• 69.

    האם אתה עדיין עומד מאחורי דבריך?

    תמר, 22/10/06 10:46

    לבן דרור ימיני יש חוש מיוחד לתפוס את הזרם קצת לפני כולם: מרימים אצבע באויר ורואים לאן נושבת הרוח. אבל כדאי שהדברים הניכתבים יהוי נכונים ליותר מחצי שנה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לדרור ימיני אתה צבוע או טיפש

    משה, 10/01/06 07:57

    השמאל איננו מגן על עראפת או סאדם להזכיר לך:
    1. סאדם חוסין פלש לאירן בחסות ארה''ב.
    2. סאדם חוסין ריסס את הכורדים והאמריקאים שתקו ( ותמכו ) כי זה היה טוב לטורקיה.
    3. סאדם רצח עשרות אלפים והאמריקאים צפצפו כי זה לא פגע בבני הברית שלהם.
    4. הפלישה לעירק היתה אך ורק על שליטה, כח וגזל הנפט. רק שוטה יאמין לספורי הסבתא של הנשק להשמדה ההמונית שבגללו פלשו האמריקאים לעירק.
    אין איש שמאל אחד שתומך בסאדם!!! בדיוק כמו שאין איש שמאל אחד שתומך בפלישה האמריקאית לעירק כי מטרת הפלישה היא גזל!!! ועד שלא תבין דבר אלמטרי זה לא תבין מהו שמאל.

    הגב לתגובה זו

    • הטיפש הצבוע זה בדיוק אתה סהרורון !!

      שמאלני לשעבר, 11/01/06 15:58

      טוב שלא סיפרת לנו שבן לאדן פוצץ את התאומים בחסות ארה''ב....

      אם באמת הייתם נאורים וחובבי זכויות אדם הייתם אומרים תודה לבוש שסילק מהשלטון רודן רצחני כמו סאדאם. אבל בדיסקט הדפוק שלכם תמיד הטרורויסט המוסלמי הוא הקורבן ותמיד האשם בטרור הוא ארה''ב או ישראל.
      כל קשר ביניכם לבין מוסר וזכויות אדם הוא מיקרי בהחלט.

      כמובן כשקלינטון הרס את יוגוסלוויה כדי להגן על מוסלמים זה היה בסדר גמור עבור סמולנינו היקרים...

      הגב לתגובה זו

      • לדמגוג השמאלני לשעבר.

        משה, 12/01/06 07:50

        במקום להיות דמגוג אנא תתיחס למה שכתבתי .
        1. סאדם פלש לאירן בתמיכת ארה''ב.
        2. סאדם ריסס את הכורדים וארה''ב שתקה כי זה היה טוב לטורקיה.
        3. הפלישה של ארה''ב לעירק היתה רק!!! על רקע של שליטה וגזל הנפט.
        אני השמח לקרא במה בדיוק טעיתי.
        אני בטוח שאתה כאיש ימין מצוי לא תגיב לעניין כי אתה פשוט לא מסוגל ללא דמגוגיה.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    אתה לא היתה שמאל אתה צבועה.

    משה, 10/01/06 07:46

    חלק לא מבוטל מתושבי אמריקה שונאים את ארה''ב כי:
    1. ארה''ב היא האחראית לרציחות פוליטיות בכל יבשת אמריקה - ברזיל, צילה, ניקראגואה, ארגנטינה....
    2. ארה''ב גזלה וגוזלת את משאבי מדינות אמריקה.
    3. ארה''ב בוחשת בפוליטיקה והכלכלה של כל מדינות אמריקה.
    4. נשיא סוריה ''מואשם'' ברצח חרירי אך ארה''ב רצחה מאות אלפים ( מיליונים ) באמריקה וכל הצבועים שותקים.

    הגב לתגובה זו

    • משה אתה לא מוסא ??

      שמאלני לשעבר, 11/01/06 17:28

      ושם המשפחה שלך לא זארקאווי ??

      הגב לתגובה זו

      • לדמגוג שמאלני לשעבר

        משה, 12/01/06 07:55

        שוב פעם אינך יכול להגיב לעניין!!! מה יש לאנשי הימין שאינם מסוגלים להגיב לעניין ? רק קללות בראש שלך ?
        אני מאוד מאוד מצפה לקרא תגובה ימינית גאה שתסביר לי במה בדיוק לא דייקתי ביחס האמריקאי למדינות דרום מרכז אמריקה.
        אני יותר מבטוח שלא תשיב תשובה ענינית כי איש ימין הוא גם דמגוג.

        הגב לתגובה זו

        • למה קללות ? מי מקלל ?

          שמאלני לשעבר, 12/01/06 09:51

          עבור אחד ששונא את ארה''ב כמוך זו מחמאה כשמכנים אותך זארקאווי.

          הגב לתגובה זו

          • לדמגוג שמאלני לשעבר

            משה, 12/01/06 10:37

            שוב אינך מגיב לעניין.
            אני בטוח שאינך מסוגל להגיב לעניין מלבד קללות.
            במקום קללות וכו' אולי תכתוב במה אני טועה .

            הגב לתגובה זו

            • לדמגוג השמאלני הסהרורי

              שמאלני לשעבר, 12/01/06 11:30

              לנסות להתווכח איתך זה כמו להתווכח עם טלי פחימה וענונו או יגאל עמיר.

              מקרה אבוד - לא שווה את הזמן.

              הגב לתגובה זו

  • 66.

