• 90.

    חלוץ חזק רק מול חלשים, נכשל בהגנת המדינה

    gerry, 24/01/06 22:54

    אינו מסוגל להגן מפני הקסאמים, מפני החיזבאללה, מפני האיום האיראני... לכן הוא זקוק נואשות להישג היחיד שהוא מסוגל להגשים: ניצחון על עשרות נשים, ילדים, זקנים באמצעות אלפי חיילים.
    יש לפטרו לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אני אהיה שם בע''ה - לא עוד גירוש (ל''ת)

    אהרן, 11/01/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שתדעו אילו פראזיטים יושבים בחברון

    יום הדין קרב, 11/01/06 15:17

    למשל, אריאל מלמד - שירת בלבנון, יצא לשמירות בשלג עם חום גבוה, משתעל, לא התייחסו. אתם יודעים, ארטיסט.
    כשהגיע לבית החולים, ריאה אחת היתה סתומה במוגלה ולא תיפקדה כלל, השניה תיפקדה בעשרים אחוז.

    הפרופיל צנח פלאים. אך הבחור התנדב לשרת והמשיך כל השנים להיקרא למילואים.
    בפעם האחרונה לא קיבל את הצו. כשהתקשרה אליו פקידת קישור, או איך קוראים לזה, והזכירה לו שבעוד ארבעה ימים הוא צריך להגיע, אמר לה שלא קיבל צו, חוץ מזה הוא בחופשה. היא שאלה איפה, למרות שזה לא עניינה, והוא אמר לה שהוא בכפר דרום. למילואים לא הגיע והיה עם אחיו ומשפחתו, כאשר גורשו בברוטאלית ממש מזוויעה מן הבית.

    הוא נעצר ושוחרר. הקצינה לא עשתה שיעורי בית. למעשה הוא פטור משירות בצה''ל.

    אסתר אפרסמון אחות בהדסה עין-כרם, מסורה מאין כמוה. וממש פראזיטית. כך זה אצל המתנחלים.

    כשנכדי היה בפגיה בשערי צדק, היו שם אחיות מישובי יש''ע, הנוסעות יום יום בכבישים שצה''ל לא ממש מגן עליהם. בדרך כלל הוא עסוק בלהגן על ה''שלום'' ועל האינטרסים האישיים של מנוולים כמו כל חברי ''קדימה'', שהופכת לעבר, עוד לפני שהיתה...
    גם היצוא מגוש קטיף, שתרם נכבדות לכלכלת ישראל, נוצר ע''י פראזיטים.

    מה שבאמת נוצר על ידי פראזיטים זו התעמולה האנטישמית המתנהלת כאן שנים על שנים, מצד אלה שכבר מזמן לא תרמו למדינה הזו דבר לבד מן ההסתה הזו!

    הגב לתגובה זו

    • כשקראתי את הכותרת

      Avi Ecuador, 11/01/06 17:25

      כמעט והוצאת אותי מכלי ורציתי לרדת עליך חזק.
      יישר כוח!

      הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל =מדינה אנטישמית

      אדולף אייכמן, 11/01/06 21:08

      השנאה ליהודים בארץ המשונה הזו אינה נופלת מהשנאה שלנו אליהם!!!
      וזו הוכחה שאנו צדקנו!
      למזלנו כעת היהודים מסיעים ליורשנו
      האיסלמחם להגיע לפיתרון הסופי של הבעיה היהודית..
      כבוד לאיסלמים שיסימו את מה שאנו התחלנו אבל לא הצלחנו לסיים.
      איזו הנאה לנאצי הוגן וישר כמוני לקרוא את תגובות השנאה והנאצה של היהודים כלפי אחיהם!!!
      אבל אין יהודים טובים.
      אושוויץ ניסתה להסביר להם זאת.
      הפלסטינים יצליחו להסביר זאת עוד יותר טוב ליהודים הדפוקים!!!
      כולכם צפוי אותו הסוף שאתם מאחלים אחד לשני.
      אני מצרף את איחולי ל-כ-ו-ל-כם

      הגב לתגובה זו

    • לא פראזיטים... פאשיסטים.

      גולנזר, 15/01/06 00:30

      התבלבלת, לא פרזיטים גרים שם (לפחות חלקם אינם פרזיטים), כי אם פאשיסטים.
      פאשיסטים קטנים שמעיזים לפגוע שוב ושוב בחיילי צה''ל ובשוטרי ישראל, שמעיזים להתעלל בשכניהם.
      פאשיסטים, שלא נאמר גרועים יותר, שקוראים להשמדת העם השני. חלאות אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    תראו תראו מה הולך פה -

    רשע=שמאל, 11/01/06 13:50

    ''והנה שני אנשים עברים נצים ויאמר לרשע למה תכה רעך'' (שמות, ב'-י''ג)
    'כאשר יהודים ניצים ביניהם, בה בשעה שבחוץ שוררת כלפיהם משטמה עזה וכל מצרי מרשה לעצמו להכות ביהודי – אז הרי זה באמת חוסר דעת ורישעות, אשר אין דעתו של משה סובלתם...''' (אבני-אזל. ''מעינה של תורה'').
    הטייס ויליאם ליכטמן, ממתנדבי חו''ל למלחמת השחרור, מספר בספרו ''בין המגן והצלב'': ''... התחלתי ללמוד כמה שמות שלא היו ידועים לי... ארגון צבאי לאומי, אנשי שטרן, הגנה, גח''ל. נודע לי על חילוקי הדעות שבין הפלמ''ח, ה''הגנה'', ה''ארגון'' ואנשי הלח''י, והמחשבה שיהודים נלחמים ביהודים, שעה שאויב מאיים עליהם מבחוץ, עוררה בי בחילה''.

    זה תמיד בא משמאל. תמיד! היהודים נאבקים על עצם קיומם, השמאל משתף פעולה עם האויב!

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוח!!!

      Avi Ecuador, 11/01/06 14:57

      מתאים ובמקום ההשוואה שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הגבול הציוני - פתרון דמוגראפי השומר על מירב הבטחון לישראל

    הגבול, 11/01/06 13:45


    ''הגבול הציוני'' הוא ההפרדה הנכונה ביותר בין ישראלים לערבים ביהודה ושומרון

    כאשר אין שום סיכוי להדברות עם הפלשתינים, אז הפתרון הנכון לגבי יהודה ושומרון :

    1. 98% מהפלשתינים נשארים תחת הרשות
    2. שטח טריטוריאלי רציף לכל הפלשתינים
    3. 98% מהמתנחלים נשארים תחת שליטת ישראל
    4. גבול בטחוני משופר לכל מדינת ישראל

    (לינק למפות המוצעות)
    http://www.gvultziyoni.org/maps.html

    הגבול הציוני - פתרון דמוגראפי השומר על מירב הבטחון לישראל

    http://www.gvultziyoni.org

    הגב לתגובה זו

    • גבול שמול,הדוגמא הכי טובה מעזה,קאסם מתפוצץ וצהל מתלוצץ. (ל''ת)

      מוטי א, 11/01/06 14:05

      הגב לתגובה זו

    • של מי התוכנית המעולה הזאתי ?

      שירלי, 11/01/06 14:23

      אם הבנתי נכון אז תהיה הפרדה מוחלטת בין כל הערבים וכל היהודים מבלי שיהיה איזה שהוא טראנספר לא להם ולא לנו. זה מצויין ! לא צריכים להיות מגורשים לא מכאן ולא משם. אבל של מי התוכנית הזאת? אני אצביעה בשבילו!

      הגב לתגובה זו

      • לשירלי/עדי, משהו, עפעס, לא מתואם! (ל''ת)

        לדייק בפעם הבאה, 11/01/06 23:57

        הגב לתגובה זו

    • תוכנית גדולה! אבל של מי התוכנית?

      עדי, 11/01/06 14:59

      אם יש תוכנית שמפרידה בין כל הערבים והיהודים ולא יצטרכו לעשות גירוש של יהודים או גירוש של ערבים, אז לדעתי זאת התוכנית הטובה ביותר לעשות התנתקות. אבל שכחתם להגיד איזו מפלגה מציעה את התוכנית. אני בעד.

      הגב לתגובה זו

    • למה צריך לדבר אתם ולמה צריך

      כל המגרש יתן, 11/01/06 15:05

      להתגרש מן הארץ בגללם?

      פשוט נמאסתם! אל תשחקו את השקולים שוחרי השקט והשלווה!

      למרצחים האלה יש 60 מדינות מוסלמיות ללכת אליהן ו-22 מדינות ערביות, שמהן הם הגיעו לארצו.
      מדינות ערב יושבות על חלק הארי של ארץ ישראל.
      למה? למה לכל הרוחות צריך לתת להם עוד מהלוא כלום שיש בידינו מארצנו?
      מה מובן יותר מהעברת פליטיהם למדינותיהם?
      בכל העולם נעשו חילופי אוכלוסין למען השלום. לישראל הגיעו שש מאות אלף פליטי הפוגרומים בארצות ערב. אז זהו. כי אנחנו יהודים כל החוקים שונים?
      ואיזה פרס מגיע להם? ולשיטתכם, אם אתם נותנים להם את כל רצונם, וגם הבהרתם זאת מראש, למה שישבו למשא ומתן.
      אתם פשוט מאד פושעים, פושעים מן הסוג הגרוע והמתועב ביותר.
      ואנחנו לא רוצים פתרון ''ציוני'', כי זה יכל להיות גם אוגנדה, אתם מסוגלים לכל.
      אנחנו רוצים פתרון יהודי! אנו רוצים את ארצנו, אנו רוצים את זכויותינו.

      לא ייתכן שהחלאות האלה יתעללו ויתעללו ויתעללו בנו, וזו תהיה סיבה לברוח. למה לא מבריחים אותם?
      למה, לכל הרוחות?
      מתי תפסיקו אתם להתעלל בנו?

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט נמושה

      hgj, 11/01/06 15:25

      מוותר על הבית שלך בגלל פחד, גם על אשתך תותר אם מישהו יאיים עליך?

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הגיע הזמן!!! לפנות את כל המתמחלים.משיחיסטים (ל''ת)

    משה, 11/01/06 13:03

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה חש צורך להוסיף ''משיחיסטים''

      האם אינך שלם עם, 11/01/06 13:53

      האם גירוש יהודים מארץ ישראל אינו מובן מאליו? לא מחוייב המציאות? לא מוסרי?

      הגב לתגובה זו

    • כתב ב 1936

      על משה האנטישמי, 11/01/06 14:44

      איזה כף לראות את השנאה היהודית!!!
      אתם רואים שצדקנו?
      היהודים אינם ראויים!!!
      פשוט- גזע חולני !!!
      והם עוד רוצים מדינה משלהם?!?!?!
      אפילו הגטו היה יותר מידי!!!
      סוף סוף השנאה שלהם תגשים את החלום שלנו של פיתרון סופי לבעיה היהודית!!

      הגב לתגובה זו

    • השלב שאחרי קצה האף

      Avi Ecuador, 11/01/06 15:06

      עזה יותר גדולה בקו הירוק.
      עכו, יפו הגליל...
      אז איפה בדיוק נמצאים ''המשיחיסטים''?

