• 67.

    הבעיה היא עם בעלי הכלבים, יש לחלק דוחות ע''י העירייה.

    יסמין, 13/01/06 16:14

    יותר בעיה זה החתולי רחוב שלהם אין בעלים הם מהווים צרה צרורה ויש לחשוב על דרכי פעולה.

  • 66.

    אני הייתי שמה לכולם חרא בתיבת הדואר

    הדר, 10/01/06 16:03

    שיקומו למחרת בבוקר, וימצאו גוש ענק ומסריח, מלא בזבובים, רך וחמים, יושב על חשבון הטלפון שלהם, בתוך תיבת הדואר!

    והם לא יצליחו להוציא את הריח מהתיבה לעולם!

    • אבל למה?

      האסלה, 10/01/06 17:24

      תנסי לקחת נשימה עמוקה, ולחשוב לפני שאת אומרת משהו.
      הם לא רוצים גוש של חרא על הדשא שלהם, מה לא מובן בזה?
      התגובה שלך אינה קשורה לכלום. אם את מוצאת זמן לעשות את צרכיך בתיבות של ביניין משותף, דבר שיקח לך כמה ימים, תנסי לאתר את בעלי הכלבים ולהסביר להם שלמרות רצונם העז לזבל את הדשא של השכן, אין הדבר מותר ואו חוקי במקום לזבל את המוח באתר.

    • רעיון משעשע הדר :) (ל''ת)

      כלבים מקסימים, 10/01/06 23:51

  • 65.

    אני תליתי

    תמנון, 10/01/06 15:16

    שלט דומה ברחוב בו אני מתבוסס יום יום בצואת כלבים, אך מאחר ויש לי אקדח ולא רעל, הזהרתי על חיסול הכלב ביריה. נ מ א ס ! ! !

    • כל הכבוד איזה חזק וגיבור אתה יורה בכלבים...! איזה אומץ! (ל''ת)

      צינית, 11/01/06 01:54

    • נראה אם אתה באמת גבר- מה שמך?

      קצינת משטרה, 13/01/06 09:30

      כי לפי החוק, אני אמורה לדווח על המייל הזה ולנסות לברר מי אתה ולשלול לך את רשיון הנשק.
      יש הרבה פסיכים כמוך עם נשק והמגמה היא לקחת לכם את הרשיון.

    • עדיף על אוטומט!! (ל''ת)

      05, 13/01/06 16:12

  • 64.

    מחר הולכים להשתין בחצר שלכם ...הו!!

    100 דלמטים, 10/01/06 02:34

    הו!

    לא נספיק להשתין לא נפסיק להשתין

    100 דלמטים...

    עליכם

  • 63.

    אנשים במדינה הזאת איבדו צלם אנוש,הם רוצחים כלבים חסרי ישע!

    אלוהים מה זה?, 10/01/06 02:14

    צריך בדיקה פסיכיאטרית לכל דיירי הבניין.דחוף.

  • 62.

    צריך לשים תרוצחי כלבים האלה בכלא-כולם בתא אחד מסריח שיירקבו!!!

    ויפה שעה אחת, 10/01/06 02:09

    מוגי לב, על כלבים חסרי ישע הם חכמים....

    איפה המשטרה???

  • 61.

    מה הכלבים אשמים?אתם הייתם יכולים להתאפק ?בחיים לא! (ל''ת)

    בני אדם הם, 10/01/06 02:08

  • 60.

    מה הם בוכים? שיתביישו! שילכו לראות איך כלבים במעבדות ניסויים מתים (ל''ת)

    למען התחת השמן, 10/01/06 02:03

  • 59.

    זה לא אנשים זה מפלצות שונאי אדם וחיות

    אוהבת חיות, 10/01/06 02:02

    מי שלא גידל בחייו כלב או חתול לא יודע מה הוא מפסיד, אנשים כאלה הם שפל המדרגה שעם כל הניצול של בעלי חיים בעולם-הם מרשים לעצמם לשחק אותה קורבן.
    מי ששונא ככה חיות שונא אפילו יותר בני אדם.
    אם זה היה בבניין שלי....חבל להם על הזמן איך הייתי מעמידה אותם במקום.
    ולו רק בשם כל חיות המעבדה שמשלמות בייסורים כדי שיהיו לכולנו תרופות!!!!!
    זה לא אנשים זה מפלצות.

    • את מגיבה בכתבה הלא נכונה

      פלוטו, 10/01/06 06:03

      אבל את לא מפסיקה לחזור על עצמך.
      האיש רק רוצה שלא יחרבנו לו על הדשא, אם לא הבנת!

      • אנשי הבניין איימו ברצח.

        אני, 10/01/06 13:02

        לקרוא, אתה יודע?

        • באמת

          פלוטו, 10/01/06 14:05

          חוץ מהמשפט הרביעי, אין שום קשר לכתבה. התגובות של העתקה והדבקה מהכתבות של ענת רפואה.

  • 58.

    אנשים סאדיסטיים בלי מינימום כבוד לבעלי חיים!

    אין כמו כלבים!, 10/01/06 02:01

    מי שלא גידל בחייו כלב או חתול לא יודע מה הוא מפסיד, אנשים כאלה הם שפל המדרגה שעם כל הניצול של בעלי חיים בעולם-הם מרשים לעצמם לשחק אותה קורבן.
    מי ששונא ככה חיות שונא אפילו יותר בני אדם.
    אם זה היה בבניין שלי....חבל להם על הזמן איך הייתי מעמידה אותם במקום.
    ולו רק בשם כל חיות המעבדה שמשלמות בייסורים כדי שיהיו לכולנו תרופות!!!!!
    זה לא אנשים זה מפלצות.

  • 57.

    גועל נפש

    נמאס, 09/01/06 20:26

    האנושות המעוותת מכה כל פעם מחדש.

    בקשר לבעלי הכלבים, מציעה ללכת עם שקית ניילון קטנה ביד כאשר אתם יורדים עם יקירכם למטה, ואם הכלב עושה את צרכיו על המדרכה, או במקום ציבורי כלשהו, פשוט לנקות ולזרוק לפח.

    בקשר לכותב השלט- אתה אידיוט חסר לב. ולצערי לא חסרים מפלצות כמוך.

  • 56.

    צודקים, מותר לחסל כלבים לצורך בני אדם

    ד''ר רזניק יורצי, 09/01/06 19:29

    כלב הוא יצור נחות מהאדם ולכן כשמתנגשים צרכי האדם והכלב יש מקום לבן האדם לחסל את הכלב. מוסרי וצודק

    • זה נורא נחמד כש...