    הערות

    אאא, 10/01/06 04:34

    1)ביילין ושריד אינם ציונים ומעולם לא היו.מי שחי על חשבון השמאל האירופי לא יכול להיות ציוני,גם לו רצה.
    2)הימין של פעם? למי אתה מתכוון? לנאצים? בניגוד למחשבה המקובלת,הנאצים היו מפלגת שמאל.
    3)הסמול מסכן את קיומה של ישראל,כיון שהחלום שלו על ישות אירופאית,מערבית וחילונית במזרח התיכון הוא צלבנות מודרנית ומהווה את המכשול האמיתי לשלום באזור.
    4)השליטה של יהודים חילונים על כמויות עצומות של כסף ועמדות כוח ברחבי העולם היא הסיבה העיקרית לאנטישמיות החדשה.הלקחים לא הופקו ממלחה''ע ה 2 ושוב היהודים מחפשים צרות,שללא ספק לא יאחרו להגיע.
    5)הסמול,וחלומות הצלבנות שלו על ישות מערבית,יוצר כאן מדינה תלת לאומית בכך שהוא מציף את המדינה באוכלוסיה נוצרית.מאות אלפי נוצרים ממזרח אירופה מחד ומאות אלפי עובדים זרים שמאוזרחים לאט לאט.
    6)קדימה איננה מפלגה.סתם אוסף של אנשים,שאין להם שום מכנה משותף,מלבד ההנחה ש''שרון יביא הרבה מנד''טים''.
    7)שרון בחר במדיניות ''נעשה ונשמע'' לגבי כל דבר שרצה הבית הלבן והאיחוד האירופי.לאור העובדה שאתה מפנים כי חיסול ישראל הוא מטרתם,לא ברור איך הגעת למסקנה כי ציות לגחמות של המערב הוא מדיניות נכונה.
    8)החלום על ישות אירופאית,מערבית וחילונית במזרח התיכון הוא הוא הסכנה הקיומית.כל עוד אלה השואפים לכך שולטים בישראל,ישראל תמשיך ללכת במסלול המוביל לחורבן בדיוק כמו במאה ה 11 עת ניסו הצלבנים המקוריים לייסד משהו דומה מאד.
    מרבית החילונים שרוצים בזה,רצוי שיהגרו למדינות המערב.
    9)אם החלומות הקולוניאליסטים של ביילין ושריד הם ציונות,אזי הציונות היא פשע כנגד האנושות בדיוק כמו כל תנועה קולוניאליסטית אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בן דרור ימיני - מדויק ובהיר כתמיד

    א.ד., 09/01/06 13:11

    קול השפיות - ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    גם מרצ תומכת במדינה יהודית ודמוקרטית (ל''ת)

    מרצניק, 09/01/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''קדימה'' ז'ל.ת'נ'צ'ב'ה.

    AVIVA, 07/01/06 22:46

    אם להבין את מר ימיני,הרי שכדאי להצביע 'קדימה'' בגלל הויתורים הכואבים שהיא תצליח לבצע עקב''מורשת שרון''.
    רק מה,העם לא יסכים לנסיגה מבוהלת נוסח עזה ולבנון במנהיגותם של אולמרט,פרס,רמון,מופז,וכ'ו.
    אם מישהו מסוגל לבצע ויתורים,זה רק ביבי.
    במקרה הטוב אם 'קדימה'תעלה,זה יוביל לקפאון,ובמקרה הגרוע,למלחמת אזרחים. אולמרט,פרס ,ומופז הם פשוט אופורטוניסטים.
    מהם לא הייתי קונה מכונית משומשת.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קדימה וימיני: מספיק להונות- ישראל לא יכולה להשאר יהודית ודמוקרטית

    אפרים, 07/01/06 19:09

    1. אי אפשר לתת לערביי ישראל שיוויון זכויות בגלל שהם אנשים נורמליים הנאמנים לבני עמם ולבני משפחותיהם המגורשים, ולא למדינה המוגדרת כמדינה שאינה מדינתם.
    2. התפיסה לפיה ניתן לשמור על ישראל כמדינה יהודית באמצעות עליית מיליונים לאורך זמן, היא קונספציה שגוייה.

    אי אפשר שנמשיך להונות את עצמנו:
    1. ה''אני ואפסי עוד'' בתחום הביטחוני התנפץ לאחר 53 שנה, ב- 3 שלבים עיקריים: מלחמת יו''כ, מלחמת לבנון, מלחמת אוסלו.
    ב. הרעיון של ארץ ישראל התנפץ השלמה לאחר 38 שנה.

    כמה זמן יעבור עד שיתנפץ הרעיון של מדינה יהודית דמוקרטית בגבולות 1967?!

    אני מרבה לכתוב תגובות בתחום הנ''ל, ומעולם לא קיבלתי התייחסות עיניינית השוללת את דברי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ימיני בשלו-דמגוגיה פופליסטית

    טובה, 07/01/06 18:47

    מה הקשר בין השמאל האירופי לשמאל הישראלי? האם השמאל האירופי נבחן רק בעמדתו כלפי ישראל? זו דמגוגיה מהסוג הנחות ביותר כי הקישור בין השמאל האירופי לישראלי בא לומר למעשה שגם השמאל הישראלי הוא לא רק אנטי מדיניות הממשלה אלא אנטי מדינת ישראל. ולא פלא שרבים פה תומכים בך.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בן דרור כמו רבים וטובים (כן -ירבו)......

    יעקב, 07/01/06 18:29

    רואה את שהוא מקוה אליו, שרון כמו פרס היו על הבמה, יותר משני דורות, ושניהם היו ראשי ממשלה: בעיתות מלחמה, כבעיתות משבר, ומי כמוך יודע - שעד לנסיגה הבזיונית, שרון היה מנהיג המתנחלים הקיצוניים. ומדוע בזיונית, א. לא היה צריך להקים התישבות זו מלכתחילה, ומי היה היוזם והדוחף אם לא שרון ושכמותו. ב. כשאתה נסוג למען שלום, אתה לא הורס בתים, אתה לא מפנה אוכלוסיה - אתה חותם עם הצד השני, ומשאיר לתושבים את הברירה להחליט אם הם רוצים לגור בצפת, או בג'בליה, בעזה תחתית או במוצא עלית, רק ברברים מפנים בכוח אויב, והורסים בתים. מתנחל שמקבל פיצויים מהמדינה - ביתו שייך למדינה, והמדינה חייבת להשאירו על תילו, ולמוסרו לאחמד הסובל יותר משני דורות, כשאנחנו - בשל ההבטחה האלוהית מתנחלים בכל בית ואחוזה שסבו ואבי סבו של אחמד היו בעליו, ואם יש לנו טענות נפנה אותן לצאצאי הרומאים שהעיפו אותנו ואת אלוהינו בשל סבי סבותיהם של קיצוניים אשר סמכו על גודל אלוהנו ולא - גודל צבאנו. ומוטב להם לזכור זאת כל בוקר וכל ערב, לא ההבטחה האלוהית, קובעת כי עוצמתו של צה''ל, ונוכח ההפקרות שהמתנחלים, מעמידים את צהל בו - גם עוצמה זו נשחקת מוראלית, וכל מה שישאר יהיה כמות הנשק, ובזה הם תמיד עלו עלינו. אם כן שרון לא נהיה מרכז, ולשרון לא היתה התגלות אלוהית ולעת זיקנה נהיה איש שלום. לו כן, הוא היה צריך לצאת בנאום חוצב להבות, למכור את סחורתו למרכז הליכוד הפלגמתי, שבנוי על השיטה פלצן מביא פלצן,(ואם אתם לא מאמינים, - תסתכלו על תגובתו של ביבי- לנוכח הקהל המופרע שקיבל את פניו בבניני האומה, כשביבי זכה בראשות הממשלה ), לא היה מבייש את מקבלי פניו של אחמד שוקיירי - עזה 67 . אך הוא ידע ששם הוא אינו יכל כי מי כמוהם מכיר את שרון? גם לא היה לו האומץ להביא את הענין לעם - מה יותר מכובד ממשאל עם , ניצב מנהיג דגול וצהיר טעיתי - דרך המלחמה אינה מובילה לשום מקום, אחמד של היום - אינו דומה כלל לאחמד של שנות החמישים, שאני וה-101 הכרנו, - אני מבקש מכם לתת לי מנדט שאוכל לנווט את מדינתנו לחוף מבטחים - הוא חוף השלום, ושוב הוא לא עשה כן, כי רוב העם הכירו - והוא לא בטח אז כי יקבל את המנדט מהעם, לסיכום , אני מציע לכל המאמינים בשלום ובעתיד טוב יותר, להצביע אולמרט, או פרץ, ולזרוק את ביבי, פרס, פייגין ומרזל לפח -כי זמנם עבר, ומי שלא חושב על שלום כואב , תוך פשרה וויתור, יקבל עתיד, של חרדה, חוסר ודאות, וחיים על סף המוות.

