• 140.

    התגייסות השב''כ לקידום מדיניות

    לא נשכח, 10/01/06 20:45

    השמאל העומד במלוא מאת האחוזים לצד האויב, זה הדבר המפלצתי ביותר שיכל לקרות למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    התחיל הקמפיין לקראת המשך

    מתאבדים!, 10/01/06 20:06

    מדיניות היודן-ריין.
    תמיד שאלו אותי - למה את משווה אותם לנאצים, הם הרבה יותר גרועים.

    הבעיה היא, שטרם הומצא המונח בלשון אנוש להגדרת יצורים מתועבים כמו רן כהן, ראשי השב''כ וכל נציגיו האפייניים של השמאל היהודי, שזו חלאת אדם מן הסוג המצחין ביותר.

    כל התיקשורת מתגייסת לענין ''כריתת הזיתים'' ע''י ה''מתנחלים'',
    המגישה פונה לנווכל מועד הרבנים למען השד יודע מה, שכחתי, בכל אופן למען רוצחי ישראל - מהו הזית בשביל הפלשתינאי - סתם, שאלה אקדמית, כמובן...
    הערב ידונו ב - ''האם לשלם פיצויים למתנחלים המוכנים להתפנות כבר עכשו'', כאילו יש כאלה (כמו שהיו בגוש קטיף, בקושי חמש משפחות).

    עד מתי תימשך השטניות הזו, בלי תגובה, בלי השבת מלחמה שערה? עד מתי נניח להם להשמיד, להרוס ולהחריב?

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ואלה עשרת מחריבי הבית השלישי

    מביא את הסעיף, 10/01/06 18:09

    1. פייגלין.
    2. בני אלון.
    3. מיכאל פואה.
    4. דניאלה וייס.
    5. נתניהו.
    6. פדרמן.
    7. בן גביר.
    8. מרזל.
    9. נוער הזוועות.
    10. מתנחבלי יש''ע - פשע

    הגב לתגובה זו

    • לא נחרב הבית השני אלא בשל שנאת חינם

      השמאל שונא, 10/01/06 18:18

      והשנאת חינם הזאת נוזלת ממך ידידי היקר.

      אז מה אם לא חושבים כמוך ? זאת לא דמוקרטיה?

      יום יבוא ותבין - וגם תתחרט.

      הגב לתגובה זו

      • מגלגל עיניים צדקניות

        סמולן ומנתק, 10/01/06 19:01

        אנחנו לא שונאים אותכם חינם. עליתם לנו מאות מיליארדי שקלים.

        אתם המתנחלים הדתיים שונאים כל מי שלא דומה לכם. כך התחנכתם שנים ורק גלגלתם עיניים צדקניות כאילו אוהבי ישראל אתם.

        עכשיו הכל גלוי ולרוע מזלכם אנחנו לא רק הרוב, אלא אנחנו גם יודעים ואוהבים לשבור עצמות. יבוא יום וגם תחוש זאת

        הגב לתגובה זו

        • ולמה לא תתחיל עם אלה שנלחמים בך?

          Avi Ecuador, 10/01/06 19:25

          כמה עולה לך לבנות את מדינת הרשע פלסטין?
          אני לא מדבר על הדם שעל זה אפשר לומר שזה ''לא חשוב'' ובטח אם זה מתנחלים או דתיים.
          ולמה לא ישלמו הפלסטינים פיצויים ועל שבונים אותם אידיוטים?
          אולי 80000 מיליארד דולר על שני הדברים בכדי שיהיה לאידיוטים כמוך כסף בכדי לחגוג ואולי לזרוק משהו גם ''לשנואי'' נפשך היהודים?
          ואם לא משלמים משכנתא אז זורקים אנשים מביתם בחלם שמעתי, אז למה לא תזרוק רשעים?
          קניבליות שמעורבת באידיוטיות.
          נוסחא חדשה בחלם לאנשים ''יפי נפש'' מהשמאל.

          הגב לתגובה זו

          • תסתכל במראה

            מביא את הסעיף, 10/01/06 20:49

            כמה עלה לבנות את מדינת המתנחלים בגדה המערבית ?
            100 מיליארד דולר שהיו יכולים לעשות רק טוב לישראל .
            אתה רואה את המציאות בצורה הכי עקומה ודפוקה.
            כל הימנים הקיצונים כולל פייגליניהו ואתרוגון שהמציאות טפחה בפניהם בעת שהפכו למקבלי החלטות התנערו מהזיותיהן.
            ואתה בנקרופיליות הביזרית שלך לא תתעורר לעולם. תתמקד בשנאת מי שחושב אחרת ממך.

            הגב לתגובה זו

            • כן, ספר לאמריקאים

              Avi Ecuador, 11/01/06 00:37

              אולי יחזירו את קליפורניה ניומקסיקו אריזונה וטקסס למקסיקנים.
              כל עם אחר היה מלמד אותך ארכיאולוגיה פלסטינית אידיוט.

              הגב לתגובה זו

        • פחד. 'אתם' לא רוב. אני חילוני, אז אני מקוטלג אצלך?

          זה '...מנתק' עם, 10/01/06 19:34

          שבור ת'עצמות לעצמך. טיפש.

          הגב לתגובה זו

        • הצביעות שלך מחרידה. איפה ה''הומניות'' שאתה (שמאלן) מתהדר בה?

          חילוני, 06/02/06 22:27

          אני מרחם על אנשים כמוך.

          רואים עצמם כרציונאלים אבל רגש השנאה שולט בהם.
          רואים עצמם כמגיני הדמוקרטיה והצדק אבל מוכנים לשבור ת'עצמות לכל מי ששונה מהם.

          קורא למתנחלים מחבלים. כאילו שהם רוצחים. כבר לא יכול להבדיל בן רוצח לבין איש דתי, הא?

          אני בטוח שאם זה היה תלוי בך היה חוק עונש מוות למתנחלים, דתיים וסתם ימנים.

          הגב לתגובה זו

      • שינאת חינם עלק

        מביא את הסעיף, 10/01/06 20:38

        תראה את תגובה 107 ואת כל שאר הטוקבקיסטים בשכר.
        תראה את השנאה הנקרופילית שלכם לכל מי שלא חושב כמותכם.

        הגב לתגובה זו

    • אם עדיין לא הבנת

      Avi Ecuador, 10/01/06 18:38

      אז עם השמאל ישראל היא בטח לא בית.
      במקרה ''הטוב'' גלות אנטישמית יותר מסוכנת מכל גלות מערבית, אז על איזה חורבן ביש, סליחה, בית אתה מדבר?!
      ישרפלסטין בקו הירוק בטח לא תהיה של יהודים ובטח לא של אידיוטים קניבלים כמוך.
      ודרך אגב אני אפילו לא דתי בכדי שאוכל להבין זאת.

      הגב לתגובה זו

      • בעיות ההבנה שלך התחילו מזמן

        מביא את הסעיף, 10/01/06 20:40

        כן כן , תפנים טוב.
        השמאל הקים את המדינה והימין ושלוחיו ההזויים כמוך יחריב אותה .
        כולכם בית''ר ''כהנא'' ירושלים ונוער הזוועות.

        הגב לתגובה זו

    • לא קראתי את השטויות שלך אפס. אתה חולה פחד

      חתיכת מטומטם, 10/01/06 19:10

      מהערבים, ומשקר לעצמך באשר לתחושותיך היסודיות ביותר...

      הגב לתגובה זו

      • לא קראת כי אתה דיסלקטי

        מביא את הסעיף, 10/01/06 20:43

        במקרה הטוב וסתם אנאלפאבית במקרה הסביר.
        קרא את תגובה 107 ותלקק לך את המסך. סיקריקי שכמוך. שייפת כבר את הסכין ?

        הגב לתגובה זו

    • כל האנשים מ''ל,אנשי עשייה הם,ולא נותר אלא לקנא בהם,לעומתם אתה-

      מוטי, 10/01/06 20:06

      מתחבא מאחרי שם פנטסיה בדיוק איך שאתה רואה את העולם,
      בטוח כשאתה מתעורר בבוקר(אם מתעורר)כבר חושב על איך לתחמן את הבוס למה אחרת..
      כל עולמך סובב סביב ה$,ואתה מחפש תמיד איזה מכה לעשות,תמיד את הדרך הקלה שלא מעורבת בעשייה.

      הגב לתגובה זו

      • תטה את הראש ימינה

        מביא את הסעיף, 10/01/06 20:55

        ואולי מעט ה-IQ שלך יתרכז בצד אחד ולא יהיה כל כך דליל.
        אנשי עשייה ?
        רבק תתעורר. אפילו מנהיגיכם מתנערים מהם.
        נוער הזוועות ? זה הסמן המוסרי שלך ?
        אתה יהודי בכלל ?

        הגב לתגובה זו

        • מאין אתה סעיף??אני מודאג,אתה לא הולך לפגוע בעצמך?? (ל''ת)

          מוטי, 10/01/06 22:20

          הגב לתגובה זו

  • 137.

    לא נורה,פצצה גרעינית האיראני תעשה פא שלום צודק (ל''ת)

    LUBER, 10/01/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    דיסקין, קודם יורים אח''כ חוקרים מה

    הארי המזוהם, 10/01/06 18:03

    לא היה בסדר

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    נוער הגבעות ? לא - נוער הזוועות (ל''ת)

    מביט משמיים, 10/01/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אל תדאגו, הם עוד ישתפרו

    סתם קטע, 10/01/06 17:58

    כשעמי אילון מדבר על הצורך ביותר מאלטלנה אחת, הוא אינו מתכוון לירי הנקודתי ב''מתנחלים'', פשע מלחמה ופשע נגד האנושות בפני עצמם, אלא למכלול ההסתה, התרת הדם ושפיכתו, כזריקת דחף לטראומת ה''תותח הקדוש'', כדי שהשפעתה המחליאה לא תתפוגג לה.

    פרופ' אהוד שפרינצק הבהיר (במאמר ''אלטלנה – הרהורים פוליטיים מקץ שלושים שנה''): ''...בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה. מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. רק על הרקע הזה אפשר להבין, למשל, את הקלות היחסית שבה נתקבל 'הסזון הגדול'...''.

    יעקב מרידור, ממנהיגי האצ''ל, מספר (בספרו ''ארוכה הדרך לחירות''): ''היה בתקופה ההיא לחץ גדול מצד אנשי השורה על המפקד (בגין)... האנשים דרשו תגובה לחטיפות ולעינויים בידי ה'הגנה', ואולם המפקד הבין כי תגובה כזו פירושה – מלחמת אחים, והרי לזאת השתוקקו הבריטים. הארגון פרסם ברבים את עמדתו והכריז על אי-תגובה על הפרובוקציות של ה'הגנה'. ואולם דבר זה רק הגדיל את חוצפת החוטפים. הם ידעו מראש כי אינם עתידים להיתקל בשום התנגדות ותגובה... הכלל הנקוט בידיהם הוא, כי כל אשר הם עושים – טוב וצודק הוא, וכל הממרה את פיהם – פורש הוא...''.

    לא די שהשיטה לא השתנתה, אלא היא השתכללה ומשתכללת והולכת. ההסטוריה עדיין משוכתבת, ועל כן אין סיכוי שהיא תשפוט כהלכה את בן גוריון ואת מורשתו האלימה. גם ב''משפט'' שערכה הטלויזיה הישראלית לבן גוריון בסדרה ''הנאשם מת מזמן'' הוא יצא זכאי, הודות לעדות שקר חצופה – שיכתוב ההיסטוריה בעדותם של מאיר פעיל ויגאל עילם (הכוונת כותבי היהסטוריה, כבר אמרנו?)! ועדיין מתייחסים לזכותו של השמאל להילחם בעם היהודי כאל המעשה הטבעי והלגיטימי ביותר. יתר על כן, השמאל הוא המזכיר לשבח את בגין וממליץ לנו ללכת בדרכו הכנועה והטובה. כל אחד והאדמו''ר שלו. הם ימשיכו במורשת בן גוריון, אנו נדבק במורשת בגין, ובא לציון חורבן!

