• 112.

    יפה! (ל''ת)

    מישהו, 16/01/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    גדולה מהחיים

    נתף, 14/01/06 23:45

    יש אנשי תקשורת שאלמלא גירוש וביזוי אחיהם היהודים לא היו חושבים לבדוק אם משהוא מתפלל לרפואתו של ראש הממשלה, עד לפני שנה הם שנאו אותו שנאה תהומיתופתאות האור התגלה ומתברר שסברה ושתילה זה לא נורא וכך האתרוג החשוב ביותר הוא שהיתה לך הזכות להתעלל המתנחלים שהם גם דתיים לא גלותיים וגם חילים מצטיינים וגם אוהבים את המדינה התנהגותם היא בלתי נסלחת.
    אני בכל זאת מתפלל לרפואתו של אריאל שרון כי הוא יהודי שנברא בצלם ה' וגם אם טעה הרי לזכותו עומדים דברים כבירים וגם אם לא עשה כלום הוא עדיין יהודי שצריך תפילה

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ליבי אתך .כל מילה נכונה. (ל''ת)

    מוקי, 14/01/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    יפהלה, את אייזן! על האתרוג כבר

    אסתי א., 14/01/06 22:33

    ברכתי בסוכות. ..לכל ההאבלים ששואלים מי מבקש מאתנו בכלל להתפלל- הרי לכם : הטלויזיה , הרדיו והעיתונים עוסקים בזה כל הזמן. וכל מגישי הטלויזיה הצבועים שאך אתמול היו מוכנים לאכול אותו חי מתחרים עתה ביניהם מי יותר מודאג משלומו של ראש הממשלה. פסטיבל צביעות מדהים. אני לפחות לא כיניתי אותו רוצח...

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מסכימה עם כל מילה בכתבה (ל''ת)

    נאוה, 14/01/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לרבקה יפה

    שמחה, 13/01/06 09:15

    מהכתבה שלך יוצא דבר אחד ברור
    ה כ ת ב ה ש לך ה ם ל א מ ש ה ו א
    א ח ר מ א שר המ ש א ל ות
    ה כ מ ו ס ו ת ש לך ש ה י י ת ר ו צ ה
    ש כ ל ז ה י ת ר ח ש
    אבל תודה לאל האנשים פה להם אישיות מבוגרת ,וכלם יודעים שאף אחד לא מכריח אותך ,ולא ''רוצה לאנוס ''אותך

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מחזירה אותנו למציאות ולשפיות

    חיים, 13/01/06 07:56

    שמחתי מאוד לקרוא מאמר אחד עניני בין מאות שאינם כאלה. הגיע הזמן שנדע להבדיל בין הטבע היהודי המלא רגשות נוכח יהודי זקן השוכב על ערש דווי (ומרגשות אלו לא נוכל לברוח) לבין אי הסכמה מוחלטת לדיעותיו ומעשיו, ואי יכולת הזדהות איתו גם במצב הקשה בו הוא נמצא.
    רפואה שלימה לכל חולי עמו ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כמו באירן ובאפגניסטאן אין זכות לאשה להתפלל

    הטאליבן החרדי, 12/01/06 22:59

    אנחנו החרדים מקנאים באירנים ובאטליבן שהם מקור קינאה ומודל חיקוי עבורנו.המוסלמים כמונו החרדים מכירים בנחיתותה של האשה.מי יתן ובקרוב נשתלט ונשליט מדינת הלכה ואז תביני שהתפילה שלך כאישה היא ברכה לבטלה ולכן אל תטרחי להתפלל כמונו הדתיים לשלומו של שרון.

    הגב לתגובה זו

    • טליבאני יקר

      הובס, 13/01/06 15:45

      שדווקא תפילת נשים היא המשובחת...

      הגב לתגובה זו

      • ובס יקר אם תקרא בדעת אמת את המאמר על

        דעת אמת, 14/01/06 20:40

        מעמדה הנחות של האשה בהלכה היהודית אז....................

        הגב לתגובה זו

    • מוטי שרעבי, שוב ברחת לי ? (ל''ת)

      אחות ראשית, 14/01/06 22:16

      הגב לתגובה זו

    • בתי כנסיות מלאות בנשים

      מ, 15/01/06 00:18

      הבאות להתפלל, מתוך כוונה ורגש רב.

      הגב לתגובה זו

    • תפילת נשים

      אשד, 29/01/06 11:37

      חבל ששכחת שאת עיקר דינה התפילה למדו מתפילת חנה!!!

      הגב לתגובה זו

    • בזכות נשים צדקניות

      מתנחלת, 04/12/06 20:25

      ''בזכות נשים צדקניות נגאלנו ממצרים''. בושה לך. אם לא היינו כאן אתה היית עדיין עבד במצרים.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מוזר.....מישהו שמע שהשמאלני התפללו למען הרוגי הפינוי?

    וואחאד עארסוואת, 12/01/06 19:46

    לא- נכון? אז גם אני לא מתפלל למען שרון.אם אתם זקוקים כ''כ לתפילה אז קודם כל תפייסו את המתנחלים שאותם זרקתם לרחובות.מכיוון שיום הכיפורים לא מכפר על מצוות שבין אדם לחברו......ואז תחזרו בתשובה.....ותתפללו במקום הדתיים ........אם אתם רוצים כ''כ להתפלל...........

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מאמר יפהפה ואמיתי. כל הכבוד! (ל''ת)

    מיכל, 12/01/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ההתנתקות כשלה עובדה ירי הרקטות נמשך ואף מתעצם

    דתי.פעם פה ופעם, 12/01/06 14:33

    אמרנו לכם ואמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכםאמרנו לכם בקיצץ..אמרנו לכם שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת הסכמתי עם כל מילה (ל''ת)

      מתנחלת, 04/12/06 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    בלי שמחה לאיד

    שמאלנית שלא שכח, 12/01/06 13:20

    אני מה שנקרא ''שמאלנית'' וגם חילונית אבל הסכמתי עם כל מלה כמעט. למה כמעט? גם אני לא מוכנה להתרפק על סבא שמעולם לא היה לי, גם אני לא מוכנה לשכוח ולסלוח על דברים שקרו בעבר רק כי האדם שוכב על מיטת חוליו, וגם אני לא שמחה לאיד. אז למה כמעט? אם תביני שיש גם שמאלנים שחושבים כמוך אולי תפטרי מצורת החשיבה של אנחנו והם שהיא צורת חשיבה מאוד מסוכנת וחבל

    הגב לתגובה זו

    • תודה על הדברים

      רבקה יפה, 12/01/06 22:15

      צודקת.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    התברר שנשארו אנשים נורמלים במדינה

    ל.מ, 12/01/06 13:05

    ההרגשה בימים האחרונים שאני נמצא בבית משוגעים.להפוך את האיש המושחת ביותר לשמש העמים ואבא של כל אזרחי המדינה וסבא של כל ילד וילד אפשר רק אם כל המדינה השתגע לגמרי .
    מאמרך מראה שעדיין לא כולם ירדו מהפסים וזה מעודד.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לא רוצה להתפלל?מה תעשו תשלחו עלי את משטרת התשקורת שלכם?

    ערס דתי ועצבני, 12/01/06 12:30

    כדי שתפיץ עלי כל מיני שקרים ותסית נגדי בדיוק כפי שעשו למתנחלים .

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הכנסת לי את המילים לתוך הפה !

    מצונזר תגובות, 12/01/06 12:00

    אמרת מה שהרבה רוצים להגיד ומפחדים.

    את תחושות אלו חוויתי בצורה מאד דומה בימים האחרונים.

    יישר-כח על המאמר !

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    היידה רבקה!

    חגי, 12/01/06 10:05

    ומרדכי לא יכרע ולא ישתחווה.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אנו נמשיך להתפלל

    איציק, 12/01/06 09:08

    אנו הרוב השפוי בישראל נמשיך להתפלל לשלומו של ראש הממשלה ולו רק בכדי שיוכל להמשיך את מה שהו התחיל ויפנה את ההתנחלויות שמהוות גורם מכשיל לשלום

    הגב לתגובה זו

    • להתפלל? אתם מתפללים בכלל? רובכם שתמך בהתנתקות

      רגב האורתודוקס, 12/01/06 10:08

      עשה זאת ''דווקא'' רק כדי לעצבן את הדתיים ...........ובסוף התוצאה היא רקטות ופיגועים...מי שזרע זרע סבל בסוף קוצר רק אבל..................

      הגב לתגובה זו

      • כן,אנחנו מתפללים!!!

        דוד, 12/01/06 12:56

        אנחנו,אנשים דתיים (אין לימנים מונופול על היהדות ועל הדת) שתמכנו
        בהתנקות ונתמוך גם באלה שיבואו בעתיד,מתפללים לשלומו של ראש הממשלה,ולא מתביישים בזה.

        הגב לתגובה זו

        • לדוד.אין לי בעיה עם התפילות עצמן.יש לי בעיה עם צביעות התשקורת

          רגב האורתודוקס, 12/01/06 14:04

          כשהייתה התנתקות הם הציגו את המתנחלים כפאנטיים .והשליכו זאת על כל הדתייים .לעגו לערכי הדת ואף לאמונה ללא שייכות בכלל להתנתקות....אז עכשיו פתאום הם מתחילךים להתפלל?ולהציג את הדברים כאילו כל עם ישראל מתפלל......ומי שלא מעיז להתפלל(המתנחלים כמובן או לפחות חלקם)זוכה להשמצות מצד התשקורת

          הגב לתגובה זו

  • 95.