      עינת, 10/01/06 01:55

      המוסר אומר לך ''אני יותר טוב מכולם ולכן מותר לי לעשות את מה שבא לי''.

      כשאמות המוסר מעוותות מהיסוד, הכל מוסרי וצודק.

    • הריגת כלבים בכוונה תחילה= עבירה על חוק צער בעלי חיים!!! (ל''ת)

      להעניש את הפושע, 10/01/06 03:30

    • אתה הדוקטור הטיפש ביותר

      אני, 10/01/06 04:07

      שנתקלתי בו מעודי.

      והצנזורה של אנארג'י מעצבנת ומקוממת. תגובתי אליך היתה נרחבת בהרבה יותר.

    • מוסרי לפגוע ברכושו של אחר?

      מוסרי, 10/01/06 10:23

      לך לרענון של אתיקה בבקשה. גם כן רופא....

    • ואתה קורא לעצמך ד''ר?

      אוהבת כלבים, 31/01/06 16:07

      אוי לבושה. מול תגובות כמו שלך, ברור שהאדם הוא יצור הרבה יותר נחות מהכלב, ואני לא מתפלאת שיש אנשים לא מעטים שמעדיפים בעלי חיים על בני אדם. אנשים כמוך צריך לשים בכלא מהר ודחוף!! ומה לגבי כל הפושעים - רוצחים, אנסים וכדומה שמסתובבים בינינו? אותם משום מה אתה לא מציע לחסל. למה? אנשים כאלה הם לא רק יותר נחותים מכלבים אלא יותר נחותים מכל חיידק (ואתה ד''ר מאוד לא נכבד - כלול ביניהם).

  • 55.

    לדרוך על נמלים - זה מותר... (ל''ת)

    צער בעלי חיים, 09/01/06 19:07

    • מי אמר? (ל''ת)

      אני, 09/01/06 22:33

    • כלב זה חיה קדושה ואסור להרוג

      העמותה למען, 10/01/06 07:44

      נמלה זה סתם בע''ח מזיק

      • בולשיט

        אני, 10/01/06 13:01

        ראיית עולם מעוותת.

  • 54.

    למה שלט? צריך לעשות במקום לאיים.

    חכם מיימון, 09/01/06 18:58

    אחרי הכלב המת השלישי בעלי הכלבים היו כבר משתלטים על החיות שלהם.
    החרא של הכלבים מדאיג אותי הרבה פחות מהתוקפנות שלהם, שהיא המשך של תוקפנות בעליהם.
    במדינה הזאת לא מבינים שום דבר אף פעם חוץ מ...
    כוח!!!

    • כן! לרצוח כל מי שמציק לך!

      למה כולם טמבלים, 09/01/06 22:34

      לעזאזל החוק והמוסר!

      • מאוד מוסרי לחרבן על ראש השכן. (ל''ת)

        השכן, 09/01/06 23:47

        • בכלל לא בסדר לא לאסוף אחרי

          למה כולם טמבלים, 10/01/06 04:09

          הכלבים.
          צריך להעניש את בעלי הכלבים ולקנוס אותם.
          אבל למה להכניס כאן רצח בכלל?!

    • למה לעצור שם?

      טפשון מימון, 10/01/06 10:27

      אפשר להרביץ לאנשים שמעשנים בקניון, לפנצ'ר צמיגים של נהגים שצופרים ליד הבית שלך, לשבור סלולריים שמצלצלים בסרט, לדקור אנשים שנדחפים בתור, להפוך עגלות של ילדים שצורחים במקום ציבורי וכך הלאה.
      הרי במדינה הזו לא מבינים שום דבר חוץ מכוח.
      תזכור את זה כשידקרו אותך על שטות.

      • ואפשר גם בנוסף לאסוף את כל צואת הכלבים (ל''ת)

        ולשפכה לביתך!!!, 10/01/06 17:49

  • 53.

    צודקים - שיחרבנו בבתי הבעלים שלהם (ל''ת)

    עוז, 09/01/06 18:27

    • טיפש היית וטיפש כנראה תישאר (ל''ת)

      דן, 09/01/06 18:42

      • חרא היית וחרא תישאר (ל''ת)

        מישהו, 09/01/06 19:33

  • 52.

    הוא עצבן אותי אז יריתי בו

    חוק ז''ל, 09/01/06 18:26

    הוא עשה אצלי בחצר קקי אז הרגתי אותו.
    מעניין אם בן אדם היה משתין אצלהם בחצר אם הם היו הורגים אותו גם, או שרק לכלבים שמור היחס המעולה הזה.
    איזה בניין מאוס.
    חייבים להעניש את הכלבים האומללים? אי אפשר למצוא בעליהם ולתבוע אותם כמו שומרי חוק? ואחכ אומרים שפעילי בעלי חיים קיצוניים....
    שמתם לב כמה זה אבסורד ?
    אין גדרות? אין חוק ? מה זה פה
    שיקאגו ? מערב פרוע?

    • לאסור על גידול כלבים בארץ

      למה צריך כלבים, 09/01/06 19:33

      לא תצריך כלבים שמחרבנים ותולשים אוזניים לילדים

      • לאסור על גידול יוצאי עדות מזרח גם?

        אני, 09/01/06 22:35

        הם כאלה חמומי מוח ודוקרים ברחוב.

        • אני בטוח שאם אשכנזי נאור כמוך היה רואה מזרחי או כלב רעבהיית (ל''ת)

          מאכיל את הכלב, 10/01/06 17:52

          • אני הייתי מאכילה כלב \חתול עזוב ולא מזרחי,ואני לא אשכנזיה!

            מזרחית וירוקה, 11/01/06 01:51

            מה תגיד על זה חכמולוג?

        • מה הקשר בין חתולים למזרחים?

          אשכנזיה, 13/01/06 16:15

          שניהם מיללים בלילות!!

  • 51.

    just do it!!! (ל''ת)

    Gil, New York, 09/01/06 18:17

  • 50.

    אולי פשוט

    fre, 09/01/06 18:00

    תיכחו חרא של כלבים,חתולים,פרות
    סוסים ותמרחו על הדשא ועל כל הבניין
    והדלתות של הדיירים?
    זה יהיה אחד החזקים!

    • למה שלא יחרבנו עליך....... (ל''ת)

      חמור קטן, 09/01/06 18:39

      • כי אני קדוש

        fre, 10/01/06 16:40

        לא נחות כמוך לך תאכל בזבל כמו שאתה רגיל

  • 49.

    למה השלט המפגר - Just Do It !!

