• 193.

    לסמל גבורה ישראלי- מאיר הר ציון

    שם, 11/01/06 23:29

    מאיר הר-ציון, נולד בהרצליה ב-1934, היה מלוחמי יחידה 101 ומגיבורי פעולות התגמול בשנות ה-50, ממקימי סיירת הצנחנים ומפקדה הראשון.

    ב-23 בדצמבר 1954 יצאו שושנה הר-ציון, אחותו של מאיר וחברה, עודד וגמיסטר, בני ה-18, לטיול במדבר יהודה. השניים נרצחו בידי בני השבט הבדואי ראשידיה, וגופותיהם נמצאו בשטח שבשליטת ירדן רק לאחר שישה שבועות. בתגובה יצא מאיר הר-ציון לאזור עם חבריו מיחידה 101, ורצח כנקמת דם ארבעה מבני השבט. אירוע זה נודע בשם ''מלחמתו האישית של מאיר הר-ציון''.

    מאיר הר-ציון זכה בציון לשבח על חלקו ב''מבצע כינרת'' (מבצע ''עלי זית''), שנערך ב-11 בדצמבר 1955, ובו פיקד הר-ציון על כוח של כ-70 לוחמים.

    מאיר הר-ציון הוגדר על ידי הרמטכ''ל משה דיין ''הלוחם היהודי הטוב ביותר מאז בר כוכבא''.

    הקים את ביתו, הקרוי ''אחוזת שושנה'', באתר ''כוכב הרוחות'' שמצפון לבית שאן.

    פציעות משירותו הצבאי הותירו אותו במצב נכות, במיוחד חמורה פציעה
    בצווארו שמקשה עליו לדבר

    הרמטכ''ל משה דיין כותב בספרו ''אבני דרך'' (עמוד 114)
    ''בעיני, הר ציון הוא החייל הטוב ביותר שקם לצה''ל. יתכן שגם לולא נפצע לא היה מגיע לדרגת פיקוד גבוהה. כוחו לא היה במתן הוראות לאחרים, אלא בהבנת המתרחש בשדה הקרב, בידיעת המעשה הנכון ובכושרו המופלא בתור לוחם. בימי שהיתי בתפקיד, הוא היחיד שקיבל דרגות קצונה בלי שיעבור את בית הספר לקצינים. לא היה לו מה ללמוד שם. לו נשלח לקורס זה, היה צריך להורות לאחרים ולא לשמוע תורה מפיהם.''

    http://www.202.org.il/Pages/tagmul/y101/har.php

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    נראה שמישהו ''הר ציוני'' דואג לענות בכל התגובות.

    יש אינטרנט, 08/01/06 23:06

    משהו מאד שקוף ברוב התגובות שיש כאן.
    תעברו ותבינו לבד,
    מישהו יושב שם ודואג לענות לכל אחד שכועס על מאירצ'וק.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    האירוע המוחי של מאיר התחיל כבר לפני שנים רבות! (ל''ת)

    נוירולוג, 08/01/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    מאיר, הנכות הפכה אותך לאדם ממורמר ובלתי נסבל, ''איך נפלו גיבורים?'' (ל''ת)

    צר לי עליך, 08/01/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    הר ציון גיבור ישראל - לא נוטשים חבר בצרה

    דן, 07/01/06 22:41

    מי כמוך מכיר את אריק . אני משוכנע
    שאתא עוקב בחרדה רבה אחרי מצבו של שרון או לפחות כך הייתי מצפה מגיבור ישראל שכמוך.
    אם כל המרירות שיש לך כלפי מהלכיו האחרונים אתא בוודאי יודע שהוא ביצע אותם לאחר שהשתכנע מעל לכל ספק שזה לטובת המדינה.
    לא מצליח להבין איך הלכתה אחריו ב 101 כמו עיוור ודווקה עכשיו כשה מצבו קשה אדם כמוך שמעט מאוד לדבר מדבר לא לעינין.
    בניגוד אליך אמשיך להעריץ אותך על המעידה הזו.
    בכבוד רב
    דן

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    תישארו שם ותעזבו אותנו לנפשנו

    דרור, 07/01/06 12:07

    הפתרון הטוב ביותר, אם אתם כל כך מתים להישאר שם (תרתי משמע), זה שהצבא ייצא משם וותשארו לבד,
    חבורת משיחיים חסרי תובנה פוליטית מדינית ריאליסטית.

    במקום לוותר על התפל ולשמור על העיקר ,אתם עקשנים כמו חמורים, בעצם עקשנים כמו אלו שאתם כל כך שונאים.

    אנחנו מזמן כבר לא בימי התנ''ך או בימי הביניים, תתעוררו~!

    הגב לתגובה זו

    • בוא תנסה להתחבר לאמת שנמצאת בפנים.

      מכל מלמדי השכלת, 07/01/06 22:06

      תסביר לי למה .
      א. אחרי אין ספור פיגועים מאז שנחתם הסכם אוסלו, אתה עדיין חושב שמי שרוצה להגן על ישראל הוא משיחיי..??
      ב. מה יקרה אם נחתום על הסכם שלום והערבים יתחייבו לסוף הסיכסוך ואחרי שנה חודש יום .שנתיים .יפרו אותו מה נעשה ..נדבר .?על מה סיימנו את הסיכסוך..!! נלחם ..הרי אתם בשמאל תמיד אומרים שאין פיתרון צבאי נכון אז למה להילחם .. אולי נברח הרי זה מה שאתם תמיד מציעים ..הם יורים אז לברוח....
      מתי תבין שהפיתרון חייב להיות בכך שהצד הערבי יבין שחיי יהודים זה לא הפקר .!!! אסור לרצוח יהודים ועם שעושה את זה אם הןא גרמני פרסי או פלסטינאי ערבי צריך לדעת שהוא ישלם על זה ומחיר כבד.. תתחיל לאהוב את אחים שלך ולא את השונאים שלך ומצבך יהיה יותר טוב .
      האנשים מצדד ימין לא יתקעו לך סכין בגב יום אחרי הערבים כן ( יגאל עמיר הוא אדם בודד קיצוני.להשוות אותו לאין ספור פיגועים יהיה מעשה לא אחראי....)

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    הר ציון,אתה לא מעניין אותי.שרון כן. (ל''ת)

    ירון, 07/01/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    to 184, go read more history on Israel (ל''ת)

    me, 07/01/06 01:19

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    הר ציון רצח ערבים חפים מפשע.

    חמורבי, 06/01/06 23:53

    בדם קר

    הגב לתגובה זו

    • ואתה חזיר ערבי .................... (ל''ת)

      ישראל.........., 07/01/06 05:25

      הגב לתגובה זו

      • וואוו איזו יכולת ויכוח מופלאה יש לך

        דרור, 07/01/06 12:09

        ללא ספק זו הדרך לענות, בקללות וגידופים חסרי תוחלת.

        איך אתה מצליח בשלוש מילים להצדיק את המוניטין שיצא לכם?

        הגב לתגובה זו

  • 184.

    תודה למאיר הר-ציון

    עקרב, 06/01/06 23:27

    תודה לך על הקמת סיירת מטכ''ל,
    תודה לך על 101.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא הקים את סיירת מטכל ולא בטיח!! (ל''ת)

      חייל פשוט, 07/01/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    מאיר הר ציון-פשוט מגעיל!!

    רותם, 06/01/06 22:51

    כמה בן אדם יכול להיות חסר רגישות?! שלך יקרה אותו דבר אף אחד לא יתעניין!! הלוואי!!

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מאיר הר ציון

    תמרה, 06/01/06 22:23

    מאיר תיתביש לך אני חושבת שאתה חייב לאריק הרבה באיזה מצב אתה היום ושוב בושה

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    thx meir you are the man (ל''ת)

    goe, 06/01/06 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    הר-ציון: מפקיר חברים !!! (ל''ת)

    בני, 06/01/06 19:32

    הגב לתגובה זו

    • מאיר חר ציון מזמן הפקיר גם את המדינה והפקיע מאדמותיה. (ל''ת)

      עין חרודי, 08/01/06 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    שרון הוא מצביא שבגד בצבאו

    יוסי, 06/01/06 19:18

    קודם כל אני מאחל לו רפואה שלמה,
    אבל שלא יחזור לפוליטיקה,אלא
    שיעמוד לדין על הגנבות והשוחד,
    ועל הבגידה בכל מי שסגד לו,
    כן ואני לא שוכח לא את מעשיו
    הגדולים שעשה במשך ימיו

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    מאיר הר ציון

    דניאל, 06/01/06 19:10

    חזק ואמץ- נחוצים לנו אנשים כמוך, להגנה מפני ה''שמאל'' שמסתכם בסופו של דבר באנשי תקשורת שהצליחו להשתלט על מקור הכוח החשוב ביותר בעידן שלנו. להשליט בהצלחה יתרה את דיעותעים לסתום לאחרים את הפה.
    כנראה ימשיכו בכך עד חיסולה של המדינה.
    שבבחירות האחרונות ניצח ה''ימין'' ברוב מוחץ לא נשכח זאת והם לא ישברו את רוחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    האכזריות של שרון אכזבה אותי

    ברי, 06/01/06 19:03

    מבלי להכנס לפוליטיקה... רק עובדה אחת הוא זרק והפקיר עשרות אלפי אנשים... ולא התאמץ לסייע להם אחרי שהם היו ברחובות... מסכנים האנשים ועל כך אין סליחה

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    שיחלים, ראש ממשלה כבר לא יהיה

    נמאס מהדיווחים, 06/01/06 18:39

    שתי הערות. באמת לא ממש חשוב מה כל העולם ואשתו חושב על שרון. כל אחד רשאי לחשוב כרצונו ודעתו של מי שהכיר פעם את שרון לא שונה מדעת כל אחד מאתנו שמכיר את שרון כראש ממשלה הכרות יומיומית. ומאיר הרציון אינו פילוסוף אלא קילר מזדקן ומתבודד, ולכן אין טעם לראיין את מי שלא רוצה להביע דעה.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    למאיר הר ציון תמיד היית הגיבור שלי ותמיד תשאר

    יוס2, 06/01/06 18:29

    חן חן לך על מילות האמת והשפיות שלא מתחנפות לקונצזנוס המזוייף.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    נא לחזור לפרופורציות - ההתלהמות מהשתן..

    אח, 06/01/06 18:10

    מאיר כבודו ומעשיו במקומם ובזמנם - היה סמל ודמות לחיקוי. מאז פציעתו הקשה בקרב - ''קשה'' לו וזה מובן. איש מעשה - ואידאולוג ''זוטא''. אז אמר מה שאמר על אריק - איש מעשה, ובולדוזר אנושי - דמות שנויה במחלוקת ולא ראויה לחיקוי כמעט בשום הבט. אריק אחר בשנתיים לשנות את כיוון הספינה, ''יצא מהמשחק'' וחצי תאוותו לא השיג.
    במבט היסטורי אני מקווה שייזכר כהוגה ומבצע ההתנתקות, תחילת הדרך ל''גאולתנו'' בציון!
    כחייל לשעבר של אריק בימים ההם אני מצדיע לו - ומקווה שלא יסבול.
    רבין ואריק ''נפלו'' בעת מילוי תפקידם
    (למרות ההבדל בנסיבות). מי שישכיל וימשיך את מורשתם - יבורך!