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    דודו אלי (35), קרא את התגובות

    עובדות החיים!, 11/01/06 13:02

    בעיון. יש פה שנאת ישראל, ולא שום דבר אחר.
    עליהום על ה''מתנחלים''. איש אינו מסביר איזו תועלת תצמח לישראל מן המעשה המטורף הזה. הכל שנאת ישראל.
    הקטע העצוב הוא - שההסתה הנאצית נגד היהודים מתנהלת כבר עשרות שנים בתיקשורת ובכלל, ואיש מאנ''ש לא יצא נגד הההתסה זו, שפחותה ממנה הביאה להשמדת ששה מליוני יהודים ב''שואה''.
    בוודאי גם לא קראתם את דברי השמחה של הגולשים באתרי האינטרנט הישראליים כאשר ''מתנחלים'' נרצחים בידי הערבים.
    אין לתגובות כאן שום קשר לאיזשהו ערך חיובי. הכל שנאה ''טהורה''.
    זו תופעת מהרסינו ומחריבינו, וידוע גם שהמומרים בכל הזמנים היו גדולי שונאי ישראל ומסרו את היהודים לידי הגויים. זה בדיוק אותו סוג.
    כשאתה מנסה לספר מי הם תושבי יש''ע, זה נשמע נעבעכי כזה באזני הרשעים האלה. זו השחתת מלים לריק. רובם יודעים שאנחנו טובים מהם, זה בדיוק הדבר שמעלה להם את הדם לראש!
    חבל''ז!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מתנחבלי חברון הם מסוכנים!

    ודייק, 11/01/06 13:01

    אחד הפסיכופתים עוד יירה על חייל, ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי תמיד שנאצים כמוך הם (ל''ת)

      המסוכנים!, 11/01/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • בלי קשר לכך שאתה שונא ישראל,

      אתה מכיר שם, 11/01/06 13:59

      אני, למשל, הייתי בחברון בהלווית יוסי שוק, ה' יקום דמו מכל השותפים ל''תהליך השלום''. וראיתי שם ציבור עצום, גברים נשים וטף, שקטים מאופקים, לטעמי מאופקים מדי.

      מזמן צריך היה להפסיק עם האיפוק.

      ישבנו וחכינו להלוויה בבית משפחת מלמד בגבעת האבות. אין יהודים כאלה בשמאל.
      לאחר ההלוויה נכנסנו קצת אל משפחת אפרסמון. בעל הבית נתן לנו סקיה הסטורית ארכיאולוגית על שרידי החומה שמתחת לבית העמודים בו הוא גר.
      אנשים מיוחדים במינם. איכות שאין כמותה בכל מדינת ישראל. וזו בדיוק הבעיה. זה מקור השנאה של מנוכרי ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • על השנאה העצמית והבלבול המוסרי

      כל ישראל חברים?, 11/01/06 14:47

      http://omedia.co.il/Show_Article.asp?MenuID=478


      מפלס השנאה והבלבול המוסרי

      מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.
      מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

      המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

      בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

      אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

      ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

      לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

      ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

      בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות


      הגב לתגובה זו

    • יוסוף V

      Avi Ecuador, 11/01/06 20:16

      את הצחנה שלך מזהים מרחוק.
      תוריד את המיים!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט רוצה להוכיח כי הוא מסוגל להכות במתנחלים כמו שרון

    הצגת בחירות, 11/01/06 12:56

    כמה ציני מלוכלך ומסריח יכול להיות פוליטיקאי.

    אולמרט אני מאחל לך שסופך יהיה כמו של שרון ולא עוד הרבה זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לפרק לקקות הכתומות את העצמות כמו שצריך (ל''ת)

    המבקרת1, 11/01/06 12:55

    הגב לתגובה זו

    • חילים ושוטרים שמפנים- נמושות.

      thgs, 11/01/06 15:27

      אין להם ערכים שעומדים בפני טובתם.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    כנראה בעיני שר הבטחון וחבר מריעיו

    ד. שרון, 11/01/06 12:51

    תוכנית ההינתקות הראשונה הצליחה!
    אבל זה שרוב המפונים/עקורים עדיין נמצאים באהלים ובבתי מלון (10 נפשות בחדר!) ושלא לדבר על המכולות שנפתחו ונמצאו עם רקבון ועובש והחמור/גרוע מכל שהקסאמים עדיין ממשיכים לנחות כמעט יום יום ללא הפרעה.
    האם הנחישות ששר הבטחון מפגין עכשיו, זה הדבר שבאמת נותר לעשות?
    ואולי קודם צריך לגמור לטפל במפונים/עקורים שכאמור עדיין חיים בסבל רב ?
    האם גם הוא רוצה לתת פרס לטרור ?
    איפה ההדדיות? מה בוער לשר הבטחון עכשיו ?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולמרט - תיזהר גם אתה

    ינון, 11/01/06 12:48

    תראה מה קרה לשרון, שלא תגיד לא ידעתי לא שמעתי !!

    הגב לתגובה זו

    • תינוקות של בית רבן ''יתפללו'' (ל''ת)

      גם עליך, 11/01/06 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק הפוך

    חיאל בית האלי, 11/01/06 12:46

    מסופר על קללה שהטיל יהושע על בונה העיר יריחו.
    ספר מלכים מספר על אדם שהעז להתגרות בקללה ואכן (במות) בכורו יסדה ו(במות) צעירו הציב דלתיה.
    אני לא מאחל, אבל לא אתפלא אם דבר זה יקרה באופך הפוך, לאדם או אנשים שירימו יד על ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    להגיע ולהאבק

    ירון, 11/01/06 12:37

    כל יהודי ואזרח ישראלי שחושב שארץ ישראל היא שלנו צריך להגיע לשם בדחיפות

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צבא ההשמדה לישראל!!! (ל''ת)

    שלומית, 11/01/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    המתנחלים פרזיטים הזויים אוכלי חינם מביישים את כולנו (ל''ת)

    מדינת חוק עאלק, 11/01/06 12:32

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג! לא מביישים אותך, אתה (ל''ת)

      לא שייך לעם, 11/01/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • על שכמותך כתב ב 1936

      לאנטישמי היהודי, 11/01/06 14:49

      ברל כצנלסון:
      ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
      ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    פושעי קדימה נלחמים ביהודים במקום ביורי הקאסמים (ל''ת)

    זאב, 11/01/06 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה עם הבנייה הלא חוקית אצל הערבים

    אפי, 11/01/06 12:23

    לא דמוקרטי ולא הגיוני שיאכפו את החוק במגזר אחד בלבד

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איפה 'הוועד נגד הריסת בתים'?? איפה 'בצלם'??

    כפיר אביב, 11/01/06 12:15

    כל אירגוני השמאל יודעים לזעוק ולרוץ לבג''צ כאשר מדובר בבתים של מחבלים מתאבדים שמיועדים להריסה...
    איזו צביעות
    מגעיל, נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אני לא הולך יותר למילואים!!

    רועי, 11/01/06 12:13

    אני מתבייש בצבא הזה שמחריב לנו את המדינה ומגן על אויבנו.

    אני גמרתי איתו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בחברון לא פריירים

    חיים, 11/01/06 12:10

    מי שבא לעזור לרוצחי תרפ''ט יתקבל בהתאם.

    הגב לתגובה זו

    • ממילא החיילים שונאים אותכם

      ודייק, 11/01/06 13:08

      אחרי כל החרא שהאכלתם אותם. עכשיו סוף סוף יש להם הזדמנות להחזיר - ואני בטוח שהם יחגגו...

      הגב לתגובה זו

      • אוהבים אותך, מתוק

        הקטן, 11/01/06 13:52

        ראית פעם אדם ששונא את עצמו
        (בלי הטריק עם הראי)

        הגב לתגובה זו

      • מבולבל? תקרא ותנסה לחשוב

        כי''ח, 11/01/06 14:52

        http://omedia.co.il/Show_Article.asp?MenuID=478
        מפלס השנאה והבלבול המוסרי
        מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.
        מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

        המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

        בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

        אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

        ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

        לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

        ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

        בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות

        מאמר מערכת אומדיה



        הגב לתגובה זו

  • 69.

    סגרתי מרפסת בלי היתר

    בואו לעזור לי, 11/01/06 12:08

    בביתי שבמרכז הארץ רציתי לאחסן מס' טובין ולא היה לי מקום , החלטתי לסטות קצת מהשטח המוקצה לי בחוק ולסגור מרפסת.

    והעיריה המרשעת לא מפסיקה לעשות לי צרות, הביאו לי שוטרים ופקחים .אני יהודי!! זה שטח שלנו ,ארץ ישראל. אני קורא לכולכם יהודים יקרים עזרו לי, ,השטח היה ריק, זה לא הפריע לאף אחד.

    בכל מקרה החלטתי להקים מועצה שתילחם בערייה,
    מועצת מש''ע- ''מרפסות שערוריות''

    ''יהודי לא כופה חוק על יהודי''

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש חמוד

      דור, 11/01/06 13:06

      אבל ההבדל הוא שאתה עברת על החוק הישראלי אולם ביהודה ושומרון
      לצערינו מדינת ישראל לא החילה את החוק .
      ולכן בדיוק כמו שסבא שלך בנה את ביתו איפה שבנה ( בהנחה שהוא היה מהחלוצים) ולא עבר על שום חוק
      כי לא היה חוק.
      ד''א בשוק החברון הבתים בבעלות יהודית על שטח יהודי הרבה לפני קום המדינה.
      תודה לך איש חמוד

      הגב לתגובה זו

    • וזה באמת בדיוק אותו דבר בחברון, הא?

      ודייק, 11/01/06 13:07

      כי לסגור מרפסת זה ממש שווה ערך ללהטיל טרור על עשרות אלפי אזרחים פלסטינים (שאינם מחבלים!), שלא לדבר על הטרור שעשיתם לחיילי צה''ל - אבנים, מקלות, קללות שלא נעים לחזור עליהן....

      ממש כמו לסגור מרפסת.
      צבועים, שקרנים, משיחיים, מטורפים ומגלגלי עיניים - זה מה שאתם

      הגב לתגובה זו

      • אל תתעצבן איש חמוד

        דור, 11/01/06 13:45

        ותשתדל לענות לעניין
        האם יעלה על הדעת, שיגורשו יהודים ממבנים שהיו שייכים ליהודים, וננטשו רק בגלל פוגרומים של ערבים ?

        הגב לתגובה זו

    • מעולה, חבל שלא הבנתם

      מ, 11/01/06 13:59

      את הציניות והאבסורד.
      די חברה, תרגעו, תלמדו גם לצחוק קצת..

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    השמאל מספק טרנספר יהודי-אחיהם הערבים מספקים קסאמים.

    ממשלת השמאל, 11/01/06 12:07

    למען מטרה משותפת חורבן מדינת יהודים והקמת מדינת פלשתין הערבית מן הירדן עד לים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קדימה=ניצחון האיסלם!!!! (ל''ת)

    חיל מילאוים, 11/01/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שיחזרו לארץ. ויפה שעה אחת קודם.

    הילה, 11/01/06 12:02

    נמאס ממתנחבלים שמחלחלים שנאה, כורתים עצי זית ותוקפים פלשתינאים. הם חושבים שהם מעל לחוק - עמונה הוא מאחז בלתי חוקי, וההשתלטות האלימה על השוק בחברון אינה חוקית גם היא.
    זה טוב ויפה שיש חוקים, הגיע הזמן שיתחילו לאכוף אותם.

    הגב לתגובה זו

    • שמענו, טינופת! נמאס לך? למה לא

      שהאלוקים, 11/01/06 13:05

      נותנים להם מנוחה!
      במשך עשרות שנים אתם מנהלים תעמולה סופר-נאצית נגד ה''מתנחלים'', בגלל רוב אהבתכם לגבולות אושוויץ, כי אתם שונאים יהודים.
      הם ישבו תמיד בשקט. לא בלבלו לשום אדם את הראש, אבל אתם לא הנחתם לעם הזה יום אחד של שלווה.