    הגב לתגובה זו

    • הימין הדתי חזק בדיבורים

      מאיה, 10/01/06 18:19

      הכותבת יודעת היטב שרק אנשי תנועת העבודה היו מסוגלים לבנות את הארץ ולהקים מדינה, וגם לנצח במלחמת ששת הימים. הימין הדתי דיבר במלים גבוהות אך היה עני ממעש. הטרור של אצל ולחי והתפילות של המזרחי לא יכלו להקים מדינה, רק להרוס מה שהושג. נכון, זה מעליב להיות בצד של האפסים ומה שנשאר הוא להדפיס מכתבי שטנה, ובכך את מצטיינת.

      הגב לתגובה זו

      • ככה השמאל מצדיק את עצמו - ברברת ללא ביסוס (ל''ת)

        ארז- מעגן מיכאל, 10/01/06 20:18

        הגב לתגובה זו

      • אז מה חידשת? שמנגנון התעמולה

        בידיכם? זה, 10/01/06 20:54

        מי שאיפשר לשמאל לבנות את מוקדי הכח שלו, היו האצ''ל והלח''י שנלחמו באויב, וחטפו סכינים בגבם מן השמאל המתועב.

        משה שמיר בספרו ''חוט השני'' מספר שהשמאל כבר עשרות שנים לא בנה דבר בארץ הזו, ומטייל לו בין הוורדים הגזומים שבחצרות המוסדות שבנה, ושהפכו לגרוטאות, מזכרת דוממת למה שכבר מזמן איננו.

        מי שבנו את המושבות הראשונות היו החרדים! טובי הלוחמים היו תמיד הדתיים, גם בימים ההם!
        אילולא באו לוחמי קבוץ חפץ חיים לעזרת הקבוץ נגבה, הוא היה נופל. פלוגות פלמ''ח אחרות פחדו להגיע לשם.

        משמר הירדן נפלה, כי השתייכה לחירות, לכן מנעו אנשי ה''הגנה'' מן התיגבורת להגיע למושבה.
        מה שאיפשר לסורים לכבוש אותה, לעשות שחיטה רבתי, וכמעט לכבוש את כל הגליל.

        באמת, אין כאן מקום לספר את כל פשעי השמאל, וגם אלפי ספקים לא יספיקו.
        העובדה היא שהמתפללים למיניהם, בנו התיישבות לתפארת על חולות ומדבר, והשמאל, החי מזמן על קופת המדינה, שהיא רכושו הפרטי, בא והחריב.
        ובגלל שתפילות לא בונות שרפתם עשרות בתי כנסת! עשי טובה וחיזרי למאורה. את מביישת את עצמך!
        אתם חלאת המין האנושי!
        האסון הגדול ביותר שקרה אי פעם לעם היהודי!

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    איך יובל דיסקין לא מתבייש לשקר כשכולם יראו ביום בערוץ 2 את ההפך ?

    אייל להב, 10/01/06 17:57

    איך ראש השב''כ לא מתבייש לשקר שקר כל כך שקוף כל כך גרוע, ולא לוקח בחשבון שבעוד כמה שעות בערוץ 2 וגם בערוץ 7 הולכים להראות את הקלטות וידיאו שבהם נחשפו ערבים שכורתים לעצמם את העצים באופן סידרתי וקבוע על מנת לקבל פיצויים, או מסיבות חקלאיות של השבחת העץ ואחר כך רצים לטעון שיהודים כורתים להם.
    זה מתחיל בשר הביטחון שמכשיר עלילות דם באופן מודע ומכריז שערבים יכולים לדרוש פיצויים על כריתת עצים של ערבים וזה ממשיך בשקרן שמתחתיו ובכל המחראות האנושיות בהירככיה של הטינופת הפוליטית, ובנתיים הערבים חוגגים כורתים לעצמם את העצים ורצים לזעוק מול הטלוויזיה, וראשי מערכת הביטחון בסך הכול ז\שמו את המטרה על מוקד ההתנגדות לגירוש הבא - נוער הגבעות, וכל עלילת עצי הזית הבדויה שהולכת להיות מופרכת היום בערב - היא רק תירוץ
    כמה שאתם עלובים, כמה יהודים יכולים להיות אנטישמיים ושונאי עצמם לא יאומן.

    הגב לתגובה זו

    • דיסקין לא שיקר

      אלקלעי, 11/01/06 07:23

      בערןץ 10 הופיע חקלאי מומחה לגידול זיתים. הוא בחן את הצילומים ואמר: הפלשתינים שצולמו בסרט של ישע עסקו בגיזום מבוקר של העצים. בעוד שהעצים האחרים נכרתו באופן זדוני כדי שלא יצמחו יותר. כל מי שמבין בענף ראה את השקר הגדול של המתנחלים שגם יורים, גם כורתים וגם בוכים. המתנחלים הפסידו ברצועת עזה והם יפסידו גם ביוש.

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    האם לא הגיע הזמן להוציא את הסמול הסהרורי הזה מחוץ לחוק ?

    cyrano, 10/01/06 17:57

    במה הם יותר טובים מהכהניסטים ?..
    הכהניסטיפ קראו לטראנספר ערבים, מר''ץ, יחד , ויש גבול קוראים לטראנספר יהודים...
    הכהניסטים קראו לדלגיטימאציה של הערבים על הארץ, הסמולים הסהרורים קוראים לדלגיאימאציה של היהודים על הארץ...
    הכהנסטים לא פנו לבית המשפט הבינלאומי בהאג לשפוט את החמאסניקים שרוצחים יהודים כל יום..
    הסמול הסהרורי פנה בזמנו לבית המשפט הבינלאומי שיגיש כתב אישום לשרון עלטבח הפלאנגות בסברה ושתילה , למרות ששרון לא היה במאומה אשם בכך, הוא רק לא ניבא מראש שהמוסלמים יטבחו בנוצרים, ועזב את הכפר, כי הוא לא חשב שצה''ל אחראים לשמור על שלומם של הערבים..
    שנאתם של הסמול כלפי העם היהודי היא בדיוק כשנאת הגרועים שבאויבינו, ועם חפץ חיים חייב להגן על עצמו מאויביו בבית יותר מאשר מאויביו מבחוץ, בשל היותם קרובים יותר ומסוכנים יותר....
    חייבים להכריז על הסמולים האנטישמים הקאניבאלים מלחמת חורמה ולכלאם מאחרי סורג ובריח או לגרשם מהמדינה לכל מקום בעולם אשר תנשוב הרוח... אין לנו צורך ב''נחש תחת קש''

    הגב לתגובה זו

    • לא הגיע הזמן לירות בימין הקיצוני? (ל''ת)

      סמולן קיצוני, 10/01/06 19:03

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כמו שהערבים רוצים. אתם 'שמאל' להבנתכם, כי אתם לא סוציאליסטים

        תראו המטומטם, 10/01/06 19:22

        סליחה על ''המילה הגסה'' רוצים מדינת כל אזרחיה, תעברו לכם בשקט לאירופה וארה''ב.

        הגב לתגובה זו

  • 131.

    יהודי הורג יהודי בגלל עץ שכרת ערבי שרצח יהודי שרצה לתת לו מדינה ... (ל''ת)

    מוטי, 10/01/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הוא מסביר לכם פשוט

    Avi Ecuador, 10/01/06 17:45

    שאין היגיון ותקווה למדינת היהודים,
    הוא מסביר לכם שהשואה של עם ישראל תחזור.
    הוא מסביר לכם שלא צריך להיות גוי בכדי לשנוא יהודים.
    הוא מסביר לכם שהוא אידיוט קניבל שאוכל כשר (יהודים).

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רק לטיפשים או עיוורים לא ברור שהערבים הם הם הכורתים !!!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 10/01/06 17:43

    הגב לתגובה זו

    • תיראו היום בערוץ 2 שהערבים כורתים (ל''ת)

      דוד, 10/01/06 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    יש קאסמים ומה שמעניין זה העצים

    ד''ר גל,רופא, 10/01/06 17:41

    של הערבים האלה?גם אם נעקרו העצים ע''י יהודים,איך אפשר להשוות את מה שהאוכלוסיה הערבית מעוללת:רצח יהודים,שקרים,טרור וגניבות.אם זה מה שמעניין את השב''כ-אבדנו!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כשהאידיוטיות היא נורמה

    Avi Ecuador, 10/01/06 17:37

    אז גם לוקחים אחריות על רצח יהודים כאשר האחריות היא על הרוצחים.
    כשהאידיוטיות היא נורמה אז צה''ל הוא צבא הכנה לפלסטין שעושה ניקוי אתני ליהודים בפלסטין ונותן פרסים ומדינה כפרס על רצח ורשע.
    כשהאידיוטיות היא נורמה אז מסבירים שמאחריותנו לפתור אנרכיה ולהפוך את הרשע לשותף.
    כשהאידיוטיות היא נורמה אז כל ששיך לך לא שלך.
    כשהאידיוטיות היא נורמה אז ישרפלסטין יכולה להיות מדינה דו לאומית ופלסטין צריכה להיות נקיה אתנית מיהודים.
    כשהאידיוטיות היא נורמה אז ליהודים מסוכן לחיות בפלסטין מכיוון שמסבירים לנו השמאל למעשה שהם חיות טורפות, כמובן שלא מסוכן לחיות בין פלסטינים בקו הירוק ולהצמיח עזה גדולה יותר שם כשהם מוכיחים שזיקתם לאחיהם בשטחים.
    כשהאידיוטיות היא נורמה אז ,מנהיגנו'' מסבירים לנו על מזרח תיכון עשן, סליחה, חדש כשפתאום דור העבדים הופך לבן חורין, שוב סליחה, שדור חיות הופכים ''מנהיגנו'' לדור בני אדם תוך פחות מ 40 שנה ולא צריך חינוך בכדי לראות ולהאמין.
    אשרי האידיוטיות שהושרשה בחלם...
    מצחיקים אותי, רוצים תקציב נוסף לבטחון לבניית הרשע, לזריעת פגזים וטילים בטרשים...
    להסתפח מייד לארצות הברית כל עוד שישראל שווה משהו ואידיוטים לא הביאו לשואה על עם ישראל.
    אז נכון, השואה הקימה למעשה את מדינת ישראל אבל אנו לא רוצים עוד שואה, המחיר גבוהה מידי ועדיף לוותר על מדינת ''ישראל'' (ישרפלסטין) עצמאית ולהסתפח לאצות הברית על משקל משפט המלך שלמה ובהבנה שכבשת הרש לא תהיה של תמימים (ימין) או שמאל (אידיוטים).

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ראש השב''כ בשרות הפוליטיקה?

