גזענית. בושה שנשיא המדינה היה באותו מקום ולא ראה לנכון להגיב.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אנו הדתיים נראים רע מאד

    יהודי, 12/01/06 11:58

    מישהו יכול להסביר לי איך בחרו ברב
    עמאר להיות רב ראשי הספרדי של ישראל,
    חסרים רבנים בעם היהודי.?????
    כל ההתנהלות שלו מאז היבחרו נראית הזויה.
    אפשר לעשות ''פוס''ולהתחרט.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    היא אחרי צום מה אתם רוצים ממנה? (ל''ת)

    דנה, 12/01/06 11:49

    הגב לתגובה זו

    • רק שתדע שהספרדים לא צמים

      מממישהו שיודע, 12/01/06 15:06

      רק שתדע.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברק זה לא שם של חרדי

    שבאבניק, 12/01/06 11:33

    כנראה חוזר בתשובה, מה שאומר שבסופו של דבר היא כן נפגעה מהפרשה.
    ולא שבעיני זה נקרא להפגע.

    כל טוב לזוג הצעיר

    הגב לתגובה זו

    • הבחנתך מדוייקת

      דני, 12/01/06 14:47

      חרדי בשם ברק הוא רק חוזר בתשובה או שהוריו חזרו בתשובה בהיותו ילד

      הגב לתגובה זו

    • למנוול מס' 31, ממתי חוזר בתשובה זה דבר רע להתחתן עמו?

      ברק, 12/01/06 16:45

      מה יותר טוב, אפס כמוך, שונא יהודים?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    סיפור אהבה קלאסי עם סוף מר... (ל''ת)

    ערן, 12/01/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכלה מסוממת או מאוהבת??? (ל''ת)

    ניב, 12/01/06 07:57

    הגב לתגובה זו

    • גם פה - שנאת הדתיים

      אין בושה, 12/01/06 12:08

      אתה באמת חושב שכך היא נראתה?
      לא סתם בחרו בתמונה זו.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    משפחה דפוקה ועברינית

    יעקב, 12/01/06 07:09

    כמעט רצחו את הנער הקודם והכל בגלל שלא היה מיוחס כמו החתן הנוכחי.
    אם אחיה יושב בכלא אז גם אמא צריכה לשבת אתו ביחד והרב עמר היה צריך להתפטר ושלא יספרו לנו סיפורים שהוא לא ידע מה שקורה אצלו בבית בחדר השני.
    משפחה גועלית בושה וחרפה לעם ישראל שאלו רבניו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תשובה לכל השואלים

    חרדי, 12/01/06 06:55

    מבחינתנו חתונה זה ענין רציני מאד. שמח מאד, אבל גם רציני מאד. ומכאן הפרצוף הרציני של הזוג. בדרך-כלל לאחר החופה, בזמן הריקודים כולם שמחים, וניתן לראות זאת על פניהם.

    הגב לתגובה זו

    • או סתם תמונה ממש גרועה!?! (ל''ת)

      שיחליפו צלם, 12/01/06 08:34

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתם בור!

      ניסים, 12/01/06 11:50

      בכל חתונה יהודית שורשית, החתן והכלה תחת החופה רציניים, ואף מזילים דמעה.

      מעמד החופה דומה בקדושתו ליום הכפורים!

      רואים בעליל שהתמונה שצולמה היא בקטע שמתחת לחופה, וההוכחה: הכלה עדיין מכוסה בהינומה!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    to 33

    יהודית, 12/01/06 06:31

    !!! very well said

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    burim

    riv, 12/01/06 05:29

    you are a bunch of arrogant people. this picture was taken during the chupa, the most serious time of one's life. you guys obviously don't know the deeper meaning of marriage, that's why so many of you chilonim are divorced

    הגב לתגובה זו

    • and one other thing

      David, 12/01/06 12:20

      we chilonim have so many divorce cause wehave freedom to choose , this is why we read so much of women and children abuse in your Kehilot violence .... it all hidden very well .i invite you to the Batei hadin for divorce and u see your real way of life , r

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מזל טוב, אבל למה להתחתן עם נסראללה? (ל''ת)

    אורן, 12/01/06 05:03

    הגב לתגובה זו

    • חחח...הרגת אותי!!! (ל''ת)

      אחמד בושיקי, 12/01/06 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גלעד שנהב בודה מליבו,איש לא אמר לו ''בסוף הצליח לרב''. (ל''ת)

    מניח שיצונזר, 12/01/06 03:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מזל טוב!!!