      את נטפלת אליהם ולך נמאס? איזו חלאה! למה כואב לכם כל כך כל סיכוי שלעם הזה יהיה טוב? מה אוכל אתכם? אתם יהודים?

      מהי זכותך לקבוע לעם היהודי את גבולותיו? מי את? מה את חוץ מאנטישמית?

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    2 טילי קאסם נורו אתמול לנגב המערבי

    2 טילי קאסם, 11/01/06 12:02

    האם אין דחיפות לשר הביטחון לטפל בהם קודם ?
    מדוע הוא מעדיף לתת רוח גבית לטרור האיסלמי?
    קדימה= ניצחון האיסלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריכים עזרה בלפנות

    דני ב., 11/01/06 12:02

    אני מוכן לבוא לעזור לפנות את כל אלה המשתינים על החוק בקשת ובעקיפין גם עלינו.
    זוהי הנקמה המתוקה שלנו בכם , בגודעי העצים, במכי הילדים בדרכם לבית הספר, בסוגדים לגולדשטיין ימ''ש במקללים למיניהם במכי החיילים , באנשי הפולסא דנורא, באלה שרקדו על דמו של רבין ז''ל ולכל אלה המייחלים למותו של שרון וגייסו את היושב במרומים כאילו הוא מייצג אותם.
    כל אלה זמנכם היגיע

    הגב לתגובה זו

    • כמה רוע נשפך ממך...

      שרון, 11/01/06 12:19

      אתה חושב שכולם כמוך??? לא כולם אלימים לא פיזית ולא מילולית!!! יש שם אנשים מקסימים שגרים. מה תגיד אם אני יבוא לפנות אותך מהבית שלך, ואני יגור שם??? מה הבעיה??? גם אני רוצה בית בשרון...
      אל תדאג, זמנך יגיע... ויפה שעה אחת קודם...

      הגב לתגובה זו

    • עזרה בפינוי?

      כלב בן יפונה, 11/01/06 12:22

      פנו לאחמדינג'אד, נסראללה, ג'יבריל ודומיהם.
      הייתי מציע לך להיעזר גם במספר כוחות מלפני כ-60-65 שנים, אך אינני בטוח שהשם המפורש יעבור צנזורה.

      הגב לתגובה זו

    • על אנטישמים כמוך כתב ב 1936

      יהודי אנטישמי, 11/01/06 12:23

      ברל כצנלסון:
      ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
      ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

      הגב לתגובה זו

    • התקשורת עשתה לך שטיפת מח (ל''ת)

      נעה, 11/01/06 12:43

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה מרגיש צורך לפרט? אינך גאה (ל''ת)

      בעצמך עקרונית?, 11/01/06 13:07

      הגב לתגובה זו

    • כל הרעל שבא ומשכמותך ענינו ב- $ להתנחלויות

      מוטי א, 11/01/06 14:13

      גם אם לא היו קיימים הישובים וההתישבות,
      כל הרופאים הכי טובים,כל ההון שבעולם
      לא יירפאו תחלואיכם!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מופז הזהר !!

    hbui, 11/01/06 11:59

    כדי שלא יקרה לך מה שקרה לשרון, כדאי שתסיר את ידך מפינוי ישובים בארץ ישראל.
    שלא תגיד כי לא ידעת.

    הגב לתגובה זו

    • םנאט מטודף

      תל אביב, 11/01/06 14:03

      אתה מסית לרצח, איך פרסמו תגובה כמו שלך?????

      הגב לתגובה זו

      • מה שייך הסתה תלמד קודם מה פרוש המילה הסתה

        חי, 11/01/06 17:54

        ראה ערך הסתה - מילון אבן שושן

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    נגן בגופנו על ההתיישבות (ל''ת)

    אדם, 11/01/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לנצל את המומנטום ולהוציא את כל היהודים מחברון (ל''ת)

    שרה, 11/01/06 11:52

    הגב לתגובה זו

    • השנאה העצמית והבלבול המוסרי

      יהודי, 11/01/06 12:10

      מפלס השנאה והבלבול המוסרי
      מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.
      מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

      המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

      בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

      אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

      ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

      לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

      ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

      בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות


      www.omedia.co.

      הגב לתגובה זו

      • מחקר שמחקר,כל כך קל לשנוא ללא פנים ללא שם,האם עשו אותו מחקר במ.ע2 (ל''ת)

        מוטי א, 11/01/06 14:18

        הגב לתגובה זו

    • על שכמותך כתב כבר ב 1936

      לשרה האנטישמית, 11/01/06 12:24

      ברל כצנלסון:
      ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
      ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

      הגב לתגובה זו

    • ננצל את המומנטום ותתנדבי לפנות את ביתך

      חי, 11/01/06 17:56

      מה את אומרת? מעניין לא ? באוי והראי לנו דוגמא מוחשית בדיבורים על אחרים את אלופה אין כמוך....

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה קורה לאנשים במדינה הזו לעזאזל?!?

    מ., 11/01/06 11:50

    מעניין שבשביל לפנות 9 בתים שנמצאים על קרקע פלסטינאית כביכול, שאותה איש לא דרש ולאיש לא מפריע שהבתים עומדים במקום -(חוץ מלאנשי ''שלום עכשיו'' כמובן... )מגייסים אלפי כוחות צבא ומשטרה, אבל לעניינים כגון עידוד שימוש בסמים במועדונים,דבר שפורסם בציבור, איש לא מתנגד ולא עושה דבר בנידון. לאן עוד יכולה המדינה הזו להידרדר בסוף?! נגד פשעים אמיתיים ופוגעים אין מענה אבל להוציא אדם מביתו בשביל עם שעושה לנו בעיקר רע זה ממש ''בסדר''.. הצחקתם אותי..

    הגב לתגובה זו

    • האבסורד גדול עוד יותר

      הסטוריון, 11/01/06 12:46

      משום שהקרקע אינה פלסטינאית.
      השטח עליו הוקם השוק נקנה במאה ה19 על ידי יהודים שגרו בחברון ונרצחו באכזריות בפרעות תרפ''ט - 1929.
      היום הממשל היהודי מגרש יהודים מאדמתם החוקית.

      הגב לתגובה זו

    • זו הבעיה - בשבילך פלסטינאים הם לא בני אדם.

      יוסף, 11/01/06 12:56

      תכנסו, תתנחלו, תהרסו, תתעללו, תגדעו - הם הרי ערבים, ועל כן מותר לעשות בהם שפטים.

      עד לאן התדרדרה המדינה שלנו? שחולי רוח משיחיים מחזיקים את המדינה בביצים.

      לפנות את חברון ומיד.

      הגב לתגובה זו

      • עדייןלא למדתם כלום?

        באל כצנלסון, 11/01/06 14:54

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

        הגב לתגובה זו

      • עוד ישארלי אנטישמי

        ברל כצנלסון, 11/01/06 15:07

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

        הגב לתגובה זו

      • תחשוב לפני שאתה כותב

        סתיו, 11/01/06 17:58

        אוי באמת דבריך די קטנוניים ואינם רלוונטים

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    תוכנית פעולה לפינוי!

    משה יהודה, 11/01/06 11:49

    חיילים ושוטרים יקרים!
    אנחנו נחכה לכם עם קפה ועוגיות כי פשוט אנחנו שמחים שהצלחנו סוף סוף להפטר מהבתים שלנו. אנחנו מעדיפים לישון באוהלים למרות שזה חורף (בנינו,מי מפחד מקצת רוח?).
    אנשים!!!!
    אולי תתחילו לחשוב למה אנשים מתנהגים באלימות בפינויים?!?
    הם שומרים על הבית שלהם!!!
    מתי שאתם יושבים בווילה המחוממת שלכם אנשים מהפינוי הקודם קופאים מקור בקרוואנים או 10 אנשים בחדר במלון!!!

    הגב לתגובה זו

    • מספר האנשים שיושבים בזבל בגללם

      יוסף, 11/01/06 13:00

      כמות האנשים שיושבים באשפתות ובתת תנאים בגלל חוסר יכולת להתפרנס ולהתנועע בחופשיות בגלל אותם אנשים גדול בכמה סדרי גודל מאותם מתיישבים.
      וזאת בלי להזכיר את מספר האנשים שלא תוקצבו כשהכספים הלכו במקום במלחמה בעוני ובאבטלה לסבסודם של אותם ''מסכנים''.
      למרות זאת, ועל אף הסלידה ממתנחלי חברון, יש צורך לאפשר לאותם אנשים לחיות בכבוד, בתנאים סבירים בתוך גבולות המדינה, עד למציאת פתרון קבע בעניינם.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט עיוור .לא רואה מה קרה לשרון? (ל''ת)

    יהודי, 11/01/06 11:45

    הגב לתגובה זו

    • בוודאי שהוא עיוור אבל לצערי לא רק הוא אנחנו, מוקפים בעיוורים. (ל''ת)

      אליעזר, 11/01/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה אר את עצמונה? מה עם אריאל? ובית אל? (ל''ת)

    יאללה להרוס!!, 11/01/06 11:44

    הגב לתגובה זו

    • יופי, אחר כך תל אביב וחיפה (ל''ת)

      אדולף, 11/01/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל איש שומר חוק, גם מהימין, חייב לתמוך בפינוי השוק והמאחזים (ל''ת)

    איש ימיני, 11/01/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה זה שוק סיטונאי האם יש להם לקוחות

    יהודי שלא מבין, 11/01/06 11:38

    קשה לי, ואני מניח גם לאחרים שלא חיים בחברון, להבין את המושג שוק סיטונאי. האם זה שוק במובן הפשוט של המילה, שזה אומר מוכרים וקונים סחורות או שמא הכתב ''אמיר בוחבוט'' מעוניין בהשראת האווירה הכללית בעתונות הישראלית, להכניס בלבול בדעת הקהל על מנת שזה לא יראה כעוד גירוש יהודים מארצם. (ומה יותר ארץ ישראל, מחברון של אברהם אבינו, ודוד המלך שמלך שבע שנים בעיר האבות). והאם נכונים דבריו של הכותב ק. מלוד(מס 24) שטוען כי התמונה משקרת. לי על כל פנים ברור כי לא ''אמיר בוחבוט'' ולא שולחיו מהעתון יגיבו ויתקנו אם יש אמת בדברים.

    הגב לתגובה זו

    • משיחה שלי עם תושבי המקום זוהי

      מתנחלת, 11/01/06 12:04

      שכונה שבנויה בהמשך לשכונת שלהבת שנקראה ע''ש תינוקת בת 8 חודשים שנרצחה שם באחזריות.
      זו שכונה לכל דבר ועניין בקרקע שייכת ליהודים.ורשומה על שמם
      יש כאן ניסיון נואל של ממשלה נואלת להראות כאילו יש רצף שילטוני מהריסות אריאל שרון צומח ההורס הבא.

      הגב לתגובה זו

      • אם כך בואו נעמיד את בגץ במבחן.

        אליעזר, 11/01/06 12:21

        אם האדמות הנל, שיכות ליהודים, ורשומות על שמם. אז כדאיי אוליי להתחיל ולבדוק עד כמה בגץ ושופטיו תומכים ''בצדק ובחוק'' כי מה יכול להיות יותר פשוט מאשר להגיד. ''זו אדמה יהודית''. ומתוך כך מותר ליהודים להתישב על אדמתם. וכל זה עוד לפני שישלף ה ''קושאן'' והרישום ב''טבו'' העתיק ביותר בעולם התורה.