    לאסי, 09/01/06 17:29

    כל יפה הנפש למינהם - נכון שזו קודם כל בעית חינוך (של בעל הכלב וא'כ בעית הכלב) - אך אלו החיים.
    אותו כנ''ל לגבי כלבים נובחים - אם הסבר והתראה לבעל הכלב לא עוזרים - ל ח ס ל !! ( ויפה שעה אחת קודם)

    • נסה להסתכל על זה ככה, רק לדקה אחת:

      אינשם, 09/01/06 18:46

      כשהנאצים טבחו ביהודים הם היו בטוחים לגמרי שאנו ''טובים כמו כלבים'', אם לא פחות. לכן, לפי דבריך, הנאצים לא עשו שום דבר רע בכלל.
      הם בסך הכל חיסלו את הכלבים.

      נמאס מהביטוי ''יפי נפש'', הוא בכלל לא קשור.

      • השוואה של דפקט יפה נפש ונאור כמו... (ל''ת)

        חור (בתחת), 10/01/06 17:54

  • 48.

    פיזור רעל אסור,אבל ...

    חנן, 09/01/06 17:23

    פיזור רעל אסור,אבל לא כדי להגן על בעלי כלבים שמזלזלים באיכות-החיים של בני אדם אחרים.
    כמו יחסי חפש-הביטוי,חופש-הפרט,
    ועתונות-צהובה.

  • 47.

    טעות באיתור של שאול לפיד

    NY, 09/01/06 16:21

    במקום ליצור קשר עם הניפגעים מר לפיד, היית צריך ליצור קשר עם בעלי הכלבים הרשלנים שמפקירים את כלביהם ונותנים להם להסתובב חופשי, ולהפריע לאיכות החיים של השכנים.
    אני מניח שגם הקיצונים המגיבים באתר לא נהנים לדרוך בצואת הכלבים.
    אם אתה כל כך מודאג מרווחת הכלבים, צור קשר עם בעלי הכלבים שמפקירים אותם.

    • לתגובה 47 ...היקר

      ..., 09/01/06 18:12

      תסכים איתי שלא מחובת הדיריים לעשות סדר ברחוב...בשביל זה יש עירייה...אם קראת את הכתבה עד הסוף היית קורא ששאול לפיד הוסיף שהוא דיבר עם בעל הבית והציע לו לפנות לוטרינר הרשותי או לצלם את בעלי הכלבים ואת החיות בזמן פעולה ולשלוח את התמונה לגורמים הנכונים ולא לאיים בצורה כזאת..

      • ו....

        NY, 09/01/06 20:41

        שבעל הבית יחיה על פי הכלבים שמגיעים מ 4 בבוקר ועד אמצע הלילה. מה זה לבנון? אולי תציע לו לעשות טווסים כל הלילה ולאתר כלבים שוררים? במדינת ישראל אסור לכלבים להסתובב באופן חופשי, זה החוק.
        זו לא חובת הדיירים אלה זכותם לחיות בסביבה שאיכותה לא נפגעת ע''י כלבים המשוטטים באופן חופשי.
        ואם לבעלי הכלבים לא איכפת, אז לצערי הם לא ראויים להחזיק כלב.

        • אז מה?

          ..., 10/01/06 10:20

          גם אם אדם לא מרוצה מסביבתו, הדבר לא נותן לו את הזכות לקחת את החוק לידיו. בשביל זה קיימות הרשויות המתאימות.

  • 46.

    קיין פרטי זה קדוש

    אנטי - אדןם, 09/01/06 16:04

    אני אוהב את בעלי החיים. אבל קיין פרטי זה דבר קדוש - בלי זכויות קניין לא יתכן חופש אמיתי.

    היום השמאל הקיצוני הסוציאליסטי הוריד את רמת החופש במדינה

    • עכשיו רק נשאר לך ללמוד שקינין לא כותבים קיין. (ל''ת)

      מוישה'לה, 09/01/06 17:44

  • 45.

    וזוהי רק ההתחלה-לה-לה-לה-לה!

    KEREN HAPUCH, 09/01/06 15:53

    עכשיו צריך להחיל את העונש הזה גם על כל הכלבים שבעליהם מתירים להם לזהם את העיר ולהצחינה - בחוצות!

  • 44.

    נמאס מהחרא!!!!!!!

    שי, 09/01/06 15:37

    שירימו את החרא שלהם

  • 43.

    להקיא!!

    צביקה, 09/01/06 15:29

    לאן הגענו??? דשא חשוב יותר מבעלי חיים!!! בא לי להקיא מהדיירים של הבניין הזה!!

    • תקיא בדל''ת אמותך. (ל''ת)

      לא על עלי., 09/01/06 17:36

    • זה לא הדשא טומטום זה הסרחון של (ל''ת)

      הצואה וגם שלך!, 10/01/06 17:55

  • 42.

    שאול לפיד מסריח

    מתן, 09/01/06 15:25

    שיעבוד בתור מנקה חרא של כלבים
    מנהל אגודת צער בעלי חיים בטוח המטומטם הזה לא יכול להיות

    בושה לחיות במדינה שבה אידיוט מפגר כמו שאול לפיד מכהן בתור יו''ר של אגודה!!!

    • אני מזועזעת ממך מתן...כדאי שתקרא.!

      מזעועזת, 09/01/06 18:04

      אתה יודע מה...אתה סתם עוד חרא..!!
      אני מתפלאה בכלל שהצלחת לקרוא את הכתבה כי הרמה שלך דומה לרמה של ילד בגן..
      אתה יודע מה?....אני אפילו בטוחה שאם היו שמים אותך כמנהל צב''ח ממזן כלבים היו מורעלים..
      אז מה?...מה אתה מעדיף שבמקום שמר' לפיד יעשה סדר דיירי הבניין יעשו סדר?....תחשוב קצת לפני שאתה כותב דברים אינפנטיליים בסדר??...
      בושה לחיות במדינה איתך!!....אין לך לב...אם הם היו מרעילים כלבים תיקח את זה על אחריותך ועל אנשים כמוך!!....אתה יודע מה צריך לשים לך כזה שלט נראה איך תגיב...בטח עוד שונא כלבים...אתה פשוט אידיוט ואני מזועזעת מהתגובה שלך

      • אני מזועזע ממך יא חראית

        שאולה פיז, 09/01/06 19:31

        מה קרה מה יש מה את צועקת?

      • כל הכבוד לך שאת כלכך אוהבת כלבים. גם היטלר אהב כלבים. (ל''ת)

        אהבת כלבים אינה, 10/01/06 00:07

        • מה הקשר ? היטלר אהב גם שוקולד.

          איזבל, 10/01/06 04:11

          חכם, אתה כנראה, לא ממש.

        • היכרת את היטלר? אישית? (ל''ת)

          מומחה לנאצים, 10/01/06 10:21

  • 41.

