• 87.

    המורדים חיבים לחזור

    יצחק לוי, 18/11/06 13:42

    אין ספק כי אלו המכונים המורדים חסרים בכנסת.אם אתה משווה את רוחמה לרצון או אפללו ליתום התשובה ברורה מי ראוי לכהן בכנסת.

    על חברי ה''לכוד'' לדאוג כי אישים כמו אלו שהזכרתי מיכי רצון או אהוד יתום ועוד אחדים טובים יהיו בכנסת הבאה.

    אלו אנשים ששלמו בכסאותיהם עבור עקרונות וראיה מפוכחת ואמיצה של המציאות כפי שהיא באה לבוטוי מדי יום בשדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ממש זוועה. ביבי מייעד את הניבלת הזאת לשרת החוץ

    בנצי א, 09/01/06 14:34

    ומזל שהליכוד מתרסק. אחרת אוי לנו עם מצורעת כזאת כשרת חוץ...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הצביעו לרוני שטרן ( 195 )

    מסעדן מת''א, 09/01/06 14:09

    אני מבקש מחברי מרכז הליכוד להצביע עבור רוני שטרן ( מועמד מספר 195 ).
    ענףהמסעדות ( ובמיוחד מסעדות שתמבססות על עובדים זרים כמו סיניותאו יפניות ) סובל בשנים האחרונות ממדיניות הממשלה.
    רק אדם כמו רוני שטרן שבא מהענף מסוגל לפתור את הבעיות ולהסביר למשרדי הממשלה השונים מה אנחנו עושים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לימורי

    דומפה, 09/01/06 13:11

    מה היום מופתעים,לימור היתה תמיד אלימה, גסה, לא מהוקצעת ולא ישרה,אבל בגברת הזו תמכו כל אותם מגלגלי עינים כיום, אם כך תהנו מהלא יוצלחית הזו, ואם אפשר תבחרו בה פעם נוספת אתם כנראה לא שווים יותר מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה הפלא

    רון, 09/01/06 10:28

    היא היחידה שנשארה במקום טוב באמצע במפלגה המתפוררת

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט בוחר את הרשימה של קדימה....ה' ישמור!!!!

    נדב, 09/01/06 10:03

    האיש שנבחר בסוף רשימת הליכוד רק בגלל הבטחות ותמיכת אנשי פייגלין!!!
    האיש שהפך עורו ועכשיו שמאלני יותר ממרץ!!!
    התגשם חלום הבלהות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מרכז הליכוד המושחת ממשיך בחיסולים ובדילים.הליכוד מושחת-הליכוד הביתה (ל''ת)

    מפוכח, 09/01/06 07:55

    הגב לתגובה זו

    • אם לבנת בראש-אוי לליכוד המרוסק!!! (ל''ת)

      רמי, 09/01/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    די כבר. שרון גמור, קדימה גמורה ונשארו נתניהו ופרץ. -ביבי רוהמ'ש הבא (ל''ת)

    מסקנה פשוטה, 09/01/06 05:34

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ביבי הוא הפרס של הימין (ל''ת)

    לוזר בלתי נלאה, 09/01/06 00:17

    הגב לתגובה זו

    • קדימה זה אוסף מתלהם של לוזרים בפאניקה ללא שרון. (ל''ת)

      נתראה בבחירות, 09/01/06 05:32

      הגב לתגובה זו

      • כמה ביבי משלם על טוקבק אחד?

        רוצה חלק בעוגה, 09/01/06 11:28

        זה לפי שעה או לפי תגובה?

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    דון אולמרט+הנגבי+אפללו+רמון+רוחמה+עומרי המאפיונר=מושחתים הביתה

    זו קדימה, 09/01/06 00:12

    חבורת הפשע בע''מ

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    איש בעיתונות הישראלית לא יאמר זאת בגלוי

    בן הארץ, 09/01/06 00:08

    אך בחדרי חדרים ניתנה ההוראה: יש לעשות הכל שמדיניות שרון תמשיך.
    ולמי שמתעקש לא להבין
    מדיניות שרון היא כמו מורשת רבין
    לא החלק התקיף, הצעיר, הישראלי, הגאה באישיותו
    אלא החלק הזקן, העייף, הרקוב, המחניף לשמאל.

    על המשמר עם מותו של שמש העמים
    לא ראה מסע סגידה פתטי שכזה
    בתקשורת בסוף שבוע זה
    לאדם שלפני 5 שנים היו מוכנים לאכול אותו חי.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    Accountability

    אלון, 08/01/06 23:38

    כאשר חבר כנסת מצביע הוא צריך לדעת שיהיו השלכות על מעמדו הציבורי בעקבות ההצבעה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מתי נפתחת הבבוניאדה? ביום חמישי ? (ל''ת)

    צופה,אוהב קירקס, 08/01/06 23:37

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכח להביא בוטנים למרות שאסור להאכיל את החיות (ל''ת)

      שומר בגן חיות, 09/01/06 11:29

      הגב לתגובה זו

      • בננות חברה,בננות,''הכל יותן בבננות''.

        יגאל כהן, 09/01/06 22:25

        מי שרוצה להבחר לעשיריה הראשונה הריאלית שיביא בננות.
        בספר שמשון של ז'בוטינסקי,אומר שמשון (הגיבור),שהוא ז'בו,את משפט האלמוות :''ברזל ,הכל יותן בברזל''.
        כלאמר:חייבים להקים מיד כח מגן צבאי(ואכל ז'בו יסד את ההגנה בירושלים).
        ואני אומר לכם ובמיוחד לדני נווה שהפך את הכלומניקיות לאומנות ממש.
        דני נווה:''בננות,הכל יותן בבננות''.
        יותר טוב מבוטנים אלף פעם.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    ליכוד סיים את דרכו שלו,חבל שבכלל היה. (ל''ת)

    דן תיכון, 08/01/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    2006,מרץ,29-יום פרישה(פסק זמן)של עומד בראש התנועה-סופית (ל''ת)

    לאחר11.5 מנדטים, 08/01/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דוד לוי -מקום ראשון בפריימריס ! חייבוב חרא- מקום שני,חזנוביץ'-שלישי (ל''ת)

    פאנינה, 08/01/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בינתיים המנהיג היחיד שמתנהג באחריות וממלכתיות זה נתניהו. (ל''ת)

    חזרתי לליכוד, 08/01/06 23:07

    הגב לתגובה זו

    • וגם שרה,אל תשכח אותה,גם היא מתנהגת יפה בזמן האחרון.

      יגאל כהן, 09/01/06 03:17

      אפילו הפסיקה לזרוק נעליים.
      פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
      הקרוק שלך פאסה.

      הגב לתגובה זו

      • אין עליך יגאל (ל''ת)

        חולה עליך, 09/01/06 13:47

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    פחדנים. אם ביבי לא היה בממשלה ההתנתקות לא היתה עוברת

    ניר י-ם, 08/01/06 22:52

    דווקא את ביבי הוצאתם? זה מראה כמה פוליטיקאים קטנים אתם ותו לא. גדול הוא המרחק בינכם לבין אידיאולוגיה אמיתית - כל רוצנכם הוא בשלטון המדינה, ואתם מוכנים לקבל את ביבי (שהצהיר לא פעם ולא פעמיים כמה חשובה ונכונה היא תוכנית ההתנתקות) ורק שלא חס וחלילה תפסידו את השלטון.