    תתפללו שיבריא ויוכל לעמוד לדין על הפינוי (ל''ת)

    ישראל, 12/01/06 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הצביעות חוגגת במקום תפילה תהיו בני אדם.

    הרב משה, 12/01/06 07:35

    את וחבריך במעשיכם והשקפת עולמכם מיצגים את האנטי דמוקרטיות.
    את וחבריך בחרתם בשרון כאשר היה ידוע מהו האיש ומהי תפיסת עולמו!!! אך אתם חשבתם להיבנות מהעובדה ששרון שם זין על הדמוקרטיה וכאשר הוא שם זין עליכם אתם מיללים.
    במקום תפילה תהיו בני אדם התפילה לא עושה אותכם לבני אדם עובדה אתם מתפללים עשרות שנים ועדיין אתם חבורת גזלנים ונצלנים שלא מחמיצים שום הזדמנות להפר חוק ולגזול עוד .

    הגב לתגובה זו

    • וואו, איזו שפה עשירה..

      א, 15/01/06 00:22

      ופיוטית.

      השנאה והמשטמה מוציאה ממך את המיטב,והמירב.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא לתפילות אני זקוקים

    נדב, 12/01/06 03:19

    מישהו דרש ממך או ממישהו אחר להתפלל? תתפללי או לא תתפללי, זה עניין שלך בלבד.

    הדבר היחידי שסביר לבקש הוא, שכששוכב אדם עם ארוע מוחי, לא כל שכן ראש ממשלה, לא ייצאו אנשים בהצהרות ''אני לא מתפלל לשלומו''. זה הכל. לא יותר מזה. לא רוצים? אל תתפללו. חלקכם אולי אפילו קצת שמח? זה עניינכם האישי. שבו בשקט, זה הכל. אל תבעטו באדם חסר אונים, שמוטל על מיטה בבית חולים, ואולי זה אפילו כבר לא ממש הוא אלא גופו. זה ממש פשוט.

    הגב לתגובה זו

    • נדב -כל מילה בסלע. (ל''ת)

      אבדה הבושה, 12/01/06 10:19

      הגב לתגובה זו

    • אז שיפסיקו לשאול אם הם מתפללים

      אזרחית, 14/01/06 00:49

      אל תהיה תמים. התקשורת רודפת אותם כדי לדעת אם יש טינה בליבם.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    עוד חודש אתפלל!!!

    תהילים-זוגער, 12/01/06 00:52

    כי יש מנהג להתפלל על אתרוגי השנה בט''ו בשבט!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    i agree

    daniel, 11/01/06 23:45

    mrs yaffe,

    i couldnt agree more.On the one hand a man who has done so much to the country i call home. on the other hand a man who is a symbol of the bankruptcy of moral that has concerd the majority of the israeli public in the last decade.a man that has gave up chalutziut and heetyashvut and replaced it with a mega-transfer of thousands of his brothers and who intends to do the same once again in the future. not to mention the numerous number of criminal alligations tied to him and his sons. that alone should discourage people from voting for him and his party-regardless if they believe his idea are right.

    but when one battels the other- i think wishing him well is what should prevail. i agree. praying has to come from the heart-you dont have to pray for him-but it is also right not to feel seemcha laed for someone like that. as you called it-gmul and tagmul should be left for g-d.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כשצריך אני מפרגן,כל הכבוד

    יאיר, 11/01/06 22:42

    נמאס כבר מכל השמאלנים שפתאום מטיפים לי להתפלל, בזמן שהם זורקים אותנו מהבית

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    גם ככה התפילה שלך תפילה לבטלה!

    השפוי האחרון, 11/01/06 22:33

    בורה ועמת ארצות נכבדה
    אנו זקוקים לתפילותייך פחות משאנו זקוקים למנדבושקעס אז תחזרי לחור שלך ואל תנופפי בזה שנולדת ברמת-אביב, כתושב השכונה אני יודע שזה לא מרשים אפאחד כבר 30 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ל-45 מנדטים כתבתך מעניינת את הת*ת! (ל''ת)

    לא קראתי ולא, 11/01/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תודה, תודה, ושוב תודה!

    יהודיה בהוויתי, 11/01/06 19:57

    על שהגדרת בצורה כל כך מדוייקת מה שאני מרגישה כבר הרבה זמן.
    תבורכי.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אל תבקשי ממני תרומת דם

    חילוני, 11/01/06 19:33

    אני ישראלי באזרחותי וחילוני בהוויתי. איני נוהג להתיידד עם אזרחים שישראליותם חצויה ומותנית בדבר.
    גם אם אהיה האדם היחיד בעולם שסוג דמו מתאים לך לעירוי שיציל את חייך - אל תפני אלי. מוסר ונאמנות אינם לוקסוס שרק לדוסים מותר להתבשם בהם

    הגב לתגובה זו

    • משפט כזה יאמר רק על ידי שונא (ל''ת)

      יודית, 11/01/06 20:00

      הגב לתגובה זו

    • אני אתרום לך דם, וגם לה, ולכל עם ישראל אם אפשר

      יהודיה ישראלית, 11/01/06 20:04

      חמוד, אתה לא נורמלי!
      אני יהודיה דתייה ישראלית, ואיננני נוהגת להתיידד עם אזרחים שחושבים שישראליותם היא מעל הכל. זה שהיא חצויה, לא עושה אותה פחות בן אדם. זכותה לא להתפלל על אריק שרון, והיא לא צריכה להתנצל בכלל. גם אני לא מתפללת עליו, אתה מתפלל? אני קודם כל יהודיה, ואם אני לא מתפללת על אריק שרון זה לא אומר שאני פחות ישראלית ממך.
      ורק שתדע, אני אתרום לך דם בחפץ לב... (הגיוני שלא תרצה אותו, אבל בכל זאת)

      הגב לתגובה זו

    • הנה עוד תוצאה של היסטריית ההמונים

      מיכל, 11/01/06 20:14

      שמביאה אנשים שלכאורה נראים שפויים לאבד כל פרופורציה בסגידה למנהיג הגדול -
      וכידוע, כשהמנהיג הגדול חוטב עצים ניתזים להם שבבים (במקרה שלנו - חיילי מלחמת לבנון, מתנחלים, עקרונות דמוקרטיה, דולרים שעפים להם מפה לשם), ולמי איכפת בכלל מששבים?

      מהם אותם שבבים (חייהם, בריאותם) לעומת ההערצה נעדרת הגבולות וחוש הביקורת לאב ההמונים, הקדוש המעונה שמקריב את עצמו על המזבח (מזבח תאוות השלטון, במקרה שלפנינו - מישהו הכריח אותו לעבוד ולא לשבת בשקט?).

      לא רוצה להציל חיים? לא צריך.
      סתם נדמה לי שמוסר לא אמור להיות מותנה במוסר של אחר (אפשר לחשוב שהיא הרגה אותו או שהיא מייחלת למותו. מינימום איזה רוצחת או מתעללת בזקנים), שאם לא כן הוא לא בגדר מוסר, אבל למה להקשות עליך בנושאים כבדים כאלה.

      ולגבי נאמנות - נו טוב. במיטב המשטרים שהעריצו מנהיגים התנו זכויות אלמנטריות בנאמנות, ובכך אתה דווקא עקבי, גם אם לא ממש חכם או מוסרי.

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט (ל''ת)

      יוסי, 11/01/06 21:03

      הגב לתגובה זו

    • ואיך אאפה מצות?? (ל''ת)

      רב-שוחט-מוהל, 12/01/06 01:00

      הגב לתגובה זו

      • גדול!!! (ל''ת)

        צחקתי..., 12/01/06 05:41

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    צביעותם של השמאלנים

    שלום, 11/01/06 19:31

    אינני מבין את דרישתם או ציפיתם של השמאל החילוני לכך שיש להתפלל לרפואתו של ראש ממשלתנו,שכן מה להם ולתפילה ומעודם לא טרחו לדרוש בשלומם ורפואתם של כל חולי עמך ישראל .לעומתם , ציבור שומרי תורה ומצוות עושים זאת שלוש פעמים ביום וכוללים בכך גם את ראש ממשלתנו..

    הגב לתגובה זו

    • הם גם צעקו לו שרון רוצח במשך שנים (ל''ת)

      מורי אל כניס, 12/01/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לאיש לא מגיע אירוע מוחי

    סימה, 11/01/06 19:25

    אבל זה לא אומר שמי שלא מתפלל הוא לא ישראלי.

    ס''ה מזדהה מאוד עם המאמר
    למרות שאני לא מ''המגזר''

    הגב לתגובה זו

    • מה הרצון האינפנטילי הזה להיות ישראלי?

      מ., 12/01/06 10:49

      מה כל כך חשוב בלהיות ישראלי?

      ישראלי איננה זהות אלא אזרחות.

      יש ישראלים יהודים יש ישראלים בדואים, ישראלים דרוזים, ישראלים ערבים- מוסלמים, וישראלים ערבים -נוצרים יש ישראלים יוונים אורתודוקסים ויש ישראלים רוסים פרובוסלבים. יש גם ישראלים צ'רקסים

      נו? אז יש לי תעודת זהות ישראלית אז מי אני?

      אני יהודי ארץ ישראלי שיש לו גם אזרחות של הישראלים. מה לסוג אזרחות ולזהות שלי?