    זה לא רצח לקרא

    קק, 09/01/06 15:19

    אי אפשר לרצוח כלב.
    זה חיה מטומטמת בסך הכל.

    • אה, כמוך? (ל''ת)

      אני, 09/01/06 16:45

  • 40.

    צריך לעשות את אותו דבר לבני אדם

    רעל עכברים, 09/01/06 15:09

    אדם שיתפס מפריע למנוחת הציבור יורעל

    אדם שיתפס שהוא לא ממחזר יורעל

    אדם שיתפס שומע אתניקס בקולי קולות יורעל

    ואדם שיתפס חונה בחניה כפולה או בחניית נכים יורעל

    בכלל צריך להתחיל להרעיל הרבה אנשים, זה יגמר בטוב ובקצת שקט

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      אובלינה, 09/01/06 16:29

    • צודק 100%

      מאיה, 09/01/06 16:52

      אני איתך...
      אולי פשוט נרעיל את כל מי שילכלך, יקלל, יירק, יסריח מזיעה, יזרוק פיסת נייר על האדמה.

      רעיון נפלא.

    • אני בעד! (ל''ת)

      יעלי, 09/01/06 17:02

    • רשע שלא מבחין בין אדם ליצור נחות כמו כלב

      גרמניה תתעורררי, 09/01/06 19:31

      נאצי קטן

      • נאצי הוא מי שחושב שגזע אחר הוא

        אני, 09/01/06 22:39

        נחות. עכשיו קרא שוב את הודעתך.


        יש לי הרגשה שמישהו אחד מגיב כאן שוב ושוב כדי לעורר פרובוקציות. הרי בדרך כלל במדור הזה יש אוהבי כלבים, ובכתבה הזאת יש המון קיצוניים שקוראים לחסל את הכלבים. מה נסגר!

  • 39.

    בהחלט צודקים

    בולדוג, 09/01/06 14:21

    כמי שמחזיק כלב ברשותו אני בעד השלט הנייל.
    לא יתכן שבעלי כלבים יתנהגו בגועל נפש שכזה יביאו את כלביהם לחרבן אצל השכנים ועוד יעשו פוזה של צער בעלי חיים,
    צריך לא רק להרעיל את הכלבים אלא גם את הבעלים הלא אחראים .

    • להרעיל רק את הבעלים.

      בלדד, 09/01/06 15:28

      הכלבים לא אשמים במאום. הם לא עושים דבר מתוך רוע, שלא כמו בני האדם.
      לכן בעלי החיים עליונים על האדם.

  • 38.

    הייתי מוסיפה מקלע שיורה אוטומט

    חוהל'ה, 09/01/06 14:16

    למה לעצור בהרעלת כלבים? באמת!
    יש המון אפשרויות כמו מקלע שיורה אוטומטי מי שדורך על הדשא, התזת חומצה על מי שנכנס עם נעליים עם בוץ לכניסה של הבניין, סורק תעודת זהות של מי שנכנס, וערבי, כהה עור, וודאי בעל חיים נורה מייד, ועוד ועוד...
    למה לעצור דוקא שם?

    • את חולה (ל''ת)

      bigsky, 09/01/06 14:49

      • אתם חולים

        אני, 09/01/06 17:02

        היא צינית יא קרועים

    • את רצינית או צינית? (ל''ת)

      ירמי, 09/01/06 15:27

  • 37.

    עם כל האהבה שלי לבע''ח, הם צודקים!

    רחובותית, 09/01/06 14:06

    ברחובות מרוב אוהבי כלבים, אין מקום לדרוך, שלא לדבר על הריח.
    העיריות לא אוכפות את החוקים.

    • אז תעשי משהו בנושא

      לא רחובותי, 09/01/06 14:58

      כמו לפנות לעירייה במקום להתלונן בטוקבקים.

    • אין בך שום אהבה לבעלי חיים,

      מישהו, 09/01/06 15:26

      שקרנית.

  • 36.

    הישראלי המכוער והאלים ''במיטבו''

    איש, 09/01/06 13:27

    איכסססס, ישראלים - זה מגעיל אותי!

    • ואתה לא ישראלי? (ל''ת)

      ישראלית גאה, 09/01/06 16:45

      • לצערי, אני ישראלי

        איש, 09/01/06 22:54

        ולא, אני לא גאה כי תראי איזה אנשים מסתובבים סביבי.

        • אז גם אתה נכלל בהגדרות שלך. (ל''ת)

          ישראלית גאה., 10/01/06 04:12

          • הבנת הנקרא?

            איש, 10/01/06 13:27

            ''הישראלי המכוער והאלים'' הוא תת-טיפוס של ה''ישראלי'' ולא כל ישראלי נכלל תחת ההגדרה. קצת הבנת הנקרא.

  • 35.

    אתם לא מבינים

    שרון, 09/01/06 13:25

    תמיד יש דו שיח של חרשים בין אלו שבעד הכלבים ואלו שנגדם. הבעיה היא שאנו אוהבי הכלבים חושבים שכלבים הם טובים כמו בני אדם, ואתם מתיחסים אליהם כאל חיות נחותות. לכן אם אתם רוצים להבין אותנו תתיחסו לכלב כאל תינוק, האם היית מעלה על דעתך להרעיל תינוק שעשה צרכיו בגינה ?

    • לא הכרחי

      בעל כלב, 09/01/06 15:09

      האנשים שאינם אוהבים כלבים אינם צריכים להתייחס אליהם כאל תינוק, מספיק שיתייחסו אליהם כאל רכוש.
      גם אם טלפון סלולרי שלי מטריד אדם כלשהו, אין לו זכות לגנוב או להרוס את המכשיר.

    • צודק! (ל''ת)

      אוהבת בעלי חיים, 09/01/06 15:26

    • ראית פעם הורים שנותנים לילדם לחרבן על המדרגות של השכן ?

      תמימות הדבילית, 09/01/06 15:52

      תפסיקו עם ההתממות הדבילית הזאת.
      זה לא מוסיף כלום,חוץ מיותר שינאה.

      • שנאת חינם מטופשת

        בלדד, 09/01/06 16:44

        האנלוגיה לתינוק מדויקת.
        אין כאן כל היתממות.
        אסור להשאיר את צואת הכלב בדיוק כפי שאסור להשאיר צואת תינוק.
        'שרון', בהודעתה המקורית, לא התכוונה שזה בסדר לא לאסוף אחרי בעלי החיים, אלא התייחסה לאיום ברצח וניסתה להסביר עד כמה הוא נפשע.

    • כן הייתי מרעיל תינוקות...