    הגב לתגובה זו

    • או פרץ או אולמרט. רק לא ביבי (ל''ת)

      צודק, 07/01/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הבלון ששמו קדימה התפוצץ

    נועם, 07/01/06 17:00

    מלכתחילה זו לא היתה מפלגה אלא התאגדות סביב איש אחד חזק. עכשיו כשהוא יוצא מהמשחק, מה נשאר?
    ימיני מסביר לנו ששמאל זה איכס וימין זה פיכס, ומה שנותר זה ללכת קדימה. קדימה לאן? מה זה חשוב, המנהיג כבר ידע לאן.
    ועכשיו? עכשיו התפוצץ הבלון הזה. בבחירות הקרובות אולי 20 מנדטים, ובעוד ארבע שנים - איש לגורלו הפוליטי ושלום על ישראל. כמו שקרה לד''ש, כמו שקורה לשינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל מצביעי ביבי כאן? אולי עובדיו?

    עצמאי בשטח, 07/01/06 16:06

    לפי כמות התגובות למען ביבי, בהתאמה לסקרים, נראה שכל המצביעים שלו כאן. או שכל אלה עובדים בשכר עבורו. מה שנראה יותר מציאותי...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם בעקבות שלי יחימוביץ', ימיני עובר לקדימה?

    התוהה, 07/01/06 14:40

    ואם כן, זה לא נורא. הכנסת תהיה יותר מעניינת עם אנשים כמו יחימוביץ' וימיני.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שימיני ילך לפוליטיקה

      קול צף, 07/01/06 17:23

      אני לא בטוח שאצביע בשבילו אבל בטח זה תהיה עלייה ברמה לעומת חברי הכנסת היום.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין הבדל בין ת''א לנצרים!!!!!!

    צוריה, 07/01/06 14:28

    מי שהחזיר את ת''א יחזיר גם את נצרים. אלה ואלה התנחלות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הבעיה היא לא הרעיון,אלא מי מוכר אותו

    עודד ב, 07/01/06 14:03

    אני שחשבתי את עצמי בעל דעות ימינה מהקשת מסכים איתך ששני הקצוות האלה ימין ושמאל הפכו לקיצוניות ומסכנות את קיומה של ישראל והפתרון שבו דגל שרון נראה לי.הפתרון, אבל לא בדרך בה זה בוצע.
    כי אם לשם ביצוע רעיון כל הדרכים כשרות, אז למה מתגוללים על סטאלין? ושרון,בדרכו עשה בדיוק אותו הדבר תוך רמיסה ברגל גסה של כל הליך דמוקרטי כאשר התשקורת השמולנית שכה היטיבה לשפוך את דמו בעבר תמכה בו ללא סייג וזאת, לא בגלל אהבת מרדכי(שרון) אלא בגלל שנאת המן(המתנחלים).
    אבל, גם אם היינו עוצמים עין לרמיסת הדמוקרטיה ומניחים לשרון להמשיך בדרכו יתכן והיינו מגיעים למשהו. אבל זה נגמר, עידן האיש שרון פס מהעולם .
    ולי לא נראה שאסופת האופוטוניטיסטים שממנה מורכבת קדימה ובראשם עדנאן חאשוגי הישראלי ,אולמרט,תוכל לספק את הסחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סוף סוף...

    חשביה, 07/01/06 13:08

    מלים כדורבנות.משפטים נבובנים,כתבה חשובה ומלאת תובנות. יישר כח
    והעקר והעקר לא לפחד כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בסוף, עם ישראל חשוב מארץ ישראל

    מתנחלת, 07/01/06 11:45

    וגם אנחנו המתנחלים יודעים זאת. אני מתנחלת לא דתייה ואני יודעת שכך חושבים רוב הצעירים מהשכבה שלי. בסופו של דבר יחזרו חלק מהמתנחלים לישראל וזה ברור לנו כמו אור השמש.

    הגב לתגובה זו

    • חשיבה זו היא ביטוי לחולי מחשבתי יהודי כרוני

      יעקב, 07/01/06 17:48

      רק אנשים עם חשיבה מעוותת כמו שלך יכולים לנתק בין עם ישראל לארץ ישראל. ארץ ישראל היא יסוד מרכזי בקיומו של עם ישראל. בלעדיה אנו אוסף של קהילות דתיות ולא עם. עליך להבין את האמת הפשוטה והיחידה: אם הארץ כולה לא תהיה שלנו שום דבר לא יהיה שלנו. אם ישארו ערבים ממערב לירדן לא ישארו יהודים ממערב לירדן ואנחנו ממילא נחדל מלהיות עם. לכן הויכוח מה חשוב ממה: עם ישראל או ארץ ישראל הוא ויכוח סרק.

      הגב לתגובה זו

      • דוקא כדאי לך ללמוד מהחשיבה שלה

        היא צודקת, 07/01/06 20:34

        מי שמביא פה חשיבה מעוותת זה אתה: ''אם ישארו ערבים ממערב לירדן לא ישארו יהודים ממערב לירדן'' - אז מה אתה מציע, טרנספר? אולי שנהרוג את כולם?