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    האשה נחותה ואין לה זכות הלכתית להתפלל

    הרב ברגר, 11/01/06 19:23

    תפילתה וברכתה של האשה היא ברכה לבטלה וכל השומע לעצת אשה סופו שירש גיהנום ולכן עצתי היא לנחותה רבקה יפה להסתגר בכלוב ההלכתי ולשרת כאמה נרצעת את בעלה והילדים.

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחח גדול!!! (ל''ת)

      נחנקתי מצחוק, 11/01/06 20:03

      הגב לתגובה זו

    • מוטי שרעבי, מה רע בלהיות תימני?

      ?, 11/01/06 22:33

      שרעבי, מה רע בלהיות מיוצאי תימן?
      למה שינית לברגר ?
      או שאולי יש לך פיצול אישיות?

      וממתי אתה רב? לפני כמה ימים הית אימם מוסלמי, ולא מזמן הית סתם חב''דניק (ודרך אגב, הרבה זמן עבר מאז שהזדהת כחילוני, אתה לא חושב?). כנראה שהפיצול הוא לא לשני חלקים בלבד.

      באמת, אתה חושב שאם תציג את עצמך בשמות שונים (או בתור אדם דתי) ההטפה התעמולתית הספוגה בדעות קדומות מעוותות ומסולפות תשכנע יותר?

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    קשה לתאר את מה שאני מרגיש בצורה יותר מדוייקת. (ל''ת)

    דרור, 11/01/06 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל הכבוד! הוצאת לי את המילים מהפה

    עוזי, 11/01/06 18:40

    פתאום כל הכופרים מתפללים.
    לועגים לאלה שמפעל חייהם נהרס במחי יד הזקן-וכשהוא נמצא על ערש דווי הם פתאום התפללים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל הכבוד לרבקה. מרגישה בדיוק כמוך (ל''ת)

    מתפללת לרפואת, 11/01/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ואשר לתפילות

    מישהיא, 11/01/06 18:00

    בישוב שלנו התפללנו פעמיים בשביל ילד קטן שנדרס. ובשביל חייל שניהם היו בחוסר הכרה ושניהם לאחר תפילות, ואמירות תהילים נרגשות יצאו מזה!
    תפילת רבים עוזרת!
    בשביל אריאל שרון איני יכולה להתפלל.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פשוט הוצאת לי את המילים מהפה!

    אילנית, 11/01/06 17:57

    אין אין עליך! את פשוט מעולה, מעולה!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עוד לא הבנת?

    קורא, 11/01/06 16:54

    אין לנו מה לנסות ''להשתלב'', בכל מקרה ישנאו אותנו, הגירוש היה הקש האחרון שפתח את עיני.

    התיבור שלנו ניסה (ועדיין מנסה) יותר מדי להשתלב ולמצוא חן בעיני כולם. חלאס. זה לא עובד כבר יותר מ50 שנה.

    לכי אחרי מצפונך ותתעלמי מכולם.
    לא משנה מה תעשי תמיד ישנאו אותך.


    אני באופן אישי לא מרחם על הכלב הזקן ואני לא מתבייש להגיד את זה. אני עצוב רק על זה שהוא חטף את השבץ באיחור של 5 חודשים.

    הגב לתגובה זו

    • ולהוכחה מספיק לקרוא פה את הטוקבקים... (ל''ת)

      קורא, 11/01/06 17:15

      הגב לתגובה זו

    • באמת אין לכם מה לנסות להשתלב

      מבינולוג, 11/01/06 17:47

      רק חתיכת מנוול בן נעוות המרדות שכמוך, לפחות אל תהיו צבועים ותורו אתם לכל חרבני (רבנים מחריבים) המגזר שלכם ולכל שאר אוכלי החינם שיושבים בשעריכם להחזיר את הכספים שבמשך שנים רבות אני וטובי חברי שילמנו בשביל לגדל גידולי פרא שכמותכם.

      הגב לתגובה זו

    • יש בהחלט לרחם כל שרון אבל...

      מורי אל כניס, 12/01/06 10:41

      זה לא בא בהזמנה. ובאשר ל''מה שנעשה הם ישנאו אותנו'' זה לא נכון כי ברגע שנעשה מה שהם רוצים הם יאהבו אותנו מאד.

      אני כבר התפכחתי מזמן. עוד הרבה לפני הגירוש.

      אגב,כבר שנים שאני עובד קשה ומממן את הפראזיטים של שיינקין וכל המשתמטים ה''אמנים'' האלה שפתאום ''אומנותם השתמטותם'' כאשר צריך לשרת בצה''ל.

      הישראלים האלה הם גוף עוין. בינתיים נעבוד נשלם מיסים, נשרת בצבא ונתפלל שכשם שעברו התורכים והבריטים יעבור עידן הישראלים.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אז מה שרון עשה למען המדינה

    דב, 11/01/06 16:47

    אינני מתכוון להכנס לשאלה האם זכיותיו של שרון רבים מחובותיו.אישית,אני חש את אותם ההתלבטויות של רבקה יפה. בזמן הגירוש נדמה היה ששרון עקר ורמס במחי יד את אותה תכונה שבה ניחנו בניהם של אברהם יצחק ויעקב -החמלה.כ''כ הרבה שנאה ושמחה לאיד באו מבית מדרשו עד שחששנו שמא כבתה אותה גחלת של רחמנות וחמלה.והנה דווקא כשהוא שוכב על מיטת חוליו ,ודווקא משום כך,התעוררה אותה מידה של חמלה שוב,ועינינו רואות כי לא הכל אבוד. (''כי גבהו שמים מארץ-כן גבהו דרכי מדרכיכם'').

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שתי קוביות מעלייך, רבקהל'ה

    דרור, 11/01/06 16:41

    יש טור של שי בנימיני שעונה להתלבטויות הימניות שלך אם להתפלל או לא

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שמתם לב שמאז שהוא חולה אין פיגועים? (בלי עין הרע)

    אריאלה, 11/01/06 16:38

    כנראה שהערבים יודעים שאין ממי לבקש כרגע עוד חלקים מארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איזה אגו טריפ. למי אכפת אם תתפללי?

    מי מדיר אותך?, 11/01/06 15:58

    בדמיונה של הכותבת כולם יושבים ןמתחננים בפניה שתתפלל. ממש כולם! יושבים וצועקים אנא התפללי! זה נורא חשוב לנו הקונצנזוס! בובה, אף אחד לא מדיר אותך ולאף אחד לא ממש אכפת.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סוף סוף קול שפוי ואמיתי, בלי התחסדות והתייפיפות (ל''ת)

    שפויה, 11/01/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מגיע לו בגלל לבנון. מגיע לו בגלל גוש קטיף.

    יוני, 11/01/06 15:36

    הדבר היחיד שהוא בנה במדינה הזאת אלו החלקות הרבות שהוסיף בהר הרצל וקרית שאול.

    כל שאר מעשיו היה בולדוזר שהורס.
    הרס את ימית, והרס את ביירות, והרס את גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מי ביקש ממך?!

    גדעון, 11/01/06 15:35

    גב' רבקה יפה--אינני זוכר כי ביקשתי ממך להתפלל!
    זכותך להתפלל לבריאותו של ראש הממשלה וזכותך,לא להתפלל! אם מישהו מסוים ביקש/ציפה ממך להתפלל בניגוד לצו מצפונך--התווכחי נא עימו.אין לך כל זכות לעשות הכללהולצרף גם אותי לצפייה זו.
    אבל,מדבריך ניתן לחוש כי את נושאת תפילה לרעתו! זה כבר עניין אחר. במעשה זה--אם אכן הוא נעשה--הוא מעשה אנטיהודי [לטעמי] ובודאי אנטי ישראלי! לא ברור לי--לשיטתך כיצד ניתן להפריד בין להיות יהודי לבין ישראל.

    לעניין ה''גירוש'':זוהי מנטרה ישנה [ונלוזה].היתה החלטת ממשלה [ללא אישור הכנסת] על יישוב רצועת עזה.ולאחר זמן,באה החלטת ממשלה [עם אישור הכנסת...] על פנוי הרצועה.

    מה הקטע שלך?היתה החלטה על פנוי כפר דרום [48].היתה החלטה על פירוז שטחים בעמק החולה [49].היתה החלטה על פינוי נווה יעקב ו-עטרות [48].ממשלה ריבונית [ושלוחותיה] החליטה החלטות מסיבות שונות.זו דרך העמים מאז ומתמיד. הנאצות והחרפות ובוודאי הפרות החוק [כן,הפרות חוק!!] אינם במקומם ואינם תגובה נאותה להחלטות חוקיות של ממשלה חוקית.נכון כי פרי רעיונו של ראש הממשלה,אבל היו לו שותפים רבים [שלא לדבר על כך שרבים רבים העלו רעיון זה לפני שנים רבות...].אז מה אתם רוצים מ-ראש הממשלה?!
    זכותכם המלאה לא להתפלל לבריאותו והחלמתו. אבל...