      צחי, 09/01/06 16:05

      אם זו הדרך האחרונה להפסיק את המטרד ולמה אנחנו חייבים להתייחס לכלבים או כל חיות מחמד כמו אל תינוקות הרי כלב בוגר בן 14 שנים כמו כפנסיונר .
      אנחנו לא חייבים לרוץ אחרי הכלבים או בעליהם כדי לדאוג למחמדם חוצמזה ילד מתי שהוא נגמל ומתחיל לעשות צרכיו בבית השימוש

      • טמבל,

        גנדלף, 09/01/06 16:42

        ''תינוק'' - לא בגלל הגיל שלו, אלא בשל האהבה שלנו אליו.
        אם אתה בעד להרעיל תינוקות, אז ואללה, עכשיו בטח כולם מסכימים שמקומך בכלא.

      • צחי צא מהבועה אתה ממש אידיוט

        ע., 09/01/06 19:01

        גרתי תקופה בת''א וראיתי הורים שמחליפים חיתול לילד ברחוב וחושבים שאף אחד לא רואה כשהם זורקים את החיתול הישן לתוך השיחים של הבתים (אני פשוט מעדיף להיות נאיבי קצת ולא לחשוב שהם ידעו שרואים אותם ולא היה אכפת להם).

        לא מזמן הייתי גם בסיור בחולון באיזור בית ספר חקלאי מקווה ישראל וראיתי תלמידים שמשתינים ומחרבנים בגן הסמוך ועל יד קירות הבניינים שממול לכניסה לבית הספר.

        תהיה גיבור על ייצורים בעלי תבונה ויכולת לקחת אחריות על מעשיהם (שנקראים בטעות בני אדם) ולא על בעלי חיים חסרי יכולת שכזאת, אשר היו פה לפנינו ובתקווה גם יהיו אחרי שנכחד - כי הם זכאים יותר מאיתנו לכדור הארץ הזה, הם לא פוגעים בו והורסים אותו כמונו.

        תהיה גיבור על הרשויות שמזרימות ביוב לים ולימה שבה אתה רוחץ ומתקלח.

        ואני אדם שרחוק מלהיות מוגדר כירוק - פשוט מכיר בני אדם.

  • 34.

    אנשים גרועים מכלבים (ל''ת)

    כלבלב, 09/01/06 13:18

  • 33.

    אם יעשו בשכל הדיירים אזי

    כ, 09/01/06 13:04

    ישימו רעל להדברה בדשא
    יפרסמו על דבר הרעל
    ואין יותר כלבים
    חתולים
    או חרה של חיות על הדשא.
    ומותר להם להדביר רכוש ציבורי של הבית, לא כן?

    • לא בוחר אותך לוועד

      הצעה מטופשת, 09/01/06 13:26

      לא, לא מותר לכל אחד לפזר רעל בשטח ציבורי והנגיש לציבור, גם אם זה השטח שלו. מה אם ילד קטן ירצה לשחק בדשא וירים משם משהו?
      לא רוצים בע''ח? שיגדרו את השטח הציבורי (גם נגד חתולים) ויאפשרו גישה לדיירים בלבד.

    • עוד פתרון לא חוקי מבית היוצר

      איש, 09/01/06 14:15

      של הישראלי המכוער. פיזור רעלים מוגבל בחוקים לא מעטים ובתקנות שקבעו השרים.

      ישראלי מכוער כמוך שיפזר רעל בניגוד לנהלים יכול לקבל עד שלוש שנות מאסר אם יפגע בעל חיים ואם יפגע אדם (לדוגמא ילד של השכנים) אז עד 14 שנות מאסר!

      • והנהלים לא אומרים שלא מדבירים כנגד חולדות או פישפשים

        צחי, 09/01/06 16:06

        החוק אומר שיש לתלות טליידע את הסביבה אם כלב לא יודע לקרוא יואיל בעליו לקשור אותו או להובילו למבטחים

        • אתה פשוט טיפש ואין לך מושג מה

          איש, 09/01/06 22:52

          אתה כותב. כדי לפזר רעל צריך רישיון למדביר, צריך אישור מהעיריה, צריך לשים את הרעל בשקיות מיוחדות שמונעות מחיות גדולות (ומבני אדם) לגעת בהן וכדומה וכדומה וכדומה.

          אבל לטיפשות שלך אין גבולות.

    • יש הומלס ברחוב שלי שממש מטריד אותי

      תל אביבי, 09/01/06 15:25

      מה שאתה אומר מומלץ. אני ניסיתי והוא כבר לא פה.

  • 32.

    ומה עם אלה שמאכילים חתולים

    שאוס, 09/01/06 12:25

    והשכנים סובלים אח''כ ממטרדי ריח רעש ועוד?

    • אותם דיירים גם סובלים מ...

      גלעד, 09/01/06 13:06

      חוסר במטרד מעכברים ג'וקים וכו'.
      חתולים מביאים גם הרבה טוב לסביבה בהם הם חיים

    • מה איתם באמת? גם אותם להרעיל? (ל''ת)

      אני, 09/01/06 15:24

  • 31.

    סתם התייפיפות, הדיירים צודקים (ל''ת)

    שירה, 09/01/06 12:23

    • התייפייפות?! זה איום ברצח! (ל''ת)

      בלדד, 09/01/06 15:24

  • 30.

    רק מי שדרך על חרא מבין הכלבים הם הבעלים (ל''ת)

    רוני, 09/01/06 12:18

    • הא?! (ל''ת)

      ירמי, 09/01/06 15:23

  • 29.

    רצח הוא אף פעם לא לגיטימי

    שרון, 09/01/06 12:16

    בטח שזה לא בסדר להשאיר מוקשים ואני משתדל שזה לא יקרה אף פעם, אבל אפילו אם כן, אסור אסור אסור לאיים כך ברצח.

  • 28.

    להרעיל את כל דיירי הבנין החצופים (ל''ת)

    לעד ראשל''צ, 09/01/06 12:11

  • 27.

    בקריות אנשים מחרבנים ברחובות ולא אוספים, אתם מתלוננים על כלבים?!

    HELLO KITTY, 09/01/06 11:58

    חוצמזה כל כך צפוי שיתלה שלט כזה בקריות... בקריות או בדימונה...

    • דווקא קרית מוצקין לא כל כך גרועה.

      מוצקינאי, 09/01/06 15:23

      (בכל מקום יש יוצאים מן הכלל).

  • 26.