    הגב לתגובה זו

    • הגאולה שלכם תהיה באירופה לא בציון

      יוס2, 06/01/06 18:32

      ועובדה שרוב השמאלנים כבר הכינו לעצמם דרכונים אירופאים - וזה למעשה אומר הכל

      הגב לתגובה זו

      • יוס2 כל הכבוד על ההתמדה ,יש מצב להקמת קבוצת תגובות? (ל''ת)

        פ. דוד, 07/01/06 16:21

        הגב לתגובה זו

  • 173.

    מאיר הר ציון

    אפי, 06/01/06 18:10

    כואב הלב שלעת זקנה, מאבדים את השפיות....

    הגב לתגובה זו

    • בקסאמים על הרצליה תנוחמו(וזה יקרא הרבה יותר מנר ממה שאתם חושבים) (ל''ת)

      יוס2, 06/01/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    אדם עם שכל ישר ואהבה לעמו

    Avi Ecuador, 06/01/06 18:00

    להר ציון בריאות וכל טוב

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    סוך סוף שפוי מדבר

    אלי, 06/01/06 17:54

    הגיע הזמן שאחד כמו מאיר הר-ציון יאמר לנו את האמת, תתעניין אבל ממקום שלא שוכח את הנזק ששרון גרם לנו

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    ברשתות הזרות אומרים ששרון הלך (ל''ת)

    הכנסו לסקאי, 06/01/06 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מי זה הר-ציון הזה בכלל?

    חן, 06/01/06 17:37

    הרסתם את המדינה ועכשיו ברוב חוצפה את מרשה לעצמך בקול רם לזלזל באיש שהציל את מדינת ישראל.
    תחזור לקופים

    הגב לתגובה זו

    • הר-ציון זה הר בנגב הדרומי (ל''ת)

      שמעון הגאון, 06/01/06 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    בואו תקראו את האמת על הר ציון!

    אבנר, 06/01/06 17:15

    אוקיי,אז היה גיבור שנות החמישים בפעולו ת התגמול בדרך כלל על פלאחים ואזרחים ערביים אותם הרג ללא אבחנה.בכפרים נידחים.
    זה שמשה דיין אמר עליו את המשפט ''הלוחם הגדול מאז בר כוכבא ''הוסבר עלידי הר ציון עצמו בכך שחיפשו איזו דמות עליה ניתן יהיה להפיל גבורה,אומץ וכו,ובכלל מי זה משה דיין ?אותו גנב עתיקות שהיה שודד אתרים בעזרת מסוקים של חיל האויר! אותו נואף שאימלל נשים.הפשלונר של מלחמת יום הכיפורים!
    אגב,מי שילם עבור חוות הענק אלפי דונמים שמאיר הר ציון התנחל בה?
    גם השנאה אותה מבטא הר ציון על אריק מקוממת ,כלום לא תסלח לו בשעותיו האחרונות עאלק אחוות לוחמים!
    בוש והכלם!
    אינני רוצה להכנס לרכילות זולה,אך מדוע נטשו אואתו כולם כולל בני משפחתו?
    שתהיה לנו שבת שלום ובשורות טובות!

    הגב לתגובה זו

    • אתה עצמך עוסק ברכילות...

      שדה, 06/01/06 18:16

      מעבר לכך, שים לב כתיבתך מבוססת? יש לה על מה להישען? אתה מקורב למאיר הר ציון? בא ויוצא את ביתו?.
      אין לי ספק שאתה משתייך לאותו המון אופייני.
      בוש והכלם, מוטב שתצניע לכת ותתאסף אל מאורתך.

      הגב לתגובה זו

    • לא משה דיין אלא בן גוריון אמר שהר-ציון הוא הלוחם הגדול ביותר

      יוס2, 06/01/06 18:25

      אני תמיד נהנה לראות שוב איך השמאל שומר על המורשת של ''הגדול מכולם'' : סטאלין - האבא הרוחני שלכם. כל פעם שמישהו סוטה מהקו שלכם אתם מבצעים לו טקס קריעה פומבי לא משנה מה היו זכויותיו, כמו בברית-המועצת בזמנו - כשסר חינו של מישהו היו שולחים למנויים על האינציקלופדיה הסובייטית הגדולה דף חדש עם הוראה להדביק אותו על הדף הישן.

      הגב לתגובה זו

    • מי שילם על כל הקרקעות בהם התנחלו הקיבוצים?

      קיבוץ חיפה, 07/01/06 16:16

      בקשר לבני משפחתו.... בכתבה שהייתה עליו לפני כשנה כל בני משפחתו היו סביבו ולא הוזכרה שום בעיה בקשר ליחסיו עם העולם ובני משפחתו ,זאת המצאה שמאלנית מגעילה ברגע שיצא נגד שרון המוסר נותן ומחלק את אדמות ישראל לטובת משפטו העלוב...וכן לי עוד הרבה פחות איכפת אם ימות שרון,כן איכפת לי שההלוויה תהיה על חשבון החווה ולא חשבון אלה שעשק בתקופת כהונתו המנוולת
      ואתה אישית לא שווה את החרא של הר-ציון

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    אריק רצה להוכיח לשמאלנים עד כמה

    ., 06/01/06 17:06

    הם צבועים שהפכו לחסידיו פתאום ולשומרי האתרוג.

    אבל כשראה כי טוב ושלטונו מגובה בידי הנבלים ויציב מאי-פעם,המשיך בדרך הפושעים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    הר ציון אתה בן אדם מגעיל ואני מאחל לך לעבור את כל מה ששרון עובר

    שמואל, 06/01/06 16:40

    החלמה מהירה לשרון!!!! הר ציון אתה בן אדם מגעיל ודוחה!! שרון היה חברך,ולך לא אכפת ממנו כרגע אני מאחל לך ליהיות במצב כזה כמו ששרון עכשיו וגם לשרון שיחלים ב''ה לא יהיה אכפת ממצך בגרוש יא זבל!

    **ב''ה ושרון יחלים**

    הגב לתגובה זו

    • שמואל אתה צודק ב100% דבריך דברי אמת!לשרון, החלמה מהירה גיבור ישראל! (ל''ת)

      אריאל, 06/01/06 16:57

      הגב לתגובה זו

    • ילד קטן וטיפש אתה.

      שאשא, 06/01/06 17:02

      חיי היהודים חשובים יותר ממשפחת שרון.

      הגב לתגובה זו

      • שרון שומר עלינו היהוודים ,הוא אבא שלנו!! ואני מאחל לו החלמה מהירה!! (ל''ת)

        שמואל, 06/01/06 17:30

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא שמר על 1100 יהודים שנרצחו מטרור בתקופת כהונתו (ל''ת)

          יוס2, 06/01/06 18:30

          הגב לתגובה זו

      • שאשא!! זה אתה האורגינלי מדובק?

        נביל, 07/01/06 05:19

        הפוליטיקאי המהולל ואחיו של הקצין השריונר?

        הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך ללכת לעזאזל (ל''ת)

      Avi Ecuador, 06/01/06 17:58

      הגב לתגובה זו

    • פה לא יעזרו תפילות - שרון בדרך לבנקט

      יוס2, 06/01/06 18:31

      השמאל התחיל עם ''היה לא תהיה'' ? חה חה חה כמה אירוני

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    זבל !!!

    יעקוב, 06/01/06 16:31

    זה לא חבר זה זבל !!

    הגב לתגובה זו

    • לא רק אתה חושב ששרון נהג כמו זבל (ל''ת)

      גם אני., 06/01/06 17:01

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    הר ציון לקח את החוק לידיו כשרצח ערבים לאחר שאחותו נרצחה. זה גיבור?

    מאיר, מצבך, 06/01/06 16:18

    ב-23 בדצמבר 1954 יצאו שושנה הר-ציון, אחותו של מאיר וחברה, עודד וגמיסטר, בני ה-18, לטיול במדבר יהודה. השניים נרצחו בידי בני השבט הבדואי ראשידיה, וגופותיהם נמצאו בשטח שבשליטת ירדן רק לאחר שישה שבועות. בתגובה יצא מאיר הר-ציון לאזור עם חבריו מיחידה 101, ורצח כנקמת דם ארבעה מבני השבט. אירוע זה נודע בשם ''מלחמתו האישית של מאיר הר-ציון''.
    (ויקיפדיה)

    האם כיום דברים כאלו היו עוברים לסדר היום בלי לתת את הדין.
    ואיך קיבל את השטח שנקרא ''אחוזת שושנה''?

    זמנך עבר הר-ציון כבר שנים שאתה בתפקיד המנצל במדינה. אין שום ערך מוסף למעשיך.

    הגב לתגובה זו

    • אילו היו נוהגים כך כל הזמן,חיי יהודים (ל''ת)

      לא היו הפקר,, 06/01/06 17:03

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה נוספת מיותרת... (ל''ת)

      אביחן, 06/01/06 17:05

      הגב לתגובה זו

    • לא! אתה גיבור גדול!

      העכברים יוצאים, 06/01/06 19:13

      מתקתק דברי הבל על המקלדת, באמת איזו גבורה! אתה מצטייר אצלי כחתיכת שלום-עכשיווניק ממושקף וחולני.

      לידיעת הקוראים. כל תהילתו של שרון שנרכשה בפעולות התגמול של שנות החמישים ובמבצע סיני, נזקפת בעצם לזכותו של מאיר הר ציון וחבריו שהקריבו את חייהם. אילולי גבורתם, שרון לא היה נחשב לכלום.

      הגב לתגובה זו

      • פרס ישראל לעומק השטויות והבורות ההסטורית שנכתבו כאן. (ל''ת)

        אזרח המדינה, 07/01/06 12:26

        הגב לתגובה זו

      • רק להבין, שמך הוא: ''העכברים יוצאים, מחוריהם''? (ל''ת)

        תודה, 08/01/06 22:45

        הגב לתגובה זו

  • 163.

    אז מאיר הלך לסלע האדום. איך זה קידם בדיוק את עם ישראל? (ל''ת)

    סלע קיומנו, 06/01/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • אז שרון הסיג את עם ישראל לאחור

      בכל התחומים,, 08/01/06 03:31

      איך זה קידם את העם?

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    הר ציון=מגדלאור וגאוה לעם ישראל

    צליק, 06/01/06 15:53

    מאיר תהיה בריא. אתה הוא שהיית לנוער המגדלאור. הדרך. שממנו גדל ופרח הצבא המצוין. לאורך יצאו לוחמים ברוח שהורשת לכולנו. חזק ואמץ מאיר כל טוב לך

    הגב לתגובה זו

    • חבל שדווקא הגדולים באמת בורחים (ל''ת)

      מהפוליטיקה., 06/01/06 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    לא במקומה

    אזרח חרד, 06/01/06 15:41

    התגובה של מאיר הר ציון לא במקומה
    למרות שאני יודע מי זה הר ציון .
    אני שואל מי זה הר ציון
    הוא כל הזמן חבוי בחוותו , זה נראה כמו אדם שנמצא ממוסד לחריגים ומפעם לפעם הוא יוצא לציבור להראות שהוא עדיין חי
    זה די עלוב !!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא יוצא,אלא רודפים אחריו לשמוע

      שי, 06/01/06 16:08

      את דעתו.