    ילדים.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה לא צודק (ל''ת)

      אבי, 08/01/06 23:38

      הגב לתגובה זו

    • הם לא יכולים לנגוע בו או בסילבן אז מה זה משנה

      המייבין, 09/01/06 11:31

      לכן יפגעו בלבנת שהיא הכי פגיעה. דני נווה התנהג בדיוק כמו לבנת אבל הוא חילק ג'ובים ללא הכרה לכן בו לא יפגעו. כנ''ל ישראל כ''ץ. אוקצור, לבנת מחזירה ציוד והסיכוי שנראה אותה אי פעם בממשלה קרוב ל-0.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ליבנת עיצבנה אותי הכי הרבה!!

    סימה, 08/01/06 22:38

    אחרי ההצגה בכנסת היא יצאה לעיתונות ואמרה שהיא מתנצלת ולא היתה לה שום כוונה לעשות לשרון פוטש כמו שהיא רצתה לעשות לנתניהו כאשר הוא היה בארצות הברית ב-97 אנחנו לא שחכנו . לפי דעתי היא צירכה ללכת הביתה , היא גם סידרה לסילבן מקום שני אחרי שהיא תמכה בו בפרימאריס ונתניהו פרייאר קבל את ההצעה. הוא מספר לכולם שאם יקרה חס וחלילה מהוא שלא יזכה לזה! לנתניהו אז הוא ממלא מקום. עוד ליצן שחוץ מלהצטלם לא עשה כלום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולי סוף סוף יקיץ הקץ על הקריירה של לימון חומצת (ל''ת)

    אזרח שמצפה, 08/01/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נסיון נסיון נסיון...

    מופאסה, 08/01/06 22:31

    את שרון קטלו לאחר מלחמת לבנון..והיום כולם סוגדים לו.
    את ביבי קוטלים כל אותם ''כלבים'' שלא יודעים דבר אחר מאשר לנבוח.
    אז תנו לזמן לעשות את שלו..וביבי ישב בראש.
    יש לו את הנסיון בחו''ל..וכבר צבר מספיק שעות טיסה בזבל הישראלי.
    אני חושב שהוא מוכן להנהיג את המדינה הזו..תנו לו הזדמנות..אל תשימו לו רגליים..והוא יוכיח שאכן הוא האדם הכי מתאים לתפקיד .
    הפסיקו לקטול אחד את השני.זה לא נראה טוב בחוץ.
    ובלי חוץ..אתם לא שווים כלום.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צרת החינוך היא גם צרת ההתישבות החלוצית

    אלכס לוין, 08/01/06 22:23

    לימור ליבנת שהזיקה לחינוך ועל כן נקראת צרת החינוך היא גם נתנה יד להרס ההתישבות הציונית ברצועה.ועל כן תיקרא צרת ההתישבות.כפי שכשלה בדו''ח דוברת כך נכשלה גם בהגנה על ישובי החלוצים.אולי שבפעם הבאה תתיעץ עם אבא שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ליכוד יהודים טרינספר - ליכוד חייב להתרסק.

    ממשלת השמאל, 08/01/06 21:31

    כל תומכי שרון ותומכי טרנספר שישנם בליכוד חייבים לשלם ''בראשם'' זה הסיכוי הקלוש היחידי לליכוד על מנת להחזיר את בוחריו.
    הבבונים של מרכזי ליכוד/קדימה נמצאים במפלגה רק בשביל הג'ובים.

    אין ג'ובים-אין מפלגה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ביב=כלב שמירה

    ג.ק., 08/01/06 21:31

    נתניהו הוא כמו כלב שמירה. חשוב לטפח אותו ולדאוג לקיומו, אבל זה לא הגיוני שהוא יהפוך לבעל הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ביביהו-פחדן ושקרן!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רןבי ריבלין, 08/01/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ככל שביבי מתדרדר,מס' שכירי החרב שלו גדל.

    יגאל כהן, 08/01/06 20:58

    ואף על פי כן,היום לגיון הזרים על שם ארתור ניגפים.
    יודעים מדוע?
    כי יש יותר מדי חדשות.
    ביבי אומנם עיבה את המשמרות.
    אבל ריבוי החדשות מדלל אותם.
    תראו בכתבה הזו הם נירפים.
    האמת שהם כבר ''גרוגיים''.
    כמה אפשר לקבל על הראש ולהמשיך לצעוק:''היידה שרה''.
    זה לא קל.
    אמרתי להם לפני שנתיים:
    ''מעולם לגיון זרים לא ניצח את צבא העם''.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, הטוקבקיסטים המשולמים ממש חלשים פה (ל''ת)

      כנראה נגמר הכסף, 09/01/06 11:33

      הגב לתגובה זו

      • לא נגמר הכסף.

        יגאל כהן, 09/01/06 13:45

        כסף יש לביבי מספיק.
        הרי ביבי הפריט את המדינה.
        וכולכם מכירים את ה''אידיאולוגיה'',
        של רוסיה החדשה.
        אז שומר הבארים הגיזען,יד ימינו של הקרוק,הביא לביבי מאמריקה את האידיאולוגיה הזו.
        ליברמן הוא האידיאולוג בין השניים(לא ידומה ולא ימושל),מה איזה אידיאולוגיה.
        אתם לא מכירים את האידיאולוגיה של הקרוק?
        ''יתנו יקבלו ,לא יתנו לא יקבלו''.
        מה אתם חושבים שאם משפחת עופר לא היו נותנים,הם היו מקבלים?
        זה עיקרון אצל ביבי.
        ביבי לא נותן שום דבר בחינם.
        לכן לא יחסר לו כסף.
        רק אחרי שנעמיד אותו לדין,
        על עשיית עושר ולא במשפט.
        אני מחכה ליום שהוא יאבד שליטה וירביץ לשרה והיא תהיה עדת מדינה נגדו.
        שרה היא התקווה.
        עלא בכ'תנא.
        היידה שרה.

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    ומי מקבלים את הציון הכי גבוה?

    מוטי, 08/01/06 20:48

    חוץ מעוזי לנדאו הראוי,
    יחיאל המוח חזן.
    נעמי השותקת בלומנטל.
    גורלובסקי מבריח הסיגריות.
    איוב הגאון קרא.
    דוד העומד על שלו לוי.
    גילה הסימפטית גמליאל.

    אכן נבחרת ראויה לליכוד ולתפארת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה :-) (ל''ת)

      זלצמן, 08/01/06 21:30

      הגב לתגובה זו

    • המושחתים ינופו מהרשימה, חכה ותראה

      אתה טועה ומטעה, 08/01/06 23:43

      המושחתים יגיעו למקומות מאוד נמוכים ברשימה לכנסת.