    בעלי הכלבים אשמים

    שילה, 09/01/06 11:55

    בעלי הכלבים משחררים את הכלב לחצרות השכנים, וזה אכן מפגע תברואתי. למרות שאני אוהבת בעלי חיים, ולמרות שהשלט לא פוליטיקלי קורקט, הדיירים צודקים לגמרי, התופעה קיימת בכל מקום בארץ, והדיירים לא יכולים להתגונן. כל הפתרונות שהצעתם לא פותרים את הבעיה.
    בבניין שלנו פעם תפסנו כלב ולקחנו אותו לצער בעלי חיים. אולי זה אכזרי אבל נמאס שהוא חירבן לנו כל בוקר בכניסה לבניין. מי שרוצה להחזיק כלב שיקח אחריות ולא ישחרר אותו.

    • ''אוהבת בעלי חיים'', ממש. (ל''ת)

      ירמי, 09/01/06 15:22

  • 25.

    צודקים בכל מאת האחוזים!!!!!!! (ל''ת)

    מירקו, 09/01/06 11:54

  • 24.

    נמאס מחרה על מדרכה ! ונמאס לפחד מכלבים משוטטים . (ל''ת)

    סתם אחד, 09/01/06 11:49

    • אפילו חרא אתם לא יודעים לכתוב?!

      אני, 09/01/06 15:21

      שימו לב, לכל מי שתומך בשלט הזה יש שגיאות כתיב בהודעותיו.

  • 23.

    הרעלת כלבים

    .צאצא, 09/01/06 11:48

    צריך העריל את מי שתלה את השלט
    כלבים זה הדבר הכי נהדר בעולם
    יחי ה כלבים

  • 22.

    יעל גרמן מחרבנת לנו את הים !!! (ל''ת)

    דוד, 09/01/06 11:45

  • 21.

    פתרון דומה אבל חוקי

    שכן טוב, 09/01/06 11:45

    לכתוב שלט
    במקום זה מפוזרים חומרים משלשלים ...
    על אחריות בעל הכלב בלבד...

    • זה פתרון מאוד לא חוקי

      איש, 09/01/06 13:26

      עד שלוש שנות מאסר אם יפגע כלב או חתול, אם ילד יפגע - עד 14 שנות מאסר!!!

      לידיעתכם.

      • אתה ''''''איש'''''' כנראה ממהר לאיים

        צחי, 09/01/06 16:09

        ואולי תקח בחשבון מה העונש המוטל על בעליו של חיית מחמד שתקף ילד או הפיץ מחלה וכו,
        אהה כנראה שהסעיפים האלה טרם הגיעו לעיונך

        • ומשהו לעניין יש לך להגיד?

          איש, 09/01/06 22:51

          או שסתם התחשק לך לזהם את הסביבה עם השטויות שלך?

  • 20.

    אם כבר להרעיל את הבעלים...

    לי, 09/01/06 11:32

    מה כלבים יודעים?

  • 19.

    בעלי כלבים מלכלכים לכלא!

    יפתח, 09/01/06 11:25

    נמאס לדרוך על חרא,נמאס לעבור ליד חרא,נמאס לראות חרא ולהריח אותו!
    כל זה ברחובות השייכים לכל הציבור.
    לאכוף את החוק האדיקות ולהחמיר את העונשים!

    • אני בעד

      בעל כלב, 09/01/06 13:29

      אבל רק אם ישליכו לכלא גם את כל שאר המלכלכים, ואת אלה שמעשנים בשטח ציבורי.

      • למה ''אבל'' לעשות וזהו בלי ציניות (ל''ת)

        bigsky, 09/01/06 14:53

      • אכיפת חוק

        זהבה, 09/01/06 16:27

        בארה''ב אוכפים חוקים...ולכן בעלי כלבים משקשקים ואוספים...אחרת משלמים...
        שיקחו את כל מובטלי ק. מוצקין , שהעיריה תעסיק אותם כפקחים...ואל דאגה...הכסף שיגבה מבעלי הכלבים מינימום יכסה את משכורות הפקחים, וגם ישאיר כסף בקופת העיריה.
        לי יש שני כלבים, אני אוספת אחריהם ושונאת לדרוך אחרי מפגעים שאחרים לא אוספים!!! זה מעצבן ומציק!1 ועם שקיות נילון גדולות קל ונח לאסוף ולהשליך בלי מגע יד ובמהירות ובא לציון גואל

  • 18.

    זה הפתרון שאני עושה, מומלץ

    מוטי חיפה, 09/01/06 11:22

    כאשר בעלי כלבים מטיילים ליד המדרכה שמול לחצרי ומשאירים מוקשים אני לוקיח כפפות ומוריח את דלתות בתיהים בחרה, ומשאיר מכתה הסבר, תתפלאו הם התחילו להצטייד בניילונים לאיסוף חרה

    • למענך אני מקווה שאתה לא ממש

      רויטל, 09/01/06 11:52

      עושה את מה שכתבת, אחרת אתה אדם מאוד אומלל.

      • אם אדם רצח אדם אחר בגלל גיזום.. אני לא אתפלא..

        HELLO KITTY, 09/01/06 12:00

        אבל לדעתי הוא מחרטט, אם היו תופסים אותו (ובטוח שכן) או שהיו מפוצצים אותו במכות, או שהיו מכניסים אותו לכלא!

      • למה אומלל? (ל''ת)

        bigsky, 09/01/06 14:54

    • איך אתה יודע של מי ה''ממצא?'' (ל''ת)

      חתולה, 09/01/06 12:11

      • שזו לא תיהיה הדאגה שלך ! (ל''ת)

        מוטי, 09/01/06 15:57

    • פיתרון מחורבן (ל''ת)

      ?, 09/01/06 13:29

  • 17.

    צודק מי שתלה את השלט (ל''ת)

    גיל אזולאי, 09/01/06 11:21

    • למה צודק?

      חתולה, 09/01/06 12:11

      מילא אם היית מרעיל את הבעלים

    • טועה מי שמכר לך מקלדת. (ל''ת)

      אני, 09/01/06 15:18

  • 16.

    כל הכבוד לדיירי הבניין

    יוסף, 09/01/06 11:21

    טוב עשיתם.
    עיצה: שנו את הנוסח ל- ''הכלב יורדם''
    וזה מצויין.

    ושכל המתייפיפים, או שיתנו לכלבים שלהם לחרבן להם בסלון - או שילמדו לאסןף את החרא.

    • גם הפרטיזנים היו מתייפייפים?

      אני, 09/01/06 15:17

      אידיוט.

  • 15.

    הריגת בעל חיים היא עבירת פלילית

    זוהר פרייברג, 09/01/06 11:15

    וגם איום בהריגת בעל חיים מהווה עבירה פלילית.

  • 14.