        הגב לתגובה זו

        • הם כבר אמרו, אך אתה ניזון מתעמולה

          אנטישמית! זה, 11/01/06 13:42

          אם יש בעולם דוגמה לרצחת וגם ירשת, הרי זו מסירת רכוש הנטבחים לידי המרצחים.
          רק מדינה שאיבדה מזמן צלם אנוש מסוגלת לעשות כדבר הזה, וזו מדינת ישראל!

          הגב לתגובה זו

        • נו אל תהיה מצחיק

          יהודי, 11/01/06 14:06

          זה לא סוד שבג''ץ נמצא בשירות אג'נדה מסוימת.
          אל תיתמם.

          הגב לתגובה זו

        • חובת ההוכחה על אנשים קטני אמונה כמוך (ל''ת)

          ולא על, 11/01/06 14:20

          הגב לתגובה זו

        • הוגש בגץ''. לא הצליחו להוכיח בעלות על הקרקע (ל''ת)

          עובדות, 11/01/06 17:43

          הגב לתגובה זו

          • המקום בבעלות יהודית. הספרדים רכשו אותו במאה ה-19 (ל''ת)

            רחל לאה, 11/01/06 21:56

            הגב לתגובה זו

    • השוק הוקם על חורבות חלק מהרובע היהודי העתיק

      יהודי, 11/01/06 12:54

      זה שוק ירקות שהקימו הערבים על החורבות של השכונה היהודית שתושביה נטבחו וגורשו ב 1929.
      השוק נסגר עקב התקפות ערבים על התושבים היהודיים החדשים שחזרו להתגורר בסמוך.
      ז''א שכבר כמה שנים לא מוכרים שם ירקות.
      לפני כמה שנים קנו יהודים חלק מהאדמות מחדש ממי שתפס אותן(אע''פ שהן אדמות שלנו במקור).
      לפני זמן מה הכשירו יהודים כמה חנויות למגורים ונכנסו כמה משפחות לגור שם.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה לא יעזור

    הנביא, 11/01/06 11:38

    כו אמר האל מי שיפנה ויהרוס הוא זה שיכבוש יבנה ויהרג. ראו דוגמה בגוש קטיף עוד מעט כול החילים שניפו יכבשו וישחררו מחדש ומהם ימותו בקרב כו אמר האל

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האיש שאינו מסוגל לעצור את הקאסמים

    שאול מובס, 11/01/06 11:34

    הרמטכל העלוב היותר שהיה לצהל
    האיש שאמר שהוא לא עוזב את הליכוד ויומיים אחר כל שכח את מה שהבטיח
    כמו ששכח שהבטיח שאחרי הגירוש והניקיון האתני שביצע, המצב ''ישתפר''...
    האיש שמפקיר חילי צהל מדממים לחסדי האויב!!!
    האיש הוא פושע מלחמה שמוגן על ידי המערכת המישפטית פוליטית אנטישמית ששולטת בישראל.
    זוהי קריאה לחילי צהל ל סרב פקודה.
    פקודה בלתי חוקית בעליל!!!
    צבא הגרוש לישראל ומשטרת כנופית שרון_ זה הזמן לעצור אותם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברוך השם! הגיעו ימות המשיח!!!

    עמית, 11/01/06 11:33

    סוף סוף מישהו מפסיק את ההפקרות שם. הימין הקיצוני שם מתנהג כמו במערב הפרוע ואי העשיה של המדינה היא פשוט מחדל. זה הפרצוף של כולנו וטוב שהממשלה החליטה החלטה נבונה לטפל בזה.

    הגב לתגובה זו

    • בעיניך י שזכות לרוצחים לרשת את רכוש הנרצחים (ל''ת)

      רחל, 11/01/06 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    המתנכלים למדינה ולעם. רשע+פשע =ישע (ל''ת)

    חבורת הזויימשיח, 11/01/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הגיע הזמן להשליט סדר בעיר הפשע

    המתנחליסטית הזו, 11/01/06 11:32

    ואם צריך, להביא טנקים מול הכת המסוכנת שצחמה שם מבית היוצר של המתנחלים

    הגב לתגובה זו

    • נכון! לחסל את שרידי מרצחי תרפ''ט

      למה מחכים עדיין, 11/01/06 12:55

      ואת כל צאצאיהם. לא להשאיר שריד ופליט!

      הגב לתגובה זו

    • על איזה כת אתה מתכוון?? אתה שפוי?? (ל''ת)

      סתיו, 11/01/06 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    נראה אותם מגרשים את הערבים ממבנים לא חוקיםן

    אלי, 11/01/06 11:24

    אם אולמרט וחבריו השמאלנים רוצים חוק , שיהרסו ויגרשו גם את הבניה הלא חוקית בנגב בצפון ובשומרון של כל הערבים !!!

    הגב לתגובה זו

    • ידיים בכיסים בפני הערבים!!! (ל''ת)

      משטרה=כנופיה, 11/01/06 11:53

      הגב לתגובה זו

      • המשטרה= כנופית מושחתים

        קראדי, 11/01/06 18:21

        בשרות המאפיוזים: משפחת ש(ק)רון
        ן all merde
        פוחדים מהערבים אך מתנכלים ליהודים
        ממש כמו הקאפו במחנות הריכוז.
        היהודים הולכים ''קדימה'' כצאן לטבח, כאז כן עתה..

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!!

      אור, 11/01/06 12:03

      מדינה של חננות

      הגב לתגובה זו

    • תן ת'כתובת שלך, נתחיל אצלכם בחושה. (ל''ת)

      אולמרט, 11/01/06 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאבי עצבני (7), כל הדבק במוסר ובצדק

    הוא שליחו של, 11/01/06 11:20

    כל מי שאינו שונא ישראל, הוא חלק אלוקים עלי אדמות.

    שרון חשב שהוא האלוקים, אז הבוס נתן לו בעיטה אדירה, למען ישמעו וייראו.
    בני ישראל, בשעתם, נדדו ארבעים שנה במדבר קטנטן, עד שנכנסו לארץ, ''כי לא שלם עוון האמורי עד הנה''. עדיין היה חסר משהו, כדי שהאמורי יהיה ראוי להשמדה. וכששבר את כל שיאי התועבה, נכנסו בני ישראל לארץ וחיסלו את אשפת האדם.
    ועכשו השמאל עובד קשה כדי להיות ראוי לגמרי לעונש המחכה לו. ואנחנו עוד נזכה לראות בנקמה!

    הגב לתגובה זו

    • שפתיים ישקו דברי אלוהים חיים ומתוקים

      הרצל, 11/01/06 12:07

      נקווה שנזכה לראות את נקמתך ההמונית בשמאל. אתה והקומץ מול כל בית ישראל (שהרי היום השמאל מתחיל מקדימה וכולל את רוב העם)

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    עוד קטע ממכתבו של הנדריקסן

    לעג וקלס בגויים, 11/01/06 11:16

    ''היהודי הנודד'' - אות קין
    איני יודע באיזו מידה אתה ער לעצמת הדימוי של היהודי הנודד (der Wanderjude) בתודעתו הקבוצית של איש המערב, דימוי המבוסס על הפסוק מבראשית ''נע ונד תהיה בארץ'': קין, רוצח אחיו, שנתגלגל מאוחר יותר ברוצח האל. מדינת ישראל מחקה ממצחו של היהודי את אות הנודד הנצחי. לראשונה מזה אלפיים שנים נתפס היהודי באור חדש, כשווה בין שווים. והנה באים אתם, ובמו ידיכם מפקירים את מולדתו של העם היהודי, מולדת שעליה שילמו בחייהם מליוני אחיכם בכבשני אושוויץ וטרבלינקה. את נשמת האומה כבר מכרתם לשטן; עכשו אתם עסוקים בביתורו של הגוף, או נכון יותר של מה שעוד נותר ממנו...
    ''וכבר אתם מכינים לעצמכם כל גולה, נוטלים את הצרור הנקוב ואת מטה הנדודים ויוצאים לגלות. אך לפני כן, במעין עיוות גרוטסקי, אתם, במו ידיכם, מטביעים אות קין על מצחכם, לא על שרצחתם את אחיכם, אלא על שהוא רוצח בכם, קול דמיכם – ולא קול דמו – הוא הזועק מן האדמה.....
    הצעה: יום הזיכרון לשואה באו''ם
    ישראל הגישה לאו''ם הצעה, לפיה הארגון יציין את השואה בכל שנה ב-27 בינואר - יום שחרור אושוויץ
    ''... וכי יש ביטוי שטני ואמיתי יותר לקביעתו של הגל: 'לא אימה ורחמים מעוררת בי הטרגדיה של העם היהודי, אלא דחייה עמוקה...'''
    ''.... על כל צעד ושעל מצאתי את 'הגאון היוצר', שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף. מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהרים, ובערב, אם נותר בו עוד כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו...''
    ואנו לא נשכח ולא נסלח ל''גאון היוצר'', לערב-רב – מהרסינו ומחריבינו, דורסינו ומשפילינו. וגם לא נשתוק יותר! עוד נבוא אתם חשבון, ויפה שעה אחת קודם החורבן!

    הגב לתגובה זו

    • פחחח קרעת אותי, אחד הטקסטים ההזויים והמצחיקים של השבוע (ל''ת)

      חאסן, 11/01/06 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לעג וקלס בגויים

    גוסטב הנדריקסן, 11/01/06 11:15

    בשלהי ירח מאי 1967 (ערב מלחמת ששת הימים, ) הן עצרו את נשימתן בהתפעמות ובתקווה, שהנה, סוף סוף, יימחה זכר היהודים בארץ הקודש, ואלה ישובו ''לחיות חיי עוני ושפלות, צער וקלון לדיראון עולם, עונש על שדחו את בשורתו של ישוע, ועדות לצדקת הכנסיה'', כמאמר תומס אקווינס, מן ההומניסטים הגדולים בדברי ימי הנצרות.
    ''זכורני שבימים ההם קבלה אשתי – שידה רב לה בעסקי ציבור וקהילה – מכתב מנוסח באיפוק ישועי, שמא ניאות אנו, שביתנו מרווח ובנינו עומדים ברשות עצמם זה מכבר, לארח פיליטי חרב מפלשתינה, אולי תינוק שנתייתם ואולי אלמנה שנמלטה בעור שיניה. לו רק ידעת מה רבה היתה ההיענות בקרבנו, ומה גדולה היתה האכזבה מקץ שבועיים...
    עם סגולה
    ''... אולי ידוע לך ואולי לא, אך כפרוטסטנט מאמין, שהשלים עם בוראו, ישראל היא לדידי, יותר מחבל ארץ ועם הנאבק על קיומו. ישראל לאדם הנוצרי, שהצליח להשיל מעצמו את שנאת היהודי (מלאכה קשה, אך לא בלתי אפשרית) היא היא המסר האלוקי. היא עדות לתקווה שאולי באמת נברא האדם בצלם אלוה-ים. הדבקות הכפייתית של האדם היהודי במוסר ובאמת, והמחיר הנורא שהוא משלם על דיבוק זה במהלך אלפי שנות קיומו, בניגוד לכל הסיכויים, כשהוא נלחם וידו האחת קשורה לו מאחור (כלשונו של מרק טווין), היא הנותנת לגוי שכמותי טעם ואמונה שאולי, אחרי ככלות הכל, האנושות איננה רק כנופיות של שבטים המשספות זו את גרונה של זו, אחת לכמה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    קריאה חוזרת לרמטכ''ל לא להרוס את

    סא''ל מיל., 11/01/06 11:14

    צה''ל. הרמטכ''ל עלול להיזכר לדורות כמי שהפקיר את צה''ל והפכו מצבא העם לזרוע ביצוע של פוליטיקה נתונה במחלוקת. של הפעלת צה''ל נגד התיישבות יהודית ועידוד הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הספין של אולמרט

    שונא מושחתים, 11/01/06 11:13

    כיצד מציגים את אולמרט בנעלים של שרון? אומרים לו לבצע מיני התנתקות !!!!!
    זה מצטלם יופי בחדשות - אנשים, נשים וטף שמפונים בכל הכח ובלי רחמים והבולדוזרים הורסים את בתיהם - זה מראה כמה אולמרט חזק ונחוש!!!!!!