      לא חסרים מתנגדי התנתקות ראויים.
      חוץ מעוזי לנדאו יש גם את מיכאל איתן, נתן שרנסקי, דני נווהף אהוד יתום, דוד לוי ועוד

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    תנו קולכם לאולמרט

    שרונה, 08/01/06 20:29

    התאחדו סביבו והצביעו לו, הוא הבחירה הנכונה. שרון בחר בו- תיבחרו בו גם אתם

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאת צודקת!!!

      נירה, 08/01/06 21:41

      האלטרנטיבה הנורמאלית היחידה.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט מושחת

      boony, 09/01/06 09:22

      תופר לעצמו הישגים לא לו. הוא לא אחראי לצמיחה הכלכלית.
      גם היותו סגן לשרון היתה בין היתר למנוע מנתניהו לנשוף בעורפו של שרון.
      כולם צבועים ונעשה מהלך להאדרת שמו של אולמרט ע''י היחצנים ויועצי התקשרת המקיפים אותו.
      לא יעזור לכם כלום, תפסידו חצי מכוחכם, כי אין לקדימה כל אג'נדה. שרון היה ונשאר הגדול מכולם.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אכן, ליבנת חבלה

    חבלן, 08/01/06 19:43

    תשאלו את אליחי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רכז הליכוד מושחת כיון שהם מחזיקים את חברי

    לחשוף אותם, 08/01/06 19:28

    הכנסת בביצים על מנת שיצביעו בשבילם ואחר כך רוצים גובים ומכרזים כדי לעשות כסף.

    וכל מי שהצביע נגד שרון ןאחר התקיף אותו על שחיתות הוא עצמו מושחת ולא יבחר על ידי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ביבי אדם חלש, הססן, וחתרן בלתי נלאה...!!!

    אדי, 08/01/06 19:11

    מי שעוקב אחרי התנהלותו של ביבי ולא מסתנוור מההצגה של בטחון עצמי , מגלה בקלות רבה שמדובר באדם חלש, שזקוק לחיזוקים חיוביים מהסביבה עד כדי ביצוע מעשי איוולת למשל:
    מקהלת ''הם מ-פ-ח-דים'', שנועדה למצוא חן בעיני הבסטונרים, או הלחישה ''השמאלנים שכחו להיות יהודים'', כדי לרצות את הרב עובדיה...
    בהתנתקות הוא צעק נגד, והצביע בעד... וכאשר היה עליו לקחת אחריות על מעשיו, הוא התפטר.
    בהתמודדות עם פייגלין שהולך ומשתלט על הליכוד, והופך אותו לימין קיצוני, הוא ניסה לבלום אותו באמצעות האשמה שולית, ולא היה לו אומץ להתעמת איתו על השקפת עולמו שלא תואמת את מה שהליכוד מנסה לייצג- ''מפלגת ימין שפויה''...
    כשלונו של ביבי מול פייגלין הפך את הליכוד לימין קיצוני סהרורי...

    הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן בלתי נלאה-לך תצביע פרץ = שרץ (ל''ת)

      אביב, 08/01/06 19:57

      הגב לתגובה זו

      • אביב, תגובתך אינטיליגנטית ומעוררת התפעלות...!!! (ל''ת)

        אדי, 08/01/06 20:50

        הגב לתגובה זו

        • תקשיבו לאדי. כי רבה היא חוכמתו וכול דבריו הם אמת ויציב (ל''ת)

          בנצי א, 09/01/06 14:36

          הגב לתגובה זו

      • קדימה קדימה קדימה !!!

        חרותניק, 08/01/06 21:23

        רק קדימה !!!

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה - אמת!!! (ל''ת)

      איציק, 08/01/06 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ליבנת היא ברשימה השחורה וזה לאו דווקה בגלל תמיכתה בפינוי.

    בנצי א, 08/01/06 18:56

    ליבנת מאוסה על כולם והעם סולד ומתעב אותה בגלל רוע ליבה וחרצובות הפה המגעיל שלה ובכלל על הרס החינוך. וכך היא מתוארת בפי האומה כצרת החינוך.

    הגב לתגובה זו

    • מי?ניבלת לימור?

      יגאל כהן, 08/01/06 20:48

      היא שמתזזת את הקרוק.
      הקרוק השוטה חף מפשע.
      כל הפוטשים נולדו בראש של ניבלת הלימור.
      ולכן אמר רש''י:''זה הכלב בנבילה''.
      לא רק בניבלת הליכוד המסריחה.
      גם בניבלת הלימור,זכה הכלב.
      ביבי מוביל את הליכוד למגרש הגרוטאות של ההיסטוריה.
      שוטה שיטה בכם,שוטים.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל, אתה ממש משורר. תמשיך ככה :-) (ל''ת)

        גמזו, 08/01/06 21:32

        הגב לתגובה זו

      • יגאל יקר, שכחת את הכדורים שלך אצלי. (ל''ת)

        פסיכיאטר מחוזי, 09/01/06 00:23

        הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן מרחובות. אתה 10 ועל הכייפק תמשיך לטפל בבהמות של הליכוד (ל''ת)

        אזרח שקורא, 09/01/06 10:12

        הגב לתגובה זו

    • בנצי א. איתך מילה במילה ליבנת איומה נוראית למע' החינוך

      אסתי, 08/01/06 22:33

      הצרה לבנת דרדרה את החינוך לתהומות לא הייה שר חינוך שגרם נזקים כמו שהיא במקום להעיף אותה בטיל בליסטי היא עוד יושבת לחמם את כסאה.
      בושה וחרפה אין לה ולא למועדון שעליו היא נמנית.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לכל מגיבי קדימה פה במימון האיחוד הארופי

    =שימו לב=, 08/01/06 18:47

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 3000 יורו בחודש למגיבים מטעם קדימה פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם

    הגב לתגובה זו

    • ברי המרכז מנצלים מדינה שלמה לגובים ומכרזים

      לא, 08/01/06 19:29

      תחת הכותרת השיקרית של אידואלגיה.

      הגב לתגובה זו

    • מתאים לי 3000 יורו

      אלי, 08/01/06 20:07

      בשביל להגיב, איך מגיעים לעבודה הזאת ,יש פרטים?

      הגב לתגובה זו

    • איך נפל האיחוד האירופי לזרועות קדימה

      מוטי, 08/01/06 20:43

      בזמן ההתנתקות הפצת את אותה ההודעה בדיוק רק לא על מגיבי קדימה אלא על מגיבי השמאל הקיצוני מיוזמת ז'נבה/ביילין.
      וואלה יפה.....
      האיחוד האירופי הולך למרכז מה''שמאל הקיצוני''.
      מי אמר שאין בשורות טובות?
      האמת.....
      אין שום בשורות טובות.
      אתה סתם אדיוט.

      הגב לתגובה זו

    • קרוק,אתה יכול אולי לסדר לי מילגה מהקרן הזו?