    הגב לתגובה זו

    • כל כך הרבה מילים השקעת

      נעמה, 12/01/06 11:41

      ואפילו לא קראת מה שהיא כתבה.
      מאיפה לקחת שהיא מתפללת לרעתו? מדמיונך הקודח.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    תפסיקי עם ההאשמות העצמיות הללו, לא את רצחת את רבין, ולא בגללך

    המטיף, 11/01/06 15:35

    שרון שוכב על ערש דוי, אם את רוצה תתפללי, אם לא אז לא, את לא חייבת לו כלום, ואחרי התנהלותו בפרשת הגירוש והשחיתויות שלו, גם עם ישראל לא חייב לו כלום, הוא קיבל את תודת העם על עברו בעובדה שנבחר לראשות הממשלה, והוא מעל באמוננו. אני מאחל לו שיהיה בריא ושיחזור לשחק עם נכדיו בחווה, אבל לא לחיים הציבוריים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רבקה, למרות שאני בד''כ מסכימה איתך

    מיכל, 11/01/06 15:14

    יש לי בעיה עם מה שכתבת. היות ומדובר במנהיג מדינתנו והיות ומדובר במדינת היהודים והיות ומדובר ביהודי, גם אם חטא, עדיין אחינו הוא לכן יש לקרוא לתפילת ציבור בעדו. לא אמרתי שצריך להתפלל שיחזור למשרד הממשלה אלא לרפואתו. ואני גם ממליצה לך לקרוא את הדברים שנכתבו גם במעריב כאן: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/032/403.html

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יפה כתבת, אך הערה קטנה

    גיא, 11/01/06 14:50

    אני איש מרכז שמאל, אינני מסכים עם דעותייך בד''כ אך מקפיד לקרוא את הטור שלך. אינני מסכים עם הדעה שהצגת פה בפן העקרוני, אך אני מסכים עם גישתך של חייה ותן לחיות. חבל שאיננו רואים יותר נכונות כזו מהצד הדתי לאומי של המתרס, אך לא זו ההערה. הערתי היא, שבצפירה לזכרו של רה''מ רבין, שנרצח בידי יהודי, היה רצון לא לכפות עלייך להעריץ את האיש, אלא רצון לאחד את העם באבלו, כי נפלה עטרת ראשנו שנרצח מנהיג ע''י בן עמנו. צפירה זו, כצפירות זיכרון אחרות, אין מטרתן לגרום להערצה או בוז, אלא להשמיע קול זעקה אחידה על אובדננו. ואתן דוגמא- כשנרצח השר זאבי, ע''י מחבל ערבי (ולא מחבל יהודי כיגאל עמיר), התהלכתי אבל וחפוי ראש, כמו גם בני משפחתי שנוטים יותר שמאלה ממני. הצרתי על מותו ושלחתי תנחומים למשפחתו. האם הערצתי את האיש? וודאי שלא, הוא היה כמעט כל מה שרע בעיני מבחינת השקפותיו החברתיות-לאומיות, אך הוא היה שר בממשלת ישראל שנרצח בידי טרוריסט.

    הגב לתגובה זו

    • האבל על רבין הפך לפוליטי

      שולי, 12/01/06 11:45

      כל עצרת ציבורית לזכרו כל עמידה פומבית לזכרו הופכת מיד לפוליטית בעד ''דרך השלום'' שלו, מורשת השלום, אוסלו וכו.
      אילו היה האבל עוסק באלימות וברצח, היה כל העם משתתף, גם אני.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אל תתפללי ואל תעשי טובות. את ממילא לא שייכת יותר למדינה הזו.

    !, 11/01/06 14:45

    יאללה תרדו כבר מהארץ, נפולת של נמושות.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע לעשות

      ל66, 11/01/06 17:54

      חוץ מלגדף?

      הגב לתגובה זו

    • אם נרד מהארץ מי ישאר כאן כדי להתגייס לקרבי?כולכם עם פרופיל 21 ..... (ל''ת)

      וואחד ערסאוות, 12/01/06 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הגיסה של שרון הכניסה טרנד חדש של תפילה,כשבקשה שכולם יתפללו (ל''ת)

    מתפלל, 11/01/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תודה!

    מיכל, 11/01/06 14:39

    אם יכלתי לכתוב לעיתון זה מה שהייתי כותבת.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בלי בכי ובלי נהי

    אזרח, 11/01/06 14:35

    תפסיקי לילל ולגלגל עיניים, אף אחד לא צריך את התפילות שלך ואין לתפילה שלך שום יתרון על פני בקשה או רצון של כל אחד אחר, מאיפה לעזאזל היהירות הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • שחצן

      לא הבנת כלום, 11/01/06 17:04

      היא לא התיימרה להגיד שתפילתה שווה משהו אלא שאם היא תגיד שהיא לא מתפללת יצלבו אותה- אתה וחבורתך הנאלחת.
      לך חפש מסעות צלב במקום אחר
      אזרח עאלק

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מסכימה עם כל מילה!!! (ל''ת)

    שלי, 11/01/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מזל שהתפילות ששרון יחיה נענו - כך לא יקראו על שמו את כל הרחובות וכו

    ועדת שמות הנצחה, 11/01/06 14:25

    תארו לעצמכם איזה באסה אם חלילה האתרוג הפסול היה נופח את נשמתו - כל בתי החולים בהם גוססים ומתים חולים שלא מקבלים טיפול רפואי כמו..., כל בתי הספר בהם תוכנית לימודי חובה מיוחדת על מורשתו..., וכל הרחובות והכיכרות של המדינה היו מיד נקראות על שמו של צורר היהודים...
    בעוד 20-30 שנה כשימות בשיבה טובה לאחר שהות ממושכת במוסד סיעודי עם טיפול מסור - הוא ימחק מדפי ההיסטוריה היהודית וישכח מלב כל... אמן!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כתיבה מעולה !! חן חן לך !

    אליהו, 11/01/06 14:18

    פשוט קלעת בול לרגשותי ולמחשבותי.
    עלי והצליחי.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אגוצנטריות מדהימה

    יואב, 11/01/06 14:06

    את מי בכלל זה מענין אם את מתפללת או לא?זכותך להתפלל למי שאת רוצה ולמה שאת רוצה וזה לא אמור לענין אף אחד

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שהיא כותבת בכתבה- הבנת הנקרא??? (ל''ת)

      אריאלה, 11/01/06 16:36

      הגב לתגובה זו

      • מי קורא? מקסימום את הכותרת. את באמת חושבת שמישהו טורח? (ל''ת)

        התגובות זה מה, 12/01/06 10:21

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    יישר כוחך (ל''ת)

    מצוין, 11/01/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    פתאום כולם מתפללים, פשוט צביעות.

    ברני, 11/01/06 13:57

    הצביעות חוגגת: פתאום כל אלו שבלשון המעטה היו שמחים אם הדת הייתה מדע בדיוני דורשים מכולנו להתפלל.

    הגב לתגובה זו

    • תפילות OUT

      פללנים, 11/01/06 14:33

      לא עזר לכם שהתפללתם על ההתנחלויות ולא תעזורנה תפילות לשרון. אלוהים עסוק ואין לו זמם להתחשבנויות שלכם

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לעצירת הפינוי התפללתם. עכשיו מוטב שתחרישו... (ל''ת)

    א, 11/01/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בדיוק ההרגשה שלי והדילמות שלי (ל''ת)

    אריאל, 11/01/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    במילא התפילות לא שוות כלום!! (ל''ת)

    ניר, 11/01/06 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שוב את נלחמת בדחליל

    חילוייני, 11/01/06 13:31

    ''הציבור'' לא סופר מי מתפלל ומי לא. זה קוריוז עיתונאי. אריאל שרון השכיל להקים עליו ציבורים רבים ושונים - שמאלנים (עד לאחרונה), אנשי שלטון החוק (בגלל פרשיות כאלו ואח'), ומתנחלים (ואכמ''ל). יש ודאי רבים שמצדדים בו ומייחלים לבריאותו ויש כאלה שקשה להם להתפלל עבורו או להצטער עליו יותר משאדם מצטער על כל חולה אחר בן 79 הנאבק על חייו. כל עוד אין מי שמתפלל למותו או שמח לאידו - הכל לגיטימי.
    ואם אעבור לידך ברחוב - האמיני לי שלא אבחן אותך או את שכניך על מנת לנחש אם התפללת או לא.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד! בדיוק מה שאני חושבת כבר שבוע... (ל''ת)

    טל, 11/01/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איש אינו מבקש ממכם דבר,שרון שרף טהרותיכם בפניכם והוציאכם מחוץ למחנה (ל''ת)

    און, 11/01/06 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השאלה האמיתית אלייך

    נח, 11/01/06 13:00

    כדי לבחון משהו צריך לבדוק
    אותו בנקודת הקיצון לכן
    השאלה היא:
    נניח שהכל תלוי בתפילתך-
    כלומר אם תתפללי שרון
    יחיה ואם לא שרון חס וחלילה
    ימות :האם היית מתפללת או לא?
    אם את יהודיה אמיתית כמו שאת טוענת -אין לי ספק שהיית מתפללת.
    אם תגידי שלא יש רק שתי אפשרויות
    את לא ממש מאמינה בכוחה של התפילה.
    אפשרות שניה שאת לא ממש יהודיה
    (לא ביולוגית אלא נפשית)
    רק להזכיר לך את מאמר חז''ל
    מהם התכונות היהודיות.

    הגב לתגובה זו

    • חזל גם אמרו כל המרחם על אכזרים (ל''ת)

      שלומי, 12/01/06 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    העם עם שרון - אתם אאוטסיידרים (ל''ת)

    שי, 11/01/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כנסו ללינק הבא

    אלי, 11/01/06 12:59

    http://www.inn.co.il/news.php?id=1358750

    (באיזה אופן מתפללים עבור שרון)

    הגב לתגובה זו

    • ענק!