      גם רפול לא חפץ שישמעו אותו,אבל בצדק יש מה ללמוד ממנו.
      והרבה.

      אם היית מכירו היית בולם את פיך מצניעות.

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    מאיר הר-ציון-האמיתי !

    הנץ האדום, 06/01/06 15:35

    מאיר הר ציון דמות פאטטית,
    כאחד שמכיר אותך, מקווה שאתה תלך לפני שרון
    צרות רבות מנשוא עשית לאשתך
    ולילדך , אז תזהר בלשונך !

    מאיר אתה לא הפסד ולא מעניין את עם ישראל, היו ויהיו עוד רבים טובים וחכמים ממך

    הגב לתגובה זו

    • שטויות,הנ''ל מפיץ שקרים. (ל''ת)

      ., 06/01/06 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    הר ציון משמיע את הקול הציוני

    צפונית, 06/01/06 15:19

    למרות שהוא אולי לא פופולרי היום בתקשורת. טוב שעדיין ישנם יהודים גאים שאינם מפחדים להשמיע את דעתם.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    כמה שמאיר צודק והאמת כואבת לשמאל

    לא תמים, 06/01/06 15:15

    וכל תומכי שרון תמשיכו לטמון את ראשכם בחול ולהטיח אותו בקיר.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הגיבור האמיתי ונחבא אל הכלים,ככל שאר החיילים של היום. (ל''ת)

    מוטי, 06/01/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    הר-ציון הוא הרוח אותה מנסה השמאל לשבור זאת הסיבה להתקפות עליו (ל''ת)

    הסיבה לגידופים, 06/01/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    ''האור מציון'' (ל''ת)

    עוד שפי, 06/01/06 15:03

    הגב לתגובה זו

    • בשביל אנשים כמוהו היה להקים את המדינה (ל''ת)

      ההר הגבוה בציון, 07/01/06 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    אדם אמיץ וכנה! ירבו כמותך בשיראל! (ל''ת)

    ישראל, 06/01/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שימו לב למתקפה המשולבת של כל תולעי השמאל להכפשת דמותו של הרציון

    לא שוויים את הח, 06/01/06 15:00

    כדי שדמותו לא תפריע להם בעתיד בהצגת עמדותיהם המעוותות הנובעות משינאת ישראל וללא שום קשר למצב כלשהוא ממנו כביכול השמאל בונה את ה''פתרון'' בדיוק כמו ההתקפות חסרות הרסן והמשתלחות ללא שום אנושיות באחד הגיבורים של עם ישראל שבלעדיהם לא היית מדינה....אופס אולי כאן הבעיה של השמאל שרוצה לפרק את המדינה ולהפוך אותה למדינת איסלם-שמאל בדרך למדינה מוסלמית נטו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    השפוי

    ., 06/01/06 14:53

    השפוי היחידי בציון

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    מאיר הר ציון האיש שאיבד את גדולתו

    רונית, 06/01/06 14:53

    מאיר הר-ציון גם אתה הפסקת מזה שנים לענין את ההציבור.
    בושה לך כך להתנהג ולצאת בהכרזות ששרון ובריאותו לא מענינים אותך וזאת מרות החברות רבת השנים שהית ביניכם.
    בשעות כאלה גדולתו של האדם -היא לא לעשות חשבונות ואתה בהצהרותיך חושף את עצמך כאיש קטן וממש לא מענין.
    תמשיךלחיות על ההר בו אתה גר ותסתגר בדלת אמותיך עד סוף ימי חייך

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    צודק 100 אחוז

    קובי, 06/01/06 14:51

    צודק 100 אחוז

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    הלב כואב מרמת הטפשות והרוע של בני עמי

    יהודי וישראלי, 06/01/06 14:48

    חלק מהכותבים, שברובו כניראה נסמך על בורות ולצערי גם שנאת עמם כותבים דברי בלע על מאיר הר ציון גבור ישראל. כי לו ידעו אותם קלי אצבע (על המקלדת) שבזכות הר ציון וחביריו לתקופה וליחידה, יכולים הם להשתלח באנשים אלו שחרפו את נפשם, וגם שילמו מחיר אישי כבד מאוד. (מאיר הר ציון למשל נפגע בגרונו, ורק תושיה של רופא צבאי הצילה אותו ממות בטוח ובכל זאת הוא נשאר נכה באחוזים גבוהים) ואם ככה כותבים על אחד, במו הר ציון. (שהכתיב את רמת הלחימה של צהל עד היום) הרי ברור שהחינוך שהללו קיבלו, שאפילו הגדרה כמו כשל תחשב להם למחמאה. שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל...

      ליאור, 06/01/06 17:08

      תסתכל על התגובות של חבריך הכתומים ותרכין ראש...

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    למה להר ציון אין טור קבוע יומי או שבועי לכתוב דעתו על מה שקורה?

    רוצה להיות שיבו, 06/01/06 14:46

    מאות אלפים ישמחו לקרא את דעתו של האיש האמיץ הזה באמת בלי משוא פנים ובלי לדפוק חשבון לאף אחד!
    מזמן לא נולד אחד כמוהו גם ישר ואמיץ וחסר פחד הלוואי והיה לי אחוז אחד של אומץ ממה שיש לו ונחישות....נחישות בלי גבול

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    עקירת היהודים מחבל עזה היא מימוש תוכנית הסלאמי לחיסול ישראל .שימות.

    לב-טוב, 06/01/06 14:45

    .

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אפשר להחזיק בשטחים אבל אז

    חסוי, 06/01/06 14:43

    צריך לתת תעודות זהות כחולות לכל תושביה, אנשים לא מבינים שאי אפשר מצד אחד לא לתת תעודות זהות כחולות ומצד שני לא לתת מדינה זה או זה או זה

    הגב לתגובה זו

    • הרדימו אותך!

      דני, 06/01/06 16:38

      בשטחים מהם נסוגה ישראל ב''התנתקות'' לא היה ערבי אחד לרפואה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      אתה קולט? לא היה *למי* לחלק תעודת זהות גם לו הית רוצה!!!! כי כבר לפני 19 שנים מסרנו את שטחי A להם. אתה פשוט הורדמת ע''י מכונת התעמולה של שרון והשמאל, ואתה הוכחה חייה לזה! ויתרה מזאת: השטחים מצפון הרצועה, להבדיל מגוש קטיף, הם אדמות שמעולם לא יושבו לפני בוא היהודים, צמודות לקו הירוק ואף מעמדן המשפטי שנוי במחלוקת בצורה כזאת שיכולנו על סמך חזקה לספח: הן אדמות מדינה תורכיות, שהועברו לאנגלים, אח''כ למצרים ואח''כ לנו. תתעורר אחי!! עובדים עליך!

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    למפגרים שמשמיצים את את הר-ציון, דעו שאריק הגיבור

    פנחס, 06/01/06 14:43

    לא סיכן את חייו שלו ולא דמו הוא זה שנשפך בפעולות הנועזות של ה 101.

    את מחיר תהילת ה 101 שקצר אריק, שילמו הלוחמים הנועזים והר ציון בראשם. אריק עצמו היה מעיף סטירה למפגרים שמלגלגים כאן בטוקבקים כאן על המגבלות הפיזיות הקשות שסוחב מאז שרותו נכה צה''ל וגיבור ישראל מס. 1.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    לכל המשמיצים את האיש הזה....

    ישעיהו, 06/01/06 14:42

    לכו לאלף עזאזל...זבל אנושי שכמותכם,אתם יכולים לחלוק עליו..זה בסדר...אבל להשמיץ בצורה כזאת?????????
    האיש עשה למדינה ,יותר מאשר כל אחד ואחד מכם..כולל האבא,האמא הסבא והסבתא שלכם...

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    הר ציון אדם אמיץ! עכשיו הפשיסטים ינסו לכלוא אותו . (ל''ת)

    בועז מרון -נען, 06/01/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    גם אנו (העם) לא עניינו את שרון!! (ל''ת)

    צבי, 06/01/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הר ציון: לו רק היית באמת חבר...

    ליאור, 06/01/06 14:39

    היית ליד מיטתו עכשיו- ללא קשר לעמדות הפוליטיות. ובקשר לחבריך האחרים: ראו וייראו!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא צבוע (ל''ת)

      Avi Ecuador, 06/01/06 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    טפו (ל''ת)

    ז, 06/01/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מאיר הר-ציון לראשות הממשלה !!!!!!

    יניב, 06/01/06 14:34

    מאיר הר-ציון הוא הגיבור האמיתי של מדינת ישראל !!!!
    יישר כח ! חזק ואמץ !!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מאיר הר-ציון הוא ההוכחה שניתן לנצח את התקשורת

    המפלצת עם העת, 06/01/06 14:29

    אחרי כל פולחן האלילים שהתקשורת עושה למי שהולך בדרכה (רבין, שרון), עדיין יהיו גיבורים שלא יסכימו איתה, ויהיו סופר גיבורים שיצאו נגדה בריש-גלה.

    איזה קטע - הייתי בטוח שמאיר הר ציון מת מזמן.
    בגין אמר עליו שהוא הלוחם הגדול ביותר מאז שמעון בר כוכבא !!!
    אני מעריץ אותו !!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל138

      הנביא יחזקאל, 06/01/06 15:04

      פנאט [אתה יודע מה זה?]
      אתה לא רק פנאט אלה גם חכם לא גדול,
      אתה יודע מי זה שמעון בר כוכבא ומה הוא עשה?
      אתה בטוח שאתה יודע??
      לפי איך שאתה כותב,כדאי שתלך ללמוד מעבר למה שלומדים בבית ספר יסודי על מרד בר כוכבא ''הגיבור''

      הגב לתגובה זו

    • לא בגין אמר - בן גוריון (ל''ת)

      יוס2, 06/01/06 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    שרון סבל מקריש דם שמאלני בהתנתקות (ל''ת)

    עזרה, 06/01/06 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ''הגם אתה ברוטוס''????!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    והמבין יבין, 06/01/06 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מאיר הר ציון צודק

    מתנחל, 06/01/06 14:21

    למאיר הר ציון יש קבלות על אריק שרון

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מאיר אתה באמת חושב את עצמך ללוחם שדיין תיאר אותך לדעתי אתה עוד מושח

    כוכב הירדן, 06/01/06 14:20

    ת.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מאיר הר ציון מי יתן וירבו כמוך-גבר אמיץ (ל''ת)

    אורי, 06/01/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    צדקנים בני צדקנים וכל שאר מצתדקים נמאסתם!!!!!!@#!#@# (ל''ת)

    יאיר, 06/01/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אני חושב וחשבתי כמו מאיר הר ציון הו מכיר את שרון יותר טוב מכל אחד (ל''ת)

    יובב, 06/01/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    יישר כח מאיר הר ציון

    נסים גבאי, 06/01/06 14:02

    אסור לטייח את העובדות, גם אם האיש במחלה קשה.
    כולנו בני אדם, והסוף שלנו ידוע.
    אריאל שרון אינו שונה גופנית מכל אדם.
    אז למה לשקר ברגעים קשים?
    יישר כח.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הר ציון ראליסט ללא חת.