      יגאל כהן, 08/01/06 21:01

      אתה עד שאני עושה עבודה לא רעה.
      לא מגיע לי מה שהוא?
      איך מגיעים לקרניים האלה, שאתה מדבר עליהם ,תיש?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מרכז הליכוד המחליא נגד הרוב בעם (ל''ת)

    ירון, 08/01/06 18:46

    הגב לתגובה זו

    • רוב בעם- לאיזה רוב הכוונה???

      מצביע שסופר, 08/01/06 19:13

      ראו ראו, המשמיץ הזה, אפילו לספור אינו יודע, על איזה רוב הוא מדבר - הרי בבחירות הקודמות רצה מפלגת העבודה עם אותה תוכנית הדיוטית של ה''התנתקות'' וגרפה רוב ''מוחץ'' בן 19 מנדטים - זוכרים??? ואילו הליכוד בראשותו של שרון הציע תוכנית שונה, ''דין נצרים כדין תל אביב'' (זוכרים!) וזכה ב-40 מנדטים, עד ששרון הפסיק לראות את הדברים שרואים משם ולא רואים מכאן - ובמקום להחליף משקפיים, הוא החליף את הדרך, תוך כדי גניבת קולות בוחריו והולכותם שולל - אז על איזה רוב אתה מדבר ידידי, שלא זוכר, שלא יודע לספור עד ,40 או שמסלף את העובדות, או סתם גונב את דעת הבריות???????

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ראויה - אשריך אחי (ל''ת)

        אביב, 08/01/06 19:59

        הגב לתגובה זו

      • 54 מתכוון

        גילי, 08/01/06 20:33

        לרוב שנותן לשרון אחרי התנתקות ולמפלגתו קדימה 42 מנדטים בסקרים
        ונותן לליכוד בראשות נתניהו 15 מנדטים ונותן אפילו לעמיר פרץ יותר מנדטים,אז אני מציע לך להתחיל לספור יותר טוב ולהבין יחד עם חבריך ההוזים והבלתי שפויים 30 שנה כיסחתם תילדים שלנו שלחתם אותם לשמור בשטח עויין כבוש על 2 קראונים שמאוכלסים ב 2משפחות חלאס נגמר העם אומר את דברו וזה תמיכה מוחצת לאריאל שרון ולמדיניותו

        הגב לתגובה זו

        • את תוצאות האמת רק הבחירות יראו

          אבי, 08/01/06 23:44

          ותוצאות הבחירות יהיו אחרות מתוצאות הסקרים העכשוויים.

          הגב לתגובה זו

      • מה שרואים מכאן

        אלמוג, 08/01/06 21:10

        היו זמנים והכל השתנה
        היום המגמה לנסות הסדר
        אני מניח שאם לא יהיה הסדר יהיו כאבים בעיקר בצד השני
        ומה שיהיה אחר כך זה נושא לבחירות שיבואו










        הגב לתגובה זו

  • 53.

    הטמטום עדיין מככב בליכוד

    הפרייר, 08/01/06 18:41

    אנשי ישע/ רשע ממשיכים בשטויות שלהם עד לאן יגיעו, אולי הכותרת לא מתאימה אבל רשע/ישע =ליכוד אני תומך התנתקות למרות שאני תושב אריאל שמיחל לרגע בו תהיה לי האפשרות לעזוב בגלל השטוט שעשיתי לא אקבל את מה שהשקעתי כדי לקנות דירה בתוך הקו הירוק מה לעשות אני לא הפרייר היחידי שעשה צעד זה

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם שקרן עלוב נפש שמקבל תשלום על הכתיבה (ל''ת)

      אביב, 08/01/06 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ליבנת =מלכת שבא. והיא ת ב ח ר חובה (ל''ת)

    צליק, 08/01/06 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יש!!! לבנת וסילבן הולכים כפרה עלי!

    המגניב, 08/01/06 18:23

    עכשיו רק נשאר לסלק את גורלובסקי והבת של המאפיונר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הכבוד למרכז אידאולוגי! הלאה (ל''ת)

    מושחתי שרון!, 08/01/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רומא- כנסו ותהנו

    אחמד טיבי, 08/01/06 18:13

    מעצת רשע חבורה של קנאים פונדמנטליסטים הזויים , לא שונים מהפונדמטליסטים האיראניים , בגלל שכמותכם , ואבות אבותיכם הקנאים שפתחו במרד נגד הרומאים הבאתם כבר פעם כליה על עם היהודים, שריפת בית המקדש ופיזור היהודים לכל עבר...בגללכם נלקחה המדינה מאיתנו למשך 2000 שנה...אתם רוצים את זה שוב....חבורה חסרת אחריות תקימו לכם מדינה משלכם ולכו לעזאזל אתם לא מייצגים את העם היושב כאן ורוצה לחיות !
    טפו עליכם

    הגב לתגובה זו

    • בזכות אבות

      שיבי, 08/01/06 20:19

      בזכות אבותינו הפונדמנטליסטיים ששברו פסילים ולא היו פוליטיקלי קורקט, בזכותם קיים עם ישראל ובזכותם יש תקווה גם לכל העולם הסומא, הכאילו-קורקטי והעכו''ם שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הגמל מצביע על דבשתו

    אליצור אביטן, 08/01/06 18:10

    אחרי הפאשלות,עצימת העיניים,הולכת השולל,אי היכולת לראות את הילכי הרוח בעם,מנהיגות כושלת ועוד ועוד , באים המנהיגים הרשעים,הלא יוצלחים,אילו שהיו צריכים להתפטר שלשום ומשליכים רפש לכל עבר
    לא יעזור לכם , תתפטרו ותנו לטןבים מכם להוביל
    נמאסתם

    הגב לתגובה זו

    • לתומכי ההתנתקות

      אפרים, 08/01/06 21:05

      מר אביטן חד ברור וצודק ורציתי להוסיף:
      לכל מתנגדי ההתנתקות ואני בתוכם -
      הלכנו בעיניים עצומות אחרי הנהיגי הכישלון,לו היינו פועלים אחרת היינו ממזערים את הנזק ויותר מכך
      במקום לקום,להודות בכישלון ולפרוש,במקום להכות על חטא היהירות וההתנשאות אנחנו באים חשבון,בנראה שמגיע לנו לחטוף עוד מכות עד שנתעשת ןנדע את מקומינו

      הגב לתגובה זו

      • מקומכם בתחתית האופוזיציה

        אקי, 08/01/06 21:51

        לא תומכי התנתקות
        משוגעים על כל הראש

        הגב לתגובה זו

    • הליכוד בשיא כיעורו

      אדמונד, 08/01/06 21:48

      איפה הייתם בהתנתקות?
      גימגמתם,ניסיתם לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה ופתאום שכחתם מי אתם ואתם עוד מעיזים לזרוק רפש
      לא שכחנו מי ומה הליכוד
      הזיכרון פועל
      לא יעזור לכם להצטדק ולהיתמם