    ארז, 10/01/06 17:30

    אני מתפלא עליו - הרי הוא יודע בדיוק מה קורה. הוא יודע שחלק מהמטעים עובר גיזום לצורך השבחת היבול. הוא יודע שחלק מהעצים נמכר ליהודים העשירים. הוא יודע כל זאת! ואם הוא לא יודע אז יש לו מנגנון ענק שיכול לספק לו את התשובות הנכונות תוך 24 שעות ואפילו עם סטטיסטיקות והוכחות.
    במקום זה הוא שולף מהמותן כדי לסכסך את העם בשעה שכל כך קל לשלהב יצרים. זהו מעשה פוליטי חסר אחריות שבסופו של תהליך יגרום לעריפת ראשים בתוך השב''כ. אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    המערכת לא פעלה טוב, לא הצליחה (ל''ת)

    לפברק ראיות, 10/01/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    צריך לירות ברן כהן (ל''ת)

    שמעון, 10/01/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הוחדרו לרצועה מאז הפינוי 250 פצצות נגד טנקים ו-200 מטולי נ''ט

    איתי, 10/01/06 17:13

    דברי ראש השב''כ

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לאחר פינוי פילדלפי הוברחו 5,871 רובים ואקדחים לתוך ישראל

    איתי, 10/01/06 17:13

    דברי ראש השב''כ

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ביום בו אנו זוכרים את מתנו, קם ח''כ

    אזרחית, 10/01/06 17:11

    ומסית לשנאה בין עמנו.
    בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    לירות במציתי היערות . (ל''ת)

    כבאי, 10/01/06 17:11

    הגב לתגובה זו

    • במכוון- בערבים. לא באלה שמציתים בטעות חתיכת נבז פרובוקאטור. עוף מפה

      כן, באלה, 10/01/06 19:18

      למדינתך המקורית: אחת ממדינות ערב הרבות.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    כך היה וכך נשאר!

    סתם קטע, 10/01/06 17:08

    ה''הפוגה'' - עלה התאנה לפשע

    ליכטמן נקרא אל מפקדיו ונאמר לו להתכונן ולהכין את אנשיו להפצצת ה''אלטלנה''. ליכטמן דרש סיבה שתתקבל על דעתו.

    ואלו הדברים שנאמרו לו: ''העניין מסובך מכפי שאתה חושב. עכשיו יש הפוגה. הממשלה הישראלית הבטיחה לאומות המאוחדות שלא ייעשה שום דבר שיש בו להפר את ההפוגה, גם לא כל ניסיון להבריח נשק לתוך המדינה הזאת''.

    ליכטמן מספר: ''חייכתי אליו – 'הרי אין זה חידוש לגביך. בכל לילה מובא נשק באופן בלתי חוקי, הפוגה או לא הפוגה. אתה יודע זאת והאו''ם יודע זאת, אם כן, מה הרעש'''?

    ואכן, בכרך – מלחמת העצמאות - בסידרה ''ההיסטוריה של ארץ ישראל'', שנכתב בידי ד''ר אילן עמיצור וד''ר מאיר פעיל, נאמר (ע' 58): ''.... לא הופרעה כמעט זרימת ההספקה המאסיבית של נשק כבד ומטוסים לישראל במהלך אותה הפוגה, ותנועתם לא נודעה למשקיפי האו''ם – לבד מבואה של האניה ''אלטלנה'', שעליה נודע למשקיפי האו''ם עקב המחלוקת בין ממשלת ישראל לראשי האצ''ל בדבר ייעודו ודרכי פריקתו של הנשק שהביאה''.

    אף לא מילה אחת על ''מרד'', או על הגנבת נשק בלא ידיעת הממשלה הזמנית. היה מו''מ, היה סיכום והיתה הסכמה. ואז הקפיצה ה''הגנה'' את האולטימטום למסירת הנשק בתוך עשר דקות (!). צוות האלטלנה, שהבין לאן נושבת הרוח, הרים עוגן ויצא ללב ים. מול חוף תל אביב עלתה אנית הנשק על שרטון.

    לא היתה גם תנועה אחת ולא קשר ימי אחד, שעשתה האלטלנה בלי ידיעת אנשי בן-גוריון. יש הטוענים כי גלילי מסר מידע מוטעה על השיחות שהיו לו עם אנשי בגין, אך איש לא יוכל לומר שבן-גוריון לא ידע על מהלכי האניה, או כי אנשי האצ''ל לא דיווחו ואף ביקשו את שיתוף הפעולה של ה''הגנה''. הם אף הציעו ל''הגנה'' להטעין גם את הרכש שלה על האניה, כדי שזו תוכל להרים עוגן בהקדם האפשרי. ה''הגנה'' לא נענתה, אך גם לא ענתה בשלילה, והשאירה את אנשי האצ''ל ''תלויים באויר''.

    ליכטמן, הטייס היהודי אמריקני, שלא ידע שהאלטלנה אולצה לשוב ללב ים, מה שגרם לגילויה קבל עולם ואו''ם, תמה – ''אינני מבין, מדוע חייבת הספינה לבוא במשך היום? יש מקומות רבים למדי ששם תוכל הספינה לעגון וששם יוכלו לפרק אותה, מבלי שאיש ידע על כך. לשם מה כל ענין אומץ הלב וגילוי הפנים''?

    וזה השקר שקבל בתגובה: ''.... הם רוצים להפוך זאת להצגה גדולה; להראות את כוחם, להתגרות בנו...''.

    ליכטמן ביקש לדעת אם יש יהודים על האניה. התשובה שנאמרה כלאחר יד היתה, שברור שיש יהודים על האניה... ליכטמן הגיב בזרם של קללות והבהיר שלא רק שלא יציית לפקודה לרצח יהודים, אלא, יכניס כדור בכל אחד מטייסיו שיציית לפקודה כזו...

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עקירת עצים ואלימות מעודדת פיגועים -תתעוררו (ל''ת)

    א7, 10/01/06 17:07

    הגב לתגובה זו

    • התכוון לאלימות של ישראל נגד הערבים... חיי היהודים בסכנה

      בטח א7, 10/01/06 19:08

      מול רוב אדיר של 300 מיליון, וא7הצדיק הפרובוקאטור, מנצל את המצב הנורא להסתה נגד... החלשים והמעטים שחייהם בסכנה.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אבל כהן לא יציע לירות במחבל ממלון פארק

    לא רואה לא שומע, 10/01/06 17:06

    בשבילו עצים יותר חשובים מבני אדם- לא יאומן איך הצביעות חוגגת. היום נגזר דינו של פושע נוראי. ח''כ כהן לא יצא ולא ייצא כנגד גזר הדין ה''קל'' (35 מאסרי עולם) ולבטח לא יאמר כי נעשה עוול וראוי לירות גם בו.
    נו, טוב!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    רני ברברני, גם בערבי שעקר עץ של יהודי מותר לירות? (ל''ת)

    ארנון, 10/01/06 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    רן כהן! כל הכבוד!

    אורי, 10/01/06 17:00

    המשך כך עד שמרצ סוף סוף תרד מתחת לאחוז החסימה ותיעלם בתהום הנשייה! הגיע הזמן!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    נוער הגבעות המקולל אינם אלא רק שואבי המים וחוטבי העצים

    Yossi V, 10/01/06 16:57

    את הוראות העקירה ועצימת העין המכוונת ממעשי ההתעמרות וההרס ברחבי ערי וכפרי הגדה המערבית תמצאו במגירותיהם של ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ''ל, ראש השב''כ ושאר קניבאלים הקוראים לעצמם גורמי ביטחון, (כולל שימעון פרס הענוג).

    לא ביטחון בראשם של כנופיית מחבלים זו אלא הרס, הרס והרס.
    גייסו לעצמם את מופרעי המשיחיות הלוקחים על עצמם כל מעשה פראות ומופרעות, והשיתו עליהם את תחלואי הבריונות של עצמם.

    מיום ליום מאבדת ישראל נקודות נוספות בזכותה האנושית לקיום.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ''איש צר ואוייב הרן הרע הזה ...'' כמה הפסוק הזה אקטואלי (ל''ת)

    דויד, 10/01/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    יופי דיסקין,הקאסמים לא ימולאו עוד באבקת כביסה,הגינו והכינו התושבים

    מוטי, 10/01/06 16:53

    מיד

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לפני שנים אמרה גאולה כהן, שיש

    וכל הרישעה כולה, 10/01/06 16:53

    יותר מדי ערבים בארץ הזו. שזו כמובן האמת, הרי הם בעיה רצינית, והרן כהנים משתמשים בהם כתירוץ ''הבעיה הדמוגרפית'' כדי למשוך את ארצנו מתחת ליישותנו.

    אבל כהן הגיב... כמובן, היא גיזענית.

    רבין אמר אז, הם לא רוצים אותנו כאן, וזה בכלל לא הפריע לרן כהן. הערבים לא גזענים, יש להם רק תחביב לאסוף אדמות באלפי קילומטרים, לרצוח יהודים כזכותם הלגיטימית, גם אליבא רן כהן, ולהשתלט גם על ה-0.1 אחוז של האיזור שאינו בידיהם.

    את האיש הזה יש לתבוע בגין הסתה לרצח עם. אך כמובן לא יעשו זאת, לא עשו זאת עם זאב שטרנהל, לא עם חיים חפר, לא עם גדעון ספירו, לא עם עמי איילון. להם מותר לעשות אלטלנות כאוות נפשם, כשהם אלה הטועים והמשקרים כל אורך הדרך, כאילו הם הלגיטימיים ולא היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מה עם קדושת החיים, מר כהן היקר?? (ל''ת)

    איתי, 10/01/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גבלס היה מתגאה ברן כהן... (ל''ת)

    מיכלי, 10/01/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    רן כהן - למאסר בפועל. אם לא ינקטו בצעדים נגדו זה יחשב

    איתי, 10/01/06 16:49

    להתרת דמם של אנשים. אחרי הרצח הבא של מתנחל מה יגידו? שאדון רן כהן לא היה אחראי למה שאמר?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ואלה עשרת בני המן המודרניים : רן כהן, אריאל שרון

    רונה, 10/01/06 16:49

    אולמרט, ביילין, יריב אופנהיימר, טומי לפיד, ציפי ליבני, שאול מופז, לונדון&קירשנבאום, ניסו שחם

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו יש הרבה יותר. נאחל להם (ל''ת)

      בריאות טובה, 10/01/06 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    דיסקין הטיפש,ידעת שיבריחו אמצעי חבלה ולחימה מה שתקת?כל שמועה שתפריח

    מוטי, 10/01/06 16:41

    לא תיסלח
    גיבור על יהודים
    גיבור על משותקים
    השילטון והשררה סימאו את עינך

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אז מה חדש? כבר שנים הם מסיתים

    לרצח יהודים., 10/01/06 16:40

    וגם נתנו את הרובים לעוזריהם לעשות את העבודה.
    חלאות כמו רן כהן הם המסיתים את הערבים לפרובוקציות שלהם.
    וחבל שכל השנים, כשאורי אבנרי וחבר אשפת האדם אשר אתו יצאו לכרמי הזיתים כדי ליצור פרובוקציות למתנחלים לא היו מארבים שירו בהם. כי מגיע להם למות!
    מעריב מצנזר תגובות לגמרי לגיטימיות לאור העובדה שרן כהן, ימח שמו, מסית לרצח.
    פרסום דבריו של הפושע הזה חייבים להביא בעקבותיהם תביעה משפטית להסתה לרצח עם. ומי שמפרסם את דבריו, בכלל הנתבעים.

    אין שום הוכחה, אבל הם, הנבלות, שונאי ישראל הגדולים בעולם כבר קבעו.
    במשך שנים הם מסיתים את הערבים לפגוע ביהודים, ואז פתאם הם מצאו את האשמים.
    אני מאחלת לרן כהן כדור בראש, או, מוטב, גורלו של שרון.
    די להתעללות ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הכותרת הראשית: שהברחות הנשק מתגברות

    אריה, 10/01/06 16:38

    וזוהי הנקודה המסוכנת ביותר בדיווח של דיסקין!!!!