    צדוק, 12/01/06 03:30

    לא סובל את אבא שלך אבל זה לא קשור

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רואים שהיא מאוד מרוצה

    אבי, 12/01/06 03:00

    החרדים יודעים טוב מאוד מה צריכה האישה.
    העיקר שלא נפגע לה השידוך. זה מה שחשוב.
    אישה חרדית היא אישה מאושרת, אין ספק.

    הגב לתגובה זו

    • רואים שהיא מאוד מסטולה (ל''ת)

      אייל, 12/01/06 06:36

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מצאתם תמונה איומה יותר? (ל''ת)

    אני, 12/01/06 02:08

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היא נראית נורא שמחה.....

    אייל, 12/01/06 01:39

    זה כל כך ברור שלחצו עליה להתחתן רק בישביל לטאטא ולסיים את כל הפרשה הזאת..

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!!!1 מסכנה, זה ממש עצוב. הלוואי שבכל זאת יהיה לה טוב (ל''ת)

      אזרח, 12/01/06 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מסכנה.. (ל''ת)

    אני, 12/01/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היא נראית ככה עצובה או שזה (ל''ת)

    רק נראה לי???, 12/01/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך היא הכירה את החתן לפני מספר חודשים והרי היא התהוללה עם ההוא

    יפה, 12/01/06 00:47

    לפני קצת יותר מחודשיים???

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    את מי מעניין מתי נחת מושקוביץ ?

    דולי, 12/01/06 00:41

    האם הוא אכל בבוקרו של יום ?
    האם הוא ממשיך עם האסטרואידים ?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חבל שלא הלכת קודם ללמוד במכללה / באוניברסיטה. למה למהר להתחתן? (ל''ת)

    האהוב האמיתי, 12/01/06 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה זה מעניין אותי? ממילא הם משתמטים אוכלי חינם

    המתעניין, 12/01/06 00:23

    הטיפוסים האלה לא עושים צבא.

    לא עובדים.

    מקסימום הם ''עובדים'' כמשגיחי כשרות חצי שעה ביום, ואוכלים חינם באותם מקומות אותם הם ''מבקרים''

    חיים על חשבוני עם כל מני הטבות יעודיות.

    מקבלים כספים מקופת המדינה בתור הקצבות יחודיות.

    תראו ת'פרצופים שלהם, נראים מטומטמים, בורים ומדושני עונג.

    את מי הם מעניינים?

    הגב לתגובה זו

    • מעניין , אבל אני חרדי ועובד כמהנדס תוכנה , טוחן מילואים ולא חי...

      פ.מ., 12/01/06 13:13

      על חשבונם של אוכלי החינם משינוי ושאר 120 מתחת ל-0 שיש בכנסת וגם - כן - גם לומד בישיבה בשעות הערב המאוחרות. - ראית שיש גם חרדים אחרים ? אדיוט!!!

      הגב לתגובה זו

      • אני היתי עונה למתעניין. ''שק לי בתחת'' (ל''ת)

        דוד, 15/01/06 00:56

        הגב לתגובה זו

        • כי רוב החרדים כיום הם אוכלי חינם ורוב החילונים כיום הם יצרנים

          בארה''ב אין זכוי, 15/01/06 16:30

          אבל למה שדוסים עלוקות יבינו מה זה לתרום לחברה?? הם יבינו מה זה רק להגדיל את התחת השמן שלהם ואיך זה להעביד את הנשים המסכנות שלהם כדי שהם יוכלו לשבת רגל על רגל וללמוד.
          ואם אחד בטעות יוצא לעבוד הרי שעליו יש 250 דוסים שלא יוצאים לעבוד

          ברור דוסים?

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    WOW היא נראית כל כך מאושרת זה מדהים, כנראה רצתה אותו מלכתחילה (ל''ת)

    אבי, 12/01/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''הצליח לרב''? השאלה היא האם ''הצליח'' לבתו אילה... (ל''ת)

    נודניקית, 12/01/06 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ROV ALVUSHEI SHCHORIM LO SAMIM AL A'SAGA

    SHUM NEZEK, 12/01/06 00:09

    PITPUTEI SRAK M'CHUVANIM. A'IKAR BEMIGZAR L'VUSHEI A'SHCHORIM ZE' KESEF VEKAVOD VELO NI'UFIM VEMAKOT. NEHUDA

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם כולם היו שווים בפני החוק:

    אליהו, 12/01/06 00:02

    אם כולם היו שווים בפני החוק:
    1) הרב עמר היה פורש
    2) היה מוגש כתב אישום נגד אשת הרב

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מזל טוב (ל''ת)

    יצחק, 12/01/06 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אים תיכנס לאמבטיה