        גם אני בא מהימין, אבל אין מה לעשות, בסופו של דבר יהיו שתי מדינות ממערב לירדן. הסכם אוסלו הסב לנו נזק עצום, אפשר רק לנסות לצמצם אותו.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    קדימה- 43 מנדטים, העבודה 21, הליכוד - 14 (ל''ת)

    הסוקרת פיפה קמח, 07/01/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נתניהו תמך בהתנתקות ודרש את תמיכת העם בנושא רגיש וחשוב זה. (ל''ת)

    זו האמת, 07/01/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נתניהו - מנהיג מפלגת המורדים הימנית-קיצונית

    ס. שלום, 07/01/06 10:27

    נתניהו הוא פוליטיקאי מהקצה הימני קיצוני הסהרורי. ארה''ב לא תהיה מוכנה לשתף פעולה עם ישראל שבראשה עומד מנהיג מתנחלי חברון - ביביהו.

    פרץ הוא בדיחה שאף אחד לא לוקח ברצינות.

    נשארנו רק עם אהוד אולמרט - מנהיג רציני, שקול ורב ניסיון.

    הגב לתגובה זו

    • המרד היה בקשה דמוקרטית למשאל עם בנושא רגיש של גירוש והרס. (ל''ת)

      אל תשמיץ, 07/01/06 10:33

      הגב לתגובה זו

    • ''אהוד אולמרט - מנהיג רציני, שקול ורב ניסיון''

      קרעת אותי, 07/01/06 17:42

      חהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחהחהחהחהחחחחהחהחהחהחהחחחחחחחחחהחהחהחההחהחה

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שמאלנים תפנימו שרק מנהיג חזק כביבי מסוגל להשליט פה סדר ושלום. (ל''ת)

    שפוי, 07/01/06 10:27

    הגב לתגובה זו

    • כי רק מנהיג ימני ''חזק'' יבצע את מדיניות השמאל

      טובה, 07/01/06 18:41

      העם רוצה שמנהיג חזק,רצוי שמזוהה עם הימין,יעני פטריוט,יבצע למעשה את מדיניות השמאל. כך קרה עם בגין וכך קרה פעמיים עם שרון ואם ביבי יעלה-התוצאה תהיה זהה,השאלה רק אם ביבי כל כך חזק-הוא לא הוכיח כושר עמידה ויכולת החלטה מעולה בנושאים המדיניים.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מסכימה!!

    אורה, 07/01/06 10:18

    לדעתי השמאל ’יפה הנפש’ הוא הזוי ומזמן כבר הפסיק להגן עלי כיהודיה והימין רוצה את מה שהוא רוצה ומתעלם מהרב והמהמציאות מסביבנו.ָ אנחנו זקוקים לשלטון מאוזן ..מפוקח וּמגן בקיצור,קדימה שרון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נתניהו האיש הנכון במקום הנכון (ל''ת)

    היחיד, 07/01/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק מנהיג ימין עם כח כנתניהו מסוגל להביא שלום. זו עובדה מוכחת. (ל''ת)

    בגין שרון ביבי, 07/01/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בגין, שרון ונתניהו את כולם שנאו ובסוף אהבו. (ל''ת)

    ליאור, 07/01/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בן-דרור זה אתה? יו''ר צעירי תמ''י בעבר?

    בר --מוחא, 07/01/06 08:44

    דווקא אתה נגד עמיר פרץ? לא ייאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מצד אחד ביביהו-פיגלין מצד שני פקיד ההסתדרות בלי הבגרות

    גדי, 07/01/06 08:32

    ולכן רק אהוד אולמרט הוא המנהיג הנכון בזמן הנכון !

    הגב לתגובה זו

    • ומצד שלישי אלמרט פקיד אפור ללא דמיון ותעוזה אדם חסר מעוף לחלוטין. (ל''ת)

      נתניהו היחיד, 07/01/06 10:52

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הקסמים נופלים ואנחנו עוברים לנתניהו

    רק ביבי, 07/01/06 02:12

    היחיד שניצח את הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המדיניות הנוכחית של 'קדימה' עדיין מסבכת אותנו

    ירון, 07/01/06 01:47

    עם ניסור עצי הזית של המתנחלים, ומקומים בעייתיים של גדר ההפרדה שרק יאלצו אותנו להזיז אותה בסופו של דבר.'

    לכן כדאי להצביע למפלגת עבודה, לדעתי.

    אבל חוץ מזה ימיני צודק (כמו תמיד).

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האתרוג 2 - בקרוב בבתי הקולנוע (ל''ת)

    מפוכח, 06/01/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין אפשרות לפשרה על ארץ ישראל

    יעקב, 06/01/06 20:02

    או שהארץ כולה ללא ערבים תהיה שלנו או ששום דבר לא יהיה שלנו
    אם ישארו ערבים ממערב לירדן לא ישארו יהודים ממערב לירדן.
    זאת האמת הפשוטה והיחידה. כול השאר דיבורים, משאלות לב ותוכניות סרק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      דני, 07/01/06 04:06

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בן-דרור, כל מילה בסלע !

    יעקב, 06/01/06 18:58

    אין לנו שום אופציה מלבד ''קדימה''.

    הימני ההזוי ביביהו ופקידון ההסתדרות חסר הבגרות וחסר האנגלית (והעברית) פרץ לא ראויים להיות סגני שר לאיכות הסביבה.

    רק אולמרט והגלריה הלאומית האיכותית של קדימה יחד עם האג'נדה המדינית שלהם יכולים להצעיד את ישראל לעתיד טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יאללה אליטיסטים, שתקרוס!

    צינית, 06/01/06 18:45

    1. יש משהו מקומם בזה שימיני מגייס קצת הסטוריה של שמאל וימין ומשטח אותם ל''תומך בקיום מדינת ישראל'' ו''מתנגד לקיום מדינת ישראל'' (כל ישראלי יבחר מיד באופציה א', ושמאל וימין זה קצת יותר מזה).

    2. מאמצע שנות ה90- אין הבדל של ממש בין שמאל לימין בישראל - יש התמקדות רק בפן המדיני-בטחוני, ומצע כלכלי, בריאותי, חינוכי - הס מלהזכיר. בנושא המדיני בטחוני לפחות, אנחנו יודעים כבר שכולם ינהגו אותו הדבר. אם לא עכשיו - אז אחר כך. כבר 10 שנים לפחות כולנו מרכז.

    3. ''קדימה'' היא פיקציה עם שם קליט וסופרסטארים (שרון, פרס), ושום דבר חדש או שונה. אנחנו עדיין בחרא, עם אותם אנשים, בלי כלום חדש. וכן, היא עומדת בעיקר על מי שהקים אותה, כי ככה פרסמו אותה. הרבה יותר קל לומר ''שרון'' מאשר לפרט מצע חברתי.