    רן כהן אחד יותר או אחד פחות, לא משנה.
    אבל הנשק העצום המוברח לעזה ולגדה. זוהי הסכנה הגדולה לישראל!!

    ולזה אחראי האיש השוכב היום בהדסה!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שמאלנים הפסיקו להתלהם.

    האמת, 10/01/06 16:38

    מדובר כאן על שתילי זית שנשתלו במחתרת בשטח ציבורי ע''י ערבושים לשם קביעת עובדות.

    אני יודע שזה לא יזיז לכם כיוון שאתם מכורים לשקר. אבל הקורא הבלתי משוחד מוזמן להתרשם ולשפוט בלי משוא פנים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ח''כ אריאל-אין יהודים אין פיגועים (ל''ת)

    חחחחחחחח, 10/01/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    רן כהן אתה מאכזב אותי

    שמאלני, 10/01/06 16:36

    לא מתאים לאנשי שמאל, שדוגלים בסובלנות ומתינות,דיבור מסוג זה..
    אז נכון שצריך לפעול ביד קשה נגד נוער הזוועות הזה,אבל קצת פרופורציות..

    הגב לתגובה זו

    • כל הזוועות אצלכם, ורק אצלכם!

      ורשעים עוד אינם, 10/01/06 17:52

      חשבת פעם על כל הדם שבראש השמאל? הרי ה''סכסוך הישראלי ערבי'' היה מסתיים מזמן, אילולא פחד השמאל פחד מוות מן השלום. במסווה תהליך השלום אפשר לבצע כל פשע נגד העם היהודי.
      כבר עשרות שנים גדלים ביש''ע ילדים בצל הטרור השמאלני, בצל תעמולה נאצית, בצל רדיפה. כבר בילדותם הצעירה ביותר הם נחשפים לתכניות ילדים, כמו זהו זה, שבהן מתנהלת הסתה פרופר נגד מתיישבי יש''ע.

      כבר שנים דמם מותר, וזה בראש חוצות. עתון הארץ הוא המוביל בפרסום מאמרים, כמו זה של שטרנהל, הקורא לערבים להתרכז ברצח ''מתנחלים'' ולהניח לשאר האזרחים, כדי להבליט את ה''הבדל'' בין אלה לאלה.
      ואתה יודע מה? אתם תשלמו. השחצנות שלכם מדהימה. כמו זו של שרון. רק הבטיח שימשיך להחריב, ושלא יתן למישהו אחר להוביל את הפשע הזה, וטראח, הוא גמר את הקריירה. כך אנו מקוים מכל מקום!

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    למה עצי הזית יותר חשובים מהרובים?

    למה, 10/01/06 16:35

    במקום לחשוב על ההשלכות של הברחות נשק וחומר נפץ לרצועה בעקבות ההתנתקות...כל הכותרות והפוליטיקאים מתעסקים בעצי זית. למה? האם יותר חשוב שיהיו זיתים או שיותר חשוב שלא יהיו רובים?

    הגב לתגובה זו

    • זו השיטה - הסחה. הם עקרו התישבות

      ועוד נזכה לראות, 10/01/06 18:02

      שעל כך הם צריכים לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, ולעשות להם מה שעשו לאייכמן, אז הם מסיטים את דעת הקהל לעקירת עצי הזית. זה שלא הצליחו להוכיח שיהודים כורתים אותם, זה פרט זניח.

      תמיד אצל השמאל המטרה מקדשת את האמצעים - רצח, שוד וכל מעשה נתעב מקודשים למלחמה ביהודים וביהדות.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    קצת פרופורציה לא תזיק

    גיא, 10/01/06 16:35

    כורתי העצים מסוכנים יותר מהברחת הנשק וחומרי החבלה? מדוע הכותרת מתיחסת לעצים ולא למחבלים?
    רן כהן מציע לפתוח באש גם על מבריחי נשק ומציתי יערות ערבים בתוך הקו הירוק?

    הגב לתגובה זו

    • השתגעת? וכי יעלה דבר כזה על הדעת?

      לפגוע בנאצים, 10/01/06 17:54

      הלוא הם החברים הכי טובים שלו! אתה חושב שסתם כך הוא נתן להם רובים?

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    שרון שם מבטחנו בארנסל האמל''ח ממצרים (ל''ת)

    עוד ראיה ששרון, 10/01/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה ההבדל בין רן כהן לאחמדניג'ת ????? (ל''ת)

    רונן, 10/01/06 16:34

    הגב לתגובה זו

    • הבדל עצום. רן כהן גם בוגד! (ל''ת)

      בנוסף להיותו, 10/01/06 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    חלאת האדם, רן כהן לא נתן להרוס

    לעצור את המסית, 10/01/06 16:30

    בתים שמהם ירו על יהודים. רן כהן וכל מחנהו המתועב אחראי ישירות לרצח טלי חתואל וילדיה, לרצח התינוק יהודה שוהם ולרצח אלפי יהודים בארץ הזו, קרבנות ''תהליך השלום'' של היצור המתועב הזה!

    העוקרים בארץ הזו הם השמאל. זו החלאה הפראזיטית, המוצצת את לשד המדינה כבר הרבה שנים, לא בנו ולא יצרו בארץ הזו דבר, לפחות מזה שלושים שנה, וכל קיומם הוא למען ההרס והחורבן.
    וזה יהיה סופם! שרון עמד להגשים את חלומותיהם, ועכשו הם מתוסכלים. כדאי לכל יהודי להביט מעבר לכתפיו, כי בקרוב הם יתחילו לירות.
    הם פעלו יחדיו עם פורעי תרפ''ט וזה מתועד!

    הגב לתגובה זו

    • איזה מושחת אתה, אלוהים

      משלם מיסים, 10/01/06 17:05

      את כל מפעל ההתנחלות המטורף מימנו השמאלנים המנייאקים שלך במיסים שהם משלמים, בכלכלה הישראלית שדוהרת קדימה בזכותם (ולא בזכות הציבור הדתי חרדי שמוצץ את תקציבי המדינה לפעילות לא יצרנית), בשרות הצבאי שלהם, ובשתיקה שלהם לאורך 30 שנות כיבוש.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לבלבל את המח! השמאל מימן?

        את תשלום חובות, 10/01/06 20:18

        היהודים בנו, היהודים מימנו, והשמאל הפראזיטי רק שם רגל במשך עשרות שנים של הסתה נאצית, כמו שלך!

        אז תסתמו כבר!

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    ''פעילות מערכתית לא טובה''

    מאיה, 10/01/06 16:29

    כדאי לעדכן את ראש השבכ. היום אומרים פאשלה. לא, אין כל צורך לירות בפורעי הגבעות, ניתן לצלם אותם בעת מעשה ולהביאם לדין. לחטיבה היהודית של השבכ מספיק סוכנים שיכולים להודיע מראש על פעילות חבלנית של מתנחלים. אוזלת היד בטיפול בפורעים בין המתנחלים אינה נובעת מחוסר מידע אלא מחוסר חשק להתעמת עם הבנים היקירים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • חשבת על זה שלו היה מה לצלם (ל''ת)

      היו מצלמים מזמן, 10/01/06 17:25

      הגב לתגובה זו

    • אינו יהודי. (ל''ת)

      'גב' מאיה, 10/01/06 19:26

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    צודק. לירות בהם.

    איש רוח, 10/01/06 16:28

    גם כורתים את העצים וגם מבקשים פיצוי? מָ זֶ פֹ ?

    הגב לתגובה זו

    • תחלוף עם הרוח.. - המיטה באברבנל כבר מחכה..

      ציוני, 10/01/06 18:06

      עוד יהודי גלותי... אבל לא יעזור לך הברברים ימשכו לראות בך מטרה לפגיעה.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אנחנו מדינה מתאבדת.

    סוציאליסט לאומי, 10/01/06 16:20

    וכנראה שגם עם מתאבד.
    כי אחרת על הדסרים שהשמיע רן כהן הוא היה הולך למחנה חינוך מחדש לאהבת העם והמולדת.
    ואם זה לא היה עוזר אז ....

    הגב לתגובה זו

    • סוציאליסטים לאומיים. יש לך כתובת מאורגנת שאוכל להצטרף?

      אני מחפש, 10/01/06 19:40

      אני מדבר ברצינות. חשבתי שנותרתי האחרון...

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מרץ = יחד כל האנטישמים הכי מתועבים שהיו

    עומר, 10/01/06 16:20

    אי פעם בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אני דווקא מסכים שצריך לירות

    דוד מסיקה, 10/01/06 16:16

    מבחינתי צריך לירות ב:
    1. משחיתי עצי זיתים של פלשתינאים
    2. כורתי אקליפטוסים בשביל עצי הסקה
    3. גנבי ברזל מפסלים ואנדרטאות
    4. אנשים שחותכים בכביש
    5. פדופילים
    6. רוצחי ראשי ממשלה
    7. אנשים שמשלבים פרסומות סמויות בטלויזיה
    ובטח יש עוד כמה, אם אני אזכר אני אכתוב שוב

    הגב לתגובה זו

    • דוד אמרתי לך לנקות את השולחן!

      ממי מסיקה, 10/01/06 17:09

      תפסיק כבר לקשקש באינטרנט ותתחיל לעזור בבית!

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    היכן חקירת מזוז בחשד להסתה של רן כהן ? (ל''ת)

    יוסי שריד, 10/01/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הפעם ח''כ כהן לשם שינוי אני מסכים איתך (ל''ת)

    עמיר, 10/01/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רן כהן צודק ואתם ימנים משיחיים שונאי אדם (ל''ת)

    יוסי, 10/01/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • ואתה אוהב אדם, ושונה untermenchen יהודים... (ל''ת)

      גדי, 10/01/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • הייתי שולך אותך לאותו כלא שבו ישב רן כהן (ל''ת)

      עופר, 10/01/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • אם צריך לירות בכורתי עצים, קל וחומר

      בעוקרי התישבות, 10/01/06 17:44

      אבל בכל מקרה אין חשש, הנפגעים במארבים יהיו הערבים ו''פעילי שלום''!

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הצלחנו !!!

    גדודי עז אדין, 10/01/06 16:08

    גם מכרנו את העצים להסקה וגם היהודים יהרגו יהודים....

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הסתה פרועה של השמאלנים כנגד הימין!!! בושה וחרפה לכאלו אנשים!!!

    מצביעים חרות, 10/01/06 16:08

    שכל האיחולים שלהם יחזרו אליהם בחזרה - חבורה של פסיכים אלה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    העיקר שלא יורים בסוסים....

    סוס, 10/01/06 16:07

    בבני אדם מותר לירות....
    רן כהן מנוול חסר תקנה שמקומו לא יכיר בכנסת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רן כהן איש צר ואוייב עם אוזניים גדולות (ל''ת)

    משה, 10/01/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • המן הרשע הזה.....את המן תלו אני מקווה ..... את ההיסטוריה. (ל''ת)

      ותחשבו על זה.., 10/01/06 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ערבי גנב לי רכב מהר הצופים... (ל''ת)

    השולף מטקסס, 10/01/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רן כהן, בך ובחבריך צריך היה לירות

    אתה חלאת אדם!, 10/01/06 16:03

    מזמן, אך מי היה מעז לומר זאת?!

    אתם, פושעים, עקרתם התיישבות יהודית מארץ ישראל!
    כבר שנים אתה מסית נגד אזרחים נפלאים, מתיר את דמם, לא מהיום ובלי קשר לעקירת עצי זית, ומעולם לא הצעת לשים מארב למרצחים, ולא עוד, חבורת החלאות עליה אתה נמנה, התבכיינה על סלילת כבישים עוקפים. נהנית כאשר מארבים ערביים הצליחו לרצוח יהודים, למשל את בנימין וטליה כהנא, הי''ד ממך ומדומיך!