    מ''צ, 11/01/06 23:55

    ולא יצאו בועות, סימן שהכל בסדר

    הגב לתגובה זו

    • ???? (ל''ת)

      אילנית, 16/01/06 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רחמים, משלמת מחיר בשביל פוליטיקה

    דתיה, 11/01/06 23:48

    של אבא שלה.
    אני רק מקווה שיהיו לה נישואים סבירים, ושלא תצטרך להגיע לבית הדין הרבני, כי שם לא יעזרו לה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חתונה

    atuk, 11/01/06 23:25

    לא הייתי תולה התמונה על הקיר

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכנה שכמוה סחר בנשים (ל''ת)

    סימי, 11/01/06 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מזל טוב ,תחזרי לאלמוניות.

    ט, 11/01/06 23:08

    מצת בחור כארז.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נערה מסכנה. כפו עליה להתחתן ללא אהבה (ל''ת)

    אורלי, 11/01/06 23:05

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה אצל הפרימיטיבים החרדים. כמו באירן (ל''ת)

      חילוני חרד, 12/01/06 10:44

      הגב לתגובה זו

      • אם החילוניות היו מאושרת יותר...

        אלי, 12/01/06 12:31

        אז אני חושג שהיו פחות:
        1. חד הוריות
        2. מוכות
        3. אנוסות
        4. נרצחות(ע''י הבעל)
        5. אמללות ולא מוצאות גברים נורמאליים להתחתן איתם כי כולם זבלים שמחפשים רק לנצל.
        ויש חרדים אמללים שנראה להם אור זורח אצל החילוניים והם אלו שאומללים.
        זה לא סוד אהבה בונים עם השנים,ובשביל זה צריך להתחתן עם בן אדם.אהבה ממבט ראשון היא ניצול מיני וגרושים ממבט שני.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לאלי.

          איריס, 15/01/06 12:42

          לדעתי, אתה מפספס את הנקודה. הנקודה היא: לכל אדם (אשה וגבר) בעלות על חייו, ולכן זכות לבחור למי להתחתן. כמובן, מותר לשמוע דיעות, עיצות, וזהו. גם בציבור החרדי נשים נאנסות ומוכות. אין קשר. כל החיים שלנו הם הימור אחד גדול, אבל לפחות זכותי לשלם על טעויות שלי עצמי, ולא על טעות שמישהו אחר אחראי לה ופגעה בחיי שלי.
          הגישה הזו של למנוע ממנה קשר, ואז להשיא אותה מהר בשידוך, זו הפרימיטיביות הכי נמוכה, שכוללת שוביניזם טהור ורמיסת זכויות אדם שרק במדינות דיקטטוריות (ערביות כמובן) עוד קיימת.
          לצערי, בדיוק הדברים הללו (ביניהם הרבנות ומסחטת הכסף בשם ה''כשרות''), משניאים עלינו, חילונים, את הדת.

          הגב לתגובה זו

          • נא לא לבלבל את המוח!!!

            שנאה מוכרת, 15/01/06 15:42

            השנאה לדת-ישראל החלה ביום פרוץ המדינה ....והוא חלק מובנה בנסיון לבנות כאן יהודי חדש ..

            אבי ז''ל חטף מכות עקב חזותו ברדתו מהאוניה בחיפה כניצול שואה.

            נא לא למכור בלופים

            הגב לתגובה זו

    • ללא אהבה - אשאל אותך אישית מה

      אלי, 12/01/06 12:56

      יקרה אם כרגע הבעל החדש כל יום יחמיא לה על בישול /מראה/נקיון הבית,ועד כמה היא יפה.יקנה לה מידי פעם פרחים ומתנות.יכבד אותה,ידאג לה.יצא איתה לטיולים.יישב עימה בערב לפטפט במקום להקבר מול הטלוויזיה,יפנק אותה כולל ביחסי מין,
      לדעתי את היית מתה לבעל כזה !!!
      וזו הלכה מפורשת ברמב''ם:חייב אדם לאהוב את אשתו כגופו(ממש)ולכבדה יותר מגופו,יהא דיבורו עימה בנחת,ולפני יחסי אישות יום קודם חייב לפייס אותה ולהחמיא לה שתאהב אותו יותר.
      אם בעלה מספיק חרדי - היא תהא מאושרת יותר מכל החילוניות בעולם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ככה צריכים להראות בחתונה...

    אורן, 11/01/06 22:59

    שמחים, מחוייכים ומאושרים.

    הגב לתגובה זו

    • נפלתי מהכסא (ל''ת)

      המבין, 12/01/06 03:54

      הגב לתגובה זו