    למעשה אולמרט הוא אפס מאופס ויועצי שרון עוזרים לו לבנות תדמית של ראש ממשלה מכהן שיודע מה הוא רוצה.

    זה מזכיר לי שכדי להתקבל לאחד מאירגוני הטרור היה מקובל שהמועמד רוצח יהודי... אז אולמרט מנסה למצוא חן בעיני השמאל?

    הגב לתגובה זו

    • אדלר הוא היועץ שאמר להציב את שרון בראש ''קדימה''? (ל''ת)

      ארז, 11/01/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה כדי להראות שכאילו יש רצף שילטוני??

    אולמרט מושחת, 11/01/06 11:07

    אולמרט וחבר מרעך מושחתים.
    המפלגה שמקדמת התישקורת בגלל יחסי הון שילטון.
    תגמרו כמפלגה שלישית.
    העם לא מטומטם.
    אנישם חסרי ערכים רודפי בצע!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זכרון קצר ?

    סוגר התשתיות, 11/01/06 11:03

    בחברון קמה כנופיה יהודית, פורעת חוק וסדר שאצלה הכל מותר. תזכרו מי ששומר עליהם זה הצבא. מי שממן את הפרזיטים זה ממשלת ישראל.
    אבל כמו שאנחנו כבר יודעים לחוצפה ושקר אין גבול. לטענה ששוק זה נלקח מיהודים לפני 76 שנים, גם אם זה נכון, הרי במלחמת העצמאות נלקחו מאוכלוסיה ערבית מאות אלפי בתים ואדמות, אבל זה אצל הפורעים מחברון לא נחשב.
    מעניין למה כל האוכלוסיה שיושבת בשוק היא של דתיים, ואין אף חילוני לרפואה.
    כנראה שחלק מהאוכלוסיה הדתית שלישראל חושב עדיין במושגים של פרעה, שישק, וסנחריב, או להבדיל הפריץ ממזרח אירופה, שם תמיד חובה לדפוק אותם.
    אני לא הייתי מתעסק אתם בכלל - רק סוגר להם את התשתיות מים, חשמל, ותקשורת, כמה זמן הם יחזיקו ?

    הגב לתגובה זו

    • יהודי חברון אינם פרזיטים. כולם עובדים למחייתם

      רחל לאה, 11/01/06 22:04

      אתה כל כך שבוי בשנאה תהומית כלפיהם [תוצאה של טיפטוף ארסי של התשקרת] שאפילו אינך חושב. סתם מפציץ ''פרזיטים!''

      הגב לתגובה זו

    • תנסה להציע לעשות דבר כזה לערבים. הם האוייב האמיתי שלנו (ל''ת)

      שולה, 11/01/06 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    וואלה,המובס הזה עושה הכל ב''רייס'' לאחור. (ל''ת)

    מוטי א, 11/01/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ל-2, מי שצריכים להתעורר הם היהודים!

    לקחת נשק, 11/01/06 10:57

    אבל, אם אלפיים שנה לא לימדו אותם לזהות את המוסרים ואת הרודפים, אז הם כבר לא יתעוררו.
    עם ישראל צריך לקחת נשק בידיו ולהילחם על ארצו, או ליתר דיוק, על המיניאטורה שנשארה בידיו. ולא משנה אם האויב מבית או מחוץ.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יהודי חם שמוסיף כבוד לאומה ולעם. (ל''ת)

      חסה, 11/01/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מועצת יש''ע/רשע המשיכו כך

    מוטי,אב ללוחם, 11/01/06 10:55

    אולי כך המפד''ל פטרונכים יעברו את אחוז החסימה, נימאס מכים כאשר אתם עוברים על החוק, זוכר וכועס על מה שעוללתם לכוחות הביטחון, ועל כך הבוחר יעניש אתכים תראו/תשמעו

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''חרא עליהם, שיישרפו''

    ניסו שחם, 11/01/06 10:54

    '' חרא עליהם, שיישרפו, אל תעשה חשבון... ותפעיל אלות... ותיתן להם מכות בפלג גוף תחתון... קודם כל זה לפרוטוקול... ותיכנס פנימה... החיילים לא יעשו את זה... ועצורים, עצורים רוני, עצורים ישברו את הכל ...מלא מעצרים כולל שימוש בכוח... אתה יודע שאני מומחה לחרדים האלה... לכן תשמע לניסו... תפורר את הסיפור הזה... אז אמרתי לך את הדברים האלה כדי לחסוך ממך האישורים...''.

    הגב לתגובה זו

    • ניסו שחם מלך ישראל

      מרדכי היהודי, 11/01/06 11:54

      שוטר גבר גבר

      הגב לתגובה זו

    • שתישרף אתה (ל''ת)

      שלמה, 11/01/06 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אוף, עלוקות, רדו מאיתנו כבר!!

    משה, 11/01/06 10:53

    אולי תטפלו קודם בבתים הערבים פה בסביבה?
    אז נאמין לכם לפחות שזה באמת ענין של חוק וצדק

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אז עוד אומרים שכולם מתפללים ששרון יחיה. (ל''ת)

    שלוצי מיגרון, 11/01/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אפשר הקשבה רגע אחד?

    דודו אלי, 11/01/06 10:38

    התקשורת עושה מאיתנו מה-זה מפלצות, אנשים שאוכלים ערבים לארוחת בוקר ודורכים לחיילים על הרגל בתור תחביב.
    אנחנו בסה''כ תושבים נורמלים במדינה, שרוצים לחיות בשקט בישוב שאנחנו גרים בו.
    קמים בבוקר, הולכים לעבודה, חוזרים בערב, אוכלים ארוחת ערב והולכים לישוןן. בדיוק כמו כל קו-ירוק'ניק ממוצע. אין לי שום חשק להתחיל עכשיו הפגנות ומלחמות על הבית שלי.
    הוא שלי וזהו.
    אין לי לא זמן ולא עצבים.

    כמו שאין לאפ'חד שום זכות להחליט לאדון שלזינגר אם מותר לו לגור בדירה 5 ברמת גן או לא,
    גם אני רוצה שיעזבו אותי כבר בשקט.

    תנו לחיות בשקט, ותעזבו אותנו במנוחה.

    עכשיו יגיבו מטר תגובות (די קבועות כבר, יש לציין) של ''תפסיק להתמם!''
    ''בתים לא חוקיים!''

    אז אני עונה מראש: אני לא מיתמם, תאמינו לי שזה בדיוק כמו שתיארתי ואני חושב שאני מייצג פה הרבה מהחברים שלי בישוב שלי ובישובי הסביבה.
    והבתים של עמונה ניבנו בתוך גבולות המיתאר של עפרה, וכמו כולנו - התחילו בנייה תוך כדי העברת בקשות האישורים. כמו מר כ''ץ שהרחיב מרפסת והגיש את הבקשה במקביל. בסדר?

    הבתים האלו לא מפריעים לאף אחד בחיים שלו, אז רדו מאיתנו.

    איך אומר הסטיקר?
    חיה ותן לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • ''חיה ותן לחיות'' ?

      חיים, 11/01/06 11:53

      סטיקר טוב.

      ''הבתים האלו לא מפריעים לאף אחד בחיים שלו, אז רדו מאיתנו.''

      אז זהו, שכן.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    התנגדות חריפה לפנוי-אינטרס של קדימה.

    קפטיין אבו אמין, 11/01/06 10:35

    כמו שרב העם הגביר תמיכתו בשרון בגלל התנהגותם האלימה מילולית ומעשית של הכתומים,כך יקרה עכשיו.התנגדות אלימה של המתנחלים תגביר תמיכת העם הקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה לא אומרים את האמת-כנסו דחוף!!!

    אחד שהיה שם, 11/01/06 10:35

    1. לא מפנים את מאחז עמונה- המאחז הינו ישוב חוקי שנבנה כבר לפני 8 שנים. הפינוי הוא של תשעה בתים בלבד היישוב ימשיך להתקיים!!

    2. תמונת הקרוואן האחרון בעמונה מטעה- מדובר על פינוי והריסה של בתים יפיפיים שנבנו כחוק, רק שעל פי טליה ששון הם נבנו מאוחר מידי (אחרי 2001) ולכן אין להם זכות קיום.

    3. פינוי ''השוק בחברון'' הוא המשך ישיר של מעשה הגזלה (בעקבות הטבח) שנעשה ליהודים שישבו שם בתרפ''ט. השוק היה יהודי וחזר להיות יהודי אחרי הסכם חברון- חבל שכוחות הביטחון לא לומדים גם היסטוריה- רק מתעסקים בפנסיות של הנגדים והקצינים.

    4. תקראו מה אומר ראש השב''כ על ההברחות של נשק ממצרים- תפנו לשם 50% מהמאמץ (500 חיילים בלבד), ואז באמת נתקדם לביטחון. לרדוף אחרי מיישבי הארץ- רק כדי להרוס.. לא חבל!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק התנגדות אלימה תבלום את הגירוש

    אלעד1, 11/01/06 10:35

    די להיות נחמדים.

    צריך להבהיר שיהודים לא יזוזו מארץ ישראל, ושום גירוש לא יזיז אותנו.

    וההבהרה - היא צריכה להיות כזו, שתיחקק בזיכרון הקולקטיבי לשנים ארוכות קדימה

    הגב לתגובה זו

    • אז לך לך ותחסום כביש

      חיים, 11/01/06 11:51

      זה עבד נהדר בהתנתקות.

      מ45% תמיכה, ההתנתקות עלתה ל70% תמיכה.

      כל התנגדות אלימה רק חושפת את פרוצפם האמיתי של המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

    • צריך ללמוד מהערבים

      חסן, 11/01/06 15:05

      מה זה נחישות ואהבת הארץ!!!
      מה זה עם של מורכב מבוגדים!!!
      התרבות היהודית... איזה צחוק!!!

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שיהיה בהצלחה אבל חייבים להזהר

    סמי, 11/01/06 10:33

    מדובר ב''ארדקור'' של הימין הקיצוני

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז נו יאללה יאללה (ל''ת)

    ארז, 11/01/06 10:29

    הגב לתגובה זו

    • כמה שיותר מהר-יותר טוב!!!! (ל''ת)

      רוני, 11/01/06 11:26

      הגב לתגובה זו

      • זוג טיפשים שונאי עמם. (ל''ת)

        המוח, 11/01/06 11:35

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא פלא,התפנו חצי מכוחות הבטחון ששמרו על שרון ומשפחתו. (ל''ת)

    מוטי א, 11/01/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המתנחלים ?

    צבריקו, 11/01/06 10:27

    אלה המגרשים.
    ניהול השילטון הוא בניגוד לדרישת
    הציבור.
    לגרש את המגרשים

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו רוצים שיהודים ישארו על שטחיהם בחברון!! (ל''ת)

      בושה למדינה הזו, 11/01/06 10:49

      הגב לתגובה זו

      • מי זה ''אנחנו''? אתם מעוט סהרורי!!!