      איציק, 11/01/06 18:10

      כל הכבוד, תגובה חכמה של הרב דרוקמן לקמפיין התפילה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה קרה ? הרסו את הווילה על הים ? (ל''ת)

    אבי, 11/01/06 12:58

    הגב לתגובה זו

    • כשיהרסו את הוילה שלך בכ''ס נראה מה תגיד. צבוע (ל''ת)

      אזרח, 14/01/06 19:16

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

    חנה, 11/01/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ליקרוא ולא להאמין !! דתיה אגואיסטית !!

    מאיר, 11/01/06 12:51

    מנהיג לטוב ולרע נמצא במצב קשה נלחם על חייו ובתוכך נלחמות מידת הדין ומידת הרחמים !!!
    מנהיג שנתן את כולו לטובת עם ישראל ואת לא יודעת אם לשמוח או להתפלל עליו ?
    גועל נפש, רוע !!

    הגב לתגובה זו

    • ''כל כולו למען עם ישראל'' אבל היום

      מגורש, 14/01/06 19:16

      הוא רשע! שגירש, הרס, החריב, השחית, והתכוון להמשיך בכך ''. לא שמח לאידו. לא אוכל גם להתפלל עליו

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    את אומרת מה שרבים חושבים

    מתפלל ,לא להחלמ, 11/01/06 12:42

    יישר כח על גילוי אומץ הלב בחברתנו האטומה והצבועה למדי. גם אני לא התפללתי, את יודעת למה? כי לא היה ביהכ''נ כי הוא הפקיר אותו .והתהילים במכולה ואת האצבעות שרציתי להחזיק לו שברו היסמניקים .אז אריק, שלום ולא להתראות! לא קדימה ולא אחורה, לא תזכה לראות בשוב ה' ציון

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אנחנו חיים באותה מדינה?

    רונו, 11/01/06 12:39

    לא ברור לי באיזו מדינה את חיה. אני לא שמעתי על שום הוראה של אגודת העיתונאים בכל נושא שהוא, ולא נוכחתי שבוחנים מישהו אם הוא מתפלל או לא - אלא אם זה ילדים לובשי כיפות שמגדירים כל אחד שאינו לובש כיפה כ''לא יהודי''.
    אני איני מתפלל לשלומו, כי איני חושב שזה עוזר, אבל יש לי תחושה שרוב אלה שכן מתפללים, הם פשוט אותם חובשי כיפות שלא היו בהפגנות למען גוש קטיף שובכך מביעים את עמדתם.
    ואם את לא רוצה להתפלל, שיהיה לך לבריאות

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    היא צודקת!

    ש, 11/01/06 12:38

    אני חילונית שנוהגת להתפלל מידי פעם...

    על אריאל שרון אני לא מתפללת!

    הוא גירש אותי מהבית!

    מבחינתי שרון הוא ראש ממשלה טוב יותר איפה שהוא נמצא עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • האמת גם אני לא הזלתי דמעה כשגרשו אותכם מהרצועה זה אפילו שימח אותי (ל''ת)

      יואב, 11/01/06 14:04

      הגב לתגובה זו

      • יואב אני אוהבת אותך כשאתה מדבר ככה- גם ברגישות וגם בנחישות (-: (ל''ת)

        יואב תעשה לי, 11/01/06 15:30

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    טוב מאוד,אל תתפללי,ממילא הוא לא צריך את התפילות שלך ושכמותך

    רוני, 11/01/06 12:13

    עם ''חברים'' ו''תומכים'' כמוך עדיף לו להיות לבד.ועוד דבר-אף אחד לא דורש ממך שום דבר,זו מדינה דמוקרטית עדיין.וההתבכיינות הזאת כאילו כל הזמן מבקשים מכם דברים היא אווילית.ואחרון(אך לא חביב)אם את כל כך לא רוצה להתפלל,אז כנראה שאת כן מייחלת שיהיה לו רע, לא? הסקה לוגית פשוטה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמו תמיד -- עזבי אותך מהעובדות!!!

    אגודת העיתונאים, 11/01/06 12:06

    אגודת העיתונאים נתנה לך הוראה להתפלל?

    כמדומני שהרבנים הראשיים הורו כך.
    וגם הרב עובדיה יוסף.
    וגם הרב לאו.
    וגם רבנים רבים נוספים.

    אבל העיקר שיצאת מתוחכמת בעיני עצמך ובעיני עוד כמה יהודים שונאי עמם.

    זו לא הישראליות שלך שעומדת למבחן.
    זו רק החמלה האנושית הבסיסית שלא עוותה עדיין משנאה לשונה. ואצלך, כנראה, הציון לא גבוה במיוחד.

    הגב לתגובה זו

    • אני מתפלל לרפואתו אבל קצת מוטרד...

      ברק, 11/01/06 14:20

      האם החמלה הבסיסית שאתה מדבר עליה מופנית גם כלפי המגורשים או המתנחלים?
      האם כל תומכי ההתנתקות חומלים על מי שנאלץ לשלם את מחירה (גם אם חושבים שזה הכרחי) או שמא שמחים לאידם של המתנחלים? עיין בטוקבקים בכל פינה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם אני לא מתפלל

    אחד, 11/01/06 11:58

    למה את מתייחסת למה שאומרים? הרי כשפינו את הגוש לאף אחד לא היה איכפת ממך אז מה הם רוצים עכשיו? תלכי בעקבות לבך ואל תתני לאף אחד לבלבל אותך. ושאף אחד לא ידבר בשמך כאילו ''כל העם מתפלל לשלומו''.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולנו מתפללים שיחיה במוסד סיעודי במשך 30 השנים הבאות (ל''ת)

    שכר ועונש?, 11/01/06 11:49

    הגב לתגובה זו

    • מי זה כולנו? (ל''ת)

      יואב, 11/01/06 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    את ויקרת פרידמן נכס ל NRG (ל''ת)

    ירון, 11/01/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    העבודה שהיטיב בעבר,לא נותנת לו הזכות להרע באחרית ימיו (ל''ת)

    ולכן איני מתפלל, 11/01/06 11:14

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך-אתה לא עושה טובה

      יהודי כמוך, 11/01/06 11:37

      כאילו שזה מה שישנה את מצבו של שרון.למה אתה חושב שהתפילות עוזרות בכלל?
      עובדה:כולם התפללו לשמיים שיעצרו את ההתנתקות,וזה לא עזר,כי זה היה רצון ה'.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדהים! מסכימה עם כל מילה... (ל''ת)

    יהודיה, 11/01/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני ממש מרגישה בדיק כך (ל''ת)

    סטודנטית, 11/01/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא פחות ממך

    יהודיה, 11/01/06 11:02

    אל תתפללי אם את לא מרגישה צורך אבל למה את צריכה לפרסם את זה ברבים? כדי שנדע בדיוק למה את כן מייחלת?
    כו אותה שוטה מגוש קטיף ועוד ''יהודים'' כמוה שמתפללים למותו של ראש הממשלה?
    מה יש לך חהגיד לאותם אנשים או שזה האני מאמין שלך ולכן את שותקת.

    הגב לתגובה זו

    • יושרה

      שלומית, 11/01/06 12:43

      רק דגים מתים הולכים עם הזרם!
      במדינתנו המסתאבת אנשי היושרה מופקעים נן הקונצנזוס , ולעתי יש לשבח את היעשרים המעיזים להביע דעה עצמאית ואולי אפילו גורפת במידה ולא היתה אצלנו השתקה....
      היהודיה שלדבריה אני מגיבה מנסה יחד עם הרבים להשתיק קולות אותנטיים ... חבל!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה ששרון עולל לאחייך ומה שהוא עולל לאחי

    הרצל, 11/01/06 11:01

    ''אחייך'' הם לכל היותר כ- 15% מהעם היהודי. כל היתר הם, כנראה, אינם אחייך.
    ''אחי'' הם כ- 70% מהעם היהודי.

    במשך שנים רבות גנבתם את דעתו של העם בעזרת ''מרכז הליכוד'' שדיעותיו מייצגות כ- 15 מנדטים אבל הוא קבע כנסת קיצונית ולא מייצגת.

    בא שרון שליט''א ופקח את עיני העם.

    אחי, להבדיל מאחייך, אוהבים את שרון ומתפללים להחלמתו.
    לאחי הוא עשה רק טוב.

    את הית מעדיפה שראש הממשלה יעשה את ההיפך, כלומר, יעשה טוב ל- 15% מהעם ורע ל- 70% מהעם.
    גאון זה שהמציא את הדמוקראטיה.
    אנא אל תתפללי להחלמתו כי תפילות מאנשים כמותך עלולות רק להזיק לראש ממשלתנו האהוב.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא הכי מצטיין בחשבון

      נעמה החרדית, 11/01/06 11:56

      אולי שכחת ששרון ניצח את מצנע בבחירות בגלל שהוא הבטיח לא לפנות ואילו מצנע הבטיח לפנות.
      נו, אז איפה רוב העם?

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר ממש שטויות! (ל''ת)

      אריאל, 11/01/06 12:39

      הגב לתגובה זו

    • מצחיק כל פעם מחדש לשמוע שמאלן שטוען שהוא 70% מהעם... (ל''ת)

      מבצע סבתא, 11/01/06 12:50

      הגב לתגובה זו

    • למה 70%, למה לא 90% ??