      הגב לתגובה זו

      • הליכוד המכוער

        ליאורה, 08/01/06 22:35

        אם הצרות באות בצרורות הטמטום מגיע בשטף בלתי פוסק
        לא מספיק שהליכוד כבר לא ליכוד בקושי רשימת קניות
        אנשי רשימת הקניות ממש לרחם עליכם - לא מספיק שחטפתם אתם מוסיפים חטא על פשע ומחפשים אשמים איפה שלא צריך , העיקר לחטוף עוד
        מגיע לכם
        למה לימור ליבנת יותר מכולם

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    המתלהמים הולכים הביתה

    חיים, 08/01/06 18:09

    הנה זה קורה. הליכוד הולך ומתרסק וליצני המרכז לא מאמינים שזה קורה להם. גם עם אולמרט הנצחון של קדימה יהיה ענק ויתכן בהחלט שקדימה תצרף את העבודה ואלי שס ותשאיר את ליצני הליכוד , המעטים שבכלל יהיו, באופוזיציה כראוי למי שהשלטון עלה לו לראש.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ביבי - הגיע יום התשלום (ל''ת)

    בימבי שלנו, 08/01/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ביבי זה לא בגין. האמת ב''קדימה''

    איש של בגין, 08/01/06 18:08

    רק קדימה לשלטון

    הגב לתגובה זו

    • איזו אמת? מה הדרך שלכם?

      אלי, 08/01/06 19:24

      לפחות הליכוד והעבודה אומרים פחות או יותר מה הכיוון שלהם.

      אם אני אצביע ל''קדימה'' האם אתם בעד הסכם שלום או בעד נסיגות חד צדדיות?

      האם אתם ''חברתיים'' או ''כלכליים''?
      הצהעה לקדימה משמעה לתת את המפתחות לאהוד אולמרט בלי מצע ובלי כוון.

      עם כל הכבוד, למםלגה לה אני אתן את קולי צריך להיות מצע, צריך להיות כוון.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    המזרחים יצביעו קדימה

    שישו, 08/01/06 18:08

    כי ביבי דפק אותם עד העצם

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי. אולי העניים סוף-סוף קיבלו כצת שכל (ל''ת)

      ארצי, 09/01/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הליכוד - מפלגה לעשירים בלבד (ל''ת)

    גילה, 08/01/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ביבי - זכור את אשר עשה לך

    שרית, 08/01/06 18:07

    זוכרים את הימים הרעבים של ביבי.

    מצביעים קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מתי הם ילמדו הפנאטים?

    michael, 08/01/06 18:07

    השרים שהצביעו בממשלה ובכנסת לטובת ההתנתקות ניסו לשים לה מקלות בגלגלים מבפנים (חוץ מאולמרט וליבני כמובן). הם ניסו להיאבק בתכנית בלי לפגוע בשלטון - כי זה בדיוק מה שחברי מרכז הליכוד רצו.
    צריך לזכור שהיא הפכה להיות השרה המותקפת ביותר משום ש''העזה'' ללכת לרפורמה בחינוך בניגוד למורים החמורים שעל הג'וב שלהם הם שומרים. אלה שאירגוניהם הוציאו מיליוני שקלים על מסע הכפשה אישי נגד השרה.
    היא אמנם לא צדקת גדולה יותר מרוב הפוליטיקאים אבל על אפכם וחמתכם תגיע למקום גבוה בעשיריה הראשונה של הליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ביבי - טוב ליהודים (העשירים מאוד) (ל''ת)

    פים, 08/01/06 18:07

    הגב לתגובה זו

    • ולמי טוב גירעון תקציבי ואינפלציה? (ל''ת)

      אלי, 08/01/06 19:25

      הגב לתגובה זו

    • ביבי גם טוב לעניים

      אורי, 08/01/06 23:47

      נכון, ביבי טוב לעשירים
      אבל ביבי גם מצויין לעניים.

      האבטלה ירדה כבר ב 2% בזכות ביבי.
      לא מזמן התפרסמה פה ב NRG במדור כלכלה כתבה על הפריחה הכלכלית ב_דימונה_, כלומר הצמיחה מגיעה גם לאזורים החלשים.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא שוכחת את ביבי וגזירותיו (ל''ת)

    מסעודה משדרות, 08/01/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק לא ביבי עושק המסכנים (ל''ת)

    פלאם, 08/01/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הליכוד - סוף הדרך לעולמים

    אפללו, 08/01/06 18:06

    אנחנו המסכנים לעולם לא נצביע ליכוד כי ליכוד זה ביבי וביבי זה שחיתות ושחיתות רעה למסכנים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מרכז הליכוד - מרכז הפשע (ל''ת)

    דלינדנינו, 08/01/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הליכוד - מרכז המושחתים

    שומשום, 08/01/06 18:05

    מגעילים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

    • הם היו מושחתים

      מצביע, 08/01/06 19:14

      עד שאריק פרש והקים את ''קדימה'' ואז כל המושחתים עברו לשם...

      הגב לתגובה זו

      • מרכז הליכוד זו שחיתות ממוסדת שפגיעתה רעה...!!!

        אדי, 08/01/06 19:31

        הסכנה בשחיתות הממוסדת בכך שאין לדמוקרטיה כלים להתמודד מולה...
        זו הסיבה שאין מנוס אלא לפרק את הליכוד...

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    ק קד קדי קדימה קדימה מנצחת (ל''ת)

    חי חי, 08/01/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חבל על לבנת!!!!!!!

    מיקי, 08/01/06 18:03

    חבל שהצבועה הזו תצא גיבורה בגלל הימנים.
    היא צריכה לעוף הביתה בגלל כשלונותיה ולא בגלל הזיזזוגים שלה.
    אפילו שרון שיהיה בריא התיאש ממנה ומתפקודה. הרי מספיק להביט בה ולהתחלחל. ולא צריך שום תירוצים.
    כיוון שהיא בוגרת מגמת תפירה שתלך לעבוד בטכסטיל. למה היא מענישה אותנו בנוכחותה בכנסת ישראל. סבלנו די!!!!!!!!
    אנא, ליכודניקים,פליז!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חזן היה הכי ''בסדר'' רק חבל שאיבד את המוח במחסן.

    יגאל כהן, 08/01/06 17:57

    ניבלת לימור מבריחה מצביעים.
    אבל היא לא היחידה .
    כל הליכוד מבריח מצביעים.
    ובעיקר רקדן הדמדם הלהטוטן.
    הלא הוא הרוכל הנוכל.
    סוכן המכירות של מטבחי רים.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן מרחובות. אני מפסוד (מרוצה) ממך (ל''ת)

      אזרח שקורא תגוב, 08/01/06 19:47

      הגב לתגובה זו

      • יגאל. מה יהיה? גם אני התאהבתי בך. ולא מצליחה להשיג את מספר הטלפון ש (ל''ת)

        עמירה(שם בדוי), 09/01/06 10:15

        הגב לתגובה זו

    • יגאל, תעשה לי ילד!!! (ל''ת)

      מאוהבת, 08/01/06 21:23

      הגב לתגובה זו

      • האמת שאני פנוי.