    ואולי באמת כדאי לשים מארבים ולירות ב''פעילי שלום'' המסייעים לערבים לגזום את העצים, כדי לעשות פרובוקציות ליהודים.
    אתה זוהמה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שורפי ועוקרי עצים הם - בני בליער (ל''ת)

    א. ש. נחשון, 10/01/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''יופי הנפש'' השמאלני בפעולה...

    דני, 10/01/06 16:01

    רן כהן לך הביתה .

    הגב לתגובה זו

    • לא הביתה.

      ירון, 10/01/06 16:52

      לכלא בעוון המרדה שהיא עבירה שיש עימה קלון ודינה XX שנות מאסר.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    לירות על גנבי הברזל הפלסטינאי (ל''ת)

    פסל הברזל הגנוב, 10/01/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כן, לירות בהם, הם הורסים לנו את המדינה (ל''ת)

    גבעתיים, 10/01/06 16:01

    הגב לתגובה זו

    • צריך לירות ברן כהן ובחבריו המחבלים. (ל''ת)

      נועם, 10/01/06 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    הערב בערוץ-2: תיעוד פלסטינים הורסים לעצמם את עצי-הזית

    אמיר, 10/01/06 16:00

    התמונות ישודרו הערב בחדשות ערוץ 2.
    מדובר בקלטת וידאו המתעדת את הפלשתינאים כשהם כורתים עצי זית ומזיקים להם בעצמם!!!
    אני מניח כעת,שלפי דבריו של רן כהן, מותר כעת לירות ברגליהם?
    אני מרחם עליך רן כהן.
    כנראה שמצבה העגום של ''יחד'' בסקרים, הביא אותך לחשוב\לחלום שאולי תינתן זכות הצבעה לכנסת גם לפלשתינאים בעזה???
    ברכות, לרגל עלייתכם בסקרים מ2 מנדטים ל3...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדהים איך שאתם מצניעים את החלק הסופי של הכתבה

    דן, 10/01/06 15:56

    ועושים כותרת מדיני ממונות במקרה הטוב. תקשורת שמאלנית מזעזעת.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לירות גם בגנבי החקלאות

    יעקבי, 10/01/06 15:55

    בגנבי הכוורות ובגנבי הרכב!
    הם במקרה פלסטינים? ששמעתם משהו נגדם במשך כל שנות הגניבות והשדידות? ממש לא.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צריך לירות בהם בנוער הגבעות

    זליצ'ונוק יורי, 10/01/06 15:52

    הם חוליגנים פשיסטים ואנרכיסטיים. ראש השבכ יודע בדיוק מה שהוא אומר. הם אחראים לדבר המביש הזה. הם אוייבי העם והמדינה. הם גודמים זיתים ואחר כך יירו ביהודים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד רוסי גוי פאשיסט פותח תג'ורה (ל''ת)

      ג'קי, 10/01/06 16:41

      הגב לתגובה זו

      • פרובוקאטור ערבי שתפקידו להסית נגד עולים מרוסיה.

        תבין ש'הרוסי', 10/01/06 19:48

        אל תבהל ממנו, ושמור על חיילינו וילדינו היקרים מרוסיה.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    רן הטמבל

    אבידן כלפה, 10/01/06 15:52

    איפה השכל שלך על ערבים אנו מקפידים ועל יהודים אתה ממש אבל ממש צריך טיפול נפשי

    הגב לתגובה זו

    • רן באמת

      שמאלן גאה, 10/01/06 22:04

      צריך לבדוק את עצמו

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    רן כהן- הסטנדרט הכפול

    שמאלן הגון, 10/01/06 15:52

    רן כהן הוא זה שמציע לדבר עם החמאס, עם זורקי בקבוקי תבערה לדבר ובמתנחלים- לירות

    אמת המידה היחידה לירי היא סכנת חיים. יש לשפוט את כל פורעי החוק מכל הצדדים בחומרה.

    כנראה שהשנאה למתנחלים העבירה את רן כהן על דעתו

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רן כהן איבד את זהותו היהודית ואת ערכי המוסר האמיתי!

    התפרקות טוטאלית, 10/01/06 15:51

    השמאל שכח מה זה להיות יהודים-
    לירות? ביהודי ? לאן הגענו?
    למה שלא נירא על כל בית שממנו משגרים קאסאמים?
    אולי נירה בכל משפחה ששולחת מתאבד לקניון שלנו?
    הרמטכל אומר ''שפגיעה במשגרי הקאסאם תפגע באזרחים ,וזה לא מוסרי'' וזה מוסרי שתושבי שדרות מתים בעיר שלהם?
    רן כהן הוא אישיות אווילית והזויה שמוכנה למכור את נשמתה לשטן כדי לסייע לפלשתינים !!!

    הגב לתגובה זו

    • מעולם לא היה לשמאל חוש למוסר. (ל''ת)

      לא רציתם לשמוע!, 10/01/06 16:56

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אין אלוהים לעוקרי עצים

    יובל, 10/01/06 15:51

    אין כפרה ואין מחילה לעוקרי העצים. להכניס אותם לכלא לשנים רבות.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה ברגליים? אם הם היו ערבים היו יורים להם בראש בלי לחכות לאישור (ל''ת)

    חזי, 10/01/06 15:49

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר, תשאל את מגדלי הבקר בלכיש

      פפר, 10/01/06 16:53

      ואת החקלאים באיזור קו התפר והשרון, דביל

      הגב לתגובה זו

    • ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      נירו לוי, 10/01/06 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    רן כהן צודק. רק מה נרחיב את ההגדרה

    נרי לוי, 10/01/06 15:48

    רן כהן ליבראל ידוע ולבטח מתנגד להפלות בין דם לדם ובין עבירה לדומותיה, אי לכך נכריז:
    מותר לירות בעוקרי עצים.
    מותר לירות בגונבי כוורות.
    מותר לירות בשודדי בקר
    מותר לירות במפרקי גדרות בטיחות.
    מובטחני שספירה תקופתית של הגופות תפתיע את כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • סעיפים להרחבה

      יאיר, 10/01/06 16:34

      יש עוד סעיפים להרחבה: מותר להרוג גונבי רכב . מותר להרוג ואף רצוי בפורצים לבתים .מותר להרוג מחבלים ואלה שמסיעים להם .

      הגב לתגובה זו

    • ורן כהן מתאים כמעט, ואולי לכל

      הקטגוריות האלה, 10/01/06 16:54

      את כל זה עשו רן כהן וחבר מרעיו המבחילים בגוש קטיף!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    שמאלנים לא יהודים. עובדה! (ל''ת)

    משה, 10/01/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    די להסתה השמאלנית!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ימני, 10/01/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    יד קשה וחד משמעית

    שלמה, 10/01/06 15:45

    אם לא נעצור את אלימות נוער הגבעות, שמבטאים כיסופיהם של מנהיגים המוגבלים בגלל ה''פאסון'' נתקל בהם יותר מאוחר גם בתוך הקו הירוק. מארבים כן, אבל אולי קודם עם כדורי גומי, אולי מלח אבל צורב!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לרן כהן הפשיסט.

    הבנו אותך., 10/01/06 15:43

    לירות במחבלים...אסור
    לירות בזורקי אבנים...אסור
    לירות בבוגדים...אסור

    רק עצים של ערבים זה חשוב...

    הבנו אותך.

    הגב לתגובה זו

    • רק עכשו? זו הבעיה שלכם - הצתה

      מאוחרת., 10/01/06 16:44

      וזה עלה לעם ישראל ב-26 ישובים ובהצתת עשרות בתי כנסת.
      מתי תבינו שהאויב מספר אחת של העם היהודי הוא השמאל? מתי, לכל הרוחות?
      אתם אינכם קוראים את דברי הגולשים זה שנים? אינכם קוראים את תגובות השמחה והצהלה, כשנרצחים ''מתנחלים''? הם רצחו את טלי חתואל בנותיה והעובר שבבטנה, והתגובות - ''מתנחבלת, הרגה את הבנות שלה''.
      נסו לקלוט! הכל היה תמיד על פני השטח ואתם הדחקתם! לא רציתם לשמוע. כל מי שאמר את האמת היה ''ימין קיצוני'' שסותמים לו את הפה.
      כמה חיים יהודיים אפשר היה לחסוך במשך עשרות שנים, אילו ידעתם את האויב. לא רציתם לדעת!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הלוואי ורן כהן####

    אני, 10/01/06 15:42

    היה כזה ימני במחשבות שלו נגד הטרוריסטים שהורגים ילדים באוטובוסים.
    לנהוג באיפוק אמרת לא?

    אסור לקחת חיים אמרת לא?

    אני לא מסכים עם העקירות אבל לירות בהם???
    אחי אתה צריך הסתכלות!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה אתם דואגים?ברור שמלח הארץ

    תדי, 10/01/06 15:42

    לא עושה את מעשה הנבלה הזה....

    ואם חלילה ''נוער הגבעות'' כן עומד מאחורי עקירת העצים, אזי נכשלתם כישלון חרוץ.
    כל מפעל ההתנחלויות אמור לעמוד על רגליו האחוריות ולהעניש בחומרה (דינו של בן סורר ומורה, לדוגמא) את עוקרי העצים, באופן שבו יצטערו שלא נורו ע''י כוחות הביטחון.

    אסור להקל ראש בטרור, חייבים לדכא בלבלובו הראשון!

    הגב לתגובה זו

    • בן סורר ומורה הוא מי שעוקר

      אין שלום לרשעים, 10/01/06 16:47

      יהודים מארץ ישראל ובני אדם מבתיהם.
      זה גם נאצי וגם רוצח!

      ואם המפעל ההתנחלותי צריך לעשות משהו, למה ביש''ע, למה לא כפר שמריהו? למה לא חניתה?
      אוי, איך שאתם הולכים לשלם. מה שקרה לשרון, יהיה כסף קטן לעומת מה שכל הציבור שלכם יחטוף יחדיו!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ומה יקרה אם יהיה מארב ויפגעו במישהו?

    אביתר, 10/01/06 15:42

    אני חושב שרן כהן צריך לוודא כי יינתן לכוחות הבטחון הסמכות לא רק להציב מארב ולירות במי ''שמטפלים'' בעצים הללו אלא גם שיהיה כסוי משפטי שייגן עליהם מפני איזו שהיא תביעה כאשר יתברר שמי שחותך את הענפים הללו הם פלסטינאים.
    מה אתה אומר, רן ידידי? אתה מוכן להרים את הכפפה, יא פופוליסט בגרוש?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לירות ברן כהן

    ארז, 10/01/06 15:42

    לירות בשמאלנים, סייעני הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כהן מחפש הזדמנות לירות ליהודים הדתיים בראש - מקומו בצינוק

    שותה תה צמחים, 10/01/06 15:41

    כהן איננו הראשון שקורא לרצוח כל יהודים שזהותם היהדית ברורה.
    גם עמי איילון קרא לרצוח יהודים שגרים ביש''ע , גם אסא כשר עשה תקנון אתי לרציחת יהודי חבל עזה .

    מדובר בתופעה נאצית .
    יש להשליך את המנובלים האלה לכלא ,ולדון אותם לפי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם.