    האמת? שתקרוס. מה זה משנה בכלל? ממילא זה אותם אנשים עם המשחקים הפוליטיים שמשעשעים אותם בחוגים הסגורים שלהם. התוצאה - בכל דרך שלא תאכלו את זה - היא אותה תוצאה כיום.
    יאללה, שתתרסק. זה יתן אפשרות להקים עוד מפלגה שובפעם ושוב לשחק בבחירות על חשבוננו.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ויפה. (ל''ת)

      ביזי, 07/01/06 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מספיק להיות נוכל

    אנטוני הופקינס, 06/01/06 18:07

    סבא שלי אומר ,בשביל למכור את אדמות ארץ ישראל למוסלמים ,לא צריך להיות גיבור עם מורשת,מספיק להיות נוכל.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יישר כח.

    חיים הדידף, 06/01/06 16:12

    דרך אגב, כל שאמרת מתאים גם למפלגת ''שינוי'' שירתה ברגלה כשלא פתחה עצמה לפריימריס.

    חיים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השמאלנים לא מצליחים להסתיר השנאה למדינה

    פטריוט, 06/01/06 15:48

    מה בדיוק מפריעה לכם קדימה? למה אתם קופצים כמו חמורים? מה הקטע שלכם? לא מוצא חן בעיניכם שמישהו יודע לעשות את העבודה כמו שצריך, בלי ההתרפסות שלכם? מדאיג אותכם שהערבים רוצים לדבר עם שרון ועם קדימה יותר מאשר הם שמים עליכם?
    אם הייתם פטריוטים אמיתיים, הייתם לפחות שותקים. ההתקפות שלכם מגלות את הפרצוף שלכם. אתם כל כך שונאים את המדינה שלכם שאתם אפילו לא מצליחים להסתיר את זה.

    הגב לתגובה זו

    • פטריוט טעית בכתובת

      דודי, 06/01/06 17:45

      אני מניח שהשנאה לפעמים מעוורת עיני חכמים,לכן כנראה רצית לרשום ימין ויצא לך שמאל מתוך כך שאתה רגיל להאשים את השמאל,צא וראה מי תוקף את שרון השכם והערב ומי שותה את דמו,מי אם לא הימין?ממתי אלדד הוא שמאל?אני לא מכיר כתומים שמאלנים,ויש דוגמאות למכביר,הסר שנאה מלבך וראה את המציאות נכוחה

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל השמולנים התאחדו להיות לוזרים

    הימין, 06/01/06 15:46

    השמאל הלוזר יוכל אותה בגדול
    קדימה לא תעבור את אחוז החסימה השמאל יסתמק עוד יותר והימין יתחזק מאוד מאוד ונתניהו והליכוד ירכיבו את הממשלה הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני מקווה שדבריך חילחלו לקוראים!

    ירון.מ, 06/01/06 15:44

    גם אני חשבתי פעם שאני שמאל ולי בכל אופן אין ספק שאני אצביע ''קדימה''....
    דרך אגב כימעט כל מועומד שהם יציבו עדיף על ביבי ופרץ!!!

    אני כל כך שמח לנוכח הסקרים,בתיקווה שישארו כך גם ביום הבחירות!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ימיני-אולי תאמץ את גישת ברנרד הנרי לוי? בעד הבנות זנווה ותמיכת מר''צ

    Ehad Haam-Zioni, 06/01/06 15:41

    קדימה היא מפלגת ימין מתונה ללא מסורת ותשתית מפלגית-ולצערנו היא איבדה פוליטית את מרכז המשיכה והיציבות שלה(וכל עם ישראל מאחל החלמה אישית לשרון). אם כל אוסף אנשיה יגלו אחריות, יתכן שעדיין תזכה במקום הראשון-אך היא יכולה בקלות להיזרק חזרה כשותף נאמן של נתניהו והליכוד הלאומני, עם הובלה של אנשים כשאול מופז וצחי הנגבי.

    שמעתי את ברנרד הנרי לוי לפני כשנה: ממהפכן מאואיסטי של שנות השישים והשבעים הוא הפך לסוציאל דמוקרט-וגישתו היא איך להפוך את הכלכלה החופשית(שהיא המשחק היחיד בעיר גם לדעתו) להומנית יותר ומקדמת הגינות חברתית ולא קניבליזם

    ולגבי ציונות: העבודה ומר''צ הם ציונים למהדרין-מה שקשה להגיד על הימין הקיצון האנטי דמוקרטי והמקדם מדינה דו לאומית.

    הגב לתגובה זו

    • גישת ברנרד אנרי לוי

      אליוי, 06/01/06 19:43

      ברנרד לוי וקבוצת ''הפילוסופים החדשים'' יוצאת כנגד הליבראליזים
      ''שלוח הרסן''שהשתלט על אירופה !
      ברנרד לוי הזדעזע כאשר ביקר בפקיסטן וראה שהקלטת הכי לוהטת
      בפקיסטן היא הקלטת המתארת את ההוצאה להורג של העיתונאי היהודי
      האמריקאי פרל !
      לוי עשה מחקר על הטרור הערבי והגיע למסקנה (בניגוד לשמאל האירופאי)
      שהטרור הערבי מתנהג כארגון פשע
      מטרת אל קעידא ובין לאדן היא שלטון עוצמה וכסף (השמאל האירופאי טוען שמקור הטרור הם העוני ותנאי החיים)!
      הפילוסופים החדשים טוענים כנגד המגמה הרואה בישראל וארצות הברית מדינות מדכאות לעומת הלאומיות הפלסטינאית !
      דוקא ישראל היא הכוח המתקדם במזרח התיכון והטרור הפלסטינאי
      והטרור בעירק הוא טרור ריאקציוני
      שמתנגד להסדר ולשלום !!
      לדעת הפילוסופים החדשים המהומות האחרונות בצרפת אינם תוצר של
      הדיכוי והגזענות כנגד המהגרים והשחורים אלא זו התקוממות כנגד התרבות המערבית !
      (ההיפך מהעמדות שאתה דוגל בהם)

      הגב לתגובה זו

    • אין ציונות ללא אר (ל''ת)

      יהודי, 07/01/06 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ויכוח סתמי ומטופש !!!