        יגאל כהן, 08/01/06 21:34

        אבל אני לא חברה טובה לאשה,(עכשיו) בגלל שיש לי קרוק על הראש.
        באפריל הקרוב,עמדי יעמיס לנו את שרה ואז נמשיך את השיחה היותר חשובה.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מחלת נפש כתומה ומעוררת שאט נפש

    עוזי, 08/01/06 17:55

    וכל זאת בשל העובדה שבמשך שנים נתנו להם הכל מכל...ואינכם מסוגלים לקבל לא כתשובה.
    גם למי שסימפט אתכם ...נקעה נפשו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סיבה טובה לערוק לקדימה...

    חמורבי, 08/01/06 17:48

    שכל המתונים בליכוד יעברו לקדימה וישאירו את נתניהו ולנדאו עם כל הקנאים המשיחיים שבסוף יביאו להרס וחורבן של המדינה.
    בנוסף לכך, כל אותם חברי מרכז אפילו לא מצביעים ליכוד.
    רק קדימה תשנה את שיטת המשטר ותמנע ממרכז של מפלגה לתפוס את המדינה מהביצים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זו הסיבה להצביע קדימה!!! (ל''ת)

    נ.מ., 08/01/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרכז הליכוד- הגולם קם על יוצרו, והפך למפלצת...!!!

    אדי, 08/01/06 17:34

    הרעיון של הקמת מרכז הליכוד היה דמוקרטי, מלא כוונות טובות ונטול תבונה...
    סוקרטס לגלג על הסוג הפסול הזה של דמוקרטיה לפני 2400 שנה...
    הכוח הבלתי מוגבל שניתן בידי אנשי המרכז, הפך את נבחרי הליכוד למריונטות בידיו...
    די לשלוח דוא''ל לחבר כנסת של הליכוד לפני הצבעה על כל נושא ונושא, ולרמוז לו שגורלו ייחרץ אם יצביע שלא על פי הוראות ''שולחיו''...
    החובה לחלק משרות לחברים זה חלקה האחר של שליטת המפלצת הטורפת הזאת בנבחרים...
    הדרך היחידה להתפטר מהמפלצת המזיקה הזאת, היא לא להצביע ליכוד עד שיתפטר ממנה...

    הגב לתגובה זו

    • הוא לחלוטין אידיאולוגי. אתה כנראה מכחיש שיש דבר כזה. (ל''ת)

      הנושא שמדובר, 08/01/06 17:51

      הגב לתגובה זו

      • גם קומוניזם היה אידיאולוגיה

        קומרד סטלין, 08/01/06 18:39

        גם פשיזם, גם נאציזם. הרבה דברים הם אידיאולוגיה וזה לא עושה אותם לטובים, כולל חיטוט באף

        הגב לתגובה זו

        • אדיוט : חיטוט באף זה טוב (ליהודים) (ל''ת)

          Jehova, 08/01/06 19:22

          הגב לתגובה זו

      • מארק טווין אמר:כאשר שרים לך את ההמנון, אחוז ידיך בכיסים ושמור על... (ל''ת)

        אדי, 08/01/06 18:45

        הגב לתגובה זו

      • כאשר שרים לך את ההמנון, אחוז ידיך בכיסים ושמור על הארנק...

        אדי, 08/01/06 18:52

        אין לך דרך קלה ונוחה יותר ללסטם את הבריות, מאשר לנפנף להן בדגל ולהתהדר באידיאולוגיה...
        אם תגרדו את השכבה העליונה של האידיאולוגיה תמצאו המון אינטרסים, ולעתים קרובות תאוות בצע...
        האם שמתם לב עד כמה רבות האידיאולוגיות של ''לקחת'', וכמה מעטות הן האידיאולוגיות של ''לתת''???

        הגב לתגובה זו

    • אחרי שנסלק את העבריינים של

      עומרי שרון, 08/01/06 18:21

      זה יהיה אחד הגופים האידיאולוגיים והנקיים יותר בארץ.

      מה עדיף לך? בג''ץ שממנה חברים של חברים וכל העוזרים הם בני משפחה של?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    רוב המתנחלים בכלל הצביעו ליכוד?? (ל''ת)

    תשובה-, 08/01/06 17:32

    הגב לתגובה זו

    • בטוח שרוב המתנחלים לא יצביעו הפעם ליכוד.

      ר., 09/01/06 14:43

      חלקם הגדול יצביעו דווקה לקדימה וכול השאר לימין הקיצוני ולעבודה הליכוד עצמו הם מאוסים ובלתי נסבלים בקרב רוב האוכלסיה המתיישבת ביו''ש. והאמינו לי ! זה בדוק. כי אני גר ומסתובב הרבה בישובים עקב עבודתי שם. ימים יגידו.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    וזה אומר מה שנתניהו מנסה להסתיר

    קידי, 08/01/06 17:31

    הליכוד = ימין קיצוני

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק שליבנת תעוף, לא סובל אותה!!! (ל''ת)

    רוקי, 08/01/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בליכוד אידליה לעומת מה שעושה פרץ לנו האשכנזים (ל''ת)

    מצעירי העבודה, 08/01/06 17:23

    הגב לתגובה זו

    • המהפכה הבולשביקית של המזרחים...

      לנין המבועת, 08/01/06 18:31

      אין דבר יותר גרוע מזה (ש''ס?!). וזה לא ייגמר כאן.
      מפחיד!!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לשלוח את ''הצבועה'' הזו הביתה !!!! (ל''ת)

    מתנגד להתנתקות, 08/01/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הליכוד ממשיך בהרס עצמי חיוני (ל''ת)

    יאיר, 08/01/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנא כנסו תקראו ותפנימו!!!

    יהודי מודאג, 08/01/06 17:08

    שלום לכולכם

    בימים מטורפים כאלו של קסמים וראשי ממשלה שלא חשים בטוב אני רוצה להעיר את תשומת ליבכם לדבר נוראי שלדעתי עומד להתרחש.
    לא רחוק מביתי בחבל הבשור קיים מעבר סחורות חקלאיות (מה שאתם מכירים כמחסום סופה) שבימים אלו ממש עומד להיפתח, בהיקפים גדולים מאוד, אודות לטכנולוגית השיקוף הביטחוני אשר נתרם לפלסטינאים ע''י אוהבי היהודים האיחוד האירופאי.
    הדבר אולי נשמע לכם נורמאלי ואתם בוודאי חושבים שמעבר זה יוכל לעזור לכלכלתם של הפלסטינאים, להוציא אותם מהברוך ולקדם את השלום, אך לדעתי הוא ממש מסוכן.