    כל מי שרואה את צילומי עצי הזית ה''כגדועים'' רואה שמדובר כאן בגיזום עונתי שיגרתי . שום עקירה.
    ממש כמו שלא הרגו את אחמד דורה .
    הערבים משקרים ושונאי היהודים חוגגים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מר כהן הנכבד, חסוך מאיתנו את נפיחותיך המילוליות. (ל''ת)

    אופיר, 10/01/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין הרבה אומות ש''מתברכות'' בשונאי האומה כמו כהן (ל''ת)

    פפר, 10/01/06 15:41

    הגב לתגובה זו

    • אין הרבה קבוצות של 20 איש שחושבות על עצמן שהן אומה. (ל''ת)

      אפללו, 10/01/06 17:29

      הגב לתגובה זו

      • הערבי: 300 מיליון, כי אתה דמוקראט אמת, והם מר 'אפללו': רק 250,000

        אבל אתה הולך, 10/01/06 21:06

        עשית מהם 20 ליתר בטחונך.

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    רן כהן מה עם גנבי המכוניות מהשטחים .גם להם לירות ברגליים .? (ל''ת)

    איש בלי, 10/01/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני מצטרף לקריאתו של רן כהן

    מוטי שחר, 10/01/06 15:39

    זה רק עניין של לקחת את העניינים בידיים כנגד מי שמפיל או שובר עמוד, פוגע בגדר ההפרדה או פועל באלימות כנגד מקימי הגדר הזו.
    לפי הרעיון המבורך אני מציע ''להציב מארבים ואפילו לירות'' כפי שהציע רן כהן, בכל האנשים הללו ''מפני שמדובר במעשה טרור נגד המדינה''.
    אני מאד מקווה שח''כ כהן יצטרף לקריאה חשובה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אויבים מבית

    אביה, 10/01/06 15:39

    רן כהן :עליך נאמר''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''
    והאמת היא שהערבים עושים זאת בעצמם כדי לקבל פיצויים וליצור פרובוקציות.

    הגב לתגובה זו

    • אביה צודקת (ל''ת)

      דוד, 10/01/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי זה בכלל האפס הזה!?

    נוער גבעות, 10/01/06 15:38

    נעקור לו את השינים ואת הידים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לח''כ רן כהן!

    די לברבריות!, 10/01/06 15:38

    אם יורים בנערים פלסטינאים שרק נחשדים כחמושים, מדוע לא לירות בטירוריסטים יהודיים?!
    מוטב כמובן לא לירות, אלא לתפוס אותם בחיים ולהביאןם במשפט. אלא שכל זה בכלל לא נעשה עד היום, פתאום נעשה IN לגנות תוך כדי גלגול עיניים מתחסד את כורתי העצים.
    בושה לכלך מגלגלי העיניים, כולל שר הביטחון מופז, דיסקין, חלוץ, שרון, מזוז....

    הגב לתגובה זו

    • נעשה ''IN''? כאילו IN כזה? תל אביבי צפונבוני אחד. (ל''ת)

      ירון, 10/01/06 16:54

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק מי אתה. אל תטעה. (ל''ת)

        מר 'ירון', 10/01/06 20:00

        הגב לתגובה זו

        • נו, מי אני? (דביל...) (ל''ת)

          מיץ פטל, 10/01/06 21:39

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    לירות בפורעי החוק שמפגינים בבליעין כל סופ''ש. (ל''ת)

    חוק שווה לכל .?, 10/01/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לירות במי שמדבר שטויות

    קורנס, 10/01/06 15:35

    במחבלים עם דם על הידים לא יורים אז על עוקרי עצים??

    מישהו פה נפל על הראש חבל על הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לירות במחבלים בבנית הגדר (ל''ת)

    זאב, 10/01/06 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה אתם מגוננים על הח''כ ממפלגת המרגל האיראני?

    איתי, 10/01/06 15:34

    אולי נפתח באש על הגנבים הערבים ששורצים בכל מקום?
    על גנבי הרכב? על משחיתי היבול של החקלאים היהודים, על הערבים מהכפר טובא זנגריה בצפון שפוגעים בלי סוף בבקר של שכניהם היהודים?? אבל בטח זאת הסתה ולא כמו המטורף הקליני ממר''ץ שעליו לא כותבים שום דבר רע.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רן כהן, עם התקדמות גילך שכלך הזעום מדמם למוות... (ל''ת)

    ירון, 10/01/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רן כהן לירות? מנוול

    אזרח, 10/01/06 15:30

    למה אף פעם לא הצעת לירות בטרוריסטים שרצחו תינוקות? ירו בתינוקות בראש בדם קר או שאינך זוכר? תתבייש לך מנוול שכמותך

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רן כהן צודק!

    דוד, 10/01/06 15:30

    אני לא שמאלני ,אבל פושעים אלו מסכנים את קיומה של המדינה לא פחות מהחמס!

    הגב לתגובה זו

    • לא שמאלני, וגם לא חכם במיוחד, זה בטוח... (ל''ת)

      דני, 10/01/06 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    צודק! לירות בטרוריסטים האלו!

    לשים להם מארבים, 10/01/06 15:29

    הם מחבלים, וכמו כל מחבל, צריך לירות או לפחות לעצור אותם!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עכשיו עברנו לשלב שלרכוש יש ...

    חיים, 10/01/06 15:28

    ערך גבוה מאשר להיהודים (אופס, סליחה - הכוונה למתנחלים) האלה. זהו רק אחד מהשלבים של הכנת ההמונים לתמיכה בהכנסת ציבור שלם למחנות ריכוז בדרך לפתרון הסופי.

    צום קל

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מקווה שתמשיכו כך

    קובי, 10/01/06 15:28

    מקווה שתמשיכו בדרישתכם לירות בעוקרי העצים גם לאחר שיתברר לכם כי הערבים בכבודם ובעצמם הם מחוללי הנזקים הנוראיים הללו.
    צפו הערב בכתבת תחקיר בערוץ 2 ותנו לאחר מיכן לעצמכם ציון על אהבתכם לבני עמכם ומיישבי ארצכם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שאלה לרן כהן

    אישיהודי, 10/01/06 15:28

    אם יירו בהם ויתברר שהם היו ערבים מה יעשה?

    זה האיש שלפני כמה חודשים אמר שחיילי ישיבות ההסדר יותר גרועים מהחמאס

    שיגיד לאן הוא שייך ?
    אם הוא קשור לאחמדינג'אד, אז למה עוצרים איזה ראש מועצה מסכן, שיתחילו מראש הלענה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ואם זה ערבים שרוצים להרוויח ביטוח, מכירת עצים לנטיעה ואהדה? (ל''ת)

    גם אז לירות בהם, 10/01/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לירות קודם על גנבי מכוניות

    אשי, 10/01/06 15:23

    ואח''כ לבדוק מי גזם את העצים ואם יתברר שאלו הפלסתינים בעצמם
    אז להכניס את המסיתים לכלא
    כולל את רן כהן הזבלן

    הגב לתגובה זו

    • לירות במפגיני הגדר

      יהודי, 10/01/06 16:01

      כל יום שישי,נקודת איסוף בקניון רמת אביב,נקודת כינוס באבו כביר

      הגב לתגובה זו

      • ומודיעין, למה אינכם באים לעזרת החיילים שלנו המותקפים בבילעין?

        אתם יהודי, 10/01/06 20:37

        למה צריכות אנחנו מחיפה וק. מלאכי לבוא לבדנו?

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    רן כהן לא השלים את המשפט

    נמרוד, 10/01/06 15:22

    אני מתפלא למה רן כהן לא השלים את המשפט: ''לירות כדי להרוג!''. ככה מתאים יותר למרירות שלו.

    אגב, מה דעתו על ירי לעבר מפגיני שמאל מופרעים שמפריעים לבניית חומת ההפרדה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צודק רן , יש לירות גם במציתי היערות . (ל''ת)

    אזרח, 10/01/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לירות בהם ''ברגליים'' עם מאג!!!

    בני, 10/01/06 15:19

    הרי מה איכפת לכם , הרי רוב ימין כהנא טוענים שהפלשתינים כורתים לעצמם את העיצים, אז מה זה עניינכם, אבל אתם יודעים את האמת שמי שכורת את העיצים אלו המתנחבלים, ואני מאמץ בחום רב את הצעתו של ח''כ כהן: לירות בהם ברגליים עדיף עם מאג, ואם זה יימשך אז עם טילי לאו...ברגליים.

    הגב לתגובה זו

    • תראה היום ערוץ 2 פשיסט (ל''ת)

      ש, 10/01/06 16:00

      הגב לתגובה זו

    • לבני, שיירו לך ברגליים עם מאג!

      מתנחל נורמלי, 10/01/06 16:51

      מעלילים עלינו עלילות שקר!
      כל השמאלנים המסריחים האלה!
      הערבים האלה עוקרים לעצמם את העצים!
      הם רמאים בני רמאים!
      שיירו לך ברגליים עם מאג!
      ממשיכים את התקופות האפלות בהם הנוצרים רצחו ילד נוצרי, והעלילו שהיהודים עשו את זה, והשתמשו בזה להכנת מצות לפסח!
      תפסיקו לשקר!
      אנחנו חפים מפשע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    2 צודק נא ליקרוא. (ל''ת)

    א, 10/01/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רן כהן

    פרופ' ..., 10/01/06 15:18

    אחח... ח''כ רן כהן... מאיפה אתה מביא את הרעיונות המטופשים הללו? לאן הגעת לאן... אתה רוצה לירות בעוקרי העצים.. ראשית ,נראה לי כי אלו הם הפלסטינאים עצמם שמנסרים את העצים.. שנית, לירות?!! רן, אנחנו לא בטקסס.. אולי אם היית דואג קצת יותר לישראלים ופחות לפלסטינאים לא היינו מגיעים לזה... תחשוב על זה עדיין לא מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לרן כהן ''אוהב האדם''

    איתי, 10/01/06 15:17

    במושב שבו חיים הורי יש גל פריצות וגניבות אדיר
    הפורצים הם ערבים ובדואים .
    עדיין לא הוקם צוות שב''כ כדי לתפוס אותם ולמעשה המשטרה מזלזלת לגמרי בפרי עמלם של הורי ושכני.
    מה דעתך שנפתח באש על הפורעים והגנבים הארורים?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם אני מבין נכון

    יעקוב, 10/01/06 15:16

    אם אני מבין נכון עוקי עצים הם יהודים, אם אכן כך אזי יש לתלות בפומבי את זה שהציע את לירות ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להעיף אותו קיבנימט מהמשכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 10/01/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    == מה עם העץ של ''בית מידות'' ? ? ==

    יואב, 10/01/06 15:15

    ברחוב ויצמן בת''א קיים בניין בשם ''בית מידות''. ליד הבניין שתלו עץ זית בן לפחות 200. מאין השיגו את העץ?
    לדעתי העצים נגנבים, לא סתם נעקרים. אולי חלק נעקרים לשמש סיפור כיסוי.
    אם הדבר אינו נכון, מדוע מעולם לא נתפס יהודי עוקר עצים?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הנה ''יפה נפש'' מסתורי מאוד הרודף שלום בצביעות (ל''ת)

    לורי, 10/01/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רן כהן מציע גם לירות במציתי יערות ערבים ?

    רובי, 10/01/06 15:13

    ובגנבי תוצרת חקלאית ערבים ????

    צבוע עלוב ואכזר

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      נכון מאוד, 10/01/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לירות גם בנהגים המשתוללים בכבישים הם יותר מסוכנים

    איש ימיני, 10/01/06 15:13

    חתיכת אידיוט

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה אתם מתנפלים על רן כהן?

    דני ב, 10/01/06 15:12

    הרי החולרות הללו מיושבי הגבעות וחוות מעון בכלל אמרו שהערבים עושים זאת, אם כך מה אתם קופצים על רן כהן שאומר שיש לירות בגודעי העצים?
    מה איכפת לכם שיירו בערבושים?
    סימן שיש דברים בגו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה, אתה וכהן ........