    קדימה לשחיתות, 06/01/06 15:18

    כן נחזיר לא נחזיר כל ראש ממשלה יהיה אותו דבר בתחום המדיני ראה נתניהו הסכם Y בגין מצרים רבין אוסלו .הויכוח הזה להחזיר את זה או לא להחזיר את זה מסיט את הענין האמיתי חברתי כלכלי חברתי כלכלי חברתי כלכלי , זה מתאים ל 1970 אנחנו בתקופה אחרת .......
    פשוט צריך מישהו שישב אם האויב ויסיים סכסוך ולא יהנה מאנטראקציות אינסופיות שמסיטים את הענין החברתי כלכלי :היום נעשה חד צדדי מפה מחר משם ומחרתים נצטרך לחזור לעזה כי הכל יתפרץ מחדש ואז שרון יגיד מה אתם רוצים איזה חברתי ? יש פה מלחמה בוודאי שיש כי מי שלא מדבר עם האויב כלומר שרון כן שרון אינו רוצה בשלום !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ביום שאנשים שכמותך יבינו....

      ירון.מ, 06/01/06 16:00

      איפא הם חיים תיצמח לי עגבניה על היד....אסטרונאוטים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    המבוגרים למען קדימה.

    Metziuty, 06/01/06 14:50

    שרון הוא מבוגר... ומצביע קדימה.
    פרס מבוגר... מצביע קדימה.
    ימיני מבוגר... מצביע קדימה.

    בבתי-אבות ישנם אלפי מבוגרים...
    וכולם מצביעים קדימה.

    מסקנה :- קדימה מפלגה למבוגרים...

    תעמולה :- אם אתה מצביע קדימה... סימן שאתה מבוגר.

    אני תומך ימיני, יש לו הגיון ברזל.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא כ''כ מבוגר ואני אצביע קדימה

      אבי, 06/01/06 17:57

      או שכוונתך מבוגרים במובן של מעל גיל 18?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    23 - כל הכבוד! (ל''ת)

    באמת נמאס, 06/01/06 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קדימה מסכנת את מדינת ישראל באותה מידה

    חיים כץ, 06/01/06 14:29

    הימין אולי מסכן את המצב בכך שהוא עלול לגרום למדינה דו לאומית וקדימה מסכנת את המדינה בכך שהיא מפקירה את השטחים להקמת אימפרית טרור ושינאה שלא תאפשר למדינת ישראל לנהל חיים תקינים (כאשר הקסאמים מיו''ש יגעו לבן גוריון לדוגמא).
    אז מה תגיד לי שאם יפלו קאסמים על בן גוריון נכבוש את יש''ע שוב. אז באמת תהיה מדינה דו לאומית.

    בקיצור: לקדימה אין שום פתרון אמיתי, קדימה היא בלון נפוח ששרון יצר כדי להוביל את מדיניות הנסיגות שהבטיחה לו ולבניו חסינות בפני הפרקליטות, בג''ץ ושאר השמאל, הוא הגשים להם את חלומם הגדול לראות את המתנחלים הדתיים עם העשרה ילדים, אלו שגנבו מהם את השלטון וההגמוניה על המדינה ב 77 מוכים וחבולים והם מחלו לו על כל שחיתותיו(הוא ידע היטב היכן מרוחה אצלם החמאה, הוא גדל אצלם).

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הניתוח לא נכון

    שלו, 06/01/06 13:40

    קדימה מעולם לא היתה מפלגה של רעיונות
    קדימה היתה מפלגה של איש אחד שנוי במחלוקת.
    האיש אינינו,ולכן המפלגה איננה.
    ערפל הקרב יתפזר ,ואז נגלה את העכברים נמלטים מהסירה הטובעת.
    הייתי מהמר ,שהעכבר הבורח הראשון יהיה מיודעינו פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל כך מתאים לך ליישר קו עם העורך שלך

    אזרחית מהשורה, 06/01/06 12:36

    ולכתוב כאלה הבלים. פשוט קללות. ז'וזה בובה איננו אנטישמי וחבל שאין לו זמן ועניין להתעסק איתך ולתקוע לך איזה דיבה קטנה. חוץ מזה הסמי אינלקטואליות שלך מגוכחת ומביכה. אז מה עם אתה מזכיר שני פילוסופים צרפתיים ואף מאיית נכון את שמם? זה לא עושה רושם. המאמר נותר רדוד, קסנופובי ומופרך. אף אחד בשמאל הישראלי אינו רוצה בחיסול המדינה. לך לטיפול בחורצ'יק'.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מיתמם. יש שמאל אנטישמי

      שמאלן לשעבר, 06/01/06 14:22

      ימיני כתב שהאנטישמים של פעם שללו את זכות ההגדרה העצמית של היהודים כבני אדם. היום האנטישמים שוללים את זכות ההגדרה העצמית של היהודים כעם. יש הבדל? ז'זה בווה וצ'אבז הם מעריצים מושבעים של השמאל הקיצוני בעולם ויש להם גם אמירות אנטישמיות. אז מה אתה מיתמם?

      הגב לתגובה זו

      • זו היא ולא הוא

        קובי הקאובוי, 06/01/06 16:28

        אבל, ברמה העקרונית אתה צודק.
        השמאל העולמי החדש הוא יצור
        נקלה, נבזה, הזוי, בזוי ולא מקושר
        למציאות.
        הבוז לשמאל העולמי החדש,
        תחי מדינת ישראל !

        הגב לתגובה זו

    • כל כך מתאים לך ליישר קו עם הדעות האופנתיות

      אורי, 06/01/06 18:06

      לי נראה שתומכי השמאל הבינלאומי כאן הם הם הסמי-אינטלקטואלים המזויפים, לא ימיני.

      לדוגמה, בכתבה דוקא נטען שהשמאל הבינ''ל הוא שתומך בחיסול המדינה, בניגוד לשמאל הישראלי הציוני - הפוך מטענתך.

      לדוגמה, לא הבאת אף נימוק אחד, אלא רק השמצות ''רדוד, קסנופובי, מופרך'' - ודוקא את הכותב את מאשימה בקללות.

      ולגבי איות, אל תזלזלי בעובדה שהוא מאיית נכון, גם זה לא מובן מאליו בתקשורת הישראלית היום. וכותבים ''מגוחכת'' אגב, לא ''מגוכחת''.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אבל אולמרט אדם נוראי

    גלילי, 06/01/06 12:34

    הקונספציה שלך נכונה אבל הבעיה היא אהוד אולמרט. האדם לא יכול להנהיג כלום! אכפת לו רק מחבריו קבלני העפר, סוחרי הקרקעות ואילי ההון. איתו אולי ידברו עם הפלשתינאים אבל מה שהרוג אותנו יהיה אנטנות סלולריות שאולמרט ירשה להציב ללא הגבלה, זיהום אויר שאולמרט יקפיא את החוקים לצמצומו. בשבת שתרצה לטייל ייסתבר לך שהחופים הועברו לידי משפחות הון ועבריני מרכז קדימה. אולי ידברו עם הפלשתינאים אבל עם המדינה שאולמרט יצור פה מי בכלל ירצה לחיות?