      יוגב, 11/01/06 13:21

      למה לא 99%.....? תמשיך להתלהב מעצמך ומהמון הפלצנים שמקיפים אותך ומפמפמים אותך שאתה גוליבר....
      הסקרים תמיד שיגעו לכם את השכל.
      אחר כך באו הבחירות , שהם הסקר האמיתי והורידו אותכם לממדים האמיתיים שלכם. שנה ישבתם בשקט בחורים שלכם עד שעבר לכם, שכחתם, או שלקחתם איזו מנת יתר ושוב חזרתם לנפח את עצמכם עד שהבלון שלכם שוב יתפוצץ ברעש גדול.
      אתם לא רוב ! תכניס את זה טוב טוב למוח המצומק שלך.

      הגב לתגובה זו

      • יוגב, סבתא, אריאל ונעמה אולי אתם צודקים.

        הרצל, 11/01/06 14:43

        את זה נדע כמובן ביום הבוחר.
        אולי נסחפתי קצת במספרים אבל גם אולי לא.
        הרי מדובר בסקרים סטטיסטיים, וסטטיסטיקה אינה מדע מדוייק אלא בקירוב.
        רק אל תשכחו שהמגמה יכולה עדיין להשתנות לשני הכיוונים.
        הינה המתימטיקה הפשוטה:
        קדימה כ- 40 מנדטים
        עבודה כ- 20
        שינוי + מרץ כ- 10
        מפלגות ערביות כ- 10
        סה''כ כ- 80 מנדטים שתומכים ביציאה מההתנחלויות.
        ואילו ה- 40 הנותרים אינם עשויים מקשה אחת. אגודת ישראל, למשל עם 5 מנדטים ושס עם כ- 10 מנדטים הם לא בדיוק חלוצי ההתנחלויות.

        אבל אין לכם מה לדאוג שכן אם תרבו בתפילות כשם שעשיתם לפני ההתנתקות, קרוב לודאי, תצליחו להטות את הכף לטובת ''ארץ ישראל הקדושה''.

        הגב לתגובה זו

    • יוגב, סבתא, אריאל ונעמה, אולי אתם צודקים

      הרצל, 11/01/06 16:25

      את זה נדע כמובן רק ביום הבוחר.
      אולי נסחפתי קצת במספרים, אבל אולי לא.
      הרי בינתיים מדובר בסקרים סטטיסטיים, וסטטיסטיקה אינה מדע מדויק אלא בקירוב.
      רק אל תשכחו שהמגמה יכולה עדיין להשתנות לשני הכיוונים.
      הנה המתמטיקה הפשוטה כל כך עפ''י רוב הסקרים:
      קדימה כ- 40 מנדטים
      עבודה כ- 20
      שינוי+מרץ כ- 10
      ערבים כ- 10
      סה''כ כ- 80 מנדטים שתומכים בפינוי התנחלויות.
      ואילו 40 הנותרים אינם מקשה אחת. אגודת ישראל למשל עם 5 מנדטים ושס עם כ- 10 מנדטים אינם בדיוק חלוצי ההתנחלויות.
      האם האגודה או שס הקימו אי פעם התנחלות.
      אבל אין לכם מה לדאוג שכן אם תרבו בתפילות כפי שעשיתם לפני ההתנתקות, קרוב לודאי, תצליחו להפוך את המגמה ולהציל את ''ארץ ישראל הקדושה''.
      תהיו בריאים אמן ואמן.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    והכי אירוני

    דובי הראל, 11/01/06 10:52

    שאלה שתובעים מאיתנו להתפלל, לא ביקרו בעשר השנים האחרונות בבית כנסת. יתרה מכך, אפילו עכשיו הם עצמם לא טרחו לפתוח ספר תהילים. הם אפילו לא מאמינים, אבל דורשים ממני להתפלל.

    מצטער, אני כעת מתפלל על עמונה ועל חברון ועל שיקום הפליטים. לא שכחתי את מלחמת האזרחים שהיתה לנו בקיץ.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל להתפלל לא צריך בית כנסת

      שלומית, 11/01/06 12:43

      ולא צריך להיות עם כיפה על הראש!

      אני חילונית ואני מתפללת הרבה לאלוהים, אומנם לא מטקסט כתוב ומוכתב מראש אלא מהלב ומהנשמה!

      אל לך מונופול על אלוהים! הוא לא שלך בלבד!

      לרפואת אריאל שרון אני ממש אבל ממש לא אתפלל!
      הוא ראש ממשלה הרסני ובוגדני , שקרן ורשע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יחי המלך שרון והמונרכיה הדיקטטורית שבנה!

    אחת, 11/01/06 10:51

    רבקה את צודקת בכל מילה!!!!!!!!!

    מעריצה את שרון נוכח השינויים הקיצוניים שהוא ובניו הטמיעו בעם בתקופה כה קצרה...משלטון דמוקרטי נבחר, בו לעם על כל גווניו הרבים זכות דיבור ודעה עצמאית, הפכנו להיות חברה מונרכית דיקטטורית שלא רק מנהיגה הוא כזה, אלא גם אנחנו בתור פרטים כאלה, ומחייבים את כולם לחשוב בדיוק אבל בדיוק אותו דבר על הכל ובייחוד על המלך שלנו שרון, ואוי לו למי שיעז להלעיז או לבקר.....
    אז נכון, כרגע שרון נמצא במצב קשה ואנחנו מאחלים לו רפואה שלמה, אבל מכאן ועד להכריח אותי לאהוב אותו או להתפלל עבורו??????????? מישהו התייחס לגנדי ו/או לכהנא אחרת אחרי שנרצחו באכזריות על ידי מחבלים? לא ולא ציפו מאף אחד להתחיל לאהוב או לכבד אותם רק בגלל שקרה אסון...
    אז יאללה חברים קחו את עצמכם ביידיים, אנחנו עם אחד עם הרבה דעות וגוונים וטוב שכך, זה מה מבדיל אותנו פה מהשכנים...אל תתנו שישללו לנו את החופש לחשוב ולהביע דעה!

    הגב לתגובה זו

    • י ש ר כ ח ! ! ! (ל''ת)

      יהודי, 11/01/06 13:42

      הגב לתגובה זו

    • גנדי וכהנא נרצחן, ואני בטוח שאם הם היו נלחמים על חייהם

      אפרים, 11/01/06 22:33

      אז השמאל היה מתפלל לשלומם.
      השמאלנים הם אנשים טובים, ואי אפשר לקחת את זה מהם.

      הגב לתגובה זו

      • רק להזכיר...

        שמוליק, 12/01/06 23:47

        בנושא הרב כהנא , חברי כנסת מהשמאל מיאנו אפילו לעמוד דקה דומיה לזיכרו....רק לאחר דין ודברים, וכמה שיצאו מהמליאה, עמדו הנשארים. אז אל תדברו איתי על כמה רנשים בשמאל רחמנים גדולים...ובכלל מישהו מהם הזיל דמעה כשראה את ביזוי בתי הכנסת בזמן הגירוש ולאחריו? מישהו מהם בכה כשאנו שרנו ''תפילה לעני כי יעטוף'' ו''רחם'' בדמעות בעיניים? שמעתי שמאלנים שלעגו לנו, ואמרו שאלו דמעות תנין (דברי אלוף בצה''ל לשעבר)...אז די- חפשו את החברים, אם תפילותינו בעת הגירוש לא נחשבו בעיניכם, מדוע מפריע לכם שאיננו רוצים להתפלל על המגרש בכבודו ובעצמו? איני מתפלל על שרון, כי איני יכול. איזה חלק במוח הסתום שלכם, האטום לדמעותינו בזמן הגירוש, לא מסוגל להבין זאת????אני רק יכול לאחל לו בריאות ופרישה, ותו לא.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדוע אמונה דתית נראית ונשמעת כמו תעמולה פוליטית.???

    קפטיין אבו אמין, 11/01/06 10:51

    איני מבין-מדוע אמונה דתית אצל המתקראים דתים כיום מתבטאת נראית ונשמעת כמו תעמולה ועמדה פוליטית.האם מי שדעתו הפוליטית שונה -אינו יכול להיות מאמין???
    כאשר אני רואה בדתות אחרות את העיסוק הפוליטי-למשל באיסלם אני רואה בבואה של הקורא אצלנו ומבין את האסון שיבוא על חברתנו אם חו''ח יגיע יום והדת תהיה בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סוף סוף מישהוא אומר את האמת

    אבו אמיר, 11/01/06 10:37

    כבר שנתיים רוב העם מתפלל ששרון יתפגר בגלל התוכנית לגרוש יהודים מאדמתם.
    ועכשיו שסוף סוף התפילה התגשמה באים ומטיפים לנו שצריך להתפלל לבריאותו של האיש שגירש אותנו מאדמתינו.
    אנחנו הרוב לא שייכים לתפילותיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפתרון (לפחות שלי)

    יהודי, 11/01/06 10:34

    בתפילה לשלום החולה נזכרות בפירוש ''רפואת הנפש ורפואת הגוף'', בסדר זה. ואני אכן מתפלל שהקב''ה ירפא קודם כל את נפשו ואחר כך את גופו. זה יהיה מאוד משעשע (שלא לדבר על קידוש ה' ושאר מונחים) אם הוא יחזור לאיתנו ויודיע שהוא לא יודע מה קרה לו עד עכשיו, למה הוא גירש, אולי זה היה שבצון מוחי מתמשך שכזה, ואפילו יתחיל עכשיו למגר את הטרור סוף סוף.

    מותר לחלום (ולהתפלל), לא?