    ישראל חפץ חיים, 06/01/06 13:58

    הר ציון שותף בחיר לבניית הכוחות המיוחדים של צה''ל. גם בחייו האזרחיים התיישב בישימון מעל בקעת הירדן בתקופה שהאחיזה בקרקע נחשבה להגשמה הרואית של הציונות.
    הר מיון יודע ומבין את ''הבעיה הערבית'' מהתנסות אישית, שאין שניה לה. על אף כישוריו הצבאיים בחר קריירה של חקלאי ומגדל בקר. הוא הבין שאחיזה בקרקע היא הדרך היחידה להקיםולשמר את מדינת ישראל. הקריירה הביטחונית נכפתה עליו כמו על מרבית לוחמי הדורות הממשיכים. אך כאדם שהגשים בגופו תרתי משמע ובקורבנות נוספים את הקמת המדינה, זכותו לדעה אמיצה ועצמאית. לו מנהיגי המדינה לאורך השנים היו כמאיר הר ציון, לא היתה אבטלה במדינת ישראל. לא היתה שממה במרבית שיטחה של המדינה. כן היתה לנו מדינה מוסרית וחזקה בעוצמתה. לכל המקטרגים, מאיר הר ציון הוא ספר ההגשמה של הציונות בדור זה. אדם שפיו וליבו שווים. אדם שבדמו קידש את בנייתה של ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    גם אותנו לא מעניין הר ציון. למה לפרסם אותו? (ל''ת)

    ע, 06/01/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מאיר הר ציון - אתה אויב ישראל

    ישראל עציון, 06/01/06 13:52

    מאיר הר ציון - אתה שונא את אריק, כמו שהג'יהאד האיסלמי שונא אותו. מסקנה : אתה אויב ישראל כמו הג'יהאד והחמאס!!!

    לך לשכם, ותצטרף למטורפים הקיצוניים שם. אנחנו לא צריכים אותך במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה היה התגובה שלך אם זה נאמר על שרון (ל''ת)

      משה, 06/01/06 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    איש אמיתי, כל הכבוד, עם העקירה הוא לא מענין אותי (ל''ת)

    יהודי, 06/01/06 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    הר ציון ממש אבל ממש לא מעניין אף אחד

    sus, 06/01/06 13:49

    נורא קל להתחבא בחווה {שחבר טוב סידר}
    ולשלוח האשמות וביקורת.
    אילו היית עושה משהו מאז ימי הסיירת אולי היינו מתייחסים לדבריך.
    אבל אתה ממש ממש לא מעניין איש לא ברור למה צריך להביא אותו בזמן שכזה לעיתון

    הגב לתגובה זו

    • בשם מי אתה מדבר? ומי כן מעניין? (ל''ת)

      מי שהולך עם, 06/01/06 14:45

      הגב לתגובה זו

    • ל-125 האדיוט

      ישראלי, 06/01/06 14:47

      תגיד תודה רבה שאתה בכלל חי במדינה הזאת!!! אתה פה בזכות אנשים כמאיר הר-ציון אשר אין עוד רבים כמותו-אתה סתם חלאה גועל נפש לשמוע דברים כאלה מפיך-לך לכל הרוחות!!!(אגב חתיכת זבל-החווה של מאיר הר-ציון נבנתה במו ידיו-הבנת את זה זבל!!!)

      הגב לתגובה זו

      • מה זה הדיבור המגעיל הזה ? איזה שפה!!

        ש, 06/01/06 16:29

        איזה דיבור מסריח! אני לא מבינה מה כל ההתייחסות הזו עכשיו להר ציון הזה- לא משנה עד כמה הוא תרם למדינה , אין לזה כל קשר - חברות אמורה לבוא לפני כל דבר- במיוחד לפני פוליטיקה - הוא פשוט נראה לי בנאדם- אם כל התרומה שלו שלא תיהיה בעבר- מגעיל!!

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    גם אתה לא מעניין אותנו!!! (ל''ת)

    אריה, 06/01/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מאיר, עם חברים כמוך לא צריך אוייבים. (ל''ת)

    מהמשפחה הלוחמת, 06/01/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    האוויר הטוב באל-כאוכב עשה לך רק רע (ל''ת)

    רוזן, 06/01/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    צביעות

    avi_47, 06/01/06 13:40

    הצביעות כרגע מיתגלה במלו מערומיה

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כל הכבוד מאיר הר-ציון ! (ל''ת)

    זניופן, 06/01/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    למה בכלל נותנים לך במה? (ל''ת)

    אורי, 06/01/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ואני בכלל חשבתי שהר ציון

    שימרית, 06/01/06 13:36

    סיים את חייו מזמן
    את מי זה מענין שאותו זה לא מענין

    הגב לתגובה זו

    • ואת מי את מעניינת ? שעמוםה

      מי את בכלל, 06/01/06 15:13

      ואת מי זה מעניין שאותך זה לא מעניין שאותו זה לא מעניין.
      בקיצור
      תסתמי את הלוע

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אתה ראש הממשלה האמיתי בשבילי צריך עוד אלפים כמוך (ל''ת)

    אדם ענק, 06/01/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כשקיבלת את החווה בחינם הייתם חברים טובים

    s, 06/01/06 13:33

    מושג החברות כנראה אף פעם לא היה קיים כנראה אצלך. רק בזמן כזה- בעת צרה נמדדת חברות,

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מה זה צריךלעניין אותי שאותו זה לא מעניין (ל''ת)

    ג, 06/01/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    הר ציון! קדימה. ישר כוייח (ל''ת)

    מרב, 06/01/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מאיר הוא גס רוח וטיפש (כל הסובבים אותו ברחו מימנו)!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 06/01/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הגם אתה מאיר נשבתה בטפרי האיממים

    עמרם יצחקי, 06/01/06 13:24

    הגם אתה הצטרפתה לעוכרי המדינה המעדיפים פיסת אדמה ''קדושה''?על פני חיי אדם?.האם החיים במקום סחוף הרוחות ניתקה אותך מהמציאות וחיברה אותך אל דורשי רעתינו?האם אתה בצד אלה שתרמו למות חיילים נשים וילדים?ההתנתקות אחדה את רוב העם מסביב למהלך ההגיוני ביותר שנעשה מאז עזיבת לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאתה לא יודע לקרוא! (ל''ת)

      ציקו, 06/01/06 13:50

      הגב לתגובה זו

    • אשליות

      כפיר, 06/01/06 13:57

      אתה באמת משלה את עצמך שזה גרם למוות לילדים,נשים וכו'?????הם היו חומת המגן עליך!!!!הם היו גיבורים,ובזכותם לא פגעו בך!!!
      וחוץ מזה אין פיגועים בתל אביב???אז אולי תפנה גם את תל אביב!
      הפתרון היחיד הוא שעל כל פיגוע לתת אזהרה שהכפר שבו המחבלים נמצאים/בית וכדומה יופצץ וכל מי שלא רוצה להפגע שיברח,ואז אם יהיו עוד פיגועים.גרמניה לא הצליחה לעשות את זה?בריטניה לא עשתה את זה????ועו איך וזה עבד!!!!מה נראה לך שכל פעם כשיש בעיות צריך לפנות????זה לא פתרון!!!דיי לאשליות העצמיות!!!!

      הגב לתגובה זו

    • עמרם יצחקי - אתה נתפסת בטפרי התקשורת (ל''ת)

      ש, 06/01/06 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    שיר הרעות... (ל''ת)

    נורית, 06/01/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מאיר הר ציון איבדת את הנשמה שלך!

    הזועמת, 06/01/06 13:21

    מי בכלל מכיר אותך יא אהבל מדובפלם בלי אריק שרון
    אין לך שום משמעות בהסטוריה היהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    42 תגובות המצדדות

    מערכת., 06/01/06 13:19

    בהר ציון הן מאותו מקור. שלא יעבדו עליכם. בדקתי זאת.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שבנושאים אחרים אתם לא נוקטים בכזו שיטה!!! (ל''ת)

      ציקו, 06/01/06 13:51

      הגב לתגובה זו

    • תמצא תירוצים אחרים

      צפונית, 06/01/06 14:14

      לימניים לא משלמים על התגובות. זאת לעומת מגיבים מארגוני שמאל המקבלים שכר ביורו.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    תותח אחד מול כל דור הטלויזיה ההזוי. (ל''ת)

    יישרכוח-הר ציון, 06/01/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אפילו את הר ציון הם משמיצים?

    זאב, 06/01/06 13:11

    כשהשמאל נתקל בהתנגדות בלתי צפוייה הוא לא נרתע מרצח אופי ומכינוי גנאי חולניים. לא חשבתי שאפילו מאיר הר ציון יזכה אבל כנראה שהשמאלנים איבדו מזמן את הבושה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מאיר הר ציון, כל הכבוד! יש עוד שפיות אצל כמה חילונים (ל''ת)

    חי, 06/01/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    נו, הר ציון, עזוב אותך משרון. בוא ספר לנו איך מתי וכמה לא שילמת על

    רמי, 06/01/06 13:09

    החווה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כשיש עקרונות, לא צריך לחלק שוחד ולשקר (ל''ת)

    פפר, 06/01/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שרון לא מעניו - צודק (ל''ת)

    לא שמח ולא עצוב, 06/01/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הייתי חברה של שושנה הורביץ אחותך, מאיר.

    אמא, 06/01/06 12:53

    אחרי 52 אני עדיין שומרת את מכתביה מבית אלפא. היא גם ביקרה אצלי לפני שיצאה למסע ההוא.
    אהבתיה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    העם השפוי איתך!

    יהודי מארץ ישרא, 06/01/06 12:49

    אנחנו לא הולכים אחרי התקשורת בקרנבל ''שרון הצדיק''

    לצערנו במדינה דיקטטורית כמו שלנו אי אפשר לצעוק את זה ברחובות!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כל הכבוד להר ציון!!!

    גילי, 06/01/06 12:36

    אתה צודק ב-100%

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הר ציון=אכילס של העם היהודי (ל''ת)

    יאיר, 06/01/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    Meir - your time is over

    Uri, 06/01/06 12:32

    We have a full respect to everything you did in the past ! unlike Arik you are still living in the 50th and as a private man you don't have to take decicions. Are you realy think that Sharon loves Israel less then you ? Most of the young people today don't know who you are.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    צודק,צודק וצודק ורק שתשאר בריא מר הר ציון

    ערן, 06/01/06 12:30

    ולכל מלעיזייך כאן אתם הדוגמא לבורות האינפנטיליות ומעל הכל הפחדנות הידועה לשמצה של תרבות השפע הישראלית.
    נראה אותכם מתמוגגים מאריק כשקאסם יפול על בתיכם בכ''ס רעננה ות''א.
    מדינה של חדלי אישם!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הר ציון טיפש כמו הנעליים שלי (ל''ת)

    חיים, 06/01/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הר ציון- כל הכבוד. גיבור ישראל!! (ל''ת)

    גיא, 06/01/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גיבור אמיתי ששם את אריק בכיס הקטן (ל''ת)

    החייל הכי טוב, 06/01/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כוכב רוחות העבר. (ל''ת)

    ברהאמה, 06/01/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מאיר,אתה לא חבר אמיתי!!!