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      מרק, 06/01/06 17:05

      הגב לתגובה זו

    • מהכרות אישית - אתה טועה!

      יוסף, 07/01/06 06:42

      אולמרט אדם חכם, ענייני ומסור

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ג'חנון וחילבה זה טוב למכרז. נגמר, לא?

    הפטיש ז''ל, 06/01/06 12:21

    למה מעריב לא מספר שאולמרט הוא חבר אישי קרוב של מרגלית ודנקנר.
    למה ההתגיסות המבהילה לקרוא לכל הבור להצביע בעד מפלגת השלטון- ממש כמו בעד פרנקו ובעד פרון ובעד מוסוליני.
    למה לא נמאס להגיד ששמאל זה אנטי-יהודים. כמה אפשר לשקר.
    למה אתה ממשיך להיות עלה הנענע הפתטי של מעריב.

    מגיע רגע בו צריך להגיד די.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חייבים? להצביע? למישהו? המדיה איבדה עצמה לדעת. (ל''ת)

    עתונות מגלומנית, 06/01/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הוגו צ'אבס (ל''ת)

    מיגל, 06/01/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה

    יוסי נחמן, 06/01/06 11:32

    אמת יש רק אחת והיא תנצח. כל פלפולי ההגייה שלך אינם אלא ניסיון ללבוש כסות אינלקטואלית לדברים שהם רקים מיסודם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אצביע לקדימה למרות אולמרט

    בת אדם, 06/01/06 11:28

    חשוב מאוד מי האנשים המובילים רעיון מסוים. הרעיון שצריכים להוביל הוא פשרה היסטורית מתוך גישה לאומית ופטריוטית. השמאל לא ידע לעשות זאת. הימין עשה ההפך. האם אולמרט מסוגל להיכנס לנעליו? גם אם הוא פחות טוב לכך, ההבדל בינו לבין שרון אינו כה מכריע. ולכן אצביע לקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תיבהלי מאולמרט... לא הוא יהיה ראש הממשלה הבא.

      א, 06/01/06 14:21

      אולמרט עצמו לא חלם אפילו להיות ראש ממשלה, ובימים האחרונים הוא מבועת כולו ממה שנפל עליו במקרה.

      קדימה תמצא מועמד אחר, או שהוא יגיע אליה מבחוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חייבים להצביע קדימה? מה אתה אומר??? (ל''ת)

    יונה, 06/01/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יחי האובייקטיביות העיתונאית (ל''ת)

    אדי, 06/01/06 10:56

    הגב לתגובה זו

    • אובייקטיביות זה בחדשות

      מיגל, 06/01/06 11:36

      לא במאמרי הדעות, שיכולים וצריכים לשקף דעות פוליטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''כולם צריכים להצביע''

    רונן, 06/01/06 10:45

    הביטוי ''כולם צריכים להצביע קדימה'' מעביר בי חלחלה.
    כשעיתון כותב ש-''כולם צריכים להצביע למפלגת השלטון'' זה מעורר אסוסיאציות מאד לא נעימות.

    הגב לתגובה זו

    • כולם צריכים להצביע

      ספקן, 06/01/06 16:25

      אתה וודאי מתכוון לעיתון ניו יורק טיימס שלא מפספס הזדמנות להמליץ על מועמד כלשהו ומורה/ממליץ ל''כולם להצביע אבור פלוני או אלמוני'' בכל מערכת בחירות?
      מה שימיני עושה לא שונה במהות. מעריב איננו הניו יורק טיימס אך הוא איננו גם הפרוודה.
      המלצה הינה רק המלצה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאמאר לא חכם בלשון המעטה

    ע, 06/01/06 10:44

    מה זה השטויות האלה ?!
    ואם נתניהו היה חוטף שבץ חס ושלום היית אומר להצביע ליכוד ?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קדימה

    משה, 06/01/06 10:40

    יצא המרצע מן השק,כל הסקרים(שקרים)מטעם,התקשורת מגויסת כמו במשטרים אפלים מנסים לגנוב דעת,אני מאחל לראש הממשלה החלמה ,אך אי איפשר להתעלם שאריק שרון היה חלק מגניבת הדעת .
    תראו במה מתעסקים יועציו בעוד ספינים.כדאי שתקראו את ההתיחסות של מאיר הר ציון הוא באמת מלח הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ימיני, אבל למי אתה תצביע?

    בוזגלו, 06/01/06 10:26

    מהדברים שלך אתה אומר שגם העבודה וגם קדימה חושבות אות דבר בעניין המדיני המרכזי. אז למי אתה תצביע? את זה אתה לא אומר למרות שאתה ממליץ לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל מילה בסלע. השתכנעתי

    מתלבטת, 06/01/06 10:24

    חודשים אני מתלבטת עם מחשבות מבולבלות על שמאל וימין. ימיני סידר לי את המחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תמיד ידענו שבן ימיני מזויף

    עמית, 06/01/06 10:17

    עכשיו ברור שאין לאדם הזה מיליגרם של חוט שידרה. לך תצביע לאולמרט ועזוב אותנו בשקט עם השטויות שלך.

    הגב לתגובה זו

    • לא תצביע לבשארה. הוא מתאים לך

      גאה להיות מזויף, 06/01/06 10:28

      בשבילך ''מזויף'' זה כל מי שמאמין בזכות ההגדרה העצמית של היהודים. אז לך תצביע לבשארה. אנחנו מעדיפים להיות ''מזויפים''.

      הגב לתגובה זו

      • למגיב הגאה אתם גם לא חכם במיוחד

        עמית, 07/01/06 09:50

        אם האופציה היחדה לקדימה היא לדעתך בשארה. אבל למען האמת למה כבר אפשר לצפות מדמגוג בשירות מפלגת השחיתות וההון קדימה.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    להפגין חוכמה ולהפסיק לקרוא את (ל''ת)

    השטויות שאתה, 06/01/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בן דרור אתה בדיחה גרועה

    אלי, 06/01/06 10:15

    מי אתה ומה אתה שתגיד לנו מה להצביע. תתעורר שרון גמור מחוק. קדימה זה פיקציה שהתאיידה מהשטח .סה טו. נגמר. רק נתניהו. הליכוד מחל. מחל. מחל. מחל. מחל. מחל.