    הגב לתגובה זו

    • ענק

      שמוליק, 11/01/06 11:57

      לוקח ממך את החלום

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מורכבות מתוחכמת אבל תכלס ריקה

    ריקי קאל, 11/01/06 10:34

    יהודיות=חמלה

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות

      שבאבניק, 11/01/06 11:47

      דוקא בגלל שאחת התכונות המובהקות ביהודים היא רחמים, הזהירו אותנו: כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים.
      ביהדות בפירוש אסור לחמול אוטומטית על מי שסובל.
      לא כמו בפוסטמודרניזם שהופכים כל קרבן לצודק.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מעולה ומביא את רגשותיי בדיוק! (ל''ת)

    שמואל, 11/01/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יפה, כל הכבוד, שלך לנצח (ל''ת)

    נתי, 11/01/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פשוט יפה ונכון (ל''ת)

    לא מגיב כמעט, 11/01/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני שמאלן ואת צודקת

    אורי, 11/01/06 10:24

    כל הכבוד על הקול השפוי.
    צודקת בכל מלה. אני רק מקווה שאת מבינה את החשיבות בלא להיות עדר ובשמירה על מחשבה עצמאית וביקורתית כיוון שהרושם הוא שלעיתים אתם נזכרים בערכים אלו רק כאשר הם מתאימים לכם, ואילו בסיטואציה אחרת הציבור הדתי לאומי יכול להיות מאד לאומני.

    הגב לתגובה זו

    • סלח לי אורי

      דתית לאומית, 11/01/06 11:49

      אבל ההתיחסות שלך לציבור הדתי לאומי כלעדר אינה אומרת שזו עובדה.
      אני שם, ויש קולות מים רבים ושונים, אין לך מושג כמה.
      גן אצלנו רבים נוטים לראות את השמאל כעדר, ואתה שנמצא שם יודע שכנראה זה לא כך.

      הגב לתגובה זו

      • מעניין שהקול האחר אף פעם לא נשמע (ל''ת)

        רני, 11/01/06 17:43

        הגב לתגובה זו

    • השמאלנים אף פעם לא זוכרים

      ברוס, 11/01/06 12:55

      שיש דבר כזה שנקרא חופש ביטוי וחופש המחשבה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מעניין איך היו מגיבים על דברי מתנחלים?

    הכל מאלוהים, 11/01/06 10:21

    עיתונאית יקרה, את עסוקה מדי בלהניע את שפתיך, ורק אתמול הראו בטלויזיה (אולי מפת קדושתך את לא רואה שיקוצים שכאלה), ילד חמוד, לא יותר מבן 6-7, אומר בחיוך מבויש ''אני רוצה ששרון ימות כבר'', שלא נדבר על ההורים שלו ועל ''לכל כלב בא יומו'' שאמרה מדריכת נוער חמודה (ויפה, יש להגיד).
    אתם רשאים לעשות כרצונכם, להתפלל כרצונכם, לשנוא כרצונכם רק אל תראו את עצמכם כבעלי האמת הצרובה, כנציגים של הקדוש ברוך הוא עלי האדמות, כיהודים.
    אתם כת שהופכים לקיצונים יותר ויותר, שמתנתקים מהעם ומהמדינה.
    ובתור הדיות בענייני אמונה, אוילתסבירי לי שכאשר המתנחלים אומרים בקשר למחלתו של שרון שהכל מאלוהים, אז גם ההתנתקות היא מאלוהים? כל ההרוגים על לא כלום שנהרגו ברצועת עזה, יהודים כערבים, זה גם מאלוהים? וכל אלה שמפתחים שנאה מתוך בתי מלון 4 כוכבים, הם ממומנים ע''י אלוהים?
    מיום ליום אני גאה בלהיות מה שאני, מלא שאלות, שרואה את המציאות במגוון הצבעים ולא בשחור לבן, שאפילו מגלה אמפטיה ליהודים דתיים ששונאים אותי וכל מה שאני מייצג וגם למשפחה פלשטינית שבקושי יכולה לקיים את עצמה (שגם שונאת אותי, אבל עם הרבה יותר סיבות ממה שיש לכם).
    הכל מאלוהים, ואני מקווה שאלוהים ישכיל לעזור בביצוע נסיגה נוספת, שיעזור בסיום הכיבוש ושיגרום לבנית חברה שיוויונית יותר, צודקת יותר, אוהבת יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת לא מבין מה הבדל???

      אביתר, 11/01/06 12:05

      ברור שהכל מאלוהים, אבל יש מה שנקרא חופש הבחירה. הרי לא תגיד על מי שרצח שזה הכל מאלוהים ולכן לא נשים אותו בכלא...
      אז ככה גם לגבי ההתנתקות- זו היתה בחירה של שרון המושחת וחבריו. אבל כאן באירוע שפקד אותו לא היתה מעורבת יד בשר ודם, הכל היה בידי שמיים.

      הגב לתגובה זו

      • אולי להפך ?

        אלי, 11/01/06 15:57

        ההתנתקות הייתה אצבע אלוהים, ומחלתו של שרון היא תוצאה של בחירתו החופשית לאכול בצורה מאוד לא בריאה.

        הגב לתגובה זו

        • לאלי תשובה לשאלתך וגם לימנים

          דוד, 11/01/06 19:23

          הרי שרון כבר 78 שנה אוכל בצורה שהוא אוכל ,אז אולי תסביר למה זה קרה אחרי שכל הזבובים נדבקו ל''קדימה'' ואז בבת אחת הקב''ה הוריד להם את הראש, ובדיוק אחרי ההתנתקות , הרי הוא אכל ככה כבר שנים אז למה השבץ נגרם רק עכשיו?
          יש כלל שקבע הרמב''ן ''הגזרה אמת והחריצות שקר'' דהיינו נגד מה שגוזר הקב''ה לא תעזור שום אמת ותראה איזה מצחיק, התרופה לדילול הדם שנתנו לו הרופאים ,היא זו שגרמה לו לנזק החמור יותר, תרופה שלכל חולה אחר כמו שרון לא היו נותנים ,או כמו שאומרים הוא ניזוק , מדאגת יתר.
          כמו כן הימין שהאמין בשרון כמו אלהים אחרים שהוא יושיע אותנו , אמר לו הקב''ה הנה האלוהים שלך שבטחת בו , לך ותשען עליו, ואז הקב''ה שיחק לו קצת במוח והופ ,הוא נהפך למאלני ,עונש על זה שאנישים האמינו באיש ולא בהקב''ה.

          הגב לתגובה זו

    • האמפטיה שלך למשפחה פלסטינית - מעוררת דאגה

      אפרים, 11/01/06 22:27

      יש לך אמפטיה למי ששולח את ילדיו לבתי ספר בהם מחנכים אותם להרוג אותך, לחסל את מדינת ישראל ולהקים מדינה פלסטינית בין הים לירדן?!
      נכון, אולי אין להם בתי ספר אחרים שאינם של הרשות הפלסטינית - אבל האם ראית אי פעם הורים פלסטינים המגנים את החינוך שמקבלים ילדיהם?
      האמפטיה שלך למי שחלומם של כ- 25% מילדיהם הוא להיות שאהידים - צריכה להבדק ע''י אנשי מקצוע.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נהדרת - הוצאת לי את המילים מהפה

    אני, 11/01/06 10:21

    פעם ראשונה שאני מסכימה ממש עם כל מילה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    קדימה לכלא, 11/01/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מאמר ע-נ-ק! כל הכבוד! (ל''ת)

    רועי, 11/01/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    REPONCE A נישאר אתרןג

    MEYERSUISSA, 11/01/06 10:05

    PAS BESOIN DE TA PRIERE DIEU ECOUTE CEUX QUI PARDONNE.TA PRIERE VAUT ZERO.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בואי אני אגלה סוד:

    ששששש ...., 11/01/06 10:04

    לאף אחד לא אכפת מה את עושה. תתפללי או לא- מעניין את הת*ת שלי ושל שאר עם ישראל .
    וגם אין באמת מי שטורח לקרוא את כל מה שאת כותבת.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח....

      נעמה, 11/01/06 11:51

      ממש אין מי שקורא

      הגב לתגובה זו

    • אפילו אתה קראת

      קורא, 11/01/06 12:28

      כל הכבוד - כל מילה במקומה...

      הגב לתגובה זו

    • ממש בוגר... (ל''ת)

      שלומית, 11/01/06 12:45

      הגב לתגובה זו

    • מסתבר שקראת, וגם יצאת אהבל... (ל''ת)

      מבצע סבתא, 11/01/06 12:48

      הגב לתגובה זו

    • מאחר שממילא אין אלוהים

      אביב החביב, 11/01/06 13:00

      ייתכן שאם תתפלי לשלומו יקרה בדיוק ההיפך...

      הגב לתגובה זו

    • בוא ואגלה לך סוד:

      פףףףףף, 11/01/06 13:19

      לאף אחד לא אכפת אם שרון מזיז רגל או יד או את הת*ת שלו. וגם אין באמת מי שטורח לקרוא את כל מה שכותבים על זה.

      הגב לתגובה זו

      • מתווכח עם העובדות? מסתבר שיש רבים שמאוד אכפת להם מבריאות שרון (ל''ת)

        רבים דואגים, 11/01/06 15:34

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט לא יאמן איך כל פעם את קולעת בול

    איתמר, 11/01/06 09:59

    ומצליחה להוציא את המילים שאצל רובנו פשוט נאלמו פנימה. (מלשון אילמות)
    אכן השם נתן לך לשון לימודים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יכבר הרבה זמן..