      אסור להגיד, 10/01/06 16:22

      וכך עבדתם כל השנים על עם ישראל - ''אסור להשוות שום דבר לשואה'', למה לא? אתם נאצים.
      רן כהן חלם תמיד על ירי במתנחלים, גם עמי איילון, גם זאב שטרנהל, חיים חפר חלם על עליית אנשי ''עיירות הלחם'' בסכינים על ''טירות גוש אמונים''. אין שום הבדל, שום הבדל ביניכם ובין הנאצים. פשוט אין. וכל השנים לא האמינו לי. אולי עכשו יאמינו!
      יהודים הדבקים בארצם הם כמו החמאס. ימח שמך וזכרך, כך אומרים על נאצים.
      צריך להגיש תביעה נגד המסית לרצח יהודים. ותראו, גורלו לא יהיה טוב מגורל שרון, חרא כמוהו.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מן פסותא

    ג'יסר ג'יסר, 10/01/06 15:12

    כול הכפוד לחבר שלי רן כהן מן מרצ. אנא חושף, צריך לתת את הרובים והמקלעים בשביל לירות באליהוד שמוציאים עצים מן האדמה בשבילאנו. למה החיילים הם שוקולדה הם לא יהרגו טוף את האליאהוד אנחנו דפקא נהרוג אותם מאוד טופ ואחר כך אם החבר שלי מן מרצ יבקש יפה אולי נהרוג גם כמה אליאהוד אחרים. הוא כבר נתן לנו נשק בעם וואנחנו הראינו לו שהוא יכול לסמוך עלאנה.
    אז שוקראן יא רן, אל גאבור איסראיל, ואולי תביא גם כמה טילים קטנים נוכל גם לעשות סדר קצת באליהוד בסכנין

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האם רן כהן מאשר ירי על גנב רכב פלשטיני

    אזרח שואל, 10/01/06 15:12

    אתחיל ואומר שזועזעתי מעקירת עצים של חקלאים פלשתינאים ואני מקווה שהפושעים שמוציאים שם רע לעם ישראל וחילול ה' , יתפסו ויתנו את הדין על מעשיהם הנפשעים . אבל מעניין איך חכ רן כהן והשמאל היו מזדעקים אם משהו היה נותן קריאה לירות בגנבי רכב פלשתינאים . הרכב המשאית הטראקטור הוא כלי לפרנסה בדיוק כמו עץ הזית , הרכבים הגנובים מוחזרים לארץ כמכוניות תופת או כמובילות מחבלים , הנזק הכלכלי הוא באלפי מונים גדול יותר מעקירת עצי זית , אבל ההתלהמות השינאה הקריאה ליד קלה על ההדק אצל השמאל היא קיימת רק כלפי יהודים , הדרישה להפעיל את מלא הכוח והברוטאליות נגד מפגינים יהודים שמפונים מבתיהם ,אבל זעקה מול שוטרי מגב שמפנים בכוח מפגינים שמאלנים מבילעין , או במהומות אוקטובר . הינה לכם הצביעות של רן כהן ושל השמאל הישראלי .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כהן שומר על זכויות אדם רק של מחבלים ערבים

    ביהודים יורים!, 10/01/06 15:10

    ועל כן המתמטיקה המעניינת של כהן וכל מפלגתו: חיים של יהודים שווים פחות מעצים פלסטינאים.

    הייתי רוצה לראות את תגובתו אם מישהו היה הופך את המשוואה..
    צבוע מגעיל

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רן כהן- אתה מדהים

    סטודנט, 10/01/06 15:10

    אתה וחברייך מדהימים אותי כל פעם מחדש.
    הדמוקרטיה, האמת והצדק ממכם והלאה.
    האם היית מציע לירות בגנבי מכוניות מהשטחים?(ראיתם פעם ערבי ישראלי שנגנבה לו מכונית? אין סיכוי, כי זה גם כן עם אלמנטים לאומניים...)

    האם אתה מציע לירות בגנבי בקר מהשטחים שממררים את חייהם של איכרי חבל לכיש?

    האם אתה מציע לירות בבדואים אזרחי ישראל שמבריחים נשק מסיני לגדה דרך הנגב?

    חס וחלילה- אלו ערבים.
    אבל במשחיתי עצי זית מותר לירות (ושלא ישתמע מכאן שאני בעד עקירה של עצים).

    זה מגיע מאותו מקום בו מגיעות צעקות ה''הסתה הסתה'' שלכם, ברגע שמישהו מביע דעה שונה משלכם.
    זה מגיע מאותו מקום בו תמכתם בסגירה של ערוץ 7 למרות שהוא כלי ביטוי יחיד כמעט למאות אלפי אנשים בארץ.

    אם לא תעשה איפה ואיפה אלא תפגין את אותה אמת מידה עבור כל אנשי העולם (כולל יהודים) אעריך אותך יותר...(חריגה בעניין היא זהבה גלאון שהיתה היחידה שיצאה נגד כליאתו ללא משפט וללא ראיות במשך תשעה חודשים של נעם פדרמן- היא ראויה לכל הערכה שבעולם ולכן אני גם לוקח ברצינות את טענותיה על אפליית ערבים וכיוב')

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הימין מושך אותנו לתוך הגיהנום

    השופט, 10/01/06 15:10

    נוער הגבעות הם קיום מוחשי על האומה. סהרורי הימין רוצים מלחמת קודש ולא משנה כמה קורבנות נקריב. יש ל''מתג'' אותם לא כפושעים, אלא כאויב מסוכן לעם ישראל ולארץ ישראל. לידיעת כולכם - פה זו מדינה דמוקרטית. הדמוקרטיה היא מעל לכל. נתקבלו החלטות דמקורטיות ע''י הרוב, והחלטות אלו בוצעו. מי שלא מתאים לו - סלאמת. פה לא מחזיקים אף אחד בכח.

    הגב לתגובה זו

    • רן כהן מושך אותנו לשנאת אחים

      השופט, 10/01/06 16:20

      רן כהן מושך אותנו לשנאת אחים או למלחמת אזרחים ,ואולי רק לסתם שנאה בין אנשים ולאלימות עקב כך.

      התיאור הפשטני שלך לדמוקרטיה מאפשר לרוב השפוי להחליט שמחר אונסים את אשתך ושמחרתיים מסרסים אותך - ושאם לא בא לך - סלאמת.



      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתלהם, מתוק?

      עלי כהן, 10/01/06 16:31

      אם הדמוקרטיה היתה מעל הכל אז אריק שרון היה מציית למשאל מתפקדי הליכוד ונוטש את רעיון ההתנתקות.
      אילו הדמוקרטיה היתה מעל הכל אזי ראש הממשלה היה מחזיר את המנדט לנשיא רגע אחרי שהחליט שאינו יכול לעמוד בראשות המפלגה שמטעמה רץ לכנסת.
      אם הדמוקרטיה היתה מעל הכל אזי לא ניתן למתג שום אדם כאוייב כל עוד לא הועמד לדין, בטח ובטח לא לפני שנעצר ועוד יותר בטח לא לפני שיודעים אפילו מיהו.
      מה שאתה עושה הוא לתיג ציבור שלם כאוייב רק על סמך קשקוש של ראש השב''כ.
      שכחת כי השב''כ גם העליל בזמנו על איציק מרדכי?
      שכחת כי השב''כ גם תפס יהודים שתכננו לפגוע בהר הבית (ופרסם את הגילוי המסעיר הזה א-ח-ר-י שנאלץ לשחרר אותם משום שכל הסיפור לא היה ולא נברא)?
      שכחת כי השב''כ גם לא בחל בזמנו לממן מכיסו הדפסת תמונות של רבין במדי אס-אס, הקמת גוף קיצוני ימני בשם ''אייל'' וכנראה עוד כל מיני שטיקים רק בכדי להציג את הימין כאוסף סהרורים?
      זה דמוקרטיה זה? זה חארטה !!

      הגב לתגובה זו

    • ''הרוב'' נגנב ממצביעי הימין

      איתי, 10/01/06 21:37

      ואנחנו עוד נראה את ''הרוב'' בבחירות, עם ובלי הסקרים של התקשורת.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא להפריע לרן כהן עם עובדות. הפנטזיה שלו מושלמת. (ל''ת)

    הערבים כורתים!, 10/01/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ולא לשכוח

    בילי הנער, 10/01/06 15:07

    להציב מארבים ולירות גם בגנבי ברזל
    וגנבי תוצרת חקלאית (ואם נשארה תחמושת אז גם בגנבי רכב).

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אוזניהרן:הוכח שהערבים עצמם עקרו העצים,גם אז תורה לירות בהם?? (ל''ת)

    מוטי, 10/01/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה לא הסתה????

    מ.ל, 10/01/06 15:05

    לא צריך לפתוח נגדו בחקירה??? ואם פלשטינים יתחילו לירות על יהודים בדרכים כי יחשבו שהם רוצים לגדוע עצים מה אז אז יחקרו אותו .
    הדברים האלה הם הסתה פרועה ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צפו הערב בכתבת ערוץ 2 על העקירות (ל''ת)

    t.v., 10/01/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ערבים עוקרים לעצמם

    בנצי, 10/01/06 15:03

    הערבים עוקרים והיהודים משלמים

    הגב לתגובה זו

    • הם כם הורגים את עצמם ומרעיבים את עצמם (ל''ת)

      חמדה, 10/01/06 17:33

      הגב לתגובה זו

      • יותר מילד אחד היינו רעבים. להם יש עשרה ויותר שאת מתה לפרנס.. (ל''ת)

        'גב' חמדה', 10/01/06 20:55

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    קודם תירא בזורקי אבנים שמסכנים חיים

    מומו, 10/01/06 15:02

    זה קצת יותר חמור מלגזום עץ

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הומניזם לפי רן כהן

    רוני, 10/01/06 15:00

    אסור לירות על רוצחים אבל על עוקרי עצים זה כבר סיפור אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא שמעתי את רן כהן מציע לירות במי שזורק אבן למרות שיש בזה סכנת חיים (ל''ת)

    שפוי, 10/01/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השרץ ההזוי רן כהן - גזען אלים

    ציוני, 10/01/06 15:00

    שוב נשלף נשק האלימות מבית היוצר של השמאל - בני אדם נעקרו והושלכו , רן כהן שתק , פתאום הוא מתחבר לאדם דואג לשלום הענפים - מסית עלוב וקיקיוני - האמת על עצי הזית עוד תתגלה - אבל אתה כבר אבוד , תלוש מהפוליטיקה מרחף בעולמות הזויים - ''הבטחתם יונה עלה של זית , סידרתם קטיושה ליד הבית''.
    ומה עם מבריחי הנשק ? אולי נירה עליהם פרחים , סה''כ התחום יוצר תעסוקה בקרב הברברים הרצחניים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השטן מבגדד (רן כהן) מכה שנית...האם הוא יציע לירות גם במציתי

    פפר, 10/01/06 15:00

    יערות ממוצא ערבי ?????????
    או בגונבי סחורה חקלאית ?????

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לירות במציע ההצעה (ל''ת)

    ידידיה, 10/01/06 15:00

    הגב לתגובה זו

    • וגם בכותב התגובה הזו ^ (ל''ת)

      2 העם, 10/01/06 17:32

      הגב לתגובה זו

      • וגם בך שמאלני מסריח. (ל''ת)

        ירדן, 10/01/06 18:48

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    כולל בפרובוקטורים מהשמאל??