    לוחם, 06/01/06 12:16

    מה קרה, הוא כבר לא חושב כמוך?!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עם כל הכבוד,גם אותי הוא לא מעניין ההר ציון הזה(שייך להיסטוריה) (ל''ת)

    רפי א, 06/01/06 12:16

    הגב לתגובה זו

    • גם שרון שיך להיסטוריה (ל''ת)

      עם יותר כבוד, 06/01/06 13:14

      הגב לתגובה זו

    • בלי הסטוריה אין עתיד

      Avi Ecuador, 06/01/06 18:05

      ואתה דוגמה לחוסר עתיד ואפילו תקווה הייתי אומר.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    הר ציון, התברברת?

    אורי, 06/01/06 12:15

    המפקד שלך, אריק שרון, השכיל לאחר שנים ארוכות למצוא את הדרך הנכונה. הדרך האפשרית היחידה במדינה הבלתי אפשרית הזו. אתה מאיר עדיין תקוע בשנות החמישים, בלי דרך, בלי תקווה.

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה

      ציקו, 06/01/06 13:53

      ההיסטוריה תוכיח מי צודק.
      אל תתפוס מונופול על הדרך הנכונה.
      זה לא יהפוך אותה לנכונה

      הגב לתגובה זו

    • אתה הוא זה שאין לו תקווה!

      יהושוע, 06/01/06 14:01

      פינוי זה לא פתרון!!!!!
      אריק עשה טעות חמורה!ובכל זאת בעז''ה שיבריא ושישכיל לחזור לדרך הנכונה!

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    בזמן שהר ציון והלוחמים סיכנו והקריבו את חייהם, אריק לא סיכן שערה

    100 פחות 1, 06/01/06 12:14

    משערות ראשו. שרון קצר את תהילת ה 101, אך לא לחם בפועל ולא סיכן את חייו.

    בספר של ינוקא על ה 101 שנכתב שנים רבות לפני הזריחה הפוליטית של שרון, מובאים תאורים ומובע תיסכול עמוק על עיסוק מאסיבי בפוליטיקה וצביעות, כבר בימים המוקדמים ההם. בין השאר ינוקא מספר שם כיצד המתין לאריק, שבמקום לערוך ראיון קבלה ללוחמים החדשים עסק בציד וזלילת דורבנים על האש!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הר ציון גיבור ישראל

    יעקב, 06/01/06 12:14

    כדאי לשמוע את גיבורי ישראל שלהם אנו חייבים מה דעתם
    מאיר הר ציון היה ונשאר גיבור ישראל אמיתי
    גדלנן על סיפוריו והאיש ראוי לכל הכבוד וגם לפרס ישראל

    הגב לתגובה זו

    • גיבור ישראל

      גיל, 06/01/06 15:49

      מתגלה כאדם קטן. קר ומנוכר.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    עיוור שלא מוכן לעתיד יותר טוב. (ל''ת)

    הרציון פאנט, 06/01/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הר ציון אתה פשוט אפס!!!!!!.. (ל''ת)

    אדיר, 06/01/06 12:11

    הגב לתגובה זו

    • ומעניין שהרבה שאפסים כמוך

      Avi Ecuador, 06/01/06 18:07

      יש להם כוח לבחור במנהיגים שהם אפילו לא הגיעו ל-0

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא כל גיבור הוא חכם,מאידך איזה הוא

    אזרחי, 06/01/06 12:08

    חכם גיבור? זה הכובש את יצרו....
    גם אם יצר הכיבוש בוער בקרבו.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הו הסלע האדום האדום...... (ל''ת)

    אריק, 06/01/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הרציון היה אמיץ והיה טוב בלהרוג אנשים,נו אז מה?

    יגאל כהן, 06/01/06 12:03

    דבר אחד בטוח.
    לא הייתי מסכים להיות חבר שלו.
    אידיוט.
    לעשות שלום זו גבורה שהרציון עוד לא למד אותה ולא ילמד.
    הוא טוב רק לעשות מלחמות.
    אריק מלך ישראל.
    והיפוכו בגולם הביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הר ציון הפסיק להיות מעניין עוד הרבה לפני ההתנתקות (ל''ת)

    יובל, 06/01/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    קנאה ושנאה

    יוסי, 06/01/06 11:56

    זה חלק מהחינוך של עם ישראל להתאחד בשעת צרה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    סתם פאנאט מזדקן

    יוסי, 06/01/06 11:55

    מי זה בכלל הר ציון?
    עלק גיבור ישראל מכמה מבצעים בעורף האוייב אתה לא נהיית הגיבור שלי.ביחוד אם מטיפים בצורה עקבית להרג ולמלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צודק לחלוטין , מסכים אתך

    דודו, 06/01/06 11:55

    נשארת גבר גבר

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הר ציון לראשות הממשלה

    אביעד, 06/01/06 11:55

    סוף סוף גבר שאומר את מה שכולם חושבים על אריאל שרון, ולא מעזים לומר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    סופסוף אדם אחד ישר ואמיץ ללא מניעים נסתרים (ל''ת)

    ירמיה, 06/01/06 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תגובה

    ציפי, 06/01/06 11:48

    עוד חולה נפש ימני.

    הגב לתגובה זו

    • נו ציפי, מה כבר יכולת לכתוב (ל''ת)

      אביאדר, 06/01/06 13:06

      הגב לתגובה זו

    • ועכשו את מרגישה יותר טוב? (ל''ת)

      מכאן, בוגד זה, 06/01/06 13:11

      הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא את תגובה 76!!!!

      אורי, 06/01/06 13:36

      למי שרוצה להבין מה רמת הדיון הפוליטי בארץ

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    מאיר הר ציון - גם חכם וגם צודק !!!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 06/01/06 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סופסןף אדם אמיתי

    לוחם, 06/01/06 11:46

    גבר שבגברים - מעריץ אותך מאיר

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הר ציון הוא בדיחה עצובה (ל''ת)

    שי, 06/01/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    the SHARON FESTIVAL, enough already

    yossi, 06/01/06 11:37

    enough already with this festival

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ואתה מר הר-ציון לא מעניין אף אחד! אז שב בשקט ותחזור למאורת הביבים

    אלמנטרי, 06/01/06 11:36

    תחזיר את החוטם שלך למאורת הביבים ממנה הוצאת אותו. אידיוט. גם אם אתה לא מסכים עם דרכו הפוליטית של האיש, לכל הפחות תן טיפת כבוד לאיש כאיש וכראש ממשלה - תהיה דרכו הפוליטית אשר תהיה.
    חבל שכלי תקשורת יומרניים כמעריב נותנים במה תקשורתית לאנשים קטנים כהר-ציון

    הגב לתגובה זו

    • אוהו, הוא מעניין יותר אנשים ממה שאתה חושב

      כל תהילתו, 06/01/06 13:07

      לכתוב תגובה בוטה ולקלל יכול כל פוץ אבל מה שעשה מאיר הרציון וחבריו הוא מה שהביא לשרון את התהילה. בלעדיו, שרון הוא אפס מאופס.

      הגב לתגובה זו

    • אפילו את הר ציון השמאל מסוגל להשמיץ (ל''ת)

      ירדנה, 06/01/06 13:08

      הגב לתגובה זו

    • צורת הדיבור הנמוכה הזו

      פיצי, 06/01/06 13:59

      רק מוכיחה משהו על אופייך מגיב יקר,
      אולי אתה מפחד שהדרך שלך לא כלכך טובה.
      אולי סתם אדם ש''כבוד האדם'' אצלו הוא רק אצך אנשים שחושבים כמוך.
      אם אנשים במדינה שלנו לא היו נצמדים לדעת המפלגות שלהם אולי היה פה אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודק צודק צודק

    דני, 06/01/06 11:35

    נמאס ממחול הצביעות והשקר של התקשורת!!
    סוף סוף מישהו אומר אמת. שרון הרס את המדינה ואת העתיד שלנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הר ציון אדם טיפש ובור, איש נכה בגופו ונפשו!! (ל''ת)

    zvi, 06/01/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש, ג'ובניק עלוב

      ציוני, 06/01/06 15:12

      הוא נפצע בשביל מדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מאיר הר ציון הוא ההוכחה שאפשר

    ינון, 06/01/06 11:25

    להיות גבור ואידיוט בעת ובעונה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הר ציון מלך!! כל מילה בסלע!! (ל''ת)

    קדימה אסון, 06/01/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סחתיין על הכנות. וגם אתה לא מעניין

    ק'צה, 06/01/06 11:18

    אף אחד

    הגב לתגובה זו

    • הוא ועוד איך מעניין, ונערץ!

      אחד העם, 06/01/06 11:52

      מאיר הר ציון הוא גיבור לאומי אמיתי,!
      יהודי גאה וישר, ואמיתי,!
      מאיר הר ציון ישאר חרוט בתודעת העם היהודי שנים רבות לאחר שיישכחו מאותם אלו שהתישקרות מנסה באמצעות שטיפת מוח להנחיל להמונים המוסמאים והצבועים, מאיר הר ציון לא זקוק לכל זאת, מאיר הר ציון הוא נכס צאן ברזל, אני מתכוון בעיני יהודים לא צבועים,!

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אף אחד לא יקח ממנו את הגבורה.

    גיבור אמיתי, 06/01/06 11:15

    גיבור יחיד. כמו גיבור תנכ''י נלחם לבד. בלי שובל של חיילים שעשו בשבילו את העבודה. קחו נשימה ארוכה לפני שאתם מצייצים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צודק! להפסיק את קרנבל הצביעות. (ל''ת)

    מני וולף, 06/01/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הר ציון אדיוט!

    חן, 06/01/06 11:07

    שרון תהיה בריא! רק בריאות !
    ולדתיים המגעילולים!
    זה מה שהתורה מלמדת הא? רק עושים לכם משהו שלא מצא חן בענייכם אתם מלכלכים שימות...מה קרה לספר תורה פה?
    הא????????
    צבועים מגעילים!

    הגב לתגובה זו

    • דפוק!!! הר ציון דתי? (ל''ת)

      תשאל את החזירים, 06/01/06 11:31

      הגב לתגובה זו

    • כן, ברור הדוסים אשמים!!!

      אין סיכוי, 06/01/06 11:47

      ''רק עשו לנו משהו שלא מצא חן בעיניינו''???
      את/ה לא מתבייש/ת???
      גרשו אנשים מהבתים שלהם כשאותך יגרשו מהבית תבוא/י ותגיד/י את זה עד אז מוטב שתשב/י בשקט!!!

      הגב לתגובה זו

    • בכיין קטן תגיב לענין

      לוחם ותיק, 06/01/06 11:50

      חוץ מאשר לקלל אתה לא מסוגל להגיב בצורה מסודרת לטענות הר ציון? חוץ מקסאמים על אשקלון, אלפי מובטלים מגוש קטיף, מה קבלנו מההתנתקות? שאלת את עצמך למה היה צריך לפנות את ההתנחלויות הצפוניות? למה העניין לא נעשה בהדרגה?
      אז או שאתה ערבי דובר עברית שונא ישראל, או סתם שוטה.

      הגב לתגובה זו

    • יה סתום/ה מאיר הר-ציון דתי?! (ל''ת)

      עידו, 06/01/06 11:51

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ''מלכלך'', רק קשה לישמוע את האמת ,הא ??????????