    משה, 11/01/06 09:54

    שאני קורא את הטורים שלך ומתמוגג. גם אם לא תמיד מסכים הסגנון האישי האמיתי והלא מתלהם שובים את ליבי. הפעם תיארת בדיוק את הרגושתי ועל כך אני מודה לך. תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם אני לא מתפלל לבריאות שרון

    מוטי, 11/01/06 09:53

    אני לא מתפלל כי אני לא דתי ולא מאמין בע''ה.
    אני לא מבין מי דורש ממך להתפלל לבריאות שרון.
    את ממש לא צריכה להתפלל לבריאותו ואת זה את שומעת מתומך שרון.
    שכל אחד יתפלל לפי נטיות ליבו.
    ודרך אגב את מוזמנת לקרוא קצת תגובות של אנשים דתיים/ימניים בכתבות על מצבו של שרון ולהבין שחלק מהם איבדו מזמן צלם אנוש.
    אף אחד לא דורש מאחרים להתפלל לבריאות שרון אבל לרקוד ולשמוח לאידו באופן פומבי זה מגעיל ודוחה ומי שעושה זאת גורם לאנשים רבים להרגיש שהימין הדתי כבר מזמן אינו חלק מהעם הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יישר כח - סוף לכל הצביעות (ל''ת)

    ירון, 11/01/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תודה לך, ביטאת יפה את מה שאני מרגישה כבר שבוע

    יעל, 11/01/06 09:49

    ומתלבטת אם זה אומר שאני טובה או רעה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יפה,איך את מצליחה תמיד לקלוע לטעמי?

    חנה ,ב''ב, 11/01/06 09:42

    שכחת את ''מדד'' האף הקופץ בכל פעם שטענו שהוא משקר?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יפה מאוד (ל''ת)

    עי, 11/01/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    את לא מעניינת אותנו. תפסיקי לבלבל

    ישראלי, 11/01/06 09:39

    את השכל.
    ממילא אלוהים לא מקשיב לכם. ראיתם מה היה בפינוי. כל מאמיני האל נשבעו שלא יהיה פינוי.
    והפתעה!!!
    מבחינת ההיגיון, אם לא תתפללי לשלומו, יש סיכוי שהוא ייצא מזה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי התפילות דווקא עזרו

      יהודי, 30/01/06 22:56

      תראו, עובדה איפה נמצא היום שרון.
      יתכן שהם פשוט הגיעו קצת באיחור.
      אז 'קדימה' - להמשיך להתפלל

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי ביקש ממך להתפלל לשלום שרון?

    הרב בריח, 11/01/06 09:38

    הרי כל מי שתומך בשרון אינו מאמין בתפילות. קדימה היא החלק החילוני של הליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    את פשוט לא מבינה נכון?

    אורן, 11/01/06 09:12

    זה לא מעניין אף אחד אם את מתפללת או לאו.
    מספיק שלא תביעי שמחה לאידו.

    היוהרה הזאת, לחשוב שאתם מעניינים מישהו בעם מעבר לרגיל היא מדהימה

    הגב לתגובה זו

    • אני מביע שמחה לאידך...

      ז. פרויד, 11/01/06 12:05

      ומאחל לך רפואת הנפש בקרוב.

      הגב לתגובה זו

      • זה הכי טוב שאתה מסוגל?

        אורן, 11/01/06 18:23

        ברור לי על מי צריך באמת לרחם כאן...

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביקרת בלב שלי לפני שכתבת?

    יפעה, 11/01/06 09:06

    תיאור מ ד ו י ק של המתרחש בליבי וכנראה של עוד רבים אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • יפעה, מה שלום אבא?

      א, 11/01/06 10:52

      בשורות טובות

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתיבה משובחת, נוגעת ומרגשת. כתמיד

    מזדהה, 11/01/06 09:02

    אני מספר 11111111111!!!!

    הגב לתגובה זו

    • היית מת להיות מס' 1 (ל''ת)

      עידית, 11/01/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רציתי להגיד..

    יהודי, 11/01/06 09:01

    תהילים לרפואת אריק אבל מה אני אעשה שהם נמצאים במכולה..אבל באמת רציתי להחזיק לו אצבעות אבל מה אני אעשה שהיס''מניקים שברו לי אותם..רציתי ללכת לבית הכנסת אבל מה אני אעשה ששרפו לי אותו.. צבועים!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • את התהילים שמת במכולה? (ל''ת)

      קשה להאמין, 11/01/06 10:48

      הגב לתגובה זו

    • אז מה?כבר 4 חדשים לא ביקרת בבית כנסת?ואתה בן אדם דתי? (ל''ת)

      או שאתה חילוני, 11/01/06 10:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יהודי מגורש

      המטיף בשער, 11/01/06 17:39

      אתה סתם פאודל שניצל במשך שנים את כל מי שמצא עומד על ידו ובכללם תאילנדים (שעבדו בשכר עבדות) פלסטינאים (שכבדו בשביל עוד פחות) וישראלים (שנתנו לך מחסה ומימנו את נטיותך הקולניאליות) אתה משתמש ביהדותך כקרדום לחפור בו, לא יותר. ואתה לא יותר יהודי מאחמד טיבי.

      הגב לתגובה זו

    • -בהמשך ליהודי המגורש-

      !, 15/01/06 00:50

      ...רציתי לתת צדקה לרפואתך, אבל עוד לא קיבלתי פיצויים. רציתי לבכות, אבל כבר נגמרו לי כל הדמעות בגירוש.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רבקה יפה- כל הכבוד!!!!

    אחד, 11/01/06 09:01

    שימת פה לכולנו!!!
    הרוב הדתי השפוי הדומם!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוונן שימשת פה לכונו!

      מסכים לכל מילה, 11/01/06 10:52

      צודק מאוד !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשוט צודקת! (ל''ת)

    עידית, 11/01/06 08:59

    הגב לתגובה זו

    • צבועה דו פרצופית

      ל.ע, 11/01/06 11:31

      ומי ביקש ממני להצטער על פינוי התנחלויות?
      ומי הודיע שאני לא יהודי כי נמאס לי לממן את הפנטזיות הפשיסטיות של המתנחבלים?

      את פשוט צבועה ומתחסדת.
      ממילא תפילה (ובמיוחד של הכתומים) היא עבודת אלילים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק ! גועל נפש ! לכי להתנחלות שלך

        דן, 11/01/06 12:54

        לא רוצים כמוך פה ,
        הציבור הדתי מסתכל רק על עצמו ! פגעו בו העליבו אותו,
        לכו להתנחלויות שלכם , לווילות עם הג'קוזי עם ההטבות מס !!!

        הגב לתגובה זו

        • אוי השנאה השנאה

          מתתיהו, 11/01/06 14:16

          השנאה שלך למישהו שחושב קצת אחרת ממך , פשוט עוברת על גדותיה ונשפכת .

          אני באמת מרחם עליך. זה בטח לא קל לסחוב איתך כל כך הרבה שנאה לכל כך הרבה יהודים.
          ועוד שנאת חינם.

          הגב לתגובה זו

        • היא גרה בעיר

          שים לב, 12/01/06 09:07

          והיא חרדית
          אבל מה אכפת לך

          הגב לתגובה זו

        • דן מהרצליה

          שמוליק, 12/01/06 23:59

          אתה מדבר על ווליה עם ג'קוזי? ועוד מהרצליה? אני ממש לא חושב שזה חכם לחשוב שאנשים כל כך טיפשים. טוב שלא אמרת שאתה מצפון ת''א...
          ובעניין הווילות והג'קוזי. מעניין אותי אם אי פעם היית בחייך בהתנחלות כזו או אחרת....כי ברור לי שאינך יודע על מה אתה מדבר, ועל כך אני מצטער עליך. צר לי על טיפשותך ועל כך שקל לתקשורת לתמרן את דעתך הפותה. אני מכיר רבים ממפוני הגוש שבקושי מצאו עבודה ושמצבם הכלכלי היה בכי רע. הווילות שאתה מדבר עליהן, הן ווילות זולות לקנייה כשם שזוk לבנות וילה בירוחם- ומאותה סיבה- אין יותר מידי ביקוש להן, חוק כלכלי פשוט. אז לפני שאתה ושכמותך מראים את טיפשותם בציבור תבדוק את הדברים. אלא אם כן, שנאתך לאחיך המתנחלים, מעבירה אותך על דעתך, עד כדי הוצאת דיבה. ולפי זה לא משנה מה הם יעשו, יתפללו, לא יתפללו- תמיד אנשים מסוגך ישנאו אותם. נמאס מאוטו-אנטישמים.

          הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא מבקש שתצטערי אבל למה לשמוח כשאחר סובל?

        אריאלה, 11/01/06 16:48

        אני לא שמחה שאריאל שרון חולה. זה לא ממלא אותי הרגשת סיפוק ונקמנות. אני גם לא עצובה במיוחד- פשוט הרגשה ניטרלית כמו כל זקן אחר שאין לי שייכות אליו. לגבי תפילה? קשה לי להתפלל עליו אפילו בתור יהודי כי המעשים שלו פגעו בהרבה מאוד יהודים. אפשר לקוות שאולי יחזור בתשובה. והערבים? בהמשך ידרשו את גוש עציון, ירושלים, הגולן ומה לא, שהרי כל המדינה כבשנו מהערבים (למדת הסטוריה?) כך שלמעשה כולנו מתנחלים. וזכותינו על המדינה? מהתנ''ך. את מאמינה בתנ''ך? אין לי מושג, אבל אם לא תדעי שגזלת את האדמה מערבים, נקודה.

        הגב לתגובה זו