    אחד העם, 10/01/06 14:58

    ובפרובוקטורי הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מסית שמאלן מסריח (ל''ת)

    אנטי אדום, 10/01/06 14:57

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שכמותך חרב הבית

      נגדנה, 10/01/06 15:17

      המעשה של כריתת עצים זה דבר לא יהודי, נוגד כל רמה מוסרית, אנושית, ויהודית. זה מעשה נורא!!!

      הגב לתגובה זו

    • למה מסריח? (ל''ת)

      בואש, 10/01/06 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לירות במחסום וואטץ ושאר השמאלנים (ל''ת)

    נגד הסתה, 10/01/06 14:56

    הגב לתגובה זו

    • לירות ב''נגד הסתה'' (ל''ת)

      נגד נגד הסתה, 10/01/06 15:49

      הגב לתגובה זו

      • סיכון לחיי החיילים, והקלה במעבר מחבלים ואמל''ח, אך ''ווטש מעל לחוק'',

        אכן: ''ווטש'', 10/01/06 20:49

        כידוע.

        הגב לתגובה זו

    • ובכל מי שלא מוצא חן בעיניך (גם אם הוא בן משפחה) (ל''ת)

      מוסוליני, 10/01/06 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתאים לרן כהן להציע ביום השואה

    דתי ימני, 10/01/06 14:56

    לירות ביהודים. השמאל כבר מזמן הפך מסתם אנטישמים לשונאי דתיים שלמרות שהתפרסם היום שפלשתינים הם שעקרו את העצים, קורא המטורף רן כהן לירות בעוקרים כי הוא בטוח שאלה יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך הבנת ניקרא לקויה, קרא את 4 (ל''ת)

      אב בגד הוזח, 10/01/06 15:39

      הגב לתגובה זו

    • הפלשתינאים לא רק עוקרים את עצי הזית שלהם

      חסה, 10/01/06 15:52

      הם גם מסכלים את עצמם בסיכולים ממוקדים. יורים בנשותיהם וילדהם (בטעות) ובונים לעצמם חומה שתפריד אותם משטחיהם

      הגב לתגובה זו

      • חסה יקרה, קראי בבקשה גם את תגובתי ל-2. (ל''ת)

        איתי, 10/01/06 17:02

        הגב לתגובה זו

      • מצחיק בעציבותו (ל''ת)

        חן, 10/01/06 17:56

        הגב לתגובה זו

      • וגם הפלסטינאים מתפוצצים באוטובוסים יורים קאסמים חוטפים חיילים

        יותר מתאים לך, 10/01/06 18:54

        זורקים אבנים ,זורקים בקבוקי תבערה, חוטפים אזרחים זרים ,יורים על מכוניות חולפות,רצחו תינוקת בכדור בראש .''שלהבת פס'' ה' יקום דמה ,עשוים לינץ בגופות של חיילים ,חודרים לישובים ומתחילים לירות על עוברים ושבים חפים מפשע, מלמדים בבתי הספר להרוג יהודים ,ושהציונות זה מחלה ,קוראים בכל מקום לרצח יהודים ,,

        הגב לתגובה זו

      • ממש לא! הם דווקא ממקדים את מעשי

        שיעשו בך סיכול, 10/01/06 20:23

        הטבח שלהם באוטובוסים מלאים בילדים!
        וכשהם צריכים לשלם את מחיר הנאציזם שלהם כלפי היהודים, הם מתחבאים מאחורי נשים וילדים.

        וכן, הם שולחים את הילדים שלהם להתפוצץ, ובלבד שייהרגו ילדים יהודים.

        והלוואי שאתה ודומיך תתפוצצו ויגרדו אתכם בשפאכטל מן הקירות והכבישים. חלאה!

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מוכן לירות בהם ובפושעי נגד הגדר כאחת

    נער גבעות, 10/01/06 14:55

    מכיוון שברגע שיתחילו לירות בעוקרי העצים, יתברר לכולכם שהערבים עוקרים את עציהם הם בכל פעם שהם חושבים שזה יועיל להם. גופותיהם השרועות בשטח, לצד גופות הישראלים הבוגדים החוברים למחבלים אמיתיים ומסייעים במלחמה בגדר, ישמחו את כל בית ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה קדימה אני בעד הניסוי (ל''ת)

      חאסן, 10/01/06 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רן כהן צודק! מה ההבדל בין החאמס לנוער הגבעות? שניהם מופרעים (ל''ת)

    רונית חלפון, 10/01/06 14:54

    הגב לתגובה זו

    • ואת עוד יותר מופרעת מהערבים. מה הקשר בין נוער גבהות למחבלים? (ל''ת)

      יותר מדי עשבים, 10/01/06 15:04

      הגב לתגובה זו

    • את באמת לא מבדילה בין פיגוע שמטרתו הרג ועקירת עצים? (ל''ת)

      דוד, 10/01/06 15:09

      הגב לתגובה זו

      • מתי תקלטו? האנשים(?) האלה

        הם שונאי ישראל, 10/01/06 20:26

        אכולי שנאת ישראל בצורה כה אקוטית, שהעינים שלהם מתערפלות. ''מתנחל'' מעלה להם את הדם לראש. אולי זו הסיבה לשבץ של ראש ממשלתנו.

        הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שההבדל הוא שהחמאס רוצחים...

      דובי, 10/01/06 15:12

      ואם בכלל יש תופעה של עקירת עצים ע''י יהודים (אני מאוד ממליץ לראות חדשות ערוץ 2 - תהיה כתבה על ערבים שעוקרים את העצים בעצמם), עדיין זה לא מעשה רצח.

      זה סוג של הבדל בין עוקרי העצים לכאורה לבין החמאס, לשאלתך...

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת חלאה מפגרת מהרסייך ומחריביך ממך יצאו (ל''ת)

      יהודי, 10/01/06 15:15

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך בורה ? קשה לי להאמין

      ציוני, 10/01/06 15:16

      רונית - את מבינה איפה את חיה ?
      את מבינה מי מפריח שממה ומי זורע מוות?
      את יודעת מי גזען בעור כבש(רמז'' הם שם ואנחנו כאן)?
      אני בטוח שהלב שלך אוהב ואין כמו אהבת הארץ.
      ת ת ע ו ר ר י.......

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      רמי, 10/01/06 15:22

      ההבדל הוא שהחמס רוצחים ונוער הגבעות הום מופרעים

      הגב לתגובה זו

    • את ורן כהן זקוקים לטיפול נפשי

      קפיץ מחזיר, 10/01/06 15:24

      המוח שלכם דפוק יותר מזה של שרון ביום שטף הדם שקרה לו.
      2 חולי נפש שסובלים משנאה עצמית קשה..

      הגב לתגובה זו

    • מתי בדיוק '' נוער הגבעות'' פיצץ אוטובוס

      די תתעוררי כבר, 10/01/06 15:38

      מתי בדיוק '' נוער הגבעות'' ירה קאסמים?
      מתי ?
      אני מציע לך לראות הערב בערוץ 2 סרא שיראה לך שהפלסטינאים בעצמם כורתים את העצים בכדי לקבל פיצוי .... אבל את שבויה בתוך בועה ..שלא משנה מה היהודים אשמים אז גם אם אשים לך את האמת מול הפרצוף זה לא יעזור לצערי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רן, מה לירות על חברים שלך?

    ישוע, 10/01/06 14:53

    כל מי שעיניו בראשו ולא במערכת הספינים שלנו יודע כי מרבית העוקרים מנסרים את החלק העליון של העץ ולא מוציאים את העצים משורשיו.
    נכון זהו לא עקירה אלא ניסור, אבל בממלכת הספינים זה אותו דבר.
    נשאלת השאלה מי מנסר את העצים?
    ובכן שאל נא את חיילי צה''ל שאיבטחו את הכרמים ותגלה עובדה מזעזעת: אלו החברים שלך .
    אז מה, אתה רוצה לירות בחבריך הפלסטינאים?
    בוש והכלם לך רן.
    למעשה לך לפינה ועמוד שם בצד.

    הגב לתגובה זו

    • כן כן הפלשתינאים גם יורים בילדהם (ל''ת)

      ארז, 10/01/06 15:53

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אתה זוכר את הילד שנורה בתחילת האינתיפדה ובסוף התברר

        איתי, 10/01/06 17:00

        שהוא נורה בגבו מקלשניקוב - בזמן שהסתכל קדימה לכיוון מוצב צה''ל (שמן הסתם יורה ב-M16)? ההוא, שהתכופף עם אבא שלו מאחורי משהו בדיוק בקו הירי?

        ואת כל הילדים בני ה-16-17 שנשלחו להתפוצץ באוטובוסים, זוכר?

        גם יורים בילדים שלהם וגם עוקרים עצים, הכל למען הג'יהאד!

        ועם כאלה אנשים יש לנו משא ומתן.

        הגב לתגובה זו

        • באמת ''התברר'', לנוחיותו של הגורם המברר (ל''ת)

          חסה, 10/01/06 20:15

          הגב לתגובה זו

          • למה אתה מצפה... והערבים יאכלו אותו בלי מלח. (ל''ת)

            לחסה, 10/01/06 20:57

            הגב לתגובה זו

          • ''הגורם המברר'' היו רשתות טלויזיה

            הרוצח תמיד צודק, 10/01/06 21:28

            וחוקרים זרים!
            ובכל מקרה, גם לו נהרג, זו בעיה של אביו, מה הוא עשה בתוך חילופי אש?

            כשיהודי נרצח ולא בחילופי אש, אלא ברצח יזום, השמאל שואל - מה היה לו לעשות שם.
            אך כשערבי נכנס לשטח אש, בו מתנהלים חילופי יריות ואין לו שום סיבה בעולם להיות שם, אלא רק לשמש סטטיסט בביום עוד עלילה נגד היהודים, אז השמאל מאושר - הנה עוד עלילת דם נגד ישראל. שמחה וששון.
            יש כמה סרטים מאלפי של טלויזיות זרות, שלאו דווקא אוהבות יהודים, איך ה''פלשתינאים'' מייצרים את ה''נפגעים'' שלהם.
            איך הפצוע עם חור באמצע מצחו, מסתכל סביבו בענין. איך הוא יורד מזרועות אחיו הרחמנים הנושאים אותו ונכנס לאמבולנס שהגיע עוד לפני הירי (חוש הנבואה). איך ''מת'' נופל שלש פעמים מן האלונקה, רץ אחריה וקופץ עליה.
            מילא, שהערבים חלאה, אבל העובדה שהשמאל הישראלי חלאה מצחינה יותר, זה מה שעצוב כל כך!

            הגב לתגובה זו

      • כן וגם בעצמם ומאשימים את צה''ל (ל''ת)

        חזי, 10/01/06 17:30

        הגב לתגובה זו

      • כמה שנון! הם שולחים את הילדים

        ואולי תבין זאת, 10/01/06 20:29

        שלהם להתפוצץ, וכשזה מצליח הם חוגגים על שזכו לגדל שאהיד ומחקלים סוכריות.
        ובכלל, הם צדיקים! זה ידוע! גם הנאצים היו צדיקים כאלה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לירות בעוקרים,אבל בעוקרי היישובים (ל''ת)

    מיכל, 10/01/06 14:51

    הגב לתגובה זו

    • אילו הם חששו לרגע, שזה מה שנעשה

      אולי לא היתה, 10/01/06 20:32

      אך הם שמעו את הנהגת ה''ציונות הדתית'' משביעה את בניה, שלא יסרבו לפקודה של צה''ל הקדוש, שהוקדש לגירוש יהודים ולקידום תכנית השלבים הערבים, על פי נוסחת רן כהן המתועב.

      הגב לתגובה זו