    אסור לפגוע בבעלי חיים אבל גם אסור לזהם גינות

    אוהב בעח, 09/01/06 11:01

    מי שפוגע בבעלי חיים צריך לקבל עונש מוות בייסורים.
    מצד שני (ובעצם מאותו צד) - כל השמוקים שמוציאים את הכלבים ומשאירים את החרא שלהם על הדשא או על המדרכה, כאילו זה הסלון של אמא שלהם, הם אחראים לא פחות לליבוי השנאה (המטופשת) נגד בעלי חיים. תדאגו לנקות אחריכם את מה שהכלב השאיר!!!

  • 13.

    נמאס לי לידרוך על חרא

    דורך על חרא, 09/01/06 11:01

    בעלי הכלבים שאינם מנקים אחר כלביהם הם האנשים האלימים בעיני

  • 12.

    לדרוך על חרא

    אריק, 09/01/06 10:59

    האם שאול לפיד, מנהל האגודה לצער בעלי חיים, דרך פעם על חרא של כלב, בדרך שהיה, נניח, לפגישה עסקית חשובה או לדייט עם בחורה או סתם בדרכו למכולת? האם שאול לפיד הנכבד ננשך פעם ע''י כלב משוחרר רסן? האם אי פעם שנתו של שאול לפיד או של ילדיו הופרעה ע''י כלב שנבח לילה שלם?
    אסור להרעיל כלבים ובטח שאסור להתעלל בהם. אך גם בבני אדם אסור. מקומם של הכלבים בטבע ושל האדם בעיר. ניסיון להפר איזון זה פוגע בשני הצדדים. מה לעשות

    • מקומם של הכלבים בטבע?

      צחי, 09/01/06 11:22

      על איזה טבע בדיוק אתה מדבר?
      האדם השאיר מקום אחד עם טבע בעולם הזה?
      תתעורר. הכיבוש האנושי רומס והורס כל חלקה על הכוכב הזה.
      ודרך אגב. מה מפריד את האדם מהטבע?
      מה מפריד את העיר מהטבע?
      קן ציפורים הוא טבע וקן בני אדם הוא לא טבע?
      העולם נברא בשביל כולם.
      הם לא עבדים שלנו ולא אזרחים סוג ז'.
      תחשוב על זה בבקשה.

      • צחי- אתה מדהים. (ל''ת)

        אובלינה, 09/01/06 15:16

      • אמן! (ל''ת)

        עינת, 10/01/06 01:40

    • אני איתך - צודק באלף אחוז (ל''ת)

      ערן, 09/01/06 11:30

    • מאיפה השטויות האלה

      אני, 09/01/06 12:14

      מקומם של כלבים בטבע? שמעת פעם על כך שכלבים הם חיות מבויתות? לך למד מה זה מבוית
      יש הבדל בין חית בר לחיה מבויתת.
      הבורות כאן חוגגת כל אחד יכול לשפוך שטויות והאינטרנט סובל הכל

      • אייך כלב נהיה מבויית?

        bigsky, 09/01/06 15:01

        יום אחד הוא נכנס לבית וניהיה מבויית...
        כלב מוצאו בטבע, הוא בא מהטבע וזה מקומו הטבעי.
        כלב הוא לא חיה ביתית אחרת לא היתה צריך להוציא אותו לעשות צרכים בחוץ הוא היה עושה אותם בבית.
        כלב הוא לא חיה ביתית אחרת הוא לא היה נובח.
        כלב לא חיה ביתית, ועצם זה שהכנסת אותו לבית ואתה נותן לו לישון לידך במיטה, זה לא הופך אותו למחונך, אנושי, ובטח לא לחיה בתית.

        • והאדם, מניין בא? גם הוא שייך לטבע (ל''ת)

          כלב בן אדם, 09/01/06 17:18

  • 11.

    קצת אנושיות...........

    חן, 09/01/06 10:57

    גם אני לא מתה על כלבים ובטח לא על הצואה שלהם אבל מפה ועד להרוג אותם????????????

    • כן- להרוג!!!!!!

      yosi, 09/01/06 12:06

      רק כך יפסק העניין הזה. די נמאס.

      • אידיוט.

        אור, 09/01/06 15:14

        זה הפתרון הסופי, אתה אומר?

  • 10.

    שמעו אני נורא אוהב כלבים- אבל זה בלתי נסבל

    יגאל, 09/01/06 10:55

    בכל מדינות המערב כבר מזמן אוספים את הצואה. פה בארץ הליכה ברחוב חשוך היא מלחמה נגד דריכה על מוקשים.

    ברור שאני לא מצדיק את השלט הנוראי הזה, אבל בעלי הכלבים צריכים להבין שלא יקרה להם כלום אם פעם ביום הם יאספו חתיכת צואה- אני לא צריך לשלם את מחיר הגועל שלהם

  • 9.

    אני יכול להבין את מי שתלה את השלט.

    שמוליק, 09/01/06 10:54

    נמאס כבר מבעלי הכלבים ומאוזלת היד של העיריה והפקחים!

    נמאס ללכת ברחוב ולהרגיש בשדה מוקשים!

    צריך להחמיר עם בעלי כלבים שמטנפים את המדרכות שלנו.

    • מה עם מפעלים שמזהמים?

      צחי, 09/01/06 11:23

      גם את מנהליהם מותר מעכשיו להרוג כי הם מזהמים ונמאס??

    • אפשר לטפל בבעיה, ואפשר לאיים ברצח.

      אני, 09/01/06 15:14

      אבל אלו שני דברים שונים לגמרי.
      יש קנסות, ואני מסכימה שצריך לאכוף אותם בצורה יותר אפקטיבית.
      זה שבעל הכלב הוא אידיוט, לא אומר שצריך לפגוע בכלב חסר האונים.

  • 8.

    אנשים קרי לב

    מזועזעת, 09/01/06 10:54

    גם אצלי בבניין איימו שאם נמשיך להאכיל את החתולים הרעבים הם יקראו לעירייה כדי שיהרגו אותם. אין לי מילה יותר טובה לתאר אותם מלבד ''גרמנים'' .
    חוץ מזה שהם גם עילגים....

    • ואת בהמה חסרת תרבות.

      ., 09/01/06 11:23

      תאכילי את החתולים במקום אחר.

      • תאכיל את הילדים שלך במקום אחר,

        אני, 09/01/06 15:12

        נמאס שהם מתרוצצים בבניין כל היום.