        רואה נכוחה, 11/01/06 11:36

        אנחנו (רוב העם) מייחלים לפנוי ההתנחלויות, ודאי אלו הפירטיות

        הגב לתגובה זו

        • את לא יותר מרועת צאן (ל''ת)

          או רעי, 11/01/06 13:42

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם עובדות לא מתוכחים - הפיתרון לקאסמים! (ל''ת)

    אוסקר, 11/01/06 10:25

    הגב לתגובה זו

    • כן. אבל הוא כבר גוסס, מה איכפת לו. (ל''ת)

      ריאליטי, 11/01/06 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עמונה זה לא מאחז אלא מקום מגורים ממש!

    טליה, 11/01/06 10:24

    גרות שם עשרות משפחות ולא 2 קרוואנים בודדים על גבעה.יש שם בית כנסת ובתים של קבע!
    די להתנתקות הנמשכת!

    הגב לתגובה זו

    • 26 בג''צ פסק

      מוטי חיפה, 11/01/06 10:58

      חכה בסבלנות להקמת הסנהדרין ובוא המשיח, הרבה הזויים מאצלכים ימצא כדי לשמש..... כחמורו

      הגב לתגובה זו

      • אל תהפוך אותי למשיחית קיצונית ולא הגיונית,

        טליה, 11/01/06 12:09

        מבחינה בטחונית זה לא יתכן שיפנו אנשים מבתיהם -זה יכול לקרות גם בחיפה!

        הגב לתגובה זו

    • מקום מגורים לא חוקי. מה זה משנה? (ל''ת)

      ישראלי, 11/01/06 10:58

      הגב לתגובה זו

    • גם בשוק הסיטונאי

      מתנחלת, 11/01/06 11:31

      ששיך ליהודים עוד מתרפ''ט גרות 15 משפחות

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ההבדל בין אנשי נינווה לשמאל הישראלי.

    לא רצית לשמוע!, 11/01/06 10:24

    יונה לא רצה ללכת אל אנשי נינווה ולהזהיר אותם מפני הענש על רוב פשעיהם ותועבותיהם, כי ידע שהם יחזרו בתשובה, וזה יהיה קיטרוג על עם ישראל, עם קשה עורף, כמה שתכה אותו, הוא לא יתפוס את ה''רמז''.
    ואכן, אנשי נינווה חזרו מיד בתשובה. הם הבינו ענין.
    השמאל לא יבין, עד שיצליח לחסל את הישוב היהודי בארץ ישראל, ואז יבין, אבל לא יהיה אכפת לו, הוא יהיה מאושר! אבל רק עד שיגיע לתחנתו האחרונה - הגיהינום!

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתם מדברים על ה''שמאל הישראלי''

      אלי, 11/01/06 11:13

      עוד יהיה אפשר לחשוב שאתם מפחדים מהבחירות

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    התמונה בהחלט מהארכיון

    ק, 11/01/06 10:22

    הכתבה מדברת על 9 מבנים בלבד.לא מדויק. מדובר בבתים יפהפיים שבנו אותם התושבים במו ידיהם. התמונה בכלל לא אקטואלית ולא סתם מראים רק את חוטי החשמל שתמיד מצטלמים רע, ולא את הבתים המושקעים אל מול נוף ישובי עופרה שנמצא מאות מטרים ספורים מאותו ''מאחז בלתי חוקי''...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברוך שפטרנו

    איתן, 11/01/06 10:22

    נמאס מהמתנחלים בשוק בחברון!

    הגב לתגובה זו

    • כן? נורא הפריעו לך בפעם האחרונה (ל''ת)

      שעשית שם, 11/01/06 10:49

      הגב לתגובה זו

    • גם לי נמאס! (ל''ת)

      פריד, 11/01/06 10:59

      הגב לתגובה זו

    • על מפלס השנאה והבילבול המוסרי

      כיח, 11/01/06 11:58

      מפלס השנאה והבלבול המוסרי
      מחקר שנערך ב-2004 וזכה עכשיו לכותרות מראה שהציבור השנוא ביותר ע''י המגדירים עצמם ''כבעלי דעות שמאלניות'' הוא ציבור המתנחלים, השנוא על המשיבים אף יותר מהפלשתינים. נתון זה הוא סיבה מספקת לכולנו לעצור לרגע ולבדוק מספר הנחות יסוד.
      מחקר שערכה פרופ' דליה מור מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשל''צ מצא כי הקבוצה השנואה ביותר על רוב רובן של הקבוצות הישראליות היא הפלשתינים. הנתון הבולט שזכה לכותרות, משניות יחסית, היה ששני שלישים (67 אחוז), מאנשים שהגדירו עצמם כ'בעלי דעות שמאלניות' הצהירו שהם שונאים את קבוצת המתנחלים אף יותר משהם שונאים את הפלשתינים (55 אחוזים).

      המחקר עצמו נערך בפברואר 2004, זמן רב לפני שתוכנית ההתנתקות יצאה לפועל, תקופה בה העימות והשיח הפנים יהודי התלהט וגלש לאלימות מילולית קשה יותר. המניע לשנאת המתנחלים, כפי שציינה פרופסור מור באחת מתכניות 'ערב חדש' האחרונות, נעוצה בכך שהמתנחלים נתפשים בעיני השמאלנים כמי ש'מונעים שלום'.

      בהתייחס ל''העדפתם'' את הפלשתינים, עולות לפחות שתי שאלות מטרידות: האם בעיני ''בעלי הדעות השמאלניות'' שענו על שאלות החוקרת, ולשיטתם, אותם פלשתינים שולחיהם ותומכיהם שביצעו מעשי טבח המוניים ברחובות הערים בעשור האחרון, לא מנעו ב''מידת-מה'' את בוא השלום, השקט והביטחון? שאלה מטרידה נוספת היא: עד היכן מגיעה השנאה?. האם היא מגיעה עד לכדי גילויי הבנה לפגיעה במתנחלים מצד הפלשתינים? נקווה שלא.

      אולם, הנקודה העקרונית יותר העולה ממחקר זה היא מה שנראה כמו טישטוש ובלבול ערכי, אצל אותם משיבים.

      ארגוני הטרור השונים, בין אם הפתח, הג'יהאד האסלאמי, החמאס או שלוחותיהם, נלחמים באזרחים ישראלים בצורה מאורגנת ומחושבת זה שנים רבות, תוך כוונה ברורה לפגיעה באזרחים וחיילים באשר הם. לצערנו הרב, גם הרוב מבין אלו שאינם לוקחים חלק בלחימה בפועל, מביעים מזה שנים רבות תמיכה בדרכי הפעולה של אותם ארגוני טרור, כפי שניתן לראות גם בבחירות הנוכחיות בערי הרשות.

      לכן, משיב נכבד, אין זה ראוי להשוות בין אלו הרוצחים בך בצורה מאורגנת, או התומכים באלו שרוצחים בך (גם אם אתה מזדהה עם רצונם למדינה), לבין אלו מעמך שלך, (גם אם אינך מסכים עם דרכם הקיצונית בעיניך), שמותקפים תדיר יחד אתך בשילוב רצחני של פיגועי ירי, מחבלים מתאבדים ומטעני חבלה.

      ובאשר לתקשורת שלנו, היה ראוי שמחקר מסוג זה יקבל תשומת לב רבה יותר ממאמר על ''עמיר פרץ המבקר בשוק'' או ''מלחמת המקורבים של סילבן שלום ובנימין נתניהו'', שכן על פתרונן של בעיות ושיפוטים ערכיים מסוג זה עומד עתיד חיינו המשותפים כאן. ראויה לציון מערכת ''ערב חדש'' שהקדישה חלק מהתכנית לראיון עם פרופסור מור.

      בימים אלה שוקדת הפרופסור מור על עדכון הנתונים לתקופה שאחרי ההתנתקות


      www.omedia.co.il

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מר כהן בוא ותירה לי ברגליים-אתה גבור ישראל (ל''ת)

    חייל ומתנחל, 11/01/06 10:22

    הגב לתגובה זו

    • 22 , פושעים שכורתים עיצים

      מוטי חיפה, 11/01/06 11:01

      הסנהדרין אומרים שיש לכרות את לשונותיהים, אני הייתי כורת דווקא משהו אחר, שלא יהיה המשך לדורות של טינופות.

      הגב לתגובה זו

      • למה מאמינים לכל השקרים שמפיצה התשקרת השמאלנית על יהודים לאומיים (ל''ת)

        שמואל, 11/01/06 22:11

        הגב לתגובה זו

    • חייל באינטרנט ברביעי בבוקר?

      חיים, 11/01/06 11:05

      ג'ובניק

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה צריך להפוך למלחמת אזרחים!!!

    יוסי ט, 11/01/06 10:20

    כמו באוקטובר 2000!!!
    כמה הרוגים. ועדת חקירה ואז השוטרים יפחדו מהמתנחלים ויתיחסו אליהם כמו אל הערבים בסכנין או בשפרעם!!!(ידים בכסים!!!
    אם נלך כצאן לטבח נוכיח שאנו ראויים לגטו ולא למדינה!!!
    זו התוצאה של הנישוקים והחיבוקים של מנהיגי ישע חסרי הישע עם קלגסי הכיבוש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בבדיקות התגלה ששרון רגיש לכאב

    רפי, 11/01/06 10:18

    עכשיו זו ההזדמנות לבדוק, אם הוא רגיש גם לכאב של אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קדימה היתה הורסת גם את תל חי

    ע, 11/01/06 10:14

    ואת חנתיה, זה יישובים לא חוקיים.

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל - נלחמים את מלחמות האתמול

      אלטע זאכן, 11/01/06 10:33

      כבר יש לנו מדינה ויש לה גבולות!!!
      שובו!!!

      הגב לתגובה זו

      • כרגיל אתה חי באשליות

        היסטוריה, 11/01/06 12:12

        המדינה שלך לא קיבלה הכרה אמיתית משום גורם כאן בסביבה, וגם סאדת כשחתם על הסכם עם בגין ייצג במקרה הטוב את עצמו, מחר מוחרתיים הדברים ישתנו במצרים וירדן, שלא לדבר על הפלשתינאים ואז תיראה כמה המדינה שלך מוכרת ומקובלת באזור. אתה חי על אשליות, ואולי על ניירות שאין תהן תוקף מעשי היסטורי, אתה חושב שהעבר אין לו ערך.
        כבר אמרו חכמים וטובים ממך-'' מי שאין לו עבר גם עתידו מטול בספק''
        תמשיך עם ההזיות שלך.

        הגב לתגובה זו

      • ''גבולות אוושויץ'' (ל''ת)

        אבא אבן, 11/01/06 12:21

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    תמשיכו לישון ...

    ד''ר שלאף, 11/01/06 10:11

    ותתנו למדינה הזו להרוס את עצמה.
    לא להפריע
    שששששששששששששש
    לילה טוב !

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים שמייחלים מוות לראש הממשלה לא חלק מהמדינה (ל''ת)

      גייס חמישי, 11/01/06 10:36

      הגב לתגובה זו

      • ל אמתפללים לשלומו של מי שהרס את שלומם של אנשים ישרים (ל''ת)

        יהודי, 11/01/06 22:12

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מופז עושה מה שבא לו

    אורן, 11/01/06 10:10

    הוא בכוונה רוצה להכשיל את אולמרט

    ולתפוס פיקוד כי אולמרט לא מבין בביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בשעה טובה ומוצלחת.

    חיים, 11/01/06 10:08

    אחרי כל כך הרבה שנים של בתעללות בחיילים ובשוטרי מג''ב שמגינים עליהם, מתנחלי חברון העבריינים מתמודדים מול התוצאות של המעשים שלהם.