    הגב לתגובה זו

    • ומי אתה?

      ישראלי שפוי, 06/01/06 17:40

      בן דרור ימיני אמר את דעתו.
      אתה אמרת את דעתך.
      ואני אומר את דעתי.
      אבל אתה גם ניסית לסתום פיות!
      אז אתה יכול להצביע מחלה מחלה ואנחנו נמשיך להביע את דעתינו כרצוננו. אתה תשאר פרימיטיבי מצוי ואנחנו עם חופש הדעת שלנו ניקבע את העתיד.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קדימה

    כבר לא מתלבט, 06/01/06 10:07

    אני לא התכוונתי להצביע בבחירות הבאות עלינו, גם בקודמות לא הצבעתי. דווקא המצב שבו אנחנו נמצאים בו היום, כאשר מר שרון סיים את דרכו הפוליטית, מביאה אותי להכרה ש''דרכו'', בין אם התכוון לה או לא היא הדרך היחידה. המפלגה שהקים היא הדרך היחידה. קדימה חזקה, עם שינוי המבנה הפוליטי המוניציפלי, לאיזורי-רובי, ושינוי המבנה הפוליטי הארצי- למבנה נשיאותי עם כל האיזונים והבלמים חשובה לעתיד המדינה שלי ושל כולנו. אני אצביע בבחירות הקרובות לקדימה מתוך הבנה כמה דווקא עכשיו חשוב כל קול. בן דרור ימיני אמרת את מילותי בצורה קולעת ויפה. מאחל לשרון החלמה מהירה ולאולמרט בחירה קלה ועם הרבה מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קדימה = אשליה נוספת בשרשרת

    חרוב, 06/01/06 09:36

    הרי בסוף תמיד יאשימו בכל הכשלונות את השעיר לעזאזל התורן - השמאל, הפלסטינים, המתנחלים.

    הפוליטיקה הפכה לדת - שם נמצא את גאולתנו. היא תקוותנו.

    ודת כמו דת היא דבר מנותק מהמציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כולם צריכים להפגין אחריות ולהצביע קדימה!

    רוני, 06/01/06 09:31

    אחריות לעתידם ועתיד ילדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמת ויציב אמרת! קדימה זה רעיון ודרך עם כיוון

    ארנון, 06/01/06 09:18

    זו לא מפלגה של אדם אחד.
    היא מביאה משב רוח מרענן גם אם חבריה וותיקים.
    המפץ הפוליטי מחויב המציאות.
    מוסדות כמו מרכז הליכוד חייבים להמחק, הם מקור הרע.

    יש תקווה!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק, אבל להתעלם מהשחיתות במפלגה? (ל''ת)

    אורן, 06/01/06 09:14

    הגב לתגובה זו

    • שחיתות יש בכל המפלגות.

      אורן, 06/01/06 09:29

      הציפיה למפלגה טהורה משחיתות אינה מציאותית. השאלה מה היא דרגת השחיתות.
      מימון בחירות בעולם הפוליטי היא שחיתות ''מקובלת''.

      הגב לתגובה זו

      • וזו התשובה הסטנדרטית של כל מצביעי קדימה.

        כבשה עונה, 06/01/06 10:14

        האמת? יותר ממה שתשובה זו מלמדת על קדימה-היא מלמדת על סוג האנשים המסוים המצביע לה. עצוב לראות, שכשליש מן המצביעים בישראל-אנשים נעדרי ערכים, שהשחיתות הפושה, שהם נתקלים בה יום-יום מביאה אותם לחשוב כי גם שחיתות הנבחרים-נסבלת.

        הגב לתגובה זו

        • וזו התשובה הסטנדרטית לכל שונאיה

          מורד במורדים, 06/01/06 12:39

          ברגע שאתם לא מצליחים לשכנע בדרך רלוונטים, אתם עושים חיתוכי אוכלוסיות שאומרות ש''כל'' מצביעי קדימה בעד שחיתות לעומת מצביעי לפיד, ישראל כץ, עמיר פרץ שנגד השחיתות.
          ומי אומר את זה? האנשים שהמציאו את צחי הנגבי, שהוא היה אצלכם עשורים אמרתם: ''מה בסך הכל הוא עשה? גם מפאי היו מושחתים!''.
          ומי אומר את הדברים על שרון? אותם אנשים שהתחננו לדיקטטורה של שרון במשך עשורים אמרתם: ''אריק מלך ישראל''.
          קיבלתם את מה שרציתם, על תצפו שנאבק בשבילכם על מה שביקשתם עשורים.
          (קדימה לקלל אותי)

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק במאת האחוזים

    ע, 06/01/06 09:08

    שאט הנפש שלי מהשמאל הנוכחי נובע בדיוק מאותן הסיבות שהזכרת. הלא ה''שמאל המתון'' היה צריך להיות נושא דגל ההומאניזם והפרגמטיות, ומה נשאר ממנו?
    אבל מה אומרים עלינו - שלאשכנזים כואב להצביע לעמיר פרץ (ממש אמירה הומאנית טהורה הנובעת ממעמקי ליבם רב החסד). אז לא, לא כואב לנו להצביע לעמיר פרץ מן הסיבות אלה.
    אלא מסיבות אחרות, ובהן ה''אג'נדה'' שלו ושל גברת אג'נדה (עוד הומאניסטית אוהבת אדם), שמוטב היה לו היתה ממשיכה להצביע לחד''ש כפי שעשתה כל השנים.
    אין לך מה לדאוג, דבר עם אנשים, אף אחד לא מתכוון להצביע לעמיר פרץ. כמעט כל השמאל המתון יצביע לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תצביע אתה קדימה, מה אתה רוצה מאיתנו?

    דרור, 06/01/06 09:01

    האמת תמיד היה ברור שאתה מצביע קדימה. למה אתה מתעורר עכשיו לשתף אותנו בזה? קדימה זו מפלגה עם מדיניות מסוכנת ולפחות עד לא מכבר גם אנטי דמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

    • אז אל תצביע קדימה. מה אתה רוצה מאיתנו?

      ניר, 06/01/06 10:05

      לפחות בן דרור ימיני מביא דעות מעניינות ומנסה לנמק אותן. מה אתה מביא?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חה חה חה חה חה.... (ל''ת)

    חהחהחהחהחהח, 06/01/06 08:44

    הגב לתגובה זו