        • טיפול פסיכיאטרי יפתור לך את הבעיה (ל''ת)

          ., 09/01/06 16:32

          • הכרה בסדרי העולם יפתרו את שלך. (ל''ת)

            אני, 09/01/06 17:12

    • ואת אישה בילתי נסבלת...

      bigsky, 09/01/06 15:04

      רוצה להאכיל חתולים גדלי אותם בביתך שלך ותיהיה אחראית לבריאותם ולגידולם.
      ואל תשאירי אותם בחוץ שאיזה ילד ישרט מהם בגלל הצורך של ל''רחם'' על החתולים.
      מה שאת עושה זה צביעות מצד אחד את נותנת להם אוכל ומצד שני את משאירה אותם בחוץ מוזנחים.

      • שטויות.

        גנדלף, 09/01/06 16:35

        החתולים יהיו ברחוב בין אם היא תאכיל אותם ובין אם לאו, וזה יימשך כך כל עוד הם לא יסורסו/יעוקרו.
        אין שום פסול בלהאכיל אותם.
        אם זה מפריע לך, במקום להתנפל על מאכילי חתולים, אני מציעה שתציע להם (לא בצורה אלימה, אלא בצורה שהם ירצו להתחשב בך ולהקשיב לך) את השיטה בה שכני נוקט- את האוכל לחתולים יש לשים הרחק מבניין המגורים, לדוגמה איזור פח הזבל או שדה שהם במילא נמצאים בו, וכך החתולים לא מפריעים לדיירים והכל שמח.
        לא לכולם יש אפשרות גם להאכיל את החתולים וגם להכניס אותם לביתם - בין אם בעל הבית המושכר לא מסכים בעלי חיים בדירה ובין אם ההורים לא מסכימים שילדיהם יכניסו בעלי חיים לבית, וגם בין אם מדובר ב20 חתולי רחוב, שמן הסתם אי אפשר להכניס לבית.
        לקרוא לזה צביעות זה פשוט דבילי.

    • מה רע בגרמנים?

      :(, 09/01/06 16:49

      התכוונת למילה אחרת, נדמה לי.

      • מה פירוש מה רע בגרמנים?

        ציפה, 09/01/06 17:25

        אידיוט - על השואה שמעת?

        • אידיוטית- על הכללות שמעת?

          :(, 09/01/06 22:44

          גרמנים הם עם, עם דעות שונות ואמונות שונות.
          היא התכוונה להגיד ''נאצים''.


          חוצפנית.

  • 7.

    הרעלת הכלב היא עבירה אבל השלט לגיטימי

    א. חיים, 09/01/06 10:53

    מותר לבעל הבית להזהיר את העוברים ושבים ואין בשלט כל עבירה פלילית.
    יתרה מכך, אילו רצה בעל הבית לפזר בחצר שלו חומר שעשוי להיות רעיל לבעלי חיים- אין כל מניעה שיעשה זאת כל עוד החצר מגודרת והכניסה אסורה בשלט!

    • איום לרצח הוא לגיטימי?!

      אני, 09/01/06 15:11

      איפה אתה חי?

    • אל תכתוב אם אתה לא יודע

      איש, 09/01/06 22:49

      איום לפגיעה ברכוש (וכלב בארץ זה רכוש) זו עבירה פלילית.

  • 6.

    כל הכבוד לדיירי הבניין-נמאס מחרא של כלבים

    חתול, 09/01/06 10:51

    בעלי הכלבים כבר מזמן שכחו שלא כולנו אוהבים כלבים ולא כולנו מוכנים לראות חרא של כלבים בכל מקום.
    הגיע הזמן למלחה חזרה - נמאס מבעלי הכלבים והכלבים עצמם!

    • אידיוט!

      אני, 09/01/06 15:11

      אלא אם אתה באמת חתול. ואז אתה בעצם די חכם.

  • 5.

    צריך להרעיל גם את בעלי הכלבים (ל''ת)

    שולדבנד, 09/01/06 10:51

    • מה בדבר: ''רק''? (ל''ת)

      אני, 09/01/06 15:10

  • 4.

    שיחרבנו בחצר שלהם.

    ירוק מחרבן, 09/01/06 10:51

    מרב חרא של כלבים לא רואים את הדשא.

  • 3.

    לקחת בפרופורציות

    שרה, 09/01/06 10:36

    זה איום ריק מתוכן במלחמה נואשת בצואת כלבים. הפתרונות שהוצעו ''לפנות לוטרינר הרשותי'' ריקים אף יותר.

    • זה איום ברצח, לא פחות. (ל''ת)

      אני, 09/01/06 15:10

  • 2.

    כל הכבוד לצער בעלי חיים! (ל''ת)

    נולי, 09/01/06 10:13

  • 1.

    אבל צודקים, זו חוצפה

    דייר, 09/01/06 10:03

    בעלי הכלבים צריכים לנרות אחריהם. גם השארת הצואה היא עבירה על החוק!

    • צודק מי שתלה את השלט

      שי, 09/01/06 12:02

      אולי היה צריך לנסח זאת בעדינות אבל בעלי הכלבים אשמים. הם משחררים את הכלב לחצרות השכנים, והדיירים לא חייבים לסבול את המוקשים בחצר שלהם. מי שנותן לכלב שלו להיכנס לחצר לא שלו- מסכן את חיי כלבו.

      • להרעיל כלב בגלל שהבעלים שלו לא מנקה אחריו?

        רון, 09/01/06 14:25

        אתם בסדר?

        • לא,תיקון : יורעל בעל הכלב ! (ל''ת)

          עכשיו אתה מרוצה, 09/01/06 16:02

          • תכלס, כן. (ל''ת)

            ירמי, 09/01/06 16:48

        • לא מה פתאום אנחנו טועים

          צחי, 09/01/06 16:10

          אנחנו נרד כלאחר כבוד ונשב למטה וננקה אחרי כל בע''ח שמחרבן לנו בכניסה ככה בלי תשלום ועל חשבון זממנו

          • נכון, אתם טועים

            אני, 09/01/06 16:47

            אסור לרצוח. לא כלבים ולא ילדים.

          • נכון, אתם טועים.

            אני, 09/01/06 16:48

            אסור לרצוח. לא כלבים ולא ילדים.

        • כן להרעיל את הכלב עדיף לירות בו (ל''ת)

          כלבבי, 09/01/06 19:32

          • טמבל חסר לב. (ל''ת)

            יצחק, 09/01/06 22:44

    • צודקים?!

      אני, 09/01/06 15:09

      אני אוספת את הצרכים של הכלבה שלי, וחושבת שמי שלא אוסף אחרי הכלב שלו הוא חוצפן.
      אבל אתה לא צריך לאהוב בעלי חיים כדי לדעת שרצח (!!!) זה הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות.
      אין שום הבדל בין בעלי החיים לבני האדם, וביום בו כולם יבינו את זה, העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב.

      עלי.