    הגיע הזמן שהחוק יחול גם שם ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד. בלאטה. (ל''ת)

      באמת., 11/01/06 10:59

      הגב לתגובה זו

    • די מגוחך גם מתיישבי חברון חלקם חיליים והגנו עליך (ל''ת)

      שי, 11/01/06 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נחישות ו''רגישות'' נגד אוייבים!

    נורית כהן, 11/01/06 10:08

    יש מי שמחפש צרות בזמן הזה ,
    ממש חבל לפתוח במלחמת אחים בשעה זו !! עוד לא הגלידו הפצעים של גוש קטיף ,הכל עדיין מדממם.
    אנא, שר הבטחון! רד מזה....

    הגב לתגובה זו

    • שוב אתם מאיימים?

      תחזיקו אותי!, 11/01/06 10:34

      לא מפחדים מכם - מיעוט קטן וקיצוני

      הגב לתגובה זו

    • האויבים שלנו הם היהודים!!! (ל''ת)

      ישראלי אנטישמי, 11/01/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יופי

    יוסי, 11/01/06 10:01

    יופי
    עשיתם לי את הבוקר עם הידיעה.
    תודה רבה
    בקרוב יצהר ואיתמר.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי עשיתם את הבוקר! (ל''ת)

      אחמד טיבי, 11/01/06 10:23

      הגב לתגובה זו

    • ובקרוב אצלך. אם כבר בנחמדות עסקינן (ל''ת)

      מהלב, 11/01/06 10:53

      הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית לישראלי המתירן והנהנתן

      ישראלי יהודי, 11/01/06 10:55

      השונא את כל הממשיך לדבוק במפעל הציוני שטרם סיים את משימתו

      הגב לתגובה זו

    • יוסי מועקות אישיות לא

      ליאור, 11/01/06 12:06

      פותרים בגרימת סבל לאחים שלך
      שמאלן טיפש ומגעיל
      אני ויתרתי על חיי מלכות באמריקה עם משכורת של 200 דולר ליום בהיי טק רק להיות בארצי האהובה
      אתם השמאלנים מתענינים רק בנוזלי הגוף ובחומרים תוצרת קולומביה
      מעם הספר הפכתם לעם הזבל

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עוד 5 מנדטים לקדימה

    מוטי, 11/01/06 09:59

    אם חס וחלילה יהיה עימות אלים שם, קדימה מקבלים עוד 5 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

    • הצביעו קדימה=ניצחון האיסלם!!!

      אדולף, 11/01/06 14:58

      הפתרון הסופי הרבה יותר קרוב!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשעה טובה

    ורד, 11/01/06 09:56

    ושבו בנים (כי אחים ואחיות שלי הם כבר מזמן לא) לגבולם (האמת גם עוד לא גבולם, אבל אם ירצה ה', והוא ירצה, כולם עוד יחזרו הביתה).

    ולכל מי שחושב שבריאותו של שרון היא תולדה של מעשיו המדיניים (ולא, נגיד, התזונתיים או הרפואיים) אין לי מה לומר מלבד: הגיע הזמן להתעורר מחלום משיחיות השקר ומהתפיסות הפרימיטיביות שיש לכם על השגחה. הקב''ה הוא לא קלגס בשירות גוש אמונים שמתנקם בכל מי שמתפקח מחלום א''י השלמה.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ורד!! (ל''ת)

      נבוכדנצר, 11/01/06 10:07

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לגבי מה שאמר לגבי הקב''ה

      דובי, 11/01/06 10:38

      הוא לא קלגס בשירות מועצת יש''ע.

      הקלגסים האמיתיים הם היס''מניקים בשירותם של ''המשפחה''.

      הגב לתגובה זו

    • נחזור גם לנחלת אבותינו ב''ה

      אריאל, 11/01/06 12:57

      אל כל שטחי ארץ ישראל המובטחת לעם ישראל. אם במוקדם אם במאוחר.
      אנחנו לא ''עכשין'' כמו שלום עכשיו האווילים.
      קמעה קמעה....

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ל-7 : אתה נציגו של אלוהים כאן? ? ?

    מוטי, 11/01/06 09:54

    פששש, איזה ידע, רגע אתה שליחו של אלוהים עלי אדמות?, איך אתה מתקשר איתו ? בsms ? בפקס?..איך אתה יודע את כל הפרטים?...ואם זה נכון , מדוע אלוהים לא אמר לך ששרון יקבל ארוע מוחי לפני ההתנתקות?..היה לך קצר במח? הפקס לא עבד? לא היתה לך קליטה ?וחוץ מזה, איך אומרים אצלכם?..''שהכל נהיה בדברו'', נכון או לא?...כנראה שאלוהים רצה לפנות את כל החולי נפש מגוש קטיף, אחרת זה לא היה קורה , לא?

    הגב לתגובה זו

    • כן. זה היה מהלך מעולה. (ל''ת)

      סדאם, 11/01/06 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפנות אותם במכות (ל''ת)

    dd, 11/01/06 09:53

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. (ל''ת)

      אדולף, 11/01/06 10:06

      הגב לתגובה זו

    • אני מתביש בהתנהגות של הערבים. הלוואי שנודלתי יהודי

      מוחמד, 11/01/06 22:16

      צריך ללמד את הערבים אך להיות בן אדם נורמלי. הערבים רוצחים והיהוד טמבלכי לא יש אצלם נקמה כי סולחים וגם מתחנפים כל זמן לערבים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איפה היו כל השוטרים בסכנין!!!!!

    חיים, 11/01/06 09:50

    רק לגרש יהודים השוטרים יכולים! כי הם יודעים שכמה שלא ירביצו לדתיים יקבלו גיבוי מלא של מערכת המשפט וכמובן התקשורת!

    הגב לתגובה זו

    • מדינת סדום בהתהוות

      אדם, 11/01/06 10:24

      מדינת נחישות מול יהודים , והתרפסות וכניעה מול הערבים,!
      מדינת הסקרים עולה כיתה, קדימה מקבלת עוד כמה מנדאטים בסקרים,
      וכמה מיטות נוספות בהדסה,
      רמטכ''ל הערכים והמוסר מול הפלשתינאים הוא נחוש ואדיב ואכזר מול יהודים טובים,
      סר הביטחון של הפריימריס והמציאויות המשתנות רוצה קידום בקדימה, על גוויות של יהודים טובים.

      הגב לתגובה זו

    • בבור ביטחון (ל''ת)

      הגשש, 11/01/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עם ישראל

    פקק תנועה, 11/01/06 09:43

    כולו. ממרץ ועד ליברמן. צרכים להיתאחד בצורה כזו שרמת הגולן צפון ים המלח ביקעת הירדן ירושלים כולה והשטחים ביהודה ושומרון שאמורים להישאר תחת ריבונות ישראל ישארו תחת שילטון ישראל .ולבצע פעילות איטסיבית פוליטית בנושא זה .בתיקווה שברור לכולם מדוע כך צריך ליפעול.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא הספיק לכם המצב של שרון??

    י. פרוע, 11/01/06 09:42

    עוד לא תפסתם שאי אפשר לקרוע חלקים מארץ ישראל ולצאת נקי??
    שאולי'' בית המשפט'' בירושלים יחליט שזה חוקי אבל בבית דין של מעלה חוקי סדום ועמורה לא תופסים,
    ומישהו הולך גם הפעם לשלם ביוקר
    באיזה אירוע מח אם לא למעלה מזה.?
    אבל אפילו ואין לכם טיפת אמונה,האם העובדה שהערבים פירשו את הבריחה מגוש קטיף כנצחון והגבירו את פעילות הטירור לא מפריעה לכם?
    מאז הגירוש חלה עלייה של מעל למאה אחוזים במספר הנרצחים לעומת 8 החודשים הראשונים של 2005!
    מה יקרה אם ימשיך תהליך פשיטת הרגל של מדינת ישראל??
    האם ימי מלחמת אוסלו עומדים לחזור??

    הגב לתגובה זו

    • גם אולמרט לא רואה ''קדימה'' ...

      קטיה, 11/01/06 09:58

      אל תגידו שלא הזהרתי

      הגב לתגובה זו

      • הוא רואה קדימה (כששמים לו מעטפה בכיס האחורי) (ל''ת)

        חזי, 11/01/06 12:01

        הגב לתגובה זו

      • תמשיכו להתפלל לשרון יהודים

        י. פרוע, 11/01/06 12:16

        כי מי שרחמן על אכזרים
        סופו שיתאכזר על רחמנים
        תמשיכו להתפלל ואז בקרוב
        עוד יהודים יזרקו לרחוב
        תמשיכו להתפלל חבורת צבועים
        ובלילה ירטיבו ילדי המגורשים
        אין להם בית הם דחוסים במלון
        ואתם מתפללים בשביל שרון
        מתי תבינו כבר כולם
        רשע מת טוב לו וטוב לעולם

        הגב לתגובה זו

    • תבין, שנאת ישראל שלהם חזקה מהם! (ל''ת)

      שמאל מעל לכל, 11/01/06 10:12

      הגב לתגובה זו

      • השונאים פה בנתיים זה אתם...

        יש לנו אהבה, 11/01/06 10:37

        רואים את התגבות שלכם כל השבוע

        הגב לתגובה זו

        • באמת לא יפה לשנוא את הנאצים! (ל''ת)

          זה לא יהודי!, 11/01/06 11:50

          הגב לתגובה זו

          • אז עכשיו שרון והשמאל נאצים? (ל''ת)

            הרבה אהבה יש, 11/01/06 12:26

            הגב לתגובה זו

      • התבלבלת, רצית להתוודת על השנאה שלך לכל מי שאינו זהה לך (ל''ת)

        בוחן כליות ולב, 11/01/06 11:54

        הגב לתגובה זו

      • עוד הזוי שמברך על גסיסתו של שרון וחושב שזו אהבת ישראל (ל''ת)

        חנה, 11/01/06 12:01

        הגב לתגובה זו

    • מוכנים להקריב ראש ממשלה כל שנה כדי לחזור לשפיות מדינית

      מרכז שפוי, 11/01/06 10:15

      אם זה מה שצריך.
      העם מזמן הבין מה נדרש לעשות ע''מ להבטיח מדינה יהודית ודמוקרטית. הימין הקיצוני נמצא במלחמת מאסף ונאחז במחלת שרון כחיזוק.
      כאלה עלובים אתם.

      הגב לתגובה זו

      • הלאומנות הערבית

        יהודי, 11/01/06 11:11

        הביאה ותמשיך להביא רק טרור ומלחמות.
        למה אתם מעודדים אותה?

        הגב לתגובה זו

        • בגלל אחותה התאומה - הלאומנות היהודית

          חסה, 11/01/06 11:58

          שגם היא הביאה ותמשיך להביא רק טרור ומלחמות אם לא נעצור כ-ו-ל-נ-ו ונשנה כיוון.

          הגב לתגובה זו

          • גם נכון

            יהודי, 11/01/06 12:35

            השאלה היא לאן?

            לפני תהום צריך לעצור, ואילו הפוליטיקאים שלנו רק רוצים לצעוד ''קדימה'' כאילו שהם יודעים לאן זה מוביל. (למעשה רבים מהם יודעים שזה מוביל ליותר שפיכות דמים ולסיבוך של המצב, אבל פוליטית יותר קל לסמות את העין בפתרון וכך ליצור תדמית של ''מנהיגות'' מאשר לומר שהמצב קשה ומכריח נשיאה בנטל של העם כולנו שתאפשר למנהיגים האמיתיים לעשות משהו יעיל באמת)
            יש לך פתרון שיש סיכויים סבירים להצלחתו?