      שרה.א, 06/01/06 11:53

      חכם ,אתה ללללללללללאאאאאאאא.
      ולמה ? כי אתה לא מדבר לעיניין.
      אני חילונית ,ואני לא מבינה איזו (שינאה) גיזענות נגד חובשי הכיפות ,שעושים צבא ,ביחידות הכי מובחרות ,ומוכנים למות למען -----ארצינו ------

      הגב לתגובה זו

    • דווקא הוא חילוני!!!!! (ל''ת)

      רא, 06/01/06 11:54

      הגב לתגובה זו

    • לידעתך, הר ציון לא דתי והוא גבור ישראל! (ל''ת)

      י, 06/01/06 12:00

      הגב לתגובה זו

    • תשובה ל''חכם''

      יעקב, 06/01/06 12:25

      לפני שאתה משמיץ את כולם, תסתכל בראי, ותראה מה גודל ''חוכמתך''. אם היית קצת בעל שכל היית חושב קצת מה עשה הר ציון ומה אתה עשית?

      הגב לתגובה זו

    • כפרה,הר ציון לא דתי (ל''ת)

      נעם, 06/01/06 13:00

      הגב לתגובה זו

    • חן, אתה באמת טיפש. (ל''ת)

      וחסר כל ידע, 06/01/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מאיר הר ציון הוא איש של מעשים, שמעט מילותיו שוות אלפי סלעים!!! (ל''ת)

    עוקר הרים !!!, 06/01/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אוהבים אותך מאיר הר ציון! חבל שלא אתה נעשית ראש ממשלה במקום שרון (ל''ת)

    דני, 06/01/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    פעם ראשונה שאני שומע על הר ציון (ל''ת)

    מוטי, 06/01/06 11:00

    הגב לתגובה זו

    • למה להפגין את בורותך ברבים? (ל''ת)

      יהודה, 06/01/06 11:26

      הגב לתגובה זו

    • מי שאין לו עבר אין לו הווה ואין לו עתיד (ל''ת)

      יגאל אלון, 06/01/06 11:30

      הגב לתגובה זו

    • התקבלת! (ל''ת)

      סיעת קדימה, 06/01/06 12:01

      הגב לתגובה זו

    • אם זה נכון - הרי שזה מסביר איך אנו

      ברוריה, 06/01/06 12:28

      נראים, אלמלא הר-ציון לא היית זוכה לשאול מיהו? כי לא הייתה מדינה. ולפני שאתה מבטא את השם הר ציון - של נעליך מעל רגליך. אם הר ציון אומר שההתנתקות הייתה אסון למדינה - אז היא הייתה כזאת. חוץ מזה אם תקשיב רגע לערבים גם אידיוטים כמוך יוכלו לשמוע שהם לא קוראים לבריחה מעזה התנתקות אלא שחרור עזה. הם אומרים: גרשנו את הציונים מלבנון ומעזה..והם צודקים. אגב , להזכירך שמי שהשאיר את צהל בלבנון ברצועת הבטחון היה רבין, שהיה אז שר הבטחון. בדיוק כמו ששרון הורה עכשיו ליצור רצועת בטחון בעזה. שמע, אין פתרון למצב הזה בדרכם של יפי הנפש. זה או הם או אנחנו. אז מי אתה רוצה שישאר בחיים?

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא חריג ברמת ידיעותיך משאר בני גילך (ל''ת)

      ציונך בהיסטוריה, 06/01/06 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    עצרת התפילה המרכזית לרפואת שרון ב..

    אלי קופטר, 06/01/06 10:59

    בית הכנסת המרכזי בנוה דקלים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הר ציון-נשארת גבר שבגברים!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהב יהודים, 06/01/06 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הר ציון כיבור ישראל

    גבי, 06/01/06 10:54

    כבר נאמר על הר ציון שהוא החייל הטוב והאמיץ ביותר שהיה לצה''ל אדם צנוע וגיבור אמיתי איש של אמת

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הר ציון תתבייש לך! לא נוטשים חבר לקרב!!!

    אלעד, 06/01/06 10:52

    ככה חינכו אותי!

    הגב לתגובה זו

    • אריק נטש ראשון. הר-ציון נשאר להלחם.! (ל''ת)

      שי, 06/01/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • נכון, זה נורא להפקיר חברים

      יחזקאל, 06/01/06 11:54

      נכון, אני באמת לא מבין את שרון. למה הוא הפקיר את כל חבריו? איך הוא היה מסוגל לעשות את מה שעשה? מעשים נוראים.

      הגב לתגובה זו

    • באמת ? אז למה שרון נטש

      ע, 06/01/06 11:57

      את היהודים והעדיף לעקור אותם במקום להביס את הטרור עם חיל האויר והתותחנים ?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הר ציון כל הכבוד (ל''ת)

    גד, 06/01/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שרון לאחר ההתנתקות -לא המנהיג שלי! (ל''ת)

    ריקוש הכתומה, 06/01/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מאיר כך לא מפקירים חבר (ל''ת)

    יוסי, 06/01/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מאיר הר ציון - כל הכבוד !

    יוסי לוי, 06/01/06 10:42

    דברי אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כנסו דחוף!!!

    כנסו דחוף!!!, 06/01/06 10:38

    יקיריי,
    עם ובלי אריק נימסור את כל השומרון ואת כל חברון והסביבה עד לאריאל.

    לכל המתנחלים והמתנחלות שהביאו 10 ילדים וגרים היום בגהינום-אל תפסיקו להביא ילדים-אתם הרי זהים לערבים בכל דבר-זה בסדר.

    נידאג לסרס את כולכם אנשי ימים קטנים-יהיה בסדר.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך מילה במילה סוף להתנחלויות (ל''ת)

      יוסי, 06/01/06 10:58

      הגב לתגובה זו

    • הנה קם עוד ערבי ופתח את הפה

      שדג, 06/01/06 11:36

      אנשים כמוך הם הסכנה האמיתית !

      הגב לתגובה זו

    • גזענות!! זה עבר תהליך סינון מNRG?!?! (ל''ת)

      רא, 06/01/06 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הר - אתה חתיכת אידיוט (ל''ת)

    101, 06/01/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מאיר הר ציון- הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

    חנוך, 06/01/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צודק מאה אחוז (ל''ת)

    נפתלי, 06/01/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אריק למרות הכל אנו אוהבים אותך (ל''ת)

    הר ציון תתביש, 06/01/06 10:20

    הגב לתגובה זו

    • מאיר הר ציון ,יודע על מה הוא מדבר -וחשוב לדעת מה הוא חושב (ל''ת)

      שרה.א, 06/01/06 10:37

      הגב לתגובה זו

      • חשוב לדעת איך הר ציון קנה את חוות

        א. אוזן, 06/01/06 11:47

        שושנה. השתחרר מהצבא סגן (ללא קורס קצינים) עם מעט פיצויי נכות וצ'יק צ'אק פתאום יש לו חוות ענק על שטח עצום. מאיזה כסף בדיוק?

        הגב לתגובה זו

        • ומאיפה שרון קיבל חווה?זה גם שחיתות

          כל בעלי החוות, 06/01/06 19:49

          זה הרי מחוץ לחוק לגור בשטח חקלאי,ואזרח רגיל לא יכול לקנות חווה גם אם יש לו כסף,ולהם לא היה כסף,
          הכל שחיתות ופרוטקציות על חשבון המדינה.

          הגב לתגובה זו

    • כן, אין כמו שתיקת הכבשים לשירות (ל''ת)

      הרודפים!, 06/01/06 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בשעה כזאת כל המריבות לא חשובות מטומטמים (ל''ת)

    חן, 06/01/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בל נשכח

    שומאפ, 06/01/06 10:12

    עם כל הצער והכאב לגבי מצבו של שרון בל נשכח מי האיש בשנים האחרונות ומה הם פעליו.

    ראש הממשלה הכי מושחת שהיה בישראל.
    המעניין הוא והמעורר סלידה הוא שעכשיו התקשורת שתקפה אותו ללא הפסקה מאמצת אותו אל חיקה.
    אתמול בתוכנית של לונדון וקירשנבאום הם הישוו אותו ליצחק רבין, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...

    מבלי לפגוע בכבודו של אף אדם את שרון ליוו כל החיים פרשיות לא נעימות בלשון המעטה... ומבחינתי אני לא אשכח מי שיקר והוליך שולל את בגין וגרם למותו העקיף והישיר...
    שני האחראים לכך סיימו את חייהם בצורה טראגית למדי... (רפול היה השני)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הר ציון היה צריך לקבל מאסר עולם..

    חמורבי, 06/01/06 10:07

    על רצח 3 בדואים.
    פשע כזה לא היה עובר היום בשתיקה.
    אז עדיף שמאיר יסתום את הפה ויתן כבוד לראש ממשלה מכהן שנלחם על חייו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא עשה נקמת דם לפי מנהג הבדוים

      אני, 06/01/06 12:37

      הרג 4 בדוים אחרי שבדואים מאותה חמולה הרגו את אחותו.
      לפי המנהגים הבדוים של נקמת דם, במקרה שנרצחת אישה צריך לרצוח 4 גברים ממשפחת הרוצח.
      כך שהוא בסך הכל נהג לפי מנהגם.

      הגב לתגובה זו

    • 44 אתה חמור ולא חמורבי

      אביב ישראלי, 06/01/06 14:26

      לא לך ולא אלפים שכמותך יש את הזכות לסתום את הפה להר ציון. בזמן שאתה או הוריך התחבאו באוורוה הר-ציון וחבריו שמרו לכם על המדינה.
      הצבא של הר-ציון לא היה קיטנה כמו היום שבו ההורים מתקשרים למג''ד כדי לבדור כמה שעות ישנים הילדים בלילה ולאיזה קורס ילך הבן המפונק.

      הרציון שייך לדור שבו חיילים, עייפים ככול שיהיו היו, מתנדבים ורבים על הזכות להשתתף במשימות ולא מסרבים פקודה או רצים לקב''ן כי הם ''הלומי קרב'' כי כמה ערבים ירו עליהם בחזרה.

      אתה חמור בן חמור שחושב שהמדינה הזאת היא מובן מאליו. אל לך לומר מילה או חצי כנגד מאיר הר-ציון ושכמותו. אתה אבק לרגליו, לא יותר!

      הגב לתגובה זו

    • מאיר הר ציון ~ אגדה

      א, 06/01/06 16:40

      אם הוא היה ראש ממשלה היה ביטחון.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הוא צודק. שרון היה סנילי כבר יותר משנה

    אילה, 06/01/06 10:05

    כך טענו כל הזמן. וכעת ברור שזה היה נכון.

    ככל הנראה היו לו התקף או שניים קטנים שהשאירו כתמים במוחו.

    מי שנהלו אותו היו וייסגלס ועומרי.

    הימין צדק. חונטה של נוכלים חטפה את שרון ונהלה לנו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לאילה-תיקראי

      מיכאל, 06/01/06 11:51

      את בטח עם מכנסי ג'ינס ועליהם שמלה ארוכה,בשנות העשרה שלך,שיער ארוך ומשקפיים....יש לך תיק גב ועליו עד היום יש סרט כתום.
      אתוחבריך שכחתם מהי חמלה(לדעתי לא היתה לכם מעולם) .
      תתחילו להפנים כי מעבר לריבוע שלכם יש עוד עולם.