    לכן ברצוני להעביר לכם מס' נתונים שכל בר דעת אמור להבינם לבד, מדוע דבר שכזה הוא מסוכן מאוד לשלומה של מדינתנו:
    למי שמאיתנו שמתעסק בענף החקלאות ידוע שקשה מאוד לעמוד בסטנדרטים של איכות פרי, בשל פיקוח של משרד החקלאות שעומד בתקנים בין-לאומיים מחמירים של סטנדרט גידול בכל הקשור לדישון וריסוס בחומרים שאינם מזיקים לסביבה ולצרכן.
    באותו אזור גידול מדובר (''רצועת עזה'') אין את אותו הפיקוח אם בכלל ישנו פיקוח כל שהוא, ואכילת ירקות ופרות אשר מגיעים משם אינם מיטיבים אם בריאותינו ובריאות סביבתנו.
    לכולנו ידוע איך עובדים הדברים אצל שכנינו. אותה משאית עמוסה מוצרים , אשר רוצה לצאת מהרצועה , עוברת בדרך מס' מחסומים של חמושים שגובים דמי מעבר אותם הם משקיעים במקרה הטוב בטובתם הפרטית ובמקרה הפחות טוב במדינת ישראל בצורת פיגועים , קאסמים ואני מאמין שישנם עוד דברים שלא ראינו ושאנו עתידים לצערי להיתקל בהם .
    מצב החקלאות בארץ ממילא הוא לא טוב ממיליון סיבות שלא זה המקום לפרטן. מהלך כזה של פתיחת מעבר כה גדול של טונות סחורה (בעיקר חקלאית) יפגע בצורה קשה מאוד בחקלאים בארצנו מסיבות רבות, אך הסיבה העיקרית היא ''תחרות לא הוגנת'' (לדוג' כמות בלתי מוגבלת של עובדים בזיל הזול , שימוש בהדברה קשה מאוד שאסורה לשימוש בחקלאות בארץ ועוד) ואני בתור חקלאי שרואה את חשיבות החקלאות בארץ, לא יכול לראות את הדברים קורים ולא להגיב.
    עוד דבר אבסורדי שאותי ממש מרגיז , זוכרים את ההתנתקות? מסכים לא מסכים זה לא חשוב כרגע. זה כבר קרה ולא בצורה מכובדת, למי שמכיר את מצב האנשים היום . אותה תוצרת ''מורעלת'' ומסוכנת שאתם הולכים לאכול בקרוב, ללא ידיעתכם בכלל, ''גזולה'' מאותם אחים שלנו שפונו \ גורשו \ התפנו מבתיהם.
    אם מייל זה מדאיג גם אתכם או סתם אתם רוצים לעזור לאנשים רבים כמוני שכלכלתם ובריאותם בסכנה, אני צריך את עזרתכם בהעברת המסר למי שרק תוכלו ובמיוחד למי מכם שמקורב למקבלי ההחלטות או לאנשים שאחראים על סדר היום, כי לא רבים מודעים לנעשה בארצם מאחורי גבם וגם אם כן לא ממש חושבים או מבינים את ההשלכות של הדברים.





    הגב לתגובה זו

    • מדאיג מאוד. המדינה שלנו הולכת לאבדון בגלל שרון. (ל''ת)

      חבר מרכז ליכוד, 08/01/06 17:38

      הגב לתגובה זו

    • לא ברור לי מה הבעייה (ל''ת)

      חקלאי אחר, 08/01/06 17:46

      הגב לתגובה זו

    • ידידי היקר

      יוסף, 08/01/06 17:51

      קראתי את דבריך, וליבי יוצא אליך ואל שכמותך. אני מקווה שתוכלו להתפרנס בכבוד, ועל המדינה לדאוג לכך, בין עם ע''י סבסוד או ע''י פיצויים.
      למרות זאת אני חושב שיש חשיבות ראשונה במעלה לאפשר לפלסטינאים להתנתק מאיתנו, ולפתוח את כלכלתם לשאר העולם. ללא פתיחת שער זה יהיו הפלסטינאים נתונים לחסדינו, דבר שירוקן את ההתנתקות מתוכן, ולא יאפשר לכלכלתם להשתקם, וע''י כך להקטין את העוני האומללות והקיצוניות בקרב הפלסטינאים (וע''י כך, לדעתי - את הטרור והתמיכה בו).
      בעניין יבוא הסחורה החקלאית, יש להבדיל בין אפשור מעבר סחורות לחו''ל, בו עלינו לקחת חלק פאסיבי ככל האפשר (ולו בטחוני בלבד) לעומת שמירה על ביקורות איכות, מכסים, ופיקוח מוחלט על סחורה המיוצאת לישראל. קביעת סטנדרטים ואכיפתם תסייע לפלסטינאים, ולישראלים כאחד. חניקתם - תעשה בדיוק את ההפך. כל זאת בהתעלם מהלחץ הבינ''ל שבכל מקרה כפה ויכפה עלינו לפתוח את המעבר.

      בברכה,
      ספי קדמי.

      הגב לתגובה זו

      • חממות

        דורון, 08/01/06 18:45

        חברים יקרים
        ליבי יוצא אליכם, אנא בואו והקימו חממות בחו''ל במזרח אירופה, שם מעריכים מאוד תוצרת ישראלית.
        בריאות מלאה לשרון בחווה.

        הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת שהמדינה הזו בדרך להתאבדות קולקטיבית? זה התחיל עם הכנסת

      המטיף, 08/01/06 18:10

      אלפי מחבלים חמושים לשטחים בהסכמי אוסלו, זה ממשיך עם חוסר אונים מוחלט במיגור האינתיפדה, המשיך בגירוש יהודי גוש קטיף, ותקרא כמה מוסלמים יהיו כאן בארץ ב- 2025, ותבין שאם לא ניפרד מהפלסטינים כולל ערביי ישראל זה הסוף של המדינה היהודית.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה נתניהו נעדר מהדוח

    אורלי, 08/01/06 17:07

    בושה לתנועה השופטת אנשים כאשר ראש התנועה התנהג כמוהם.
    בנוסף לכך הוא נסע לחו''ל זמן קצר לפני ההתנתקות במקום להיות עם המתיישבים בשעתם הקשה.
    חזר בלחץ דעת הקהל.

    הגב לתגובה זו

    • תקראי עד הסוף. (ל''ת)

      ערן הבוחן, 08/01/06 17:26

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, גם איתו נבוא חשבון

      דוד, 08/01/06 17:26

      אך כרגע הוא מנהיג הליכוד וזה מה שיש. מה שצריך זה לחשק אותו.
      אלא אם כן הוא יתנהג כמו שרון, נגד זה שום דבר לא יעזור מלבד כסף)

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני מקוה שמרכז הליכלוך יהיה הסטוריה בעתיד הקרוב.................... (ל''ת)

    דויד, 08/01/06 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נתניהו אחד,נגד כל השמאל והתקשורת

    איש חייל, 08/01/06 17:03

    אחד נגד כולם

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אוי לימין הקיצוני לכו כבר הביתה לעזעזל

    ססי, 08/01/06 17:02

    לבנת סילבין ראויים גם ראויים.ועם הם יעברו עכשיו לקדימה וזה אפשרי הליכוד יעלם לתמיד עם הימין הקיצוני !!!

    הגב לתגובה זו

    • ביילין ושריד והתקשורת? אתה לא יודע מה זה שפוי.