            הגב לתגובה זו

      • ''שפיות מדינית''?!

        ישעיהו, 11/01/06 11:26

        בריחה מטרור,
        הרס הציונות, הרס ההתישבות, הרס הרקמות הטובות ביותר בחברה הישראלית, זוהי השפיות המדינית שלך,?
        אתה ודומיך מהשמאל הקיצוני שלבשו איצטלא של מרכז כביכול, מובילים לחיסול המדינה היהודית, ועוד מעיזים בציניות\טיפשות\ והזיות לכנות זאת שפיות מדינית, אתם שפויים כמו אלה הסגורים במחלקות סגורות ובטוחים שהם הם השפויים.

        הגב לתגובה זו

      • כמו שהקרבתם אלפי נרצחים בגלל הזיית ''השלום'' של השמאל.

        ממשלת השמאל, 11/01/06 11:32

        השמאל מוכנים(ומקריבים) יהודים עד להשמדתם.

        הגב לתגובה זו

        • לא - כמו שהקרבתם אלפים בשם הזיית ''ההתנחלויות'' (ל''ת)

          די למתנחלים!, 11/01/06 12:27

          הגב לתגובה זו

      • על ישראלי אנטישמי

        אדולף, 11/01/06 15:00

        ברל כצנלסון:
        ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
        ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפל שתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

        הגב לתגובה זו

    • מי אתה שתדבר בשם האלוהים?

      זה אבי עצבני, 11/01/06 10:16

      גם אם נצא מהנחה שאלוהים העניש את שרון על חטאיו. אולי חטאים אלה היו שכל חייו הקים כל כך הרבה התנחלויות במקומות שכוחי אל וסיבך את ישראל לדורות הבאים? וכמו משה רבינו אשר זכה לראות את הארץ המובטחת אבל לא להכנס בא, כך גם שרון זכה לראות את ניצני ההתנתקות אבל לא את סיומה?
      ואולי אלוהים מעניש אותו על השחיתות?
      האם לא נאמר שאין לאדם לדבר בשם האלוהים?

      ואת התגברות הטרור אתה מפרש בגלל ההתנתקות. אבל כל בר דעת יודע שזה קשור יותר להתקרבות הבחירות ברשות הפלסטינית ושדברים אלה היו קורים עם ההתנתקות או בלעדיה.

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים בעד ההתנתקות!!

      עובדה!!, 11/01/06 10:32

      אם אלוהים הכל יכול היה רוצה לעשות משהו בנידון, הוא היה עוצר את ההתנתקות.

      אבל הוא לא עשה זאת ולכן הוא תומך נלהב של הרעיון!!

      קדימה לפינוי!!
      :-)

      הגב לתגובה זו

      • ואלקים בכבודו ובעצמו העניש את שרון.... (ל''ת)

        אל נקמות ה', 11/01/06 11:53

        הגב לתגובה זו

      • אתה חושב על הקב''ה כמו ילד בגן שכר ועונש זה לא שחור ולבן ולא אינסנט (ל''ת)

        שמואל, 11/01/06 22:20

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 7

      דן, 11/01/06 10:34

      עלייה במספר הנרצחים ?
      כמה נרצחו ב 9 החודשים של 2005, וכמה ב 4 החודשים מאז ספטמבר ?
      הבא את המספרים, ונבדוק.
      ולא רק כמה נרצחים, אלא גם כמה פיגועים באופן כללי.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה מפורטת לכל הצבועים

        י. פרוע, 11/01/06 11:55

        1 לגבי מספר הנרצחים לפי הדו''ח הרשמי של משרד ראש הממשלה עצמו מספר הנרצחים לשנת 2005 , עמד על 45.
        22 נרצחו בשמונת החודשים האחרונים עד לשלושים באוגוסט ו23 נרצחו בארבעת החודשים האחרונים.
        עלייה של מעל למאה אחוזים.
        2 לגבי הטיעון האווילי שאפשר לקשר בין העונש ששרון קיבל לאירועים אחרים בעברו.
        ראשית ברור שחייב להיות סמיכות בין האירועים והרי שרון מאז הפעם האחרונה שבנה התנחלויות עברו מעל לחמש עשרה שנה.
        אבל מה שחשוב הרבה יותר לפי תורתנו הקדושה לבנות ישובים זוהי מצווה חשובה אז מדוע שיקבל עונש על כך?
        סיכומו של עניין , קשה להתווכח עם העובדות גם כשמעלים טענות אווליות.

        הגב לתגובה זו

    • 7, אתם לא בני מוות?

      מוטי חיפה, 11/01/06 11:04

      ועים דעות כשלך, אתה עלול לעוף מהעולם בטרם עת, אז ''חכם'' היזהר בלשונך, כי משהו ''ידאג'' לך שם למעלה

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אצלינו החוק הוא האלוהים וההלכה

    מוטי, אב ללוחם, 11/01/06 09:40

    אבל בחוק כזה תקבלו....חוקן

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפלסט' לא יצטרכו להגדיל טווח הקסאם,,, (ל''ת)

    קדימה עושה, 11/01/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תשעה באב - עשרה בטבת

    יואב, 11/01/06 09:31

    התאריכים מלמדים הכל: המטרה היא להחריב. נזכור כולנו, שהקרקע בחברון נגנבה מהיהודים שנרצחו בתרפ''ט. יורשיהם הסכימו לשימוש בקרקע.
    באירופה מחזירים קרקעות שדודות מהשואה ליהודים. ממשלת השחיתות עושה ההיפך.
    נזכור ולא נשכח.

    הגב לתגובה זו

    • אירופה וישראל

      דניאל, 11/01/06 10:02

      באירופה מחזירים רכוש שהיה שייך ליהודים, לבעליו או ליורשיהם. בישראל לא מחזירים רכוש שהיה שייך לפלשתינים, לא לבעלים ולא ליורשיהם. והמתנחבלים משתלטים על רכוש כלשהו בטענה שהיה שייך ליהודים. ואפילו היה הדבר נכון, מי החליט שהמתנחבלים הם היורשים החוקיים של הבעלים היהודים של בתים בחברון????

      הגב לתגובה זו

      • על איזו אדמה שדודה אתה גר?

        מתנחלת בגליל, 11/01/06 11:05

        בשיך מוניס? או שמא בבית ערבי ביפו? או אולי בקטמון בירושלים?
        אין אפילו יהודי אחד בישראל שאינו גר על אדמה שהפלסטינים טוענים לבעלות עליה.
        פשוט, הכל שלהם. תשאל אותם.

        הגב לתגובה זו

        • מה שהפלסטינאים טוענים זו בעיה שלהם

          יהודי, 11/01/06 11:35

          את לא צריכה להיות שופר של שודדי האדמות הפלסטינאים ועוזריהם מהשמאל ומשאר האומות.

          הגב לתגובה זו

      • הם קיבלו יפוי כח מהבעלים הראשונים

        ירמיהו, 11/01/06 11:09

        (לפחות בחברון זה כך)
        ובכלל מי החליט שרכוש מסוים הוא פלסטיני? לרוב ה''רכוש הפלסטיני'' אין אישורים בטאבו, והוא מבוסס על בניה בלתי חוקית.

        אם אתה רוצה להיות לאומן ערבי קיצוני זו זכותך (או יותר נכון חובתך) רק אל תכניס דיסאינפורמציה במסוה של ''מלחמות לצדק'',
        במלחמות האלה גם ילדים מתים.
        וכבר גרמתם להרבה יותר מדי ילדים כאלו למות, כן כולל ילדים פלסטינאים, דמם וכ''ש דמם של יהודים
        בראשכם, לאומנים ארורים.

        הגב לתגובה זו

        • שים לב, אצל היצור הזה יש ''מתנחבלים''

          מה חדש?, 11/01/06 12:00

          ויש פלסטינים.
          הוא שונא יהודים, זה הכל. האם לא שמת לב, במשך עשרות השנים האחרונות, שהיצורים האלה, במקום לטעון את טענות עמם, שהן, לא במקרה הצודקות, הם מתאמצים בכל כוחם להצדיק את המרצחים ולרדוף את היהודים.
          עשרות שנים של תעמולה נאצית עשו את העבודה.
          טבח תרפ''ט בכלל לא מדבר אליהם. שולמית אלוני, זו שהסבירה את טבח תרפ''ט בתקיעת שופר ליד הכותל על ידי ''בריונים מן הימין'', הצהירה גם בחברון ''חברון היא עיר ערבית'' ובכך סמכה את ידיה על מדיניות היודן-ריין. הרישעות שלהם כל כך טוטאלית והשנאה תהומית כל כך, שכל חוק, כל עקרון, כל מוסר וכל הערכים היפים שבהם הם, הרשעים, מנפנפים, נמחקים, כשזה נוגע ליהודים.
          אין זכויות אדם. אין חופש דת. אין זכויות לאומיות. אין אמונה באהבת יהודים לארצם. אין אפילו הזכות לחיים.
          כל זה נמצא בדבריה של אלוני וגם יותר.
          שנים זה על פני השטח, והיהודים עוצמים עינים ואוטמים אזנים.
          אז שותים את קבעת התרעלה עד תומה.

          הגב לתגובה זו

      • האדמות של השוק הסיטונאי

        מתנחלת, 11/01/06 11:40

        היו שייכות לוועד הספרדי בחברון (משו כזה) וזה רשום וכתוב והצאצאים של הועד הזה אישרו ליהודים מחברון לגור שם על אדמתם, בת המשפט לא מערער על כך שהאדמה שייכת ליהודים ואין להם מה לומר על זה אבל בגלל השנאה הרבה שלהם ליהודים צדיקים שגרים בחברון-הם המציאו חוק חדש שלא כתוב בשום מקום לפני זה ''שלא יצא חוטא נשכר''-זאת אומרת שבעיקרון זה חוקי.

        הגב לתגובה זו

      • זהו? כל הטענות שלך זו שנאת ישראל?

        יש עוד משהו?, 11/01/06 11:54

        אתה בסך הכל נאצי! כמו ה''פלשתינאים''!
        ה''עם'' הזה נולד רק עכשו, לצורך ברור מאד, להמציא לשנאת ישראל שלך תירוצים להשמיד את ישראל באופן הכי לגיטימי והכי מוסרי!

        ''מי מאר...''. מי חוץ משונאי ישראל אומר שארץ ישראל שייכת לכנופיית הפורעים הקוראים לעצמם ה''עם הערבי הפלשתינאי''.
        אתם יכולים להסביר את הריקבון הזה שאוכל אתכם?
        מתחת לאדמה תוציאו תירוצים להצדקת רדיפת היהודים!

        אתם חלאה אדם, שמעולם לא הצלחתי להבין איך צמחה כזו בעם היהודי!

        הגב לתגובה זו

    • בואנה. זה כמעט מפחיד. צמתי אתמול, לא ידעתי כמה זה אקטואלי (ל''ת)

      אולי בפורים?, 11/01/06 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומי הבא בתור ? (ל''ת)

    שאלה, 11/01/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוד פעם ידיעות סרק על ''פינוי אלים''

    חנוך, 11/01/06 09:29

    שלא יתממש בפועל. גם בהתנתקות הפחידו אותנו שהמתנחלים אגרו נשק ושתהיה מלחמת אחים. אולי תתבגרו כבר.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מסתפקים בסודה קאוסטית (ל''ת)

      מג''בניק, 11/01/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קדימה בסקרים - בקלפי עבודה (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 11/01/06 09:27

    הגב לתגובה זו

    • קדימה מובילה את ישראל אחורה (ל''ת)

      צבריקו, 11/01/06 10:28

      הגב לתגובה זו