      הגב לתגובה זו

    • לא שנה אלא שלש שנים.

      האמת, 06/01/06 13:14

      האם שמתם לב לפזילה בעינו הימנית?
      כבר לפני שלש שנים עבר שרון ארוע מוחי רציני שגרם לשינוי במיזגו, באישיותו ובהשקפותיו.

      וכל זה נאמר לזכותו, הוא לא אשם.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אחת שמתפללת

    חן, 06/01/06 10:01

    הוא היה חבר שלך כ''כ הרבה שנים ובשם החברות הזאת עליך להתנהג כבן אנוש ולפחות לא להביע את השמחה לאיד בפומבי!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עם חברים כאלה, מי צריך אוייבים?

      חיים, 06/01/06 10:22

      בצעירותו היה חייל אמיץ, אבל עם השנים כנראה שערך הרעות אצלו נשחק ונעלם.

      זקנותו בהחלט מביישת את נעוריו.

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא שמח לאיד

      מישו, 06/01/06 10:28

      הוא פשוט לא מתעניין. עכשיו כל אחד שלא דואג ומתפלל על שרון שמח לאיד? אולי גם צריך להעמיד אותו לדין על הסתה?

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא הביע את שימחתו ,תיקראי שוב !!!!!!! (ל''ת)

      שרה.א, 06/01/06 10:40

      הגב לתגובה זו

    • למי מתפללים כל השמאלנים האתיאיסטים? (ל''ת)

      תפסיקו עם, 06/01/06 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הר ציון גבר בגברים

    איש צבא, 06/01/06 09:58

    גבר אמיתי עם מילה של גבר אומר את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שרון

    נורית, 06/01/06 09:57

    צודק מאיר הר-ציון. גם אותי שרון לא מעניין. במהלך השנה האחרונה שום דבר לא עניין אותו רק הדחף הפנימי שלו עניין אותו. כל חייו חיי בשקרים ובתככים. תמיד האשים אחרים באחריות על מעשיו . וכשמישהו לא נשמע לדבריו הוא פיטר אותו. הוא לא מנהיג דמוקרט הוא דיקטטור. שרים שלא תמכו בו הוא פיטר. את בגין האשים שלא תמך בו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צודק בהחלט (ל''ת)

    משה, 06/01/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סוף סוף אדם ישר ולא ''פוליטיקלי קורקט''-זו גם דעתו של הרוב הדומם (ל''ת)

    יחיאל מינצקר, 06/01/06 09:54

    הגב לתגובה זו

    • הרוב הדומם של גוש אמונים

      מיליטנט, 06/01/06 10:11

      שהוא המיעוט שמסכן את קיומנו ואחדותנו פה.

      הגב לתגובה זו

      • הרוב הדומם של כמה אלפי מתנחבלים

        גדי, 06/01/06 10:22

        בלבד, וגם זה הולך ומצטמצם.

        הגב לתגובה זו

        • פשוט עיוור

          סתם, 06/01/06 13:30

          איך אתה יודע מי הרוב במדינה?
          סקרים? תשאל את מר שמעון פרס כמה הסקרים אמינים.
          משאל עם? התקשורת?
          המדד היחיד שהיה כאן, איכשהו, זה ההפגנות ועם כל הכבוד, הפגנות הימין היו הרבה יותר גדולות מאשר הפגנות השמאל(אפילו בלי כל האמנים שאנשי השמאל מביאים, כדי למשוך קהל). כל פעם-200 אלף איש(לפחות) בהפגנות הימין, אבל השמאל הוא הרוב הדומם... תצאו אתם מהבועה ותבינו שמהלכים כמו ששרון עשה בקיץ האחרון הם סכנה לביטחון ישראל(ואת זה אומר מאיר הר ציון, אחד מגיבורי ישראל, שבניגוד לשרון, אין לו אינטרס אישי)

          הגב לתגובה זו

      • שימו לב- זה אומר חברו לשעבר, איש אמיץ עם ערכים (ל''ת)

        אחד, 06/01/06 10:39

        הגב לתגובה זו

      • ''גוש אמונים'' ,המיעוט בעם ,הבחירות האחרונות הוכיחו זאת !!!!! (ל''ת)

        שרה.א, 06/01/06 10:44

        הגב לתגובה זו

      • גם אני חושב כמו הר ציון (ל''ת)

        אחד העם, 06/01/06 11:59

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אדם בלי לב

    אורית, 06/01/06 09:45

    אף פעם לא הערצתי את הר ציון וגם לא את שרון, אבל דבריו האטומים של הר ציון מעידים עליו יותר משהם מעידים על שרון. כרגע שרון אינו אלא אדם סובל, לא ראש ממשלה ולא גיבור, ואם הר ציון לא מסוגל להתעניין באדם סובל, מה זה אומר עליו? כמו שנאמר: יש אנשים עם לב של אבן...

    הגב לתגובה זו

    • שרון נימצא בהרדמה ולכן אינו סובל .

      שרה.א, 06/01/06 10:50

      כשאני יומיום סובלת (לא נימצאת בהרדמה) רק ליראות אותו ,השקרן והרמאי , ולא היה באפשרותינו (המשפחה)לעשות משהו ,כי בישנת 67 ,לא היה אפשר לתבוע את הצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כמה שהוא צודק!

    עמרם, 06/01/06 09:44

    וכמה התגובות של השמאלנים אינפנטיליות.
    מה קרה - איבדתם את העשתונות?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה יש לנו כל הזמן מאנשי צבא?

    ניר, 06/01/06 09:42

    תגידו השתגענו?
    כל היום זה נלחם פה וזה נלחם שם?
    דחליק כבר עם סיפורים על קרבות ומלחמות.
    קצת סיפורים על החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודק. (ל''ת)

    יעל, 06/01/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מזדהה איתך לחלוטין

    דוד, 06/01/06 09:39

    הרבה חושבים כמוך !

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הר ציון - אגדה מהלכת. ובניגוד לשרון לא חי משחיתויות ולא סוחב אחריו (ל''ת)

    שובל של פלילים, 06/01/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      א.ש., 06/01/06 10:01

      הגב לתגובה זו

    • והחווה שלו זו לא שחיתות ? (ל''ת)

      התייש המקפץ, 06/01/06 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא דומה למינה צמח (ל''ת)

    צופה, 06/01/06 09:37

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית לדור העלוב!

      יהודי, 06/01/06 10:50

      דור שלא מכיר את אלו שלחמו ובזכותם הוקמה המדינה, ושרדה עד היום, מה שמכירים היום היום בני הדור הפוחז הרייקני זה את מינה צמח, את מוכרת הסקרים\שקרים, וזה מבטא היטב את מצבנו שאינו מבשר טובות, אין על מי לסמוך,!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הנבואה של הר ציון החלה לדאבונינו (ל''ת)

    חייל, 06/01/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איש קטן

    המאמין, 06/01/06 09:35

    מאיר הר ציון הפך ליהיות מאיר הר חיריה אדם קטן שזקנותו מביישת את צעירותו איש הימין הקיצוני בהחלט.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יש קטן מאד. הוא איש ענק! (ל''ת)

      דני, 06/01/06 09:47

      הגב לתגובה זו

      • מה זה השם הזה הר ציון

        הר גריזים, 06/01/06 11:12

        איזה אנשים עתקים אתם אנחנו לא חיים בהיסטוריה , מה שהיה נכון בשנות החמשים איננו נכון עוד , ורק חמורים ואתונים ואולי גם שוורים אינם משנים את דעתם , אז אתם מוזמנים לשייך עצמכם לאחת החיות הנ''ל

        הגב לתגובה זו

    • אבק רגליו של מאיר הר ציון שווה יותר ממך. (ל''ת)

      אתה באמת, 06/01/06 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    היחיד שבאמת מכיר את שרון

    101, 06/01/06 09:34

    עם כל הכבוד לכל הויסגלסים שמקיפים את אריק היום, הם לא מכירים אותו כמו שמאיר מכיר אותו. שלם אתו כתף אל כתף.
    הוא השתגע. אני חייב להסכים. אין שום מצב שאדם הורס את כל מה שהוא בנה כל חייו במו ידיו. זה מעיד על מום בלב...

    הגב לתגובה זו

    • מכיר את שרון

      שי, 06/01/06 10:58

      הם היו ביחד בשנות החמישים !!! זה היה לפני 50 שנה. אבל אתה בטח מאלו שלא משנים את דעתם אל מול המציאות וממשיכים לנגוח את ראשם הנבוב בקיר.

      הגב לתגובה זו

      • ניראה לי שאתה מדבר על עצמך.

        אניהו, 06/01/06 11:42

        מי שלא משנה את דעתו זה אתה.
        אחרי 1500 הרוגים מאז פרוץ השלום, השמאל עדיין לא הבין שאין שלום ומסירת שטחים ונשק לערבים, רק מביאה הרוגים.

        הגב לתגובה זו

    • שרון פשוט לא הסתדר עם הלחץ האמריקאי

      בגילו, 06/01/06 12:48

      בגיל גבוהה יש ירידה טיבעית,
      אצל כל אחד זה בא בגיל אחר,
      גם בו-גוריון בששת הימים כבר היה זקן,ולפי הסיפורים היה בלחץ ולא רצה לצאת למלחמה,ודיין היותר צעיר היה בעל התעוזה שעשה את הדבר שהתבקש.
      הבעייה כיום בארץ,שהזקנים לא מפנים את מקומם,ואחרי שהם הולכים אנחנו מקבלים את יורשייהם בני 60 אבל חסרי ניסיון לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תתביש לך!!!! (ל''ת)

    טט, 06/01/06 09:34

    הגב לתגובה זו

    • על מה ולמה להיתבייש ??? על האמת ?? (ל''ת)

      שרה.א, 06/01/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודק ב100% -הארוע המוחי האמיתי של שרון היה כשהחליט על ההתנתקות (ל''ת)

    איש ימיני, 06/01/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הר ציון צודק כל מילה פלדה יצוקה (ל''ת)

    שלמה55, 06/01/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לכל מי שהחליט שמאיר השתגע

    חגי, 06/01/06 09:29

    איזה צורה יפה לבקר אדם.
    פשוט לומר שאיבד את שפיות דעתו.

    מה זה השטויות האלו?
    מי שקצת שומע דיבורים של מאיר הר ציון (שממעט מאוד מלהתראיין, ועכשיו רואים גם למה). יודע שהוא צלול לחלוטין. אני לא מאמין שאפילו צריך להגיד את זה.
    מאיר פגוע ממעשיו של חברו לשעבר ויש לו זכות מלאה לבקר אותו במיוחד לאור הפגיעה העצומה שאריק גרם להתיישבות שהוא עצמו היה ציר מרכזי בהקמתה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הר ציון קאובוי זקן שחי את 'הימים הטובים ההם'. תתבגר (ל''ת)

    ה.ב., 06/01/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין צדק

    si, 06/01/06 09:24

    אין צדק בעולם; אריק חוטף שבץ מוחי והר-ציון, האיש הגס והטפש הזה, חי לו בנחת. עוד הוכחה שאין אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • הפוך מה שאמרת מוכיח שיש אלוהים

      ימני, 06/01/06 12:08

      אריק שרון החליט על ההתנתקות גירש אנשים מביתם וקיבל בסקרים 37-42 מנדטים כולם היו בטוחים שהוא יהיה ראש הממשלה הבא רק ששכחו שיש מישהו למעלה שהוא מנהל את העולם

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא כל לוחם טוב הוא גם חכם וצודק

    חיים, 06/01/06 09:24

    זכותו של מאיר הר-ציון כלוחם שמורה במקומה .
    כל השאר - כאחד האדם , לטוב ולרע .