      מי סיפר לך את, 08/01/06 17:53

      הם מייחלים לקורבנות תקשורת כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבשורות הטובות- סופה של לימור לבנת

    לפחות זה..., 08/01/06 17:02

    הדבר הטוב היחידי שיש מהקבוצה הלאומנית הוא סילוקה של לבנת חבלה הזאתי

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שוטים

    ע.ג, 08/01/06 16:58

    בסדר, תעמידו בראש את הרוצח שקבל חנינה ואת דוד לוי ואת אלה שאפילו אתם לא זוכרים איך קוראים להם. לא יעזור לכם - כולכם תסולקו מרשע למען מדינת ישראל טובה יותר והגונה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה עם ב י ב י ???הוא הצביע בעד!!!

    עמוס, 08/01/06 16:55

    שכחנו שמדובר בחברי מרכז ליכוד שסכום כל האיי קיו שלהם מסתכם באפס. ניתן לעבוד עליהם, לצחוק עליהם, בעצם לבצע עליהם את מה שביבי עשה להם :הוא קרע להם את הצורה במדיניותו הכלכלית שידוע שהם הנפגעים העיקרים, הוא החזיר את חברון, פינה ישוב עברי, הצביע לכל אורך תהליך ההתנתקות בעד, מה עוד הם צריכים כדי להבין? אבל שוב, מדובר פה במוחם של אנשים מורכבים בטיפשותם ונוהגים ביחס ישר : ככל שפוגעים בהם יותר - הם מצביעים בעדו .

    הגב לתגובה זו

    • היידה שרה.

      יגאל כהן, 08/01/06 18:01

      היידה עמדי.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לימור לבנת

    יפתח, 08/01/06 16:52

    ערכה שואף לאפס, גם בגלל הידרדרות החינוך גם בגלל הצבעותיה ובעיקר בגלל בריחתה ! מעקרונות הליכוד !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד, פושעי הגירוש לדין! (כולל שרון ובניו) (ל''ת)

    שמעון, 08/01/06 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תודה על החוברת-אין ספק שהאינפורמציה תתרום למהלך קבלת ההחלטות בדירוג (ל''ת)

    חבר מרכז, 08/01/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה שנכון נכון (ל''ת)

    יעקב הלל, 08/01/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה עלתה הפקת החוברת?

    מבקר, 08/01/06 16:46

    ומי מימן?

    הגב לתגובה זו

    • מומן מהכנסות הפרסומות של אברמוביץ' לטובת קדימה

      כבשה מגיבה, 08/01/06 17:34

      מי מממן את התגובות המוזמנות עם השאלות הטיפשיות של טוקבקיסטים כמוך?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ע.לנדאו למספר 3

    קפטיין אבו אמין, 08/01/06 16:45

    בלי צורך שורין השתול של קדימה(שלום סטיב) למקום השני.
    הלואי שלנדאו יצא ראשון בפרימריס ויהיה במקום שלישי וכן כל שאר מתנגדי ההתנתקות כדוגמת איוב ודוד לוי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הגברת ליבנת

    זימן, 08/01/06 16:45

    גם חילקה פרסים לכל שונאי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ליבנת צריכה לעוף\ להימחק מהליכוד

      ליכודניק, 08/01/06 17:59

      בשל שחיתותה,!
      בשל חוסר האמון בה,!
      בשל רדיפםתה אחר שררה בלבד,!
      בשל תמיכתה בהינתקות,!
      בשל '' תרומתה'' להרס החינוך!
      בשל התרפסותה לשמאל ומתן פרסי ישראל לשמאלנים קיצוניים!
      להעיף אותה כמה שיותר מהר.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אינפורמציה חיונית לבוחר

    אהבתי, 08/01/06 16:44

    שרות חשוב לבוחר. שיוכל לבחורעל סמך אינפורמציה מהימנה.
    דמוקרטיה במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד ככה יעשה לאיש המגרש (ל''ת)

    מתמודד, 08/01/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סגירת חשבון

    א. השרוני, 08/01/06 16:42

    רק המשיכו ככה ואל תתנו לתומכי ההתנתקות שום אפשרות להמשיך קדנציה נוספת.הישענו על ישראל כץ עוזי לנדאו הפטרו מהשרים שלום;לבנת ותיזכרו לעד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הליכוד- על אפכם וחמתכם תקשורת עלובה. (ל''ת)

    יום הבוחר מתקרב, 08/01/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הם חיים בעבר, ואפילו לא מחקו את הע' מיש''ע. (ל''ת)

    שתי גדות לירדן, 08/01/06 16:39

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עוד נחזור לעזה, אחרי המלחמות.

      רוני, 08/01/06 16:51

      ונבנה שם ישובים לתפארת.

      הגב לתגובה זו

      • אתה כמו הפלסטינים שאומרים ''עוד נחזור ליפו''

        אבי גיל, 08/01/06 17:34

        אין הבדל בטפשות בין הימין הקיצוני היהודי והחמאס.

        הגב לתגובה זו

        • מה - פנאטים שנלחמים בצה''ל בשם הדת?

          אבל זה, 08/01/06 19:03

          אני לא רואה שום קשר.....

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    ===למרות התקשורת הליכוד ינצח==== (ל''ת)

    עמית, 08/01/06 16:33

    הגב לתגובה זו

    • עם או בלי גבריאלי ואלפרון ??? (ל''ת)

      שואל, 08/01/06 16:46

      הגב לתגובה זו

      • בטוח בלי דון שרון. (ל''ת)

        ובלי בניו, 08/01/06 17:28

        הגב לתגובה זו

        • אז מה? את האליבי של ביבי? (ל''ת)

          שרה הזועמת, 08/01/06 18:26

          הגב לתגובה זו

          • @@@ אני יכול לבשר לכל מי שמשמיץ את אלפרון וגבראלי.

            מ., 08/01/06 19:00

            שמשפחות הפשע אלפרון וגבריאלי לא עוזבים את הליכוד.
            מפני שבית לא עוזבים.

            הגב לתגובה זו

            • בית זה קאזה באיטלקית?

              יגאל כהן, 08/01/06 20:53

              אני לא טוב באיטלקית.
              אני יותר טוב בספרדית.
              איך אומרים באיטלקית:
              ''הבית שלנו''?

              הגב לתגובה זו

      • בלי גבריאלי ואלפרון. אלו עברו לקדימה עם הרודן (ל''ת)

        כבשה משכילה בור, 08/01/06 17:30

        הגב לתגובה זו

    • אמן!!! (ל''ת)

      שירי, 08/01/06 17:24

      הגב לתגובה זו

    • למרות הדבילים שמאמינים לביבי. הליכוד יתרסק. (ל''ת)

      בנצי א, 08/01/06 19:49

      הגב לתגובה זו

      • ביבי,התנגד להתנתקות,ביצע ת.כלכלית מעולה,התפטר ממשלה111111111111111 (ל''ת)

        ושמו בנ-ימין., 08/01/06 22:16

        הגב לתגובה זו

    • בזכות התקשורת.החוברת לא תועיל למתנחלים כי ח.מרכז אינטרסנטיים.אותם ל (ל''ת)

      לא מעניין מי סט, 08/01/06 22:14

      הגב לתגובה זו