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל לגבי שרון (ל''ת)

      מנשה, 06/01/06 10:06

      הגב לתגובה זו

      • מסכים בהחלט (ל''ת)

        חיים, 06/01/06 10:49

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    מאיר הר ציון

    אבנר, 06/01/06 09:23

    כל הכבוד לגיבור ישראל האור המאיר את הר ציון ומרים את קרן ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הר ציון צודק כרגיל... (ל''ת)

    כח אמפראז', 06/01/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הר ציון

    שמעון, 06/01/06 09:20

    האיש בזקנתו מבייש את עברו המפואר.לא זכורה לי שהר ציון עבר אירוע מוחי בלתי הפיך,דבריו מעידים שעבר אירוע מוחי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    meir

    moshe, 06/01/06 09:12

    i whish you could be the one to leed the next govroment

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוד אחד שזקנתו מביישת את עלומיו ובחרותו

    קול הצדק, 06/01/06 09:06

    הר ציון היה לוחם גדול ואמיץ - אבל גם איש תאב נקם שלא ידע להתפשר עם אויביו ולראות גם בהם בני אדם - כפי שהשכיל לעשות אריק שרון. חבל שישנם אנשים שלא רואים מעבר לקצה אפם.

    הגב לתגובה זו

    • תביא לי מקרה אחד שהפלשתינים התנהגו כמו בני אדם (ל''ת)

      ראובן, 06/01/06 09:39

      הגב לתגובה זו

    • לך תתפשר עם החמאס. תתבייש לך אתה חייב לו את חייך. (ל''ת)

      ליאור, 06/01/06 09:49

      הגב לתגובה זו

    • עם של רוצחים - ''בני אדם'' שחלומם של 25% מילדיהם הוא להיות שאהידים (ל''ת)

      אפרים, 06/01/06 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לכל האנשים הקטנים שמבקרים את הר ציון

    שי, 06/01/06 09:04

    אין לכם מושג באיזה נפיל מדובר...
    אם הסיירות של צה''ל נראות כמו שהן נראות היום (המיומנות והטובות בעולם) זה בזכות אנשים כמו הר ציון, ג'יבלי ושרון.
    עם האהבה המוחלטת שלי לשרון, יש להר ציון הררי זכויות בבניין הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את רפול

      יוני, 06/01/06 11:06

      שהוא היה אחד מהמפקדים הנועזים והמעולים שהיו לצה''ל והיה ידוע בדעותיו הימניות.

      הגב לתגובה זו

    • גם על חציית גבול ללא היתר?

      א. אוזן, 06/01/06 11:55

      הטיולים לפטרה, ללא היתר של איזושהי רשות ממלכתית, גם הם נזקפים אצלך לכף זכות?
      לאיזו צרה היה ''הר'' מכניס את המדינה לו היה נופל בשבי?

      בצעירותו היה פורע חוק. בזקנתו גם לא הרים קול מחאה אחד כשמנחם בגין החזיר את כל סיני. חצי האי סיני שווה אלף פעמים גוש קטיף.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    נכון או לא נכון

    גיא, 06/01/06 09:03

    אני לא יודע אם מה שאתה אומר נכון
    או לא נכון
    אבל אין ספק שאתה אולי היחיד
    מבין הארץ הזאת
    שיש לו זכות להגיד מה שהוא רוצה
    ולבקר את כל מי שהוא רוצה
    כולל את שרון
    אתה הלוחם של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הר ציון יודע על מה הוא מדבר

    צפונית, 06/01/06 09:02

    הר ציון מתעלם משרון בדיוק מאותה סיבה שכל השמאלנים מתמוגגים ממנו. שרון הפנה עורף לתומכיו ובוחריו בציבור כדי לקבל לגיטימציה של השמאל והכרה של העולם. אז בדרך הוא איבד את מיטב ידידיו, ובצדק. במקומם הוא קיבל ''ידידים'' , כדאיניקים שמנסים לקדם את עצמם בעזרתו. אבל הוא עשה את החשבון שלו (ושל בניו) והחליט שזה משתלם לו. שיהיה לו לבריאות (באמת!).

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח יפה, קולע ומנומק. כל הכבוד לך ! (ל''ת)

      ערן, 06/01/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאיר הר ציון- אתה מלך וגיבור (ל''ת)

    שפויה, 06/01/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תתביש לך - פצוע לא מפקירים (ל''ת)

    rui, 06/01/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הר-ציון-בתכלס תוצר של מיתוס מפוברק (ל''ת)

    יוסי, 06/01/06 08:53

    הגב לתגובה זו

    • ומה שרון -מיתוס ??? (ל''ת)

      שרה.א, 06/01/06 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    והמשכיל בעת ההיא ידום. (ל''ת)

    d ilan-the one, 06/01/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מתנצל מראש...

    אפיקורס, 06/01/06 08:51

    אבל מאיר הר-ציון היה סתם חייל פשוט. אמנם אמיץ אבל לא שונה מאלפי חיילים ישראלים קרביים ששירתו את המדינה. בניגוד לשרון שהמשיך לשרת את המדינה גם כאיש צבא וגם כפוליטיקאי, בחר הר ציון (ולא שיש לי טענות) לפרוש ו''לעשות לביתו'' כפי שנהוג לומר כיום.
    דעתו אינה חשובה מדעה של כל מתנגד התנתקות אחר.

    הגב לתגובה זו

    • גם שרון עשה לביתו

      ירון, 06/01/06 09:13

      שרון עשה יותר לביתו דרך הפוליטיקה.
      צודק הר ציון שמצב בריאותו של ראש הממשלה לא מעניין את מתנגדי ההתנקות והראיה שאף אחד לא התפלל על שרון ב''עצרת התפילה'' בכותל.
      כמו בהתנתקות גם עכשיו מי שניהל את חייו של שרון היו היועצים והם אלה ש''גמרו'' אותו.

      הגב לתגובה זו

    • איזו כפיות טובה

      בעז, 06/01/06 11:07

      מאיר הר ציון לא פרש כדי לעשות כסף. הוא פרש כי נפצע כל כך קשה שבקושי תפקד. הוא שבר כלי שבקושי מצליח לדבר וזאת לאחר תהליך שיקום ארוך. הכפשה במקום הכרת תודה לאדם ששילם על כך שאתה תוכל לשבת ולהשמיץ בנחת.
      בניגוד לשרון הוא לא קיבל כספים מפוקפקים וילדיו אינם מעורבים בקומבינות מושחתות עם בעלי הקזינו של האוייב.
      איזו בורות וכפיות טובה הצלחת לגייס.

      הגב לתגובה זו

      • הר ציון קבל את חותו וביתו כמתנה מהמדינה בהשתדלות שרון

        קפטיין אבו אמין, 06/01/06 12:43

        הר ציון קבל חותו וביתו במתנה בהשתדלות אריק שרון אצל פרס ושאר ראשי מערכת הבטחון בזמנו.זוהי שחיתות אמיתית.
        אמנם הוא נכה צהל ונלחם כל הכבוד אבל הוא לא היחיד שנלחם ונפצע או נהרג בשרות מדינת ישראל איש מהנופלים או הנפצעים לא קבל חוה של אלפי דונמים.
        כדאי שהר ציון יתכבד ישב בביתו ויעשה תשובה.

        הגב לתגובה זו

      • O.K. אני מוכן לתקן

        אפיקורס, 06/01/06 17:18

        אז הוא כמו כל חייל קרבי ששרת את המולדת ונפצע.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    גדול הלוחמים

    יוני, 06/01/06 08:50

    משה דיין אמר על מאיר שמאז בר כוכבא לא היה לעם ישראל לוחם כמוהו. תראו מה זה בן אדם עם חוט שידרה שלא שם על אף אחד ואומר את מה שהוא חושב.

    הגב לתגובה זו

    • הר-ציון שייך לדור הנפילים

      קיבוצניק, 06/01/06 11:22

      רק חבל שהשמאלנים ובמיוחד הכתבים שבהם לא מזכירים אותו כי הם מפחדים מהמראה שהוא מציב לפניהם.



      הגב לתגובה זו

    • משה דיין אמר עליו את זה?

      א. אוזן, 06/01/06 11:58

      זה אותו משה דיין גנב העתיקות?
      זה אותו משה דיין שנאף על ימין ועל שמאל?
      זה אותו משה דיין שאחראי למחדל מלחמת יום הכיפורים?
      זה אותו משה דיין שאילץ את מנחם בגין להחזיר את כל סיני תמורת הפסקת אש עם מצרים?

      מצאת לך מליץ יושר על הר ציון...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    צודק! (ל''ת)

    אבשי, 06/01/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אפשר להגיד בלשון המעטה שהר ציון הוא הלא נורמלי וזקנתו מביישת

    עמיר, 06/01/06 08:48

    זקנתו מביישת את צעירותו

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה - הר ציון צודק 100% (ל''ת)

      אודי, 06/01/06 09:56

      הגב לתגובה זו

    • להיפך. זקנתו של אריק מביישת את בחרותו (ל''ת)

      זוכרת את אריק, 06/01/06 12:53

      הגב לתגובה זו

    • לפחות הוא לא מזגזג כמו כל האחרים (ל''ת)

      ארז, 06/01/06 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם לי אין עניין בך מר הר ציון (ל''ת)

    ט, 06/01/06 08:45

    הגב לתגובה זו

    • אותך לא מלעיטים כל הזמן על הר ציון

      אבישי, 06/01/06 08:54

      ואילו אנחנו שומעים כל הזמן בטלוויזיה ש''כל העם'' מתאבל!

      הגב לתגובה זו

    • ל-4 הטמבל

      ישראלי, 06/01/06 16:00

      תגיד תודה לאיש אשר חלק מכובד ונכבד ביותר לעובדה שחלאה כמוך חי במדינה-תתביש לך זבל!!!אתה בכלל יודע מי זה מאיר הר-ציון.אילו היית יודע ספק רב אם היית אומר את מה שכתבת פה-שכל לא קונים במכולת-הבנת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק. גם אני חדלתי להתעניין בו מאז ההתנתקות (ל''ת)

    מושון, 06/01/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשה לחלוק על לוחם ומנהיג שכמותך (ל''ת)

    גדלתי עליך, 06/01/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הר ציון אחרון דור הנפילים ויש לו הזכות לבקר את התנהלות שרון (ל''ת)

    מירי הסטוריונית, 06/01/06 08:33

    הגב לתגובה זו

    • מותר לבקר בל מותר גם להביע אמפטיה לאיש (ל''ת)

      עמית, 06/01/06 11:18

      הגב לתגובה זו

    • התרשמתי בן אדם נחמד צנוע ושקט

      אילן, 06/01/06 15:33

      פגשתי אותו ליד ביתו פעם
      בן אדם נחמד נתן לנו אישור לפרוס
      בשטח הבית שלו.

      הגב לתגובה זו